Diskuze k článku

Extremista Jan Hus?

Příspěvků 23

7.7.2017 10:27

Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy

David Svarožić 176.?.?.?

Skvělý článek a mnohé díky za něj. Mistr Jan Hus byl bezesporu jedním z mála mužů pravé víry, který se soustředil na pravou a původní podstatu víry, kterou bych asi nejraději nenazýval křesťanstvím. On vlastně "jen" reformoval nereformovatelné náboženství, které nám bylo vnuceno násilím a ne, jak nám tvrdí svorně vláda i církev, ke kterému jsme se iniciativně jako Slované přihlásili. Každý, kdo si přečte autorský text Cyrila s Metodějem - Zakon sudnyj ljudem, ihned pozná, že právě zde začala tisíciletá genocida Slovanů v našich zemích. Je tedy paradoxní, že se stále v nouzi obracíme ke křesťaňské víře, která naši bídu odstartovala. Je to až symbolické, že 5.7. slavíme začátek genocidy, 6.7. pokud o reformu genocidního systému a hned 8.7. je jeden ze dvou největších slovanských svátků - oslava Kupaly (http://slovanskakultura.cz/index.php/akce/91-oslava-kupaly-na-morave-8-7), který ovšem jako by neexistoval...

358888

7.7.2017 18:52

RE: Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy

hel 90.?.?.?

Reakce na 358888

já souhlasím, co se týče těch věrozvěstů i genocidy slovanů...ale mistr jan hus byl pro mě něčím víc, než reformátorem náboženství...on byl pro mě mužem PRAVDY..jeho touha i vůle žít v pravdě prostupuje jeho dílem jak červená nit, samozřejmě že jsou tady dobové okolnosti 14.-15.stol., které překročit mohl jen stěží....ale lenka procházková to napsala moc hezky a myslím, že můj vztah k janu husovi je podobný tomu jejímu

358893

7.7.2017 19:35

RE: Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy

David Svarožić 176.?.?.?

Reakce na 358893

Ano souhlasím s Vámi v pohledu na Jana Husa, koneckonců jsem před lety připravoval "oslavy" k 700. výročí jeho upálení. Mně jde jen o to, že křesťanství nám bylo ve slovanských zemích vnuceno násilím a není možné je jakkoliv obhájit třebas přístupem MJH. V našich končinách jsme měli své vlastní bohy, svoje vlastní písmo, svojí vlastní kult-u-ru...

358897

9.7.2017 10:54

RE: Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 358893

mistr jan hus se píše velkými písmeny,!

358919

7.7.2017 19:06

RE: Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy

Petr123 131.?.?.?

Reakce na 358888

dobrý den,

v jedné větě chválíte Husa za pravou víru a v hned v další tu samou víru označujete za start bídy...Jan Hus především směřoval pohled druhých na zdroj křesťanství - Ježíše Krista a biblické sdělení bez nánosů tradice. Bůh je původcem života a skrze Ježíše nám nabízí obnovu vztahu s Ním...to není start bídy, to je ukončení bídy. Ale ano, nesmí to být pod rouškou nějakých mrtvých náboženských organizací...křesťanství není o organizacích, ale vztahu člověka s Bohem.

Petr
www.proc-krestanstvi.cz

358895

7.7.2017 19:39

RE: Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 358895

Na začátku kolonizace je nutno naučit budoucí otroky nějakou jednoduchou řeč a abecedu, aby byli schopni reagovat na příkazy svých otrokářů, a otrokáři se nemuseli učit jejich původní jazyk. Kdesi jsem se ptal odborníků, zda Cyril a Metoděj nebyli chazaři, a mistr Jan Hus nebyl reformní žid. Nenašel jsem to ani ve filozofické práci Benita Musoliniho, za kterou dostal od profesora Masaříka, který si ji objednal, řád Bílého lva. To jsem si panečku zavařil. Pro pravdu se odborníci obyčejně nejvíc zlobí... [velký smích]

358898

8.7.2017 1:29

RE: Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy

Pali Bacsi 99.?.?.?

