Diskuze k článku

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Příspěvků 88

12.12.2004 17:37

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Modráček 62.?.?.?

To chce klid. Pan Čulík je možná větší rasista, než všichni diskutéři na DF Idnes dohromady. Plamenné projevy proti rasismu ještě nic neznamenají. Na tu zrušenou diskuzi jsem chtěl jít také, především jsem chtěl uvést, že můj názor na cikány se nemění vůbec. Ostatně toho dne se na Idnes objevil jiný článek, pojednávající o tomto beznadějném etniku a většina čtenářů své myšlenky prezentovala právě tam. Pokud si Blisty kálejí do vlastního hnízda, totéž platí i pro Idnes. Zákazem diskuze o cikánech rozhodně nezmění náhled občanů na toto etnikum pozitivním směrem. Můj vztah k cikánům se skutečně nemění. Když jsem v Praze kupoval byt, byl můj první dotaz k agentovi, zda v místě nežijí nějací cikáni - v případě kladné odpovědi bych se o ten byt okamžitě přestal zajímat. Naštěstí tomu tak nebylo a jsem tomu rád. Lituju občany, kteří mají tu smůlu a musí žít poblíž těch...Gesindel.

38419

12.12.2004 17:47

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Aja 24.?.?.?

Stále čekám, kdy nám konečně pan Čulík oznámí, že si jednu či více cikánských rodin bere k sobě na byt. A on nic!

Pane Stworo, to byl argument a nebo jste si jenom ulevil?

38420

12.12.2004 17:57

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 38420

Ani argument, ani úleva. Prostě si jen myslím, že slova by měl nahradit skutkem. Jako všichni v tom pluku politicky korektních tlučhubů.

38421

12.12.2004 18:33

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Aja 24.?.?.?

Reakce na 38421

A jak si ten skutek predstavujete? Ma si Culik skutecne vzit par cikanu domu, aby posleze usoudil, ze Hitler mel pravdu?
Jine reseni by nebylo mozne?
P.S.Mate pocit, ze politicka korektnost se da vynulovat "osobnim prikladem"? Z poza te "zdi korektnosti" neni do podzamci moc videt.

38424

12.12.2004 19:01

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 38424

Tak pozor. Já neříkám, že Hitler měl pravdu. Ale jinak si opravdu myslím, že by paně Čulíkově názoru prospělo, kdyby s nějakou rodinu "utlačovaných" problémových jedinců žil. Já vím, že jim skutečně pomáhá, překládá pro ně dokumenty a radí cikánským rodinám při jednání s britskými úřady. Alespoň tak to jednou psal. Ale to nestačí. Bolet to začne, až když jim skutečně bude dávat ze svého. Ne ze státních zdrojů.

Jinak politická korektnost je nemoc. A je nevyléčitelná. Jak to jednou jedince napadne, paralyzuje to schopnost rozlišení pravdy už napořád. Ta hesla o rovnosti zní příliš krásně, než by jim mohl člověk odolat. Je to náboženství se vším všudy. A jeho hlasatelé jsou stejně nesmiřitelní, jako hlasatelé všech jiných pravd. Už jsem slyšel, že se dají vyléčit feministky, ale nikdy jsem neslyšel o někom, kdo se vyléčil z politické korektnosti.

38426

12.12.2004 19:22

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Aja 24.?.?.?

Reakce na 38426

Feministky se neleci, ty se vdavaji(skvela terapie).[mrknutí jedním okem]
Je-li politicka korektnost nelecitelna, je zbytecne, aby Culik bral cikany na byt.Tady by mohla pomoct legislativa, kdyby se nekomu chtelo a prece jenom dohledl do podhradi, tedy ciste nahodou.

38431

12.12.2004 20:45

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 38431

Nerozumím. Ta legislativa by měla řešit co? Povinnost brát si cikány na byt?

38434

12.12.2004 20:52

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Aja 24.?.?.?

Reakce na 38434

Ale ne, co by s nima Culik delal?
Myslim legislativou vymezene mantinely; jako mensina zit v ramci vseobecne uznavanych norem.Pracovat,snazit se, nezneuzivat.

38435

12.12.2004 21:13

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Aja 24.?.?.?

Reakce na 38435

No jo, ja vim, to jsme zpatky u politicke korektnosti.
Pak uz nezbyva nez cekat, jak to dopadne.

38439

12.12.2004 21:27

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 38435

To by musely platit ty zákony pro všechny stejně. Tedy i pro ty, kteří je dnes zneužívají. Tzv. menšiny. A k tomu prosadit to, není politická vůle. Řadě politiků a tzv. humanistů totiž ten stav vyhovuje. Někteří si na tom staví svou karieru. Jiní to používají jako represivní složku k potlačení nepohodlných názorů.

38441

13.12.2004 1:18

Ještě bych doplnil

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 38441

Ještě bych doplnil: Přečtěte si pro osvěžení paměti článek Proč nemůže být politická korektnost korektní www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=468 zde, ve Zvědavci.

38464

13.12.2004 2:52

RE: Ještě bych doplnil

Aja 24.?.?.?

Reakce na 38464

Dik za pripomenuti.Trochu mi beha mraz po zadech.

38470

13.12.2004 8:30

RE: Ještě bych doplnil

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

Reakce na 38464

Zajímavý odkaz.
Díky němu jsem zjistila, že jsem zasažená bacilem politické korektnosti, a nejspíš nevyléčitelná.
Nemyslím si totiž, že v umění platí klasifikace jako v ostatních disciplínách. Nemyslím si, že Shakespeare je nejlepší básník co kdy žil, protože v umění se prostě nedá měřit jako v matematice. Studuji na jedné zkažené kanadské, politicky korektní universitě a na Shakespearea jsme nedávno také narazili. A rozebrali několik her a nestáli v božské úctě před mistrem, který byl samozřejmě výborný básník, o tom se nikdo nepře...Ale někdy nezaškodí se na věci dívat ne jako na dané Pravdy, ale jenom jako na "relativní" umění.
Jitka

38495

12.12.2004 18:58

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Modráček 62.?.?.?

Měl bych dotaz k panu Stworovi, byť trochu mimo parketu: Když v JAR padl apartheid a židé (Oppenheimer - de Beers) tam převzali skutečnou moc, mezi některými radikálními kruhy bělošského obyvatelstva se objevila myšlenka na vytvoření nového bělošského státu. Měl zaujímat asi pětinu území JAR, zachoval by se v něm umírněný apartheid a ta rozloha by v podstatě odpovídala tehdejšímu proporcionelnímu zastoupení bílých občanů. Tento projekt se nazýval Volkstaadt. Židé tuto myšlenku okamžitě zatratili a přestalo se o tom mluvit. Tak tedy - jaký je váš názor na tuto možnost, zejména z hlediska možného fungování tohoto státního útvaru?

38425

12.12.2004 19:07

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 38425

>Tak tedy - jaký je váš názor na tuto možnost, zejména z
>hlediska možného fungování tohoto státního útvaru?

Nemám na to názor, protože o tom nic nevím. Odpověď asi znáte sám. Proč by nemohlo fungovat něco, co předtím fungovalo na větší rozloze? Apartheid je škaredé slovo, ale záleží, co se jim označí (jinými slovy, jak se to podá). V Izraeli funguje už šedesát let a a jak se zdá, ještě pár desítek let fungovat bude, a nikomu to nepřijde příliš divné.

38427

12.12.2004 21:12

RE: Britské listy, iDnes... jednoho dne zvedavec

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 38427

Konci sranda pise pan Michal Hanak vedouci serveru iDnes.cz

DISKUSE
Vážení čtenáři, zrušili jsme diskusi pod tímto článkem. Příspěvky schvalující likvidaci romské populace nacisty redakce předala policii.
Michal Hanák, vedoucí serveru zpravy.idnes.cz

Tak z tohoto prohlaseni jde mraz po zadech.... tomu se rika svoboda slova !!!!! KDO NEJDE S NAMI JDE PROTI NAM.

pane Stwora, nepripomina vam to z casti vasi cenzuru?

38438

12.12.2004 21:23

RE: Britské listy, iDnes... jednoho dne zvedavec

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 38438

>pane Stwora, nepripomina vam to z casti vasi cenzuru?

Ne. Já nedovoluji osobní výpady vůči diskutujícím a autorům. Jinak si můžete říkat co chcete.

38440

13.12.2004 3:24

RE: Britské listy, iDnes... jednoho dne zvedavec

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 38440

pane Stwora, a to plati jen pro nekoho nebo pro vsechny?

>Podle vasich kecu se mi zda, ze merite 149cm, vazite 99kg, na >hlave mate namesticko s hromadou lupu, na nose cca 13dioptrii >a jste jeste panic.

Takto si mi predstavuje jeden vas gay prispivatel. Jak je mozne, ze to proslo cenzurou? Chcete snad rict, kdybych prohlasil o kom koliv, ze je osklivy trpaslik, ze by mi to proslo?

Dulezite je, ze jsi ste naprosto jist, ze vasi prispivatele jako je pan Nohejl, nebo Albert, nebudou vydani vasim serverem FBI nebo CIA, pan Farbosky se urcite nikoho neboji tomu to urcite projde. Jeste stale me mrazi v zadech, ze nekdo by mohl byt takovy lump nahlasovat policii politicky nekorektni mysleni.
Napsal jsem tomu bonzakovi do iDnes.cz myslim, ze to vubec nepomuze. Vy zde take podporujete bonzaky...nic tedy noveho pod sluncem.

