Diskuze k článku

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Příspěvků 86

15.12.2004 4:12

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Na to je jediny ucinny lek,jak se tomu postavit na odpor a zlomit korupcni politky ,zradce vlastni zeme.
Navod je prosty,az prijdou volby,tak na vsechny dulezita mista navrhnete a volte Cinany,Vietnamce a jine ,aby se vystridali na zotpovednych mistech se zkorumplovanymi "bilymi politiky" a uvidite ten sramot ,kdyz tento proces uspisite a budete dosahovat s novymi kandidaty novych mist,vymente cely byrokraticky aparat za vsechny emigranty a dobre sledujte vyvoj a uvidite zcela zvlastni veci o kterych jste nemeli nikdy ani potuchy.
Vasi zprofanovani a korupcni kandidati ,jakmile zjisti ,ze jde o jejich zidli za stolem ,tak obrati o 180 stupnu a uvidite kolik VLASTENECVI SE V NICH NAJDE ZA JEDINOU NOC ,CO VYLETI ZE SVYCH MIST ,PRI STRIDANI STRAZI.
To je ma zkusenost ,tak ,jak to sleduji ,jak to "slape" v celem svete,podobny proces meli v Mexiku a doslo tam k zajimavym obratum i kdyz se to v celku neprojevilo,nebot lide nepouzivaji svoji silu az do konce ,ale i8 tak to stalo za to.
Urychlete proces hniloby naroda a vystridejte politiky emigranty,nemate ,co ztratit!!!!!!!!!

38635

15.12.2004 16:25

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38635

Na to je jediny ucinny lek,jak se tomu postavit na odpor a zlomit korupcni politky ,zradce vlastni zeme.

Moudry pane a kdo bude vybirat ty charakterni politiky
a posilat ty korupcni do prdele ???? Vy ???

38664

16.12.2004 18:49

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Zrzek 147.?.?.?

Reakce na 38664

Myslim, ze jste spatne pochopil prispevek pana Nohejla (doufam, ze jsem ho ja pochopil spravne [smích]). On chtel pouze naznacit, ze pokud by se imigranti dostali na pozice politiku, tak by jim to mohlo zacit vadit a asi by se uz tolik nezasazovali o jejich priliv. Stejne jako normalni lide se nezasazuji o priliv imigrantu, kteri na 99,9 % zhorsi jejich zivotni podminky.

38738

16.12.2004 19:09

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38738

Stejne jako normalni lide se nezasazuji o priliv imigrantu, kteri na 99,9 % zhorsi jejich zivotni podminky.

Zrzek -- 147.?.?.?


Jen maly konkretni dodatek, pane Zrzku. My jsme tady
v Kanade asi z 98 % emigranti. Ty dve procenta puvodniho
obyvatelstva si asi mysli o nas to stejne.

A ja jsemm nepsal o emigraci, vubec ne. Chtel jsem jen
rict panu Nohejlovi, kdo bude delat vyber dobrych
a spatnych politiku. Lide maji tento problem asi
od zvoleni prvniho krale ve meste UR pred peti
tisici roky. Polovicka jich rikalo, ze dobry, druha
pulka, zase, ze nestoji vubec za nic.

38739

16.12.2004 20:02

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

zrzek 147.?.?.?

Reakce na 38739

No a ja prave myslim, ze o vyberu politiku panu Nohejlovi vubec neslo - jemu slo zrejme prave o tu migraci (doufam, ze me podrzi [vyplazený jazyk]).
Mozna by stalo zato overit mou teorii (priznam se, ze nepodlozenou) a zeptat se 2% puvodnich obyvatel, jestli jsou proti vam, 98% pristehovalcu. Mozna byste zjistil, ze hodne z nich nema vas, imigranty, moc rado. Ale priznam se, ze tomu sam neverim. Po tolika letech, co v Kanade zijete (myslim imigranty), uz jste tam asi opravdu doma. Ale kdybyste se zeptal indianu (nebo koho jste to vyhnali z lovist) pred nekolika sty lety, asi by vas poslal k sipku i s celou vasi-nasi civilizaci.

38746

19.12.2004 18:40

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38746

Pane Zrzku jeste jednou.
Nas predseda federalni vlady ma asi 210.000 $ rocne.
Kazdy Indiansky nacelnik jen provincniho konsilu ma
400,000 $ za rok. V prumeru cini socialni podpora
jednoho domorodce asi 28,500 $ za rok. To je kdyz
nedelal cely zivot. Kanadsky duchodce, co cely zi-
vot delal a prispival Kanadske ekonomii dostane
1,200 $ od vlady to je neco jako 15,000 $ za rok.
Priste piste o tom co vite. Indiani by si opravdu
nemohou stezovat. Nikdy se tak dobre nemeli jako
nyni.
Tak vidite pane Zrzku, se nemaji tak spatne.
Vy taky dostavate zadarmo doma od ceske vlady
kolem 50.000 Kc za mesic ???
Pane Zrsku nelitujte Indiany.

38878

21.12.2004 7:25

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

zrzek 147.?.?.?

Reakce na 38878

Chcete mi tedy namluvit, ze v tu dobu, kdy bili osadnici (nebo jak se vam rika) obsadili uzemi Kanady zacali vyplacet domorodcum ty castky, co jste uvedl? To se vyplaci samozrejme az v poslednich nekolika letech az desetiletich (to budete vedet urcite lip nez ja) a dnesni domorodci by mozna jiny zivot nechteli. Ti puvodni na tom vsak tak dobre urcite nebyli (priznam se, ze tipuju [smích]) a mozna by ani takovy zivot nechteli.
Jeste bych vam polozil jednu otazku - proc vlastne vase vlada plati takove sumy nepracujicim domorodcum? Je to kvuli odskodneni viny, aby od nich byl klid nebo nejaky jiny duvod? (toto je neironicky dotaz, zajimalo by me to, protoze se mi ani nechce verit, ze by mohli dostavat tak vysoke castky)

38927

21.12.2004 10:15

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

Sidonius ZdenekM (zavináč) Shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 38927

>Jeste bych vam polozil jednu otazku - proc vlastne vase
>vlada plati takove sumy nepracujicim domorodcum? Je to kvuli
>odskodneni viny, aby od nich byl klid nebo nejaky jiny
>duvod? (toto je neironicky dotaz, zajimalo by me to, protoze
>se mi ani nechce verit, ze by mohli dostavat tak vysoke
>castky)

Doporučuji Vám přečíst si knihu "Lidé v zoufalství" od kanaďana Farley Mowatt (native). Jsou tam chronologicky uvedeny všechny stadia, kterými tito "domorodci" prošli, hlavně eskymáci, kterým se ale musí říkat "inuits". Něco jako cikán-rom. Jinak ale přes všechny tyto "výhody" a "podpory", jsou na tom ti domorodci dost špatně. Jejich málo a drtivá většina se bere mezi sebou, proto jsou u nich dost patrné degenerativní prvky, taky proto, že závislost na alkoholu je u nich taky obrovská. Šancí, jak z toho ven moc nemají, proto se jim vláda snaží nějak ty podmínky zlepšit. Dostanou úplně nové domy (ty překližkové a sádro-kartónové) a za pár měsíců je to tam docela k nerozeznání od těch obydlí, ve kterých přebývají u Vás doma, ti "opálenější" obyvatelé. Smetí, nepořádek a stará, rezivějící a nepojzdná auta. Nutno ovšem přiznat, že ty auta lze vidět i u ostatních kanaďanů. Ta částka, jak uváděl p.Alois, to je proporcionální částka, vydávaná federální vládou a tu nedostanou v hotovosti, jsou v tom i ty nové domy a jiná zařízení. Většinou to jde do "rezervace", jinde jich žije velmi málo.

38930

18.12.2004 13:18

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

deu 66.?.?.?

Reakce na 38635

afsasf

38837

15.12.2004 6:06

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

albert 66.?.?.?

17. listopadu 1989 v rychlosti prevleceni komuniste cinkali klici a volali : "Nebudeme jako ONI!"
Barevni tretiho sveta, kteri pod zastitu svych "sponsoru" (uhlavni nepratele bile rasy, kteri prave k naplneni svych planu barevne potrebuji jako prase drbani) napadaji zeme osidlene bilymi jako kobylky zase volaji: "Nechte nas prijit mezi vas, a pak budeme jako vy!"

Jak jedno, tak i druhe volani je ale velmi daleko od pravdy.
V tom druhem pripade, velmi nebezpecne, a s postupem casu (barevni se stanou vetsinou, ci misenim zmeni puvodni geneticky make-up puvodne bilych) to bude jeste horsi ...
Staci se jen podivat na nedavny pripad Hmonga, ktery chladnokrevne vyvrazdil 6 bilych lidi ve state Wisconsin : Americka vlada, za ucelem diversity, pred casem privezla do Wisconsin a Minnesoty na 70 tisic Hmongu, a nyni se sklizi ovoce. Zajimave, ze media o tomto masakru moc nemluvi, ci kdyz mluvi, tak se Hmonga jeste zastavaji, z masakru delaji nehodu, kterou zavinili sami bili tim, ze asiata "rasove urazili". Asiate jsou znami svoji necitlivosti a brutalitou, Hmongove z dzungle v tom vedou.
http://www.natvan.com/adv/2004/12-11-04.html

38641

15.12.2004 8:18

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

TT 62.?.?.?

Reakce na 38641

S první větou souhlasim. To ostatní je blud - říct o asiatech, že jsou "známí svojí necitlivostí a brutalitou" je stejná hovadina jako říct například o arabech, že jsou to všichni teroristi.

38650

15.12.2004 22:28

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

Vaclav 4 xy 24.?.?.?

Reakce na 38650

Asi pane jste neslysel o prorustani rakosu telem za ziva a nebo o zasivani raku do bricha. Muj znamy slouzil v ve Francouzske legii a tyto veci mne vypravel nekdy po jeho uteku z toho pekla.(1960) Proto se tam nebrali zajatce. Ale asi vite vice -pice republice

38681

17.12.2004 19:31

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

ehm ehm (zavináč) EHM (tečka) SK 195.?.?.?

Reakce na 38681

no moment, a vy ste na zaklade vojenskych skusenosti vasho znameho z roku 1960 oznacis vsetkych azijatov dvoma pridavnymi menami? tak potom ste vsetci pepici pastikari a komunisti, zejo volby 1948? [mrknutí jedním okem] (nezoberte to osobne)

38816

15.12.2004 8:42

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

TraTom 194.?.?.?

Každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží. To platí i o Kanaďanech. Tak dlouho byli politicky korektní, až se jim to vymstilo.
Někde jsem četl, že Kanaďané dlouho nadávají na liberály, kteří všechny tyto neduhy zapříčinili, ale 3x za sebou si je zvolili.
Neříká se tomu schizofrenie?
Opravte mě, jestli se mýlím, ale už moje babička říkala, že jen blbec se spálí 2x o stejná kamna.
Pak nezbývá si myslet, že Kanaďané jsou blbci, aneb mají prasečí očka a odklápěcí hlavy (Městečko Southpark).

