Diskuze k článku

Losna nebo Mažňák?

Příspěvků 23

26.6.2004 10:57

Losna nebo Mažňák?

jo 63.?.?.?

Vynikajicně napsané. Je mi z toho nevolno. NDP jsou zakuklený komouši. K funkcnosti by vláda měla uvolnit řetěz z kontroly zbraní a toho se moc bojí. On by to někdo vyčistil. Řekni kolik máte paki, indů a negrů v Torontě, je to 54% nebo jen 52%? Bez rasismu, tohle vytváří místní mafie.
Chybí tady článek o bílých otrocích který by si zvláště v tomto případě zasloužil napsat.

30158

26.6.2004 11:58

Losna nebo Mažňák?

Martin Bajer 212.?.?.?

ad Linux:
Linux je Svobodný Software šířený pod GNU GPL. Licence chrání svobodu kódu, což je více než jen možnost se do něj podívat. (www.gnu.org)

ad volby:
"Volby" nejsou volbou, nýbrž jen iluzí volby. Výsledek je dopředu dán. Proč tedy volit ? Tím se politikům dává do rukou argument "zvolili jste si nás".
Je v Kanadě stanoveno minimální procento voličské účasti, aby byly volby platné resp. při jak malé účasti jsou volby neplatné ?

30161

27.6.2004 3:00

Losna nebo Mažňák?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jestli mne pamet neklame:Rychle Sipy presli Dlouhou ulici,ktera byla tou hranici mezi Stinadli a novou casti,tu se jeden z Vontu oddelil od zkupiny a vyhruzne se otocil k Rychlym Sipum ,s otakzkou ,:Jses pro Losnu a nebo Maznaka? Jindra Hojer se napul otocil a rekl ,treba pro Bahnaka !!
Teprve ted si uvedomili ,jak odpovedi mohli uvrhnout na sebe podezreni,ze nejsou ze Stinadel.
------------
Tak ,to zkutecne je ,treba ,Bahnaka ,lidem uz je jedno ,kdo jim bude vladnout ,dulezite je mit zamestnani,moci udelat pujcky ,zit v pohode a co bude zitra,koho to zajima ,prosim Vas ,jstlize dokaze miliony lidi zit na dluh a myslisi ,ze siuzivaji a po nas potopa a nekdo jiny to zaplati,tak se stavaji obeti sveho vlastniho omylu,kazdopadne jsou k sobe a svym detem nezotopovedni,ale ,snad jejich deti se svou nezotpovednosti preziji snadne take,nikdo nepocita s nejakym vyuctovacim dnem ,kdy dluh se uz nebude zvysovat ale prejde se na placeni zpet,banka ,vzdy dostala sve peniz ezpet,ale ,stradal ,nekdy z banky nedostal ani korunu.Politicke strany slibuji,ale hospodarstvi upada,pokud statni,tak to hostaplery nezajima ,ale ,konecny dopad si nakonec i toho hostaplera najde,lide si mysli ,ze kazdy den musi najit svou snidani na stole,ze toje zakon,ale ,v historii bylo nekolik krisi,kde hlad hral hlavni roli i v zemich ,ktere kdysi hodne produkovali a ted byly na mizine.Takze ,volic by nemel volit treba Bahnaka,ale zotpovedneho politika k verejnosti a ta by si jej mela hlidat,ne jit po volbach spat na vavriny,referendum by melo politikovi ukazat volbu verejnosti k problemum za predpokladu ,ze verejnost dostane pravdive informace,tudiz tisk a tv by melo byt narodnim informacnim strediskem,volic by mel pravo i po volbach,sveho "neposlusneho kandidata" odvolat zpet z jeho funkce ,opet pomoci referenda,ktere by rozhodlo,zda kandidat stale zastupuje nazory svych volicu,tohle ,je ovsem sen,nebot uplatky a davani darecku politickym stranam by vzalo za sve a tak i mnohy z vlivnych volicu nevidi v referendu svou spasu,radeji voli cestu mamonu a vlivu penez.Jak se rika,ze kazdy je k prodeji,jen kdyz cena je spravna.Lide v podstate nechteji spravedlnost,pokud nejsou sami postizeni nespravedlnosti,ale ,potom ,uz je pozde,stat nemuz eexistovat,jak Dallaska dinastie.

