Diskuze k článku

Ukrajina - velká reality show?

Příspěvků 74

30.11.2004 1:22

Ukrajina - velká reality show?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Podpora svobodnějšího života v postsovětských státech je jedna
věc, ale zasahování do vývoje a směřování společnosti, která je
navíc oslabená dlouholetým marasmem života v totalitním státě, není nic jiného , než zločin.
Bohužel Ukrajina není malá země a pokuď dojde v této oblasti
k nestabilitě, pocítíme to všichni!
Již dnes vzali lidé na Ukrajině banky útokem a ozbrojený
konflikt je na spadnutí.
Rusko nebude nečinně přihlížet a bude "vymalováno".

37812

30.11.2004 8:05

Ukrajina - velká reality show?

qwe 193.?.?.?


qqq

37821

30.11.2004 8:12

Ukrajina - velká reality show?

qwe 193.?.?.?

Myslím, že státní majetek Ukrajiny byl již privatizován, jinak řečeno, není co ukrást, takže důvod exponování západu, zejména USA není ekonomický. Pochopitelně, že by šlo o skutečnou snahu o zlepšení poměrů, na to lze hned zapomenout. Myslím, že důvody jsou jedině strategické, je dobře se podívat na mapu. Růsko má jedinou rozumnou možnost zasáhnou, třeba i vojensky, pokud by to nešlo jinak, a zajistit si alespoň východ Ukrajiny, opět pomůže pohled na mapu. Samosebou se zhorší vztahy Ruska s USA a EU, ale to nevadí. USA RUsko potřebuje a špatné vztahy se dají jedině zlepčit. Je to lehčí, než dostat USA z Krymu, když už se tam jednou usadí.

37822

1.12.2004 11:31

RE: Ukrajina - velká reality show?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37822

>Myslím, že státní majetek Ukrajiny byl již privatizován,
>jinak řečeno, není co ukrást, takže důvod exponování
>západu, zejména USA není ekonomický. Pochopitelně, že by
>šlo o skutečnou snahu o zlepšení poměrů, na to lze hned
>zapomenout.
Však ono se vždycky ještě něco najde, co lze velmi lacino koupit. Navíc u nás končí zahraničním investorům dańové prázdniny a tak je třeba posunout se dále na východ.
Také McDonaldy a hypermarkety potřebují další odběratele a Ukrajina ve velký trh.

37896

30.11.2004 8:34

Ukrajina - velká reality show?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 216.?.?.?

Opravdu by mne zajimalo jak by se tito novinari divali na revoluci v 89..urcite bychom byli ovce v rukou Americanu(CIA).. kde mohli vzit tolik klicu?.[smích]))
Mimochodem je az zabavne sledovat nejen Zvedavec, ale treba Blisty, jak ignoruji zpravy o zmanipulovanych volbach...vubec je to nezajima, nepidi se(zprava OBSE,zpravy svetove federace novinaru, rozhovory s pozorovalteli)...jedou ve sve zajete koleji - ruce v tom ma USA a basta...[smích]))

37824

30.11.2004 15:33

RE: Ukrajina - velká reality show?

eee 195.?.?.?

Reakce na 37824

" Britská helsinská skupina ľudských práv

Podľa BHHRG, jednej z mnohých mimovládnych organizácií, ktoré sledovali priebeh ukrajinských prezidentských volieb, západné médiá informujú o ich priebehu neobjektívne a očividne zámerne dezinformujú verejnosť. Skupina dospela k záveru, že voľby boli veľmi dobre zorganizované a poctivé a Západ by mal uznať výsledok, ohlásený volebnou komisiou.

Táto organizácia vyslala 21. novembra svojich pozorovateľov aj k druhému kolu ukrajinských prezidentských volieb. Jej zástupcovia sledovali voľby v jednom z obvodov v Kyjeve, v Černigove a Transkarpátii. Spočítavanie hlasov sledovali v centrálnom Kyjeve a v Užhorode. V ich správe sa píše:
"Na rozdiel od odsudzujúcich stanovísk tímu profesionálnych politikov a diplomatov, ktorých menovala OSCE z krajín NATO a EÚ, pozorovatelia BHHRG nenarazili na žiadne dôkazy o vládou organizovanom podvode alebo o potláčaní opozičných médií. ...I keď západné médiá všeobecne tvrdili, že ukrajinskej opozícii zamedzovali prístup do médií, zvlášť v západnej Ukrajine, v skutočnosti je pravdou opak. V predvečer volieb - čo je vyložené porušenie zákazu propagandy zo strany kandidátov - odvysielali v štátnej televízii sériu reklám tzv. "sociálnej informácie", ukazujúc známe hviezdy populárnej hudby, napríklad víťazku Eurovízie Ruslanu, ktorá mala oblečené oranžové symboly kandidáta pána Juščenka a vyzývala ľudí voliť jeho!""

celý článok na:
http://www.prop.sk/pod%BEa.htm

Podrobný popis vývoja v Ukraine:
http://www.vasaeuropa.sk/index.php?i=1000
http://www.vasaeuropa.sk/index.php?i=1072

37839

30.11.2004 15:56

RE: Ukrajina - velká reality show?

kavol 193.?.?.?

Reakce na 37824


>Mimochodem je az zabavne sledovat nejen Zvedavec, ale treba
>Blisty, jak ignoruji zpravy o zmanipulovanych
>volbach...

ignorují? nepíše se snad přímo v tomto článku o zmanipulovaných volbách? vyčistil jste si dnes brýle? [mrknutí jedním okem]

37840

2.12.2004 18:01

RE: Ukrajina - velká reality show?

j 213.?.?.?

Reakce na 37824

prispievatel, ktory pise ze blisty a zvedavec a ostatni ignoruju spravy o zmanipulovanych volbach argumentuje spravami OBSE. tato organizacia pocas vojny v juhoslavii pisala o masakroch a masovych vrazdach ktore sa neodohrali (racak a pod.), co je dnes dokazatelne a dokazane mnohymi organizaciami a vysetrovacimi timami. neskor sa ukaze ako to bolo so zmanipulovanymi volbami ale to uz bude neskoro a ucel bude splneny... existuje aj britsko helsinska org. ktora mala v ukrajine pozorovatelov a tvrdia ze k vyraznym podvodom nedoslo. existuju aj spravy o roznych praktikach na zapade krajiny.

37968

30.11.2004 10:03

krajina utečencov

Viliam Jaroš 213.?.?.?

Neviem si predstaviť naše malé chudobné Slovensko ako strávi tu vlnu utečencov v prípade vojnového konfliktu. Nech nám pán Boh pomáha. A je to čoraz reálnejšie.

37829

30.11.2004 16:04

RE: krajina utečencov

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 37829

Já bych to neviděl tak černě. Chcete raději na Slovensku (a potažmo v Čechách) hordy ze zemí Třetího světa (Pákistánce, Indy, Mozambičany apod.), nebo Ukrajince? Ukrajinci jsou nám kulturně blízko, jsou bílí, a - což je nejdůležitější - nejsou ještě poznamenání dekadentní morálkou Západu, jeho duševní omezeností a konzumem. Jsou to Slované. A navíc mívají dobré vzdělání.

Ze dvou zel volit menší. Lze-li imigraci z Ukrajiny vůbec možno nazvat zlem. Mně se to zdá skoro dobrem. [smích]

37842

30.11.2004 16:32

RE: krajina utečencov

Jednooký král 80.?.?.?

Reakce na 37842

Souhlas, Ukrajinci jsou u nás často nespravedlivě zesměšňováni, přitom jsou jedni z mála kdo tvrdě pracuje.

37843

30.11.2004 22:41

Mam kamarda kterej

Peter Veliky 205.?.?.?

zamestnava Ukrajince v Brne v jeho podniku.
Jeho stavebni firma je snad jedina v Brne, ktera splnuje terminy 'predani na klic' staveb. Ukrajinci pracuji i o vikendech. V nepredstavitelnem strachu ze na ne cekaji nekde na silnici mafiani kteri jim chteji sebrat vyplaty ktere vezou domu svym rodinam.
Je pravdou ze jsou prinosem pro CSSR. Zajimave ze Polaci a Cesi ovsem se nemohou holebat pracovni moralce jakou ukazuji Ukrajinci. Ovsemze jsou mezi nimi cerne ovce ale vetsina se nemusi stydet za svuj conduct v CSSR.

37859

1.12.2004 19:29

RE: Mam kamarda kterej

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37859

Petře Veliký, jen tak pro úplnost, ČSSR zanikla v r. 1990 a ČSR posledního prosince 1992.

37923

30.11.2004 22:57

Ukrajina - Natura naroda...

Peter Veliky 205.?.?.?

Vcera jdem nemoh verit svym ocim, kdyz jsem videl 'modre' a 'ruzove' Ukrajince pochodovat vedle sebe a demonstrovat (tak jak by to delali Cesi). No facky, no strkani, proste 'pohoda' jak by rekl Cech. Jen tam chybeli ty cinkajici klice na namestich.
To dnes v Kanade levicaci a obranci miru nastrojili jinaci divadlo! Dokonce teplousi se zucastnili protestu proti Bushovi.
Takova umirnena demonstrace by mela jit prikladem pro Srby a Chorvaty! Cim to asi je? Cim dale na sever, tim umirnenejsi povaha narodu?

