Diskuze k článku

Ad Trump

Příspěvků 30

13.7.2017 4:52

ad Trump

Rman 174.?.?.?

Doposud Mr. Roberts ve svych prispevcich ,Jak se rika trefil hrebik na lavicku.
I kdyz jeho posledni prispevek je pesimicky ,je to cista realita v ktere se dnes Trump nachazi.
A jako shodou okolnosti, pred nekolika dny po shednuti dalsiho vystupu Nikki Haley v UN ,jsem is polozil otazku " Ma Nikki Haley vubec dokoncene zakladni vzdelani?"
Jestli ze ma tak musi trpet nejakou zavaznou mentalni poruchou.

358966

13.7.2017 4:57

Horecna destrukcni posedlost

favela 203.?.?.?

v Usa dosahuje vrcholu... Trump ma proti sobe falesna korporacni media s temer absolutni moci, dale obrovskou byrokracii s absolutni moci atd.
.Az prohraje Usa se zhrouti ...Do rozpolcenosti.
Existuji zhruba dve vysledne moznosti...do budoucna..Ta horsi a...
Nepratelstvi /motivovane absolutni nenavisti/ dosahuje vrcholu...
/Muzeme s klidem sledovat.ze," posledni bitva vzplala"/.
US " volby "/stale se to tak nazyva/, nejvice a spolehlive ovlivnuji bilionari a jejich biliony.
.Zbrojni korporace, vsemocne banky a media.
.Kdo je nema za sebou , nebo jich ma mensinu je ztracen.
Ziskat ty potrebne, prostredky,vlivy a styky a penize i ze zahranici !!! Jako napr. Hillary a jini, treba od Sarabie , z uplatku plynoucich z ve vladnich funkci , ktere slouzi predevsim pro rychle zbohatnuti dosazenych , kteri v ruznych formach nashromazdi uplatky , akumulovane do do bilionu....Pro sve zamery.
Po skonceni Obamy a dokonceni jeho a jejich planu , byla urcena Hillary do funkce presidenta!!
Kam nemuze cert /ted uz Satan/, nastrci babu...A kde neni rozum nastoupi nenavist, zivena vedomi nedostatecne menecenosti vseho druhu..
A legalne ilegalni advokatni supove se sletaji na mrsinu.
Doslo jiz na celou Trumpovu rodinu. I s pribuzenstverm.
Tisice zakonu se rusi a vyvraceji navzajem .Pomoci zmatku , disorientace a chaosu tak Umoznuji Giganticky stret dvou vladnoucich,
ale ve skutecnosti jedne elity uchopit ilegalni ale absolutni moc, nad svetem .
Trump a jeho rodina si brousi kudly. Prohlasil, ze savlovy tanec zacne v pondeli. Bude to o zlocinech Hillary.
Ovsem je s tim uplne vedle,/ mimo misu/ !!
Rozhoduje zde nyni a predevsim nenavist proti Rusku. A ovladnuti sveta.
O ZADNOU /zjevenou/ PRAVDU A LEGALITU ZDE ve skutecnosti NEJDE.
/Davno uz mel protivniky neutralizovat, paralysovat, you are fired/.
Paradoxne boj proti Trumpovi je nelitostnym bojem proti nam vsem.
Obsazenim klicovych pozic ve svete /feministky, sexualove vseho druhu, afroarabu atd/ v korporaich , MEDIICH , URADECH , INSTITUCICH a vladach samozrejme PAK zahajila moc konecnou ofensivu /pripravovanou a planovanou jiz delsi cas/, na cely normalni svet.
Propagandy motivovane predevsim NEKONECNOU NENAVISTI /a zavisti/.
/ pramenici Z povahy KOMPLEXU MENECENNOSTI A NEDOSTATECNOSTI/, pak urcuji , rozkazuji pod ruznymi zaminkami treba lidskych prav /vladam, uzakonit dalsi brutalni opatreni proti nam. Pomoci antidiskriminace napr. se vybrali a ustanovili ti kteri maji specialni a tak prednostni potreby !!!
A paradoxne , byl to Orwell , ktery jim ukazal tu spravnou a jedinou cestu vpred...

358967

13.7.2017 16:06

RE: Horecna destrukcni posedlost

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 99.?.?.?

Reakce na 358967

> Propagandy motivovane predevsim NEKONECNOU NENAVISTI /a zavisti/.
>/ pramenici Z povahy KOMPLEXU MENECENNOSTI A NEDOSTATECNOSTI/, pak urcuji ,

Přesně tak. Je za tím obrovský komplex méněcennosti a z toho pramenící nenávist vůči Rusům a obecně vůči slovanům. Je to stejný druh méněcennosti a nenávisti, jaký pociťují barevní proti bílým. Nebo židé vůči Němcům. Nikdy to nepřiznají, ale je to v tom.