30181

27.6.2004 4:10

RE: Losna nebo Mažňák?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 30181

Aha, tak on to byl Jindra Hojer a ne Mirek Dušín. [smích]

Jinak máte samozřejmě pravdu. Člověk by měl volit, když už pro nic jiného, tak alespoň to menší zlo. Ale občas se stane, že nelze odhadnout, které zlo je menší. A to je, domnívám se, případ současných voleb. Já skutečně nedokážu říct, který z nich je menší lump. A politické platformy jsou si tak podobné, že to vypadá, že od sebe opisovali.

30183

27.6.2004 8:46

RE: Losna nebo Mažňák?

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 30183

pane Stwora, doporucuji shlednuti noveho filmu Farenheit 9/11
verim, ze se vam bude libit, je velmi dobre dan dohormady.

30185

27.6.2004 15:32

RE: Losna nebo Mažňák?

vladimir 212.?.?.?

Reakce na 30185

Kdo je prvni na rade? Kdo je druhý? A kdo je opravdu terorista?


http://www.onlinejournal.com/Commentary/062504Katzspliff/062504katzspliff.html

30190

28.6.2004 17:24

RE: Losna nebo Mažňák?

peter veliky 205.?.?.?

Reakce na 30185

Mily pane Vcelicka:
Veril jste vsemu co Vam tam ten Moore podal na taliri? Ani spetka pochyb?
Ja osobne ho (ten film) nevidel a nechci videt. Videl jsem z nej utrzky a ty mi daly 'ideu' o co mu de.
Uz jeho slampacke vzereni musi kazdemu rici co je asi zac.

30224

27.6.2004 18:42

RE: Losna nebo Mažňák?

kavol 195.?.?.?

Reakce na 30183

>Člověk by měl volit, když už pro nic jiného, tak alespoň to menší zlo.

Ehm, zajímá mě ta otázka již dlouho, ale ještě stále mi nikdo uspokojivě nevysvětlil, proč bych měl volit menří zlo, jestliže mám možnost nevolit zlo žádné? [zmaten]

30198

27.6.2004 21:14

RE: Losna nebo Mažňák?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 30198

>Ehm, zajímá mě ta otázka již dlouho, ale ještě stále mi
>nikdo uspokojivě nevysvětlil, proč bych měl volit menří zlo,
>jestliže mám možnost nevolit zlo žádné? [zmaten]

Protože se vydáváte v nebezpečí, že zlo si zvolí vás.

Když byste si měl vybrat - řekněme - mezi useknutím ruky nebo jen prstu, nechal byste na někom, aby to rozhodl za vás, nebo byste raději zvolil sám? Vybral jsem úmyslně drastický příklad, aby to bylo jasné.

Vždycky je lépe volit menší zlo, pokud můžete. Naproti tomu existují situace, kdy je to opravdu jedno. A to je případ současných voleb.

30204

28.6.2004 19:38

RE: Losna nebo Mažňák?

kavol 195.?.?.?

Reakce na 30204

>Když byste si měl vybrat - řekněme - mezi useknutím ruky
>nebo jen prstu, nechal byste na někom, aby to rozhodl za
>vás, nebo byste raději zvolil sám? Vybral jsem úmyslně
>drastický příklad, aby to bylo jasné.

No pozor, ale proč dáváte dvě možnosti - volit to či ono - když právoplatnou možností je také nevolit nic? Třeba by po pádu systému došlo na sekání hlav, a třeba by se nesekalo vůbec ...

