Diskuze k článku

Správný sociální demokrat

Příspěvků 47

5.2.2005 1:56

Správný sociální demokrat

aleff aleff (zavináč) centrum (tečka) cz 80.?.?.?

taky jsem si musel odplivnout ...

pro zvědavce - ten žlutozelený kemr se nachází na adrese

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005020402

NO MERCY !!!

42386

5.2.2005 2:34

Správný sociální demokrat

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Abych po pravde rekl,nic jineho jsem neocekaval,protoze dobre znam, co v nas je,Hitler nas mel za pakaz,producirovani,divadlo,predvadeni se ,podtrhy vseho druhu,koleborace s kdekym,to je nas udel,nakonec ,co jsme si udelali ,to mame ,kazdy narod dostane ,co zaslouzi.
Hrozne bych byl prekvapen ,kdyby tomu bylo naopak,ale to je jen ajen nesplnitelna pohadka,demokracie je poslednim stupnem k dikatture medii a velkych koncernu,na to se musi obycejni lide pripravit,ze panska liskovka po zajecim hrbetu skace.
Vsude mediema pripominany Hitler a s tim i holocaust zapominaji ,co on sam rekl o svobode naroda;"Narod jez nebojuje o svou svobodu ,si svobody nezaslouzi".
Vzdycky nam jej vsude predestirali a delaji to dodne s ,ze byl blazen ,ale casem zjistuji ,ze to tak neni,ze i on mel v mnohem pravdu.

42390

5.2.2005 4:25

Správný sociální demokrat

Belveder 64.?.?.?

to se nam z toho umouneneho zeleznicare vyklubal peknej vychytralek

42402

5.2.2005 9:03

RE: Správný sociální demokrat

JARKA 160.?.?.?

Reakce na 42402

Tech vychytralku bude vic, hlavne, ze to mysli "uprimne" jako Gross..Je dobre, ze se jim slape na paty..Neni mozne, aby hlasali vodu a pili vino...Aby brali na pasek poctive a svedomite lidi Ceska!!!!!!!!

42409

5.2.2005 12:03

RE: Správný sociální demokrat

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 42409

>Tech vychytralku bude vic, hlavne, ze to mysli "uprimne"
>jako Gross..Je dobre, ze se jim slape na paty..Neni mozne,
>aby hlasali vodu a pili vino...Aby brali na pasek poctive a
>svedomite lidi Ceska!!!!!!!!

Máte pravdu pí. Jarmilo, ale ono to bude asi převelice těžké, najít ty "správné" zástupce lidu. Těch svědomitých tam bude možná dost, ale šanci dostat se do těchto vyšších postavení, kde by mohli něco změnit, vytvořit, či předělat, mají mizivou a navíc, právě ti poctiví, na které se odvoláváte, budou nejspíš taky co nejvíc "čechy". V hospodě to umí každý na jedničku, ale mnoho z nich bude volit komunisty, v domnění, že tito zase seberou těm co si nahrabali veškerý majetek, aby si zase byli všichni "rovni", anebo radši nebudou volit vůbec a pojedou na chatu, či na chalupu. Tady trošku poopravím p.Nohejla s jeho citátem od A.Schikellgrubera, že ten národ, který nebojuje o svoji svobodu, si ji nezaslouží, ale v tomto případě jde spíš o to, že národ má takovou vládu, jakou si zaslouží, potažmo jakou si zvolil. Češi by se rádi přirovnávali k jiným národům, třeba ke Švýcarům, ale sakra čím ?! Kdyby jsme byli jako oni, tak by to doma vypadalo docela jinak, nebo se snad mýlím ? Teď jsem měl možnost shlédnout více filmů české provenience posledních let, a musím říct, že tam ta nátura a chování je docela zřetelné, akorát češi si to moc neuvědomují a často se tomu smějí. Tož tak.

42418

5.2.2005 5:09

Dořezal be se v něm někdo české krve?

Janek 24.?.?.?

Podle všech příznaků ten popisovaný vykuk je národa židovského. Nemá někdo k dispozici podrobnější informace?

42405

5.2.2005 7:40

RE: Dořezal be se v něm někdo české krve?

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 42405

Podrobnější informace bohužel nemám, ale Stanislav Gross skutečně patří mezi šesticípé. Stejně jako K. Kühnl, V. Mlynář, J. Kavan, J. Schling, D. Burešová, M. Emmerová a mnoho dalších. [naštvaný]

42407

6.2.2005 2:47

RE: Dořezal be se v něm někdo české krve?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 42407

No pozdrav pan Buh! To vysvetluje hodne, ci radeji vsechno, co se tyka zaprodannosti. Zakonite, toto (dnesni) vedeni zeme ma jine zajmy a velmi casto docela opacne, nez by si obcane statu prali.

