Diskuze k článku

Novorusko: A za co jsme vlastně umírali?

Příspěvků 44

12.10.2014 2:01

Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků

MoUdrostrak 90.?.?.?

1) Podobný "poraženecké" Strelkovovo žalování se objevilo na Zvědavci už před několika měsíci. Tehdy v něm spílal ruskojazyčným Ukrajincům, že "...chodí do práce, pijí doma u TV pivo..." a nechtějí bojovat za NovoRossii [pláč]

2) Když to před cca měsícem vypadlo skoro na prohru NovoRussie, tak zmizel Strelkov nadobro do Moskvy.

3) A najednou NovoRossijci hnali Ukro NaziGuardu svinským krokem až k Mariupolu a zbytek UkroNazi pak smažili v několika obklíčených kotlích.

Otázky (nejen Maru):

1) Je to nějaký dezinformační fígl Vladimira Vladimiroviche, kdy Strelkov troubí do světa rozklíženost NovoRossijců?! A pak mistrně využívá moment překvapení Ukrů, že je to s NovoRossií úplně jinak a několik řádů lépe?!

2) Nebo jsou jak Strelkov, tak NovoRossijci i Rusové, včetně Vladimira Vladimiroviche tak pošetilí, že veřejně perou skutečné vlastní špinavé prádlo v médiích?!

Pořád mi to vrtá hlavou:

Rusové vyhrávají na plné čáře: Celý svět pohrdá JůYsEj, EU, Obamou. Rusové drtí Evropu kontrasankcemi, spojují se s Čínou, BRICSem, vyhnali z ruského trhu západní nekvalitní nepoživatelný nablýskaný šmejd.

Emerika i EU jsou neodlužitelně zakreditované. Rusko naopak je schopno se celé okamžitě vykoupit ze všech závazků. A ještě mu zbydou nemalé reservy. Navíc Rusko stabilně přechází k dekolonializaci rublu, úspěšně vyvíjí nejmodernější zbraňové systémy a Rusové jsou pyšni na svoji zemi jako téměř nikdy v historii...

Proč se v tuhle chvíli, kdy má Vladimir Vladimirovich a jeho kurz - téměř 90% podporu Rusů, vrtí (nejen na Zvědavci) Strelkovem?!

318901

12.10.2014 9:03

RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků

.lak 77.?.?.?

Reakce na 318901

Ano, ale všichni dobře vědí že u vypíchnutého "Rusové drtí Evropu kontrasankcemi" je to tak že primárně imperialismus z ameriky (spíš ideologických zmrdů kdoví z kterého kanálu a odkud, navíc ukořeněných na mamon) drtí eululany za kterými ovšem nebozí exploatovaní američtí obyvatelé mocně manipulovaní zvůlí mocných jsou obětmi her nyní domotávajících úžerníků také. Ovšem Big bratr upečený sviňodebily je vmanipulovává do pozice stále víc tupeného ostří debilem s klikou i potažmo svět do katastrofy. A vyplívá nám tedy z toho že případné ztráty které vzniknou na životech i prostředí na planetě ty hrůzdné zrůdné idioty prostě nezajímají. Ti v podstatě ubožáci jsou pod vlivem mamona a v současnosti nesmírně trpí. Je to jako s tím zkrachovalým multimiliardářem co skočil ve francii pod vlak když zjistil že zespekuloval ze všeho pouhou jednu miliardu. Možná by bylo načase odstavit potenciální choromyslné oligarchy, zvlášť pokud jsou zpracovaní pojišťovnami na život vječný tuplem od vlivu na rozhodování o světě. Recept nemám, možná není a nebude. [překvapení] [chechtot] [mrknutí jedním okem]

318911

12.10.2014 9:10

RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků

Lin 85.?.?.?

Reakce na 318901

Pokusím se odpovědět. Strelkov, ač Rus, nemá s Putinem co do činění (a pochybuju, že se kdy nějak setkali), takže není rovnítko mezi kroky Putina a Strelkova. Strelkov je voják s monarchistickými tendencemi (tj. jeho vzorem je carské Rusko). Navíc se kolem něj v posledních měsících shromáždila svita profláklé ruské páté (a šesté) kolony - viz ten vyzáblý "bloger" EL "něco", který je na videjku pod článkem. Strelkov je nyní pod jejich vlivem - proto tolik rozporuplných prohlášení, často pouze vydávaných za Strelkovova prohlášení. A pochybnosti, že v samotném Rusku probíhá intenzivní boj za odstranění Putina, asi netřeba nějak zdůrazňovat (za šestou kolonu kope např. Žirinovský).
Závěr ke Strelkovovi: udělal moc záslužnou a gramotnou práci, které je třeba si vážit. Uchránil masakru spoustu lidí. Ale nyní již není "velitelem", protože jeho názory se rozešly s názory Novoruska.
K Novorusku: Minsk v žádném případě není zradou. Jako zradu ho prezentují právě "kolonisté". Minsk je prvním krokem, jak dostat Novorusko na diplomatickou půdu, do povědomí "mocných". Zvítězit pouze vojensky je k ničemu, když vás okolní "mocný svět" prostě neuzná a vyhlásí vás za bandity, teroristy. Od Minska se již i v "západním" slovníku operuje s názvem Novorusko - předtím šlo jen o "separatisty, teroristy" a o Ukrajinu. Konkrétně Zacharčenko to ví (bylo mu vysvětleno) - nekoná žádnou "špinavou práci". Demarkační čára je v tuto chvíli také velmi důležitá, protože je nutné se připravit na zimu. Všichni ale vědí, že bude ze strany UA porušená, takže...
Poslední - novoruská armáda: Výborných velitelů jsou tam již desítky, my známe jen ty, kteří se nějak mediálně prezentují. O vojáky (domobrance) také není nouze a jejich počet se bude zvyšovat každým nově osvobozeným místem. Ti, co zůstali na území UA, si většinou nemohou dovolit vstoupit do domobrany, protože by nechali rodinu a domov "u nepřítele". Čekají jen na to, až bude domov "v týlu".
Závěr: článek je psaný někým, kdo nechápe - nebo někým, kdo naopak chápe a pracuje pro "kolonisty".

318912

12.10.2014 9:20

RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 318912

Eh... až teď jsem si všimla, že jde o rozhovor s tím vyzáblým "EL"... Takže - situace je víc než jasná. Tento pán je je v Rusku profláklý protiputinovec, takže to poslední, o co mu jde, je nějaké "blaho" Novoruska či Ruska.

318913

12.10.2014 19:27

RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků

Anellus anellus (zavináč) centrum (tečka) cz 109.?.?.?