Jinak - líbí se mi vaše příspěvky.

358988

14.7.2017 4:18

Posedlosti a komplexy....

favela 203.?.?.?

Reakce na 358988

.....diky za necekanou chvalu, kterou si ani nezaslouzim .Jako kazda chvala nezapomene potesit . Vim, ze to kloudne napsat a presne vyjadrit, jak bych chtel, nesvedu./Uz jsem taky starej/. Radeji ctu prispevky/ clanky a jejich objevovani je pro mne inspiraci, nasi stale slozitejsi skutecnosti .A doufam ze nejake povzbudim .To je asi muj cil/motivace ?.
.Komplexy menecennosti jsem sam /asi jako kazdy ,trpel/ a proti jim celkem i rozumim.
Ale temer vsichni znaji v tech komplexech miru ! Zase me neco napadlo, ale pockam, snad nebude nutne prinest to " ven".
Opravdu me nebavi ani ta kloudna trpelivost se nedostava , verte mi ,vetsinou psat a cokoliv..../Opak asi zpusobuje vrozene "socialni a solidarni " vedomi/,za ktery nemuzu..
A mam hodne rad diskuse. /A p.Altman hned a vystizne uhodl/.
Ale na druhe strane jsem si take vedom , ze existuje neco jako, "Fishing"../varovani/. Pomoci kterych nas vrchnosti chytaji do svych siti...

358997

13.7.2017 19:48

RE: Horecna destrukcni posedlost

Altman 93.?.?.?

Reakce na 358967

Nebyl jsem připuštěn a tak to zkusím znovu.
Když teda ta síla bank, korporací, zbrojařů je tak silná, tak proč to "vyhrál" Trump ?
Protože ta jasná a agresívní odpůrkyně Ruska, jistá Hillary, by neposkytovala takové vedlejší efekty, jaké jsem už popsal ve svém neuveřejněném příspěvku.

358992

13.7.2017 23:30

RE: Horecna destrukcni posedlost

VVP 178.?.?.?

Reakce na 358992

HC je kobylou státní elity - a ta se musí smířit s tím, že její "světovládná" role končí. Tedy vyhrát nemohla.
Ne všichni (zbrojaři, banky, korporace...) patří ke státní elitě, jejich vliv je ovšem silnější - Trump vyhrál.
HC neprošla, protože "její" cesta by vedla ke konci - válečnému, ekonomickému, ekologickému... jednomu z nich či kombinaci všech.

358994

13.7.2017 23:40

RE: Horecna destrukcni posedlost

VVP 178.?.?.?

Reakce na 358967

"/Davno uz mel protivniky neutralizovat, paralysovat, you are fired/"

Když provedete výše uvedené kroky, musíte mít připraveno mnoho kroků, které provedete před Vámi požadovanou "akcí", během ní a po ní.
Jen namátkou: musíte mít důvody (např. pro veřejnost), prostředky a nástroje, vědět, jaké reakce vaše akce vyvolá... a hlavně - musíte mít adekvátní náhradu za ty "vyřazené".
Trum Váš požadavek plní! Důsledně, ale (nejen na Váš vkus) "pomalu".

358995

13.7.2017 7:47

máme na mále

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 216.?.?.?

S autorem lze souhlasit až na jednu důležitou drobnost. Globalisté ani omylem nepodpoří obnovení původních států, protože právě oni vytvořili islámskou migraci která má evropské národy zlikvidovat a nové civilizační centrum vytvořit v Číně, kam byly přesunuty veškeré technologie i veškerá výroba.

Zadrhlo se to na 2 věcech. Jednak na tom že se šílená americká elita globalistům utrhla ze řetězu a chce vyvolat 3. světovou, která by smetla z povrchu zemského i ty globalisty.
Druhý zádrhel je Putin který to vše prokoukl. A ti zatracení globalisté ho potřebují jako protiváhu k šílené americké elitě. Bez něj se neobejdou protože on je jediný politik na světě, který je na jejich úrovni znalostí a technologie moci.

Nebýt těchto dvou věcí, tak už jsme všichni prakticky mrtví. Teď máme určitou šanci to přežít. Pokud nebudeme hloupí a pasivní jak doposud. Rusové to určitě přežijí. Ale my se pořád můžeme stát tou pověstnou trávou na bitevním poli.

