Diskuze k článku

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Příspěvků 107

29.3.2005 16:56

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

P.Peshmerga, Mgr Paed 69.?.?.?

Terri Schiavo "žije" již přes 15 let uměle vyživována přes trubici v žaludku a tomu, Prokope, říkáte život. Původně velice pěkná ženská, která následkem nehody se dostala do vegetativního stavu, ze kterého za současného stavu mediciny není úniku, a Vy to chcete, spolu s tou smečkou do-gooders, kteří se před tou nemocnicí denně shromažďují, modlí a objímají jako buzny, obhajovat. Vy jste pravděpodobně ten Prokop Buben (a doufám, že za to také zaplatíte).

47357

30.3.2005 0:54

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Belveder pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 47357

nevim jak vy osobo,ale mnoho "hrdinu" by si mozna nakonec ponechali zivot s trubici nez smrt

47397

30.3.2005 2:04

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 47397

A co Vám v tom brání si tam tu plastikovou trubici nacpat? Evidentně jste ještě při smyslech a nikoliv ve vegetativním stavu, tak jen do toho a půl je hotovo. Pokud budete potřebovat, mám doma pár metrů (různých průměrů), které Vám mohu zdarma poslat. Vepřo-knedlo-zelo by tím ale neprošlo. [mrknutí jedním okem]

47403

29.3.2005 17:27

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Pouze předhodím poznámku, že nevíme co je vlastně život sám.
Je proti přírodě, když používáme "přístroje", které mohou
uskutečnit stav, jenž je zde popsán.
Tady se prostě přihodilo, že současná etika a morálka byla
tvrdě zkonfrontována s výdobytky poznání a techniky
a my jako lidé , neumíme a nemáme ještě utvořeny normy,
jak takové jednání posoudit a korigovat.
Spíše se přikláním k názoru udržovat život i když je sporné,
o jaký druh života jde.Žížala je také život a nebudu ji ničit
jenom proto, že nevím , co si dotyčná žížala "myslí" a zdali
vůbec myslí!
Myslím, že do budoucna budeme jako lidé postaveni před daleko
těžší otázky,až se naplno rozvine klonování a jiné biologické
disciplíny v oboru medicíny.
Jak zacházet s "umělým" životem?
To teprve nastane posun v obecné morálce a etice v těchto
otázkách.
Tady ta paní nejspíše zemře,ale bude to jistě další podstatný
milník na cestě poznání k lidskosti.
Možná , že mediální rozruch kolem její smrti přiměje zákonodárce
konečně se vážně zabývat podobnými problémy!

47359

30.3.2005 3:40

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

kema 216.?.?.?

Reakce na 47359



>Je proti přírodě, když používáme "přístroje", které mohou
>uskutečnit stav, jenž je zde popsán.

S tim nelze pane bijec nez souhlasit!

47416

30.3.2005 10:20

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Libb 195.?.?.?

Reakce na 47359

to byste ale musel označit jako "proti přírodě" např. podání antibiotik, všechny operace a nakonec vlastně celou medicínu, ne? Kde je hranice léčby, která podle vás je a není proti přírodě?

47451

30.3.2005 14:58

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?

Reakce na 47451

>to byste ale musel označit jako "proti přírodě" např. podání
>antibiotik, všechny operace a nakonec vlastně celou
>medicínu, ne? Kde je hranice léčby, která podle vás je a
>není proti přírodě?
To je perfektní vyhodnocení argumentu "proti přírodě". Zbývalo by nám pak si jen lízat rány nebo v sofistikovanějším případě žrát trávu na dávení škrkavek.

Teriin případ je krok za krokem znásilňováním lékařské etiky a všeobecné etiky vůbec. Je to exhibice odporné politiky; usurpování práv států Unie federálem; božské zakomplexovanosti soudců; upírání občanských a lidských práv; novinářské frenzy; nízkosti advokátů; darebáctví všech, které zkorumpovala moc; a idiotství. Vrcholným příkladem je poslední vývoj, kdy apelační soud souhlasí uvažovat o slyšení žádosti (zatím bez oznámení kdy) na znovuzavedení umělého vyživování po dvanácti dnech po odpojení (http://www.msnbc.msn.com/id/7293186/).

Jestli je nějakej Pámbů, tak by měl udělat, aby se všichni ti politikáři, advokáti a soudci nemohli vysrat.


47477

30.3.2005 23:06

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 47477

Tady se opět hrubě mýlíte!!!
Pokrok a poznání nelze zastavit.
Pouze není legislativně nastaveno, jak s těmito naprosto novými věcmi zacházet! A zdali je vůbec možné najít nějakou eticky a morálně
únosnou legislativu do které by se podobné problémy vešly.
Kdo má právo odpojit člověka ve stavu popisovaném od přístrojů?
A je vůbec možné jenom tak někoho odpojit?
Zkuste najít odpověď na podobné otázky.

47524

31.3.2005 7:43

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?

Reakce na 47524

>Tady se opět hrubě mýlíte!!!
Mno, to by nebylo poprvé a pravděpodobně ani naposledy, co se mýlím, pane Peleško. Protože ale věřím, že chybami se člověk učí, byl bych Vám moc vděčný, kdybyste mi sdělil, v čem se "opět hrubě mýlím".

>Pokrok a poznání nelze zastavit.
Ale lze, a ne nutně nukleární válkou. I jen ideologicky, jako se to stalo genetice vlivem darwinismu a mičurinštiny. Nebo politicky, jako americký federální a státní výzkum nediferencovaných buněk.

>Pouze není legislativně nastaveno, jak s těmito naprosto
>novými věcmi zacházet!
Jaké nové, nebo dokonce "naprosto nové věci" se objevily v případě Terri Schiavo? Nevidím žádné. A jak jejím případem pokročil pokrok a poznání kromě toho, jak dlouho vydrží lidský organismus (navíc v mimořádném stavu) bez vody? Řekl bych, že naprosto nijak.

47569

31.3.2005 23:26

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 47569

15 let života na "přístrojích" je opravdu mimořádný "úspěch"
medicínské techniky!
A přijdou ještě daleko zázračnější věci v podobě biologických
implantátů,genetických "vymyšleností" a nakonec dojde
i na umělý nebo pseudoumělý život.
Ke všem těmto "pokrokům" není vytvořen žádný právní rámec!!!
Proto také mohlo dojít ke sporům, kdy je vlastně člověk
skutečně mrtev, anebo kdy je možno člověka za mrtvého považovat,
a kdo má právo zasahovat do "odpojení" člověka od přístrojů!
Je zde ještě ten zásadní problém, který se také týká euthanazie.
Jsou země, které se nebály na takhle tenký led vykročit a přijaly
právní normu, která by podobné problémy mohla začít řešit.
Třeba Holandsko, které má podobnou normu, ale tak hrozně zdlouhavou,aby nemohlo dojít ke zneužití / několik posudků a soudů - trvající víc než rok !/,že než dojde k povolení euthanazie, většinou těžký pacient zemře sám!!!
Protože s přibývající technologizací medicíny budou podobné případy
mnohem četnější, je nutné co nejdříve přijmout alespoň nějaké
právní normy, které budou jistým východiskem a nevznikne zde
ona ohavná možnost, aby politické hyeny sbíraly na lidském neštěstí
body ke svým rejdům - i blbeček z Bílého domu mlsal!
Napsal Milan Peleška - není zobrazován autor a nechci být anonym.

47634

2.4.2005 8:58

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?

Reakce na 47634

To mě mrzí, pane Peleško, že jste nevyslyšel moje přání a nesdělil mi, v čem jsem se "opět hrubě mýlil". Tak asi v tom omylu budu muset zůstat nafurt.

Nikdo tady netvrdil, že
>15 let života na "přístrojích" je opravdu mimořádný
>"úspěch" medicínské techniky!
Paní Schiavo nežila 15 let "na přístrojích". Byla pouze krmena trubicí, protože nebyla schopna polykat. Většinu času nebyla ani v nemocnici ale pouze v ošetřovatelské péči (hospice). Takže žádný zázrak se nekonal.

>A přijdou ještě daleko zázračnější věci...
To určitě přijdou a mnohé tady už jsou a zaplať Pámbů za ně, což by byl taky užitečnej zázrak.

>Ke všem těmto "pokrokům" není vytvořen žádný právní rámec!!!
Ale je, co Vám konkrétně chybí?
(pokr.)

47772

2.4.2005 8:59

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 47634

(pokr.)
>Proto také mohlo dojít ke sporům, kdy je vlastně člověk
>skutečně mrtev, anebo kdy je možno člověka za mrtvého
>považovat,
O tom žádný spor v případě Schiavo nebyl. Jediný racionální spor byl o tom, má-li její manžel právo prosazovat odpojení krmicí trubice. V modermí medicině jsou definice klinické i mozkové smrti generálně přijaty. V posledních deseti, patnácti lety jsou tendence definovat "sjednocenou" smrt jako absolutní a nezvratitelnou smrt mozkovou.

>a kdo má právo zasahovat do "odpojení" člověka od přístrojů!
Ve státu Florida, kde případ Schiavo probíhal, to je už dost dlouho dáno zákonem a příslušné soudy postupovaly nejjednodušším způsobem přesně podle litery zákona. S moralitou si soudci hlavy nelámali.

47773

29.3.2005 18:05

Terri je hlavne obeti Bulimie.

Peter Veliky 205.?.?.?

Dnesni noviny uverejnili fakta ktera zapricinila kolaps Terry.
Terry trpela nadvahou (200 poundu). Zkousela ruzne odtucnovaci kury a nakonec presla na Bulimii. Jeji pratele zverejnili poznatek ze po kazde veceri se omluvila s odchodem na zachod.
Jeji manzel ji nasel v bezvedomi v koupelne.
Lekari tvrdi ze caste nasilne vyzvraceni potravy vede k chemicke nerovnovaze, ktera skodi hlavnim organum. Zvraceni, tak jako abuse projimadel narusi electrolyte rovnovahu a zapricini nizkou potassium levels, ktere muze vest k infarktu.
Tak tedy ne automobilova nehoda, ale bulimie.
Je to smutne, ale Terri si do jiste miry privolala jeji kolaps sama.
Clanek si muzete precist v dnesnich 'National Post novinach pod hlavickou: Bulimia's Sainted Victim.
Autorka: Anne Kingston.

47361

29.3.2005 18:30

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Křenek rkrenek (zavináč) volny (tečka) cz 195.?.?.?

