Diskuze k článku

Pod Grossem se houpá židle

Příspěvků 81

7.2.2005 3:08

Pod Grossem se houpá židle

karel Karel4u (zavináč) cz 64.?.?.?

Jen tak naokraj, cetl jsem ve vcerejsim tisku, ze pan Gross rekl ze nema nic vice co dodat. Jakoby ve sve aroganci si myslel, ze vse vysetrovani zalezi na jeho dobre vuli. Na Defensovi v patek vysel take zajimavy clanek: Jede jede masinka. V komentarich k tomuto jeden z komentujicich doporucuje stranky mimochodem velmi kompetentne napsane, ktere se zabyvaji mechanikou podvodu v Ceske Republice. Prekvapilo me, jak jednoduse by se tem podvodum dalo omezit. Ovsem kdyby se chtelo. Je to zalozene na nesplaceni penez do bank a presouvani majetku na druhotneho majitele. Zatimco, v USA by toto bylo zarazeno a potrestano po druhem pripadu. V Cine by predsedu takoveto banky zastrelili, v Cechach tito lide byli preveleni do dalsich vyznamnych funkci.
Nemohu nez obdivovat praci Ceskych zurnalistu, kteri jsou zrejme na prahu nove restrukturalizace Ceske politiky

42525

7.2.2005 9:42

RE: Pod Grossem se houpá židle

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 42525

Pod Grossem se sice houpá židle, ale pokud vím neexistuje v ČR povinnost občanů, t.j. i politiků, přiznávat nabytý majetek, podávat majetková přiznání, zveřejňovat daňová přiznání atd. (což je běžná praxe pro politiky v US - ať již před nástupem funkce či v době výkonu funkce; ti si ty tučné prebendy vybírají až po skončení funkce v různých těch správních radách apod.). Tato povinnost neexistuje díky té druhé zkorumpované politické straně ODS, která již po několik let úspěšně blokuje návrh či přijetí podobné legislativy. Podle ústavy ČR pouze zákon je oprávněn ukládat tuto povinnost svým občanům (mezi občany zahrnuji teoreticky i politiky).
V nepřítomnosti zákona tudíž vyplývá, že není povinností jakéhokoliv politika, včetně premiéra, se veřejně zpovídat z nabytého majetku. Následovně může pak Gross vzkázat plebejcům "Já se na vás, a vy se mne..." (nezlobím, nezlobíte... aby si to tady někdo špatně nevykládal). Neboť i dodnes platí "Quod principi placuit, legis habet vigorem", čili (v nepřítomnosti zákona) "co se zlíbilo vládci, má platnost zákona".
Na druhé straně si páni poslanci pěkně odhlasovali imunitu na celý život a řadu zákonů na ochranu osobnosti, ochranu proti pomluvám, atd. Pokud si Koloťuk najde nějakého dobrého advokáta a nikoliv rychlokvašku sui generis, nakonec může dojít k tomu, že se celá ta kauze otočí a do průseru se dostane MF Dnes spolu s jinými časopisy. A když to nevyjde tak je tu stále ta poslanecká imunita. [chechtot]

42550

7.2.2005 6:43

Pod Grossem se houpá židle

Vaclav 24.?.?.?

Je to jen maly vysledek budovani nove elity v Cechach, ktera zacala podvody a rozkradenim spolecneho majetku po sametovce. Veskery velky majetek byl sice ukraden komunisty jiz po roce 1948, ale do soukromych rukou byl distribuovan nechvalnou restituci a privatizaci za vlad Vaclava Klause. Zustane to uz otazkou pro historiky, ktera z techto dvou fazi (1948 a 1989)velkeho kradeni a prevodu majetku je vetsim podvodem.
Stanislav Gross je schopnym politikem a clenem te nejvyssi elity. Pritom pouze slape politickou cesticku, kterou pro nej jiz vybudovali novi posametovi politicti zakladatele, okamzite po roce 1989. To, ze se do nej navazeji investigativni zurnaliste teprve dnes je az paradoxne neferove. V parlamentu, vlade, senatu, na hrade ci ruznych statnich uradech sedi lide kteri si nahrabali znacne vic. Nekteri jiz s politikou skoncili (napr. Macek, Kocarnik, Dlouhy, atd, atd....) a pritom si z verejneho cineni odnesli jmeni v desitkach ci stovkach milionu do sveho soukromeho vlastnictvi. Na rozdil od Grosse si "politicky nahrabane" penize uzivaji i volne investuji po celem svete (viz Macek) a nikdo je nestiha ani neosocuje za rozkradeni verejneho majetku a okradani danovych poplatniku. Jinymi slovy, zamerit se a honit pouze jednoho prominenta z velke mafie nic nevyresi a neni ani spravedlivym postupem.
Chyba se stala hned po sametu. Slibnou proti-korupcni akci "ciste ruce" zastavil nas dnesni prezident opozicni smlouvou v roce 1998. Protoze vsichni emigrovat nemuzeme, drive nebo pozdeji bude treba zacit s napravou, coz bude zajiste pro mnohe bolestivejsi cesta, nez byl ten jednoduse podvodny samet.

42539

7.2.2005 12:08

RE: Pod Grossem se houpá židle

babi herbe 62.?.?.?

Reakce na 42539

Pane Vaclave,
za odvahu smekam s uctou. Vidim to presne tak. Zdravim
babi herbe

42558

7.2.2005 22:54

RE: Pod Grossem se houpá židle

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 42539

No tak klaus žádnou akci čisté ruce nezastavil.Nedávno přece byl odsouzen Zemanův ministr a pokladník jeho strany,ne?

42628

8.2.2005 1:21

RE: Pod Grossem se houpá židle

karel Karel4u (zavináč) cz 64.?.?.?

Reakce na 42539

Pane Vaclav,
z Vaseho prispevku vyplyva, ze protoze pan Gross neukradl, anebo jeste nedokazal ukrast to co ostatni, nema cenu a nebo je nefairove ho pronasledovat. Tento pristup je velmi chybny, protoze muze sklouznout a to velmi rychle do nepredstavitelnych rozmeru. Take jsem cetl na Britskych listech, ze tato affera je typicky Ceska. Verte mi, neni. A tim, ze je prvnim ministrem ho prave dela tim vice tercem. Mozna, ze je to opet zacatek revoluce kde lide teprve nyni zacinaji chapat to, ze svobodny tisk neznamena mit volny pristup k pornografii, ale schopnost novinaru se zeptat a mit pravo na odpoved od kterehokoliv politika na cokoliv. Podivejte se a porovnejte prispevky a nazory mezi lidmi kteri ziji v zahranici a mezi temi z Cech. Mozna clenstvi v EU pomuze vycistit tento Augiasuv chliv.

