Diskuze k článku

Ápenland

Příspěvků 97

2.1.2005 20:55

Ápenland

zdenek 24.?.?.?

neco tak bidne stylizovaneho tady uz dlouho nebylo.

39483

2.1.2005 20:56

Ápenland

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Hergot Janičko to vás ti světoví zachraňovači a žurnalisti co o tom "pravdivě" píšou asi taky pěkně nadzvedli.Mě znepokojují podobné otázky(Barma a pod.)a co s tím tak asi uděláme? Odpovím:
h...o. Pan Murdock který vlastní 3/4 všech medií na světě, by se
nám asi taky nevěnoval,tak můžem jenom čekat co bude dál.

Oni blbci z Apenladdu pod vlnami Tsunami
a my "chytří" kompjutroví pod odpadků tunami.

PS.Už jsem to někde v diskuzi použil,tak pardon,že se opakuji.

39484

2.1.2005 21:28

Ápenland, výborný článek

Aleff 80.?.?.?

vidím to úplně stejně jako autorka článku a nasírá mě manipulace masmédií, která má zakrýt fakt, že i přes zapojení milionů lidí s drobnými příspěvky se ve skutečnosti odehrává před zraky všech další ze zločinných mezinárodních transakcí s cílem vydělat astronomické sumy na utrpení mnohdy negramotných ubožáků, kteří mají ale tu smůlu, že otročí v turisticky atraktivních místech - a to atraktivních nejen pro pedofily.

kdyby bylo kongo ráj pedofilů a ne země s obrovsky cenným nerostným bohatstvím, třeba by pro ně také celý svět dojemně slzel, takhle tam ekonomické lobby bývalých kolonialistů podporuje zvěrstva, o kterých si průměrný evropan myslí, že spadají o éry otroctví.

39485

2.1.2005 21:56

Ápenland

oji 195.?.?.?

Vazena pani Vanourkova. Clanek ktery jste napsala vykazuje nekolik zavaznych nesrovnalosti.

1)Zeme, ktere nazyvate "opicimi" jsou velmi casto mene opici nez ty nase "civilizovane".

2)Brojite proti turistice do zminenych oblasti a sama se ji ucastnite. Byla by jste asi rada, kdyby se zminene zeme samy o sobe obehnaly ostnatym dratem? Vstup by byl samozrejme povolen jen osvicenym osobam (Vam a Vasemu manzelovi).

Dale vznasite nekolik zavaznych otazek, coz hodnotim pozitivne. Ale celkovy dojem je nula. Uz vzhledem k tomu ze jste si vzala, jak pisete, "otrokare". A to jen svedci o Vas. [pláč]

39486

2.1.2005 22:20

RE: Ápenland

Jaroslav Aster orm at humlak tecka cz 147.?.?.?

Reakce na 39486

Dobrý den,

> 1)Zeme, ktere nazyvate "opicimi" jsou velmi casto mene opici nez
> ty nase "civilizovane".

podle mě autorka článku nepsala, že s uvedenou definicí souhlasí. Jen napsala definici toho, jak jsou země tohoto regionu často pojmenovávany. Toto je, podle mě, dobré rozlišovat.

2)Brojite proti turistice do zminenych oblasti a sama se ji ucastnite. Byla by jste asi rada, kdyby se zminene zeme samy o sobe obehnaly ostnatym dratem? Vstup by byl samozrejme povolen jen osvicenym osobam (Vam a Vasemu manzelovi).

Podobně jako u bodu jedna. Nevím co si představujete pod pojmem turistika. Turistika se dá rozdělit do dvou proudů. V prvním proudu jsou lidé, kteří chtějí poznat zemi a to jak v ní lidé žijí, přizpusobit se "domorotcům" a pochopit je. Ve druhém proudu jsou lidé, kteří taky chtějí poznat zemi, ale bez toho, aby se museli přizpůsobit. Tím, že se nechtějí přizpůsobit a jsou odtrženi od reálijí dané země nemohou zemi pochopit. Tento druhý proud je, podle mě, špatný. Nutí "domorotce", aby se přizpůsobili turistům a tím pádem se mění jejich tradiční životní styl.

Z článku jsem pochopil, že autorka je členka prvního proudu a brojí proti produ druhém.

39488

2.1.2005 23:57

RE: Ápenland

milkey milkey (zavináč) worldnet (tečka) att (tečka) net 68.?.?.?

Reakce na 39488

dobry, ale ten domorotec mi tam nesedi.

39494

3.1.2005 0:43

RE: Ápenland

Jaroslav Aster orm at humlak tecka cz 147.?.?.?

Reakce na 39494

Dobrý den,
myslím, že by se to nemělo přehánět. Domorodec je člověk, který žije na daném místě dlouhodobě. Nebude mi vadit, pokud o mě Američan nazve domorodcem ve vstahu k České republice.

39497

4.1.2005 17:43

RE: Ápenland

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 39497

>Dobrý den,
>myslím, že by se to nemělo přehánět. Domorodec je člověk,
>který žije na daném místě dlouhodobě. Nebude mi vadit, pokud
>o mě Američan nazve domorodcem ve vstahu k České republice.

Usuzuji, že milkey -- milkey (zavináč) worldnet (tečka) att (tečka) net -- 68.?.?.? neměl na mysli domorodce, ale zmiňované "domorotce".

Jinak označení opičích ostrovů bych si dovolil neodvozovat od chudoby a zaostalosti tamních obyvatel, ale od Opičího ostrova Srí Lanky - sídla bájného opičího krále Hanumana. Přeneseně pak lze označení "opičí země" vztáhnout i na území obývané hinduisty, z jejich náboženských legend Hanuman pochází.

39640

5.1.2005 1:48

RE: Ápenland

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 39640

Já jsem ve Srí Lance byl (žil jsem a pracoval v Indii tři roky), tenkrát se to ale jmenovalo Cejlon, a pokud si pamatuji tak 74% obyvatelstva tvoří Sinhálci, kteří jsou ve většině budhistického "vyznání", čili žádné opice, kromě čínského kalendáře. Vaše teorie o opičím bohu Hanumanovi se tak může vztahovat na 12 až 14% Tamilců, kteří jsou přívrženci hinduismu, což je náboženství, které uctívá snad všechna zvířata. Ale ne všichni Sinhálci, neboť ti bystřejší dobře vědí, že křesťanské organizace mají lepší školy a hlavně poskytují bezplatné obědy, stipendia a přijímají každého, kdo si dá křížek na krk. Možná, že to zní tvrdě, ale taková je pravda.

39676

6.1.2005 13:06

RE: Ápenland

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 39676

Hanuman nebyl králem Tamilců či jiného národa, ale skutečných opic a vedl tažení (válku) opic z Cejlonu, tj. ze svého sídla, ze své země, do Indie. Proto také opičí král.

39797

3.1.2005 0:18

RE: Ápenland

oji 195.?.?.?

Reakce na 39488


>
>Z článku jsem pochopil, že autorka je členka prvního proudu
>a brojí proti produ druhém.

Je jedno v jakem jste proudu. Jste nositel vznesene civilizace a pokroku. Nebo si myslite, ze "domorodci", jak je nazyvate, nevidi Minoltu na Vasem krku, satelitni telefon a smesne obleceni zakryvajici to co oni odhaluji?
A nevim jestli autorka proti necemu broji. Hlavne je zmatena.

39496

3.1.2005 0:48

RE: Ápenland

Jaroslav Aster orm at humlak dot cz 147.?.?.?

Reakce na 39496

Dobrý den,
nikde ve článku jsem si nevšiml, že by autorka psala, že se pohybuje s fotoaparátem na krku nebo že má odlišné oblečení. A i kdyby měla, tak v tom nevidím nic špatného. Důležité je respektovat kulturu dané země a nesnažit si ji přizpůsobit.

39498

3.1.2005 6:57

RE: Ápenland

oji 195.?.?.?

Reakce na 39498

Milej zlatej, jednou vypadate jinak, chovate se jinak a muzete je respektovat jak chcete. Muzete samozrejme trochu zmenit vizaz, ale nedoporucuju to. Michaelu Jacksonovi se to take moc nezdarilo.
A dale ti Vasi domorodci velmi rychle pochopi, ze nase kultura je mnohem "pohodlnejsi" a "bohatsi". Pro ne je absolutne skvele, cucet na TV, nosit pohodlne spodni pradlo a navic co to musi byt za uzasnou kultury kdyz vyrabi tak pohodlne a pevne boty.
A jestli si myslite, ze voyerismus nekterych nasich spoluobcanu na "domorodce" nema zadny vliv, tak jste na omylu.

Vzpominam si na vypraveni Vaska Koubka, ktery sveho casu jezdil po svete a zivil se hranim na harmoniku. Kdyz jednou prijel do Indie, a upozornuju ze vypadal na nase pomery jako posledni homelesak, tak po mesici rozdal i to posledni co mel a jel s holym ... domu. Jednoduse byl pro ty "domorodce" prilis bohaty.

39511

4.1.2005 12:41

RE: Ápenland

Rastik palus (zavináč) tetras (tečka) sk 212.?.?.?

Reakce na 39511

nase kultura je mnohem "pohodlnejsi" a "bohatsi"
- tymto ste popisali materialnu stranku veci. Materialne hodnoty ale este nikdy nikoho nespravili naozaj spokojnym a stastnym.
V jednom casopise som cital o istej horskej dedinke v Nepale. Ludia tam zili tazko, tvrdo pracovali od rana do vecera na malych polickach, ktore davali malu urodu. Ale zili si starocia spokojne a nic im nechybalo. Potom tam prisli Europania, zavideli elektrinu, ulahcili ludom pracu a prinieli televiziu. Ludia zacali vo volnom case cucat do bedni a zrazu im zacalo chybat x veci: pocitace, auta (napriek tomu ze nemali poriadne cesty), mobily (aj ked nemali signal) atd.. Ludia sa zacali navzajom okradat, hadat, objavili sa sebevrazdy.
No a teraz mi povedzte - kedy sa im asi zilo lepsie?
Problem je v tom, ze moderne vydobytky nasej civilizacie a moderny zivotny styl casto nezvladame psychicky ani my. Ak teda prinesieme nas zivotny styl do predtym izolovanych krajin, sposobime vzdy katastrofu. Aj bordel, ktory teraz vladne v Afrike ci v Indii je len vysledkom kolonizacie. Domorodec sice bude rad, ze ma pohodlne topanky, a ze moze cucat do bedne, ale neuvedomi si, ze tieto zmeny totalne destabilizuju povodnu spolocnost a kulturu, a s jeho spokojnym zivotom je koniec...

39619

4.1.2005 22:16

RE: Ápenland

oji 195.?.?.?

Reakce na 39619

Jo, jo. Pokrok nezastavite. [smích] Ten je jako Tsunami [chechtot]

Ale vazne, ja to vsechno chapu. Jenom nevim jak se tomu vyhnout. Myslite si, ze Ti stastni lide budou izolovani do skonani sveta. No, nebudou. Mnozime se a mnozime se. Je nas cim dal tim vic a planeta je tak malicka. [pláč]

39657

5.1.2005 9:28

RE: Ápenland

Rastik palus (zavináč) tetras (tečka) sk 212.?.?.?