Pane moderátore snad je to osobní, ale nemusel jste propustit taková slova jako "hajzl" a "buzna".

47363

29.3.2005 18:50

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 47363

Ale no tak. Nejsme v nedělní škole. Dokud nikoho konkrétně nenapadá, tak snad nějaké to ostřejší slovo sneseme, ne?

47366

29.3.2005 18:39

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

On ale podle me spise broji proti tomu, aby se tento pripad ne zenuzival na prosazeni kontroly potratu (stat urci, jestli zena ma pravo na potrat, anebo dostane zivot prednost) a legalizaci a vetsi dostupnost eutanasie [zahanbení]
Problem je v tom, ze zena sama s nami jaksiz nekomunikuje...

A tim padem vyvstava otazka, jestli je akceptovatelne, aby stat/lekar/manzel/rodice rozhodovali za ni o jejim zivote a zpusobu jeho ukonceni.

Osobne sice schvaluji pravo cloveka na eutanasii na 100% - clovek ma pravo rozhodnout, ze takovy zivot uz je jen prodluzovani utrpeni a ze uz toho ma dost a chce jen v klidu zemrit.

Ale nejsem si uz ale vubec jist, jestli je moudre, nechat o cizim ivote rozhodovat ostatni, zvlaste proto, ze dotycni mohou mit jiste zajmy na tom ci onom stavu... [oči v sloup]
V pripade Terri rodice nechteji, aby jeji manzel dostal penizky za ziv. pojistku a manzel by to po 15-ti letech s mrtvolou jako manzelkou jiz povazoval za vhodne. A co ted? [zahanbení]

Co kdyz ti lekari maji pravdu, a Terri nema sanci a navic tohle "vyhladoveni" je proste poslednim zoufalym pokusem jak naznacit organismu, ze se musi bud vzchopit a o jidlo proste pozadat, anebo smula? [oči v sloup]
Co kdyz to byla jeji jedina sance na zivot? [oči v sloup]
Otazek co kdyz je proste prilis moc, a asi bude v takovych pripadech nejlepsi nechat rozhodnuti na kolegiu lekaru, ti snad vedi, co delaji. Doufejme [zahanbení]

http://bendib.com/newones/2005/march/small/3-28-Schiavo-case.jpg

PS. Peleska, jak zemre, tak po ni pes nestekne a nedostane se to vubec do sdelovacich prostredku, to si alepson myslim...

47364

29.3.2005 19:08

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

TS 213.?.?.?

http://www.amptoons.com/blog/images/schiavo_ct_scan.jpg

Zde jest jeji CAT scan. MRI by bylo lepsi, ale i tohle ukazuje rozsahle poskozeni celnich laloku, kde se nalezaji struktury zodpovedne za vyssi mozkovou cinnost, vcetne vedomi. Rozsah poskozeni je zjevny i na pomerne malem rozliseni poskytovanem CAT. Mozek je sice schopny pomerne rozsahle restrukturalizace, ale povetsinou jen u deti; starsi mozky ztraceji plasticitu. Krome toho takhle rozsahle oboustranne poskozeni je neopravitelne i pro mladsi mozky nez 40 let.

Takhle zniceny hardware se proste uz nerozjede.

47367

29.3.2005 19:15

vražda v přímém přenosu?

Doktor 63.?.?.?

Nechat někoho zemřít hladem a žízní je způsob natolik brutální, že aplikace letální injekce se proti tomu v našich myslím zákonitě jeví navýsost humánním aktem.

O brutalnosti smrti hladem jsem psal ve svem prispevku na predchozi clanek o organismu pi Schiavo. Zda se, ze neznalost nadale vitezi... Mimochodem, kdyz projdu kolem hladovejiciho bezdomovce a nedam mu jidlo a on pote zemre, to jsem se jako dopustil vrazdy?

Upozorneni pro premyslive: bezdomovec je clovek vetsinou schopny urciteho mysleni a radosti ze zivota. Schiavo neni clovek, ale vegetujici organismus bez sede kury mozkove. V Iraku bylo zabito tisice lidi. Z tech, co se tady biji za pravo organismu Schiavo vegetit, je skutecne malo tech, kteri stejne zurive protestovali proti valecnym zlocinum pana G.W. Bushe.

47368

29.3.2005 20:46

RE: vražda v přímém přenosu?

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 47368

Správně!

47373

29.3.2005 21:55

RE: vražda v přímém přenosu?

fjodor 213.?.?.?

Reakce na 47368

Doktore, je Vam odpoved na vas konretny problem s bezdomovcami tentokrat nedam, to je vysosne Vas problem, ci date, alebo nie, toto Vam hlavou preleti furt, ked okolo niektoreho prejdete [smích]

Ale ak ste lekar, tak isto viete, ze pokial ju (Schi) sucasny medicinsky system dokaze udrzat, tak ako doteraz, tak cas hra pre nu, veda, vyskum atd, to vsetko ide velmi rychlo. V 1927-dmom by malokoho napadlo, ze Flaming o rok objavi penicilin. Na jednej strane sa docitame, ze za dverami je gen, ktory mysi predlzi zivot na dvojnasobok, za obzorom 10 r. vraj na nekonecno, a na druhej strane toto. Stoji to WHO az take prachy???

47381

30.3.2005 0:43

RE: vražda v přímém přenosu?

TS 213.?.?.?

Reakce na 47381

Podivejte se na ten CAT scan. Ten mozek je na hadry, tkan je znicena tak, ze je to jasne makroskopicky patrne. Tohle se da zrekonstruovat jedine tak, ze se cela mozkova kura necha narust znova; to v soucasne dobe nejde, nejsou teoreticke naznaky ze by to jit mohlo, a pokud ano, dotycna bude nekdo uplne jiny, nebot osobnost je primo svazana s mozkovymi strukturami. (Existuje mnoho pripadu specifickych kognitivnich poruch nebo zmen osobnosti, zpusobenych lokalnim poskozenim, at uz zranenim nebo nadorem.)

Za par dni se dozvime vic, neb pravdepodobne bude pitva. Doufam, ze se nekde objevi histologicke snimky, docela rad bych je videl.

47396

30.3.2005 10:33

RE: vražda v přímém přenosu?

tracy 147.?.?.?

Reakce na 47396

Promiňte, že se ptám, ale vy jste lékař?

47454

30.3.2005 13:59

RE: vražda v přímém přenosu?

TS 213.?.?.?

Reakce na 47454

Oficielne ne. Ale skoro.

47475

30.3.2005 9:58

RE: vražda v přímém přenosu?

Jiří 212.?.?.?

Reakce na 47368

Obecně neposkytnutí pomoci bývá trestným činem, ne?
Každopádně morálně je to špatně.
Takže ano, dá se považovat nedání jídla člověku (i bezdomovci – také člověk), který může umřít hladem za svým způsobem i vraždu.
Např. František z Assisi řekl, že by se považoval za zloděje, kdyby se nerozdělil s chudším, než je on. Je to postoj vytažený do extrému, ale základní směřování je správné.

47447

31.3.2005 1:51

RE: vražda v přímém přenosu?

Sidonius Zdenekm (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 47447



>Např. František z Assisi řekl, že by se považoval za
>zloděje, kdyby se nerozdělil s chudším, než je on. Je to
>postoj vytažený do extrému, ale základní směřování je
>správné.

Nevíte čím to je, že těch sv.Františků je dnes tak žalostně málo ? Ostatně on jich byl vždy nedostatek, co je lidstvo na světě. Když se jen tak kouknu kolem, hlavně na ty "služebníky Kristovy", specielně tady na severoamerickém kontinentu, každou sobotu i neděli dopoledne v TV(každý druhý kanál), jak chlácholí své ovečky a jak "přeskromně" žijí, tak je mi jich opravdu líto. Ale hlavně těch jejich oveček. [pláč]
Dovede si někdo představit tu situaci, že se všichni budou řídit desaterem do slova a do písmene ? To už by snad byl konec lidstva. Já si to jen tak matně nastiňuju a mám v tom pekelný zmatek. [chechtot]


47544

29.3.2005 20:13

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

petge 83.?.?.?

Nedávno tu byla vášnivá debata o homosexuálech. Ačkoliv je toto téma zcela jiné, reagovat lze v podstatě podobnou ideou - svět, tedy zde především západní tzv. "bohatý" svět, vlastně "neví roupama co dělat". Lidé v antice rozhodně nebyli nekulturní a nehumanní, nicméně z té doby je známa tzv. "Tarpejská skála". Taky jsem četl, že nějaký indiánský kmen měl takový zvyk, že jednou ročně se všichni přestárlí příslušníci kmene odebrali k posvátnému stromu, zde na něj postupně vylézali a příbuzní s tím stromem nějakou dobu úsilovně třásli. Jestli svého dědečka/babičku setřásli, měl to chudák spočítané, akorát se tomu u nich neříkalo zcela určitě euthanasie. A taky je známý zajímavý prastarý zvyk z počátků egyptské civilizace - faraon panující nad 30 let musel oběhnout ve zbroji jakousi dosti značnou trasu v jakémsi čase. Pokud to nedokázal, byl doslova a do písmene "utracen jak chromý kůň". Našlo by se těchto zajímavých zvyků více.

Myslím, že nelze mít pochyby, jak by se lidé té doby dívali na zde diskutovaný problém. Všechno má svůj čas. Ten náš čas sice zvolna, ale zcela neodvratně plyne ke svému konci. "A dávám ti tuto zem od Olam po Olam" - bych volně mohl citovat, abych donaznačil, co tím asi myslím.

47369

29.3.2005 20:33

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

TS 213.?.?.?

Je to politicka hra a hlasite jecici tlupa Republikanu je jenom banda pokrytcu, svijejici se a sycici klubko hadu, ve srovnani s nimiz to i Gross opravdu mysli uprimne.