42641

8.2.2005 8:50

RE: Pod Grossem se houpá židle

Pavel Benda opa (tečka) vel (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 42539

Jinymi slovy, zamerit se a honit pouze jednoho prominenta z velke mafie nic nevyresi

A ajk to chcete vyresit, tim ze se o to nebudem zajimat? Vazeny pane, to co se stalo pred lety je uz minulosti, jde o to vzit si z toho ponauceni aby se nic podobneho neopakovalo. Pokud jde o Macka Dlouheho a jine, s tim uz novinari nic nenadelaji, jsou to soukrome osoby. Jsem docela skalman reakci nekterych ctenaru, kdyz vidim ze jim nevadi ze se podobne praktiky deji u nejvyse postavene osoby. Vam snad vyhovuji podivna vyberova rizeni, financovani neceho na co si nemuzou normalne vydelat.... Ja kdyz budu pracovat jako urednik v kancelari a z roku na rok si koupim dejme tomu multifunkcni kino za 10 milionu tak vzbudim opravneny zajem financnich organu a budu nucen dolozit kde jsem na to vzal a zda jsem vydelane penize zdanil, takto by to melo fungovat v normalni demokratickm state.

42662

8.2.2005 13:17

RE: Pod Grossem se houpá židle

vlk samotar 213.?.?.?

Reakce na 42539

Po přečtení Vašeho příspěvku nabývám dojmu, že jsem obdobné příspěvky viděl na idnes s nick Vaclav Hanus. Nebudu se s Vámi přít zda máte a nemáte pravdu. To je pod mou úroveň. Ovšem pozastavím se pouze nad osočováním lidí z bývalých vlád. Pokud máte průkazní materiály o jejich trestné činnosti, dejte je orgánům činným v trestním řízení. Pokud je nemáte neházejte špínou. V současné situaci premiéra, kdy i zahraniční prominentní zpravodajství poukazuje na polopravdy, neřku-li lži v jeho vlastních výrocích mě zaráží, že se pokoušíte celou kauzu zahrát do autu obyčejnou praktikou "oni byli ještě horší". Nic ale vůbec nic se podobnými praktikami neřeší. Nebo snad ano? Ale vraťme se k našemu premiérovi a dnešní době! Uvědomujete si, jaký obraz náš premiér ukazuje zahraničí, investorům a EU? Myslíte si snad, že mlžením a polopravdami přilákáme další investory a další dotace z EU? Je mi z toho zářného příkladu dávaného naší politickou scénou špatně. Stydím se za to, že jsem také čech.

42693

8.2.2005 19:30

RE: Pod Grossem se houpá židle

Fredy 213.?.?.?

Reakce na 42539

Václave Hanuši, tys zde? Můžeš mi prozradit ve kterých diskuzích ses ještě nestačil objevit? Někde jsem četl, že pracuješ na sekretiátu KSČM, je to pravda? Na idnesu se prý brzy objeví tvé CV, včetně fota. Víš o tom?

42718

8.2.2005 21:21

RE: Pod Grossem se houpá židle

Vaclav 24.?.?.?

Reakce na 42718

Panove,
nevim co bych Vam mel jeste dodavat. Jsem zhnusen celou to dobre organizovanou kampani, ci radeji davovou hysterii, proti nasemu mlademu a nadejnemu premierovi. Jeste ani nazacalo zadne vysetrovani a verejny soudce lynch uz pracuje na plne obratky. Navic, jde o smesnou prkotinu - asi milionu korun - v porovnani s rozkradenim (pardon vytunelovanim) vice nez peti set milliar. Zda se mi, jakoby nekdo vyuzil frustraci naroda za "modre tunely" a "ztratu" 500 milliard +, a nasmeroval frustraci na noveho premiera, ktery je ve funkci teprve nekolik mesicu. Ten ma bohuzel jeste "kudlu v zadech" od nekterych svych spolustraniku.
Proc tedy na misto hysterie nedat prednost inteligentnimu verejnemu vysetrovani a kampan spustit az budou znamy fakta a vysledky vysetrovani. Jako priklad mohu uvest Kanadu, kde se prukazne pres federalni vladu vytunelovalo asi pred sedmi lety okolo 300 milionu dolaru. Verejne vysetrovani prave ted probiha a je otazkou casu, kdy se vysetri kam penize zmizely a kdo si je nakradl. Neco podobneho by se melo aplikovat na vsechny zlodejny i v Cechach. A je dost mozna, ze novy cesky premier chtel do budoucna takovouto cestou jit, proto je dnes na programu ten dnesni sileny humbuk okolo fiktivne ukradeneho milionu, ktery jak je videt ani ukraden nebyl.

42722

7.2.2005 8:41

Pod Grossem se houpá židle

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

Ono te spiny v radach nasich vysokych politickych uredniku bude vic i kdyz si myslim, ze se najdou i poctivi..Domnivala jsem se, ze Grossova afera konci, ale ono se to pekne rozjizdi..Chtela bych ted videt ten srumec u ostatnich nepoctivych politiku..Je pravdou, ze si odsouhlasi v parlamentu co se hodi jim: Zvyseni platu, dozivotni imunita a pro chudou cast obyvatelstva snizeni zivotniho minima, aby nejen nezamestnanym, ale i invalidum, rodinam s detmi platili co nejmensi podporu..Tohle preci zkouselo Slovensko a jak to dopadlo? Vymlacene obchody.
Je dobre, ze se do toho zurnaliste zakousli..Oni totiz klice a Vaclavak by stejne nepomohli.......

42542

7.2.2005 9:03

Pod Grossem se houpá židle

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Pod Standou se houpá židle a nad hlavou meč,
má on v tváři stále úsměv,nebo je to křeč?
Zaplatí za lásku k lidem, je svět k němu krutý?
jaký on má vztah ke kovu, nazývaný "žlutý" ?
Trochu kovu co se třpití má on ještě v bankách,
a žlutého mazlavého někde dole v trenkách.
NFT.

42544

7.2.2005 10:23

Pod Grossem se houpá židle

IVAn 83.?.?.?

Tedy další z židovských lidumilů - Rostislav Rod. Příznačné je, že (jak se v sobotním vydání Práva vyslovil) mu mají spoluprivatizátoři Mladé Fronty (Komárek & spol. - prý jich bylo na 60) za zlé, že vytroubil přibližnou cenu akcií, ke kterým v této souvislosti přišli v ranném věku polistopadové privatizace státního majetku doslova "za hubičku". Jestli dobře počítám: 60 x 8 mil. Kč je nějakých téměř půl miliardy, které pan Klaus na přímluvu osnovátora "plyšáku" pana Komárka sen. daroval svým věrným. A že jsou vesměs "vyvolení" - další paranoia. [překvapení]

42552

8.2.2005 13:52

RE: Pod Grossem se houpá židle

Rastaf 160.?.?.?

Reakce na 42552

Martin Komárek je synem ak.mal. Vladimíra Komárka a ne prof. Waltra Komárka, jak by se na první pohled zdálo dle pisatelova "Komárka sen." To jen pro úplnost, "aby nevznikla mejlka". Jinak pocit o naštvání bývalých majitelů zaměstnaneckých akcií MF sdílím s atorem.

42694

7.2.2005 11:05

Kamenujte toho koho chceme.

xy 217.?.?.?

