Diskuze k článku

Výstava

Příspěvků 19

4.1.2005 8:23

Výstava

KoZe koze (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

pokud jsem dobre cetl, tak u miss dochazi ke zmenam.
v cine musely byt holky nejen krasne, ale "chirurgicky" krasne
aby byly vpusteny do douteze misssssss.......Sssss...eee

39602

4.1.2005 13:35

Výstava

Jarka 160.?.?.?

Ne rozhodne se pes neciti diskriminovan a je mu fuk jestli PPma nebo nema, dulezitejsi je pro nej zdravotni prukaz, aby nebyl sam nemocen, nebo nenakazil sve panicky...Nikdy jsem nelitovala, ze nemam psy s PP, ale takove s kterymi jsem se nemusela stydet jit mezi lidi.....Dobre zivene, ciste, leskla srst....Mam rada psa, ktereho mohu vzit do hor, do skal, do lesa a vim, ze se mi tam bude chovat dobre...To znamena take, ze se nebude bat vysek, ale pri tom nebude riskovat pad i kdyz z pocatku jsem byla ja, ktera mela vetsi strach o nej. Povedlo se ho vychovat k nasi radosti a tak vam ted povim, co je to za rasu. Otec zlata doga a matka celocerny nemecky ovcak a nas pes je vyssi nez nemecky ovcak, cely cerny a trosku vizazi i nekdy povahou pripomina dogu, ale mame ho radi a on miluje nas.Take miluje deti a to je to, co by melo patrit do vlastnosti kazdeho psa, aby nebyly s nim problemy.
Uzijeme si s nim hodne smichu, coz dnes je dost malo..
Mejte vaseho pejska radi i bez PP..Laska je dulezita a tezko se hleda.....

39620

4.1.2005 14:19

Výstava

magikoira psi (zavináč) magikoira (tečka) com 80.?.?.?

Vas nazor chapu nicmene zabyvam se kynologii 15 let, jsem etologickym poradcem pro psy a cvicm je jiz mnoho let, mimo jine take vystavuji. Diskuzi na toto tema jsem absolvovala mnohokrat a nevim, mam-li se do ni poustet znovu...Proc se mohou vystavovat jen psi s pp? 1, Nemuseji! existuji i vystavy pro krizence a psy bez pp 2, Vystava je chovatelska zalezitost. Psi, kteri jsou zde predvedeni, aspiruji na zarezeni do chovu. Musi krom vystav splnit i jine pozadavky (zkousky, test povahy) Plemena jsou po leta slechtena pro urcite typicke znaky a to nejen exterierove ale i povahove. Exterier ze hodnoti na vystavach, povahove vlastnosti na zkouskach. Na vystave se hodnoti pohyb, telesna stavba, srst, to, jak pes odpovida ramci standartu...Leckdy jsou vysledky velmi podivne, ale to ponecham stranou. Je pravda, ze nekteri psi vystavy radi nemaji a jini je miluji. Mam doma oba. Moje kolie vystavy zboznuje. Presne vi, kdy pujde do kruhu a razem se zcela zmeni. Miluje pozornost a potlesk. Miluje ruch kolem sebe a ostatni psy. Vystavy jsou zabava. Druheho psa nevystavuji, protoze to rad nema. Vystava je take hlavne spolecenskou zalezitosti - misto, kde se setkavaji chovatele a diskutuji o tom, co nejvice miluji - o psech. Je to misto, kde muzete, jako laik, nasbirat mnoho zkusenosti a nazoru. Psi, kteri jsou vystavovani musi byt na takovou akci pripraveni i psychicky. Nemuzete ocekavat od Alika ze dvorku, ze se zde bude chovat vzorne. Ale ostrileny vystavni matador zvlada rusne prostredi, pachy, lidi, ostatni psy. Kdyz vztupuje do kruhu na vsechno zapomina a predvadi se. Ne vystavy nejsou pro kazdeho (ani psa ani cloveka)! Vystava je spolecenska zalezitost, neco jako velvyslanecky banket pro psy. Ne kazdy z nas ma rad bankety. Ne kazdy z nas se na nem umi chovat a tak radeji zustane doma.