Reakce na 39657

Isteze, pokrok sa neda zastavit. Problem je akurat v tom, ze my Europania a aj Americania trpime akymsi komplexom nadradenosti, pretoze si myslime, ze nas zivotny styl a nasa kultura je ta najlepsia. Preto ju ostatnym narodom vnucujeme, a to casto aj nasilne. Asi to ma korene v krestanstve, tak ako ho presadzuje cirkev. Pripomina mi to trochu Borgov zo serialu Star Trek: odpor je marny, budete asimilovani. A Indiani, ktori sa odmietli podriadit, boli jednoducho vyhladeni.

39713

5.1.2005 21:13

RE: Ápenland

oji 195.?.?.?

Reakce na 39713

Uf, jeste ze si nepripadam nadrazeny.

39738

4.1.2005 17:53

RE: Ápenland

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 39496

>
>>
>>Z článku jsem pochopil, že autorka je členka prvního proudu
>

>>a brojí proti produ druhém.
>
>Je jedno v jakem jste proudu. Jste nositel vznesene
>civilizace a pokroku. Nebo si myslite, ze "domorodci", jak
>je nazyvate, nevidi Minoltu na Vasem krku, satelitni telefon
>a smesne obleceni zakryvajici to co oni odhaluji?

>A nevim jestli autorka proti necemu broji. Hlavne je
>zmatena.

Proti čemu autorka článku brojí musí snad být z posledního odstavce článku zřejmé každému, kdo umí číst, či alespoň slabikovat. Naprosto s ní souhlasím. Zmatenost autorky článku jsem přes usilovné hledání nikde nenašel.

39641

5.1.2005 18:51

RE: Ápenland

Anthony Machacek hotentot (zavináč) juno (tečka) com 67.?.?.?

Reakce na 39486

(Cenzurovano. Hrubé osobní urážky autorky.)

Anthony Machacek.

39729

6.1.2005 0:03

RE: Ápenland

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 39729

Pane Stwora,
tak jestli tento příspěvek, který napsal pan Mac Háček, nekvalifikuje jako nasírací, tak už teda nevím. Autorka článku je označená jako hloupá, její manžel jako mužský šovinista. Jen pan Mac Háček je vzdělaný a má politicky korektní názor na světové dění, neboť píše z New Yorku.

39743

6.1.2005 0:12

RE: Ápenland

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 39743

Říkal jsem už mnohokrát, že nečtu všechno. Příspěvek jsem zrušil. Spokojen?

39744

6.1.2005 0:40

RE: Ápenland

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 39744

To víte, že jsem spokojen, neboť vidím, že je nám měřeno stejným metrem. Něco jako kdysi u Eaton's, Satisfaction guaranteed or money refunded (with a [smích]).

39745

6.1.2005 2:00

RE: Ápenland

Anthony Machacek Hotentot (zavináč) juno (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 39743

Jak uz jsem se v odpovedi panu Stworovi zminil, ziji v New Yorku 34 let. Hlupaky nazyvam ne jenom lidi kteri maji tu omezenost a nazyvaji chude lidi opicema,nazyvam i americke rasisty v Alabamne hlupaky. O ceskych devcatech ktere si za zelenou kartu vemou i mene kvalitni osoby ( cenzurovano - pokus o urazku) vam psat nebudu. Bylo by to na dlouho a zase bych vas asi nasral.
Na Rozdil od vas jsem se pod sve nehorazne psani podepsal.
Anthony.

39754

2.1.2005 23:59

Ápenland

trodas 82.?.?.?

Chudak Janula [zahanbení]
Uz se do ni tak nenavazejte, prosim, ne kazdy je spisovatel a forma je pro sdeleni vice nez dobra - jsou polozeny ty spravne otazky a je uvedena ona spravna definice Ápenlandu [mrknutí jedním okem]

Chybi mi jen onen strucnejsi nazor jejiho "otrokare" na Ápenlandy [chechtot] Predpokladam, ze nebyl uveden diky tomu, ze obsahoval slova, vynata ze slovniku slusnych slov [vyplazený jazyk]

Jani - uvedeni par historek z onech emailu by neskodilo, pokud nejsou prilis osobni, nebo tak neco [smích]

...a kdyz jsme u toho, pokud pise emaily anglicky a pravidelne, tak sem s nimi - poznami pomeru v takovych krajinach by mohlo byt velice zajimave, ja osobe bych se rad prihlasil (jestli je to mozne) k odberu takovychto zprav - kdyz nic, tak bych si alespon nepripadal v CR jak v tom nejvetsim Kocourkove, hned po USA... [zahanbení]
Je to mozne? [mrknutí jedním okem]

39495

3.1.2005 2:02

Ápenland

kema 24.?.?.?

Tak,tak. Vopicaci at zustanou chudi, jejich deti nevzdelane, lekarska pece (a kontrola porodnosti)veskera zadna.
Hlavne ze se pani autorce dari v Holandsku dobre. [oči v sloup]

39504

3.1.2005 8:16

Ápenland

cestovatelka 167.?.?.?

[překvapení]
Po kratke noci (spala jsem jen asi 5 hodin) jsem nevericnym zrakem shledla reakce. Tech je! Vsem moc dekuji.

Prekvapilo me, ze par lidi nema smysl pro humor. Neberte vse doslova ! Ten "otrokar" mi pomaha tak, ze si vezme temer 100 % domacich praci na sebe. Samozrejme, ze on vysal byt a ja sla psat.

Muj styl psani je jiny, nez jste zvykli.

Dekuji za podporu panu J. Asterovi a Alefovi, opravdu mi hovori ze srdce.

Pro Trodase mam tyto poznamky - definici Apenlandu meho muze Vam radeji nereknu (ale mysli si to vetsina Amsterodamu). Je to trosku drsna definice. Je to tim, ze velka cast Holandanu pochazi z Indonesie, je zde tradicne hodne informaci o JV Asii diky histiorii (kolonie NL).

Moje holandska pritelkyne v Jakarte pise emaily v holandstine. Mohu, jak budu mit cas, neco prelozit a poslat do Zvedavce. Tam jde o zivot !

Pro OJI otazka - kde jste vsude cestoval/zil?

Pro Kemu - nechapu, co Vasim prispevkem chcete rict.

Jinak bych dodala, ze jsem uz jako 12 leta zila 3 roky v Asii jako "domorodec" a opravdu nejsem masova turistka.

Moc Vas zdravim z uprseneho Amsterodamu, preji hodne zdravi, zdraveho usudku a tolerance do Noveho roku - Jana (autorka)
[smích] [mrknutí jedním okem]

39513

3.1.2005 10:13

RE: Ápenland

oji 195.?.?.?

Reakce na 39513

>Pro OJI otazka - kde jste vsude cestoval/zil?

Mila pani Jano. Krome naproste vetsiny Evropskych statu (coz se asi nepocita) jsem byl v Kanade, Israeli, Turecku (to neni Evropa), na Kubě a nebudete mi verit, ale dvakrat v Rusku! [překvapení]
Mozna bych se chtel podivat do Činy.
Ale nejradeji jsem doma v Čechach. Je tady prece tak krasne.

Sorry za ten muj ton v prispevcich, ale zdalo se mi, ze jste feministka. Ja je totiz nerad.
Ostatne, kdo mohl tusit, jak roztomile se doma oslovujete. [chechtot]

>Jinak bych dodala, ze jsem uz jako 12 leta zila 3 roky v Asii >jako "domorodec" a opravdu nejsem masova turistka.

Ojoj. Nemate nejake foto?? Prosim!

39521

4.1.2005 22:54

RE: Ápenland

Aleff 80.?.?.?

Reakce na 39513

milá autorko,

svou podporu vašemu způsobu myšlení tímto potvrzuji. kdekdo chce za každou cenu vyniknout a ten, kdo vyčnívá nestojí o to, aby byl jednookým králem v zemi slepých, kteří nemají nic jiného na práci, než okolo sebe metat mentálně prázdné bubliny.

z časových důvodů jsem do diskuze pověsil jen názorový zlomek popisu toho, co někdy přímo uráží i elementární inteligenci jedince. už jen pod názvem "humanitární pomoc" bych si představoval rychlé efektivní jednání, neboť nejdůležitejší jsou první hodiny, potažmo první 2 dny po katastrofě. to, co je médii prezentováno jako "humanitární pomoc", je ve skutečnosti těžkopádná mašinérie systému, který víc vydělá na masové smrti obyčejných lidí než aby použil finance vybrané od svých daňových poplatníků nevýdělečným, ale humánním způsobem a naplnil tak význam oněch proklamovaných hesel o pomoci. po pár dnech, které uplynou od kritického okamžiku nastalé katastrofy, má větší smysl poslat letadlem pytle s nehašeným vápnem, buldozery nebo zařízení na dekontaminaci vody než záchranáře, leda že by uměli oživovat mrtvé.

nedá mi to, abych neuvedl další perlu - možnost pomoci. v ČR propukla vyloženná humanitární hysterie a velmi populární jsou tzv. dárcovské SMS. Funguje to tak, že na straně jedné je majitel telefonu, který odešle SMS a na straně druhé je (aspoň doufám) obdarovaný.

Struktura transakce je následující:

3 Kč
max. běžná tarifní cena SMS u mobilního operátora v ČR

27 Kč
sponzorský dar dárce (majitele sim karty v mobilu), jeho příjem po zdanění (netto částka odpovídá po srážkách cca. 65% brutto částky)

DPH počítané ze základu 30 Kč
------------------------------------------------------
cca. 36 Kč celkem, na které dárce musí vydělat cca. 55 Kč brutto, aby příjemce obdržel netto cca. 27 Kč.

z výše uvedeného dobrého skutku, který si zaslouží pochvalu vyplývá, že:

- na zaslání sponzorského daru formou SMS musí dárce pracovat tak dlouho, než se mu na výplatě objeví 55 Kč

- cca. 50% těchto prostředků na cestě k dárci pozře GSM operátor (který ze svého zisku ještě odvede dań státu) a především stát, který inkasuje:
1) cca. 19 Kč na odvody na sociální a zdravotní pojištění, které nefunguje
2) cca. 6 Kč DPH
3) cca. 1 Kč jako daň z příjmu GSM operátora

není poněkud absurdní mít v dnešní době více než 50%-ní náklady spojené s účastí na humanitární pomoci při takto efektvní formě sponzorství využívající nejmodernější technologie ? Pokud se dobře pamatuji, tak zaslání cash peněz expres do 24h z ČR do Afriky mě stojí cca. 10% na poplatcích.

když se již stane katastrofa jako nyní v Asii, proč se krucinál aspoň jednou neomezí stát ve své nenažranosti ? v ČR se během několika dnů nashromáždilo pomocí SMS asi 30 mil. Kč. no a z výše uvedené kalkulace mi vyplývá, že stát bude inkasovat ještě cca. 26 mil. Kč díky svým zákonům připománajícím spíš babylon než moderní systém.

jinak "podnětný článek" se nachází na http://www.ceskenoviny.cz/archiv/index_view.php?id=108292

jinak přeji hezký den, Aleff

39662

3.1.2005 9:06

Ápenland

kema 24.?.?.?

