Diskuze k článku

Plošné vybíjení nevinných, neškodných ptáků pokračuje

Příspěvků 66

10.1.2017 0:37

Skoro

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

aby lidé začali uvažovat i o tom kromě pštrosů.
https://www.youtube.com/watch?v=Mn66gZfS42w 5:45

354841

10.1.2017 0:40

Je zajímavé, jak lidi známkují

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Máme tam v této chvíli 5 známek. 3x1 a 2x4. První čtyřku dal někdo z Bratislavy, který v historii známkování zde na Zvědavci známkoval 5x takto: 5,4,4,3,4. Takže se mu asi články líbí [smích].

Druhou čtyřku dal někdo podle IP adresy v Izraeli. Nevěděl jsem, že v Izraeli čtou Zvědavce. [smích]

354842

10.1.2017 1:14

RE: Je zajímavé, jak lidi známkují

bokke 37.?.?.?

Reakce na 354842

Mossad pročítá vše.....[smích]

354844

10.1.2017 5:13

RE: Je zajímavé, jak lidi známkují

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 354842

V tyhle zkurveny dobe kdy erar lidem lze a vymejva jim mozky vpalestinsky chazarii sledujou vsecko , I zvedavce! Snad jste si nemyslel pane editor, ze vsicni ti co tu diskutuji jim nelezej v zaludku -Vy podle toho jak tenkrat kvuli napsany pravde vkterou nemohli vyvratit yskakovalivv ejs nez vopice baboon jim v zaludku a to me klidne muzete verit ljako nestravitelnej lezite uz hodne dlouho a nejvic a bych se vubec nedivil kdyz by se ty zprzneniny zmrdu nesnazili vylizt s podobnou svinarnou .

354845

12.1.2017 18:57

RE: Je zajímavé, jak lidi známkují

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 354845

Israelská ambasáda vede "Databázi nepřátel Israele" (mám to ze dvou různých zdrojů).

Nepochybuji o tom, že v ní jsou i diskutující Zvědavci u kterých jde zjistit identitu.

Od člověka, který "šukal a fetoval s dcerou ředitele BIS" vím, že BIS automaticky monituruje a ukládá do databází aktivity, ve kterých se objeví nadefinovaná klíčová slova.

V okamžiku kdy stojíte před soudem si vás prolustrují a "spočítají vám to"... (případně předají exekutorovi).

("Bezpečnostní analytik" Koller občas zmíní, kdo pracuje v BIS... Doporučuji)

Z jihého zdroje vím, že BIS před 20 lety koupila největší počítačovou sestavu v republice, s požadavkem "provozovat databázi o 10 milionech subjektů" (což byl tehdy ještě drahý technický problém).

(Už chápete ta absurdní soudní rozhodnutí z medií?)

O mně například státní zas-tupec, který mně neznal, a oficiálně četl jen dost mizerná slohová cvičení "profesně negramotných" zaměstnanců policie, tvrdil, že jsem "velmi inteligentní a proto velmi nebezpečný pro společnost" a že je proto nutné mně hospitalizovat na psychiatrii a "chemicky léčit"!

A to jen kvůli tomu, že nemám na absurdně vysoké výživné!!!

Nic jiného jsem neprovedl. Jenom v diskusích na Internetu kritizuji vydírání otců pomocí jejich dětí a ponižování otců před jejich dětmi, a takzvaný "rozvodový průmysl" ...

Podle českého pojetí "demokracie", "základních lidských práv", "nezávislosti soudů", "procesních pravidel", "pravidel dokazování", .... není nutné jakákoli takováto tvrzení před soudem dokazovat (testem inteligence, psychickými testy psychopatie) Stačí když to tvrdí státní zas-tupec (jak jsem později zjistil pravděpodobně homosexuál).

Další "princip" soudního rozhodování českých soudů, je automatická přitěžující okolnost výše vašeho bankovního konta, vlastnictví nemovitostí, vysokoškolský titul... Jinak řečeno, vaše potenciální bonita a "vytěžitelnost" justičním průmyslem (justiční mafií).

"České soudy" naprosto ignorují
právo na děti,
právo dětí na otce,
právo mužů na mužskou identitiu,
právo na svoji (psychologickou) osobnost,
právo sám rozhodovat o svém zdraví,
právo na svobodnou volbu povolání,
...
ignorují i "právo na spravedlivý soudní proces".

Rozhodnutí o udělení trestu, a tím i totálním zruinováním života, vám zašlou poštou bez soudního jednání, a nechají vám týden na sehnání peněz na právníka - v řádu desetitisíc korun!

Jediné co vás pak napadne, a dává logický smysl, jsou citáty z Talmudu o tom, že "Gojímové jsou dobytek", který Bůh stvořil jako hračku pro Nadlidi.

Pozitivní ovšem je, že díky tomu dnes čím dál víc lidí začíná chápat "dějiny které píší vítězové" [smích]

354974

17.1.2017 12:10

RE: Je zajímavé, jak lidi známkují

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 354842

omylem jsem dala 5 (5 hvězd z jiných anket), ale samozřejmě to mělo být za jedna.

355152

10.1.2017 7:15

Zvláštní "přirozený" výběr

MoUdrostrak 82.?.?.?

Obě pandemie (španělská i hongkongská) si primárně vybíraly a usmrcovaly nejzdravější lidské jedince v produktivním věku.
V podstatě oběti umíraly na vyčerpání, způsobené neadekvátně stresovou imunitní odezvou na množení viru v organismu.
Ne náhodou výrobce Tamiflu skoupily špičky amerických neocons. Stejně tak ovládly další protagonisty ochrany proti pandemiím.
Již Španělská pandemie na konci WWI vekice zvláštně takřka synchronné se aktivovala po obou březích Atlantiku. Tj. v době, kdy ještě neexistovaly transoceánské lety a lodě pluly i několik týdnů.
Kromě hongkongské a španělské chřipky už čerstvě pamatujeme SARS a Ebolu. A rovněž AIDS. Všechny nesou pochybnosti, zda vznikly přirozeně, či jim bylo "pomoženo".
Chřipka sama o sobě je velice devastující . Přetěžuje srdce, plíce, mozek, ledviny, játra. Takže i když clověk přežije, nàsledky mu zhuntují zbytek života.
Tězko proto soudit, zda by bylo lepší drůbež neutracovat a konzumovat maso a vejce z přeživších kusů.
Jak už jsem poukázal na lidských pandémiích, vir tehdy usmrcoval naopak nejzdravější jedince s nejsilnější imunitní reakcí organismu. Prarodiče pak museli vychovávat přeživší vnuky.
Běžně sezónní chřipky si vybírají naopak oběti ze slabých a oslabených jedincú a proto se i méně šíři s v populaci kratčeji cirkukují. Nakažení silní jedinci se daleko více pohybují a socializují, nežli nakažení seniori a nemohoucí či děti.
Nemúžeme proto na pandemické viry přikládat stejnou optiku, kterou jsme nabyli z častějßích chřipek sezónních. Je to nebe a dudy...

354848

10.1.2017 9:26

RE: Zvláštní

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 354848

Vy také cítíte potřebu komentovat kde co, že? Nemohl byste na chvíli oblažovat svými inteligentními komentáři i čtenáře jiných médií a tady si dát pauzu? Děkuji.

354854

10.1.2017 11:48

RE: Zvláštní

Pecan 46.?.?.?