Ukazuje se že moje info. o tom že Standa bude sestřelen za každou cenu se ukazuje jako pravdivá. A to, že nedokáže konkurece vyšťourat nic pořádného, ale neustále točí dokola "skandálek" v hodnotě kolem 1 000 000 (což může rozhodit svou výší člověka s platem na úrovni 10 000 hrubého, ale lidé co mají alspoň 3 a 1/2 pohromadě ví jak je v těchto kruzích tato částka směšná) je pro mě předpoklad, že se jedná o člověka spíše slušného. A i podle tohoto článku vidím jak je směšně jednoduché strhnout dav i jednotlivce proti komu bude libo.

42553

7.2.2005 21:07

RE: Kamenujte toho koho chceme.

Josef E. Dolecek spitefulevilman (zavináč) yahoo (tečka) com (tečka) au 212.?.?.?

Reakce na 42553

!!!!!!! Jaké kruhy máte milý pane na mysli? Znamená to, že pokud má politik o nějaký 1 milionek navíc, než jsou jeho legální příjmy, tak se zase až tak moc neděje?
Pokud budu chtít rozhodovat o veřejných věcech, musím počítat s tím, že si každý může zeptat, kde že jsem vzal na to, či ono.
Pokud se mi nelíbí mít otevřená dvířka od soukromí, mohu třeba posunovat vláčky, nebo třeba farmařit.

42616

8.2.2005 10:09

RE: Kamenujte toho koho chceme.

xy 217.?.?.?

Reakce na 42616

Drtivá většina těch co se nyní "spravedlivě" hněvají na nevysvětlené peníze, bez jakéhokoli důkazu o krádeži či spronevěře, nedávno tvrdě bojovali proti tomu, aby byla jakákoli kontrola příjmů, tedy samozřejmě u nich samotných. Jeden dokonce prohlašoval, že neexistují špinavé peníze. Budu-li se držet zákona, já nepotřebuji nikomu nic vysvětlovat, podejte důkaz o tom že peníze jsou nečisté a nebo mlčte. Davy se však moc rády chytají cizích polopravd a fám bez důkazů, o kolik je to jednodušší, než zapojit vlastní hlavu a jak snadno to dokáže ublížit a obrana je velmi problematická, dav už pro jednou ví stejně svoje.

42672

7.2.2005 22:13

RE: Kamenujte toho koho chceme.

P.Peshmerga, Mgr Paed 69.?.?.?

Reakce na 42553

Tady nejde o sestřelení Stanislava Grosse, tady jde o to, že Stanislav Gross je premiérem České republiky - a jako takový - by měl být bezúhonným občanem, as they say in English "above approach", neboť reprezentuje tuto republiku v zahraničí. Jeden milion či dva miliony českých korun, to je prkotina (to i já mám tady dražší barák) ve srovnání s tím co ukradli jiní čeští politici a podnikatelé (Eisner-Železný, Olofěný, Cínový, Kožený atd.), ale ti jsou buď pohodlně uklizeni v Bruselu či na Bahamských ostrovech a jsou tudíž "neviditelní" a ve světovém měřítku podvodů amatéři. Pan Gross na rozdíl od nich (včetně skandálů své ženy) reprezentuje, bohužel, ČR a jsem přesvědčen, že při své návštěvě Velké Británie (pokud ještě bude premiérem) bude britskými novinářskými "harpyjemi" na tyto věci dotázán. Na jejich dotazy může odpovědět ve své perfektní právnické němčině, kterou údajně studoval v Plzni. "Die Fahne hoch die Reihen fest geschlossen, S.A. marschiert mit ruhig festem Schritt. Die Strasse frei und so weiter..." May God have mercy upon his soul. [chechtot]

42622

8.2.2005 10:14

RE: Kamenujte toho koho chceme.

xy 217.?.?.?

Reakce na 42622

Ale jde, moje info je stará asi 1/2 roku a nastartovala téměř přesně. A nemá se jednat o poslední věc, tak schválně. A první to taky není.

42673

7.2.2005 22:58

RE: Kamenujte toho koho chceme.

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 42553

Vzhledem k tomu,že si Standa nechával platit i telefonní ůčty soukromou firmou(kolik to tak mohlo dělat za měsíc?1000,2000,3000Kč?),tak i ten milionek mu jistě byl dobrej.

42630

8.2.2005 8:05

RE: Kamenujte toho koho chceme.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 42553

Ono skutečně pokud si premier půjčil 1 meloun, není to moc. Jenže když se říká pravda - tak ono to třeba později ( po zjištění dalších skutečností) do sebe automaticky zapadá. Naopak lhát se musí umět a když "někdo" říká to a pak ono, pro mne tím lže, nebo něco zakrývá a takového premiéra já nechci! Další podivnou otázkou je, že Vik si půjčil peníze, aby mohl půjčit. To je pro mne další vykonstruované tvrzení. Normálně by mi příbuzný někoho sehnal a ten by půjčil mě, už z důvodu ručení a pod. Vlasta

42659

8.2.2005 8:55

RE: Kamenujte toho koho chceme.

Tonda 217.?.?.?

Reakce na 42553

Tady jde o to, že do této aféry se zamotal p. Gross sám, tím jak neustále mlžil a měnil původ financí na byt. Kdyby hned na začátku jasně řekl, kde na to vzal a na této výpovědi trval, tak to bylo o něčem jiném. Když ale někdo během týdne přijde se 4 variantami, tak tady asi nebude něco v pořádku.

42665

8.2.2005 21:56

RE: Kamenujte toho koho chceme.

Šauerová sauerova (zavináč) centrum (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 42553

Ano, ano, teď už sestřelen být musí, a lépe za kauzu "byt" nebo "dům" (či problémy s pozemky za 4 Kč/m2, s disertační nebo doktorskou prací nebo zkouškou z němčiny), než za Mlýny, Zubry a Hradce, nebo za prověrky NBÚ či ČEPRO, ev. jiné. Ty by byly způsobilé státu natropit mnohem a mnohem větší polízanice. Pro nás je lepší (a také jednodušší), když to bude kvůli pouhopouhému, jak správně říkáte, zcela zanedbatelnému 1 miliónku ! [smích]

42723

9.2.2005 0:06

RE: Kamenujte toho koho chceme.

oji 194.?.?.?

Reakce na 42723

A ja myslim, ze to ustoji.

Sazim litr husty slivovice! At uz vyhraju nebo prohraju, bude to ultra rebelie. [smích] Kdo ma slinu kontaktujte me na mejlu. Zapijem ho, cimana.

42732

9.2.2005 9:13

RE: Kamenujte toho koho chceme.

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 42723

Ja myslim, ze "sestrelen" nebude i kdyz zurnalistum fandim, jak to pekne rozvirili..Konec koncu udelal si to sam mlzenim a lhanim. To se vysokemu politickemu uredniku nemuze odpustit, to je fales a ne uprimnost, jak se s ni chlubil. Ted je "kamenovan" a je v tom opravdu sam? Ostatni politicti urednici na vysokych postech jsou cisti, uprimni, svedomiti a poctive pracujou pro blaho republiky, pro jeji lid? Kdo z nich neni zkorumpovan?
Myslim si, ze se z toho Gross dostane, vysumi to, jako vysumela spousta jinych veci...

