Diskuze k článku

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Příspěvků 43

18.12.2004 0:38

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

koko sqy (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Opět se ptám, je to myšleno vážně, anebo je to jen zástupná exhibice absolutní ironie, nejspíš je to však kouzlo nechtěného, způsobené něčím , co už zaniklo. Kdo ví ?

38824

18.12.2004 11:39

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Jarka 160.?.?.?

Je to nejnadhernejsi tradice, kterou predavame nasim detem a ony ji predaji svym detem.Verim, ze v daleke budoucnosti si tento krasny cas Vanoc nenecha nikdo vzit...
Paradni otazka osmilete holcicky a jeste paradnejsi odpoved!

38836

18.12.2004 13:25

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

P.Peshmerga, Mgr.Paed 69.?.?.?


Mám před sebou anglický text té odpovědi pana F. Churche
a jeho český překlad stažený ze serveru "střípky". Už jsem si několikráte v minulosti povšimnul, že Vaše překlady z angličtiny, zejména článků s levicovou tématikou, jsou někdy velice podivné. Překládá se to co se hodí do krámu, a to co nevyhovuje, to se vynechá. Ale neva, nebudu si kazit vánoční náladu, pokud ještě vánoční nálady jsou povoleny. Jinak všem přeji šťastnou "harmoniku", a pro ty přičmoudlé veselou Kwanzu.

38838

18.12.2004 14:49

Vzkaz diskutujícím

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Vymazal jsem z této diskuze příspěvky, které dokázaly i takový nevinný text otočit nějakým způsobem k židům. Už to, přátelé, poněkud přeháníte. Zdá se, že ať napíšu o čemkoliv, jistí jedinci myslí jen v jedné úrovni, a dokáži i z textu o sklízní jablek udělat důkaz židovské zločinnosti. Všeho s mírou.

Upozorňuji, že budu v této dizkuzi tvrdě mazat vše, co nesouvisí s obsahem článku. Máme Vánoce. Dejte si pokoj.

38842

23.12.2004 21:32

RE: Vzkaz diskutujícím

Jarda 160.?.?.?

Reakce na 38842

Pane Stwora, ale vanoce se zidy uzce souvisi, tedy jednak ze je neslavi a druhak, ze sam Jezis byl Zid. A svateho Klause mohl vymyslet jen pomatnec. Slavi se narozeni Jezise, nikoli prichod Klause. Takze to ze chodi nejaky Klaus, nemohl vymyslet krestan ani muslim, navic musel vladnout pocetnym verejnym minenim. A hadejte kdo jim vladl a vladne?
Tedy to ze vymazavate co se tyce zidu, je velka chyba, nebot to s tim uzce souvisi.
A prosim vas o uverejneni.
Mějte se vsici krasne...

39008

18.12.2004 19:33

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Aja 24.?.?.?

...tak zadne prejidani a nadmerne piti alkohooolu, vanocni pohoda je "jinde".
Do pristiho roku, kopec zdravi (ti drive narozeni vi, o cem mluvim , tem mladsim je souzeno k tomu casem dojit). [smích]
Zdravim vanocne vsechny zvedavce i Zvedavce.
Aja

38851

19.12.2004 0:48

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38851

Mila pani Ajo,
to jsem si o tom alkoholu a prejidani mel precist
spise. Uz je pozde. Koupil jsem si dnes velkou lahev
Cinzano, toho cerveneho. Potom 12 Plzni. Velikou
lahev Becherovky. A sladky takovy ten "babsky"
cokoladovy liker. Cili nadmerne piti je opet na
obzoru a jako kazdy rok si rikam "that it" se zase
nedostavilo. Well, a s tim jezenim to bude taky horsi.
Drive stavaly velike husy kolem 24 $ za kus. Vzdy
skoncila tato lahudecka v nakupnim kosi. Malem me
vypadly oci s dulku. Ta nejmensi "husicka" stala 51
dolarku. Ptak vanoc nebude na mojem stole. Koupil
jsem si dve roztomile kacenky, kus za stejnou cenu
jako v loni ci pred 5 lety. Jedna za 7 $. Jedna zmizi
na Bozi hod a ta druha na Novy Rok.
A co vy ? Ktery vanocni ptak vam udela radost ?



38853

19.12.2004 17:54

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Aja 24.?.?.?