38472

13.12.2004 3:30

RE: Britské listy, iDnes... jednoho dne zvedavec

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 38472

Už jsem to tady říkal několikrát. Nečtu všechny příspěvky. Pokud objevíte příspěvek, u kterého se vám zdá, že porušuje pravidla, pošlete mi na něj odkaz. Stačí odkaz na příslušný článek a samotný text příspěvku pomocí cut and paste v emailu.

38473

13.12.2004 11:30

RE: Britské listy, iDnes... jednoho dne zvedavec

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 38473

Jenom bych rad poopravil jednu vec. Nejsem gay. To, ze to o me rika, jen svedci o jeho pokrivenem charakteru. Podle nej je nejspis kazdy, kdo nesouhlasi s jeho nazorem na homosexualitu, homosexulal.

Jinak jestli nekdo porusil pravidla, tak on, ja jen oplacel stejnou minci.

38505

13.12.2004 18:10

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

Reakce na 38427

Jestli jsem vás dobře pochopila, tak apartheid v JAR je přijatelný, protože to samé se děje v Izraeli, kde by to tolik přijatelné být nemělo, ale co s tím kdo nadělá, že?
Jakkoliv funkční zlo bude pořád zlem...a hlupák bude pořád hlupákem (to si prosím, neberte osobně).
Jitka

38521

13.12.2004 6:57

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Mezek 209.?.?.?

Reakce na 38425

No tak to je prece jasne, Afrika africanum (samozrejme jen cernejm), lepsi se to drancuje a vycucava nez kdyby se tam prece pletl nejakej "arijskej" BWANA ... Infidel

38487

12.12.2004 19:17

Jsem velmi rad...

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 212.?.?.?

...ze jste si nalil cisteho vina a oznacil tento platek jako xenofobni a homofobni.

PS A kolik romskych ci ciganskych rodin bydli u vas doma, ze rikate, ze ma plnou hubu kecu, ale skutek utek?

38430

12.12.2004 21:03

RE: Jsem velmi rad...

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 38430

>...ze jste si nalil cisteho vina a oznacil tento platek jako
>xenofobni a homofobni.

>
>PS A kolik romskych ci ciganskych rodin bydli u vas doma, ze
>rikate, ze ma plnou hubu kecu, ale skutek utek?

pane LG co kdyby jste se zachoval koretkne a nahlasil vsechny prispivajici na zvedavci, kteri maji jiny nazor nez ten, ktery se prave nosi. Podle vasich kecu, jsem presvedcen, ze mate doma minimalne sest cikanskych kapsaru, dva buzeranty a v kuchyni lesbu. Urcite by se vam jeste hodil nejaky latino pripadne cernoch ze statu Alabama. Ano clovek je clovek, jenze na zvedavci se generalizuje. Zde je zid lichvar, cikan zlodej, buzerant butfucker. Ucitel naroda Fabosky vam to vse vysvetli.

38437

12.12.2004 21:52

RE: Jsem velmi rad...

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 38437

Takhle podrazdene reagujete na kazdeho, kdo nesouhlasi s nekterymi nazory, co se tu objevi, a da to vyrazneji najevo?

Podle vasich kecu se mi zda, ze merite 149cm, vazite 99kg, na hlave mate namesticko s hromadou lupu, na nose cca 13dioptrii a jste jeste panic.

Tak a jsme si quit...

38444

13.12.2004 0:44

RE: Jsem velmi rad...

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 38444

ha ha ha [chechtot] to jste mi jeste nevidel podrazdeneho...vase predstavy o tom jak vypadam jsou maximalne zabavne, proste predstavujete si mi jako oskliveho trpaslika haha dobre vam tak.

Pokud si chtete opravdu udelat poradnou predstavu, merim 194 cm vazim 90 kilo mam cerne vlasy a zpivam falesne.

Buzeranty primo nesnasim a poturcence jeste vic. Jinak utrete si penu a neberte zivot tak vazne, jste na zvedavci. [smích]

38461

12.12.2004 22:34

RE: Jsem velmi rad...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 38437

Otázka Rómů byla již na Zvědavci velmi silně probírána a jak je
vidět tak někteří jedinci jsou prostě nepolepšitelní a také nepoučitelní, včetně pana Stwory, který se posunuje použitými
výrazy někam mezi takové podivné tvory, kteří docházejíc
na fotbal, který je jejich jediným společenským měřítkem,
používají nadávky - cikán,buzerant a jiné.
Nejsem nějak úzkoprsý, ale jako vydavatel by se měl držet zpátky.
A teď k věci!
Opravdu žasnu nad různými "knížecími" radami, co všechno s "cikány" udělat, jak se s nimi nedá bydlet, kdo by si zasloužil, aby s nimi bydlel / Čulík / a podobné nesmysly.
Rómové tady prostě jsou a je nutné něco s nimi dělat.
Ne jenom kecat! Je jediná cesta ,jak s Rómy "naložit" a to je
postupná asimilace / rozpuštění / ve většinové společnosti.
Žádné jiné řešení neexistuje. Existuje, takové jaké praktikoval
Hitler , ale to snad nebudeme komentovat!
Postupná asimilice Rómů je opravdu běh na hodně dlouhou trať,
bude stát ještě spoustu peněz,výsledky se dostaví třeba až za 30, možná za 50 let,ale bohužel jiná cesta není.
Mohu z vlastní zkušenosti vidět , že se na Rómech třeba v Praze,
konkrétně na Žižkově již taková změna za posledních 30 let
odehrála.
Tito Rómové opravdu nepatří k elitě společnosti, ale už se dokázali začlenit do společnosti, mnoho z nich pracuje,
jejich děti chodí do normálních škol / ne do pomocných /
a je docela s podivem, že ani soužití s nimi není tak otřesné.
Dokonce se vedle nich nechá bydlet / až na občasné výstřelky/
a jejich míra kriminality je na úrovni ostatní populace.
Nechci říci, že mozi nimi nejsou zloději, či prostitutky,
ale celkem v míře únosné.Ne příliš přesahující běžnou "bílou"
populaci v této čtvrti.
Problematičtí Rómové jsou v jiných lokalitách a hlavně ti,
kteří se zde objevili ze Slovenska a jejich úrověň je daleko
nižší. Pocházejí z osad, mnoho z nich je nemocných / TBC a jiné
choroby /a tady nastávají největší střety.
Nevím , co se bude dít, až přistoupí Rumunsko do EU , kde je veliká rómská populace / cca 1,5 milionů Rómů / a tito se vydají
do států EU.
Stejně naši Rómové pocházejí z poválečné migrační vlny
z Maďarska a Rumunska, protože válku mnoho původních českých
Rómů nepřežilo.
Prostě si můžete všichni nadávat na Rómy, jak chcete , ale nějaký
moudrý a použitelný nápad, jak s nimi naložit, jsem od nikoho
na Zvědavci neviděl ani jeden.
To je snadné nadávat - cikáni jsou takový a makový , ale jaký
program zvolit, aby neškodili většinové populaci?
Zde je jádro pudla!!!
Tak teď poraďte , vy všichni "cikánobijci" !
To bude najednou ticho.
Je mně opravdu jedno, zdali někdo říká cikán nebo Róm,ono na tom tolik nesejde, jenom vás opět upozorňuji na fakt, že se cikán
prostě narodil tím cikánem a vy mu defakto nadáváte!
Co takhle, že byste byli sami někdo Rómem a narodili se do
Rómské rodiny. Jak by vám bylo příjemné, kdyby vám nějací
blbečkové,jejichž vzdělání je "3 měsíce tanečních" a kteří jdou
z fotbalu, nemají jinou zábavu, než nadávat a napadat "cikány"!
Nevím kde je pravda!

38446

13.12.2004 0:01

RE: Jsem velmi rad...

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 38446

Ale zapomněl jsem se podepsat.

38456

13.12.2004 1:13

RE: Jsem velmi rad...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Reakce na 38446

>Prostě si můžete všichni nadávat na Rómy, jak chcete, ale >nějaký
>moudrý a použitelný nápad, jak s nimi naložit, jsem od nikoho
>na Zvědavci neviděl ani jeden.
>To je snadné nadávat - cikáni jsou takový a makový, ale jaký
>program zvolit, aby neškodili většinové populaci?

Ja mam jeden napad, uznat, ze Briranie a Canada udelaly s nima prikladnou vec a uznat to. Pak udelat to co s nima udelaly ty zeme. Prece je za to nikdo nepranyroval, tak proc by je nemeli napodobit.

38462

13.12.2004 7:09

RE: Jsem velmi rad...

Mezek 209.?.?.?

Reakce na 38446

Ja bych si zase s tim tak hlavu nelamal, cigani maji stavajici pozvani k navratu od pani Nehru ktera sveho casu volala k tomuto lidu; vratte se nase ztracene ovecky, my vas tady potrebujeme a vzdyt vas nikde nechcou a vsude vam ublizujou ! INFIDEL

38488

13.12.2004 9:48

RE: Jsem velmi rad...

Tom 24.?.?.?