Reakce na 318912

Západ nikdy neuzná Novorusko resp. státy DLR a LNR, pokud si Novorusko toto uznání nevynutí silou zbraní. A to je možné jen s masivní vojenskou a ekonomickou pomocí Ruska. Z tohoto pohledu jsou minská ujednání krajně nepříznivá pro opolčence a v podstatě dokonanou zradou. Příměří pro Kyjev sloužilo jen ke koncentraci a přeskupení sil a nebylo dodržováno ani den. Byl to politicky nešťastný krok, který zastavil úspěšnou ofenzívu Novorusů. Teď opět nastupují přeskupené síly chunty. Nově vzniklý státní útvar se dostane "do podvědomí mocných" jen pokud je schopen se těm "mocným" a jejich lokajům ubránit. Jinak jej "mocní" při nejbližší možné příležitosti opět delegitimizují. "Mocní" rozumí jen síle a právo na sebeurčení si ještě žádný národ světa bez schopnosti se ubránit nevydobyl. Bohužel Putin taktizuje a bude-li se mu to zdát právě prospěšné, hodí miliony Rusů na Ukrajině klidně přes palubu. Prodá je za pseudosmír s USA a EU. Škoda statečnosti a nadšení obránců Novoruska. Jejich heroické oběti budou promarněny.

318962

12.10.2014 20:09

RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 318962

No já myslím, že Putin nehraje jen o Novorusko, ale o celou Ukrajinu. Příměřím jen zvedl sázky. Ukrajinská ekonomika letos propadne o 65%! Západ má dost ekonomických potíží. A bude muset živit celou Ukrajinu! Pokud to neudělá, tak současná Majdanská vláda se patrně neudrží. Rusko možná příměřím trochu prohrálo, ale Západ za to bude platit sakra vysokou cenu...

318972

13.10.2014 8:36

RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 318962

Je to naopak přesně tak, jak píše pod Vámi další kolega Anonym 109xxx. Vladimir Vladimirovich dobře ví, co činí.
Priority má pevně hierarchicky uspořádány do pyramidy. A (JEN) díky tomu, přes snahy různých "Strelkovů a jejich ruských či zahraničních Loutkovodičů, přežil Vladimir Vladimirovich a jeho směřování Ruska, již téměř dvě dekády u moci!
Vždy potvrzeno ruskými občany u voleb na territoriu největšího státu světa! Což je rekord, ať na to pohlížíme ze všech stran. Protože dnešní Rusko je všechno možné - ale v žádném případě to NENÍ diktatůůůůra - viz. promenující se prozápadní 5. kolony na ruských náměstích a bulvárech, "svobodky" typu Dožď či Jechó Maskvý...a podobní Zahraniční Ýdženti působící otevřeně i skrytě po Rusku.

Genialita Vladimira Vladimiroviche a jeho teamu spočívá v tom, že skutečně Rusko a Rusové jsou mu bližší, nežli nesourodí NovoRossijci. Pokud jde o občany Krymů, Podněstří, Abcházie, Čečný, Jižní Osetie apod., u nich není pochyb, že stojí DOBROVOLNĚ a ve vlastním zájmu s Ruskem na jedné lodi a v jednom šiku.

NovoRossijci, viz. "kličkovaná" ex-presidenta z jejich řad Viktora Fedorovyche (Yanukovych) i dalších "novorossijských" oligarchů, se pokoušeli až dosud to hrát na min. dvě strany - s Ruskem i se Západem. A takovou schizofrenii trpět na samých hranicích Ruska jim Vladimir Vladimirovich nemůže, nehodlá a nebude tolerovat. Protože by tím Rusko ohrozil. Něco jiného je boj s jasnou tzv. opozicí (roz. 5. kolonou). A něco jiného je udobřovat si a nechávat se vydírat Jidáši na vnějších hranicích.

Proto mají nyní NovoRossijci (a i většina Ukrů a i UA oligarchů) na VYBRANOU: S Ruskem nebo proti Rusku.

Vladimir Vladimirovich i Rusko ustojí jak nepřátelské Ukry či i jimi ovládané NovoRossijce na vnějších hranicích. Stejně tak je jim Vladimir Vladimirovich a Rusko se schopno POSTARAT o prosperitu CELÉ UKRAJINY i VŠECH UKRů. Není ale schopno to držet pohromadě NÁSILÍM s rebelujícími a Západem zneužívanými Ukry anebo NovoRossijcii.

Takže Vladimir Vladimirovich vede se Západem tvrdou šachovou pariii: Buď převezme Rusko NovoRossii, příp. i Ukrajinu jako takovou. Nebo o ně nemá zájem. Ale pak se nebude Rusko ani podílet na jejich KRMENÍ. A vyčká si, jak Ukry Západ zvládne. Mezi námi: Západ není schopen UKRMIT již ani Pobalti [velký smích] A statisíce pobaltských Gastarbeiterů se zachraňují prací ve Zlém BěloRussku či dokonce v Rusku [pláč] Stejně tak i Lotyšští penzisté žádají ruské pasy a ruské penze!!!

Není tedy jediný důvod, PROČ by měl Vladimir Vladimirovich za myšlení Ukrů či NovoRossijců bojovat v ozbrojeném konfliktu. Čas pracuje VŽDY pro Rusko od věky věkův [smích] Viz. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Geographical_Pivo...

Vladimir Vladimirovich se tedy jen nesmí Západem, Strelkovem či 5. kolonou nechat dát vyprovokovat k vynucené chybě.)

319016

12.10.2014 9:34

RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 318901

Jediná poznaná pravda, která je nás schopna osvobodit od autosugesce zvané objektivní realita, spočívá v pochopení základních souvislostí. Velmi hodnotný je například vědecký poznatek, že šupina s jistou mírou pravděpodobnosti dokládá existenci ryby. Problém je však v tom, že se možná jedná o šupinu ze sněžné blechy obývající zamrzlý povrch planety Holahola.

318915

12.10.2014 10:21

RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 318915

Isto, ..ak by ste mali vážnu zrakovú vadu Anonym ´89, neboli schopný, nemali skúsenosť, metódu rozoznania šupiny snežnej blchy a ryby. Ak by ste nemali zdravý sedliacky rozumu, resp. modernejśie povedné - dostatočne(s prijateľnou odchýlkou cieľového stavu) funkćnú metódu rozoznávania šupín podľa druhov vo všeObecnosti, alebo nejakú ešte univerzálnejšiu metódu rozliśovania pravdy od lži, mohli by ste tvrdiť to, čo tvrdíte.

Či azda apriori popierate existenciu nejakej konkrétnej objektívnej reality?
T.j., niečo na spôsob:
"Ak nie je pozorovateľ, nie je ani objekt."
..to by som potom radšej poprosil tú o Jankovi, Marienke a perníkovej chalúpke, keďže sme snáď uź predsa len trochu dospelejší..

318923

12.10.2014 9:59

RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 318901

Podobně jako ve hře v šachy, je postoj Ruska závislý na postoji Spojených států, nejmocnější vojenské síly planety. Jaký je záměr této mocnosti-viz kolonku ve zkratce:Brigáda USA bude nasazena 150km od ruského města Pskov.

Podpora ruského národa ve prospěch Putina je důkazem,že strategie Putina a jeho lidí je vynikající. Přesto, podobně jako ve hře v šachy, je třeba důkladně promyslet další postup. Minimalizovat cenu nevyhnutelných obětí. Bez obětí není vítězství, ale, mohou být malé, nebo obrovské, jak názorně ukazuje průběh druhé sv.války. Novorusko, je dejme tomu,střelcem na šachovnici.V současné době proti Rusku, mimo USA, je aliance NATO a další spojenci. Dle mého názoru je postoj vedení RF moudrý a strategicky vyspělý.