39622

4.1.2005 15:30

Výstava

Karel z Čech 212.?.?.?

Lidé se baví všelijak. Psí výstava mi připadá lepší, než třeba psí zápasy.
Někdo si zakládá na své sbírce známek, jiný na svém chovu čistokrevných psů. Já mám raději ořecha pouliční směs. Takový pes je zpravidla mnohem zdravější a méně degenerovaný, než čistokrevná rasa. Ty chudáky s modrou krví (PP) lituji. Svoji příbuzenskou plemenitbu si nezpůsobují sami, určuje jim ji člověk - chovatel a to jak jinak, než v zájmu svého finančního prospěchu z prodeje čistokrevných potomků.Chovatel se pak svým zdegenerovaným výtvorem s uříznutým ocáskem a s kupírovanýma ušima chlubí na psí výstavě.
No snad ty chirurgické zkrášlovací zákroky u psů jsou méně bolestivé, jak u žen, které chtějí vypadat jako vystavované mladé krasavice.

39631

5.1.2005 2:07

RE: Výstava

magikoira 80.?.?.?

Reakce na 39631

Opravdovy chovatel a milovnik psu by nemel dopustit, aby choval zdegenerovaneho chudaka. Nicmene je pravda, ze lecktere plemeno je v podstate zubozeny chudacek. Rika se tomu tyrani chovem. Snaha o co nejmensi miniaturizaci, o co nejkratsi cenichovou partii nebo o co nejdelsi srst jde opravdu na ukor zdravi zvirat. Vedeli jste, ze nektera plemena rodi pouze cisarskym rezem? Vedeli jste, ze civavy se rodi s otevrenou lebkou? Mohu pokracovat dal...Ovsem soucasny trend v chovu cistokrevnych zvirat s pp je prave v upousteni od techto praktik. Skutecnym nebezpecim je mnozeni zvirat bez pp. Protoze ty neprochazeji narocnym testovanim (mimo jine i zdravotnim) a nehledi se na dedicne choroby (dysplazie kycelniho kloubu, luxace pately, ubytek ocni rohovky, nespravny skus - ano i ten muze byt zvireti nebezpecny) Mohu vas ujistit, ze naprostou vetsinu chovatelu psu s pp nevede zadna vidina zisku, protoze, kdyz si sectete a podtrhnete naklady spojene s drzenim a uchovnenim takoveho psa/feny, tak akorat vrh stenat zaplati nakady. Mnohem nebezpecnejsi jsou velkomnozitele modnich plemen bez pp (dnes hlavne retrievri, biglove a spolecenska plemena), kteri sva zvirata leckdy drzi po desitkach v hruzostrasnych podminkach a nejde je NIKDY kontrolaovat zadny poradce chovu.

39679

5.1.2005 2:10

RE: Výstava

magikoira 80.?.?.?

Reakce na 39631

Jeste poznamku ke kupirovani - zrejme jste nezaznamenal, ze kupirovani (usi) psi maji na vystavy zakazany vztup. A dnes jiz vetsina opravdovych chovatelu upousti i od kupirovani ocasu, protze takovi jedinci nejsou vpusteni na vystavy v zahranici. Kupirovani usi je zakazano zakonem a vetsina kupirovanych psu jsou prave ti bez pp!

39681

5.1.2005 1:51

Výstava

mikmik mikmik (zavináč) zoznam (tečka) sk 217.?.?.?

