Diskuze k článku

Oslava loupeživých baronů?

Příspěvků 41

9.4.2005 0:19

Oslava loupeživých baronů?

abel 81.?.?.?

Velice zajímavý článek, jako překladatel bych možná ty "barony" přeložil jako "rytíře", a New Deal bych nechal nepřeložený, neb je to vlastně už terminus technicus, ale to jsou prkotiny.
Rozhodně by si ho měli přečíst všichni čeští rychlokvašení liberálové, kteří jak se zdá považují za největší překážku zbohatnutí dělníky, kterým pořád ještě, nastojte!, musí vyplácet nějakou mzdu. Jakož i v podobném duchu plkající "analytici", kterým často ještě teče mléko po bradě, ale už mudrují v televizi atd. o zhoubnosti sociálního státu. Nakonec objevíme, že za to všechno můžou "liberální" (vida, jak ošemetné slovíčko, označují se tak vlastně obě strany konfliktu)vlády v Evropě 19. století, které na rozdíl od svých amerických protějšků nezakročily dostatečně energicky proti rodícímu se dělnickému hnutí. Američané byli jinší pašáci, rozehráli proti němu veškerý potlačovatelský arzenál, včetně policejních provokací (bomby v Chicagu), justiční vraždy nevyjímaje (Sacco a Vanzetti)atd. Čímž ho udusili v zárodku, a dělníky degradovali na poslušné příjemce nějakého toho cukříčku , spadnuvšího z panského stolu. Pokud ho bylo dost, bylo všechno v pořádku, ale začíná ho ubývat, takže to bude ještě zajímavé.

48518

9.4.2005 0:23

RE: Oslava loupeživých baronů?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 48518

Víte, že jsem také přemýšlel nad tím, jestli nechat ty barony nebo je přeložit jako rytíře? Ono by se dalo použít obojí, nakonec jsem zůstal u těch baronů, aby to bylo co nejtěsnější. [mrknutí jedním okem]

48519

9.4.2005 14:44

RE: Oslava loupeživých baronů?

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 48519

Navíc ten název baroni je již dlouhou dobu ustálený jako negativní označení, např. uhelní baroni. Mohl jste také použít výrazu magnáti, jako např. zbrojařští magnáti. Tyto uvedené výrazy byly velice často používány za komunistů.
Výraz rytíř většinou vzbuzuje představu něčeho vznešenějšího, něčeho co bojuje o vyšší hodnoty, např. rytíř bez bázně a hany, či rytíři Bušidó. Novodobí baroni mají zájem jen o, resp. uctívají jen, "mrtvé prezidenty", čím vyšší hodnota tím lépe (přinejmenším počínaje od prezidenta U. Granta - 50 doláčů). To je také, podle mých zkušeností, nejvíce populární náboženské vyznání v současné komunistické Číně.

48561

10.4.2005 1:53

RE: Oslava loupeživých baronů?

abel 81.?.?.?

Reakce na 48561

No, v Česku loupila v malém nižší šlechta, baroni (resp. u nás hrabata) už byli ve funkcích.

48624

10.4.2005 18:48

RE: Oslava loupeživých baronů?

zap 65.?.?.?

Reakce na 48624

Loupili nizsi, protoze ti vyssi na to meli povoleni a s temi nizsimi se nechteli delit, Abele. Je to vzdy to same...

48682

11.4.2005 15:34

RE: Oslava loupeživých baronů?

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 48682

V USA je velice oblíbený finanční časopis Baron´s, který se zabývá právě spekulacemi na burzovním trhu....

48781

12.4.2005 6:11

RE: Oslava loupeživých baronů?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 48781

pokud mohu opravit, tak se jedna o BARRON'S ktery povazuji za jeden ze schopnych publikaci...a jiste ne jen o burze, ale i o soucastne politice.

48854

9.4.2005 0:46

Oslava loupeživých baronů?

Bohuslav Danek 216.?.?.?

Jeden lez za druhou ,na priklad :
To privatize Social Security, he is peddling a colossal lie about its solvency. Furthermore, Bush, along with today’s business aristocrats, shows no compassion for working Americans, robbing them to benefit big business and the very rich.
Tak to je dukaz ze autor je zaslepeny socialista [oči v sloup]

48522

10.4.2005 3:19

RE: Oslava loupeživých baronů?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 48522

No rict ze tvrzeni "Social Security faces insolvency" je lzive, to vopravdu musel autor ignorovat tuhle pseudovedu co manipuluje matematickejma vzorcema. Nejlepsi ze vsech moznosti dovopravdy by bylo cekat a cekat a cekat az se to dovopravdy kolosalne posere a federalni vlada bude nucena k nakejm vopravdu podivnejm krokum. Tohle zni jako ze autor dost dlouho zil nekde na americkym Jihu, s timhle pristupem k budoucnosti.

Mimochodem je dost zajimavy jak nektery se tyhle lidi s radoby socialnim citenim staraj o Social Security. Dyk preci musej vedet, ze ty dovopravdy chudy lidi co celej zivot nic nevydelali dostavaj ze Social Security pak castku kera je dovopravdy spis vysmech nez co jinyho, a stejne drou do oupadu nekde u kasy dokud je neklepne. Jestli vona nahodou tahle vostentativni starost vo Social Security z tyhle strany nejni spis jen exhibovani.

48636

9.4.2005 1:01

Oslava loupeživých baronů?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Kniha The Wealth of Nations od Adama Smitha znamená v preklade Bohatstvo národov, ak sa nemýlim tak celý názov by mal znieť Pojednanie o podstate a pôvode bohatstva národov.

48524

9.4.2005 1:20

RE: Oslava loupeživých baronů?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 48524

Dobře. Nevšim jsem si. Opravím.

