Diskuze k článku

Na pasovém oddělení

Příspěvků 71

7.4.2005 0:43

Na pasovém oddělení

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Opravdu neznám poměry v Kanadě, ale přeci jsou nějaké
závazné pokyny, které jsou obecně přijatelné a musí
být závazné pro obě strany.
Pokuď úřad nedodrží co předepsal, je možné se bránit
a nejsem přesvědčen o vítězství úřadu.
V Česku mohu mít více pasů / mám dva / a hlavně je zde
vydání daleko jednodušší.
Byl jsem žádat v Praze o kanadské vízum a procedura byla
daleko snažší , než vystavení víza USA.

48228

7.4.2005 1:58

RE: Na pasovém oddělení

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 48228

Není třeba se hned vyděsit. Všeobecné pokyny, závazné pro všechny strany, v Kanadě existují. Dokonce existuje i možnost nechat si vystavit pas bez podpisů dvou ručitelů - viz Declaration in Lieu of Guarantor.

[smích]

48235

7.4.2005 9:25

RE: Na pasovém oddělení

fict10n hi_at_fict10n_dot_net 212.?.?.?

Reakce na 48228

Take jsem loni žádal v Praze o kanadské vízum. Musel jsem do Prahy na nechutny, ponizujici pohovor. Kamaradka v Kanade jiz predem spoustu veci zaridila a nachystala. Rozhodnuti jet tedy nezaviselo jen na me. V opacnem pripade bych nikam nejel, protoze me to naprosto znechutilo.

48276

7.4.2005 0:44

Na pasovém oddělení

Belveder pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

pane Stwora na vyrizovani pasu v Kanade potrebujete nekolik dni volna a hodne pevnych nervu a za rychlych pet let se cela tahle buzerace opet opakuje,ja si rikam,ze cim dele tady v ty zalesacky zemi jsem,tak mi to tu vic a vic pripomina zemi,kde zitra znamena vcera

48229

7.4.2005 0:47

Na pasovém oddělení

Peter Veliky 205.?.?.?

Jezismarija, me propadl v Lednu tez. To se mam na co tesit. Vite pane Stwora, ja si myslim ze tohle sikanovani je jen jedno z mnoha ktere jeste prijdou. Americani poprve v historii budou pozadovat pasy po Kanadanech. Oni chteji pravdepodobne osladit vsem Canukum ty nenavistne vykriky Kanadskych MPs jako ''Ja nenavidim ty Americke bastards..' Jak asi budou tolerovat muhamedanky kterych je v Toronte plna pr...a odmitaji si sundat ty rucniky z hlavy a tvare?
Muhamedanky v jakemsi americkem state dokonce trvaji na zakryti obliceje kdyz se foti na ridicaky!

48230

7.4.2005 1:27

Kriminalnici a teroristi to maji vyrizene raz, dva..

Peter Veliky 205.?.?.?

Bezne ctu v novinach, jak se daji Kanadske pasy (prave) koupit na Torontskych ulicich za 50 dolaru. Pokud budu mit svizele podobne jako pan Stwora, asi za tema asijskymi prekupniky pujdu.. ([smích]

48233

7.4.2005 2:19

Na pasovém oddělení

Metal Panther metal (tečka) panther (zavináč) seznam (tečka) cz 12.?.?.?

S tema kriminalniky mate pravdu. Normalni clovek si ani neskrtne. Jeden pripad za vsechny, ktery se mne tyka. Jsem legalne v USA. V Ceske republice mam firmu, spolecnici souhlasili s tim, ze mohu vyjet studovat jazyk a posleze grafiku a design, ze se o vse postaraji. O zadny grant nebo stipendium jsem nezadal, jsem plne financne sobestacny. Abych si to vsechno mohl dovolit, tak jsem musel tri roky pred tim tvrde makat. Nasel jsem si tady pritelkyni a po rocni znamosti jsme se rozhodli se vzit. Sehnal jsem a poslal veskere potrebne dokumenty k udeleni viza pro moji mamu, kterou jsem na svoji svatbu pozval. Objednala se na pohovor a predlozila veskere dokumenty ode mne, a ktere si sehnala presne dle mych instrukci. Imigracni urednik na ambasade se akorat zeptal, jestli vlastni byt nebo nejakou nemovitost. Po zaporne odpovedi prohlasil (aniz by cetl zvaci dopis od me pritelkyne a jejich rodicu), veskere dokumenty za podvrh a snahu dostat se sem kvuli ilegalni praci. Nevzal v potaz ani to, ze moje mama bere leky (na ktere musi byt povoleni pri prevozu nebo ceste), je v invalidnim duchodu a lekarska zprava od osetrujiciho lekare byla pro jistotu vyhotovena i v anglictine, kdyby v prubehu cesty doslo k nejakym zdravotni komplikacim. Moje mama prohlasila, ze s tagovou aroganci a povysenosti se jeste nesetkala. Ja k tomu nemam co dodat. Vitejte v realnem svete.

48237

7.4.2005 4:24

RE: Na pasovém oddělení

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 48237

pane metal, omlouvam se za vsechny americany, ze vase maminka mela problem prijet na svadbu. Na jedne strane nadavame representantum, ze je zde spousta ilegalu z Mexika a dalsich statu,kteri delaji na cerno a neplati dane, no a na druhe strane to pak takto dopadne, kdyz pani mati chce prijet na svadbu....[pláč]

48248

7.4.2005 8:25

RE: Na pasovém oddělení

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 81.?.?.?

Reakce na 48248

ne ze bych byl odbornik na ilegalni migraci.. ale staci mit otevrene oci.. od koho si asi kupuji ti polisi burritos v kazdem mexickem fastfoodu? jsou proste joby na ktere se ilegal hodi (i kdyby jich dvacet pracovalo na jedno SSN) a jine ne...

48263

7.4.2005 5:01

RE: Na pasovém oddělení

Marg 208.?.?.?

Reakce na 48237

Tak by mne moc zajimalo, co se na US Ambasade v Praze deje. Je v tom korupce, narizeni americke vlady, nebo neco jineho? Byla bych moc rada, kdybych se o tom nekde neco dozvedela, ale o tom se moc nepise. Moje nejlepsi kamaradka, pani ve strednich letech se dvemi detmi, domem etc. tez nedostala vizum a to jen kvuli tomu, ze nemela zamestnani. Pritom je doma s detmi a manzel ma skvely prijem. Na jeji doklady z banky, me pozvani atd. se ani nepodivali. O takovych pripadech jsem slysela casteji.Pripada mi,ze jen vybiraji od lidi penize a pak 90% vizum nedaji.

48253

7.4.2005 12:42

RE: Na pasovém oddělení

dr Omedar 83.?.?.?

Reakce na 48253

vysvetleni je celkem jednoduche, jen nevim, jak to kulantne rici- tak to zkusim bez servitku: problem je v tom, ze americani jsou proste v prumeru dost pitomi lide.

48289

7.4.2005 18:22

RE: Na pasovém oddělení

Lev 82.?.?.?

Reakce na 48289

vysvetleni je celkem jednoduche, jen nevim, jak to kulantne
rici- tak to zkusim bez servitku: problem je v tom, ze
americani jsou proste v prumeru dost pitomi lide.
__________________________________________________

Pane dr Omedar, ja jsem cechoamerican. Taktez jsem americky obcan, cili American, jsem pro vas taktez v prumeru dost pitomy clovek ?

48314

7.4.2005 21:49

RE: Na pasovém oddělení

Sidonius Zdenekm (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 48314

>vysvetleni je celkem jednoduche, jen nevim, jak to kulantne
>

>rici- tak to zkusim bez servitku: problem je v tom, ze
>americani jsou proste v prumeru dost pitomi lide.
>__________________________________________________
>
>Pane dr Omedar, ja jsem cechoamerican. Taktez jsem americky
>obcan, cili American, jsem pro vas taktez v prumeru dost
>pitomy clovek ?

