Diskuze k článku

Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje

Příspěvků 17

13.4.2005 1:09

Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje

CINER CINERCONSULT (zavináč) YAHOO (tečka) FR 83.?.?.?

V Cechach se nemusi bat zadneho trapasu, referendum neprojde jiz za dva mesice u nas ve Francii. Myslim si, ze je velice malo blbcu jako ja, kteri se prokousali skoro ctyrista strankami tohoto zvastu.
Vysledek.... at ustava projde, ci ne, ja to balim po dvaceti letech znovu. Nebude to jednoduche, ale sil jeste trochu zustalo. Tentokrat do Australie, ta je nejdal..... deti mi uz potom nebudou moci nic vycitat......

48932

13.4.2005 1:12

RE: Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 48932

>Vysledek.... at ustava projde, ci ne, ja to balim po dvaceti
>letech znovu. Nebude to jednoduche, ale sil jeste trochu
>zustalo. Tentokrat do Australie, ta je nejdal..... deti mi
>uz potom nebudou moci nic vycitat......

Ježíšmarja, neblázněte. Všude je to dnes stejné. Jestli ještě nejste rozhodnut a jste ochoten o tom diskutovat, tak mi napiště na e-mail.

48934

13.4.2005 16:57

RE: Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje

Petge 83.?.?.?

Reakce na 48932

Ach jo ! Kam (viděno z ČR) jsme to vlezli ?!? Mi to bylo hned jakési podezřelé, že sice EU jakože sbližuje národy, otevírá možnosti, uvolňuje obchod atd. atd. atd. ! Ale přitom člověk v televizi ve zprávách vidí, jak si Francouzi se Španělama navzájem ničí náklaďáky s rajčatama. Nebo "zase Francouzi" polívají petrolejem čerstvě nalovené ryby rybářům z Británie, protože si dovolili jim konkurovat ve Francii. Ale úplná špica bylo, když kdesi na hranicích a "zase ti Francouzi" krompáčema rozbíjeli cisterny s víněm, které se opět nějaký antifrancouzský sprosťák (mám dojem, že to bylo německé rýnské) dovolil dovážet do Francie. Nevšimnul jsem si, co francouzští bojovníci za sociální jistoty rozbili Italům, Belgičanům nebo Švýcarům, ale určitě taky něco - není nad sousedské vztahy. Francie holt má vždy jakési svoje "extravuřty" !!

Tedy bych se vůbec nedivil, kdyby Francouzi v tom pokračovali a odmítli euroústavu. Jestli někde je dodneska socialismus, je tedy zřejmě ve Francii, jak tak koukám. Jeden můj známý po pokusu proniknout do Francie se svou firmou pravil, že obchodovat s francouzskými partnery je práce pro vrahy. Počínaje platební morálkou, dodržováním termínů a na druhé straně prostou lidskou slušností není prý druhá taková země v Evropě. Chování řeznického psa je že prý vzor uhlazenosti.

48982

13.4.2005 1:13

Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje

Martin 193.?.?.?

CINER : neschováte se, balení už v dnešní době nepomůže, pokud nejedete na nějaký necivilizovaný ostrůvek poblíž austrálie.

48935

13.4.2005 1:27

Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Klasika. Ceska politika vypada asi takhle - vsichni hledaji alibi, aby se nemuselo udelat pro obcany neco, co vsichni rikaji, ze by se udelat melo - tedy, nechat je rozhodnout, jestli ten zmateny nebezpecny zvast a vyplod Bruselske byrokracie prijmout ci ne. Nic noveho pod sluncem.

Vzdy se mi libilo na americanech, ale treba i izraelcich, ze maji pozitivni pristup. Misto, aby hledali "proc ne", hledaji - a uspecne - "jako ano". Drobny, ale fundamentailni rozdil...

CINER - Australie? Urcite krasna zeme. Jen par detailu vam o ni a demokracii v ni povi pan Nohejl jiste velmi rad. Ja bych se osobne do zeme, jejich 70% obcanu odsuzuje okupaci Iraku a hlavne nasazeni AU vojsk v ni, nepachl ani nahodou, nebot je zcela ocividne, ze v teto zemi je uz demokracie tak daleko, ze politici ani nepotrebuji nejaky ten duvod (jako se u nas pracne hleda) proc se neoptat obcanu, proste rozhodnou a pujdou proti majorite lidu... [oči v sloup] To opravdu neni zeme, jenz by vas mela oslovit [mrknutí jedním okem]

48938

13.4.2005 4:44

RE: Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje

zalozak 202.?.?.?