37860

1.12.2004 1:14

RE: Ukrajina - Natura naroda...

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 37860

Cim dale na sever, tim umirnenejsi povaha narodu?

Trebas takovym Eskymakumm je to uplne jedno
jestli je Bush v Ottawe nebo ne.

37870

30.11.2004 23:07

Ukrajina - velká reality show?

qman qake (zavináč) post (tečka) sk 158.?.?.?

veľmi dobre clanky o ukraine a inych veciach /teraz napriklad o ruskom zlatom poklade a ceskoslovemskych legiach/ su aj na
www.prop.sk

37862

1.12.2004 1:21

Ukrajina - velká reality show?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ukraine's Jewish community wonders: Is Viktor Yushchenko good for the Jews?

By Lily Galili
The 100,000 Jews living in Ukraine lack any real impact on election results in a country with 50 million inhabitants. But like other places in the world, Jewish strength is not measured in numbers only, but in terms of its economic and political power. At present, there are 15 Jewish representatives in the Ukrainian parliament.

This attitude trickled down to an article published last week in the British daily The Guardian, which noted Yushchenko's ambivalent position on closing down an opposition paper after it published a stinging anti-Semitic article. The article in Selskie Vesti ("Village News"[mrknutí jedním okem], stated that Jews had joined the German army in invading Ukraine.
Judaica Institute in Kiev and chairman of a publishing house. "Presenting him as a person who supports anti-Semitism is a terrible distortion. His father was in Auschwitz, and it is known that his family saved Jews during the Holocaust. The Ukrainian intelligensia, including the Jews, supports him completely. He had made a great contribution to constructive dialogue between the Jewish and the Ukrainian intelligensia."

Finberg also told of the strong position Yushchenko took at a conference on anti-Semitism in Sweden and about an appearance he made before a group of Ukrainian Jews.
The head of the Ukrainian Jewish community, Yosef Zisles, rejected what he called "absurd rumors" connecting Yushchenko to anti-Semitism.

(Upraveno )

37871

1.12.2004 2:37

Ukrajina - velká reality show?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Tezky zivot na Ukrajine ,jak se zda nekonci.

But nationalist sentiment -- especially in the west -- would be enraged by any prospect of the industrial powerhouse regions in the east becoming closer to Moscow than to Kiev after centuries of suffering from conflicts born in Russia.

In the convoluted Russian civil war of 1918-21 a bewildering array of 11 separate armies took to the field in Ukraine, with Kiev alone changing hands 15 times in two years.

A decade later Stalin deliberately starved about 7million people to death in an attempt to kill Ukrainian nationhood.

The resulting hatred for the Russians was so strong that the invading Nazis were welcomed by many in the east, despite Hitler not offering Ukraine even the token self-government he planned for conquests such as Poland.

The east-west split of modern Ukraine began centuries earlier when its broad plains -- the richest farming soil in Europe -- were carved up so Russia controlled the east, and the west was ruled by Poland, and later Austria.

The result is that the west is largely, but not uniformly, Ukrainian-speaking, Catholic and culturally attuned more to Warsaw and Budapest than to Moscow. The east, home to most of the Russian immigrants who make up 17 per cent of Ukraine's population, is mostly Orthodox, and tends to have Russian as its native tongue.

Prime Minister Viktor Yanukovich and his sponsor, the outgoing president

37877

1.12.2004 3:04

Ukrajina - velká reality show?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Yanukovych like Kuchma still looks east to Ukraine's historic master and partner Russia.

Yushchenko [supported by his american wife and the CIA ] wants to tie Ukraine to the West. The Kremlin has made no secret of its alarm at Yushchenko's strong showing in pre election polls. Yushchenko's wife, Kathy, is a former aide to U.S. President Ronald Reagan." [endquote-UPI]

It's the old 'US versus Russia' war of the lands.

Putin was furious and lashed out at the United States for what it called "unprecedented interference in domestic affairs" after U.S. officials allegedly took Moscow to task for recognizing Yanukovych's victory.

As the former head of the Russian secret service KGB russian president Putin knows exactly what the CIA and the other US secret services are concocting in 'his' Ukraine too. Like the US neo-conmen already have done in other former Soviet bloc states. Seeing the russian empire crumbling, Putin in the meantime already stopped the US-zionist take-over of nearly all of the russian oil industry, among others by 'usurping' Yukos and chasing those usurpators back to Israel and the Rockefeller banking gangs.*Zkraceno

37878

1.12.2004 5:48

RE: Ukrajina - velká reality show?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Reakce na 37878

>Yanukovych like Kuchma still looks east to Ukraine's
>historic master and partner Russia.

>Yushchenko [supported by his american wife and the CIA ]
>wants to tie Ukraine to the West.

>Yushchenko's wife,* Kathy, is a former aide
>to U.S. President Ronald Reagan.

>It's the old 'US versus Russia' war of the lands.

>As the former head of the Russian secret service KGB russian
>president Putin knows exactly what the CIA and the other US
>secret services are concocting in 'his' Ukraine too.

>Putin in
>the meantime already stopped the US-zionist take-over of
>nearly all of the russian oil industry, among others by
>'usurping' Yukos and chasing those usurpators back to Israel
>and the Rockefeller banking gangs.

Bilej dum si zahrava. Ale Rusko neni Irak.

37881

1.12.2004 9:18

Ukrajina - velká reality show?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Mne to prijde od pohledu stejna komedie jako u nas v 89 a je jedno kdo zatim stoji,ale jedno je zcela jiste.At byl v Rusku u moci kdokoliv,tak vzdy rikal ze treba dovoli ztratu poloviny Ukrajiny,ale nikdy ne celou.Naznacil to uz i Putin.

37889

1.12.2004 10:44

Ukrajina - velká reality show?

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

[naštvaný] Gentlemans!
Vy,co tady přidáváte ty zkopírované články v angličtině, mohli by jste aspoň česky/slovensky napsat o co jde? Pro vás to nebude problém přeložit, když jste Slováci/Češi žijící v zahraničí.
Já např. umím jen německy,rusky, mimo češtiny a slovenštiny. Jistě je tady takových více,co neovládají english.
Za kladné vyřízení mé ponížené supliky předem děkuji! [chechtot]

37892

1.12.2004 13:18

RE: Ukrajina - velká reality show?

Lev 82.?.?.?

Reakce na 37892

Tak jeste jednou, odeslo to, aniz bych dokoncil celou vetu. Nevim, jak se to mohlo stat. Cili co jsem chtel Delte 100 sdelit je to, ze se marne pokousim Ti napsat e-mail. Tva e-mail adresa nepracuje. [cool]

37902

1.12.2004 16:46

RE: Ukrajina - velká reality show?

delta.100 delta (tečka) 100 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 37902

[překvapení] Má adresa je funkční (otestováno).
Nicméně: tuto adresu používám do různých diskuzí,zadávám ji po různu na internetu atd,takže je Ti doufám jasné,jak je asi zavalena spamem, viry a jiným svistvem [oči v sloup]
No a taková adresa se nepoužívá pro běžný provoz,takže mě tam můžeš psát 100,200, 300 let a vše marné.
Navíc: mám na ni od seznam.cz nastavenou nejvyšší ochranu, takže vše,co končí .com, .net, .info atd se ani nedoručuje. Kdo to má furt promazávat,že, když kapacita schránky je myslím jen 10 MB.
Hezký den (večer) všem! [smích]

37915

1.12.2004 13:07

zkopírované články v angličtině na Zvedavci

Peter Veliky 205.?.?.?

(Anebo v Zvedavci)?
Plne souhlasim s panem kterej prosi aby se clanky psanr v Anglictine prekladaly. Anglicky snad trochu umim po 35 letech zde v Kanade, ale citim s ctenari, kteri jsou ochuzovani nekdy o zajimave postrehy clanku v anglictine. Pan Stwora by mel pristoupit k jednoduchemu reseni:
Nepustit ven clanky ktere nejsou prelozeny do cestiny. Netrvame na prekladu i do Slovenstiny. ([smích]

37901

1.12.2004 18:42

Ukrajina - velká reality show?

host 80.?.?.?

Já vím,Petře Veliký, oni pracují i o výkendech,ale co se týká jich,coby řemeslniků...Víte ono to není jenom o množství a neberu jim to,i o dřině.Ono je to i o kvalitě,řemeslnosti,takovým to fortelu, o řemeslu,které i u nás bohužel mizí ,víte do té míchačky může házet lopatou pomalu i lépe vycvičená opice...Ještě si ale pamatujeme ruské výrobky

37921

1.12.2004 21:38

ČSSR zanikla v r. 19..

Peter Veliky 205.?.?.?

Jsem si toho plne vedom ze CSSR uz teoreticky neexistuje. Ale prakticky? Nemate tam komouse nacpane ve vsech dulezitych levels govermentu? Nejak se mi nechce psat Czech Republic, mozna to delam z trucu.