42464

5.2.2005 12:55

RE: Dořezal be se v něm někdo české krve?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 42405

Ten, kdo ho pred radove patnacti lety misto sebe dosadil a dodnes taha za provazky, tak ten je zodpovedny za jeho "uprimne mysleni".
To uz neni ani seda eminence, to je ON.
ON, pan zkurvysyn.
A je uplne jedno k jakemu nabozenstvi se hlasi, jake je rasy, nebo barvy kuze.

Ale po vsech tech aferach za poslednich patnact let, tusime.
SRDCEM CECH TO URCITE NENI
....ale treba uz zatrepal nozickami a neni jiz mezi nami.
Ale co zanechal po sobe vidime.
Aspon mel Standovi zmenit prijmeni.
Za jmeno novak sykora dvorak fojtik....tam to tak nebije do oci[cool]
Ale vse stihnout nemuze.
Ani ON ne.
P.S. Standa musi vydelavat bokem hodne.Musi. Ale neverim, ze mu z toho moc zustane. Pekne vse odevzda panu ON, nebo jeho potomkum.
Ale co,...na chleba jeste je.
A bude.
[mrknutí jedním okem]

42422

6.2.2005 1:22

RE: Dořezal be se v něm někdo české krve?

Nillbert Nullingsworth 160.?.?.?

Reakce na 42405

Shalom drazí přátelé Velkého Izraele(čtenáři Zvědavce) [velký smích]

Tak tohle je jedna z nejsprostších pomluv jaké jsem tu kdy četl!
Kolotuk ani ta jeho bufetářka s námi nemají nic společného!
Nespojujte nás laskavě s touto kreatůrou!

za Židy - Nill

42456

6.2.2005 8:59

RE: Dořezal be se v něm někdo české krve?

Tom 24.?.?.?

Reakce na 42456

>Tak tohle je jedna z nejsprostších pomluv jaké jsem tu kdy četl!
Kolotuk ani ta jeho bufetářka s námi nemají nic společného!
Nespojujte nás laskavě s touto kreatůrou!

A že jsou si tak jistej? Do kterýho kolena prabáby ho proklepli?

Šalom

42487

5.2.2005 10:37

Správný sociální demokrat

Olbram 205.?.?.?

To co me nejvice mate, je ta celkem slaba reakce na clanky ktere odhaluji korupci politiku v Ceske republice. Jakoby, tim, ze tito politici jsou slabeho intelektu, delaji svou posici zdanlive pristupnejsi pro prumerneho cloveka. Asi takto. Kdyz takovy idiot( a zde si muzeme pridat jmeno jakekoliv) dosahl teto posice tak i ja bych se tam mohl v budoucnosti dostat, a kdyby byla prilezitost i ja bych kradl. Nemohu pochopit jak politik v demokracii muze rici:" me finnance ackoliv jsem placen ze statni pokladny jsou ma soukroma vec." To je prece skandal. To neni demokracie, monarchie. V Cesku se divaji na politiku stejnym zpusobem jako sleduji sport. Vypada to, ze na Hradcanech je novy Mnichov. "O nas bez nas." To je ovsem stejna dynamika jako byla za komunistu. Ustanovila se vladnouci trida, ktera si rika Elita, ackoliv nevim proc, a ta je impervious to jakekoliv kritice. Za takove ekonomicke zlociny by ve vyspele demokracii sli do kriminalu. Schazi tam ta kontrolni nezavisla vetev vlady.

42417

5.2.2005 15:31

RE: Správný sociální demokrat

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 42417

>To co me nejvice mate, je ta celkem slaba reakce na clanky
>ktere odhaluji korupci politiku v Ceske republice.

Já myslím, že důvodem je rezigance, uvědomění si, že nemáme možnost zasáhnout do dění, že politikové jsou neodvolatelní a nepostižitelní, a ze slova "demokracie" zůstalo jen to prázdné slovo.

Lidí nejsou blbí. I když to možná nedokáží formulovat přesně, tak nějak vyše uvedené cítí vnitřně.

42427

5.2.2005 21:23

RE: Správný sociální demokrat

Comodor Falkon 194.?.?.?

Reakce na 42427

Tak,tak... Vysthl jste to přesně... Ostatně, pokud by národ někde nějakým záhadným způsobem získal novou životní sílu, tak holýma rukama proti policejním mlátičkám nové doby toho nikdo moc nezmůže... (Těžkooděnců a spol. totiž bude vžy více než těch, kteří budou ochotni aktivně se na budoucnosti podílet...)