Zde jest clanek zminujici interni memorandum Republikanu, kde je situace charakterizovana jako "vyborna politicka zalezitost" ktera by mohla ziskat hlasy konzervativnich krestanu pro volby 2006: http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/articles/A49701-2005Mar19.html?nav=rss_nation

Zde jest jina zalezitost obdobneho typu, ale obracene; misto aby se zmineni Republikani mohli pretrhnout snahou o neci zachranu, radeji ho pro usporu par dolaru nechaji tise chcipnout na selhani ledvin. http://www.thecommondenominator.com/032105_dw.html

A jeste pokus statni policie o prevoz Terry pryc, zastaveny policii mistni. http://www.freep.com/news/nw/schiavo-bar226e_20050326.htm a http://prorev.com/2005/03/local-police-blocked-jeb-bushs-attempt.htm

Tenhle gang se nezastavi pred nicim. Tuto kauzu "prohrali" - predpokladam vsak, ze zminena "prohra" bude pouzita v nadchazejicich volbach jako argument pro volice, ze potrebuji jeste vic moci, eventuelne podporu verejnosti pro zmeny na urovni Ustavy ci Nejvyssiho Soudu. Nemusi to byt ani podpora vetsiny; staci podpora "akusticke vetsiny" - tech, kteri dovedou dostatecne nahlas jecet a bubnovat na bible, a mobilizovat sve verne efektivneji, nez Protivnik.

47370

29.3.2005 21:52

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Kerel Vitásek 83.?.?.?

typicky americký kvasiproblém. Co nejvíce se zabývat pakárnami, na které v podstatě neexistuje rozumná odpověď. Hlavně ať lidé proboha nezačnou pátrat, proč jejich vlastní životy stojí za hovno.

47380

29.3.2005 22:34

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

V jaké zvrhlé době to žijeme? Jsme pobouřeni, když ve válkách umírají lidé, máme nějaké pofiderní Listiny základních práv, podle kterých se nikomu, nikde a nikdy nesmí zkřivit ani vlásek... není ta přehnaná úcta k životu brzdou lidstva?

47383

29.3.2005 22:38

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Karol Bujaček 147.?.?.?

Pravdepodobne ide o moju neznalost, ale co to je ta kvadruplegie?

47385

29.3.2005 23:08

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Lev 82.?.?.?

Reakce na 47385

Pravdepodobne ide o moju neznalost, ale co to je ta kvadruplegie?
___________________________________________________

kvadruplegie [lat. quadruplus – čtyřnásobný + řec. plégé – rána]

PS, neni z moji hlavy, [oči v sloup] ale ze slovniku [mrknutí jedním okem]

47387

29.3.2005 23:15

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Lev 82.?.?.?

Reakce na 47387

>Pravdepodobne ide o moju neznalost, ale co to je ta
>kvadruplegie?
___________________________________________________

>kvadruplegie [lat. quadruplus – čtyřnásobný + řec.
>plégé – rána]

>PS, neni z moji hlavy, [oči v sloup] ale ze slovniku [mrknutí jedním okem]
____________________________________________

.... a jejej a to hlavni jsem zapomel pripsat a sice:

med. plegie (úplné ochrnutí) všech čtyř končetin.

Omlouvam se [zahanbení]

47388

29.3.2005 23:37

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Robert Chutney chutney (zavináč) sendme (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 47385

Quatro=4 Latinsky,Italsky...,Quadroplegia,z anglictiny,=ochrnuty na ctyri koncetiny,tedy od krku dolu...Doporucuji Vam k instalaci "Google Search Bar". [smích]
S pozdravem,Bob Chutney

47391

30.3.2005 0:25

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Martin 193.?.?.?

článek obsahuje zajímavou úvahu o možnosti, že jsme vlastně takto převychováváni pro podporu euthanásie. Myslím, že to není pravda, že jde hlavně o bublinu a snahu všech se na tom přiživit, zakrýt jiné skutečnosti nebo se zviditelnit, ale to je jedno, ta myšlenka je zajímavá.

ale proč píšu tento příspěvek ... pane Stwora, nemáme tohoto tématu už dost ? dva články a dvě diskuze na stejné téma (a toto téma) se mi zdají zbytečné, zbytečně to zabírá místo. Už bych na zvědavci zase rád něco zajímavějšího [smích]

47394

30.3.2005 0:40

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Vandal 209.?.?.?

Jeste nekolik uvah o " Pripadu Terri Schiavo " a trefi me Quadruplegie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

47395

30.3.2005 0:55

Fuj! Hruza! Stydte se!

Doktor 63.?.?.?

Tentyz clanek se objevil v Britskych Listech, dokonce se zitrejsim datumem! To jsem si myslel, ze editor Zvedavce vyzaduje alespon prislib exklusivity.

Naposledy jsem cetl stejne clanky v ruznych novinach pred rokem 1990. Rude Pravo, Svobodne Slovo, Lidova Demokracie, Vecerni Praha, pamatujete? Tenkrat alespon noviny citovaly agenturni zdroj (CTK); jeden autor si tenkrat nedovolil psat tentyz clanek do ruznych novin...

47398

30.3.2005 13:52

RE: Fuj! Hruza! Stydte se!

Adapa 84.?.?.?

Reakce na 47398

Zdravím Doktore,
vy jste si asi nepřečetl celý článek. Tam je na konci poznámka, kde byl nejdříve článek uveřejněn a je tam také poznámka psaná panem Stworou, že autor poslal svůj článek také do Britských listů, tak tam pravděpodobně vyjde též.
Proč by mělo být něco špatného na tom otisknout na více serverech jeden článek? Ne každý ze Zvědavce čte blisty a naopak.

47472

30.3.2005 3:16

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Pesimista 64.?.?.?

Souhlasim ze odpojeni je vrazdou. Pokud si pamatuji z dovolenych v Americe, pokud nemate penize tak Vas nechaji klidne bez jakekoliv pomoci umrit pred nemocnici(asi podle ceskeho prislovi: bez penez do hospody nelez). Nekolikrat jsme potrebovali osetreni pro deti a nemit penize ci pojistku, tak se s vami ani nebudou bavit. Takze kdyz jim to nekdo plati, tak vas budou udrzovat pri zivote treba sto let (kdyz nikdo neprojevi zajem ukoncit vas zivot). To v montrealske zidovske nemocnici vas odpoji a velice brzy (at jste zid ci nezid), s poznamkou ze stejne brzy umrete a ze zabirate zbytecne postel, ktera by mohla pomoci dalsimu pacientovi.

47411

30.3.2005 7:03

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 47411

>Pokud si pamatuji z
>dovolenych v Americe, pokud nemate penize tak Vas nechaji
>klidne bez jakekoliv pomoci umrit pred nemocnici(asi podle
>ceskeho prislovi: bez penez do hospody nelez).

To víte, nebo si to jen myslíte?

47437

2.4.2005 9:07

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 47411

>Pokud si pamatuji z
>dovolenych v Americe, pokud nemate penize tak Vas nechaji
>klidne bez jakekoliv pomoci umrit pred nemocnici.

To je porucha turistického pozorovacího smyslu.

47774

30.3.2005 4:21

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

zalozak 202.?.?.?

Poznamka pro Autora.

Myslim ze je spravne si klast otazky ktere si kladete a je pravda ze vime houby o tom jak se ona osoba citi ci zda bude ci nebude pocitovat priznaky stradani hladem a zizni. A souhlasim s tim ze tento zpusob odchodu ze zivota je dost kruty.

Ovsem pokud budete ve svych otazkach poctivy tak si musite polozit mnoho jinych otazek. Spolu s pochybnosti o tom co citi pri svem umirani po odpojeni, se take musime ptat zda neco neciti ve svem komatu. Stejne jako muzeme spekulovat o tom jake hrozne chvile ji pripravujeme tim ze ji nechame zemrit pomalu, tak se musime ptat zda treba v tuto chvili za sebou nema 15 let desiveho zivota v permentnich bolestech ktere nemuze ovlivnit, ani o nich komunikovat.

Proste nevime co se deje a tudiz se musime spolehnou jen na priznaky vnejsi a priznaky monitorovatelne. A tudiz musime verit neurologum ze stejne jako nemonitoruji priznaky bolesti ci velkych utrap pri jejim "zivote" tak ze stejne tak nenachazeji priznaky utrpeni ve smrti.

Ale souhlasim ze to cele je jedna velka nechutna politicka saskarna a desim se moznosti ze neco podobneho se stane komukoliv jinemu.

47425

30.3.2005 4:27

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?



"This is not Stalinist Russia where the state owns your body, and the United States House of Representatives is not the politburo. They don't own Terri Schiavo's body and they can't force her to have life support continued against her wishes, nor can they override court orders.... I don't believe there is any way that Congress can intervene to stop the removal of the feeding tube."

—Michael Schiavo's attorney, George J. Felos
Amerika se rozdelila na dva tabory,tak ,jak delili svet na zapad a vychod-rozdel a panuj!
Dnes jsou Americani ve varu ,se vsim ,co je k disposici ,od krestanske lasky,az po pravnicky -byrokraticky aparat,ale nikdo znich nevidi svet,kde Amerika bez vypovezeni valky a bez duvodu zabila na 130 000 Irackych obcanu,kde ,blokadou a rozkradani UN pomoci,ze mrelo na 500 000 deti,to Amerika nechce videt a vedet a ostatni svet take.Cely tento cirkus stoji za premysleni,k cemu vlastne spejeme,jaka bude nase budoucnost na zaklade vsech techto veci,Amerika neni Stalinistike Rusko,ale Stalinicticke Rusko se stalo pricinenim Ameriky-Bronstein a spol ,udelali Stalinisticke Rudko za dolary z Ameriky.

47427

30.3.2005 7:01

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 47427

Nezaměňujte prosím vzájemně dvě zcela odlišné skupiny: americký lid a Bushovu administrativu.

Podle průzkumů veřejného mínění z posledních 10 dnů je veřejnost USA vzácně sjednocena (80-84%) za stanoviskem, že Bush ani Kongres neměl do causy Terri Schiavo strkat čumák. Za stanoviskem, že otázky života, smrti, euthanasie atd. jsou věci soukromé, o kterých stát nemá za své občany co rozhodovat.

Tento názor je navíc zastoupen v celém politickém spektru, od republikánů přes demokraty až třeba po naderovce.

Američané se sice často chovají jako národ velkých dětí - včetně oné vlastnosti nechat se sebou manipulovat přes vyšší autoritu - ale národ totalitou omámených neobolševiků v USA v žádném případě není, pane.

47436

30.3.2005 9:28

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Lev 82.?.?.?

Reakce na 47436

Američané se sice často chovají jako národ velkých dětí - včetně oné vlastnosti nechat se sebou manipulovat přes vyšší autoritu -
______________________________________________

Perfektne podane a vystizne Alzbeto. Stoprocent souhlas ! Stejne by me zajimalo, ve ktere casti planety zijete - prominte moji zvedavost. [smích]




47442

30.3.2005 9:44

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 47442

Již mnoho let je mým domovem Levé pobřeží USA, do léta 2005 pak jsem na sabbatical pobytu ve Vancouveru, BC. A Vy?

