Diskuze k článku

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Příspěvků 75

2.3.2005 3:05

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nevim z ceho budou zalovat Zundela ,kdyz podle rabbina nacismus ,tedy i neonacizmus je kopii judaismu.
Rabbi Harry Waton: Nazism is an imitation of Judaism Published by
COMMITTEE FOR THE PRESERVATION OF THE JEWS
NEW YORK ó 1939
[p. 54] "33. What is nazism ? Nazism is an imitation of Judaism; nazism adopted the principles and ideas of Judaism with which to destroy Judaism and the Jews. This alone places Hitler on the same level with Balaam. And, first, we must acquaint ourselves with Balaam. Of all anti-Semites that ever lived, Balaam was the greatest. His greatness is attested in three ways. First, the Bible tells us that Jehovah spoke to Balaam, and that Balaam believed in Jehovah. This alone shows that Balaam was great; the mere fact that Jehovah spoke to Balaam makes him great. Next, the Talmud tells us that Balaam was even greater than Moses. The Bible tells us that among the Jews there never was and never will be a prophet as great as Moses was. The Talmud tells us: among the Jews, but among the other nations there was one that was even greater than Moses and that was Balaam. History repeats itself. Since the days of Balaam, Hitler is the first great anti-Semite that adopted Balaam's method. Hitler fully recognized the merits and virtues of the Jews, and he convinced himself that, unless the Aryan nations will unite against the Jews, the Jews will destroy them. To convince the Aryan nations of this, Hitler wrote his work, Mein Kampf. In this book Hitler endeavors to convince the Aryan nations that the Jews are a world menace, that they would destroy the Aryans, their culture and their world, and would inherit the earth.

44531

2.3.2005 3:57

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ernst Zundel neni autor nenavistneho Talmud,ackoliv jej zaluji pro sireni nenavisti,tak prehlizeji svatou knihu zidovstva -Chazarstva.
Non-Jews are Not Human Baba Mezia 114a-114b. Only Jews are human ("Only ye are designated men"[mrknutí jedním okem].
Jews are Divine, Sanhedrin 58b. If a heathen (Gentile) hits a Jew, the Gentile must be killed. Hitting a Jew is the same as hitting God. Zkraceno
Jews Have Superior Legal Status, Baba Kamma 37b. "If an ox of an Israelite gores an ox of a Canaanite there is no liability; but if an ox of a Canaanite gores an ox of an Israelite...the payment is to be in full."

Jews May Steal from Non-Jews, Baba Mezia 24a . If a Jew finds an object lost by a Gentile ("heathen"[mrknutí jedním okem] it does not have to be returned. (Affirmed also in Baba Kamma 113b).

Sanhedrin 76a . God will not spare a Jew who "marries his daughter to an old man or takes a wife for his infant son or returns a lost article to a Cuthean..."

Jews May Rob and Kill Non-Jews, Sanhedrin 57a . When a Jew murders a Gentile ("Cuthean"[mrknutí jedním okem], there will be no death penalty. What a Jew steals from a Gentile he may keep.

Baba Kamma 37b. Gentiles are outside the protection of the law and God has "exposed their money to Israel."

Jews May Lie to Non-Jews, Baba Kamma 113a. Jews may use lies ("subterfuges"[mrknutí jedním okem] to circumvent a Gentile.

Non-Jewish Children Sub-Human, Yebamoth 98a. All Gentile children are animals.

Abodah Zarah 36b . Gentile girls are in a state of niddah (filth) from birth.

Abodah Zarah 22a-22b . Gentiles prefer sex with cows.

Abodah Zarah 67b . "The vessels of Gentiles, do they not impart a worsened flavor to the food cooked in them?"

44539

2.3.2005 7:29

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Vandal 209.?.?.?

Pripad ZUNDEL neni prvnim soudnim "potratem" kanadskeho soudnictvi. Je jen tim nejposlednejsim, a proto nejvic do nebe volajicim. Kdybychom se v seanci mohli zeptat ducha Luise Riela, ktereho v devatenactem stoleti kanadska justice nechala povesit, urcite by to potvrdil.Je treba se ptat, proc amici prevezli Zundela zpet do Kanady, kdyz jako nemecky obcan nemel vetsi pravni ochranu v US, nez v Kanade. Proc jej nesoudili sami za jeho "nenavistnou propagandu"? Duvod spociva v tom, ze pres to, ze pred peti lety byly Spojene Staty doslova uneseny bandou zionistu a jejich prisluhovacu, ty stare zazloutle papiry z osmnacteho stoleti, podepsane zakladateli Spojenych Statu stale jeste dnes neco znamenaji. Ani Bush s jeho Patriot Actem nemohl pretrumfnout Ustavu USA. Proste v US by to Zundel vyhral. Kanada se stala satelitem Sionisticke Svetove Vlady a my se o tom denne presvedcujeme.Knihy, ktere si bezne muzete koupit v USA nejsou v Kanade k dostani, ja si musim zakazane knihy nechat dovazet ze Statu, kde bydli moje dcera. Nove natoceny nemecky film Downfall (o poslednich hodinach zivota Adolfa Hitlera) se promita uz nekolik tydnu v US, zatimco se mozna ani do Kanady nedostane atd.Ten car papiru co Trudeau privezl z maticky Britanie zacatkem osmdesatych let s jeho Listinou lidskych prav nam nezarucuje ani ctvrtinu osobnich prav, z kterych se tesi britove, o americanech ani nemluve.Prumerny kanadan je apoliticke zvire, ktere se nechce nechat znepokojovat "politikou", prave tak jako dnesni cechacek v Kocourkove.Osobne nemam Zundelovi za zle, ze si po tolika letech v Kanade nezazadal o kanadske obcanstvi, nemci jsou na svoji narodnost hrdi(v tom je mame co dohanet), ale tohle rozhodnuti ho ted stoji jeho svobodu. Kdyz jsem skrome prispival na jeho fond obhajoby Paulu Fromovi, zminil jsem se mu o mych pochybach uspesneho vyreseni Zundelova pripadu, ale on znel optimisticky.
Doufejme, ze Ernest Zundel bude i z vezeni vice uspesny mezi svymi soukmenovci, kteri se uz sami ozyvaji (viz. nedavna demonstrace v Drazdanech)v boji proti zidovskym lzim. Drzim mu palce!

44543

3.3.2005 16:05

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

ZAP 65.?.?.?

Reakce na 44543

Vandale, takrka bezvyhradne s Vami souhlasim. Charter of Rights v Kanade je formalni dokument bez valne platnosti. (Co tim Trudeau myslel je dalsi kapitola.)
Je interpretovan jako 'zastita' mensin pred vetsinou, coz je nejvetsi nesmysl jaky si clovek muze jen predstavit. To nejen ze neumoznuje vytvorit vedomi velkeho naroda, ale primo je znemoznuje. Coz zase jen prispiva k moci svetovladcu. Vytvari to ve svem dopadu vladu mensin totalne nespravedlivou vuci mlcici vetsine. (V teto souvislosti s Vami tez souhlasim, ze americka ustava je daleko akceschopnejsi a 'mobilnejsi'. Jen doufam, ze Americane brzy vybrednou ze soucasneho zidobushismu!)
Jeste bych rad pripomenul, ze Zundel neni jedinym hlasem v opozici proti oficielni lince. Byl tam sveho casu tez jeden ucitel z Alberty jmenem Keegstra. Dale, nedavno se ozval tez nacelnich domorodych kmenu v Saskatchewanu. Druhy den se ale tak usilovne omlouval, ze mi ho bylo lito.
Obdivuji Vas za Vasi podporu nespravedlive stihaneho. Jste statecny clovek. Je treba abychom se vsichni zucastnili v procesu demokracie at uz prave ci predstirane.