Hergot Lve ! Proč musíte reagovat na každou takovou pitomost ? Vy jste američan jen papírový, tak jako já kanaďan, ale když tím amíkem chcete tak moc být, tak si taky přiberte něco z toho, co říká ten vel(e)bloud. Zdá se, jakoby se vás to dotlko, co říká o těch američanech. [naštvaný]

48345

7.4.2005 22:46

RE: Na pasovém oddělení

Lev 82.?.?.?

Reakce na 48345

Hergot Lve ! Proč musíte reagovat na každou takovou pitomost ? Vy jste američan jen papírový, tak jako já kanaďan, ale když tím amíkem chcete tak moc být, tak si taky přiberte něco z toho, co říká ten vel(e)bloud. Zdá se, jakoby se vás to dotlko, co říká o těch američanech.
_________________________________________________________

[pláč] [pláč] .... nojo pane Matousek, kdyz ja jsem vam posledni dobou tak nejak citlivej clovek, vite ? [pláč] [pláč]

48356

8.4.2005 11:59

RE: Na pasovém oddělení

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 48356

Pane Lve, mám vás za rozumného člověka. Ovšem ta vaše citlivost na postřehy o průměrném američanovi mi připadá jako chorobná přecitlivělost. Měl byste s tím něco dělat. Chtělo by to léčit.
Navrhuji navštívit nějaký pajzl, kde by vás vypleskli a okradli a hned byste okolní svět viděl veseleji a bez růžového nádechu.

Vždyť buhatě by vám stačilo uvědomit si, že umíte nejen slabikovat, ale jistě i plynule číst a zvládnete dokonce i psaní a hned by vám mělo být zřejmé, že průměrného američana svými schopnostmi daleko převyšujete. Proto si nevztahujte poznámky o průměrných američanech na sebe. Je zbytečné, abyste se tak podceňoval.

48448

8.4.2005 12:21

RE: Na pasovém oddělení

Lev 82.?.?.?

Reakce na 48448

Mam rad primost a jednoduchost pane Karle z Cech. K vasemu objasneni: Bily dum mi lezi u zadku, ale Amerika nikoliv. Ta !! mi dala druhy domov a to nezjistne. Bohuzel, to zase Vy pane, nemuzete pochopit, jelikoz nechodite v mych botach ( tady se tomu tak rika, berte to jen obrazne s tema botama ).

Vite mily pane, jen ja !! mohu porovnavat, jelikoz v USA ziju, a do CR letam. Takove stesti !! vy nemate - sorry !

48449

8.4.2005 13:49

RE: Na pasovém oddělení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 48449

vazeny pane lve, kdybych vedel, ze si to nekdo, kdo rozumi cesky, vezme takto osobne, urcite bych to nenapsal. omlouvam se vam. za prumerneho americana vas nepovazuji - tim, ze jste odjel zit jinam, jste prokazal nepochybnou odvahu a rozhled, takze nikdo soudny vas za hloupeho povazovat nemuze.
amerika je vsak plna lidi, kteri o svete mimo u.s. nemaji poneti a ani je nezajima, jako dospeli chodi do kina na infantilni filmy, a - hlavu plnou americkeho snu - nechaji svuj obrovsky ekonomicky potencial zneuzivat vlivnou skupinou pro zajmy, ktere jejich zajmy nejsou ani nahodou.
to, co jsem myslel svou (patrne nestastne formulovanou) vetou, v kostce vyjadril producent vcelky maji: v interview pravil, ze svuj film prodali i do u.s.a., ale pro americke divaky ho "...museli odintelektualizovat."

48457

8.4.2005 18:06

RE: Na pasovém oddělení

Lev 82.?.?.?

Reakce na 48457

Vazeny pane - bedrich, dr Omedar, drOmedar, kalimantan, mancuso, Bohuzel, nevim kterym jmenem vas mam obstastnit, ale nakonec si vyberete sam, "ze ano ....." rekl by pan leho [mrknutí jedním okem] . Vasi omluvu prijimam i kdyz jste me primo nejak osobne neurazil, ale, i me mrzi, kdyz nekdo z ceskoslovenskych emigrantu se pokousi urazat sve soukmenovce zijici v Cechach i na Slovensku. Myslim si, ze na politiky se nadava lip, na vsech svetovych stranach a ne na obycejne obcany toho, ci onoho statu a nebo zeme. Dekuji pane - Lev

48478

29.12.2006 6:07

RE: Na pasovém oddělení

Spark 89.?.?.?

Reakce na 48314

Soudě podle vašeho příspěvku, moc rozumu asi nemáte, když nechápete význam " V PRŮMĚRU " . Taky se říká, že střelená husa
se sama ozve (nebo taky nejvíc kejhá).

124217

9.4.2005 1:46

RE: Na pasovém oddělení

zap 65.?.?.?

Reakce na 48237

Mily pane,

urad se vzdy vyradi jen na slusnych lidech. Na sycaky si netroufne. To same policie. Jednotlivce budou buzerovat ale cela banda Hells Angels projede bez problemu. Budeme se muset preonacit. Uci nas to tak!

48527

7.4.2005 2:20

Na pasovém oddělení

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

NO, jsem rad, ze ziji v CR. Tady jsem si nedavno vyrizoval pas a tak bych se rad podelil o zkusenosti.

Pozadovano:

a) foto s mirne namodralym pozadim nebo sedym (zvlastni, ze to v Kanade nejde) pozadim, pozadovany 2ks

b) stary pas

c) 1 mesic lhuta, vetsinou uz po 20-ti dnech je vse hotovo

d) 200Kc (ugh)

d) s priplatkem linym vsim ourednickym to zmaknou i do 3 dnu.

...jo, a stary krasny komancsky pas mi nevratili, darebaci! [chechtot]

Co se tyce fotky, tak nemusi byt nikym overena a kdyz se tak divam, co mi z krasne fotecky (vybral jsem si hodne perfekcionistickeho fotografa [mrknutí jedním okem] ) udelali na posledni strane pasu, tak mam dojem, ze by snad stacil vitisk na jehlickove tiskarne a ze me podle toho nikdo nikdy nemuze poznat. Ja sam mam problemy [oči v sloup]
Technicky receno, reprint te fotky je neuveritelne rozmazany, vykazuje desive sumy v obraze (!) a doslo k totalnimu posunu barev - proste zblitek. S takovym podkladem bych zakaznika byl nucen v DTP vyhodit - a tomu se prisim rika pas. Des. A aby to bylo jeste desivejsi, tak je pres to prehozena jakasi folie s hromadou hologramu - asi, aby si falsovatele pasu museli nakoupit drazsi zarizeni na to, ale ten obraz pod tim vytisknu na inkoustovce za 3000,- Kc [oči v sloup]
Platnost 2005 - 2015 [smích]
Obtiznost vyrizeni - piece of cake [mrknutí jedním okem]

48238

23.1.2009 12:08

RE: Na pasovém oddělení

Honza B. 81.?.?.?

Reakce na 48238

A to jste ještě neměli pod fólií nějaký zbytek něčeho, co tam ouředník briskně přilepil,abych byl skoro jednooký ! Jak jsem ten pas přebíral, tak jsem měl chuť protestovat.Pak jsem si to zatraceně rychle rozmyslel. Honza, Ostrava

181887

7.4.2005 3:05

Na pasovém oddělení

Harry 69.?.?.?