318917

12.10.2014 10:07

RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků

Saša 24.?.?.?

Reakce na 318901

Kdo je autor El Mjuridom? Již jméno je divné, ne? ...a za koho kope? Kdo platí toho "blogera"?

318920

12.10.2014 19:54

RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků

jirzina 176.?.?.?

Reakce na 318920

«Mjuridové» jsou žáci súfijských šejchů (duchovních mistrů). Jméno (přezdívka) tedy pochází z muslimského prostředí. Ale o tom pánovi, co si tak říká, nevím nic. [mrknutí jedním okem]

318967

14.10.2014 15:02

RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 318920

http://el-murid.livejournal.com

Dobrý přítel Strelkova. A kdo ho platí? A kdo je Strelkov? A kdo platí Strelkova?

Určitě ne oligarchové, kteří nyní opět převzali kontrolu nad Novoruskem.

Ještě je tedy potřeba oddělat Mozgovoje, který to pořád nepochopil.

319091

12.10.2014 11:11

pane Moudr.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 318901

Strelkov je divnej agent s podivným pozadím, a vidíme, že VVP s ním nemluví, stejně jako VVP nemluví s jurodivým Duginem, VVP občas prohodí zdvořilostní frázi s klaunem Žirinovským, ale víc nic

318926

12.10.2014 18:08

RE: pane Moudr.

Slovan 188.?.?.?

Reakce na 318926

Poviem to jednoducho, keby nebolo Strelkova dnes by neexistovalo Novorusko. Strelkova politicky donútili abdikovať a odísť do Ruska, čo bola veľká chyba, pretože takých vojenských stratégov je v Novorusku málo.

318954

12.10.2014 13:28

Nepohodlné informace nelze vynechávat

maru 94.?.?.?

Reakce na 318901

Nepohodlným se stal nejen Strelkov, ale i Mozgovoj, který situaci přesně vystihl:
"Situace je nepřehledně spletitá. Všichni křičí mír! Mám otázku - pro koho má být ten mír? Je nutné bojovat dál a udělat to, co chce národ a ne jednotlivě vybrané osoby, které sedí v kabinetech. A jestli se jim nelíbí to, co chce národ, tak mohou ty kabinety vyklidit. A jít místo toho na ulici.
Velitele donutili podřídit se "nové vládě" tím, že ovládli zbraně a zásobování. A lidé chtěli od počátku vytvořit Novorusko a ne tyto ohryzky.

Jsem přesvědčen, že na celém světě nepřikazují politici oligarchům, ale oligarchové politikům."
----
Novorusko v současné dohodnuté podobě je okleštěné, ohryzané Luhansko a Doněcko, které bude mít velký problém ochránit svá největší města, protože leží v "odzbrojeném" pásmu. Naděje Novoruska spočívala v ruské pomoci, v úzkém propojení a spoluprací s Ruskem (plynovody, pohyb zboží apod.).Tím, že minská dohoda určila, že občané Novoruska nebudou mít pod kontrolou své hranice (kontrolovat je bude západní Ukrajina spolu s Ruskem), je tato naděje naprosto zmařena. Stávají se samostatné existence neschopným územím, nenáviděným zbytkem Ukrajiny.
------
Shrnuto a podtrženo - pokus o občanské, socialistické Novorusko se mocným nehodil do krámu a skončil komplotem oligarchů - a to jak východních tak západních.

318933

12.10.2014 17:13

RE: Nepohodlné informace nelze vynechávat

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 318933

Maru, to jste mi to ale nerozklíčoval [pláč]

Pokud si dobře pamatuji, tak ihned zpočátku NovoRossie, ještě nežli padl první výstřel a byla prolita první kapka krve, tak po netu "frčelo" výdeo, kde Strelkov komandoval na nějakém nezřetelném dvoře policisty, kteří měli ještě ukrajinské stejnokroje a distinkce. Když se ptali, z jakého titulu je Strelkov sekýruje, tak on ve výdeu tvrdí, že je ruským plukovníkem - tak proto [pláč]
Ihned mi na tom výdeu, točeném "od podlahy" (z odložené kabely na asfaltu) něco neštymovalo. PROČ PROBOHA by měl celý svět vědět, že Rusko se angažuje v NovoRossii?! Proč by proboha tohle někdo natáčel?! Jako důkaz sám proti sobě - vůči Rusku a NovoRosii?!

Chápu jedno, že v Rusku jsou 6. kolony, které by chtěly Vladimiru Vladimirovichi vytrhnout žezlo z ruku. A Rusko si pak opět Zyelztzinovat - ať už s Číňany, Západem či Paroubkovo Marťany [velký smích]

Ruský národ ale není primitivní (nezinká a nepravicuje - a jak je vidět, ani uprostřed sankcí nelídluje) - a ví, KDO JE KDO! A co by mainstreem Rusů čekalo, kdyby byl Vladimir Vladimirovich odstaven od válu. A následně Rusové ujařmeni Yeltziny 2.0, Khodorkhovskými, Pussy Riots či nedejbože Garikem Kimovichem (Weinstein-Khasparovem a jeho Loutkáři).

Jak už napsali mnozí výše uvedení kolegové, Vladimir Vladimirovich bude tak dlouho u vesla, dokud mu budou vycházet tahy. Pokud by Vladimir Vladimirovich "podle Vás" uposlechl Vámi neustále promoUtovaného Strelkova, a vvedl oficiálně ruská vojska na Ukrajinu, stalo by se okamžitě ohne weiteres Rusko stranou konfliktu. Neslo by těžké náklady i následky. A některým "obojetným" Ukrům by ani to ze strany Ruska a Vladimira Vladimiroviche nebylo dost - a dál by robotovali na oligarchy a hráli si na "nezůčastněné". A čekali KDO s KOHO.

Takhle geniální Vladimir Vladimirovich donutí většinové "slušné" Ukry zvolit si, zda pod fašistickou kyjevskou Juntou umrznou. Anebo se stanou pro Rusko, NovoRossii i Vladimira Vladimiroviche přirozenými spojenci.

Proto se Vás opětovně táží, PROČ zde na Zvědavci opakovaně Strelkovo rozeštvávání PROMOTUJETE?!
A PROČ Vám to pan Editor trpí? Když to kope na straně a ve prospěch těch, které zde nesmíme autocensurně jmenovat?!

318950

12.10.2014 20:00

RE: Nepohodlné informace nelze vynechávat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 318950

Obávám se, že vám to ani nerozklíčuji. Čas to rozklíčuje určitě lépe. Odpovím k vašim jednotlivým odstavcům.

1. To video mohlo být z Krymu. Pak by děj videa nebyl až tak nepochopitelný. Na Krymu se trhla většina ukrajinské armády od Ukrajiny a přecházela pod krymské (většinou ruské) vedení. A někde jsem kdysi četl, že Strelkov je ruský důstojník, který přišel pomoci Donbasu z Krymu.
Strelkov sám je v Novorusku ctěn jako jeden z největších novoruských hrdinů.

