Diskuze k článku

Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Příspěvků 37

16.4.2005 17:52

Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Peter Veliky 205.?.?.?

Clovek by nad tim blil!
Na vrchol vseho zde vidite prispevek, kdy nejaka pani (Ceska) otevrene prohlasuje, ze by radeji volila Liberaly, nez konservativce. Mam obavy ze je to vse jedna banda, ale konservativci by si po tomhle skandalu davali vetsi pozor, kdyby pripadne vyhrali volby.
Jak zname Kanadske volice, budou dale davat hlas Liberalum.

49324

16.4.2005 19:14

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 49324

Pane Veliky, bydlim v Britske Columbii. Zde budou 17. kvetna provincni volby a mnoho canadanu je zase zrejme bude volit. Ja je moc nemiluju, ale tady jina sance neni. NDP tu nadelalo v minulosti dost "paseky" a tak pro ne volit nebudu. Zrejme volit nepudu, protoze neni koho. Jina vetsi strana tady uz "nefiguruje", kromne tedy "Green party". Ty ale nemaji sanci zvitezit.
Ve federalnich volbach budu take volit pro conservativce, protoze uz je to trochu jina starana.

49335

16.4.2005 19:29

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 49324

>
>Jak zname Kanadske volice, budou dale davat hlas Liberalum.


presne tak, co se tady v nasi pub s nimi nahadam, jako by hrach na stenu hazel. Je tu nekolik immigrantu z Anglie, ti jsou 100% conservativci, ale zbytek mistnich skoda mluvit. Jeste tady chodil kdysi jeden Cech a ten dokonce volil NDP. Aspon, ze v provincnim parlamentu mame PC party MPP uz po 3 terms, ale federalne porad ta ruda banda. Dneska mame zase darts, tak uz si chystam proslov.

49336

18.4.2005 3:49

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

zap 65.?.?.?

Reakce na 49336

Ale Zdenku, to nema skoro nic co delat...

s politickymi stranami. Cti moji dalsi poznamku....

49490

18.4.2005 4:19

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

dusan 70.?.?.?

Reakce na 49324

Pane Petr, staci se podivat na ty fotky tech vsivaku
a musite si drzet ruku na penezence. Je taky zajimave
ze Kanadska armada utrati za den rovnez 200 milionu
dolaru, a rovnez 200 milionu za jediny den musi dat
kanadsti poplatnici za vezenske sluzby. Vite, ze za
ten jeden jediny den, by mel kazdy kanadsky skolak
novy pekny computer ?
Ale konservativci nebyli lepsi. Nejhorsi by bylo
volit jak rikate ty nestastne demokraty. Mame velice
maly vyber. Nejlepsi je napsat zadny.

49492

17.4.2005 5:12

Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

To neni jen Kanada ,to je ted celosvetovy problem ,kde pata kolona zlodeju okrada spolecnost,kde se jen da ,kdyz svet jde od jednoho skandalu k druhemu a nikdo nechce ukazat prave barvy ,ze celosvetovou ekonomii a jeji vysledky dokaze rozkrac par zidu na vlivnych mistech,at je to za Australii "hrdina " Alan Bond a nebo Adler a supak ,jez pracoval uvnitr trzniho hospodarstvi,ten si navic za penize danovych poplatniku pred nastupem trestu nechal udelat jeste srdecni operaci ,za kterou by na svobode musel platit ,takze ,potom "zpusobyly" trestu putoval do nemocnice s jinymi problemy ,zatimco nakradene se zratilo v siroce rozvetvenem pribuzenstvi ,tak ,jak v Melbourne ,kde cela rodina "Bozich vyvolencu" byla na nezamstnanecke a do Israelu-co jim jen mohli dokazat - poslali vic jak 50 000 dolaru,proste ,jinymi slovy par zidu dokaze rozkrast vsechno ,co hloupi "honza" goyim vydela a pritom si pres antisemitismus a holocaust zarucit beztrestnost a na vic ,jeste potrestat ty ,jez na jejich rozkradani poukazi.Takze neni pravdou ,ze vsichni ,tak zvani zide jsou kriminalnici,ale vsude ,kde se krade do billionu,tak jsou tam tito "bohem samozvoleni" od Kozeneho ,pres Berezovskeho,proste ,svetova mafie ,jez ma na krestanske blbosti zlate zne.
The most interesting thing about those Jewish pogroms was that no rabbi of importance condemned any of them. In this case, no Orthodox rabbi found a word to say about that "13-year-old Palestinian girl", who was murdered by Halacha-keeping Jews. "At the trial of the yeshiva boy charged with the killing, Rabbi Ginsburgh said bluntly, "The people of Israel must rise and declare in public that a Jew and a goy are not, God forbid, the same. Any trial that assumes that Jews and goyim are equivalent is a travesty of justice."