Dnes si manzelka vyrizovala pas pro deti a pro sebe.Probehlo to docela hladce az na to, ze jsem tam asi 3 hodiny cekali.Nevim proc idioti nedavaji pasy (samozrejme za patricni poplatek aby neprisli o prachy)aspon na 10 let jako v Cesku.Stary pas vracet nemusite, pokud ho mate s sebou s neho urednik/ce odstrihne rozky a da razitko "neplatny".Idiotska otazka v zadosti:ziskali jste pred rokem tusim 1977 jine obcanstvni nez kanadske?Rikam manzelce at to nevyplnuje, ze jim asi jde jeste o nejake treti obcanstvi (kazdy kdyz se narodi tak snad nejake obcanstvi ma, ne?.Nacez mi urednice oponovala a davala nejaky idiotsky priklad.S tou fotkou ma pan Stwora vcelku pravdu, ikdyz je asi opravdu nejlevnejsi si zajit do Costca (cca $6.00) a nechat se vyfotit a vyhnete se problemu velka hlava apod.Pri vyrizovani meho pasu po 11.9. jsem uridnici oponoval, na co potrebujou jmena mych znamych.Mlela neco o "security"[velký smích]odnes mi neni jasne jak to zvetsi bezpecnost zeme?!

48244

7.4.2005 7:53

Na pasovém oddělení

Petr 194.?.?.?

No tak Pane Stwora. Ja jsem nedavno vyrizoval pas a hned jsem si do pasu nechal dat vizum do USA. A nemel jsem jedine problemy, zadne podpisy, zadne problemy s fotkami, vse bylo vyrizeno behem 5-ti minut. Hold v tom asi mate tam v Kanade "bordel", respektive zacinate byt stejne vydeseni z terorizmu jako vami casto komentovane spojene staty.

48259

7.4.2005 22:14

RE: Na pasovém oddělení

Rudolf Domansky 199.?.?.?

Reakce na 48259

Hold v tom asi mate tam v Kanade "bordel", respektive zacinate byt stejne vydeseni z terorizmu jako vami casto komentovane spojene staty.
Jo nekteri jsou vydeseni, hlavne ti v Evrope. Bordel, kdepak to si zkuste vyridit cesky pas, pak poznate





[chechtot] [chechtot]

48350

7.4.2005 8:13

Na pasovém oddělení

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 81.?.?.?

zarazily me ty komentare klotovych rukavu..myslim,ze "ja bych vam to vzala, ale oni by me to vratili" je nejstarsi urednicka vymluva [smích]

48262

7.4.2005 11:36

Na pasovém oddělení

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Metal Panther - je to podobne, jako s US Green card Loterry. Jde hlave o to, aby z vas vytahli co nejvice penez - jen vstup do tehle pofiderni "loterie" stoji skoro 100$ a - stalemejte na pameti, ze se jedna o loterii! [překvapení] [oči v sloup]

Co se tyce viz, tak tam je US s prehledem nejsilenejsi zemi na svete...

http://ax2.old-cans.com/bendib/Tariq%20Ramadhan.jpg

http://ax2.old-cans.com/bendib/Modi-again.jpg

48283

7.4.2005 11:44

Na pasovém oddělení

Zrzek 147.?.?.?

Mam dojem, ze to co jste popsal, se projevuje vsude ve "vyspelych" zemich. Pripomina mi to predpisy EU - jidlo v restauraci se musi snist do 3 hodin (jeste ze to nekontrolujou i u nas doma [pláč] ) atd.
Stat si proste mysli, ze nas musi "chranit". Takze nas kvuli tomu cim dal tim vic buzeruje a bere nam svobodu. Ale co, je to pro nase dobro [zmaten] .

48284

7.4.2005 14:13

Počítačové zpracování

Dramenbejs 195.?.?.?

Velmi kvalitní fotky by mohly být potřeba pro dobré počítačové zpracování - mám na základě takových buzerací podezření, že jsou ty fotky zpracovány do metadat sloužících k automatické identifikaci počítačem.
Z jiných důvodů by se IMHO nikdo neobtěžoval zaškolovat úředníky.

48295

7.4.2005 14:16

Na pasovém oddělení

TraTom 194.?.?.?

No pane Stwora, naše zážitky jsou podobné. U nás v čechách se tomu říká služba veřejnosti.

Pokud chcete v ČR dostat jakýkoliv úřední doklad, musíte projevit souhlas s postupem vyřizujícího úředníka.

Nejlépe hlasitým křikem. Funguje to dokonale. Nevím ovšem jaké je to v politicky korrektní Kanadě. No ale třeba jsou tam stejně blbí úředníci jako u nás.

Mnoho zdaru s vyřižováním ŘP.

48296

8.4.2005 12:31

RE: Na pasovém oddělení

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 48296

Máte pravdu TraTome, je to neskutečná byrokracie. Dřív, když se pasy vydávaly na policii, to bylo lepší. To jste šel k okénku, dali vám k vyplnění tiskopis a poslali vás do vedlejší kanceláře, kde vám na počkání udělali 4 průkazkové fotografie a prodali vám potřebný kolek. Pak jste šel nazpět k okénku, předal vyplněný tiskopis, 2 fotky, kolek a pro kontrolu občanku, úředník zkontroloval shodnost údajů v žádosti o pas s údaji v občance a vykopl vás, ať si příjdete za měsíc (s příplatkem za tři dni) pro pas.Celá procedura s žádostí včetně osychání fotek trvala tak 10 minut.
Dnes na obecním úřadu sice chtějí to samé, ale kolky abyste kupoval někde v trafice nebo na poště a pro fotky si musíte zajít k fotografovi nebo někam do obchoďáku si sednout do kukaně před automat.
Dřív k vyřízení pasu mi stačilo pět kroků z kanceláře do sousední a dnes abych kvůli pasu obešel skoro polovinu náměstí. Jde to od 10 k 5.
[smích]
Ovšem dřív jste pas vyřizoval v jiné části chodby, než občanku a dnes obojí vyřídíte najednou u jednoho okénka a ze 4 fotek z automatu pořídíte pas, občanku, řidičák i zbroják.

48450

8.4.2005 17:53

RE: Na pasovém oddělení

Sidonius Zdenekm (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 48450

>Dnes na obecním úřadu sice chtějí to samé, ale kolky abyste
>kupoval někde v trafice nebo na poště a pro fotky si musíte
>zajít k fotografovi nebo někam do obchoďáku si sednout do
>kukaně před automat.

>Dřív k vyřízení pasu mi stačilo pět kroků z kanceláře do
>sousední a dnes abych kvůli pasu obešel skoro polovinu
>náměstí. Jde to od 10 k 5.

No jó p.Kadél, přeci jen ti komundírové měli něco do sebe, že ? No, tak zamáčknem slzu a vzdychnem, vono se už moc víc dělat nedá. Jenomže i když vám ti "komáři" vystavili pas, tak jste s ním mohl akorát do Paprikášova, nebo počongem do Waršavy a do ostatních socialistických zemí zářných zítřků, ale jinak jste potřeboval "výjezdní doložku", tak se nám o té trošku rozepište. Jistě se vám po ní taky stýská. Jakpak by né, taková vymoženost, však jsme byli jen jedni z mála, užívajicí si té "soudružské pozornosti". Nebo naopak ta prozíravost bdělých soudruhů, když nedbali práce a nákladů a do bývalé Jugoslávie vám vystavili pas šedý. A vono to stejně nemělo význam, akorát že lidi nevěděli, že si můžou nechat dát vízum do cizí země i do toho šedého. Pouze nevědomost a strach ze soudruhů jim v tom zabraňovala. Mně dali Rakušané vízum a řekli, že je barva nezajímá, že je to cestovní doklad a hotovo. Tož tak.

48476

9.4.2005 0:14

RE: Na pasovém oddělení

68 68.?.?.?

Reakce na 48450

Pane Kadle.

Dřív k vyřízení pasu mi stačilo pět kroků z kanceláře do sousední a dnes abych kvůli pasu obešel skoro polovinu náměstí. Jde to od 10 k 5.