47445

30.3.2005 11:09

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Lev 82.?.?.?

Reakce na 47445

Již mnoho let je mým domovem Levé pobřeží USA, do léta 2005 pak jsem na sabbatical pobytu ve Vancouveru, BC. A Vy?
______________________________________________

....hm, jak zvlastni. Sice nevim, jak je mysleno "Leve" pobrezi USA. Ja jsem asi staromodni, jelikoz znam pouze vychodni a zapadni pobrezi USA a taktez nekolik desitek let ziju na jihovychodnim pobrezi USA. Momentalne na nekolik mesicu, ale NE !! "sabbatical" v Czech Republic of Europe. Je mi zahadou, proc jste pouzila prave slovo "sabbatical", hm, ale to uz je vase vec. Jinak Vancouver BC, je pro me to nejkrasnejsi mesto, ktere jsem kdy v zivote navstivil. Dekuji vam Alzbeto za odpoved.




47457

30.3.2005 23:12

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 47457

Vancouver je skvělé místo na Zemi, to máte pravdu. Skoro tak skvělé, jako San Francisco. [smích]

47526

31.3.2005 0:35

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Lev 82.?.?.?

Reakce na 47526

..... ma to ale maly hacek, v obou Vami jmenovanymi mesty, zije hodne homosexualu.

47536

31.3.2005 2:25

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 47536

Obě zmiňovaná města toho mají společného více. Například, v obou městech najdete špičkové univerzity, na severoamerické poměry vysoce nadstandardní veřejnou dopravu, u obyvatelstva i u městských radních najdete ve Vancouveru i v San Francisku velký zájem o ekologickou stránku života ve městě, atd. atd.

P.S. Počítání homosexuálů v SF a Vancouveru a následné vynášení interakcí s nimi do sloupcového grafu nechám na Vás. Nepochybně v tom máte praxi, soudě podle Vašeho předchozího komentáře. Nechť Vám Váš graf stoupá, pane. [mrknutí jedním okem]

47548

30.3.2005 13:33

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

carodejnik 84.?.?.?

Reakce na 47445

>Již mnoho let je mým domovem Levé pobřeží USA, do léta 2005
>pak jsem na sabbatical pobytu ve Vancouveru, BC. A Vy?

Len mi neni jasne jedno, ste na dlhodobej dovolenke alebo na zjazde carodejnic? [mrknutí jedním okem]

47470

30.3.2005 13:56

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Lev 82.?.?.?

Reakce na 47470

Len mi neni jasne jedno, ste na dlhodobej dovolenke alebo na zjazde carodejnic?
___________________________________________________

[chechtot] [chechtot] [chechtot] Pane carodejnik, asi si hledate partnerku [chechtot] [chechtot] Podarilo se vam me jaksepatri rozesmat a tim jsem nejak vypadl z kontestu v navazovani pratelskeho ( kamaradskeho ) styku, s pani/slecnou Alzbetou. [velký smích] To se vam ale povedlo ....

47473

30.3.2005 17:25

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

carodejnik 84.?.?.?

Reakce na 47473

Bolo mi ctou vas rozosmiat, ale mam pre Vas dobre spravy. Balte si ju dalej. Ja ju nechcem.
Ona je prefikanejsia, vzdelanejsia, informovanejsia ako mi vsetci pechoriaci sa kohuti na tomto pokecforume dokopy. Takze, ak by este vedela hrat futbal, musi to s nou byt hotove peklo.
Len si davajte pozor, aby Betka bola skutocna Betka s kozickami [zahanbení] a nie Betko s priveskom [chechtot] .
Aj to sa stalo mojmu prazskemu priatelovi pred rokmi a dodnes sa z toho celkom nespamatal.

47490

30.3.2005 20:10

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Lev 82.?.?.?

Reakce na 47490

Ja vim pane carodejnik, ja vim [mrknutí jedním okem] [velký smích]

47506

30.3.2005 22:39

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Markéta 85.?.?.?

Reakce na 47470

Pánové nádherně tápají v tmách. Ono tajemné "sabbatical" v tomto případě neznamená ani sabatový, ba dokonce to nemá nic společného s čarodějnicemi, jedná se o roční volno, vědeckou dovolenou univerzitního profesora, opakující se nejdříve po 6 letech - proto sabbatical.

47518

31.3.2005 0:33

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Lev 82.?.?.?

Reakce na 47518

>Pánové nádherně tápají v tmách. Ono tajemné "sabbatical" v
>tomto případě neznamená ani sabatový, ba dokonce to nemá nic
>společného s čarodějnicemi, jedná se o roční volno, vědeckou
>dovolenou univerzitního profesora, opakující se nejdříve po
>6 letech - proto sabbatical.
_______________________________________________________

Paní Markéto přesněji: sabbatical = sabbatical year - rok klidu a odpočinku (sedmý, u židů), tak to byste měla znát stéjně, jako paní Alžběta ! [oči v sloup]

Víte milá paní Markéto, když se tak začtu do Vaších a Alžbětiných zdejších příspěvků, tak mi to podle slohu i "interpretace" připadá, že čtu jednu a tutéž osobu - velmi šarmantní. Jen ať zdejší pisatelé a čtenáři, posoudí sami. Akorát je rozdíl v IP number, toť vše. Pa pa - Lev

47535

31.3.2005 2:34

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 47518

Paní Markéto,

Děkuji, že jste do této diskuse vnesla racionální vysvětlení.

Nebýt Vašeho příspěvku, skoro bych se přiklonila k názoru, že nechat neznalé pány raději marně tápat je vůči nim skutkem křesťanského milosrdenství.

Teď ale nevím ...

[mrknutí jedním okem]

47551

31.3.2005 15:54

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Markéta 85.?.?.?

Reakce na 47551

Paní Alžběto,

hluboce se omlouvám. Kdybych jen tušila, jaké ušlechtilé pohnutky máte, všechno by bylo jinak. [smích]

47592

31.3.2005 16:20

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Lev 82.?.?.?

Reakce na 47592

..... pche [cool]

47593

31.3.2005 16:45

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Lev 82.?.?.?

Reakce na 47592

Tak tohle, stoji uz za pozornost ! Vsimneme si, ze i uprava, vzhled psani ( radek pri osloveni, uprava radku i smajlici ), jaka shoda nahod, podoba se to, jako vejce vejci. I casove vstupy do Zvedavce "obou" "zen", jsou si velmi podobne.

Cili zaver cele te historie je ten, ze "pani" Marta i Alzbeta, je jedna a tataz osoba ! hm, ale proc ten klam ?? [zmaten]
___________________________________________________________

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu? Reagovat31.03.05 02:34

Paní Markéto,

Děkuji, že jste do této diskuse vnesla racionální vysvětlení.

Nebýt Vašeho příspěvku, skoro bych se přiklonila k názoru, že nechat neznalé pány raději marně tápat je vůči nim skutkem křesťanského milosrdenství.

Teď ale nevím ...

[smích]

Alžběta -- alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz -- 70.?.?.?
________________________________________________

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu? Reagovat31.03.05 15:54

Paní Alžběto,

hluboce se omlouvám. Kdybych jen tušila, jaké ušlechtilé pohnutky máte, všechno by bylo jinak. [smích]

Markéta -- 85.?.?.?




47597

31.3.2005 16:49

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Lev 82.?.?.?

Reakce na 47597

Omluva - melo byt Marketa a ne Marta

47598

31.3.2005 3:43

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

carodejnik 84.?.?.?

Reakce na 47518

>Pánové nádherně tápají v tmách. Ono tajemné "sabbatical" v
>tomto případě neznamená ani sabatový, ba dokonce to nemá nic
>společného s čarodějnicemi, jedná se o roční volno, vědeckou
>dovolenou univerzitního profesora, opakující se nejdříve po
>6 letech - proto sabbatical.

Tak to je ale nahoda, moj browser yahoo, mi vyplul presne to iste [zmaten]

47560

30.3.2005 23:10

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 47470

Sabbatical programy vždycky zahrnuji spostu čarodějů a čarodějnic, pane. Velmi jasně je to vidět při srovnání definic vědy a magie.

47525

31.3.2005 2:06

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Sidonius Zdenekm (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 47525

>Sabbatical programy vždycky zahrnuji spostu čarodějů a
>čarodějnic, pane. Velmi jasně je to vidět při srovnání
>definic vědy a magie.

No ale jak vidíte, najdou se i takoví "čarodějníci", kteří ani neví, co je "sabbatical" a ještě s tím lezou na veřejnost. Jinak Vám Alžběto, přeji velice příjemný pobyt zde ve Vancouveru a jestli máte zájem o krajanské divadlo (předpokládám, že ano) můžu Vám sdělit podrobnosti. Teď nacvičujeme hru od Petra Zelenky - "Příběhy obyčejného šílenství". Moje adresa je přiložena.

47546

31.3.2005 3:36

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

carodejnik 84.?.?.?

Reakce na 47546


>No ale jak vidíte, najdou se i takoví "čarodějníci", kteří
>ani neví, co je "sabbatical" a ještě s tím lezou na
>veřejnost. Jinak Vám Alžběto, přeji velice příjemný pobyt
>zde ve Vancouveru a jestli máte zájem o krajanské divadlo
>(předpokládám, že ano) můžu Vám sdělit podrobnosti. Teď
>nacvičujeme hru od Petra Zelenky - . Moje adresa je přiložena.

Panecku, chlape, vy ste ale mudry. A jak ste ma doslovne intelektualne sfukol a popri tom ste stihol balit pani Betku a pochvalit sa aky ste divadelny pasak.
Chlape, chlape ja ked sledujem tu vasu dusevnu eqilibristiku, tak zacinam pomaly chapat, co to znamena, ze vesmir je nekonecny [překvapení]

Ta hra, ktoru nacvicujete, "Příběhy obyčejného šílenství", tam sa musi urcite jednat o niekoho, kto neobozretne, bez ochrannych pracovnych pomocok, pozoroval , ako vas intelekt, ostry ako britva, si volne zongluje s myslienkami, vyrazmi a to mu muselo udriet celkom obycajne na mozog[zmaten]

Pan Lev, len dufam, ze bez boja nestiahnete chvost, to by ste ma velmi sklamal. Aj ked musim priznat, ze vas sok, zvany Sidonius, je hrozostrasna kombinacia intelektuala a amaterskeho divadelnika.
Ale vy nie ste predsa nadarmo LEV [mrknutí jedním okem]

Lovu zdar!

