Diskuze k článku

Rychle pryč z Evropské unie. Bruselská bestie se utrhla z řetězu, říká kandidát na místopředsedu ODS

Příspěvků 73

28.10.2012 16:37

Dydlace

slak 77.?.?.?

Samozřejmě je to vytvořené pažravé spolčení neofeudálů kde je zájem evropanů reálně zcela v pozadí a měna i vše ostatní včetně lidí je zcela ve vlastvictví hrstky banksterů FED a na ně navázaných lumpů.

278005

28.10.2012 18:29

Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie

MoUdrostrak 90.?.?.?

Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie. A přitom V_Š_E, za čím jezdí do Čech cizinci, pochází od zlých EUropanů: Karlovy Vary, Český Krumlov, Hradčana, architektůůůru, pivo, sklo, bižuterie, i ta technika a Porsche s Ledwinkou a s Kolbenem!

(Obrázek zrušen. Ještě jednou zkusíte zaplevelovat zdejší diskuzi nic neříkajícími obrázky, budete "odejít". Editor.)

Pokud by Češi nebyli v Europské Unii, čekala by je životní úroveň Moldávie či Ukrajiny. Montovny s jakž takž platy k přežití by zmizely jako mávnutím proutku - a Češi by otročili oblastním ODSákům obdobně, jako v parlamentu se musí odevzdávat své platy asistenti pravicujících deputátů.

Před WWI prosperovalo Česko jen a jen díky Rakousku-Uhersku a zlým sudetským Němcům a jejich průmyslu. Mezi WWI a WWII Češi lokajsky likvidovali sutedetsko-německý průmysl v žoldu Francouzů a hodných Engličanů, kteří Čechy stejně nakonec odhodili Hitlerovi do hřtánu.

Po WWII Česko přežívalo jen a jen díky zlým Rusům a olbřímím zakázkám ze zlého CCCP. Po Plyši Češi rozkradli a vytunelovali co mohli. Životní úroveň proti sousednímu Německu, Rakousku a/nebo i takovému Slovinsku je v Česku mimo Prahu žalostná. Kdysi outsideři jako Slovensko a Polsko už šlapou Česku na paty.

Kdyby nebylo zlé EUropské legislativy, dávno by Češi čekali na mzdy a platy dlouhé měsíce, zotročeni místními ShabesGOJim těch, které nesmíme autocensurně jmenovat. A bezvízově by se podívali tak možná do Egypta s cestovkou, jinak by jako vytunelovaná bannánová rozvojovka solili za každé vízum o sto šest.

Bez německého průmyslu, vědy techniky a EUropského práva by Česko bylo opravdu, opravdu, ale opravdu jen spálenou a pravicujícícně vytunelovanou zemí. Stejně nechutnou, jako je aktuální česká gastronomie. Po ovoci poznáte je!

http://tribun.name/2010/02/16/835753-pribeh-dobreh...

278010

29.10.2012 1:21

RE: Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie

Adrian Arcant 1. 95.?.?.?

Reakce na 278010

No,ale KSČ a KSČM nás spasí?Nebo né?

278039

29.10.2012 8:27

RE: Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie

Heriot 77.?.?.?

Reakce na 278039

Umanutý antikomunismus? Nějak Vám ušlo, že článek i příspěvek na který jste reagoval se týká EU... [oči v sloup]

278052

29.10.2012 9:35

RE: Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie

Saša 24.?.?.?

Reakce na 278039

>No,ale KSČ a KSČM nás spasí?Nebo né?

Česko už asi nic nespasí, ale strach z KSČM může přivést ostatní politiky k rozumu. Podobně jako do nedávna ze strachu z „komunismu“ v západní Evropě se pracovní doba zkracovala a sociální výhody vzrůstaly (a vše se obrátilo po krachu "komunizmu" [zmaten]). Komunistická Čína, nejpřelidněnější to země světa, dosáhla ekonomického zázraku a míra chudoby tam klesá, zatím co u nás vzrůstá.
Dle výzkumu Světové banky OSN, vyhlazení chudoby brání vzrůst nerovnosti příjmů. Ano, i v Číně jsou dolaroví miliardáři. Závěr Světové banky je, že z úspěchu Číny bychom se měli poučit. Ovšem my jsme nepoučitelní. Ti co s politiky hýbou a je uplácí, něco podobného nedovolí.

278059

29.10.2012 15:52

RE: Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie

haban 89.?.?.?

Reakce na 278059

Komunisti pod tlakem Ruska a "Západu" udělali pár chyb.
- Zakázali lidem cestovat a učit se jinde (a případně emigrovat, pokud se jim to nelíbí)
- Zakazovali lidem vlastní iniciativu. Lidi se pak realizovali stavěním baráků a chat a zahrádkářských kolonií z nakradeného materiálu
...

Nejlepší formou podnikání je asi skutečně to družstevní. Jakmile se z práce a podnikání stane kasino a začne se spekulovat na burze, tak je čím dál víc lidí, kteří jen hrají o peníze, nic nevytváří, parazitují a likvidují ostatní.

Možná proto zlikvidovali Jugoslávii. A proto Havel ještě z balkónů na Václavském náměstí hřímal proti "podvratným živlům ze Slušovic"...

Tu správnou "Střední cestu mezi extrémy" se nám pořád nedaří nalézt.

Multikulturalismus a Globalismus to určitě není. A EUforie taky ne, to už je zřejmé.

278073

30.10.2012 0:42

RE: Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie

brasol 88.?.?.?

Reakce na 278059

Dle výzkumu Světové banky OSN, vyhlazení chudoby brání vzrůst nerovnosti příjmů.

vzhledm k tomu, že pojmem "chudoba" je myšleno "příjem pod 60% národního průměru" si dovedu představit, že to byl extrémně náročný výzkum... [chechtot]
... který ovšem určitě stál mnoho milionů, spíše o pár řádů více [bliji]

Samozřejmě souhlasím s tím, že bychom se měli od Číny poučit. Zejména v tom, že se tam moc nedaří parazitům, multikulti a podobným.

278102

30.10.2012 6:49

RE: Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 278102

v číně že se nedaří parazitům? to má být vtip?
vzestup číny je založen na dělání děvkuprovšechno těm parazitům (nadnárodním kéorporacím) navíc to tam paraziti i vedou ostatně jako všude na světě
že tam není multikulti? to si vážně myslíš že zrovna čína je jeden monokulturní blok? [velký smích]

278112

1.11.2012 0:35

RE: Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie

Hrad angel (tečka) vodopad (zavináč) gmail (tečka) com, 88.?.?.?