Reakce na 38446

>Rómové tady prostě jsou a je nutné něco s nimi dělat.

To je velice nekorektní úvaha. Když už tady jsou, tak by měli "něco dělat" oni sami se sebou. Ne jako Rómové, ne jako cikáni, ne jako národnostní menšina, ale jednotlivec od jednotlivce který má stejná práva i povinnosti jaké mají všichni občané České republiky. Nic víc, nic míň.

Zákon nerozlišuje mezi bílým a cikánem. Padni komu padni. Není "Cikánské otázky". Tento pokrytecký paskvil byl účelově vytvořen politiky, s jediným cílem - rozeštvat lidi mezi sebou. A ono to funguje. Náramně to funguje. Jedni se přidávají na stranu korektních kreatur a druzí, s pěnou u huby nadávají pánům Rómům do cikánů. Kdo z nich má pravdu?

Pravdu má cikán, který si jde svou vlastní cestou a doslova sere na ostatní politicky korektní Rómy; má univerzitní vzdělání, žije mezi bílými, je jimi uznáván, je to můj dobrý známý. Má vysoce vyvinutý smysl pro humor. Na vizitce má jako poslední titul Čc. Těm, kteří hádají exotickou zemi jeho původu, nebo se zajímají právě o tu poslední zkratku, rád vysvětlí:"Jsem českej cikán."

Bylo to v zimě, ve společnosti bylo víc lidí, nevím co mě to napadlo:"Jak ty to děláš, že jseš i v zimě tak pěkně opálenej?" Panstvo ztuhlo. On, který od smíchu doslova explodoval, zřejmě nemůže na ten zážitek zapomenout a každou zimu mě zve do Česka:"Přijeď! Chci slyšet tu větu!"

>Prostě si můžete všichni nadávat na Rómy, jak chcete , ale nějaký moudrý a použitelný nápad, jak s nimi naložit, jsem od nikoho na Zvědavci neviděl ani jeden.

Právě jsem vám jeden předložil. Nakolik je moudrý, nevím. Vím ale jistě, že je použitelný

38502

15.12.2004 1:51

Co to jsou Ti Romove???

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 38446

Co to jsou Ti "Rómové"? [překvapení]
Nejaky novy druh zvirat anebo rostlin? Domaci mazlicci, kdyz se mluvi o bydleni s nimi?

Jen tak mimochodem, kdyz si tak procitam diskusi me napadla pekna pisnicka Černý cikán ...

Noc je krásná, noc je tichá.
Na horách i na dolině.
Kdo sem zdáli, tak pospíchá
lehkým krokem ku dědině?
Kdo to byl? Cikán, černý cikán.

Milka leží v nocí jasné.
Na miláčka vzpomíná si.
Ach můj bože, jak jsou krásné,
černé oči, černé vlasy.
Kdo to byl? Cikán, černý cikán.

Jak jsou krásně, dívka jihne.
Hlava se ji kolem točí.
Kolem oken stín se mihne,
do světnice někdo skočí.
Kdo to byl? Cikán, černý cikán.

Milá se mu chvilku brání.
Potom ale sladce vzdychá.
Noc je krásná do svítání,
slyšet jenom slůvka tichá.
Kdo to byl? Cikán, černý cikán.

Hoří statek, hoří sláma.
Dým se valí dědinama.
V srdci láska, v boku rána,
zmírá cikán za horama.
Kdo to byl? Cikán, černý cikán.

38629

15.12.2004 1:55

A taky jeste ....

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 38446

Jo a taku jeste me napada .. Cikánka

Stíny lesa tajemné nad tábořištěm sní,
v dáli západ zhasíná září poslední.
Marně hledám nocí tmou cikánku nevěrnou,
zdá se mi, že nebudeš již nikdy mou.

Cikánko ty krásná, cikánko malá,
srdíčko ti láska má nespoutala.
Jiného teď mámí černé oči tvé,
které se mi zdály být tak upřímné.
Až v ohni tábora zrudne tvůj vlas
a houslí tesklivých ozve se hlas.
Vzpomeň si, cikánko, že měl jsem tě rád,
tu lásku ti nikdo víc nemůže dát.

Zmámila jsi duši mou, klid vrátit nemůžeš,
vše, co řekla ústa tvá, změnilo se v lež.
Dříve, než se rozední, tvůj tábor zmizí v dál,
proč's neřekla, bych se tvojí lásky bál.

Cikánko ty krásná, .....

38630

17.12.2004 13:58

RE: Jsem velmi rad...

krutas 85.?.?.?

Reakce na 38446

No , já jsem to nepochopil jako řešení nejakého cikánského problému . Mám podobný problém s lidmi jako je p.Čulík .
Jeho uhly pohledu pro mne postrádají kontext s realitou .
Když zapátrám v hlavě , vzpomenu si na další cikánskomediální akci via Matiční. Už tehdy v časech zajezdů pozorovatelu z EU a bůch ví odkud sem si říkal ,tak jo panačkové a dámy , žádnej Interhyperkontinetál se sadou hvězdiček ale dejte si chrupku tady v Matiční. Standartní osazenstvo by s největší pravděpodobností nebylo proti . Lidé kteří tam bydlí pro mne rasisti nejsou . Mají svoje zkušenosti . Hradba která tam měla být postavena sice globální problém neřeší ale v koneckonců , když se může stavit u dálnic protihluková bariéra tak proč né tady . Kdyby tam byla ňáká diskotéka tak ten plot nikdo řešit nebude , teda pokud by to nebyl ňákej cikánskej candrbál .[smích]))

Jo a jinak teda žádný rozmný řešení taky nemám a k tý asimilaci sem si vzpomněl na jednu parafrázovanou větu ze Startreku (tam to mluví borgové )
v čechách : Né moréé my sme cikáni , budete asimilováni , veškerý odpor je marný
[chechtot]

38798

13.12.2004 0:23

RE: Jsem velmi rad...

Lev 82.?.?.?

Reakce na 38437


pane LG co kdyby jste se zachoval koretkne a nahlasil
vsechny prispivajici na zvedavci, kteri maji jiny nazor nez
ten, ktery se prave nosi. Podle vasich kecu, jsem
presvedcen, ze mate doma minimalne sest cikanskych kapsaru,
dva buzeranty a v kuchyni lesbu. Urcite by se vam jeste
hodil nejaky latino pripadne cernoch ze statu Alabama. Ano
clovek je clovek, jenze na zvedavci se generalizuje. Zde je
zid lichvar, cikan zlodej, buzerant butfucker.
_______________________________________________________________

Sakra pane Vcelicko, do ktere skupiny se řadíte Vy mistře ? Vzdyt Vy jste prakticky zde vyjmenoval vsechny existujici skupiny, takze se nemate, ani kde zaradit a nebo, do jedne Vami vyjmenovane ? [chechtot] [chechtot]

38459

13.12.2004 2:18

RE: Jsem velmi rad...

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38459

Asi to nechal na vasi IQ. Vy prece prijdete
na vsechno. Ale nakonec pane Lve je to od vas
moc hezke, ze vy sam, uplne sam napisete svoji
myslenku. Je pravda, ze hodne lidi si tady mys-
li, ze vy postradate originalitu. Co tak, kdyby
jste se vy pokusil napsat neco uplne sam. Nejaky
clanek, ktery by byl plny jen a jen vasich vlast-
nich originalnich myslenek. To by bylo neco !!!!
To by jste dokazal vsem lidem, kteri zde maji
negativni nazor na vase mysleni, ze v podstate
jste takovy maly genius. To je napad, ze ano ?
Tak do toho pane Lev. Ja vam budu drzet oba dva
palce a verim, ze kdyz nikdo jiny, tak vy to
dokazete.

38469

13.12.2004 3:34

RE: Jsem velmi rad...

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 38469

pane Lojzo, s tim panem ve lvim kozichu jsem vubec nepocital
a s jeho IQ hm s tim take ne
[smích]

38474

13.12.2004 4:38

RE: Jsem velmi rad...

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38474

Ja si myslim, ze pan v tom lvim kozichu nas vsechny
velice mile prekvapi pane Vcelicko.

38478

13.12.2004 6:21

RE: Jsem velmi rad...

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 38478

hm to jako myslite ze se zase urazi a na tyden odejde? [chechtot]

38483

13.12.2004 7:27

RE: Jsem velmi rad...

Lev 82.?.?.?

Reakce na 38474

Panove Vcelicko a Lojzicku. Sňatky v Kanade jsou jiz povoleny. [mrknutí jedním okem] Good Luck Gentleman's !

38491

13.12.2004 7:17

RE: Jsem velmi rad...

Lev 82.?.?.?

Reakce na 38469

Lojzo, Lojzicku [mrknutí jedním okem] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [vyplazený jazyk] [velký smích]

38489

12.12.2004 21:54

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Vaclav 4 xy 24.?.?.?

Treba p Culik ma za kama rada slovensko kanadskehho zida ktery na kanadskem chanelu litoval v jakemsi zborenisti bez zabradli, oken a vseho dreveneho chudaky cikany kteri horekovali ze na slovensku uz neni k vydrzeni a ze by radeji do te junie. Onen muz s licousy (doslova) byl v emigraci asi 19 let ale za tu dobu si vytvoril dotovanou nadaci a pohodlne si zije a rozestvava. Knechta bych tam prestehoval aby ho ti spindirive ujebali . Tim je ovsem Canada povestna . A ted pod novym vedenim , no uvididme . Abych dodal v tom puvodne peknem baraku byly hromady smeti asi 1 m od stropu snad pro lepsi radeni krys.

