Diskuze k článku

Manželství s Tunisanem

Příspěvků 104

7.1.2017 20:29

hezká pohádka

kralbramborovychlidi 217.?.?.?

A teď tu o Hurvínkovi [smích]

Mimochodem pan autor těchto článků o jiných rasách z nich má asi dobrý vítr. Vidí plakát nebo leták kde zapozuje černoch a je z toho nepříčetný.
Sám proti cenzuře tohoto webu, ale rád by cenzuroval všechno, kde se objeví tmavší kůže. Všechny ty odkazy na porno, to je taky dobrej materiál, ale proti gusto žádnej dišputát.
Co mi to evokuje:
Zloděj volá chyťe zloděje
Pro hlupáka každý hloupý
Podle sebe soudím tebe
atd.

354732

7.1.2017 23:58

RE: hezká pohádka

Janko H. 31.?.?.?

Reakce na 354732

Ked sa ti to nepaci, chod niekam inam.
Ja to povazujem za pravdu.

354747

9.1.2017 12:21

Mělo by se to učit od 1. třídy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 354732

V dětství jsem se od otce dověděl, kdo je to muslim:
"Člověk, pro kterého má kráva větší cenu než žena."
"Pokud rodiče chtějí provdat svou dceru, tak musí dát ženichovi jako dar několik krav. Díky těmto kravám si jako břemeno (méněhodnotnou krávu?) vezme i jejich dceru."
Kéž by to bylo takto psáno už ve šlabikářích. Pak by mohlo trpět méně nevzdělaných českých holek.
Osobně jsem za tu znalost rád, celý život se ji držím a život mi tuto skutečnost nejednou potvrdil. Nechápu, jak si někdo u muslima může koupit kebab (hygiena), který ani není masem, ale mletým sajrajtem, např. http://www.laves.niedersachsen.de/startseite/leben...

354810

13.1.2017 12:36

RE: Mělo by se to učit od 1. třídy

Anonym 195.?.?.?

Reakce na 354810

Prvá veta je pravdivá, druhá nie. Veno ako podmienka pre vydaj dcéry je zvykom v Indii (a asi aj Pakistane) a preto zabíjajú Indovia nenarodené aj narodené dcéry. Dcéra odíde z domu a nepostará sa o rodičov, jej výchova stojí peniaze a ešte jej musia dať aj veno. A niektoré rodiny majúce synov si tak aj fajne privyrobia - Dostanú nevestu s venom a potom ju upália, prípadne inak ju zabijú alebo ju týrajú tak, že dievča sa zabije samo. Ak už prešiel od svadby nejaký čas, veno im zostáva. A ďalšia nevesta im zas donesie nejaké veno.
V arabských krajinách sa dcéry predávajú - preto ich aj nechávajú nažive, dajú sa speňažiť. A niektorí ich speňažia čo najskôr, prorok pretiahol Ajšu ako 9ročnú, takže v deviatich je už dievča zrelé.
A ešte som zabudla, aby náhodou sa dievča nekurvilo, tak ju treba obrezať - najlepšie zrezať celé vonkajšie rodidlá a zašiť, stačí maličký otvor na odtok menštruačnej krvi. Veď manžel si s tým už potom poradí, keď nie inak, tak nožom.
A s tým, že s týmito milými cudzokrajnými tradíciami by bolo vhodné oboznamovať dievčatá v rodine aj v škole, súhlasím.

355006

9.1.2017 12:59

RE: hezká pohádka

Freeasbird 109.?.?.?

Reakce na 354732

Vazeny pane muze to byt tak trosku pohadka,ale pouze ohledne tech dokladu. Ja tomu verim. Nechapu proc ten clanek bakatelizujete. Mate nejakou zkusenost s Tuniskem? Mate tam znamou? Ja sice ne,ale techto pripadu je uz tolik,ze to az takove pohadky nebudou..Holka byla blba,ze si nezjistila co se tam s ni muze stat. Hlavne,ze uz je doma a nenecha se uz podobne zblbnout. Holt ruzovy bryle..

354816

10.1.2017 16:27

RE: hezká pohádka

madmek 82.?.?.?

Reakce na 354732

No aj tato by vedela vypravat, a da sa to vobec verit?
Nevymysla si?
https://www.cas.sk/clanok/494942/zena-doplatila-na...

354883

7.1.2017 20:38

No dobrý

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Evropští bastardi, pak jaké mají postoje. A tady z nich ve školách vymlátí sebezáchovné instinkty a jsou z nich vítači protože je to vzdělané, vzdělané? A kolik takových z nich proudících na kontinent. Vložený obrázek

354733

7.1.2017 20:42

emancipované nezávislé ženy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Ty opravdu drsné příběhy se nedozvíme, protože ty co umlátili k smrti, nebo je doživotně uvěznili ve svém domě, pochopitelně nic nenapíšou.

Největší tragédií je, že většina českých mužů si myslí, že ženy jsou myslící svéprávní lidé schopní racionálně rozhodovat o svém životě.
Přitom stačí pročíst si seznamovací rubriku s inzeráty svobodných matek aby zjistili že je to úplnĕ jinak. Mezi řádky se dočteme, že jsou to naprosto zoufalé stárnoucí ztroskotanky bez peněz, bez práce a většinou se statisícovými dluhy.
Svoje nejlepší léta prohýřily cestováním, "studováním" a užíváním si s děvkaři a alfasamci, nakonec se nechaly zbouchnout nějakým macho hospodským povalečem co je pravidelně mlátil. A teď když jsou povadlé a stárnoucí, hledají nějakého vola co si je vezme i s kukačkami a nechá se od ní sekýrovat, protože nějakého betasamce ona přece nebude poslouchat.

354734

7.1.2017 22:06

RE: emancipované nezávislé ženy

Balt 37.?.?.?

Reakce na 354734

Přesně.

354737

7.1.2017 22:23

RE: emancipované nezávislé ženy

Radim 178.?.?.?

Reakce na 354734

Stručne a jasne vystižené, napsals to trefne! Ony si myslí, že když jsou ženy, a obvzlášť české ženy, tak si mohou delat co se jim zachce. Neco jako pokora, vdečnost jsou pojmy neznámé a vše čeho se jim dostává berou jako naprostou samozrejmost. Na muže, obvzlášť ty české, pohlížejí s pohrdáním - ze zásady, protože, jak to rekl muj kolega pred duchodem: "České filmy nemají za cíl nic jiného, než ukázat muže jako totálního neknupu, nemožného, trapného, paličatého." Až je tu budou imigranti mlátit a ponižovat, a možná je to to co tak trochu potrebují, rychle se vzpomenou co dokáží čeští muži. A s poníženým pokorným prosímkem prijdou ony! A ony budou v mekáči a v KFC odnášet tácky do odkládácího boxu!

354738

7.1.2017 22:59

RE: emancipované nezávislé ženy

Pacholíček 93.?.?.?

Reakce na 354734

Emancipované a nezávislé ženy jsou emancipované a nezávislé páč jim tento stát vytvořil milion dobře placených ( a úplně zbytečných) teplých místeček , úřednic ,soc. pracovnic, a různých pamprdam, které sice nic neprodukují, ale dobře si z toho přerozdělování žijí, ztímco chlapíci se honí po stavbách, v tiráku nebo něco užitečného tvoří.

Tento stát samozřejmé vytvořil právní rámec k tomu , aby " nic nemusely a všechno směly " a mohly např. parazitovat na chlapech za jednoho mazlíka celý život.

To co jim lejí do hlav je primárně sobectví, sebestřednost a vychcanost ( to je podstata feminismu) Je to tak snadné. Sobec nedokáže vytvořit zázemí pro vícečetnou rodinu a obětovat se pro nic, tedy ani pro děti, natož pro nějakýho chlapíka.

Tohle je genocida v přímém přenosu.

Satanista Brzezinsky to shrnul v jedné větě. Znělo to nějak takhle. Depopulace (dosaťe si bílé rasy) nejsnáze dosáhneme neustálým posilováním role žen, Jup!! A jak to pěkně funguje , že páni ?!

354745

7.1.2017 23:09

RE: emancipované nezávislé ženy

Balt 37.?.?.?

Reakce na 354745

Ženy hřeší na to, že je tento systém zvýhodňuje (zrovnoprávnění bylo totiž dosaženo před dávnými lety), a když se rozhodnou těžit a parazitovat, žádný muž nemá šanci. Neváží si nás, protože muž který nechce skončit v kriminále, ustoupí. Není instituce, která by se jej zastala, a protože jsme civilizovaní a nesaháme k brutálnímu násilí, tyto spory prohráváme. Nechal bych je, holky, chvíli "opravdovým" mužům. A že to není tak daleko http://zahranicni.eurozpravy.cz/eu/170171-slovensk...

354746

8.1.2017 22:35

RE: emancipované nezávislé ženy

Osel 89.?.?.?

Reakce na 354746

Jenomze to nebude jen na chvili...

354791

9.1.2017 12:24

RE: emancipované nezávislé ženy

Radim 178.?.?.?

Reakce na 354746

Tak, tak....!
Muž se pro ni obetuje, ale nezavdečí se ji - proste ješitná. A když muž se dožaduje určitého poučení pro ni o rovnováze dal/dostal - to už obtežuje a hned má po ruce policii. A pozoruji tatíčky, jak se zženšťují, jen aby byly hodnými tatíkmi svým princezem - dcer, jaké šašky jsou ochotni nechat ze sebe delat - takhle jsou prece roztomile hloupučcí.

354811

9.1.2017 12:13

RE: emancipované nezávislé ženy

Radim 178.?.?.?

Reakce na 354745

Taky dobre napsané. Pane Stwora, chtelo by to vetší prostor na debatu této témy, nejakou platformu a nejen v rámci občasných článku na toto téma. Zde, na Zvedavci, by to šlo, už jste tu pro to jakoby vytvoril "ovzduší".

354809

12.1.2017 20:08

RE: emancipované nezávislé ženy

hs 82.?.?.?

Reakce na 354745

Napsal jste to překrásně a teď se nám ještě svěřte, koho jste posledních 20 let volil ! ! ! ! Možná, kdybyste namísto těchto výlevů tady přemýšlel nad tím, co je příčinou a správně se rozhodoval, stály by dnešní feministky na dřezem s nádobím a byly by vděčné za to, že mají milujícího muže a děti o které se můžou starat.

354977

8.1.2017 11:29

RE: emancipované nezávislé ženy

Kadlik 109.?.?.?

Reakce na 354734

A je to bohuzel pravda [oči v sloup]

354756

8.1.2017 11:51

RE: emancipované nezávislé ženy

Dunn 92.?.?.?

Reakce na 354734

Přesně, je to tak.Za mlada namistrované feministky, chlap je onuce!Pak jsou ve sračkách a vždy se najde blbec, který bude za sex živit kukačky.Přitom by za ty prachy měl nejhezčí holky v bordelu a ještě by mu zbylo na auto!

354757

10.1.2017 13:48

RE: emancipované nezávislé ženy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 354734

https://www.youtube.com/watch?v=2JGJcxvkxj8

354871

7.1.2017 22:04

Spolužačka

Balt 37.?.?.?

se na dovolené v Tunisu cca. před 6ti lety zamilovala do o dost mladšího Tunisana - na fotografiích se spíše hodil k její dceři, než k ní. Svatbu měli v Tunisu a byla zjevně opravdu šťastná. Krátce na to se jim narodila roztomilá sněďoučká holčička. Nevím, jaká je situace dnes, ale předloni byla taková, že manžel, ten milý Tunisan, žil trvale v Německu a jaksi prý nemohl pochopit, že si nemůže brát půjčky a nevracet je. Toto samozřejmě umí udělat i bílý spoluobčan, nicméně v tomto konkrétním případě byla snaha spolužačku využít příliš zjevná.

354736

7.1.2017 22:43

Slabé místo příběhu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Pokud jde o to "slabé místo příběhu", prostě ji od Aliho odkoupili - tj. "zachránci" se spojili s jejími rodiči v ČR a s Arabem se dohodli na fin. částce kterou mu zaplatili + peníze na výlohy na cestu zpět Některé pikantní detaily jsou nejspíš celkem pochopitelně vynechané a zaonačené. Kdyby se to nestalo, nikdy by neodcestovala. Takto je to v pořádku: Ali se úspěšně namnožil, užil si, a ještě vydělal balík na který by jinak zdaleka nedosáhl. A po odletu "ex" se vrátil do hotelu rozhodit znovu sítě. Není na tom nic neobvyklého ani složitého.
Totéž se děje ve velkém Ruskám, nejotřesnější jsou manželství s východními asiaty (jmenovitě Číňany), kde holka dělá služku a sexuální otrokyni celému širokému příbuzenstvu, a pokud o tom cekne, zavře se za ní voda.. Po boku manžela ovšem hraje navenek šťastnou úspěšnou ženu, napucovanou, ověšenou šperky v luxusních šatech, která je pozorným manželem obletovaná, a v žádném ohledu nestrádá.
Na webu se nedávno objevil odkaz na knihu G.Sidorova, kde je tomu věnována část kapitoly "Země spícího draka" (v pdf např tady:
http://tinyurl.com/z2l2yj8
str220
Manželství Slovanky s machometánem se od manželství s Číňanem liší tím, že od Araba ji může její rodina odkoupit zpět jakožto "použitou věc". Pro ambiciozního pokryteckého Číňana je na prvním místě pověst a je mu jasné, že pokud by zdrhla, byl by s jeho image ámen.