42770

9.2.2005 15:30

RE: Kamenujte toho koho chceme.

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 42770


http://www.bloguje.cz/petice/banner.gif

http://www.bloguje.cz/petice/index.php

42818

12.2.2005 14:24

RE: Kamenujte toho koho chceme.

emigrant 64.?.?.?

Reakce na 42818

Rad bych podepsal, ale nemam ceskou adresu ani ceske obcanstvi, takze nemohu.

43117

7.2.2005 11:43

Pod Grossem se houpá židle

Adapa 213.?.?.?

http://www.rezignace.nazory.cz/

42557

7.2.2005 12:15

Pod Grossem se houpá židle

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

[naštvaný] Jsem zhnusen, do jakého balkánsko-orientálního stylu zklouzává naše politika.

[chechtot] Jdu se vyblejt, velebnosti.

42561

7.2.2005 12:18

Pod Grossem se houpá židle

Lev 82.?.?.?

Sestry a bratri z Ceska. Chapu, ze Stanislav Gross, je vas, Cesky problem a nerad bych vam do toho mluvil, ALE, meli by jste zacit od piky a sice, od vaseho prvniho presidenta pana Vaclava Havla a byvaleho "velkeho" ekonoma a taktez byvaleho, v jedne osobe, predsedy vlady a sefa ODS, nynejsiho pana presidenta, pana Klause Vaclava. Mohu vam ale sdelit mili soukmenovci, ze vase vladni mafie, se vam vydarila.

Predevsim, musite mit ty opasky dnes, po patnacti letech, tak utahnute, ze nemuzete dychat. Divim se jen jedne veci a to, ze je dnesnim presidentem Ceske Republiky - podle me, clovek ktery postavil tuto krasnou zemi, do spatneho vytunelovaneho svetla. I jeho prava ruka, nejaky Langr, pripad o ktereho nejde oprit ani jizdni kolo, no a ten Škromach, to je kapitola sama pro sebe .... brrr.

Hodne lidu vcetne medii, se vrhlo na nejmladsiho premiera v historii Ceska. Ale ma otazka zni pokud bude muset odstoupit: jen on, Stanislav Gross, ta vladni krysa ? Myslim si, ze kdyby se mela proverit cela Ceska vlada, ..... tak na Hrade zustane jen kuchař !

42562

7.2.2005 21:00

RE: Pod Grossem se houpá židle

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 42562

Ani kuchař nezůstane, vyperou mu prádlo,
vždyť tutově každodenně přikrádal si žradlo.
Nezůstane vůbec nikdo neboť každý krad,
jen bacily sifilisu a pak hrozný smrad.

to jsem ale kurva, ani jsem si nechtěl přisolit, ale úplně v minutě to ze mě nějak vylétlo.(promiňte vulgární spontannost) NFT.

42615

7.2.2005 12:22

Pod Grossem se houpá židle

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Vaclav - mas recht. Macka nikdo nenahani, a Gross je proti nemu zabar. Jenze Macek nebyl nikdy premierem. (mozna se pletu [vyplazený jazyk] )
Tenhle sasa premierem je a predvadi veci nevidane. Asi bude treba, aby lidi vysli do ulic, aby se s nim ta zidle zhoupla rovnou do kriminalu [naštvaný]

Adapa - podepsano [mrknutí jedním okem]

42564

7.2.2005 12:42

RE: Pod Grossem se houpá židle

Adapa 213.?.?.?

Reakce na 42564

Pochybuji, že to bude mít v naší "banánové" zemičce příliš velký smysl, ale alespoň uvidí, kolik se podařilo nashromáždit podpisů nespokojených lidí...

42570

7.2.2005 13:51

Pod Grossem se houpá židle

Adapa 213.?.?.?

Je docela zajímavé, že Gross neumí německy v podstatě ani žbleptnout a přitom má za sebou zkoušku z němčiny na vysoké škole. Je zajímavé, že studenti VŠ se na takovou zkoušku většinou pěkně dlouho učí a když zkoušku zvládnout, dokáží se domluvit...
Podívejte se schválně na http://tyden.cz/text.asp?show=text&rid=4&tid=14010

42574

7.2.2005 15:45

RE: Pod Grossem se houpá židle

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 42574

Pan Gross absolvoval právnickou fakultu švindlem, stejně tak jako spousta jiných politiků. V té době - t.j. když "studoval" - byl už politikem a poslancem a řadu tzv. zkoušek
absolvoval "přátelským" pohovorem se zkoušejícím aniž by se tématu nějakým odborným způsobem dotkl. To samé, selbstverstandlich, platí o jeho němčině. Davon geht die Welt nicht unter. Též jeho diplomová práce je velice pofidérní, nejenom že není k nalezení, ale z velké části se skládá z krátké a částečně opsané zprávy ČNB, ale na to se postupem času i přijde a to vše vyjde na světlo boží. Die Welt ist klein, Herr Gross. Ovšem jen tehdy, pokud opoziční strany (mám na mysli jen ODS, protože komunisté mají těch rychlokvašených doktorů práv a kandidátů věd díky svým VUMLům a sovětským univerzitám habaděj), budou resp. bude mít zájem. Pokud totiž nemám na vlastním dvorku uklizeno, např. pan Tlustý, poslanec Kalousek, pak je lepší se do nějakého nebezpečného kritizování raději nepouštět, abychom náhodou, kvůli vlastním skandálům, neutrpěli ve volbách (to platí zvláště pro lidovce). [chechtot]

42576

7.2.2005 22:28

RE: Pod Grossem se houpá židle

babi herbe 62.?.?.?

Reakce na 42574

Adapo,
ze si s tim stvanim uz nedate pokoj! Muj muz /skvely technik/ kdysi na vysoke sel na zkousku z nemciny a neumel skutecne nic krome cislovek. Riskl to. Dostal cislovky - a udelal. Nemecky se samozrejme nedomluvil.
Je mi lito, ze trousite kolem sebe tolik jedu.
Zdravim babi herbe

42625

7.2.2005 22:54

RE: Pod Grossem se houpá židle

P.Peshmerga, Mgr Paed 69.?.?.?

Reakce na 42625

A tím příspěvkem o tom, že váš muž získal zápočet za němčinu pomocí číslovek se hodláte chlubit? Mir wird davon angst und bange.

42629

8.2.2005 8:19

RE: Pod Grossem se houpá židle

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 42629

>A tím příspěvkem o tom, že váš muž získal zápočet za němčinu
>pomocí číslovek se hodláte chlubit? Mir wird davon angst und
>bange.

A zapoměl jste dodat známý výrok vojenského lékaře Bautzeho : "Das ganze tschechische Volk ist eine Simulantenbande."