Reakce na 38853

Ja jsem spis pres ryby, pane Lojzo.
Kde jste koupil becherovku?
Jsem na suchu povinne, prodejny alkoholu jsou v Quebecu ve stavce. [pláč]

38876

19.12.2004 18:31

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38876

Becherovku ?
Tu si muzete objednat v kazdem obchode s alkoholem
pokud se do Kanady dovazi. Becherovka se do Kanady
dovazi. Musite si ale koupit celou bedynku a tam je
6 lahvi. Tri si ode me koupil kamarad. Jednu jsem
dal pritelkyni a zustaly me dve. Vlastne uz jen jedna
a pul. Vona totiz je moc dobra. A me pred vanocemi
schazi pevna vule. Pevna vule dojde az ten prvni
tyden v novem roce, kdyz vlezu na vahu spolecne s
depresi.
A pani Aja je na rybicky. Ja taky. Ted jsem objevil
ze se prodavaji pstruzi bez kosti.Ne ze by byli nejak
geneticky modifikovane, ale voni umeji nejak ty
kosti vytahnout. Jsou k tomu bez hlavy a ocasu.
Staci je hodit na panvicku a 4 minuty na kazde
strane a je to primo pohadka.
Moc doporucuji.

38877

20.12.2004 7:13

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 38876

Ahoj Ajo, u nas na Stedry vecer bude trebonsky kapr, bramborovy salat a dobre francouske vinecko, na Bozi hod pripravena ceska husicka a na Stepana, jak jinak nez svickova omacka s ceskym, houskovym knedlikem..Tradice je tradice a my drivenarozeni ji nehodlame menit....
Jinak vsem na Zvedavci preji aspon o Vanocich klid a pohodu.Kdo je z Ceska, bohateho Jeziska, kdo "veri" na Clause, bohateho Clause, no a na vychod? Tam chodi roztomily deda Mraz.....
K nam uz deda Mraz ztratil cestu, hodne se sem cpe Svaty Claus, ale my Jeziska nedame..
A neni to jedno, kdo kam chodi? Jak hezky napsala p. Aja, pohoda Vanoc neni ve zranici ani v piatice, ale je uplne nekde jinde......
Jarka

38892

18.12.2004 22:18

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

oji 195.?.?.?

Ano, uz tenkrat Francis Church pochopil, co maji psat noviny. Tedy predevsim to, co je ctive a vyzadovane spolecnosti. A tak Sun jako nejvyssi arbitr pravdy jednoduse kecal.
Zvlaste musim hodnotit brilantni architekturu dukazu existence Santa Clause. Ale pochybuju, ze ho mala Virginie v osmi letech ocenila nebo precetla.

A dále, u nas v CR mame jeziska. Pana Clause si spojujeme spise s hltavym konzumem nez s nejakou poetikou nebo rodinnou pohodou.

Hezke Vanoce

38852

19.12.2004 2:37

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38852

Ale pochybuju, ze ho mala Virginie v osmi letech ocenila nebo precetla.


Ale jiste to pochopila nakonec. On ji to totiz ten
pan Francis Church opakoval jeste 54 x. Toto vam
jiste v tom clanku uniklo.
Proc vsechno pro nektere lidi musi byt jen a jen
negativni ??? Clanek ? Pan Clause ? Noviny ?
Ctenari ? Spolecnost ? Vsechno.

38855

19.12.2004 14:46

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 38855

>
>Ale jiste to pochopila nakonec. On ji to totiz ten
>pan Francis Church opakoval jeste 54 x. Toto vam
>jiste v tom clanku uniklo.
>Proc vsechno pro nektere lidi musi byt jen a jen
>negativni ??? Clanek ? Pan Clause ? Noviny ?
>Ctenari ? Spolecnost ? Vsechno.
>

Neuniklo, ale jen doufam, ze to nepochopila az po 54-te.

[smích]


Ale vazne, nechtel jsem byt zasadne negativni. Jen si myslim, ze ta mala slecna hledala jinou nez to poeticko-infantilni slohove cviceni, ktere by bylo otisknutelne v nejakem detskem ilustrovanem casopise. Mala Victorie asi uz moc dobre tusila, ze neco nehraje, ale Sun se zachoval jako prave americke medium.
Noviny formatu Sunu mozna mohly naznacit, ze kouzlo vanocnich svatku spociva trosicku v necem jinem.
Ja sam jsem vdecny, ze mi rodice poskytly moznost podilet se na ritualu obdarovavani. Vzpominam si, ze jsem se neskutecne tesil na to jak se budou tvarit moji blizci na me darecky. Nebyly dokonale, nebyly drahe, casto mnou nezrucne vyrobene, ale byly z lasky. A mozna prave to je nejdulezitejsi na Vanocnich svatcich - schopnost potesit sve blizke.
A nasim ukolem je vychovat z nasich deti empaticke bytosti a ne nenazrane sobce, kteri si mysli ze jim vsechno nejak spadne do klina.
Mimochodem v kolika letech se americke deti dozvi, ze Santa neexistuje a od kolika let jsou ochotne se na obdarovavani podilet??