IMHO úpět pod nadvládou nějakého osvíceného monarchy (šéfa mafiánského gangu, který by se potenciálně mohl chopit moci po neúspěchu voleb a pádu demokracie) by v průměrném případě mohlo být lepší, nežli zobat z ruky těm šaškům, co nám vládnou teď [naštvaný]

Já vím, je to příliš optimistický sen, že by nízká volební účast skončila pádem současných stran ... nicméně nic mě nepřesvědčuje, že když se jim nemohu účinně bránit, měl bych je naopak podporovat tím, že jim dám hlas, když ten hlas dát nemusím ...

p.s. Kdyby nebyly poslední volby (do Evropského parlamentu) v tak debilním termínu (copak normální lidi hnijou o weekendech doma, když venku je tak krásně?) anebo kdybych si alespoň mohl vyzvednout volební průkaz i poté, co se ten termín vůbec dozvím (v okamžiku, kdy jsem dostal lístky a tím se dozvěděl podrobnosti, už to nešlo), volil bych KSČM [mrknutí jedním okem]

30230

27.6.2004 9:14

RE: Losna nebo Mažňák?

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 30181

Plane tu mnoho nazoru,ze si lide za to mohou sami a ze jim to vlastne patri.Takove soudy dokonce zasahuji i do osobniho zivota jedince,(zrovna dnes v jine diskuzi)a to ze obet se dopustila tretuhodne chyby-kdyz duverovala a ma tedy platit.
Podvodnikum nakonec prijde zastani ve smyslu-kdyz ten osel Vam veril...Takovy soud vidim jako pouze vysmech.
Politiku a kandidatu je mnoho,jak je ma clovek osobne znat?
A take -opravdu zivot je i o jinych vecech,nez se zajimat jen kontrolou kazdeho ministra.Tak to fungovalo v prvobytne pospolne spolecnosti,kde kazda vesnice mela sveho sefa a zila samostatne.Od dob,co se zacalo spojovat;vesnice pod mesta,mesta pod krajska mesta,krajska pod kapitalni mesto a vse pod jeden stat,kdyz uz par hlav ridi 15 000 000lidi,jak ti lide je mohou osobne znat?V tom svete lzi,reklam,predvolebnich recicek,jak psal pan Stwora,...a po volbach se kazdy zavre ve svem kanclu a obklopi ochrankou...inu,ten pruser,nechat se ovladnout vznikl uz asi davno a jak se vi,cim vice se ustupuje,tim hure se osvobozuje.Ja mam pocit,ze dnes je to totalne v pytli a osvobodit se zatim muze obcas jednotlivec,ktery ma odvahu zit na kraji spolecnosti a jako poustevnik z toho duvodu,ze kdyz vyhlizi od^pudive,svet ho obvykle nechava na pokoji.
Jinak kazdy clovek ma taky sve potreby,treba klidu,praci v prirode,chod sve rodinky,jak ma sledovat hnuti prezidenta a jinych jinak nez pomoci medii,ktera jak vime jsou ovlivnena,jako napr.v Italii Berlusconim,jeho principalni kanal "RAI uno"samozrejme plny takovych kravin,ze clovek opravdu dochazi k zaveru,ze Italove jsou prazdni telata a ze si tam ten rezim,jaky je ted -zaslouzi.Ale prave mam obavy,ze rici obetem-zaslouzis si to,protoze jsi blbec,je moc jednoduche.
Clovek ve sve podstate neni tvoren k vecnym kontrolam a neduvere.Vsichni maji tendenci duverovat,prezidentu,knezi,partnerovi,priteli.
Proto,kdyz nam ukazuji,jak svet venku lze a krade,clovek unaven tim vsim hleda tu duveru aspon doma v rodine a mezi prateli - a proste na te chate okopavajic mrkev ci s vesnicanama povidajic u pivka.
Ted,kdyz je AIDS(mimochodem,verim osobne ze je to nemoc umele vytvorena)se nam snazi vlozit tuto neduveru i mezi nas osobne v partnerstvi.Rozbit zamilovane pary,rozbit rodiny i vztahy mezi rodici a detmy,to vse si uvedomte,ze hlavne o to jim jde,izolovat kazdeho tak,aby uz neveril nikdy nikomu ale takove osamoceni,co prinasi?Samozrejmne oslabeni jedince.
Se systemem politickym uz nic nenadelame,proto se nedivte lidem,kteri treba podvedome se ztahuji do svych rodin a mezi pratele,tam alespon jeste mohou duverovat.A verte ze po duvere touzi kazdy.