Proces přeformátování států Evropy stále běží a nás se snaží rozpustit v německému chalifátu. Což se stane pokud budeme dál sedět s rukama v klíně.

358970

13.7.2017 19:11

RE: máme na mále

Croix 94.?.?.?

Reakce na 358970

Souhlasím s tím, že to globalisté nepodpoří, ale vzhledem k celkovým souvislostem v obsahu článku je to šance na revitalizaci, jak jsem napsal, národů i států, které budou gramotně reagovat na vzniklou situaci a uhrají buď samy, nebo s pomocí spojenectví s Ruskem například, to co se podařilo Po roce 2000 Putinovi. Příklad Ruskamluví za vše. Ale jsou i další státy, které ukazují, že pokud je adekvátní vedení a semknutá společnost, do dnešních dní je ani Američané, ani globalisti plně ani neovládli, ani nezničili. Nemusím je doufám jmenovat...

Jen konstatuji, že nesporně s obrodou Ruska a vítězstvím "konfuciánů" na úkor liberálů v Číně, nastala nebývalá situace a mnoho možností se otevřelo. Je na vnitřním stavu společnost každé země, zda možností využije, nebo zůstane zcela v porobě.

Proto jsem mírný optimista.

358991

13.7.2017 8:06

Souhlasím s autorem

Sugar 84.?.?.?

Donald je kapitátem na lodi, která plave po rozbouřeném oceánu.
Zkuste loď otočit rychle do protisměru, jak někteří navrhují.
To udělá jen šílenec...

358971

13.7.2017 9:38

RE: Souhlasím s autorem

JaJa 85.?.?.?

Reakce na 358971

Jedna "námořnická" poznámka. Pokud plachetnice v rozbouřeném oceánu míří na útesy (jak se může z toho Robertsova článku zdát) a kapitán potřebuje otočit loď rychle do protisměru, pak pomáhá jen jedna věc: "uklidnit oceán". Dříve se to dělalo tak, že na kapitánův pokyn se naráz vylily do oceánu veškeré zásoby oleje, což způsobilo, že se na chvilku oceán "uklidnil" a poskytl kapitánovi nějaký krátký čas na otočení lodi. Těžko říci, koho/co by měl Trump nechat vrhnout do oceánu, aby získal potřebný čas na otočení kormidla...[mrknutí jedním okem] V tomto ohledu jsem zatím pesimistou, neb by mu bylo naznačeno, že má myslet i na rodinu, popřípadě na sebe.

358977

13.7.2017 10:33

RE: Souhlasím s autorem

Vlabi 213.?.?.?

Reakce na 358971

I já jednoznačně souhlasím s autorem. Není co dodat.

358980

13.7.2017 14:34

RE: Souhlasím s autorem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?

Reakce na 358971

No spíš si myslím že mu odpojili řízení od kormidla. Ať si klidně točí jak chce, loď jede dál kam chtějí oni.

358986

13.7.2017 8:08

Croix nemůže nemít svůj střep pravdy

Martin Míček 85.?.?.?

A popisuje existující skutečnost.
Jedná se o střet nikoliv pesimisty s optimistou,
ale o střet toho kdo nechce vnímat skutečnost jaká je s tím kdo to existující prostě vnímá.
Martin

358973

13.7.2017 9:16

Ech, je to děsně optimistické.

libertarian 31.?.?.?

Komentár je ozaj "děsně optimistický" . čo nie je na vadu. Vadné je to, že optimizmus je prezentovaný ako "možná" alternatíva . Nie ako "pravdepodobný" vývoj. Na PRAVDEPODOBNOSŤ takého pozitívneho vývoja asi nie sú argumenty.

358976

13.7.2017 9:52

Vyloučit to nelze

Víťa 178.?.?.?