354741

7.1.2017 22:44

hrozné čítanie

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Prebehol som zbežne očami odkazy na Modrého Koníka a ako vidím, rozklad a rozvrat spoločnosti sa najľahšie robí cez ženy. Neuveriteľne ľahko podliehajú propagande.
Drvivá väčšina národných buditeľov boli muži.

354742

8.1.2017 3:16

Proč je to dobrý konec?

Ten zlej 185.?.?.?

Takových článků jsou na webech tisíce. Scénář je vždy stejný a neměnný. Ženy jsou nepoučitelné, protože kladná emoce jim napoví, že tentokrát to bude přece jinak, protože on ji miluje, že ano? Nechápu akorát, co je dobrého na konci. Znamená to, že v ČR máme svobodnou matku se dvěma míšenci s genetikou předurčenou ke kriminálnímu chování. Takže to jako vždy celé zaplatí bílí muži ze svých daní, protože chudinka si zažádá o dávky. Dotyčné mi není ani trochu líto, protože dostala to, o co si koledovala. Je to stejné jako když vlezete do klece tygrovi a pak litovat, že vás pokousal. Největší chyba je předpokládat, že ženy jsou racionální bytosti schopné posoudit dopad svých rozhodnutí. Dej ženě svobodu, vymyslí nesmysl. Nic tak neomylně neukázalo nemožnost rovnosti pohlaví jako pokus o emancipaci.

354751

8.1.2017 10:00

RE: Proč je to dobrý konec?

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 354751

Cituji z textu "kamarádky" :

Oni lidi dokážou pomlouvat a vymýšlet si hrozné věci a vůbec nepomyslí na člověka samotného.

Opakuji váš text :
Největší chyba je předpokládat, že ženy jsou racionální bytosti schopné posoudit dopad svých rozhodnutí.

Citace kamarádky absolutně dokazuje vaši větu. Jistě existuje několik výjimek , ale ty nejsou pravidlem, jak je nám soustavně předestíráno obřezanou propagandou.

Skutečností ovšem zůstává jedna smutná věc a tou je, že ignorace nestačí. Pokud bílý muž "bojuje" proti své likvidaci ignorací, je to debil a příroda ho po zásluze zlikviduje.

354754

9.1.2017 12:36

RE: Proč je to dobrý konec?

Radim 178.?.?.?

Reakce na 354754

Jenže potíž je v tom, že policie se prikloní radeji k ní. Prípad Kramný: prý ji zabil elektrickým proudem. Už párkrát me kopla elektrina - prirozená reakce je ucuknutí. Prý jeden pol priložil na krk a tím ji zabil - ona asi neucukla, a pravdepodobne je odsouzen nevinný človek.

354812

9.1.2017 15:59

RE: Proč je to dobrý konec?

Smokin Joe 78.?.?.?

Reakce na 354812

Možná měl být z vás právník, který by strčil do kapsy i soudního znalce. Obhajoba by zněla: neucukla! Případ je jasný! Taky by jste to mohl použít třeba při takovém znásilnění. Běžte do toho, témat je hodně. Úspěch zaručen.

354821

8.1.2017 5:11

Rad bych prispel s komentarem

Co na tom zalezi 45.?.?.?

Ale pane Stwora, z nejakeho urciteho duvodu, vy me slusne komentare (zalozene na 38 let zkusenosti mimo Cesko) odmitate uverejnit .. Podeziram, ze vite kdo jsem; na Zvedavec jsem zacal psat nakdy pred 20 lety, mezitim (ac bych napsal v klidu sve jmeno, ale dnes to nejde) jsem nick zmenil nekoliktrat, z duvodu vasi diskriminace, ale to stejne nepomaha, a ani me to nijak nezvrsusje, ci neprekvapuje. Tez podeziram ze uz dlohou dobu vim, za koho ve skutecnosti kopete .. A jen bych rad sdelil, ze za me dobre myslene prispevky nejsem nikym "kompensovan", ci "sponsorovan". Penize me uz davno nezajimaji, jsem diky Bohu davno za vetsinou ceskych gojimu vysnenych "za vodou". A pripraven odejit tam, pokud Pan Jezis Kristus me prijme, tam kam clenove Satanovy Synagogy maji Vstup Zakazan ..
Pura vida

354752

8.1.2017 8:29

Odlet dětí na cizí pas

Jacob 78.?.?.?

Nechce se mi věřit, že by děti odletěli s jinými lidmi z Tunisu. Zažil jsem scénku, kdy se nějak pomíchali data v PC a nastala tato situace. Svobodná máma s dítětem přiletěla (dcera měla jméno po otci). Ověřovali při odletu, zdali to děvče přiletělo a nemohli najít záznam. Děly se pak věci a vypadalo to, že děcko neodletí. Matka anglicky tak max. děkuji. Nakonec odletěly, ale díky nátlaku asi 30 pasažerů letadla, kteří tlačili na toho ouřadu, že po dvou hodiných neustálých dotazů atd, asi jeho šéf kapituloval neb blokovali tímto provoz. Jednalo se o standardní pobytovou dovolenou s cestovkou tam a zpět.

354753

8.1.2017 12:09

V dnešní době

Dunn 92.?.?.?

Mám všechny za hlupáky, kteří jezdí na dovolenou do muslimských zemí.Pokud dopadnou špatně, přeji jim to.Mají informace takových rozměrů, že se divím jejich hlouposti.Jsou destinace, kde mě muslim neotravuje a nemusím se přizpůsobovat nelidským podmínkám jejich zvrhlého náboženství!Vždy, když někdo brečí, tak se směji, směji se jeho hlouposti.Ženy jsou neschopné logicky uvažovat a proto se divím, že je jim umožněno dělat z chlapů idioty a mají to ještě uzákoněno samotnými chlapy!Podívejte se na tv, politiku, silnice-všude plno žen a jejich agresivita je horší, než u mužů.Chovají se tak, že jim patří vše a chlap má povinnost otročit na jejich rozkrok.Hnus!

354758

9.1.2017 12:51

RE: V dnešní době

Radim 178.?.?.?

Reakce na 354758

Tohle taky potvrzuji od Dunn 08.01. 12:09: "všude plno žen a jejich agresivita je horší, než u mužů.Chovají se tak, že jim patří vše"
- jdu po chodníku 3 metry široký, 200 metru total rovný a inkriminovanou dobu prázdny: jen já a... naproti šla žena se dvema malými detmi po obou stranách. Šli uprostred chodníka. Jak jsme se blížili k sobe, ona místo toho, aby se stáhla na svou, tedy pravou stranu, si to s tím deckem, co mela na mé strane, namírila rovno do mne. Decko zaradila do mé stopy, já jsem šel úplne na pravém okraji chodníka. Řekl jsem si, že neuhnu, když kolenem rozbiju tomu decku nosík, bude to její vina. Byly už tesne predemnou, stačili dva kroky a fakt bych ho kopl, lépe rečeno - jen jsem kráčel ve své lajne - konečne pochopila a v posledním momentu strhla decko k sobe. Možná nekomu pripadám být drsný, ale já ríkám, že už mám po krk techto ženských manýru! Žádná pokora v nich není!

354814

11.1.2017 21:42

RE: V dnešní době

Amus 37.?.?.?

Reakce na 354814

Vy budete hodně zakomplexovaný člověk. Umím si představit, jak by jste se choval k ženám v islamizované společnosti. Sebevědomý muž takové blbosti nemá zapotřebí řešit. Možná by jste se měl zamyslet nad tím, zda chyba není ve vás a v tom, jaké ženy si vybíráte.

354938

12.1.2017 8:39

RE: V dnešní době

slovanka 83.?.?.?

Reakce na 354814

no člověče, nejde mi nějak napsat chlape, protože rozumný chlap se takhle nechová, to jak přemýšlíte, vypovídá hlavně o vás, a je to problém celé naší společnosti, která se nedobře chová k matkám, tak tedy ta máma s dvěma dětmi kvůli nim třeba celou noc nespala a šla s nimi k lékaři, třeba pěšky, protože nemá auto a ani chlapa, stane se a neznamená to, že je špatný člověk, přemýšlela jak si zorganizuje den, jak nakoupí, co uvaří, měla své dny a nebylo jí dobře, byla oslabená a na dně a byla ráda , že jde a "volnej a svobodnej" chlap o ní takhle přemýšlí, mrkněte na to taky z jinýho úhlu, jo? a díky za tu minutu na přečtení

354949

8.1.2017 12:34

web info

Radim 85.?.?.?

Malé info pro ty z vás, kteří vládnou angličtinou. Existuje tento web: http://www.tunisianloverats.com, kde ženy sdílí své zkušenosti z dovolené s muži darebáky (ang. loverats) v Tunisku.

354759

8.1.2017 12:53

slabí vyměklí muži

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Vypadá to, že problém je v ženách. Jenže to je až problém sekundární. Primárně je to v chlapech. Pesimisté tvrdí že muži už dávno vymřeli a místo nich tu máme doživotní chlapce. Jenže to není pravda, toho feministickou výhovou potlačeného drsňáka v sobě má každý muž. Jen ho v sobě objevit.

Když žena začne dělat magořiny tak je potřeba ji usměrnit klidně i pár fackami. A je jedno, jestli je to vaše dcera, snacha, přítelkyně nebo manželka.
Už několik žen se mi svěřilo, že mají hezký vztah, milého partnera, ale že by aspoň občas chtěly aby k nim byl trochu drsnější. A aby se jich pořád neptal jestli se jí tato poloha líbí a jestli jí tohle nevadí, ale aby si je prostě vzal jak sám chce. Ta potřeba submisivity v nich prostě je a když ji nedostanou od našich chlapů tak si o ni budou žádat u jiných etnik, ale fatální důsledky tohoto počínání už jejich hormony zaplavené mozky nedokážou dohlédnout.

Další věc je se pochlapit natolik abychom vyházeli všechny ty zmetky, co nám kazí a přeprogramovávají naše ženy k destruktivnímu chování, ať jde o politiky, média nebo různé multikulti neziskovky a chazary obecně.

354761

8.1.2017 13:50

Ty děti si to pamatovat zcela jistě budou

F&T 212.?.?.?

Ty děti si to pamatovat zcela jistě budou! A to sice ne vědomě, ale podvědomě ano. Je dokázáno, že dítě do 3 let si pamatuje úplně všechno.

A v dospělosti budou trpět psychickými traumaty, dokud se toho nezbaví. A nebo úplně nevědomě oživí násilné vzorce chování.

354763

8.1.2017 14:06

Argentina není Tunis

Peso 89.?.?.?

Do Argentiny nelétají desetitiíce turistů ročně, navíc vesměs mdlešího rozumu,levně na last minute. Proto předpokládám že tamější ambasáda bude jinak dimenzovaná.

354764

8.1.2017 14:39

Rozklad

Martin21 213.?.?.?

Toto je, po letech pravidelneho navstevovani Zvedavce, muj prvni prispevek. K tomu se proste musim vyjadrit. Ty postnute odkazy, kde bile holky diskutuji o tom, jak se zparily s cernochy, jsou natolik odporne, ze se mi u toho chtelo normalne zvracet. Chapu jeste to porno mezi cernochy a beloskami. Porno je proste film... Propaganda. Tak jako jine filmy a drtiva vetsina konzumentu porna jsou stejne muzi, takze tam to nema na koho pusobit. Ale ta diskuze zen z modrehokonika je ukazka upadku zapadni civilizace a bile rasy. Je to smutne...

354765

11.1.2017 21:43

RE: Rozklad

Amus 37.?.?.?

Reakce na 354765

Máte pravdu.

354939

8.1.2017 14:55

Až asi na 2 diskutujúcich

janaz 81.?.?.?

sa tu stretli samí primitívni stroskotanci, ktorí za svoju neschopnosť a životné prehry obviňujú ženy. Namiesto toho, aby ste mali ženám čo ponúknuť /tým nemám na mysli hmotné statky/, sa primitívne vytešujete, keď niektorá z nich v túžbe po pozornom, milom a galantnom mužovi narazí. Je jasné, že ani s jedným z vás by žiadne terno neurobila, akurát by si ušetrila cestu a náklady na ňu. Do skutočného muža má každý z vás tak ďaleko, ako je zo Zeme na Alfu Centauri.

354766

8.1.2017 15:39

RE: Až asi na 2 diskutujúcich

Censored 84.?.?.?

Reakce na 354766

> v túžbe po pozornom, milom a galantnom mužovi ...