Nevim kdy je "driv." Ja pamatuji "driv," kdy se vam o pasu mohlo jenom zdat. A ani s tim jste se nemohl moc chlubit, ze mate sny o pasu. Ted mate par roku, kdy si ten pas muzete vyridit, ale uz se vam to zda moc komplikovane, a uz si musite stezovat. Neni lehke se lidem zavdecit.
[smích]

48516

7.4.2005 16:30

Stoji to za to?

Stojan Jakotyč rainyday333 (zavináč) hotmail (tečka) com 206.?.?.?

Ach, pane Stwora, dovolte mi prezentovat odlisny nazor. co takto investovat tych $10 do profesionalne spravenych fotografii?

Ja som raz mal priatela z Ciech (tu v Toronte), ktory trval na tom, ze vzdy, ked pride na navstevu, prinesie svoje, DOMA UVARENE, pivo. On si kupoval nejaky prasok a potom si to nejak sam robil. Ten poblijon sa nedal pit, tak som ho prestal pozyvat. Usetril $10, stratil priatela.

Vy ste usetril $10 na fotografiach, spravil ste zo seba na pasovom blba, a este to teraz rozsirujete po Internete. Stoji to za to?

48304

7.4.2005 17:26

RE: Stoji to za to?

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 48304

>Vy ste usetril $10 na fotografiach, spravil ste zo seba na
>pasovom blba, a este to teraz rozsirujete po Internete.
>Stoji to za to?
>
Cim presne zo seba p. Stwora spravil blba? Tym, ze sa zachoval ako bezny dospely clovek a rozhodol sa tak trivialny ukon akym su fotky na doklady spravit vlastnymi prostriedkami, ktore - podla svojho tvrdenia - ma? Vy budete predpokladam z tej kategorie "modernych" ludi, ktori si volaju domov technika, ked potrebuju naladit radio, vymenit ziarovku alebo prepnut televizor na iny kanal.. Marnost.


>nejak sam robil. Ten poblijon sa nedal pit, tak som ho
>prestal pozyvat. Usetril $10, stratil priatela.
>
Inak Vy budete clovek vseobecne velmi zaujimavej mentality (napisal by som otvorene "magor", ale to by asi nepreslo cenzurou, tak to nenapisem). Uprimne, byt na mieste Vasho zmieneneho "priatela", nic by ma v danej chvili nepotesilo viac ako moct sa oficialne prestat k Vasej existencii hlasit, takze ste mu vlastne asi preukazal sluzbu.

48309

7.4.2005 21:32

RE: Stoji to za to?

Stojan Jakotyč rainyday333 (zavináč) hotmail (tečka) com 206.?.?.?

Reakce na 48309

Pane Vargo, sklidnete hormon. Jinymi slovy, klidek, Michale, a hlavne zhluboka dychat [smích] No, a teraz k meritu veci:

Ked nieco ziadam od niekoho (napr. od pasoveho oddelenia), tak vo vseobecnosti ten niekto ma pravo po mne chciet, aby som robil veci tak, ako to on chce. Ked ma pasove poziada o profesionalne spravenu fotografiu urcitych parametrov a rozmerov, tak preco by som si to mal robit inak (podomacku) a rozculovat sa, co su to za blbov? Opakujem, vy chcete nieco od onoho pasoveho oddelenia, tak je potreba nasledovat ich instrukcie. Ved to by takisto niekoto mohol prist s profesionalne namalovanym portretom (velmi dobrej kvality), a rozculovat sa, ze mu to tam nechcu prijat. Takisto mi pripada divne, ze pan Stwora ma dve rozne mena, jedno na vodicaku, druhe na pase. Potom sa tazko divit, ze s tym ma problemy. Preco potom vydavat uradnikov pasoveho za blbov a byrokratov? Ved on si tie problemy sposobil sam, menenim mena.

Co sa tyka toho piva, asi ste nikdy nepil podomacku varene pivo. Potom by ste moju reakciu pochopil.


48340

8.4.2005 1:08

RE: Stoji to za to?

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 48340

>Ked nieco ziadam od niekoho (napr. od pasoveho oddelenia),
>tak vo vseobecnosti ten niekto ma pravo po mne chciet, aby
>som robil veci tak, ako to on chce.
>
Za predpokladu, ze by sa jednalo o Pasove Oddelenie s.r.o, tak v podstate ano. Kedze sa vsak jedna o sluzbu verejnosti, ktoru si platite z vlastnych dani (ci ju vyuzivate, alebo nie), jeden by obcas ocakaval, ze sa bude stat snazit tuto sluzbu verejnosti akosi.. uhm.. sprijemnit. Ale ok, pokracujme.


>Ked ma pasove poziada o
>profesionalne spravenu fotografiu urcitych parametrov a
>rozmerov, tak preco by som si to mal robit inak (podomacku)
>a rozculovat sa, co su to za blbov?
>
Fakticka poznamka c. 1: Zdalo sa mi to, alebo p. Stwora v clanku uviedol, ze profesionalna fotografia jeho syna bola taktiez odmietnuta? Cim presne se teda lisi "profesionalna" sluzba od sposobu, ktory pre ostatne fotografie zvolil p. Stwora? Pardon, to bola recnicka otazka, obaja samozrejme vieme, ze v nicom. Ale pekny pokus o trolling, len tak dalej.


>Opakujem, vy chcete
>nieco od onoho pasoveho oddelenia, tak je potreba nasledovat
>ich instrukcie. Ved to by takisto niekoto mohol prist s
>profesionalne namalovanym portretom (velmi dobrej kvality),
>a rozculovat sa, ze mu to tam nechcu prijat.
>
V pase mam t.c. fotografiu, podla ktorej by ma nesponzala vlastna matka (ano, tak mizernej kvality, nasvietenia a uhlu fotenia), aj napriek tomu s nou colnici (tu, v strednej europe) nemaju problem dlhsie ako 20 sekund. Rucne namalovany portret by bol oproti tomu prvotriedna praca. Zaujimave je, ze tu (v strednej europe) to moze fungovat. V Kanade nie?


>Takisto mi
>pripada divne, ze pan Stwora ma dve rozne mena, jedno na
>vodicaku, druhe na pase. Potom sa tazko divit, ze s tym ma
>problemy. Preco potom vydavat uradnikov pasoveho za blbov a
>byrokratov? Ved on si tie problemy sposobil sam, menenim
>mena.
>
Fakticka poznamka c. 2: Zdalo sa mi to, alebo p. Stwora v clanku uviedol, ze predosly pas mu bol vydany za rovnakych okolnosti s menom, ake su aj teraz? Cim je to mozne, ze predtym to islo a teraz nie? Samozrejme, recnicka otazka, pokial to neposobi jednoznacne.

A takto by sa dalo pokracovat este peknu chvilu a vytahovat si jednu Vasu vetu za druhou. Problem je v tom, mily anonym, ze ste profesionalny Troll a bolo by to hadzanie hrachu na stenu. Bezchybna gramatika, slohovy styl a neschopnost sa podpisat jasne poukazuju na to, ze ani nahodou nie ste idiot, za akeho sa pokusate vydavat a naopak, ze si velmi dobre uvedomujete, ako su Vase argumenty "uderene" a bavite sa na reakciach. Z tohoto hladiska teda svoj vystup ukoncim a prenecham stafetu niekomu dalsiemu, kto sa pripadne prave nudi a ma na anonymneho trolla naladu. Samozrejme, bolo mi potesenim.

48385

8.4.2005 12:43

RE: Stoji to za to?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 48385

Musím se Stojana Jakotyčky zastat. Tak, jak přemýšlí on, tak by měl přemýšlet a chovat se každý spořádaný občan, který ví, kdo je pán a kdo kmán.
Bohužel se u nás rozmohla taková nekázeň občanů, že si už i dovolují podepisovat petice, žádající vykopnutí zkorumpovaného předsedy vlády. Kam ten svět spěje? Nikde žádný řád, poslušnost, pokora před vrchností. Skoro každý si dovoluje myslet, co se mu zlíbí. Je to Sodoma Gomora.