Reakce na 278112

To že vám zase něco nedošlo, není chyba České pošty, Ari-[překvapení] sto- [zahanbení] krate. Ale nic si z toho nedělejte i ta Čung-chua žen-min kung-che-kuo vám to možná odpustí. Nikdo není dokonalý, i hovno má své mouchy. [vyplazený jazyk]

278248

29.10.2012 8:52

RE: Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie

dvjv 46.?.?.?

Reakce na 278010

jestli to přece jen myslíš vážně, tak snad poznámka k těmhle zvrzením
Před WWI prosperovalo Česko jen a jen díky Rakousku-Uhersku
Po WWII Česko přežívalo jen a jen díky zlým Rusům a olbřímím zakázkám ze zlého CCCP.
jenže to lze říci i úplně naopak...větší celky prosperují z aktivity jednotlivých subjektů, jestli někomu něco přináší, tak jedině proto, že odněkud zase odnáší - takže nakonec právě kvůli tomu "přenášení" se z nich stávají parazitické nadstavby, které již nelze nijak kontrolovat - superstát sice zlikviduje stát, ale ještě více sformalizuje již tak zoufalou roli "občana" a jeho schopnost o něčem rozhodovat tak bude již prakticky nulová, což sice může navodit stav stability a mnohým i úlevu, ale na konci tohoto je stejně nezbytný všeobecný úpadek (pod šedivou fasádou již povinné loajality) a všeobecný rozklad tak jako tak...

278055

29.10.2012 9:58

RE: Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie

MoUdrostrak 109.?.?.?

Reakce na 278055

Jestli naopak to Ty myslíš vážně, tak se poptej v ex republikách zlého CCCP, P_R_O_Č se nyní lísají zpátky ke zlému Rusku, či pokukují po zlém EU, hodném NATO?!

Každý velký celek znamená stabilitu a prosperitu ve srovnání s menšími. Švýcarska, Singapoory, Andory, Monaca, Lichtesteinska či Luxembourgska prosperují jen díky tomu, že naopak oni parazitují na svém větším okolí (daňově, kontrabandem a/nebo přímo krytím kradených prostředků). A proto se k tomu kriminalnímu chování a posluhování predátorům uchylují, aby vůbec vedle větších celků přežily a zachovaly si kvazi-suverenitu.

Nikterak to nesvědčí o prospěšnosti "malosti" a "nezávislosti". Pokud si myslíš, že máš pravdu, tak prosím nějaký příklad[smích]

278062

30.10.2012 9:23

RE: Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie

dvjv 46.?.?.?

Reakce na 278062

příklad?
neblázni, to stojí přeci na tom, jak sám sebe vidíš... někdo chce být závislý a má rád, když dostane hned po narození rozvrh, kde má být, co má dělat no a za to hezky poděkuje, odevzdá desátek a je vděčný...
no a někdo si to rád plánuje sám a velký bratry nepotřebuje, jsou mu naobtíž, proto je také nerad, když ho nutí něco odevzdávat atd..

v tvém případě uvádět příklady by byla marnost, protože to vždy uvidíš z pozice závislého na systému...

278123

31.10.2012 8:37

RE: Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 278010

Člověče vy jste se snad zbláznil - to tu naznačujete, že nám "evropané" postavili Hradčana? A my že jim za to máme být vděční? Na různých fórech jsem četl ledacos, ale tohle bych tak čekal na serveru Grove

278183

28.10.2012 18:30

Vystoupit z EU a NATO

Honz 89.?.?.?

A vyřešilo by se 70% problému najednou. Už za Masaryka se říkalo: Spolky - čertové volky. Tenhle názor jsem už měl před 10-ti léty a jak je vidět, je stále pravdivější. Hodně se mi zamlouvá Švýcarský, nebo Norský model.

278011

28.10.2012 19:19

RE: Vystoupit z EU a NATO

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 278011

Švýcarsko bylo zbudováno k tomu, aby si měli vendové a vendoidi kam zašívat love. Norsko má ropu. Srovnáváte nesrovnatelné.

278016

28.10.2012 21:22

RE: Vystoupit z EU a NATO

Nemzet 89.?.?.?

Reakce na 278016

To říkají jenom zbabělci a vlezdoprdelové. Kdybychom nebyli v žádném spolku, byla by zde práce, nízká kriminalita, průmyslový rozvoj a prosperita. Co nám přineslo EU a NATO? Krizi, bídu nezaměstnanost, kriminalitu, AIDS, svrab, tuberkulózu a neštovice. Devastaci zdravotnictví, školství a důchodového zabezpečení a k tomu jakési dluhy. A vůbec celkový morální úpadek. Může k tomu ještě někdo něco dodat?

278026

28.10.2012 22:21

RE: Vystoupit z EU a NATO

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 278026

No, tak to teda čumím.
EU může za krizi? Nemůžou za ni náhodou mezinárodně působící banksteři a zcela zcestné neoliberální dogma o tom, že peníze jsou zboží jako každé jiné, a důsledné naplňování tohoto?
EU může za bídu a nezaměstnanost? Prosím vás, člověče, jak může EU v tuto chvíli ovlivnit, kolik ze státního rozpočtu má stát kam investovat? Jak může EU za vytunelované velké podniky?
Jak souvisí naše členství v EU s kriminalitou? Nesouvisí kriminalita náhodou s bídou? Existují sociologické průzkumy, které konstatují přímou úměru mezi mírou nesouměřitelnosti ve společnosti a kriminalitou. Ale to byste musel více číst.
EU přinesla AIDS? Já myslela, že AIDS, konkrétně tedy v prvé řadě HIV se šíří pohlavním stykem, no, já se tedy AIDS skutečně nebojím (vím, s kým spím), ale vy evidentně máte nahnáno, kde bude chyba? [vyplazený jazyk]
Svrab, tuberkulóza, neštovice (NEŠTOVICE???) - hele, míra výskytu infekčních nemocí ve společnosti souvisí s úrovní zdravotnictví na straně jedné a s mírou chudoby na straně druhé. EU může za totálně rozložený český stát? Ona diriguje Drábkovsko-Kalousovskou kliku? Což souvisí i s vámi zmiňovaným školstvím, důchodovým zabezpečením (důchodový fond nám taky vykradla EU?) s dluhy a morálním úpadkem.