2.Souhlasím s vámi, že Rusové Putina většinově podporují.Mají už zkušenost s Jelcinem, který prodal Rusko západu, a nechtějí, aby se to opakovalo. Putin pozdvihl Rusko, má imperiální ambice a Rusové na něj mohou být - a také jsou - hrdí. 6. kolona je vývojem situace donucena kopat za fašisty a na to jsou Rusové citliví. A oni ukrajinský fašismus velice dobře vidí.

3.Nikde netvrdím, že Putin měl vtrhnout na Ukrajinu. Ani novoruská domobrana v tom nemá jasno. Ale kroky, které se dějí, ukazují, že Putinovi je problém s Novoruskem dost na obtíž.
-Putin odmítl Novorusko, když žádalo příslib začlenění do RF.
-Putin nedávno prohlásil, že charkovská oblast nebude spadat do Novoruska.
-Armáda Novoruska nedostávala oficiální podporu a vybavení od ruského vedení.Financovali ji její sympatizanti, kamarádi bojovníků. Většinu výzbroje si vybojovala na Ukrech.
-Putin prohlásil, že podporuje jednotnou Ukrajinu.
-Někde jsem četl vyjádření Strelkova, ať do něj lidé v Novorusku žádné naděje nevkládají. Že se nemůže vrátit do Novoruska, protože ho nenechají překročit hranici.
-Se souhlasem Putina byl boj v Novorusku zastaven uprostřed vítězného postupu armády Novoruska. Nespokojenost se Zacharčenkem se ve zpravodajství domobrany občas objevovala už před příměřím. Byl - spolu se svými lidmi - označován za lidi oligarchy Achmetova. Za jeho vlády ustaly snahy o znárodnění majetku oligarchů.
-Se souhlasem Putina bylo na minských dohodách zrazeno Novorusko.
-Rozpor mezi dvěma politickými proudy v Novorusku (Achmetovci-okleštěný Donbas v Ukrajině versus Mozgovoj, Strelkov - občanské, socialistické samostatné Novorusko včetně Oděsy případně vykopání fašounů a přívrženců západu z celé Ukrajiny) se naplno projevil nyní, rozhodnutím parlamentu DLR o tom, že nebude posunut termín voleb do Rady lidových poslanců a prezidenta. Volební komise žádala o posunutí termínu z 2.11. na 9.11., protože mnohé politické subjekty dostaly k registraci u volební komise nekompletní dokumenty a z kandidátů na prezidenta se u volební komise stačil ze 6 lidí zaregistrovat pouze Zacharčenko, ostatní kandidáti ještě sbírají podpisy. Žádosti komise nebylo vyhověno.
-Obávám se, že i lidi v Rusku robotují na oligarchy.

4.Netroufal bych si hádat, co si mrznoucí Ukrajinci zvolí. Možná, že odhodí Porošenka a zvolí si Jaroše nebo Ljaška.

5.Tento článek je překlad z oficiálního webu do...Automaticky kráceno

318968

12.10.2014 20:03

RE: Nepohodlné informace nelze vynechávat

maru 94.?.?.?

Reakce na 318950

Obávám se, že vám to ani nerozklíčuji. Čas to rozklíčuje určitě lépe. Odpovím k vašim jednotlivým odstavcům.

1. To video mohlo být z Krymu. Pak by děj videa nebyl až tak nepochopitelný. Na Krymu se trhla většina ukrajinské armády od Ukrajiny a přecházela pod krymské (většinou ruské) vedení. A někde jsem kdysi četl, že Strelkov je ruský důstojník, který přišel pomoci Donbasu z Krymu.
Strelkov sám je v Novorusku ctěn jako jeden z největších novoruských hrdinů.

2.Souhlasím s vámi, že Rusové Putina většinově podporují.Mají už zkušenost s Jelcinem, který prodal Rusko západu, a nechtějí, aby se to opakovalo. Putin pozdvihl Rusko, má imperiální ambice a Rusové na něj mohou být - a také jsou - hrdí. 6. kolona je vývojem situace donucena kopat za fašisty a na to jsou Rusové citliví. A oni ukrajinský fašismus velice dobře vidí.

3.Nikde netvrdím, že Putin měl vtrhnout na Ukrajinu. Ani novoruská domobrana v tom nemá jasno. Ale kroky, které se dějí, ukazují, že Putinovi je problém s Novoruskem dost na obtíž.
-Putin odmítl Novorusko, když žádalo příslib začlenění do RF.
-Putin nedávno prohlásil, že charkovská oblast nebude spadat do Novoruska.
-Armáda Novoruska nedostávala oficiální podporu a vybavení od ruského vedení.Financovali ji její sympatizanti, kamarádi bojovníků apod. Většinu výzbroje si vybojovala na Ukrech.
-Putin prohlásil, že podporuje jednotnou Ukrajinu.
-Někde jsem četl vyjádření Strelkova, ať do něj lidé v Novorusku žádné naděje nevkládají. Že se nemůže vrátit do Novoruska, protože ho nenechají překročit hranici.
-Se souhlasem Putina byl boj v Novorusku zastaven uprostřed vítězného postupu armády Novoruska. Nespokojenost se Zacharčenkem se ve zpravodajství domobrany občas objevovala už před příměřím. Byl - spolu se svými lidmi - označován za lidi oligarchy Achmetova. Za jeho vlády ustaly snahy o znárodnění majetku oligarchů.
-Se souhlasem Putina bylo na minských dohodách zrazeno Novorusko.
-Rozpor mezi dvěma politickými proudy v Novorusku (Achmetovci-okleštěný Donbas v Ukrajině versus Mozgovoj, Strelkov - občanské, socialistické samostatné Novorusko včetně Oděsy případně vykopání fašounů a přívrženců západu z celé Ukrajiny) se naplno projevil nyní, rozhodnutím parlamentu DLR o tom, že nebude posunut termín voleb do Rady lidových poslanců a prezidenta. Volební komise žádala o posunutí termínu z 2.11. na 9.11., protože mnohé politické subjekty dostaly k registraci u volební komise nekompletní dokumenty a z kandidátů na prezidenta se u volební komise stačil ze 6 lidí zaregistrovat pouze Zacharčenko, ostatní kandidáti ještě sbírají podpisy. Žádosti komise nebylo vyhověno.
-Obávám se, že i lidi v Rusku robotují na oligarchy.

4.Netroufal bych si hádat, co si mrznoucí Ukrajinci zvolí. Možná, že odhodí Porošenka a zvolí si Jaroše nebo Ljaška.

5.Tento článek je překlad z oficiálního web...Automaticky kráceno

318969

12.10.2014 20:04

RE: Nepohodlné informace nelze vynechávat

maru 94.?.?.?

Reakce na 318969

5.Tento článek je překlad z oficiálního webu domobrany. Nebudu vynechávat zprávy jen proto, že někomu nesednou do světonázoru. Na zbytek se musíte dotázat editora.

318971

14.10.2014 14:53

RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 318901

Proboha, jak někdo, kdo má vyvolený mozek a několik baráků v Praze nedokáže pochopit něco tak jednoduchého?