48451

9.4.2005 2:14

RE: Stoji to za to?

zap 65.?.?.?

Reakce na 48451

Mate nejenom smysl pro spravnost, pane Karle, ale i pro humor! Docela jste me pobavil. [chechtot]

48529

7.4.2005 18:41

Na pasovém oddělení

Petge 83.?.?.?

Vloni jsme dopředu roztřesení požádali o víza pro sebe, manželku a dceru, abychom se mohli v USA účastnit svatby mé druhé dcery. Jednalo se ostatně již o formální svatbu pro potěšení celé rozvětvené americké rodiny, neb ti dva "šťastní" byli již ve skutečnosti dávno sezdáni.

Bylo třeba dopředu zaplatit 100 dolarů/osobu a pak se každý osobně dostavit na ambasádu, ještě zaplatit za každého kurýra atd. A nic přitom není jisté, stále to může být stejně hodnotná investice, jako když bych ty peníze "uložil" do kanálu. Pominu tu nedůstojnost, že nás při vstupu do ambasády protáhli rámem a vše podezřelé muselo do kastlíku, taky pominu, že se nás tam mačkalo ve dvou místnostech pro pohodlně 20 lidí ve skutečnosti možná sto. Postupně nás tam byly fakticky stovky, já se z nudy ptal, kdy byl kdo pozvaný. Někdo byl pozvaný na 8.°° ráno, někdo na 11.°° a někdo třeba na 13.°° . Ale byli jsme tam nakonec všichni najednou. Pozoruhodný smysl pro organizaci ..
(pokračování)

48318

7.4.2005 18:42

RE: Na pasovém oddělení

Petge 83.?.?.?

Reakce na 48318

(pokračování)
V hrůze, že nic nevyřídíme a 300 dolarů bude v ..., nemluvě již o naturální investici třikrát po dni dovolené za každého z nás na tuto strategickou "operaci", jejiž důležitost již začala zastiňovat i vylodění v Normandii či bitvu o Midway, jsme ani necekli a tiše trpěli. Po cca 4 hodinách čekání na nevím co, jsme byli vyzváni k okýnku a tam se nás docela přátelsky vyhlížející pán dosti mizernou češtinou, promrsklou sem tam američtinou ptal, co bychom rádi v USA a vůbec. Byl spokojený s našima informacema, dokonce svolil, že nám, když patřičně počkáme, dají pasy i s vízy do ruky a tedy nemusíme využít kurýrní službu. Skutečně nám ty pasy dali za necelou hodinu do ruky i s vízy.

Rezumé ? Já byl štěstím bez sebe, ostatně všichni. Zapomenuli jsme tu nesmyslnost procedury. Ale jednu věc z toho dne nezapomeneme nikdy !! Vnitřní prostory ambasády a zejména čekárna byla vyklimatizovaná dejme tomu na 18°C, ale z výdechů vzduchotechniky visely rampouchy ! Všichni jsme se nachladili a měli angínu.

48319

7.4.2005 19:23

Na pasovém oddělení

trolla trolla (zavináč) centrum (tečka) cz 193.?.?.?

Měl jsem jednu takovou představu: že se pojedu podívat do USA, abych na vlastní oči viděl to, co mi bylo vždy sympatické: svobodná a hezká země, která stojí za podívání. Posléze jsem ale byl nucen svoji představu změnit. Nehodlám se nechat ponižovat při vyřizování víza ani nesmyslnými kontrolami na letištích ani se nenechám zavřít, když si tam budu chtít vyfotit most. Ani trnout hrůzou v letadle, že si přítomní agenti najdou záminku (třeba pilník na nehty u nějakého cestujícího) a v zájmu bezpečnosti nařídí cestujícím, aby až do přistání drželi ruce nad hlavou (nedávno jsem o tom někde četl). USA mě těžce zklamalo a mám pocit, že se nezadržitelně řítí k totalitě a bigotnosti.

48320

8.4.2005 6:32

RE: Na pasovém oddělení

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 48320

pane trolla, mrzi mi, ze par americkych uredniku vas odlaka od poznani zeme kterou je opravdu dobre videt. Prave dnes pri nakupu jsem se trosicku zamyslel. V USA skoro kazdy plati sekem, pan predemnou u pokladny mel sekovou knizku v zadni kapse jeans a ja prakticky take. Vzpomel jsem si na Prahu, kde me ukradi tasku hned druhy den, pri jizde metrem. Mel jsem v tasce vsechny doklady,kreditni karty, sto dolaru a tri tisice korun. Kamarady me bylo receno, ze to neni jen Praha, ale take Pariz, Berlin a jine hlavni mesta Evropy. Opravdu mi mrzi, ze koukate na Ameriku pouze poznanim par "jinych" uredniku. Pokud se vam povede vyzkousete si to znova, nezdrzujte se ale dlouho v New Yorku, jedte dal na zapad. Urcite vas potesi pratelsti lide a krasna krajina, na nejake hloupe uredniky urcite brzy zapomenete. Policajti a urednici jsou si ve svete velice podobni.

48409

8.4.2005 12:59

RE: Na pasovém oddělení

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 48409

Komupak se podařilo vás obrat, pane Včeličko? Arabům v horní části Václaváku nebo Ukrajincům v dolní? Nebo snad cikánům-rómům jinde v Praze? Člověk si na své věci musí dávat pozor sám.

48452

8.4.2005 15:35

RE: Na pasovém oddělení

dusan 70.?.?.?

Reakce na 48452

Komupak se podařilo vás obrat, pane Včeličko? Arabům v horní části Václaváku nebo Ukrajincům v dolní? Nebo snad cikánům-rómům jinde v Praze? Člověk si na své věci musí dávat pozor sám.


Genialni reseni od genialniho myslitele, pana Karla.




48468

8.4.2005 14:40

RE: Na pasovém oddělení

kuzelkx kuzelkx (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 48409

Pane Vcelicko, prosim opravte me, ponevadz nejsem zanlcem Ameriky, ale i tam by jste v nekterych castech (a myslim,ze jich neni malo) tu sekovou knizku dlouho nemel. Otazka zni, jestli mame i u nas v Cechach vyclenit ctvrte pro malo prizpusobive obcany nebo to nechat tak, jak to je doposud.

48459

9.4.2005 8:42

RE: Na pasovém oddělení

Marty 84.?.?.?

Reakce na 48459

Asi by bylo potreba pouzit standartni postupy odkoukane z nejdemokratictejsi zeme na svete. Cikanum rozdat pokryvky nakazene nestovicemi, pockat az je zdecimuji choroby a zbytek pak nahnat do rezervace. Araby z vaclavaku zavrit do tabora kde budou zit v nelidskych podminkach a nechat je tam bez soudu nekolik let a ukrajincum z dolni casti Vaclavaku vydavat viza stejne jako to dela USA - jednomu ze sta podle toho jak se dotycny urednik vyspi...

48548

9.4.2005 23:32

RE: Na pasovém oddělení

68 68.?.?.?

Reakce na 48548

vydavat viza stejne jako to dela USA - jednomu ze sta podle toho jak se dotycny urednik vyspi...

Na co vydavat viza lidem, kteri po navratu jenom remcaji a vykladaji o tom, jak jsou americani pitomi, jaci jsou to idioti, jak jim ekonomii drzi nad vodou ilegalni mexikani a takove sraky. Jeste jsem tady nevidel, aby nekdo, kdo se vratil z USA napsal o USA kladny clanek. Tak na co si budete utracet penize?