37926

2.12.2004 1:07

Ukrajina - velká reality show?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Delta 100,ctim Vase prani ,ale zkusenost je jina,pravdepodobne neznate nasi narodni mentalitu.Abych mluvil adresne ,clanky se prekladaly ,ale okamzite se nasli stourove ,kteri nikdy nicim do fora neprispeli ,ale naskytla sejim prilezitost ukazat ,ze oni umi vic nez autor clanku a tak se diskuse o problemu zvrhla ,jake i kam patri a clanek se v jadru stal nepotrebnym ,uvedomte si ,ze na kritiku mame 10 milionu ctenaru ,ale napsat prispevek a nebo jen okopirovat ,je nas par na tento ukol ,nekteri se jen vezou a neprispeji,co ,kdyby jim to nejak ublizilo u mocipanu a tak ctou ,pokyvuji,ale v jadru jdou s proudem ,nebot jsou poplatni svemu chlebodarci,to jsme delali za Nemcu,za Rusu a budem to delat ted Americe,tam ,kdyz kychnou ,tak polovina lidi v Cechach na zotpovednych mistech vyskoci,coz je dnes celosvetovy problem.Ceska republika pomahala Israelu vrazdit Palestince ,Ceska republika souhlasila a podporovala bombardovani bratrske Jugoslavie,Ceska republika souhlasi s bushem a podporuje imperialisticke plany Ameriky,takze ,je jen par lidi ,jez si otevrou .....,jinak je ticho po pesine,ale jakmile se naskytne prilezitost,tak je zle pro pisatele clanku-prekladatele,proto jsem prestal prekladat clanky,abych znemoznil znemozneni hlavnich zprav i kdyz v anglictine ,jen pro par ctenaru.
Tento zjev je typicky "cesky" psani v anglictine i kdyz s chybama je radaktory,opraveno a dojde k vydani-uverejneni,to se vsak neda ric o ceskych redakcich-bohuzel,mam s tim spatne zkusenosti.
A,tak nam "Delat" promin nase hrichy v prekladech k jazyku ceskemu,ze se nekonaji.

37935

2.12.2004 6:36

RE: Ukrajina - velká reality show?

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 37935

Pane Nohejl, vzdyt vase clanky stejnak nikdo necte.

37946

2.12.2004 8:04

RE: Ukrajina - velká reality show?

Lev 82.?.?.?

Reakce na 37946

Pane Nohejl, vzdyt vase clanky stejnak nikdo necte.
__________________________________________________

Lojzicek v roli děda Vševěda [chechtot]

37952

2.12.2004 8:24

RE: Ukrajina - velká reality show?

Adapa 213.?.?.?

Reakce na 37946

Ale Lojzo, to by jste se divil, kolik lidí čte příspěvky pana Nohejla. A už jen to, že na něj reagujete znamená, že je čtete [smích]

37953

2.12.2004 8:53

RE: Ukrajina - velká reality show?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 37946

>Pane Nohejl, vzdyt vase clanky stejnak nikdo necte.
Pane Lojzo
Pokud me clanek pana Nohejla zaujme, tak si to prectu.Pokud z toho citim jen nejaky druh propagandy,...nectu.
Takze,...vlastne ctu.Ikdyz nekdy jen castecne.

37956

2.12.2004 19:26

RE: Ukrajina - velká reality show?

google 217.?.?.?

Reakce na 37946

citam Roberta aj Alberta velmi rad na tomto fore, egal ci anglicky alebo cesky

37972

3.12.2004 19:29

RE: Ukrajina - velká reality show?

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 37946

Nohejl naproti Lojzovi přináší zajímavé informace.
Lojza Mikin jenom prostě kecá a popichuje!
A Nohejl se mně líbí protože jde do diskuze
s otevřeným hledím.I když někdy trochu jednostranně,
tak má názor, což se zde některým vůbec nedaří!!!

38010

3.12.2004 21:56

RE: Ukrajina - velká reality show?

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38010

Jen si ctete zajimave informace o tom, ze kominy
v koncentracich byly postaveny az po valce. Nikdo
vas v tom nedrzi.

38012

2.12.2004 14:46

RE: Ukrajina - velká reality show?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37935

Pane Nohejl, máte úplnou pravdu v tom, že vždy a všude se najdou profesoři, co považují za svojí povinnost upozornit na nepříliš přesný překlad a i na nedokonalý pravopis diskutéra. Když však třeba na BL Čulík vyzval znalce, aby mu s překladem článků pomohl, tak nepochodil. Opravovat jedno slovo nebo jednu větu je snadnější, než rychle přeložit delší článek nebo cokoliv napsat a vystavit se tak případné kritice.

Snaha takových "profesorů" o narušování diskuze by se jistě dala eliminovat poučením, jak psát příspěvky, aby prošly cenzurou. Prostě poukazy na gramatické chyby nepřipustit.Vždyť i sebepečlivějšímu přispěvateli sem tam nějaká ta chybička (i hrubka), nesouvislá věta, přepsání, chybějící písmeno, chybějící slovo atd. při odesílání komentáře unikne. Inteligentnímu čtenáři to dojde a chybičku omluví a pomine.

37960

2.12.2004 1:46

Ukrajina - velká reality show?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Mnoho psu,zajicova smrt.(za zidovske penize,z kapes krestanu ,koupime kdejakou vladu)

People power? Or George power?
by Mark Almond
29 November 2004, New Statesman

As in Ukraine today, a year ago, in Georgia, Western election observers are led by Labour MP, Bruce George. His criticisms then helped get the steam up for People Power there. Yet a few weeks later, he saw nothing odd when the West’s favourite candidate replaced Shevardnadze winning 96% of the vote!

Generous George Soros stepped in to pay the salaries of the new president’s ministers and policemen in Georgia. Oddly enough, Mr Soros’s business partner, Kaka Bendukidze, became economy minister in Georgia. Mr Soros owns 10% of Bendukidze’s Russian-based energy and engineering conglomerate OMZ.
Does George Soros have similar partners in waiting for Ukraine? Unfortunately, Transparency International, another Soros-funded NGO which exposes the hidden ties of business and politics around the world never reports on its patron’s activities.
Competitors at home, Bush and Soros always seem to be on the same winning side abroad. Whether ordinary Ukrainian voters will see much benefit from another win for the Two Georges is another matter.

Marx,rabinsky synacek mel pravdu,ze cely krestansky svet znici materialismus,korupce je dnes pychou vsech politiku,jeden je poplatny druhemu,ale ne svym volicum.

37937

2.12.2004 7:24

Ukrajina - velká reality show?

Jan Šimůnek 81.?.?.?

Jestliže vládou podporovaný kandidát zvítězí nad opozičním přibližně 53:47 a prokáží se nějaké nějaké volební podvody, tak je i ve více demokratickém státě než Kučmova Ukrajina vcelku jasné, že skutečný poměr hlasů byl opačný nebo ještě lepší pro kandidáta opozice.[smích]
To, jestli existuje nebo neexistuje nějaká organizace, která Ukrajincům pomáhá organizovat nátlak na státní moc, je v tomhle případě prostě vedlejší.

37951

2.12.2004 22:39

Ukrajina

Josef E. Dolecek spitefulevilman (zavináč) yahoo (tečka) com (tečka) au 212.?.?.?

Mimochodem, kdo z vás zde diskutujících byl někdy na Ukrajině a zná tamní poměry?
Kdo zná historii a původ Ukrajinského národa? Co Vám říká Kyjevská Rus a co třeba ostrov Chortica? Kdo byl Mazerpa? A kdo Stepan Bandera? Kolik lidí na Ukrajině zemřelo hlady za Stalina? Co je to SBU? Kde se vzal Kučma? Nechal vzít Kučma Gongadzemu život? Kdo je Julia Timoshenko? Jaký je rozdíl mezi novym Rusem a krutym Ukrajincem?

P.S. četl jsem odshora a čekal zda do diskuze někdo vnese zmínku a nějaké souvislosti s Židy. Nezklamali jste mě.
[oči v sloup]

37975

2.12.2004 23:19

RE: Ukrajina

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 37975

pane Dolecek, mate zajimave otazky, byl bych nesmirne vdecny, kdyby jste mel take nejake odpovedi. Podle toho co se ptate, to vypada, ze o Ukrajine vite asi vic nez treba ja.
Bylo by tedy zajimave, si precit vas nazor pripadne nejake historicke povidani. O Americe, se na zvedavci docitam hodne, snazim se prispivajici opravovat v nazoru, protoze zde ziji dlouha leta. O Ukrajine vim kde se nachazi na mape.
Jiste, mohu si zagooglovat a dozvedet se spoustu veci, dokonce i se snazit odpovedet na vase otazky, ale myslim si, ze je jednodussi cist informace na zvedavci.

37977

2.12.2004 23:23

RE: Ukrajina

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 37975

>Mimochodem, kdo z vás zde diskutujících byl někdy na
>Ukrajině a zná tamní poměry?

Pane Josefe
Rad bych se Vas zeptal, kdo pomuze tem tvrde pracujicim Ukrajincum, aby nemuseli kazdy mesic odevzdavat tisic korun za osobu podsveti, ktere ma presne informace o legalne nabytych pracovnich povoleni, takze pro ne neni uniku, jinak to odskace jejich rodina.
Toto je vseobecne znama informace, takze....poradte, pokud muzete.
Psano bez ironie, dekuji

37978

3.12.2004 14:22

RE: Ukrajina

Aja 24.?.?.?