Jano,
reagoval jsem na zakonceni celeho vaseho clanku.
Vzpomel jsem si totiz na jednu rodinku na Sumatre, ktera investovala vsechny sve uspory do stavby nekolika bungalovu pro turisty.
Ted tam maji tihle "otroci turistu" skoro prazdno a z ceho budou zivi vi jen buh.
I "opicaci" chteji zit slusne, poslat deti do skoly a vsechny ty dalsi veci ktere my povazujeme za samozrejmost.

39516

3.1.2005 9:30

RE: Ápenland

Lev 82.?.?.?

Reakce na 39516

Vzpomel jsem si totiz na jednu rodinku na Sumatre, ktera
investovala vsechny sve uspory do stavby nekolika bungalovu
pro turisty. Ted tam maji tihle "otroci turistu" skoro prazdno a z ceho budou zivi vi jen buh.
_______________________________________________________

Vazeny pane kema, ani Buh vsemohouci nemuze zarucit, ze nekomu pujde ( bude prosperovat ), business. V businessu nezalezi co a kolik investujete, jaky mate talent a jake mate konekce, ale a hlavne, hodne zalezi i na štěstí, ktere je nevyzpytatelne. Mozna, ze se najde nejaka organizace, ktera vasim znamym pomuze [smích]

39517

5.1.2005 7:08

RE: Ápenland

kema 24.?.?.?

Reakce na 39517

>V businessu
>nezalezi co a kolik investujete, jaky mate talent a jake
>mate konekce, ale a hlavne, hodne zalezi i na štěstí,
>ktere je nevyzpytatelne.

Ale zalezi pane Lev, zalezi. [smích]

39699

5.1.2005 7:58

RE: Ápenland

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 39517


>_______________________________________________________
>
> V businessu
>nezalezi co a kolik investujete, jaky mate talent a jake
>mate konekce, ale a hlavne, hodne zalezi i na štěstí,
>ktere je nevyzpytatelne.

tomu sam neveris


39708

5.1.2005 8:21

RE: Ápenland

Lev 82.?.?.?

Reakce na 39708

> V businessu
>nezalezi co a kolik investujete, jaky mate talent a jake
>mate konekce, ale a hlavne, hodne zalezi i na štěstí,
>ktere je nevyzpytatelne.

tomu sam neveris
____________________________________________

Ahoj Zdendo, kamarade z Ostravy. Uz je Ti lip ? ...... verim tomu Zdenku, verim, jelikoz jsem se poucil a je to i muj castecny pripad ..... [mrknutí jedním okem]

39709

3.1.2005 15:16

Ápenland

trodas 82.?.?.?

Hmmm, me jen zarazi, proc jim jako pomoc posilame balenou vodu [zmaten] Copak tam nemaji vody dost a nebylo by lepsi jim dat penize/auta s cisternami, aby to vodu distribuovali efektivneji, levneji a dlouhodobe a ne jen takhle... [zmaten]
Na pomoci se asi fakt nejvice vydela. [oči v sloup]
Jaka tohle je vlastne pomoc?

cestovatelka - tak to bohuzel nic, anglicky umim obstojne, to by slo, ale holandstinu neprezvykam. Za zverejneme emaily se zajimavostmi a pripadne fotecky (fotka je za 1000 slov [mrknutí jedním okem] ) predel velmi dekujeme [smích]

PS. vas otrokar je teda nic moc [chechtot] Temer 100% domacich praci na sebe, to zni spis jako otrok [chechtot] ...mejte s nim trosku soucit a dejto to alespon 50 ma 50% [mrknutí jedním okem]

39534

3.1.2005 15:52

Ápenland

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Zde jeden co v plné míře potvrdí, že když není žena doma, pak každej "myslivec" teprve zjistí, co všechno mu jaksi "ušetřila"
já to znám, ty domácí práce dělám a peču i vánočky a vůbec si myslím, že manželka je PARŤÁK DO PRUSERU, nikoliv holka na všechny práce.
I když vidím někdy tak přehnaný feminismus, že by to i tu plácačku sneslo, ale u mne doma ? To raději ne, tam jsou odkryta i moje záda !!!!!
Jinak Vás miluji
Ferda z Moravy

39545

4.1.2005 1:03

Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Doktor 63.?.?.?

Ja jsem byl v Holandsku v roce 1987 jako studentik mediciny a mohu rici, ze pokrytectejsi, nafoukanejsi a nevzdelanejsi populaci jsem v Evrope nevidel, a to jsem cestoval dost. Nevedeli o vychodni Evrope skoro nic, ale byli plni predsudku a svymi chabymi informacemi si byli naprosto jisti, ani se me neptali na zadne podrobnosti.

To me skutecne neprekvapuje, ze nazyvaji Thajsko apod. Ápenlandem a tusim, ze Cesko tam taky patrilo a mozna jeste patri. Pritom holandsti turiste cestuji vsude, asi jim ty Ápenlandy vyhovuji. V Cesku jich byly po roce 1989 hromady.

Takze az se autorka clanku odpouta od plotny, na ktere podle prikazu vari nafoukanym a zkrachovalym kolonialistum (nebo jejich potomkum) zvanec, mohla by popremyslet o tom, jaky nazor by na ten jeji text meli Ápenlandiste, tedy obyvatele Ápenlandu.

Mimochodem, patri byvale kolonie Holandska mezi Ápenlands, nebo ne?

39580

4.1.2005 5:17

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

68 68.?.?.?

Reakce na 39580

Nevedeli o vychodni Evrope skoro nic

Co mohli vedet? Existovala tak zvana zelezna opona. Ti, kteri se podivali za tu zeleznou oponu, tak co videli? Vsude samou peticipou hvezdu, prazdna budovatelska hesla, opryskane domy, rozbite cesty, cmoudici tovarny, prazdne regaly v obchodech, fronty na toaletni papir a nasrane obliceje lidi. Kdyz se to shrne, tak to byl apenland. Neni se vubec cemu divit, ze se na zapad dival na zeme vychodniho bloku jako na nekolik desitek let zaostale za zapadnim svetem.

39594

4.1.2005 6:01

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 39594

Pane 68, vite kolika lidem se po teto krasne
dobe styska ? Staci si precist nektere mistni
prispevky. To potom, clovek se ma co divit, ze
ano ?? No a oni se zase divi, ze my se divime.
Cili vsichni se divime.


39596

4.1.2005 6:09

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

68 68.?.?.?

Reakce na 39596

(Zrušeno. Žádná informační hodnota.)

39597

4.1.2005 18:27

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 39594

>opryskane domy, rozbite cesty, cmoudici tovarny, prazdne
>regaly v obchodech, fronty na toaletni papir a nasrane
>obliceje lidi. Kdyz se to shrne, tak to byl apenland. Neni
>se vubec cemu divit, ze se na zapad dival na zeme vychodniho
>bloku jako na nekolik desitek let zaostale za zapadnim
>svetem.

Pane profesore 68, země východního bloku zcela nepochybně zaostávaly za zeměmi západními v konzumním způsobu života. O tom nemůže být sporu. Zaostávaly však také v množství bezdomovců, žebráků a nezaměstnaných. Zaostávaly v násilné i v majetkové trestné činnosti. Za 40 let budování t.zv. socialismu neskončila na dně Orlické přehrady ani desetina počtu lidí, co po roce 1990.
Měnovou reformou v r. 1953 stát ožebračil značný počet lidí. Velká část národa, jak se z různých článků dozvídám, však neměla záložní peníze ani na povolenou výměnu 1:5 a tedy nijak ochuzena nebyla. Nevím, zda na to jsou někde nějaké statistiky veřejně dostupné. Ovšem po r. 1990 byly ožebračeny statisíce lidí, kteří si své peníze uložili do zkrachovalých bank a peněžních fondů, zřízených často zahraničními podnikateli nebo s jejich spoluúčastí.
Naše kultura byla zasažena nejen cenzurou, ale i poválečným budovatelským entuziasmem. Přesto vytvořila moho cenných literárních děl, filmů a pod. Od 90. roku v kinech a v televizi běží většinou jen americký brak opěvující kult násilí a to samé najdete i na pultech knihkupectví.
Nehoruji pro návrat starých časů, kriticky však vnímám, že proti předchozí době jsme si nijak zvlášť nepomohli.

39642

4.1.2005 18:53

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 39642

Pane Karle,
brzy budou v cesku volby. Nikdo vam nebrani zvolit
soudruha Grebenicka. Vy romanticky komunisto. To to
zase dopadne v te Ceske kotline. Letos tam asi po-
jedu naposled. Protoze az zase vy budete u cela,
budete do posledni kapky branit Ceske hranice od
vlivu zapadu. Vite, jsem stastny, ze neziji v zemi
kde jsou lide vaseho typu.
Toto je prosim zase muj nazor. A kazdy pry ma zde
pravo vyslovit svuj nazor slusnou formou.

39647

4.1.2005 19:20

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 39647

Lojzo, jsi si tak jistý tím, že každý, kdo má nějaké výhrady k americké hamburgerové společnosti blahobytu a kultuře násilí, musí být komunistou?
Já osobně jsem komunisty volil naposledy před rokem 1989 - kandidátku Národní fronty - jiná nebyla. Nehodlám je volit ani nyní a jsem přesvědčen, že nikdy v ČR nebudou nejsilnější politickou stranou. Nevidím žádný důvod, abych podle tvé rady volil Grebeníčka.
K americké kultuře má výhrady celý ostatní svět. Všetně Francie a Německa, kterým Bush nemůže přijít na jméno. Jsou proto všichni Francouzi a Němci komunisty? Ani v Iráku či v Afganistánu proti americkým zločincům nebojují komunisté. Dokonce ani v Íránu, který chce Bush vojensky napadnout, podle mého žádní komunisté nejsou.
Tvé výpady proti mě si tedy zdůvodňuji starou pravdou, že Zloděj křičí : chyťte zloděje!
Čest tvojí záslužné práci soudruhu Lojzo!

39649

4.1.2005 23:18

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

68 68.?.?.?

Reakce na 39642

Pane profesore 68, země východního bloku zcela nepochybně zaostávaly za zeměmi západními v konzumním způsobu života. O tom nemůže být sporu. Zaostávaly však také v množství bezdomovců, žebráků a nezaměstnaných. Zaostávaly v násilné i v majetkové trestné činnosti. Za 40 let budování t.zv. socialismu neskončila na dně Orlické přehrady ani desetina počtu lidí, co po roce 1990.

Pane Rakosnicku, vite kolik lidi skoncilo v Jachymovskych dolech? Vite, ze mnoho bezdomovcu si vydela zebranim vic, nez poctivou praci? Je kazdy bezdomovec opravdu bezdomovec?

Velká část národa, jak se z různých článků dozvídám, však neměla záložní peníze ani na povolenou výměnu 1:5 a tedy nijak ochuzena nebyla. Nevím, zda na to jsou někde nějaké statistiky veřejně dostupné.