42660

7.2.2005 23:05

RE: Pod Grossem se houpá židle

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 42625

Jenže pan premier Gross má Státní zkoušku.Což by teoreticky neměla být sranda.

42631

8.2.2005 8:47

RE: Pod Grossem se houpá židle

Adapa 213.?.?.?

Reakce na 42625

Zdravím,
neberte to, prosím, jako šíření jedu. Je to prostě jen smutné konstatování.
Víte, já jsem dělal na VŠ státnici z angličtiny a v posledním ročníku jsme dělali ještě zkoušky z němčiny - ne státnici. Moje němčina je špatná, ale domluvím se. A také vím, že všichni moji spolužáci něco z němčiny ovládají.
A Gross jako náš státník by přeci ve svém zájmu měl dbát na to, aby uměl cizí řeči a nemusel používat tlumočníka.
Oni jsou prostě lidi, kteří mají pocit, že bez vysoké školy nic neznamenají. Mají pocit, že když před svým jménem nebudou mít titul, tak jsou méněcenní... A já mám prostě ten pocit, že pan Gross mezi ně patří.
Víte, mne prostě štve, že všude v anketách je pan Gross mezi nejoblíbenějšími politiky, všichni si ho chválí pro jeho lidovost atd. Ale já ve svém okolí neznám snad jediného člověka, který by si Grosse pochvaloval.
No možná jste vy první [smích]
Btw. Klobouk dolů před Vaším manželem, že šel ke zkoušce (nebo zápočtu) s tak malými znalostmi němčiny. Nechci rýpat, proto se raději zdržuji dalších komentářů [smích]
P.S. Přeji pěkný den...

42661

8.2.2005 14:44

RE: Pod Grossem se houpá židle

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 42661

Musím se k vám přidat. Také ze svého okolí neznám člověka, kterému by byl mašinfíra alespoň sympatický, když už ne oblíbený. Věz¨tšinou v něm lidé vidí nenažraného nafoukaného fracka.Něco na způsob typického američana.
Ovšem media dokáží udělat hvězdu z kohokoliv.

42700

9.2.2005 1:13

RE: Pod Grossem se houpá židle

babi herbe 62.?.?.?

Reakce na 42661

Pane Adapo,
dekuji [smích] ...Ale k tematu -Kdyz nekdo nepatri mezi me oblibence, neznamena, ze si prilozim polinko. Navic prevzate, pripadne umyslne pripravene. Ten clanek z casopisu Tyden ma prece jasny cil.Ostatne splnil svuj ucel- media se vyzivaji a poctete si ohlasy ctenaru- davova psychoza je jako mor..
Nu, tak se Gross zameril vice na anglictinu.Nemcinu, stejne jako vetsina (a) vysokoskolsky vzdelanych politiku zrejme neovlada tak, aby neudelal chybu.Ke zkousce to stacilo, na mezinarodni jednani to nestaci.
/cituji z casop. Tyden: "Mezi českými politiky je to s němčinou obecně špatné, málokdo se dokáže vyjádřit,...uvedl nejmenovany politik.." /
Primlouvam se pro deset deka lidskosti i pro ty, ktere zrovna nemusime[smích])
Zdravim babi herbe
[smích] [smích] [smích] [smích] [smích] [smích]

42738

9.2.2005 8:20

RE: Pod Grossem se houpá židle

Adapa 213.?.?.?

Reakce na 42738

Zdravím pani babi herbe,
jen bych se zeptal, a jste si jistá, že pan Gross umí anglicky? [smích]
Nechci tvrdit, že neumí, nejsem si totiž jistý. Ale vzpomínám si, že když se provalilo jak odfláknul diplomku, tak se všude říkalo, že nechával nějakou svou asistentku překládat výroční zprávy ČNB z angličtiny, protože neumí ani pořádně anglicky...

42763

7.2.2005 15:35

Pod Grossem se houpá židle

Ceska aceska (zavináč) telus (tečka) net 64.?.?.?

Je to ta sama pani Grossova, se kterou zhresil pan soukromy detektiv Zemek?

42575

7.2.2005 17:00

RE: Pod Grossem se houpá židle

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 42575

No a co? Je to kožený, je to na to stvořený. [vyplazený jazyk]

42588

7.2.2005 18:58

Pod Grossem se houpá židle

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Lev - mate pravdu, clovece, ale tohle by mohlo byt signalem, ze se casy meni a nadale se ani rozkradani v malem nebude tolerovat, stejne jako zadne spinave penize do kapes politikum [mrknutí jedním okem]
A to by byl veskrze DOBRY signal! [mrknutí jedním okem]

42604

7.2.2005 22:19

Pod Grossem se houpá židle

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Co novou politickou stranu? Neuplatne loajalni jedince pracujici pro ocisteni jmena naseho naroda... Nebo neni toho uz snad prilis?[naštvaný]

42624

7.2.2005 23:09

RE: Pod Grossem se houpá židle

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 42624

Medo bedo,proč novou,je jich tu asi 50,možná více.Každá má svého předsedu a každá je ta nejpoctivější a každá chce prachy za volební hlasy.Co je moc,to je moc.

42632

7.2.2005 23:36

Pod Grossem se houpá židle

Jarek 193.?.?.?

Lev - lépe bych to nenapsal. Mám ale smůlu, že v týhle blbý republice už 58 let žiju. Jen si tak furt říkám, že ta revoluce měla být jakákoli, jen ne ta zatracená sametová. Co s tím teď? Je mi vždy špatně, když někdo chytrej přesvědčuje tenhle zku.....j "nováckej" národ, aby šel volit. Výsledek stál vždycky za to! Volit už nepůjdu, nemám koho, a vlastně je to taky názor, ne? Ať Vás všechny moc nezdržuju, dobrou noc.

42634

8.2.2005 1:15

Pod Grossem se houpá židle

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Politici ,protoze vedi ,ze kradou i mimo toho ,co jim stat-narod dava,tak si zajistuji nesmrtelnost pomoci imunity na vsechno ,co ma s nimi spolecneho atim chteji ostranit kritiku volice a udelat si zakony sami pro sebe . Takove defnestrace se vsemi az moc prezranymi koncely i s jejich imunitou by mela projit oknem prazskeho hradu i kdyz uz zadne smeti a bordel pod oknem by nezajistovalo jejich bezurazovost,otazkou je zda hradni prikop je dostatecne hluboky aby mohl pojmout vsechny ty zakonodarce rozkradani-privatisace a jineho a tak by mel spravce prazskeho hradu opet zavest medvedy ,kteri by hradni prikop "cistili" a radeji vetsi mnozstvi ,aby se nam neprezrali a netloustli s prilisneho prekrmovani.
Referendum a pravo odvolat neposlusneho-i rozkradjiciho poslance ,je tim nejlepsim resenim pro volic ek dosahnuti slechu hluchych poslancu-zastupcu politicke strany,byroktacie ma tvrdou kuzi a prosla od Hitlera az po zlate doby kapitalismu bez skrabnuti,takze Cesky narod v ramci sve vlatsni zachrany muze jen vitat nebojacneho,pokud mozno svobodneho ,bez rodiny a chodiciho domu kanaly,aby nam rekl,o kolik v penezich vlastne bezi,abychom dle receptu Svateho Vaclava vyvazili kazdeho vola zlatem nasich pokladnic.