48525

9.4.2005 2:24

Oslava loupeživých baronů?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Zda se mi, ze jsme uz pouceni, ze kvantitativni meritka ( v clanku 'pseudoveda manipulujici s matematickymi vzorci'[mrknutí jedním okem] jsou duveryhodnejsi ukazatele stavu ekonomiky nez moralizovani.

Napriklad American Customer Satisfaction Index (ACSI) je velmi ostre sledovany ukazatel. Vzdyt ekonomicky rust je podminen spokojenosti-duverou 'spotrebitelu' a spotreba je pohonem GDP a duvera zakazniku je meritkem kvality ekonomiky.

A zde je jasny limit, jak nedbat o platy zamestnancu, rusit pracovni prilezitosti, videt jen zisky akcionaru - nebude-li obcan mit duveru ve svoji ekonomickou situaci, nebude ani spotrebitel a nebudou ani zisky.

Doufejme, ze jednou budeme moci zit ve spolecnosti ridici se etikou a ne ekonomickymi ukazately ( a majici zdravou ekonomiku). Zatim trpme loupezive barony, kteri - aby mohli drancovat korporacni bohatstvi - musi zajistit spokojenost spotrebitelu.


48530

9.4.2005 10:00

RE: Oslava loupeživých baronů?

oji 194.?.?.?

Reakce na 48530

Vážený neznámý,
otrocké přizpůsobení krátkodobým ukazatelům ekonomiky jako je ACSI vede k vyčerpání zdrojů a v dlouhodobém měřítku k destrukci ekonomiky.

Pokud bych Vaše téma trochu pootočil, tak se musím zeptat: Musí USA provádět humanitární bombardování a invaze do jiných částí světa jen proto, aby ACSI nabývalo utěšitelných hodnot?

Další otázka navazuje. Jak si myslíte, že je vysoko CSI v rozvojových zemích potažmo v Afghánistánu, Iráku atp.

48550

9.4.2005 16:46

RE: Oslava loupeživých baronů?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 48530

Říkáte, že jakési přesné počty (já ale dodám. že s nepřesnými čísly) jsou lepší než moralizování ? Hm...

Nostradamus dost nevybíravě přesně ukazuje na Ameriku - dojde k drastické krizi v důsledku "pádu ceny akcií"[pláč]citace)"Simulacra zlata a stříbra klesnou na ceně, po krádeži (jejich hodnoty) budou vrženy do moře, až se zjistí, že všechno je zničeno dluhy, všechny (cenné papíry a akcie) budou anulovány." Dále méně přesně naznačuje jakousi občanskou válku a vraždění v ulicích, rovněž naznačuje jakoby vyplenění "Chrámu peněz" .

Není to sice nijak moc jasné, ale to u Nostradama není zvykem. Nevím, co myslíte přesně tím moralizováním, ale musím podotknout, že neustále platí, že špatnými prostředky rozhodně nevzniká dobrý výsledek. To se jen těm přechodně úspěšným tak jeví. Nemůže totiž dlouhodobě fungovat společnost, kde někteří stále prodělávají a jiní stále vydělávají. Zatím se to řešilo "vývozem problémů" do méně vyvinutých částí světa. Ale to taky nebude fungovat věčně. A odveta bude o to masivnější. A to tedy bude. Netřeba čekat nejakého smilování. Právem nebude !!

48566

9.4.2005 18:06

RE: Oslava loupeživých baronů?

abel 81.?.?.?

Reakce na 48566

Přesně tak, staří Římané říkali: Male parta, male dilabuntur, neboli co špatně začne, také špatně skončí. Díky mechanizmu, který popisujete se nám ten svět nějak zmenšil, před 100 lety se svět o nějakou rusko-japonskou válku ani moc zajímat nemusel. Dneska stačí, aby někde něco bouchlo, a je to slyšet na druhém konci světa.

48571

10.4.2005 2:50

RE: Oslava loupeživých baronů?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 48566

Se nam tady vrana k vrane schazi. Napred tady autor vyklada, ze manipulovani s matematickymi vzorci je pseudoveda a ted si nekdo prisadi v tom smyslu ze Nostradamus je ta prava veda. No jen tak dal.

Jestlipak tady ma nekdo vubec vzdalene tuseni jak slozite jsou matematicke modely ocenovani vselijakych derivatu, ze ty derivaty doopravdy k necemu slouzi (a k cemupak), jak matematicky slozite jsou vselijake makroekonomicke modely (a s temi naivnimi modely jsme se dopracovali ke Great Depression)? Asi bychom se spis meli vratit k Nostradamovi, nejspis?

Co myslite, k pochopeni tech modelu musi studovat bezne nadany clovek 5, 10, 15, nebo 20 let? A kdyz je budete ignorovat, co myslite, pomuze vam to hodne, jen trochu, vubec, anebo si tim uskodite?

48631

11.4.2005 19:09

RE: Oslava loupeživých baronů?

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 48631

Kvalitativní změny nemáte jak namodelovat, pane Jožine. Matematika v zde funguje jen do té míry, pokud se držíte jednoho systému, a testujete jeho parametry.

Například, z dat o dopravní obsluze New Yorku za březen 1895 ani tím nejlepším modelováním nezjistíte, kolik automobilů bude jezdit na Manhattanu v březnu 2005.

Zato ale z dat za březen 1895 spočítáte, kolikametrové výše by v březnu 2005 dosahovala vrstva koňského hnoje na 5th Avenue, kdyby se v roce 2005 používaly koňské povozy.

V ekonomii to máte zrovna tak. Znáte snad nějaký model z 80. let, který byl schopen prognózovat význam telekomunikačního sektoru s výhledem na 30 let, tedy do roku (cca) 2000-2010?