Reakce na 358898

Fasista Benito Musolini skutocne (r.1930) dostal vysoke ceskoslovenske vyznamenanie "Rad Bieleho Leva " za svoje "vedecke dielo" o Husovi. Potreboval
to - prizivit sa na utokoch proti katolickej cirkvi, kym rozbehne svoje plany.Podobne ako Hitler , Stalin, Lenin a tisice inych revolucionarov, bol ovsem
neveriaci a nepatril ani do ziadnej sekty ( protestantskej, ortodoxnej, cesko-
bratskej a inej "cirkvi"[mrknutí jedním okem]. Udajne nebol ani slobodomurar ( ako Benes, Stefanik,
Jan Masaryk atd.) Jednoznacne je to zaujimavy fakt z minulosti. Cesi su naj -
ateistickejsim narodom Europy . Cesko, je v tomto ohlade,, hned za Estonskom.
Cesky narod bol "vdaka" stredovekemu protestantizmu rozseknuty na dve casti.
Z tejto osudovej a smrtelnej rany sa nikdy nespamatal. Cesko je jednym z troch
krajin z pomedzi 160 krajin , ktore publikovalo oficialny udaj ( asi 10 r. po tzv.
Havlovom prevrate), ze absolutna vacsina Cechov su ateisti ( sorry, Moravaci).
( Presna statistika,bez ohladu na charakter nabozenstva -krestanstvo, hindu,mohamedani ,judaizmus atd.)Mnohi Cesi su akoby hrdi na tento fakt a
hovoria, ze za 50 rokov bude takto vyzerat cela zapadna civilizacia. Mozno v Cesku sa objavi novy Cyril II. a Metod II. Kto vie ? Alebo Coudenove-Kalergi,
ktory mal za zivota (aj) ceskoslovenske obcianstvo " z prvni republiky"...

358902

8.7.2017 10:04

RE: Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 358902

Nejhorší otázku, jakou můžete dnešnímu historikovi položit je, zdali nebyl reformní žid také Jan Žižka z Trocnova, a nebo kdo sestřelil generála Štefánika. Musolini a nebo Hlinka byly dva příklady akademických nešťastníků, kteří se měli věnovat vědě, a nelézt do politiky... [velký smích]

358908

7.7.2017 19:42

RE: Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy

David Svarožić 176.?.?.?

Reakce na 358895

Nezlobte se ale v tomto s vámi nesouhlasím. Křestanství znamenalo pro slovanské národy jednoznačně začátek bídy a to jak té duševní, tak té fyzické. Proto jsem odkazoval na Zakon sudnyj ljudem, který vysvětluje příchod křesťanství u nás. Navíc Ježíš Kristus není skutečná, nýbrž literární postava, vycházející ideově ze skutečně zdokumentované postavy Simona Maga, kterou názorově vykradl "svatý" Hyppolit a přetvořil k obrazu svému... Stačí si přečíst několik překladů starých textů, které u nás vydává například Biblioteca Gnostica.

358899

8.7.2017 7:54

RE: Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy

Efs 213.?.?.?

Reakce na 358899

Vyléváte s dítětem i vaničku. I kdyby byl Ježíš postavou jen literární, poselství a chcete-li učení, které přináší -- tedy jak by se mělo lidstvo vyvíjet a kam by se mělo ubírat v následujících dvou tisících let -- je ještě jasné i v očesaných a pokroucených evangeliích. Dokud totiž neodložíme starý princip "Oko za oko" a nepokročíme od násilí na úroveň Lásky, porozumění a pokoje, budeme se stále plácat ve -- jak se řekne slušně, když nechci napsat "sračkách"? A nejen plácat, nýbrž zavrtávat stále hlouběji.

Je obrovská škoda, že církev nám toto poselství skryla, převrátila a zdehonestovala. A tím, že mnozí dávají rovnítko mezi Ježíše, církev a křesťanství, vytvářejí ještě větší zmatek a přispívají právě k tomu neporozumění a potlačení výchozí Ježíšovy myšlenky.

358907

8.7.2017 17:46

RE: Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 358907

Skutečně, důležitý je nebrat " to" jako "oko za oko, zub za zub", a odevzdat všechno dobrovolně. Kolik dostáváte a od koho měsíčně za ty "Ježíšovy myšlenky" ?

[velký smích]

358910

13.7.2017 9:13

RE: Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy

Josef Pavelka 193.?.?.?