Reakce na 37975

Kdyz uz nam tu delate test z historie,pane Dolecku,pak musite priznat,ze chcete-li hovorit o Kyjevske Rusi,tezko se vyhnete zidovske otazce.Krestanstvi a jeho pocatky souvisi s vladou knezny Olgy.Krestanska misie Cyrila a Metodeje smerovala mezi Chazary,kteri vyznavali zidovstvi a pohanstvi.

Jak to bylo na Ukrajine za vlady Stalina vi vsichni,vyhladovel je tak zrudnym zpusobem,ze dochazelo ke kanibalismu.

Chortica-od roku 1492 hlavni sidlo zaporozskych kozaku.

Stepan Bandera-ukrajinsky nacionalista,odsouzen za vrazdu,propusten v roce 1939(puvodne dostal trest smrti),clen vlady,za 2.WW veznen v nemeckem koncentracnim tabore,v roce 1959 v Nemecku umira na otravu jedem(mluvi se o tom,ze byl otraven pravdepodobne na prikaz Chrusceva).

Julia Timoshenko-mlada,vzdelana(a docela hezka [mrknutí jedním okem] ) zenska,v politicke opozici se svoji stranou Motherland.

Jo, a na Ukrajine jsem nebyla.

38004

4.12.2004 22:50

RE: Ukrajina

Josef E. Dolecek spitefulevilman (zavináč) yahoo (tečka) com (tečka) au 212.?.?.?

Reakce na 38004

Jste dobrá, máte pravdu.

Můj názor Vás asi nepřekvapí, o nutnosti změny na Ukrajině jsem přesvědčen od roku 2001, odkdy tam jezdím mnohokráte do roka. A nemyslete si, neznám jenom Kijev a letiště Borispil. Ukrajinu mám proježděnou od Doněcka, či Kerchi na východě, Oděsy či Chersonu na jihu, Kamence Podolskeho, Lvova, Lucku na zapadě. Dokonce jsem byl i v Umani, městě kam se každoročně sjíždí plno Židů z celého světa (proč to nevím).
Vím co je arogance na státní mafii napojených uředníků či podnikavců.
Bohužel, ruská menšina nechce dopustit vzdálení se Ukrajiny od závislosti na Rusku.
Jsem přesvědčen, že zde by měla EU sehrát klíčovou roli a poprat se politicky o směřování Ukrajiny na západ, do Nato a Evropské Unie. Pomůžeme li jim, budou nám navždy vděčni a navíc pomůžeme Rusku oslabit jeho světovou roli.
Míchat Židovskou otázku do dění na UA je off topic, přestože jejich základna je právě na průmyslovém východě - který volil Janukoviche.

38029

5.12.2004 18:41

RE: Ukrajina

Aja 24.?.?.?

Reakce na 38029

Byt dobra nebo ne, neni nijak dulezite.
Neco jsou znalosti ze skoly, neco si jeden najde, kdyz se zacne zajimat.
Jen bych vam chtela pripomenout, ze rusophilu je na Ukrajine 48%,tedy tezko o nich muzete mluvit, jako o mensine(i kdyz, ciste matematicky, to mensina je) a tudiz tezko s jejich nazorem nepocitat, prehlizet a ignorovat

38043

9.12.2004 11:26

RE: Ukrajina

Josef E.Dolecek spitefulevilman (zavináč) yahoo (tečka) com (tečka) au 212.?.?.?

Reakce na 38043

V tomto bych se hadal, číslo proRusů je menší, cca max 40%. Problém je ale v tom, že jsou to potomci Ruských okupantů a poruštění Ukrajinci.
Ale pokud se díváte na tento problém stejně jako se s prominutím kráva Madlenka dívala na Srbské Kosovo, kde jedna menšina souloží tak dynamicky, až přečíslila většinu - tak máte pravdu - Ukrajina patří Rusku. Nejdříve okupujeme, pak přečíslíme a tínm pádem legálně ovládneme.
Už se těším až v tomto duchu se stane Česko, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko Cigánovem, Francie Negrovem, Amerika Hispánovem. Chytrá logika, jen co je pravda.

38165

9.12.2004 19:15

RE: Ukrajina

Aja 24.?.?.?

Reakce na 38165

Vezmu to od zadu, pane Dolecku.
Logika neni ani chytra, ani hloupa, logika je logika, tecka.
Muze byt, ze procento neni presne, ruzne zdroje uvadeji cisla lehce se lisici, vyjdeme tedy z tech vasich 4o%.
Co to na veci meni?Co to zmeni na tom, jak Stalin posunoval cele narody, jak se mu zlibilo?Mluvil jste tu o historii Ukrajiny, podivejte se do ni znovu, cim vsim prosla a kdo vsechno presel pres ni.
Neni nutne nic precislovat,to za prve,za druhe netvrdim, ze Ukrajina patri Rusku, jen jsem si dovolila poznamenat, ze tech 40% nemuzete zadupat do zeme a mavnutim ruky umlcet.Chcete jim sdelit, ze dneska nemaji na Ukrajine co delat, at tahnou odkud prisli?

38182

10.12.2004 10:39

RE: Ukrajina

Josef E.Dolecek spitefulevilman (zavináč) yahoo (tečka) com (tečka) au 212.?.?.?

Reakce na 38182

Ale on nikdo Rusy na Ukrajině nevítal, přišli sami. Říká se tomu okupace. Mimochodem, v Lotyšsku je procentu Rusů ještě větší a taky nikdo tento stát nenutí aby se stal vazalem velkého cara KGB-FSB Putina. Dívím se světu že tomu vymaštěnci leze do zadku, to jakým způsobem Rusko porušuje zákony (viz Jukos) je alarmující. Co vůbec se cpe Rusko mezi vyspělé krajiny? Koho ta země pod diktátem FSB vůbec zajímá? Nejsdou na špici ani technologicky, ani kulturně, ani nijak jinak. Je to země, kde vládne státní mafie.
Ukrajinci bojují za svoji nezávislost a držím jim palce. To že si Rusko dělalo v Evropě co chtělo a západ mu ustupoval (za Stalina a to již před válkou) je chyba západních zemí. Stejně jak pro zachování svého klidu obětovali Československo, Finsko, kus Rumunska, tak stejně obětovali Ukrajinu. Banderovci vraždili své okupanty po právu. Je jejich hrdinstvím, že ještě v roce 1956 bojovali proti rudé armádě v Karpatech.
Na začátku týdne byl Putin v Turecku. Copak tam asi dělal? Proti komu se zase paktoval? A kdy zaplatí několikaletý dluh za námořní základu bv Sevastopolu? Ha?

38252

3.12.2004 2:18

Ukrajina - velká reality show?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jak,si Ukrajina poradi,kdyz narodni vudcove byli "Moskvou" odstranovani.

The subject of Murdered by Moscow is more precisely spelled out in the following excerpt:

During the past forty years three leaders of the Ukrainian national fight for freedom have been the victims of political murder by Communist Moscow.

In 1926 Symon Petlura, the head of the state and government of Ukraine, was murdered in the street in Paris by seven bullets.

In 1938 Colonel Evhen Konovalets, the founder and leader of the revolutionary liberation organization — the Ukrainian Military Organization (UVO) and the Organization of Ukrainian Nationalists (OUN) — was killed in the street in Rotterdam by the explosion of a time-bomb.

In 1959 Stepan Bandera, the leader of the Organization of Ukrainian Nationalists, was murdered in the entrance-hall of the house in which he lived in Munich by a shot fired from a poison-pistol.

We do not intend to mention the countless other victims of Soviet Russian terrorism, who played an important part in the national liberation movement of the Ukrainian people, or in the field of scientific and cultural activity and in ecclesiastical life, and who were murdered by Moscow either openly or secretly. We shall confine ourselves here to mentioning only the leading and most outstanding political personalities of the national liberation movement, whose names enjoyed the highest prestige in Ukraine during the years of the latter's occupation by Russia.

The above-mentioned leaders of the Ukrainian fight for freedom — Petlura, Konovalets, Bandera — were murdered outside Ukraine, in the West European states of France, Holland and Germany, by hired murderers and agents sent there by Moscow.Zkraceno.

37984

3.12.2004 2:39

Ukrajina - velká reality show?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Tady,jde o vic ,nez jenom Ukrajinu,k Ukrajine se chce pripojit cast Ruska-Brianska oblast.

The paper quoted Zevako’s secretary as saying that local citizens already collect signatures under a petition to separate from Russia. Secessionist sentiments have been growing in the region for the last ten years, the paper wrote.

Zlynka was one of the areas to suffer most in the Bryansk region after the Chernobyl power station disaster of 1986. Radiation levels are the highest in the region. Local industry is ruined, the paper wrote. The Belarussian authorities have already proposed to resurrect the local match industry in Zlynka but on condition of gaining full control. Local authorities disagreed with the proposal.

Several years ago, another district of the Bryansk region, Krasnaya Gora, intended to separate from Russia. About 5,000 citizens collected signatures in a bid to join Belarus. The then head of the district, Ilya Kirchenko, left his office shortly afterwards, the paper recalled.

According to the Russian Constitution, only federal authorities have the right to change the territory of the country. If the head of municipal union issues an act threatening Russia’s territorial integrity, his or her superior, the head of a region, can dismiss him or her.