Ptal jste se, zda k tomu může někdo něco dodat. Jo, já dodávám, že jste asi spadl z višně. Nežerte toho Vandase tolik.

Co se NATO týče, se vstupem jsem nikdy nesouhlasila, považuji ho za zločineckou organizaci. Ale ani NATO nebylo tím, kdo nám přinesl vámi zmiňované věci. To byli naši "skoro" vlastní origoš mafiáni, kteří nám tady takřka absolutisticky vládnou.

Závěrem - kdo ještě má jakž-takž páky na ty naše velkozloděje?
Je pravdou, že EU také začíná poněkud liberálnět a nemile vycházet vstříc světuvládnoucí banksterské klice. Nicméně i tomuto lze zabránit. Informovaností, informovanou volbou. Svět se spojuje, ať chcete nebo nechcete. Informace letí rychlostí světla, i my si tady píšeme z různých koutů planety. Jen ještě umět s informacemi zacházet. Představte si, člověče nešťastná, že EU se rozpadne. Kdo na tom nejvíce vyrýžuje? Kdo vždycky profitoval na rozpadu čehokoli? Z tohoto konce se na to zkuste podívat.

278028

28.10.2012 23:36

RE: Vystoupit z EU a NATO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 198.?.?.?

Reakce na 278028

Baba Blažková, většinou mám rád vaše příspěvky, ale s tímto nemohu souhlasit. EU nemůže za krizi? A co když je to jinak. Máme problém, chceme udělat z Evropy jeden stát, ale to nejde, je to neprůchodné. Tak vytvoříme problém (krizi) a jejím řešením bude jednotná EU a ještě na tom pěkně vyděláme [chechtot]
Jak souvisí EU s kriminalitou? EU protěžuje a přemnožuje nepřizpůsobivé a umožňuje lumpárny jako jsou daňové ráje. Zakazuje kontroly na hranicích, umožňuje masovou imigraci, atd. Jak může EU za vytunelované podniky? Právě "podnikatelé" a podniky z EU spolu s našimi lidmi naše podniky vytunelovali. Některé státy EU, Izrael a USA u nás podporují záměrně homosexuální pochody proto, že ví že homosexualita naší společnosti škodí. EU vytváří svými dotacemi a fondy u nás korupční prostředí. Např.nedávný článek uvedl, že za dotaci 100 miliónů chtěli 40% úplatek. Takže co nejrychleji pryč z EU.

278031

29.10.2012 0:19

RE: Vystoupit z EU a NATO

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 278031

Viz níže.

278036

29.10.2012 16:06

RE: Vystoupit z EU a NATO

haban 89.?.?.?

Reakce na 278031

Taky nějak nechápu tu logiku - vybereme daně, část rozkradem, část vyhodíme oknem, část pošleme do Bruselu, oni si odečtou enormní režii ve svých několikrát vyšších cenách, a nám pošlou zbytek formou dotací?

"Dotací EU" na stavbu polních cest, chodníků, veřejných vodovodů? To co si "za socialismu" dělali vesnice sami v rámci "Akcí Zet"? A co se pak zprivatizovalo cizincům a musíme za to teď platit paušály?

EUforie je jen vyšší "korytářská", "trafikářská" a "tunelářská" ... a čeká ji brzy "EUtanázie".

278074

29.10.2012 21:23

RE: Vystoupit z EU a NATO

Jaime de Andrade 178.?.?.?

Reakce na 278028

kríza žiadna nie je, takže niet ani jej pôvodcu. Vyrába sa a predáva a kupuje, možno sa mení v istom okamihu množstvo výrobcov, ponuka sa uchýlila k zníženiu, ale čo je na tom nezvyklé? Na trhu sa pohybujú jednotlivci a preto sú výkyvy v hospodárstve bežné.
Malý človek si uzmyslel, že MUSÍ sa mu dariť lepšie a bohatnúť a stále a vždy, dnes viac ako včera, zajtra dvakrát toľko čo dnes, keďže sa vám požadované nedostáva, vybájili ste si krízu a hľadáte vinníkov vášho zúfalstva, jedni všetko hádžu na eú, miestnych lokajov, na banksterov, ale vinný je človek sám svojim neoprávneným očakávaním, sebaoklamaním, vsugerujúc sebe, že prostriedky, ktoré ukradol politik, alebo zarobil bankster patria jemu, jemu mali byť zaslané, politik, bankster je vinný, že malému človeku chýbajú, veď on ich potrebuje a zaslúži si.
Eú nemôže za biedu a s biedou súvisí kriminalita? Takmer všetky hospodárske zákony vyliezli z Bruselu, tak ako by nemohla eú ovplyvniť samotné podniky ak musia dodržiavať každú smernicu. Iný zákon, alebo jeho neprítomnosť predpokladá aj iný postoj majiteľov k riadeniu podniku, teda eú má dosah na hospodárstvo, ak by nemali, tak načo by boli potrební otravní byrokrati. Najväčšiu vinu má ten čo má najväčšie slovo a chce aj kontrolovať jeho dodržiavanie.
Eú ovplyvňuje podniky, ale naozaj nemusí mať podiel na rozhodovaní kam pôjdu peniaze z rozpočtu, ale v prvom rade by nejaké prachy do rozpočtu mali dôjsť, a s inými zákonmi by sa cifry menili.
Banksteri sú biedni, preto vás malých ľudí odierajú? Drobní zlodejíčkovia kradnú, len aby sa mali čoho najesť?
Ako sa mohlo stať, že Eú ustupuje banksterom? Žeby tým, že samotné zjednocovanie sveta potrebuje hospodársku základňu, že globalisti s majetkom majú svoje marionety, politikov, ktorých vykrmujú a ktorí vyplnili ich príkazy smerom k svetovej vláde?
Svet sa spája, až sa zjavili svetovládni banksteri a narušili idylku? Svetová vláda je prospešná, ale treba vyhnať banksterov? Toľko boľševickej naivity a k tomu morálnemu úpadku vinou vlády škoda písať.

278093

30.10.2012 23:44

RE: Vystoupit z EU a NATO

ova 178.?.?.?

Reakce na 278028

http://inwo.webnode.cz/news/co-jsou-to-torontske-protokoly/

Nehltejte tak tu Novu,je třeba se trochu rozhlédnout po světě,EU je nástroj na zotročení lidí.Schválně,mrkněte se co už je hotovo.