Reakce na 48938


Trodasi, v souvislosti s klokany a jejich ucasti na US valecnych akcich jest treba dodat par detailu. To neni o hajeni techto akci to je o nutnosti videt veci v sirsim spektru.

Je pravdou ze nemala cast Australskeho obyvatelstva je proti (ale 70% to neni!) i kdyz vzhledem k "multi-kulturnimu" slozeni je vzdy dost otazka koho se zeptate. (Udelate li pruzkum mezi "royalisty" v Darvinu tezko najdete jediny nesouhlas [smích] )

Ale nesouhlas je a je pomerne znacny. Z hlediska ignorace tohoto mineni parlamentem - ta vec neni bohuzel primocara.

Mesice pred napadenim Singapoure mela Australie opravnenou obavu ze postupujici se Japonci na ni nakonec zautoci. V te dobe austr. premier zoufale zadal Churchila (resp. britske veleni) o prevedeni alespon casti jednotek v te dobe jiz nasazenych ve stredomori zpet pro posileni obrany. Britove, vzhledem k situaci v Evrope s stredomori, to pochopitelne odmitali. V te dobe doslo k dohode s USA o poskytnuti vzajemne pomoci. (Na kterou Amerika zareagovala vyslanim jednotek) a tento vztah se od te doby obnovuje. Rekneme ze je tento vztah nadrazen i oficialnim smlouvam a neni vzdy uplne vykrikovan do sveta. V podstate jde o dohodu - jdeme my, jdete vy... a proto australane byli v Koreji, Vietnamu, Zalivu a dalsich konfliktech. Obvykle se v ramci "ustoupeni" odpurcim dohaduji formy ucasti a ne vzdy byly australke jednostky nasazeny v "prednich linich" a casto jejich pocet byl pomerne maly.

48949

13.4.2005 4:44

RE: Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje

zalozak 202.?.?.?

Reakce na 48949

Toho jsou si vedomi vsichni u vesla vcetne opozice a proto kdyz se recnici vyrecni, a demonstrace vydemonstruji tak se do toho jde. Ona to ale nemala cast verejnosti pomerne dobre chape taky. Problem je ze bez USA je Australie sama proti cele Asii --? mimochodem to byl take jeden duvod proc nakonec referendum o "republice" rozhodlo pred 3 lety ve prospech zachovani "kolonialniho stavu".

Jinak, pane Stwora mate naprostou pravdu - vsude je neco a utek z mista A do B to nespravi.

48950

13.4.2005 2:45

Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje

Martin 193.?.?.?

trodasi,
1) jo
2) jo
3 jo

ad2 : nejvíc mi vadí českej skepticismus. Řeči typu : kdyby to šlo, tak už by to určitě dělali všichni ... můj dědeček (babička, známý) říká že je to blbost ... to určitě nebude tak jednoduchý (jako bych snad tvrdil, že to bude jednoduchý) ... PROSTĚ MĚ S TÍM ŠTVOU !!!

48942

13.4.2005 11:39

Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje

kubik 195.?.?.?

Ono i kdyby bylo referendum a vysledek by byl NE, tak se bude tak dlouho opakovat, dokud se obcane nerozhodnou spravne, tedy ANO. V Norsku se to dela podobne, co se tyce pristoupeni Norska k EU - obcane se zatim vzdycky rozhodli spatne, protoze rekli NE, takze se jim dava nova a nova sance na spravne rozhodnuti.
(aspon tak mi to licil kamarad, kterej tam uz peknejch par let zije a podnika).

48968

13.4.2005 14:50

Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje

Pavel kuzelkx (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Nechapu jednu vec. Pokud se mame v budoucnosti v evrope touto ustavou ridit, tak by mela byt srozumitelna absolutni vetsine jejich obyvatel. Podle vsech dostupnych zdroju se ale jedna o slozite vytvoreny koplex o kterem nejsme schopni ani hlasovat, ne tak zit. Co nastane, kdyz se budu domahat u ustavniho soudu svych prav? Zaplatim za jeji pravni rozbor a budu se modlit, ze ve stejnem duchu to rozsifruje pan eurosoudce.

48971

13.4.2005 17:29

Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Euroústava je záměrně formulována naprosto nesrozumitelně, aby byl později možný jakýkoliv její výklad a aplikace v praxi. Pochopitelně ve prospěch velkých států EU, jako je Francie a Německo. Každopádně hlasuji pro co nejvyšší počet prvků tzv. přímé demokracie, ideální by byl švýcarský model. [smích]

48987

14.4.2005 14:32

RE: Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje

kubik 195.?.?.?