Už dva roky sleduji Pjakina a ten hovoří stejně. Na jedné straně je GP, kterému se díky zákonu času již nedaří procesy řídit Just-In-Time a pak tu máme generaci lidí, kteří neznají porážku a co nejde prosadit silou, to se prosadí ještě větší silou. Jenže planeta má své hranice a prvotním zájmem těch, kteří procesy významně řídí je přežít. Navíc Rusko se odmítá podřídit, má svého Gosudara a ten dobře ví, že otevřením bran dojde k likvidaci národa. Nad tím vším je motiv Stvořitele. Kdo jej ignoruje, přisvojuje si moc, kterou nemá. Pochybuji, že by Stvořitel souhlasil s výbojnými a kořistnickými válkami tzv. Západu. Naproti tomu Rusko výbojné války nepotřebuje. Křiklouny typu Krym ignoruji, kdyby si Rusko nechalo postavit odpaliště raket NATO na Krymu, mohlo by se ihned zasebevraždit. Nešlo o suroviny, ale o zabezpečení klíčového území.
Pjakinovi toho docela dost vychází, klobouk dolů. Je potřeba šířit informační pole a nějak interně působit na GP. Aby nás nechal žít a raději inicioval záchranné procesy prostředí na naši planetě. Rychle sázet lesy, čistit vody a rychle zakládat nádrže a přehrady. Oni určitě ví, co a jak. Jen je potřeba je k tomu přimět.
Úkolem Trumpa je USA upozadit. Nejlépe tak, že si nepoučitelná státní elita sama stoupne na hrábě, které tak neomaleně rozhazuje po zahradě. Žádný strom neroste do nebe, věž se sesype.
O existenci vyšších sil svědčí i Interview s Putinem. Být to jen na státní elitě, neshlédli by sme jej. A je to státní elita, hloupá a tupá, která svou lamentací ukazuje sama na sebe, jak je primitivní. Jak ti komunisti...

358978

13.7.2017 17:59

RE: Vyloučit to nelze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?

Reakce na 358978

(Zrušeno. Psáno přes TOR.)

358990

14.7.2017 8:32

RE: Vyloučit to nelze

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 358978

Vyšší síly (GP) nebo nižší (SE) síly jsou jen metafory. Pravda (dnešní) je ta, že země je kulatá a vyjdu-li na západ vrátím se na stejné místo z východu. V dobách minulých byl svět dostatečně veliký a bohatý, aby uspokojil nenažranost dobyvatelů a kolonizátorů. Počet lačných dobyvatelů vzhledem k tehdejší době a možnostem byl víceméně regulován nemocemi, válkami nebo mocenským soupeřením. Dnes je doba jiná, z dnešního pohledu vyspělá a počet hladových dobyvatelů moci raketově stoupá - z dětí lapků (představte si pod tímto co chcete) se stávají doktoři, právníci, vědci a politici, kteří se derou k moci politické i finanční. Tyto rodiny se vzájemně podporují, spojují, aby získali moc ve městě, okrese, státě atd. Jenomže jaksi těmi starými je už svět rozebrán a Ti noví už nemají kam dále rozvíjet svůj vliv a tudíž zákonitě musí docházet ke střetu zájmů a boj o vliv na to či ono tady nebo tam. Ve své podstatě nejde o nic jiného než boj o moc a peníze. Nemusíme chodit daleko a podívejme se na politické pole v ČR a rozeberme hlavní figury - ta stará část (disidentsko-bolševická klika) a nová část (korporátní-neofašistická klika). Ta starší klika si v 89 přivlastnila a rozdělila stát za zásluhy o demokratizaci zemi (měli lidi i státní peníze). V té době vznikající nová klika se nejprve musela postarat o zdroje a pak vybrat lídra, který se střetne otevřeně na politickém kolbišti se starými strukturami, protože ambice nově vzniklé kliky jsou vyšší než u těch starých zaběhnutých, unavených, prázdných politických stran. Nová klika potřebuje expandovat ven a bez podpory státní moci toho nejsou schopny. Protože stará elita jim státní pomoc z pochopitelných důvodů neposkytne, musí tedy jít od válu za každou cenu (představme si cokoliv). Mít miliardu na účtu je fajn, ale ve své podstatě to je k ničemu pokud nemáte možnost tyto prostředky účinným způsobem dále využívat........Pro dravý a bezohledný nástup nových dobyvatelů není na zemí místo a ve jménu všech možných lidských práv se snaží destabilizovat stávající světový řád a nahradit jej "novým" řádem podle svých pravidel. Neexistuje jiné konečné řešení, které rozhodne o vítězství jedné nebo druhé strany - to je válka větších a strašnějších rozměrů než byla IWW a IIWW spolu dohromady. Na dveře klepe 4. průmyslová revoluce (robotizace všeho druhu). Dnes jsou už systémy kde člověka řídí stroj a stroje budou válčit a zabíjet vše bez emocí až nás zbude jen tolik, aby lidská rasa nějak přežila za pomocí pazourků a ohně (možná). Žádný gosudar to nezmění a bohužel on to ví, ví to i Trump. Proto je P.C. Roberts tak pesimistický.

358998

14.7.2017 22:48

RE: Vyloučit to nelze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 107.?.?.?

Reakce na 358998

(Vloženo přes proxy. Zrušeno.)