278167

28.10.2012 22:24

RE: Vystoupit z EU a NATO

hank 91.?.?.?

Reakce na 278026

To, co říkáš ty, říkají vymatlanci s mozkama vymytýma TV Nova a bulvárními novinami.

Co nám přinesly doby před EU? Každá evropská generace měla svou válku, každá z těch válek byla reakcí na hospodářskou krizi, proti níž ta dnešní je procházka růžovou zahradou. Každý chlap, který neměl na to, aby se vykoupil, šel na vojnu - projdi se po českém venkově a podívej se, kolik jmen je na každé návsi na pomníčku padlých v 1. světové válce. Nebo se projdi po napoleonských bojištích či bitevních polích prusko-rakouské války. Od začátku průmyslové revoluce si systém permanentně držel armádu nezaměstnaných, které vyhnal z jejich vesnic likvidací tradičních způsobů obživy v dobách, kdy o EU nikdo ještě neměl ani ánunk. Státní hranice se každou chvíli překreslovaly a na těch zrovna platných se vždycky jako první postavily celnice. AIDS pochází z Ugandy - nějak jsem si nevšiml, že by ta země byla v EU... U nás se rozšířil ještě za minulého režimu. TBC se sem vrátila po převratě ještě před vstupem do EU díky likvidaci její prevence - tu nám taky vnutila EU? Co to je skutečná bída, na to se jeď podívat třeba do Indie - i ten největší chudák v EU je bohatší než 80% pozemšťanů. A pokud jde o kriminalitu, nevšiml jsem si, že by nade mnou stáli nějací drábové z EU a mlátili mě, protože nekradu a neprovádím jiné lumpárny... Ti, kdo nekradli před EU, většinou nekradou ani dnes a naopak.

278029

28.10.2012 23:04

RE: Vystoupit z EU a NATO

dub 89.?.?.?

Reakce na 278029

je neuvěřitelný, kolika lidem se stejská po feudalismu a fašismu a touží po tom mít dva v jednom ve formě feudálfašismu.
mno tož si do té eurořitě klidně lezte, ale netahejte do ní prosím ostatní, protože o ty sračky v žádném případě nestojí.
mnohokrát děkujeme a pozdravujte v bruseli.

278030

28.10.2012 23:54

RE: Vystoupit z EU a NATO

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 278030

Dube, poněkud jste se unáhlil, ve vašem příspěvku chybí argumentace, která by si přinejmenším alespoň činila ambice vyvrátit argumenty nad vámi. Chcete tím říci, že příspěvek, na který jsem reagovala byl pravdivý???

Další věc - tady by se pořád někdo odpojoval od systému, osamostatňoval atd, s argumentem, že pokud to udělá většina lidí, tak stávající systém přestane existovat. Hm, zní to jednoduše, ale je třeba si uvědomit všechny důsledky, že jestli většina lidí na této planetě se rozhodne žít mimo stávající systém, automaticky to znamená nikoli to, že žije absolutně mimo systém, nýbrž pouze to, že vytvořila systém další, paralelní. Systém je totiž v prvé řadě souhrn pravidel, nic jiného, můžete si uřvat hlavu, nic na tom nezměníte. A ta pravidla je třeba nějakým způsobem určit. I kdyby těmi pravidly mělo být prosté desatero. Jak budete chtít dodržování onoho desatera vymáhat? A už tu máme další systém, ať chcete nebo ne. Jak zajistíte, že se nezvrhne stejně jako ten dosavadní? Stanovíte jiná pravidla pro vymáhání pravidel? A proč to neuděláte rovnou? Proč se o to nepokusíte?
Co se vám nelíbí na EU kromě blbejch pravidel? Koho jste volil do Evropského parlamentu? Co jste udělal pro změnu pravidel? Je vážně čisté odmítání systému stávajícího bez stanovení pravidel pro systém jiný řešením? Vždyť všichni chceme totéž! Jenže vy máte potřebu pouze se vymezovat vůči systému absolutním, avšak bezzubým a pasivním odmítáním bez řešení zásadní otázky co potom.
Nebo mi snad chcete tvrdit, že SYSTÉM není soubor pravidel, ale jakási neviditelná a neovlivnitelná, takřka magická síla?

278033

29.10.2012 1:59

RE: Vystoupit ze sítí

Tauron 78.?.?.?

Reakce na 278033

Jediné mocné slovo jako odpověď: ROZMANITOST ( i těch systémů, i těch pravidel, i těch lidí.) Každý má přece jiné zásady (z nichž plynou jeho VLASTNÍ pravidla. Tedy mají smysl především pro svého nositele, který si je ze zkušeností vyvinul! )
Ostatně i |EU se tím zaštítila v hesle: "jednota v rozmanitosti" nebo tak nějak, čímž se snažila oblafnout jasný kolektivistický náběh.

278040

29.10.2012 8:11

RE: Vystoupit ze sítí

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 278040

Kolektivismem a sociálními výdaji (copak vám to všem uteklo?) se ohánějí zejména modré straky, Strejček není výjimkou. Navíc je nutno popřemýšlet, co že se to děje (pakliže se děje) v MMF - nedávno zde byl článeček v rubrice "na okraj" o myšlence zestátnění oběživa, dále je nutno připomenout, že modrá straka Nečas byl na koberečku právě u Barossa, hergot, ten měl teda načechraná pírka, jen si vzpomeňte. Ta strašně, strašně zlá Evropská unie si v prvé řadě dovoluje kritizovat naše modrofialové zloděje a ještě je za zlodějiny sankcionovat. Čímž narušuje autoritu našich absolutistických pánů u svého obyvatelstva, u svých voličů. Dokonce i mantry o rudém nebezpečí přestaly zabírat. Takže modrá straka ječí. Prima. Pro mne z toho plyne jediné. Začínám mít ráda EU. Jakmile modrý zloděj piští, že je něco špatně, mohu si být SAKRA JISTÁ, že je to pro nás v dané chvíli to nejlepší, co se nám mohlo stát.
Nevím, nakolik jsou pravdivé zkazky o tom, jak Barosso touží po evropské armádě. Na druhé straně, nebylo by lepší vystoupit z NATO a radši se angažovat v nějakém takovémto spolku v souladu s heslem "bližší košile než kabát"? Vědí tady všichni zvědavci, co že se to děje na světové šachovnici? Koho ještě zločinecká organizace NATO bude chtít "osvobodit"? A na čí úkor?