49399

17.4.2005 21:38

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

23plastik 85.?.?.?

Reakce na 49399

chtel ,sem ze zeptat od kud vite že Viktor Koženy je žid????
Diky...
23plastik

49460

18.4.2005 0:23

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 49460

plastiku bude to asi tim, ze Viktor Kozeny je uspesny, neni tedy jina varianta nez ze je zid. Nechcete mi namluvit, ze normalni smrtelnik je schopen dokazat to co dokazuje Kozeny, to musi byt pouze Bohem vyvoleny a ne nejaky klokan.

49473

18.4.2005 1:57

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

deu 24.?.?.?

Reakce na 49473

Pan Vcelicka, asi aj vy budete nejaky ten "zid", ked vystrajanie Kozeneho povazujete za uspech.

49481

18.4.2005 4:22

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

dusan 70.?.?.?

Reakce na 49481

Pan Vcelicka, asi aj vy budete nejaky ten "zid", ked vystrajanie Kozeneho povazujete za uspech.

deu -- 24.?.?.?


Asi to bude nejaky ten zid, ten pan Vcelicka.
Krucifix, to se me libi nejaky ten zid.

49493

18.4.2005 20:52

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 49481

>Pan Vcelicka, asi aj vy budete nejaky ten "zid", ked
>vystrajanie Kozeneho povazujete za uspech.

PANE DEU, nevim, jak vypada nejaky ten zid, ale pokud je vam libo, nebo dokonce jste schopen chapat, prectete si prosim tento clanek.
http://www.fortune.com/fortune/articles/0,15114,373721,00.html

49561

18.4.2005 23:34

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

deu 24.?.?.?

Reakce na 49561

Ani sa vam necudujem, pan Vcelicka, ze neviete ako nejaky ten "zid" vypada. Sammy Davis Jr., Goldie Hawn, Paul Newman, Ahkenazy, Shepardim, Falasovia z Etiopie, teraz sa vynorili nejaki pravi "zidia" niekde v Cine - kto sa ma v tom gulasi vyznat, ze ano.

Ono vsak vobec nie je v tom, ako samozvanci vypadaju (aj ked u mnohych sa to jednoducho neda zatajit), ale v ich postoji k zivotu a okoliu, zalozenom na tych "najosvedcenejsich" tradiciach farizejizmu a talmudizmu.

A samozrejme taky samozvanec vzdy a vsade so sebou nosi svoj obrezany preukaz. Viete aky? Kozeny!

49601

18.4.2005 3:46

Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

zap 65.?.?.?

Kam putuji penize ...

to je provokujici otazka. Odpoved je verejnym tajemstvim: advokatum! Cechokanadane rikaji 'lojerum', coz by mohlo byt povazovano za vystizne, neb 'lojeri' maji na sobe hodne 'loje'. Oni tomu tez rikaji 'paaasta'(rozumej prrrrachy).

Kanada je vubec v tom ohledu velmi progresivni zeme; stoji na pravnicich. Nejen ze na nich stoji, ale i pada. A po jejich sudbe je jen sudby bozi, smytec!

Vezmete si nedavny pripad faux-pas s 20-li letym procesem s dvema podezrelymi z terorismu cinem nejohavnejsim, bomrardovanim letu Air India c. 183. Oba byli osvobozeni: tak to rozhodli kanadsti pravnici! Jo kricet, volat, narikat, to vse je mozne a lidske i v Kanade. Zmenite vsak neco?