Reakce na 354854

Mno, pane Stworo , nevím co komentoval ten čtenář kdy před tím, ale já jsem lékař a řekl bych, že o chřipce toho ví víc než vy. Zdravím!

354865

11.1.2017 9:59

RE: Zvláštní

janaz 81.?.?.?

Reakce na 354865

Hej, ste lekári a o chorobách toho vraj viete viac ako my, len liečiť akosi neviete.

354900

11.1.2017 10:12

RE: Zvláštní

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 354865

Vzhledem k tomu, že jste z medicíny udělali především byznys a zdroj obohacení, doporučuji příliš nezvedat hlas.

354901

11.1.2017 13:07

RE: Zvláštní

JN 37.?.?.?

Reakce na 354901

No jo doktoři jsou blbci a zločinci. Až Tě začnou bolet zuby doporučuji Ti zajít ke kováři a při infarktu si dej homeopatika, ty einsteine.

354907

11.1.2017 14:57

RE: Zvláštní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 354907

Výjimky se najdou, ale zkuste vyjmenovat třeba sněmovní Mudry, kteří se dopracovali vyšších postů, jako ministrů... Jednak bych k nim nešel ani s bolavým zubem, natož s infarktem. Většina obecně je napojena na farmaceutický zlořád, a jen část z nich se snaží neuškodit pacientovi. Viz diskuse o povinném očkování, a jiné...
Třeba celostní medicína, dnes popelka u macechy vědy, která kdysi byla vlastně základem oboru. Specializace ucpali pramen vody živé, a sebe povýšili na vrchol medicíny...

354918

11.1.2017 19:10

RE: Zvláštní

JN 31.?.?.?

Reakce na 354918

Snemovni Mudri netvori ani procento ze všech Mudru, takže to patrně nemá vypovídací hodnotu. Specializaci nevidím jako problém.Vy byste na totální endoprotéza kyčelního kloubu šel radši k celostnimu odborníkovi nebo k ortopedovi, který těch kyčlí odoperoval stovky?

354933

12.1.2017 17:12

RE: Zvláštní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 354933

Sněmovní Mudři jsou voličem pečlivě vybraný vzorek ve volbách, a tak budou nejspíše reprezentovat po stránce kšeftování, korupce, i odborné.
Existuje ale i velké množství výjimek, bohužel v nových přistupech a staronových oborech (celostní medicína) jsou jen první vlašťovky, těmi ostatními zavedenými dokonce ostrakizovány.
Máte-li problém s kyčelním kloubem, nikdo vám nebrání navštívit opraváře specialistu.
Mně se jen nezdá, jak ti vzdělanci na povel pochodují, a masově likvidují živé tvory bez jakékoli záruky. Kdyby to nechali bez zásahu, tak by se aspoň našli odolné kusy pro další chov. Prostě to nemá logiku, nebo má nějakou kšeftařskou logiku, kromě zjevného děšení obyvatel.
Už K.Čapek psal v "Bílé nemoci" jak se choroby (ne)mají ponechat lékařům, i jak to s tou pandemií nakonec dopadne, Tady na obzoru ani ten jediný Galén není:
NOVINÁŘ: Pane dvorní rado, náš list by chtěl informovat veřejnost
z nejpovolanějších úst –
DVORNÍ RADA: – o takzvané bílé nemoci čili pejpinském
malomocenství, já vím. Bohužel se toho o něm píše ažaž. A příliš
laicky, pane. Po mém soudu se choroby mají ponechat lékařům.
Pište o nich v novinách, a většina čtenářů hned začne na sobě
hledat dotyčné příznaky, ne?
NOVINÁŘ: Ano, ale náš list by právě chtěl veřejnost uklidnit –
DVORNÍ RADA: Uklidnit? Člověče, čím ji chcete uklidnit? –
Koukejte se, je to… těžká choroba, a šíří se jako lavina – Pravda,
pracuje se na ní horečně na všech klinikách světa, ale – (Krčí
rameny.) Zatím je naše věda bezmocná. Napište lidem, aby se při
prvních příznacích obrátili s důvěrou k svému lékaři, a je to.
NOVINÁŘ: A jejich lékař –
DVORNÍ RADA: – jim předepíše mazání: těm chudším
hypermangan a těm zámožnějším peruánský balzám.
NOVINÁŘ: Pomůže to?
DVORNÍ RADA: Ano, proti zápachu, když se otevrou rány. To je
druhé stadium choroby.
NOVINÁŘ: A třetí stadium?
DVORNÍ RADA: Morfium, mládenče. Nic než morfium. A dost o
tom, ne? Je to ošklivá nemoc.
NOVINÁŘ: A je… velmi nakažlivá?
DVORNÍ RADA (tónem přednášejícího profesora): Jak se to vezme.
Neznáme totiž mikroba, který naši chorobu přenáší; víme jenom,
že se neobyčejně rychle šíří; dále že není přenosna na žádné zvíře
a že se nedá naočkovat ani člověku – aspoň mladému člověku ne;
ten krásný pokus udělal sám na sobě doktor Hirota v Tokiu.
Bojujeme, příteli, bojujeme, ale s neznámým nepřítelem. Můžete
napsat, že na mé klinice se na věci pracuje už třetí rok;
publikovali jsme o naší nemoci slušnou řadu vědeckých statí,
hojně a s uznáním citovaných v odborné literatuře

...

354970

13.1.2017 22:35

RE: Zvláštní

Annna 90.?.?.?

Reakce na 354865

Když lékař, tak jen chirurg, optik apod. konkrétní záležitost, konkrétní zákrok, a dost. Vše ostatní je o ničem, věštění z koule, žvanění, neuznávám to, nic neumí vyřešit, jen cpou do lidí na zakázku jedy a vyrábějí závisláky. Kdo se od nich osvobodí a převezme za sebe odpovědnost, vyhrává. A s těmi vražděnými ptáky to je taky pořádná pitomost. Takový silný mráz s tím zatočí daleko "humánněji" než ti břídilové.

355026

10.1.2017 7:34

To není "jakási ptačí chřipka"

Petr8799 188.?.?.?

to je prostě regulérní virová choroba stejně jako neštovice u lidí, mor prasat, slintavka a kulhavka u skotu."Zrůdné vybíjení neškodných tvorů" má za cíl ochránit ostatní neškodné tvory v ČR před touto nákazou a smrtí. O lidi tu v první řadě vůbec nejde. Tak to prostě funguje a nikdo zatím nevymyslel lepší postup.

354849

10.1.2017 8:22

No asi jsme příliš přivykli masu

gippius 213.?.?.?

a vůbec potravinám živočišného původu. Ono jíst se dá mnohem víc ve vegetariánském stylu, dokonce si myslím, že by to v posledku bylo srovnatelně chutné a mnohem levnější a zdravější, jenže už by z toho nebyl takový vývar, že....V tomto taky nemají prsty ilumináti, viníkem je zase a opět obyčejná nenažranost.

354850

10.1.2017 8:30

Existence viru ptačí chřipky je pochybná

Boleslav Čech 149.?.?.?