37986

3.12.2004 2:55

Ukrajina - velká reality show?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zacina panika ,jak dopadnou osobni uspory ,kazdeho z nich,tak ,jak v Rusku vymenili na natlak IMF ruble.

Ukrainians rush to withdraw savings amid fears of collapse

Oliver Bullough in Donetsk and Reuters
Wednesday December 1, 2004
The Guardian

Eastern Ukrainians desperate to withdraw savings gathered outside banks yesterday amid warnings that the political crisis could lead to economic collapse.
Cash machines in Donetsk were closed after being besieged, with long queues in the morning, while many exchange bureaux said they had run out of dollars and euros as people rushed for hard currency.

People in the city fear a repeat of the post-Soviet economic chaos, when savings were wiped out by inflation.

Eastern Donetsk region's governor, Anatoly Bliznyuk, warned that the political uncertainty could cause the Donetsk economy, based around coal mining and heavy industry, to collapse.
Zkraceno

37987

3.12.2004 8:45

RE: Ukrajina - velká reality show?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 37987

pane Nohejl, nedavno jsem zde cet, ze Cinani a Indove se zbavuji americkeho dolaru. Ted vidim, ze dolar (nemusi byt americky) je na prvnim miste ve clanku a pak teprve Euro...ze by to byla chyba toho co ten clanek psal? Co myslite. O' BTW slysel sem, ze vcera bylo v Sydney rekordni teplo 42.3 celsia, nepotrebujete nejaky snih? [smích] Prodam levne mam ho dost.

37994

4.12.2004 3:55

Ukrajina - velká reality show?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Cely svet se pane Vcelicka zabyva myslenkou,co se stane ,az dolar padne na kolena ,vsichni vedi a predokladaji,ze se ,co nejdrive polozi a ze katastrofa bude horsi nez roku 1920,takze se umele drzi ,jak svetove platidlo, ze financni nejista situace ovlada a manipuluje i politikou statu a statniku,coz se projevi i na Ukrajine,otevrit dvere zapadu,znamena ,take zrujnovat stat natolik ,aby se zadluzil uz tak zadluzenych bank na zapade,stat-Amerika ma dluh 8 trilionu dolaru,ale presto chteji "dobivat svet"za kazdoucenu,tedy i za cenu valky,nebot v historii vzdy najdeme klasicky priklad ,kdy od hospodarske krise se presalo na valku,pan zidovsky filosof Frankau radil goyimum,jdete do valky,jako te dradi Americanum ve Washingtonu,Rumsfeld a jini.
Daily Express-March 24. 1933. No.10.258.


Mr Frankau Philosopher.
“Dear ,sentimental English”.
Protest against the treatment of Jews in Germany,made at a Delphian Coterie dinner in London last night,induset Mr. gilbert Frankau,the novelist,to make a piquant speech. “A war would bea great idea” he said. “Another war would give our three milion unemployed employment.”
“I would suggest consription for this country. It would be imensly popular”.
“ But the British public do not care damm for the Jews of Germany. All they care about is , who is going to win the Grant national.”
“I adore,us a philosopher, to see damm sentimental English skriming with rage and yet refusing to do anything about it.”
“The British people were the original jews,they always creaitted anybody who did a spot of work.”



38017

4.12.2004 4:18

Ukrajina - velká reality show?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Krysy skacou pres palubu,posledni bude lord Greenspan.

The rats who have left the ship since Bush’s second selection to the presidency of the United States. But he's such a wonderful man... who wouldn't want to work for such a swell guy? Start with these people...

The latest rat Tommy Thompson - Health and Human Services

Colin Powell - Secretary of State
Richard Armitage - Assist. Secretary of State
John Danforth - UNAmbassador
John Ashcroft - Attorney General
Tom Ridge - Homeland Security
Don Evans - Commerce Secretary
Spencer Abraham - Energy Secretary
Rod Paige - Education Secretary
Ann Veneman - Agriculture Secretary
Cofer Black - State Dept. Advisor
Ben Ginsburg - Lawyer for Campaign
Amit Yoran - Cybersecurity Chief DHS
Harvey Pitt - SEC Chairman
Deal Hudson - Advisor on Catholic Issues
Stephen Friedamn - Economic Advisor
Michael Scheuer -Chief of CIA - Bin Laden Station
John E. McLaughlin - CIA Deputy Director
Stephen Kappes - CIA Deputy Director For Operations
Michael Sulick - CIA Associate Deputy Director
Robert Blackwill - National Security Council
Dolar je v problemu a to se odrazi v celem svete,tedy i na Ukrajine,kam prijde IMF s nejakym pomocnym navrhem.
Dnes je nejnebezpecnejsi moment vaseho zivota ,kdyz Vam nekdo nebidne pomoc,bohuzel je to tak ,kolik Rusu okradlo IMF o celozivotni uspory.
To je to,ceho se Ukrajici boji,to je to,co prodelal cely asisky kontinet,nakonec ,se Malajsie nepridala,uzavrela dolaru hranice a zadna katasrofa se u nich nekonala,dnes razi zlaty dinar,jako svoji obchodni menu a jini nasleduji.


38018

5.12.2004 1:10

Ukrajina - velká reality show?

trodas 82.?.?.?

Problemy bezcenneho papirku zvaneho dolar dopadnou hlavne na amiky. Eurozona jede na eura a nezajem.
Naopak z toho muzeme jen profitovat, jako amici profitovali z toho, ze dolarem se mezinarodone platilo - hlavne za ropu - tiskli si tak bezcenne papirky, nepodporene zadnym zlatym pokladem, rezervou, nicim - a dostavali za to zadarmo sluzby a zbozi. Uz aby tomu byl preci sakra konec [vyplazený jazyk]
Dyt co z te emeriky mame? Jen debilni filmy a odpadni kulturu stupidnich hamburgro/popcorcorn/cocacola konzumentu u TV.

38031

5.12.2004 9:30

RE: Ukrajina - velká reality show?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 38031

trodas, od vas by se clovek urcite neco naucil [chechtot]

38037

5.12.2004 19:25

RE: Ukrajina - velká reality show?

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38031

Dyt co z te emeriky mame? Jen debilni filmy a odpadni kulturu stupidnich hamburgro/popcorcorn/cocacola konzumentu u TV.

trodas -- 82.?.?.?


Pockejte az budete dospely. Ted jste jen opravdu u tech
debilnich filmu. Pockejte, az poznate filosofii, trebas
Americke ustavy. Pockejte az poznate trebas vyspelost
americke medeciny, technologie. Povahu prumerneho ameri-
cana. Pockejte az se vas dusevni rozhled dostane na uro-
ven,kdy budete chapat a rozumet pokroku ktery Amerika
rozdavava celemu svetu. Ten zakladni princip demokracie
a rovnosti. Pockejte az poznate, ze tato zeme 180 sveto-
vych kultur, zije zde v relativni snasenlivosti.
Na to vsechno neprijdete pres noc, to vam nebude dano s
"hury". K tomu budete potrebovat hodne premysleni a
studia. Porovnavani. Nebude to lehne. Ale otevrou se vam
oci. Ono to chce jedno, premyslet, studovat. Je velice
lehke provadet negativni soudy. To nic nestoji. Dokonce
ani minutu premysleni.
Mnoho zdaru vam preje.

38044

5.12.2004 21:05

RE: Ukrajina - velká reality show?

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 38044

>Pockejte az budete dospely. Ted jste jen opravdu u tech
>debilnich filmu. Pockejte, az poznate filosofii, trebas
>Americke ustavy. Pockejte az poznate trebas ...

trebas to vubec nebude potrebovat, pane Lojzo!
trebas bude mit lepsi, nez je americka...
trebas bude mit nadpis THX GOD IT'S FRIDAY a podepise ji Venca CHladek a nastanou lepsi a poctivejsi casy tady v Cesku.....nesnazte se to pochopit,...to byste musel zit zde, takze mladym Cechum radej nic nepodsouvejte.
A az bude neco chtit vedet o USA, tak se urcite nebude chodit ptat.
Pojede, prozije ....pak at si udela vlastni, ...kvalitnejsi nazor.
Pekny den, preji

38048

5.12.2004 21:06

Ukrajina - velká reality show?

Lev 82.?.?.?

Reakce na 38044

Pockejte az budete dospely. Ted jste jen opravdu u tech
debilnich filmu. Pockejte, az poznate filosofii, trebas
Americke ustavy. Pockejte az poznate trebas vyspelost
americke medeciny, technologie. Povahu prumerneho ameri-
cana. Pockejte az se vas dusevni rozhled dostane na uro-
ven,kdy budete chapat a rozumet pokroku ktery Amerika
rozdavava celemu svetu. Ten zakladni princip demokracie
a rovnosti. Pockejte az poznate, ze tato zeme 180 sveto-
vych kultur, zije zde v relativni snasenlivosti.
Na to vsechno neprijdete pres noc, to vam nebude dano s
"hury". K tomu budete potrebovat hodne premysleni a
studia. Porovnavani. Nebude to lehne. Ale otevrou se vam
oci. Ono to chce jedno, premyslet, studovat. Je velice
lehke provadet negativni soudy. To nic nestoji. Dokonce
ani minutu premysleni.
Mnoho zdaru vam preje.
________________________________________________________________

Lojzicku, vse pozitivni, co zde o teto zemi "zaslibene", pisete, je castecna skutecnost. Vyjimka je ale o ustave teto zeme, ktera byla nekolikrat porusena. A co tak neco negativniho o teto nasi nove domovine - vite neco ? Na priklad, ze v teto zemi vladne klan assholes, kteří nas řítí do řiti - bez hlubokeho studia Lojzicku a bez emoci ! [cool]

38049

6.12.2004 17:52

RE: Ukrajina - velká reality show?