Nerozčilujte se proto prosím nad pokusy o prognózování budoucnosti na základě Nostradamových textů. Provozování magie je totiž, drahý pane Jožine, stejně dobrým zaměstnáním, jako práce finančního analytika - a navíc někdy dokonce lépe placeným.

48796

11.4.2005 20:16

RE: Oslava loupeživých baronů?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 48796

Ja se vubec nerozciluju. Vsak zkousejte predpovidat budoucnost podle Nostradama nebo "magii", mne to nevadi, naopak jen zbyde vetsi kus zvance pro me.

Budoucnost je budoucnost vod toho, aby se nedala presne predpovedet, tohle plyne z definic. Ja rozhodne davam prednost napr. vladnim postupum vychazejicim z napr. keynesianskeho modelu nez vladnim postupum vychazejicim z Nostradama. Rak bych, ze to nebyla magie co umoznilo povalecne Evrope rust s nevyraznym ekonomickym cyklem. (Ani vykoristovani kdesicosi.) Rek bych ze to nejni magie ktera vam umoznuje koupit treba auto aniz byste se starala o detaily menove politiky zeme puvodu. Je to Nostradamus nebo derivaty co zaridej ze zemedelec nezkrachuje kazdejch pet let kdyz je sucho? Vite jak slozity jsou pojistovnicky modely a ze bez nich by neexistovala ani jedna vetsi firma, a taky pred vynalezem pojisteni zadny velky firmy nebyly. Jo magie, ta byla furt, a vobcas nekomu neco vynesla. Sugestivni votazka. Jak myslite ze se zarizuje LaVey? Podle Nostradama?

48803

11.4.2005 21:28

RE: Oslava loupeživých baronů?

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 48803

>Ja se vubec nerozciluju. Vsak zkousejte predpovidat
>budoucnost podle Nostradama nebo "magii", mne to nevadi,
>naopak jen zbyde vetsi kus zvance pro me.

Skvělé, pane Jožine. Pokud jde o mne, ráda Vám předvídání budoucnosti přenechám, a budu jen se zájmem srovnávat Vaše výsledky s realitou.

>Rak bych, ze to nebyla magie co umoznilo
>povalecne Evrope rust s nevyraznym ekonomickym cyklem.

Zpětně při pohledu na období 1945-2005 máte samozřejmě pravdu. Zejména z pohledu pojistné matematiky.


Když už ale mluvíme o té odlišnosti mezi Nostradamem a ekonomickými prognózami, jaký že to prosím Vás bude ekonomický cyklus v Evropě za období 2005 - 2025? Na USA se raději neptám ... A jaké předpokládáte dolarové ceny elektřiny v roce 2025 - plus/mínus 50 procent? [smích]

A ne že bych Vás chtěla nachytat, pane Jožine. Chci jen poukázat na to, že u něktrých problémů není rozdíl mezi prognózou pojistného matematika a prognózou Nostradamovou.

>.... Rek bych ze to nejni magie ktera
>vam umoznuje koupit treba auto aniz byste se starala o
>detaily menove politiky zeme puvodu.

Myslíte, že to takhle bude s cenami aut věčně, nebo jen po dobu, kdy Japonsko, Čína a Korea pojednou na měnové rezervy v US dolaru?

Dnes mne třeba překvapilo Costco cenou mého léku, dováženého z Německa. Cena léku byla skoro rok a půl stabilně na ceně něco přes 70 centů za piluli, dnes cena vyskočila na 2,2 dolaru za piluli. Možná bych se, s veškerým ohledem na ony Vámi zmiňované prognózy a minimalizace rizik, měla přece jen starat o detaily měnové politiky země původu onoho léku - co říkáte, pane Jožine?

>Je to Nostradamus nebo
>derivaty co zaridej ze zemedelec nezkrachuje kazdejch pet
>let kdyz je sucho?

Máte pravdu, tohle funguje. Zejména pak, když zemědělec pěstuje obvyklé plodiny na obvyklých místech za obvyklých tržních podmínek. Zkuste ale vygenerovat nějaký pojistný derivát na stabilizaci cen soft lumber (taky zemědělská plodina, v jistém smyslu, že?) mezi USA a Kanadou. Nebo, zkuste vygenerovat pojistný derivát pro zájemce o pěstování kukuřice, kteří zakládají továrnu na bionaftu v roce 2006, a první ekoropné produkty očekávají na trhu v roce 2010.

>Vite jak slozity jsou pojistovnicky
>modely a ze bez nich by neexistovala ani jedna vetsi firma,
>a taky pred vynalezem pojisteni zadny velky firmy nebyly.

To je fakt. Jsou to složité modely. Podnikatelský model, podle kterého se takto vykalkulované riziko podnikání zčásti přenese na zákazníka v ceně produktu, mají nesporně budoucnost. V tom se určitě shodneme.

>magie, ta byla furt, a vobcas nekomu neco vynesla.

Souhlas.

>Sugestivni votazka. Jak myslite ze se zarizuje LaVey? Podle
>Nostradama?

Jaký LaVey? Anton LaVey?

48812

11.4.2005 21:51

RE: Oslava loupeživých baronů?

petrxh 212.?.?.?

Reakce na 48812

Dnes mne třeba překvapilo Costco cenou mého léku, dováženého z Německa. Cena léku byla skoro rok a půl stabilně na ceně něco přes 70 centů za piluli, dnes cena vyskočila na 2,2 dolaru za piluli.

http://www.sk2.goo.cz/zdravi_na_dlani/knihy/zeleninove_stavy/

48816

11.4.2005 22:16

RE: Oslava loupeživých baronů?