Vezmete si, jak jsou psane kanadske zakony. Jsou psane tak, aby bez ucasti velkych interpretatoru s parukami si nikdo ani neskrt. Proste kasta 'odborniku na slovo vzatych' si praci tvori, provadi a zaroven ohodnoti. Tomu rikam 'kralovske privilegium'!

Nepripomina Vam to jednu malou zemi ve Stredni Evrope? [mrknutí jedním okem]

49489

18.4.2005 3:52

Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Martin 193.?.?.?

Kožený a úspěch ? On byl v ČR finančně úspěšný, protože se nebál svým akcionářům slíbit zisk 30 tisíc na kuponovou knížku a svůj fond vytunelovat natolik že ti z jeho nejúspěšnějších potom dostali jen polovinu, ti méně úspěšní ještě míň. Hmm, klasicky česky úspěšný podvodník. Bravo. [smích]

49491

19.4.2005 3:18

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 49491

pane martine, i vam doporucuji link ktery jsem napsal panu deu, jde totiz o nadherne popsane udalosti pana Kozeneho od jeho 18. let. Myslim, ze pokud by jste opravdu znal skutecnost, nemavnul by ste rukou a nerek no podvodnik. Jiste by ste s uklonou, napsal budto mistr podvodnik a take v jistem smyslu genius. Velice malo lidi na celem svete, je schopno za pouhych pet let vydelat miliony dolaru a usadit se ve svych ctyriceti letech na Bahamas.

49627

18.4.2005 4:36

Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Aja 24.?.?.?

Liberal pan Lapierre vcera prohlasil, ze pokud dojde k predcasnym volbam, mela by byt cinnost komise Gomery ukoncena, aby neovlivnila prubeh voleb!!!!
Pokud k tomu dojde, bude to prima; spoustu penez vytazenych z kapes danovych poplatniku a v zaveru se za ty neslusne penize ani nedockame "stastneho konce".
Kdyby se nas to netykalo, mohlo by to byt komicke. [pláč]

49495

18.4.2005 5:19

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 49495

Ja jsem pro predcasne volby. Ale co ja "maly cesky clovek" (jak rekl Jan Werich), mohu pro to udelat. Canadane si stejne udelaji co chteji.
Podle meho mineni se Liberalove dostali k moci jenom proto, ze slibili canadanum, ze "zrusi" GST. A kdyz byli zvoleni, co se stalo, nic - "skutek utek".

49498

18.4.2005 14:17

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Aja 24.?.?.?

Reakce na 49498

Mne to, pane Rudo, zacina byt suma-fuk.
Ale na jedno se tesim, jsem zvedava na predvolebni slogan Liberalu. Co takhle: "Volte nas, my uz to nikdy neudelame."
Predvolebni sliby jsou tu predevsim od toho, aby se posleze neplnily, duvod se vzdycky najde a nekdy neni ani treba nic zduvodnovat.
Ale sviti slunicko.

49530

18.4.2005 15:59

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 49495

Paní Ajo,

jestli čekáte, že dojde k nějakému šťastnému konci, ať už komise svou práci dokončí nebo ne, tak to je jako čekání na Godota. Už se někdy v dějinách tzv. demokratických společností stalo, že by byl politik potrestán?

V tom systému platí jediné: Lhostejno jaký bude vývoj věcí, strana, která prohraje, budou vždy daňoví poplatníci. Z toho pohledu by bylo lépe skončit tu frašku co nejdříve.

Bohužel teď nás možná ještě čekají předčasné volby v rámci hry škatule škatule hýbejte se. Dalších pár stovek milionů vyletí komínem, aby si loupežníci přehodili mezi sebou několik židlí.

49536

19.4.2005 0:42

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Aja 24.?.?.?

Reakce na 49536

Ja jsem, pane Stworo, zvykla cekat na Godota. [smích]
Mate pravdu , je zcela jedno, kdo vyhraje (Petr Velky sice nebude souhlasit...ale je to tak. Proto si dopreju "luxusu" nevolit.
Tentokrat dokonce ani nevim, koho bych volila, abych volila "mensi zlo".

49614

19.4.2005 17:59

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 49614

>Tentokrat dokonce ani nevim, koho bych volila, abych volila
>"mensi zlo".