42639

8.2.2005 5:19

Pod Grossem se houpá židle

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 4.?.?.?

nejak mi tady chybeji nazory amerofilu!!! tak jaky nazor na sdeli marty ci modracek???
stefan

42654

8.2.2005 9:50

Pod Grossem se houpá židle

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Jsem moc rád, že jste napsal pravdivé informace a doufám, že nazapadnou.

42670

8.2.2005 10:09

Pod Grossem se houpá židle

Jarka 160.?.?.?

Gross v tom neni sam, ted se na nem nenecha sucha nit..Myslim, ze je to dobre, protoze predstavitel nasi vlady by mel byt cisty jak beranek....Ale co ostatni vysoci politicti urednici? Ty jsou cisti?
Muze mi tady nekdo jmenovat opravdu poctiveho, svedomiteho politika? A treba i z oposice?
Moje nejhorsi lidska vlastnost je zvedavost.....

42671

8.2.2005 17:08

RE: Pod Grossem se houpá židle

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 42671

Jarko,treba pan Schwarzenberg. Jakozto financne sobestacny clovek do politiky na rozdil od jinych kvuli prachum neleze.

42712

8.2.2005 12:05

Pod Grossem se houpá židle

jimi j (tečka) jimi (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

[oči v sloup] ...to je ono...svádět to na novináře. Tohle je na objednávku a novináři se bohužel nechali zkorumpovat a zatáhnout do politikaření hladových a nenažraných politiků,kteří se opět třesou na koryto.

42686

8.2.2005 23:36

RE: Pod Grossem se houpá židle

viktorie 160.?.?.?

Reakce na 42686

> [oči v sloup] ...to je ono...svádět to na novináře. Tohle je na
>objednávku a novináři se bohužel nechali zkorumpovat a
>zatáhnout do politikaření hladových a nenažraných
>politiků,kteří se opět třesou na koryto.


Tohle je pomsta ODS za tým Mlýn. Vyšetřování danových úniků, tunelování bank či jakékoliv jiné hospodářské kriminality, je našim pravicovým politikům proti mysli. ODS se dala slyšet že zrušení "Útvaru odhalování korupce a finanční kriminality", bude jedním z prvních kroků, které učiní po volbách. Ona kdyby se jen desetina jejich zlodějin dostala na veřejnost, měli by po volebních preferencích.

42729

8.2.2005 13:07

Pod Grossem se houpá židle

Lucka 82.?.?.?

Sametova revoluce byla habadura,jenom jako pro cesky lid a okolni svet. Vzdyt ti co byli pred revoluci komunisty,tak bud jimi po roce 89 zusstali a nebo jenom vymenili stranu. Vsichni ve vlade stoji za ...., na postech ministru jsou lidi,kteri tomu nerozumi a nadelaji vic problemu nez uzitku viz.byvala min.Souckova atd.vycet jmen by byl dlouhy. A pan Gross je uprimne sasek,jestli se to nekomu nelibi, ma smulu. O tehle republice bych vubec nemluvila jako o demokraticke,spise to pripomina vladu horni vrstvy=politici,hrabou si na svuj pisecek a na ten zbytek lidi smoli a to zvysoka.[naštvaný] A ta poslanecka imunita je pekna blbost, to si pak kazdy politik muze delat,co chce a schovavat se za ni. Kde je pak nejaka spravedlnost?![zmaten]Ja zapomnela,ze bohuzel ziju tady.

42692

8.2.2005 14:59

Pod Grossem se houpá židle

Karel z Čech 212.?.?.?

Je hezké, že ředitelé Zeměkoule ze západní polokoule nám tady radí, co jsme měli či neměli udělat, co jsme udělali špatně a co máme dělat dál. Takové rady od zeleného stolu jsou k nezaplacení. Jen škoda, že nedokázali poradit sami sobě, když volili křováka. Samozřejmě si budeme muset poradit sami, ať se to radilům sebevíc nelíbí. A také si samozřejmě poradíme.

42701

8.2.2005 17:10

RE: Pod Grossem se houpá židle

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 42701

poradime,ale za jakou cenu? Clovek ma nekdy takovej vztek,ze by ihned zavedl pravo sari'ia. Podvodnik by si dvakrat rozmyslel podvadet, ono mit a nemit ruku anebo si par tydnu nestoupnout na nohy je docela na povazenou [oči v sloup]

42713

9.2.2005 1:39

Pod Grossem se houpá židle

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

INFO:

!!! POZOR PETICE ZRUSENA !!!

Petice za odvolani Grosse (http://rezignace.nazory.cz) byla necekane po pulnoci poskytovatelem weboveho prostoru neoduvodnene zablokovana!!!

Bolsevicke praktiky se vraci do CR!!!

42741

9.2.2005 8:21

RE: Pod Grossem se houpá židle

Adapa 213.?.?.?

Reakce na 42741

Ale funguje dále, byla pouze přesunuta na následující adresu:
http://www.bloguje.cz/petice/index.php

42764

9.2.2005 8:24

Petice k odvolani S. Grosse

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 42741

pozor ! petici najdete zde:
http://www.bloguje.cz/petice/index.php

42766

19.2.2005 14:46

RE: Pod Grossem se houpá židle

Tichoslapek tichoslapek (zavináč) mail (tečka) cz 192.?.?.?

Reakce na 42741

Bolsevicke praktiky se vraci do CR!!! = NAPROSTA BLBOST. Ony ty praktiky totiz nikdy nezmizely.

43809

9.2.2005 23:22

Pod Grossem se houpá židle

babi herbe 62.?.?.?

Chlapci,
prosim Vas, najdete tomu vydesenemu panovi (83???) jeste alespon jednu adresu s petici, at muze klidne spat.
babi herbe

42880

10.2.2005 12:31

Pod Grossem se houpá židle

Karel z Čech 212.?.?.?

To všechno není nic, proti nejlepšímu fóru, který se dnes objevil. Simikanič Předseda strana Česká pravice) za stranické peníze (tedy zatím peníze nemá, ale zaplatí, až je strana bude mít) koupil od Roda směnku na 900.000 Kč, která jistí Grossův úvěr, a ihned ji roztrhal, aby Gross nemusel nic splácet.

http://www.ceskenoviny.cz/index_view.php?id=114711

Znáte někdo lepší vtip?

42933

10.2.2005 13:21

RE: Pod Grossem se houpá židle

google 217.?.?.?

Reakce na 42933

Gross padne [velký smích] a nahradi ho nova vychadzajuca hviezda prazskej politickej sceny:

http://i.cn.cz/1107984687_simkanic-michal.jpg

no, to uz nie je na smiech [pláč]

42941

10.2.2005 14:06

RE: Pod Grossem se houpá židle

Lev 82.?.?.?