359010

13.7.2017 10:32

nesouhlasím s dodatkem editora

f. 82.?.?.?

Psal jsem sem v květnu, pak jsem nesměl, že až v červnu, no, píšu až teď a tím taky zase na měsíc končím. Problém je v tom, že pan Stwora je výborný oposičník. Ale positivně absolutně neví, co chce, přesněji řečeno, co by mělo být. Bije správně proti, ale neví pro koho, přesněji, pro co. On si určitě myslí, že ví, pro co. Ale pokud by myslel správně, musel by přijít na to, že to jeho pro co, je rozporné. A to je tragika jeho postoje, i jeho života. A malý díl toho se projevuje v jeho poznámce editora. Poznamenávám, že uvedená rozpornost není samosebou jen u něho, ale je dnes až příliš všeobecná.

358979

13.7.2017 11:06

trochu moc pesimizmu

u 85.?.?.?

"Ale sorry, mně se zdá, že existuje jen jedna temná síla s mnoha tvářemi. Někdy to vypadá, že je unipolární, někdy globalistická, ale v podstatě jsou za tím stejní zmetci. Nakonec se nitky sejdou u jednoho stolu." - ale ak je to takto, a niet pomoci, každý odpor je márny, potom načo sa nad tým vzrušovať, keď akýkoľvek odpor je márny a nádej neexistuje? V tom prípade si treba buď užívať života, kým sa dá, alebo si to rovno hodiť. Škoda si ničiť nervy na alternatívnych weboch [smích].
Tým chcem povedať, že takýto príliš pesimistický postoj je kontraproduktívny, lebo logicky vedie k absolútnej pasivite.

358981

13.7.2017 16:20

RE: trochu moc pesimizmu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 99.?.?.?

Reakce na 358981

Ale ne. Já nejsem vůbec pesimista. Naopak. A pasivní také nechci být. Jinak bych nedělal Zvědavce. Ale jsem realista a vím, jak je nebezpečné si něco malovat. Musíme znát nepřítele a jeho sílu, abychom nebyli zaskočeni. Odpor není marný, je nutný.

Aut cum scuto aut in scuto - Se štítem nebo na štítu (překlad zde)

358989

13.7.2017 14:01

Trump a CIA

bubo 89.?.?.?

Zrádná CIA slouží globalistickým pánům

Knižní recenze
Robert David Steele

(Henrymakow.com), kráceno

Autor v knize vysvětlil věci, že to byla druhá světová válka ve které se banky naučily jak používat nejen centrální banky (nezahrnuto v knize), nýbrž tajné zpravodajské agentury (srdce této knihy) jako jádro vozidla pro Stát ve Státě kontroly nad světem.
Nejčastěji se CIA stala prostředkem k uplácení, vydírání a kontrole amerických i zahraničních politických vůdců do té míry, že všechny ústavní kontroly a protiváhy Amerických i zahraničích zájmů, byly přehnané.
Donald Trump by si měl přečíst tuto knihu, protože stejně jako Allen Dulles zůstal de facto vůdcem CIA poté, co byl propuštěn a řídil atentát na Johna F. Kennedyho, tak i John Brennan řídil podvodné prvky tajného světa ve spiknutí zavraždit Donalda Trumpa a postavil Mikea Pencea k moci.
Základním poučením této knihy pro našeho legitimně zvoleného prezidenta je to, že Kennedy nevyčistil dostatečně hluboko (v tajném světě) nebo dost široce (zanechal bankéře samotné). Pro Donalda Trumpa, aby přežil, musí sundat OBA - Federální rezervu i snížit tajný svět (CIA) o dvě třetiny.
Stát ve státě
Musím zdůraznit, že Stát ve státě začíná s Rothschildy a Vatikánem, jde dolů přes všechny "centrální" banky, které ONI ovládají, do dvoustranných tyranií, které ONI kontrolují a poté do tajných zpravodajských služeb a spolupodílejících se na dalších institucích, včetně médií, akademické obce a šéfů firem, kteří jsou šťastní, že jsou součástí jedné velké rodiny zločinu, která neustále podvádí 99% ve prospěch 1%. Všichni další než Rothschildové a Vatikán jsou součástí třídy služebníků 1%, nikoliv "rozhodčích", jak někteří předpokládají.
Donald Trump, náš legitimně zvolený prezident, může nebo nemusí být pod kontrolou satanistů v USA, ale podle mého názoru je naše nejlepší řešení v ukončení Deep State. Modlím se, aby mohl tuto knihu přečíst a být jí posílen.