>Tehdy v něm spílal ruskojazyčným Ukrajincům, že "...chodí do práce, pijí doma u TV pivo..." a nechtějí bojovat za NovoRossii

A jak se to liší od věčného pepíkování, mařenkování a lídlování a sicování? Jen v tom, že ty to tu pereš pod tlakem pořád dokola (už možná tisíckrát) do naprostého zblbnutí a Strelkov to řekl jednou?

>Když to před cca měsícem vypadlo skoro na prohru NovoRussie, tak zmizel Strelkov nadobro do Moskvy.

Ano, odešel, protože to byla podmínka Kremlu (tvého milovaného Vladimira Vladimiroviče), aby poskytl zbraně povstalcům.

>A najednou NovoRossijci hnali Ukro NaziGuardu svinským krokem až k Mariupolu a zbytek UkroNazi pak smažili v několika obklíčených kotlích.

A v čem to nesouhlasí s bodem 2? V okamžiku, kdy bylo utlumeno skutečně lidové povstání, vzala to do ruky ruská armáda, která během krátké chvíle udělala z ukrajinské jen hromadu kouřících trosek.

>Je to nějaký dezinformační fígl Vladimira Vladimiroviche, kdy Strelkov troubí do světa rozklíženost NovoRossijců?! A pak mistrně využívá moment překvapení Ukrů, že je to s NovoRossií úplně jinak a několik řádů lépe?!

Ne, je to tak, že ruští oligarchové protlačili svou vizi "Novoruska".

>Nebo jsou jak Strelkov, tak NovoRossijci i Rusové, včetně Vladimira Vladimiroviche tak pošetilí, že veřejně perou skutečné vlastní špinavé prádlo v médiích?!

Těžko říci zda jsou nějaké zastrčené blogy média. To si jen pár lidí, co si myslelo, že porazí oligarchy na obou stranách, stěžuje na to, jak s nimi vyjebali.

Zbytek textu nebudu komentovat, je to úplný blábol.

319087

12.10.2014 2:43

Strelkov

Wilonix 109.?.?.?

Za co vlastně bojuje Strelkov?
Proti komu?
Proti Ukrajině, proti Moskvě?
Strelkov je prostě člověk, kterej odmítá uznávat jakékoliv jiné, než svoje řešení.
Jistě je to vynikající taktik a vojenský velitel, ovšem zcela mu chybý jakéhokoliv reálné řešení.
Problém je, že jakýkoliv konflikt nelze vést donekonečna a pokud nemá politické řešení, které by byly ochotny akceptovat všechny strany sporu, pak je tato válka zcela nesmyslná.
Stejný problém mají američani v jejich konfliktech. Prostě jim chybí politické řešení a proto nakonec prohrávají, i když vojensky mohou zvítězit.
Na ukrajině a zejména na východě je situace taková, že lidé nesouhlasí s Kijevem, ale nemají zájem vést občanskou válku, pak došlo k napadení těchto východních regionů ukrajinskou armádou a zejména soukromými armádamy několika oligarchů.
Bylo tedy jasné, že se lidi začali bránit a Strelkov je zorganizoval a přes své kontakty je zřejmě zásoboval i z Ruska.
Za to mu patří dík a pokud někomu lidé z doněcké oblasti žehnají, je to nejspíš on.
Ale problém je, že on chce bojovat dál, až do Kijeva a o to východ ukrajiny nestojí. Oni už svobodu získali a nepochybně ji teď garantuje ruská armáda, což si Kijev nepochybně uvědomuje (proto ty Porošenkovi schůzky s Putinem).
Moskva tedy teď musí donutit, coby silnější strana konfliktu, ozbrojené skupiny k tomu, aby složily zbraně nebo se stali součástí regulérních ozbrojených sil.
Pokud k tomu dojde, bude muset to samé udělat i Kijev.
Pak to totiž bude ukrajinský prezident, kdo bude ovládat tyto skupiny, které v současné chvíli neovládá nikdo (pokud jde o armádní velení), pokud se přidají k ozbrojeným složkám, nebo je bude muset silou zlikvidovat.
Porošenko v současné chvíli neovládá nic a Moskva si to uvědomuje, proto se snaží mu dát co největší šanci tyto skupiny ovládnout. Pro stabilitu a budoucí řešení je to totiž to nejlepší řešení.
Bohužel toto úsilí o diplomatické a stabilní řešení (v rámci možností) Strelkov a jeho následovníci sabotují a tím i pozici Moskvy.
Pokud jste někdo viděl konferenci z Jalty (nedávno), tak tam Putin jasně hovořil, že chce aby Rusko bylo chápáno jako garant míru s tím, že nechce jít cestou USA coby neustále válčícího státu.
Jenže Strelkov je především následovníkem Dugina a jeho ultranacionalistů, a vede válku nejen s Kijevem, ale i s Moskvou (respektive s Putinem). To je ta pátá kolona o které hovoří V.V. Pjakin.
Takže tady nelze hovořit o zradě, ale o šanci na život nové republiky, kterou může další pokračování konfliktu zahubit.
Proto je třeba Strelkova odstavit.

318903

12.10.2014 10:39

RE: Strelkov

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 318903

Ukrajina má dvoch legitímnych prezidentov.
Síce sú obaja oligarchovia, no každý národ je dôstojný tých svojich..
(včítane národov našich..žiaľ, a či našťastie s tým našim "sciento"logom..no aspoň nás nebombardujú a získavame čas na preskupenie, čo hrá pre nás..)

..nazad k Ukrajine..
Ak muzikant Prašivec zlyhá, pozvú starí Rusíni možno znova Györgyho Jánošíka, ktorý sa medzitým snáď i lepšiu naučil..

318924

14.10.2014 15:16

RE: Strelkov

hestroy 91.?.?.?

Reakce na 318903

>Problém je, že jakýkoliv konflikt nelze vést donekonečna a pokud nemá politické řešení, které by byly ochotny akceptovat všechny strany sporu, pak je tato válka zcela nesmyslná.

Opravdu? A jaké by bylo řešení druhé světové politicky? Německo by akceptovalo co?

>Ale problém je, že on chce bojovat dál, až do Kijeva a o to východ ukrajiny nestojí. Oni už svobodu získali a nepochybně ji teď garantuje ruská armáda, což si Kijev nepochybně uvědomuje (proto ty Porošenkovi schůzky s Putinem).

Východ Ukrajiny není jen příhraniční pásmo s Ruskem a dvě obklíčená velká města. Co zbytek? Kupříkladu Slavjansk? Jak si užívají svobodu s přítomností psychopatických trestných praporů? Co Mariupol, kde náckové vystříleli policejní stanici? Co další města a vesnice s ruským obyvatelstvem?

Zbytek textu nemá cenu hodnotit, protože jakmile nekdo udělá chybu v základních bodech, těžko může hodnotit zbytek. Pokud někdo nechápe, že pátá kolona není Strelkov, ale oligarchové, a žádná nová republika neexistuje a těchto hranicích existovat ani nemůže... [oči v sloup]

319095

12.10.2014 6:04

Vůbec mne to nepřekvapilo

Jirkap 195.?.?.?

...jsou to přece všechno jenom rusáci [chechtot]

318904

12.10.2014 6:41

jako general Patton a baron Ungern von Sternberk...

fohat 194.?.?.?