Reakce na 42941

No reknuTi Bolo, ze takoveho maleho čuníka, ktereho jsi nam predstavil na tom obrazku jsem uz dlouho nevidel. Je to snad nejaky import z USA do CR ? [chechtot] [chechtot]

42947

10.2.2005 16:13

RE: Pod Grossem se houpá židle

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 42947

http://i.cn.cz/1090159118_gross-tiskovka.jpg

Gross neodstoupit nechce
http://www.ceskenoviny.cz/index_view.php?id=114889

Čuňas z předchozího komentáře je znám svými debilními proamerickými slinty na Neviditelném psu. Od založení strany roku 1993 strana ještě nikdy ve volbách nezískala dost hlasů ani na nárok na volební příspěvek.
Ale až peníze získá, tak Rodovi 900 tisíc určitě zaplatí.

42959

10.2.2005 16:45

Jaký "Čuňas" z předchozího komentáře?

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 42959

Já znám "Čuňase" Stárka, ale toho pána na fotce neznám.

42963

10.2.2005 18:12

RE: Pod Grossem se houpá židle

google 62.?.?.?

Reakce na 42947

Rostislav Rod, kterému Grossův strýc František Vik dluží 900.000 korun, údajně prodal směnku za tutéž cenu předsedovi neparlamentní strany Česká pravice Michalu Simkaničovi. Peníze ale zatím Rod nedostal - podle Simkaniče se dohodli na odložené splatnosti do doby, než bude mít Česká pravice dost finančních prostředků.

no a to je ten Michal Simkanic..

42970

10.2.2005 22:44

RE: Pod Grossem se houpá židle

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 42941

Členem strany Česká pravice je další superexot, Jiří Včelař Kotas.Kdysi kandidoval i na prezidenta.Nádherné stádečko.

43004

10.2.2005 23:34

RE: Pod Grossem se houpá židle

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 43004

>Členem strany Česká pravice je další superexot, Jiří Včelař
>Kotas.Kdysi kandidoval i na prezidenta.Nádherné stádečko.

To je zasloužilý emigrant. Jen co se vrátil z Kanady, tak založil banku Bohemia. Ta první ze všech bank zkrachovala. Má tedy nejlepší odborné předpoklady být Grossovám nástupcem.

43015

10.2.2005 23:37

RE: Pod Grossem se houpá židle

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 43015

Píšu samé překlepy - omlouvám se čtenářům.
Fotka Kotase
http://www.ceskapravice.cz/images/kotas.jpg

43016

12.2.2005 12:47

Pod Grossem se houpá židle

Lev 82.?.?.?

Docela mily par

http://img.blesk.cz/blesk/imgdb/original/phpCjqS9N.jpg

43115

12.2.2005 14:56

Pod Grossem se houpá židle

Pesimista 64.?.?.?

Kdysi mi jeden kamarad (stary kantor) rekl ze Standa Grossu byl nejvetsi hovado na prumce, kterou prolezl jen s odrenyma usima, takze by mohl byt docela "inteligentni" posunovac na nakladadovem nadrazi. To se mu asi moc nelibilo, tak se dal na politiku.
Pak dostal papiry na JUDra, dokonce i "slozil" statni zkousku z cestiny, sbalil manzelku se zajimavou existenci, a obklopil se i jinymi kurvami z okruhu bolseviku. Jelikoz v dobe "plysaku" byl jeste hodne mlady tak nemohl nic urvat kdyz se "rozdelovalo", proto se ted snazi dohanet sve soukmenovce. Bohuzel cesti politici maji uz ve svete povest zrovna takovou jako treba prazsti taxikari, ci devy na E-55. Jsem zvedav kolik to vezme jeste generaci nez se z Ceska stane to v co jsme doufali kdyz jsme v 89 poprve zavitali domu (a mylne mysleli ze to vezme 2-3 roky).

43119

12.2.2005 17:23

RE: Pod Grossem se houpá židle

Pesimista 64.?.?.?

Reakce na 43119

Sorry, spravne melo byt "statni zkousku z nemciny"

43128

15.2.2005 21:34

Pod Grossem se houpá židle

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Pesimista - bude to trvat mozna i nekolik generaci... [pláč] nejhorsi, co komuniste napachali jsou skody na lidech... [naštvaný]

Me se spis libi tohle:

Rod v e-mailu uvedl, že Mladá fronta Dnes, jež na případ upozornila, vyvolává ve svém zpravodajství účelové nálady. "Proto jsem se rozhodl toto gesto pana předsedy České pravice podpořit a prodal jsem mu směnku bez jediné koruny zisku."

Dnešní Lidové noviny napsaly, že se zřejmě léčil či stále léčí v jihlavské psychiatrické léčebně a minimálně rok užíval antipsychotika, která se předepisují na léčbu schizofrenie.


To ma znamenat jako co? Ze schizofremik taha premiera z bryndy? Nebude to spis nastrcena figurka? [oči v sloup]

43517

18.2.2005 11:52

Pod Grossem se houpá židle

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

http://www.novinky.cz/05/01/91.html

A pokracujeme, no [chechtot]
...jak hluboko do zazemi Grossu ta Barkova asi ma? [mrknutí jedním okem]

Ja jen tak, ze se s vedenim trestniho stihani za dost STARY pojistovaci podvod prislo az ted??? (jen takova nevinna myslenka [smích] )

43755

19.2.2005 14:43

Pod Grossem se houpá židle

Tichoslapek tichoslapek (zavináč) mail (tečka) cz 192.?.?.?

Ona tak nejak cela ceska spolecnost pripomina purgentni vaginalni vytok, nemyslite?

43808

20.2.2005 13:26

Pod Grossem se houpá židle

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

A bude hur:
http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?y=domaci/gross.htm

[chechtot]

Za nejzavaznejsi povazuji zjisteni, ze za uverem Grossove manzelce Sarce stoji financni skupina PPF, jenz usiluje o ziskani kontrolnich 51% akcii Ceskeho Terorcomu [mrknutí jedním okem] Je tim padem jasne, proc Sarka dostala rozikovou pujcku, ne? [vyplazený jazyk]¨

Takove "detaily", co dela Barkova jako treba tohle:

Dům koupil provozní nevěstince
Respekt ale upozorňuje na podezřelé okolnosti, za jakých byly sousední dvě stavby získány. Barková totiž zvítězila v dražbě na koupi domu na Proseku už v únoru 2003. Nejvyšší nabízenou částku - skoro jedenáct milionů korun - ale nesložila a proto propadla její půlmilionová dražební jistina.

Podle Respektu pak byla vyhlášena nová dražba, ve které dům za jedenáct a půl milionu korun získal jistý Martin Kopřiva. Ten sumu zaplatil, aby o tři měsíce později svůj nově nabytý majetek prodal za pouhých pět milionů - Libuši Barkové.

Kopřiva v minulosti pracoval jako provozní v pražském nevěstinci Escade. Ten sídlí v budově, kterou vlastní právě Barková. Podle jeho bývalé manželky ale Kopřiva nevydělával tolik, aby mohl transakci zaplatit.