Ano, po takových mužích touží většina dívek a žen, paní JanoZ. Ovšem jen málo z nich ví, jak si takového muže získat. Co Vy? Máte alespoň tušení, jaká by měla být žena, aby si získala lásku pozorného, milého, galantního, ... muže? Nebo spolu s ostatními slípkami věříte, že my muži JSME POVINNI vás ženy uctívat bez ohledu na to, jaké jste?

A ještě jedna otázka. Když už nás muže kritizujete, jací jsme my ve vztahu k vám ženám hlupáci. Co myslíte? Kdo si vybírá svého partnera? Spíše muž ženu a nebo žena muže? A proč je tomu obvykle tak? [mrknutí jedním okem]

354768

8.1.2017 19:34

RE: Až asi na 2 diskutujúcich

vvv 184.?.?.?

Reakce na 354768

Vzdycky, kdyz prijde na Zvedavec rec na zeny, tak sem rada urazlivych grobianu pribehne a rvou, ze je to vsecko vina zen a feminismu. Pan Censored pani Jane vysvetluje, jake ze zeny on by chtel, a pri tom ji (a ostatnim zenam) nadava do slipek. To je opravdu duveryhodne, zejo. Vam to furt nedochazi, panove.

Chcete-li, aby nase mlade holky hledaly partnery doma, a cenily si vas, zde je recept:

1) Nutno mit siroce publikovanou verejnou konverzaci o tom, jake vztahy a manzelstvi nejlepe uspivaji. V moji zkusenosti jsou to vztahy, kde oba dva lide jsou si kulturou pribuzni. Mladi lide cely zivot slysi propagandu, ze na rozdilech nesejde, ba i ze na takove veci brat zretel je netolerantni.

2) Dejte se do prace, aby cela ceska zem chapala, co islam obnasi, zvlaste co se tyce zen, ale i vseobecne. At lidi prohlednou, a nedaji se zblbnout "exotikou."

3) Chovejte se k zenam slusne. Ne, az se k vam zeny budou chovat "jinak," Ted. Budte prikladem spravneho muzskeho chovani. Zeny si toho vsimnou, a vezme to vitr z plachet "tretiho feminismu."

4) Na Evropu se zene boure. Zene se i do Ceska. Bez statecnych muzu a vlastencu bude ztraceno. Hledejte, jak vlast (a zeny i deti) prakticky chranit. Je to zakladni funkce muzu, a zeny jsou biologicky programovany to ocenit.

Lovu zdar!

354784

12.1.2017 9:09

RE: Až asi na 2 diskutujúcich

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 354768

No povídejte, povídejte, člověče. A přehánějte, toto by mne konkrétně od vás vskutku zajímalo. Jakpak? Z článků, co tady Vladimír čas od času postuje, mi vyplývá, že bez odmlouvání kouřit a polykat. Na požádání. Jakýpak recept pro ženy máte vy?
K tomu vybírání partnerů, no jasně, že muži si partnerky nevybírají. Vybírají si tak maximálně služky (kuchařky, pradleny, uklízečky), když už maminka jaksi není. A k tomu občas nějaké to postelové drandění, přičemž nemusí jít vždy o tutéž osobu, která zastává funkci užitečného vybavení domácnosti.
Čímž se chci omluvit všem slušným mužům, kteří na zvědavce taky chodí, akorát tady v této diskuzi mají evidentně áčko.

354951

12.1.2017 12:21

RE: Až asi na 2 diskutujúcich

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 354951

Paní Blažková, rád bych Vám vyjádřil své sympatie. Životní zkušenost je ale nepřenosná. Párkrát jsem se pokusil sdělit diskutujícím, že je to jinak a přitom nikoho neurazit, ale nešťastný člověk je většinou zahleděný do sebe, vidí věci svým úzkým pohledem a neschopnost podívat se na věci z jiného úhlu je obvykle jednou z příčin jeho neštěstí. Utužování se navzájem v přesvědčení, že jsou ženy mrchy, k většímu štěstí nikoho nepřivede, ale oni to takto prožívat chtějí a nikdo jim v tom bránit nemůže. Muž, který miluje svou ženu, svoje dcery a vůbec je obklopený báječnými lidmi, k této vlčí smečce svůj hlas nepřidá. Bude mít prostě áčko a nejspíš na hodně dlouho.

354958

12.1.2017 13:12

RE: Až asi na 2 diskutujúcich

vvv 184.?.?.?

Reakce na 354958

Clovek by si myslel, ze vzhledem k odporu k islamske a jine verbezi, co prisla do Evropy specielne ponizovat a ovladnout evropske zeny, by tady na Zvedavci byl slusny pristup k zenam propagovan. Ale ti nejnejapnejsi tady maji pre. Asi nemaji v apatyce na tolik, aby si uvedomili, ze vsecky ty jejich nadavky vuci nasim zenam je ponoukaji do naruci cizincu.

354960

12.1.2017 14:22

RE: Až asi na 2 diskutujúcich

vvv 184.?.?.?

Reakce na 354951

Mila pani Blazkova, muj recept pro zeny je jednoduchy:

1) Naucte se rozeznavat slusne muze od psychopatu, vselijakych deprivantu, manipulatoru a vychcanku, kteri sice hledaji kucharku a uklizecku, ale zatim vam mazou med kolem huby.

2) Nedejte si libit grobianske chovani, nechejte si narust pater, a stanovte meze, za ktere nepujdete bez nasledku.

3) Pak to pilne ucte sve dcery, vnucky, a vsecky mlade holky, zvlast ty hodne naivky, ktere jsou nejzranitelnejsi. Jsou pokladnici naseho naroda!

Pridala byste neco?

354961

12.1.2017 17:47

bez polykání ani ránu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 354951

Milá Blažková, to je naprostá samozřejmost. S polykáním to dnes zvládá většina dvacetiletých, bez polykání i středoškolačky. To je základ bez kterého se dnes sebevědomý chlap s dotyčnou vůbec nebude bavit. A žádné kňourání že se jí tam dozadu nevejde. Když se chce, tak to jde.
Dávno neplatí, že na kvalitní sex je potřeba starší zkušenou ženu. Dnes jsou dívky tak vyškolené internetem a ženskými časopisy, že zvládnou i S/M. A v dalších věcech se rády přiučí.

Takže pokud si chcete chlapa udržet a nebo získat, tak hezky trénujte dávící reflex. A vy pro jistotu i roztažnost zadního východu, protože s vaší nesnesitelně feministickou náturou vám ho přebere hned první, která se nezakucká. Když už dnes chlap nemůže mít hodnou, milou a pokornou (čemuž by dal vždycky přednost), tak chce aspoň dobrou v posteli. Když do pekla, tak na hezkém koni.

Nedávnou jsem se "setkal" s jednou ze Slovenska o 15 let mladší než já. Ta se mi doslova drala do kalhot a tak šikovnou tlamičku jsem ještě nepotkal. Byl jsem v 7. nebi. Holt nebyla tak pitomá jak arogantní české feminizované nány a věděla že slušní a kvalitní chlapi jsou velice vzácné zboží a když si ho chce získat tak musí mít čím. Což nikdy ke své škodě nepochopí emancipované, líné a namyšlené české krávy, které nakonec dopadnou jako služky muslimů. A žádný z chlapů pro ně neuroní jedinou slzu.

354972

12.1.2017 22:59

RE: bez polykání ani ránu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 141.?.?.?

Reakce na 354972

Atletico madrit erós nebude ale nanynky trefí spíš do zelí to je fakt. Plytké sorry a pusté až primitivní a dobré pro poněkud živočišné píp. Ale je to i dobou a vášniví milovníci typu valentina dobrotivého nejsou v kurzu s vesmírem smyslností a není na to ani čas v trhu trhů, nu což no. I tedy k politování trochu, prodlužených synchronizovaně jakkoli.[cool]

354983

8.1.2017 18:21

RE: Až asi na 2 diskutujúcich

Martin21 213.?.?.?

Reakce na 354766

Touzite po milem a galantnim muzi, ale vy sama jste se ve svém vyjadreni snizila na uroven urazek a ponizovani. Mezi cernochy a muslimy galantni a hodni muzi jsou v daleko mensim meritku, nez mezi belochy. Muzete se podivat, v jakem stavu je Afrika a Blizky vychod. Kdyby tamni muzi byli ve vetsine pracoviti, hodni a mili, myslite, ze by tam byly války, diktatury a tyranie, extremni chudoba a hlad? Mate to popletene JanoZ. Urazite zde muze, kteří vam dali svobodu si psat na internet urazejici a naprosto zcestne vylevy o muzich, kteří pro vas postavili nejlepsi místo pro život na svete, Evropu. A zastavate se svazku s cernochy a muslimy, kteří naprosto běžně sve zeny bijí, mučí a někdy i vraždí. Mozna byste se mela nad sebou zamyslet.

354777

8.1.2017 18:30

RE: Až asi na 2 diskutujúcich

Aja 82.?.?.?

Reakce na 354766

Nemyslím, že jít hledat milého, pozorného a galantního muže do muslimské země je ideální řešení, mám ve svém okolí tři případy a všechny dopadly nedobře, jeden z nich obdobně, jako v knize Nikdy bez mé dcerky, později byl podle knihy natočen i film, ale především je psáno i filmováno podle skutečnosti.

Souhlasím s panem Vojtou, pokud něco chcete, musíte mít co nabídnout ( také nemám na mysli hmotné statky, ba ani tělo).

354779

8.1.2017 18:40

RE: Až asi na 2 diskutujúcich

F&T 212.?.?.?

Reakce na 354766

Milá Jano, většinou arogantní a zlí muži se dokážou po nějakou dobu přetvařovat a chovat se velmi mile a úslužně. Na to většina žen skočí. A až potom si to vynahradí. Ženy pak fasují každodenní porci násilí.

Zato, pokud se někdo chová "běžným způsobem", tak na něho ženy zvědavé nejsou. Holt pokud někdo skočí na vějičku ať si nestěžuje.

354780

9.1.2017 12:58

RE: Až asi na 2 diskutujúcich

Radim 178.?.?.?

Reakce na 354766

Tá žena, janaz 8.01. 14:55, proste není muž žijící v čechách - nevšímejte si ji. Janaz, zalez a sklapni!

354815

9.1.2017 17:23

RE: Až asi na 2 diskutujúcich

Pacholíček 93.?.?.?

Reakce na 354766

Tak tady ji pánové máte. Chtěl by ji někdo z Vás do chalupy?

Ale jako model vulgární a sebestředné chytrolindy je dobrá, ne?

P.S neví někdo jak daleko je ta Alfa samecentauri co o ní ta dáma sní?

354829

10.1.2017 11:10

RE: Až asi na 2 diskutujúcich

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 354829

Do chalupy by, Pacholíčku, nechtěla hlavně výše zmíněná dáma. Obyčejný vesnický buran pochopitelně nedokáže být dostatečně citlivý, vnímavý a empatický [mrknutí jedním okem]. Zbytek diskuse se tedy stává víceméně akademickým.

354864

8.1.2017 15:14

Když vidím bílou holku tahat se s negrem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

zvedne se mi kufr....

354767

8.1.2017 16:00

Pár poznámek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Člověk je násilí schopný, ale není k němu určený. Násilí poškodí oba dva - toho, na kom je vykonáno i toho, kdo se ho dopustí, i když je to třeba i v sebeobraně. Přesto, není možné žít tento život a vůbec se přitom neušpinit.

Nevím, jestli (české nebo jiné) ženy násilí na sobě chtějí, ale já ho nechci zcela určitě a dobře vím proč, takže jestli dává některá přednost alkoholikovi nebo nově příchozímu z Orientu, co naplat. Nejsme sice úplně svobodné bytosti, ale jistá možnost volby tu je, pro někoho větší, pro jiného menší. Když si někdo naběhne, ať muž, nebo žena, je určitě mnohem lepší a pravdivější z toho nemít radost. Všichni jsme propojeni víc, než to vypadá a naše nejvnitřnější podstata je stejná. Lepší, než si tu navzájem nadávat do slabochů a chladných feministek, by bylo zkusit se navzájem pochopit. Ani jeden fenomén nevznikl sám od sebe, skoro by se mi chtělo říct, že provázaně a navzájem podmíněně jako Jin a Jang. Kdyby ovšem Tao, nádherná a zářivá podstata všech věcí, nebylo něco jiného, než tento svůj odlesk v kaluži.

354769

8.1.2017 16:45

Přidám se

martin bares 85.?.?.?

Když jsem viděl první článek a v něm pana Stwory výzvu "chraňme naše ženy"., zatahalo mě to za uši hned.

Nemá to smysl.
Ale hned pod článkem byla reakce velmi samostané paní. Tvrďačky.

Řekl jsem si. Kam se v dnešní společnosti poděla přirozenost. Když říkám, že my muži jsme spíše lovci a ženy jsou spíše odlovená kořist (ne lovná zvěř), určitě alespoň v počátku vztahu a v mladším věku. Je to normální. A s tím všechny věci okolo.