38445

13.12.2004 1:16

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nemohu pochopit ,ze vsech tech prispevku myslenku zachrany pro cikany,protoze Cech je Chechem ,tak cikan ,zustane cikanem,to neni nadavka a na druhou stranu ten Cech je sam ohrozen ve sve vl;astni existenci a zpusobu zivota ,historie a kultury,musi si utrhnout od ust aby zachranoval jine.Australie dela to same ,zde umiraji lide na to ,ze zdravotnictvi nema dost penez,kritika ze vsech stran ,ale na druhou stranu aboridzincum staveli domy davali penize a nikde zadny dokument o tom ,kam ty penize prisly,kdo je pouzil,jen se proslycha ,ze nova vrstva aboridzincu u koryta si zije luxusne,nad pomery,zatimco ,ten obycejny nevidel ani dolar a nic se nesmi vysetrit aby nedoslo k rasismu,jak se krade ze statniho.Ozval se posluchac radia ,zda ty penize pro aboridzince nebylo lepsi dat na vice doktoru a specialistu a meli byste slyset ten rassisticky pokrik,proste "bily muz " nema vlastni pravo a silu na vlastni preziti,vsichni ti (Kanada Britanie ) ,co kritisovali postup Ceske vlady k cikanum dnes uz konecne zmenili nazor,mnozi z nich se opravdu stali zarytymi rassisty,po vykradenych domacnostech,prepadavani,ohrozovani nozem pri nakupu a neplaceni a jine.
Pestujte dal akci proti rassismu a kopejte si vlastni hrob,potom ,az tu nebudete ,tak vse se vyresi samo,budou muset makat aby prezili a jejich bosove s nima budou tocit tak ,ze budou s laskou vzpominat na doby "bileho -hloupeho muze",jen se podivejte na Afriku,jak si tam cerni valdnou,tam jdou mrtvy do milionu a rikaji denne 1000 mrtvych a zadny pokrik,kdyz cerny ,vrazdi cerneho.

38463

13.12.2004 1:38

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Lojza 70.?.?.?

Pan Čulík zcela zjevně pasoval sám sebe do role samozvaného učitele a soudce, který tu pochválí, tu pokárá, jak on sám uzná za vhodné. Blahoslavený pan Čulík. Co bychom si bez lidí, jako on, byli počali? Dovedete si představit to tápání?



Tu a tam "vlezu" na ten Culikuv platek. Po precteni
tech jeho clanku, mam vzdycky chut zavolat do Prahy
kde on jak pise sam na Karlove universite graduoval
a optat se jestli je to opravdu pravda. V pripade
ze ano, zavolat rektorovi teto university a poprosit
ho, kdyby mu jaky koliv titul tam ziskany, mohli ode-
brat.
To je representace akademicky vzdelaneho cloveka ???

38465

13.12.2004 4:24

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

albert 70.?.?.?

Doufejme, ze p. Culik se ujme nejakych z tech 'rasove diskriminovanych' Romu (proc ne cikani? gypsy? etc?), a udeli jim asyl v jeho vlaqstnim dome.
Pripadne, aby prokazal ze je cestny, ma-li dceru, ci syna na vdavani/zeneni, tak je s nejakymy cikany (pardon romy) ZINTEGRUJE (tj. provda/prozeni).

Co je definice lhare-liberala ?
To je ten, ktery chudakovi klepajicimu se zimou da kosili. Ale ne svoji; kosili pro chudaka stahne ze zad nekoho jineho ... [zahanbení]
Culik ... (Cenzurovano)...
Vse zni velmi "cool".

38477

13.12.2004 8:33

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

qwe 193.?.?.?

Myslím, že je vše z velké části nešťastná náhoda. Já jsem vždy proto, aby se věci řešily po dobrém a pokud možno se vyhovělo všem. Zjevně jsou lidé, kterým romský styl života vadí a jsou lidé, kterým nevadí, ba možná napak vyhovuje, např. pánové ČUlík, Uhl, nebo bývalý prezident. Vinou rozmarného osudu, ti, kterým Romové vadí jsou ti, kteří žijí v jejich blízkosti a troufám si říci, že naopak. Nuže, co kdyby ti, kterým je s Romy dobře si vyměnili byty s těmi, co s nimi žijí a kterým to vadí? Byli by pak spokojeni všichni, i Romové, a tak by to mělo být.

38496

13.12.2004 8:42

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

TraTom 194.?.?.?

Blicí listy je třeba brát s rezervou a netřeba se kvůli nim vzrušovat pane Stwora.

Osobně blisty čtu a líbí se mi jejich články o levici, socialismu a Marxovi. Už i Čulík a spol. začínají chápat, že socyjályzmus nefunguje a proto o něj přestává být zájem.
Nic víc mě jako pravičáka nepotěší víc, než když levičáci sami s hrůzou přicházejí na to, že levice je na prd.

Jo a k těm hnědočechům - osobně k nim zastávám názor jako Vy. Včera dávali na Nově ve zprávách reportáž o tom, že se k nám stěhují cikorky ze Slovenska a zde pobírají sociální dávky.

Doufám, že takovým profesionálním chudým bude v dalším volebním období rozdávat dávky pan Kalašnikov.

38498

13.12.2004 8:52

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Jarka 160.?.?.?

Ja vim, ze romsky problem, je problem, ale zajimalo by mne proc romska inteligence nedela pro sve etnikum vic? Mam pocit, jakmile dosahnou nejakeho vzdelani, ze se skoro distancuji od Romu..Jak to vlastne je? Kde je ta vzdelanejsi, romska spolecnost?

38499

13.12.2004 9:36

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

TT 62.?.?.?

Vždyť tam diskuze byla. Ale příspěvky do ní zasílali jen fašouni, tak ji zrušili a připsali pod ní, že to zaslali policii. To je silný kafe, ale protože znám i slušný cikány, tak mi to nevadí Mimochodem, obečně cikány taky nemám rád, ale nejsou všichni stejní.

38501

13.12.2004 12:14

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

[chechtot] Jo,jo,to jsou ti cikáno-milci, takoví jako Havel, Uhl, Čulík, P.Šustrová, J.X.Doležal a další: bijou se za práva Romale, vyzdvihují toto etnikum do aleluja, jediná kritika z jejich úst je ta: "oni trošku zlobí,ale to je jejich špecifíkum - a stejně za všechno zlé můžeme my, zlí, xenofobní bílé etnikum.
Jo,jo, zviditelňovat se přes cikánskou otázku - to jo, to v EU rádi slyší. Ale odstěhovat se mezi své milé cikány, případně vzít pár cikošů k sobě na byt, dům, chatu, případně jim přispívat ze SVÝCH peněz - to ne. [naštvaný]
V Ostravě teď máme radost: cikoši ze Slovenska se stěhují k příbuzným,co tu bydlí, jako občani země v EU mají nárok na trvalý pobyt + samozřejmě štědré sociální dávky. Však se včera ve zprávách jedna tlustá cikánka z SK smála, že přijeli i s 8 (!) dětmi a tuná sa majů dobré, 20.000,- kč dostali jako první soc.dávku, čehůnští gádžové sú ozaj dobří.
[naštvaný]
To je paráda,co? A bude hůře! A to všechno platíme ze svých kapes my, ti hloupí, co chodíme do práce a platíme daně.
Pak se naši politici diví, kde se v těch lidech bere rasismus...
Škoda, že tady v Česku není nějaká pořádná ultrapravicová, nacionalistická strana, tady na Ostravsku (a věřím,že i jinde), by našla desetitisíce voličů.
[cool]

38506

13.12.2004 13:24

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Lev 82.?.?.?

Reakce na 38506

Však se včera ve zprávách jedna tlustá cikánka z SK smála, že přijeli i s 8 (!) dětmi a tuná sa majů dobré, 20.000,- kč dostali jako první soc.dávku, čehůnští gádžové sú ozaj dobří.
___________________________________________________

Jo Zdeňku, oni to totiz ti cikani majú na tom Zlovensku prizkripnute perí. Oni tam dostanú, ne priamo guvno od štátu, ale len děsať tisíc korún zlovenských. Tak prečo nije lepšije ísť k čechůňom, oni jim dajů vjacej peniazi, za guvno [zmaten]

Ano, Delto 100, videl jsem to vcera ve zpravach a k tomu hovorila na TV starostka z Marianskych Hor. ... Marne Te shanim. Psal jsem Ti e-m., ale Ty nic. Tak se mej - Lev

38508

13.12.2004 14:04

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38506

Škoda, že tady v Česku není nějaká pořádná ultrapravicová, nacionalistická strana, tady na Ostravsku (a věřím,že i jinde), by našla desetitisíce voličů.