47558

31.3.2005 8:00

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Sidonius Zdenekm (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 47558


>Ta hra, ktoru nacvicujete, "Příběhy obyčejného šílenství",
>tam sa musi urcite jednat o niekoho, kto neobozretne, bez
>ochrannych pracovnych pomocok, pozoroval , ako vas intelekt,
>ostry ako britva, si volne zongluje s myslienkami, vyrazmi a
>to mu muselo udriet celkom obycajne na mozog[zmaten]

>Pan Lev, len dufam, ze bez boja nestiahnete chvost, to by
>ste ma velmi sklamal. Aj ked musim priznat, ze vas sok,
>zvany Sidonius, je hrozostrasna kombinacia intelektuala a
>amaterskeho divadelnika.

>Ale vy nie ste predsa nadarmo LEV [mrknutí jedním okem]
>
>Lovu zdar!

No vidíte, já si ani netroufám pomyslet jakou kombinací byste mohl ohromit Vy nás, pokud ta moje se Vám zdá být "hruodzostrašná". Ale ta hra od Zelenky je teprve dva roky stará a už ji hráli i v New Yorku, v ČR několik divadel a dokonce natočili i film. Jenže to Vám jaksi moc nebrání udělat si svůj obrázek, že ano ? A taky se mi líbí Váš bystrý důvtip, který Vám neomylně sdělil, že chci "sbalit" paní, či slečnu Alžbětu. Asi v tom smyslu - "podle sebe soudím tebe". Takže nechte těch invektiv a radši sdělte ten link, odkud máte ty Vaše asteroidy, nebo budu nucen použít metodu "Šrapnel". Začínám z toho cítit Debuggerštinu. [vyplazený jazyk]

47570

31.3.2005 18:45

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

carodejnik 84.?.?.?

Reakce na 47570

>Takže nechte těch invektiv a radši sdělte ten
>link, odkud máte ty Vaše asteroidy, nebo budu nucen použít
>metodu "Šrapnel". Začínám z toho cítit Debuggerštinu. [vyplazený jazyk]

Takze este raz a to posledny. Ja si musim na chlieb kazdodenny zarabat a ked mam volno, tak travim volny cas inou zabavou, nez hladanim informacii na internete nejakemu dochodcovi z Kanady.
To co som o tej zrazke napisal viem este z univerzity. Alebo to zoberiete alebo to nechajte tak, len uz ma netravujte. Moje prazdniny sa chylia ku koncu a nemam este poukladane kosele. [mrknutí jedním okem]

Ale kedze viem co dokaze cesko-kanadsky geezer vo vasom veku [pláč] tak to radsej vzdavam a 3 kliknutiami som pre vas okamzite nasiel vami pozadovane informacie.
http://www.mondatlas.de/chronologie/mondchronologie.html

pise sa tam:

4.6 Mrd Jahre
Einschlag eines gewaltigen ca. 6000 km (!) großen Planetesimalen, mit ca. 15% Erdmasse, auf die noch glutflüssige Erde. Etwa. 5-10% der Gesamtmasse der Erde wird beim Aufschlag abgesprengt. Aufgrund der relativ hohen Eigendrehung der Erde kann angenommen werden, daßder Einschlag nicht direkt in Richtung Erdmittelpunkt erfolgte, sondern eheram Rand, in Rotationsrichtung der Erde.
http://www.mondatlas.de/chronologie/mondchronologie-dateien/me1.jpg
http://www.mondatlas.de/chronologie/mondchronologie-dateien/me2.jpg


To znamena dedo, ze to planete podobne teleso, ktore sa zrazilo pred 4,6 miliardami rokov zo Zemou, bolo velke v priemere 6 000 km. Vy si uz len najdite aky velky je Mars a poskladajte si to v hlave sam dokopy. To uz za vas neurobim.


Takze rekapitulacia: mate to aj s fotkami, s prekladom aj s udajmi. Len uz mi s tym, preboha vas prosim, dajte pokoj a hlavne nestrastete ma pouzitim metody "Šrapnel", lebo este z toho dostanem v mojom mladom veku zo strachu, infarkt alebo prinajmensom nezaspim dnes v noci!

PS. Pán Stwora, je to sice trochu OT, ale Sidoniovo naliehanie na mna ste tiez pustili....

47608

31.3.2005 19:45

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Reakce na 47608

Já bych se té hrozby s použitím metody šrapnel tak neobávala, pane Čarodejníku. Víte, jak to dopadlo s mladým Hlaváčkem, sotva se o použití metody šrapnel pokusil...

Mimochodem, vstoupím do této rozpravy z jiného pohledu, jestli dovolíte. Možná by stálo za to rozlišovat v případě http://www.mondatlas.de/ primární odborný zdroj informací, sekundární zdroj informací, populárně naučnou beletrii, a populárně-nenaučnou beletrii.

Pokud jde o odstrašující příklady populárně-nenaučé beletrie, mám na mysli např wannabevědecký server http://www.matrix-2001.cz.

47614

31.3.2005 3:41

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

carodejnik 84.?.?.?

Reakce na 47525

pani/slecna Betula
Elegantne odpovede, smrnc, stara skola. Ocividne som vas v predoslom prispevku neprecenil.
Stara skola a mlada dama sa navzajom nevylucuju, takze bez urazky[mrknutí jedním okem]

47559

30.3.2005 9:53

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 47427

ale pane Nohejl, kde ze jsou ty dva tabory?

47446

30.3.2005 6:56

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Sidonius Zdenekm (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Fuj! Hruza! Stydte se!
Tentyz clanek se objevil v Britskych Listech, dokonce se zitrejsim datumem! To jsem si myslel, ze editor Zvedavce vyzaduje alespon prislib exklusivity.

Když se podepisujete Doktor, tak byste se taky mohl stydět, za to Vaše "datumem" ! [smích]

47435

30.3.2005 10:43

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Jiří 212.?.?.?

Souhlasím s autorem, že nemusí jít o tento konkrétní případ, ale spíš o eutanazii, tak jak je dnes v širším kontextu prosazována.

Snaha o eutanazii není rozhodně náhodným úletem doby sama o sobě. Nemáme děti, ty, co máme, vychováme pochybně, často v rozvrácených rodinách apod.
Za nějaký čas bude podíl starých lidí více méně odkázaných na pomoc jiných obrovský. Nové, mladší generace budou pravděpodobně tvořeny ještě daleko více osobnostmi nezralými, s nižšími morálními kvalitami, s větším podílem různých psychických narušení (tak jak je např. „plodí“ dnešní rozvrácené a rozvedené rodiny).

Dá se tedy předpokládat, že velké množství starých lidí bude obtížné zaopatřovat a nebude k tomu nejspíš ani žádná vůle (na to by byla potřeba vysoká morálka, ale ta upadá).
Eutanazie se tedy bude hodit! Odhlasujme si ji už nyní, co nejdřív, blázni. Ale před tím si uvědomme, že my z mladší a střední generace si sami nad sebou podepisujeme ORTEL SMRTI.
Třeba se každému z nás nebude chtít ještě umřít. Ale už to nemusí být jenom na nás. Proč by mělo???

47455

30.3.2005 11:03

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

hash 195.?.?.?

Proc ctu ty same clanky na Zvedavci a zaroven na Blistech ?

47456

30.3.2005 12:21

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Příběh Terri je jistě smutný, ale celý humbuk okolo ní mi přijde jen plachým tlacháním. Co je na této události však nejsmutnější, je to, že lidé (neo/konzervativci, většina US křesťanské komunity), kteří vehementně hájí její právo na život zároveň schvalují válku v Iráku, kde bohužel umírají zcela zdraví a většinou nevinní lidé. Osobně, kdybych se ocitl v kůži Terri, déle bych na světě setrvávat již nechtěl.

47462

30.3.2005 12:31

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Nectete? Bylo to tu napsalo, ze clanek byl zaslan i do BL [mrknutí jedním okem] [oči v sloup]

47465

30.3.2005 13:58

Moje zamyšlení

Adapa 84.?.?.?

Osobně nevím, zda bych byl pro odpojení či zapojení. Nemám na to názor. Terri Schiavo je pro mne cizí člověk, v podstatě k ní nic necítím a nemohu tedy fundovaně říci co a jak.
Myslím, že jsou zbytečné všechny ty politické šaškárny, co se kolem toho dějí. Rozhodnout by měla hlavně její rodina. Podle mně by hlavní slovo měl mít její manžel.
Ale včera jsem se v časopise Týden dočetl, že její manžel již více jak deset let má společnou domácnost s jinou ženou, s ní má také dvě děti. Takže podle mne se dávno už vzdal šance, že se Terri Schiavo ještě někdy "probudí". Tím, že si již dávno našel jinou, se vlastně Terri již vzdal a rozhodnout by tedy měli její rodiče.
Selským rozumem bych tedy řekl, že by se mělo stát, to co chtějí její rodiče. Pokud by to bylo odpojení, byl bych pro odpojení. Pokud je to zapojení, tak jsem pro.

47474

31.3.2005 12:52

RE: Moje zamyšlení

veget 81.?.?.?

Reakce na 47474

Podle meho nazoru, je manzel "cizim" clovekem. Souhlasim s Vami, ze jedini kdo do cele veci mohou hovorit jsou pouze jeji vlastni rodice a nikdo jiny.

47585

30.3.2005 15:22

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

student martin-x (zavináč) seznam (tečka) cz 147.?.?.?

Naprosto souhlasím s tím, aby byla Terri Schiavo od přístrojů odpojena, protože evidentně nemá naději na "probuzení". Zřejmě je jen otázkou času, kdy přístroje dokáží člověka v tomto stavu udržet např. 100 let. Potom bychom mohli vystavět mauzolea, kde by byly řady takových živých mrtvol, které už by nikdo neznal...

Podle mě má smysl udřržovat člověka na přístrojích jen do té doby, kdy má naději se z kómatu probudit. Člověk ve stavu klinické smrti po takovou dlouhou dobu je pro mě mrtvola.

47481

30.3.2005 16:49

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Honza 207.?.?.?