Je tohle ještě pravda? Asi ne. V mediálním a oficiálním kurzu jsou kulturisté, potetovaní siláci, emancipované sufražetky, atd., vůbec různí "týpci" obou pohlaví, dokonalé bohyně všeho, však víte o čem mluvím.
To je prostě americký model a dnes model možná už anglosasský, či západoevropský. Brzy celosvětový.
Co bude potom a za tím? Černá díra. Nejen ta v ženském rozkroku. Pokrok nelze zastavit.

Když si ženská chce s barevným užít, ať si užije. Na co chránit.
A když pak má problém? Těžko poradit. Někdy pomohou rodiče, někdy kamarádky, někdy žena prozře a najde si chlapa, který ji má rád, někdy neprozře a zanevře, mnohdy to dopadně špatně.

Jsem rád, že ve svých téměř sedmdesáti funguju na svůj věk ještě dobře. Neměřím velikost svého penisu, protože bych se všemi nadsamci z Jamajky a odjinud prohrál.

Nezabývám se tím.

Kdo chce kam, pomozme mu tam. I zvědavost má svý meze.

Na porno už nekoukám, přešlo mě to samo od sebe.
Ale jedno doporučení bych měl: Kdo vzrušovadlo potřebuje, doporučuju reklamy na podprsenky a spodní prádlo. Je to docela dobrý předsexuální motivační prvek. Mně to alespoň vyhovuje.
A nejen to, taky mi to něco dává i jinak. I když holky na reklamě odezírám z nejodpornějšího portálu, to je z Novinek.
A pro mne nejsou nejhezčí super modelky se super tělem a super studeným obličejem blbek, ale ty, které kromě hezkého těla, dobře vyvinutých prsů, mají také něhu v očích, lišácký pohled a trochu úsměvu. Jsme holt lovci...

Mějte se a ať Vám to chlapi i holky v posteli funguje. Jsme tady jen jednou, i když jenom kvůli sexu tady určitě nejsme.

A pro ženy a dívky, když už jsem se rozepsal: Přeju všem aby měly taky nějaký ten Astratex, Glami, či Leontýnu v mužské podobě, aby nekoukaly po očku do Afriky a do Arábie. Taková berlička. Docela dobrá. [cool][cool]:

354771

8.1.2017 17:50

RE: Přidám se

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

Reakce na 354771

...Když si ženská chce s barevným užít, ať si užije. Na co chránit.
A když pak má problém? Těžko poradit."

Těžko poradit? Hlavně poradit, jak se vyvlíknout z toho, že pak musíme přes daně a sociálku živit tu negrovu opici co mu ta slepice porodí - aby ta opice, až dospěje, nám nakonec za potlesku Synagogy Satanovy zakroutila krkem...

354776

9.1.2017 3:09

RE: Přidám se

Tvl Nemam (zavináč) nedam (tečka) ee 85.?.?.?

Reakce na 354776

Tu akože predstava zivorodej sliepky rodiacej kríženca čiernej opice a sliepky v pozadí so satanovou synagógou ... Tak to chce už iné gule a predstavivosť ...

354799

8.1.2017 16:46

Realita je kriteriem keců

manpr 89.?.?.?

Realita je kriteriem keců o rasisme. Kolik černochů žije mezi bělochy a kolik bělochu žije mezi černochy? A pak tady mluvte co chcete, když ve skutečnosti je to jinak, než ty vaše moudra co z některých tady padají.

354772

8.1.2017 20:39

RE: Realita je kriteriem keců

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Reakce na 354772

Postavím otázku inak.
Aká je životnosť belocha medzi černochmi a aká je životnosť černocha medzi belochmi?

354788

8.1.2017 17:08

lol

Danielle 178.?.?.?

Hmmm hmmm hm vyzerá to tak, že tento spolok zvedavých mizogýnov by chcel postavenie ženy - Európanky - také ako má žena v moslimskej rodine.

No toto!

354774

8.1.2017 17:50

RE: lol

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 354774

To není o tom jestli to chceme nebo ne. Protože už se to rozjíždí a naplno to propukne až dospěje generace dívek co jsou multikulti propagandou vymývány od mimina.

Volba bílých mužů je v tom, jestli ty blbky v tom necháme a do sytosti jim dopřejeme roli denně mlácené služky a šlapky (protože pro ně jsou egoistické promiskuitní bílé ženy jen podřadné šlapky, na rozdíl od k pokoře vychovaných pracovitých arabek). Pak pro tyhle ženy ale budeme muset zřídit nějaké rezervace nebo zaopatřovací ústavy na dožití, protože strhané zničené onuce muslimů s jejich kukačkami si žádný svéprávný chlap domů nevezme.
(takové ústavy pro prostitutky a svobodné matky kdysi existovaly v irsku)

A nebo ženy srovnáme do latě i za cenu násilí, které však bude milosrdenstvím ve srovnání s tím co by jim udělal muslimský tyran a jeho rodina.
Jiná možnost neexistuje.

Ostatně jak jste psala jak na vás vyjel ten muslim na pláži, z toho bylo zřejmé za co považuje vás a všechny bílé ženy. A právem.

354775

8.1.2017 18:56

RE: lol

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 354775

Ste úplne, ale úplne mimo.

354782

9.1.2017 0:04

RE: lol

temnahmota 88.?.?.?

Reakce na 354774

Já zvědavý mysogín prohlašuju, že ženám přeju možnost volby a svobodu. Ale ať zůstanou hrdé, svobodné a hlavně SOBĚSTAČNÉ i po tom co s exotickým samečkem počnou robě. Když chce někdo stát na vlastních nohách, tak ať za svůj osud přijme odpovědnost a nenechá sebe, robě případně i trubce vykrmovat z peněz ukradených jiným. Pokud žena chce mé peníze ve formě sociálního zabezpečení, tak mám co kecat do toho na co se použijí.

Podle vás Danielle má žena jen práva (výběru partnera) a muž jen povinnosti (platit odvody)? Mě to silně připomíná jednu menšinu která má (lidská) práva a povinnosti má jen většina.

354793

8.1.2017 18:43

Přání feministkám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Opravdu přeji všem českým feministkám, které pohrdají submisivními, ale většinou hodnými a snaživými muži českého původu, aby zažili odvaz s fešákem exotického původu na vlastní kůži. Doufám, že to přežijí, ale jistý si tím zdaleka nejsem. Rozhodně to pro ně bude něco nového a dosud nepoznaného.

354781

8.1.2017 19:46

Misogynní příběh, co tahá za uši

MoUdrostrak 90.?.?.?

Pan Editor nám zase nadělil příběh, o jehož věrohodnosti má sám pochyby.
Nejen kvůli storce s pasem! Náhradní pas / cestovní průkaz / pasavan vydávají i honorární konzulové právě proto, aby se český oVčan mohl vrátit domů pokud o původní doklad přijde.
Plivete tu sice na Evropskou Unii, ale dokonce tam, kde Havlující Česko nemá diplomatické zastoupení, vydá Vám náhradní doklad i kterákoliv ambassáda členského státu EU!
Naprosto stejný typ dokladu se vydává i v zahraničí narozeným dětem, které splňují podmínky pro české oVčanství, před jejich první cestou do havlující Gottliny.
Celý příběh zní nedůvěryhodně. V Tunisu se primárně hovoří francouzsky a arabsky, omezeně italsky. Tzn. že jakákoliv cizinka je tam pod tlakem, aby se rychle dokázala domluvit jinak, nežli jen anglicky.
Sama musela být pěkný vejlupek a/nebo i rodina jejího manžela stála na nejnižším žebříčku společenské hierarchie. V Orientu je totiž cizinka v rodině známkou prestiže a pokud je rodina na úrovni, žije si jak ve zlaté kleci. Na cesty do domoviny je naopak vysílána, aby vozila rodině, známým a sousedům různé atrakce a rodina měla o čem povídat.
Internet je plný i pozitivních příběhů, kdy i Češky s orientálními manžely žijí naprosto v pohodě, dokonce bez problémů pracují nebo podnikají.
Pokud si naivní Češka vybere primitiva, tak si za to může sama - ať v Česku nebo v Orientě.
Další neuvěřitelnou částí příběhu je, že drapla děti a hajdy s nima do Gottliny. Pokud by jí manžel zažaloval, že je unesla bez jeho svolení mimo místo jejich pobytu, exekutor jí je v Havlující Gottlině na základě Mezinárodní úmluvy na ochranu dítěte sebere a bez ohledu na jejich oVčanství, je pošle tam, kde dosud vyrůstaly.
Poslední věcí je, že se tady skutečně vyvalila v diskusi tyráda na Zlé Češky. Ve skutečnosti české ženy patří v zahraničí mezi ty, které jsou jak repre, tak i pracují, pečují. Pokud si Čech narazí krávu, tak s ní, samozřejmě, zažije kravský krátký vztah nebo útrpný život.
Je to každého boj, ale čím jsem starší, tím mně připadá, že je v Česku stále větší a větší výběr skvělých rozumných a krásných žen na úrovni, které dosud nejsou takové agresivní Zlatokopky, jako jejich západní nebo ruské a další kolegyně.

Obecně České studenty už nebaví sex, tak se nedivte, že krásná a milá česká děvčata pálí za Orientálci a dalšími cizozemci :v [mrknutí jedním okem]

http://zpravy.idnes.cz/cesti-studenti-porno-sex-0h...

354785

8.1.2017 20:54

Zapůjčeno, vám se brzo budou líbit jednonohý victorky od splavu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 354785

Človeče, ty ideš na akom Amfetamíne ? Tvoj všeobecný prehľad a schopnosť analyzovať súvislosti, sa veľkosťou rovná protónu uránu, ty nevieš ani kde je sever.[velký smích]

354789

9.1.2017 11:04

RE: Misogynní příběh, co tahá za uši

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 354785

Kampak jste Straku zašantročil tentokrát svoji Moudrost?
Za ty prachy a život v přepychu vám kdejaká východoevropská šlapka bude hrát vzornou manželku. Pokud tedy má všech pět pohromadě a chápe, že když nebude neustále vysírat (tak jak to dělala svému zchudlému českému partnerovi), tak se v tom západoevropském nebo orientálním luxusu dožije pokojného stáří aniž by se nějak předřela.

Když máte barák a slušný příjem tak můžete klidně založit rodinu i v 60 letech s ženou ve věku 35 let. Když jste ale hodný, pracovitý, sympatický mladý muž, ale v podnájmu a bez peněz, tak jen smutně koukáte jak si vaše vrstevnice berou starší obtloustlé plešaté podnikatele.

Holt ženská "láska" trvá přesně tak dlouho jako váš přívod peněz směrem k ní. Nevěšte nám tu bulíky na nos, Moudrostraku.

České studenty samozřejmě sex baví, ale ne za tu cenu, že budou slepici dělat otroka, money-slave, chůvu, kuchaře, kamarádku co hodiny poslouchá její monolog. Kvůli tomu aby si jednou z 14 dní zasouložili když spolubydlící nebo rodiče nejsou přítomni.

Jak řekla jedna populární židovka v televizi. Nejspolehlivější antikoncepcí (pro gojimy pochopitelně) je garsonka za milion (od židovského developera pochopitelně). Realita českých mladých je taková, že kdo nedostal byt od rodičů, ten se ještě ve 40ti protlouká po předražených podnájmech a hledá náhrady za přítelkyně které mu utekly k někomu s vlastním bytem.