42444

5.2.2005 21:33

RE: Správný sociální demokrat

Olbram 205.?.?.?

Reakce na 42427

Mate pravdu pane Stwora, lide nejsou blbi, pokazde kdyz jedu do Prahy se potkam s fantastickymi lidmi kteri jsou neobycejne talentovani, a proto me stve, ze ziji hure nez ja. Nelibi se mi, ze spousta toho co by jim melo patrit jim bylo ukradeno.
Kdyz se podivate na organisaci vlady v USA tak vidite, ze zakladajici otcove ve sve moudrosti pochopili to, ze moc korumpuje. Proto oni ustanovili urcite kontroly v systemu ktere zarucuji urcitou spravedlnost. Tyto zasady byly v Cechach opominuty. Vladne tam predstava, ze prace politika je vlastne koryto bez nejake relace k volicum. Chybi tam moudry hlas, ktery by mel vahu a zkusennost. Tak jako byl TGM pred valkou. Jde to do takove perverznosti, ze si poslanci odhlasovali imunitu do konce zivota? Imunita byla minena pro neco uplne jineho. Ne aby chranila ozraleho poslance pred stihanim. A to mate jedno za druhym.

42445

5.2.2005 13:12

myslim to uprime

djb 83.?.?.?

a rikam, ze je mi uplne jedno, kolik penez ma gross, jak bydli, kam posle deti do skoly,je mi jedno, ze ma vazby na podsveti a jak naklada s nejakymi poslaneckymi prispevky protoze

1) kazdy bydli nejlepe jak mu prijmy umoznuji
2) kazdy posle deti do te nejlepsi skoly do jake muze a to ze ma jinak v programu bezplatne skolstvi? no a? zatim neni na odpovidajici urovni byla by to to otazka mnoha let, nez by se verejne skolstvi vylepsilo, ale jeho deti se vzdelavaji prave ted, nemuzou cekat
3) kazdy politik ma vazby na podsveti a dobry politik snad i dneska musi mit pratele vsude a pokud dokaze a vyuziva ty vazby ku prospechu republiky, popr. v boji s kriminalitou? proc ne
4) jsou to jeho prispevky, at si s nimi dela co chce
5) kde bere ostatni penize nevim a opet je to jeho vec, pokud je nekomu neukradl

pokud jinak dela svoji praci dobre a vse dokaze vyuzit spravne a nikoho tim neokrada(cert vem nas danove poplatniky, pro nas je tohle v ramci statniho rozpoctu zanedbatelne minimum a prijatelna cena za schopneho cloveka)

jenomze a to zas vadi me
gross tu praci dela blbe, neumi plnit program, neumi ridit stat, neni schopny clovek na svem miste a proto by mel jit pryc

ale o tom clanek neni, jake dela chyby a co je spatneho na tom ze sedi tam kde sedi. pouhe trapne zavistive plky

42423

5.2.2005 17:07

RE: myslim to uprime

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 42423


>gross tu praci dela blbe, neumi plnit program, neumi ridit
>stat, neni schopny clovek na svem miste a proto by mel jit
>pryc
dnb
Etika mistnich politiku uplne v hajzlu.

>ale o tom clanek neni, jake dela chyby a co je spatneho na
>tom ze sedi tam kde sedi. pouhe trapne zavistive plky
Asi jsi hodne bohaty, ze ti nevadi vyhazovat sve penize za slompackou praci
toho, ktery sluzbu narodu bere jako přítěž při žraní z koryta.
Nez poslat tomu panackovi penize na jeho plat, tak to si radej koupim
LTJ Bukem cd.

42430

5.2.2005 17:09

RE: myslim to uprime

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 42423

Omluva
djb[zahanbení]

42432

6.2.2005 0:56

RE: myslim to uprime

djb 83.?.?.?

Reakce na 42432

omluva se prijima[smích]. Jinak vidim, ze jste presne nepochopil muj clanek. Mimochodem, nejsem bohaty, ba ani v prumeru, ale to neni podstatne. Vadi mi vyhazovat penize za nekoho kdo dela tu praci tak spatne jako je Gross. Nevadilo by mi to vyhazovat za nekoho, kdyby tu praci delal dobre. Ale to vse tam pisu.
Pro me proste neni podstata problemu neci prijem, ale neci vykon.
Zdravim a preji at idealy drzi

42453

6.2.2005 8:49

RE: myslim to uprime

Tom 24.?.?.?