358984

13.7.2017 14:58

Souhlasím s editorem, až na to, že barevné a feministky skuteční vládci pasou už dlouhá léta

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

https://deliandiver.org/2017/05/v-prubehu-prvnich-...

https://www.toqonline.com/archives/v10n2/TOQv10n2C...

http://irishsavant.blogspot.cz/2017/07/trumps-call...

358987

15.7.2017 13:15

Pjakin ad Trump

Croix 94.?.?.?

Pjakin: "Ta věc se má tak, že počínaje rokem 1988 byl Trump neustále vyhodnocován
jako potenciální kandidát
na prezidenta. Neustále.
Za tu dobu sám absolvoval nejeden bankrot.
A z každého takového bankrotu vycházel silnější.
Co to ve skutečnosti probíhalo?
Když byl nalezen a certifikován jako potenciální kádr globální elity,
tak ho začali testovat
a prověřovat pro následující…
Všichni si velmi dobře uvědomovali, že USA bude nutné přeformátovat.
A k tomu potřebovali člověka, který by byl na výši a dobře rozuměl řídícím procesům,
aby dokázal manévrovat v průběhu vývoje situace, aby se vyznal v tom,
jak fungují mechanismy ekonomické, politické, jak jsou řízeny sociální systémy.
Proto také není náhoda, že v jeho aktivách je i kasino. To není žádná náhoda.
Periodicky ho tedy vedli k bankrotu,
ale zároveň ho nenechali úplně padnout.
Pozorovali, jak se z toho
dostává, jak vše organizuje
a v potřebné míře mu pomáhali
se opět postavit na nohy.
Připravovali ho na to, že si bude muset
stoupnout do čela zbankrotovaného státu,
aby byl adekvátní s ohledem na vytyčený úkol řídit právě takovýto stát.
Absolvoval proto lekce na trenažéru,
na vlastní kůži si to vyzkoušel, natrénoval
a teď před ním stojí
velice složitý manévr.
Musí přeformátovat svůj stát. To znamená dostat ho přes bankrot a jít dál.
Když tedy ty lidi srovnáme podle úrovní chápání procesů řízení,
převyšuje Trump veškeré
své okolí o hlavu."
Zdroj: http://files.leva-net.webnode.cz/200007005-2e9012f8a0/Ot%C3%A1zka%20-%20Odpov%C4%9B%C4%8F%20V.V.%20Pjakina%20ze%20dne%2010.07.2017.txt

359019

16.7.2017 15:18

Trump?

Noe22 82.?.?.?

Jakou reálnou moc vlastně Trump má?
Dle jistých informací nemá uplně pod kontrolou tajné služby, Pentagon a silové složky státu. Tyto segmenty americké mocenské politiky jsou jakýmsi státem ve státě. Vojensko-průmyslový komplex je mimo kontrolu již delší dobu, tajné služby se utrhly ze řetězu po 11/9.
Dále je proti Trumpovi většina korporátních medií. I přes upadající důvěru je to stále mocná páka.
Zcela jistě Trump nemůže reálně ovládat americkou ekonomiku protože peněžní systém ovládají soukromé bankovní kartely.
Co víc, byrokratický aparát ve Washingtonu a tzv. Deep State jsou zakořeněny tak hluboko v americkém mocenském systému, že není v moci Trumpa ho odstavit od moci nebo nahradit. Je to dobře organizovaná hydra o tisíci hlavách.

Mnohé Trump zklamal, sliboval toho opravdu dost. Možná to byla z jeho strany naivita, nevím.
Ostatně myslím si, že Trump není takový hlupák aby nepoznal kde jsou limity jeho moci, podle mého narazil na svůj strop a nic ze svých nejradikálnějších slibů nebude moci splnit. Bude muset lavírovat na mnoha vahách a snažit se o kompromis pokud bude chtít alespoň něco málo prosadit.
Na Trumpovi je krásně vidět, že post amerického prezidenta je přeceňovaný. Skutečné těžiště moci leží někde jinde.

359033

18.7.2017 0:13

VP SSSR

Jura1 94.?.?.?

V dané oblasti analýzy založené na pracích VP SSSR daleko převyšují všechny ostatní. .... a to včetně (bohužel) Robertse. Na leva-netu je analýz voleb a Trumpa pro zájemce dost.

Podstatné je to, že jak oni v letech 1987-8 identifikovali, nejvyšší moc drží ten, kdo určuje cíle, kam se bude společnost rozvíjet. Tuto moc nazvali konceptuální.
Zjistili dále, že v našich západních demokraciích tuto moc nikdo oficiálně nedrží ... ale ona je přítomna - obsluhuje ji opisně světové zákulisí (či názvem daným jimi z vnějšku - Globální prediktor).