K těm daním, já jsem třeba všema deseti pro, ať jsou na území EU jednotné daně. A pro mě za mě, ať je to třeba i zakotveno v Evropské Ústavě. A ať je tato vymahatelná. Všema deseti! Protože silně pochybuju, že kterýkoli jiný národ v Evropě by se nechal dřít od své vlády tak jako my. A není, kurva, divu, že při představě, že by něco podobného bylo možné, modrý zloděj křičí. Protože to znamená konec s tunely a penězovody.

Ještě si tak poradit s nadnárodním banksterismem. Ale co myslíte, poradíme si s tím jako prťatá samostatná republička nebo bude lepší, když budou v tomto ohledu jednotně postupovat všechny státy Evropy??

A teď si představte, že by se místo rozpadu naopak pozice EU upevnila. Co to udělá podle vás s dolarem?
Opět - komu rozpad EU nejvíce pomůže?

Buďte, kurnik, realisté!

278051

29.10.2012 8:28

RE: Vystoupit ze sítí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 278051

>Pro mne z toho plyne jediné. Začínám mít ráda EU
a o to jde...

278053

29.10.2012 10:02

RE: Vystoupit ze sítí

zex 195.?.?.?

Reakce na 278051

no, me je take sympaticke ze EU obcas vyprudi nejen nase obcany ale i politiky, ale.. aby to nebylo z deste pod okap. Oni i nacisti v 39' take vykopali nase prvorepublikove zlodeje, ale lip tedy nebylo.
Navic je jasne, ze nasi politici jsou svine hlavne kvuli tlakum z venci (popr. byli tlakem z venci svine specialne vybrany) a kvuli tomu ze sice rozhoduji o zdejsim prostredi, ale pritom se lidu ktery v nem zije vubec nezodpovidaji. To se vyssi integraci do EU nezlepsi, naopak posili.. Navic kdyz to nebudou loutky zadnych velkych sil v pozadi, tak s nimi narod v pripade ze se prilis urhnou z retezu lehce zatoci. To ted nejde.

EU mi stale vice prijde jako pokracovani nacistickych myslenek o likvidaci podlidi, zde tedy zatim jen pomoci ekonomickeho vykoristovani, pomaleho traveni levnymi (p)otravinami a pomaleho etnickeho smiseni/vytlaceni zcela cizimi etniky.

Jinak ty 'stejne' EU dane by urcite dopadly tak ze k nasi obludne dph budem platit jeste EU dph...

Ano, jako prtava EU republicka toho asi opravdu nezmuzem.. v lepsim pripade bychom dopadli jako Kuba... i kdyz i to muze byt vzhledem k budoucnosti prijatelna alternativa.
Osobne si myslim ze by byla nejlepsi neco jako panslovanska euroasijaska unie, ale to je zatim dost sci-fi. Melo by to vyhodu, ze bychom vsichni meli spolecne koreny (ke kterym bychom se navic mohli spolecne vracet) a mentalitu a nehrozilo by ze se nas bude snazit nejaka podskupina / pata kolona snazit zotrocit a zradit.

278063

29.10.2012 10:11

RE: Vystoupit ze sítí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 278051

Jsem duchodce, v noci skoro nespim, jednou z moznosti, jak ten cas preklenovat, je TV, a nez se divat na kartarku ci porady o vareni, radeji poustim CT24 - tedy casto, bohuzel, zasedani cs. parlamentu. Velice se me dotyka to, ze pro vladce v teto zemi nejsou na jednom z prvnich mist davy neuspesnych, naopak ze jsou upozadeni az za hranici jejich zajmu.
Znam nekolik neuspesnych lidi zdrivejska. Zili sporadane az do doby, nez s nimi osud zatocil - pozbyli praci, neplatili hypoteky, nasledovaly exekuce (v nekolka pripadech diskutabilni - to se vyhybam slovu zlodejske), pak rozpady rodin a sebevrazdy vyresili prebyvanim na ulicich atd. Kdo za jejich osudy nese zodpovednost? Oni sami anebo vladci?
Jak je snadne se tam dostat!!!
A ty rady se mnozi. Je zrejme, ze tomu napomahaji systemy, ktere neuprednostnuji socialni zalezitosti, tedy ze nevytvareji svymi zakony humanni zaruky v zivotne důlezitych sferach pro siroke vrstvy, nybrz naopak doslova formou danovych ulev zvyhodnuji ty jedince, kterym se dari. Je to spravne? Co ted s temi zoufalymi lidmi, jejichz mnozstvi narusta a za techto okolnosti narustat neprestane, co je z hlediska krestanske moralky, se kterou se ted kdejaky vladce ohani, pro spolecnost prospesnejsi...? Nechat ty lidi napospas anebo kuprikladu zdanit ty jedince, kteri zbohatli, mnohdy zahadne rychle, tedy kdovijak...?
Vim, ze ted dostanu nalepku komunisty. Myslim si, ze neopravnene, no, ale at!
V tomto, myslim si, muze napomoci EU, protoze ta uz pochopila, ze je prospesnejsi, kdyz neuspesnych ubyde.

278064

7.11.2012 8:05

RE: Vystoupit ze sítí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 278064

>Znam nekolik neuspesnych lidi zdrivejska. Zili sporadane az do
>doby, nez s nimi osud zatocil - pozbyli praci, neplatili
>hypoteky, nasledovaly exekuce (v nekolka pripadech diskutabilni >to se vyhybam slovu zlodejske), pak rozpady rodin a sebevrazdy vyresili prebyvanim na ulicich atd. Kdo za jejich osudy nese
>zodpovednost? Oni sami anebo vladci?
Nechtel jsem predchazejici prispevek prilis rozpitvavat detaily, proto jsem nepoukazal na to, na co poukazi ted:
Jednou z tech mne znamych "neuspesnych z drivejska" je zena, ktera pred sedmi lety ovdovela a soucasne behem te tragicke havarie, za niz manzel nemohl, ztratila i syna, cerstveho absolventa studia mgr. Zustala ji na krku hypoteka, kterou jakztakz zvladala stale platit, protoze mela zamestnani. Pak vsak praci ztratila proto, ze sef potreboval zamestnat dceru znameho. Zenu, ktera mela do duchodu 4 roky, obdaril vyjadrenim, ze "dlouhodobe neplnila sverene ukoly", trebaze jeste rok predtim byla odmenena jako dobra pracovnice. Co nasledovalo, si uz kazdy dokaze domyslet. Na konci byla ztrata domu a dnes utulek v charite. Tolik k opevovanym uspesnym a k odsouzenihodnym neuspesnym!!!
Citim jedine: Spjeje to k nove revoluci, ktera, bohuzel, bude zase opacneho razu, a bolestiva, az krvave, a to jen kvuli tomu, ze soucasni vladci bezohlednost prehaneji do maxima.
A dodatek mimo tema predeslych radku: Vcera si ustavni cinitele odsouhlasili pridani na platech - v prumeru to pry cini 10,000 Kc mesicne. Povim vam, panove a damy tam nahore, patri vam napraskat.