Reakce na 42423

>3) kazdy politik ma vazby na podsveti a dobry politik snad i dneska musi mit pratele vsude a pokud dokaze a vyuziva ty vazby ku prospechu republiky, popr. v boji s kriminalitou? proc ne

A nemělo by tam být spíše:

3) kazdy politik ma vazby na podsveti a dobry politik snad i dneska musi mit pratele vsude a pokud dokaze a vyuziva ty vazby ku prospechu svému, popr. i s kriminalitou? proc ne

[mrknutí jedním okem]

42486

9.2.2005 15:49

RE: myslim to uprime

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 42423

http://www.pragmatik.szm.sk/obr/standa_po.jpg

42822

5.2.2005 17:09

Správný sociální demokrat

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Podzim 2006 (Vzpomínky železničáře)

Jede Stáňa po kolejích s drezínou jak lasička a vzpomíná s nostalgií když byl v státě jednička. "Všechno na mě vymysleli ve všem jsem byl nevinně, výhoz pro pár milionů, věříte té kravině?
Všechno mně pak zabavili i mé snubní prsteny, strachy se teď počůrávám sháním prachy na pleny. Před rokem jsem, blbec jeden, je to chyby lávky, snížil vlastně i sám sobě sociální dávky. Z Barrandova vypadl jsem, mám náhradní byt, a občany spoluromy bývám občas zbit. Pomožte mně lidé zlatí do vlády chci zas, jsem upřímný,spravedlivý, nikdy žádný ras. Kdo by mě zas do Strakovky pomoh' najít průchod, tomu se já revanšuji a zvednu mu důchod.
Na tajném pak zasedání společně se zpijem, vždyť demokrat sociální umí CARPE DIEM.

Asi to tak nedopadne, protože boží mlýny proti větrným a vodním jsou hrozně neefektivní a pomalé. Kdo dokáže namazat jejich rezavá ložiska, ať mně zavolá. Nafťák.

42431

5.2.2005 18:22

Správný sociální demokrat

mer petr_04 (zavináč) email (tečka) cz 84.?.?.?

Bohuzel si musime uvedomit, ze jsme jen lide. I nasi predstavitele jsou jen lide a neni zde zadny duvod se domnivat, ze jsou lepsi nez my. Jiz jsem to na zvedavci jednou psal, demokracie se da prelozit jako diktatura volenych zastupcu. Jedna se o to, ze politika je profesionalni cinnosti. Politicka kariera by mela byt tak kratka, aby nebylo mozne vyuzit ji k jinym vecem nez ke sluzbe volicu a ochrane zakonneho poradku. Bohuzel kdyz je politik ve vrcholne funkci (at jiz na komunalni, krajske ci statni urovni) vybuduje si vzdy spletenec kontaktu, kde si vsichni pomahaji navzajem na ukor volicu ci statni kasy.
Je zajimave, ze se od antickych dob ve spolecenskych systemech temer nic nezmenilo. Zatimco se vse ostatne velice rychle rozviji tak vladnuti zustava daleko pozadu.
Aristoteles velice dobre vedel, proc rika, ze demokracie je poslednim stupnem pred tyranii. I pres temer 2500 let stari bych kazdemu doporucil precist si jeho Politiku, jedna se o velice zajimave cteni a postrehy. Samozrejme ctenar musi byt shovivavy k dobovym zvykum, ale podstatu cloveka vystihl skvele a ta zustava stale stejna za vsech okolnosti.

42435

5.2.2005 21:02

RE: Správný sociální demokrat

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 42435

Je to jasné už dávno, tak jak píšete. Kdo jsme bez viny hoďme kamenem. Ale myslím si,že jím trocha lečby i sarkastickou až urážející kritikou neuškodí. Stejně na nich nic neulpí, v oklepávání jsou všichni mistři a ve svádění průserů na někoho jiného, úplní kouzelníci.

Nadávejte urážejte co se do nich vejde,
ačkoliv to v dnešním světě bez těch lotrů nejde.
Jsou to zmije v politice, které dobře znám,
co bych já tak asi dělal kdybych tam byl sám.
Nejdřív bych se rozkoukával a pak hodně blil,
nebo bych si zamnul ruce a hned s vlky vyl.

Ahoj NFT.

42441

5.2.2005 21:05

Správný sociální demokrat

v.novotny vita (tečka) nov (zavináč) worldonline (tečka) cz 195.?.?.?

Bohuzel si musime uvedomit, ze jsme jen lide. I nasi predstavitele jsou jen lide a neni zde zadny duvod se domnivat, ze jsou lepsi nez my.
To je sice pravda, proč ale z 90% stát vedou lidé spíše hodně podprůměrní (teď myslim opravdu ty nejvyšší politické funkce), tomu teda moc nerozumím. Vždyď naprostá většina by nemohla vést ani 50 členný kolektiv, ať už ve výrobní nebo jakékoliv sféře. Velice brzo by se poznalo, že na to nestačí a buď by letěli, nebo by jim dali nějakou méně náročnou práci.