44729

2.3.2005 8:32

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

TraTom 194.?.?.?

Nechci bejt svině, ale pokud někdo popírá demokracii a je nácek, pak se mu NESMÍ dostat práv svobodně smýšlejícího občana.

Totiž je-li někdo nácek, pak je jím dobrovolně, čímž se i zříká demokratických práv.

Je také úsměvné, že nejvíce se demokratických práv domáhají ti, kteří chtějí demokracii zničit.

Jen ať mu dají Germáni "dóžo" alespoň budou mít černoušci v kriminále novou prdel na hraní.

44550

2.3.2005 13:05

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Aja 24.?.?.?

Reakce na 44550

O panu Zundelovi toho mnoho nevim a to co jsem se docetla, je znacne protichudne.
Ale o to mi ani tak moc nejde, pokud se provinil, snad by mel mit narok na obvineni, proces a rozsudek.
.... o to mi vlastne take neslo, chci se vas, verna svym tradicim, poptat, co jsou to " prava svobodne smyslejiciho obcana" ?

44571

5.3.2005 17:26

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

kema 207.?.?.?

Reakce na 44571


>Ale o to mi ani tak moc nejde, pokud se provinil, snad by
>mel mit narok na obvineni, proces a rozsudek.

Ajo, v Kanade neni vsechno v poradku. Oni ti ruzni imigracni urednici, celnici a jini byrokrati se obcas chovaji jako hovada. Zkratka jako lidi, kteri maji moc.
Vsechen povyk kolem Zundela je ale podle me pro nic za nic.
On v Kanade pravo hajit se proti deportaci mel. A taky to s pomoci pravniku delal, jinak by se to tak dlouho netahlo.
A podle toho co vim, v Nemecku bude mit radny soud.

44955

2.3.2005 13:10

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

deu 66.?.?.?

Reakce na 44550

< Nechci bejt svině, ale ...

TraTom, neverim uz vasej prvej vete. Clovece, cim to je, ze ked citam Wiesenthalove a vase vypotky, tak pocujem toho isteho ducha? Zrejme to bude tym, ze je to ten isty duch, ktory v roznej podobe pretrval od babylonskych cias az dodnes a ktory len menil svoje formy. Po babylonskom talmudizme to bol stredoveky rabinizmus a dnes je to novodoby judaizmus. Forma sa meni, ale duch FARIZEJIZMU je stale ten isty, nezmeneny.

TraTom, farizej, zabrat krajinu za krajinou, vyhlasit stanne pravo zvane "demokracia" po celom svete a kazdeho, komu sa to co len NEPACI, tak kriminalizovat? To si naozaj myslite, ze vam to prejde?

Cez Zundela farizeji sice velmi nechtiac, ale odkryvaju svoje karty. Demokratura "at its best".

44573

2.3.2005 13:47

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

TraTom 194.?.?.?

Reakce na 44573

Dá se z Vašeho příspěvku vyčíst i něco jiného než nenávist k židům? Pokud ano, rád Vám odpovím.

44584

2.3.2005 14:24

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 44584

Já spíše nenávidím lidi, kteří mají plnou hlavu zvrácených fantazií, které se točí kolem řitních otvorů a vztyčených vocasů. TraTome, nedávno jsem se po telefonu bavil s jedním vaším souvěrcem, který seděl v tramvaji plné lidí a nadšeně mi popisoval, že právě jede si nechat udělat klystýr. Že je to teď na jaře potřeba, že si člověk touto cestou pročistí myšlenky, plíce a střeva a cejtí se jak znovuzrozenej. Aniž bych ho nějak povzbuzoval, tak se rozvyprávěl o tom, jak mu při tom hezká mladá sestřička ( určitě blond ) masíruje bříško, a jak při první návštěvě ( zapotřebí jsou alespoň 4 procedury ) dostal svou vlastní hadičku, kterou si nosí s sebou ( asi ji má i v noci pod polštářem ). Chlape, být vámi, já bych neváhal, vždyť i další souvěrec z Haškova Švejka - MUDr. Grunstein - považoval klystýr ( a chinin ) za univerzální bolehoj.
Proto pak tak nějak člověk pochopí vyvolenou rasovou fixaci na anální otvor ( a tu spoustu análního porna všude kolem ).
Ale Vyvolený, nepleť taková svinstva mezi nás, NORMÁLNÍ lidi a své fantazie o nadranejch negrech a bílém zadku si nech na pravidelnou večerní hodinku masturbace.
Ze srdce děkuji.

44593

2.3.2005 14:45

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Lev 82.?.?.?

Reakce na 44593

Správně pane Copaallegro, lépe bych to nenapsal. I na pana TraToma jednou dojde - s tím klystýrem. [velký smích]

44597

2.3.2005 15:04

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

TraTom 194.?.?.?

Reakce na 44593

Nevzpomínám si, že bych se tu někdy uspokojoval klystýrem a o těch "zvednutých ocasech" taky mluvíte pouze Vy.

Ale není třeba býti hned pesimistou, Vaše problémy je dnes možno řešit odbornou pomocí u sexuologa.

44599

3.3.2005 12:45

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 44599

Jen ať mu dají Germáni "dóžo" alespoň budou mít černoušci v kriminále novou prdel na hraní.

... a toto je pane Tratom jako co ?? Nebo máte jiné představy o hraní černoušků v kriminále s bílou prdelí? Nebuďte lakoms, poučte nás.

44704

3.3.2005 16:13

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

ZAP 65.?.?.?

Reakce na 44584

Clovece, dejte si dohromady Vasi 'logiku'. Nenavidet ty co opovrhuji ostatnimi, uzivaji je a tyji z nich NENI nenavist. To je procitnuti do znalosti!
Souhlasim plne s predchozim pisatelem ve slovencine.
Na Vas projev je slovo 'nesouhlas' slabe a bezpredmetne.

44732

2.3.2005 13:25

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 44550

>Nechci bejt svině,
Pozdě bycha honiti
>ale pokud někdo popírá demokracii a je nácek, pak se mu
>NESMÍ dostat práv svobodně smýšlejícího občana.
Vy máte představu o demokracii jak bolševický politruk.

44576

2.3.2005 13:45

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

TraTom 194.?.?.?

Reakce na 44576

No, alespoň tady na zvědavci nejsem sám [smích]

Bohužel pro Vás jsem ve straně nebyl. Ale trvám na svém. Demokracie se takovým Zundelům a jiným zmetkům nemůže bránit tak, že jim poskytne nástroje jak ji zničit.

Osobně si myslím, že demokracie není aplikovatelná všude na světě už proto, že je produktem určitého civilizačního vývoje.
Stejně tak neodsuzuji apartheid v JAR, protože to nebyl rasizmus, ale pouhá segregace ras. Jedni měli svoboně lékaře a demokracii, druzí svobodně šamana a náčelníka, přičemž přechod z jedné skupiny do druhé nebyl otázkou rasy.

S těmi al láhvovými bojovníky, nacisty a komunisty je to stejné. Jsme demokraté a ctíme určité zásady. Oni nikoliv, tedy v čem je problém?

44583

2.3.2005 14:27

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 44583

Pane TraTom a jaká forma demokracie jsou prosím pěkně takové kibucy v Izraeli ?
Všichni mají všechno a nikdo nic a každej závidí druhému i nos mezi očima, kontrola každého kreditu, co jednotlivej šmudla utratí.... Mám to prosím chápat jako vrcholnou formu demokracie ?

44594

2.3.2005 15:08

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

TraTom 194.?.?.?