38872

19.12.2004 16:31

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

oji 195.?.?.?

Reakce na 38872

To jsem psal ja, oji.

38873

20.12.2004 3:27

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Ignac 129.?.?.?

Reakce na 38872

>Mimochodem v kolika letech se americke deti dozvi, ze Santa
>neexistuje a od kolika let jsou ochotne se na obdarovavani
>podilet??


V 65ti a pak jako ty trouby hohohohlaji v shopincich. Americky deti drive nedospivaj, protoze americkej business je buzinec.

38886

19.12.2004 9:04

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

KITI 212.?.?.?

Četla jsem zajímavý článek.Nevím, zda se hodí k vánoční náladě a potřebě obdarovávat,tak jen pro zamyšlení:www.zeme.mysteria.cz/view.php?cisloclanku=2004121401

38866

19.12.2004 11:07

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Aben Siatris 62.?.?.?

Ten serfredaktor to napisal uplne uzasne. Normalne sa mi objavili slzy v ociach a mna veru nedojme len tak hocico. Ten clovek musel byt proste uzasny, skoda ze som ho nemohol poznat, bolo by mi ctou si s nim potriast pravackou.

38869

20.12.2004 4:32

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

(Cenzurovano)

38887

20.12.2004 8:51

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Pavel Terber 217.?.?.?

A není celý ten příběh o holčičce vymyšlený? Podle některých zdrojů si Coca-Cola vymyslela tu reklamní figurku až po roce 1920. Do té doby jim roznášel dárky nějaký Father Christmas.

38895

21.12.2004 7:20

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Tom 24.?.?.?

Reakce na 38895

>A není celý ten příběh o holčičce vymyšlený? Podle některých zdrojů si Coca-Cola vymyslela tu reklamní figurku až po roce 1920. Do té doby jim roznášel dárky nějaký Father Christmas

To je dobrá otázka. Tento pramen virtuální:

http://www.growley.com/c-pictures/santa.gif

http://www.growley.com/history.html

uvádí pojmenování "Santa Claus" takto:

"The Dutch settlers in New Amsterdam (now known as New York City) brought their traditions to the new world, including their celebration of "Sinter Klass." In 1773, the American newspapers reported about this Sinter Klass, spelling it as "St. A Claus." Thus, St. Nicholas began making the transition to the more Americanized name of "Santa Claus."

Tady je dokonce fotokopie onoho výtisku
http://www.newseum.org/yesvirginia/

Ovšem, ovšem ... měl-li šéfredaktor Sunu alespoň z desetiny tak bujnou fantazii jako mají někteří fóristé Zvědavce, nechci jmenovat, tak se jen těžko dneska kdo dohmátne, co nebo kdo mu vedl péro[mrknutí jedním okem]

38926

21.12.2004 23:14

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

Reakce na 38895

Já jsem slyšela, že původní Santa byl barvy modré a právě ve dvacátých letech ho Coca Cola "přebarvila" na červeno.

Vůbec mi v posledních letech připadá, že Santa funguje v mediích jenom čistě jako zástupce Coca Coly. Nedávno jsem viděla draft na novou reklamní vánoční kampaň Coke. A byla to docela síla. Santa chodil od domu k domu, a děti mu místo mléka a cookies nechávaly láhve Coly. On to potom všechno naložil na sáně, cestou na severní pól se mu to pěkně vychladilo a pak s elfama měli dobrou hostinu = vychlazenou colu. Nevím, možná už je to v televizi, já jí moc nesleduji.

Ale nechci znít jako negativní škarohlíd...a tak přeji všem pesimistům ze Zvědavce hezké Vánoce...ať se Santou či bez něj... [mrknutí jedním okem]

Jitka

38934

22.12.2004 8:49

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Tom 24.?.?.?

Reakce na 38934

>Já jsem slyšela, že původní Santa byl barvy modré a právě ve dvacátých letech ho Coca Cola "přebarvila" na červeno.