Reakce na 358899

ad David Svarožić: "Nezlobte se ... Křesťanství znamenalo pro slovanské národy jednoznačně začátek bídy ..."
Pane Svarožić, předkládáte zde zvláštní tvrzení. Velká Morava potřebuje duchovní ochranu před západním vlivem - dostává se jí v nezávislém křesťanství Konstantina a Metoděje. Toto vyznání potvrzuje i nástupce apoštola Petra v Římě... Vy to označujete genocidou Slovanů. Proč? Váš odkazovaný zákoník jsem viděl. Můžete mi z něho uvést 3 příklady - věty, které nějak naznačují likvidaci našeho Slovanstva? Myslím, že opak je pravdou. Dnes jsou to opět Slované, kteří stojí za svou pravdou proti zmátořenému světu. Právě Rusko bylo před Leninem největší světovou překážkou k šíření celosvětové globality.
Ježíše nepovažujete za skutečnou postavu. Žádná jiná osoba (a její slova i život)
v minulosti není lépe doložena než syn Marie z Nazareta. O nějakém Simonu Mágovi nemáte pochybnosti, ale Ježíš Vám nesedí. Proč? Výsledky křesťanské civilizace jsou skvělé, zajímavé že právě Vy věříte mediálnímu útoku proti pravému náboženství.

358975

8.7.2017 0:14

tady

Mirra 89.?.?.?

jde o principy díky kterým nemůžeme nikdy být v plné shodě se západními národy kde pokrytectví je pokládáno nejen za normu ale dokonce za ctnost. A obecně se to dá říci o všech slovanských svobodomyslných národech.
Proto bude vždy Středovýchodní Evropa v opozici - na Západě je nejdůležitější disciplinovanost a "držet basu" jen aby se řád, byť hodně špatný udržel co nejdéle za každou cenu. Stejné to bylo před staletími a stejné je to dnes.
A výchově bych rozhodně nepřikládal takový velký význam. Může se dítě vychovávat v dobré rodině kde vidí čestné chování, ale stejně se z něj může stát hajzlík. A i naopak. Výchova jen ukazuje cestu, ale volba je na člověku.
Proto jsme jako národ nemohli přijmout konstrukt lidí s jiným hodnotovým žebříčkem. U Germánů je přednější poslušnost nad svobodou, u nás je to opačně.
Tady se nikdy nedostalo respektu tomu kdo kázal vodu a pil víno, ikdyž rozhazoval úplatky na všechny strany - byl maximálně trpěn, nic víc.
Tehdejší církevní bláboly už nešlo vydržet poslouchat. Hodně lidí se to naučilo brát jedním uchem dovnitř a druhým ven (ostatně paralela s dneškem) ale našli se i tací jako Hus kteří už takové kupčení s vírou nemohli vydržet - a rázem byli za potížisty kteří ruší chod dobře vynášejícího stroje na peníze. Další odkaz na horkou součastnost kdy pro spoustu lidí jsou důležité jakési fondy a dotace z EU - ale už nevidí že za to musíme platit stejnou poslušností jako tehdy. A teď díky tomu řízení kvůli migrantům se naši vyslanci mohou ocitnout ve stejné pozici potížistů jako dřív Husova delegace. Dějiny mají tendenci opisovat kruh - a vypadá to že další kruh se uzavírá...

358901

8.7.2017 7:35

RE: tady

Efs 213.?.?.?

Reakce na 358901

"...výchově bych rozhodně nepřikládal takový velký význam..." Byť nepřiznáváte výchově velký význam, je to to jediné, čím mohou rodiče své děti ovlivnit. Pokud bychom nevyužili té možnosti a ani děcku tu cestu neukázali, zač bychom stáli? Kdo nedělá nic s výmluvou, že je to stejně málo, je ubožák. Možná jste to nechtěl říci, ale působí to tak.

358906

9.7.2017 4:40

RE: tady

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 358906

Výchova jistě význam má, ale ne ten , že ukazuje cestu. Výchova by měla ukázat možnosti volby., i ty které se Vám/vám/nám nelíbí. Hecovat k pravdě, by si Hus možná dnes, maje naše zkušenosti z prohraných bitev, rozmyslel. Vždyť ani
včas nestíháme účinně reagovat na všechno to utahování šroubů, natož se zabývat ještě tím, kdo drahé kožichy věší na kuběny...
Někdy je lepší uhnout, podlézt, přikrčit se a přežít. Myslet si vždy můžete co chcete, tam je celá svoboda. Chtějí-li okolnosti po vás šaškovat, ať si užijí do sytosti. Copak nebylo dost Husů, Palachů, a dalších, a přesto kdejaký trouba zkouší na nás kvóty a jiné srágoroviny.