Reakce na 44594

Obávám se, že o životě v kibuci toho moc nevím. Nicméně trvám na svém. Vyjednávání s těmi, kdo chtějí demokracii zničit je zbabělost a ztráta času. Dříve se tomu říkalo appeasement.

Tito lidé rozumějí pouze síle a tak je také třeba s nimi jednat.

Víte je to jako v životě. Když budete někomu vyhrožovat, že mu rozbijete hubu a on ji rozbije Vám, pak nemůžete křičet, že to není fér.

44600

2.3.2005 18:10

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 44600

Pak že židé a komunisté toho nemají mnoho společného. Právě naopak. Názory komunistických aktivistů a TraToma jsou jedno tělo, jedna duše. Být tak TraTom ve 20. letech v Rusku, tak s Pavkou Korčaginem kalí ocel, až z prohnilých kapitalistů krev lítá.
Jistě totožné názory na demokracii měli i bachaři v gulazích. Proto ty miliony mrtvých v zájmu světlé budoucnosti.

44607

2.3.2005 20:24

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

TraTom 212.?.?.?

Reakce na 44607

Zasejc vedle Kájo.
Pokud vím, tak nejvíc levičáků, tedy antiamíků, nácků a všelijakých levičáckých existencí se nachází právě zde.

Že si nedáte pokoj. Když se snažíte reagovat na můj příspěvek, tak je to vždy mimo.

44618

2.3.2005 22:41

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 44618

>Že si nedáte pokoj. Když se snažíte reagovat na můj
>příspěvek, tak je to vždy mimo.
Ale kdepak, přesně jsem se trefil.
Nejde o to, za koho se jeden sám považuje, ale o to, jaké názory hlásá. A vaše názory jsou vyloženě fašistické, jsou to názory árijského nadčlověka, který uznává pouze sebe a své pravdy. Názorový odpůrce je pro vás jen póvl, který si zaslouží jen zašlápnout a rozdupat, když nechce poslušně otročit. Stejnou posedlostí jedině správnou ideologií se vyznačovaly fašistické i komunistické zrůdy, prosazující své názory hrubým násilím.

44627

3.3.2005 22:20

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

ZAP 65.?.?.?

Reakce na 44618

Upozornuji Vas, ze Karel MA pravdu a Vy ne. V relativnim slova smyslu si ale muzete myslet, ze mate pravdu Vy, bude-li nekdo s Vami souhlasit.
Kdo ze sem pise? Lide keri maji odvahu videt veci po svem, formulovat to a vyjadrit se. Kazdy kdo by je za to chtel napadat je podle me usurpatorsky buzerant (fasoun a komous a jejich nejlepsi smes). Chcete jim byt?

44773

2.3.2005 19:22

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 44594

>Pane TraTom a jaká forma demokracie jsou prosím pěkně takové
>kibucy v Izraeli ?
http://www.ikoktejl.cz/magaziny/koktejl/MKfenomen/koktejl_573.html

Všichni jsou si rovni, někteří bohužel "rovnější". Jednou večer, když jsme pomáhali v kanceláři, přišla za skladníkem žena s velkou taškou a potají, aby je nikdo neviděl, plnili společně zavazadlo lukrativním sýrem, kakaem a salámem. Jídlem se neuvěřitelně plýtvá. V obavách, aby na někoho nezbylo méně kvalitní sousto (například natržený krajíc chleba nebo kuřecí křídlo místo stehna), se všechno takto neestetické vyhazuje. U nás by zbytky sežrala prasata, ale Židé přece jedí košer! (Jíst košer znamen á například vystříhat se vepřového.) Uklidníte se ve chvíli, když spatříte několik set metrů za osadou stádečko vepřů, skryté zrakům veřejnosti, krmené odpadky z kuchyně.

44613

2.3.2005 10:09

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Karel z Čech 212.?.?.?

Věřím tomu, že Německo ještě není v takové fázi vývoje demokracie, aby drželo ve vazbě člověka bez řádného obvinění, bez zdůvodnění vazebních důvodů a bez přístupu advokátů. Alespoň u nás v naší "začátečnické demokracii" jsou takové totalitní praktiky naprosto vyloučené. Hrůza pomyslet, kdyby to, co se dnes děje v USA a v Kanadě, se mělo k nám do ČR vrátit.

44556

2.3.2005 19:18

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 44556

>Věřím tomu, že Německo ještě není v takové fázi vývoje
>demokracie, aby drželo ve vazbě člověka bez řádného
>obvinění, bez zdůvodnění vazebních důvodů a bez přístupu
>advokátů. Alespoň u nás v naší "začátečnické demokracii"
>jsou takové totalitní praktiky naprosto vyloučené. Hrůza
>pomyslet, kdyby to, co se dnes děje v USA a v Kanadě, se
>mělo k nám do ČR vrátit.

Co to tu plácáte ? Už si nepamatujete na případ Hučín ? Jak můžete mluvit o jiných zemích s tím, že je zatracujete a ve vašem chlívě máte bordel větší než Augiáš. Celý český národ není schopen se zbavit toho svého "demokratického" myšlení, že si volí ty nejlepší politiky, kteří si pak jen hrají na svém písečku a pro sebe. Nebo už je to tak, že se tam nenajde nikdo lepší ? A komunisti zase nabírají dech, tak čímpak to je ? Kdo jim dává hlas, když ne ti "uvědomělí" občánci ? Ale oni už jsou takoví, to je ten jejich charakter. K tomu, aby se dotvořili ve svém "uvědomění", potřebují tak ještě tři Masaryky, ale kde je vzít, když oni "opravdu, ale opravdu v Čechách nejsou". [cool]

44611

2.3.2005 23:03

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 44611

>Co to tu plácáte ? Už si nepamatujete na případ Hučín ? Jak
>můžete mluvit o jiných zemích s tím, že je zatracujete a ve
>vašem chlívě máte bordel větší než Augiáš.
Sidoniusi, brzdi! Hučín má svého soudce a své advokáty. To, že je někdo souzen, neznamená, že je předem vinen. Soudce při rozhodování vychází ze shromážděných důkazů a ne z populistických novinových článků. To by byla pěkná spravedlnost, kdyby o vině a nevině měl rozhodovat soudce podle toho, co o obžalovaném napíše nějaký Vaněk v Austrálii.


>Celý český národ
>není schopen se zbavit toho svého "demokratického" myšlení,
>že si volí ty nejlepší politiky, kteří si pak jen hrají na
>svém písečku a pro sebe. Nebo už je to tak, že se tam
>nenajde nikdo lepší ?
Volby přece nejsou o tom, kdo je nejlepší! Ani v Bušistánu ani v ČR. Tak naivní přece nikdo nemůže být.
>A komunisti zase nabírají dech, tak
>čímpak to je ? Kdo jim dává hlas, když ne ti "uvědomělí"
>občánci ?
Samozřejmě, že ti občánci, co se dostaví k volebním urnám. A těch není v posledních letech mnoho.
>Ale oni už jsou takoví, to je ten jejich
>charakter. K tomu, aby se dotvořili ve svém "uvědomění",
>potřebují tak ještě tři Masaryky, ale kde je vzít, když oni
>"opravdu, ale opravdu v Čechách nejsou". [cool]
Masarykové nám skutečně schází. Nahrazují nám je zahraniční vlastníci našich novin a televize bulvárem a hollywoodskou produkcí.

44628

3.3.2005 23:26

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

ZAP 65.?.?.?

Reakce na 44611

Divej se na to tak, Zdenku: - demokracie je ideal. Nejlepe se k nemu priblizime, ale nikdy jej nedosahneme. Ke komunistum a jejich ucasti na politickem deni: ANO, nechat je mluvit a konat v ramci zakona to co si usmysli. Prave tak dalsi 'extremisty'. Vse musi ale skoncit vzajemnym souhlasem (con-sensusem) v nesouhlasu a bez vyrazenych zubu! Respektem k nazorum vlastnim a tech ostatnich. Tak se muzeme zdokonalit a povznest nad chyby minulosti.