Nekdy me to nuti myslet na to, ze to jedno procento
ciganu muze tolik vzrusit "bileho" obyvatele Ostravy.
Co by delal takovy pan Delta, trebas v takovem Vanco-
uveru, kde vic jak 25 % populace ma jinou pigmentaci
kuze, nez tu "vyvolenou", bilou. Napsal by takovy pan
Delta podobny clanek trebas v Atlante, kde je vic jak
polovina lidi barvy cerne. Premyslel pan Delta nekdy
o tom, proc takovy nejaky cigan se trebas nezapoji
do spolecnosti elitni bile tridy jako je pan Delta
sam ? Nema tady tak trochu misto jeho, pana Delty mysl-
leni ? Abych vam to tak trosku priblizil. Kdyz budete
mit deset deti a na jedno se budete divat vzdycky s
nechuti a opovrzenim, nikdy mu nedate prilezitost, aby
byl rovny, myslite si, ze s neho budete mit ted, nebo
zitra radost ?
Velice tezko pane Delta.

38511

13.12.2004 21:27

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Gilhad 62.?.?.?

Reakce na 38511

Zajimave je, ze skoro kazdy, koho osobne znam je proti zaujaty cikanum (a vetsinou s nima ma nejednu spatnou zkusenost, at uz osobni, nebo z blizkeho okoli). Cinani, Vietnamci, nemci, zidi, americani, cernosi ... to je zajimave, proti nim zdaleka tak zaujati nejsou, mnohdy vubec ...

38527

14.12.2004 1:02

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 38511

[naštvaný] Problémy Vancouveru, Atlanty a podobných metropolí mě jsou uplně volné,mějte si tam negrů, asiatů, latinos kolik chcete.
Žiju v CZ, zajímají mě naše problémy. [oči v sloup]

38546

14.12.2004 3:36

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

68 68.?.?.?

Reakce na 38546

Problémy Vancouveru, Atlanty a podobných metropolí mě jsou uplně volné,mějte si tam negrů, asiatů, latinos kolik chcete.
Žiju v CZ, zajímají mě naše problémy.

delta.100 --


Delto, tak se priste neplette a nekecejte do niceho co je mimo CZ.

38555

14.12.2004 22:27

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 38555

>Delto, tak se priste neplette a nekecejte do niceho co je
>mimo CZ.

Profesore 68, když umíte tak dobře radit jiným, že také neporadíte sám sobě a že se sám podle svých rad neřídíte? Proč strkáte nos do věcí, které se vás již netýkají?

38612

15.12.2004 2:11

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

68 68.?.?.?

Reakce na 38612

Profesore 68, když umíte tak dobře radit jiným, že také neporadíte sám sobě a že se sám podle svých rad neřídíte? Proč strkáte nos do věcí, které se vás již netýkají?

Rakosnicku, podivejte se napred, na co jsem Deta 100 odpovidal, kdyz uz do toho strkate nos.

38631

13.12.2004 12:38

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

vlada matousek 80.?.?.?

Pane Stworo, nechapu co je spatneho na tom kdyz nekdo tipne rasisticky projev v diskuzi. Vzdyt u vetsiny diskuzi, vcetne tech vasich, jsou soucasti pravidla, ktera se tykaji i rasistickych vyroku. A britske listy mi svoji kvalitou pripadaji mnohem vice politicky nekoreknti, nez vas vyrazne osobne zaujaty, stale si po domovine styskajici vykrik odnekud z kanady.

38507

13.12.2004 15:04

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Modráček 62.?.?.?

Hrozně se mně zde líbí příspěvky některých rádobypoliticky korektních čtenářů, je to vesměs - zrušit, omezit, korigovat. Rád bych jim připomenul, že v ČR a dalších zemích, CDN nevyjímaje, platí tzv. Listina základních lidských práv a svobod. V dnešní silně judaizované době je to spíše cár papíru, ale pořád v platnosti. Chápu židy, že se jim politicky nekorektní projevy nehodí do krámu, protože podkopávají jejich snahu o rozklad bílé společnosti, ale nemohou k tomu zaujímat schizofrenní přístup rovného a rovnějšího. Takže pokud napíšu, že nemám rád cikány, jedno z jakého důvodu, může se žid vztekat a šermovat kolem sebe Talmudem, nicméně mu to nebude nic platné. Ať tedy zruší Listinu, protože je de facto stejně k ničemu a zavedou izraelské Základní zákony, nebo jak se ta jejich rasistická ústava jmenuje. Zde jsou tři body Listiny, která platí pro všechny:

1.Svoboda projevu a právo na informace jsou zaručeny.
2.Každý má právo vyjádřit své názory slovem, písmem, tiskem, obrazem nebo jiným způsobem, jakož i svobodně vyhledávat, přijímat a rozšiřovat ideje a informace bez ohledu na hranice státu.
3.Cenzura je nepřípustná.

38513

13.12.2004 16:41

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38513

Pane Modracek, naprosto na 100 % s vami souhlasim.
Ma to ale jen jednu velikou nevyhodu. Ta je v tom
ze clovek hned pozna s kym ma tu cest. Pozna, jaky
ma ten ci onen pisatel vzdelani, dusevni rozhled,
schopnost tolerance a podobne zakladni lidske vlast-
nosti. Vy pisete v jednom ze svych prispevku, ze
v Kanade se zide pokouseji rozlozit spolecnost tim
ze podporuji snatky homosexualu. Mate na to pravo
to napsat. To vam nikdo nebere. Me vsak taky neberte
to, abych vam pripomenul, ze prave v jejich Starem
zakone se objevila 3x velice negativni pripominka
k homosexualite. Homosexualita je tedy vic akceptovana
krestany. To vam nejak uslo. Uslo vam rovnez, ze
zakladem zidovske spolecnosti je prave manzelstvi.
Nas krestanu se rozvadi vic jak 35%. U zidu je rozvo-
dovost stale kolem 1%. Jedno procento.
Priste az budete psat sve prispevky, tak zkuste si
udelat takovy nejaky "research".
A zaverem, jsem rad, ze vite tolik moc o vlivu
zidovske populace na politiku Kanady. Obycejne
lide z Ceska znaji Kanadu jen jako hokejovou velmoc.

38519

13.12.2004 22:36

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Modráček 62.?.?.?

Reakce na 38519

Nevím, o jakém rozporu v mých příspěvcích to mluvíte. Veškerá popisovaná negativa židé podporují u těch druhých, u gojímů, jak oni sami říkají. Sami se podobným rozvratným činnostem úzkostlivě vyhýbají. V Izraeli pečlivě dbají o rasovou čistotu obyvatelstva a v jiných (vyspělých) zemích masívně podporují přistěhovalectví, především barevných, nepřizpůsobivých lidí. To snad nemůže nikdo popřít, ani fanatický filosemita Ota Ulč.

38529

13.12.2004 17:26

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

trodas 62.?.?.?

Ha, tady se vola po nejakem reseni cikanskeho problemu? [mrknutí jedním okem]
Tak ja bych jedno reseni mel. Je to cast Cinskeho modelu a urcite ho prosadim, jen co budu u moci [smích]
Receno strucne, prispevky jen a JEDNO dite. Pokud ma nekdo deti dve a vice, zadne prispevky na ne [vyplazený jazyk]
Je to de-facto maskovane rasisticke opatreni - cikani maji hodne deti, aby na ne dostavali hodne od socialky. Vice, nez pilne pracujici obcane vydelaji a na danich odevzdaji... Za co? Za nic.
Takhle to dal nejde.

Pokud se takova uprava prosadi, tak cikani potahnou do statu, jenz je hodlaji zivit a tolerovat. Zbudou slusni romove, jenz nikomu nevadi - doufam. Cikansky problem bude vyresen. Snadno, rychle, ciste - a politicky korektne [vyplazený jazyk]

Pokus o asimilaci tohoto etinka selhal, je treba si nalit cisteho vina. Mozna, ze v Praze je to o neco lepsi, ale ja si myslim, ze je to jen opijeni-se rohlikem.
Mozna to bude proto, ze jsem jako maly kluk bydlel v rodinnem domku, a presto, ze prvni cikansky dum byl od meho vzdalen cca. 400m, tak jsem byl s i kamarady (ovsem nejvice sam, na jednoho si parta troufa, no...) nekolikrat zmlacen a okraden za bileho dne na ulici - a nikdo vam nepomuze. Rozsekly ret tak zustane do smrti a vyrazene zuby vam take nedorostou... Nestal se ze me skin-ultranacionalista a rasista nejhrubsiho zrna, jen trvam na svem, ze cikani JSOU problem a je treba s nimi neco delat, dokud neni pozde.

A cenzura je spatna. On totiz Hitler opravdu udelal dobrou vec, kdyz tyhle neprizpusobive a nepracechtive/rozvoje chtive jedince zlikvidoval. Proklinam Tisa a jeho "skoro samostatne" slovensko, kde prezili, aby se nam sem opet vratili v hojnem poctu... Je to muj nazor a stojim si za nim.
Mozna je rasisticky, mozna propaguje hnuti, jenz smeruje k potlaceni svobod jednotlivcu (tak nejak je ten zakon napsan, ze tohle se nesmi...), ale ja trvam na zakladni listine prav a svobod a na mem vyjadreni - ano, Hitler udelal s ckany spravne kratky proces.
Je nase blbost, ze se tu pod maskou falesneho soucitu a rasismu na ruby snazime tyhle individa asimilovat. Oni nemaji zajem. Kaslou nam na to. copak to nevidite?!

38520

15.12.2004 20:09

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 38520

Klobouk dolů, souhlasím s váma téměř ve všem, ale v demokracii bych si to nedovolil říci nahlas.