Reakce na 48987

Ono nejde jen o nesrozumitelnost, ale ted nedavno se ukazalo, ze nektery preklady jsou chybny - tusim polskej a litevskej, ktery tvrdily o necem presnej opak. Pak se naskyta nekolik zajimavych otazek:
- podle ktery verze ustavy se bude ridit treba spor mezi Polskem a Nemeckem - podle polsky verze, ktera nadrzuje Polsku, nebo podle nemecky verze, ktera nadrzuje Nemecku?
- pokud Polaci prijmou ustavu, tak jak je, vcetne chyb, budou taky hlasovat o prijeti oprav, ktery ovsem zmeni vyznam nekterych bodu v pripadnej polskej neprospech?

Dodavam, ze neexistuje jedna "hlavni" ustava a jeji preklady, ale jednotlivy ustavy jsou vsechny rovnocenny (nebo tak nejak to tam stoji). Muzeme jen spekulovat, jestli ty chyby byly nebo nebyly zamerny - "naslibujeme Polakum hory doly a po prijeti rekneme, ze sorry, byla to tiskova chyba"...

BTW: proc ustava resi potraty na Malte? Mam pocit, ze ceska ustava se nestara o stavbu verejnych zachodku v Horni Dolni.

Vcera taky kdosi poznamenal v jednom diskuznim poradu, ze ho zarazilo, ze se na jednom miste pise:Touto Smlouvou o Ústavě pro Evropu se zrušují Smlouva o založení Evropského společenství, Smlouva o Evropské unii... a o kousek dal se tvrdi, ze ustanovení smluv uvedených v písmenech a) až d) ... zůstávají v platnosti a jejich právní účinky jsou zachovány v souladu s tímto protokolem

Bud mi neco uniklo, nebo si z nas fakt delaji kozy - nebo nechapu vyznam slova "zrusuji" [smích]

49075

13.4.2005 17:39

Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 12.?.?.?

Trodas!
Kdyz napisete:
- ""Australie? Urcite krasna zeme. Jen par detailu vam o ni a demokracii v ni povi pan Nohejl jiste velmi rad. Ja bych se osobne do zeme, jejich 70% obcanu odsuzuje okupaci Iraku a hlavne nasazeni AU vojsk v ni, nepachl ani nahodou, nebot je zcela ocividne, ze v teto zemi je uz demokracie tak daleko, ze politici ani nepotrebuji nejaky ten duvod (jako se u nas pracne hleda) proc se neoptat obcanu, proste rozhodnou a pujdou proti majorite lidu... To opravdu neni zeme, jenz by vas mela oslovit""
---
Tak z Australie udelate totalitni stat. Jak pak vysvetlite, ze ministersky predseda vyhraje presvedcive uz ctvrty termin?
Jestlize je 70% lidi proti valce vubec nic nerika, naopak to cislo proti valce muze byt i vyzsi. Proti valce je prakticky kazdy. Zrejme Australane chapou nebezpeci, jake dlouhodobe hrozi nejen USA, ale i jim a voli podle toho. Stejne tak se da vysvetlit spojenectvi USA a Velke Britanie. Kdyby se to lidem v AU nelibilo, tak by volby v Australii dopadly stejne jako ve Spanelsku - vymenou vlady!
---
Australia Oct 9, 2004 Prime Minister John Howard scored a convincing victory in Australia's federal election Saturday, winning a historic fourth term in a vote ...

48989

13.4.2005 18:39

Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje

Josef 12.?.?.?

Kdyz chci neco vedet o Eustave, tak se podivam do evropskych novin, protoze v USA se o Evrope nic nedovite, mimo toho, ze jsme jedna euroatlanticka civilizace a v Evrope ziji spojenci.!

Britsky Herald pise, ze cislo jedna v Chiracovych argumentech je, ze Francouzi musi volit k ustave ANO, aby uz konecne pretali byt vazaly Ameriky!?! Na to same pry slysi i v Nemecku.
Fr. Le Monde pise, ze kdyz budou volit NE , ze se nic nestane, ze se dokument stejne musi predelat!
Anglicka verze ma 474 stranek, ale da se vtesnat do 202 stranek vydani z pocitace.
Poukazuji, ze usatava by se moc libila presidentu Bushovi, protoze je v ni 13x zminovano nabozenstvi a 11x terorismus!
Nelibi se jim, ze obcany dali v ustave do jedne vety s volnym pohybem zbozi, services, kapitalu a osob!
Poukazuji, ze obcany tak snizili na uroven komodit.
Evropska ustava take meni v mnoha bodech i francouzskou ustavu na priklad:
Pravo na praci je zmeneno na zabyvat se praci a pravo na zdravotni peci na pravo pristupu k leceni, bez garance ze services budou k dostani.
Vidim, ze jsem to podal cesky blbe, tak to sem pastuji - pomuzte si!