30186

27.6.2004 17:43

RE: Losna nebo Mažňák?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 30186

Moc pekne Jasmino, moc pekne - uprimne. Ale nezapomente, ze zijeme v dzungli a jen silni prezivaji. Mozna, ze bych mel napsat "mocni" prezivaji a ovladaji. [cool]

30194

27.6.2004 18:46

RE: Losna nebo Mažňák?

kavol 195.?.?.?

Reakce na 30194

>Ale nezapomente, ze zijeme v dzungli a jen silni prezivaji.

Milý Lve, ovšem nezapomeňte, že ani v džungli není síla vše. Až na Vás přijde někdo chytřejší s puškou ... [mrknutí jedním okem]

30199

27.6.2004 23:13

RE: Losna nebo Mažňák?

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 30199

Ackoliv nejsem velky znalec prirody (prave dzungle),na druhou stranu ma takova divoka dzungle svuj rad,ktery se nemeni.Lovec lovi zvirata oslabena,stara,nemocna.Kazdy zdravy jedinec,i malinky ma sanci prezit.Kazdy ma k tomu svuj styl.
Zbrane hromadneho niceni sejmou lidi bez rozdilu.
A casto je ve spolecnostech videt,jak hlupaci brzdi ty schopne.
Hlupaci,kteri se narodili jiz do zlate kolebky,tedy za sve bohatstvi se nijak nepricinili.
Zvirata po sobe nic nededi,z otce na syna.Kazdy novy zrozenec vstupuje do sveta s holym zadkem a zalezi jen na nem,jakou pozici si v te dzungli vydobije.
Tak si myslim,ze mezi lidma neni dzungle ale jestli nekdo veri na peklo,pak neni pod zemi ale tady,na zemi.

30205

28.6.2004 0:19

RE: Losna nebo Mažňák?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 30199

>>Ale nezapomente, ze zijeme v dzungli a jen silni prezivaji.

>Milý Lve, ovšem nezapomeňte, že ani v džungli není síla vše.
>Až na Vás přijde někdo chytřejší s puškou ... [mrknutí jedním okem]
________________________________________

Ano, správně pane Kavol. Právě ti s tou puškou, přežívají, i když jsou to jen slabí "trpaslíci", ale mají tu pušku a tím jsou i chytřejší. [mrknutí jedním okem] ...... hmm, lev se jde před těmi trpaslíky, raději ukrýt, aby přežil. [cool]

30207

27.6.2004 20:35

Losna nebo Mažňák?

Ariel Blbstein 24.?.?.?

NDP.........tax,tax,tax.
LIBERALS....banda zkoruptovaná,zlodějská.
CONSERVATIVES......Harper aspol.názor na Palestine,makes Hitler look like a nice guy!Harper má nos zarytý do Šarónovi řitě,až je to nechutný.
Takže poprvé po 23 letech nebudu volit ani já,ani dva další voliči v mé rodině,nikoho,bohužel.

30202

27.6.2004 21:08

Losna nebo Mažňák?

Rado 24.?.?.?

H.L. Mencken:

"Demokracia je teória, že prostí ľudia vedia, čo chcú a zaslúžia si to dostať dobre natvrdo".

"... skutočný šarm demokracie tak nie je zjavný demokratovi, ale hlavne jej pozorovateľovi. Tento divák, ako sa mi to javí, má pred sebou predstavenie najvyššieho kalibru. Snáď nie je možné predstaviť si niečo viac absurdné. Aké groteskné pretvárky. Aká prehliadka zjavných imbecilít. Aká znôška podvodov. Je však podvod nezábavný? ... Tvrdím, že podvod demokracie je zábavnejší, než ktorýkoľvek iný, dokonca oveľa zábavnejší než podvod, ktorým je náboženstvo..."