Velka cast naroda ty penize mela. Samozrejmne, ze nejsou statistiky z komunisticke doby kolik lidi nasledkem ozebraceni menovou reformou spachalo sebevrazdu.
-pokracovani-

39665

4.1.2005 23:20

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

68 68.?.?.?

Reakce na 39642

Dokonceni pro pana Rakosnicka

Ovšem po r. 1990 byly ožebračeny statisíce lidí, kteří si své peníze uložili do zkrachovalých bank a peněžních fondů, zřízených často zahraničními podnikateli nebo s jejich spoluúčastí.

Tohle je nasledek vasich zakonu v Klausistanu. Co jste si zvolili, to mate.

Naše kultura byla zasažena nejen cenzurou, ale i poválečným budovatelským entuziasmem. Přesto vytvořila moho cenných literárních děl, filmů a pod. Od 90. roku v kinech a v televizi běží většinou jen americký brak opěvující kult násilí a to samé najdete i na pultech knihkupectví.

Jo? Jak se kalila ocel, Parta brusice Karhana, Ctyri v tanku a pes, atd, atd. Ten americky "brak" si tam kupujete sami. Proc nepokracujete v tech svych "cennych dilech?"

Nehoruji pro návrat starých časů, kriticky však vnímám, že proti předchozí době jsme si nijak zvlášť nepomohli.

A tak co by jste tedy chtel?? Trochu toho a trochu onoho? To je na vas, jak si to tam zaridite. Prece nejste stado nemyslicich ovci jako jsou v Bushistanu. Nebo ano?

39666

5.1.2005 7:14

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

kema 24.?.?.?

Reakce na 39666

Jestli panu Karlovi z Ceska pamet jeste aspon trochu slouzi, jiste si vzpomene, ze zebrota a bezdomovectvi bylo ilegalni.
V kriminalech tito lide nebyli tak na ocich jako dnes.
Veru, hloupejsi argument na podporu komunismu jsem jeste necetl. [oči v sloup]

39701

5.1.2005 14:40

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 39701

Me se vubec zda, ze pan Karel ztratil likvidaci
komunismu v Ceske kotline moc, ne-li vsechno.
Nikdo tady ba i jinde tolik nad touto ztratou
neplace. Verbalne jsem poznal jen jednoho cloveka
co tolik plakal nad odchodem vudci role KSC, jednoho
krajskeho tajemnika strany z byvaleho Ceskoslovenska.
Ale ten me ubezpecil, jak to rikal jiz starej Komen-
sky, ze zase jeho vlada se vrati do jeho rukou.
A vypada to pro ne v Cesku velice slibne, to se musi
zase nechat.

39721

6.1.2005 14:00

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 39721

>Me se vubec zda, ze pan Karel ztratil likvidaci
>komunismu v Ceske kotline moc, ne-li vsechno.
>Nikdo tady ba i jinde tolik nad touto ztratou
>neplace.

Skutečně se ti to jen zdá. Nestěžoval jsem si za komunistů, důvod ke stížnostem nemám ani nyní. Ono záleží hlavně na člověku samotném, jak si dokáže poradit a o sebe a rodinu se postarat. Režimy se mění, ale lidé zůstávají, musí žít a chod událostí nijak zvlášť neovlivní.
Nepláču nad žádnou ztrátou, jen srovnávám. Z vlastní zkušenosti a nestranně. Mohu si to dovolit, protože dnes mě nikdo nemůže nijak nutit (ani násilím ani výhodami), abych napsal něco, co nechci a čemu nevěřím nebo abych něco nepsal. Jsem svobodný a finančně nezávislý. Naprosto mi nezáleží na tom, zdali se to, co dělám a jak to dělám, někomu líbí nebo nelíbí. Je mi to zcela jedno. Pracovat v konfliktu s jinými lidmi je moje povolání (slušně placené), jsem na to zvyklý a tedy mě to nemůže vyvést z rovnováhy. Tak bez jakýchkoliv obav si mohu dovolit psát pravdu, tedy jak to vidím já. Nad připomínkami některých přispěvatelů, že nemám vzdělání nebo zkušenosti, se mohu jen útrpně usmívat, protože vím své. Nemám ani důvod se tím nad jiné vyvyšovat a tak se v debatě zesměšňovat.

39803

6.1.2005 15:19

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Lev 82.?.?.?

Reakce na 39803

Nepláču nad žádnou ztrátou, jen srovnávám. Z vlastní zkušenosti a nestranně. Mohu si to dovolit, protože dnes mě nikdo nemůže nijak nutit (ani násilím ani výhodami), abych napsal něco, co nechci a čemu nevěřím nebo abych něco nepsal. Jsem svobodný a finančně nezávislý. Naprosto mi nezáleží na tom, zdali se to, co dělám a jak to dělám, někomu líbí nebo nelíbí. Je mi to zcela jedno. Pracovat v konfliktu s jinými lidmi je moje povolání (slušně placené), jsem na to zvyklý a tedy mě to nemůže vyvést z rovnováhy. Tak bez jakýchkoliv obav si mohu dovolit psát pravdu, tedy jak to vidím já. Nad připomínkami některých přispěvatelů, že nemám vzdělání nebo zkušenosti, se mohu jen útrpně usmívat, protože vím své. Nemám ani důvod se tím nad jiné vyvyšovat a tak se v debatě zesměšňovat.
____________________________________________________________

Vyyyyyyborne pane Karle z Cech ! Nemohu si pomoci, ale neuveritelne moc se mi libi Vase vyjadrovani a Vase smysleni. Jste SKUTECNY DEMOKRAT !! pane. Vubec se nedivim, ze nekterym Werwolfum, jste trnem v oku. Jen tak dal. Jsem na Vasi strane ! - Lev [mrknutí jedním okem]

P.S. No a teprve ted se dovime, kdo je zde Vlkodlak ! To zase bude "plivancu" na nas. [cool]

39807

6.1.2005 15:44

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 39807


>Vyyyyyyborne pane Karle z Cech ! Nemohu si pomoci, ale
>neuveritelne moc se mi libi Vase vyjadrovani a Vase
>smysleni. Jste SKUTECNY DEMOKRAT !! pane. Vubec se nedivim,
>ze nekterym Werwolfum, jste trnem v oku. Jen tak dal. Jsem
>na Vasi strane ! - Lev [mrknutí jedním okem]

>
>P.S. No a teprve ted se dovime, kdo je zde Vlkodlak ! To
>zase bude "plivancu" na nas. [cool]

ty musis mit na to pochlebovani nejakou skolu, to prece neni mozne, aby se tak nekdo narodil a jeste k tomu v Ostrave.

39813

6.1.2005 16:14

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Lev 82.?.?.?

Reakce na 39813

ty musis mit na to pochlebovani nejakou skolu, to prece neni mozne, aby se tak nekdo narodil a jeste k tomu v Ostrave.
________________________________________________________

Ani bych Zdenku nerekl. Jsem hodne emocialni clovek. Kdyz vyhraval muj hokejovy tym TJ Vitkovice, tak jsem samou radosti tak rval, ze mi odosly hlasivky, no a to povazujes za POCHLEBOVANI Zdendo ?? Ja ne ! [mrknutí jedním okem]

39818

6.1.2005 18:02

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

zdenek 24.?.?.?

Reakce na 39818


>Ani bych Zdenku nerekl. Jsem hodne emocialni clovek. Kdyz
>vyhraval muj hokejovy tym TJ Vitkovice, tak jsem samou
>radosti tak rval, ze mi odosly hlasivky, no a to povazujes
>za POCHLEBOVANI Zdendo ?? Ja ne ! [mrknutí jedním okem]

vidis, tak jsi fanda ceskeho klubu c.1 a chovas se nekdy jak fanda SPARTY [vyplazený jazyk]

39828

6.1.2005 21:14

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 39803

Nad připomínkami některých přispěvatelů, že nemám vzdělání nebo zkušenosti, se mohu jen útrpně usmívat, protože vím své.

Karle, nikdo ti vzdelani neubira. Me jenom udivuje to
ze popisujes USA jako kdyby jsi tady zil. Zatim to mas
vsechno jen s druhe ruky. Je to jako trebas by se deje-
pisec rozhodl psat dejiny jen na zaklade kompilace
ucebnic dejepisu a nesel by do historickych pramenu
a dobovych kronik. Cili vychazis jen ze svojich domenek
a nazoru. Tak se proste nikdy nemuze clovek dopidit
pravdy. To jen ti pisi obecne. S takovym methodickym
pristupem se k jadru nikdy nedostanes. Neni to proste
objektivni. Pustis se do popisu hribu v severni americe.
Ci mouky nebo kvasnic. Povysis se na kritika americkeho
soudnictvi. Proste to se zda nekterym lidem zde vice
jak trapne.

39851

6.1.2005 13:31

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 39701

>Jestli panu Karlovi z Ceska pamet jeste aspon trochu slouzi,
>jiste si vzpomene, ze zebrota a bezdomovectvi bylo
>ilegalni.

>V kriminalech tito lide nebyli tak na ocich jako dnes.
>Veru, hloupejsi argument na podporu komunismu jsem jeste
>necetl. [oči v sloup]

Ano, příživnictví bylo trestné, bytů bylo málo, ale každý někde bydlel a pokud by byt neměl, tak stát měl povinnost mu byt nebo ubytování zajistit. Samozřejmě, že nikoliv pod mostem. I práci měl každý i když se v zaměstnání třeba jen flákal, tak mzdu na obživu dostal. Nebylo to správné ani spravedlivé, avšak žebrat nemusel nikdo. Dnes jsou lidé často k žebrání nuceni nouzí. Možná, že mezi žebráky jsou nějací milionáři. O tom psal již Neruda v 19. století, jak Přivedla žebráka na mizinu. Většinou však žebrají lidé bez nezbytných prostředků k obživě.

39798

6.1.2005 21:15

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

kema 24.?.?.?

Reakce na 39798

Ha!!!!! Tak stat mel povinnost ubytovani zajistit. Skoda ze jsem o tom nevedel [oči v sloup]
Poslouchejte clovece, zebraci byli a budou. Ve vyspelych zemich (pocitam mezi ne i Cesko) takovi lide dostanou podporu. Ja vim, nic moc ale zebrat nemusi. Jenze alkohol, cigarety a drogy jsou drahe, takze jim chudackum vlastne nic nezbyva. [mrknutí jedním okem]

39852

6.1.2005 21:23

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 39666

Šedesát osmičko, nemohu, než vám dát za pravdu, Co jsme si zvolili, to máme. Zvolili jsme si prospěcháře, kteří svůj osobní prospěch nadřazují nad prospěch celku. Po desítkách let hmotného nedostatku se všichni snaží stát se bohatšími a to za jakoukoliv cenu. Konzum se stal modlou.
Možná za pár let se situace změní, ale jistě to nebude tak hned. Společenský vývoj má své zákonitosti, které jednotlivec nemůže změnit.
A co bych chtěl já? Aby se svět trochu zlidštil. Abychom se neřídili ve svém počínání jen hlediskem osobního prospěchu. Aby se na jednání lidí, kteří poskytnou pomoc potřebným, se nepřiživovali lidské hyeny, jak se často a v souladu se zákonem dnes děje. Aby lidé vůči ostatním se chovali tak, jak chtějí, aby se ostatní chovali k nim samým - tedy se základní lidskou slušností.
Skutečně nejsme ovce, ale někteří lidé by velmi rádi z ostatních nemyslící ovce udělali.