44780

3.3.2005 16:19

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

ZAP 65.?.?.?

Reakce na 44556

Ja bych to spis Karle rekl takto: Kolik demokracie si Nemecko za daneho stavu vyvoje sveta muze dovolit? Stale jeste se zda, ze pada na 'svoje usta' , aby bylo 'v azuru' se svetovou politickou korektnosti.

44735

2.3.2005 10:15

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

kema 211.?.?.?

Deportace Zundela z USA byla pokud si pamatuji zcela legalni. On tam prijel na docasne vizum a pretahl. Tak co s nim ?

44560

2.3.2005 10:31

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Lev 82.?.?.?

Reakce na 44560

Deportace Zundela z USA byla pokud si pamatuji zcela legalni. On tam prijel na docasne vizum a pretahl. Tak co s nim ?
______________________________________________________

Pane kema, jen tak mezi náma: že vám ten Ernest Zündel nějak nesedí ? Není divu. Když se každý nad sebou tak nějak zamyslí, kdo je kdo, tak je to jasné ......

44561

3.3.2005 9:16

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

kema 24.?.?.?

Reakce na 44561


>Pane kema, jen tak mezi náma: že vám ten Ernest Zündel nějak
>nesedí ? Není divu. Když se každý nad sebou tak nějak
>zamyslí, kdo je kdo, tak je to jasné ......

To jste pane Lev uhodl. Jako Cechovi a Kanadanovi me lide typu Zundela nesedi.
Dokonce jimi pohrdam. A vy?

44677

2.3.2005 13:50

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 44560

Mno, i když se Bushova administrativa ani nepokouší deportovat miliony ilegálů (ba právě naopak, prosazuje pro ně amnestii), deportace Zündela legální byla. To ovšem není příčina mého zhnusení nad židokanadskou justicí - tím je Zündelova vazba (v rozporu se základními občanskými právy a to i v zemích, kde se jimi nechlubí) - tak, jak se to dělo v židobolševických režimech.

44586

3.3.2005 9:20

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

kema 24.?.?.?

Reakce na 44586

Drahy pane Taborsky. Chcete me tvrdit, ze kdyz v Kanade porusim vedomne platne zakony, pojedu se schovat k vam do USA a vyprsi me doba kterou tam mohu zustat, ze me tam nechaji ? [oči v sloup]

44678

3.3.2005 18:34

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 44678

>Chcete me tvrdit, ze kdyz v Kanade
>porusim vedomne platne zakony, pojedu se schovat k vam do
>USA a vyprsi me doba kterou tam mohu zustat, ze me tam
>nechaji ? [oči v sloup]
To je docela možné. Ale nesměl byste se jmenovat Zündel.

44751

5.3.2005 6:25

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

kema 207.?.?.?

Reakce na 44751

Takze do Statu muze prijet kdo chce a deportace se nekonaji. Aha.
Jinymi slovy - proc by mela americka vlada nechat nejakeho ilegala v zemi jen proto, ze je nacek ? [oči v sloup]

44911

2.3.2005 11:20

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Je to nesmirne smutne, ale bohuzel je to tak. co se stalo v Kanade Ernstu Zundelovi je pouze potvrzeni toho jaci odporni lide vladmou dnes v Kanade. Je to totalni vysmech lidske slusnosti , spravedlnosti a poctivosti. Je to ukazkou jaka chatra se dostava k moci po celem svete. Diky Bohu hodiny spravedlnosti bezi kazdou vterinu a ta kazda vterina krati jejich moc. To je nevyhnutelne, zadny diktatorship nevydrzel na veky.

44562

2.3.2005 11:36

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

IVAn 83.?.?.?

Asi je to opravdu pěkné svinstvo, zpráva o Zündelově deportaci se na stránce Novinky.cz moc neohřála a do diskusního fóra nebyla vpuštěna (na rozdíl od těch "podstatných" témat jako protest celebrit proti využívání zvířat na kůži, zvrhlém vyšisovaném negříkovi M.J. atd.). [mrknutí jedním okem]

44563

2.3.2005 11:54

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

kavol 193.?.?.?

eh, vaporizován [zmaten]

44566

2.3.2005 12:52

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Baldwin de la Troville baldwin (zavináč) hackermail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 44566

vyraz z romanu 1984 od Orwela. Zde ve významu zničen, vypařen, vymazán z historie. Pro tento připad je to zatím předčasný soud, ale dnešní svět, z pozadí ovládaný světovou židovskou stvůrou k tomu spěje vskutku mílovými kroky.

44569

2.3.2005 21:28

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Druid 62.?.?.?

Reakce na 44569

ale jdete vy brebto... vy nemate ani sajn co znamena byt vaporizovan...doporucuji prostudovat http://www.marijuanavaporizer.com/

44621

2.3.2005 22:08

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 44621

Baldwin má pravdu. Tak jsem to myslel. Zbytečně se snažíte mlžit pojmy.

44625

3.3.2005 16:58

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Druid 81.?.?.?

Reakce na 44625

Vam doporucuji to same. Vice mlhy a mene vaporizovanych. Jestli uz neni pozde. [cool]

44737

3.3.2005 17:17

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

kavol 193.?.?.?

Reakce na 44625

no newim s tím mlžením, mě se tedy titulek "Ernest Zündel byl včera úspěšně proměněn v mlhu" moc nelíbí [vyplazený jazyk]
ani "Ernest Zündel byl včera úspěšně vypařen" ... Orwell-neorwell, česky to holt nejni [oči v sloup]

44740

3.3.2005 20:24

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 44740

Spojení být vaporizován se používá i v českém překladu románu 1984. Předpokládám, že knížka prošla před vydáním jazykovou korekturou odborníků, kteří ten výraz pustili.

44760

4.3.2005 12:44

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

kavol 193.?.?.?

Reakce na 44760

... aneb Josefův "robot" Karlovi taky prošel [velký smích]

44837

3.3.2005 21:11

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 44569

Nejsem si tak úplně jist, že Ernst Zündel byl vaporizován. Byl to sice starý a obyčejně úspěšný židovský trik, obvinit někoho z čehokoliv a mít příležitost znovu ad nauseam přežvykovat holokaustnickou horror fiction. Možná ale, že Němci jsou už zralí (dosud byli jen sralí) zbavit se svého Gültichkeitskomplexu a přestanou si nechat srát na hlavu za cosi, co měli podle židovské story udělat jejich pradědečkové a prababičky.

Jistě bude při procesu záležet na Zündelově osobní odhodlanosti a na jeho duševním a tělesném stavu po dvou letech na samotce v Kanadě, není už žádný mladík. Dá-li mu ovšem současná německá instituce spravedlnosti alespoň takový zákonný proces a alespoň tolik příležitosti k obhajobě jako dala nacistická justice komunistovi Georgi Dimitrovovi, potom by se mohlo ucho židovského džbánu lží utrhnout a Zündel a jeho kauza by byli všechno jiné než vypařené.

44765

4.3.2005 10:02

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 44765

Pane Táborský, Německo je v hajzlu. Po té, co jsem si nevěřícíma očima přečetl, jak se prostituoval německý prezident v Knesselu ( či jak se ten Ein Kessel Buntes jmenuje ) v Izrahelli - nejprve mluvil hebrejsky a až pak německy a obojí stálo za prd.., jsem Němce odepsal.