278582

29.10.2012 20:26

RE: Vystoupit ze sítí

Jaime de Andrade 178.?.?.?

Reakce na 278051

malý človek je zaneprázdnený lebedením a odmieta zodvihnúť tučný zadok, aby vyšetroval, alebo aspoň podal podnet na políciu proti modrým zlodejom, na ktorých neustále vykrikuje. Preto je jednoduchšie si priať supervládu nad sebou a aj ostatnými, čo bude všetkých kontrolovať, vláda to myslí správne, malých ľudí oslobodí od zlodejov a nastanú rajské slasti.
Malý človek je veľké nič a preto sa rád utieka k podstrčeným bábkam, prezliekačom kabátov typu neárijca Barrosa, ktorý vycepuje absolutistických miestnych vládcov. Tak to má byť, to je vytúžené riešenie pre závidiacich malých ľudí, čo neznesú, že iný má viac, dokonca si vraj nahrabal v úrade a nepodelil sa s nimi, preto sú radi za Barrosa, eú, svetovú vládu. Veď ak komunizmus stroskotal, kto iný im môže poskytnúť nádej.
Zločinecké NATO je hnusná osloboditeľka, ale európska armáda je ligotavá a žiarivá, predstavitelia európskej armády Cameron, Berlusconi, barroso, merkelová, šarko, každý z nich sa vyjadril nadmieru ostro proti každému zločinu NATO, treba im dôverovať.
Ak vláda eú, tak aj dane jednotné, a žiadne vyhýbanie sa platbám v daňových rajoch, žiadne individualistické obohacovanie sa na úkor spoločnosti, treba sledovať finančné toky, nakŕmiť hladných závistlivcov, aj myslenie si žiadame jednotné, aj čipy rovnaké, antichrist do každej rodiny.
Už len sa vysporiadať s hrozivými bankstermi a dolárom, čo pijú krv dobrým ľuďom, len nerúcať eú, to by banksterizmus zadlávil ešte aj zvyšok vybojovanej slobody, čím prudkejší je bič drahocennej eú tým skôr budú šťastné davy vďačné milovaným vodcom.

278090

30.10.2012 12:38

RE: Vystoupit ze sítí

voyta 194.?.?.?

Reakce na 278051

"A není, kurva, divu, že při představě, že by něco podobného bylo možné, modrý zloděj křičí. Protože to znamená konec s tunely a penězovody."Ne to neznamená. Znamená to, že ty tunely a penězovody bude jen obsluhovat někdo z Brusselu a ne z Prahy.
"Ještě si tak poradit s nadnárodním banksterismem. Ale co myslíte, poradíme si s tím jako prťatá samostatná republička nebo bude lepší, když budou v tomto ohledu jednotně postupovat všechny státy Evropy??" Jaké státy v Evropě? Myslíte, že si Německo, Francie a podobná banksterská hnízdy budou řezat pod sebou větev"
Buďte kurnik realista !!

278138

30.10.2012 13:45

RE: Vystoupit ze sítí

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 278138

Ale děte, chlape. Německo a Francie jsou v prvé řadě země, které si nenechaly vyplundrovat průmysl. Banksterská hnízda? Od boku - Švýcarsko, Lichtenštejnsko, Monako. (Kajmany ap. řešit nehodlám.) Francie a Německo jsou v tomto obyčejní přizdisráči. Jsou obětmi zrovna tak jako my. Penězovody nevedou do Francie ani do Německa. Ty vedou do těch druhých zemí. Já budu radši, když se přerozdělí v bruseli a za mě pro mě, ať přerozdělujou. Ať se sjednotí daňové odvody, ať se sjednotí sociální politika. A co se práva týče - teď mám želízko u Ústavního soudu ČR, doufám v dobré, ale přesto jsem ráda za existenci Štrasburku.

278144

31.10.2012 9:03

RE: Vystoupit ze sítí

voyta 194.?.?.?

Reakce na 278144

Takže jste si odpověděla. Kde že to sídlí ECB?

278186

31.10.2012 20:12

RE: Vystoupit ze sítí

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 278186

ECB má rotačku na plný výkon stejně jako FED?

278230

31.10.2012 20:28

RE: Vystoupit ze sítí

dub 89.?.?.?

Reakce na 278230

a ne snad?[smích]

278235

6.11.2012 20:01

RE: Vystoupit ze sítí

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 278235

Další kamínek do mozaiky - http://blisty.cz/art/65899.html
To by se určitě loutkařům našich modrých loutkinů taky nelíbilo, kdyby se to rozšířilo. Tak s takovou bychom tu korporátokracii nevybudovali, soudruzi.

278553

29.10.2012 9:14

RE: Vystoupit z EU a NATO

dvjv 46.?.?.?

Reakce na 278033

jenže to je prosté...
-buď se na pravidlech my dva dohodneme, pak je to spolupráce, a tu můžeme měnit, nebo rušit atd. - to je něco jako anarchie
- no a když budeme troubové, co se na ničem nedohodnou a jen do sebe kopou a naříkají, pak budeme volat po "vyšší spravedlnosti", a ta musí být vymahatelná - což je ten systém, a ten vždy stojí na diktátu (pravidel) a vymahatelnosti...
supersystém již stojí na ovcemi nijak nekontrolovatelné represi již zpacifikovaných jich samotných

bohužel každý supersystém potřebuje ke svému fungování právě ten frustrovaný dav, kterému nadiktuje vytoužená pravidla, a ten se za to stane základním zdrojem, ze kterého pak žije a může expandovat a dále vtělovat už i ty nepoddajné

278057

29.10.2012 16:45

RE: Vystoupit z EU a NATO

dub 89.?.?.?