39855

4.1.2005 10:53

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 39580


>Nevedeli o vychodni Evrope skoro nic, ale byli plni
>predsudku a svymi chabymi informacemi si byli naprosto
>jisti, ani se me neptali na zadne podrobnosti.

Vzpominam si, ze Holandane, jako jedni z prvnich, investovali do Ceska, skoupili potravinove retezce a navezli hodne vlastniho zbozi.
Dnes nakupuji prevazne v Globus centrech, ktere jsou, dle meho usudku, hodne kvalitni, co se tyce zakladnich potravin.

39609

4.1.2005 11:40

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 39609

>
>>Nevedeli o vychodni Evrope skoro nic, ale byli plni
>>predsudku a svymi chabymi informacemi si byli naprosto
>>jisti, ani se me neptali na zadne podrobnosti.
>
>Vzpominam si, ze Holandane, jako jedni z prvnich,
>investovali do Ceska, skoupili potravinove retezce a navezli
>hodne vlastniho zbozi.

>Dnes nakupuji prevazne v Globus centrech, ktere jsou, dle
>meho usudku, hodne kvalitni, co se tyce zakladnich
>potravin.
----------------------------------------------------------------

No, všechna čest, vymysleli brandy a snad i sherry, ale můj kamarád, napůl dán (narodil se v 45ém v Hamburku) který potom do Dánska jezdil, ale žil v ČSSR, tak mi říkával, (v šerém dávnověku, asi 30 let nazpět), že na západě jim ( Holanďanům ) říkají "cikáni západu". Kdo ví víc a líp, ať vyvrátí. Mně ale vůbec nijak Holanďani nevadí, spíše naopak. Žiju v tom "překrásném, multikulturálním melting potu", tak vím proč, jenže tady jsme všichni přikvačili odjinud, takže jsme na tom úplně stejně. Ona ta "tavírna" chce spojit taky hadry s ledem, a to se jí asi ještě dlouho nepodaří. Politickou korekností a zákazy dosáhnou tak akorát kulový ... . Já vím, že je hrozně málo těch, kteří se chtějí kamarádit, stýkat a přebírat zvyky i kulturu, jiných "kultur". Je to "long time project", za sto let už to bude asi jiné, ale dnes to jen tak nepůjde.

39614

4.1.2005 9:04

Ápenland

Vandal 209.?.?.?

Navrhuji pani Janu na Pulitzer Prize Award, pana oji bych permanentne vysidlil do jedne zeme, kterou podle jeho prispevku navstivil (a tam se opravdu citil jako doma)- Izraele. Doktore, na Vas je videt, ze vydokoskolske vzdelani nemusi nezbytne vyzadovat slusnou davku inteligence. Uz za Vasich studii jste mel vedet, ze kazdy evropsky narod, ktery ve sve historii prispel k vzrustu civilizace i jako dobyvatel cizich zemi od dob starovekeho Recka a Rima a pozdeji to byly Francie, Britanie, Nizozemsko, Spanelsko a do urcite miry i Nemecko si zachovali urcitou davku hrdosti, kterou my cechacci nikdy opravdu nepochopime, protoze nase cesta ke slave byla skutecnost, ze jsme v patnactem stoleti stali neprijemnym Evropskym "hemeroidem", ktery musel byt v r.1620 vyoperovan.
Dale je mozne, ze Vase holandstina byla tak spatna, ze Vas proste nechteli poslouchat.

39604

4.1.2005 15:06

RE: Ápenland

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 39604

Velice s vami souhlasim, ze ono tolik oslavovane
husitske hnuti v 15 stoleti bylo hemeroidem v
Evrope. Ono tem nasim "cervenym" pod vedenim
Zdenecka Nejedleho se to moc libilo do kramu.
Ale proc, chvalite dobu 1620 ++++ to nevim.
Ze prislo obrovske nasili jak fysicke, tak dusevni
co zase zastavilo pokrok na vic jak jedno stoleti ?

Muzete vysvetlit, prosim ?

39628

4.1.2005 17:27

Vandale z Ápenlandu,

Doktor 63.?.?.?

Reakce na 39604

to je zajimave, ze pochybujete o me inteligenci a zduvodnujete to mou udajnou neznalosti historie. To ma skutecne hodne spolecneho!

Pokud povazujete za spravne, ze byvala kolonialni "velmoc" pote, co zprasila spolecenske vztahy ve svych koloniich tyto opusti a zacne je nazyvat opicimi zememi, pak jste skutecne zcela hoden sve prezdivky. Ja bych tu holandskou narodni "hrdost" spis nazval nadutosti. Skutecne jsem s nimi nemluvil holandsky, ale nemecky a anglicky. BTW, otevrit tenkrat v Holandsku hubu nemecky, to byla zasadni chyba...

Povazujete za hrdy evropsky narod take Svedy, kteri dobyvali Prahu? A co Rusy, ti se u nas take byli podivat 1968-1991. Take maji pravo byt "hrdi"?

39639

4.1.2005 20:09

Ápenland

Jasmina 62.?.?.?

Mne se clanek libi,Thajsko jsem poznala pouze diky mnoha fotografiim rodinneho pritele,ktery si tam namluvil mladou thajku-(dospelou).
Vsude,kde byl, zanika asijska kultura a objevuji se cele kolonie rodinnych domu a vil à la Evropa s asfaltovyma cestama,mramor a dlazdice.
Zeny a divky,jak vidi belocha,vrhnou se na nej jako sarancata.
Pry neni divu,protoze je tam 80% zen a ze zbytku muzu je jeste tedy nejake procento homosexualni.
Upozornuji-ja osobne nevim-jak jsem koupila,tak prodavam.
V Thajsku zije na trvalo jiz mnoho anglanu,francouzu,italu a thajske zeny si je rozmazluji tak,jak se muze muzum jinde pouze zdat.
Rika se,ze mnohe evropske zeny,ktere tam prileti s muzem na dovolenou se citi dost mizerne,uz z diversity- kypra zena versus mala panenka.Vzacnost je tam koupit damske obleceni v cisle 40.Krom toho,jakkoliv se kona hon na bile muze-hon na evropske zeny se nekona.
Jinak ale po zaplaceni se venuji maserky a maseri i zenam velmi dobre.
Rozdil je,kdyz se necha masirovat muz s damskym doprovodem ci bez,v prvnim pripade je to dukladna zdravotni masaz,kde ma muz pocit,ze mu vyvrati klouby ci zlomi haxnu,v druhem pripade...
Jo,naucili si je tak,tuuuriste,nebot prispivaji tem,co jsou uz nad vodou,co vlastni hotely ci disca,zemedelci jsou na tom porad stejne,takze si mohou privydelat akorat tim,ze jim dcera odejde z domova...
Lide tretiho sveta si mysli,ze v Evrope se maji vsichni dobre a nic nedelaji.Nikdo jim to nevyvrati,a turiste na 14 dni v hotelich take ne.
I pro mne bylo kdysi po revoluci uplne k nepochopeni,jak to dela jisty znamy,ktery prodava neexistujici kamiony s cigaretama a denne utrati tolik,kolik ja vydelala za mesic.

39650

4.1.2005 22:26

RE: Ápenland

oji 195.?.?.?

Reakce na 39650

>Krom toho,jakkoliv se kona hon na bile muze-hon na
>evropske zeny se nekona.

Jestli Vam mohu poradit, tak hon na evropske zeny se kona v Turecku. Turecko je oznacovano jako nejlepsi destinace pro sexuchtive bile zeny. Fakt, nekecam! [smích]

39659

4.1.2005 22:37

RE: Ápenland

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 39659

[chechtot] [chechtot] [chechtot]
turci se mi nelibej-odstavaji jim usi.

39661

4.1.2005 23:11

RE: Ápenland

oji 195.?.?.?

Reakce na 39661

A jo. Vidite, toho jsem si nikdy nevsim. [smích]
Ale turkyne jsou hezky zensky!

39663

5.1.2005 0:54

RE: Ápenland

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 39661

turci se mi nelibej-odstavaji jim usi.
Jasmina

Pani Jasmino,
ta vada krasy se da zakryt, trebas dlouhyma vlasama
nebo velkym fezem. Ja si myslim, ze ty ostatni zeny
je maji radi podle jinych odstavajicich casti tela.

39670

5.1.2005 2:50

RE: Ápenland

P.Peshmerga, Mgr.Paed 69.?.?.?

Reakce na 39670

A nezapomeňte na tu známou píseň, "Hercegovina samá rovina, tu nám ... vybojovat infanteria,....tyhle Turkyně, to jsou vám svině, kalhoty maj ... Fez byl zakázán otcem tureckého národa Kamal Atturkem společně s arabským skriptem včetně celé řady dalších islámských nesmyslů.

39685

5.1.2005 11:08

RE: Ápenland

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 39670

Jenze nevidite jedineho turka s dlouhyma vlasama,vsichni jsou kratce ostrihani s knirem à la Husain.
Oji, proti gustu....turkyne a rekyne jsou v Evrope povazovany za nejosklivejsi zeny.[chechtot]
Ale i ony maji svuj exoticky sarm,to uznavam.

39718

5.1.2005 21:21

RE: Ápenland

oji 195.?.?.?

Reakce na 39718

Vite, zeny kazdeho naroda maji neco do sebe. Ja jsem si napriklad dlouho myslel, ze neexistuji mene pritazlive zeny nez cinanky.
Pak jsem v TV prezentace cinskych modelek a zmenil jsem absolutne nazor.
Pravda turkyne maji trosku vetsi nosik a jakoby vyraznejsi rysy obliceje. [chechtot] Ale kdyby byly vsechny zensky na svete stejny to by byla hrozna nuda.

39740

6.1.2005 2:04

RE: Ápenland

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 39740

oji;To mate pravdu [mrknutí jedním okem]a vzdyt je to fajn obdivovat vyjimecnost,ony i anglicanky maji neco do sebe,staci chtit tu krasu videt.
Mne se libi peruanci-ale jsou moc malicci[chechtot]
a propos Asie(abychom moc neodbocovali)daleko hezci nez thajky jsou vietnamky a jsou prirozenejsi nez cinanky,prave ta stara cinska kultura z nich udelala strojene panny.

39755

5.1.2005 6:09

RE: Ápenland

Ignac 129.?.?.?

Reakce na 39650



>Rozdil je,kdyz se necha masirovat muz s damskym doprovodem
>ci bez,v prvnim pripade je to dukladna zdravotni masaz,kde
>ma muz pocit,ze mu vyvrati klouby ci zlomi haxnu,v druhem
>pripade...

Mikine ty tam casto jezdis, je to pravda? Jakej je ten druhej ppripad?

39696

5.1.2005 7:57

RE: Ápenland

Max 24.?.?.?