Chovam psov 20 rokov a aj ak by som sa rozhodol neodchovavat a nevystavovat svojich psov, povazujem za hlupost kupovat psa bez pp.
PP garantuje predpoklad , ze predkovia steniatka neprenasaju dedicne ochorenia kllbov, oci, srsti, zubov, atd. Su to vacsinou vylucujuce znaky z chovu a steniatka po takychto rodicoch nedostanu pp aj ked su "cistokrvne po rodicoch s pp"!! Samozrejme podobne je to aj s povahou a tak znizim na min. moznost, ze si domov donesiem "agresivneho" labradora, alebo ze yorkshirsky terier bude mat miesto 3kg slusnych 12kg. Jednoducho kupa psa je akt prijatia zodpovednosti na 10 - 15 rokov a spravim vsetko, aby som si doniesol domov steniatko s co najvacsim predpokladom, ze bude take ako ocakavam, cim predchadzam buducim problemom. Tuto poziadavku mozem naplnit len jedincom s pp, v opacnom pripade to je len loteria.

39677

5.1.2005 8:38

RE: Výstava

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 39677

Myslim, ze je to na rozhodnuti kazdeho z nas, jakeho psa si koupime a nebo jakemu "vorisku" dame domov..Mate pravdu, ze psi s PP jsou pod vetsim dohledem, ale neni problem i s tim "voriskem" si dojit na prohlidku k veterinari a nechat ho proockovat.
Mame kamarada, ktery si koupil nemeckeho ovcaka-fenu s PP. A bohuzel jeho fenka nemuze mit stenata, protoze se prislo na RTG, ze jeji kycelni klouby nejsou v poradku. Tady je videt, ze i pes s PP je vyhra nebo prohra...A co konecne, nam zalezi na tom, zda pes ma PP, nebo nema, hlavne, ze je v poradku, ma nas rad a my jeho. O vystavy nestojime, radeji ho vemu do lesa, na louku a vychovam si ho k obrazu svemu, aby mel rad lidi a hlavne deti, aby zastekal, kdyz nekdo k nam jde, aby nas upozornil na jakehokoliv navstevnika /treba zlodeje/.
Takze, mit rad psy, neni laska jenom ke psum s PP, ale ke zviratum vseobecne, ziji tady s nami, nechme jim take prostor.....

39710

5.1.2005 16:24

RE: Výstava

magikoira 80.?.?.?

Reakce na 39710

To je presne ono: kdyby fena nemela prukaz puvodu, nikdy by se neprislo na to, ze ma dysplazii a klidne by se na ni chovalo a ona by prenasela tudo dedicnou chorobu na dalsi generace psu, kteri by v 8 letech museli byt utraceni, protoze nechodi. Vas kamarad na fene klidne muze chovat, ale klub mu nevystavi pp...a tak vznika dalsi degenerovana generace "stenata bez pp po rodicich s pp"

39724

6.1.2005 7:14

RE: Výstava

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 39724

Ano, to mate pravdu, kdyby fena nebyla prodana od rodicu s PP a nezadalo se o PP, nikdy by se asi na to neprislo. Kamarad si samozrejme fenu nechal, protoze ji ma rad, ale nikdy mit stenata nebude.Rozhodne je to lepsi nemit stenata, neprenaset dal postizeni a poridit si treba dalsi fenu a mit stesti, ze bude v poradku. Kamarad to tak udelal a jsou ted spokojeni vsichni. Na zahrade se jim kouleji stenatka od nove feny a postizena si s nimi take hraje k radosti vsech....
Me se nic takoveho nikdy nestalo, protoze jsme meli vzdycky psy, muzskeho rodu a tak jsem na to koukala, co se muze stat u fen, jak spadla s visne...