Ja také ne. Dokud se nezmění systém, je to o ničem. A systém se nezmění, dokud nevyhnije. Bude to trvat ještě dlouho a bude to bolet.

49697

18.4.2005 17:49

Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 206.?.?.?

Dovolit by som si otazku na kanadskych cechov/slovakov. Co znamena slovo "canadan", alebo "canada"? Ja som vzdy myslel, ze v cestine/slovencine sa pise kanadan alebo Kanada.

Ja som povodom z Brazilie/Juhoslavia, takze nie som si uplne isty pravopisom.

vopred dakujem,

Stojan

49545

18.4.2005 21:34

Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Karel z Čech 212.?.?.?

Tak mi to připadá, že s politickými stranami v Kanadě je to skoro již jako u nás. Není koho volit. Ovšem u nás je s nimi větší sranda. Standu koloťuka v Kanadě ještě nemáte. Toho byste si měli pořídit a pak byste se teprve nasmáli.
No a že peníze se v Kanadě točí (byť jen advokátům do kapes)? Vždyť kolotoč peněz je základ kapitalismu.

49569

18.4.2005 22:01

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 49569

Pane Karel, kdyby jste nam toto nenapsal, tak by jsme to tady v Kanade ani nevedeli [chechtot]

49577

19.4.2005 22:48

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 49577

>Pane Karel, kdyby jste nam toto nenapsal, tak by jsme to
>tady v Kanade ani nevedeli [chechtot]

Pane Rudo, byjste [překvapení] v Kanadě jistě i beze mne něco určitě věděli, jen tu srandu tam takovou nemáte. [smích]

49733

18.4.2005 22:40

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 49569

pane Karle z Cech, Standa kolotuk je jeden z mala spolehlivych politiku Ceske Republiky. Chcete mi snad ukazat nejakeho jineho uprimneho politika jako je Standa? Je mozne, ze mate radost ze spojeni CSSD a KCSM, no dlouho vam to nevydrzi maximalne rok.
Pripravte si modrou barvu [smích]

49591

19.4.2005 22:42

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 49591

Milý doktore Včeličko, máte úplnou pravdu. Stáník to myslí upřímně, že nás všechny prodá. Však nám to hlásal z bilboardů.
proto si musíme všichni společně zazpívat, že Modrá je dobrá (ve skutečnosti zase tak moc ideální také není, ale je jistě lepší, jak růžová nebo dokonce rudá).

49732

20.4.2005 2:23

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 49732

tak mi tak napada pane Karel z Cech, jestli take nemate koupeny bilboard, videl jsem na ceske TV jak si obcane kupuji bilboards za 3000 na mesic [smích] Myslim ovsem, ze nejvic na tom vydelava reklamni agentura ktera to vsechno vymyslela.. no pan Gross uz ma prodej Telecomu za sebou tak uz se asi moc zdrzovat nebude. Jsem zvedav, kolik pan Gross dostane akcii v novem Telecomu, co myslite, bude mu to stat za to?

49781

20.4.2005 2:27

Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Martin 193.?.?.?

ČEST PRÁCI, myslím to upřímně [smích]

49782

20.4.2005 3:15

Kam putují peníze...

Peter Veliky 205.?.?.?

Dnes Kanadsti Liberalove vyrukovali s novym zakonem ktery umozni emigrantum kteri jsou uz zde (v Kanade ovsem) aby si mohli urychlene pozvat k sobe sve dedecky, babicky, teticky a vubec cleny tech jejich rozsirenych rodin. Tenhle zakon nemuseji predlozit k schvaleni parlamentu a opozicnich stran.
To zas bude napor na Kanadske socialni programy! Liberalove si ovsem dobre pamatuji komu mohou vdecit za to ze byli zvoleni do vlady. Ted (pred rysujicimi se volbami) si chteji znovu splhnout u emigrantu z tretiho sveta. Jako bychom nemeli uz i tak vysoke dane!

49788

20.4.2005 22:54

RE: Kam putují peníze...

dusan 70.?.?.?