Reakce na 39650

Drahe damy Jasmino a Jano Cestovatelko.
Ja jsem byl v Thajsku nedavno sluzebne na ctyri mesice a vidim to vsechno trosku jinak.
Ta zeme je v porovnanim s vetsinou zemi sousednich velice cista a moderni. Vsechny deti tam chodi do skoly a lide tam jsou velice prijemni a usmevavi.
Jiste to neni uplny raj a sexualni turistika tam opravdu existuje, ale to jen v urcitych znacne omezenych oblastech. Vetsina turistu jsou na rodinne dovolene nebo to jsou nezavisli "batuzkari".
Mozna si to moc maluju a rad se necham poucit. Jenze vy Jano jste tam byla naposled pred dvaceti lety a Jasmina jeste ne. Tak se necham radeji poucit od nekoho jineho.

39707

5.1.2005 10:59

RE: Ápenland

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 39707

Tvrdim snad opak?
Jestli vsechny deti chodi do skoly,to sice pochybuji,kdyz je tam spousta negramotnych lidi,(jak rikam,nebyla jsem tam ale mame prakticky s Thajskem permanentni kontakt),ano,lide jsou tam velice prijemni,usmevani ale to snad skoro vsichni asiate-tedy ti sikmooci.
Ja na Thajsko nepliju,jen se mi zda,ze rapidne ta zeme ztraci svoji identitu.
Kdyz jsem videla fotografie,tak to tam uz vypada jako v Evrope ci ve statech na jihu.
Proc se zeme prizpusobuje nam a ne my-te zemi?
Co budou pak obdivovat potomci,nadherne vily a hotely s bazenama?
Krom toho ted po te katastrofe jsem si jista,ze si mnozi brousi zuby....

39717

4.1.2005 20:09

Ápenland

Jasmina 62.?.?.?

II.cast
K Thajsku-samozrejmne ze evropsti usedlici se tam zacinaji naramne roztahovat.Vadi jim smecky toulavych psu-nejsou nebezpecni,pouze obcas kradou z terasy ci primo domu potraviny.
Thajcum Ti psi nevadi.A tak kamarad poprosil muze aby mu zde sehnal jed,ktery tam k sehnani neni a ktery ma poslouzit k vyhubeni psu.Tak jsem dala ruce v bok a rekla ne.Takze beloch bude zase pomaloucku zamorovat onen Raj na zemi a postupne a pomaloucku prosazovat sebe?No,vykaslal se na to.A to,ze v Thajsku jedi psy,to jsem se dozvedela az tady na Zvedavci,ups.Takze si dovedete predstavit nasledky otravenych psu?
Ze vsech tech hromadnejch akci se mi dela zle,protoze je to porostle pokrytectvim a hrajou ostatnim na city.
Kdyby tam jeden prisel o dum a jeden o zivot,ani se to nedovime.
Je dokazano,ze lide,kdyz se dostanou do poradnych sracek jsou najednou jako bratri.Pred tim byli na sebe jako hyeny,zrovna tak,jako lide tady.Myslite,ze to tam nikoho netrapilo?Maji sanci zacit znova a lepe.

39651

4.1.2005 20:49

Ápenland

cestovatelka janaonholiday (zavináč) yahoo (tečka) com 212.?.?.?

Vazeni, dostali jsme se od jadra veci... [zmaten] Klidne si diskutujte o Husovi, ale ne na mem Apenlandu, udelejte svuj vlastni prispevek o ceske historii a tam se muzete vyradit. [vyplazený jazyk]

Zpet k Apenlandum. Ja jsem napsala neco o tom, proc je na tom po tsunami mistni obyvatelstvo (a tech nekolik tisic turistu) tak bidne, protoze si myslim, ze spravy vyse jmenovanych zemi se staraji jen o svuj prospech. Nikoho jsem nenazvala osobne opici, snad umite cist? Moje obavy se denne potvrzuji, ted jasne vidime, ze v Atjehu (Sumatra) je nesmirna skoda a pomoc tam proudi pomalu, tedy dneska se teprve rozjela. Jeden z duvodu je, ze Indoneska vlada tyto lidi nema rada (obcanska valka) a ze tam nejsou turisti. Jinak jsme ted na tv meli, ze v Somalsku prislo o zivot spoustu lidi a jsou tam taky velke skody. O Barne se porad nic moc nevi.. Thajska vlada priznala, ze informaci o tsunami nedala dal, nebot se obavala poklesu turismu. Navic se tam, kde jsou novinari, zachranari pletou jeden druhemu pod nohy. V mistech se uz ted kradou a prodavaji deti - sirotci. To jsou pro me opici vlady. O zpusobu zivota v techto zemich jsem hodne cetla, sama jsem nektere navstivila a hlavne, mam tam ted zname, kteri tam ziji nebo maji rodiny.

pokracuji druhym prispevkem pro doktora- viz nize
[cool]

39652

4.1.2005 20:50

Ápenland

cestovatelka janaonholiday (zavináč) yahoo (tečka) com 212.?.?.?

druha cast me dnesni reakce.

Ted k jine, mene podstatne veci. Mam vzkaz pro Doktora: [cool]
Doktore, udelala jsem maly pruzkum u tech " nevzdelanych " Holandanu. Sdelili mi, ze CESKA REPUBLIKA je jedna z mala zemi, ktere nepatri mezi APENLAND. Ze pry uz v roce 1987 u nich zil nejaky studentik mediciny a ten jim otevrel oci.
[zmaten] CR je pry zeme rajska, ma nesmirne chytre, vzdelane a vychovane obyvatele se slusnym chovanim. Pry tam vsichni znaji hlavni mesto Kazachstanu, Moldavie, Mali a nejenom to, taky se o tyto zeme v hovoru velmi zajimaji. Taky kazdy Cech pry umi jeste vice cizich reci nez prumerny Holandan. Maji hlavne neuplatnou spravu, ktere jde predevsim o dobro svych ovecek, lide jsou tam velmi tolerantni, umi naslouchat a diskutovat, nepomlouvaji, nezavidi, kazdemu preji jen dobro a miluji zvirata. Jsou to temer andele. Maji pry jediny maly problem a to ze neumi byt nad veci a nemaji smysl pro humor. Ale to se jim odpousti. Jinak jsou moc radi, ze ten studentik mediciny, nyni mozna i lekar, pomaha lidem v tomto raji, Ceske Republice, a ne u nich.
[oči v sloup] Jinak si ti arogantni Holandani mysli o Holandsku, ze jsou sami ta nejvetsi APENLAND na svete.

od plotny vas zdravi otrokyne jana - puvodni autorka clanku [mrknutí jedním okem]

39653

4.1.2005 22:22

Ápenlandance

Doktor 63.?.?.?

Reakce na 39653

Vazena pani otrokyne-cestovatelko-obyvatelko Apenlandu,

ja neposkytuji kvalitni lekarskou peci v CR, ale v USA. Na rozdil od vas pro mne ten fakt, ze nekde bydlim, neznamena, ze danou zemi miluji nade vse a se vsim vsudy. Priznam se, ze mam na Holandany pifku predevsim proto, ze mi jeden reprezentant toho naroda ukradl ceske devce, ktere jsem mel velmi rad. To by asi bylo jeste normalni, nakonec devcata se prebiraji casto i mezi Cechy, ale ten cipek se mi pak jeste vysmival e-mailem, proste si me chtel vychutnat...

To se ovsem stalo az nekolik let pote, co jsem Holandsko navstivil a me nazory na tamni obyvatelstvo se tedy zformovaly uz pred tim prebranim devcete. V Anglii a Nemecku jsem se citil o hodne lip!

Takze budte rada, ze jste tam, kde jste stastna. Hlavne si pri te oblibe euthanasie v Holandsku dejte pri pobytu v nemocnici pozor. Abyste umrela, jen kdyz skutecne budete chtit anebo muset... A priste, az mi budete psat, prosim vic smajliku!

V ucte, Doktor.

39658

5.1.2005 4:15

RE: Ápenlandance

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 39658




Takze budte rada, ze jste tam, kde jste stastna. Hlavne si pri te oblibe euthanasie v Holandsku dejte pri pobytu v nemocnici pozor.

Toto je prohlaseni lekare ? Myslite, ze v Holansku
prvni zemi, kde je euthanasie podporena zakonem, je
euthanasie opravdu zneuzivana ?

39688

5.1.2005 18:50

Jano,

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 39653

nezlob se, ale já si myslím, že nemůžeš srovnávat znalosti Čechů o hlavním městě nějaké prdele ve Střední Asii (mimochodem v Kazachstánu mají nové hlavní město, ale ani nevím, jestli je to to staré přejmenované a nebo nové) a znalosti Holanďanů o Česku! Holanďani ani nevědí, jestli je Kazachstán skutečně stát, jestli jím třeba není taky Balúčistán, a Česko(slovensko), k jehož hranicím mají od hranic cca 800 km si dnes, 15 let po plyši a po Havlovi, opět pertinentně pletou s Jugoslávií (nevzpomínáš si na jednu vtipnou Češku, která jim tam na tyhle trapasy odpovídala, že je tam „lepší počasí než tady, v Dánsku“ ?[mrknutí jedním okem]). Na druhou stranu oni nepochybně mají více tolerance i k těm, které považují za opice, než Češi k těm, které považují za sobě rovné(?).

39728

5.1.2005 5:38

Ápenland

Vandal 209.?.?.?

Lidicky,tak nas Doktor si lehl na psychiatruv kauc, a my se dovidame, ze jeho mindrak nelibosti k lidem vetrnych mlynu a puvabnych drevacku spociva v tom, ze mu jeden z tech neandrtalcu odvlekl zenstinu do sve jeskyne. Verim, ze kdyby byval studoval psychiatrii, uz by se z toho davno vylecil.

39693

5.1.2005 17:00

Ápenland

cestovatelka janaonholiday (zavináč) yahoo (tečka) com 212.?.?.?

pro Maxe: Kde jste Maxi v Thajsku byl?
Moje zkusennosti:
Mam dobrou kamaradku T. z Thajska, ktera zije 10 let v NL, kazdy rok jezdi zpet. Jeji vesnice(sever Thajska u Laosu) dostala pred nedavnem elektrinu, jeji sestra v 30 letech jen tak zemrela (behem navstevy T doma. T.na vikend odjela do jine vesnice. Kdyz prijela zpet domu byla sestra mrtva -nemeli na dovoz do vzdalene nemocnice a nikdo nevi, co ji bylo). T. zachranila synovce kolem 10 let, kdyz mel nehodu, ze ho nechala prevest do nemocnice, jinak by na to rodina nemela. Psi se chytaji a zabiji (nevim , zda jedi). Vsechny jeji kamaradky chteji Evropana, protoze je to zachrani od velke bidy. Skoly maji nekolik trid a vlastne na urovni nasich 4 let skolni dochazky,.. ani neumi poradne pocitat (tedy generace zen kolem 30 let). V NL nemohla dokoncit ani zakladni kurs pro cizince. Vim , ze u nich ve vesnici ji zaby a jesterky k snidani, ukazovala mi fotky a popisovala ,jak chyta zaby rano pri vychodu slunce. Jelikoz nemaji lednicky, tak zabam prerazi nohy a da je do kbeliku a postupne je ji (po nekolik dni).
Muj NL kolega v praci ma Thajku, kazdy rok tam jezdi 2 x 4 tydny, jini 3 kolegove (GB, Canada) maji Thajku. Kazdy chlap (i starec), ktery je chudak a neulovi zenskou, tak sup do Thajska. Proc? Protoze Thajky chteji utect z bidy!!! Navic na dovolenou jezdi z NL davy turistu. [pláč] Kdyz jede chlap sam do Thajska, jede na sex, at Vam rika cokoliv. Pracuji se samymi muzi (vsech narodnosti)a ti si to vykladaji.
[smích] Je pravda,ze lide jsou nesmirne mili, jsou to budhisti.
cestovatelka

39725

5.1.2005 21:37

RE: Ápenland

Max 24.?.?.?