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 48816

Zkuste místo ovocných šťáv tohle:

http://www.socioweb.cz/index.php3?disp=teorie&shw=142&lst=105

[smích]

48818

12.4.2005 16:01

RE: Oslava loupeživých baronů?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 48812

Precetla jste si to po sobe? Vy mi tady predhazujete ze:

a. nejaky lek (pro Vas) necekane zdrazil. Jestli jsem dobre videl ty castky tak to rozhodne nemelo co delat s cikoliv menovou politikou. Krom toho, chcete snad rict ze by nikdy nic nemelo zdrazit? Nenadale zdrazit? Nebo by "se melo" zdrazovat pomalu?

b. kdyz nekdo dela neco noveho tak neni vubec jasne jak to dopadne a proti neuspechu se pojistit tezko. No to je doopravdy zkrusujici novina. Ja sem doted zil v ty bubline kdy sem si myslel ze at si usmyslim delat co chci tak to pude dobre.

c. nejni jasny kolik presne co bude za 20 let stat. No za to nejspis muzou kapitalisti, kdyby to tady vedla klika okultistu tak by se tohle stat nemohlo. Bral si ji mladou a krasnou, za dvacet let to byla baba protivna nemocna, to moh vedet, ale presne jak protivna a jak nemocna bude, to nevedel a nejspis ani vedet nechtel. Hotova tragedie, a rozhodne novum.

Co na to rict?

48876

13.4.2005 0:50

RE: Oslava loupeživých baronů?

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 48876

Neodpověděl jste mi.

Zeptám se tedy znovu.

Jaký LaVey je to ve Vašem předchozím textu zmiňován?

48929

13.4.2005 1:02

RE: Oslava loupeživých baronů?

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 48876

>Co na to rict?

Jeden pán se tady před pár dny cachtal v bažinách, a hovořil přitom o svých schopnostech. Jen co ale vylezl z bahna mezi lidi na souš, změnil názor. Například:

V bažině: Rek bych ze to nejni magie ktera vam umoznuje koupit treba auto aniz byste se starala o detaily menove politiky zeme puvodu.

Na suchu: nejaky lek (pro Vas) necekane zdrazil. Jestli jsem dobre videl ty castky tak to rozhodne nemelo co delat s cikoliv menovou politikou. Krom toho, chcete snad rict ze by nikdy nic nemelo zdrazit?

Zpátky v bažině: Rak bych, ze to nebyla magie co umoznilo povalecne Evrope rust s nevyraznym ekonomickym cyklem.

Opět na suchu: nejni jasny kolik presne co bude za 20 let stat. No za to nejspis muzou kapitalisti, kdyby to tady vedla klika okultistu tak by se tohle stat nemohlo. Bral si ji mladou a krasnou, za dvacet let to byla baba protivna nemocna, to moh vedet, ale presne jak protivna a jak nemocna bude, to nevedel a nejspis ani vedet nechtel. Hotova tragedie, a rozhodne novum.

V bažině: Ja rozhodne davam prednost napr. vladnim postupum vychazejicim z napr. keynesianskeho modelu nez vladnim postupum vychazejicim z Nostradama ... Je to Nostradamus nebo derivaty co zaridej ze zemedelec nezkrachuje kazdejch pet let kdyz je sucho? Vite jak slozity jsou pojistovnicky modely a ze bez nich by neexistovala ani jedna vetsi firma, a taky pred vynalezem pojisteni zadny velky firmy nebyly.

Opět na skok na suchu: nejni jasny kolik presne co bude za 20 let stat.

Nu, a když toho pána vezmu v závěru za slovo a zeptám se ho, čím se jeho skvělé prognózy od Nostradama vlastně liší, začne okolo sebe mlátit hrozbou komunismu či okultismu nebo kýho výra, myšáček jeden uťápnutý. Například: "...No za to nejspis muzou kapitalisti, kdyby to tady vedla klika okultistu tak by se tohle stat nemohlo..."

I takoví lidé zdejšího Zvědavce navštěvují.

Uznejte sám, pane Jožine: nebylo by Vám v těch bažinách lépe?

48931

10.4.2005 18:46

RE: Oslava loupeživých baronů?

zap 65.?.?.?

Reakce na 48566

Zni to dost zlomyslne Nostradame

Ale nezapomenme, ze osud sam je zlomyslny i bez pricineni lidi. Je svatou (a zadouci) pravdou, ze ty vykorist'ovatelske bezcitne sv#ne budou platit krutou dan. Problem je ovsem v tom, ze se s tim sveze mnoho 'napul nevinnych', tj. tech, co s nimi hraji jelikoz si mysli, ze to jinak nejde. A to je vetsina z nas. [pláč]

48681

13.4.2005 21:17

RE: Oslava loupeživých baronů?

Petge 83.?.?.?

Reakce na 48681

Toho Nostradama jsem tam strčil já a nevím, proč se někdy jméno objeví a jindy ne. Nemyslel jsem to zlomyslně - prostě vše ukazuje na již blízkou globální krizi ekonomiky i politiky. Ten pán finanční či pojišťovací analytik dělá vědu z něčeho, co je pouhý vydřidušský byznis. Až na vyjímky dané nepředstavitelnou náhodou jsou pojišťovny "náramně prosperujícím průmyslem" !Skutečně to mají dobře spočítané. Věda se dá udělat ze všeho a matematiku lze překrásně aplikovat i na "vědeckou analýzu" vývoje počtu nalepených much na mucholapce.

Nikdo není nevinný, ale někteří jsou "vinnější vice" než jiní. Jednoduché počty, žádná věda, mě vede k závěru, že se Nostradamus docela trefil.