Také je dost možné, že údajný virus ani neexistuje a těch pár ptáků uhynulo na kdovíco. Jistý Dr. Stefan Lanka tvrdí, že žádný z tzv. RNA virů (retrovirů), kam patří třeba údajný H1N1, H5N1 ale i HIV, nikdy nebyl prokázán tím, že by byl izolován, což by s dnešními laboratorními prostředky neměl být vůbec problém. Virové testy jsou založeny na přítomnosti protilátek, ale protože virus nebyl nikdy izolován, jak může někdo spolehlivě vědět, že jde o protilátky zrovna k tomuto konkrétnímu viru? Navíc ony protilátky má každý, rozdíl je pouze ve množství. Je to vlastně takové moderní šarlatánství. Žijeme v podstatě stále ve středověku. I ve "vědě" se vyskytují dogmatické přístupy.

http://www.whale.to/b/lanka.html

Nikdo neprotestuje. Proč? Ty velkochovy nechovají drůbež pro chov samotný, pro své potěšení, ale pro zisk. Někdo pro zisk tiskne noviny, někdo chová ve velkém drůbež. Proto to stejné zacházení, v obou případech jde o prostředek zisku. Za utracené kusy dostanou kompenzace od státu. Nejsou ty kompenzace takové, že se jim to tak nakonec vyplatí? Nedivil bych se. Dokonce i od jednoho drobného chovatele jsem slyšel, že by mu to nevadilo, že má už slepice staré a stejně už musí obnovit chov, a takto by na obnovu chovu dostal peníze. Fuj!

354851

11.1.2017 16:36

chřipkové viry nepatří mezi retroviry ale mezi

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 354851

čeleď Orthomyxoviridae (z řeckého orthos pro hladký a myxa pro sliz) je čeleď virů V.skupiny, která společně s čeleděmi Ophioviridae, Bunyaviridae a Arenaviridae v současnosti zůstává nezařazena do žádného řádu. Čeleď obsahuje 5 rodů (Influenza virus A, Influenza virus B, Influenza virus C, Isavirus a Togotovirus). Viry způsobující chřipku (Influenza viry) napadají obratlovce, zejména savce (člověka a prasata) a ptáky. Isavirus napadá lososovité a Togotovirus infikuje obratlovce i bezobratlé, mezi které patří moskyti a mořské vši.

354927

10.1.2017 8:36

Sekání trávníků ve městech,

gippius 213.?.?.?

to je taky něco podobného: protože z toho má nějaký šmejd vývar, tak se prostě bude sekat tráva, i když je 36 stupňů ve stínu a zelené plochy se stanou z hodiny na hodinu vyprahlou stepí. Nebo ty nájezdy lékařů a inženýrů - myslíte, že tady z toho nikdo nic nemá? Proč by se pak organizovalo tohleto preventivní vybíjení, když by z toho nikdo nic neměl? V dobách vlády té ruky už nehledám jinou příčinu, než obyčejnou, hypertrofovanou lidskou nenažranost.

354852

12.1.2017 21:30

RE: Sekání trávníků ve městech,

Pete 83.?.?.?

Reakce na 354852

A co teprve RoundUp v emerice? Pro ně je pampeliška plevel. Když si tam koupíte dům, většinou to spadá v nějaké čtvrti pod domovní asociaci a ti mají svá pravidla, které musíte dodržovat. Jedním z nich je mít ten pěkný zelený chemický trávník. Že je to silně nezdravé, toxické apod. to nevadí, hlavně když Monsanto vydělá. Ale to už odbočujeme od tématu. Obdobně je to s vybíjením chovů, též dobrý byznys. Pokud bych bydlel v uvedené lokalitě na Moravě, určitě bych udělal vše abych zdravou domácí drůbež uchránil, třeba ji odvezl ke známým...

354981

12.1.2017 22:41

RE: Sekání trávníků ve městech,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 141.?.?.?

Reakce na 354981

Ne, česká louka aby tam kvetly desítky květin, nelze. Naprosto. Jen u mne na zahradě pokud nejsou dlouhá sucha s prašivinotrailsů. Sekáčům za domem co provedli travník /potlesk za týdenní celodenní randál, jsou v hodinovce/, po stárnoucích obyvatelích se záhonky. Ale i tam byl mičurin co vždy vše u sebe postříkal aby následně všem okolo se napadli všemožné plodiny všelijak. Asi to dávali s sadou k pumpičce když při ošizeném dávkování a zisku či třikrát neošetření mohli leda tak jít trhat kopřivu do příkopu. A to nekecám protože oko vidí i bussines někdo pochopí nebo ne. Ziskovci a nazdar bazar všemu všude všelijak a s chutí a řešením prachů od druhých kromě času, zdraví a samozřejmě adorace i nenahraditelnost a vůbec jakkoliv. Systém dluhu se ziskovci je tedy móc moc hra zbloudilých či deb...., vau. Nevylučuji podobný industriál k ptákům, hravě.[mrknutí jedním okem]

354982

10.1.2017 10:24

Citace:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

"Po roce 2023 zavlečou do Evropy afričtí běženci smrtelnou nákazu nazývanou kunu.Postižené osoby dostanou vysokou horečku a jejich vnitřní orgány přestanou během několika málo dní fungovat.Nemoc bude smrtelná a šířit se bude stejně rychle jako chřipka.Už ale dva roky před vypuknutím této epidemie se začnou objevovat červi parazitující v krvi."
Thomas Ritter,Proroctví o Evropě z knihoven palmových listů.

354855

10.1.2017 10:26

O nevinnost tady vůbec nejde

L.C. 194.?.?.?

Nedávno probleskl novinami článeček o jakémsi „vědci“, kterému se podařilo běžný chřipkový virus (tuším H3) modifikovat tak, aby zcela obešel lidský imunitní systém. V praxi to funguje tak, že virus vniknuvší do těla, jeho obranný systém ani nezaregistruje, natož aby proti němu bojoval.

To se stalo v laboratoři se zabezpečením BL2. Takže víceméně minimální zabezpečení. Dovedete si představit, co se stane, až se takové svinstvo dostane ven? Ať již úmyslně, či nikoli? Z tohoto úhlu pohledu je „pták“ jen zkušební objekt, který bude dříve, či později nahrazen zkušebním objektem „člověk“.

354856

10.1.2017 10:28

Stop hrůznému vybíjení nevinných tvorů

Jana Zapletalová gralovska (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Naprosto souhlasím s autorem článku. Cítím bezmoc, lítost a obrovský odpor k takovému nesmyslnému vybíjení zdravých a nevinných tvorů! Jak to šílenství zastavit? Kachny, slepice, husy, pávi, papoušci, pštos - lidé, zbláznili jste se? Virus není přenosný na člověka! Mám vážnou pochybnost o existenci viru! Kdo za tím svinstvem stojí? Co se tady vlastně děje? Původcem údajného viru je volně žijící ptactvo, tak proč vraždit zdravé kusy z domácího nebo uzavřeného chovu! Veterináři mají instrukce z EU, což hovoří za vše. Jsem proti nesmyslným nařízením EU! Nastal čas otevřít oči a zamyslet se! Co černé veverky, některé druhy vrány, medvídek mýval...vybít, vyvraždit, neboť do naší přírody nepatří? Přitom nám tady rozmnožují jiný nebezpečný druh, který je pro nás opravdovou hrozbou, šířitelem nebezpečných virů a do naší přírody rovněž nepatří! Tento druh je však dobře zajištěn, nakrmen a nevybíjí se, ale naopak se dá předpokládat, že se v budoucnu velmi rozmnoží. Co na to veterináři? Zastavte už to šílenství!!!

Jana

354857

10.1.2017 12:14

RE: Stop hrůznému vybíjení nevinných tvorů

Dunn 92.?.?.?

Reakce na 354857

Vymlátíme drůbež a zase můžou k nám stovky kamionů z EU s drůbeží!Já to vidím takto.Jsme slouhové západu.