42442

5.2.2005 23:25

Správný sociální demokrat

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Na to se snad neda rici nic jineho, nez ze Standa jedeeeee! [chechtot]

Bohuzel to neni ale vubec svandovni, protoze mlzeni, lhani a podivne machinace kolem zdroje penez ukazuji, ze je tu nekdo prohnily. A, jak Britske listy spravne poznamenali, to, ze ODS vicemene mlci znamena, ze ma take maslo na hlave... [zahanbení]
No, pokud Standa zustane v CSSD, tak se CSSD asi ani do parlamentu nedostane... [mrknutí jedním okem]

42451

6.2.2005 1:15

Správný sociální demokrat

68 68.?.?.?

Je velmi zajimave, jak po dlouhe roky se tady nadava na USA a na Bushe. Ta kritika prichazi od tak zvanych "politickych znalcu" z Ceska. At uz je to o ilegalnich emigrantech, kteri drzi Kalifornskou ekonomii nad vodou, tak o tom, jake zbrane si muze a nebo nemuze US obcan koupit.
Kdyz ale prijde na to, ze v Cesku jsou pokriveni politici, tak se to odbyte tim, ze to jsou zide. Kdo tam ty zidy zvolil? Kdyz vyhral ty prvni volby Bush, tak politicti znalci z Ceska tvrdili, ze ho tam dosadil soud. Coz je blbost, protoze soud tu pravomoc nema. Kdyz vyhral Bush podruhe, tak ti znalci tvrdili, ze pro nej volily "vymyte mozky." Tak jak to, ze ty "nevymyte" mozky v Cesku volily Grosse a dalsi?

Mozna by si ti pivni znalci meli zopakovat stare ceske prislovi:
"NAPRED VYJMI BREVNO Z OKA SVEHO A POTOM HLEDEJ TRISKU V OCICH JINYCH"

42454

6.2.2005 1:20

Správný sociální demokrat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

To ze je nekdo puvodu zidovskeho snad ani tolik nevadi,ale ze se nelegalne obohacuje z prace druhych urcite neni spravny.
Nekteri v tomto foru jsou opravdu az paranoidni antisemite a to neni zdrave.Podivejte se na lidi jako je Mordekai Vanunu,clovek ktery ma skutecne pevny charakter,neodsuzujte hned bezhlave vsechny lidi jen proto,ze jsou zidovskeho puvodu.Nemyslim si,ze Gross je vyznavacem judaismu,ktery touzi po zdevastovani krestanstvi a naroda ceskeho.

42455

6.2.2005 11:33

RE: Správný sociální demokrat

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 42455

Absolutní souhlas s vámi. Navíc Vanunu je opravdu štramák a divím se, že ho ještě nepřejelo "nějaké auto náhodou". AHOJ NFT:

42500

6.2.2005 13:06

RE: Správný sociální demokrat

google 193.?.?.?

Reakce na 42500

>Absolutní souhlas s vámi. Navíc Vanunu je opravdu štramák a
>divím se, že ho ještě nepřejelo "nějaké auto náhodou". AHOJ
>NFT:

ak by bol gojim, uz by bol davno prejdeny. nahodou alebo celkom otvorene. ale, kedze je Mr.Vanunu Zid, tak to by bola vrazda. so simply is it.

42502

6.2.2005 4:26

Správný sociální demokrat

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zide budou vladnout vsude,zidovsky papez je na ceste -Lustinger,zidovsky-ukrajinsky president a ministr atd...

Ukraine - Yushchenko
Reveals Why Israel
Backed Him
Zionists Already Put In Charge Of Media And
Defense. New Prime Minister Is Also A Zionist
BBC News
2-5-5

The new President of Ukraine, Viktor Yushchenko, has appointed multi-millionaire "dual citizen" Yevgeny Chervonenko communications minister. The 45-year-old holds an Israeli passport and is vice president of the All-Ukraine Jewish Congress. As communications minister he will exercise complete control over the development of Ukraine's media. His department will issue all operational and frequency licenses for radio, television, Internet and satellite communications.

After privatization, Chervonenko gained control of a variety of businesses, including two large bottling plants, supermarket chains and a pharmaceutical firm.