49021

9.4.2005 4:28

Oslava loupeživých baronů?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

V Rusku chteji udelat konec s loupezivymi "barony".
5000 Russian Leaders
Oppose Zionist Supremacism
Commentary
By David Duke
4-7-5


A month ago 500 Russian leaders signed a letter opposing Jewish supremacism, now 5000 leaders of Russian society have joined in.
Israel has repeatedly demanded that the Russian government ban a number of organizations that seek to defend Russian interests from the (organized crime) Zionist Jewish Oligarchs who have stolen approximately 65 percent of the natural wealth of Russia. These courageous Russians simply dare to point out the irrefutable fact that many of these criminals are loyal to Israel rather than to Russia and to the Jewish people rather than to the Russian people.
Zionist supremacists have have gained enormous power in post-Soviet Russia through an international , financial-criminal network and a litany of criminal acts including bribery, forgery, extortion, theft, and murder. There is no effective refutation of this assertion, and this fact is common.
Jak se zda ,tak Rusky narod nezapomel svych 100 milionu obeti a nechce tim prijit jeste jednou,aby dal zidum moznost vladnout v teto zemi,nechteji ,aby zide rujnovali jejich prirodni bohatstvi pro svuj vlastni prospech,tak ,zvana elita je jen klubko zidovskych vydriduchu,kteri rujnuji ekonomii krestanu kdekoliv ve svete a Rusove to vidi,kam by to doslo,Rusko pro Rusy ,je dnesni herslo Ruska.

48535

9.4.2005 6:21

Oslava loupeživých baronů?

KB 68.?.?.?

Dlho som nepozeral Zvedavca,ale ako vidim socialne uvedomili obcania ,ktori pravdepodobne emigrovali ,ako POLITICKY svojimi prispevkami radi osetruju svoje bolave miesta ,ked si rozbili huby v realnom kapitalizme.Nie nahodou sa hovori Zlate ceske a slovenske hubicky.Chcel by som pocut co vy ste doniesli do tejto spolocnosti.Pokrok prinasa zmeny a obete,ale niekto to nepochopi celi zivot,ako vy sudruhonia SPRAVODLIVY. Chyba mi tu Stefan,originalnym menom Jirka,to je dobry cipek,samozrejme super extrem.Takyto extrem je menej nebezpecny,ako zakomplexovany skoro intelektuali.Cao KB

48540

10.4.2005 1:25

RE: Oslava loupeživých baronů?

dusan 70.?.?.?

Reakce na 48540

Dlho som nepozeral Zvedavca,ale ako vidim socialne uvedomili obcania ,ktori pravdepodobne emigrovali ,ako POLITICKY svojimi prispevkami radi osetruju svoje bolave miesta ,ked si rozbili huby v realnom kapitalizme.Nie nahodou sa hovori Zlate ceske a slovenske hubicky.Chcel by som pocut co vy ste doniesli do tejto spolocnosti.Pokrok prinasa zmeny a obete,ale niekto to nepochopi celi zivot,ako vy sudruhonia SPRAVODLIVY. Chyba mi tu Stefan,originalnym menom Jirka,to je dobry cipek,samozrejme super extrem.Takyto extrem je menej nebezpecny,ako zakomplexovany skoro intelektuali.Cao KB

KB -- 68.?.?.?

Maji pocit, ze se podileji na svetovlade. Ukazuji
politickym amaterum, jak se ma spravne vladnout.
Jeden kazdy pisatel vyda za deset Bilych domu, za
cely americky senat. S pivem v leve ruce a jednim
pisicim prstem davaji do spravnych koleji svetovy
beh dejin. Moudrost vsech moudrosti.
Kdyz 4 ci 5 oponentu konecne vypadnou, Zvedavec
bude nejnudnejsi web na Internete. Protoze zde
vsichni tahnou za jeden provaz.

48618

10.4.2005 1:48

RE: Oslava loupeživých baronů?

KB 68.?.?.?

Reakce na 48618

Ahoj Dusan/kamarad/,som rad ze si zareagoval na moj kratky a nie politicky fundovany prispevok,lebo nie kazdy sa narodi politicky postihnuty.Ja mam rad techniku a business a k tomu realitu.Rad by som poziadal ludi, ktory poznaju kde ma liska mlade,aby mi touto cestou povedali ,ktora je ta vlastne krajina ,ktoru popisuju vo svojich prispevkoch,a kolko ludi sa do nej vmesti.Stale kritizuju USA a denne prichadza do tejto krajiny 1 mil.navstevnikov z celeho sveta a dalsie tisice denne riskuju ilegalny prechod ,aby videli co.Prosim,vas sudruhovia vystudovany a specialne ten genius co ucil Busha o odpoved.CaoKB

48621

10.4.2005 4:02

Oslava loupeživých baronů?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

April 9, 2005
Looks Like $80 Billion More for War, Despite Objections

by Aaron Glantz
WASHINGTON, D.C. - Congress is poised to give President George Bush $80 billion more for the wars in Iraq and Afghanistan. The Senate is expected to pass the measure Monday. In the Senate Appropriations Committee on Wednesday afternoon, every Democrat joined the Republicans in supporting the extra money, but that doesn't mean they were happy about it.

"If the president's request is approved, the Congress will have approved more than $210 billion for the war on Iraq," complained Senator Robert Byrd of West Virginia before joining the rest of the Committee's Democrats in voting for the war money.

Jen do zidovskych podniku jde toto:Of the $80 billion, Congressional staffers told me $6 billion would likely go to Dick Cheney's old company, Halliburton. None of it will go to rebuilding Iraq. That's because most of the $18.4 billion set aside for reconstruction last year hasn't been spent.
Valka je zidovska zen!!
Zde,vidite nazorne ,jak zide bohatnou za penize goyimu z valek proti nim samotnym a jeste s prispenim krestanskych kostelu ,jez podporuji jejich "nabozenstvi" prosperujici na mrtvolach.
The following is a letter from Rabbi Yechiel Eckstein, Skokie (IL) Valley Agudath Jacob Synagogue. It is certainly heart wrenching, but it also points up one very clear fact. The state of Israel HATES our Jesus. They are making laws to prohibit ALL missionary evangelism, and they have prosecuted Christian Jews for witness.