Velky Patek A.D.33 -"Ziznim" rekl Jezis a dav krici UKRIZUJ! UKRIZUJ! Po 2000 letech zizni Terri Shiavo a moderni dav zase krici UKRIZUJ! UKRIZUJ! Policie zatyka 10 lete deti, ktere chteji dat Terri vodu, chteji uhasit jeji zizen, zizen po zivote, zizen po lasce, zizen po spravedlnosti. Policie zatyka male deti a v poutech je odvadi do vezeni. Co se to s nama lidma deje? Copak jsme ztratili dusi, ztratili soucit a ztratili rozum? Zacneme odpojovat lidi z dialyz a vsechny kteri jsou slabi, nemocni, mentalne postizeni zabijeme? Tvrda srdce mame. Do vezeni by mel jit Michael Shiavo, judge Greer a advokati kteri nejvice krici UKRIZUJ! Terri bojuje uz 13 den o svuj zivot, svuj boj o zivot nevzdava, posledne byla odpojena od vody a potravy 6 dnu a nevzdala to. Jsou zde fakta ktera rikaji, ze mela zlomena zebra, zlomeny pelvis, jsou zde podezreni ze rentgen mozku je podvrh 75 lete zeny a ne 26 lete Terrie. Bulemie? Vymysl a podvod! Matka Terri se obratila na Michala Shiavo a jeho druzku, aby ji vratili jeji dite. Terri za poslednich 15 let nemela zadnou rehabilitaci, zadna cviceni, zadne testy. Tohle je moderni ukrizovani Terri v 21 stoleti. Nevinna krev se zde proleva a ja jako Pilat si myju ruce. God bless Terri Shiavo.

47488

30.3.2005 18:57

Bigotnim krestanum

Doktor 63.?.?.?

Reakce na 47488

To se vam hodi do kramu, Schiavo jako mucednik! UKRIZOVAT! Silna slova, jde o princip, ze, hlavne aby se bylo za co modlit! Lzi (nemela zadne testy 15 let), cokoliv se hodi. Co ty tisice neznamych zabitych ve valkach (Irak, Afghanistan), to Vam Honzo nevadi? Nebo potrebujete modlu s tvari na TV obrazovce, aby si bigotni dusicka mohla prihrat polivcicku? Kdyby ten vas Buh nechtel, nebyl by Jezis ani Schiavo ukrizovani. Pokud, jak rikate, bude Schiavo ukrizovana, jiste to ma nejaky hlubsi smysl, kteremu my hrisnici nerozumime. A ted Honzo rychle do kostela, a sup do zpovednice! [oči v sloup]

47499

30.3.2005 18:33

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Comodor_Falkon 212.?.?.?

Vražda v přímém přenosu.....Hezké, emotivní pojmenování... má to však jeden podstatný háček..: A sice ten, že Teri je v podstatě již mrtvá a zavraždit již mrtvého?
Teď se možná někteří již chystají oponovat, že Teri není zombie, že jí ještě část mozku zbylo... Ano, zbylo, jenže to co jí zbylo je srovnatelné s BIOSem v počítači - pokud je to to jediné, co vám v něm zbylo, nemáte šanci cokoli spustit... počítač si sice bude pamatovat nastavení a udržovat se v chodu, ale tím to celé končí...

V případě Teri je navíc vyloučena i naděje ve formě rozvoje medicíny v oboru využití kmenových buněk či klonování, neb kmenové buňky se dají použít jen k opravám, ne k výstavbě celého orgánu a klonování vy vytvořilo novou osobnost, navíc i kdyby se mezitím přišlo na to, jak nově naklonovaný mozek přenést, stalo by se z Teri dítě s dospělým tělem, což by potom šlo označit za týrání... (představte si, že je vám dvacet a vaše sedmdesátileté tělo umírá...)

Další možnou variantou by bylo do Teri zabudovat počítač, vytvořit z ní biobota, jenže technologie které by to teoreticky mohly umožnit jsou ve velmi primitivním stádiu vývoje (poku je mi známo, tak dosud lze zmechanizovat jen hmyz...) a i pak by to znamenalo jen to, že Teri by (stejně jako dosud) "žila" jen jako schránka, nosič prošpikovaný technikou...

V žádném případě však není možné oživit Teri jako osobnost... Ta zemřela před 15 lety...

47495

30.3.2005 20:42

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Honza 207.?.?.?

Doktore ty ses nejaky samouk? Na www.sweetliberty.org mas vypoved lekare navrzeneho na Nobelovou cenu a neurologa Dr. William Hammesfahr ktery Terrie 2 DNY vysetroval a sam se nabidl za ZADARMO bude Terri lecit. Podle Dr. Hammesfahr Terrie reaguje na zvuky, rozeznava hlasy, usmiva se, smeje se, place, citi bolest, polyka svoje sliny, na jeho prikazy at Terri zavre oci, otevre oci, at pohledne na maminku, Terie reagovala se zpozdenim, ale reagovala a ale snazila se komunikovat. Lekar ktery pracuje pro Michael Shiavo, videl Terri 10MINUT! Zadne testy, zadne EEg'S, zadne CT, zadne MRI. PRAVDA je ze Terri utrpela zahadna zraneni kdyz byla doma sama s Michaelem, mela uraz hlavy a krku, zlomene kosti, neurologist ktery ji vysetroval rekl, ze ke zraneni doslo SKRCENIM. I podle Dr. Hammesfehr k poskozeni krku mohlo dojit pouze SKRCENIM. Ano! Terri Shiavo je mucednik.

47507

30.3.2005 22:52

Honzikovi

Doktor 63.?.?.?

Reakce na 47507

Pane, kozy jsme spolu nepasli a zustaneme u vykani s velkym "V". Ta webova stranka uvedena ve Vasem poslednim prispevku mluvi sama za sebe a vsem zainteresovanym ji vrele doporucuji. Je tam i modlitba za prenos vody a jidla do organismu Schiavo. Staci se pomodlit a pak se poradne nacpat... To bude hubenych Americanek!

Ja Vam preji Vasi mucednici a Vy sam vite, ze ji za par dni nebo tydnu budete mit. Bohuzel az organismus pi Schiavo odumre, media ztrati zajem a budete mit po ptakach. Obyvatelstvo USA se pak zacne treba zabyvat dulezitejsimi problemy, diky Bohu.

Ja jsem praktikujici lekar a muzu potvrdit, ze vetsinu problemu ve svem oboru, pri znalosti vysledku testu, dokazu oddiagnostikovat za 10-15 min. Pokud na to nekdo potrebuje 2 dny, tak to je tedy skutecne chudak.

Mohl byste prestat psat VELKYMI PISMENY? Me pripada, ze kricite a na to ja nemam naladu.

47520

30.3.2005 23:49

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Honza 207.?.?.?

Doktore jestlize ti pred ocima probiha justicni vrazda v plnem prenosu a ty s tim souhlasis, jestlize jsou zde fakta ze MUZ zkopal az do bezvedomi slabou ZENU, pak ji jeste v nemocnici necim pretahl pres hlavu, jestlize vypovedi zdravotnich sester a zdravotniho personalu a lekaru nezajimaji, tak si VYKANI jako clovek nezaslouzis. Sorry je mi lito ze jsi pasaval kozy, k vuli tomu nemusis zanevrit na cely svet a vybit si to na zene umirajici hlady a zizni. Podivej na sveho krale Davida, taky pasacek koz a kam to az dotahl.

47531

31.3.2005 2:37

Pane Honza Vy ukazujete presne Ceskej charakter

Peter Veliky 205.?.?.?

Presto ze s Vami souhlasim co se tyce chudaka Terry, pripominate mi svou mluvou jednoho Slovaka desatnika co se mnou slouzil u petepaku. (Nebudete verit, ale jmenoval se Hajzl. Nekecam.
Ten tez tykal doktorum, advokatum co tam se mnou slouzili za trest ackoliv mu zjevne davali najevo ze si s nim tykat nechteji. On si blby Jano myslel ze on jim bude tykat a oni jemu Vykat ! ([smích] Meli jsme tam tez legionare kteri mu povedeli bez okolku 'kam se ma jit past'.
Tedy to Vase tvrdohlave tykani Vas nedava do dobreho svetla. Period.
Jo, ja tez si myslim ze ten manzel Terry se uz nemuze dockat aby umrela hlady ci zizni. Pak teprve muze soudit spital o velke penize. Z tech milion dolaru co uz za ni dostal priznal ze mu zbylo pouze 50.000.
Terry sama si byla do jiste miry strujcem jejiho nestesti. Dva roky pred kolapsem presla na Bulimii, uz jsem o tom zde psal.

47552

31.3.2005 9:31

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Jarka 160.?.?.?

Tak ze to byla bulimie? Ono vlastne na tom nezalezi, jestli to byla autonehoda, nebo bulimie. Je pravda, ze jsem se s takovym koncem bulimie nikdy nesetkala...Co se tyka vyhladoveni, nebo dehydratace, myslim si, ze to ani nemuze citit, ale presto to mam take za brutalni zalezitost..Eutanazie by byla pro ni osvobozeni..Ale kdo dokaze rici: Tak to udelejte.....
A na druhe strane umira desetitisice mladych, zdravych lidi ve zbytecnych valkach....Ano, jedno je jiste, posilat mlade, zdrave lidi na smrt, nebo pri nejmensim ztrate zdravi do zbytecnych valek, je vrazda. Kdo je tedy vrah? Lekari, kteri provedou eutanazii organismu, ktery doslova nezije, nebo Bush, ktery vyprovokoval valku v Iraku?A k vuli cemu? Vsichni dobre vime, ze je v tom ropa, nikoliv politicka situace, nikoliv jejich zpusob zivota.
Terri dejme klid, rozhodnuti musi padnout ze strany pribuznych, chapu je to tezke...Neni jineho reseni.....

47574

31.3.2005 10:08

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

V jaké zvrhlé době to žijeme? Jsme pobouřeni, když ve válkách umírají lidé, máme nějaké pofiderní Listiny základních práv, podle kterých se nikomu, nikde a nikdy nesmí zkřivit ani vlásek... není ta přehnaná úcta k životu brzdou lidstva?

47577

1.4.2005 22:11

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Comodor Falkon 212.?.?.?

Reakce na 47577

Pravda... Jednou na to dojedeme...

47729

1.4.2005 22:46

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Aja 24.?.?.?

Reakce na 47577

není ta přehnaná úcta k životu brzdou lidstva?

[zmaten]

47733

2.4.2005 10:50

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Sidonius Zdenekm (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 47577

>V jaké zvrhlé době to žijeme? Jsme pobouřeni, když ve
>válkách umírají lidé, máme nějaké pofiderní Listiny
>základních práv, podle kterých se nikomu, nikde a nikdy
>nesmí zkřivit ani vlásek... není ta přehnaná úcta k životu
>brzdou lidstva?