Přebarvit kohokoli kvůlivá komerci není problém.

Chcete-li ho mít modrého, máte ho mít!
http://www.worth1000.com/entries/20000/20108_w.jpg

Ale takhle to dopadlo, když se ho jedna komerce, snažila obarvit Becherovkou nazeleno. Vožral se, až jim zmodral!

http://www.worth1000.com/entries/20000/20075_w.jpg

38942

22.12.2004 18:39

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Tom 24.?.?.?

Reakce na 38942

Ne že bych na tom chtěl bazírovat, ale je mi záhadou, že dva obrázky v tomto textu:

"Přebarvit kohokoli kvůlivá komerci není problém.

Chcete-li ho mít modrého, máte ho mít!


Ale takhle to dopadlo, když se ho jedna komerce, snažila obarvit Becherovkou nazeleno. Vožral se, až jim zmodral!"

zobrazí bez problémů pouze Internet Explorer!?

38955

22.12.2004 20:59

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 38955

>
>zobrazí bez problémů pouze Internet Explorer!?

Mám IE a nemám ho modrého ani zeleného, mám jen čtverečky s červeným křížkem.

38958

22.12.2004 21:30

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Tom 24.?.?.?

Reakce na 38958

>Mám IE a nemám ho modrého ani zeleného, mám jen čtverečky s červeným křížkem

Máte pravdu. Zobrazilo se mi to až když jsem kontroloval adresu.
Klikněte pravým tlačítkem myši do rámce obrázku,zobrazí se tabulka a tam kliknete na Properties. Zkopírujete Address (URL) a napastuje te jí do lajny nahoře na prohlížeči a stisknete ENTER. Zobrazí se to v dalším okně. Po návratu na Zvedavce stiskem BACK se to konečně zobrazí na foru Zvědavce.

V ostatních browserech, kde se nezobrazí ani ten čtvereček s křížkem, se dá adresa vytáhnout z View>Page Source

Inu, roztodivné jsou cesty páně Internetu ...

P.S.
furt je lepší modrej nebo zelenej, než jen čtvereček s křížkem [mrknutí jedním okem]

38961

22.12.2004 22:24

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38958

Karlicku,
a to ti nestaci ?

Preji ti pekne Vanoce a vsechno nejlepsi
v Noven Roku.

38963

30.12.2004 22:25

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 38963

>Karlicku,
>a to ti nestaci ?
>
>Preji ti pekne Vanoce a vsechno nejlepsi
>v Noven Roku.
>

Lojzíku POZOR !!!
Američanům prý bude do budoucna nadělovat (a už i naděloval) namísto Santa Coca-coly Santa Ladin


http://img2.kompost.cz/images/images11/obr_65561.jpg

39222

31.12.2004 4:14

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 39222

jo Karliku z cehunova, ale pujde to nejdriv pres evropu, zacni si stavet kryt. [chechtot]

39238

23.12.2004 22:11

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

JKn. 213.?.?.?

Reakce na 38958

Ty krizky jsem tam misto obrazku mel take (mam IE 6.0), ale delal jsem s tim nejaka kouzla a uz mam ty obrazky zobrazene. Pokusim se napsat, jak se mi to podarilo:
1. Kliknul jsem na místo po obrazku pravou polovinou mysi a nastavil "vlastnosti", kde se mi zobrazila URL, odkud byl obrazek pouzit.
2. Tuto adresu jsem si levou polovinou mysi oznacil a ulozil jsem ji do pameti pocitace stiskem klaves CTRL C.
3. Potom jsem tuto adresu prenesl nahoru na stranku do adresy a prekopiroval jsem ji tak stiskem klaves CTRL V.
4. Tam jsem si obrazek prohledl uplne normalne na jeho puvodni strance, a co bylo zajimave, kdyz jsem se vratil zpet na diskusni stranku Zvedavce, tak tam jiz obrazek BYL.
Huraa zvitezila lidska nevedomost a metoda POKUS x OMYL nad Internetem!
Preji Vsem prijemne a klidne Vanoce s modrym Santa Clausem!
JKn.