"... demokracia môže byť akousi nevyhnutnou samo-vyvolanou chorobou, podobnou osýpkam. Možno, že je aj niečím viac: je seba-požierajúcou. Človek ju nemôže sledovať objektívne bez toho, aby ho neudivila jej podivuhodná nedôvera v samú seba –– jej zjavná nevykoreniteľná tendencia opustiť celú svoju filozofiou pri prvom príznaku problémov... "

"Ja sa na demokracii bavím náramne. Je neporovnateľne idiotská, a teda aj neporovnateľne zábavná. Vyzdvihuje tupohlavých, zbabelcov, oportunistov, podvodníkov, hulvátov a odroňov? Potom je bolesť spôsobená sledovaním ich vzostupu vybalansovaná, ba prekonaná radosťou zo sledovania ich pádu. Je neprimerane rozhadzovačná, extravagantná a nečestná? Takými sú aj všetky ostatné formy vlády: všetky sú rovnakými nepriateľmi pracovitých a cnostných ľudí..."

30203

28.6.2004 3:42

Losna nebo Mažňák?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

nevolit ,je aktem porazenectvi,naopak napomaha politikum se udrzet v jejich kreslech,jak ,jsem jiz Vyse predepsal ,navrhujte sve kandidaty ,nenechte si vnucovat kandidati,volte nepoliticke -ale obcanske kandidaty,kontrolujte jejich cinnost ,ale i prispivejte k jejich znalostem a politickeho rozhledu svoji informovanosti,jen tak podporite zkutecnou demokracii,Vase cinnost nekonci tyden po volbach ,Vas kanddat je Vam kanddatem po cely rok,tudiz ,informace maji jit obema smery,kandidat ma byt skolen v tom ,co bude potrebovat,kdyz bude zvolen,aby svoji neznalosti se vyhnul chytrosti a politicke mazanosti jeho oponentu.Je jen ajen na lidech ,co si zvoli,kazdopadne,nejit k vobam je akt hlouposti,nebot ,kdybyste dali do voleb sve lidi,sve kandidaty ,tak by Vas volby uspokojovali,nebot Vas hlas by byl slysen a vzat v uvahu,naopak ,kandidat by ve svych volicich videl moralni podporu na pude politicke a hospodarske,jde jen o to nenechat se nechat otravit,to je pravy umysl podvodnych politiku,Vy mate silu ,tak ji pouzijte,kdyz se dokazete sjednotit na vecech obecnych., tak venujte cas a trochu namahy se sjednotit na prosazeni sveho hlasu ,svych myslenek anazoru na veci kolem nas ,nenechavejte toto delat zkorumplovanym politiku.

30208

29.6.2004 15:24

RE: Losna nebo Mažňák?

ladA 193.?.?.?

Reakce na 30208

na kontrolu politiku nema nikdo v zemi cas. kazdej kouka na cesko hleda superstar a pranic ho nezajima, jestli ho politici obkladaj nebo ne. nechci kontrolovat svyho politika, protoze ho volim proto, ze mu duveruji. duveruji tomu, co rekne. bohuzel pred volbami politici cato rikaji neco jineho, nez po volbach.
zastavam nazor, ze nez volit nejmensi zlo, nevolim zadne (viz kavol).
kdyby volby mohli neco zmenit, davno by je zakazali.
nevolit nikoho je urychleni, volit nejmensi zlo je jen oddaleni, setrvavani v soucasnem stavu.
ladA

30256

30.6.2004 7:41

Losna nebo Mažňák?

Jiří Jírovec jirovecj (zavináč) magma (tečka) ca 64.?.?.?