38652

16.12.2004 0:45

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

deu 66.?.?.?

Reakce na 38652

>Každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží.

To plati do urcitej miery a samozrejme, ze Kanadania su nazornym prikladom ako si v danych mantineloch mozno este pritazit.

A teraz k tym mantinelom, co nie je nic ine ako demokracia sama. Treba si uvedomit, ze take javy ako napr. politicka korektnost, bezhlava imigracia, spoloceneske pokrytectvo, umlcovanie slobody vyjadrenia a kritizovania su neoddelitelnymi javmi pokrocilej demokracie.
Inymi slovami v pokrocilej demokracii sa ZATAHUJE SLUCKA okolo spolocnosti.

38688

16.12.2004 8:34

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

TraTom 194.?.?.?

Reakce na 38688

Souhlasím s Vámi.
Nicméně stále platí, že když si někdo nechá kálet na hlavu, bude mu pokálena.
Všechno je v lidech a pokud si to nechají líbit, pak můj názor na ně znáte.

38707

15.12.2004 11:13

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Modráček 62.?.?.?

To je ono, rasově rozmělnit bílé obyvatelstvo, zavést anarchii, společenský rozkol a totální rozvrat. A pak se konečně objevit na scéně, nabídnout řád, zavést hebrejštinu jako úřední řeč a Talmud jako zákoník. Zdá se, že i Kanada by potřebovala politiky, jako je D. Duke.

38657

15.12.2004 16:01

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

TraTom 194.?.?.?

Reakce na 38657

Dovolím si blbý dotaz.

Od smrti Ježíše (prokazatelného Žida po otci i matce) měli Židé 2000 slovy dvatisíce let (asi 100 generací), aby se stalo to, co popisujete.

Nezdá se mi, že řeč, kterou zde na Zvědavci píšeme byla hebrejská.

38662

15.12.2004 18:03

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

Druid 81.?.?.?

Reakce na 38662

>Dovolím si blbý dotaz.
>Od smrti Ježíše (prokazatelného Žida po otci i matce) měli
>Židé 2000 slovy dvatisíce let (asi 100 generací), aby se
>stalo to, co popisujete.
>Nezdá se mi, že řeč, kterou zde na Zvědavci píšeme byla
>hebrejská.

Matouš 1:18
Narození Ježíšovo událo se takto: Jeho matka Maria byla zasnoubena Josefovi, ale dříve, než se sešli, shledalo se, že počala z Ducha svatého.
19
Její muž Josef byl spravedlivý a nechtěl ji vystavit hanbě; proto se rozhodl propustit ji potají.
20
Ale když pojal ten úmysl, hle, anděl Páně se mu zjevil ve snu a řekl: "Josefe, syny Davidův, neboj se přijmout Marii, svou manželku; neboť co v ní bylo počato, je z Ducha svatého.
21
Porodí syna a dáš mu jméno Ježíš; neboť on vysvobodí svůj lid z jeho hříchů."

38670

16.12.2004 8:39

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

TraTom 194.?.?.?

Reakce na 38670

Argumentovat Biblí je docela ubohé. Bible, jak známo, byla napsána cca 100 let po Ježíšově smrti a co za tu dobu udělá lidská představivost s fakty asi víte.
Mimochodem lidí, co tvrdí, že jejich otcem je bůh najdete tucet v každé sektě.

Jo a jistý Áda Hnědoočko také tvrdil, že je vyvolen bohem. Budete věřit i tomu? Vždyť proč ne, také to bylo napsáno v jedné slavné knize.

P.S. Jsem katolík, ale vím, že je hloupost věřit všemu, i kdyby to bylo napsáno v sebesvatější knize.

38708

20.12.2004 0:39

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

Druid 62.?.?.?

Reakce na 38708

>Argumentovat Biblí je docela ubohé. Bible, jak známo, byla
>napsána cca 100 let po Ježíšově smrti a co za tu dobu udělá
>lidská představivost s fakty asi víte.
>Mimochodem lidí, co tvrdí, že jejich otcem je bůh najdete
>tucet v každé sektě.
>Jo a jistý Áda Hnědoočko také tvrdil, že je vyvolen bohem.
>Budete věřit i tomu? Vždyť proč ne, také to bylo napsáno v
>jedné slavné knize.
>P.S. Jsem katolík, ale vím, že je hloupost věřit všemu, i
>kdyby to bylo napsáno v sebesvatější knize.

TraTome, pisete ze Jezis byl prokazatelne zid po matce i otci. Na zaklade tohoto Vaseho tvrzeni Vam nakopiruji citaci z Bible a vam se to nezda. Pokud mate jiny pisemny pramen z te doby tak sem s nim. Argumentovat by jste mel tusim spise Vy. Tak jen smele do toho ale prosim prokazatelne. Doufam, ze se nesnizite ke stejne ubohosti jako ja.

38884

16.12.2004 1:08

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

deu 66.?.?.?

Reakce na 38662

>Od smrti Ježíše (prokazatelného Žida po otci i matce) měli Židé 2000 slovy dvatisíce let (asi 100 generací), aby se stalo to, co popisujete.

Taketo voloviny mate od tych, co si sami hovoria "zidia" a pritom nikdy nijakych predkov z kmena Judah ani v samotnej Palestine nikdy nemali.

Pritom Jezisov otec bol Boh, matka bola z kmena Judah.

>Nezdá se mi, že řeč, kterou zde na Zvědavci píšeme byla hebrejská.

Vidim, ze proti tomu Talmudu ako buducemu zakonniku ste uz ani vy nedokazali zaprotestovat.

38689

16.12.2004 2:15

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

Tom 24.?.?.?

Reakce na 38689

>Taketo voloviny mate od tych, co si sami hovoria "zidia" ...

>Pritom Jezisov otec bol Boh, matka bola z kmena Judah.

HAHA [chechtot] a od koho vy máte takúto volovinu? [velký smích]

38693

16.12.2004 2:31

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

deu 66.?.?.?

Reakce na 38693

>HAHA [chechtot] a od koho vy máte takúto volovinu? [velký smích]

Poculi ste uz nieco o Biblii?

38696

16.12.2004 18:20

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

Tom 24.?.?.?

Reakce na 38696

Napíšete-li: "Pritom Jezisov otec bol Boh, matka bola z kmena Judah." je to pouze výpotek vaší víry. Můžete tomu věřit, ale to je tak všechno, co pro to tvrzení můžete udělat, včetně odkazu na Bibli. Důkaz nepředložíte ani náhodou.

Vy věříte v Boha. Pro víru důkazů netřeba.

Já věřím tomu, že náboženství je metla lidstva. Důkazů přehršel. Nemusím snad vypočítávat všechny války až po tu dnešní, vedené ve jménu Boha nemohoucího, viďte, že ne?

Dále píšete:"Balzamom na dusu je citanie mojej prvej Biblie ..."

Ano, to je ten správný balzám na duše věřících - kdo maže, ten jede. Nenechte si tu vaši víru vzít. Protože kdybyste si dal do souvislosti náboženství a války, tak byste se z toho zesral jak jetel.

38736

17.12.2004 0:11

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

deu 66.?.?.?

Reakce na 38736

>Nenechte si tu vaši víru vzít. Protože kdybyste si
>dal do souvislosti náboženství a války, tak byste se z toho
>zesral jak jetel.

No tak do toho. Najdite nieco na to krestanstvo, kde by sa dalo do neho kopnut. Vymenujte tie najvacsie vojny, ktore vznikli v mene krestanstva.

Pre objektivitu skuste pridat aj tie, ktore vznikli vyslovene ako dosledok vplyvu Talmudu na svetovu politiku.

Tesim sa na vase porovnanie.

38754

17.12.2004 8:53

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

Tom 24.?.?.?

Reakce na 38754

>No tak do toho. Najdite nieco na to krestanstvo, kde by sa dalo do neho kopnut.Vymenujte tie najvacsie vojny, ktore vznikli v mene krestanstva.

>Pre objektivitu skuste pridat aj tie, ktore vznikli vyslovene ako dosledok vplyvu Talmudu na svetovu politiku.

>Tesim sa na vase porovnanie.

Těšíte se marně. Nečetl jste mě dost pozorně. Nikde jsem se konkrétně nezmínil o "křesťanství" ani o válkách "ktore vznikli v mene krestanstva". Nikde jsem též nezmínil "tie, ktore vznikli vyslovene ako dosledok vplyvu Talmudu na svetovu politiku".

Zcela jasně jsem se zmínil o "náboženství" - cit:"...náboženství je metla lidstva", o "Bohu" - cit:"... války až po tu dnešní, vedené ve jménu Boha ..." a o tom, "... kdybyste si dal do souvislosti náboženství a války ..." plus - mnou předpokládané následky.

Souvislosti jste si dohromady nedal. Dobře, ušetřil jste si průjem. Já vás ho ušetřím také. Z výše uvedeného však vyplývá - já o koze, vy o voze.

BTW předpokládám, že jste četl nejenom Bibli a veleprospěšnou součinnost spojených nádob - válek za účelem získání území a sféry vlivu náboženství té které církve - si dokážete do souvislosti dát sám. Teď už ale pouze na vaše vlastní riziko.

Výčet vámi chtěných válek nejen "v mene krestanstva" zde neuvádím z toho prostého důvodu - znám předem vaši odpověď. Kupř. podle tohoto mustru:

"Pokud jde o spojování náboženství, politiky a válek, dějiny nás učí, že nikoli žádné náboženství samo osobě nezpůsobilo zlo, ale zlo bylo působeno politikou zneužívající náboženství."

Tak, to je druhá strana mince - ta vaše. A teď tu třetí. Budete se možná divit, ale i mince má třetí stranu. Ano, to je přesně ta "na hraně". A teď sledujte, jak ta mince balancuje:

Za mnoho válek a jiných ukrutností páchaných ve jménu křesťanství jsou zodpovědní lidé, kteří buď vůbec nebyli opravdovými křesťany, nebo se v této věci neřídili Ježíšovým učením. Válečné konflikty bývaly často motivovány politickými a ekonomickými zájmy, ale bylo zapotřebí náboženské záminky, která by masy přesvědčila, že z hlediska věčnosti je v jejich nejlepším zájmu se do nich zapojit.

No, nějak mi z toho vychází, že když dojde na lámání chleba, tak každý jedinec, z té masy věřících, rychle zapomene na lásku k bližnímu a začne mlátit jinověrce přes prdel - hlava nehlava.

38776

17.12.2004 9:59

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

Lev 82.?.?.?

Reakce na 38776

No, nějak mi z toho vychází, že když dojde na lámání chleba, tak každý jedinec, z té masy věřících, rychle zapomene na lásku k bližnímu a začne mlátit jinověrce přes prdel - hlava nehlava.
______________________________________________________________

Presne tak Tome. Citankovy priklad, je nas Jirka z Bushe - krizak, vsech krizaku. Mozna, ze je lepe se bavit o "víře", at je jakakoliv, pokud je v dobrem umyslu, pochopitelne a taktez o "naději", v dobrem umyslu, ktera umira naposledy, nez o jakemkoliv nabozenstvi. Nabozenstvi je zneuzivano politiky a v podstate, nabozenstvi je politika - vsude tam, kde se da manipulovat s masami.