39013

21.12.2004 1:50

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Drive rodice dali detem detstvi,dali detem ilusi pohadek,povesti,ale pouzili tyto pohadky k jejich vychove ,coz bylo velmi dulezite ,nebot deti nenasilnou cestou se pripravili na pozdejsi zivot ,melo to vs ei svou moralni vyuku a ovsem na konci roku,prislo vyuctovani dobreho chovani "Deda Mraz " a nebo "Jezisek" a nebo i ten "Santa Claus".
Tahle detska iluze delala deti stastnymi a mela jeden dulezity priklad pro dalsi zivot ,ze ve vsech tech hrach ,dobro vitezilo nad zlem ,co dnesni svet naprosto nema ,kdo krade ,tak se ma dobre,kdo dela rukama a poctive ,tak strada,kdo je bohaty ,i kdyz nabyl podvodem sve bohatsvi,tak se dava spolecnopsti za priklad,poctivy jsou spojovani s hlouposti ,ze nejsou schopni vydelat si dolary,proto dnes v komercnim materialistickem svete deti od utleho mladi jsou predmetem materialisticke vychovi,pohadkami,ktere nemaji hlavu ani patu,za to jsou malymi holywoodskymi krvaky a za vresteni pri nasili se ma zaujmout maly divak ,ktery pozkonceni programu vubec nevi o cem to vlastne bylo ,tudiz nema moci se dopatrat ,vubec nejakeho prikladu,pouceni a jineho,jen zustane prazdny pocit,nekdy i falesny signal k nemoralnosti a k nasili.
Proto neni divu ,ze v nekterych statech USA je vanocni nalada zcela zmenena jen v business a spiritualni myslenka je vselijak potlacovana,nezmis e vyslovit jmeno Krista a nekde i ve verejnych budovach mluvit nabozenskym tonem,na Floride musel zasahnoutsoudce ,aby umoznil krestanskou vyzdobu,tudiz ,deti by byli okradeni o pocit neceho ,tak blizkeho k detske dusi a o tu tady jde predevsim,zmenit pohadku,sen ditete v beztarostem detsvi k komercni a politicky nastroj.

38920

21.12.2004 4:40

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38920

Vopravdu pane Nohejle, vy by jste mel psat ucebnice
"Jak snadno a rychle se stat pesimistou". Vy jste
opravdu Mistr na to, jak udelat lidem dobrou pred -
vanocni naladu.
Ted zase jsou v tom namoceni ideologove. Pane Nohej
my uz nejsme ve spolecnosti rizene ideologii. Tady
uz nejsou ustredni vybory a jejich ideologicke odde-
leni jak to byvalo kdysi v Praze. A ani ten Hollywood
nema nejakeho spolecneho ideologa, ktery by mel ve
vedomi jak vy pisete znicit tu jemnou detskou dusi.

P.s.
Priznejte se, ze jste to zase nasel ve svem starem
archivu Rudeho Prava ? Tak se presne psalo o Ameri-
rice v padesatych letech.
A mimo jine obdivuji vasi perfektni znalost vnitranich
pomeru v USA. Malo kdo zna trebas tady co se deje v
obchodech tam u vas v zemi klokanu. Uz aby se u vas
trosku ochladilo, ze ano ?

38924

22.12.2004 4:47

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pan Loiza napsal:Ted zase jsou v tom namoceni ideologove. Pane Nohej
my uz nejsme ve spolecnosti rizene ideologii. Tady
uz nejsou ustredni vybory a jejich ideologicke odde-
leni jak to byvalo kdysi v Praze.
__________ _______________

Kdyz ,uz nejste rizeni,tak ,jak je mozne ,ze jste se nasli v okupovene Jugoslavii a take jste na Washinfskonske pisknuti prilitli do Iraku,co irak ma spoelcneho s Ceskou republikou.
K ,detem,kdyz nemate ideologii,proc do vsech skol cpete sexualni vychovu ?Kdyz Ceskoslovensko bylo pod sovetskym vlivem ,tak jsme muselidelat co oni chteli,tad mate demokracii a nemusite a presto jste tam ,kd ejste nikdy nechteli byt , v 68 jsme v ulicich volali po neutralite a dnes jste v boji proti terrorismu,u Vas snad zbourali Narodni Musum ,ze take bojujete proti terrorismu ?
VzaLI JSTE bUSHOVU IDEOLOGII,kDO NENI S NAMI JE TERRORISTA, k cemu mate vladu,kdyz poslouchate Bushe ,jako jste poslouchali Brezneva.

38937

22.12.2004 5:38

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38937

Pane Nohejl,
vy jste me proste nerozumel.