A Švejk opustil hospodu "U kalicha" v průvodu civilního strážníka, kterého se optal, když vyšli na ulici, stíhaje jeho tvář svým dobráckým úsměvem:
"Mám slézt s chodníku?"
"Jak to?"
"Já myslím, když jsem zatčenej, že nemám práva chodit po chodníku."

358915

9.7.2017 18:24

Hus pro pravdu zemřel,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

a nebyl sám. Historie by našla hodně příkladů, kdy jedinci nepohodlní mocným tohoto na lžích, intrikách, podvodech, okrádání a násilí postaveného světa byli upáleni zaživa. Současní zločinečtí vládci světa šli ještě dál. Pravdu označili svými médii a koupenými křiváky za lež a zakázali ji.

358920

10.7.2017 9:41

Falzifikace dějin-jedna z forem porobení národa

disident 83.?.?.?

Na tajné poradě pracovníků zahraničních služeb v červnu 1984 měl Reagan projev,jehož obsahem byly metody jak zničit komunizmus ve výchdní Evropě.Nyní je ve všech těchto zemích kapitalizmus,ale metody ničení sebevědomí a suverenity těchto národů zůstaly a pomocí pátých kolon a NGO jsou stále v chodu.U nás celá ta mašinérie havlovců v čele s korporátními medii(hlavně ČT1) se snaží za pomoci citací z díla jejich dvorního proněmeckého historika Pekaře přesvědčit národ o tom,jak husitství bylo protinárodním hnutím,které pustošilo naši zemi.Zároveň dehonestují velikány našich dějin Husa a Žižku,což by u západních národů(na př.co se týče Napoleona u Francouzů)vyvolalo negativní reakci spojenou s fyzickým napadením těchto provokatérů.Hanobením jednoho z nejslavnějších údobí našich dějin,kdy husitská vojska porážela interventy tehdejší "Evropy" se tito renegáti snaží vykořenit sebevědomí našeho národa.Zároveň s neztenšenou měrou pokračuje slavjanofobní agitace o našem "keltském původu",čemuž věří řada debilů z řad inteligence a umělců.

358926

11.7.2017 11:18

pravda a omyl

Josef Pavelka 193.?.?.?

Paní Procházková píše dobře o výchově. Dát dětem co nejvíc toho našeho poznání, národní hrdosti i morálky. Hejtman Žižka byl skvělý válečník. Na jeho válečné úspěchy můžeme být hrdí. O jeho vraždění bezbranných nemusíme stále mluvit. Jan Hus byl výborný kazatel, dokázal získat své posluchače. Nemusíme stále mluvit o jeho omylu a naivitě, se kterou přijal a šířil dál Viklefovo anarchistické učení k rozvrácení společnosti. Kritizoval chyby církve a o nehodném jednání pánů až po krále mlčel. Za své omyly se rozhodl zemřít, to je také hrdinský čin. Myslím, že by pro něj bylo těžším břemenem, kdyby viděl jaké obludné jednání našich národů způsobil, zničení svobody na válečné: "Jsi s námi nebo zemři". To je ten extremismus revolucionářů, který do té doby byl znám jen z válek mohamedánů. Později genocida Francouzské revoluce, Leninovo Rusko ...

358945

11.7.2017 16:49

RE: pravda a omyl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 358945

Hus nezpůsobil "válečné : jsi s námi nebo zemři " , stejně tak Kristus nezaložil katolickou církev , to jsou docela běžné omyly.

358952

11.7.2017 23:38

RE: pravda a omyl

Josef Pavelka 212.?.?.?

Reakce na 358952

Již za života mistra Jana se jeho příznivci dopouštěli násilí, myslím že i dva kněží byli ubiti za svou věrnost církvi ještě za o.Husa v Praze.
Ježíšova slova k Petrovi, že na něm založí církev znáte? Která to byla církev?