354867

12.1.2017 17:22

RE: Stop hrůznému vybíjení nevinných tvorů

123 141.?.?.?

Reakce na 354857

Ano, je to šílenství!... Někdo zapomněl na sýkorky, pěnkavy , vrabce , kosy , vrány, havrany, bažanty atd. atd

354971

10.1.2017 10:46

Mimo tema

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Cas od casu je nastoleno tema, kteremu se tyto stranky nevenuji, ale je zapotrebi kvuli nacasovani se mu venovat. Tak je tomu i dnes:

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Marti...

354859

11.1.2017 8:02

RE: Mimo tema

tatko 85.?.?.?

Reakce na 354859

..nielen mimo tému,ale (ten pán a jeho "tvorba" ) aj mimo realitu.. sme v stave,keď akýkoľvek idiot (vrátane mňa),použijúc slovné spojenia vládnuce verejnému diškurzu,môže hlásať svoje ko..tiny v prime time a stádo prežúva a spokojne bučí.. ..pozrite aspoň občas do hrantu ,že čo to vlastne žerete.. či v tej zmeske,ktorú vám tento pán namiešal,zostalo ešte vôbec niečo zdraviu prospešné..
[bliji]

354897

10.1.2017 10:59

Kluci proročtí,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

neměli byste aspoň nějaké pozitivní proroctví.
Proroctví je také součást řízení, stejně jako předpovědi války nevedou k míru a spolupráci ale k přípravě na válku, zbrojení, úkryty, rakve či až kontejnery...

354861

12.1.2017 10:54

RE: Kluci proročtí,

F&T 212.?.?.?

Reakce na 354861

Jedno pozitivní proroctví bych měl na skladě:

Čechy jsou do velké míry chráněny před nájezdem ekonomických redikálů.

I podle Nostradama se mor z afriky zastaví před ČR.

354954

10.1.2017 11:49

Vědecká otázka idiota savanta: "Co kdyby...".

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

.......... Vím, řeknete, že ty skafandry vyrábí jen několik firem a požadavky na neprůchodnost infekce jsou obecné, ale pro mě je důležitý fakt, že ta nákaza na člověka nemůže, tak co blbnou?..........

Kdysi dávno, když jsem nedobrovolně a za bakšiš sloužil své socialistické vlasti, a teoreticky ji měl bránit proti západním imperialistům, kteří se pak za dvacet let stali našimi vojenskými veliteli a spojenci, jsem jednou ráno podával hlášení u brány kasáren:

...Za mé služby se nic neobvyklého nestalo...

Přicházející plukovník odzdravil, a řekl s vševědoucím výrazem:

...jen aby...



[velký smích]

354866

10.1.2017 14:39

RE: Vědecká otázka idiota savanta:

m.dak 213.?.?.?

Reakce na 354866

Když se řekne, že nákaza je momentálně na člověka nepřenosná, tak to znamená, že:
1. vsoučasné době není pro člověka nakažlivá (nemůže onemocnět), to ovšem neznamená, že se nemůže virus na člověku svézt. Proto nosí ty skafandry aby to onemocnění neroznášeli.
2. Chřipkové viry velmi rychle mutují a tudíž se může i tento v podstatě kdykoliv stát nakažlivý i lidem. K podobné mutaci už došlo, naštěstí to nebylo tak extrémní, jako nechvalně proslulá Španělská chřipka, ale i tak to byl docela slušný zabiják.

354875

10.1.2017 16:13

RE: Vědecká otázka idiota savanta:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 354875

Existují lékařské studie které vysvětlují tzv. "Španělskou chřipku" jako následek preventivního očkování tehdejších vojáků, z nichž někteří byli infikováni běžnou, v podstatě neškodnou chřipkou, uměle v laboratořích připravenými vakcínami. Stejně tak mohou mutaci různých běžných virů v lidském a nebo zvířecím organizmu strmě urychlit nevhodně nasazená antivirotika, a nebo dokonce zejména nevhodně použité testovací protilátky. Vždy je zajímavé poslechnout si třeba Primulovy kecy. Ještě zajímavější byl minulý ministr "Růžový Blondýn", který v televizi přímo ječel, že chřipku už měl, a nenechá se tedy očkovat, a jistá paní Jurásková z MZ, která si před televizními kamerami nechala píchnout "vakcínu", protože jí slibovali, že je to jen injekční voda, ale nebyla. Vždycky by bylo dobré, vyzkoušet všechny nové léky především nejdříve na osazenstvu v tom pražském baráku na nábřeží Vltavy pod Karlákem, který má tak blyštící se moszané dveře, že to vypadá jak Faraonův chrám, a nebo ve Sněmovní ulici.. Jednoho krásného dne prostě zamknout ty dveře, a všechny od sklepa až po půdu důkladně proočkovat americkou vakcínou, až by se nafoukli... [velký smích]

354881

10.1.2017 19:21

RE: Vědecká otázka idiota savanta:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 354881

A mohl by jste sem dát zdroj? Obecné prameny uvádějí něco jiného, viz https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0pan%C4%9Blsk%C3%A1_ch%C5%99ipka
A evidentně patříte k lidem, kteří myslí, že očkování obecně jsou škodlivá zdraví. I v případě, že mají vedlejší účinky, pořád nic lepšího neexistuje. Bohužel, lidé si dnes už nepamatují, jaká byla úmrtnost na infekční choroby před zavedením očkování. V podstatě je možno říci, že i případné ztráty na životech na následky očkování v řádech promile jsou přijatelné oproti epidemiím které v případě neočkování mohou vést ke ztrátám 20-30%.

354889

10.1.2017 20:07

RE: Vědecká otázka idiota savanta:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 354889

Nevím, jestli je očkování prospěšné a nebo škodlivé, šest let jsem na základní škole jen chodil do třídy se spolužačkou, která po očkování na obrnu, které jsem dostal i já, ochrnula, a skončila na invalidním vozíku. Jen tvrdím, že se v dnešní tzechbabwe již řadu desetiletí konají plošné mengeleho pokusy se zdravím obyvatelstva. Přeji demokraticky všem, kteří tomu věří, aby se nechali očkovat, a pak si to plně užili, sám však striktně odmítám být zkušebním králíkem, a ještě za to muset platit povinně zdravotní pojištění. Dnešní zdravotní politika je spiknutím zločinců, a učených všehoschopných idiotů. Proč realizovat zdravotnickém pokusy na černochách v Zinbabwe, když východní evropa je daleko blíž, a dnes i daleko lacinější ?

Co se týče wikipedie, nepovažuji ji za zdroj, / možná že je to vynikající dezinformační zdroj /. Říká se, že založením wikipedie ztratila v podstatě pravda a realita reálný smysl... [velký smích]

354891

10.1.2017 20:07

RE: Vědecká otázka idiota savanta:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 354889

Tintili vantili, jsou známy z historických událostí orgie felčarů a ranhojičů s pitkami a prostopášnostmi na hřbitovech za morových ran a tak si to nahradili očkováním aby mohli točit bussines se smrtí big pharma. Ale nevylučuji že i mentálně nepostižený člověk může být výchovou drasticky zaveden.[překvapení]

354892

10.1.2017 20:16

No, stačí dát podvod španělská chřipka a strejda gůgl dá, ani není třeba duckduckgo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 141.?.?.?

Reakce na 354889

http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/13...