Asimilovat cikány je blbost. Je to jako naučit kočky milovat vodu – oni by museli začít pracovat! Leda, že by měli na výběr jen práci, nebo smrt hladem. A už jste slyšeli, že by cikán zemřel hladem? [chechtot]

38675

13.12.2004 18:13

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Lojza 70.?.?.?

On totiz Hitler opravdu udelal dobrou vec, kdyz tyhle neprizpusobive a nepracechtive/rozvoje chtive jedince zlikvidoval.

trodas -- 62.?.?.?

No ted jste se vytahl, pane Trodas.

38522

13.12.2004 22:23

Mě dost fascinují naši profesionální antirasisté,

Jan Šimůnek 81.?.?.?

že jim nedochází jedna základní věc: Romové (cikáni) jsou jediné etnikum, se kterým jsou v Česku potíže. Pochopitelně, existuje nějakých 0,0něco procent pochybných jedinců, kteří z vrozeného rasismu nenávidí i některé druhy sedacího nábytku [chechtot] , ale jinak mládež ze svého středu nevylučuje ani černochy (nebo černošské míšence), ani děti asijských národů. A nemění na tom nic ani soustavné vysloveně rasistické vymývání mozků, které provádí ČT1 proti Vietnamcům. Přitom jsou jak černoši tak ti asiaté od většinové populace podstatně etnicky odlišnější než ti Romové. Takže hledat chybu jenom u české většinové populace je prostě o něčem jiném [velký smích]

Kousek od nás bydlí nějací Vietnamci. Ráno odjedou s přeplněnou starou škodovkou na trh, večer se vracejí, evidentně sedření. Ani se neválejí po ulici vožralí, ani nepálí na zahradě kabely, odmontované ze signalizačních zařízení na železnici. A zatím mě ani nepřepadli a neokradli. Tak nevím, proč by mi měli vadit [zmaten]

A dcerka jiných Vietnamců byla nejlepší kamarádka naší dcery na základní škole. Nikdy jsem neměl pocit, že by mě měly nějak odpuzovat její šikmé oči nebo barva pleti. [vyplazený jazyk] Nehledě k tomu, že ve mě vyvolává hluboký obdiv, jak zvládla za osm let češtinu (první třídu absolvovala na Slovensku, což bylo dobré tak na totální zmatek na způsob vyjmenovaných slov po R [chechtot] ) Po deváté třídě se dostala na prestižní gymnázium a studuje nyní tam. Když si představím, že bych měl skládat přijímačky na gympl ve Vietnamu, jak bych asi dopadl ... [pláč]

38528

14.12.2004 0:04

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Emma Bovary 62.?.?.?

Připadá mi trochu schizofrenní když někdo (právem) kritizuje Izrael
jako rasistický stát a současně podle něho byl apartheid v JAR O.K.
Takový pisatel se jasně demaskuje jako rasista a pokrytec. Prostě když máme víc práv mi bílí (nebo jak říkaji zdejší znalci "arijci"[mrknutí jedním okem] nic se neděje že? [oči v sloup] Obojí je stejné svinstvo. Nehledě na historický fakt že sionistický Israel a rasistická JAR
kooperovali na výzkumu atomové bomby.
Pokud jde o vztah židů k homosexualitě v zásadě se to neliší od křestanství. Ortodoxní židé jsou ostře proti (especially pro duchaplného znalce židovské otázky Modráčka ostře proti u všech tedy i u ne-židů) stejně jako římsko-katolická církev. Naproti tomu liberální židovské komunity homosexualitu akceptují "pro Modráčka i u židů" (stejně jako některé křestanské protestantské skupiny) a mají mezi sebou i homosexuální rabíny.
Pan Šimůnek má s těmi Vietnamci pravdu ale i tohle není zcela bez problémů. Třeba v Chebu (myslím že to zminuje i Bakalář v TSV) nastaly určité potíže a jistá nevraživost místní majoritní společnosti když pilná dítka tamních Vietnamců obsadila příliš mnoho míst na víceletém gymnáziu.

38540

14.12.2004 2:46

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nemohu pochopit proc je tolik rozpornych nazoru a nechytite se jednoho ktery je zakladem tohovseho a bylo by to bez problemu a to je pravo domaciho pana,ten je majitelem a ten dela zakony ke svemu prospechu protoze je ve svym a ostatni se musi prispusobyt ,nechces poslouchat ,tak si zbal svych par svestek a tahni domu,tahni odkus jsi prisel,ale to se nesmi,to by byl antisemitismu,proticikansker tazeni,nehumalni ,a ja nevim ,co jeste.
Na druhou stranu nam tito hoste ,nuti nas ,domaci pany se prispusobyt jejich zpusobu zivota ,starat se o ne ,nestezovat si na ne ,proste neco ,co je proti zdravemu rozumu,ale byrokracii to nic neprinasi,ta zije ze vsech trenic na neschod ve vlade,ta prvni omezuje nase zakladni prava si vladnout ,jak chceme,Nemecko se melo podvolit 1 % zidu,co by revolucionaru ,kteri se chopili krvavym nasilim vlady,tak ,jak i v Rusku,tak i v Madarsku a tak ,jak to chteli ve Spanelsku.
Slovaci za doby Novotneho vyresili "cikansky problem" nebot jsou mnohem nacionalistictejsi nez Cesi,proste ,poslali cikany do Cech-program na obnoveni Prahy jich privezl tisice.
Jestlize nekdo mysli ,ze se jim ublizuje,nebo lide jsou podchyceni antisemitismem ,tak ,at jde do Israelu hlasat sve bludy a uvidime,jak s multikulturni spolecnosti pochodi tam,jak zide mu padnou kolem krku,zatimco zide ,vzdy mimo Israel podporovali jakekoliv osvobozenecke hnuti,jakekolin prava mensin,takze za prava cernochu v USA nesedel v pradsednictvu jediny cernoch,racte se presvedcit v archivech a tak ,ani cerni panteri ,kteri hlasali zidovsky puvod nebyli do Israelu pripusteni,mimo jine ,Israel kontroluje a to prisne ,kdo je zid a kdo ne,meli bychom je nasledovat,kdo je Cech a kdo ne!!!!!!

38549

14.12.2004 2:55

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

trodas 82.?.?.?

Lojza - je mi lito, ze jsem to musel rici, ale je to proste tak. Veci nejsou cernobile, zvyknete si na to [smích]
A asi s danym etnikem nemate tak negativni zkusenosti jako ja, asi jste v posledni dobe nikdy nesel po sesereni-se Skodovou ulici v Prerove k nadrazi a evidetne vas ani nikdy jako dite nevinne banda cikanu nezpracovala.
Kdyz se vam to stane nekolikrat, anizbyste tyto problemy vyvolaval ci se o ne jakkoliv zavinil, az vam "vsichni ochotne pomohou", tak chci videt, jak se budete na cigose usmivat jak mesicek na hnoji [mrknutí jedním okem]
Ano, doslova se mi otvira kudla v kapse, jak na tu sebranku narazim - ale zkusme si polozit otazku, kdo za to muze.

Neni to nahodou ta sama sebranka, jenz ve me muj rasismus vuci cikanum vypestovala velmi tvrdym zpusobem?

Nepletme si prosim pricinu a nasledek s rasismem.

38551

14.12.2004 5:27

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38551

To vite, ze to tak neberu. V roce 98 jsem sel v Brne na nadrazi. Uz
byl vecer. Dosli ke me tri castecne nasnedli mladenci a pry abych
jim dobrovolne predal obe dve kamery, tasku a dokonce penezenku.
Majic 180 cm a 100 kg a 2 roky boxerskeho treningu na gyplu jsem
chlapcum rekl, ze jim to nedam. Bylo me potom tech dvou chlapcu lito
ten treti totiz utekl. Rok na to me zase cigani na nadrazi v Holeso-
vicic okradli o penezenku. Na stesti pro ne byli moc sikovni a ja o tom
ani nevedel. Zadne penize a bez kreditnich kart. To jenom proto pisi
ze nejste jediny kdo ma spatne zkusenosti.
To vsechno ale pisi taky proto, ze mam I jine zkusenosti. Uz jste
nekdy chodil s nejakou zenskou co zila s nejakym manzelem alko-
holikem ? Co ji cely zivot podcenoval, dival se na ni jako na dobytek?
Obcas ji zrezal. Za dvacet let s ni tento “dobrak” vymlatil veskerou
lidskou dustojnot. Pak jste s ni zacal chodit vy. Zacal jste ji brat
jako rovnocenou lidskou bytost. Za pul roku tahle tolikrat dusevne
zmrzacena zenska se zase stala damou. S te ponizene zkopane zenske
se stala aniz by jste se nejak moc snazil vam plne rovna osoba.
To je vse co vam chci rict.
Tak je to presne i s tema ciganama. Jestlize chceme aby oni byli
uzitecni nasi cele spolecnosti, musime zacit sami u sebe. My musime
udelat ten prvni krok. Toto neni teorie. Toto je fakt.
Uz jste nekdy zazil, jak se chovaji trebas k Indianum belosi kdyz
se stane a nekdo je prijme do prace ? Ja jim opravdu nezavidim
kdyz musi vyjit se svym primitivnim, barbarskym bosem.
To je potom pro takoveho noveho zamestnance primo horror.
Proto je radeji doma a bere socialni podporu. Rozumite me
prosim aspon trosku ? Jenom trosku ?