38783

18.12.2004 13:31

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

deu 66.?.?.?

Reakce na 38776

Vy ste neuveritelny kobinator. Dokazete skritizovat a ociernit druhu stranu a potom si hned aj sam odpovedat. Toho druheho k debate vobec nepotrebujete.

>Zcela jasně jsem se zmínil o "náboženství" - cit:"...náboženství je metla lidstva", o "Bohu" - cit:"... války až po tu dnešní, vedené ve jménu Boha ..." a o tom, "... kdybyste si dal do souvislosti náboženství a války ..." plus - mnou předpokládané následky.

1. Co mi to tu chcete nahovorit? Ze pod "nabozenstvom" mate na mysli krestanstvo, islam a ten judaizmus, ktory poctivo vychadza(l) zo Stareho Zakona? Ak je to tak napiste to!
2. Ked hovorime o vojnach a ich pricinach, tak splieskat vsetko dohromady je krajne ucelove. Vojny stredoveku sa s tymi z 20. storocia NEDAJU ANI LEN POROVNAT. Prave preto omietate porovnania a oznacenia. Velke vojny 20. stor. boli a aj tie dnesne su vedene v zaujme sionizmu a pod vplyvom Talmudu.

38839

18.12.2004 13:33

Cast II

deu 66.?.?.?

Reakce na 38776

Zacalo to pocas prevazne europskej vojny r. 1914, z ktorej sionisti Balfourovou Deklaraciou urobili svetovu WWI.
O VOSR r. 1917 tiez asi viete, kto bol za nou (Talmudisti). Vo Versailles 1919 takisto - a tam bola priamo naordinovana aj WWII. Nehovoriac o tom, ze vo WWII sa Spojenci (rad-radom krajiny, kde Talmudisti mali rozhodujuci vplyv na najvyssich politikov) pridali na stranu komunizmu, ktory uz mal na svedomi desiatky milionov ludi. S ktorou vojnou stredoveku, clovece, by ste rad porovnali WWI, WWII alebo VOSR?

To vase prazdne "... války až po tu dnešní, vedené ve jménu Boha ..." je skutocne totalny nezmysel. Vsetky najvacie vojny ako WWI, VOSR, WWII ale aj napr. Napoleonske vojny a ine nemaju s nabozenstvom vobec nic spolocneho.
Minimalne rozsirenie WWI, VOSR, celu WWII (a dnesnu WWIII) maju na na ucte Talmudisti. A ti, ako asi dobre viete, neveria v toho Boha ako my, ale vo svojho vlastneho - Satana.

38840

18.12.2004 16:59

RE: Cast II

albert 70.?.?.?

Reakce na 38840

>ine nemaju s nabozenstvom vobec nic spolocneho.
>Minimalne rozsirenie WWI, VOSR, celu WWII (a dnesnu WWIII)
>maju na na ucte Talmudisti. A ti, ako asi dobre viete,
>neveria v toho Boha ako my, ale vo svojho vlastneho -
>Satana.

Z "Suma Sumarium" -
http://www.israelect.com/reference/Willie-Martin/JewsReward.html

1. "A Racial Program For the Twentieth Century" : The above is the title of a book written by the Communist Israel Cohen and published in 1912. It has proven to be prophetic and explains much that is happening in the field of race relations today. "We must realize that our party's most powerful weapon is racial tension. By pounding into the consciousness of the dark races, that for centuries they have been oppressed by whites, we can mold them into the program of the Communist Party. In America, we aim for several victories. While inflaming the Negro minorities against the whites, we will instill in the whites a guilt complex for their supposed exploitation of the Negroes. We will aid the Blacks to rise to prominence in every walk of life and in the world of sports and entertainment. With this prestige,, the Negro will be able to intermarry with the whites and will begin the process which will deliver America to our cause."


2. Christianity was a natural development of the faith delivered to Israel. Jesus Christ never made any secret of His utter scorn and contempt for the Pharisees, their religion and their hypocrisy.
Rosental stated in his 'Confessions':
"We laugh at the 6 million story and the story that Christ was a Jew. And that we are God's Chosen People. Although most Jews don't like to admit it our god is Lucifer and we are HIS chosen people so I wasn't lying. Lucifer is very much alive".







38845

19.12.2004 8:22

RE: Cast II

Tom 24.?.?.?

Reakce na 38840

>1. Co mi to tu chcete nahovorit? Ze pod "nabozenstvom" mate na mysli krestanstvo, islam a ten judaizmus, ktory poctivo vychadza(l) zo Stareho Zakona? Ak je to tak napiste to!

Zdá se, že pod pojmem "náboženství" uznáváte pouze "dogma vašeho náboženství". Je to sice přesně to svinstvo o kterém jsem psal, ale děláte dobře. Musíte přece věřit tomu, co je vám předkládáno k uvěření, že právě to vaše náboženství je to jedině správné.

Teď si ale představte, že každý sociální systém má svá "náboženství" a svého boha. Vyjmenuji alespoň některé Jehova, Alláh, Višnu, Buddha, Zeus, Inka, Baal, Osiris, Thoth, Hór ... Nehledě k miliónům bohů kupříkladu už jenom v Hinduismu, kde každý člověk, každá rodina, může mít svého boha - bohy. Kurva! Tomu říkám demokracie, tomu říkám svoboda náboženství! Vy ne. Vy máte jen to jedno, ústřední náboženstvíčko a ABSOLUTNÍ NETOLERANCI K BLIŽNÍMU SVÉMU (i jinivěrci!) ač vás vaše Bible učí přesný opak!

Abyste mě zase nenařknul, že si tady cintám pentli na váš účet, neboť právě ten váš "výklad náboženství" je příčinou toho, že se svět řítí do prdele - vaše slova:

>To vase prazdne "... války až po tu dnešní, vedené ve jménu Boha ..." je skutocne totalny nezmysel. Vsetky najvacie vojny ako WWI, VOSR, WWII ale aj napr. Napoleonske vojny a ine nemaju s nabozenstvom vobec nic spolocneho.Minimalne rozsirenie WWI, VOSR, celu WWII (a dnesnu WWIII) maju na na ucte Talmudisti. A ti, ako asi dobre viete, neveria v toho Boha ako my, ale vo svojho vlastneho - Satana.

Ale hovno! Vy prostě nejste s to, pochopit, že "Talmudisti" vyznávají to "jejich náboženství" zrovna tak, jako vy "to vaše" a - poserte se nakvadrát - vyznávají stejného Boha, jako vy. Ne Satana. Satan, pokud mě paměť Bible neklame, je pouze padlej anděl, nikoliv Bůh.

BTW - prokazatelná křesťanská zvěrstva z historie - inkvizice, křižácké války, genocida Nového světa ohněm a mečem s Bohem v hubě - si nezadají se svinskou politikou v glazé rukavičkách dneška, ať už se jedná v genoidu o ty samé křesťany, nebo o "ty Bohem vyvolené". Křesťané a židé si navzájem nemají co vyčítat; až do těch statků a hrdel, a posraných gatí.

Dnes, v ten čas vánoční, mám jedno jediné přání: Aby už se ti, náboženští fanatici, vymlátili mezi sebou, a už konečně nastalo to pravé Boží království na Zemi. A věřte mi - MY, čistí atheisté, MY jsme jediní, které Bůh skutečně miluje. Protože Bůh o církvích, sektách a všem tom šlendriánství kolem Jeho jména, NIKDY NEHOVOŘIL.

38860

19.12.2004 8:48

RE: Cast II

Tom 24.?.?.?

Reakce na 38860

Pro štouraly: (i jinivěrci!) mělo být "jinověrci"

38863

19.12.2004 8:58

RE: Cast II

Lev 82.?.?.?

Reakce na 38860

Dnes, v ten čas vánoční, mám jedno jediné přání: Aby už se
ti, náboženští fanatici, vymlátili mezi sebou, a už konečně nastalo to pravé Boží království na Zemi. A věřte mi - MY,
čistí atheisté, MY jsme jediní, které Bůh skutečně miluje.
Protože Bůh o církvích, sektách a všem tom šlendriánství
kolem Jeho jména, NIKDY NEHOVOŘIL.
___________________________________________________________________

Sakra Tome, ac krestan, tak s Vama naprosto souhlasim, co jste zde napsal - Lev

38865

19.12.2004 13:07

RE: Cast II

deu 24.?.?.?

Reakce na 38860

>"Talmudisti" vyznávají to "jejich náboženství" zrovna tak, jako vy "to vaše" a - poserte se nakvadrát - vyznávají stejného Boha, jako vy.

Clovece, tomu sam neverite. Precitajte si napr.:

"The Talmud Unmasked, The Secret Rabbinical Teachings Concerning Christians," Author: Rev. I.B. Pranaitis, Master of Theology and Professor of the Hebrew Language at the Imperial Ecclesiastical Academy of the Roman Catholic Church in Old St. Petersburg, Russia. The Rev. Pranaitis was the greatest of the students of the Talmud. His complete command of the Hebrew language qualified him to analyze the Talmud as few men in history.

A len tak pre zaujimavost: Ktoremu z nabozenstiev prisudzujete teda WWI, VOSR, WWII a WWIII?

38870

19.12.2004 13:12

RE: Cast II

deu 24.?.?.?

Reakce na 38860

>"Talmudisti" vyznávají to "jejich náboženství" zrovna tak, jako vy "to vaše" a - poserte se nakvadrát - vyznávají stejného Boha, jako vy.

Clovece, tomu sam neverite. Precitajte si napr.:

"The Talmud Unmasked, The Secret Rabbinical Teachings Concerning Christians," Author: Rev. I.B. Pranaitis, Master of Theology and Professor of the Hebrew Language at the Imperial Ecclesiastical Academy of the Roman Catholic Church in Old St. Petersburg, Russia. The Rev. Pranaitis was the greatest of the students of the Talmud. His complete command of the Hebrew language qualified him to analyze the Talmud as few men in history.

Ktoremu z nabozenstiev prisudzujete teda WWI, VOSR, WWII a WWIII?

38871

16.12.2004 3:32

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

deu 66.?.?.?

Reakce na 38693

Poculi ste uz nieco o Biblii?

38703

16.12.2004 6:06

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

albert 70.?.?.?

Reakce na 38703

>Poculi ste uz nieco o Biblii?
>
Deu, to je ten problem : "Oni" o Bibli, tj. predevsim o Novem Zakone, kde odpoved pro jednoho majiciho hlavu na pravem miste, - existuje, a to odpoved velice JASNA [překvapení] - neslyseli.

Protoze tito budto maji v poklopcich obrizky, a Noveho Zakona se boji (nenavidi) jako cert krize, ci vampir cesneku [naštvaný].
A nebo, jen roboticky papouskuji to [překvapení], co jim zid umne instaluje do jejich gojimskych mysli souborem svych profesionalnich instrumentu (= LZI), ktere ma svedomite uskladnene v jeho "tool box" : TALMUD.