354807

9.1.2017 13:22

RE: Misogynní příběh, co tahá za uši

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 354807

Samozřejmě, že žena hledá primárně partnera, se kterým zabezpečí hnízdo. Na druhé straně, v Havlující Gottlině často narážím na super zabezpečené osamělé krásné, milé, schopné...které by "měly zájem".
Vždy ihned zpozorním, "ztrapním se" že začnu pozitivně vychvalovat moji lepší polovičku - brzy je zkamarádím - a tím zneutralizuju nebezpečný vývoj.
Netvrdím, že jsem nikdy v Havlující Gottlině nenarazil na agressivní Zlatokopku - ale ony to neumí se mnou a já to nechci umět s nimi.
Takže na Češky já nedám dopustit. Běžně nechávám nejlepší kamarádky i moji lepší polovičku za sebe platit kafe, skromnější oběd nebo večeři. Na oplátku za ně pak utratím na revanž něco opulentnějšího, třeba s výletem a tak. Tzn. že většinou je to tak 3/4 : 1/4 v neprospěch mého salda.
Ženy, a jejich přízeň, si ani nekupuji a ani se nenechávám vydržovat. Díky tomu si okolo sebe udržuji jen skvělé ženy, některé jsou skoro o dvě generace mladší a některé stále i o generaci+ starší, nežli já.
A pořád věřím, že kdybych někdy měl na vteřinu zůstat "opuštěný", ihned mě seznámí s jejich nezadanými kamarádkami a příbuznými, dcerami, vnučkami (a co už se párkrát v mých "mezidobích" pokusily) a tak bych opět skončil v dobrých rukou.
Proto nevěřím, že kdo se hnusně chová k ženám an block, tak je schopen najít čupr partnerku pro sebe.
Prostě mně připadá, že v Česku stačí jen chodit a sbírat (a přitom nepošlapat). Nezadaných, vysoce kvalifikovaných, elegantních a udržovaných žen jsou tu mraky. Narážím na ně na každém kroku. Když vylezu na ulici, nestačím otáčet hlavu. Na druhou stranu je fakt, že být ženou, asi bych si těžko vybíral - ze zadaných a/nebo promiskuitních či prohulených a prochlastaných individuí, co vidím okolo sebe - a to sám nejsem žádný metrouš nebo narcis. Češi se prostě ke svým nádherným ženám neumí chovat - buď přežívají "dobrovolně" pod pantoflem a/nebo jsou to egoističtí a slepí pitomci. Klidně jim to říkám do očí, když slintají po mých kamarádkách a jejich známých :v [mrknutí jedním okem]

354818

9.1.2017 15:50

RE: Misogynní příběh, co tahá za uši

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 354818

Jenže řeč nebyla o vás, ale o zbývajících 90% chlapů kteří neumí nebo nechtějí dělat dobře placeného šabesgoje v tomto židovském kasinu. Tím pádem nejsou bohatí a nevlastní nemovitost. Věřím že člověk bohatý, seriózní, zkušený, galantní a elegantní dokáže vzbudit zájem i výrazně mladší ženy. To dokázal i král Artuš u Ginevry, ale jen do doby než se tam objevil mladý svalnatý Lancelot, Gineveře se naprosto zbláznily hormony a vše šlo do háje, včetně celého království.

Je příjemné si dělat iluzi že mě všichni kolem mají rádi. Ale teprve až se ocitnu bez peněz na dně společnosti a s podlomeným zdravím, tak bezpečně poznám, kdo se mnou byl jen kvůli penězům a postavení a kdo mě má doopravdy rád. Většina partnerských vztahů tuto zkoušku nepřežije. Zkuste se někdy poptat starých bezdomovců, kde mají své milující ženušky které jim slibovaly lásku až za hrob.

Ty vaše milé, krásné, osamělé a zabezpečené ženy jsou samy jen proto, že mají nároky pro které ani pověstný Porsche cayenne není dostatečný. Protože o hezké a hodné ženy je taková rvačka, že se je každý muž snaží oplodnit téměř hned na prvním rande, aby si ho musely vzít.
Neznám ženu, která by si chtěla vzít mírně chudšího nebo níže postaveného muže než je ona, to je jejich přirozenost. A pokud si takového vezme, tak jen kvůli tomu že se nerada podřizuje a aby s ním mohla zacházet jak se svým pejskem na vodítku.

A kdo se k ženám chová hnusně, ten má vždy větší šanci než ten kdo je k nim příliš hodný. Toho si za svůj život všiml každý zralý muž.

354820

9.1.2017 18:53

RE: Misogynní příběh, co tahá za uši

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 354818

super zabezpečené osamělé krásné, milé, schopné

A kolik bezdomovců za nimi zůstalo , když jsou tak super zabezpečené a osamělé ?

Před dávnými časy jsem jako puberťák vyslechl rozhovor dvou padesátníků ve špitále, kde padla věta : manželka je nejdražší kurva. Tenkrát mi to nebylo jasné, ale život mi pomohl, abych tu větu pochopil v celé její kráse.
Mimochodem, je dnes super zabezpečená a trubec se taky našel, těch je všude kolem ještě víc než oněch milých, schopných osamělých a krásných dealerek své vagíny.
Ale já jsem životu velmi rád za tu lekci , umřít jako naivní vůl by bylo trapné.

354831

9.1.2017 13:09

RE: Misogynní příběh, co tahá za uši

Radim 178.?.?.?

Reakce na 354785

Ačkoliv ženy hodne žvaní o lásce a nosí její symboly, láska a její oduševnelost je ve skutečnosti nezajímá - takového muže mají za romantika, snílka, naivku, hlupáčka. Chteji jen, aby je vydrbal!

354817

9.1.2017 18:53

RE: Misogynní příběh, co tahá za uši

123 82.?.?.?

Reakce na 354785

..." České studenty už nebaví sex" ...


Možná je to tím , že studenti jsou více chápavější a proto chápou , že sex znamená závazek a Závazek znamená finanční problémy ! ... Musíte vzít do úvahy ekonomickou realitu Čechů , studentů ! ... Vy žijete , dle toho co jste o sobě psal , v jiné finanční realitě a proto vidíte "svět děvčat" z jiné reality než průměrný český student .

Za "komančů" , za Vašeho mládí , bylo vše jiné , všichni byli chudí a všichni si mohli vypočítat stejnou budoucnost ... Proto mohli všichni , včetně Vás ,nezávazně "MRDAT" jak zběsilí ... Divím se , že nevidíte ty souvislosti . [smích] ... Divím se , že nevidíte tu finanční bezvýchodnost dnešní mladé generace !!! Když se studenti kouknou na "obzor" své budoucnosti vidí co ??? Podle Vás světlo [smích] ? ... Může se někdo divit , že plánují raději strávit život v "osamění" ? ... Vy jste jako ten vyžraný Pandrhola , který se podivoval nad chováním hladových pacholků ... Jste DEBIL [bliji]

354832

10.1.2017 11:06

RE: Misogynní příběh, co tahá za uši

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 354832

Chyba, velká chyba. Moudrostrak je velice (klidně bych napsal mimořádně) inteligentní, velice vzdělaný. Ovšem ta moudrost, kterou si dal do nicku, jakoby se tam nevyskytuje. Nenechal bych se ovšem mýlit ani tím. Tvrdíte, že nevidí? Vidí. Velmi dobře vidí veškeré souvislosti, je si vědom veškerých důsledků i příčin většiny dějů, které se kolem nás odehrávají. Jenže to vše používá tak nějak selektivně, jak je právě třeba. Vždyť manipulovat je přece tak sladké.

Je to úplně stejné jako s těmi dámami, které zde vystupují. Spousta vznešených slov, ideálů a tužeb, které současní muži nenaplňují a snad dokonce i neexistují, protože nejsou dostatečně vnímaví, citliví, empatičtí, pozorní, milí a galantní a jen dobří Bohové vědí jací ještě. Jenže když dojde na dřeň, zůstává vždy jen otázka ceny. Zeptejte se kterékoli z těch, co tady vyzvrátily tu svou jedovatou demagogickou slinu, která z nich by chtěla žít třeba z učitelem, stolařem, či prachobyčejným vidlákem, který se rýpe v zemi, aby z ní vydobyl nějaké slušné živobytí.

Znám spoustu takových, co své ženy na rukou nosili a skončili bez ničeho. Opravdu bez ničeho, s rozervaným srdcem a pochroumanou duší.

Svobodné a volné de Sadovy Justiny jsou vymírajícím druhem. Bohužel. Až na pár výjimek zůstaly jen jeho Julietty.

354862

10.1.2017 15:08

kdo je doopravdy Moudrostrak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 354862

Vážně myslíte že nám tu Moudrostrak věší bulíky na nos a snaží se tu s lidmi cíleně manipulovat?

Editor ho vyloženě nesnáší, ale na mě Moudrostrak působil vždy dojmem že lže především sám sobě, aby si ospravedlnil ten košer židovský způsob kterým přišel ke svému bohatství a blahobytu. Nikdo se nechce cítit jako ten kdo zbohatl stejně morálně diskutabilním způsobem, jako ti košer vyvolení. Které navíc on sám nesnáší a všude kritizuje.

Většina zbohatlíků se zbytky svědomí si vymýšlí i dost krkolomné postupy jak si před sebou ospravedlnit způsob jakým zbohatli a jak uchlácholit svoje svědomí, když se nahoru vyhrabali šlapáním po hlavách druhých.
Sám jsem potkal dost šmelinářů a podvodných podnikatelů kteří si připadali jako spasitelé lidstva. Moudrostrak je proti nim ještě v pohodě. Ikdyž to jeho ego může někomu připadat nesnesitelné, tak pořád má zajímavé postřehy. Připadá mi jako ten kdo se s nimi plaví na jedné lodi jako kdysi Henry Ford a oni mu bez obalu vykládají svoje talemství.

Myslíte že je jedním z nich? Já si myslím, že je ten kdo "když chce s vlky žít, tak musí umět výt" ale svědomí ho trochu hlodá a začíná mu docházet, že rubáš nemá kapsy, tak chodí aspoň psát sem.

354876

11.1.2017 13:14

RE: kdo je doopravdy Moudrostrak?

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 354876

Jedna lež se nejlépe schová mezi dvěma pravdami, říkal muž s cigaretou v seriálu Akta X. Moudrostrak je dostatečně inteligentní na to, aby chápal i ten nejjemnější podtón svého vyjadřování. Pokud zmíní několik informací, které jsou pravdivé a pak tam vloží něco, co vypadá přinejmenším jako diskusní „směrová nálož“, je třeba zpozornět.

Upřímně, mně je úplně jedno, jak přišel k majetku, jaký ten majetek je, jaký je jeho původ a již úplně jedno mi je, co s tím vším dělá a jestli z jeho původu má deprese, či se jím baví. S tím se musí vypořádat především on sám. To, co se mi na něm nelíbí, jsou ty šťouchance, které jsou dost často manipulativní a dost často nespravedlivé ke skupinám, kterým jsou určeny. Lídlující stařenka a nevzdělaný a líný český muž je sdělení s jednoznačně pejorativním významem, který si ani jeden z nich nezaslouží. Moudrostrak má obrovský potenciál povznášet, nicméně mnohem raději sráží a to je to, co nemám rád.

354908

11.1.2017 14:01

RE: kdo je doopravdy Moudrostrak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 354908

Panu Editoru jsem, On Thu, 2012-01-12 at 02:16 +0400, když tehdy opětovně přitvrdil šikanu vůči mému nicku, navrhl, ať mně okamžitě zruší účet.
Pan Editor, 11 января 2012, 23:30, reagoval: "... Nebudu vám nic ukončovat. Zatím. Ale je pravdou, že poslední dny řádíte jak smyslu zbavený. Každý článek (doslova KAŽDÝ) komentujete mnohonásobně (fakt máte furt co říct?) a své komentáře prokládáte desítkami otravných a nic neříkajících obrázků. Jste jeden asi z pěti lidí, co dokážou zničit každou diskuzi, lhostejno na jaké téma je článek..."

Pan Editor je kovaný pravičák, který touží, aby se svět proměnil v jeho kopii jedinců, hodnot, vzorů. Já, naopak, vyjdu téměř s každým. A nepřátel si považuji nejvíc, protože, kromě vzájemného názorového a faktografického obohacení, na rozdíl od falešných přátel, mně nemohou vrazit kudlu do zad.

Pokud se snažím / chci někoho ovlivnit, tak samozřejmě použiji sandwich, kdy nepříjemné (pro někoho i šokující) konstruktivní sdělení vložím dovnitř chutné informační žemle (Sandwich Approach). Naprosto rozumím, že v národě, který je odchovaný na kultu různých osobností: CísařPánoVání, PanTatíčkoMasarykování, Hajlování, SouDruhování, Havlování, KnížePánování... je to téměř nepřípustné. Přípustné je pouze černobílé vidění a vzápětí (po převlečení kabátů) bíločerné. Nic mezitím, žádné odstíny šedi, pochybností, kontroverzí.

A stejné to podle "České kuchařky" musí být i se vztahem k ženám: Buď mně dá, anebo je automaticky megera a negrova matrace".

Mnohem důležitější by bylo si ale odpovědět na otázku, PROČ si mnohdy naleznou příjemné partnerky i tělesně postižení, slepí, hluchoněmí a/nebo trestanci. A proč si zdravý, pracující a (ultra)pravicující Čech partnerku najít a udržet nedokáže - a proč si raději osaměle honí někde v mamahotelu a/nebo v sharovaném bytě či trpasličí garsoniéře???

Ve zbídačelé, vytoonnelované a havlující Gottlině i gastarbeiterují i desetitisíce pohledných a slušných Ukrajinek, Moldavanek. Raději se hrbí na kýblem či pokladním pásem, nežli by šukaly za bankovky pod Čechem coby "sponsorem" a vylepšovaly tak budget svým manželům a dětem, mnohdy vzdáleným tisíce km od Gottliny. Pokud každá pohledná Ukrajinka či Moldavanka není vypočítavá a nemravná kurva, proč by kurvami a Zlatokopkami měly být tedy Češky? Nejsou! Resp. většina pohledných a mravných Češek nejsou Zlatokopky ani kurvy.

To jen Češi s invalidním sebevědomím si nedokážou pohlednou a mravnou Češku získat a udržet! Basta - a bez sandwiche (Sandwich Approach) [mrknutí jedním okem]

354914

12.1.2017 16:05

RE: kdo je doopravdy Moudrostrak?