38938

22.12.2004 21:12

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 38937

Máte pravdu pane Nohejl. Rudou ideologii jsme vyměnili za ideologii bušistickou. Naši politici stále musí někomu leštit řiť. Bez toho již nedokáží žít. Stejně tak naše německé noviny, americké televize NOVA a PRIMA i zaměstnanecká ČT. A v pozadí stojí jako vždy ti s jarmulkami, co vlastní banky a media po celém světě. Nevystrkují moc rohy, nechávají zdání konkurenčního tření, ale vše je tak propletené, že ať se děje, co se děje, oni vždy z toho mají profit.

38959

22.12.2004 21:19

Šťastné a veselé roky příští,

Karel z Čech 212.?.?.?

ve zdraví, doufám, že i duševním prožité.

Slona, symbol štěstí, ze srdce Vám posílám,
milé dámy páni,
by jste v zdraví přežili, co tu zkoušej s námi.
Mengele již neprovádí nelidské své pokusy,
za to naši politici, mají nás, …no, za husy.
Nejdříve nás oškubají do zlatova vypečou,
Když se pěkně napapají k imunitě utečou.
Nic si z toho nedělejte, mohlo by být ještě hůře,
když si sami nepomůžem, ani čert nám nepomůže.
Tak si žijme lidsky šťastní, v našem malém státečku,
nenechme však politiky, dělat z nás houf blbečků.



38960

23.12.2004 0:06

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Panu Lojzovi;Ja Vam rozumim,ale zkutecnost je ta ,ze svetem stale vl;adne nejaka ta ideologie ,jinak by lidi nedostali tam ,kde je chteji mit,lide pod dojmem svobody ,jsou stale pod vlivem ideologie.Cose cirken nadelala ideologii se svatyma a se strasenim Peklem,co jim to vyneslo penez od umirajicich ,jez chteli zachranit svou dusi,take odpustky ,co zpusobyli ze protestanske hnuti nakonec slo rozbit tuto ideologii a co to ve valkach stalo lidskych zivotu.
Amerika v ramci demokraticke ideologie je dnes ve 120 statech sveta a vede nevyhlasene skryte a nebo otevrene valky ,ale vzdy v nejake ideologii,takove Britske velicenstvo pobijelo domorodce ve jmenu jeho velicenstva a PRAKTICKY VLASTNILO POMALU 2/3 SVETA,DNES SE TOMU RIKA COMMMENWELT a tam zase se dela ideologie teto spolecnosti,jako spolecnost 300,Bildaberg a nakonec jeden svetovy parlament ,ktery uz funguje a ktery jste "urcite" volili,sestavuje jedinousvetovou vladu a razi svou ideologickou cestu k udrzeni sve moci.
Jeden velic echytry pan napsal ,ze nejvetsim omylem cloveka je ,"ze si mysli ,ze je svobodny!!!"
Kouknete denne na nase TV a zjistite,ze zde do nasich domacnosti a nasich deti spolecne se skolou se lije ideologie pristich desetileti,takovy porad "Ochranci zeme" je svym zpusobem unikatni,jak ti dobri znici ty spatne,krev tece vsude ,ale nakonec dobro vyhraje ,vytece krev tech druhych,kdyz ,nekdo z tech dobrych skape,tak je hrdina,mimo nej jsou ostatni kriminalnici a padouch nejvetsiho zrna-ideologie vrazena do "kultury".Myslenka ,nepujdesli nasi cestou,tak jsi na zlikvidovani,nakonec Bush to rekl sparvne;"Kdo neni s nami ,je s terroristy"on svetovy terrorista cislo 1

38966

23.12.2004 0:25

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Church Silent While 4 Christians Face 47 Years Each For Quoting Bible Verses at Gay Event Joseph Farah NEW

Videotapes and still photos taken at the event show the Pink Angels blocking the path of the Repent America members, shouting at them, blowing whistles and so forth. The Christians remain peaceful and calm at all times, despite what appears to be extraordinary provocation, intimidation and harassment.

Guess who was arrested?

That's right. The Christians.

And they've been charged with a long list of felonies and hate crimes that would make the Founding Fathers spin in their graves.

Repent America director Michael Marcavage is charged with three felonies – criminal conspiracy, ethnic intimidation and riot. (If you're wondering what "ethnic intimidation" means at a homosexual event, you have to understand the city of Philadelphia has extended hate crime laws to protect the sexually aberrant as well as racial minorities.) He was also hit with five misdemeanors for walking on the city sidewalks and quoting Holy Scriptures.