Reakce na 49788

Ano,to me dost prekvapilo. Poslouchal jsem v rozhlasu
jak nejaky dedecek si stezoval kdesi v Indii, ze ceka
aby byl se synem v Kanade uz 9 let na povoleni emig -
race. Ptali se ho jakou ma kvalifikaci a on na to,
ze zadnou. Na druhe strane jeden vysoce kvalifikovany
Polak, lekar ceka rovnez 9 let. Dedecek, je jiz na ceste
a polsky chirurg bude cekat asi dalsich 9 let. Na
prumernou operaci se ceka v Kanade i rok ci dva.
Davam vam za pravdu pane Petr.

49946

20.4.2005 23:40

Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Ruda - je lepsi volit Green party, i kdyz nema sanci vyhrat, jen proto, abyste volil a ukazal, ze se vam nelibi politika vladnoucich stran. Nevolenim jen pridavate na vaze hlasu, jenz hlasuji pro vase "oblibene strany", takze to neni zadne bingo, nevolit...

A otazka na zaver, co je to to GST, co liberalove slibili zrusit a nic? [oči v sloup] [zmaten]

49956

21.4.2005 1:25

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Sidonius - Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 49956

>Ruda - je lepsi volit Green party, i kdyz nema sanci vyhrat,
>jen proto, abyste volil a ukazal, ze se vam nelibi politika
>vladnoucich stran. Nevolenim jen pridavate na vaze hlasu,
>jenz hlasuji pro vase "oblibene strany", takze to neni zadne
>bingo, nevolit...

>
>A otazka na zaver, co je to to GST, co liberalove slibili
>zrusit a nic? [oči v sloup] [zmaten]

Pokud Vám ještě nikdo neodpověděl, tak se o to pokusím. GST je zkratka pro Goods and Services Tax, tedy daň za zboží a služby, asi něco jako DPH. Zavedl to tuším ten darebák Mulroney (konzervativci), předtím byla jen daň provinční PST a i ta byla různá v jednotlivých provinciích (v Albertě neměli a nemají žádnou), po konzervativcích (Mulroney) přišli k veslu Liberálové, další sebranka, kteří ústy Jeana "Křivohubého" (míněno i doslovně) Cretiena-Kreténa, slibovali tuto daň zrušit, avšak dodnes se tak nestalo. Tady v B.C. je PST - provincial sales tax 7% a GST, ta je po celé Kanadě 7%, daně se nevztahují na většinu potravin a dětského oblečení a pod. Ale když koupíte grilované kuře, tak už je tam 7% GST, syrové je bez daní. Takže třeba zubní pasta za 2 dolary přijde na 2 dolary a 28 centů. Nejhorší jsou ale tzv. Liquore taxes. Vláda kotroluje prodej veškerého alkoholu, a takže už při koupi jakéhokoliv alkoholického nápoje je v ceně tohoto započteno asi 70% částky pro vládu, tedy z láhve za 10 dolarů, jde 7 vládě. Pokr...

49973

21.4.2005 1:41

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Sidonius - Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 49956

A to ještě není všechno. V restauracích a dalších "osvěžovnách", které ovšem musí kupovat alkohol taky a "pouze" v Liquore storech, a pouze jenom ten, který mají uvedený na své žádosti o "licenci", tak ti už platí o něco více, než obyčejný konzument a potom ještě platí další daně z alkoholu, když tento prodají. Takže takové hnusné pivo jako je třeba Molson, nebo Labat, o amerických nemluvě, ty jsou ještě horší, jestli snad něco jestě horší může být, pak běžně stojí kolem pěti dolarů a více, přitom se ještě dává tzv. "Tip"-zpropitné (asi 10%), takže někdy je to i šest dolarů. Ale nehroznější je to, že je to za odporný patok. Po třech půllitrech se leckomu udělá blujno, ještě víc, než když si něco přečte na Zvědavci. Jeden můj kamarád dělá už 28 let v pivovaře Molson, tak mám tu jejich procedůru vaření piva, z první ruky. Fujtajbl ! [naštvaný]

49979

21.4.2005 2:04

RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 49956

Trodasi, bydlis v Kanade? Jestli ne, tak samozrejme nemuzes vedet ze GST je "GOOD AND SERVICES TAXES". Je to 7 % dan pro celou Kanadu.
Zavedli to Conservativci. Lidem se to nelibilo, tak v pristich volbach volili Liberaly, protoze ti jim slibily, ze to GST zrusej. Samozrejme se tak nestalo, ale lidi budou volit Liberaly stale. [pláč]

49982

21.4.2005 1:12

Otevreny dopis Kanadskeho lekare odsuzujici tenhle volebni trik Liberalu

Peter Veliky 205.?.?.?