(Chervonenko was head of candidate Yushchenko's security detail, and bragged to the AP that he personally tasted all of Yushchenko's food when asked about the alleged poisoning. He blamed the poisoning on the "anti-Semitic" opposition who fed his man during a private government meeting to which he did not have access.)
Jewish leader appointed in Ukraine A prominent Jewish leader was appointed transport and communications minister in Ukraine.
Yevgeny Chervonenko, a lawmaker and close aide to new President Viktor Yuschenko, was approved by the Ukrainian Parliament on Friday. Chervonenko, 45, is a businessman and vice president of the United Jewish Community of Ukraine, an umbrella group.

42466

6.2.2005 4:39

Správný sociální demokrat

Martin 193.?.?.?

ale pls, přestaňte už konečně unavovat s tím vylhaným výmyslem politiků, že se demokraticky podílíme na vládě a tudíž máme takovou jakou si zasloužíme... je to nesmysl

demokratické volby jsou jen zdařilým pokusem přimět ovce, aby si samy zvolily svého řezníka

kdekoliv ve světě i v česku můžete volit koho chcete... ale vždy to vyjde nastejno, jako volič se máte stále hůř a hůř

na vině není hloupost voličů, ale korupční systém parlamentních stran, který je v každém jakobydemokratickém státě

takže každá vláfa se snaží svoji zem zničit a vytunelovat co nejvíc, aby to v příštím volebním období neudělala ta druhá strana... a tak pořád dokola

hlasuju pro monarchii, stařičký senilní monarcha, který chtěl svoji zem předat potomkům se alespoň snažil, aby z té země něco zbylo

42469

6.2.2005 6:57

RE: Správný sociální demokrat

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 42469

>ale pls, přestaňte už konečně unavovat s tím vylhaným
>výmyslem politiků, že se demokraticky podílíme na vládě a
>tudíž máme takovou jakou si zasloužíme... je to nesmysl

>demokratické volby jsou jen zdařilým pokusem přimět ovce,
>aby si samy zvolily svého řezníka

>kdekoliv ve světě i v česku můžete volit koho chcete... ale
>vždy to vyjde nastejno, jako volič se máte stále hůř a hůř

>na vině není hloupost voličů, ale korupční systém
>parlamentních stran, který je v každém jakobydemokratickém
>státě

>takže každá vláfa se snaží svoji zem zničit a vytunelovat co
>nejvíc, aby to v příštím volebním období neudělala ta druhá
>strana... a tak pořád dokola

To je mi ale divné, že takové země jako třeba Švédsko, Norsko, Švýcarsko, Anglie, Kanada aj., jsou ještě stále při životě, nebo kolik jim dáváte ještě let ? Škoda, že ten T.G.Masaryk nebyl aspoň o dvacet let mladší, aby to dotáhl s tou první republikou dál. Nebo máte taky ten dojem, že Masaryk a jeho vláda, byli jen sprostí tuneláři ? Takhle to bude ještě dlouho trvat, než se ty "přelíbezné" české povahy trošku změní. Ale zaplať Pámbů aspoň už můžou volně a svobodně cestovat, aspoň něco k lepšímu.


42480

7.2.2005 22:04

RE: Správný sociální demokrat

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 42480

>To je mi ale divné, že takové země jako třeba Švédsko,
>Norsko, Švýcarsko, Anglie, Kanada aj.,

A já nedouk [zahanbení] měl dojem, že Anglie (Velká Británie) je monarchie a má královnu. Podobně i Kanada spadá pod britskou královnu.
[vyplazený jazyk]

42621

8.2.2005 9:20

RE: Správný sociální demokrat

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 42621

>>To je mi ale divné, že takové země jako třeba Švédsko,
>>Norsko, Švýcarsko, Anglie, Kanada aj.,
>
>A já nedouk [zahanbení] měl dojem, že Anglie (Velká Británie) je
>monarchie a má královnu. Podobně i Kanada spadá pod britskou
>královnu.

Ano, Anglie má královnu a Kanada ji ještě jaksi uznává, ale je to jako když se hraje loutkové divadlo. Jinak tyto země mají své vlády a předsedy vlád, kteří VLÁDNOU a královnu mají jen jako pozůstatek z historie, jakož i Švédové, holaňďani, španělé a další, co si ještě pěstují monarchy. Takže se semtam ještě doučujte, Kódl. [cool]

42668

9.2.2005 1:59

RE: Správný sociální demokrat

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 42668


>Ano, Anglie má královnu a Kanada ji ještě jaksi uznává, ale
>je to jako když se hraje loutkové divadlo. Jinak tyto země
>mají své vlády a předsedy vlád, kteří VLÁDNOU a královnu
>mají jen jako pozůstatek z historie, jakož i Švédové,
>holaňďani, španělé a další, co si ještě pěstují monarchy.
>Takže se semtam ještě doučujte, Kódl. [cool]