Asi tak, jako kdysi rabin Loewe mel vkladat "kouzelny" shem do huby hlineneho Golema, aby ten pro nej "makal".
A podobnym zpusobem dnes zpity gojim maka pro -zida : Zadarmo, ke sve vlastni zkaze ...
A tak proto, tito gojimsti hlupaci vykrikuji:
"S diversitou, integraci & kulturnim obohacovanim na vecne casy - a nikdy jinak !"
"Nechte JE ("diversitu"[mrknutí jedním okem] prijit mezi nas, at nas obohati, a brzo budou jako my (dokonce lepsi)!"


38705

16.12.2004 13:53

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

deu 66.?.?.?

Reakce na 38705

>"Oni" o Bibli

Albert, nenavist voci Jezisovi a Biblii ich spaja, o tom niet pochyb.

Problemom je, ze samotnu Bibliu koruptuju prave ONI uz po dlhe starocia. Staci si porovnat Greek Septuagint (pouzival ho Jezis) so vsetkymi tymi paskvilmi, ktore dnes vidno v pa-bibliach ako King James version a pod. Vsetky tieto pa-biblie (takmer vsetky, ktore su aj zadaramo rozdavane medzi ludi) vychadazju z masoretickych prekladov (netreba dlho hladat, kto je za nimi) z 10. storocia.

V nedavnych rokoch boli objavene tzv. Dead Sea Scrolls v jaskyniach pri meste Qumran, ktore dokazuju, ze Greek Septuaint je takmer isto spravny zdroj. Dnesni Izraelci dokonca viedli nejaku vojnu (nemal som cas preskumat, ktoru), len aby sa tychto zvitkov zmocnili.

Balzamom na dusu je citanie mojej prvej Biblie, kde sa grecke Ioudaios preklada ako "Judeans", podobne pre Hebrews, Israelites atd. Dostat ju na http://www.christianseparatist.org/ast/hist/toc.htm.

V dnesnej dobe uz jednoznacne mozno povedat, ze povodneslovo "zid" bolo ukradnute, unesene a zneuzite. Nemalo by sa pouzivat a v Bibliach uz vobec nie.

38718

16.12.2004 13:55

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

deu 66.?.?.?

Reakce na 38705

>"Oni" o Bibli

Albert, nenavist voci Jezisovi a Biblii ich spaja, o tom niet pochyb.

Problemom je, ze samotnu Bibliu koruptuju prave ONI uz po dlhe starocia. Staci si porovnat Greek Septuagint (pouzival ho Jezis) so vsetkymi tymi paskvilmi, ktore dnes vidno v pa-bibliach ako King James version a pod. Vsetky tieto pa-biblie (takmer vsetky, ktore su aj zadaramo rozdavane medzi ludi) vychadazju z masoretickych prekladov (netreba dlho hladat, kto je za nimi) z 10. storocia.

V nedavnych rokoch boli objavene tzv. Dead Sea Scrolls v jaskyniach pri meste Qumran, ktore dokazuju, ze Greek Septuaint je takmer isto spravny zdroj. Dnesni Izraelci dokonca viedli nejaku vojnu (nemal som cas preskumat, ktoru), len aby sa tychto zvitkov zmocnili.

Balzamom na dusu je citanie mojej prvej Biblie, kde sa grecke Ioudaios preklada ako "Judeans", podobne pre Hebrews, Israelites atd. Dostat ju na http://www.christianseparatist.org/ast/hist/toc.htm.

V dnesnej dobe uz jednoznacne mozno povedat, ze povodneslovo "zid" bolo ukradnute, unesene a zneuzite. Nemalo by sa pouzivat a v Bibliach uz vobec nie.

38719

16.12.2004 2:41

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

albert 70.?.?.?

Reakce na 38662

>Dovolím si blbý dotaz.
>Od smrti Ježíše (prokazatelného Žida po otci i matce) měli
>Židé 2000 slovy dvatisíce let (asi 100 generací), aby se
>stalo to, co popisujete.

Teda dotaz - hodne blby [zahanbení]
Prokazatelneho "Zida" ?? Jak ?? Kde je ten "dukaz" ??
Tuto Lez, Matku vsech Lzi, ktera v Bibli absolutne NEEXISTUJE -jako ochrane serum zkonstruovali sami zide. A "serum" aplikuji, kdyz jim vazne zacina zatekat do bot. Pritom NIKDO na svete za poslednich 2000 let tolik nenavidi Krista, az dodnes, jako samotni zide. Kristus byl znam coby Galilejec (Galilee - "Zeme gentilu", Matyas 4:15), Nazaren, PRAVY Israelita, z Domu Davidova, Jeho matka z kmene Judah a Levi, jeho otcim z Judah, Otec Buh.

Ioudaios (prelozeno Zide) byl v te dobe kdokoliv, vsech ras, diverzit, narodu, etnik, vcetne Edomitu (Herod a 28 vrchnich rabinu te doby), Babylonanu, Ishmaelitu, Canaanitu, Assyranu, a pod., s mensinou Israelitu kteri Ioudaios prestali byt prijetim Krista za Mesiase.
Kdo zil v provincii Judah, ci nasledoval uchylnou doktrinu Farizeju, judaismus, proti ktere Kristus rebeloval - tak byl Ioudaios.
Sami Zide Krista obvinili ze je "Samaritan" (John 8:48). V Novem Zakone neexistuje jedna jedinna zminka, kde by Kristovi nepratele o sobe prohlasili, ze by byli Israelite. Naopak, rekli, ze nikdy v otroctvi nikomu nebyli (John 8:33). Pritom Israelite byli v egyptskem, assyrskem a babylonskem otroctvi.
Kdyz se Pilat dozvedel ze Kristus neni Ioudaios (Zid), ale je Galilejec, tak ho poslal za Herodem (Lukas 23:6).

38698

16.12.2004 8:44

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

TraTom 194.?.?.?

Reakce na 38698

Tak znovu. Chci prokazatejný důkaz, že Ježíš byl Božím synem. A prosil bych jiné hmatatelné důkazy než nespolehlivou Bibli, která byla napsána dloooooouuuuuuho po Ježíšově smrti.

Prosím důkazy jako písemné prameny, které nesouvisí s Biblí, apod.

Mimochodem mnoho vůdců sekt se prohlašuje Božími dětmi. Uznáte jim to? Nebo uznáváte jenom Ježíše, protože na to má lepší PR agenturu - církev?

38709

16.12.2004 16:56

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Rosti 24.?.?.?

Reakce na 38709

Vsichni jsme bozimi detmi.

Samozrejme kazdy tomu muze verit i nemusi, pane TraTom vy ste nejspis ten typ co veri jen tomu na co si muze hmatnout (neberte to ve zlym)

Nakonec kazdy necemu verime
[smích]

38730

16.12.2004 19:21

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38730

Samozrejme kazdy tomu muze verit i nemusi, pane TraTom vy ste nejspis ten typ co veri jen tomu na co si muze hmatnout (neberte to ve zlym)


A vy verite v nabozenskou halucinaci ? Totiz to je
presne to, co se odehrava v mozku, kdyz jsme v na-
bozenskem "rozpolozeni". To je to co nam rikaji
neurofysiologove.
To jsou naprosto dve odlisne veci. Nabozenska nebo
politicka vira a ta objektivni-hmatatelna skutecnost.
Je hrozne, kdyz nabozensky ci politicky (obycejne
levicak) verici clovek si tyto obe dve veci spoji.
Ani jeden s nich vsak nevi, ze to s objektivitou
nema co spolecneho.

38742

17.12.2004 2:40

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Rosti 24.?.?.?

Reakce na 38742

Ty brdo tak to teda mam halucinace kazdy den [smích] , jestli bych s tim nemel zajit k doktorovi.
Co je to objektivni poznani??:

ja a rada dalsich verime ze tento svet byl stvoren Bohem, a vsechno dobre pochazi od nej (laska, radost...) a my to kazime, a bojujememe mezi sebou atd

vy a rada dalsich verite ze svet vznikl sam od sebe, sam od sebe vznikl z reakci z uhliku zivot ktery pokracoval az k takovemu nastroji jako je mozek a vedomi, a to vedomi vznikle z uhliku zacalo premyslet o bohu a nekteri panove ted "vedecky" dokazou jeho neexistenci. to zase prijde ponekud naivni me, ale plne vas nazor respektuji.

p.s. mluvim o vire k Bohu, nikoliv o cirkvi a uz vubec ne o nabozenskem fanatismu

mejte se hezky

38763

17.12.2004 8:41

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

TraTom 194.?.?.?

Reakce na 38730

Bůh zřejmě existuje (i já tomu věřím), ale má představa je blíže spíše Aristotelově o tzv. "Prvním Hybateli", který vše stvořil a dál to nechává běhu osudu.
Mimochodem proč by se taky měl starat o každého jednotlivého člověka, když je nás šest miliard?
Máš ruce a mozek, tak se o sebe starej sám! (Tak nějak je to i ve všech svatých knihách).

A s tím osaháním máte pravdu. Ani ženám nevěřím, že jsou pěkné, dokud si nesáhnu [smích]

P.S. Ale odmítám věřit všemu, o čem se ve svatých knihách píše (Ježíš, syn boží), protože ani jedna nepochází z doby o které vypráví.

38774

18.12.2004 8:11

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

albert 66.?.?.?

Reakce na 38774


>P.S. Ale odmítám věřit všemu, o čem se ve svatých knihách
>píše (Ježíš, syn boží), protože ani jedna nepochází z doby o
>které vypráví.

Novy Zakon byl sepsan asi 30-40 let po odchodu Krista, v dobe kdy vpominky na zazraky ktere cinil byly stale velmi zive. Kristovy skutky, jak svedci NZ, byly potvrzeny tisice lidmi, kteri je videli. Muselo by se jednat o neuveritelne spiknuti, kdyby tomu tak nebylo.
Nasledujici svedci, vetsina ktera znala Krista osobne, potvrdili ze Kristus je Syn Boha :
http://www.hti.umich.edu/cgi/k/kjv/kjv-idx?type=boolean&q1=christ&operator1=And&q2=son&operator2=And&q3=god&rgn=verse&restrict=All&size=First+100

Snad by jste je mel dnes retroaktivne zkontaktovat, a vysvetlit jim, ze tomu tak nemohlo byt, nebot dnes Vy po 2000 letech vite daleko vice.

38833

19.12.2004 8:37

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 38833

30-40 let pane Albert? Co by jste rek na 350-400 let snad vite, ze se o novy zakon zaslouzil cisar Konstantin... no mozna ze ne.

38862

19.12.2004 16:38

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 38833

Novy Zakon byl sepsan asi 30-40 let po odchodu Krista, v dobe kdy vpominky na zazraky ktere cinil byly stale velmi zive.

Pane Albert. Vono to bylo trosku jinak. Ne 30 az 40
let po smrti Krista. Presne od 40 do 180 let po
jeho ukrizovani. Tyto data jsou velice dulezita.
Stejne jako ty zazraky. Ony totiz zadne nebyly.
Takova data si nemuze "plest" kdyz mluvite a snazite
se byt autoritou na tuto knihu. Verte me, ze kdyz
nebudete dale studovat BIBLI, ze svetovemu badani
o teto knihy neublizite. Staci, kdyz se budete chodit
modlit do chramu pane.
Vy jiste vite, ze zakladem celeho uceni Jezise Krista
je "Miluj sveho blizniho, jako sebe sameho". Nevim do
jake miry se to dari vam.