Pane Stworo,

Váš názor, že soukromé kliniky by zkrátily čekací doby je silně povrchní. Kanadské zdravotnictví se v současné době potýká s nedostatkem lékařů a zdravotních sester ma jedné straně a nerovnoměrným rozmístěním služeb na straně druhé. Obojí je pak spojeno s relativním nedostatkem peněz. Zavedení soukromých klinik samozřejmě počet lékařů nezvýší, protože je není kde brát - ledaže lékařská komora zvýší kvóty a změní podmínky pro nostrifikaci titulů získaných mimo Kanadu.

Podle mého názoru se lékařská komora obává, že by zvýšení počtu lékařů snížilo lukrativnost praxí ve velkých městech, protože v podstatě neexistuje mechanismus, který by umístil a udržel lékaře mimo velká centra. Existuje sice možnost lékaře finančně zainteresovat, ale i to má svoje finanční limity a navíc to situaci vlastně neřeší.

Jednostupňový model zdravotnicví je politicko-sociální koncept, který v praxi vždy bude mít výjimky a který vždy bude mít svoje nepřátele. Soukromé kliniky a nemocnice jsou prvním krokem k jeho likvidaci.

Zastánci soukromých klinik a nemocnic (a ve svém důsledku i soukromého zdravotního pojištění) předstírají, že se jimi,jakýmsi zázrakem, uvolní kapacity ve veřejné oblasti. To ale není tak jednoduché. Pomineme-li již zmíněný nedostatek personálu, dostaneme se k druhému problému, totiž k neochotě občana platit dvakrát - jednou do státní pokladny skrz daně a podruhé soukromníkovi. (To je ostatně argument lidí, kteří daněmi podporují veřejné školství a přitom posílají děti do soukromých škol - háček je v tom, že když se "jejich" peníze bude úroveň veřejného školství klesat, protože bude méně prostředků.)

Největší problém je ovšem v tom, že soukromému sektoru nejde o zabezpečení přiměřené péče pro všechny, ale o zisk. To samozřejmě platí i o soukromých pojišťovnách.

Kanadské zdravotnictví má svoje problémy, ale mnohé z nich jsou silně zkreslené politickou propagandou. Když se člověk rozhlédne kolem sebe zjistí, že jen málokdo si opravdu může stěžovat.

V mém okolí je řada lidí, kteří kteří prodělali těžké choroby a operace nebo utrpěli vážný úraz. Když s nimi o tom mluvíte zjistíte, že jeden jako druhý oceňuje péči, které se mu dostalo a v neposlední řadě i to, že nemoc nepřivedla je samé a jejich rodiny k bankrotu.

Bohužel politikové a konec konců i sdělovací prostředky hrají (a nejen v této oblasti) s občany falešnou hru, protože nenabízejí skutečná fakta, ale účelově zaměřenou propagandu.

Zdraví Vás Jiří Jírovec z Deep River

30291

4.7.2004 2:50

RE: Losna nebo Mažňák?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 30291

V tom, co jste napsal, je hodně pravdy. Souhlasím skoro se vším - až na ty soukromé kliniky. Já bych byl pořád pro. V každém případě ta věc je složitější a nedá se odbýt vysvětlením jednou větou, jak jsem udělal já.

Takže k té vaší diagnóze kanadského zdravotnictví bych ještě přidal politikaření pomocného zdravotního personálu, neustálé jejich stížnosti typu nejsou lidi, když ve skutečnosti už teď jsou nemocnice pomocným personálem přeplněné - při nedávném drobném vyšetření a odběru krve v nemocnici jsem postupně prošel rukama asi sedmi administrátorských pracovnic.

Souhlasím s vámi, že to, co chybí, jsou doktoři, ale i to je uměle vyvolaný stav. Doktorů by bylo dost, kdyby to jen lékařská komora povolila, kdyby akceptovali diplomy z jiných zemí, a kdyby přijali na univeristy více zájemců. Už teď přijímají jen asi každého dvacátého.