Ta úcta k životu určitě není přehnaná a už teprve není brzdou. Brzdou jsou různá individua, mající určitou moc (někdy i moc velkou) a zneužívají různé "Listiny" podle svých potřeb a plánů, ohánějíce se přitom tou "největší" lidskostí a demokracií. [cool]

47780

31.3.2005 16:26

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Martin 193.?.?.?

1) udivuje mě, kolik je tady odbornílů neurochirurgů, kteří VĚDÍ, že ona už v podstatě nežije a proto se může odpojit. Všimněte si, že v této otázce se neshodnou ani odborníci, protože holt přes všechnu vědu, nikdo do dnes neví, co se v tom lidském mozku děje. Kromě toho, byly zaznamenány případy NORMÁLNÍHO života i u lidí s velmi poškozeným mozkem (zdá se, že mozek si sám vytvořil něco jako nouzové přemostění).
Takže za sebe můžu říct, že bych takovou odpovědnost, rozhodovat o jejím životě nechtěl a kdybych k tomu byl donucen např. tím, že bych byl její jediný příbuzný, dopřál bych jí život.

2) Honza tady napsal něco o čem už po chvilkách přemýšlím asi týden. Ten její manžel má v současnosti opravdu motiv ji zabít, má jinou ženu, jak může zasahovat do tohoto procesu ?

3) Některé okolnosti jejího úrazu ve mě před několika dny také (jako u HONZY) vyvolaly dojem, že by docela dobře mohla ten úraz utrpět při nezdařeném pokusu o vraždu ze strany jejího manžela a on se teď snaží za pomoci systému tuto vraždu dokončit.

Nic netvrdím, ale vyvrátit to nelze, proto je mi líto, že ta žena musí zemřít. Kdo z vás ví bezpečně, že neví o každém slovu, které se u ní řekne ? 6e nesní, nepřemýšlí, nevzpomíná nebo zoufale nesbírá síly promluvit ?

4) I když se mi Honzovo tvrzení o tom, že je mučednice, zdá přehnané, co my víme ? Třeba ji fakt chtěl zabít a třeba ona opravdu pozoruje, jak to teď za něj dělají lékaři ... třeba je mučednice.

5) kdo z vás ví tak bezpečně, že by měla zemřít a že je to pro ni nejlepší , že by sám rozhodl o jejím životě ? Lidský mozek je velká neznámá i pro odborníky.

6) a ještě mi dělá hlavu jedna věc ... někdy třeba my budeme na jejím místě a budeme chtít žít ! Pokud se do ní alespoň nezkusíte vcítit, tak byste o jejím životě rozhodovat neměli.

7) jestli někdy někdo předloží důkazy, že se trápila bolestí a pod a chtěla zemřít... řeknu tak jo. Jenže tak daleko se zkoumání mozku za našeho života nedostane.

47594

31.3.2005 16:36

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Martin 193.?.?.?

"není ta přehnaná úcta k životu brzdou lidstva?"

nesouhlasím se se zabíjením tisíců ani se zabitím jednoho.

nesouhlasil bych ani s trestem smrti pro někoho, kde bych neviděl absolutně jasné důkazy, že je vinen.

Proto nesouhlasím ani se smrtí pro ni, protože jsem dosud neviděl jasné důkazy, že by to pro ni bylo lepší.

47596

31.3.2005 17:29

Terri Schiavo zemřela

Adapa 84.?.?.?

Tak složité dilema, zda zapojit či nechat odpojenou, je již vyřešeno. Terri zemřela...
V hloubi duše bych si přál, aby Honza neměl pravdu a ona nic nevnímala. Protože pokud skutečně vnímala, usmívala se atd. pak ty dny bez vody a jídla pro ní museli být skutečným peklem a smrt vysvobozením...

47599

31.3.2005 18:18

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Peter Veliky 205.?.?.?

Teprve nyni nastanou ty prave boje! Pujde o penize. Jeji manzel se konecne bude moci s vou druzkou legalne ozenit a muze zacit soudit kedekoho v te nemocnici o penize.
Vcera se do toho cirkusu vecpal i ten komous a 'bojovnik za lidska prava' Jeseee Jackson. (To je ten co ho Afriko-Americani zboznuji).. Divim se rodicum Schindlerovym ze se chteli vubec s nim nechat zkompromitovat. Ten uz toho provedl!
Jo, ti kteri se jeste dovedou modlit, doporucuji za ni (Terry) utrousit ze dva otcenase. Nikdy nevime zdali neskoncime zrovna tak jako Terry, ty davna leta Ceskych knedliku a veprove nam k tomu mohou dopomoci.
Budiz ji zeme lehka.

47606

31.3.2005 18:59

Terri Schiavová, je mrtva

Lev 82.?.?.?

Terri je mrtva.

March 31) - Terri Schiavo, the severely brain-damaged woman who spent 15 years connected to a feeding tube in an epic legal and medical battle that went all the way to the White House and Congress, died Thursday, 13 days after the tube was removed. She was 41.

Schiavo died at the Pinellas Park hospice where she lay for years while her husband and her parents fought over her in the nation's most bitter - and most heavily litigated - right-to-die dispute.

The feud between the parents, Bob and Mary Schindler, and their son-in-law continued even after her death: The Schindlers' spiritual advisers said the couple had been at their daughter's besides minutes before the end came, but were not there at the moment of her death because Michael Schiavo did not want them in the room.

''And so his heartless cruelty continues until this very last moment,'' said the Rev. Frank Pavone. He added: ''This is not only a death, with all the sadness that brings, but this is a killing, and for that we not only grieve that Terri has passed but we grieve that our nation has allowed such an atrocity as this and we pray that it will never happen again.''

David Gibbs III, a lawyer for the Schindlers, said: ''This is indeed a sad day for the nation, for the family. ... God loves Terri more than they do. She is at peace.''
http://cdn.news.aol.com/aolnews_photos/0f/07/20050331104809990001











47609

31.3.2005 19:00

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Martine - a vy jste protestoval proti valce v Iraku, proti okupaci a pokracujicimu zabijeni nevinnych? Prostetujete? Tam jde o statisice zivotu a opravodvych zivotu, ne zivotu, ktere uz snad zivoty ani nejsou...

A jo, Terri uz to ma zasebou:
http://www.novinky.cz/05/32/29.html
Budiz ji zeme lehka [mrknutí jedním okem]

47610

1.4.2005 2:57

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Martin 193.?.?.?

Reakce na 47610

trodasi, já neprotestuji, protože tak odvážný zase nejsem

ale je pravda, že od začátku nesouhlasím s válkou v iráku, stejně jako jsem nesouhlasil se zabitím té ženy

47645

31.3.2005 19:08

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Michael Schiavo odmítl milión dolarů, jež mu týž den nabídl kalifornský mediální magnát Robert Herring, jestliže vyslyší přání svého tchána a svolí s předáním Terri z hospice do péče rodičů.

Tohle je divne. To znamena, ze bud:
a) bude dedit vice nez ten milion
b) nejde mu o penize a jen zasadove respektuje prani Terri o konec
...z cehoz pripad a) se da overit, a pripad b) by znamenal, ze - navzdory tomu silenemu usili vsech - je to opravdu zasadovy muz vyjmecnych kvalit, az se tomu nechce verit... Je to skoro tak moc neuveritelne, az bych navrhoval moznost c:
c) pokusil se Terri zabit a nechce aby se probrala a on sel do vezeni... [překvapení] [oči v sloup]

A ted kde je pravda? [oči v sloup]

Obavam se, ze jedine, co se dozvime, jsou vysledky politickych kalkuklantu jenz z cele akce nakonec budou profitovat s prehledem nejvice!

47611

31.3.2005 19:19

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

carodejnik - to je jen jedna z hypotez, jak zeme k mesici prisla a je prinejmensim silena, podobne jako hypotezy o tom, jak Zeme mela puvodne 4 mesice a 3 uz na ni spadly od Sidoniuse [chechtot] [mrknutí jedním okem]

Zaprve, slozeni mesicnich hornim neprokazalo zadnou spojitost se Zemi. Zadruhe, mesic se NEOTACI, a protoze se Zeme vzdy otacela, tak by teleso z ni vyrazene, muselo nutne trpet take nejakou, prinejmensim zbytkovou rotaci...
Zadalsi je mesic prilis kulaty na to, aby to byla troska, jenz vznikla ze srazky - a ne, meteority ho nezakulatily a zadne erozni jevy na jeho povrchu neprobohaji [mrknutí jedním okem] [chechtot]

Asi nejslibnejsi teorii je, ze mesic je zachycena planetka, coz ale stejne nevysvetluje, proc se neotaci... Strucne receno, mesic je nejen netocivy (naprosta rarita), ale na zemi i prilis velky - srovnejte pomer mesicu Marsu, Saturnu ci Jupiteru, chcete-li zachazet do extremu. Zemne/mesic je zhruba 1/6, zatimco ostatni mesice jsou o rad mensi... Masic zveda pevninskou kuru o 0,5m na zrovna privracene strane Zeme pri jeji rotaci - tak silne na nas pusobi...

47613

31.3.2005 20:18

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

carodejnik 84.?.?.?

Reakce na 47613

Pan Trodas, aj vy uz zacinate? Co vam vsetkym zatienil Mesiac mozog?
Samozrejme, ze Mesiac rotuje. Len sa to nazyva tzv. viazana rotacia, a je velmi silne viazana na rotaciu Zeme. Obeh Mesiaca okolo Zeme a jeho rotacia okolo vlastnej osi su synchronizovane, preto vidime vzdy tu istu stranu. Vase dalsie uvahy o povode Mesiaca su na urovni 2. triedy gymnazia a to vam este fandim. Ale uz staci s tym Mesiacom.

Akurat som sa dozvedel, ze Terri umrela a povazujem to cele(ci uz vztah medzi rodicmi a manzelom ale aj zasahy sudov) za velmi divnu udalost, ktora ma v sebe nieco nekale.

47618

3.4.2005 2:00

RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

katka kaczka (tečka) one (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 47618

Nemáte zde e-mailovou adresu, škoda, proto se Vás zeptám touto cestou (ptala jsem se na to za svůj krátký život mnoha lidí, ale poslali mě do háje, že jsem trhlá a zabývám se kravinama). K tomu Měsíci - synchronizace otáčení se po oběžné dráze a kolem osy? A jak by podle Vás vypadalo neotáčení se kolem osy? Když si to představím, přijde mi, že i tento pohyb by se dal nazvat otáčením se kolem osy, ale v opačném směru a možná s jinou rychlostí - ještě jsem to nepočítala, tak se možná pletu... omlouvám se, že jsem mimo mísu, pane Stwora... bez ironie [smích]

47833

1.4.2005 7:04

Tak nevím

Alžběta alzbeta2099 (zavináč) centrum (tečka) cz 70.?.?.?