38874

20.12.2004 16:57

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 38730

>Vsichni jsme bozimi detmi.
>
>Nakonec kazdy necemu verime
> [smích]
Chlápek si takhle umře a dostane se do pekla.
Hned k němu přijde čert a povídá “Já jsem tvůj uváděcí čert a ukážu ti, jak to tady chodí.”
Chodí spolu po té obrovské pekelné říši a čert říká: “Vidíš, tamhle je bar. Tam normálně přijdeš, objednáš si něco k pití, co budeš chtít, a dostaneš to. Můžeš chlastat jak chceš, všechno je to zadara, taky lehký holky tady jsou, můžeš si nějakou vybrat, nebo třeba dvě a užívat si s nima jak dlouho vydržíš.
Vidíš tamhle na parkovišti ty auta? Tak do kterýhokoliv si můžeš vlézt a jezdit po pekle jak budeš chtím, benzín zadara…všechno prostě v pohodě.”
Chlápek začíná být už docela nadšenej, fakt se mu v pekle líbí.
Čert ale nekončí. “Vidíš, tady to je jídelna, sem přijdeš, řekneš jaký jídlo chceš, může to být jakákoliv lahůdka, a za chvíli to dostaneš a můžeš dlabat kolik se do tebe vejde, všechno samozřejmě grátis.”
No chlápek už je celej šťastnej a už by nejradši vyrazil do pekelnýho baru, když v tom se proti němu otevřou dveře a tam maníci v obrovských kotlech se vaří a úpí bolestí a hrůzou a čerti poskakujou okolo a přikládají pod kotle…
“No ale čerte, co má tohle jako znamenat?", ztuhne ten novej chlapík.
“Toho si nevšímej", říká mu čert,” to jsou katolíci, oni to tak chtějí…”

38906

17.12.2004 6:59

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

albert 70.?.?.?

Reakce na 38709

>Tak znovu. Chci prokazatejný důkaz, že Ježíš byl Božím
>synem. A prosil bych jiné hmatatelné důkazy než
>nespolehlivou Bibli, která byla napsána dloooooouuuuuuho po
>Ježíšově smrti.
>Prosím důkazy jako písemné prameny, které nesouvisí s Biblí,
>apod.

Tak vidite jakou mate dnes svobodu! V Krista verit nemusite, nikdo vas nebude pronasledovat, a nikdo vas nezavre, navic zide se [chechtot]
Ale kdyz dnes nebudete verit v holohoax, a ze zide byli zplynovani v komorach vystavenych Sovety dost dlouho po skonceni druhe svetove valky, tak zide budou veeeelmi [naštvaný] , a v nekterych zemich vas za takovou neviru budou i trestne stihat.
O tom, ze Kristus cinil zazraky, se nepise jen v Bibli. O tom, ale ve velmi negativnim a urazlivem tonu (Kristus byl zidy obvinen byti egyptskym kouzelnikem) se pise v zidovskem "Toledoth Yeshu"
http://ccat.sas.upenn.edu/~humm/Topics/JewishJesus/toledoth.html

,perverse ktere pozdeji byly vlozeny do Talmudu (Tale Mud).
Tezko by zide sami o sobe lhali o tom, ze Kristus cinil zazraky, kdyby je necinil. Tak alespon z Krista udelali "magician".
O existenci a skutcich Krista jsou zminky i v sekundarnich spisech, napr. v Josephus Flavius "The Works of Josephus", Antiquities of the Jews, Kniha 20, kap. 9
http://www.ccel.org/j/josephus/works/ant-20.htm



38771

17.12.2004 15:25

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

TraTom 194.?.?.?

Reakce na 38771

Vážený pane,

právě jste si nakálel do vlastních kalhot.

Moje babička (ač nežidovka) se za války v té vymyšlené Osvětimi ocitla a věřte, že to co viděla se jí nezdálo.

Osobně věřím tomu, co prožila má babička než tomu co na nějakých stránkách (na které dáváte odkazy) vyblil nějaký zapšklý rasista. A ty kecy o tom, jak si to Židi všechno vymysleli a jak si jezdili do koncentráků válet šunky za peníze árijského pracujícího lidu, mě tudíž nedojímají.

Kdyby se toho dožila má babička a slyšela vás, věřte, že ač slušně vychovaná dáma, měl by jste mužství až na mandlích.

38806

17.12.2004 17:18

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 38806

>Moje babička (ač nežidovka) se za války v té vymyšlené
>Osvětimi ocitla a věřte, že to co viděla se jí nezdálo.
>
>Osobně věřím tomu, co prožila má babička než tomu co na
>nějakých stránkách (na které dáváte odkazy) vyblil nějaký
>zapšklý rasista. A ty kecy o tom, jak si to Židi všechno
>vymysleli a jak si jezdili do koncentráků válet šunky za
>peníze árijského pracujícího lidu, mě tudíž nedojímají.

TraTome, co se rozčilujete. Nikdo přece nepíše, že koncentráky byly rekreační zařízení. Ono ani dnes v době míru není pobyt ve věznici lázeňským pobytem. Něco takového by přece byl nesmysl. I když koncentrační tábory nebyly věznicemi, ale tábory pracovními. Nebyli v nich drženi pouze židé, ale příslušníci prakticky všech válčících národů, včetně Němců. Nikdo také nezpochybňuje, že chování ostrahy k zavřeným lidem se lišilo podle toho, z jakého národa či státu zavřený člověk byl. Nepochybně v jiných podmínkách byli drženi jako váleční zajatci třeba britové a ve zcela jiných rusové. Zřejmě jiný režim měli lidé zavření za obecně kriminální činnost a jiný za politické - protistátní delikty. Stejně jako dnes patrně (samozřejmě jsem to nezažil) i tenkrát byly v různých koncentrácích různé režimy - dnes vězení s dozorem, vězení s ostrahou a pod. - 4 základní stupně přísnosti.
Sám však píšete, že babička, ač nežidovka, byla v Osvětimi. A měla tam snad nějaké lepší podmínky jak ostatní věznění?
Tedy nemluvme o tom, že když naprostá většina lidí se za války měla špatně, tak že by lidé zavření v koncentrácích byli na rekreaci. Něco takového si snad nemůže myslet nikdo! Proto nás nemusíte přesvědčovat, že lidé v koncentrácích umírali a že s nimi nebylo jednáno v rukavičkách. Je to všeobecně známý fakt. Normální úvahou také lze dospět k tomu, že zavření lidé v německých a ruských koncentrácích se měli rozhodně hůř, než internovaní Japonci v USA, kde se neválčilo.

38809

19.12.2004 8:32

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 38709

pane TraTom, snad by stacilo, kdyby chytri znalci bible napsali presny den narozeni Jezise, misto snad zname. Je totiz k nevire, ze vime narozeni a umrti rabinu teto doby, zname narozeni a umrti cezaru ale jeste nikde jsem nevidel den a rok narozeni Jezise, nechci se rouhat ale opravdu mi to nejde do hlavy. Urcite znalci nebudou navrhovat 24.12 nulteho letopoctu.

38861

19.12.2004 23:38

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

Druid 62.?.?.?

Reakce na 38861

>pane TraTom, snad by stacilo, kdyby chytri znalci bible
>napsali presny den narozeni Jezise, misto snad zname. Je
>totiz k nevire, ze vime narozeni a umrti rabinu teto doby,
>zname narozeni a umrti cezaru ale jeste nikde jsem nevidel
>den a rok narozeni Jezise, nechci se rouhat ale opravdu mi
>to nejde do hlavy. Urcite znalci nebudou navrhovat 24.12
>nulteho letopoctu.

pane Vcelicko, me by pro zacatek uplne stacilo kdyby nejaky znalec napsal presne datum a misto narozeni Arafata. To je taky k nevire.

38881

20.12.2004 18:51

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 38881

pane Druid naprosto souhlasim, doufam, ze se k hrdinemu Arafatovi nezacnou palestinci modlit.

Ovsem zpet ke krestanum a peganske oslave slunovratu. Jezisovo narozeni jsme soupli na 12/24 od nepameti si lide nosili domu neco zeleneho na oslavu, uz sto let kacime lesy abychom po odchodu Jeziska strom vyhodili na smetiste.
Nerad bych vypadal jako Ebenezer Scrooge, ovsem musim souhlasit s tim, ze Vanoce v dnesnim svete prestavaji byt o darcich a lasce k bliznimu, ale spise ukazuji dnesni spolecnost nenazrancu.
Velice mi boli, kdyz jedu do prirody, videt skoro kazde auto s privazanym perfeknim stromeckem. Myslim, ze clovek by mel davat cely zivot a ne cekat na jeden den v roce. Proc si lide nemohou dat do domacnosti zelenou vetev, proc musi mit minimalne sestilety strom. [pláč] VESELE VANOCE VSEM PREJE VCELICKA

38908

21.12.2004 6:35

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38908

pane Druid naprosto souhlasim, doufam, ze se k hrdinemu Arafatovi nezacnou palestinci modlit.


Pane Vcelicka i ja vam musim dnes oponovat,nejenom
jak to stale dela jen pan LEV. K hrdinemu panu
Arafatovi se lide uz modli hodne dlouho. S rukou
na Kalasnikovi. Nyni s tou druhou rukou castecne
natazenou, kdy dostanou ty tri bilionu dolarku
naspatek. Pry kdyz to dostanou oni, tak kazdy bude
mit zajisteno docela slusne bydleni v Palestine.
Jeho vdova se zase v Parizi obava, ze kdyz nedostane
vsechny ty penize, ze bude muset propustit polovinu
sveho sluzebnictva, to je asi 14 lidi. Ale pry se
nebude muset stehovat se sveho 40 pokojoveho zamecku.
Vdovy po presidentech to proste nemaji lehke. Pani
Hana Benesova pry prvni polovinu zimy v roce 1949
nemohla jit ven. Nemela totiz zimak. Vitezna komu-
nisticka strana ji zabrala vse a na duchod nemela
pravo.
Pan predseda Grebenicek prohlasil, ze jeho strana
ma vitezstvi v pristich volbach uz v ruce. Zase
nebudou zimaky. To nevadi. Bude ideologie.

38925

17.12.2004 17:03

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38657

To je ono, rasově rozmělnit bílé obyvatelstvo, zavést anarchii, společenský rozkol a totální rozvrat. A pak se konečně objevit na scéně, nabídnout řád, zavést hebrejštinu jako úřední řeč a Talmud jako zákoník.