48645

10.4.2005 19:05

Oslava loupeživých baronů?

zap 65.?.?.?

(Valka je zidovska zen!!)

Je, ale nejen zidovska. Pamatuji si jak jeden mistni cesky podnikatel, pote co jsem mu nadhodil, ze bude mozna valka s Cinou rekl: "To je dobre, na valce se vzdy vydela, vydelame zase...." Nerekl bych, ze to myslel zertovne. Obchodoval s Cinou...

48683

10.4.2005 19:51

Oslava loupeživých baronů?

Martin 193.?.?.?

KB :

nejdřív přichází žrádlo, potom morálka (Bertold Brecht)

ti imigranti tam nejdou z nadšení z politiky USA, ale protože se v USA dá vydělat... stejně jako dřív lidi v ČR vstupovali do KSČ, aby se dostali na lepší pracovní místa.

Nicméně, mnoho z toho, co pokládáte za kritiku USA je ve skutečnosti jen kritika její současné zahraniční politiky. Někdy si to dokonce kritizující ani neuvědomuje, nadává na USA, ale kritizuje jen současnou zahraniční politiku, ne USA jako celek.

48688

11.4.2005 8:40

RE: Oslava loupeživých baronů?

KB 68.?.?.?

Reakce na 48688

Martin,kritika USA je najjednoduchsia tema v politike,lebo je siroke spektrum,v ktorom sa mozu sebarealizovat mnohy skoro politologovia.Stale dufam ze mi niekdo odpovie ,kde je ta krajina ,ktoru man davaju ,ako priklad mnohy diskutujuci.Aspon naznak,kde to moze byt.Myslim,ze to bude Bruchopaska Krajina,kde vysmazane prasata chodia zo zapichnutym nozom v stehne ,a ked si hladny tak jednoducho zastavis prasa ,odrezes si kusok udeneho a pokracujes vo svojom nicnerobeni.Toto je pravdiva rozpravka ,ktora mi utkvela v pameti od mojho ujca. Kritizanti,zobudte sa a prineste nieco pozitivne,co takto poradi,pomoct,povedat som odbornik v tom ci onom ,rad poradim,alebo to je velka obet?Skuste sa zamyslet nad tym co pisete,co kritizujete, prinasate depresie pre mnohych ludi/nie mne/ .Uz je neskoro,idem spat.Cao KB

48750

11.4.2005 9:52

Oslava loupeživých baronů?

LPB 84.?.?.?

Problém je, že vlastníctvo veľkých firiem je veľmi rozdrobené, viac-menej anonymné. Za skutočným vlastníctvom má byť zodpovednosť. Tá tu chýba. Drobní akcionári nemajú potuchy o tom, čo baróni pečú. Bordel vo vlastníckych vzťahoch umožňuje permanentný presun peňazí k barónom. Hlavnými pmocníkmi sú investičné fondy, analytické firmy, byrokracia. Drobným ovečkám sa dá iba toľko, aby nezdochli a rástla im vlna. Ale sociálnosť, povinná solidarita, to podľa mňa nevyrieši. Ľudia, dav, stádo... sú hlúpi, manipulovateľní a par vychytralcov to jednoducho využíva. Myslím, že je to prírodný, nie sociologický, zákon. Do príchodu umelej inteligencie sa nič podstatné nezmení. Potom asi baróni prestanú podporovať množenie ovečiek/voličských hlasov/spotrebiteľov/plátcov daní... neviem. Čo ďalej, bude vedieť asi len tá AI. Možno bude rovnako ľudsky nedokonalá...

48760

11.4.2005 23:40

Oslava loupeživých baronů?

Martin 193.?.?.?

proboha, ještě podvodník Nostradamus ....

Tak si poslechněte, co o budoucnosti prorokuju já :

Za dvacet let z vod kolem člověka
zvedne se bílý pták
Tehdy osamělí pochopí a poslechnou jeho hlasu
zbyteční jej ale překřičí.

Víte co to je ? já ne [smích] Ale můžete to napasovat na záplavy, tornáda, jakoukoliv firmu, která bude mít cokoliv společného s logem ptáka, na politiku US jestřábů ... na cokoliv.

Jistě se za 20 let objeví desítky vykladačů, kteří vám přesně vyloží, jak geniálně jsem to právě teď vymyslel. A to je celé umění Nostradama.

48827

12.4.2005 0:16

Oslava loupeživých baronů?

Martin 193.?.?.?

prmiňte, že je to od věci, ještě k Nostradamovi :

Ve věštění budoucnosti se uplatní úspěšně jen 3 typy podvodníků (a semtam někdo, kdo není podvodník)

1. typ podvodníka chrlí mnoho naprosto nejasných předpovědí, jejichž výklad se potom znásilní na aktuální události a sláva je zaručena. To je případ Nostradama.

2. typ podvodníka s velkým humbukem vyhlašuje, že tu a tu konkrétní událost už dávno předvídal (předpovídají budoucnost pozpátku, až se to stane). I tak se jim dostane publicity v některých médiích, protože noviny nenapíší [naštvaný]Y tvrdí, že to předvídal (to by tak dobře neznělo), ale noviny napíší : XY to předvídal už před x lety

3. typ podvodníka chrlí cokoliv, co ho napadne a statisticky je jasné, že se někdy trefí. Např já teď zodpovědně prorokuju "MNOHO MRTVÝCH V NEJVĚTŠÍ ZEMI", protože je jasný, že nějaký to zemětřesení , srážka vlaků, cokoliv se časem stane. Tihle třetí podvodníci založili svou slávu na tom, že média samozřejmě budou psát o těch 5% předpovědí, co jim náhodou vyjdou a ne o těch 95%, kdy byli absolutně vedle.