48604

11.4.2005 7:56

RE: Na pasovém oddělení

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 48459

pane Kuze nebudu vas opravovat, jiste znate mnoho mist v USA kam ja nechodim, tam, kde se zdrzuji ja se jeste nekrade ovsem evropane stale prijizdeji, takze co neni muze byt.

48749

7.4.2005 20:11

Na pasovém oddělení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 207.?.?.?

Velmi me prekvapuje clanek o vyrizeni pasu. Loni v cervnu jsem vyrizovala pas pro syna ve Vancouver. Absolutne, opakuji absolutne zadne problemy. Foto jsem samozrejme mela od fotografa, je to napsano v informacich. Pas mi prisel domu, ve velice kratke dobe.

48326

7.4.2005 21:32

Na pasovém oddělení

Rudolf Domansky 199.?.?.?

Vydani kanadskeho pasu me trvalo vsehovsudy 12 dni (unor 2005). Nevim na co si tady lide stezuji. ???? Asi ze sportu [oči v sloup]

48339

7.4.2005 22:19

Na pasovém oddělení

walther 160.?.?.?

Nasel jsem konecne stranky srovnatelneho, mozna i lepsiho stylu nez zvedavec. Mrknete

http://zpravy24.pantax.cz/

Info ke kterym se nedostanete

48352

8.4.2005 5:24

Na pasovém oddělení

kema 216.?.?.?

Ja jsem dostal kanadsky pas bez jakychkoliv potizi postou. Jen muj fotograf prskal jako krecek kdyz si vzpomel, jak mu prvnich pet fotek lidi prinesli zpet a on je delal zadarmo znovu, nez se to naucil spravne.
Jina situace je s kanadskymi celniky na letistich a uredniky na konzulatech. Vetsinou jsou slusni, ale potkal jsem uz i par vylozenych pitomcu.
Podle me je to tim, ze vsichni pracuji pro stat a jsou cleny silnych odborovych organizaci. Takove lidi je pak temer nemozne vyhodit z prace a oni si toho jsou vedomi.

S nejakym "policejnim statem" to ovsem nema nic spolecneho.

48401

8.4.2005 7:02

RE: Na pasovém oddělení

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 48401

pouze snad pro priklad ktery zde jeste nevidim. V USA se vydava pass na deset let, papiry se zadosti dostanete na poste kde je take presne vyobrazene jak ma vypadat fotografie (velikost), papiry vyplnite, dve fotografie prilozite a to vse poslete na passove oddeleni. Do ctyriceti dnu vam prijde novy pass, pripadne i stary ktery ste poslali, pokud si ho vyzadate zpet jako suvenyr. Paklize chcete pass do deseti dnu, musite si priplatit 40 USD za rychle vyrizeni a extra postovne. Za celou dobu v USA jsem nikdy nemel problem, je to mozna tim, ze zadost o pass musim posilat postou.

48412

8.4.2005 7:38

RE: Na pasovém oddělení

Lev 82.?.?.?

Reakce na 48412

Bezne vyrizeni US passportu stoji $ 40 USD, aspon to stalo tolik pred ctyrmi lety. Urychlene vyrizeni stoji daleko vic. Jinak postup jste napsal spravne.

48419

8.4.2005 15:38

RE: Na pasovém oddělení

dusan 70.?.?.?

Reakce na 48401

S nejakym "policejnim statem" to ovsem nema nic spolecneho.

kema -- 216.?.?.?


No jo, ale kolik zdejsich intelektualu toto pochopi ?

48469

8.4.2005 10:03

Na pasovém oddělení

ina 204.?.?.?

Clanek p. Stwory je zavadejici.
Formulare a podrobne popsane pozadavky
najdete v obalkach take na poste.
Nikde neni zminka, ze muzete improvizovat,
o coz se p.Stwora pokousel.
Foto musi mit razitko a datum, ne starsi 1 roku.
Rucitel odpovida za spravnost udaju na formulari.

Co se dnes lisi je pozadavek 2jmen s adresou a tel.
cislem, tedy pratel, kteri vas znaji vic nez 2roky.
To jen vyplnite, zadne podpisy jako u rucitele.
To p.S. pekne prehnal[velký smích]
A navic chteji vedet, kde jste v poslenich 2letech
pracoval nebo pracujete, vcetne jmena, adresy a tel.c.
zamestnavatele.
A jeste jmeno matky za svobodna.
Zaplatit pochopitelne 87.-S Cnd.
Za max 10 pracovnich dnu si muzete pas vyzvednout.
Jde to i rychleji, ale stoji to asi 2x tolik.

48434

8.4.2005 19:25

RE: Na pasovém oddělení

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 48434

Vy to fakt nečtete. Jaké improvizovat? Jedna z těch žádostí byla doplněna fotografií s razítkem, jak bylo předepsáno. Ani ta neprošla. Nikde v instrukcích není napsáno, že se někomu nesmí lesknout čelo nebo mít červené oko.

Co se jmén a adres dvou ručitelů týče, ano, není tam kolonka pro jejich podpis, ale je tam jasně napsáno: They will be contacted to confirm your identity. Takže ti lidé musí být ochotni sdělit své soukromé údaje (příjmení, jméno, adresu, telefon domů, telefon do práce, dokonce fax(!) a dobu, po kterou vás znají) na cizí žádost o pas. A musí počítat s tím, že jim někdo zavolá. A nikdo neví, co s tím bude policie dělat. Že by sestavovala matrici, kdo zná koho?

48488

8.4.2005 19:40

RE: Na pasovém oddělení

Stojan Jakotyč rainyday333 (zavináč) hotmail (tečka) com 206.?.?.?

Reakce na 48488

Pane Stworo, niekto vam to musi povedat na rovinu, tak to skusim ja. Ta profesionalne spravena fotka by bola presla uplne kazdemu, iba vam nie. Vy ste totiz hned od prvej vety dotycneho uradnika(cku) nasr*l svojim pristupom. Tak sa rozhodla vam to osolit.

Vot eto vsjo. Nabudude doporucujem nesprajcovat sa, spravit to, co ziadaju v pokynoch, a bude po problemoch.

48490

8.4.2005 20:36

RE: Na pasovém oddělení

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 48490

To je ovšem vaše doměnka. Nebyl jste tam. Já se chovám slušně až do doby, kdy už to nejde. První čast dialogu proběhla celkem rychle (tak, jak jsem to popsal) a většinu času jsme věnovali problému s tou čtvrtou fotografií.

Možná by bylo přesnější říct, že by ta fotka prošla každému barevnému, nebo každému z tzv. "utlačovaných skupin". Kdybych např. mohl nějak demonstrovat, že se to dotýká mých homosexuálních práv, tak by to bylo o něčem jiném. Ale jako "white trash" nemám žádnou cenu ani žádná práva a každý úředník si na mě rád smlsne. Ví, že to je bezpečné. Mimochodem, ta úřednice patřila mezi tzv. visible minority.

Máte ovšem pravdu v tom, že se nikdy nechovám na úřadě dost devótně, nešoupu nohama, nežmoulám čepici v ruce, neoslovuji úředníka vaše blahorodí, neříkám rukulíbám, milostivá, atd. Jestli to byla příčina odmítnutí, tak ničeho nelituji. Já si totiž pořád naivně myslím, že státní úředník je tam pro nás a ne naopak. A je-li výše popsané chování vašim ideálem, tak pěkně děkuji. Takový být nechci a nebudu.

48497

8.4.2005 21:57

RE: Na pasovém oddělení

Stojan Jakotyč rainyday333 (zavináč) hotmail (tečka) com 206.?.?.?

Reakce na 48497

>> p. Stwora povedal:
Kdybych např. mohl nějak demonstrovat, že se to dotýká mých homosexuálních práv, tak by to bylo o něčem jiném
>>

Oops, pardon, pane Stwora, ja som nevedel, ze ste homosexual. Nothing wrong with that, of course [smích] Party on!