39769

6.1.2005 9:06

Výstava

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

To je presne ono: kdyby fena nemela prukaz puvodu, nikdy by se neprislo na to, ze ma dysplazii a klidne by se na ni chovalo a ona by prenasela tudo dedicnou chorobu na dalsi generace psu, kteri by v 8 letech museli byt utraceni, protoze nechodi. Vas kamarad na fene klidne muze chovat, ale klub mu nevystavi pp...a tak vznika dalsi degenerovana generace "stenata bez pp po rodicich s pp

Paní, nebo slečno Magikoiro, něco podobného už tady bylo. To přišel jeden pán s knírkem, a ten měl docela podobnou ideu. A tak silně s ní infikoval svůj národ, že ten potom v jeho jménu a ideách likvidoval všechny bez toho "PP". Je pravda, jak tvrdí Jarka, že i ten pes bez PP, se dá odborně prohlédnout a podle toho provést opatření. To už ale záleží hlavně na majitelovi. Jinak si myslím, že ti majitelé psů, kteří si své miláčky pěstují na to, aby vyhrávali soutěže a kvůli tomu z nich dělají něco, co se velmi podobá robotům a často i jakýmsi chlupatým zrůdám, tak tihle lidi mi velmi připomínají ty polo-mozky, tedy generály a vojenské pohlaváry, kteří jsou blízko orgasmu, když vidí na přehlídce pochodovat vojáčky a pak ještě když jim tito ukážou, co všechno dovedou. Vím, že pes musí být trošku vycvičený, ale ty výstřednosti, co se předvádí na výstavách, to je pro vyšinuté snobáky. Hezká ukázka byla ve filmu "Jáchyme, hoď ho do stroje !" Tak, teď můžete smečovat Vy.

39777

6.1.2005 21:10

RE: Výstava

monnat 160.?.?.?

Reakce na 39777

řekla bych, že síla Vašeho výrazu není adekvátní této debatě. Jak se zde podotklo každý se baví všelijak. Já sama mám chovatelskou stanici loveckých psů, ale z důvodu jisté klubové politiky která se mi nelíbí, neboť právě tam z hlav pohlavárů vznikají velkomnožitelé, svá psiska spíš už jen dochovávám. Z původní smečky mi zbyl 7 letý pes a 12 letá fena, k tomu jsem tak porůznu posbírala dvě feny kříženců, jednu chtěli utopit, druhou přivlekli neskutečně zmlácenou do útulku. A přesto tady zcela nemohu souhlasit ani s jedním táborem. Můj pes má 7 zkoušek z výkonu je několikanásobným šampionem různých zemí a interšampionem a přesto, jsem ho nikdy nemusela v kruhu nijak pobízet či snad z něj dělat cvičenou opičku, protože ten dav lidí ho prostě bavil, dovedl se předvést sám i bez vodítka udělat vítězný kruh s šerpou v tlamě, kterou jakoby mimoděk, ukradl cestou kolem soudcovského stolu. Pokud bych měla srovnat výhodnost koupě psa s PP nebo bez PP ani zde nemohu souhlasit, jelikož se v těchto kruzích pohybuji poměrně dlouho, poznala jsem různé praktiky a tak Vám chovatel naprosto klidně prodá štěně po rodiči, kterému nesestouplo jedno varle a přesto se záhdným způsobem dostal do chovu nebo po feně který trpí 4kovou displazií kyčelního kloubu a též je chovná a podobně, peníze dnes zmohou téměř vše i v oblasti chovu psů.

39849

7.1.2005 2:29

RE: Výstava

mikmik mikmik (zavináč) zoznam (tečka) sk 217.?.?.?

Reakce na 39849

Pani Monnat,
sklanam sa pred Vasou chovatelskou drahou. Chapem o com hovorite, ked spominate "chovatelsku prax" vo vasom klube. V SK to je takmer ako cez kopirak, ale to neznamena, ze v ostatnych krajinach FCI je taky isty stav. Samozrejme tiez dufam v zmenu k lepsiemu, lebo to je chyba v ludoch a nie v systeme, aj ked ten tiez nie je dokonaly. Princip je spravny, treba viest evidenciu, kontrolovat chov a chovatelov, porovnavat a vyhodnocovat. A to je to, co sa snazim obhajovat.
Odvazujem sa dufat, ze svoj postoj este prehodnotite, lebo bez slusnych chovatelov s nalezitou chovatelskou ctou bude spominana zmena velmi tazka. Zelam v roku 2005 este vela chovatelskych uspechov a dostatok sil nenechat sa odradit ludskou hlupostou a chamtivostou.