PS nechce se někdo živit jako geniální věštec ? [smích]

48829

13.4.2005 3:58

Oslava loupeživých baronů?

Sidonius Zdenekm (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

I takoví lidé zdejšího Zvědavce navštěvují.

Uznejte sám, pane Jožine: nebylo by Vám v těch bažinách lépe?

Alžběta -- alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz -- 70.?.?.?
==================================================================

Tak teda p.Alžběto, já jsem byl až do teď přesvědčen, že toho "důvtipu" Vám bylo naděleno trošku víc. Asi to potřebujete víc polopaticky, nebo doplnit spoustou emotikonů, aby to sdělení bylo pro Vás stravitelnější. A nebo si jen tak hrajete a krátíte dlouhou chvíli ? Mimochodem už jsem Vám odpověděl dříve, avšak z nějakých, mně záhadných důvodů, se můj příspěvek zde neobjevil, přestože se mi na monitoru objevilo ono "Děkuji, příspěvek byl vložen, bude uvolněn až ...

48947

13.4.2005 18:38

RE: Oslava loupeživých baronů?

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 48947

>Tak teda p.Alžběto, já jsem byl až do teď přesvědčen, že
>toho "důvtipu" Vám bylo naděleno trošku víc. Asi to
>potřebujete víc polopaticky, nebo doplnit spoustou
>emotikonů, aby to sdělení bylo pro Vás stravitelnější.

Zkuste to jen polopaticky a zároveň to ozdobte mnoha barevnými emotikony, prosím!

Lidovou uměleckou tvorbu mám ráda. Na Vaše pestré výtvory se vždy ráda podívám, zejména když sestavíte emotikony pěkně do vzorečku.

>nebo si jen tak hrajete a krátíte dlouhou chvíli ?

Jak kdy, pane. Hodně záleží na tom, s kým konverzuji. S některými pány a paními je rozprava vždy na úrovni, někdy je to přátelská hra na kočkovanou, a s některými internetovými pány dokonce na jejich výslovné a opakované prosby hraji pro ně ponižující role-play s poníkem.

My dva se ještě přiliš neznáme, a jaký bude náš vzájemný vztah, závisí především na Vašich přáních, pane. [smích]

>Mimochodem už jsem Vám odpověděl dříve, avšak z nějakých,
>mně záhadných důvodů, se můj příspěvek zde neobjevil,
>přestože se mi na monitoru objevilo ono "Děkuji, příspěvek
>byl vložen, bude uvolněn až ...

Tak mi napište email, a nečekejte na webmastera. Moje adresa je uvedena dole.

Těším se na Vaši odpověď!

49000

14.4.2005 10:26

RE: Oslava loupeživých baronů?

Zdenek M aka Sidonius Zdenekm (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 49000

>Zkuste to jen polopaticky a zároveň to ozdobte mnoha
>barevnými emotikony, prosím!
Nezkusím. Polopatismus nemám rád a jsem přesvědčen, že Vy, ho NEPOTŔEBUJETE ! Emotikony jsou někdy vhodné, ale většinou nedostačující. Ve smyslu sdělení potřebného. Tyto zde jsou příliš vyhraněné a strohé.
>Lidovou uměleckou tvorbu mám ráda. Na Vaše pestré výtvory se
>vždy ráda podívám, zejména když sestavíte emotikony pěkně do
>vzorečku.
Moc mě těší. Že byste ode mě ráda viděla něco na způsob Jóži Úprky ? Asi Vás zklamu, přesto že se Vám mé "výtvory" zdají být "lidovou tvořivostí", zatím nemám ty "ambice" splnit Vaše očekávání.
>My dva se ještě přiliš neznáme, a jaký bude náš vzájemný
>vztah, závisí především na Vašich přáních, pane. [smích]
Poněkud mě zaráží ta formule : "My dva se ještě příliš neznáme".
Copak my už se známe o něco míň, než "příliš" !? Je mi to velkou neznámou. Á propos, Vy mně chcete naznačit, že ten vztah (má-li být jaký) je ponejvíc závislý na mně ? Či na mém přání ? Jsem konsternován ! V brněnštině bych řekl, že "su v z toho v na větvi". A to vše, má být jen na mém přání ? Osobo ! Vy se mi zdáte být velmi odvážná !
>Mimochodem už jsem Vám odpověděl dříve, >
>Tak mi napište email, a nečekejte na webmastera. Moje adresa
>je uvedena dole.
>Těším se na Vaši odpověď!
Dobrá, již tak činím.

49065

14.4.2005 19:48

RE: Oslava loupeživých baronů?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 49065

>>My dva se ještě přiliš neznáme, a jaký bude náš vzájemný

>>vztah, závisí především na Vašich přáních, pane. [smích]
>Poněkud mě zaráží ta formule : "My dva se ještě příliš
>neznáme".

>Copak my už se známe o něco míň, než "příliš" !? Je mi to
>velkou neznámou. Á propos, Vy mně chcete naznačit, že ten
>vztah (má-li být jaký) je ponejvíc závislý na mně ? Či na
>mém přání ? Jsem konsternován ! V brněnštině bych řekl, že
>"su v z toho v na větvi". A to vše, má být jen na mém přání
>? Osobo ! Vy se mi zdáte být velmi odvážná !