Najednou jsou nepohodlni a museli odkracet do ocistce.... [oči v sloup]

318906

12.10.2014 6:56

bog

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Zopár známych údajov:
1) S odzbrojovaním ľudí začal Hitler.
2) Cieľom NWO = USA = Kyjeva je likvidácia ľudstva, teraz sú cieľom rusi.
3) Novorusko je odsúdené na prehru, pretože ho Putin nechce prijať do Ruska a USA tam bude dovtedy posielať vojakov, kým všetci nezomrú.
4) Mierové rozhovory s Kyjevom boli vždy iba časom na zreorganizovanie ukrajinskej armády.

318907

12.10.2014 7:55

veru tak -

timur 85.?.?.?

správne - všetkých takých čo sa bili na vlastnú päsť odstaviť, regulárna armáda má vševojsko a delostrelcov zvlášť, a velenie jednotné - koniec anarchie a hrdina Strelkov dostane metál a pošlú ho do Afriky

318908

12.10.2014 8:30

RE: veru tak -

Kamil 90.?.?.?

Reakce na 318908

Ano, Strelkov je bojovník. Bez něj by k jednání vůbec nedošlo. Bez něj by Ukrajinu k jednacímu stolu s Novoruskem nikdo nedostal. Teď holt to vezmou do ruky politici a prodají ho za pár grošů. Mouřenín vykonal své, mouřenín může jít....

318909

12.10.2014 9:02

Z toho článku trčí pejzy na sto honů

Nikdo 212.?.?.?

Vsadil bych se, že vše bude zcela jinak.

318910

12.10.2014 9:57

RE: Z toho článku trčí pejzy na sto honů

Saša 24.?.?.?

Reakce na 318910

Za koho vlastně kope autor daného článku nějaký "bloger El Mjuridom"?
Je zcela jasné, že "El Mjuridom" je nepřítelem Ruska!

Díky za překlad, ale není to ze špatného tábora "pravdoláskařů" či desinformátorů?

318916

12.10.2014 10:11

RE: Z toho článku trčí pejzy na sto honů

Lin 85.?.?.?

Reakce na 318916

Jo, má to stejnou hodnotu, jako stejný rozhovor např. s naším Kocábem. Jenže - to autor překladu nejspíš nevěděl, že "El niňo" je takový malý ruský Kocáb... [smích]
Já osobně takový článek vítám, protože běžně bych o něj nezavadila. Aspoň vím, že se "kolonisti" stále nevzdávají a dokola to zkoušejí. Naposledy v červnu (také aféra jak hrom), kdy jistý "přítel Donbasu" (jméno si nepamatuju) obvinil Strelkova ze zrady a zbabělosti (že opustil Slavjansk) a Rusko obvinil ze zrady - že nechce vojensky zasáhnout.
Strelkov je jen další jejich zneužitou obětí.

318922

12.10.2014 10:10

Boj o Moskvu a Ruskú národnú banku!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Takže trocha sledujem situáciu zo Strelkovom/Girkinom, takže prečo je v Rusku a nie na Donbase, lebo ako sám povedal najväčší problém Ruska je 5 kolóna(USA agenti) a tú treba poriešiť v Moskve a nie na Donbase, takže hlavní boj za Rusko sa vedie v Moskve a boj o Donbas je druhoradí a Strelkovovi je to ľudsky ľúto(obyvateľov Donbasu), ale situácia je aká je(preto tie protirečivé vyhlásenia (rád by bol na Donbase a bojoval, ale ako sám povedal, musí ísť riešiť ľudí do Ruska ktorí hádžu polená Rusku a opolčecom pod nohy)), treba ovládnuť Ruskú národnú banku a zistiť ktorý Ruský oligarchovia sa pretvarujú a lásku k Rusku len hrajú(agenti USA) a to je ten hlavní boj!!! [mrknutí jedním okem]

Jevgenij Fjodorov ze dne 17.09.2014, Vzdělávací TV titulky CZ(5 kolóna(CIA/USA) a Ruská národná banka) https://www.youtube.com/watch?v=EInBDiJsOfs

Okupační rubl - Jevgenij Fjodorov - Vzdělávací TV - z roku 2012 titulky CZ https://www.youtube.com/watch?v=5cXMA_zwTxo

318921

12.10.2014 11:26

Kompromis.

pavelka70 85.?.?.?

Kompromis (v našem prípadě představuje Zacharčenko), je dočasný stav nouze! A tím je i jakesi příměří. Strelkov s tím nesouhlasil, a nazlobený odjel. Kompromis je výpěstován v celém světě liberály!
Jako dočasné řešení, po kterém pořád přijdou po krátkem nebo dlohém čase rozkoly, a nové potyčky, někde i válka.I samotná Demokracie je mrakodrapem kompromisů, a tudíž je dočasná. Príkladů ve světě je mnoho. Jak si žili lidi za Kaddáfího, Assáda, nebo jiných (mainstreamově) diktátorů, je třeba se nezávisle zeptat přímo tam. A proto na LNR,DNR, musí být pevná ruka (vůdce,velitele,prezidenta,)člověka, který ví, že i přes veškeré nepopulární kroky a nesnáze pude krajina kupředu v samostatnosti.
A proto volím Strelkova! Nezlobte se,- můj názor.

318927

12.10.2014 14:07

RE: Kompromis.

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 318927

Přesně tak....Strelkov "zmizel" z Doněcka velmi narychlo,po diskrétním varování od přátel a někdy když překračoval hranici do Ruska se minul s komandem,které ho mělo v Doněcku "vyřídit..."
On i Mozgovoj už nějakou dobu naléhali na sjednocení všech sil opolčení,na vytvoření centrálního velení a tím i možnosti v nebývalé míře zvýšit akceschopnost a koordinovanost voj.složky hnutí a vytvořit zálohu velení,jejiž neexistence jim málem přivodila u Šachťorska v jistý okamžik záhubu.....
Když jde o život jsou připitomělé pseudodemokratické diskuse o čemkoli,vnášející rozkol,nebezpečné a proto musí být jednotné velení a hlavně musí být vytyčen cíl,což zatím není a vedou se o něm diskuse,do kterých se zasahuje ze všech stran....
Jasno má jen několik velitelů a určitou představu i prostí bojovníci,ale tzv.politické a administrativní vedení nikoli.
Je tam víc zájmových skupin,které ovládají jednotlivé jednotky opolčenců a velice neochotně se mezi sebou domouvají a jejich jediné štěstí je,že podobně jedná i jejich nepřítel,kdyby jedna ze stran konfliktu byla schopna jednotného a kvalifikovaného velení,byl problém ukr.krize už vyřešen.....

318935

12.10.2014 11:46

Strkat Srelkova do 5.kolony je nesmysl....

Emil Robot 46.?.?.?

..ten nemá s Putinovou obřezanou opozicí,řízenou z Langley, pořádající "marše míru",naprosto nic společného i když se kolem něj motá ten vyzáblík El.....,Strelkov s Putinem v mnohém nesouhlasí,ale respektuje jej a je si vědom situace ve vedení Ruska....a nechce se nechat zavlést do pasti,proti Putinovi tím,že "vstoupí do politiky",on ví že jeho místo je jinde....