39877

6.1.2005 21:15

RE: Výstava

monnat 160.?.?.?

Reakce na 39777

a pokračování.....
Je tedy směšné se domnívat, že když koupím psa s PP minou mě problémy. Paradoxem je, že s papírovejma psama jsem navštívila veterináře snad tisíckrát, ale s těma dvěma fenkama chodím jen na očkování.Dříve jsem také zastávala názor, že jen psa s průkazem ovšem sama jsem se za ty roky přesvědčila, že ten řízený chov se občas chová jako neřízená střela a tak, je podle mě jedno, jestli mám doma ten průkaz nebo ne, pro mě je důležitější, že jsou psi zdraví a je nám fine.

39853

10.1.2005 9:13

RE: Výstava

kavol 193.?.?.?

Reakce na 39853

> ten řízený chov se občas chová jako neřízená střela

tesat do kamene [mrknutí jedním okem]

např. takový německý ovčák - podívejte na fotečku doprovázející jeho standard na http://www.nemeckyovcak.cz/pes_info_standard.php ... viděl jsem nedávno páreček takových, co tu zadní strkali tak "krásně" dozadu jako onen fešák na obrázku - u jednoho to ještě šlo, ale druhý skoro nemohl chodit, že má problém bylo naprosto zřejmé i mému laickému oku

o tom, že se ještě nepodařilo pro kamaráda na Slovensko vyexportovat doklady štěněte narozeného v srpnu a prodaného v říjnu, a obdobně laxně přistupoval KCHT i k přidělení tetovacích čísel, také darmo mluvit ...

40216

6.1.2005 23:42

RE: Výstava

magikoira 80.?.?.?

Reakce na 39777

Jsou lidi a lidi a psi a psi. Brojit proti vystavam obecne je nesmysl stejne jako tvrdit, ze nejlepsi jsou podvrataci (setkala jsem se i s velmi zdravymy a pohodovymi i s velmi nemocnymi a s velmi nekvalitni povahou. Nejagresivnejsi psi na mem cvicaku jsou krizenci a labradori bez pp). Uvedomte si, ze lide, kteri sve psy vystavuji, se jim obvykle venuji i jinak - cvici, sportuji a naprosta vetsina z nich jsou proste domacimi milacky. Jak jsem psala, vystava je hlavne spolecenska zalezitost. Vystavovala jsem mnoho plemen, ikdyz nejsem profesionalni handler a delam to jen pro velmi dobre pratele a setkala jsem se s chovateli ruznych plemen. Moje zkosenost je takova, ze lide se lisi podle plemene,, ktere chovaji. Naprosty extrem jsou (generalizuji - omlouvam se) chovatele spolecnskych plemen a nejhorsi s cim jsem se setkala jsou pudlari. Pokud mluvite o chlupatych zrudickach - pudl vevodi! Sama mam kralovskeho pudla, ale nevystavuji ho, protoze s temihle lidmi nechci mit nic spolecneho. Vety typu: "No vy ho snad nechvate behat po trave! To nesmite! Znicite mu srst!" mi zvedaji zaludek. Na druhou stranu treba u kruhu kolii nebo flat coated retrievru jsem se setkala s pohodou, laskou, solidaritou, slusnosti a opravdovym zajmem o psa. Kdyz nakouknete do zakulisi vystav a cistokrevneho chovu, zjistite, ze tam je hodne spiny, intrik, ale take skutecneho zajmu o zvirata a lasky k nim. Tvrdit, ze psa tyram, tim, ze ho vystavuji je stejny nesmyls jako tvrdit, ze ho tyram tim, ze ho cvicim. Myslim si, ze je povinosti kazdeho majitele psa vychovat sveho milacka tak, aby nebyl nebezpecny svemu okoli a aby je neobtezoval a take si myslim, ze by melo byt jeho povinosti byt cvitlivy k jeho povaze a potrebam. Pokud psa vystavy bavi (a takovi jsou) nevidim zadny duvod, proc ho nevystavovat.