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38049

Vyjimka je ale o ustave teto zeme, ktera byla nekolikrat porusena.

Moudry pane Lve, napiste, kdy byla ustva USA porusena.
Staci jen jeden jediny priklad.

38066

6.12.2004 18:06

RE: Ukrajina - velká reality show?

Lev 82.?.?.?

Reakce na 38066

Vyjimka je ale o ustave teto zeme, ktera byla nekolikrat
porusena.

Moudry pane Lve, napiste, kdy byla ustva USA porusena.
Staci jen jeden jediny priklad.
____________________________________________________

hm, aspon jeden priklad ?, no dobra, tak aspon ten jeden: "ze jsme si vsichni !! rovni !!" Verite tomu Lojzicku ? [velký smích]

38070

6.12.2004 22:13

RE: Ukrajina - velká reality show?

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38070

Pane Lev,
no samozrejme !!!!!!!!!!!!

Vy jste taky musel vysvetlovat na TV celemu svetu
ze jste semenem postrikal modre saty slecny Moniky?



38078

6.12.2004 16:02

RE: Ukrajina - velká reality show?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 38044

>>Dyt co z te emeriky mame? Jen debilni filmy a odpadni
>>kulturu stupidnich hamburgro/popcorcorn/cocacola konzumentu
>>u TV.
>>trodas -- 82.?.?.?
>>

>Pockejte az budete dospely.

Lojzo,má-li trodas čekat, až bude dospělý, tak ty už dospělý nikdy nebudeš. Znáš to, jak ve stáří se člověk navrací do dětských let. Tak ty už jsi jistě někde na úrovni MŠ a směřuješ k jeslím.
Hájíš tady právo na svůj odlišný názor, ale jiným právo jejich názory upíráš. Každého s jiným názorem považuješ za nedospělého a nevzdělaného.
Není to náhodou tím, že nedospělý a nevzdělaný jsi ty sám?
Kdy už to konečně pochopíš???

38063

6.12.2004 17:50

RE: Ukrajina - velká reality show?

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 38063

Karlicku, ja jsem trosku pomaly, vies?
Za to, ale vim, ze jsou lide, kteri si jenom a
jenom stezuji. Pro ne je vsechno negativni. Oni
jsou nespokojeni tim okamzikem, jak rano otevrou
oci. A kdyz jsou vecer spat, jdou spat plni horko-
sti. Zde nejde jen o otazku jestli ta ci jina zeme
je dobra, nebo spatna. Jestli ta vlada vladne dobre
ci dela psi kusy. Oni proste vidi vsechno cerne.
To neprameni s toho, jestli tito lide znaji ci neznaji
podstatu veci. Oni jsou proste nespokojeni. Byli, jsou
a vzdycky budou. O tom ja taady pisi. Podivej, se trebas
na svoje prispevky. Najdi me jen jeden, kdy jsi napsal
ze neco je dobre. Neco s ceho mas jen trochu radost.
Vis, co myslim. Dejme tomu, ze jsi zde napsal 100
prispevku. Je tam jeden positivni ?

38065

6.12.2004 22:50

RE: Ukrajina - velká reality show?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 38065

>Karlicku, ja jsem trosku pomaly, vies?
>Za to, ale vim, ze jsou lide, kteri si jenom a
>jenom stezuji. Pro ne je vsechno negativni. Oni
>jsou nespokojeni tim okamzikem, jak rano otevrou
>oci.

> Podivej, se trebas
>na svoje prispevky. Najdi me jen jeden, kdy jsi napsal
>ze neco je dobre. Neco s ceho mas jen trochu radost.
>Vis, co myslim. Dejme tomu, ze jsi zde napsal 100
>prispevku. Je tam jeden positivni ?
>
Lojzíku, tady na Zvědavci je takový systém, že se můžeš podívat na jednu stránku a tam máš všechny příspěvky od jednoho autora. Jsou spočítané a můžeš si je přečítat do alelujá.
Tak si můžeš najít i moje příspěvky a najít si tam pozitivní i negativní.
Abys ušetřil čas a námahu, tak ti mohu předem říci, že např. každá zpráva o zabitém okupantovi v Iráku nebo kolaborantovi ve mě vyvolává velkou radost. Říkám si, zase o jednu zlou duši na světě míň.
Jinak radostí ve svém životě mám poměrně dost. Jsem slušně hmotně zabezpečený a sám svým vlastním pánem. Moje práce mě baví. Pracuji pro různé lidi mimo jiné i z Kanady a USA. Stýkám se přitom s lidmi, pro které není problém být zítra v Emírátech, pozítří na Kubě a popozítří třeba v Manile nebo v některém africkém městě.
Mám i další záliby, mimo jiné i tu, kterou mi tady Včelička neustále závidí.
Potěšení mám z dětí i vnoučat. Přál bych si pro ně lepší svět, než je ten dnešní, ovládaný loupeživým americkým četníkem. Proto ode mě nemůžeš očekávat pozitivní příspěvek, který by se týkal americké vlády a její politiky.
Lidi tvého druhu lituji, že mají pouze velmi zúžený obzor a následkem toho nedostatek kritického myšlení.

38079

6.12.2004 23:58

RE: Ukrajina - velká reality show?

Lev 82.?.?.?

Reakce na 38079

Spravne vysvetleni pane Karle z Cech. No jo ale, pro vedce Lojzickova kalibru, je vse zbytecne vysvetlovat. Voni totiz Lojzicci, maj svoji hlavu a co je v ni naprogramovany, tak s tim se pohnouti uz neda. [pláč]
__________________________________________________________

Pane Lev,
no samozrejme !!!!!!!!!!!!
Vy jste taky musel vysvetlovat na TV celemu svetu
ze jste semenem postrikal modre saty slecny Moniky?
Lojza -- 70.?.?.?
___________________________________________________________

Pane Lojzicku, prominte, ale k tomu odpoved nemam. Asi jste si me s nekym spletl. [zahanbení]

38081

7.12.2004 0:49

Ukrajina - velká reality show?

Lojza 70.?.?.?

že např. každá zpráva o zabitém okupantovi v Iráku nebo kolaborantovi ve mě vyvolává velkou radost. Říkám si, zase o jednu zlou duši na světě.

No a ja jsem se chtel po tobe vedet, jen pomer mezi
tvojimi positivnimi a negativnimi prispevkama. A dozve-
del jsem se, ze ti delaji radost ty potoky krve s urezanych
hlav Italskych delniku, ci urednic ruznych velvyslanectvi
co jsou v Iraku. Pises, ze jsi velice rad kdyz umiraji
desitky kluku trebas ze San Diega ci New Yorku, jen
proto, ze maji na sobe zelenou uniformu. Dela ti velikou
radost, ze uz jich tam zemrelo malem 1,200.
Skoda, ze zijes v presvedceni, ze ti vrahove v Iraku
jsou vlastenci Iraku. Skoda, ze jsi jeste neprisel na
to, ze jsou to vlastne pokracovatele politiky Saddama,
ktery bez nechal vyvrazdit vice jak 2 miliony svych
spoluobcanu.
Mozna, ze mam zuzeny obzor sveho mysleni a nedostatek
kritickeho mysleni. Ale Karle, nikdy me neudela vrazda
cloveka statnym. Ani v Iraku ani trebas v Dolnich Vrbkach.
V tom se velice moc rozchazime. Ve skutecnosti jsem vlastne
velice rad, ze mam tento zuzeny obzor a nedostatek mysleni
ze za vrazdou vidim jen a jen zase vrazdu. Kdyz jsem videl
to urezavani hlav v TV bylo me moc zle, nevyslovne zle.
Ty pises, ze ti to vyvolalo velikou radost !!!!!!
Jak to vysvetlis svym detem a vnoucatum ?


38084

7.12.2004 9:42

RE: Ukrajina - velká reality show?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 38084

Mily Lojzicku. S politovanim musim konstatovat, ze vam jeste nedoslo, ze veskere urezavani hlav, potoky krve na vsech stranach, jsou ZAVINENY !! ( musim se nyni kontrolovat, abych nebyl moc vulgarni, takze to napisu slusne ): loutkovym klanem z Bileho domu. Kdyby nebylo tech motherfuckers, z bilouckeho domova, pak by jste Lojzicku byl osizeny videt v TV ty urezane hlavy a potoky krve, tech hochu ze San Diega, ci New Yorku.

Pokud to jeste dnes Lojzicku nevite, tak nasi hosi, diky Bilemu domu, jsou v Iraku nezakonne a hlavne! na lzivych "podkladech". Nezapomente jeste mily Lojzicku, ze bylo Americany a "spojenci" v Iraku zabito ( zavrazdeno ), vice jak sto tisic civilnich obyvatel = bezbrannych, neozbrojenych, deti, zen a starcu. A to vas Lojzicku "srdce" neboli, nad tou statistikou ? Vite Lojzicku, clovek musi byt vzdy v realu a v obraze.