Mark Diener and James Cruse are charged with criminal conspiracy, failure to disperse, disorderly conduct and obstructing highways. Dennis Green is charged with criminal conspiracy, disorderly conduct and obstructing highways. The criminal conspiracy charge links all the defendants together so that Marcavage's "ethnic intimidation" hate-crime charge will apply to all of them.Stalo se v Listopadu v USA- Zkraceno.

Preji vsem prijemne proziti Vanocnich svatku,pokud jestemuzou je mit-Robert

38967

24.12.2004 1:09

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ke kazdemu svatku ,tedy i k Vanocum ma byt darek,tak i tento rok jsme jej dostali,president USA Bush legalizoval muceni ,jako zakon.

President Bush issued an Executive Order authorizing torture
Thu Dec 23, 2004 17:54
213.93.189.198



American Civil Liberties Union Online:
Freedom of Information Act:

President Bush issued an Executive
Order authorizing torture

December 24th -2004 - A document released by the American Civil Liberties Union suggests that President Bush issued an Executive Order authorizing the use of inhumane interrogation methods against detainees in Iraq.
Other recently released documents include a slew of additional records including a December 2003 FBI e-mail that characterizes methods used by the Defense
Department as "torture" and a June 2004 "Urgent Report" to the Director of the FBI that raises concerns that abuse of detainees is being covered up.

"These documents raise grave questions about where the blame for widespread detainee abuse ultimately rests," said ACLU Executive Director Anthony D. Romero.
Israel navic ,stale ma otrocky system ,obchod s zenami ,co by sexualni otrokyne,ktere urcite slavi mezinarodni den zen.

Jsou jenom dva staty sveta ,ktere povoluji muceni veznu Israel a Amerika ,kde je Organisace Spojenych Narodu.kde je Mezinarodni soud proti valecnym zlocinum,kde mame Amnesti International,kde jsou vsechni ti urvanci za lidska prava,zeleni a jina ta sebranka,co dava nejevo ,jak mam evlastne zit a jak spravovat tuto planetu.

39022

25.12.2004 2:12

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pope calls Human Freedom "Evil"
Fri Dec 24, 2004 15:06
24.207.39.231

POPE JOHN PAUL II
FOR THE CELEBRATION OF THE
WORLD DAY OF PEACE
January 1, 2005

"If we look to the present state of the world, we cannot help but note
the disturbing spread of various social and political manifestations of
evil: from social disorders to anarchy and war, from injustice to acts
of violence and killing."

"From the beginning, humanity has known the tragedy of evil and has
struggled to grasp its roots and to explain its causes. Evil is not
some impersonal, deterministic force at work in the world. It is the
result of HUMAN FREEDOM."

"FREEDOM, which distinguishes human beings from every other creature on
earth, is ever present at the heart of the drama of EVIL. Evil always
has a name and a face: the name and face of those men and women who
freely choose it."

http://www.paxchristi.org.uk/Documents/PeaceSunday/PopePeaceMessage05.pdf.

39049

27.12.2004 1:25

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Emma Bovary 62.?.?.?

Že by to bylo i zfilmováno?

http://www.csfd.cz/film.php?18803

http://www.imdb.com/title/tt0392925/?fr=c2l0ZT1kZnxzZz0xfHR0PW9ufHBuPTB8cT1WaXJnaW5pYXxteD0yMHxsbT0yMDB8aHRtbD0x;fc=19;ft=55;fm=1

39103

30.12.2004 1:14

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Svet dostal jine Vanocni poselstvi,v podobe tragedie v jizni Asii,kde obeti Tsunami vln dojdou vice jak 100 000.
Svet je ve valce s terrorismem a druhym dechem mluvi o miru a demokracii a jinych nesmyslech,kde masina zabijeni jde dal a dal ,at jsou Olympijske hry a nebo Vanoce ,proste ,lidska nenazranost,zavist,touha po moci -blbost-slavi sve uspechy.Komentatori vychvalovali Vanoce ,kolik se toho prodalo,nebot vse je komercni ,svet je zkorumplovan ,ne vsak priroda.
Dr. Eddie Bernard, director of the NOAA Pacific Marine Environmental Laboratory in Seattle, says just a few buoys could do the job. Scientists wanted to place two more tsunami meters in the Indian Ocean, including one near Indonesia, but the plan had not been funded, said Bernard. The tsunameters each cost only $250,000. A mere half million dollars could have provided an early warning system that could have saved thousands of lives. This should be compared to the
$1,500,000,000 the U.S. spends every day to fund the Pentagon war machine. Lack of funding for an inexpensive, low-tech early warning system is simply criminal negligence.