44824

2.3.2005 13:35

http://www.nsec-88.org/knihy/Leuchterova-zprava/LEUCHTEROVA-ZPRAVA.html

cinik cinik (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

http://www.nsec-88.org/knihy/Leuchterova-zprava/LEUCHTEROVA-ZPRAVA.html
cinik@seznam.cz

44578

3.3.2005 1:58

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Belveder pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

my vsichni co jsme odchovanci komunismu myslim rozumime dost dobre vyrazu "statni moc" a prekvapeni nemuzeme byt uz zadnym vladnim gestem,zmneny k lepsimu se bohuzel dockame teprve tehdy az dojde k razantnimu upadku zivotni urovne v zapadnim svete,historie se jen opakuje a jini jsou pouze akteri

44644

3.3.2005 2:10

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Belveder pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

myslim si,ze na provokatery tipu TraToma plati klid,neponizujte se odpovidanim na ty praseciny od hovadka TraToma,preci si nenechame narusit cetbu s timhle hajzlem

44645

3.3.2005 10:09

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 44645

>myslim si,ze na provokatery tipu TraToma plati
>klid,neponizujte se odpovidanim na ty praseciny od hovadka
>TraToma,preci si nenechame narusit cetbu s timhle hajzlem

Dosud je naprostá většina lidí ve světě přesvědčena, že to, co dělali hitlerovsci s židy, bylo nespravedlivé a nelidské. TraTom a podobní sionisté se nás snaží přesvědčit, že židé si to zasloužili a je velká škoda pro lidstvo, že se Hitlerovi nepodařilo jeho práci dokončit.
Tak dlouho budou svým jednáním i svými řečmi rozsévat nenávist mezi lidmi, až se najde nějaký pokračovatel a za všeobecného souhlasu konečné řešení úspěšně zakončí.

44686

3.3.2005 3:00

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Aja 24.?.?.?

http://www.psepc-sppcc.gc.ca/publications/national_security/securitycertificate_e.asp
Co vsechno se do toho vejde?

44654

3.3.2005 3:16

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kristus byl na zaklade zidovskeho zalovani a I rozsudku ukrizovan a to za parvdu ,Zundel je podobny pripad ,zide,tak zvani ,ale nejsou jimi,dostali toto dedictvi nebot zkorumplovali bibli, I on za pravdu bude muset byt ukrizovan pro vystrahu jinym ,nebot starch je komunisticko-zidovsky vynalez na kolektivni potrestani,tak ,jak kolektivne potrestali Nemecko a dnes je znej vasalsky stat s loutkama u tak zvane vlady a s loutkama v pravnictvi.Toto se ma rozsirit na cely svet,kazdorocne 10 000 zidovskych pravniku opusti universitu ,aby zaujali sva mista v krestanskych vladach na postupne paralisaci techto narodu,Nemecko a Amerika a ted i Kanada je toho prikladem,kde nepomaha Noah zakony vtelene do americkeho soudnictvi ,tak letajici smrtelne komando mossadu vykonava sve zakony,tak ,jak se zmocnuji zahranicnich passu vrazdama Novozelanskych a Australskych a jinych obcanu.
Bila rasa,bila kultura ,zvyky a vubec vsechno,az po moralku je zcela na upadku,Zundeluv pripad je jen varovanim toho ,co prijde,zejmena mnozi ,co si mysli ,ze ziji v demokracii,tak budou neprijemne prekvapeny.
V ceskych dejinach upalili Jana Husa,tak ted mame Milosovice za mrizemi a Zundela a tisice jinych nikde nejmenovanych,zatimco valesni zlocinci vrazdi klidne dal a svet mlci a jde do otroctvi &#8220;vyvolene&#8217; samozvolene mafie.Tato mafie neodpusti Zundelovi ,ze usvedcil svedky holocaustu ze lhani,to je jeho nejvetsi precin ,tak ,jak Hitlerovi neodpusti,ne koncentraky ,ale to ze odhadlo co v tak zvanych zidech je ,a dal to zverejnit a postupem casu lide poznavaji ,kdo mel pravdu a kdo jim lhal.
Jan Hus se rovnez zminil o zidech a jejich moci,tak jak i nemecky Lutherana ,anglicky kral si toho byl dobre vedom take.

44655

3.3.2005 15:41

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

ZAP 65.?.?.?

Pane Stwora, souhlasim s Vasimi pozorovanimi a z toho plynoucimi uzavery. Snad krome male vyjimky ci doplneni:
"Zdá se, že Zündel opravdu byl nacistou. Proč ale, ptám se, jej tedy za tu knížku neobvinili? Vždyť propagace nacismu je trestným činem skoro všude a Kanada není výjimkou."( Vas komentar).
Ja si dovoluji poznamenat, ze NACISMUS je velmi zdrav a hojne pouzivan nasim jiznim sousedem. Az do posedlosti. Je totiz zabalen do ameriskeho vzoru demokracie! Byl jsem na to upozornen pred mnoha lety jednim kanadskym Nemcem.
Jeste neco. Byl jsem vcera navstivit pritele, ktery se nedavno vratil z navstevy v Izraeli. Mel hromadu fotografii z jednoho primorskeho mesta asi 10km severne od Gazy, tusim Ashkelon. Prvni dojem ktery clovek ma je, ze se diva na nejaky uzasny projekt na Floride ale pozdeji pozna, ze je tam podstatne neme lidi. Takovou vystavbu a takovy luxus jsem videl jen ve vedecko-fantastickych filmech. V tom okamziku si clovek okamzite uvedomi vsechny souvislosti. Mluvit o bide a utrpeni Palestincu zijicich pouze 10km od tohot omista je zcela zbytecne.

44722

3.3.2005 22:24

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Jindrich Hrdlicka 24.?.?.?

Ne vsechny Kanadske noviny nabizely jednostrany nazor na "Zundel situaci"
National Post, jediny politicky nekorektni, se zameril spis na situaci Zundel, jako priklad Kanadskeho Policejniho Statu. Ten vzniknul 18 cervna 2002 kdy prisel do prakce Immigration and Refugee Protection Act. Ten umoznil jednomu soudci to, co udelal s panem Zundelem. Zakon totis nerozlisuje mezi "zlo myslim" a "zlo delam". Pripada mi to podobne hloupe, jako zakon tak zvane Komise Lidskych Prav, kde neni dulezita vase intence kdyz vyjadrite neco nevhodneho, ale jaky to ma nasledek na tom, komu jste to rekl.
Ironie je ,podle meho nazoru, ze "nepritel" kanadskeho zpusobu zivota neni pan Zundel, ale authority ktere napsali a odsouhlasili IRPA a federalni soudce pan Pierre Blais.

44774

4.3.2005 1:24

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Padlo zde slovo nacizmus-tedy jina forma oznacujici vlastenectvi,tudiz kazdy ,kdo neni nacista -vlastenec vlastne nemiluje zem ve ktere zije a kterou by ani v pripade napadeni nebranil a tak nemohu pochopit Americany ,kteri rikaji ,ze brani svou zemi a jeji demokracii daleko za morem a preventivne vrazdi ty ,kteri by jim ,treb a,jednou mohli ublizovat ,jak zasluzna cinnost v ramci zidovskeho Washingtonu,pro ktery tito vlastenci-ted i hrdinove slouzi.Nemecko melo ani ne 2% zidu ,kteri se domahali vlady nad Nemeckem ,podle vzoru Ruska ,kde to odneslo na 100 milionu krestanu,ale ne preventivne ,ale zamerne,dle Trockeho-Bronstejna planu"utopim Rusko v krvy".Takze Nemci ve svem state se nepoddali 2% zidu vcele Rossa Luxemburkove,Karl Leibknecht a Skrul_Lenin poradce Radka,aby nastolili to ,co ted se ma nastolit celosvetove ,coz je i ukazkou na Zundelovi,dle zakona a letajicimi oddily smrti ,zasahnout ,kdekoliv a proti komukoliv v ramci ceho? Fasismu israelitu-zidu,demokracie,nebo prebarveneho komunismu a nebo toho jednoho svetoveho governmentu-Vlady,kdo nejde s nami je terrorista ,kdo je terrorista musi byt zlikvidovan ,ze by svet byl nazpet ve fasismu zidu a nebo komunismu zidu,nebot israel nacisticky prohlasuje Israel jen pro zidy,proc take nehlasi Nemecko jen pro Nemce,kdyz mame ty lidska a demokraticka prava,kdyz israelsky nacionalista -NAZI neni trestan za Israel pro Israelce,proc Zundel ma byt trestan,nakonec ,jak muze mit 2% pravo proti (*% domacich obyvatel ,nam jeste historici nevysvetlili,jestlipak Britanie bude trestana ,ze na 400 roku kral vyhnal zidy-Britanie pro Brity ,jak dnes by to potrebovali,ze ano?