38560

14.12.2004 22:58

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 38560

>Uz jste nekdy zazil, jak se chovaji trebas k Indianum belosi
>kdyz se stane a nekdo je prijme do prace ? Ja jim opravdu
>nezavidim kdyz musi vyjit se svym primitivnim, barbarskym >bosem. To je potom pro takoveho noveho zamestnance primo >horror. Proto je radeji doma a bere socialni podporu. Rozumite
>me prosim aspon trosku ? Jenom trosku ?

Lojzo, nemůžete srovnávat primitivního američana s kultivovaných Čechem. Je to nesrovnatelné. Kdyby si někdo u nás dovolil i jen požadovat na cikánovi, aby pracoval stejným způsobem a za stejných podmínek jako ostatní lidé, byl by hned oheň na střeše, že nezohledňuje zvláštní podmínky minorotního nekvalifikovaného etnika. To by hned přijel řešit nejen Uhl,Jařab, ale i sám Havel. A z Británie by nás hned poučovali o tom, jací jsme rasisté.

38614

15.12.2004 0:58

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38614

A z Británie by nás hned poučovali o tom, jací jsme rasisté.


No vidis, ze spolu i souhlasime. To se me zda od
tech Britu vic nez odporne. Stejne tak Kanadsti
"experti" tvrdili, ze Cesi jsou rasiste. Hned jsem
napsal te pani do Globe and Mail. Jeste me neodpo-
vedela. Ono se to vsechno nekde od computeroveho
stolu zda uplne jine nez jak je to realne.
Ano, tito lide se nesnazi o nic vic, nez o politickou
korektnost. Tady si nikdo ani ve snu nedovoli rict
pul slova o trebas Indianech. To je uplnem vylouceno.
Ja jsem jednou na jedne prednasce zde na Universite
si dovolil ric jen jedno, ze NATIVE PEOPLE nemaji
motivaci k praci. Ver me, mel jsem strach jit potom
vecer za tmy ke svemu autu na parkovisti.
Lide si lamou hlavu desitky, stovky let co delat
aby ty mensiny, co jsou za nami 300 ci 400 let
nas dohnali. Na reseni se jeste nedoslo.


Lojzo, nemůžete srovnávat primitivního američana s kultivovaných Čechem.

Vis, tato dalsi veta me taky dost zarazila. Ja se
zde cely zivot pohybuji mezi lidima akademicky
vzdelanyma. Oni opravdu nejsou primitivove.
Dnes jsem si pokecal asi hodinu jednim biochemikem.
Oci me lezly s dulku, co ten clovek vsecno zna.
Ty jsi tady nebyl. Bude dobre, kdyz se takove
kritiky lidi tohoto kontinentu zdrzis. Pomuze ti
to moc trebas v intelektualnim respektu k tobe,
tve osoby. To si myslim ja.






38625

15.12.2004 12:39

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 38560

Lojzo, předpokládám, že když jsi psal
>Uz jste nekdy zazil, jak se chovaji trebas k Indianum belosi
>kdyz se stane a nekdo je prijme do prace ? Ja jim opravdu
>nezavidim kdyz musi vyjit se svym primitivnim, barbarskym >bosem. To je potom pro takoveho noveho zamestnance primo >horror. Proto je radeji doma a bere socialni podporu.
tak si neměl na mysli lidi akademicky vzdělané.

38659

15.12.2004 16:19

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38659

Pane anonyme,
vy popirate ulohu vzdelani v jednani lidi ???

38663

16.12.2004 5:14

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Reakce na 38663

>Pane anonyme,
>vy popirate ulohu vzdelani v jednani lidi ???
>

U vas ne. Skodi vam. To vase caste kvakani o vzdelani druhe unavuje, protoze z nej vyzaruje mindrak nedocenenosti. To je vazna diagnoza. Neni o co stat.

38704

17.12.2004 0:34

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38704

U vas ne. Skodi vam. To vase caste kvakani o vzdelani druhe unavuje, protoze z nej vyzaruje mindrak nedocenenosti. To je vazna diagnoza. Neni o co stat.


Naprosto s vami souhlasim. Polepsim se.
Lojza

38757

17.12.2004 0:51

Lev 82.?.?.?

Reakce na 38757

Naprosto s vami souhlasim. Polepsim se.
Lojza
___________________________________________

No konecne Lojzicku. To je to, v co vsichni zde doufame. Preji hodne stesti Lojzicku, pri Vasi rehabilitaci [mrknutí jedním okem] [velký smích]

38759

17.12.2004 6:05

RE:

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38759

No konecne Lojzicku. To je to, v co vsichni zde doufame. Preji hodne stesti Lojzicku, pri Vasi rehabilitaci


Pane Lev, dekuji vam mockrat. Opravdyu a uprimne.
A ted nam reknete co budete delat vy, aby jste nse
stal vice originalni ?





38770

14.12.2004 9:06

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

dama s psickem 66.?.?.?

jednou se nekdo zminil na Britskych listech ze jsou silne levicove, manipulatorsky jako hnuj, a bylo to hned smazane. Par lidi zkusilo tento test a hned to smazal.
Kazdopadne Culik nebo nekdo tim neco sleduje, vlastni popularitu, chtic slavy, nebo to nekdo plati. Server muze slouzit k ziskavani nazoru, adres... nemam zadnou duveru k BL.

38572

14.12.2004 15:48

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

trodas 82.?.?.?

Lojza - rozumim vam velice dobre [mrknutí jedním okem] Nejsem rasista typu "ty mas jinou barvu kuze/kine oci -> tahni do plynu". Uznavam, ze jsou mezi nimi SLUSNI jedinci, i kdyz bohuzel tak vetsina to tahne ke dnu. Vysledky nejsou dobre, a omezenim prispevku na 1 dite by se problem vyresil.
Ti, co chteji spolecnost jen vysavat a parazitovat na ni by odtahli, slusni by zustali.

Proti slusnemu cikanu ani nemrknu okem.

Me jen vadi idealiste typu "dame jim vsechno" a budeme na ne hodni, a treba se casem asimiluji... Tak to proste nefunguje. Kdyz nekdo (kdokoliv) dostane neco za nic, tak si toho pak stejne vazi. Nijak.
A to je ten problem... [zahanbení]

38589

14.12.2004 16:18

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Tomáš Němec 82.?.?.?

Máte časopis (ezin), jehož podstatou je vyjadřování vlastních nebo prezentace cizích, ale konvenujících názorů. A rozčilujete se / pohoršujete se nad tím, že si jiný majitel ezinu dovolil vyjádřit svůj názor. Proč?

Vy se nevyjadřujete o FOX News a dalších? Nerozumím tomuto článku...

38592

14.12.2004 17:11

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 38592

Ale já se nepohoršuji. Mně připadá úsměvný ten učitelský styl.

38597

14.12.2004 22:44

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 38592

>Máte časopis (ezin), jehož podstatou je vyjadřování
>vlastních nebo prezentace cizích, ale konvenujících názorů.
>A rozčilujete se / pohoršujete se nad tím, že si jiný
>majitel ezinu dovolil vyjádřit svůj názor. Proč?

Protože Čulík káže vodu a pije víno. Jiné by rád učil demokracii, ale nesouhlasné názory umlčuje. Proto také na BL "demokraticky" zrušil diskuzi čtenářů, aby neměl žádné oponenty. Takhle lépe jako učitel vynikne.

38613

14.12.2004 17:58

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Vcelicka 24.?.?.?

Nácelník Velký Had ríká svému kmeni indiánu v Kanade:
"Mám pro vás dve zprávy, jednu dobrou a druhou špatnou.
Nejdrív vám reknu tu špatnou:
Z Ceska k nám prijelo osm tisíc cikánu!"
"A ta dobrá?"
"Chutnají jako bizoni..."

38599

16.12.2004 2:20

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Britske Listy nejsou k tomu ,aby vedly demokratickou vymenu nazoru na vsechno ,co nas trapi a co potrebuje byt napraveno.Britske Listy jsou k manipulovani obcanu a omezeni prispevku lidi ,kteri se neschoduji s nazorypana Culika.Pan Culik je vlastnikem ,tudiz i cenzorem a tak nemohou Britske listy plnit zadnou svobodnou vymenu nazoru,pan Culik ,kdysi varoval jmenovite ctenare pred mim psanim,za ten cas ,leccos zmenil ve svych nazorech a za co jsem byl pranyrovan ,tak ,dnes ,cas od casu se tam obevi k posouzeni ctenaru,takze ,ctenari ,bud trpelivy ,mozna ,ze za sto roku pan Culik pochopi principy demikracie,tedy z dob stredoveku,svobodu slova a odpusti si nazory na antisemitismus ,kdyz pripousti anti-arabismus,pan Culik se jeste sam od sebe nenaucil cist clanky ,ktere by mu jemu samotnemu neco rekli.
-------------
The dedication to this course of action is reinforced by the words of Rabbi Rabbinovich in Communist Hungary in 1952:

"We will openly reveal our identity with the races of Asia or Africa. I can state with assurance that the last generation of White children is now being born. Our control commission will, in the interests of peace and wiping out inter-racial tensions, forbid the Whites to mate with Whites. The White women must co-habit with members of the dark races, the White man with Black women. Thus the White race will disappear, for mixing the dark with the White means the end of the White Man, and our most dangerous enemy will become only a memory. We shall embark upon an era of ten thousand years of peace and plenty, the Pax Judaica, and our race will rule undisputed over the world. Our superior intelligence will enable us to retain mastery over a world of dark peoples."