Ti švédové se mi nějak vymkli z rukou, asi proto že jsou mi sympatičtí, dal jsem jim velké počáteční písmeno, ale mělo to být š, místo Š. [zahanbení]

42743

9.2.2005 15:41

RE: Správný sociální demokrat

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 42668

>Ano, Anglie má královnu a Kanada ji ještě jaksi uznává, ale
>je to jako když se hraje loutkové divadlo. Jinak tyto země
>mají své vlády a předsedy vlád, kteří VLÁDNOU a královnu
>mají jen jako pozůstatek z historie, jakož i Švédové,
>holaňďani, španělé a další, co si ještě pěstují monarchy.
>Takže se semtam ještě doučujte, Kódl. [cool]

Tak jsem se doučil, že vládu a předsedu vlády má třeba i Severní Korea, Kuba nebo Izrael - takže to zřejmě budou demokratické země, že Sidoniusi?

42821

10.2.2005 1:11

RE: Správný sociální demokrat

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 42821


>Tak jsem se doučil, že vládu a předsedu vlády má třeba i
>Severní Korea, Kuba nebo Izrael - takže to zřejmě budou
>demokratické země, že Sidoniusi?

No, číst nejspíš umíte, ale mám dojem, že když se dostanete ke konci věty, tak už zapomenete co bylo na začátku. Nejste náhodou dyslektik."[chechtot]
Kromě toho, jaké měřítko používáte, když srovnáváte Sev. Koreu s Izraelem ? [překvapení]

42892

10.2.2005 12:36

RE: Správný sociální demokrat

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 42892


>Kromě toho, jaké měřítko používáte, když srovnáváte Sev.
>Koreu s Izraelem ? [překvapení]

Mám takové to papírové školní - 1:1.

42934

10.2.2005 1:50

RE: Správný sociální demokrat

Ignac 129.?.?.?

Reakce na 42668

>>>To je mi ale divné, že takové země jako třeba Švédsko,
>>>Norsko, Švýcarsko, Anglie, Kanada aj.,
>>
>>A já nedouk [zahanbení] měl dojem, že Anglie (Velká Británie) je
>>monarchie a má královnu. Podobně i Kanada spadá pod britskou
>>královnu.
>
>Ano, Anglie má královnu a Kanada ji ještě jaksi uznává, ale
>je to jako když se hraje loutkové divadlo.
Zaslech jsem neoficialni nazor oficialniho politickyho analytika, kdyz ukoncil placani do eteru. To divadylko je pry proto, aby Kanadu nespolk jizni soused, kterej prej neni najezenej nikdy. Proto prej ten sicher ... anglicka kralovna. A pak ze ta pani nema moc. Mozna bychom se divili.

42897

10.2.2005 12:40

RE: Správný sociální demokrat

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 42897

Kanaďané dobře dělají, fandím jim.

42935

6.2.2005 14:28

RE: Správný sociální demokrat

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 42469

Pane Martine, neda mi, musim s vami souhlasit a to s kazdym bodem vaseho clanku, snad bych se trosku rozhodovala nad monarchii, ale proc ne? Prave, ze i mne dost rozhorcuje, ze nestabilita v Cesku je na volicich.Cozpak se to deje jen v Cesku, ze zvoleny politik zklame? Jak to volici mohou rozhodnout? Bud pujdou k volbam rozhodnou se pro jednu stranu, kde aspon s casti nekoho znaji, nebo k volbam nepujdou a muze to vyhrat treti strana. V nasem pripade komuniste, kteri se do voleb dostavi vsichni. Podle anket je KSCM leckdy druhou oblibenou stranou Ceska..Tak by mne zajimalo, jak to vyresit? Myslite, ze by to mohli byt zase klice a Vaclavak? To nemyslim, ale slapat korupcnim politikum na paty, jako je to v pripade Grosse a ostatni by si dali pozor....ackoliv.....Co dal kauza Gross a jeho pujcka, nebo dar se uzavira a ted je na rade Vacek s jeho dosazenym nebo nedosazenym vzdelanim. My s tim neudelame nic, jen o tom mluvit, kritizovat, ale i take pochvalit /?/. Ale koho?? Je politika svinstvo? Ne, neni...politici z ni to svinstvo delaji.....

42504

7.2.2005 8:13

Správný sociální demokrat

qwe 193.?.?.?

Je dobře, že ODS konečně změnila názor, co se týče vykazování nabytí majetku. Zatím vždy návrhy levice v tomto smyslu smetla ze stolu, s tím, že jde o poručování svobody a návrat k totalitě. Věřím, že se nezastaví pouze u Grosse - to by pak bylo trapně účelové - ale že půjdou příkladem a začnou zveřejňovat svoje majetky a to, jak k nim přišli.