Reakce na 278033

myslím, že jsme to tu probírali už spoustukrát, takže opakovat dokola furt to samý moc smyslu nemá. kdo chce, tak má oči k vidění a uši ke slyšení, a ostatním je to fuk.

pokud vám vyhovuje žít v systému, kde rozhodují dosazené loutky (kým dosazené byste se měla zeptat a čí zájmy hájící byste se měla zeptat) bez jakékoliv vazby na jakoukoliv organizační jednotku "unie" a žádné z jednotek ani jejich konstituentů se nezodpovídající, tak si v něm žijte.

normální lidé umí o sobě rozhodovat sami a nepotřebují, aby jim život diktovala prasata na krmníku dosazená otrokáři a sloužící jejich zájmům. a jestli nevěříte, tak si laskavě nejdřív projděte strukturu a organizaci eu, kdo a proč ji stvořil a zeptejte se sama sebe, jestli jste vůbec četla lisabonskou smlouvu a jestli jste viděla její tajné dodatky a máte tedy všechny informace potřebné ke kvalifikovanému rozhodnutí.
bez toho je to jen zoufalý pokřik v nasratosti, dožadující se, aby ještě větší prasata sežrala ty naše menší prasata, v naivní naději, že nová prasata k nám budou milostivější...

ale už němci říkali "jedem das seine"...

278078

29.10.2012 17:31

RE: Vystoupit z EU a NATO

Ovčák bezmozků 173.?.?.?

Reakce na 278078

Inu, někteří potřebují stát, aby řešil jejich osobní problémy s partnerem. Sami toho nejsou schopni. No a jiní zase potřebují stát, aby se o ně postaral. Když se jim zdá, že se stát stará málo, tak chtějí větší stát, s více pravomocmi a zákony a příkazy a kdovíčím ještě. Domnívají se, že čím větší stát bude, tím méně v něm bude grázlů a dobytků. Opak je pravdou. Na velký stát se nabalí ještě mnohonásobně více parazitů.

Sami se o sebe postarat nedokáží, proto jim nakonec vyhovuje i taková pěkná plíživá totalita, kterou s sebou každý superstát nese. Jakmile je zákonů více než jeden papír, tak už se tam nechá schovat kde co.

Myslím, že vysvětlování je zbytečné, tito nesvéprávní jedinci si to musí zažít na vlastní kůži, pořád dokola a dokola a dokola, bez jakékoliv možnosti se z něčeho poučit.

Blbé ovšem je, že takto nesvéprávné stádo nakonec tu totalitu vybučí nejen pro sebe, ale i pro ty, kteří o ni vůbec nestáli.

278079

30.10.2012 0:22

RE: Vystoupit z EU a NATO

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 278079

Jenže ona ta globalizace probíhá i na jiných úrovních, než vy tady předhazujete. Copak vy nekomunikujete s lidmi z jiných koutů světa? Copak nemají všichni lidé vlastně tatáž přání? Už dávno jsem tu vysvětlovala, že všichni jsme jedno, jeden živoucí organismus. Sjednocování je přirozený proces. Jen je třeba tomu uzpůsobit podmínky. Je pochopitelné, že administrativa v současné podobě je neefektivní. Je totiž zastaralá. Funguje na stále stejném principu už od dob monarchie. Proto je zapotřebí nového funkčního modelu. Je třeba mít vizi a je třeba pro ni něco dělat.

Vaše modré mantry vám tady nepomůžou. Pokud berete coby neschopnost se o sebe postarat to, že nepřeperu stokilového chlapa nebo nejsem schopna ubránit se bandě sjetých výrostků a volání po vymahatelnosti práva považujete za důkaz nesvéprávnosti, tak to už je hooodně hodně daleko za hranicí demagogie. Že vy budete ten Strejček Modrozloděj?

278100

30.10.2012 13:12

RE: Vystoupit z EU a NATO

Ovčák bezmozků 80.?.?.?

Reakce na 278100

Koukám, že v tom máte zmatek nad zmatek.

>Sjednocování je přirozený proces. Jen je třeba tomu uzpůsobit podmínky.

No jistě. Ale v okamžiku, kdy někoho začnete do sjednocování nutit zhora, tak se stane co? Představte si, že vám nějakého ranaře bude nutit vaše matka. Bude to příjemné sjednocování?

>Je pochopitelné, že administrativa v současné podobě je neefektivní. Je totiž zastaralá. Funguje na stále stejném principu už od dob monarchie. Proto je zapotřebí nového funkčního modelu. Je třeba mít vizi a je třeba pro ni něco dělat.

Jako napravovat tu starou administrativu? Není jednodušší se na ni vykakat? A opravdu máte pocit, že EU dělá nějakou lepší administrativu? No budiž. Přání otcem myšlenky.

>Pokud berete coby neschopnost se o sebe postarat to, že nepřeperu stokilového chlapa

Ne. jako neschopnost beru to, že si takové chlapy vybíráte.

>nejsem schopna ubránit se bandě sjetých výrostků

V tom vám EU nepomůže. Ta lidi nezlepší. Možná lépe chodit někam, kde sjetí výrostci nejsou, nebo si pořídit pistoli.

>volání po vymahatelnosti práva považujete za důkaz nesvéprávnosti

O tom jsem psal kde? Ale v souvislosti s EU to opět nic neřeší. Jen přibude více kontrolních orgánů, morálka lidí zůstane stejná.

>Že vy budete ten Strejček Modrozloděj?

No, vidím, že vaše vystrašená hysterie vám brání vidět věci tak, jak jsou. Jestli to NUCENÍ DO SJEDNOCOVÁNÍ, což je současná EU, nějak souvisí s pravicí, tak budiž. Proč se zbytečně namáhat si uvědomit, že pravice a levice nejsou nic víc než slova, když jednodušší je najít si nějakého viníka. Hlavně ne sebe, ovšem, že?

278141

31.10.2012 0:01

RE: Vystoupit z EU a NATO

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 278141

Tak v prvé řadě - EU je nástupcem EHS, které bývávalo protipólem RVHP. Nikdo je do sjednocování nenutil, ani jednu stranu, ani druhou. Tyto "obchodní unie", či jak to chcete nazvat, vznikly dobrovolně coby taková ilustrace rozdělení Evropy (a nejen té). Po rozpadu RVHP EHS v její tehdejší podobě neměla nadále smysl, proto byla kosmeticky upravena a stala se z ní EU. S výhledem, že do ní postupně budou přijaty i státy dále na východ, do té doby členové RVHP. Ofi rok vzniku EU je 1992.
Pravidla v rámci EU se neustále vyvíjejí, viz třeba Schengen, Maastricht.