No a světové zákulisí se nyní rozhodlo ukončit roli USA jakožto jediné supervelmoci a světového četníka. ... tj. udělat něco podobného jako perestrojku se SSSR.
Tu roli vykonavatele rebuildu dostal Trump. "Staré struktury v USA" doposavad těžící z pozice USA jako supervelmoci se tomu vzpírají (ale sami konceptuální moc nedrží, takže dřív nebo později s konceptuální mocí GP prohrají).

Rusko má svoji koncepci vlastní.

A Trump není podporován díky tomu, že by byl nějaký v reálu "výborný chlapík", ale protože tam jsou v jeho nátuře určité body, díky kterým by se jeho řízení mohlo přepnout z řízení dle koncepce GP na řízení dle koncepce Ruska.

359057

18.7.2017 12:59

RE: VP SSSR

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 359057

re Trump...

Myslíte, že roky, které strávil GP s pěstováním Trumpa, měly ten cíl, aby se "jeho řízení mohlo přepnout z řízení dle koncepce GP na řízení dle koncepce Ruska"?

Můžete rozvést jejich cíle, proč by to dělali?
Možná se jen nechápeme...

359066

18.7.2017 16:23

RE: VP SSSR

Jura11 193.?.?.?

Reakce na 359066

GP obecně přichází o řízení díky "zákonu času" (znalosti se dostávají mezi běžné lidi). ... ale stále je schopen manévrovat.

Liberálně buržoazní projekt (západní kapitalismus) přesluhuje - měla ho zničit již celosvětová marxistická revoluce.
Efektivita liberálně buržoazního projektu stojí a padá s žido-zednářskou strukturou obnovující se v návaznosti pokolení přes studentské spolky na elitních VŠ v USA (i jinde).
S tou je Trump v existenciálním sporu (média a i to co jiní označují za Depp state).
(a podle všeho v něm pomalu ale jistě vyhrává a pokud vyhraje, tak její funkčnost rozbije)

Trump je z reálného sektoru ekonomiky (stavebnictví) ostatní politici jsou zaměstnanci (byť třeba právnící mající vlastní firmu, ale mnohem více závislí od objednatele služeb než Trump), tj. je relativně nezávislý.
Díky tomu má Trump blízko ke skutečnému vlastenectví ... ale teď závisí, zda zůstane vlastencem nebo ho přepnou do svého módu, tj. do nacionalismu.

Jde taktéž o metaforu "Hořící město na kopci" ... tj. původní puritánský ideál a puritání jsou jedním z ideových vlivů, který založil USA. ... to je zase místo, kde by se mohl Trump přepnout s řízením USA z GP na VP SSSR (či Rusko a Putina ?????)

GP toto dopouští, protože zvládnuli po odchodu Ježíše dostat pod svá křídla křesťany .... takže očekávají, že i při problémech během manévru (Rebuild USA) pro ně po odchodu aktérů (Trump, Putin) směřování USA či Ruska dostanou zpět pod svá křídla.

359070

19.7.2017 15:49

RE: VP SSSR

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 359070

Obávám se, že jste nepochopil dotaz...

GP samozřejmě nemá v plánu ani v úmyslu, aby Trump přešel na ruskou koncepci. Veškeré jejich učení je založeno na hermetizaci znalostí a davoelitárním systému.

Šíření a začleňování ruské koncepce přibližuje zánik jejich moci. A o moc se rozhodně dělit nechtějí. Někdy jsou k tomu přinuceni, ale nechtějí...