To v pořadí druhé příměří byl jen vynucený krok a to naprosto v nevhodný moment,který oddálí a možná i zachrání dnešní kyJewsou vládní garnituru a majetkové poměry na celé UA.Je to paskvil,na kterém vydělali všichni (mj.Putin jej protlačil kvůli té ostudě s těmi "zatoulaným"výsadkářům)kromě Jugo-Vostoku.....

Pokud někdo na UA sní o zpětném vybojování Krymu a porážce Jugo-Vostoku a následné zanesení rozvratu na území Ruska(viz.býv.min.obr.UA), jeví se velice účelné,aby si Rusko drželo fašistickou AU "od těla" a k tomu by velice prospělo osvobození celého J-V,nikoli jen těch dvou oblastí Don./Lug. a to zvlášť v kontextu s vyloděním americké brigády v Pobaltí....

Zacharčenko/Chazarčenkovi se věřit nedá a je to evidentní z již starších prohážení mj.i Mozgového a jeho odstupu a opatrnosti v obavách z atentátu a zrady....
UA-konflikt je občanská válka,nedržící se žádných pravidel a jako taková i osobní a je vždy plná ukrutností,neočekávaných zvratů a zrady....
Spoléhat na tzv.diplomatické řešení konfliktu na AU je velice pošetilé,neboť síly,které dnes s Amerikou v zádech v kyJewě vládnou mají své zadání a k argumentům "uši zalité voskem nacionalismu a antiruské nenávisti",kterou jim doposud značná část "zidiociovaného" obyvatelstva žere....přesto,že za pět měsíců občanské války přišla o víc příslušníků národa,než Sov.armáda v Afghánistánu za deset let.....Slovy feldkuráta Katze:"to se nám to chlastá,když nám všichni půjčujou"-to se nám to válčí,když si půjčujeme a prodáváme,co není naše a chcípají za nás hlupáci.....
Po tom,co se kyJewská chunta navyváděla,co postupně,lopotně vyplouvá na povrch a do i západních sdělovacích prostředků,bude mít snahu udržet se za každou cenu u moci,jinak jí a jejím nohsledům půjde doslova o život.Proto ještě čekejme nejednu ohavnost....

318929

12.10.2014 13:02

RE: Strkat Srelkova do 5.kolony je nesmysl....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 318929

Již na počátku občanské války na UA jste měl stejný názor, zda má RF vojensky zasáhnout. Byla to léčka, která KFO (kriminální finanční organizaci) nevyšla. V současné době, kdy anglosaská společnost se postupně seznamuje s krutou relitou, je potvrzeno, jak prozíravý krok to ze strany RF byl. Boj však pokračuje, zrovna tak jako matení veřejnosti. Zde např:

Na leva-net: Panarin- souhrnné ztráty ukrajinských karatelů:
(článek ze dne 11.9.014)
Celkové ztráty karatelů -47 103
-31 015 zabitých a zraněných,
1 988 zajatých, 14 100 dezertérů a nezvěstných.
Zničená technika:
36 letadel, 24 bojových vrtulníků, 350 automobilů, 506 tanků, 963 obrněných vozidel

Naproti tomu teletext ČT (7.10.2014) označuje občanskou válku za krizi a udává, že od propuknutí bojů zahynulo téměř 1000 ukrajinských vojáků. Je to stále stejná píseň -lži a zášti.

318930

12.10.2014 13:03

Pokus o občanské, socialistické Novorusko byl zničen komplotem oligarchů.

maru 94.?.?.?

Protože takový státeček by ohrožoval oligarchy v západním i východním bloku.
I Putin je oligarcha a podporuje jemu věrné oligarchy.

Nejspíše půjdeme do války dvou oligarchických bloků, které se přetahují o moc.

318931

12.10.2014 20:03

RE: Pokus o občanské, socialistické Novorusko byl zničen komplotem oligarchů.

novapalo 212.?.?.?

Reakce na 318931

Veľmi dobrý postreh. Pisateľ ani len asi nechápe, ako presne trafil kliniec po hlavičke.
Ten, kto dokáže rozmýšľať, tak sa o to snažte. Ostatným somárom je to zbytočné sa o to i len snažiť. Títo somári musia počúvať tých, ktorí mysla aj za ostatných.
Preto demokracia, kde si všetci hovoria, že sú slobodní a rovnoprávni, je totálna hlúposť .... ako píše pán Kysucký.
Toto je len prvá epizoda v nastupujúcom období veľkých zvratov a teraz skutočne nikto nevie, ako to môže dopadnúť. Ak ste niekto čítali dve knihy od pána Kysuckého o demokracii a kresťanstve, tak viete, že budúcnosť sa teraz vôbec nedá predpovedať. Z krátkodobého hľadiska - asi 10 rokov - Rusko aj Čína naberú na význame a budú vyhrávať. Ale z dlhodobého hľadiska tu nie je žiadna životaschopná koncepcia - teda nie je na Zemi - a táto planéta s týmto degenerovaným obyvateľstvom isto smeruje ku katastrofe.... Neveríte??
Ak máte už depresie, alebo ináč, máte skutočne odvahu, čítajte knihy pána Kysuckého. Ak čítate úplne iné názory, ktoré nikde nepočujete, tak sa logicky a zákonite musí rozširovať obzor vašich úvah a teda asi sa dostanete bližšie k pravde, ako keď si všetci medzi sebou hovoríte a papagájujete to isté "pozitívne". Hovorí sa, že pesimista je dobre informovaný naivní optimista.
Kapitalizmus určite skrachuje a je to len otázka času. Konečný duchovný politický systém bol už naznačený - aj keď dosť naivne a nereálne - K. Maxom a potom významne duchovne zdokonaleným našim Slovákom Kysuckým. Súčasný západný systém určite skolabuje. Ale ešte asi budú musieť zomrieť stovky miliónov ľudí (žiaľ skôr miliardy), až sa ostatní demokratickí a kresťanskí degeneni spamätajú...... Je teda podľa mňa isté, že Európa aj Amerika budú zničené najskôr vnútornými občianskými vojnami a potom aj atómovou vojnou, ktoré vyprodukujú tieto degeneratívne duchovné demokratické systémy. ---- Len odpisujem myšlienky od pána Kysuckého.

318970

12.10.2014 21:19

RE: Pokus o občanské, socialistické Novorusko byl zničen komplotem oligarchů.

Kamil 80.?.?.?

Reakce na 318970

Překvapuje mě, že takovéto nesmysly prochází redakcí.

318977

13.10.2014 18:37

RE: Pokus o občanské, socialistické Novorusko byl zničen komplotem oligarchů.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 318977

>Překvapuje mě, že takovéto nesmysly prochází redakcí.