48502

9.4.2005 22:20

RE: Na pasovém oddělení

Druid 81.?.?.?

Reakce na 48488

A musí počítat s tím, že jim někdo zavolá. A nikdo neví, co s tím bude policie dělat. Že by sestavovala matrici, kdo zná koho?

Proc by to delali tak krkolomne, libovolna telefonni spolecnost vam tuto matrici sestavi za par minut a to velmi dokonale.

48596

10.4.2005 0:34

RE: Na pasovém oddělení

Sidonius Zdenekm (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 48596

>Proc by to delali tak krkolomne, libovolna telefonni
>spolecnost vam tuto matrici sestavi za par minut a to velmi
>dokonale.

No, když jsme tady na "politicky nekorektním" webu, tak si dovolím být taky trošku nekorektní. Možná, že tohle všechno je do "jisté" míry způsobeno tím, že ten příliv "přistěhovalců", hlavně pak z Asie, je více, než velký a pro rodilé Kanaďany (i Američany) je mnohdy dost těžké jenom vyslovit "určitá" jména, a co teprve když má někdo na hlavě smotané "prostěradlo" a hustý plnovous, to je potom lehké se splést. Proto potom jsou ta kritéria zpřísněna, i když ta pravá příčina se ovšem neuveřejňuje. Postavte vedle sebe deset Síkhů a aspoň tři z nich si budou podobni jako vejce vejci. To je potom těžké pro ty naše vládní činitele, jak z toho ven, aby se "někdo" necítil diskriminován. Tady u nás v B.C. udělali "By Law" = nařízení, že každý "musí" mít, při jízdě na bicyklu, na hlavě ochrannou přilbu, pokud jste ale Síkh s turbanem, tak nemusíte. Moc hezký obrázek, jak se snaží ti potentáti, vetřít do anální části zmíněných. To velice prohloubí a utuží vztahy mezi lidmi, já už začínám mít "komplex" z toho, že nejsem Síkh. Ale kdybych si nasadil turban, mohl bych se za něj vydávat, jenže s tou řečí by byl problém. Zrovna tak řidičský průkaz. Zkoušky lze provést ve dvou úředních jazycích - Angličtina, Francouzština, ale též v Pundžábštině, nebo Čínštině. [naštvaný]

48610

10.4.2005 6:44

RE: Na pasovém oddělení

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 48610

pane Sidonius co vite, co ten pan ma pod tim smotanym rucnikem, mozna, ze tam ma americkou vojenskou helmu [smích] No a je preci krasne prijet z USA na kanadskou hranici a byt vitan krasne vysperkovanym turbanakem zastupitelem kanadske jizdni [smích]to je vam hned jasne, ze prijizdite do zeme neomezenych moznosti [smích]

48657

12.4.2005 7:57

RE: Na pasovém oddělení

ina 204.?.?.?

Reakce na 48488

>Vy to fakt nečtete. Jaké improvizovat? Jedna z těch
>žádostí byla doplněna fotografií s razítkem, jak bylo
>předepsáno. Ani ta neprošla. Nikde v instrukcích není
>napsáno, že se někomu nesmí lesknout čelo nebo mít červené
>oko.
Ale je to napsano: osvetleni musi byt uniformni;
> zadny stin nebo odraz blesku na obliceji
nebo hlave;
foto se stiny na obliceji nebo pozadi jsou
neakseptovatelne;


Ve Vasem clanku pisete: Trvalo mi nekolik mesicu nez jsem shromazdil na 4 zadosti o pas celkem 12 svedectvi:-

Proc 12 svedectvi??? To vas jako rodinu nikdo nezna?
Staci prece 1 rucitel a 2 svedci kteri se uvedou do vsech
zadosti p. Stwora!

48859

12.4.2005 16:44

RE: Na pasovém oddělení

kavol 193.?.?.?

Reakce na 48859

>>Nikde v instrukcích není napsáno, že se někomu nesmí
>>lesknout čelo nebo mít červené oko.

> Ale je to napsano: osvetleni musi byt uniformni;

eh, tak to mě jako příležitostného fotografa zajímá - jak vypadá takové uniformní osvětlení?

a jak se jím dosáhne toho, aby se nic nelesklo?

... až doposud jsem si myslel, že k tomu slouží pudr (resp. polarisační filtr, pokud se objekt nedá napudrovat), ale že by lesknutí mohlo zabránit samotné osvětlení, bude-li uniformní, to jsem v životě neslyšel - copak je to za fyzikální princip, že fotony uniformního osvětlení poznají, že se od plochy s vyšší odrazivostí mají odrážet stejně, jako od plochy s odrazivostí nižší (což už je proti samotné definici odrazivosti), případně že se mají odrážet mimo objektiv (což je proti zákonu odrazu) [zmaten]

p.s. pane Stwora, já bych tedy portrétní fotografii s červeným okem omlátil o hlavu fotografovi rovnou ... [oči v sloup]

48881

8.4.2005 14:55

Na pasovém oddělení

Martin 193.?.?.?

tak se tak do p. Stwory nepouštějte [smích] taky myslím, že se měl nechat vyfotit u profíka, ale ten článek je i o nesmyslných nařízeních byrokratů a řekl bych, že se tady trefil. Je to stále horší a bude.

Když jsem byl v USA, moc se mi ta země líbila, moc se mi líbili i normální američané, ale kvůli současným obstrukcím a nařízením vím, že tam už nikdy nepojedu. Nemám zapotřebí se nechat prohledávat, snímat otisky prstů a žebrat o povolení vstupu i když moje vízum ještě platí. Sbohem ameriko, my dva se už nepotkáme. [smích]

48464

9.4.2005 1:37

Na pasovém oddělení

zap 65.?.?.?

"Sekundárním důvodem těchto nařízení je posílení moci státu na úkor občana a patřičný psychologický účinek. Je třeba, aby lidi znali své místo v hierarchii společnosti: "Ty jsi jen takhle malinký, chlapečku. Nemáš žádná práva, jen držet hubu a krok. My tady nejsme pro tebe (i když jsme na tebe zatím slušní), ty jsi tady pro nás. Pamatuj si to." Občan se musí cítit dostatečně vyděšen, zbuzerován a bezradný. Jinak by se mohl začít moc ptát. A třeba dokonce začít i myslet."

Pane Stwora, Vy jste dzinijus! Mate pravdu. Ja jsem na to same nezavisle prisel take a asi tisice dalsich. Potrebujeme v Kanade revoluci. Vse rozbourat a postavit to znovu, lepsi. Ja mam take obavy, za si budu muset zazadat o pas. Zatim sbiram dobrozdani....
[mrknutí jedním okem]

48526

9.4.2005 5:53

Na pasovém oddělení

Petr S. 207.?.?.?

V Montrealu me vyridili pas za 3 dny,samozrejme s priplatkem,protoze jsem ho mel propadly a potreboval jsem co nejdrive odletet.Chovali se velmi korektne,dokonce pres muj podpis prelepili cistou nalepku,abych se mohl podepsat znova .Puvodni podpis se me nevesel do ramecku.
O Velikonocich jsem si jel zalyzovatdo USA na Jay Peak.Na hranicich prede mnou 2 auta.To prvni mikrobus plny "cinanu?"Nechali je vystoupit a prohlizeli je.To auto prede mnou a mne.Odkud jedete? kam? na lyze,tak jedte a nezdrzujte.Doklady nechteli zadny(stejne tak na zpet)jen jsem si vsimnul,ze si zapsali cislo auta do pocitace.
dalsi zkusenosti.Pri navsteve moji matky 76let jsem ji chtel ukazat i Niagaru z druhe strany( mela i vizum do USA).Prisnemu strazci"visible minority ji nechal vystoupit a v kancelari prosetroval zda tam neprisla pracova- anglicky neumi.Pri navratu loni z Argentiny-And,jsem presedal v Detroitu.Vzali me tam otisky prstu a prekvapili me jeste s tim co tam o me maji jiz v zaznamech.