358954

12.7.2017 23:53

Pokud slyší demokrat: Pravdá vítězí, tak se mu zatemňuje mozek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Nic horšího pro prolhanýho demokrata není, než prohlášení mistra Jana Husa: PRAVDA VÍŤEZÍ! I na vás dojde vy prolhané, loupeživé demokratické swině. Ani kmotr Mrázek, ani jiný strom, nevyrostl do nebe.

Demokratí razí heslo: Lež vítězí, ale už ne dlouho.

358965

14.7.2017 10:05

husa jako husa

haaaa 89.?.?.?

kazdy, kdyz vnima nejakou lez, fales, krivost tak ma prirozenou tendenci to nejak v ramci moznosti, do nejake miry, narovnat. kazdy. velke rozdili jsou v tom, kolik na to kdo a proc vyvine usily, velmi casto, zustane jen u povzdechu. zname to myslim vsichni. samozrejme, ne vzdy to krive je krive, stejne casto ma clovek krivo v hlave sam a rovne by krivil. hus byl oboji, mel v hlave krivo a skutecne krive/falesne by chtel rovnat, paradoxne ale krivit podle jeste krivejsiho. coz si sam neuvedomoval. to je taky celkem bezne. nechat se za svoji pravdu zabit, takovych bylo. proc se mluvi o huse, palachovi a podobnych? protoze je vyuziva jeziska propagandisticka masinerie. nic vi. absolutne nic vic. bylo jich jako much. jenze oni se nedrali za jebise s mardii. a nebyl tak nikdo, kdo by jejich pravdy, pripominal. je to cele smutny pribeh neuvertelne stredoveke jezisacke totality, temna a propagandy. clovek by z toho celyho, zvracel.

359001

14.7.2017 10:46

za vlastni nazor

adaaa 89.?.?.?

vlasnte mi prijde, tak trochu smutne, ze byl hus bran jako dulezity tim ze zminoval ze clovek ma pravo na vlastni uvazovani, svetonazor .. takova samozrejmost. a jaka hruzna doba to byla. hruzovlada jebisaku s mrdii, ve jmenu nejvyssiho bobra, s jejich bozskym epikurem plnym blaznu a zidovskych nevyssich a nejpravdivejsich lzi otravenych vonavkou jedineho spravneho bobra. a co dneska? zajimave je, ze ve stredni a vychodni evrope, nejvetsi televizni sit do ktere pada i nova, vlastni jisty zid (na konci retezce) ktereho asi nikdo nezna. ja jsem ale videl jeho vanocni poselstvi bratrum krestanum. na youtube. povidal, temne casy prichazeji, musime bojovat, a pomahat si ( zidove a vrestani) a tak porad dokola. tenhle clovek, z meho pohledu by mel dostava ledove koupele a byt zvreny v nejakem ustave. a on vlastni sit hlasnych troub po cele vychodni a stredni evrope (ano, nedavno prodal vetsinu americkemu wb). coz z toho muze vzejit dobrho? pro nas? to radej tisic babisu, nez takovyhle zidovsky nebo americky pomateny/verici hovada. takze, dnesni babis, to ma vedle husa v hlave zretelne vic v poradku, neni to vedle stavajich mocnych jen komar obtezujici bzucenim hrocha ale sam je velky hroch. no a zda se v porovnani s ostatnimi, maka vic a lip. misto propagandistickych pomatenych ideologu, bychom si meli umet vazit takovych kteri prinasi realnou (=nikdy ne cerno bilou=vzdy kompromistni a tim i nevyraznou pro ty co chteji rozvitit) zmenu k lepsimu vuci stavajicimu stavu. kdyby babis vlastnil vsechny media, byl bych klidnejsi nez za stavajiho stavu. aspon podle toho, co pozoruju ze se deje s idnes. zadne utoky, klid, skoro by clovek rek, klid a mir. na rozdil od medialni zumpy kolem (vyjimky jsou). svetonazor, si stejne jako hus, i dnes lidi tvori, z toho cim jsou krmeni. klid a mir v busi.