354893

11.1.2017 12:20

RE: No, stačí dát podvod španělská chřipka a strejda gůgl dá, ani není třeba duckduckgo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 354893

Lékařská věda a její instrukce je nutno přesně dodržovat, a to i tehdy, když se ukážou jako naprostý nesmysl, a lékařskou vědou zmatení lékaři nakonec nařizují, protože je počet obětí nápadně vysoký, pro jistotu opak toho, co nařizovali předtím. Skutečně, opravdový lékař - vědec, by měl nejdříve svůj kouzelný nový lék vyzkoušet především na sobě a své rodině, a teprve pak experimentovat na pacientech.

/Výšeuvedený problém mi připomíná rotného Topolánka, když nedopatřením řekl do omylem zapnutých mikrofonů na jistém politickém shromáždění na dotaz zpravodaje, zdali by voliči neměli vědět, co strana po volbách chystá:
Vy jste člověče zřejmě úplný idiot, myslíte že kdybysme jim to řekli, že by nás potom zvolili ?/

Politický a lékařský kšeft musí běžet, kdyby fotra věšeli, a u hrobu mu pak museli svítit svíčkama bez knotů...

[velký smích]

354904

10.1.2017 14:09

mnohem nebezpečnější nákaza

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 31.?.?.?

Delší dobu se ve světě šíří mnohem nebezpečnější virová nákaza, která za poslední století vyhubila nejméně 100 milionů lidí.
Má označení ž5i2d.
Nákaza se projevuje patologickým hromaděním čehokoliv bez ohledu na to, jaké to má důsledky pro okolí.
Myslím že úřady by ihned měly zahájit vybíjení nakažených kusů.

354872

10.1.2017 14:19

Dobrosersko sluníčkářský článek...

Heriot 185.?.?.?

MY to „dobro“ prosadíme i kdyby neměl zůstat kámen na kameni...
MY dnes uhájíme několik stovek drůbeže, protože cítíme „bezmoc a lítost“, aby za nějaký čas v důsledku epidemie či pandemie z těchto ohnisek rozšířených jich v bolestech uhynuly desetitisíce. To nás ale už nezajímá, protože tomu nerozumíme.
Nad nimi už bezmoc a lítost jaksi necítíme. To totiž už neuvidíme. To není dobrosersky atraktivní a není proti tomu možno zvedat hlas. Zvedejte hlas proti nemoci, že ? To jaksi nejde. Hlas se dá přece zvedat jen proti lidem, kteří šíření té nemocí brání...
Odmítáme naslouchat racionálním argumentům a jsme pevne rozhodnuti páchati dobro (SVOJE DOBRO) za každou cenu. Následky nás nezajímají...
Jde přece o DOBRO.
O to naše ovšem...

354873

10.1.2017 15:47

RE: Dobrosersko sluníčkářský článek...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 354873

Opravdu nechápu, proč jste si jako nick zvolil jméno spisovatele, který proslul svou láskou ke zvířatům. Navrhl bych podepisovat se jako Herodes. Konečně je to jedno, H jako H (věděl bych ještě další slova od H, také přiléhavějších).

354878

10.1.2017 16:12

RE: Dobrosersko sluníčkářský článek...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 354878

No, nevím nač ta zloba pane Stworo...Váš pohled je jaký je, jste nepřístupný jakýmkoliv racionálním argumentům, s tím se nedá nic dělat, já Vás ale kvůli tomu urážet ovšem nehodlám. Na svůj pohled máte jistě právo.
Opravdová láska ke zvířatům se ovšem neprojevuje tak, že abych zachránil jedno, nechám trpět a umírat stovky a tisíce dalších.
I když ta kašírovaná, předváděná v teple od psacího stolu zřejmě ano.
"Ach ta ubohá zvířatka, jak jistě trpí, jak cítím bezmoc, lítost a obrovský odpor když je, nevinná, zabíjejí na těch jatkách, měli bychom k tomu něco protestujícího napsat, nebo tam zanést svíčky a plyšové medvídky, pravil pán a s chutí se zakousl do dobře vypečeného kuřecího stehýnka.."

354880

11.1.2017 15:08

RE: Dobrosersko sluníčkářský článek...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 354880

Vy jsi bezcitná stvůra.

354922

10.1.2017 16:14

RE: Dobrosersko sluníčkářský článek...

Heriot 185.?.?.?

Reakce na 354878

No, nevím nač ta zloba pane Stworo...Váš pohled je jaký je, jste nepřístupný jakýmkoliv racionálním argumentům, s tím se nedá nic dělat, já Vás ale kvůli tomu urážet ovšem nehodlám. Na svůj pohled máte jistě právo.
Opravdová láska ke zvířatům se ovšem neprojevuje tak, že abych zachránil jedno, nechám trpět a umírat stovky a tisíce dalších.
I když ta kašírovaná, předváděná v teple od psacího stolu zřejmě ano.
"Ach ta ubohá zvířatka, jak jistě trpí, jak cítím bezmoc, lítost a obrovský odpor když je, nevinná, zabíjejí na těch jatkách, měli bychom k tomu něco protestujícího napsat, nebo tam zanést svíčky a plyšové medvídky, pravil pán a s chutí se zakousl do dobře vypečeného kuřecího stehýnka.."

354882

10.1.2017 18:53

RE: Dobrosersko sluníčkářský článek...

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 354882

Kdyby to tak sluníčkářsky fungovalo jak píšete, tak by proti tomu jistě pan Stwora nic neměl. Nikdo přesně neví jak ten vir opravdu funguje, jak mutuje, které druhy ptactva ho vůbec přenáší, ale když je vybijem, tak je to přece jistota, minimálně tím, že dotyčný malochovatel už chovatel nebude....

Doufám, že stejný metr použijete i na sebe, kdyby se něco podobného začalo šířit i mezi lidmi. Média budou určitě plná racionálních argumentů, které selským rozumem vyvrátí každé vesnické děcko. Ale budete hrdina, protože svým obětováním určitě zachráníte stovky a tisíce dalších.

354888

10.1.2017 20:24

RE: Dobrosersko sluníčkářský článek...

Heriot 185.?.?.?

Reakce na 354888

No, že dobroserové a sluníčkáři a salónní rádoby "ochránci zvířat" půjdou až tak daleko, aby dávali do roviny drůbež a člověka, to jsem tedy dosud netušil.
Děkuji za poučení...
[oči v sloup]

354894

11.1.2017 13:25

RE: Dobrosersko sluníčkářský článek...

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 354894

Nezlobte se, ale do roviny s drůbeží Vás vůbec nedávám. Na to si drůbeže příliš vážím.

Vyspělost civlizace se pozná nejlépe podle jejího chování ke zvířatům a proto ta naše super civilizace rozkvétá čím dál tím více a s takovou brzo rozkvete do úplného konce.

Vy musíte určitě velmi kvitovat nynější rozhodnutí veterinární správy zrušit všechny komerční chovy drůbeže s volným výběhem. Vždyť ty slepice se bez sluníčka, čerstvé vzduchu, travičky, broučků a vůbec všeho v přírodě obejdou. Vřždyť jim posvítíme, vyvětráme, nakrmíne dostatkem umělých živin, vitamínů a minerálů, nainstalujeme hrabací destičku, že to vlastně budou mít lepší než ve volné přírodě. Tak z takových "lidí" je mi opravdu na zvracení.

354909

11.1.2017 16:05

RE: Dobrosersko sluníčkářský článek...

Heriot 185.?.?.?