To máte tak, pane. S některými zdejšími diskutéry se přes internet znám již roky, a prošla jsem s nimi už nejeden server, s Vámi zatím ne. Vy nevíte, co čekat ode mne, a já zase nevím, co čekat od Vás. Možná se naše cesty za pár dní zase rozdělí, možná si naopak budeme psát přání k Vánocům ještě v roce 2050. Ve vší slušnosti, samozřejmě ...

Vztahy s partnery v diskusi navazuji a udržuji zásadně ve virtuální rovině. Lépe se tak vzájemně sní.

Při osobních setkáních bych ještě mohla zjistit, že délka či barva vlasů mého oponenta v diskusi neodpovídá vysněné délce, nebo že dokonce má můj oponent v diskusi pejzy jako Yentl, a z toho bych se za šera mohla i polekat.

Taky bych mohla zjistit, že místo zrzavého 30+ letého a světem protřelého studenta práv se mnou po internetu diskutuje jeho jménem a na jeho pokyn jistá postarší, do něj vášnivě zamilovaná, finančně zaopatřená, 55-letá, morbidně obézní, afroamerická soudkyně, u které je onen 30+letý stážista na justiční praxi. Z toho bych se mohla polekat ještě víc.

Navíc, považte, drahý pane, jaké hrůzy byste se mohl dozvědět, když byste začal podobně zkoumavým okem pohlížet i Vy na mne!

Vyjděte tedy, pane, z následujících jistot: kontakty po internetu se mi líbí, a jsem na pacifickém pobřeží. Miluji bystré rozpravy, které však nemusí být ani pře-vzdělané, ani pře-informované, a už vůbec ne pře-intelektualizované. Urazit mne na internetu je prakticky nemožné. Nejhorší je, když mne někdo po internetu začne k uzoufání nudit - například vulgárnostmí. Takovéto nudné podněty navíc přísně trestám. Toť vše. [smích]

>>Tak mi napište email, a nečekejte na webmastera. Moje
>>adresa

>>je uvedena dole.
>>Těším se na Vaši odpověď!
>Dobrá, již tak činím.

Váš email jsem dostala, pane.
Děkuji. Ozvu se.

49097

Příspěvků: 41

09.04. 00:19 abel  Oslava loupeživých baronů?
09.04. 00:23 Vladimír Stwora  RE: Oslava loupeživých baronů?
09.04. 14:44 P.Peshmerga  RE: Oslava loupeživých baronů?
10.04. 01:53 abel  RE: Oslava loupeživých baronů?
10.04. 18:48 zap  RE: Oslava loupeživých baronů?
11.04. 15:34 Copaallegro  RE: Oslava loupeživých baronů?
12.04. 06:11 Vcelicka  RE: Oslava loupeživých baronů?
09.04. 00:46 Bohuslav Danek  Oslava loupeživých baronů?
10.04. 03:19 jozin z bazin  RE: Oslava loupeživých baronů?
09.04. 01:01  Oslava loupeživých baronů?
09.04. 01:20 Vladimír Stwora  RE: Oslava loupeživých baronů?
09.04. 02:24  Oslava loupeživých baronů?
09.04. 10:00 oji  RE: Oslava loupeživých baronů?
09.04. 16:46  RE: Oslava loupeživých baronů?
09.04. 18:06 abel  RE: Oslava loupeživých baronů?
10.04. 02:50 jozin z bazin  RE: Oslava loupeživých baronů?
11.04. 19:09 Alžběta  RE: Oslava loupeživých baronů?
11.04. 20:16 jozin z bazin  RE: Oslava loupeživých baronů?
11.04. 21:28 Alžběta  RE: Oslava loupeživých baronů?
11.04. 21:51 petrxh  RE: Oslava loupeživých baronů?
11.04. 22:16 Alžběta  RE: Oslava loupeživých baronů?
12.04. 16:01 jozin z bazin  RE: Oslava loupeživých baronů?
13.04. 00:50 Alžběta  RE: Oslava loupeživých baronů?
13.04. 01:02 Alžběta  RE: Oslava loupeživých baronů?
10.04. 18:46 zap  RE: Oslava loupeživých baronů?
13.04. 21:17 Petge  RE: Oslava loupeživých baronů?
09.04. 04:28 Robert Nohejl  Oslava loupeživých baronů?
09.04. 06:21 KB  Oslava loupeživých baronů?
10.04. 01:25 dusan  RE: Oslava loupeživých baronů?
10.04. 01:48 KB  RE: Oslava loupeživých baronů?
10.04. 04:02 Robert Nohejl  Oslava loupeživých baronů?
10.04. 19:05 zap  Oslava loupeživých baronů?
10.04. 19:51 Martin  Oslava loupeživých baronů?
11.04. 08:40 KB  RE: Oslava loupeživých baronů?
11.04. 09:52 LPB  Oslava loupeživých baronů?
11.04. 23:40 Martin  Oslava loupeživých baronů?
12.04. 00:16 Martin  Oslava loupeživých baronů?
13.04. 03:58 Sidonius  Oslava loupeživých baronů?
13.04. 18:38 Alžběta  RE: Oslava loupeživých baronů?
14.04. 10:26 Zdenek M aka Sidonius  RE: Oslava loupeživých baronů?
14.04. 19:48  RE: Oslava loupeživých baronů?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 95 čtenářů částkou 16 224 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 2

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 13

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Měnové kurzy

USD
23,06 Kč
Euro
27,13 Kč
Libra
29,56 Kč
Kanadský dolar
17,33 Kč
Australský dolar
16,65 Kč
Švýcarský frank
25,21 Kč
100 japonských jenů
22,06 Kč
Čínský juan
3,40 Kč
Polský zloty
6,03 Kč
100 maď. forintů
7,49 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,27 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 072,64 Kč
1 unce stříbra
569,14 Kč
Bitcoin
240 721,91 Kč

Poslední aktualizace: 22.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 098