359002

Příspěvků: 23

07.07. 10:27 David Svarožić  Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy
07.07. 18:52 hel  RE: Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy
07.07. 19:35 David Svarožić  RE: Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy
09.07. 10:54  RE: Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy
07.07. 19:06 Petr123  RE: Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy
07.07. 19:39  RE: Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy
08.07. 01:29 Pali Bacsi  RE: Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy
08.07. 10:04  RE: Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy
07.07. 19:42 David Svarožić  RE: Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy
08.07. 07:54 Efs  RE: Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy
08.07. 17:46  RE: Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy
13.07. 09:13 Josef Pavelka  RE: Cyril a Metoděj - oslavy začátku slovanské genocidy
08.07. 00:14 Mirra  tady
08.07. 07:35 Efs  RE: tady
09.07. 04:40  RE: tady
09.07. 18:24  Hus pro pravdu zemřel,
10.07. 09:41 disident  Falzifikace dějin-jedna z forem porobení národa
11.07. 11:18 Josef Pavelka  pravda a omyl
11.07. 16:49  RE: pravda a omyl
11.07. 23:38 Josef Pavelka  RE: pravda a omyl
12.07. 23:53  Pokud slyší demokrat: Pravdá vítězí, tak se mu zatemňuje mozek
14.07. 10:05 haaaa  husa jako husa
14.07. 10:46 adaaa  za vlastni nazor

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

60

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 133 čtenářů částkou 17 991 korun, což je 60 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Ústavní soud:Historička Nečasová se musí omluvit dcerám Huga Salm-Reifferscheidta za výroky, které o něm napsala do své knihy „Cui bono restituce?"26.09.17 19:53 Česká republika 0

Poselství26.09.17 18:08 Česká republika 0

Britská policie uveřejnila video útoku kyselinou - hledá útočníka26.09.17 17:38 Británie 0

Mitteleuropa: Germanizace střední a západní Evropy a západní Afriky - podobnost čistě náhodná?26.09.17 16:49 Evropská unie 0

Nezletilý migrant zapálil vlasy rakouské důchodkyni - neměla hidžáb26.09.17 13:40 Rakousko 1

"Demokrati" po volbách jsou připraveni26.09.17 12:45 Česká republika 0

Maďarsko v pohotovosti: Maďarsko chystá národní konzultaci o nátlaku EU na přijímání kvót Afričanů 25.09.17 18:47 Maďarsko 3

Juncker: Otevřeme legální cesty pro migranty z Afriky - pro začátek jich přijmete 40.00025.09.17 18:18 Evropská unie 1

Rodina politika AfD byla napadena protestujícím davem25.09.17 17:19 Německo 4

Evropské hodnoty: Muslimský prodavač sexuálně obtěžuje cca 13 letou dívku25.09.17 17:06 Evropská unie 0

Centrální islámská rada Švýcarska: Propagandistické video na islám v Evropě25.09.17 16:49 Švýcarsko 0

Petry nebude členkou nové skupiny AfD v Bundestagu25.09.17 12:50 Německo 0

Černoch údajně znásilnil mladou Slovenku25.09.17 11:30 Slovensko 2

První úkol AfD v Bundestagu: Výbor na vyšetřování úlohy Angely Merkelové v přijetí cca miliónu migrantů v roce 201524.09.17 22:19 Německo 0

21:13:Při mezisoučtu v Sasku získala AfD 30 % a umístila se tak na prvním místě24.09.17 21:14 Německo 0

Výsledky německých voleb v 19:41: CDU/CSU: 33 SPD: 20,8 AfD: 13,3 FDP: 10,5 Linke: 8,7 Grüne: 9,124.09.17 20:25 Německo 0

Ruští agenti se pokoušeli ovlivnit německé voliče z volebního okrsku 10924.09.17 18:36 Německo 0

Rada Evropy rozhodla, že se nebude ověřovat věk u ilegálních migrantů mladších 18 let - bylo by to pro ně traumatizující24.09.17 00:50 Evropská unie 3

Centrální španělská vláda nám názorně předvádí evropské hodnoty23.09.17 13:01 Španělsko 2

Merkelová byla mohutně vypískána v Mnichově23.09.17 12:11 Německo 5

Měnové kurzy

USD
22,12 Kč
Euro
26,04 Kč
Libra
29,68 Kč
Kanadský dolar
17,87 Kč
Australský dolar
17,43 Kč
Švýcarský frank
22,79 Kč
100 japonských jenů
19,72 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
8,36 Kč
Ukrajinská hřivna
0,84 Kč
100 rublů
38,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
28 767,64 Kč
1 unce stříbra
373,91 Kč
Bitcoin
86 966,20 Kč

Poslední aktualizace: 26.9.2017 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 033