38096

7.12.2004 12:28

RE: Ukrajina - velká reality show?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 38084

>Pises, ze jsi velice rad kdyz umiraji
>desitky kluku trebas ze San Diega ci New Yorku, jen
>proto, ze maji na sobe zelenou uniformu.
>Skoda, ze zijes v presvedceni, ze ti vrahove v Iraku
>jsou vlastenci Iraku. Skoda, ze jsi jeste neprisel na
>to, ze jsou to vlastne pokracovatele politiky Saddama,
Bohužel stále žiješ v bludu, v zajetí propagandy americké vlády. Vzpomeň si na prohlášení Bushe po 11.9.2001, že USA jsou ve válce a proto informace, co půjdou do medií, nebudou vždy jen pouhá pravda. Že i media musí sloužit úspěšnému vedení války a proto budou zveřejňovat i informace klamavé.
Tobě uniká skutečnost, že dnes partyzánským způsobem proti okupantům bojují společně jak skupiny bývalých prosaddámovských sunnitů, tak i Saddámem utlačovaných šíitů. Již samotná tato skutečnost by ti mohla pomoci otevřít oči a zjistit, že to žádní pokračovatelé politiky Saddama rozhodně být nemohou.
Ti kluci v zelených uniformách ze San Diega či New Yorku, vybavení nejmodernějšími zbraněmi, jsou faktickým represivním nástrojem proamerické okupační správy Iráku. Oni v Iráku nejsou doma, nemají tam co pohledávat, domácí lidé o ně nestojí. Přesto setrvávají v cizí zemi a zabíjejí tam partyzánské bojovníky i civilisty včetně dětí, zavírají do věznic po stovkách nevinné lidi a někdy i mučí. Tamní obyvatelstvo terorizují a ponižují nerespektováním jejich zvyků, tradic, náboženského smýšlení a náboženských svatyň, bojovou činností ničí jejich domovy, jejich zdraví i životy. Proto vlastenci proti nim (a proti okupační správě) bojují jediným způsobem, který je v daných podmínkách možný – vedou partyzánskou válku.
Ti kluci v zelených uniformách a jejich civilní poradci včetně izraelských jsou pravou příčinou toho, že bohužel v Iráku umírají i jiní mladí Američané a další cizinci, kteří přijeli do Iráku se záměrem skutečně Iráčanům v jejich těžkém životě pomoci a přispět ke znovuvybudování americkými nálety a bojovými akcemi poničené infrastruktury. Ono se na ulici těžko rozeznává, který cizinec přijel do Iráku s čistými úmysly a který je tam na špinavou práci pro americkou vládu.
>Ale Karle, nikdy me neudela vrazda
>cloveka statnym. Ani v Iraku ani trebas v Dolnich Vrbkach.
>V tom se velice moc rozchazime. Ve skutecnosti jsem vlastne
>velice rad, ze mam tento zuzeny obzor a nedostatek mysleni
>ze za vrazdou vidim jen a jen zase vrazdu.
>Jak to vysvetlis svym detem a vnoucatum?
Domníváš se snad, že člověk zabitý americkou bombou, raketou, tankovou střelou je na tom líp, než zabitý střelou ze samopalu nebo po domácku vyrobenou bombou?
Podle mě každý mrtvý je ztráta jedinečného lidského života. Rozlišovat pak lze jen, přišel-li člověk o život naprosto bezdůvodně při válečné akci agresora nebo vědomě se vystavil nebezpečí smrti v zájmu svého národa a vlasti anebo v zájmu světovládných plánů americké vlády. Pokud někdo jde dobývat cizí území, musí s možností své smrti počítat a když se jí dočká, je to smrt zasloužená. Je to odplata.

38098

7.12.2004 13:37

RE: Ukrajina - velká reality show?

Lev 82.?.?.?

Reakce na 38098

Absolutne spravne pane Karle z Cech. I kdyz jsem cechoamerican, tak s vami Karle musim !! souhlasit. Neda se zabranit rozumnym uvaham i faktum. Nekdo si zde mysli, ze bude a nebo musi byt "bity" a nebo spravny American, kdyz bude fandit Bushovi a jeho klanu. Ba naopak, pro me je americky patriot - vlastenec ten, ktery se snazi zastavit nesmyslne krveproliti, vyprovokovane loutkovou a lzivou vladou z Bileho domu.

Ti, kteri podporuji okupaci Iraku, ci Palestiny, jsou podle me lide s poradne vymytymi mozky a k tomu jeste fašouni a nacci. Moznana i asskissers a brownnoses, neocons and zion's.

P.S. Napsal jsem Karle dlouhy clanek, ktery se zde neobjevil. Skoda. Pana Stworu, ale nevinnim. Asi jsem to nekde bud casove, nebo znakove ( vic znaku - slov ), přepísk. Jinak mi Karle hovorite z duse. At se nasi NEZDRAVI oponenti podelaji !!

38100

7.12.2004 1:50

Ukrajina - velká reality show?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

shledl jsem film o Ukrajine ,kde stale mnozi pozustali hledaji ,kde zkoncili jejich pribuzni ,co padli do rukou bolseviku ,tedy neslavne zname NKVD a tak v jednom miste ,kde kdysi bylo velitelstvi NKVD byl sad plny ruzi a tak mnozi na zaklade povesti se dozadovali odkryti ruzi a nahlednout do spodnich vrstev a obevili hromadny hrob nekolika stovek obeti,mnozi s hlinou v puse ,dukaz ,ze byli pohrbeni zaziva ,tehotne zeny a kostry deti-to je strasna minulost Ukrajiny,ale v dome je na zdi pametni deska padlich hrdinu NKVD a vsichniz de jmenovani konci na stein,vsichni zide,jez padli ve jmenu revoluce,kdyz se jim pri akcich vrazdeni prihodilo neco s cim nepocitali.
Takze ,Ukrajina v ,mnohych mistech ma silne patrioticke vzpominky na dny hruzi,kdy 8 milionu zemrelo hlady a v zemi vypukl kanibalismus a tak ,dnesni Ukrajinci,co nezapomeli ,chteji zidy ven z Ukarjiny,coz je vytrubovano ,co by antisemitismus,ktery ovsem s temi 8 miliony hlady zahynulymi nema naprosto nic spolecneho,to je odpovednost Moskvy a ne jejich zidu,ackoliv v te Moskve z 520 "rudych komisaru" sedelo 486 zidu,co se stacilo dokazat,tak ,jak i popravci ceta cara byla vylucne slozena ze zidu,jez zavrazdili cara na zidovsky rozkaz,jez si dal prizvisko "revolucni",ale ve zkutecnosyi byl zidovskym rozkazem.
Takze ,Ukrajina a Ukrajinsky lid je na krizovatce ,kterou cestou se dat,ktere mensi zlo v tomto svete zvolit,ZAPAD a divat se jak Americani umiraji pro zidy v Iraku a nebo VYCHOD ,kde PUtin je obklopen zidovskymi obchodniky.
Tezka volba,ze ano ?
Nejlepsi by bylo udelat se sami pro sebe,ale takovy kandidat neni ve volbach!!!!!

38088

7.12.2004 2:13

Ukrajina - velká reality show?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Co rika na Ukrajinu Pat Buchnan z Ameriky;Laughland is saying the Yushchenko demonstrations may be as phony as that U.S-Albanian war in the Dustin Hoffman-Robert DeNiro film Wag the Dog. He calls Pora "an organization created and financed by Washington," like Otpor and Kmara, which were used in Serbia and Georgia to oust leaders Washington wished to be rid of. Pora's symbol, writes Laughland, depicts "a jackboot crushing a beetle."

If the United States has indeed been interfering in Ukraine to swing the election of a president who will tilt to NATO, against Moscow, we are, as Steele writes, "playing with fire."

"Not only is [Ukraine] geographically and culturally divided – a recipe for partition or even civil war – it is also an important neighbor of Russia. ... Ukraine has been turned into a geostrategic matter not by Moscow, but by the U.S., which refuses to abandon the Cold War policy of encircling Moscow and seeking to pull every former Soviet republic to its side."

Our most critical relationship on earth is with the world's other great nuclear power, Russia, a nation suffering depopulation, loss of empire, breakup of its country, and a terror war. That relationship is far more important to us than who rules in Kiev.

For us to imperil it by using our perfected technique of the "post-modern coup" – as we did in Serbia and Georgia and failed to do in Belarus – to elect American vassals in Russia's backyard, even in former Soviet republics, seems an act of imperial arrogance and blind stupidity.

Congress should investigate NED and any organization that used clandestine cash or agents to fix the Ukrainian election, as the U.S. media appear to have gone into the tank for global democracy, as they did for war in Iraq.

38090

7.12.2004 23:13

Ukrajina - velká reality show?

P.W. wibs (zavináč) iol (tečka) cz 213.?.?.?

Láďo oprav: Centrum ve prospěch odporu bez násilí, ten překlad z polštiny je o ničem.