Reakce na 39725

Mile damy Jasmino a cestovatelko.
Thajsko ma 95.5% miru vzdelanosti. Zakladni vzdelani je zdarma, trva 9 let a je povinne.
Pojidani psu je zakazano a etnicti Thajci kteri tvori 75% psy stejne neji. Bohuzel je jedi nekteri etnicti Cinane a prislusnici horskych kmenu. Vlada v takovych pripadech (stejne jako vlada Ceske Republiky) obvykle nezasahuje.
Se zabijenim psu jsou rovnez potize - jako budhiste Thajci neradi zabijeji a proto jsou tam psi premnozeni.
Zdroj: Lonely Planet "Thailand"
Oblast na SV zeme je zavisla hlavne na pestovani ryze a je nejchudsi. Podle toho co jsem slysel a videl je ten rozdil oproti Bangkoku a okoli znacny. S bidou jako treba v sousednim Laosu to ovsem nema nic spolecneho.
A zde damy nechapu vase stanovisko. Je dobre aby lide zustali chudi a nevzdelani ? Nebo je lepsi ze se zeme od sedesatych let industrializuje, vydelava penize na turistech a zivotni uroven tam stoupa ?
Mam pocit, ze v tom mate obe zmatek, ale Thajci ani obyvatele jinych zemi na vas nazor nastesti necekaji. [smích]

39741

6.1.2005 1:56

RE: Ápenland

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 39741

No,to ja si taky nemyslim ze Thajska vlada ceka na Zvedavci,az se objevi muj nazor[chechtot]
To ale neznamena,ze ho nemohu mit.
To,ze jsou po svete chudi-to je taky vina jejich vlady.A vlastne i tech lidi.
Zrovna jako tady,v EU,Cechach,USA...
Jestli je pravda,co ctu o nasich politicich -tak cechum vladnou hovada.Nikdo jiny je nemuze vyhnat z hradu nez lid.
Kdyby se sebrali vsichni spolecne,cela zeme tak by ani vojsko proti lidu nestacilo;
A tak v kazde zemi-lide si nechaji vladnout a slapat po hlavach.
Kdyby clovek velebil zemi-nebylo by chudych.Nekdo preci musi sedlacit.
Diky turistum ze stoupa uroven?To ze se mlade divky prodavaji evropskym starcum-to je uroven?
A je to pravda,jednoho starce znam osobne,ktery se tam usadil.Ano-mozna vyzdvihl jednu rodinu z bidy.Ale ta malicka panenka s nim musi kazdy den lehat.ja vim ze se utesuje ze pomohla rodine.Ale at nikdo mi netrvrdi,ze nesni o mladem muzi?
Ja,kdybych byla v bide nejvyssi-taky nevim,co by ze mne bylo.
Lehat se starcem by bylo jedno reseni ale uroven blba.A zivot,fakt neni o tomhle.

39753

6.1.2005 8:48

RE: Ápenland

Max 24.?.?.?

Reakce na 39753

No, Jasmino kdyby sel lid proti vlade.. (to myslite asi demokraticky zvolenou vladu) tak by to dopadlo nejspis jako v Unoru [smích]
Radsi si o tom Thajsku, Malajsii, Singapore a dalsich "asijskych tygrech" a tygricich neco prectete. Ekonomiku tech zemi tahne neco uplne jineho nez "mlade divky provdane za starce".
A kdyz uz jsme u toho, to byste neverila, kolik potkate na plazich od Karibiku po Singapore evropskych staren a babizen bok po boku s krasnym domorodym "beachboyem". [mrknutí jedním okem]

39774

6.1.2005 9:39

RE: Ápenland

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 39753

>A je to pravda,jednoho starce znam osobne,ktery se tam
>usadil.Ano-mozna vyzdvihl jednu rodinu z bidy.Ale ta malicka
>panenka s nim musi kazdy den lehat.ja vim ze se utesuje ze
>pomohla rodine.Ale at nikdo mi netrvrdi,ze nesni o mladem
>muzi?
>Lehat se starcem by bylo jedno reseni ale uroven blba.A
>zivot,fakt neni o tomhle.
------------------------------------------------------------------
Jasmíno, já Vás vůbec neznám a už o Vás sním, a stařec ještě nejsem. Co mám dělat ? Zatracenej život. Komu mám za to dávat vinu ? [naštvaný]
Většinou je ten život o "penězích", Vy jako žena tomu budete rozumět velmi dobře. Vono je to hezký, když se dva mladí, hezcí lidi mají rádi, ale když přitom musí třít bídu, tak ta láska musí být sakra silná, aby vydržela. Jenže dnes už se to tak moc nenosí. Lidi rádi chtějí mít to, co mají ti druzí a někteří(nebo některé) se snaží tak vehementně, že to "některé jiné" popuzuje a nelíbí se jim to, i když třeba ta dotyčná si myslí :"vlezte mi na hrb, tetičko !" [smích]

39781

6.1.2005 19:07

RE: Ápenland

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 39781

Heledte se,jsou mnozi co musi trit bidu,takze maji-li lasku,maji preci neco.
Jsou mnozi,co kynou v prepychu a lasku treba nemaji.
Zamyslete se nad jednou veci,clovek ma treba zdravi v pr..li ale jeho vitalitu by mohl lecktery zdravy zavidet.
Clovek ma bidu ale dre a porad se snazi si polepsit a jede dal.
Clovek se topi v prepychu ,je treba i slavnej-a spacha sebevrazdu-nemel lasku.Kolik jich takovych odeslo dobrovolne,co?
A ti,co neodesli,zapskli a...pribehu je dost.
Takze kdyz pisete,ze zivot je o penezich-nepresvedcite mne.

39836

6.1.2005 20:53

RE: Ápenland

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 39836

Paní Jasmíno, je to tak, že někdo má rád holky, jiný vdolky. Musíme připustit, že jsou lidé, co vidí smysl života v hromadění peněz a majetku. Ovšem jsou i lidé vyznávající jiné hodnoty, než hmotný majetek. Již Jan Neruda před sto lety psal : Pro trochu lásky šel bych světa kraj, šel s hlavou odkrytou a šel bych bosý.... I dnes jsou lidé a není jich málo, kteří hledají štěstí v jiných věcech, než jsou peníze.
Nyní jsem pro manželku zvětšoval citát, který se sem do této debaty přímo hodí a proto si ho dovolím zkopírovat :
Není trvalého štěstí v žádném z předmětů světa. Je v nás. Tohle, bohužel, lidé moc nevědí. Pachtí se za štěstím celé životy, hledají ho ve všem možném, v lidech, věcech, v majetku, zábavách, dokonce i v drogách, ale tam, kde skutečně štěstí je, většinou hledat nejdou. Připomíná mi to jezdce, který hledá koně, na kterém sedí.
Eduard Tomáš

Mnozí čtenáři jistě pochopí a ti, co nikoliv, tak je to jejich škoda.

39844

6.1.2005 9:55

RE: Ápenland

Lev 82.?.?.?

Reakce na 39753

Zrovna jako tady,v EU,Cechach,USA...
Jestli je pravda,co ctu o nasich politicich -tak cechum vladnou hovada.Nikdo jiny je nemuze vyhnat z hradu nez lid.
Kdyby se sebrali vsichni spolecne,cela zeme tak by ani vojsko proti lidu nestacilo;
A tak v kazde zemi-lide si nechaji vladnout a slapat po hlavach.
Kdyby clovek velebil zemi-nebylo by chudych.Nekdo preci musi sedlacit.
_________________________________________________________________

Pani Jasmino, velmi hodnotna uvaha, ALE !!, s tim "vyhanenim" politiku z Hradu, je to neuveritelne tezke, jelikoz, pokud Vite a nebo ne, tak dnesni loutkovi politici, jsou uz vzajemne propojeni neviditelnou svetovou niti, ktera jim dava moznost utlacovat s vysmechem a suverenitou svuj narod. A sice tak, ze by ostatni, svetovi loutkovi politici nedovolili podporovat nejakou "vzpouru". Vzdy by se to dalo "nejak" zaridit, aby lid !! prohral. Zivy dukaz minulych dnu, je na priklad Ukrajina a o USA, ani nemluve - vse se da zmanipulovat.

39784

6.1.2005 18:59

RE: Ápenland

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 39784

Ale ja vim ze je to v pytli-vzdyt to vidim,jak se lidi chovaji k sobe.A vsude.S takovou se to pak manipuluje-a vzdy to tak bylo.
Vsak jsem taky psala-"kdyby" a to kdyby melo byt uz davno.
Nekde lid jeste za svou identitu bojuje,nekde se vzdava zcela bez boje,ono je to horsi a horsi-vzdat se sveho pohodli.

39833

6.1.2005 23:08

RE: Ápenland

babi herbe 62.?.?.?

Reakce na 39833

"Nekde lid jeste za svou identitu bojuje,nekde se vzdava zcela bez boje,ono je to horsi a horsi-vzdat se sveho pohodli."
Paní Jasmino,
vsechno je u nas /CR/ promysleno a i tento "boj" je nasim vstupem do NATO predem zabezpeceny - NATO ma pravo zasahnout v ramci boje proti vnitrnimu nepriteli ! - to prosim neni vtip

39866

8.1.2005 16:40

RE: Ápenland

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 39866

To mate pravdu,vtip to neni-ale vzpoura nemusi byt se zbrani v ruce-mame zatim demokracii-tedy kazdy ma narok jit nebo nejit do prace.
Kdyby se lide vykaslali na sve sefy a do prace by neprisli (snad kromne nemocnic,ustavu a farm,kde jsou zvirata)-proste lide by zustali doma,at si nefunguji obchody,TV,vlaky-bez toho vseho se da zit.
Kdyz se sahne vlade na penizky-to je bolave misto.A pritom lide by nekradli-jen by zustali doma -a celej system se zhrouti.
Obcas nekde lide jeste zastavkuji ale to je pouze lokalni.
Sami stavkujici jsou oslabovani tim,ze je nespokojene okoli-napr.stavka autobusu nebo vlaku a pak take tim,ze je mnoho jinych,co by sli klidne na misto stavkujicich a treba i za tech blbejch podminek,proti kterym se rozhodli stavkujici se postavit.
Proto treba zde trvala stavka autobusu 3 dny a ridici si vymohli pouze sliby a jeste ne na vsechny pozadavky.Jejich sef byl silny-lehce se mu rika-muzete jit,jini se sem tlaci.Az to stavkujici nervove nevydrzeli a rezignovali.
A to vse jen proto,ze se lide nepodporuji.V opacnem pripade by vyhral lid a vudci chte-nechte by musili ustoupit.