Dnes jsem cet pane Dusane v Kanadskych novinach dopis lekare ktery vehementne odsuzuje plan Liberalu umoznit urychlene slouceni rodin imigrantu, jestlize maji uz v Kanade zabydleneho prislusnika rodiny.
Pravem tenhle doktor poukazoval na fakt, ze Kanadsti danovi poplatnici kteri jsou uz v pokrocilem veku a platili cely zivot dane by meli mit ferovou, prvni sanci na lekarskou peci v Kanadskych pretizenych, chudnoucich nemocnicich a jinych zdravotnich zarizenich. Kanadsti Liberalove v honbe za volebnimi hlasy imigrantu takhle jeste vice zdevastuji lekarskou peci zde.
To jsou ale spratci ti Liberalove !! Co neudelaji proto aby se udrzeli u koryt!
S potesenim ale zjistuji ze na mem pracovisti Kanadane zacinaji vice a vice brblat. (Tohle jsou ucitele).

49971

22.4.2005 9:02

Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

TraTom 194.?.?.?

Kanadský premiér se přiznal ke korupci

OTTAWA 22. dubna 2005 | 07:42 Kanadský premiér Paul Martin v televizním vystoupení přiznal zodpovědnost za korupční skandál a přislíbil uspořádání předčasných voleb, jakmile bude záležitost definitivně dořešena.

http://lidovky.centrum.cz/svet/clanek.phtml?id=347799

50164

Příspěvků: 37

16.04. 17:52 Peter Veliky  Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
16.04. 19:14 Ruda  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
16.04. 19:29 zdenek  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
18.04. 03:49 zap  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
18.04. 04:19 dusan  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
17.04. 05:12 Robert Nohejl  Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
17.04. 21:38 23plastik  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
18.04. 00:23 Vcelicka  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
18.04. 01:57 deu  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
18.04. 04:22 dusan  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
18.04. 20:52 Vcelicka  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
18.04. 23:34 deu  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
18.04. 03:46 zap  Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
18.04. 03:52 Martin  Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
19.04. 03:18 Vcelicka  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
18.04. 04:36 Aja  Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
18.04. 05:19 Ruda  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
18.04. 14:17 Aja  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
18.04. 15:59 Vladimír Stwora  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
19.04. 00:42 Aja  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
19.04. 17:59 Vladimír Stwora  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
18.04. 17:49  Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
18.04. 21:34 Karel z Čech  Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
18.04. 22:01 Ruda  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
19.04. 22:48 Karel z Čech  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
18.04. 22:40 Vcelicka  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
19.04. 22:42 Karel z Čech  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
20.04. 02:23 Vcelicka  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
20.04. 02:27 Martin  Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
20.04. 03:15 Peter Veliky  Kam putují peníze...
20.04. 22:54 dusan  RE: Kam putují peníze...
20.04. 23:40 trodas  Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
21.04. 01:25 Sidonius - Zdenek M  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
21.04. 01:41 Sidonius - Zdenek M  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
21.04. 02:04 Ruda  RE: Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů
21.04. 01:12 Peter Veliky  Otevreny dopis Kanadskeho lekare odsuzujici tenhle volebni trik Liberalu
22.04. 09:02 TraTom  Kam putují peníze určené pro vyšetřování zlodějen kanadských liberálů

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 0

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 6

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 6

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 6

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Blokování čínské pomoci Itálii v Praze22.03.20 16:08 Česká republika 3

Chmelár o prohlášení Stoltenberga: Je to šílené a nepříčetné21.03.20 08:40 Slovensko 2

Měnové kurzy

USD
24,60 Kč
Euro
27,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
25,86 Kč
100 japonských jenů
22,80 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
31,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 938,79 Kč
1 unce stříbra
356,21 Kč
Bitcoin
152 909,63 Kč

Poslední aktualizace: 29.3.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 261