39871

7.1.2005 1:53

RE: Výstava

mikmik mikmik (zavináč) zoznam (tečka) sk 217.?.?.?

Reakce na 39777

Pan Sidonius, to co ste napisal je teda poriadna sprostost! Az taka, ze som zvazoval ci vobec nieco pisat.
Stena v case odberu moze veterinar prezerat kolko chce a nic nezisti, teda aspon co sa tyka dedicnych chorob pohyboveho aparatu. Dedicne ochorenia typu dysplazia sa diagnistikuje po ukonceni rastu vo veku cca 2rokov a aj v tomto obdobi to nie je prave jednoduche. A podobne to je aj u dalsich dedicnych ochoreni. Len na okraj, pri vsetkej ucte, proti dedicnzm ochoreniam sa urcite neda ockovat, tak ako to doporucuje Jarka.
Vam osobne by som do buducnosti odporucal sa vyjadrovat k temam, kde mate aspon trochu prehlad. A uz vobec by som do tejto diskusie netahal politiku.
Pekny den.

39876

8.1.2005 0:30

Výstava

monnat 160.?.?.?

I já Vám samozřejmě přeji hodně chovatelských úspěchů, ale trpělivá jsem byla 12 let a protože se stále nechci zařadit mezi ty takzvané množitele, tak z onoho důvodu s chovem končím. Já si kdysi loveckého psa jako nemyslivec koupila pro radost z pobytu v přírodě, pro relativní čistotu jádra zdraví u tohoto plemene /English springer spaniel/ a v neposlední řadě i pro moudro a lišáctví, kterým tohle plemeno oplývá. Nebudu tu vypočítávat statisíce za výstavy a zkoušky a čas a podobně, to je zbytečné. Prostě mám psy pro radost a dala jsem se na chov rybiček....checht

39982

9.2.2013 18:36

pozvánka na jubilejní 5.pošumavskou výstavu psůo Alíkův pohár

Taťána Sládková alikuvklub (zavináč) seznam (tečka) cz 79.?.?.?

výstava se konná 6.7.2013 v Zahorčicích u Čestic na Strakonicku více info najdete na našem webu www.alikuvpohar.estranky.cz [smích]

284551

Příspěvků: 19

04.01. 08:23 KoZe  Výstava
04.01. 13:35 Jarka  Výstava
04.01. 14:19 magikoira  Výstava
04.01. 15:30 Karel z Čech  Výstava
05.01. 02:07 magikoira  RE: Výstava
05.01. 02:10 magikoira  RE: Výstava
05.01. 01:51 mikmik  Výstava
05.01. 08:38 Jarka  RE: Výstava
05.01. 16:24 magikoira  RE: Výstava
06.01. 07:14 Jarka  RE: Výstava
06.01. 09:06 Sidonius  Výstava
06.01. 21:10 monnat  RE: Výstava
07.01. 02:29 mikmik  RE: Výstava
06.01. 21:15 monnat  RE: Výstava
10.01. 09:13 kavol  RE: Výstava
06.01. 23:42 magikoira  RE: Výstava
07.01. 01:53 mikmik  RE: Výstava
08.01. 00:30 monnat  Výstava
09.02. 18:36 Taťána Sládková  pozvánka na jubilejní 5.pošumavskou výstavu psůo Alíkův pohár

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

52

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 111 čtenářů částkou 18 231 korun, což je 52 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 0

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
21,95 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,37 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
24,15 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,96 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 739,34 Kč
1 unce stříbra
512,79 Kč
Bitcoin
417 079,51 Kč

Poslední aktualizace: 25.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 503