...bych jaksi ani neresil [chechtot] [mrknutí jedním okem]

43871

21.2.2005 12:35

Pod Grossem se houpá židle

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Konecne dto nekomu doslo, ze ten nevestinec Barkova vede [smích]

http://bleskove.centrum.cz/udalosti/clanek.phtml?id=5879

...a podivejme se na Tlusteho:

http://bleskove.centrum.cz/udalosti/clanek.phtml?id=5881 [chechtot] Hlavne nenapadne. Priklepneme PPF pohedavku za miliardu a dostaneme uver [chechtot]

43927

Příspěvků: 81

07.02. 03:08 karel  Pod Grossem se houpá židle
07.02. 09:42 P.Peshmerga  RE: Pod Grossem se houpá židle
07.02. 06:43 Vaclav  Pod Grossem se houpá židle
07.02. 12:08 babi herbe  RE: Pod Grossem se houpá židle
07.02. 22:54 Vratislav  RE: Pod Grossem se houpá židle
08.02. 01:21 karel  RE: Pod Grossem se houpá židle
08.02. 08:50 Pavel Benda  RE: Pod Grossem se houpá židle
08.02. 13:17 vlk samotar  RE: Pod Grossem se houpá židle
08.02. 19:30 Fredy  RE: Pod Grossem se houpá židle
08.02. 21:21 Vaclav  RE: Pod Grossem se houpá židle
07.02. 08:41  Pod Grossem se houpá židle
07.02. 09:03  Pod Grossem se houpá židle
07.02. 10:23 IVAn  Pod Grossem se houpá židle
08.02. 13:52 Rastaf  RE: Pod Grossem se houpá židle
07.02. 11:05 xy  Kamenujte toho koho chceme.
07.02. 21:07 Josef E. Dolecek  RE: Kamenujte toho koho chceme.
08.02. 10:09 xy  RE: Kamenujte toho koho chceme.
07.02. 22:13 P.Peshmerga, Mgr Paed  RE: Kamenujte toho koho chceme.
08.02. 10:14 xy  RE: Kamenujte toho koho chceme.
07.02. 22:58 Vratislav  RE: Kamenujte toho koho chceme.
08.02. 08:05  RE: Kamenujte toho koho chceme.
08.02. 08:55 Tonda  RE: Kamenujte toho koho chceme.
08.02. 21:56 Šauerová  RE: Kamenujte toho koho chceme.
09.02. 00:06 oji  RE: Kamenujte toho koho chceme.
09.02. 09:13 Jarka  RE: Kamenujte toho koho chceme.
09.02. 15:30 Karel z Čech  RE: Kamenujte toho koho chceme.
12.02. 14:24 emigrant  RE: Kamenujte toho koho chceme.
07.02. 11:43 Adapa  Pod Grossem se houpá židle
07.02. 12:15 delta.100  Pod Grossem se houpá židle
07.02. 12:18 Lev  Pod Grossem se houpá židle
07.02. 21:00 NAFTAK  RE: Pod Grossem se houpá židle
07.02. 12:22 trodas  Pod Grossem se houpá židle
07.02. 12:42 Adapa  RE: Pod Grossem se houpá židle
07.02. 13:51 Adapa  Pod Grossem se houpá židle
07.02. 15:45 P.Peshmerga  RE: Pod Grossem se houpá židle
07.02. 22:28 babi herbe  RE: Pod Grossem se houpá židle
07.02. 22:54 P.Peshmerga, Mgr Paed  RE: Pod Grossem se houpá židle
08.02. 08:19 Sidonius  RE: Pod Grossem se houpá židle
07.02. 23:05 Vratislav  RE: Pod Grossem se houpá židle
08.02. 08:47 Adapa  RE: Pod Grossem se houpá židle
08.02. 14:44 Karel z Čech  RE: Pod Grossem se houpá židle
09.02. 01:13 babi herbe  RE: Pod Grossem se houpá židle
09.02. 08:20 Adapa  RE: Pod Grossem se houpá židle
07.02. 15:35 Ceska  Pod Grossem se houpá židle
07.02. 17:00 P.Peshmerga  RE: Pod Grossem se houpá židle
07.02. 18:58 trodas  Pod Grossem se houpá židle
07.02. 22:19 MedaBeda  Pod Grossem se houpá židle
07.02. 23:09 Vratislav  RE: Pod Grossem se houpá židle
07.02. 23:36 Jarek  Pod Grossem se houpá židle
08.02. 01:15 Robert Nohejl  Pod Grossem se houpá židle
08.02. 05:19 stefan  Pod Grossem se houpá židle
08.02. 09:50  Pod Grossem se houpá židle
08.02. 10:09 Jarka  Pod Grossem se houpá židle
08.02. 17:08 MedaBeda  RE: Pod Grossem se houpá židle
08.02. 12:05 jimi  Pod Grossem se houpá židle
08.02. 23:36 viktorie  RE: Pod Grossem se houpá židle
08.02. 13:07 Lucka  Pod Grossem se houpá židle
08.02. 14:59 Karel z Čech  Pod Grossem se houpá židle
08.02. 17:10 MedaBeda  RE: Pod Grossem se houpá židle
09.02. 01:39  Pod Grossem se houpá židle
09.02. 08:21 Adapa  RE: Pod Grossem se houpá židle
09.02. 08:24 Vcelicka  Petice k odvolani S. Grosse
19.02. 14:46 Tichoslapek  RE: Pod Grossem se houpá židle
09.02. 23:22 babi herbe  Pod Grossem se houpá židle
10.02. 12:31 Karel z Čech  Pod Grossem se houpá židle
10.02. 13:21 google  RE: Pod Grossem se houpá židle
10.02. 14:06 Lev  RE: Pod Grossem se houpá židle
10.02. 16:13 Karel z Čech  RE: Pod Grossem se houpá židle
10.02. 16:45 Vodník  Jaký "Čuňas" z předchozího komentáře?
10.02. 18:12 google  RE: Pod Grossem se houpá židle
10.02. 22:44 Vratislav  RE: Pod Grossem se houpá židle
10.02. 23:34 Karel z Čech  RE: Pod Grossem se houpá židle
10.02. 23:37 Karel z Čech  RE: Pod Grossem se houpá židle
12.02. 12:47 Lev  Pod Grossem se houpá židle
12.02. 14:56 Pesimista  Pod Grossem se houpá židle
12.02. 17:23 Pesimista  RE: Pod Grossem se houpá židle
15.02. 21:34 trodas  Pod Grossem se houpá židle
18.02. 11:52 trodas  Pod Grossem se houpá židle
19.02. 14:43 Tichoslapek  Pod Grossem se houpá židle
20.02. 13:26 trodas  Pod Grossem se houpá židle
21.02. 12:35 trodas  Pod Grossem se houpá židle

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 5

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 1

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 1

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
389 478,80 Kč

Poslední aktualizace: 29.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 483