44797

4.3.2005 3:43

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

ZAP 65.?.?.?

Reakce na 44797

Zajimave, oni se ti oponenti vlastne castuji stejnymi jmeny. To znamena, ze maji bud oba pravdu nebo oba lzou! S posuvem casu ale mlha lzi ustupuje a kontury pravdy jsou cim dal tim vic zretelnejsi. Proto taky takove 'vystrelky' jako Zundel je treba rychle zamest pod koberec. Mohlo by se jinak chapani pravdy nebezpecne urychlit.

44803

4.3.2005 14:54

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 44797

>Padlo zde slovo nacizmus-tedy jina forma oznacujici
>vlastenectvi,tudiz kazdy ,kdo neni nacista -vlastenec

Jen tak drobné upřesnění: nacista je označení pro člena Národně sociální strany v Německu za Hitlera.
Byla to tedy původně obdoba našich národních socialistů té doby, která se však zvrhla ve stranu vnitřním uspořádáním, cíly a metodami fašistickou.

44850

5.3.2005 3:37

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Jiří Táborský 4.?.?.?

Reakce na 44850

Upřesnění upřesnění: nikoliv národně sociální, ale národně socialistické, v plném znění Nazionalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei (národně socialistická německá dělnická strana).

44905

4.3.2005 11:05

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nova svetova inqusice je na obzoru za svetla jedne svetove vlady,jednoho nabozenstvi,jednoho skolstvi a jednoho soudnictvi,tedy ,toho jejich ,tak vypukne na zemi ten raj ,jaky lide dodnes nepoznali i mnohym zidomilum se stestim zarosi brejle ,naznaky uz jsou tady dnes.
"Jewish judges, Jewish journalists, and the American Civil Liberties Union pushing the anti-Christian agenda."

"Too many Jews won't be happy until they pull off their own version of the Spanish Inquisition, forcing Christians to either deny their faith and convert to agnosticism or suffer the consequences."

WND, WorldNetDaily.com, Dec. 17, 2004 - http://worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=41978

The Jewish grinch who stole Christmas
That has changed, you may have noticed. And I blame my fellow Jews. When it comes to pushing the multicultural, anti-Christian agenda, you find Jewish judges, Jewish journalists, and the American Civil Liberties Union, at the forefront.

Being Jewish, I should report, Christmas was never celebrated by my family.
Krestani v ramci vlastni blbosti se sami znici,to jejen otazkou casu,at uz je to smisenym manzelstvim a nebo nizkou porodnosti a pristehovalectvim,tak kazdopadne dojde spatnym koncum,nebot blbost je ucinnejsi nez atomova bomba a to vse ve jmenu holocaustu,kterym jsou denne ziveny z nasich -jejich TV stanic
But the dirty little secret in America is that anti-Semitism is no longer a problem in society &#8211; it's been replaced by a rampant anti-Christianity.My fellow Jews, who often have the survival of Israel heading the list of their concerns when it comes to electing a president, only gave 26 percent of their vote to Bush, even though he is clearly the most pro-Israel president we've ever had in the Oval Office.

44829

4.3.2005 17:35

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 44829

>*Krestani v ramci vlastni blbosti se sami znici,to jejen
>otazkou casu,at uz je to smisenym manzelstvim a nebo nizkou
>porodnosti a pristehovalectvim,tak kazdopadne dojde spatnym
>koncum....
Pane Roberte
Moje manzelka, katolicka, si vzala toho, kdo veri v Matku Prirodu.
A s tim zloduchem ma dve deti a zije tam, kde jste se Vy narodil.
Taky je jedna z tech "blbych", nebo mluvite jen o specificky mixlych
parech?

44865

4.3.2005 13:59

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

ZAP 65.?.?.?

Krestanstvi a 'Nova Doba' jsou temata, ktera me velmi casto uvadeji ve zmatek. Kuprikladu: zasadni phenomen nove doby, volny trh a jeho nejnovejsi internacionalni podoba jsou zasadne proti-krestanske. Rovnez tak jsou protikrestanske jiz zavedene a prevazujici zpusoby zivota a normy v jednani. Jsou nahrazeny standartem novym: vsudypritomne a vsudeuplatnitelne vyhodnosti, pretvarky, triku a lhani. Nase zapadni spolecnost je tak kompletne zkorumpovana zpusoby, ktere nejsou nasimi vlastnimi. Zapomneli jsme tak na zasady cestnosti, zodpovednosti, povinnosti a nevyhnutelnosti. Nahradili jsme je pojmy vyhodnosti, falesneho pohodli, ustupku a spatnych kompromisu. Neni divu, ze ortodoxni muslimska hnuti, navenek nam nepratelska, nas nuti k zamysleni nad nasi vlastni podstatou. Odmitani tohoto zamysleni se nad sebou a vyvozeni dusledku nam mohou byt osudne.

44843

4.3.2005 15:17

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 44843

>Krestanstvi a 'Nova Doba' jsou temata, ktera me velmi casto
>uvadeji ve zmatek. Kuprikladu: zasadni phenomen nove doby,
>volny trh a jeho nejnovejsi internacionalni podoba jsou
>zasadne proti-krestanske. Rovnez tak jsou protikrestanske
>jiz zavedene a prevazujici zpusoby zivota a normy v jednani.
>Jsou nahrazeny standartem novym: vsudypritomne a
>vsudeuplatnitelne vyhodnosti, pretvarky, triku a lhani. Nase
>zapadni spolecnost je tak kompletne zkorumpovana zpusoby,
>ktere nejsou nasimi vlastnimi. Zapomneli jsme tak na zasady
>cestnosti, zodpovednosti, povinnosti a nevyhnutelnosti.
>Nahradili jsme je pojmy vyhodnosti, falesneho pohodli,
>ustupku a spatnych kompromisu.
Napsáno je to velmi srozumitelně. Teď již jen zbývá označit a pojmenovat o co bylo do křesťanství implementováno. Která skupina lidí se vyznačovala vlastnostmi, o které je kapitalistické křesťanství proti době předcházející obohaceno.
Výstižnou odpověď dává Nerudův fejeton Pro strach židovský http://www.zvedavec.org/klasika_881.htm

Kapitalismus je syntézou křasťanství a židovství s vůdčí silou - židovstvím. Židovská morálka jako základní pravidla chování majetných lidí ve společnosti doplněná křesťanskou poslušností, pokorou a milosrdenstvím pro nemajetné.
Stručně řečeno bohatý se musí všemi možnými způsoby snažit, aby více zbohatnul a chudý, když dostane po hubě, musí nastavit druhou tvář.