Zkrátka a dobře, zdravotníci nás v podstatě vydírají. Jejich snahou je profit. A politici nám, jako obvykle, lžou.

30438

5.7.2004 15:08

RE: Losna nebo Mažňák?

Aja 69.?.?.?

Reakce na 30291

Kdyz to hodne zjednodussim,pripomina mi to vsechno onen stary cesky vtip o tom,jak se narodilo socialisticke zdravotnictvi.

Ke kolebce prisly tri sudicky.
Prvni-ja ti preju,abys bylo pro vsechny.
Druha-ja ti preju,abys bylo zadarmo.
Treti-a ja ti preju,abys bylo na vysoke urovni.
Pak se rozrazi dvere a vtrhne urazena ctvrta sudicka,kterou nepozvali.
...tak ja ti tedy,mile soc.zdravotnictvi,preju to,co moje sestry,ale vzdy budou platit jen dve prani:
Budes zadarmo a na vysoke urovni,ale nebudes pro vsechny.
Budes pro vsechny a na vysoke urovni,ale nebudes zadarmo.
Budes zadarmo a pro vsechny,ale nebudes na vysoke urovni.

Na vysetreni u odborneho lekare jsem cekala 14 mesicu,na scaner by to bylo jeste horsi.Na soukrome klinice jsem sla ze dne na den(za $ 750 ufff).
Nestezuji si,konstatuji.Mam totiz pocit,ze by vsechno mohlo byt jinak.

30459

1.7.2004 11:55

Losna nebo Mažňák?

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Doktori-kdysi lidumilove se zmenili na obchodniky se zdravim.kde jsou ty doby ,kdy doktor kolikrate pomohl chudym lidem i ze sve kapsy,take mnozi z nich v chudych oblastech sami zapasili o "preziti".Australie ma nedostatek doktoru,ale mohla by vzit doktory odjinud ,ale doktori v Australii nechteji konkurenci,ktera by jim odebrala pacienty atak jejich komora neuznava doktorske dokumenty z cizi zeme,dobra ,dodame Britske doktory a opet odmitavy postoj doktorske komory,i kdyz mnohde cekaji na operci lide i dav roky na osetreni zubu pro nezametnane i dav roky a i vice ,jen nutne pripady se berou a nebo jen vytrzeni zubu.Pokud prijd edoktor odjinud i kdyz specialista ,tak jej nuti znova udelat doktorsky diplom ,za timco dela podradnou praci v nemocnici,ackoliv ve vnitrozemi na nekterych mistech vubec doktora nemaji.Vzacny pripad se octl na obrazovkach TV ,kde se projednalala kapacita prijmu pacientu,kde "doktor " za dve minuty s uctovanim za navstevu 35 dolaru vystalil redepis ,co dotycnemu je,takze dotycny doktor si prisel jen za hodinu na 1050 dolaru,zatimco delnik v tovarne bere na hodinu 15 dolaru.Ted probehla stavka clenu ,jez pri operaci provadeji uspani pacienta ,udajne ,pro nizky vydelek oproti jinym nemocnicim v jinych statech ,oni si jenom tydne prijdou na ubohych 8 000 dolaru !!!!!