Reakce na 354909

Ale jděte, vy rádoby "milovníku zvířat".
SVS žádné "komerční chovy drůbeže s volným výběhem"...[smích] nezrušila.
Vydala pouze dočasné mimořádné veterinární opatření vzhledem k nákazové situaci, k zabránění dalšímu šíření choroby, které spočívá v dočasném zákazu používat výběhy. Tato opatření se samozřejmě odvolávají když se nákazová situace zlepší.
V lednu se jak známo vaše "travička a broučci" jaksi nevyskytují, pokud jste si nevšiml, takže o nic nepřijdete.
Zato takto zabezpečená drůbež přijde o možnost nakazit se, onemocnět a uhynout, což ochránce zvířat vašeho ražení tak mrzí, že se jim z toho dělá nevolno...

354925

12.1.2017 8:00

RE: Dobrosersko sluníčkářský článek...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 354925

Voni jsou panáčku buď úplně blbej nebo nasazenej.

Když jste tak světa znalý tak mi připomeňte jaké opatření dělal Karel IV. a další vládci když jim to sviňstvo napadlo ptáky.

Něco dělat museli jinak by tu dnes (podle Vás) nebyli ptáci ani lidi.

Vaše bláboly jsou lživé a zavádějící!

Primárním cílem toho celýho teátru je stresovat a buzerovat a strašit lidi. !!!

A taky demotivovat ty co chtějí zdravěji jíst a nekupovat jedovaté Babišovy brojlery, nedej bože si přivydělat na pár vejcích. Kdo by mu ty sirnaté záprtky potom kupoval-že.

Takže mnoho chuti do práce jonáku.

354948

10.1.2017 15:36

epidemie - záminka pro nástup totality

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Nic lidi tak nevyděsí jako pandémie, třeba i uměle vyvolaná. A klidně se kvůli tomu vzdají posledních svobod. A nebudou protestovat když oponenti režimu a další nepohodlní lidé budou mizet beze stopy v nějakých těch "karanténních táborech" kde bude žiletkový drát obrácený směrem dovnitř a z komínů uvnitř areálu se bude valit hustý dým.

Takže pozor na to, až vám jednou redaktorka smrtelně vážným hlasem a s vypoulenýma očima bude na ČT sdělovat, že se šíří epidemie, máte zůstat doma, nevycházet a čekat na pokyny státních orgánů a od lidí uslyšíte neurčité zvěsti o podivných sanitkách s policejním doprovodem.

Vzhledem k tomu že televize je hlásná trouba NWO, tak se vyplatí vždy udělat opak toho co vám radí.

354877

10.1.2017 16:09

entity k likvidaci

pavel em 185.?.?.?

v poslední době jsem si všiml módy tzv. zombie... mimo starších kultovních a klasických filmových formátů jde především o množství seriálů a počítačových her, zabývajících se epidemiemi, po kterých tzv. živí mrtví, oživlé mrtvoly, prostě zombie napadají zdravé živé a ti bojují o přežití útěkem, izolací a bojem s nimi... jestli chcete vidět schema jak část lidské populace izolovat, likvidovat koukněte se do tabletů teenagerů, na youtube... někteří jedinci na internetu dokonce prezentují vypracovanou taktiku pro běžný život, protože výše uvedenou filmovou fikci považují za reálnou hrozbu.

354879

11.1.2017 14:24

Slinty

Pavel.M moje-1945 (zavináč) seznam (tečka) cz 87.?.?.?

Takove slinty muze napsat jen vypatlany magor a ne clovek, ktery logicky
uvazuje!! Proc se nepodepsal pod ten clanek jak je zvykem v mnoha novinach nebo blocich???

354915

11.1.2017 15:04

souhlas, palec nahoru

Blanbka 109.?.?.?

Naprostotý souhlas s autorem, jako kdybych to psala doma. Přehnané, zcela zbytečné, hysterické. Když mám někdo na dvorku slepice, husy apod, každý den se o ně stará, krmí je, nosí ji zbytky, tak prostě k nim mám nějaký citový vztah.....jasně že ne jako k psovi.......ale prostě chce, aby se měli v rámci možností dobře. Pak přijdou ty hovada ve skafandrech, automaty na zabíjení. Těm chovatelům je určitě těch slepic jednoduše líto, pár stovek to určitě nespraví. Kor když všichni ví, že se jedná na 99,99% o zcela zdravá zvířata.

Lidi (jako celek) jsou prostě bezcitná hovada. Tak to je.

354920

11.1.2017 17:12

Tamiflu je nejstarší obecné antivirotikum a tudíž skoro k ničemu

r.m. 80.?.?.?

protože si na něj nejvíc virů vytvořilo rezistenci. Zato Dick Cheney, jako akcionář výrobce, si na něm založil existenci. Surovinou je badyán a tenhle neocon mr. Dick neopoměl skoupit už před lety veškerou čínskou produkci.
V roce 2013 Roche uvolnil data ze zkoušek organizaci Cochrane Collaboration.[1] Ta ve své studii[2] tvrdí, že Tamiflu není o nic lepší než obyčejný paracetamol. Roche později financovala rozšíření a přezkoumání účinnosti inhibitorů neuraminidáz, tato studie dospěla k názoru, že léčba pomocí tohoto typu léků snižuje úmrtnost na chřipku, tento efekt se ale dramaticky snižuje, pokud je podán více než dva dny po výskytu příznaků a tento efekt nebyl statisticky významný v případě dětí.
Existují jiné, třeba o Relenze u nás ani vidu, ani slechu. A jsou i další. Ovšem Čechistán si zprivatizovali tihle "Amíci".
Použil jsem pro potřeby diskuse wiki, nechce se mi prokousávat se specializovanými zdravotnickými servery jako před několika lety, když se vogelgrippe objevila poprvé.
Typ viru, co je tu letos, napadá ptactvo čeledi vrubozobých = kachny, husy, labutě. Slepice mezi ně nepatří, ani kosáci, sýkory, vrabčáci atd.
Krmím loupanou i neloupanou slunečnicí a z krmítka je frekventovaný letiště.
Na kousky rozkrájené máslo mizí první, žíhané slunečnice na odbyt moc nejdou. Ochranný vzor na slupce totiž připomíná krovky hnusných hořkých brouků ala mandelinka bramborová.
Za jednu vykrmenou a plodnou (snášející) slepici Čechistán vyplácí směšnou stokorunu.

354929

11.1.2017 18:27

Potom vypukne nemoc šílených krav

vecda 185.?.?.?

Jateční cena slepice, je +-15-15 Kč/kg
Náhrada od státu, za "nakaženou" slepici je 100 Kč/kus.
Na chřipku je vyčleněno 50 milionů Kč.
Předpokládám, že po vyčerpání této částky, slavně chřipku porazíme, veterináři slavně zachrání chovy, ti kdo věděli, o čem je řeč, shrábnou bank a nádherná duha se rozklene nad naší vlastí.
Pokud stát vyčlení další prostředky na boj s touto epidemií, bude se bojovat, veterinovat, blbnout ve skafandrech ala USA, vraždit a inkasovat do poslední neproplacené koruny.

354932

12.1.2017 11:14

RE: Potom vypukne nemoc šílených krav

F&T 212.?.?.?

Reakce na 354932

Vidím to úplně stejně. Jde o prachy až v první řadě a utrpení zvířat je nezajímá.

Jsem rád, že na tento problém p. Stwora upozornil.

Na druhé straně si myslím, že ty zoufalci ve skafandrech mají především vymytý mozek a nejsou hlavními viníky vzniklé situace. Oni tomu mohou dokonce věřit, že existuje smrtelná choroba přenášející se na lidi.