38694

16.12.2004 19:11

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Olinek 68.?.?.?

At si redaktori Britskych listu vystreli treba i mozek.Je to propaganda jak prase [pláč] [pláč] [naštvaný] [naštvaný]

38740

17.12.2004 0:32

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38740

At si redaktori Britskych listu vystreli treba i mozek.


Ten, je uz tam davno vystrileny.


38756

17.12.2004 2:18

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Vracim se sem znovu,ackoliv se mi ani nechtelo neco o Britskych Listech psat ,je to jak kopani do mrtvoly.Celkove se zamyslim,jak je tento svet,tahan za nos,tema vsema zarucene demokratickyma a ovsem i s pridavkem svobodnyma novinama.V komunismu na canci padnul cely les a ctenar se ani ze dvou stranek vubec nicehi nedocetl;;jednani probehla v partelskem ovzdusi a plneho porozumeni obe strany si vymeniliy sve nazory a cela jednani melo positivni vysledky.....o cem to jednani bylo,to tam inteligenti zapomeli napsat.
Ted mame celosvetova media ,co se upece do americkych novin ,tak ostatni agentury v bleskovem rozsireni okamzite ,co by ,jakoby svou zpravu otisknou a beda ,kdyz by tomu tak nebylo,takze pro cely svet muzou vychazet jedny noviny-Rude pravo a nebo neco jmenem atraktivnejsi,ale vysledek je ten samy; jednani probehla... trochu v jine forme,ale to same,tak priznali novinari ,ze napriklad v Kuwaitu je Americani vzali na jedno misto,kde teda se jako neco melo stat a mluvci armady prednesl zpravu postavajicim novinarum,kteri si to nahravali a nebo zapisovali do zapisniku ,no a vecer ze vsech moznych stanic ,tento zurnalisticky vyplod byl dan verejnosti a druhy den jej opakovaly vsechny agentury ,co tam nemeli sve "reportery" atak se dnes dela zuranlistika,vzal jsem 70 roku stare noviny atam psaly,ze pani;Ta a ta ,se jmenem ,tam ,jemno mista ,kde se to stalo,a tak dale ,jdete do archivu a uvidite ,jak si poctete,co vsechno tam najdete,treba i to ,jak byl Hitler navrzen a to zidovkou na muz eroku,to by dnes v ramci zurnalisticke predpostr.......neotiskl ani jediny casopis na svete ,natoz korektni a s proudem jdouci Britske LIsty,pan Culik neni muzem riskantniho podnikani,spise muzem populismu.

38761

17.12.2004 3:42

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

"Nase"jednostranna media.Zkutecna ukazka zkutecnosti ,jak informovat verejnost,proto zide zkoupili kdejake zdelovaci prostredky,aby ovladli verejne mineni ajim i manipulovali.

THE SAN FRANCISCO CHRONICLE WOULD NEVER PUBLISH THIS OPINION!:
by JA Wednesday, Dec. 15, 2004 at 2:49 AM

Well Cinnamon must be right, because SFSU was the same campus -- back in the late '90's -- where one Laurie Zolith, then the head of Jewish Studies, said that THE SAN FRANCISCO BAY AREA was imminently on the verge of another HOLOCAUST!!

THE SAN FRANCISCO CHRONICLE let Cinnamon Stillwell describe herself as just "a San Francisco writer". That would be like letting David Duke submit a guest opinion piece about how white people are oppressed on American campuses, and then letting him get away with describing himself as just "a citizen of Lousiana".

This is more pro-Israel/Zionist deception -- the same genocidal deception that the Zionist Jews have gotten away with for about the past 70 years or more, and who have perpetrated the longest humanitarian crisis in the 20th, going into the 21st, century. This crisis, perpetrated with the help of the Western imperialist powers and, of course, their news and even tv/film industry media. As UN General Secretary Kofi Anon once said, "Israel cannot continue to use the Holocaust as an excuse for the oppression of others."

AN AGAIN, THE SHEER IRONY -- THE SHEER CHUZTPAH -- OF A ZIONIST (AN INHERENT ANTI-PALESTINIAN ANTI-SEMITE) JEW COMPLAINING ABOUT ANTI-JEWISH RACISM!!

38767

Příspěvků: 88

12.12. 17:37 Modráček  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
12.12. 17:47 Aja  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
12.12. 17:57 Vladimír Stwora  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
12.12. 18:33 Aja  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
12.12. 19:01 Vladimír Stwora  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
12.12. 19:22 Aja  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
12.12. 20:45 Vladimír Stwora  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
12.12. 20:52 Aja  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
12.12. 21:13 Aja  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
12.12. 21:27 Vladimír Stwora  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
13.12. 01:18 Vladimír Stwora  Ještě bych doplnil
13.12. 02:52 Aja  RE: Ještě bych doplnil
13.12. 08:30  RE: Ještě bych doplnil
12.12. 18:58 Modráček  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
12.12. 19:07 Vladimír Stwora  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
12.12. 21:12 Vcelicka  RE: Britské listy, iDnes... jednoho dne zvedavec
12.12. 21:23 Vladimír Stwora  RE: Britské listy, iDnes... jednoho dne zvedavec
13.12. 03:24 Vcelicka  RE: Britské listy, iDnes... jednoho dne zvedavec
13.12. 03:30 Vladimír Stwora  RE: Britské listy, iDnes... jednoho dne zvedavec
13.12. 11:30 LG  RE: Britské listy, iDnes... jednoho dne zvedavec
13.12. 18:10  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
13.12. 06:57 Mezek  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
12.12. 19:17 LG  Jsem velmi rad...
12.12. 21:03 Vcelicka  RE: Jsem velmi rad...
12.12. 21:52 LG  RE: Jsem velmi rad...
13.12. 00:44 Vcelicka  RE: Jsem velmi rad...
12.12. 22:34  RE: Jsem velmi rad...
13.12. 00:01 Peleška Milan  RE: Jsem velmi rad...
13.12. 01:13  RE: Jsem velmi rad...
13.12. 07:09 Mezek  RE: Jsem velmi rad...
13.12. 09:48 Tom  RE: Jsem velmi rad...
15.12. 01:51 Dan  Co to jsou Ti Romove???
15.12. 01:55 Dan  A taky jeste ....
17.12. 13:58 krutas  RE: Jsem velmi rad...
13.12. 00:23 Lev  RE: Jsem velmi rad...
13.12. 02:18 Lojza  RE: Jsem velmi rad...
13.12. 03:34 Vcelicka  RE: Jsem velmi rad...
13.12. 04:38 Lojza  RE: Jsem velmi rad...
13.12. 06:21 Vcelicka  RE: Jsem velmi rad...
13.12. 07:27 Lev  RE: Jsem velmi rad...
13.12. 07:17 Lev  RE: Jsem velmi rad...
12.12. 21:54 Vaclav 4  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
13.12. 01:16 Robert Nohejl  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
13.12. 01:38 Lojza  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
13.12. 04:24 albert  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
13.12. 08:33 qwe  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
13.12. 08:42 TraTom  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
13.12. 08:52 Jarka  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
13.12. 09:36 TT  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
13.12. 12:14 delta.100  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
13.12. 13:24 Lev  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
13.12. 14:04 Lojza  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
13.12. 21:27 Gilhad  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
14.12. 01:02 delta.100  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
14.12. 03:36 68  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
14.12. 22:27 Karel z Čech  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
15.12. 02:11 68  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
13.12. 12:38 vlada matousek  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
13.12. 15:04 Modráček  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
13.12. 16:41 Lojza  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
13.12. 22:36 Modráček  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
13.12. 17:26 trodas  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
15.12. 20:09 Dramenbejs  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
13.12. 18:13 Lojza  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
13.12. 22:23 Jan Šimůnek  Mě dost fascinují naši profesionální antirasisté,
14.12. 00:04 Emma Bovary  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
14.12. 02:46 Robert Nohejl  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
14.12. 02:55 trodas  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
14.12. 05:27 Lojza  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
14.12. 22:58 Karel z Čech  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
15.12. 00:58 Lojza  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
15.12. 12:39  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
15.12. 16:19 Lojza  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
16.12. 05:14  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
17.12. 00:34 Lojza  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
17.12. 00:51 Lev  
17.12. 06:05 Lojza  RE:
14.12. 09:06 dama s psickem  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
14.12. 15:48 trodas  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
14.12. 16:18 Tomáš Němec  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
14.12. 17:11 Vladimír Stwora  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
14.12. 22:44 Karel z Čech  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
14.12. 17:58 Vcelicka  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
16.12. 02:20 Robert Nohejl  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
16.12. 19:11 Olinek  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
17.12. 00:32 Lojza  RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
17.12. 02:18 Robert Nohejl  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy
17.12. 03:42 Robert Nohejl  Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 1

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 5

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 2

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,40 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 957,99 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
196 316,89 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 144