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 354914

Tento národ je odchovaný zejména na tom, že posledních 500 let každý, kdo zvedl hlavu, šel rovnou pod sekeru.

Nemluvíme tu o sponzoringu zadané Ukrajinky, Bělorusky, kohokoli. Mluvíme tu o svobodných ženách a reálném vztahu. Má zkušenost je taková, že ženy jaké popisujete Vy, jsou zkrátka zadány. Svobodnou žádnou takovou opravdu neznám. A také BASTA [mrknutí jedním okem]. Zato znám mladé kluky, kteří makají, nechlastají a nekouří a nemohou o žádnou kloudnou zavadit. Často jsou zkrátka jen neprůbojní a nesmělí a to bych za invalidní neoznačoval. Tihle si žádnou nenajdou, protože zkrátka v současné společnosti nedostanou ani šanci. Pak je tu druhá skupina, která si sice najde, ale nakonec přijde o všechno. A také bych si netroufnul označit je za jakkoli invalidní. Víte, že znám relativně hodně případů, kdy žena zůstala s primitivním hovadem, které ji mlátilo a slušnému chlapovi, co by ji na rukou nosil, dala košem? Mimochodem, mám blízko k lidem, kteří pracují ve školství. Víte, jaký je ideál současných 13-15 let mladých slečen? Najdu si milionáře, který mě bude živit a já nebudu muset pracovat. To Vám řekne, když se jí zeptáte, jak chce obstát v životě, když neumí ani pořádně psát, nebo počítat.

Trestanci a různé, na hraně zákona žijící, existence jsou zase jen půlka pravdy, protože, buďme upřímní, grázlové ženy odjakživa přitahovali, kdežto ten hodný ňouma byl prostě moc nudný.

354966

12.1.2017 18:16

RE: kdo je doopravdy Moudrostrak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 354966

Jsou hodní kluci a jsou i hodné holky, jenomže bohužel je to i tak, že i mnoha hodným a slušným klukům, kteří makají, nechlastají a nekouří, se zdá, že hodná holka je nudná, tlustá, nepřitažlivá ..., o případný sex s ní by nestáli, takže naletí jiné holce, která tyto nectnosti sice nemá, ale zato má některé jiné. Není fér mít na kluky a holky dvojí metr, přestože to je tradiční, bývalo to tak vždycky a jsme na to zvyklí ze své rodiny. A hledání životního partnera nebo partnerky je složitá, těžká věc, kde moc záleží i na štěstí.

Výchova a sebevýchova kluků i holek k životní moudrosti, lidskosti a snesitelnosti pro druhé trvá dlouho, mnohdy celý život nebo případně i více životů (pokud uvážíme, že nejsme jenom svoje tělo a svoje myšlenky, ale i malá částečka Univerza, která zamýšlí s tímto světem cosi pěkného provést a nedá pokoj, dokud toho nedosáhne).

354973

13.1.2017 10:10

RE: kdo je doopravdy Moudrostrak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 354966

Samozřejmě, že máte pravdu, že Češi jsou „geneticky pozměnění strachem ze sekery". A proto se nedivte, že Češky "o neprůbojné a nesmělé" nestojí. A naopak hledají „průbojné a smělé", aby potomkům vylepšily genofond.
Proto i Češky obdivuji, miluji a vynáším do nebes, že obezřetně a bedlivě střeží, s kým ano a s kým ne. Neprůbojná a nesmělí „tatínci" totiž nejenže nevybaví potomky kvalitním genofondem, ale i jako vzor pro život nestojí za moc.
Vždy, když jsem poklesal na mysli při řešení různých krizí, vzpomněl jsem si na tatínka a/nebo dědečka a okamžiky, kdy jsem je viděl vítězit nad byrokrycií, leností nebo šlendriánem. V tu chvíli se do mě nalilo tolik energie, že jsem zvrátil situaci, která by jinak byla už na odpis.
Protože chronicky konám dobro, dostávám se do řešení krizových situací i dnes, kdy už o čistě můj privátní existenční zájem nejde. Obvykle jsem obklopen slušnými, neskutečně pracovitými, poctivými - ale nesmělými a neprůbojnými Čechy. Po vítězné bitvě jsme všichni pyšní, že jsme dohromady skvělý tým.
Nemít ale v hlavě nahrané snímky jednání mých předků, asi bych častěji házel flintu do žita. Nedivme se proto moUdrým českým ženám, že přejí vítězům a nectí neviditelné či přehlédnutelné mravenečky - a pokud ano, tak už musí mít mravenečkové nastřádáno cizí peří.
Vždy se bavím, když pohledné kamarádky odmítají dvoření zajištěných nekňubů informatiků. Na druhou stranu, neznám ani jednoho cholerického českého informatika, který by neměl půvabnou, milou a moUdrou partnerku. MoUdrá žena totiž vycítí, že informatik & cholerik = také kvalitní recept k přežití života a krizí.
On totiž i grázl si dokáže poradit ✓ akutní krizi lépe, nežli submisivní ovce, co jde poslušně na porážku nebo ✓ jařmu na robotu do cizí montovny.
I prohranou krizi beru jako přehození výhybky a nikdy nekončím u flašky či u fetu nebo jiné berličky. Obvykle jsem záhy odměněn úspěchem někde, kam bych bez krize „dobrovolně" výhybku nepřehodil. A takhle už to mám „přehozené" od dětství. Je naprosto jedno, zda člověk provedl menší či větší korekci. Problém by byl, pokud by se nechal někým cizím dojít jako ujařmený neprůbojný a nesmělý vůl, který si pak mindráky ukájí doma na ženě, a/nebo se z mindráků vychlastává v "útulné" a zahulené hospůdce.
Nedivte se, že před takovýma potenciálníma troskama berou moUdré české ženy a dívky včas nohy na ramena. Nemusí se přece spářit za každou cenu. A samy rozhodnou o kvalitě genofondu okolo nás. My jen můžeme upoutat jejich pozornost naším kňubstvím [mrknutí jedním okem]

354998

13.1.2017 11:27

RE: kdo je doopravdy Moudrostrak?

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 354998

No pokud ty MoUdré české ženy berou nohy na ramena a jdou se spářit,protože příroda volá a ony si Moudře nemůžou pomoci jinak,pustí se kdesi na dovolené na tobogán,který jak známo funguje na principu zemské přitažlivisti a tudíž když voda do kopce neteče (to byl byl zázrak a ty se už vyčerpyly),padnou vždy dolů a to hodně hluboko,přesně tak,jak vypráví potom v těch svých dojemných příbězích "O veliké lásce a ještě větším protivenství",které dost často slýchávám a jejich tragedie je vždy úměrná úsilí věnovanému poznání partnera a protože se naivní,marnivá pologramotná blbka neznající řeč potenciálního samečka,ani on její češtinu "ženského uvažování",je proces vzájemného poznávání pro tak vážné rozhodnutí zúženo a degradováno na pouhé "očuchání než se jde na věc,jako u psů na ulici...."...a hloubka vzájemného poznání je určena velikostí a vzájemné kompatibility jejich pohlavních orgánů,zeměpisné poloze, ani místnímu folklóru a náboženství a z toho se odvíjejícím civilazačním návykům se důležitost nepřikládá a to proto že přeci "láska i hory přenáší",což ale v mohamedárně neplatí a každá romantička na to brzy přijde a dostane příležitost doplnit si své chatrné vzdělání vzkutku brutální praxí.....

Tento přístup je stejně obecný a stejně naivní a se stejně trapnými důsledky,jako když se ukrajinské studentky s vervou pustily do podpory majdanu kvůli bezvízovému cestování do EU a "krajkovaným trusikům"....,což jim zajistilo pracovní místa po bordelech a silnicích od Čiernej pri Čope až po Gibraltar a ještě kousek dál.....

Tenhle svět je bohužel stále ještě "světem mužů",ti jej určují a ženy by si to stále ještě měly uvědomovat a pokud má někdo dojem,že emancipace a všechen ten chaos s gender-agendou je něco ženami pro ženy povznášejícího a v jejich zájmu ,hluboce se mýlí.....a ženy realistky to ví a podle toho,na rozdíl od naivních zfanfrnělých,pologramotných,marnivých blbek, jednají.....[velký smích]

355003

13.1.2017 11:32

RE: kdo je doopravdy Moudrostrak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 141.?.?.?

Reakce na 354998

Kladivo na čarodejnice genderově přetočené na muže a podpořené ministerstvem jediné euformace pravdy a tak agilní "inšaláh s islámem v hlavě ujařmí okolí džihádem se souputníky a nosnými systémovými kalegrianty a ustájí ženu jejich vědci oceněnou čerstvě mezi hospodářská zvířata užitečností. Je potřeba si to dát alespoň do souvislostí a pochopit jak ten industriální mocenský strojek vlastně funguje a s průbojností pravého takto koncipovaného muže můžete bádat nad odolností mříží v cele. Či není snad lepší zkusit psí kšíry dát těm co ujařmují i za pomoci těch které na vějičku dominátoři zájmově obludí na stání v kóji. Takže lepší polovina lidstva těch co je zvyklá či vyžaduje nosit na rukou partnerů by kategoricky mohla jednou pochopit že i jim jde do tuhého a změnit s kapkou rozumu přístup k systému a tohle si hlavně sobě nedopustit a 100% odmítnout stávající administraci bruselon s křovím vezoucích se buržuú kteří stejně nic neovlivní a jsou pátou kolonou proti plátcům daní s královskými prebendami a jelikož se jedná záludně o nich (femen) s povolností v naprosté exploatování i žádaným opojením zájmových potěmkinovců (multikultur) a následně s padlými kulisami šálení i o realitu zcela bezvýhodné a i bezprizorní lidské nouze. Což je sen velkomožných ovládání mas s koncepcí NWO neofeudálního absolutismu a totality ad absurdum.
https://www.youtube.com/watch?v=VJeU08VP71s time 7:00

355004

13.1.2017 13:34

RE: kdo je doopravdy Moudrostrak?

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 354998

V lecčems máte jistě pravdu, jenže zapomínáte na to, že on totiž i ten nesmělý a hodný může být nakonec daleko větší "vlčák" než ten, co si na toho vlka jen hraje. Troufnu si tvrdit, že tento rozdíl ženy často nepoznají. Proto by tak rády nakonec nepohrdly nějakým takovým taťuldou, aby ji a její děti živil. Často jde spíše o to, co tu již naznačil jiný z přispěvatelů, že někdo, kdo je zamlklý a neprůbojný a třeba i relativně citlivý, se k ženě zkrátka nepřiblíží. Přitom grázl dost často jen využije situace a nakonec v okamžiku, kdy to jde opravdu do kopru, spíše zdrhne. Z mé zkušenosti – a toto bych rád zdůraznil – největší úspěchy u žen (i těch českých) mají právě ti největší grázlové, které ženu berou opravdu jen jako věc. To je něco, co si ti první nedovedou vůbec představit.

Nad korelací mezi povoláním a možností seznamování jsem moc nepřemýšlel. Jde spíše o typologii osobnosti, kdo je větší cholerik/melancholik, či extrovert/introvert. Pravda ale je, že mezi „ajťáky“, co znám, je těch nezadaných asi nejvíce.

Co se týká nesmělých a pracovitých Čechů, nemyslíte, že je škoda, že je to druh na vymření?

Ty útěky ovšem, jak jsem měl možnost v poslední době vypozorovat, jsou typické pro obě pohlaví. Spousta rozbitých vztahů a manželství je rozbitých z naprostých nicotností. Stačí nepatrný problém a vztahy se sypou jako domečky z karet.

Pokud jde o mně, na své kňubství raději neupozorňuji a co se žen týká, jsem spíše slalomář, který je vnímá jako branky, kterým je třeba se vyhnout. V mém případě by to ovšem bylo na delší povídání, které jde mimo rámec zdejší diskuse.

355011

13.1.2017 15:48

RE: kdo je doopravdy Moudrostrak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 355011

Existuje sebejistota hraná a sebejistota vyplývající z vývoje a životní zkušenosti. Tu druhou mladý kluk mít nemůže, takže se někdo uchýlí ke klamu a někdo k pravdě. U holek je to jistě podobné, jen v jiné rovině. Takže jeden druhého klameme a divíme se když vztah nevyjde. A nebo zůstaneme sami po dlouho dobu.

Přesto, řešení není v uhnutí od těžkostí, třeba ve formě obviňování druhého pohlaví. Život je trochu jako zrcadlo, trochu jako skřipec, je potřeba ho prožít, a od bolesti (v jakékoli formě), kterou způsobuje, neutíkat. Nakonec se to vyplatí, naopak zkoušky, které člověk vzdá, se vrací znovu a znovu. Vytrvejte.