Sám nevím jestli je ptačí/prasečí chřipka hoax, ale vzhledem k tomu, že nás už média 2x strašila s podobnou epidemií a nikdy žádná epidemie nebyla tak mi hoax připadá pravděpodobnější. Pouze se ukázaly ojedinělé případy.


Ve většině civilizovaných zemí je povinné zdravotní pojištění a toto je "geniální" nápad, jak se k těmto financím dostat a část jich odklonit do vlastní kapsy. Pro ty, co si zdravotní pojištění platí už na léčení nebude.

354956

11.1.2017 21:48

Děkuji.

Amus 37.?.?.?

Pane Stwora, děkuji vám za to, že jako jeden z mála se dokážete zastat těch, kteří se sami bránit nemohou a téměř nikoho jejich utrpení nezajímá.

354941

12.1.2017 20:47

holubi

JirkaM 89.?.?.?

Právě jsem v televizi viděl asi 80tileté pány, kterým stát sadisticky vyvraždil chov poštovních holubů.

Poštovní holub je něco jako závodní kůň. Jejich šlechtění pánům tvralo celý život, zničení celoživotní práce pak státu trvalo jen pár hodin. Špičkový holub stojí velké peníze, někdy to mohou být i statisice euro. Stát zaplatí tuším tři sta korun.

Co se asi stane s 80tiletým pánem, kterému stát vybije chov? Mám strach, že do roka zemře.

354980

12.1.2017 23:00

RE: holubi

Jana Zapletalová 91.?.?.?

Reakce na 354980

To snad ani není možné! Vzít člověku celoživotní dílo a radost! Nenacházím slušná slova pro hnusné, vražedné komando, které se neštítí ničeho. Vyvraždí poštovní holuby, papouška, pštrosy vystřílí, neboť injekce nezabírá.....V jakém státě to vlastně žijeme? Něco je tady zatraceně špatně! Porušování lidských práv pod záminkou hrozby pravděpodobně neexistující ptačí chřipky. Bezcitnost, arogance a vymyté mozky. Za vším špinavý balík peněz.

354984

12.1.2017 23:44

RE: holubi

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 354984

..to je trénink a ověřování technologií na depopulaci.....

354986

14.1.2017 1:08

Volby se blíží.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Babišovi preference rostou i s tím EET. M.Benda (zombie ODS) láká voliče sliby, že to EET zruší už letos.
KDU aby nepropadla roštem potřebuje taky téma. A ono zrovna chřipkové období.
Teď jen předvést rozhodnost, a bodíky nabíhají...

355028

14.1.2017 11:20

RE: Volby se blíží.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 355028

Ještě přidám ohledně voleb, co jsem našel na PL.
Petr Žantovský tam mimo jiné rozebírá Gabala (KDU):
Pan Gabal je také explicitní, tradiční leninské heslo ‚mazat, mazat, mazat‘, jímž se proslavil už v loňském roce, ještě podpořil ve středu v Událostech, komentářích ČT24 úžasnou úvahou na téma toho centra proti hybridním hrozbám. Prohlásil tam, a to je velmi přesná parafráze: ‚My neuděláme stejnou chybu jako ve Spojených státech, kde teprve po vítězství Trumpa analyzují příčiny.‘ A pokračoval: ‚My se bráníme předem, my to nepřipustíme‘,“ připomíná mediální analytik ...

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Neud...

355034

14.1.2017 12:29

RE: Volby se blíží.

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 355034

.....ano,"my se obráníme předem a my tu chybu neuděláme",...Gabal to vystihl a proto nebudeme čekat na volby a pověsíme ho hned,hajzla !!!

355036

14.1.2017 17:42

Plošné a paušálne nie je na toto dobrý recept

ppppp 78.?.?.?

Plošne musíme vo dne svietiť, nezávisle na tom, koľko svieti slnko. Plošne ochoreli a kapali králiky na myxomatózu po tom, čo v austrálii akýsi vedec plošne rozšíril jej vírus, aby plošne zamedzil množeniu králikov. Plošne sa potom prestali množiť aj v Európe, a teda prestali často žiť úplne.

Je úplný nezmysel zabíjať v klietkach papagáje, sliepky, ktoré sú často vonku na pár m2, keď vtáky aj tak môžu lietať hore dole. Rozumnejšia vec by bolo zabezpečiť zatváracie igelitové vrecká na zdochliny, a domyslieť seriózny zber takých "kadáverov". Ani ja neverím, že už ide o ľudí, predsalen aj obyčajná chrípka je zabijak, a vôbec nemáme doriešené, čo s chorým človekom v produktívnom veku, ktorý potrebuje pracovať, alebo že s ochoreným deckom nemá byť kto doma. Ľudská chrípka je prenosná a čo majú robiť takí doktori, sestry, či pracovníci a návštevníci pošty, kam sa drzo nasáčkujú chorí, ktorí na inokedy nemajú čas.
V rámci ochrany dravcov sa premnožujú dravce (napríklad myšiaky), potom sa nasadzujú sysle, namnožené sú aj jelene, lane, pred pár dňami ma na ceste zastavilo stádo jeleňov a laní asi 50ks, aj diviakov je často niekde celkom dosť.
Namnožené vlky potom budú loviť ovce a podobne.
Asi si pamätáme, ako sa objavil vírus vtáčej chrípky vo vakcíne pre Česko, očkovacie aféry zamerané na zvýšenie odbytu vakcín.

Poslušné výkonné zložky robia to, čo im kážu. Aj naši odborníci sa nechajú oblbovať a podliehajú pseudovedcom, šarlatánom, ktorých skutočná odbornosť sa preukazuje len veľmi ťažko. Viem dobre, ako to je, keď skape napríklad ovca, na niečo záhadné. Doktorovi človek zaplatí, ale ju aj tak nevylieči, lebo ani ten nepríde na to, čo jej je. Tak keď ani doktor, tak kto potom? Tiež by išlo z toho urobiť poplach. Tiež by kadečo mohlo zmutovať. Ako sa brániť nezmyselným nariadeniam? Ťažko, lebo sa riadenia štátu vzdávame v prospech "ešte väčších imbecilov". Im nevadí, že sú hlúpejší, keď preberú riadenie, potom je to jedno. Ide im o výhody z riadenia. Treba byť čo najadresnejší. Ak niekto nariadi nejaké plošné vybitie, treba vedieť, kto to je a čo ten človek vlastne robí. Či sa iba tak robí, alebo aj dačo vie. Keď sem môže prísť hocijaký reklamný agent a presvedčiť polovicu osady o nejakej hlúposti, tak prečo mu dovolíme potopiť aj vlastných, ktorí v tomto prostredí žijeme? Keby sme sa lepšie poznali a viac si dôverovali, tak sa toto nedeje. Nemlátili by to tu ako malé nerozumné deti palicou burinu.