V prostředí svobody slova něco brání vyvracet tvrzení jiného? [zmaten]

Všechny ty katastrofické vize konce civilizace mají jedno společné - v nejlepším případě návrat do paleolitu. A na rozdíl od neexistence vizí rozvoje civilizace, ony existují!!! [oči v sloup]

V čem tedy spočívá nesmyslnost toho příspěvku? Odpověď jistě zaujme nejednoho zvědavce ze "Zvědavce". [překvapení] [mrknutí jedním okem]

319042

12.10.2014 21:51

el-murid

honza007 37.?.?.?

el-murid je známý nick, lze dohledat i jeho občanské, čistě ruské jméno. Z příspěvku je vidět, že se jedná o radikála.
V poslední době lze zaznamenat výrazně odlišná stanoviska mezi vojenským a politickým křídlem v Novorosii. To lze pochopit, voják chce vyhrát, politik dohodnout. Ze svého gauče můžeme jen těžko posoudit kdo má pravdu.
http://el-murid.livejournal.com/
Nevím proč byl Strelkov odstraněn, ale jeho vyjádření ke katastrofě MH17, kdy se v lepším případě pochlubil cizím peřím z něj udělalo pro Rusko nepohodlnou osobu.

318980

13.10.2014 17:12

Děsně bych nerad, aby tohle byla pravda!

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Vložený obrázek
Jestli existuje skutečná noční můra, pak je to tohle. Já si naopak přeji, aby to byl opravdu "jen fotoshop".
Ale kdyby to byla pravda, pak je svět opravdu v... háji.

319038

15.10.2014 3:08

Podobné dekly jsou tam "povinné", více zde ... www.zvedavec.org/komentare/2014/06/6024-osudovy-trojuhelnik-rusko-

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 319038

Mozgovoj to vidí jasně ... zde

319117

Příspěvků: 44

12.10. 02:01 MoUdrostrak  Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků
12.10. 09:03 .lak  RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků
12.10. 09:10 Lin  RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků
12.10. 09:20  RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků
12.10. 19:27 Anellus  RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků
12.10. 20:09  RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků
13.10. 08:36 MoUdrostrak  RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků
12.10. 09:34  RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků
12.10. 10:21 udo1  RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků
12.10. 09:59  RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků
12.10. 10:07 Saša  RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků
12.10. 19:54 jirzina  RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků
14.10. 15:02 hestroy  RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků
12.10. 11:11  pane Moudr.
12.10. 18:08 Slovan  RE: pane Moudr.
12.10. 13:28 maru  Nepohodlné informace nelze vynechávat
12.10. 17:13 MoUdrostrak  RE: Nepohodlné informace nelze vynechávat
12.10. 20:00  RE: Nepohodlné informace nelze vynechávat
12.10. 20:03 maru  RE: Nepohodlné informace nelze vynechávat
12.10. 20:04 maru  RE: Nepohodlné informace nelze vynechávat
14.10. 14:53 hestroy  RE: Pořád nechápu smysl podobných přeložených příspěvků
12.10. 02:43 Wilonix  Strelkov
12.10. 10:39 udo1  RE: Strelkov
14.10. 15:16 hestroy  RE: Strelkov
12.10. 06:04 Jirkap  Vůbec mne to nepřekvapilo
12.10. 06:41 fohat  jako general Patton a baron Ungern von Sternberk...
12.10. 06:56  bog
12.10. 07:55 timur  veru tak -
12.10. 08:30 Kamil  RE: veru tak -
12.10. 09:02 Nikdo  Z toho článku trčí pejzy na sto honů
12.10. 09:57 Saša  RE: Z toho článku trčí pejzy na sto honů
12.10. 10:11 Lin  RE: Z toho článku trčí pejzy na sto honů
12.10. 10:10  Boj o Moskvu a Ruskú národnú banku!!!
12.10. 11:26 pavelka70  Kompromis.
12.10. 14:07 Emil Robot  RE: Kompromis.
12.10. 11:46 Emil Robot  Strkat Srelkova do 5.kolony je nesmysl....
12.10. 13:02  RE: Strkat Srelkova do 5.kolony je nesmysl....
12.10. 13:03 maru  Pokus o občanské, socialistické Novorusko byl zničen komplotem oligarchů.
12.10. 20:03 novapalo  RE: Pokus o občanské, socialistické Novorusko byl zničen komplotem oligarchů.
12.10. 21:19 Kamil  RE: Pokus o občanské, socialistické Novorusko byl zničen komplotem oligarchů.
13.10. 18:37  RE: Pokus o občanské, socialistické Novorusko byl zničen komplotem oligarchů.
12.10. 21:51 honza007  el-murid
13.10. 17:12 Václav Semerád  Děsně bych nerad, aby tohle byla pravda!
15.10. 03:08  Podobné dekly jsou tam "povinné", více zde ... www.zvedavec.org/komentare/2014/06/6024-osudovy-trojuhelnik-rusko-

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

45

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 103 čtenářů částkou 13 648 korun, což je 45 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Potěšující rozsudek Městského soudu v Praze19.09.17 16:16 Česká republika 1

Afričtí okupanti znásilňují v Itálii. Řešení? Více kamer19.09.17 15:44 Itálie 2

Rasové nepokoje v St.Louis17.09.17 10:22 USA 0

Rasismus v České Televizi16.09.17 09:06 Česká republika 1

Řím: Migrant nezaplatil lístek16.09.17 01:19 Itálie 1

Berlín: Migrantský mob napadl dva Němce16.09.17 01:17 Německo 0

Itálie: tropická infekce chikungunya, malárie a západonilská horečka15.09.17 23:33 Itálie 1

Muž za pokřiku Allah akbar! zaútočil na dvě ženy kladivem - mají vážná zranění15.09.17 23:30 Francie 0

Zoufalost francouzské policie15.09.17 16:31 Francie 1

Multikulti víkend v západní Evropě15.09.17 16:27 Evropská unie 5

Po Mnichovu 1938 v Československu - fotografie14.09.17 21:45 Česká republika 0

Zločinci a kriminálníci mají stále více práv13.09.17 21:07 Česká republika 6

Uprchlíci jezdí z Německa na dovolenou do zemí, z nichž utekli13.09.17 17:07 Německo 2

Přešli jsme na nový server12.09.17 18:05 Neurčeno 8

Zatýkat černochy za rabování je rasismus! padlo v USA po hurikánu12.09.17 15:55 USA 4

Na Floridě po hurikánu Irma rabují - hádejte kdo11.09.17 16:32 USA 3

Poslanecká sněmovna PČR je zachvácena psychózou nenávisti09.09.17 12:01 Česká republika 2

Šéf HateFree se zastal „teplé pohádky“ a útočí na jiná díla09.09.17 10:13 Česká republika 4

Šílené rozhodnutí italského soudu: vloupat se někam není zločin, když nemám kde bydlet08.09.17 16:29 Itálie 5

Roste nám tady český Soros08.09.17 10:53 Česká republika 11

Měnové kurzy

USD
21,74 Kč
Euro
26,11 Kč
Libra
29,39 Kč
Kanadský dolar
17,71 Kč
Australský dolar
17,44 Kč
Švýcarský frank
22,62 Kč
100 japonských jenů
19,51 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
6,10 Kč
100 maď. forintů
8,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,83 Kč
100 rublů
37,41 Kč
1 unce (31,1g) zlata
28 532,44 Kč
1 unce stříbra
376,30 Kč
Bitcoin
84 314,05 Kč

Poslední aktualizace: 20.9.2017 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 886