48539

10.4.2005 1:38

Na pasovém oddělení

dusan 70.?.?.?

Vloni jsem si vyrizoval pas. Dali me formular, ten
jsem vyplnil, sel jsem k fotografovi, ten me udelal
nesmejici se fota, kolegove se podepasli, ze jsem to
opravdu ja, vse jsem odnesl na pasove oddeleni,
zaplatil a za 3 tydny jsem si pro pas dosel. Neznam
ani jednoho se svych pratel, kdo by mel s pasem
nejaky problem.
Lide na pasovem oddeleni byli ochotni, slusni. Vsem
jsem podekoval a rekl jsem jim nashledanou za pet let.
Jsou to statni zamestnanci, co musi presne nasledovat
regulations s Ottawy. Nemaji jiny vyber, stejne jako ja.


48619

24.7.2005 17:18

ježišmarjá!

Krysa 81.?.?.?

..což je prohlášení, co mohu používat, neb žiji v ČR a né v Kanadě či USA... [smích]
tady si každej myslí, že kretény na úřadech máme jen my....
začínám mít dojem, že v zahraničí je to ještě horší než u nás a asi vidím, kde se ti úřední debilové inspirují!!!!

Ale nevím, jestli se líhnou, mají na to mezinárodní školení, nebo je to produkt rozvinuté demokracie a svobod....

62894

Příspěvků: 71

07.04. 00:43 Peleška Milan  Na pasovém oddělení
07.04. 01:58 Alžběta  RE: Na pasovém oddělení
07.04. 09:25 fict10n  RE: Na pasovém oddělení
07.04. 00:44 Belveder  Na pasovém oddělení
07.04. 00:47 Peter Veliky  Na pasovém oddělení
07.04. 01:27 Peter Veliky  Kriminalnici a teroristi to maji vyrizene raz, dva..
07.04. 02:19 Metal Panther  Na pasovém oddělení
07.04. 04:24 Vcelicka  RE: Na pasovém oddělení
07.04. 08:25 VaclavK  RE: Na pasovém oddělení
07.04. 05:01 Marg  RE: Na pasovém oddělení
07.04. 12:42 dr Omedar  RE: Na pasovém oddělení
07.04. 18:22 Lev  RE: Na pasovém oddělení
07.04. 21:49 Sidonius  RE: Na pasovém oddělení
07.04. 22:46 Lev  RE: Na pasovém oddělení
08.04. 11:59 Karel z Čech  RE: Na pasovém oddělení
08.04. 12:21 Lev  RE: Na pasovém oddělení
08.04. 13:49  RE: Na pasovém oddělení
08.04. 18:06 Lev  RE: Na pasovém oddělení
29.12. 06:07 Spark  RE: Na pasovém oddělení
09.04. 01:46 zap  RE: Na pasovém oddělení
07.04. 02:20 trodas  Na pasovém oddělení
23.01. 12:08 Honza B.  RE: Na pasovém oddělení
07.04. 03:05 Harry  Na pasovém oddělení
07.04. 07:53 Petr  Na pasovém oddělení
07.04. 22:14 Rudolf Domansky  RE: Na pasovém oddělení
07.04. 08:13 VaclavK  Na pasovém oddělení
07.04. 11:36 trodas  Na pasovém oddělení
07.04. 11:44 Zrzek  Na pasovém oddělení
07.04. 14:13 Dramenbejs  Počítačové zpracování
07.04. 14:16 TraTom  Na pasovém oddělení
08.04. 12:31 Karel z Čech  RE: Na pasovém oddělení
08.04. 17:53 Sidonius  RE: Na pasovém oddělení
09.04. 00:14 68  RE: Na pasovém oddělení
07.04. 16:30 Stojan Jakotyč  Stoji to za to?
07.04. 17:26 Michal Varga  RE: Stoji to za to?
07.04. 21:32 Stojan Jakotyč  RE: Stoji to za to?
08.04. 01:08 Michal Varga  RE: Stoji to za to?
08.04. 12:43 Karel z Čech  RE: Stoji to za to?
09.04. 02:14 zap  RE: Stoji to za to?
07.04. 18:41 Petge  Na pasovém oddělení
07.04. 18:42 Petge  RE: Na pasovém oddělení
07.04. 19:23 trolla  Na pasovém oddělení
08.04. 06:32 Vcelicka  RE: Na pasovém oddělení
08.04. 12:59 Karel z Čech  RE: Na pasovém oddělení
08.04. 15:35 dusan  RE: Na pasovém oddělení
08.04. 14:40 kuzelkx  RE: Na pasovém oddělení
09.04. 08:42 Marty  RE: Na pasovém oddělení
09.04. 23:32 68  RE: Na pasovém oddělení
11.04. 07:56 Vcelicka  RE: Na pasovém oddělení
07.04. 20:11  Na pasovém oddělení
07.04. 21:32 Rudolf Domansky  Na pasovém oddělení
07.04. 22:19 walther  Na pasovém oddělení
08.04. 05:24 kema  Na pasovém oddělení
08.04. 07:02 Vcelicka  RE: Na pasovém oddělení
08.04. 07:38 Lev  RE: Na pasovém oddělení
08.04. 15:38 dusan  RE: Na pasovém oddělení
08.04. 10:03 ina  Na pasovém oddělení
08.04. 19:25 Vladimír Stwora  RE: Na pasovém oddělení
08.04. 19:40 Stojan Jakotyč  RE: Na pasovém oddělení
08.04. 20:36 Vladimír Stwora  RE: Na pasovém oddělení
08.04. 21:57 Stojan Jakotyč  RE: Na pasovém oddělení
09.04. 22:20 Druid  RE: Na pasovém oddělení
10.04. 00:34 Sidonius  RE: Na pasovém oddělení
10.04. 06:44 Vcelicka  RE: Na pasovém oddělení
12.04. 07:57 ina  RE: Na pasovém oddělení
12.04. 16:44 kavol  RE: Na pasovém oddělení
08.04. 14:55 Martin  Na pasovém oddělení
09.04. 01:37 zap  Na pasovém oddělení
09.04. 05:53 Petr S.  Na pasovém oddělení
10.04. 01:38 dusan  Na pasovém oddělení
24.07. 17:18 Krysa  ježišmarjá!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

17

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 35 čtenářů částkou 5 852 korun, což je 17 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Zemřel řidič autobusu, kterého napadli migranti. iDnes mlží11.07.20 00:03 Francie 1

Černoši v USA terorizují bílé ženy a ještě se tím chlubí10.07.20 14:19 USA 0

Podivná stránka, podivné odhady budoucnosti10.07.20 13:58 Neurčeno 1

Poslanec Válek (TOP09): možná bude třeba očkování proti COVID-19 jako povinné09.07.20 16:40 Česká republika 1

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 0

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 1

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 1

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

V Portalnd Oregon zničili sochu jelena04.07.20 21:19 USA 2

Mohou prdy přenášet koronavirus?04.07.20 17:40 Austrálie 9

Pokračujte! Dvojice právníků brání svůj dům se zbraní v ruce před útokem lůzy04.07.20 15:04 USA 6

Už začínají vidět přínosy multikulturního obohacení i mainstreamová média04.07.20 14:19 Francie 0

Měnové kurzy

USD
23,54 Kč
Euro
26,64 Kč
Libra
29,79 Kč
Kanadský dolar
17,32 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
25,06 Kč
100 japonských jenů
22,05 Kč
Čínský juan
3,36 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,54 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
33,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 333,78 Kč
1 unce stříbra
439,99 Kč
Bitcoin
217 611,90 Kč

Poslední aktualizace: 10.7.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 652