Vazeny pane Modracku.
Nedovedu si predstavit na Emigracnim urade tady v
Kanade urednika, ktery se stara o to, kde ten ci
onen emigrant pujde. Jestli ho posle na sever ci
jih. Jestli se bude divat na jeho barvu kuze a
sledovat za tim vsim anarchii, spolecensky rozkol
a totalni rozvrat. Ze by ti urednici meli k tomu
nekde hebrejsky slovnik a Talmut.
Vy si to opravdu tak myslite sam, nebo jste to
od nekoho slysel ????
Nevim, ale mohu vas ujist ze krome Quebecu, kde
je francouzka mensina, ktera tu a tam nekdy rebe-
luje je v Kanade veliky, veliky klid. Stejne vase
prispevky je moc zajimave cist.

38808

17.12.2004 17:44

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Modráček 62.?.?.?

Reakce na 38808

Evidentně nejste schopen vnímat věci v širších souvislostech. Ale nemá cenu, abyste se tím trápil. Pokud se vám moje příspěvky nezamlouvají, dám vám radu: Vezměte pravou rukou myš, najeďte šipkou na lištu, zmáčkněte levé tlačítko myši a posuňte lištu libovolným směrem. Můj příspěvek vám zmizí z očí a vaše trápení ihned ustane. To zvládne i dítě.

38811

17.12.2004 19:31

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38811

Pane Modracek, to by jste se velice sklamal. Me vase
prispevky se naopak velice libi. Jsou v nich hluboke
filosoficke myslenky, ktere se nedaji jen tak lehce
zapomenout. Ted uz konecne vim, ze vlastne i imigrace
v Kanade je rizena Talmutem. Ja blahovy jsem si myslel
ze je to tak jako trebas s ekonomii. Ze tam plati zakon
nabytky a poptavky. Ja si totiz myslel, ze trebas v
te Nove Scotii potrebuji lekare v Halixaske nemocnici.
Tak ho poslou tam. Od vas se dovidam, ze to tak neni.
Poslou ho proste tam, kde ho nikdo nechce a nepotrebuje.
Tim se narusi tak nejak balance v populaci a privede
to lidi k vetsi nevrazivoti a synove a dcery syna Da-
vidova budou mit zase vetsi moznost, podle vas, ovladnout
tento svet.


38817

17.12.2004 19:45

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Lev 82.?.?.?

Reakce na 38817

Lojzicku, Lojzo. Vy nas tady pekne balamutite a vodite za nase anticke a arijske nosiky. Vy nejste tak "negramotny", jak to zde, na Zvedavci, predvadite, vcetne SCHVALNE !! delani pravopisnych chyb !! Copak nam asi maskujete pane Lojzicku ? [překvapení] [zmaten]

38818

17.12.2004 20:35

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38818

Tradicne pane Lev,
at delam co mohu a premyslim jak moc chci na vase
prispevky proste nestacim. Opravdu, nevim co me
timto chcete rict. Snad me nekdo poradi.
Arijsky nosicek to vim tak asi co to je. Ale
anticky ? To opravdu nevim. Podivam se nekde do
nejake ucebnice antropologie. Od kud to mate ??

38820

17.12.2004 21:13

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Lev 82.?.?.?

Reakce na 38820

[mrknutí jedním okem] Antický nosíček Lojzíčku odkud ? Tak ty pocházejí převážně z Řecka Lojziku a k tomu nepotřebujete přednášky a ani, akademický titul. [oči v sloup]

38821

15.12.2004 12:28

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Karel z Čech 212.?.?.?

Článek mě nahrává k trochu obecnější úvaze. Zde na Zvědavci proti sobě v diskuzích stojí skupina schvalující a propagující intervenční války v Afganistánu a v Iráku a skupina odpůrců těchto válek. Že nejde o skupinu agresívních válečníků a skupinu pacifistů dokumentuje, diskuze k článku "Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy", kde odpůrci války zastávají razantnější postupy proti cikánům a naopak válečníci včele s Aloisem požadují vstřícné přístupy většinové populace k cikánskému etniku. Samozřejmě, že cikáni v ČR nejsou to samé jako imigranti v Nové Skotii, ovšem problém vzájemného soužití je zde společný.
V této souvislosti si dovolím upozornit na pár článků Františka Novotného (mrožoviny) na Neviditelném psu. Jde zejména o starší článek "O jednom pacifistickém bludu" http://pes.eunet.cz/clanky/2004/08/38545_21_0_0.html a pak na pokračování vycházející "Kořeny válčení 1" http://pes.eunet.cz/clanky/2004/12/40481_21_0_0.html a "Kořeny válečnictví 2" http://pes.eunet.cz/clanky/2004/12/40482_21_0_0.html . Z posledního uvedeného článku k problému vzájemného soužití etnik cituji:
Zřejmě platí, že poté, co si bojovnější, ale zaostalejší civilizace nájezdem podrobí vyspělejší, jsou možné jenom dva scénáře. Buď asimilace dobyvatelů, kteří sice vytvoří novou vládnoucí elitu, ale kultivovanou poraženými, nebo civilizační rozvrat, pokud dobyvatelé tvrdošíjně setrvají u svých původních kulturních vzorců.
Je zřejmé, že v moderní době, může mít "nájezd" i formu infiltrace, třebas z ekonomických důvodů.

Myslím, že je to řečeno tak srozumitelně, že k tomu není co dodat.
Mrožovy články jsou samozřejmě předmětem diskuze na NP ač patrně budou mít ještě další pokračování, když ještě Novotný neučinil klasický shrnující závěr. Nepochybně však i za současného stavu mohou být podnětné pro čtenáře Zvědavce.

38658

15.12.2004 19:48

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 38658

pane Karle z Cech, hezky napsane, nemyslim si, ze jsou zde dva tabory, snad male odchylky v mysleni, ale v celku se urcite shodnem. Jiz sem zde nekdy psal, ze jsem sam nadaval na americkou politiku a volil jine nez presidenta Bushe, kdyz jsem videl jeho prvni kabinet primo jsem se zhrozil. Ovsem prispevky na zvedavci me prinutili k tomu, ze musim Ameriku branit, jsem jeji obcan a vim jak vypada denni zivot v USA. Zarazejici je, ze prispivajici pisi o Americe s naprostou jistotou, i kdyz v mnoha pripadech jedine co vi, kde se tato zeme nachazi na mape.
Snazim se priucit, co se deje v Cechach a stale ctu o zidech, Israeli a spatne politice USA. Je dobre si uvedomit, ze v USA se politika muze zmenit pres noc, je take docela mozne, ze president Bush nedoslouzi sve ctyri roky...v kazdem pripade preferuji tuto zemi, kde jeste stale je vice poradku nez v Evrope. Pevne doufam, ze bude mene valek a vice pochopeni. To preji sobe a take ctenarum zvedavce....

38673

16.12.2004 19:54

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Reakce na 38673

Je mozne, ze zivot v USA je opravdu nadherny a obyvatele by meli libat panu prezidentovi Bushovi p - pardon - nohy. Ale myslim, ze zahranicni politika USA ma vetsinou spise negativni dopady na svetove deni.
Jsem trochu sklerotik, takze si nevzpominam, do ktere zeme americka armada vlitla bez souhlasu OSN, asi to byl Irak, ne? Ale to je jedno, vsichni ostatni to vi. Navic myslim, ze zrovna na Zvedavci se psal nazor, ze intervence v Iraku odporuje mezinarodnimu pravu. Nejsem odbornik na mezinarodni pravo, ale celkem bych tomu veril. USA v teto valce dokazaly, ze plati A nebo B, kde
A = americke vyzvedne sluzby jsou banda amateru a neda se jim verit - ony predpokladam vyhodnotily Irak jako hrozbu pro cely svet a tak za tento cely svet museli chudaci americani bojovat;
B = USA nesli do Iraku, aby chranili cely svet, ale pouze sve zajmy.
At plati A nebo B, jsme tak jako tak v prdeli. Zatim nam (ale doufam, ze spise amikum) hrozi "jen" teroristicke utoky, popr. valka po boku nasi americkych bratru. Horsi to bude, az americke vyzvedne sluzby oznaci za nebezpeci pro svet nas statecek. Potom se ze me take stane terorista [naštvaný].
Vim, ze to, co jsem napsal, uz asi vsichni vi, takze se omlouvam, tento prispevek jsem mel asi napsat jedine osobe, a to panu (jste pan doufam [smích]) Vcelickovi, ktery nam tvrdi, jaka je to USA sqela zeme. Ja s vami nesouhlasim - myslim, ze je to prohnila zeme (coz je bohuzel i ta nase), ktera zneuziva sveho postaveni ve svete. Fuj! (nic osobne proti vam)

38745

15.12.2004 16:44

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Lojza 70.?.?.?

odpůrci války zastávají razantnější postupy proti cikánům a naopak válečníci včele s Aloisem požadují vstřícné přístupy většinové populace k cikánskému etniku.



Karlicku a co kdyby jsi konecne zacal myslet a psat
logicky. Proste pouzil sveho ci vseobecneho vzdelani
a dal do toho logiku.
Kdyz ty nemas rad trebas Bushe (ja taky ne), tak proc
v te proti-intelektualni rovnovaze se musis zamilovat
az po usi do teroristu proti kterym on bojuje?
Za takove premysleni bych se musel stydet. Cili jenom
to co je bile a cerne. Ver me, ze ja jsem uz daleko,
daleko dal za touto formou premysleni.

A o tech ciganech jsem psal co muze probudit jejich
motivaci. Ale to je na tebe moc. A valecnik ? Byl
jsem ve vezeni na vojne 3 mesice, protoze jsem odmitl
nosit zbran. Tobe to jiste nevadilo, ty jsi kracel
jiste v prvni rade Lidovych milici.





38667

15.12.2004 17:44

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 38667

Žádám zůčastněné, nechte toho osobního napadání. Je to na hraně.

38669

15.12.2004 20:29

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Peter Veliky 205.?.?.?

Problem hlavni je v tom, ze v pripade hromadne imigrace narodu tretiho sveta do vychodniho zapadakova Kanady (Atlantic provincie), imigranti vzdy se seberou po kratke chvili a spechaji do Toronta. (Nikdo je ovsem ve svobodne Kanade nemuze prinutit aby zustali tam, kde byli prijati).
V Toronte na priklad v takove 'ctvrti' jako je Mississauga je jich uz vic e jak 60% bilejch, anebo puvodnich obyvatel. To jsou ti, co voli Liberaly uz potreti zasebou. Vedi ze Liberalove jim budou uchovavat stedre socialni podpory a hlavne dovoli jim sponzorovat sve dalsi pribuzne a zname. Ti prvni mohou projit imigracni bodovaci zkouskou, ale ti co nasleduji vetsinou nemaji zadnou kvalifikaci. Kanada ma ohromnej nedostatek cerneho remesla vyucenych delniku. Vetsina ktera se sem dostane, jsou nevyuceni, namezdni delnici. Nekteri sponzoruji sve rodiny a pak je prihlasi na socialni davky. No proste katastrofa. Za tyhle prehmaty budou platit nase pristi generace do pateho kolena.

38676

15.12.2004 22:19

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38676

Vetsina ktera se sem dostane, jsou nevyuceni, namezdni delnici. Nekteri sponzoruji sve rodiny a pak je prihlasi na socialni davky. No proste katastrofa.