30346

Příspěvků: 23

26.06. 10:57 jo  Losna nebo Mažňák?
26.06. 11:58 Martin Bajer  Losna nebo Mažňák?
27.06. 03:00 Robert Nohejl  Losna nebo Mažňák?
27.06. 04:10 Vladimír Stwora  RE: Losna nebo Mažňák?
27.06. 08:46 Vcelicka  RE: Losna nebo Mažňák?
27.06. 15:32 vladimir  RE: Losna nebo Mažňák?
28.06. 17:24 peter veliky  RE: Losna nebo Mažňák?
27.06. 18:42 kavol  RE: Losna nebo Mažňák?
27.06. 21:14 Vladimír Stwora  RE: Losna nebo Mažňák?
28.06. 19:38 kavol  RE: Losna nebo Mažňák?
27.06. 09:14 Jasmina  RE: Losna nebo Mažňák?
27.06. 17:43 Lev  RE: Losna nebo Mažňák?
27.06. 18:46 kavol  RE: Losna nebo Mažňák?
27.06. 23:13 Jasmina  RE: Losna nebo Mažňák?
28.06. 00:19 Lev  RE: Losna nebo Mažňák?
27.06. 20:35 Ariel Blbstein  Losna nebo Mažňák?
27.06. 21:08 Rado  Losna nebo Mažňák?
28.06. 03:42 Robert Nohejl  Losna nebo Mažňák?
29.06. 15:24 ladA  RE: Losna nebo Mažňák?
30.06. 07:41 Jiří Jírovec  Losna nebo Mažňák?
04.07. 02:50 Vladimír Stwora  RE: Losna nebo Mažňák?
05.07. 15:08 Aja  RE: Losna nebo Mažňák?
01.07. 11:55 Robert Nohejl  Losna nebo Mažňák?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc únor přispělo 112 čtenářů částkou 15 139 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Johanku z Arku ztvární v Orléans míšenka, policie řeší rasistické vzkazy23.02.18 16:58 Francie 2

Buzny sbírají podpisy pod petici požadující svatby. Politici jim jsou nakloněni21.02.18 21:11 Česká republika 7

Neidentifikované vrtulníky v Afghánistánu21.02.18 02:27 Afghánistán 2

Protiruské pogromy na Ukrajině20.02.18 02:04 Ukrajina 1

Švédsky absurdistan. Krátke multikultúrne spravodajské okienko zo Švédska19.02.18 12:29 Švédsko 1

Starosta (soc. dem.): V Castel Volturno diktují pravidla Nigerijci19.02.18 01:36 Itálie 1

Německem i Rakouskem zní: Zrušme poplatky rádiu a televizi18.02.18 21:49 Německo 0

Sociální úřad přiznal migrantce s dětmi 7.345,45 eur měsíčně. Lidé, kteří to rozlobeně komentovali, budou stíháni pro nenávistné podněcování18.02.18 20:10 Německo 3

Dovolená jen pro černé Američanky18.02.18 16:39 USA 2

Berlín: Protestní pochod žen proti islamizaci k belínskému federálnímu kancléřství18.02.18 16:28 Německo 0

Viersen: Afričan znásilnil 65 letou Němku18.02.18 15:56 Německo 1

"Mnichovský diktát" EU: Pokud ministerstva sama neskoncují s rušivými emocemi okolo relokací, nadiktuje "konečné řešení" Rada Evropy18.02.18 15:43 Evropská unie 1

Dívky mizí ze startu formule 1. Jsou v protikladu s normami dnešní doby18.02.18 15:19 Neurčeno 1

Než migrant překročí hranice Evropy...16.02.18 18:35 Neurčeno 3

Vysoká hra Putina: Turecko nakupuje ruské S40016.02.18 16:25 Turecko 7

Transgender kojí15.02.18 14:47 Británie 1

Dva teplí sdílejí fotku "svého" dosud nenarozeného dítěte na Twitteru 14.02.18 17:23 Británie 3

Přihlouplí češti umělci opět školí Zemana a potažmo národ14.02.18 16:45 Česká republika 3

Tak je to tady: vláda znovu hlásí Česko k fiskálnímu paktu14.02.18 16:34 Neurčeno 0

Kto vraždil na Majdane?14.02.18 07:54 Ukrajina 2

Měnové kurzy

USD
20,62 Kč
Euro
25,35 Kč
Libra
28,80 Kč
Kanadský dolar
16,32 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
22,01 Kč
100 japonských jenů
19,29 Kč
Čínský juan
3,25 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
8,10 Kč
Ukrajinská hřivna
0,76 Kč
100 rublů
36,61 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 396,78 Kč
1 unce stříbra
340,84 Kč
Bitcoin
201 902,32 Kč

Poslední aktualizace: 24.2.2018 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 919