355017

11.1.2017 16:25

kdo je doopravdy L.C. ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 354908

Vy budete asi s MoUdrostrakem stejná "krevní skupina", když od něj čekáte nějaké povznášení a on skoro vždy mluví o penězích a jejich metamorfózách, ba i v téhle diskusi o 1/2člověku- ženě je to jako o zboží. Není pochopitelně důležité jak nabyl a kolik majetku, pokud nejde o mezilidské vztahy ale třeba o vodu na Marsu...Také, když někdo prohlásí o zloději, že je zloděj, z něj nedělá bělostnou lilii.
A to je i o Vás, bělostná lilie se pozná podle...

354926

12.1.2017 15:57

RE: kdo je doopravdy L.C. ?

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 354926

Nevšimnul jsem si, že by Moudrostrak někde mluvil o ženě jako o zboží. Od toho jsou tu jiní. Já jsem o sobě jako o bělostné lilii nikdy nemluvil. A co se zloděje týká, ten může s naloupeným majetkem nadělat více dobra, než někdo s poctivě vydělaným.

354965

12.1.2017 20:10

RE: kdo je doopravdy L.C. ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 354965

Máte pravdu.
Ta moje první věta se moc nepovedla, chtěla dvě různé věci najednou - charakterizovat Moudrostrakův vztah k "hodnotám", a současně charakterizovat zdejší diskusi o ženách. On jen o agresivních zlatokopkách, zlaté kleci...

354978

9.1.2017 0:38

nič iné, len v preklade kradnutie žien

ppppp 78.?.?.?

vidina "koktejly, kytičky dárečky". To aj preto, lebo málokoho dnes zaujíma, ži jeho práca je pre niekoho užitočná, a verejne prospešná. Stačí, ak platia.
Inak aby bolo jasné, že perpetum mobile neexistuje.

Že sú v Lídli Černoši? Vplyv ideologickej agendy. Násilné naočkovanie niečoho, čo tu nebolo. Dajmetomu vo Francúzku je ich takých viac a Lídl je nadnárodný. Ale nie až toľko, aby sa v takom počte musel pchať niekomu do riti.

Tak sa pýtajme, koľko toho pre civilizáciu urobili Černoši, Arabi v porovnaní s Európanmi? Že by som bol rasista, keď ma zaujímajú fakty? Je zjavné, že sa množia často príliš nekontrolovane, a berú nám priestor. Strieľajú sa zbraňami, ktoré vymysleli Európania. Áno, tak toto máme za "odmenu". Ale je aj dosť vecí, ktoré by iné etniká mohli oceniť, a skultúrniť sa podľa toho. Ak to nevedia, tak nech si to najprv vyskúšajú na nejakom pieskovisku. Na priveľa pokusov len tak do vetra nie je na planéte príliš čas. Nepotrebujeme sa storočia namáhať, aby sme si v dôsledku nabehli na vidly, pre potešenie a ukojenie dajakých zaostalcov. Ak chcú práva, tak nech dodržiavajú povinnosti.

354795

9.1.2017 2:00

No jiny kraj, jiny mrav,....nic vic.

junak 109.?.?.?

Arab je nejlepsi chlap na svete, dokud se s Vami neozeni,... pak jste pro nej uz jenom o neco malo vic nez lednice, nebo autak. Ma to ale i sve svetle stranky, po tech zenskych se tam toho zas tak moc nechce,.... jen pouklizet, navarit a podrzet. Byt dobrou arabskou zenou, k tomu doktorat z molekularni biologie rozhodne netreba. To u nas v CR k tomu vyse jmenovanemu nejedna musi chodit navic i do prace a kdyz ma k tomu jeste doma nejakou vecne nametenou lopatu, tak si proznejme si to ani tech zenskych prav o moc vic neuzije. Arabi zase temer nechlastaj. Pravda dalsi problem s Arabem taky casto je, ze spravna zena se u nich pomerne draze kupuje od jejiho otce, takze neni divu ze s takovou vychovou si frajeri opaleni prilis nevazi evropskou couru, co se jim povesila na krk sama a zadarmo.

Znam osobne dve co se na dovci ulakomili na opaleneho. Obe jsou uz zpatky v CR. Nikdo je nebil nebo tak neco, ani jim zas tak moc nevadilo byt za matraci a uklizecku,... hlavne prej nemohli snest nemit doma vubec zadne slovo.

354797

12.1.2017 17:06

RE: No jiny kraj, jiny mrav,....nic vic.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 354797

Sériový sadistický vrah žen je ten nejpřesvědčivější gentleman a nejromantičtější svůdník, dokud se dotyčná neprobudí z chloroformového omámení přikurtovaná k pitevnímu stolu u něj ve sklepě. [vyplazený jazyk]

Pro průměrného násilníka nebo kurevníka je tak snadné svést ženu jako nalákat důvěřivou holčičku na lízátko. Zatímco poctivej chlap už ze zoufalství neví jak jí nadbíhat a zaujmout.

Jediné co slušnému chlapovi brání v úspěchu u žen jsou morální zábrany. Jakmile je odhodí, tak jich má na každém prstě tucet.

354968

9.1.2017 16:43

Kdo si tu ten muslimský "ráj" vlastně přeje?

Bety 213.?.?.?

Mám skutečně po pročtení zdejších příspěvků nepříjemný dojem, že muslimskou praxi zacházení se ženami si zdejší muži vlastně přejí! No nebude to skvělé??? Když ta slepice hned nevyskočí tak vysoko jak poručím, tak pár facek, případně použití pásku s přezkou nebude problém! Když přijdu domů nasr.ný z práce, tak mít doma boxovací pytel je velmi pohodlné...
Ona exotika je exotika. A zatím, co si chlap může tuto zkušenost zaplatit maximálně venerickou chorobou, ženy platí dráže.
Fakt jsem myslela, že na zdejší web chodí spíše lidé inteligentní. No možná jistým způsobem ano, ale při zátěži se vady ukáží.

354827

9.1.2017 19:55

RE: Kdo si tu ten muslimský

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 354827

No,madam,že by to byli právě obyčejní čeští muži ti,kteří se do toho "exotického muslimského středověku" hnali plnou parou,přestože by na něm vydělali,se zrovna říct nedá....spíš naopak,protože jaksi již se posunuli o kousek dál,zatímco valná většina ženskejch si opravdu nevidí dál,než na špičku vlastního klitorisu a proto je to vše tam,kde to právě v Evropě je a je jedno,jestli jde o kuchty z paneláků,nebo ministryně válek zemí EU,nebo komisařku pro zahraniční politiku EU.....[velký smích]

Dlouho jsem si myslel,že největší vůl je ukrajinský nacionalista,ale našel jsem ještě většího:je to levicová liberální aktivistka,kterou znásilní několik Afghánců a ona se jim za to ještě omlouvá a žádá soud o shovívavost.....

Každý jsme strůjcem svého štěstí a když už si některá nemůže pomoci a do fešáckého středověkého kozomrda se zfamfrní,je to její věc a nechť si nese i všechny následky a nemyslí si,že když jí to přestane bavit,tak se kvůli ní bude vyhlašovat válka,pomalu jako v případě těch dvou slavných kozí kamerunských,Tonči a Hanči,které by na to své výkupné nevydělaly ani kdyby měly tři životy,a celý je strávily tím,že by "točily kabelkama v Perlovce" a ty "svý kači" měly celý ze zlata...[chechtot]

354836

10.1.2017 0:10

Rasova Hygiena

coinageboy 70.?.?.?

Pribehy devek ktery zapomnely dodrzovat rasovou hygyenu me nedojimaji - maji co chtely.
To bych taky rad vedel kolik stalo vykoupit ty dve behny onehda z Pakistanu.

Zajimavy je ze ani v USA moc chlapu s cernoskama netahne..

354839

10.1.2017 0:30

RE: Rasova Hygiena

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 354839

To vykoupení stálo erár kromě jiného 150.000.000,-Kč.......ano,čtete dobře "stopadesát milionů"....

Tudíž to jsou ta nejdražší a nejvzácnější dámská přirození v zemi,....v Gottlině,jak říká MoU..[velký smích]

354840

10.1.2017 0:41

RE: Rasova Hygiena

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 354840

Tak když sem přijede 150. milionářů multikulturalizovat tam odsud tak se investice vyplatila.[chechtot]

354843

10.1.2017 10:40

RE: Rasova Hygiena

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 354840

Víte, co bych za ty dvě zapaltil já? Poslal bych těm únoscům dva náboje vz. 43. Doufám, že by to pro ně byl dostatečně výmluvný vzkaz.

354858

10.1.2017 11:06

RE: Rasova Hygiena

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 354858

Ale,to přeci nejde!!!!
To kdyby vás slyšely ty tlustý,brejlatý genderově vzdělaný aktivistky s předkusem,ty by ječely a co by tomu řekla ta otravná stará židovská plačka Fišerová...

Vždyť Tonča a Hanča mají svá práva i když mají v makovicích nasráno,to jen ti komunisti furt někoho omezovali a postrkovali a my jsme přeci lidé a také vyznáváme nějaké hodnoty,takové ty evropské a proto musíme bojovat o záchranu každého neopakovatelného jedince i toho sebeblbějšího a na oběti při tom nehledět,to je naše poslání zachránit svět i když je zkurvejnej sebevíc a my ty kazisvěty a kurviče přes prsty neklepnem,protože to by bylo popření našich hodnot,svobody a práv a proto "nevaž se odvaž se a když musíš,tak musíš a taky ser na imič,následuj svůj instinkt a berte a neplaťte,splácejte...!!!" [chechtot]

354863

11.1.2017 13:52

RE: Rasova Hygiena

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 354863

Však ať klidně piští, co je mi po nich. Ostatně, mohou se složit a ze SVÉHO je vykoupit. Já jsem relativně chudý a relativně jednoduchý člověk. Možná i proto mám rád jednoduchá řešení. A jednodušší než tohle zkrátka nenajdete.

Budu-li uvažovat nad tím složitějším řešením, pak se spíše mohu zeptat, kolik ruských AK-47 a RPG-7, potažmo amerických M-16 a Stingerů lze pořídit za 150 milionů korun. A pak se zamyslet i nad tím, co to bude stát mě, až ta pakáž naleze sem a bude nakonec zase jen na mně a mně podobných pitomcích, kteří tady ten bordel budou muset uklidit. A to včetně potrhlých neomarxistických kolaborantů a vlastizrádců.

354913

11.1.2017 10:24

Suhlasim s nazorom na zeny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Zeny dnes ocakavaju od muzov, aby zastali svoju doterajsiu rolu (zivitel a aby zabezpecil a ochranil rodinu). Ako by toho nebolo malo, tak chcu aby chlap doma aj varil, upratal, bol vzdelany, chodil cvicit a mnoho dalsieho... Kedy to clovek ma vsetko stihat? Moj den ma tiez len 24hod. Po praci som rad, ze si sadnem a mam aspon na splatku hypoteky.

Keby aspon clovek videl ze si to tie zeny doma vazia, ale casto mam pocit, ze jej to je uplne jedno ci s nou som alebo nie. Clovek sa citi ako nepotrebna rohozka, hoci je k nej mily, slusny, nepije, nefajci, pomoze jej ked nieco potrebuje. Malokedy podakuje a berie vsetko ako samozrejmost. Pri kazdej prilezitosti je spomenute ze ak sa mi nepaci mozem odist, ze ma nedrzi a ze jej leziem na nervy.
Takuto skusenost mam uz v druhom dlhodobom vztahu. Premyslam, ci ma naozaj v dnesnej dobe zmysel byt vo vztahu a vobec nejaky vztah hladat.

Urcite nebudem sam s takymito skusenostami.

354902

11.1.2017 12:48

RE: Suhlasim s nazorom na zeny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 354902

Na této diskuzi se mi nelíbí to zevšeobecňování.

Ženy jsou takové, makové a tečka. To samé možná někde píšou nešťastné ženy o mužích. Není to ale reprezentativní výběr. Každý z nás má v sobě mužskou i ženskou stránku. Ženy nejsou vesměs chladné, zlé a vypočítavé a muži nejsou fňukající šovinistické máčky, stylizující se a vystupující navenek jako velcí machové. Lidé šťastní ve vztahu mají minimum důvodů do podobné diskuze přispívat, kromě toho ještě funguje efekt očekávání. Očekávám-li něco, například bojím-li se něčeho, přitahuji do svého života podobné situace.

Není to jediná a absolutní příčina všeho zla, není to tak, že si za potíže každý může sám. I dobrým lidem se dějí špatné věci. I naprosto vyrovnaní, šťastní lidé (pokud takoví existují) zažijí občas něco zlého. Ale o dost méně často, přinejmenším jim to tak připadá a snadněji se to snáší. Snadněji se z potíží dostanou, nebo aspoň z nich můžou získat pro sebe nějaký užitek.

Nechci tím bagatelizovat tíži života, kterou někdo prožívá. Jen chci říct, že tento svět není tak hnusné místo a naše budoucnost tak temná, jak to z této diskuze vypadá. To píšu jako člověk nemocný rakovinou. Mějte se všichni hezky.