Na tohle jsem se pisemne ptal a bylo odpovezeno
ze Kanada musi dodrzovat "kvoty". Cili dejme tomu
pro Australii maji kvotu 300 lidi na rok 2005.
Bylo me receno, ze sezenou 288 kvalifikovanych
lidi. No a ten zbytek tech 12 ? Seberou i tech
12 i kdyz treba se neumi ani podepsat. Kvoty musi
byt dodrzeny, bylo me odepsano.
Velice divne.

38680

15.12.2004 23:02

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Vaclav 4 xy 24.?.?.?

Napomenuti od pana censora. Ale tezko se zdrzet na argumenty jako mne jeden zid ktery to jeste navic zapira rekne ze proste na 9/11 nepujde protoze je to svinstvo a na argument ze je to jen lacine udelany film protoze to jsou jen sestrihane filmy a zpravy nema odpoved. Oni totiz ti Aloisove nemaji ani prehled a suport pro svoje blaboly ,jsou to tak zvane kecy hadani se z principu. Taky si vsimnete ze lide s prehledem ubyvaji neb je to hazeni hrachu na zed. Taky jeden pan tady rika ze kdyz tady zije tak nemuze byt proti,jen je treba sledovat jak to ti hosi ranuji a kdo jim fandi. mozna toto muze pomoci vydava to americky senator;
sovsoc@youreletters.com "Sovereign Society"

Chodi to do e-mail a vzdy je tam neco co ma hlavu a patu. (Jsem tady uz da se rici hodne dlouho a taky jsem byl pro rebublikany,ale ted vidim ze clovek musi byt opatrny nezli se za nekoho zacne zastavat.Kdyz vcera ten (cenzurovano) co vede club 777 jiste vite o koho jde ,pravil ze krestanstvi je vlastne zidovstvi jen aby se zdejsim zidum zalibil (kandidoval taky na presidenta) tak se na musim divat jen opravdu jako na jeden velky kabaret. Bohuzel jen pro ne neb my pesaci to vlastne vzdy jen odsereme $= minus 40 % za 2 roky. Valka navic uplne pro nic bude trvat 10 let a vice . Ale on je mudry ze?

38683

15.12.2004 23:04

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Karel z Čech 212.?.?.?

Pro Kanadu by mohly být užitečné třeba holandské zkušenosti :
...Téměř 600 tisíc z nich neumí po dlouholetém pobytu snad ani slovo z naší řeči a západní kultura je jim cizí.
...Enormní populační vzrůst je způsoben výhradně (tzv) nezápadními přistěhovalci. Nejen přistěhovaci samými, nýbrž především jejich početnými dětmi. Z 55 tisíc dělníků (gastarbeiders), kteří přišli v roce 1972 do Holandska (odpovědná osoba: tehdejší křesťansko-demokratický premiér Lubbers, dnes šéf organisace OSN pro uprchlíky - J.T.) jsou jich mezitím statisíce, ale jen 20% z nich pracuje za mzdu. Zbytek žije z různých sociálních podpor. V pěti letech mezi 1992-1997 přišlo do naší země 200 tisíc uchazečů o asyl. To stálo tehdy holandský stát přibližně 9 miliard euro.
...
Je ale skutečností, že nás průměrná přistěhovalecká rodina rodiče a 2 děti stojí 230 tisíc euro.To je hrůza pro ty všelijaké ideology, kteří tvrdili, že všichni ti přistěhovalci jsou "obohacením" naší společnosti a že jsou "nezbytní" pro kompensaci stárnutí naší společnosti.


celý článek na http://pes.eunet.cz/clanky/2004/11/39949.html

38684

15.12.2004 23:15

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Karel z Čech 212.?.?.?

A abych jen nekopíroval články, tak něco z vlastní hlavy:
Pokud Kanada nabídne pobyt našim cikánským spoluobčanům, tak v krátké době může mít nejméně nových 200.000 imigrantů. Slovensko rovněž může vypomoci nějakými 400.000, aby jim tam ještě nějací zůstali. Kanadě to pomůže, nám to pomůže, cikáni budou spokojení - prostě zavládne všeobecná spokojenost.
Navíc pro Kanadu to bude mít ohromnou výhodu, že takové řešení nijak nezvýší nebezpečí islámského fundamentalismu v Kanadě.

38685

16.12.2004 2:10

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Tady mate odpoved ,kdo tlaci,aby se narody promichaly a hlavne aby se rasy promichaly.

The dedication to this course of action is reinforced by the words of Rabbi Rabbinovich in Communist Hungary in 1952:

"We will openly reveal our identity with the races of Asia or Africa. I can state with assurance that the last generation of White children is now being born. Our control commission will, in the interests of peace and wiping out inter-racial tensions, forbid the Whites to mate with Whites. The White women must co-habit with members of the dark races, the White man with Black women. Thus the White race will disappear, for mixing the dark with the White means the end of the White Man, and our most dangerous enemy will become only a memory. We shall embark upon an era of ten thousand years of peace and plenty, the Pax Judaica, and our race will rule undisputed over the world. Our superior intelligence will enable us to retain mastery over a world of dark peoples."

38692

16.12.2004 2:57

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Emigranti-zide-zionisti-chazari ,vladnou na obou stranach sveta.

Jerusalem Center for Public Affairs. September 15, 1999
"That Jews control a disproportionately large share of the Russian economy and Russian media certainly has some basis in fact. Between 50 and 80 percent of the Russian economy is said to be in Jewish hands, with the influence of the five Jews among the eight individuals commonly referred to as 'oligarchs' particularly conspicuous. (An oligarch is understood to be a member of a small group that exercises control in a government. The five oligarchs of Jewish descent are Boris Berezovsky, Mikhail Friedman, Vladimir Gusinsky, Mikhail Khodorkovsky, and Alexander Smolensky. The other oligarchs are Vagit Alekperov, Vladimir Potanin, and Rem Vyakhirev.) Perhaps the most famous (and simultaneously the most infamous) of the oligarchs is Boris Berezovsky
----------
... Deputy Secretary of Defense Paul Wolfowitz leads the pack. He was a protégé of Richard Perle, who heads the prominent Pentagon advisory body, the Defense Policy Board. Many of today's neo-cons, including Perle, are the intellectual progeny of the late Senator Henry "Scoop" Jackson, a strong defense hawk and one of Israel's most strident congressional supporters in the 1970s. Wolfowitz in turn is the mentor of Lewis "Scooter" Libby, now Vice President Cheney's chief of staff who was first a student of Wolfowitz and later a subordinate during the 1980s in both the State and the Defense Departments. Another Perle protégé is Douglas Feith, who is currently undersecretary of defense for policy, the department's number-three man, and has worked closely with Perle.

38700

16.12.2004 3:02

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jeden zid a cely krestansky parlament ma z nej plne k......

Australian Labour MP Attacks 'Jewish Lobby,'
by Bernard Freedman, rense.com [from Jewish News], December 19, 2002
"'You have taken on the most implacable, arrogant, cruel and powerful lobby in the country.' -- media warning to Australia Labour Member of Parliament
A scathing attack on 'the Jewish lobby' was launched by Australian Federal Labor MP Julia Irwin this week. She charged 'the Jewish lobby' with being responsible for a 'code of silence' forbidding parliamentary debate on the Israeli-Palestinian conflict, and quoted an email from an unnamed 'senior media commentator' warning her: 'You have taken on the most implacable, arrogant, cruel and powerful lobby in the country', and advising that she would be 'singled out for vilification and, if possible, political destruction'. Asked why the commentator she quoted was anonymous, Irwin told the Australian Jewish News

Kde ,je hlas lidu,kdyz jeden zid ovlada vladu,tak jak v USA ,tak V Rusku

38701

16.12.2004 10:18

Realita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Ctu Zvedavce jiz nejaky cas,ale nekteri diskutujici jsou opravdu velmi komicti,jedni by se do krve prali za Bushe,dalsi by ho ukamenovali a predhani se tim kdo ma lepsi zdroje.Ja Vam teda jeden doporucim a to Orwellovo stoleti od p.Hanaka.Tomu rikam realisticky a pravdivy popis 20.stoleti s navaznosti na predchozi udalosti.Nenechal na zadne velmoci nit suchou,at jiz USA,EU,Cina,Rusko,Japonsko.Mate to tam vsechno pekne chronologicky serazeno co je ta nase "jedina spravna demokracie zapadniho typu" za prasacky bordel a svinstvo,stejne tak i komunismus,bolsevismus,nacismus,sionismus a jine podobne uchylarny,ktere vzesli z hlav tech nejvetsich tupcu co nic jineho delat neumeli.Kdopak z tech tvrdych odpurcu komunismu na zapade si prizna ze USA a Evropa udrzovali Sovetsky svaz kvuli tomu ze to bylo lehke na udrzbu ostatnich statu?Kdopak si vzpomene ze Bush v roce 89 nechtel aby se staty stredni a vychodni Evropy odtrhli od CCCP atd.Proste kdo ma rozum a chce si to overit,tak si tu praci da a najde si co rikali ve 20.stoleti politici ze vsech moznych zemi,to by tady pak nemohli tvrdit ze USA je demokraticka zeme,v Afganistanu neznaji kanalizaci a podobne zvasty,ze pane Lojzo? [smích]

38713

16.12.2004 15:12

RE: Realita

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38713

to by tady pak nemohli tvrdit ze USA je demokraticka zeme,v Afganistanu neznaji kanalizaci a podobne zvasty,ze pane Lojzo?

Mily pane,
budis je po vasem !!!! USA je zeme bez demokracie.
A o kanalizaci v Afganistanu stejne jako kanalizaci
na Madagaskaru nic nevim, proto o ni, nic psat nemohu.
Pozdravuj te pana Hanaka, ktery nenechava nikoho
sucheho.
Kdyz vam zbude nekdy chvile casu, napiste me, kterou
zemi vy pokladate za demokratickou. Ja jak jsem vam
v tom "zvatlani" napsal, ze je to USA. A co vy ?

P.S.
Priste ctete ty prisvevky vice pozorneji.