39189

30.12.2004 19:10

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Karel z Čech 212.?.?.?

Pepsiáš a Kokakuláš

http://img2.kompost.cz/images/images5/obr_65555.jpg

39209

31.12.2004 4:25

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

A Dangerous Christmas In Vietnam

· Two children in Vinh Linh district, near the former DMZ in Quang Tri province, Vietnam, one aged 10 and the other aged 12 were injured when an old warhead they were playing with exploded. They both sustained fragment injuries in the left thigh and one received fragments in his left hand. They are now in Vinh Linh hospital for treatment.

· An unexploded ordnance (UXO) accident injured a 30-year-old man in Huong Hoa, a mountainous district of Quang Tri province while he was farming. His face was badly burned and his two legs were broken. He was taken to Quang Tri General Hospital for treatment.

· A 22-year-old man in Hai Lang district of Quang Tri province is fighting to save his eyesight after detonating an explosive device while hoeing his land. It was later reported to Clear Path International that the man lost one eye and may still lose the other.
Vietnam neni ojedinele misto,trpici nasledky valkou po mnoha letech,Libijska poust dodnes mrzaci a zabiji,tam je z doby druhe svetove valky na miliony min ,ktere jsou stale zive a ktere dodnes zabiji.

39239

Příspěvků: 43

18.12. 00:38 koko  Ano, Virginie, Santa Claus existuje
18.12. 11:39 Jarka  Ano, Virginie, Santa Claus existuje
18.12. 13:25 P.Peshmerga, Mgr.Paed  Ano, Virginie, Santa Claus existuje
18.12. 14:49 Vladimír Stwora  Vzkaz diskutujícím
23.12. 21:32 Jarda  RE: Vzkaz diskutujícím
18.12. 19:33 Aja  Ano, Virginie, Santa Claus existuje
19.12. 00:48 Lojza  RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje
19.12. 17:54 Aja  RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje
19.12. 18:31 Lojza  RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje
20.12. 07:13 Jarka  RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje
18.12. 22:18 oji  Ano, Virginie, Santa Claus existuje
19.12. 02:37 Lojza  RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje
19.12. 14:46  RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje
19.12. 16:31 oji  RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje
20.12. 03:27 Ignac  RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje
19.12. 09:04 KITI  Ano, Virginie, Santa Claus existuje
19.12. 11:07 Aben Siatris  Ano, Virginie, Santa Claus existuje
20.12. 04:32 Robert Nohejl  Ano, Virginie, Santa Claus existuje
20.12. 08:51 Pavel Terber  Ano, Virginie, Santa Claus existuje
21.12. 07:20 Tom  RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje
21.12. 23:14  RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje
22.12. 08:49 Tom  RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje
22.12. 18:39 Tom  RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje
22.12. 20:59 Karel z Čech  RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje
22.12. 21:30 Tom  RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje
22.12. 22:24 Lojza  RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje
30.12. 22:25 Karel z Čech  RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje
31.12. 04:14 Vcelicka  RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje
23.12. 22:11 JKn.  RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje
21.12. 01:50 Robert Nohejl  Ano, Virginie, Santa Claus existuje
21.12. 04:40 Lojza  RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje
22.12. 04:47 Robert Nohejl  Ano, Virginie, Santa Claus existuje
22.12. 05:38 Lojza  RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje
22.12. 21:12 Karel z Čech  RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje
22.12. 21:19 Karel z Čech  Šťastné a veselé roky příští,
23.12. 00:06 Robert Nohejl  Ano, Virginie, Santa Claus existuje
23.12. 00:25 Robert Nohejl  Ano, Virginie, Santa Claus existuje
24.12. 01:09 Robert Nohejl  Ano, Virginie, Santa Claus existuje
25.12. 02:12 Robert Nohejl  Ano, Virginie, Santa Claus existuje
27.12. 01:25 Emma Bovary  Ano, Virginie, Santa Claus existuje
30.12. 01:14 Robert Nohejl  Ano, Virginie, Santa Claus existuje
30.12. 19:10 Karel z Čech  Ano, Virginie, Santa Claus existuje
31.12. 04:25 Robert Nohejl  Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 1

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 0

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
371 829,86 Kč

Poslední aktualizace: 28.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 029