Fundamental is a big word to describe these rights, which go less far than many countries’ national legislations: the French constitution’s right to employment is replaced by the “right to engage in work”, while the right to healthcare and services becomes a “right to access” those services, there being no guarantee that the services exist.

Josef

49001

13.4.2005 18:39

Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje

Josef 12.?.?.?

Pokracovani.....
Dale tam pisi, ze kdyz mensi staty budou hlasovat proti, ze to nebude zadny problem! Budou opakovat hlasovani dokud to nebude spravne, jako to bylo v pripade hlasovani do unie!

The smaller countries were then simply asked to vote again until they got it right.
Josef

49002

14.4.2005 4:03

Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Plan z roku 1947,ustanovit jednu svetovou vladu na zaklade nuklearniho vydirani pracuje stale krok za krokem.nez se vse spoji,tak maji byt vytvoreny ,tak zvane ,tri oblasti,Evropska ,asijska a americka,potom dojde k zavedeni planu ,kde vse bude v jednom zakone o vyucovanideti,jedno nabozenstvi,jedna sprava v odmenovani za praci ,jedno stredisko infromaci ,proste,jeden system pro vsechny,takze ,dnesni ,nesrozumitelna smlouva ,je proto nesrozumitelna ,ze kdyby byla srozumitelna ,tak by se na ni lide nechytli.
Byrokrati odvedli s odborniky na prava velmi dobry kus prace na oblbovani lidi,nakonec ,proc ne ,kdyz je to pro ne.
Nekde mam mapku,kde vsude budou slouzit ruzne vojenske oddily na uzemi cizich statu,v Cechach bude americka zakladna ,tak ,jak v Americe dnes je letectvo BUndesveru,Ukrajinske a Ruske oddily,jejiz fotografie byly na internetu,tak ,jak i autobusy s bilou barvou a oznacenim UN.
Proste ,je jedno kam chcete utect ,vsude Vas dozenou,proc ne ,kdyz jim to lenost lidi umoznuje,ne jenom to ,ale lide to i podporuji,nebot slib ,ze pod jednim vedenim nebudou uz valky je velice lakave ,jako pohadka marxisticke rovnosti trid,kde komunisti se hned udelali tou tridou vedouci a podle toho i na odmenu,totez bude s jednou svetovou vladou,ktera Vam vse zaruci. I bible uz je prepsana a je uz bez vsech tech svatych a prodava se lidem v ramci tohoto programu,pripravy na jedno nabozenstvi,proc si myslite ,ze papez nazval zidy nasimi bratry?
Jean-Marie Lustiger: Second Jewish Pope?
Lustiger, both whose parents died in Auschwitz, has always insisted that, though he had converted to Christianity at age 14, he was and remained a Jew: "I was born a Jew and so I am. For me, the vocation of [Judah] is to bring light to the goyim.

49056

14.4.2005 13:21

Hanyz 195.?.?.?

Čeká nás demokracie jako řemen
http://bruntal.net/view.php?cisloclanku=2005040502

+ DF
http://bruntal.net/comment.php?akce=view&cisloclanku=2005040502

Patent na rozum
http://bruntal.net/view.php?cisloclanku=2005040503

+ DF
http://bruntal.net/comment.php?akce=view&cisloclanku=2005040503

49073

Příspěvků: 17

13.04. 01:09 CINER  Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje
13.04. 01:12 Vladimír Stwora  RE: Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje
13.04. 16:57 Petge  RE: Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje
13.04. 01:13 Martin  Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje
13.04. 01:27 trodas  Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje
13.04. 04:44 zalozak  RE: Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje
13.04. 04:44 zalozak  RE: Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje
13.04. 02:45 Martin  Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje
13.04. 11:39 kubik  Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje
13.04. 14:50 Pavel  Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje
13.04. 17:29 Modráček  Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje
14.04. 14:32 kubik  RE: Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje
13.04. 17:39  Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje
13.04. 18:39 Josef  Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje
13.04. 18:39 Josef  Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje
14.04. 04:03 Robert Nohejl  Referendum o Evropské ústavě se vzdaluje
14.04. 13:21 Hanyz  

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 15 čtenářů částkou 3 943 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 6

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 4

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 4

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 2

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Měnové kurzy

USD
25,76 Kč
Euro
27,84 Kč
Libra
31,61 Kč
Kanadský dolar
18,12 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,37 Kč
100 japonských jenů
23,76 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,72 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 690,29 Kč
1 unce stříbra
371,09 Kč
Bitcoin
175 085,08 Kč

Poslední aktualizace: 5.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 772