44853

4.3.2005 16:32

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

ZAP 65.?.?.?

Doporucene cteni:
http://politics.guardian.co.uk/gla/comment/0,9236,1430185,00.html
autor Ken Livingston, starosta Londyna

44863

4.3.2005 18:11

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Aja 24.?.?.?

....pekne jsem se rozepsala a vseeechno mi zmizelo.Masina jedna darebna.
Jak je mozne, ze mi zakon muze urcit o cem mohu pochybovat a o cem ne?
O holocastu vcelku pochybnosti nemam, ale zda se mi, prinejmensim poburujici, ze mohu diskutovat o komunismu, jeho obetech, zvetsit, ci zmensit jejich pocty, beztrestne pobihat s rudym praporem se srpem a kladivem, zatim co shoah je nedotknutelny.
Fasisticka ideologie je postavena mimo zakon, komnisticka zvesela prospiva.
Je jedno utrpeni vetsi, nez druhe? Evidente ano, tak pravi litera zakona.
Muze zeme, narod ziskat respekt pomoci represinich zakonu? A pokud ano, je to respekt trvaly a realny?
Quebecky obcanek, nejaky pan Yves Michaud, byvaly diplomat, politik,novinar a v posledni dobe velky obhajce "malych stradalu" proti bankovnim korporacim, dostal "blame" od quebeckeho parlamentu (jednohlasny) za to, ze kdesi rekl, ze Zide nejsou jedini, kdo v minulosti trpeli.

44867

5.3.2005 17:29

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

kema 207.?.?.?

Reakce na 44867

Uplny souhlas, Ajo.
Komunisticka i nacisticka ideologie jsou si co do zrudnosti a poctu obeti velmi podobne. Komunistum by se melo merit stejnym metrem jako nackum.

44956

5.3.2005 21:47

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Aja 24.?.?.?

Reakce na 44956

>Uplny souhlas, Ajo.
>Komunisticka i nacisticka ideologie jsou si co do zrudnosti
>a poctu obeti velmi podobne. Komunistum by se melo merit
>stejnym metrem jako nackum.


...a nemeri.[pláč]

44972

6.3.2005 4:11

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

kema 207.?.?.?

Reakce na 44972


>>a poctu obeti velmi podobne. Komunistum by se melo merit
>>stejnym metrem jako nackum.
>
>
>...a nemeri.[pláč]
>

Ale melo. Ti by se divili i usima, banda jedna !!!!!!

45007

5.3.2005 1:58

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pani Ajo v tom to presne vezi,oni o nas muzou rici ,co chteji,my o nich v ramci nasich pripos...kolaborantu nic.
Oni o nas v Talmud a jinde napisi ,ze mame pomer se zviraty,jsme dobytek a nikdo z nasich rad nekrici ,ze to je rassisticky antikrestanstvi ,anti-bila rasova politika,naopak ,poplatni politici konci v nepeknych mistech ziovskeho tela.Kdo by v Israelu mohl vykladat sve rozumiy o krestanstvi,tedy v mistech ,kde verejne pali bibli,a my musime poslouchat zidoske zvasty z nasich radii a TV a jinde.
My ,jsme vini vsim na svete a oni nejsou vini nicim ,ani temi zidovskymi kapy ,co je mlatili hlava nehlava,nikdo z nich neprizna ,ze Gulag byl likvidacni tabor zidovskeho vedeni i s temi zidy ,kteri se nechteli pridat k tomuto vrazdeni.
Proste ,dnes je mame v kazdem statnim aparate,coz toto upozorneni je ovsemantisemiticke,coz je vsechno ,co jim nesedi,ale zkuste se podivat kolik nezidu sedi v israelskem parlamentu,tento vzor demoracie na mrtvolach se rozhodl v ramci rabbinskych mozku,ze osadnici muzou strilet na obranne jednotky,jestlize v nich nejsou 100% kosher zide,jestlize je tam israelsky arab a nebo beduin, strel ho!!
Tak ,tohle zivi nasi politici a prisluhovaci a jeste nas okrikuji ,pokud to neni v souladu s jejich kolaboranstvim.

44895

5.3.2005 21:45

RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Aja 24.?.?.?

Reakce na 44895

Pane Nohejle, je-li to tak, jak rikate a opominu-li historicky vyvoj, je to nase chyba a ne jejich (hloupej, kdo dava, hloupejsi, kdo nebere).

44970

5.3.2005 3:08

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Londynsky starosta rekl to,co svet vi ,uz davno,ze Arial Sheron je valecny zlocinec,popravou egypskych dustojniku a massakrem v Libanonu se svetu plne uvedl,proto mu rikaji -Hitler.

Londynsky starosta bude asi nasledovat Zundela,kdyby prijel na "pratelskou " navstevu do Nemecka.
*Today the Israeli government is helping to promote a wholly distorted picture of racism and religious discrimination in Europe, implying that the most serious upsurge of hatred and discrimination is against Jews.

All racist and anti-semitic attacks must be stamped out. However, the reality is that the great bulk of racist attacks in Europe today are on black people, Asians and Muslims - and they are the primary targets of the extreme right. For 20 years Israeli governments have attempted to portray anyone who forcefully criticises the policies of Israel as anti-semitic. The truth is the opposite: the same universal human values that recognise the Holocaust as the greatest racist crime of the 20th century require condemnation of the policies of successive Israeli governments - not on the absurd grounds that they are Nazi or equivalent to the Holocaust, but because ethnic cleansing, discrimination and terror are immoral.

They are also fuelling anger and violence across the world. For a mayor of London not to speak out against such injustice would not only be wrong - but would also ignore the threat it poses to the security of all Londoners.

- Ken Livingstone is the London mayor

Guardian Unlimited &copy; Guardian Newspapers Limited 2005

Prece se jeste najdou statecni lide, co si dovoli rici,co si mysli.Ted nejde o svobodu projevu,ale o svobodu po projevu.

44903

6.3.2005 2:36

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Saturday, March 5, 2005
Toronto


Imagine that you're 65 years old and you're in jail. In solitary confinement. You are strip-searched whenever you see your lawyer. Once before. Once after. For two years.

Imagine that you're there because two politicians signed a piece of paper ("security certificate"[mrknutí jedním okem] saying that you are a security risk. You are not charged with a crime. You don't have a criminal record. You have lived in Canada for 42 years.

Imagine that those two politicians don't have to be right, so long as a judge thinks that they are "reasonable". So long as they are "reasonable", they can deport you to a country where you go to jail for saying something that you have the right to say in Canada. The Supreme Court of Canada had promised you that right.

Imagine that the prosecutor and the judge get to meet secretly without you and your lawyer and you never find out what they did in secret, what they read, who they saw. Again and again.

Imagine that your lawyer thought he was at a critical point in your trial. He thought the lunch break was longer then usual. Turns out the judge and the prosecutor were having a secret session again while you had lunch. They refuse to tell you or your lawyer what happened.

Imagine that you are accused of causing violence so bad that you are a danger to Canadian national security. When you ask when and where, they say: can't tell you. You ask why not, they say: national security.

Imagine that the judge making so many mistakes that it took more than 100 pages of transcripts to show them all. Imagine the judge making the same mistakes again and again. And always to your detriment. Imagine this judge having the power to deport you and you have no right of appeal.

45000

6.3.2005 2:41

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?



Imagine that a prominent civil libertarian tells you this process is wrong and he will stand with you to say so, only to back out at the last minute.

Imagine that he comes back as soon as you were deported, condemning this process as your plane left Canada.

Imagine that a judge says she thinks this process is unfair to you and will say so in court, only to change her mind at the last minute.

Imagine that a newspaper counts the number of security certificates and yours is never included. Imagine the moment you have been deported, everyone talks about how awful and illegal security certificates are.