38724

17.12.2004 8:59

RE: Realita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 38724

Svobodnou a demokratickou zemi?Tak Vam nevim,mozna tak nejaky atol v Tichomori [smích] USA - Patriot act,otisky prstu na letisti,vyslychani veznu a jejich zadrzovani bez obvineni a advokatu,..... EU - Software patenty,plan na odposlechy mailu,telefonu,sms az na rok zpatky,stupidita zasahovani v jugoslavii,.... Rusko - omezovani soukromeho vlastnictvi,Cecensko,Afganistan,mafie,.... Cina - Tri soutesky (to je ekologicka pohroma),nase prilisna zavislot na ni v dodavkach zbozi,Tibet,cenzura internetu,mafie,.... Japonsko - velky pocet sebevrazd,makaji od rana do vecera,Kurily,Korea,... Francie - Korsika,Indocina kdysi,podpora Sadama,... Britanie - Falklandy,podpora USA (vezneni nepravem a bez advokatu),jejich "velectena" spisovatelka nam tady keca do toho jake maji byt luzka v ustavech,Indie(kdysi),Singapur(kdysi) Nemecko - lezeni do zadku CCCP za studene valky (NSR ne NDR),vzmahajici se vlna nacionalismu(=nacismu),problemy s Turky,.... Irak - nesvoboda,unosy,muceni,vrazdeni,okupace USA,za Sadama tam byl teda vetsi klis a ty kidy v TV jak ukazovali L-29 Delfin ze jsou schopne do 30 minut odstartovat a zasahnout USA chemicky tak to jsem se valel smichy po koberci,drogy,.... Afganistan - jakas takas svoboda pouze v Kabulu,jinak stejne,okupace cizi zemi,pestovani drog,valceni,.... Turecko - Kurdove,Irak,Izrael,Iran,... a tak se da pokracovat porad dokola jo a abych nezapomel CR - politic si masti kapsy,lidi maji za blbce,dane,nezamestnanost,zdravotnictvi,odposlechy(verte ze vim o cem mluvim,prectete si treba volne pristupny zakon o BIS a prectete jej velmi pozorne,treba pochopite ze vubec neni treba souhlas soudce),nehodovost na silnicich,svodoba projevu,zlocinost,... a tak by to slo porad dokola.Vy tady vidite nekde demokratickou zemi?Prominte ale ja opravdu ne.Ja jsem ovsem smiren s tim,ze dokud tady budou Putinove,Bushove,Sadamove,Blairove,... a jejich poskoci a lide co tem kecum veri,tak to tady bude vypadat porad stejne jako pred 2 tisici lety,porad se to bude vrazdit a valcit.Bush se ohani valkou proti terorismu ve jmenu Boha,dalsi ve jmenu Alaha,dalsi za neco jineho a tak porad dokola.Jedine co nas muze vylecit tak je nejaka zivelna katastrofa a doufat ze vychcipa co nejvice tech spatnych,jinak ma bohuzel porad smysl brana vychova,strelne zbrane a dalsi veci kvuli tomu aby clovek dokazal ochranit alespon svoji rodinu pred tou verbezi.Mozna mam radikalni nazory,ale jsem vzdelany clovek,mam praci ktera mne bavi a je dobre placena,spokojenou rodinu a proto aby to tak zustalo tak jsem schopen udelat vse.Ve volbach nikdy nevolim zadnou ze stran co je v parlamentu,protoze by mne hanba fackovala takovy hnus podporovat,bojovat proti Cecencum,USA nebo komukoliv jinemu bych nesel,Cecenci si to treba nezaslouzi a USA se docela dobre izoluji samy od sebe,ale svoji rodinu bych branil jak nejlepe umim pred kymkoliv.To je to podstatne.

38778

17.12.2004 13:57

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Jarka 160.?.?.?

No, to je fajn, z Nove Scotie jsme se dostali az k bibli...Precetla jsem si vsechny reakce pozorne a nikdo mi jako zdravotnici nevysvetlil, jak muze Duch Svaty vstoupit do zeny a nebo to byl Buh? A jak otehotnela a jeste byla pannou?
Do Bible jsem se take sem tam podivala, jsem katolicka a tato udalost me nechava na pochybach. Byt pannou, otehotnet, porodit a bez sexu.
Je mozne, ze tehdy tomu lide verili, ale dnes?
Tato pasaz z Bible je absolutne nemozna....

38797

17.12.2004 17:29

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 38797

>No, to je fajn, z Nove Scotie jsme se dostali az k
>bibli...Precetla jsem si vsechny reakce pozorne a nikdo mi
>jako zdravotnici nevysvetlil, jak muze Duch Svaty vstoupit
>do zeny a nebo to byl Buh? A jak otehotnela a jeste byla
>pannou?

>Do Bible jsem se take sem tam podivala, jsem katolicka a
>tato udalost me nechava na pochybach. Byt pannou, otehotnet,
>porodit a bez sexu.

>Je mozne, ze tehdy tomu lide verili, ale dnes?
>Tato pasaz z Bible je absolutne nemozna....

Nic není nemožného. Třeba dnešní domácí domácí zvířata také rodí bez sexu. Třeba Bůh udělal to samé, co dnes dělají okresní inseminátoři. Nebo, aby to nebylo tak vulgární, co dělají lékaři při umělém oplodnění. A Mařena mohla zůstat pannou.

Jsem si vědom, že knihu knih znevažuji, ale jak uvádím na příkladném vysvětlení, nic není nemožného. Jak jsme se učili ve škole, Ruský člověk nezná slovo Nejde to! To samé Pánbůh. Když Pánbůh dopustí i motyka spustí.
Kdo nevěří, ať tam běží!

38810

18.12.2004 1:43

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Rosti 24.?.?.?

Neda mi to podotkonuty jednu poznamku ke vsem co ziji v cizine a sou proti imigraci-
Imigranti jsou proti imigraci???
nebo je rozdil mezi imigrantem z vychodni Evropy a imigrantem z vychodni Asie ?

38825

18.12.2004 1:47

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Rosti 24.?.?.?

to divne slovo melo byt - podotknout
omlouvam se - pospicham

38826

24.12.2004 0:32

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

Reakce na 38826

To je snad jasné - exulant (myslím, že většina diskutujících nepřišla do Kanady z ekonomických důvodů) nenaruší skladbu a kulturní fundament této krásné země na rozdíl od rasově a nábožensky odchylných individuí dovážených na základě jakýchsi záhadných kvót.

39017

20.12.2004 11:58

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

TraTom 194.?.?.?

Nemám rád Blicí listy, ale všechny Biblomily bude určitě zajímat tento článek [smích]))

Bible jsou "lži a propaganda"

http://www.blisty.cz/2004/12/20/art21143.html

Přeji příjemné čtení.

38900

20.12.2004 12:05

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Co udelaji lide s Bibli ,co se napise sto let po Kristu,je opravdu ostudne ,uz tim,ze si zide privlastnuji ,ze jsou vyvolenou rasou ,Bohem vybrani ,jako nejlepsi z nejlepsich.
Rovnez je zde otazka ,jak jim Buh prirknul jejich udajnou domovinu,tedy Palestinu ,kterou udajne naposled navstivili pred 2000 roky,ze to neblbne jen samotne vidime na prohlaseni nekolika cirkvi ,jez praktisuji judeo-kristianity,jak tomu oni rikaji,proste hra slovicek ,jedno sem a druhe tam a uz veci maji jiny smysl,takovy svetove znamy reziser Spilberg zmenil"kdo jeden zidovsky zivot zachrani ,jakoby zachranil cely svet,tedy rozumejte, jen a jen ten zidovsky,zadny jiny ,ovsem,ale bylo to pro krestany ,takze s malou upravou"Kdo jeden lidsky zivot zachrani,jakoby zachranil cely svet,no a vidite ,zadny rasismus,zadna vyvolena rasa-narod,proste hra slov,ktera se hraje jen nekde ,jinde ,zase vubec ne ,to podle toho ,jak se komu hodi,v pravde receno ,uz jednou jeden rekl:"Ze svet chce byt klaman"tedy i stou vyvolenou rasou samozvolencu-Chazaru.

38901

Příspěvků: 86

15.12. 04:12 Robert Nohejl  Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
15.12. 16:25 Lojza  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
16.12. 18:49 Zrzek  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
16.12. 19:09 Lojza  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
16.12. 20:02 zrzek  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
19.12. 18:40 Lojza  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
21.12. 07:25 zrzek  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
21.12. 10:15 Sidonius  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
18.12. 13:18 deu  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
15.12. 06:06 albert  Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
15.12. 08:18 TT  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
15.12. 22:28 Vaclav 4  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
17.12. 19:31 ehm  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
15.12. 08:42 TraTom  Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
16.12. 00:45 deu  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
16.12. 08:34 TraTom  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
15.12. 11:13 Modráček  Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
15.12. 16:01 TraTom  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
15.12. 18:03 Druid  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
16.12. 08:39 TraTom  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
20.12. 00:39 Druid  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
16.12. 01:08 deu  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
16.12. 02:15 Tom  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
16.12. 02:31 deu  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
16.12. 18:20 Tom  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
17.12. 00:11 deu  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
17.12. 08:53 Tom  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
17.12. 09:59 Lev  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
18.12. 13:31 deu  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
18.12. 13:33 deu  Cast II
18.12. 16:59 albert  RE: Cast II
19.12. 08:22 Tom  RE: Cast II
19.12. 08:48 Tom  RE: Cast II
19.12. 08:58 Lev  RE: Cast II
19.12. 13:07 deu  RE: Cast II
19.12. 13:12 deu  RE: Cast II
16.12. 03:32 deu  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
16.12. 06:06 albert  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
16.12. 13:53 deu  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
16.12. 13:55 deu  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
16.12. 02:41 albert  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
16.12. 08:44 TraTom  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
16.12. 16:56 Rosti  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
16.12. 19:21 Lojza  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
17.12. 02:40 Rosti  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
17.12. 08:41 TraTom  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
18.12. 08:11 albert  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
19.12. 08:37 Vcelicka  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
19.12. 16:38  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
20.12. 16:57 Karel z Čech  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
17.12. 06:59 albert  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
17.12. 15:25 TraTom  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
17.12. 17:18 Karel z Čech  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
19.12. 08:32 Vcelicka  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
19.12. 23:38 Druid  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
20.12. 18:51 Vcelicka  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
21.12. 06:35 Lojza  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
17.12. 17:03 Lojza  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
17.12. 17:44 Modráček  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
17.12. 19:31 Lojza  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
17.12. 19:45 Lev  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
17.12. 20:35 Lojza  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
17.12. 21:13 Lev  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
15.12. 12:28 Karel z Čech  Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
15.12. 19:48 Vcelicka  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
16.12. 19:54  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
15.12. 16:44 Lojza  Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
15.12. 17:44 Vladimír Stwora  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte hu
15.12. 20:29 Peter Veliky  Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
15.12. 22:19 Lojza  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
15.12. 23:02 Vaclav 4  Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
15.12. 23:04 Karel z Čech  Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
15.12. 23:15 Karel z Čech  Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
16.12. 02:10 Robert Nohejl  Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
16.12. 02:57 Robert Nohejl  Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
16.12. 03:02 Robert Nohejl  Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
16.12. 10:18  Realita
16.12. 15:12 Lojza  RE: Realita
17.12. 08:59  RE: Realita
17.12. 13:57 Jarka  Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
17.12. 17:29 Karel z Čech  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
18.12. 01:43 Rosti  Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
18.12. 01:47 Rosti  Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
24.12. 00:32  RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
20.12. 11:58 TraTom  Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!
20.12. 12:05 Robert Nohejl  Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 38 čtenářů částkou 5 502 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

V Berlíně strčili pod přijíždějící metro Íránce30.10.19 20:06 Německo 4

Demografická katastrofa na Slovensku.30.10.19 18:56 Slovensko 6

Měnové kurzy

USD
23,12 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
29,73 Kč
Kanadský dolar
17,46 Kč
Australský dolar
15,83 Kč
Švýcarský frank
23,25 Kč
100 japonských jenů
21,18 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,15 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 665,45 Kč
1 unce stříbra
390,25 Kč
Bitcoin
201 961,90 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 129