42541

8.2.2005 15:46

Správný sociální demokrat

- EDA - 62.?.?.?

KDYZ SE VAM CSSD NEBO ODS NELIBI , TAK JE PROSTE NEVOLTE [oči v sloup]

42703

10.2.2005 3:17

Správný sociální demokrat

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

A pak ze ta pani nema moc. Mozna bychom se divili.

Ignac -- 129.?.?.?


Ano, má moc "velkou". [chechtot]

42899

10.2.2005 12:46

RE: Správný sociální demokrat

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 42899

Před jižním nenažraným sousedem Kanadu anglická královna možná ochrání, ale před židy ne. Tak velikou moc královna nemá.

42936

25.3.2005 15:43

tak tady být nemusím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

tahle sešlost předstihuje nejubožejší bulvár. Věty zkreslené, vytržené z kontextu, sešité tak, aby co nejvíc pošpinily a urazily. Že budu prožívat takovou společenskou degradaci, to jsem netušila. Tohle přece není demokracie, to je demagogie nejvyšší kategorie!

47064

Příspěvků: 47

05.02. 01:56 aleff  Správný sociální demokrat
05.02. 02:34 Robert Nohejl  Správný sociální demokrat
05.02. 04:25 Belveder  Správný sociální demokrat
05.02. 09:03 JARKA  RE: Správný sociální demokrat
05.02. 12:03 Sidonius  RE: Správný sociální demokrat
05.02. 05:09 Janek  Dořezal be se v něm někdo české krve?
05.02. 07:40 Modráček  RE: Dořezal be se v něm někdo české krve?
06.02. 02:47  RE: Dořezal be se v něm někdo české krve?
05.02. 12:55 Idealista  RE: Dořezal be se v něm někdo české krve?
06.02. 01:22 Nillbert Nullingsworth  RE: Dořezal be se v něm někdo české krve?
06.02. 08:59 Tom  RE: Dořezal be se v něm někdo české krve?
05.02. 10:37 Olbram  Správný sociální demokrat
05.02. 15:31 Vladimír Stwora  RE: Správný sociální demokrat
05.02. 21:23 Comodor Falkon  RE: Správný sociální demokrat
05.02. 21:33 Olbram  RE: Správný sociální demokrat
05.02. 13:12 djb  myslim to uprime
05.02. 17:07 Idealista  RE: myslim to uprime
05.02. 17:09 Idealista  RE: myslim to uprime
06.02. 00:56 djb  RE: myslim to uprime
06.02. 08:49 Tom  RE: myslim to uprime
09.02. 15:49 Karel z Čech  RE: myslim to uprime
05.02. 17:09 NAFTAK  Správný sociální demokrat
05.02. 18:22 mer  Správný sociální demokrat
05.02. 21:02 NAFTAK  RE: Správný sociální demokrat
05.02. 21:05 v.novotny  Správný sociální demokrat
05.02. 23:25 trodas  Správný sociální demokrat
06.02. 01:15 68  Správný sociální demokrat
06.02. 01:20  Správný sociální demokrat
06.02. 11:33 NAFTAK  RE: Správný sociální demokrat
06.02. 13:06 google  RE: Správný sociální demokrat
06.02. 04:26 Robert Nohejl  Správný sociální demokrat
06.02. 04:39 Martin  Správný sociální demokrat
06.02. 06:57 Sidonius  RE: Správný sociální demokrat
07.02. 22:04 Karel z Čech  RE: Správný sociální demokrat
08.02. 09:20 Sidonius  RE: Správný sociální demokrat
09.02. 01:59 Sidonius  RE: Správný sociální demokrat
09.02. 15:41 Karel z Čech  RE: Správný sociální demokrat
10.02. 01:11 Sidonius  RE: Správný sociální demokrat
10.02. 12:36 Karel z Čech  RE: Správný sociální demokrat
10.02. 01:50 Ignac  RE: Správný sociální demokrat
10.02. 12:40 Karel z Čech  RE: Správný sociální demokrat
06.02. 14:28 Jarka  RE: Správný sociální demokrat
07.02. 08:13 qwe  Správný sociální demokrat
08.02. 15:46 - EDA -  Správný sociální demokrat
10.02. 03:17 Sidonius  Správný sociální demokrat
10.02. 12:46 Karel z Čech  RE: Správný sociální demokrat
25.03. 15:43  tak tady být nemusím

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 4

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 9

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 5

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 0

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
247 835,33 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 574