40040

8.1.2005 18:01

RE: Ápenland

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 40040

>To mate pravdu,vtip to neni-ale vzpoura nemusi byt se zbrani
>v ruce-mame zatim demokracii-tedy kazdy ma narok jit nebo
>nejit do prace.

Zdravim
Prace,neprace.....ja mel hlavne na mysli, jestli boj za identitu, ktery vedou Palestinci, ma pravo kritizovat prislusnik takoveho hmmm..."priposraneho" narodu, ktery, krome Cajankovych kasaren ve Frydku-Mistku, vzdal vse do rukou okupanta bez boje.
Pekny vecer, preji

40049

8.1.2005 23:20

RE: Ápenland

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 40049

No,na kritiku je kazdy machr-kdyz v tom neni.
Vzdycky nejvice kritizuji ti,co sami jsou priposrani.

40073

8.1.2005 23:53

RE: Ápenland

Lev 82.?.?.?

Reakce na 40073

Vzdycky nejvice kritizuji ti,co sami jsou priposrani.
______________________________________________________

[velký smích] [velký smích] Libi se mi na Vas pani Jasmino, jak jste se rozohnila a otevrela - jen do nich ! [velký smích] [velký smích]

40081

7.1.2005 10:00

RE: Ápenland

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 39833


>Nekde lid jeste za svou identitu bojuje,nekde se vzdava
>zcela bez boje,ono je to horsi a horsi-vzdat se sveho
>pohodli.

Zdravim,pani Jasmino
Kdyby nekdo nasel cas a odvahu porovnat mentalitu narodů versus problem, s kterym se potykaji, co by na to rekli ctenari Zvedavce?
Mam na mysli okupaci Ceskoslovenska v roce 1939 a reakce Cechoslovaku oproti okupaci Palestiny a reakce likvidovaneho narodu s jinou mentalitou nez tou "ceskou".
Myslite, ze Cesi maji pravo kritizovat, v negativnim slova smyslu,jakykoliv cin z middle east oblasti?

39900

5.1.2005 17:07

Ápenland

cestovatelka janaonholiday (zavináč) yahoo (tečka) com 212.?.?.?

Pokracovani -

Na vyssi urovni spravy/vedy/bohatstvi pro vsechny je Malajsie (nema tedy nazev Apenland), kterou jsem pred 10 lety celou projela. Je to asi tim, ze je tam 10 % Cinanu a to na vysokych mistech - veda, technika, obchod.. Zeme prevazne islamska, nema viditelnou prostituci.

Vcerejsi nevesele zpravy v NL novinach / TV:
[pláč] 1. na Sri Lance se pry kradou obeti Tsunami. Rodinam, ktere chteji pohrbivat mrtve se neboztik ukradne a chteji za nej vykupne.
[pláč] 2. V Thajsku byl popsan pripad zraneneho evropskeho chlapce, ktery byl neznamym belochem unesen z nemocnice (na prodej do bordelu?). Rodice patraji...

[smích] Tez pozdrav ochocenemu doktorovi a otazka - kde v USA nabizite tu vzornou lekarskou peci? [smích]

zdravi cestovatelka

39727

7.1.2005 9:36

Ápenland

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě ferr (zavináč) volny (tečka) cz 213.?.?.?

Vážená Paní
Dovolil jsem si jeden příspěveček k Vašemu Apenlandu
a to ve smyslu ,"aby se chytili za nos"
já jsem již trošku opršel--ročník 48, ale jsem hluboce
přesvědčen o tom, že v
diskusích na WEBu je převaha (velmi "radikálních" lidí),
hlavně ve smyslu jejich vlastních výhod.
moje zkušenosti s tímto typem jsou velmi tristní.
Jinak jsem také zjistil, že když má "mlaďoch- inženýr" kolem
30 let nějaké názory, pak často skoro nesmyslné
, například nahoru se lísá a dolů kouše, a hlavně zavazí v
zájmu se rychle "prosadit"
já mám dceru 29 a dva syny 28 a 24 let, tak asi budu vědět
jak to funguje, i když moje děti takové nejsou.
je to prostě výchovou --doma je "podej mě...sirky, kladívko
a podobně" a potom si myslí, že ve firmě je to taky tak, což
je omyl--
-v mé domácnosti je na "podej mě" skoro trest smrti!
Neschopnost není u toho jenom v tom, že si vlastně sám
neporadí, ale i v tom, že vysává lidi kolem sebe.

A taky mi vadí jejich samozřejmost v tomto smyslu, jenže já
nejsem jeho matka !
je na Vás, jak se můžeme dohadovat, ale můj přítel v Moskvě
a druhý ve Švédsku mají podobný názor na věc.

Za pozornost děkuje Havránek Jiří Ferdinand
jsem ochoten se o to i trošku pohádat
ICQ 217070067

39896

8.1.2005 23:23

Ápenland

Jasmina 62.?.?.?

Není trvalého štěstí v žádném z předmětů světa. Je v nás. Tohle, bohužel, lidé moc nevědí. Pachtí se za štěstím celé životy, hledají ho ve všem možném, v lidech, věcech, v majetku, zábavách, dokonce i v drogách, ale tam, kde skutečně štěstí je, většinou hledat nejdou. Připomíná mi to jezdce, který hledá koně, na kterém sedí.
Eduard Tomáš


smutne je,ze malokdo pochopil-jinak by dnes byl svet uz jiny.

40074

Příspěvků: 97

02.01. 20:55 zdenek  Ápenland
02.01. 20:56 NAFTAK  Ápenland
02.01. 21:28 Aleff  Ápenland, výborný článek
02.01. 21:56 oji  Ápenland
02.01. 22:20 Jaroslav Aster  RE: Ápenland
02.01. 23:57 milkey  RE: Ápenland
03.01. 00:43 Jaroslav Aster  RE: Ápenland
04.01. 17:43 Karel z Čech  RE: Ápenland
05.01. 01:48 P.Peshmerga  RE: Ápenland
06.01. 13:06 Karel z Čech  RE: Ápenland
03.01. 00:18 oji  RE: Ápenland
03.01. 00:48 Jaroslav Aster  RE: Ápenland
03.01. 06:57 oji  RE: Ápenland
04.01. 12:41 Rastik  RE: Ápenland
04.01. 22:16 oji  RE: Ápenland
05.01. 09:28 Rastik  RE: Ápenland
05.01. 21:13 oji  RE: Ápenland
04.01. 17:53 Karel z Čech  RE: Ápenland
05.01. 18:51 Anthony Machacek  RE: Ápenland
06.01. 00:03 P.Peshmerga  RE: Ápenland
06.01. 00:12 Vladimír Stwora  RE: Ápenland
06.01. 00:40 P.Peshmerga  RE: Ápenland
06.01. 02:00 Anthony Machacek  RE: Ápenland
02.01. 23:59 trodas  Ápenland
03.01. 02:02 kema  Ápenland
03.01. 08:16 cestovatelka  Ápenland
03.01. 10:13 oji  RE: Ápenland
04.01. 22:54 Aleff  RE: Ápenland
03.01. 09:06 kema  Ápenland
03.01. 09:30 Lev  RE: Ápenland
05.01. 07:08 kema  RE: Ápenland
05.01. 07:58 zdenek  RE: Ápenland
05.01. 08:21 Lev  RE: Ápenland
03.01. 15:16 trodas  Ápenland
03.01. 15:52  Ápenland
04.01. 01:03 Doktor  Patrilo Cesko mezi Ápenlands?
04.01. 05:17 68  RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?
04.01. 06:01 Lojza  RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?
04.01. 06:09 68  RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?
04.01. 18:27 Karel z Čech  RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?
04.01. 18:53 Lojza  RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?
04.01. 19:20 Karel z Čech  RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?
04.01. 23:18 68  RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?
04.01. 23:20 68  RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?
05.01. 07:14 kema  RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?
05.01. 14:40 Lojza  RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?
06.01. 14:00 Karel z Čech  RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?
06.01. 15:19 Lev  RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?
06.01. 15:44 zdenek  RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?
06.01. 16:14 Lev  RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?
06.01. 18:02 zdenek  RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?
06.01. 21:14 Lojza  RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?
06.01. 13:31 Karel z Čech  RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?
06.01. 21:15 kema  RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?
06.01. 21:23 Karel z Čech  RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?
04.01. 10:53 Idealista  RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?
04.01. 11:40 Sidonius  RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?
04.01. 09:04 Vandal  Ápenland
04.01. 15:06 Lojza  RE: Ápenland
04.01. 17:27 Doktor  Vandale z Ápenlandu,
04.01. 20:09 Jasmina  Ápenland
04.01. 22:26 oji  RE: Ápenland
04.01. 22:37 Jasmina  RE: Ápenland
04.01. 23:11 oji  RE: Ápenland
05.01. 00:54 Lojza  RE: Ápenland
05.01. 02:50 P.Peshmerga, Mgr.Paed  RE: Ápenland
05.01. 11:08 Jasmina  RE: Ápenland
05.01. 21:21 oji  RE: Ápenland
06.01. 02:04 Jasmina  RE: Ápenland
05.01. 06:09 Ignac  RE: Ápenland
05.01. 07:57 Max  RE: Ápenland
05.01. 10:59 Jasmina  RE: Ápenland
04.01. 20:09 Jasmina  Ápenland
04.01. 20:49 cestovatelka  Ápenland
04.01. 20:50 cestovatelka  Ápenland
04.01. 22:22 Doktor  Ápenlandance
05.01. 04:15 Lojza  RE: Ápenlandance
05.01. 18:50 Vodník  Jano,
05.01. 05:38 Vandal  Ápenland
05.01. 17:00 cestovatelka  Ápenland
05.01. 21:37 Max  RE: Ápenland
06.01. 01:56 Jasmina  RE: Ápenland
06.01. 08:48 Max  RE: Ápenland
06.01. 09:39 Sidonius  RE: Ápenland
06.01. 19:07 Jasmina  RE: Ápenland
06.01. 20:53 Karel z Čech  RE: Ápenland
06.01. 09:55 Lev  RE: Ápenland
06.01. 18:59 Jasmina  RE: Ápenland
06.01. 23:08 babi herbe  RE: Ápenland
08.01. 16:40 Jasmina  RE: Ápenland
08.01. 18:01 Idealista  RE: Ápenland
08.01. 23:20 Jasmina  RE: Ápenland
08.01. 23:53 Lev  RE: Ápenland
07.01. 10:00 Idealista  RE: Ápenland
05.01. 17:07 cestovatelka  Ápenland
07.01. 09:36  Ápenland
08.01. 23:23 Jasmina  Ápenland

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 97 čtenářů částkou 16 036 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 2

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 5

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 10

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Měnové kurzy

USD
22,94 Kč
Euro
27,21 Kč
Libra
29,93 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
25,37 Kč
100 japonských jenů
21,91 Kč
Čínský juan
3,43 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 627,05 Kč
1 unce stříbra
564,23 Kč
Bitcoin
301 234,98 Kč

Poslední aktualizace: 24.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 697