354905

11.1.2017 13:07

RE: Suhlasim s nazorom na zeny

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 354902

Jó,to znám,kdybys jí kamaráde dával k tomu všemu ještě měsíčně aspoň 30 tauznů "na rozprach",tak se tě bude držet,jak hovno košile a i těch blbejch keců,by bylo míň a už by ti přestala vyčítat,že "jí kazíš život..."a odpustila by ti,i že máš hrb a jednu nohu kratší....[chechtot]

354906

11.1.2017 15:14

RE: Suhlasim s nazorom na zeny

vvv 184.?.?.?

Reakce na 354902

No jo, ale kdyz vy si vecer sednete, tak zena, ktera byla taky cely den v praci, musi dal behat, varit, uklizet. A to neni fer.

Si myslim, ze chteji-li muzi mit vecer sedacku, tak by meli predelat ekonomiku, aby zeny mohly byt doma, anebo delat na castecny uvazek. Emancipace zen v praci musi znamenat i muzskou pomoc v domacnosti. Bud anebo. (Ja si myslim, ze by bylo lepsi se vratit k systemu, kde jeden z manzelu se hlavne stara o domacnost a deti. Nemusi to byt ten muz, ale musi to byt jeden z nich.)

354923

11.1.2017 17:24

RE: Suhlasim s nazorom na zeny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 354902

Také mám podobné zkušenosti. Teď si k tomu představte že jste vývojář a pracujete hlavou, tudíž na práci potřebujete souvislý klid často třeba půl roku v kuse - absolutně mimo rámec jejich chápání (přitom je to často velmi dobře placená práce, to je přeci to co většinou chtějí). Ač nerad, někdy skutečně pomůže zařvat (přestože jinak nejsem žádný hulvát - je to taková analogie psychologické "facky na vzpamatování ze šoku"[mrknutí jedním okem].

Vysvětlení je ale o dost jednodušší než byste řekl: Znečištěné životní prostředí, zejména ftaláty a zbytky hormonální antikoncepce ve vodě a v potravinách. Psychologové dnes už vědí, že to výrazně mění chování i sexuální preference žen, ale nemluví se o tom. Tohle se tedy musí změnit pokud něco změnit chceme, stejně tak porodnost - oplodněnou ženu už neoplodní arab nebo jiný muslim.

Další věc již padla v diskusi výše - komunikační bariéra. Odložit mobily, nemít Facebook atd - to už není o tom žít zdravější život, je to o tom žít vůbec nějaký život a nebýt asociální zombie závislý na "sociálních" sítích.

354930

Příspěvků: 104

07.01. 20:29 kralbramborovychlidi  hezká pohádka
07.01. 23:58 Janko H.  RE: hezká pohádka
09.01. 12:21  Mělo by se to učit od 1. třídy
13.01. 12:36 Anonym  RE: Mělo by se to učit od 1. třídy
09.01. 12:59 Freeasbird  RE: hezká pohádka
10.01. 16:27 madmek  RE: hezká pohádka
07.01. 20:38  No dobrý
07.01. 20:42  emancipované nezávislé ženy
07.01. 22:06 Balt  RE: emancipované nezávislé ženy
07.01. 22:23 Radim  RE: emancipované nezávislé ženy
07.01. 22:59 Pacholíček  RE: emancipované nezávislé ženy
07.01. 23:09 Balt  RE: emancipované nezávislé ženy
08.01. 22:35 Osel  RE: emancipované nezávislé ženy
09.01. 12:24 Radim  RE: emancipované nezávislé ženy
09.01. 12:13 Radim  RE: emancipované nezávislé ženy
12.01. 20:08 hs  RE: emancipované nezávislé ženy
08.01. 11:29 Kadlik  RE: emancipované nezávislé ženy
08.01. 11:51 Dunn  RE: emancipované nezávislé ženy
10.01. 13:48  RE: emancipované nezávislé ženy
07.01. 22:04 Balt  Spolužačka
07.01. 22:43  Slabé místo příběhu
07.01. 22:44 Malý a zvedavý  hrozné čítanie
08.01. 03:16 Ten zlej  Proč je to dobrý konec?
08.01. 10:00 výjimečné porušení omerty  RE: Proč je to dobrý konec?
09.01. 12:36 Radim  RE: Proč je to dobrý konec?
09.01. 15:59 Smokin Joe  RE: Proč je to dobrý konec?
08.01. 05:11 Co na tom zalezi  Rad bych prispel s komentarem
08.01. 08:29 Jacob  Odlet dětí na cizí pas
08.01. 12:09 Dunn  V dnešní době
09.01. 12:51 Radim  RE: V dnešní době
11.01. 21:42 Amus  RE: V dnešní době
12.01. 08:39 slovanka  RE: V dnešní době
08.01. 12:34 Radim  web info
08.01. 12:53  slabí vyměklí muži
08.01. 13:50 F&T  Ty děti si to pamatovat zcela jistě budou
08.01. 14:06 Peso  Argentina není Tunis
08.01. 14:39 Martin21  Rozklad
11.01. 21:43 Amus  RE: Rozklad
08.01. 14:55 janaz  Až asi na 2 diskutujúcich
08.01. 15:39 Censored  RE: Až asi na 2 diskutujúcich
08.01. 19:34 vvv  RE: Až asi na 2 diskutujúcich
12.01. 09:09 baba_Blažková  RE: Až asi na 2 diskutujúcich
12.01. 12:21  RE: Až asi na 2 diskutujúcich
12.01. 13:12 vvv  RE: Až asi na 2 diskutujúcich
12.01. 14:22 vvv  RE: Až asi na 2 diskutujúcich
12.01. 17:47  bez polykání ani ránu
12.01. 22:59  RE: bez polykání ani ránu
08.01. 18:21 Martin21  RE: Až asi na 2 diskutujúcich
08.01. 18:30 Aja  RE: Až asi na 2 diskutujúcich
08.01. 18:40 F&T  RE: Až asi na 2 diskutujúcich
09.01. 12:58 Radim  RE: Až asi na 2 diskutujúcich
09.01. 17:23 Pacholíček  RE: Až asi na 2 diskutujúcich
10.01. 11:10 L.C.  RE: Až asi na 2 diskutujúcich
08.01. 15:14  Když vidím bílou holku tahat se s negrem
08.01. 16:00  Pár poznámek
08.01. 16:45 martin bares  Přidám se
08.01. 17:50  RE: Přidám se
09.01. 03:09 Tvl  RE: Přidám se
08.01. 16:46 manpr  Realita je kriteriem keců
08.01. 20:39 Malý a zvedavý  RE: Realita je kriteriem keců
08.01. 17:08 Danielle  lol
08.01. 17:50  RE: lol
08.01. 18:56 Danielle  RE: lol
09.01. 00:04 temnahmota  RE: lol
08.01. 18:43  Přání feministkám
08.01. 19:46 MoUdrostrak  Misogynní příběh, co tahá za uši
08.01. 20:54  Zapůjčeno, vám se brzo budou líbit jednonohý victorky od splavu
09.01. 11:04  RE: Misogynní příběh, co tahá za uši
09.01. 13:22 MoUdrostrak  RE: Misogynní příběh, co tahá za uši
09.01. 15:50  RE: Misogynní příběh, co tahá za uši
09.01. 18:53 výjimečné porušení omerty  RE: Misogynní příběh, co tahá za uši
09.01. 13:09 Radim  RE: Misogynní příběh, co tahá za uši
09.01. 18:53 123  RE: Misogynní příběh, co tahá za uši
10.01. 11:06 L.C.  RE: Misogynní příběh, co tahá za uši
10.01. 15:08  kdo je doopravdy Moudrostrak?
11.01. 13:14 L.C.  RE: kdo je doopravdy Moudrostrak?
11.01. 14:01  RE: kdo je doopravdy Moudrostrak?
12.01. 16:05 L.C.  RE: kdo je doopravdy Moudrostrak?
12.01. 18:16  RE: kdo je doopravdy Moudrostrak?
13.01. 10:10  RE: kdo je doopravdy Moudrostrak?
13.01. 11:27 E.R.  RE: kdo je doopravdy Moudrostrak?
13.01. 11:32  RE: kdo je doopravdy Moudrostrak?
13.01. 13:34 L.C.  RE: kdo je doopravdy Moudrostrak?
13.01. 15:48  RE: kdo je doopravdy Moudrostrak?
11.01. 15:00 výjimečné porušení omerty  RE: realita s humorem
11.01. 16:25  kdo je doopravdy L.C. ?
12.01. 15:57 L.C.  RE: kdo je doopravdy L.C. ?
12.01. 20:10  RE: kdo je doopravdy L.C. ?
09.01. 00:38 ppppp  nič iné, len v preklade kradnutie žien
09.01. 02:00 junak  No jiny kraj, jiny mrav,....nic vic.
12.01. 17:06  RE: No jiny kraj, jiny mrav,....nic vic.
09.01. 16:43 Bety  Kdo si tu ten muslimský "ráj" vlastně přeje?
09.01. 19:55 E.R.  RE: Kdo si tu ten muslimský
10.01. 00:10 coinageboy  Rasova Hygiena
10.01. 00:30 E.R.  RE: Rasova Hygiena
10.01. 00:41  RE: Rasova Hygiena
10.01. 10:40 L.C.  RE: Rasova Hygiena
10.01. 11:06 E.R.  RE: Rasova Hygiena
11.01. 13:52 L.C.  RE: Rasova Hygiena
11.01. 10:24  Suhlasim s nazorom na zeny
11.01. 12:48  RE: Suhlasim s nazorom na zeny
11.01. 13:07 E.R.  RE: Suhlasim s nazorom na zeny
11.01. 15:14 vvv  RE: Suhlasim s nazorom na zeny
11.01. 17:24  RE: Suhlasim s nazorom na zeny

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

32

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 72 čtenářů částkou 9 738 korun, což je 32 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Britský herec Idris Elba draží sám sebe v aukci na valentýnský večer17.01.17 00:08 Británie 0

Rakousko chce vycouvat z volného pohybu pracovníků v rámci EU - nebude zaměstnávat Východoevropany17.01.17 00:10 Rakousko 0

Spiknutí na Trumpovu inauguraci odhaleno - "levicoví" fašisté chystají smradlavé bombičky nebo zapnutí požárních postřikovačů16.01.17 23:49 USA 1

Americká námořní pěchota dorazila do Norska, Rusům navzdory16.01.17 21:15 Norsko 0

Pět dnů do inagurace. Přežijeme? Je to kritické16.01.17 21:09 USA 0

Hidžábový proces s ředitelkou Zdravotnické školy ve Vršovicích jde do finále15.01.17 21:34 Česká republika 1

Do Německa se s migranty vrací tuberkulóza15.01.17 19:51 Německo 0

Berlín Kreuzberg: Další útok v metru15.01.17 17:38 Německo 0

Antifa se studenty zabránili v přednášce profesorovi na univerzitě, protože byl z AfD15.01.17 17:01 Německo 4

Demokratický primátor zavádí v autobusech občanské dobrovolnické hlídky proti Romům14.01.17 21:22 Itálie 2

Cca 80 migrantů se pokusilo vniknout do prefektury ve Florencii14.01.17 20:53 Itálie 0

Nemecko plánuje vracať Grécku niektorých žiadateľov o azyl14.01.17 20:16 Německo 0

Poradca sýrskeho ministra vysvetlil, prečo Izrael bombarduje jeho krajinu14.01.17 20:11 Sýrie 3

Nemecké tajnej služby obvinili Rusko z narušenia vzťahov medzi Európou a USA14.01.17 20:06 Německo 0

Merkelová odmítá strop na přijímání migrantů. Bezpečnost chce zajistit "silným státem"14.01.17 19:48 Německo 0

Zatímco český cenzurní web mlčí, evropský cenzurní web již mlží - možná by ho šlo zažalovat14.01.17 13:44 Evropská unie 1

Paříž ve válce. Střelba, rvačky. Migranti tam řádí a nikdo si neví rady14.01.17 12:54 Francie 2

Od roku 2009 bonzuje Česká republika Organizaci spojených národů trestné činy z nenávisti.14.01.17 12:31 Česká republika 1

EU: Rámcové rozhodnutí o boji proti některým formám a projevům rasismu a xenofobie prostřednictvím trestního práva14.01.17 12:13 Evropská unie 1

UNICEF: Do Talianska, členskej krajiny Eurozväzu, doviezli mimovládky za rok 2017 z Afriky 25800 odhodlaných dorastajúcich bojovníkov14.01.17 05:55 Evropská unie 0

Měnové kurzy

USD
25,49 Kč
Euro
27,02 Kč
Libra
30,65 Kč
Kanadský dolar
19,34 Kč
Australský dolar
19,05 Kč
Švýcarský frank
25,21 Kč
100 japonských jenů
22,35 Kč
Čínský juan
3,69 Kč
Polský zloty
6,18 Kč
100 maď. forintů
8,78 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
42,59 Kč
1 unce (31,1g) zlata
30 659,35 Kč
1 unce stříbra
429,10 Kč
Bitcoin
21 135,62 Kč

Poslední aktualizace: 17.1.2017 01:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 842