Můžete mi prosím někdo vysvětlit, o co to po smrti terri Schiabvo najednou jde, pánové a dámy?

Yahoo News se snaží něco říci následujícím obrázkem, který je - teď momentálně v 9 večer PST - nejvíce prohlíženým obrázem ze všech zpráv na servery Yahoo.com ... proč zrovna tohle?

http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/050401/480/cho12904010133

zde je link na obrázek, kdyby zprávu redakce Yahoo News zeditovala:

http://us.news2.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20050401/capt.cho12904010133.brain_damaged_woman_cho129.jpg

P.S. Snad rozumíte, že nezkouším žádnou provokaci, pane Stwora. Jen hledím s otevřenou pusou, co že k tématu smrti Terri Schiavo shledává návštěvnictvo Yahoo v 9 večer PST nejpozoruhodnějím (most viewed)?

47665

1.4.2005 10:22

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Martin 193.?.?.?

teď už jen chybí, aby přišli s tím, že byla vzdáleně příbuzná z některou obětí holocaustu.

pak přijdou zelení, že před 20 lety s nimi protestovala proti freonům

atd ...

pak někdo udělá trička s jejím portrétem s nějakým heslem , např TERRY BY VOLILA REPUBLIKÁNY ... nebo něco jinýho.

možná si toho teprve teď užijem

47689

1.4.2005 17:26

dejte si na google William Polk Cheshire

Honza 207.?.?.?

tak jsem procital noviny a vsude se pise ze Terrie zemrela. Dal jsem na google kdy ze vlastne zemrela v kolik hodin a nikde jsem se to nedocetl, nasel jsem vcera tri ruzne casy 1:31, pak 2:48, pak 3:30 dneska uz jsou ty stranky pryc, oficialni verze zni " 9:05 zemrela Terri Shiavo v naruci manzela prekrasnou smrti" Kdyz jsem si precetl co napsal Dr.William Polk Chestire z Hospice ktery Terri pred smrti osetroval, tak mne napadlo ze vlk se nazral a koza zustala cela. Michael Schiavo ma mrtvou manzelku, NWO na sve pravo smrt. Rodice Shindlerovi maji svou dceru Theresu Shindler nekde u privatniho lekare na nejake privatni klinice v rehabilitacni therapii. Svet chce byt klaman.

47709

2.4.2005 12:20

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Martin 193.?.?.?

hmmm, já jako turista v americe nepozoroval, že by vás bez pojištění nechali umřít , Pesimisto.

Já spíš viděl, že bez pojištění musíte v USA v městské nemocnici celé dopoledne čekat na ošetření, stejně jako v ČR s pojištěním. [smích]

47785

2.4.2005 13:36

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Renisa 82.?.?.?

Víte co to je za "život"??.To ani není život kdyt z toho ten člověk nic nemá akorád se takhle trápí.Její manžel měl/má pravdu plně s ním souhlasím i když se vám to bude zdát někomu divný tak si to představte kdyby se takhle trápil někdo na kom vám strašně záleží taky by ste mu chtěli pomoct a to v každém případě copak by ste měli to srdce se na něj 15 let koukat jak živoří na pokraji života a smrti??tomu nevěřím.[oči v sloup]člověk se srdcem by to nikdy nenechal takhle daleko dojít možná se vám to zdá jako vražda ano je to vražda ale pro toho člověka spíš vysvobození nemyslíte?A každej milující člověk by to měl chápat.Toť můj názor.Víte co je zajmavý tohle není jedinej případ na světě takovýhle věci se dějou a dít budou tak proč se kolem toho dělá takovýhle povyk tohle je čiště soukromá záležitost světu do toho nic není a to jestli Terry bude nebo nebude žít (teď už nežije)má rozhodovat pouze její rodina a ne prezident,vláda atd...kdyt jí ani nikdo z nich neznal tak proč to nenechaj na rodině lidi zamyslete se nad tím.Renisa

47787

2.4.2005 20:41

Pro doktora co pasaval kozy

Honza 207.?.?.?

hele doktore klikni na www.rense.com a mas tam nabidku jak si vydelat lehce $100 000 - $125 000 tyka se to mozku Terri Shiavo, diagnozy a dalsi lekarske spekulace, mas sanci lehce zbohatnout. Kolik je v prepoctu $100 US na ceske koruny?

47815

4.4.2005 23:19

Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

katka - "synchronizace otáčení se po oběžné dráze a kolem osy? A jak by podle Vás vypadalo neotáčení se kolem osy?"

Napoveda - stejne [chechtot]
Fakt, ze mesic nerotuje se da najit v kazde astronomicke publikaci pro deti, coz ale nekterym nebrani ve vymysleni-si prapodovnych myslenkovych konstrukci, zalozenych na idei ze kdyz neco bude 2x stejne "synchronizovane" rotovat, ze telesa budou vuci sobe stat. Ma to jedinou chybu. Nelze to uplatnit na dve telesa, z nichz jedno rotuje kolem druheho. Fakt rotace zeme se totiz da zanedbat, nebot z kterehokoliv svetadilu vidite mesic stejne, coz napovida, ze asi rotovat nebude, proto se treba hovori o "odvracene strane mesice", ze [mrknutí jedním okem]

No nic.
K tematu Terri nakreslil Khalil tohle a musite uznat, ze je to spica:

http://bendib.com/newones/2005/march/small/3-31-Pro-life.jpg

No ne? [velký smích]

47955

Příspěvků: 107

29.03. 16:56 P.Peshmerga, Mgr Paed  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 00:54 Belveder  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 02:04 P.Peshmerga  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
29.03. 17:27 Peleška Milan  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 03:40 kema  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 10:20 Libb  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 14:58  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 23:06 Peleška Milan  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 07:43  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 23:26  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
02.04. 08:58  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
02.04. 08:59 Jiří Táborský  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
29.03. 18:05 Peter Veliky  Terri je hlavne obeti Bulimie.
29.03. 18:30 Křenek  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
29.03. 18:50 Vladimír Stwora  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
29.03. 18:39 trodas  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
29.03. 19:08 TS  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
29.03. 19:15 Doktor  vražda v přímém přenosu?
29.03. 20:46 Alžběta  RE: vražda v přímém přenosu?
29.03. 21:55 fjodor  RE: vražda v přímém přenosu?
30.03. 00:43 TS  RE: vražda v přímém přenosu?
30.03. 10:33 tracy  RE: vražda v přímém přenosu?
30.03. 13:59 TS  RE: vražda v přímém přenosu?
30.03. 09:58 Jiří  RE: vražda v přímém přenosu?
31.03. 01:51 Sidonius  RE: vražda v přímém přenosu?
29.03. 20:13 petge  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
29.03. 20:33 TS  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
29.03. 21:52 Kerel Vitásek  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
29.03. 22:34 Karel Infeld Prachensky  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
29.03. 22:38 Karol Bujaček  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
29.03. 23:08 Lev  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
29.03. 23:15 Lev  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
29.03. 23:37 Robert Chutney  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 00:25 Martin  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 00:40 Vandal  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 00:55 Doktor  Fuj! Hruza! Stydte se!
30.03. 13:52 Adapa  RE: Fuj! Hruza! Stydte se!
30.03. 03:16 Pesimista  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 07:03 Alžběta  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
02.04. 09:07 Jiří Táborský  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 04:21 zalozak  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 04:27 Robert Nohejl  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 07:01 Alžběta  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 09:28 Lev  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 09:44 Alžběta  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 11:09 Lev  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 23:12 Alžběta  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 00:35 Lev  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 02:25 Alžběta  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 13:33 carodejnik  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 13:56 Lev  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 17:25 carodejnik  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 20:10 Lev  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 22:39 Markéta  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 00:33 Lev  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 02:34 Alžběta  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 15:54 Markéta  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 16:20 Lev  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 16:45 Lev  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 16:49 Lev  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 03:43 carodejnik  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 23:10 Alžběta  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 02:06 Sidonius  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 03:36 carodejnik  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 08:00 Sidonius  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 18:45 carodejnik  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 19:45 Alžběta  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 03:41 carodejnik  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 09:53 Vcelicka  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 06:56 Sidonius  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 10:43 Jiří  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 11:03 hash  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 12:21  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 12:31 trodas  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 13:58 Adapa  Moje zamyšlení
31.03. 12:52 veget  RE: Moje zamyšlení
30.03. 15:22 student  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 16:49 Honza  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 18:57 Doktor  Bigotnim krestanum
30.03. 18:33 Comodor_Falkon  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 20:42 Honza  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
30.03. 22:52 Doktor  Honzikovi
30.03. 23:49 Honza  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 02:37 Peter Veliky  Pane Honza Vy ukazujete presne Ceskej charakter
31.03. 09:31 Jarka  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 10:08  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
01.04. 22:11 Comodor Falkon  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
01.04. 22:46 Aja  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
02.04. 10:50 Sidonius  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 16:26 Martin  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 16:36 Martin  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 17:29 Adapa  Terri Schiavo zemřela
31.03. 18:18 Peter Veliky  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 18:59 Lev  Terri Schiavová, je mrtva
31.03. 19:00 trodas  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
01.04. 02:57 Martin  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 19:08 trodas  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 19:19 trodas  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
31.03. 20:18 carodejnik  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
03.04. 02:00 katka  RE: Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
01.04. 07:04 Alžběta  Tak nevím
01.04. 10:22 Martin  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
01.04. 17:26 Honza  dejte si na google William Polk Cheshire
02.04. 12:20 Martin  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
02.04. 13:36 Renisa  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?
02.04. 20:41 Honza  Pro doktora co pasaval kozy
04.04. 23:19 trodas  Terri Schiavová, vražda v přímém přenosu?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 111 čtenářů částkou 17 636 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 1

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
27,29 Kč
Libra
30,06 Kč
Kanadský dolar
17,46 Kč
Australský dolar
16,43 Kč
Švýcarský frank
25,45 Kč
100 japonských jenů
22,01 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 944,01 Kč
1 unce stříbra
562,76 Kč
Bitcoin
297 763,25 Kč

Poslední aktualizace: 26.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 438