355043

Příspěvků: 66

10.01. 00:37  Skoro
10.01. 00:40 Vladimír Stwora  Je zajímavé, jak lidi známkují
10.01. 01:14 bokke  RE: Je zajímavé, jak lidi známkují
10.01. 05:13 Satanist  RE: Je zajímavé, jak lidi známkují
12.01. 18:57  RE: Je zajímavé, jak lidi známkují
17.01. 12:10  RE: Je zajímavé, jak lidi známkují
10.01. 07:15 MoUdrostrak  Zvláštní "přirozený" výběr
10.01. 09:26 Vladimír Stwora  RE: Zvláštní
10.01. 11:48 Pecan  RE: Zvláštní
11.01. 09:59 janaz  RE: Zvláštní
11.01. 10:12 WAZARI  RE: Zvláštní
11.01. 13:07 JN  RE: Zvláštní
11.01. 14:57  RE: Zvláštní
11.01. 19:10 JN  RE: Zvláštní
12.01. 17:12  RE: Zvláštní
13.01. 22:35 Annna  RE: Zvláštní
10.01. 07:34 Petr8799  To není "jakási ptačí chřipka"
10.01. 08:22 gippius  No asi jsme příliš přivykli masu
10.01. 08:30 Boleslav Čech  Existence viru ptačí chřipky je pochybná
11.01. 16:36 r.m.  chřipkové viry nepatří mezi retroviry ale mezi
10.01. 08:36 gippius  Sekání trávníků ve městech,
12.01. 21:30 Pete  RE: Sekání trávníků ve městech,
12.01. 22:41  RE: Sekání trávníků ve městech,
10.01. 10:24  Citace:
10.01. 10:26 L.C.  O nevinnost tady vůbec nejde
10.01. 10:28 Jana Zapletalová  Stop hrůznému vybíjení nevinných tvorů
10.01. 12:14 Dunn  RE: Stop hrůznému vybíjení nevinných tvorů
12.01. 17:22 123  RE: Stop hrůznému vybíjení nevinných tvorů
10.01. 10:46  Mimo tema
11.01. 08:02 tatko  RE: Mimo tema
10.01. 10:59  Kluci proročtí,
12.01. 10:54 F&T  RE: Kluci proročtí,
10.01. 11:49  Vědecká otázka idiota savanta: "Co kdyby...".
10.01. 14:39 m.dak  RE: Vědecká otázka idiota savanta:
10.01. 16:13  RE: Vědecká otázka idiota savanta:
10.01. 19:21  RE: Vědecká otázka idiota savanta:
10.01. 20:07  RE: Vědecká otázka idiota savanta:
10.01. 20:07  RE: Vědecká otázka idiota savanta:
10.01. 20:16  No, stačí dát podvod španělská chřipka a strejda gůgl dá, ani není třeba duckduckgo
11.01. 12:20  RE: No, stačí dát podvod španělská chřipka a strejda gůgl dá, ani není třeba duckduckgo
10.01. 14:09  mnohem nebezpečnější nákaza
10.01. 14:19 Heriot  Dobrosersko sluníčkářský článek...
10.01. 15:47 Vladimír Stwora  RE: Dobrosersko sluníčkářský článek...
10.01. 16:12  RE: Dobrosersko sluníčkářský článek...
11.01. 15:08  RE: Dobrosersko sluníčkářský článek...
10.01. 16:14 Heriot  RE: Dobrosersko sluníčkářský článek...
10.01. 18:53 Tsignotschka  RE: Dobrosersko sluníčkářský článek...
10.01. 20:24 Heriot  RE: Dobrosersko sluníčkářský článek...
11.01. 13:25 Tsignotschka  RE: Dobrosersko sluníčkářský článek...
11.01. 16:05 Heriot  RE: Dobrosersko sluníčkářský článek...
12.01. 08:00  RE: Dobrosersko sluníčkářský článek...
10.01. 15:36  epidemie - záminka pro nástup totality
10.01. 16:09 pavel em  entity k likvidaci
11.01. 14:24 Pavel.M  Slinty
11.01. 15:04 Blanbka  souhlas, palec nahoru
11.01. 17:12 r.m.  Tamiflu je nejstarší obecné antivirotikum a tudíž skoro k ničemu
11.01. 18:27 vecda  Potom vypukne nemoc šílených krav
12.01. 11:14 F&T  RE: Potom vypukne nemoc šílených krav
11.01. 21:48 Amus  Děkuji.
12.01. 20:47 JirkaM  holubi
12.01. 23:00 Jana Zapletalová  RE: holubi
12.01. 23:44 E.R.  RE: holubi
14.01. 01:08  Volby se blíží.
14.01. 11:20  RE: Volby se blíží.
14.01. 12:29 E.R.  RE: Volby se blíží.
14.01. 17:42 ppppp  Plošné a paušálne nie je na toto dobrý recept

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

83

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 101 čtenářů částkou 25 032 korun, což je 83 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Nová studie navrhuje nadrogovat Němce oxytocinem, aby lépe akceptovali migranty17.08.17 23:03 Německo 0

Okamura: ČSSD chce kupovat cizincům byty místo toho, aby se starali o naše občany17.08.17 21:52 Česká republika 0

Barcelona: Do davu najela dodávka, nejméně 13 lidí je mrtvých17.08.17 19:19 Španělsko 0

Robert Fico políbil Brusel a slíbil mu věrnost17.08.17 02:44 Slovensko 1

Aktivisté v Durhamu ničí konfederační sochu - video17.08.17 02:35 USA 0

Petice Češi pomáhají vyzývá vládu k přijetí syrských dětí - asi těch, co zahodily pasy a oholily si vousy16.08.17 00:01 Česká republika 4

Korporace chtějí nyní do obchodních mezinárodních smluv (NAFTA) zahrnout Agendu 203015.08.17 23:42 Kanada 0

Průzkum:69,8 % Němců chce trvrdší postup proti migrantům a jejich návrat do Libye15.08.17 22:53 Německo 1

Předvolební průzkum INSA - CDU/CSU 37 %, SPD 25 %, AFD 10 %15.08.17 22:37 Německo 1

V Hessenu Merkelovou vypískali a vybučeli - realita je jiná než předvolební průzkumy15.08.17 22:04 Německo 4

Počet migrantů z Libye do Itálie za červenec poklesl na polovinu - stačilo pár výstražných výstřelů15.08.17 19:07 Evropská unie 1

Venezuelská opozice při protestech zapálila nejméně 23 lidí - kvůli politickému názoru15.08.17 01:38 Venezuela 3

Čína vyzvala USA, aby u Venezuely respektovaly zásadu nezasahování do vnitřních záležitostí jiných zemí15.08.17 00:57 Čína 0

Venezuelský prezident Maduro na protestu v Caracasu: Venezuela nebude poslouchat příkazy imperialistů!15.08.17 00:46 Venezuela 2

Pokusil se podvést ISIL - dostal dva roky. V Německu14.08.17 10:19 Německo 3

Merkelová podpořila navýšení roční OSN přesídlovací kvóty migrantů do Evropy na 40.000 migrantů ročně14.08.17 00:35 Evropská unie 3

Livorno: Severní Afričané na Piazza Cavour13.08.17 23:02 Itálie 0

Co dělají muslimové v mešitách?13.08.17 21:54 USA 0

Prahou mašíruje pochod omylů přírody12.08.17 15:15 Česká republika 3

Berlín chce zaviesť na verejných toaletách pisoáre pre ženy12.08.17 11:32 Německo 10

Měnové kurzy

USD
22,20 Kč
Euro
26,06 Kč
Libra
28,61 Kč
Kanadský dolar
17,55 Kč
Australský dolar
17,58 Kč
Švýcarský frank
23,05 Kč
100 japonských jenů
20,21 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
6,10 Kč
100 maď. forintů
8,58 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
37,54 Kč
1 unce (31,1g) zlata
28 542,02 Kč
1 unce stříbra
378,72 Kč
Bitcoin
97 221,10 Kč

Poslední aktualizace: 17.8.2017 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 920