Imagine that the media is suddenly interested in you, as soon as they are sure that you will be deported. Your deportation and upcoming jail time is reported in meticulous detail.

Imagine that this is Canada in 2005 and you've been named in a security certificate.

Imagine that everyone says that security certificates are a disgrace to Canada but somehow it was fine to use one on you.

Imagine that you may be Ernst Zundel, or you may be someone with an opinion disliked by many.

Kde mame ted ty vsechny humanisty ,jsou zalezli pod stolem se stazenym ocasem mezi nohama ,protoze zide jsou v trestani Zundela,kde jsou ty vsechna tolikrate omilana lidska prava s tou armadou specialistu na zakony,kdyz nekoho nezakonne vezni v jedne zemi a potom druhe a nakonec deportuji do treti zemems tim ,ze je driv vinen ,nez je souzena podle jakych zakonu.Kde mame vsechny ty socialisticke ukricence,kde jsou,co maji takovou starost od planety Zeme az poposledniho ozralu ,ze ted o nich neslysime?

45001

6.3.2005 11:01

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?


Child sex book given out at U.N. summit

Washington Times 05/10/02: George Archibald

Original Link: http://www.washtimes.com/national/20020510-25256488.htm

A UNICEF-funded book being passed out at the United Nations Child Summit encourages children to engage in sexual activities with other minors and with homosexuals and animals.

As the delegations to the summit remain deadlocked on abortion, international nongovernmental organizations (NGOs) that support the U.S. delegation's anti-abortion stance circulated copies of pages from a UNICEF-funded book given to delegates from Latin America that promotes sexual activity and abortion among teens in their countries.

"Reproductive health includes the following components: Counseling on sexuality, pregnancy, methods of contraception, abortion, infertility, infections and diseases," says the Spanish-language book, whose title translates to "Theoretic Elements for Working with Mothers and Pregnant Teens."

An accompanying workshop book produced by the U.N. Children's Fund (UNICEF) tells Latin American mothers and teens: "Situations in which you can obtain sexual pleasure: 1. Masturbation. 2. Sexual relations with a partner &#8212; whether heterosexual, homosexual, or bisexual. 3. A sexual response that is directed toward inanimate objects, animals, minors, non-consenting persons."

The book, which was distributed by the Mexican government with U.N. funding, suggests lesbian sex as an acceptable alternative for girls.

"Sexual relations with a partner: Here we should insist there is no ideal or perfect relations between two or several people," the book says. Zkraceno

45029

7.3.2005 5:50

Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Tento zapas a ukazka moci je ze stran ,tak zvanych "zidu" Chazaru.
'Anti-Semitic' Is A
Bogus Term As Used
From Ellen
3-6-5

Jews are not now nor have they ever been a 'race.'

Semitic peoples are those peoples of the Middle East who have always lived in the areas of Lebanon, Palestine, etc. There are Christian, Jewish and Muslim semites.

The term 'anti-semitic' actually and therefore refers to ALL semitic peoples and has been grotesquely misused (cleverly) by zionists for many years.

The great majority of Jews today are originally Khazars from southern Russia...a fierce group who adopted Judaeism in the 9th Century.

In fact, there was a quickly-suppressed story in the UK press about two years ago which described the work DNA and genetic scientists did on Semites - both Israeli and Palestinian, etc. The scientists discovered and published hard data that showed there was virtually ZERO genetic difference between them. Israeli and Palestinian semites were found to be genetically, virtually identical. It was no surprise that this story vanished almost overnight.

Judaism is a RELIGION and Zionism is a geopolitical philosophy.

It's time to retire the misused term 'anti-semite' and 'anti-semitic'...they inaccurate and incorrecct terms.

Ellen

Jews And Arabs Are 'Genetic Brothers'
http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/742430.stm

Jews And Arabs United By Genes
http://www.dangoor.com/73page25.html

Jews Are The Genetic Brothers Of Palestinians,
Syrians, And Lebanese - But Not To Non-Jewish Europeans
http://www.jews-for-allah.org/history-of-love/Jews-Arabs-genetic-brothers.htm

45090

Příspěvků: 75

02.03. 03:05 Robert Nohejl  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 03:57 Robert Nohejl  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 07:29 Vandal  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
03.03. 16:05 ZAP  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 08:32 TraTom  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 13:05 Aja  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
05.03. 17:26 kema  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 13:10 deu  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 13:47 TraTom  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 14:24 Copaallegro  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 14:45 Lev  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 15:04 TraTom  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
03.03. 12:45 Copaallegro  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
03.03. 16:13 ZAP  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 13:25 Jiří Táborský  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 13:45 TraTom  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 14:27 Copaallegro  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 15:08 TraTom  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 18:10 Karel z Čech  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 20:24 TraTom  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 22:41 Karel z Čech  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
03.03. 22:20 ZAP  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 19:22 Karel z Čech  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 10:09 Karel z Čech  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 19:18 Sidonius  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 23:03 Karel z Čech  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
03.03. 23:26 ZAP  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
03.03. 16:19 ZAP  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 10:15 kema  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 10:31 Lev  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
03.03. 09:16 kema  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 13:50 Jiří Táborský  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
03.03. 09:20 kema  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
03.03. 18:34 Jiří Táborský  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
05.03. 06:25 kema  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 11:20 Pavel  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 11:36 IVAn  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 11:54 kavol  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 12:52 Baldwin de la Troville  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 21:28 Druid  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 22:08 Vladimír Stwora  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
03.03. 16:58 Druid  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
03.03. 17:17 kavol  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
03.03. 20:24 Vladimír Stwora  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
04.03. 12:44 kavol  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
03.03. 21:11 Jiří Táborský  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
04.03. 10:02 Copaallegro  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
02.03. 13:35 cinik  http://www.nsec-88.org/knihy/Leuchterova-zprava/LEUCHTEROVA-ZPRAVA.html
03.03. 01:58 Belveder  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
03.03. 02:10 Belveder  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
03.03. 10:09 Karel z Čech  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
03.03. 03:00 Aja  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
03.03. 03:16 Robert Nohejl  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
03.03. 15:41 ZAP  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
03.03. 22:24 Jindrich Hrdlicka  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
04.03. 01:24 Robert Nohejl  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
04.03. 03:43 ZAP  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
04.03. 14:54 Karel z Čech  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
05.03. 03:37 Jiří Táborský  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
04.03. 11:05 Robert Nohejl  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
04.03. 17:35 Idealista  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
04.03. 13:59 ZAP  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
04.03. 15:17 Karel z Čech  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
04.03. 16:32 ZAP  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
04.03. 18:11 Aja  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
05.03. 17:29 kema  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
05.03. 21:47 Aja  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
06.03. 04:11 kema  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
05.03. 01:58 Robert Nohejl  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
05.03. 21:45 Aja  RE: Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
05.03. 03:08 Robert Nohejl  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
06.03. 02:36 Robert Nohejl  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
06.03. 02:41 Robert Nohejl  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
06.03. 11:01 Robert Nohejl  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován
07.03. 05:50 Robert Nohejl  Ernest Zündel byl včera úspěšně vaporizován

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 85 čtenářů částkou 14 211 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 5

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 5

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Měnové kurzy

USD
23,01 Kč
Euro
27,25 Kč
Libra
30,20 Kč
Kanadský dolar
17,47 Kč
Australský dolar
16,31 Kč
Švýcarský frank
25,37 Kč
100 japonských jenů
21,97 Kč
Čínský juan
3,45 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,90 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 036,86 Kč
1 unce stříbra
570,52 Kč
Bitcoin
293 037,57 Kč

Poslední aktualizace: 22.10.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 869