359080

Příspěvků: 30

13.07. 04:52 Rman  ad Trump
13.07. 04:57 favela  Horecna destrukcni posedlost
13.07. 16:06 Vladimír Stwora  RE: Horecna destrukcni posedlost
14.07. 04:18 favela  Posedlosti a komplexy....
13.07. 19:48 Altman  RE: Horecna destrukcni posedlost
13.07. 23:30 VVP  RE: Horecna destrukcni posedlost
13.07. 23:40 VVP  RE: Horecna destrukcni posedlost
13.07. 07:47  máme na mále
13.07. 19:11 Croix  RE: máme na mále
13.07. 08:06 Sugar  Souhlasím s autorem
13.07. 09:38 JaJa  RE: Souhlasím s autorem
13.07. 10:33 Vlabi  RE: Souhlasím s autorem
13.07. 14:34  RE: Souhlasím s autorem
13.07. 08:08 Martin Míček  Croix nemůže nemít svůj střep pravdy
13.07. 09:16 libertarian  Ech, je to děsně optimistické.
13.07. 09:52 Víťa  Vyloučit to nelze
13.07. 17:59  RE: Vyloučit to nelze
14.07. 08:32 Jacob  RE: Vyloučit to nelze
14.07. 22:48  RE: Vyloučit to nelze
13.07. 10:32 f.  nesouhlasím s dodatkem editora
13.07. 11:06 u  trochu moc pesimizmu
13.07. 16:20 Vladimír Stwora  RE: trochu moc pesimizmu
13.07. 14:01 bubo  Trump a CIA
13.07. 14:58  Souhlasím s editorem, až na to, že barevné a feministky skuteční vládci pasou už dlouhá léta
15.07. 13:15 Croix  Pjakin ad Trump
16.07. 15:18 Noe22  Trump?
18.07. 00:13 Jura1  VP SSSR
18.07. 12:59 Sugar  RE: VP SSSR
18.07. 16:23 Jura11  RE: VP SSSR
19.07. 15:49 Sugar  RE: VP SSSR

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

60

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 133 čtenářů částkou 17 991 korun, což je 60 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Ústavní soud:Historička Nečasová se musí omluvit dcerám Huga Salm-Reifferscheidta za výroky, které o něm napsala do své knihy „Cui bono restituce?"26.09.17 19:53 Česká republika 0

Poselství26.09.17 18:08 Česká republika 0

Britská policie uveřejnila video útoku kyselinou - hledá útočníka26.09.17 17:38 Británie 0

Mitteleuropa: Germanizace střední a západní Evropy a západní Afriky - podobnost čistě náhodná?26.09.17 16:49 Evropská unie 0

Nezletilý migrant zapálil vlasy rakouské důchodkyni - neměla hidžáb26.09.17 13:40 Rakousko 1

"Demokrati" po volbách jsou připraveni26.09.17 12:45 Česká republika 0

Maďarsko v pohotovosti: Maďarsko chystá národní konzultaci o nátlaku EU na přijímání kvót Afričanů 25.09.17 18:47 Maďarsko 3

Juncker: Otevřeme legální cesty pro migranty z Afriky - pro začátek jich přijmete 40.00025.09.17 18:18 Evropská unie 1

Rodina politika AfD byla napadena protestujícím davem25.09.17 17:19 Německo 4

Evropské hodnoty: Muslimský prodavač sexuálně obtěžuje cca 13 letou dívku25.09.17 17:06 Evropská unie 0

Centrální islámská rada Švýcarska: Propagandistické video na islám v Evropě25.09.17 16:49 Švýcarsko 0

Petry nebude členkou nové skupiny AfD v Bundestagu25.09.17 12:50 Německo 0

Černoch údajně znásilnil mladou Slovenku25.09.17 11:30 Slovensko 2

První úkol AfD v Bundestagu: Výbor na vyšetřování úlohy Angely Merkelové v přijetí cca miliónu migrantů v roce 201524.09.17 22:19 Německo 0

21:13:Při mezisoučtu v Sasku získala AfD 30 % a umístila se tak na prvním místě24.09.17 21:14 Německo 0

Výsledky německých voleb v 19:41: CDU/CSU: 33 SPD: 20,8 AfD: 13,3 FDP: 10,5 Linke: 8,7 Grüne: 9,124.09.17 20:25 Německo 0

Ruští agenti se pokoušeli ovlivnit německé voliče z volebního okrsku 10924.09.17 18:36 Německo 0

Rada Evropy rozhodla, že se nebude ověřovat věk u ilegálních migrantů mladších 18 let - bylo by to pro ně traumatizující24.09.17 00:50 Evropská unie 3

Centrální španělská vláda nám názorně předvádí evropské hodnoty23.09.17 13:01 Španělsko 2

Merkelová byla mohutně vypískána v Mnichově23.09.17 12:11 Německo 5

Měnové kurzy

USD
22,12 Kč
Euro
26,04 Kč
Libra
29,68 Kč
Kanadský dolar
17,87 Kč
Australský dolar
17,43 Kč
Švýcarský frank
22,79 Kč
100 japonských jenů
19,72 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
8,36 Kč
Ukrajinská hřivna
0,84 Kč
100 rublů
38,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
28 767,64 Kč
1 unce stříbra
373,91 Kč
Bitcoin
86 966,20 Kč

Poslední aktualizace: 26.9.2017 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 1 814