38114

8.12.2004 6:13

Ukrajina - velká reality show?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Posledni zpravUkrainian Parliamentarian Suggests Jailing Freemasons
Created: 07.12.2004 15:04 MSK (GMT +3), Updated: 15:04 MSK, 17 hours 58 minutes ago


MosNews


Ukrainian MP Taras Chornovil has suggested that the country’s parliament, the Supreme Rada, introduce criminal responsibility for Freemasonry, the MigNews web-site reported on Tuesday.

Taras Chornovil is the son of the late nationalist leader Vyacheslav Chornovil, and his appointment as an adviser to presidential candidate Viktor Yanukovich on West-Ukrainian affairs earlier this year provoked much criticism in nationalist circles. He will head Yanukovich’s campaign headquarters in the repeat of the controversial second round of Ukrainian presidential elections.

He has submitted to the Rada a bill entitled “On amendments to the Criminal Code of Ukraine”, according to which, membership of Freemason organizations, or any other organizations that require rituals and oaths of higher priority than the current law, must be punished by a jail sentence of up to three years.

The bill also reads that the members of Masonic organizations who are Ukrainian civil servants, law enforcers or military servicemen must be jailed for three to seven years.

Ukraine’s president, members of parliament, civil servants of ministerial rank, military servicemen and law enforcers of the rank of major-general or higher, if discovered to be members of Freemason organizations, may face up to 10 years in prison.

If the membership in a Masonic organization causes deaths, a threat to Ukraine’s national integrity -zkraceno

38123

10.12.2004 2:16

Ukrajina - velká reality show?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Sledujeme udalosti na Ukrajine,vime,ruzna historicka pozadi Ukrajiny a u Krajinskeho lidu,takze "obilnice Evropy" ,ktera prodelala hladomor a zaplatila cenu 8 milionu krestanu mnohe nezapomela ,coz se odrazi v techto dnech ve volebnim usili,ale ,jaky je vztah k nam Cechum v dnesnich dnech. Noviny Blesk prinesl zajimavy clanek,ktery mi vystrihnuty poslal pritel z Prahy a nadpis ma;Stane se Ceska republika v nejblizsich letech ruskou guberniii,jinak tucnymi pismeny je mraky ve skutecnosti...,tak tedy oficielne Karlovy Vary jsou casti Ruska a Ukrajincu,tedy ,legalne je jich v Ceske republice 39 000 ,ale odhaduje se na 200 000 a je to znat v mnoha hlavnich mestech ,kde jen kvete ,tak zvana 'ruska mafie",ktere zacinaji patrit hoteli,cestovni kancelare,vedle tradicniho ruskeho zbozi Vam nabydnou i knihy ,skupuji nemovitosti ,kde se da a zacinaji stavet sve domy,dle jejich stilu,,zacinaji mit sve salony, kulturni domy ,proste,pomalu meni Cechy k obrazu svemu.Dobre je nam znamo ,ze tech vlivu ,pres majetky a obchod je nekolik a tak je otazkou ,kdo nakonec ziska srdce Evropy ,komu se Cesi uplne rozprodaji.Takze ,otazka voleb na Ukrajine ma sve pozadi ,jak v samotnem Rusku,ktere nechce ztratit bezpecnost svych hranic na zapade a take vliv voleb na pomery v zapadni Evrope ,v Cechach a Polsku,kde brzo domaci domorodci mozna zjisti,ze udelali nekde chybu,az se rozhlednou a zjisti,ze se veci natolik zmenily ,ze uz vlastne v Cechach ani neziji,ale maji se dobre,zatim ,tedy.

38197

Příspěvků: 74

30.11. 01:22 Peleška Milan  Ukrajina - velká reality show?
30.11. 08:05 qwe  Ukrajina - velká reality show?
30.11. 08:12 qwe  Ukrajina - velká reality show?
01.12. 11:31 Karel z Čech  RE: Ukrajina - velká reality show?
30.11. 08:34  Ukrajina - velká reality show?
30.11. 15:33 eee  RE: Ukrajina - velká reality show?
30.11. 15:56 kavol  RE: Ukrajina - velká reality show?
02.12. 18:01 j  RE: Ukrajina - velká reality show?
30.11. 10:03 Viliam Jaroš  krajina utečencov
30.11. 16:04 Vladimír Stwora  RE: krajina utečencov
30.11. 16:32 Jednooký král  RE: krajina utečencov
30.11. 22:41 Peter Veliky  Mam kamarda kterej
01.12. 19:29 Karel z Čech  RE: Mam kamarda kterej
30.11. 22:57 Peter Veliky  Ukrajina - Natura naroda...
01.12. 01:14 Lojza  RE: Ukrajina - Natura naroda...
30.11. 23:07 qman  Ukrajina - velká reality show?
01.12. 01:21 Robert Nohejl  Ukrajina - velká reality show?
01.12. 02:37 Robert Nohejl  Ukrajina - velká reality show?
01.12. 03:04 Robert Nohejl  Ukrajina - velká reality show?
01.12. 05:48  RE: Ukrajina - velká reality show?
01.12. 09:18  Ukrajina - velká reality show?
01.12. 10:44 delta.100  Ukrajina - velká reality show?
01.12. 13:18 Lev  RE: Ukrajina - velká reality show?
01.12. 16:46 delta.100  RE: Ukrajina - velká reality show?
01.12. 13:07 Peter Veliky  zkopírované články v angličtině na Zvedavci
01.12. 18:42 host  Ukrajina - velká reality show?
01.12. 21:38 Peter Veliky  ČSSR zanikla v r. 19..
02.12. 01:07 Robert Nohejl  Ukrajina - velká reality show?
02.12. 06:36 Lojza  RE: Ukrajina - velká reality show?
02.12. 08:04 Lev  RE: Ukrajina - velká reality show?
02.12. 08:24 Adapa  RE: Ukrajina - velká reality show?
02.12. 08:53 Idealista  RE: Ukrajina - velká reality show?
02.12. 19:26 google  RE: Ukrajina - velká reality show?
03.12. 19:29 Peleška Milan  RE: Ukrajina - velká reality show?
03.12. 21:56 Lojza  RE: Ukrajina - velká reality show?
02.12. 14:46 Karel z Čech  RE: Ukrajina - velká reality show?
02.12. 01:46 Robert Nohejl  Ukrajina - velká reality show?
02.12. 07:24 Jan Šimůnek  Ukrajina - velká reality show?
02.12. 22:39 Josef E. Dolecek  Ukrajina
02.12. 23:19 Vcelicka  RE: Ukrajina
02.12. 23:23 Idealista  RE: Ukrajina
03.12. 14:22 Aja  RE: Ukrajina
04.12. 22:50 Josef E. Dolecek  RE: Ukrajina
05.12. 18:41 Aja  RE: Ukrajina
09.12. 11:26 Josef E.Dolecek  RE: Ukrajina
09.12. 19:15 Aja  RE: Ukrajina
10.12. 10:39 Josef E.Dolecek  RE: Ukrajina
03.12. 02:18 Robert Nohejl  Ukrajina - velká reality show?
03.12. 02:39 Robert Nohejl  Ukrajina - velká reality show?
03.12. 02:55 Robert Nohejl  Ukrajina - velká reality show?
03.12. 08:45 Vcelicka  RE: Ukrajina - velká reality show?
04.12. 03:55 Robert Nohejl  Ukrajina - velká reality show?
04.12. 04:18 Robert Nohejl  Ukrajina - velká reality show?
05.12. 01:10 trodas  Ukrajina - velká reality show?
05.12. 09:30 Vcelicka  RE: Ukrajina - velká reality show?
05.12. 19:25 Lojza  RE: Ukrajina - velká reality show?
05.12. 21:05 Idealista  RE: Ukrajina - velká reality show?
05.12. 21:06 Lev  Ukrajina - velká reality show?
06.12. 17:52 Lojza  RE: Ukrajina - velká reality show?
06.12. 18:06 Lev  RE: Ukrajina - velká reality show?
06.12. 22:13 Lojza  RE: Ukrajina - velká reality show?
06.12. 16:02 Karel z Čech  RE: Ukrajina - velká reality show?
06.12. 17:50 Lojza  RE: Ukrajina - velká reality show?
06.12. 22:50 Karel z Čech  RE: Ukrajina - velká reality show?
06.12. 23:58 Lev  RE: Ukrajina - velká reality show?
07.12. 00:49 Lojza  Ukrajina - velká reality show?
07.12. 09:42  RE: Ukrajina - velká reality show?
07.12. 12:28 Karel z Čech  RE: Ukrajina - velká reality show?
07.12. 13:37 Lev  RE: Ukrajina - velká reality show?
07.12. 01:50 Robert Nohejl  Ukrajina - velká reality show?
07.12. 02:13 Robert Nohejl  Ukrajina - velká reality show?
07.12. 23:13 P.W.  Ukrajina - velká reality show?
08.12. 06:13 Robert Nohejl  Ukrajina - velká reality show?
10.12. 02:16 Robert Nohejl  Ukrajina - velká reality show?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 101 čtenářů částkou 14 640 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Když dojdou argumenty: "Novinářka" z Deníku N dala facku redaktorovi Sputniku22.11.19 21:08 Česká republika 3

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 25

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 4

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
25,50 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,20 Kč
100 japonských jenů
21,28 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 846,85 Kč
1 unce stříbra
394,06 Kč
Bitcoin
165 120,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 192