Ani nás, tedy Českou Republiku, do členství EU nikdo nenutil. Pokud vím, tak bylo navíc překvapivě vypsáno referendum a sfouklo se to na první ťuk.

Jakmile jsme se tedy dobrovolně stali členem nějakého uskupení, měli bychom se na jeho chodu podílet. V tomto ohledu se dá použít i váš příměr k svazku manželskému, je volovina rozvádět se hned kvůli každé peachovině. A udržet takovýto svazek vyžaduje, vstřícnost, toleranci, nasazení, vůli. Nic takového nesleduju ani mezi lidem obecným, tedy alespoň v ČR, ani u našich politiků. Právě naopak, nějak moc podezřele jsme masírování, jak je EU zlá, fuj, fuj a ještě jednou fuj.

Tím přepráním stokilového chlapa jsem měla na mysli kteréhokoli chlapa. Nejednou mě nějaký "vyhmátl" po cestě ze zavíračky (pracovní) či rovnou za bílého dne, když jsem si sedla na lavičku v lese. Tohleto souvisí s úrovní vymahatelnosti práva (včetně trestního) a úrovní sociální, na to jsou sociologické průzkumy. Že míra nesouměřitelnosti ve společnosti je přímo úměrná s mírou kriminality. Stejně tak s tím souvisí i poflakující se partičky výrostků. A právě úkolem státu je zajistit tyto věci, stejně jako zajistit vzrůstající životní úroveň tím, že umožní vědecký výzkum, vzdělávání, zdravotní péči atd. To jsou oblasti, kde neviditelná pazoura trhu nemá co dělat.

Morálka lidí není konstantní záležitostí. Vždy je obrazem doby. A na naší době je vidět hlavně to, že rodiče se nevěnují dostatečně svým dětem. Nemají na ně čas, nemají k tomu ani finanční prostor. Přenášejí na ně své frustrace ze života bez perspektivy. Perspektivu nemají, protože naprosto netuší, jaké paskvily na zákony si na ně zákonodárci vymyslí zítra, natož aby tušili, zda si můžou dovolit nějaký větší výdaj, zda nekrachne firma, kde pracují, zda nekrachne banka, do které jim chodí výplata, atd.

Nejsem hysterická. Já tady píšu konstruktivní příspěvky. Co dělat, aby bylo lépe. To vy jste hysterický. A ještě kolem sebe kopete. Avšak chápu, že vaše představivost končí u rozbíjení. Destrukce je vždy jednodušší než budování. Je to o mentální kapacitě a duševní vyzrálosti. Bohužel to nesouvisí s věkem, protože pak byste měl alespoň nějakou naději.

278170

31.10.2012 12:27

RE: Vystoupit z EU a NATO

mtk 88.?.?.?

Reakce na 278170

>Ani nás, tedy Českou Republiku, do členství EU nikdo nenutil. Pokud vím, tak bylo navíc překvapivě vypsáno referendum a sfouklo se to na první ťuk.
Reklama na prací prášky a coca-colu vás taky nenutí, pouze masíruje, přesněji řečeno znehybňuje, mozkové ústrojí. Proto si lidé vybírají podle reklamy, proto máme EU.

278204

31.10.2012 20:13

RE: Vystoupit z EU a NATO

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 278204

Jo, jasně. Viz poslední volby teďka.

278231

31.10.2012 16:47

RE: Vystoupit z EU a NATO

dub 89.?.?.?

Reakce na 278170

jo, římský klub a jeho zakladatelé byli samí dobráci a téměř do jednoho antifašisti...

no nic, nechme toho. bez adekvátních informací na obou stranách nemá diskuse příliš smyslu.

(a b/w k tomu vašemu komentu níže - zkrachovala právě západní evropa, a kdyby nemohli po 89 vykrást východ (zkuste si někde sehnat čísla o výši vyvedeného kapitálu a majetku mimo naše hranice, a vynásobte si to dalšími vykradenými zeměmi), tak důchodci v hodné evropě už dávno žrali trávu a státy by šly do kytek. takhle to jen odložili o 20 let).

278212

31.10.2012 20:18

RE: Vystoupit z EU a NATO

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 278212

Těch příčin krachu bude určitě povícero, prudký sešup dolů zahájil Reagan, díky tomu, že dolar byl i tehdy oblíbenou rezervní měnou a emitoval se tak jako se emituje dodnes, viděla bych za tím hlavně domino efekt zejména vysávání peněz a zdrojů za pomoci takto postavené bezcenné měny. Zřejmě proto bylo vynalezeno ojro.

278232

31.10.2012 20:40

RE: Vystoupit z EU a NATO

dub 89.?.?.?

Reakce na 278232

euro mělo spoustu důvodů, stejně jako vznik eu.
a k hlavním patřilo i to, že jejich prostřednictvím bylo třeba zkolabovat ekonomiku evropy, aby se jednak udržela nad vodou o trochu déle zkrachovalá americká, vytvořily se podmínky pro přechod na "nový světový řád", ale hlavně proto, aby nedošlo k noční geopolitické můře normanské námořní frakce - spojení evropy a asie a zahájení spolupráce v euroasijském měřítku, čímž by se z námořní frakce stali opět bezvýznamní piráti a vykradači...

proto taky eurozmrdi v bruseli vymejšlej takový kokotiny poškozující ekonomiku a společnost v kontinentálním měřítku. celá eu je protievropským a ve svém důsledku protieuroasijským projektem, majícím za cíl zachovat co nejdéle nadvládu centra v londýně a postupně centralizovat moc (b/w proto mj. vládne nevolená dosazená komise a parlament je jen bezvýznamným krmníkem pro prasata hrající křoví a tvořící iluzorní fasádu pro hlupáky), aby bylo následně možné nastolit globální centralizovanou moc a feudálfašistickou diktaturu.
takže o eu si opravdu nedělejte moc velké iluze[smích]

278236

2.11.2012 21:35

RE: Vystoupit z EU a NATO

Hrad angel (tečka) vodopad (zavináč) gmail (tečka) com, 88.?.?.?

Reakce na 278236

"Jéééé, vy jste nějakej vzdělanej a ještě k tomu chytrej." Kde se to dá naučit? Nebo se to "dudlá" s mateřským mlíkem? To potom musela být aspoň Věstonická Venuše. Tak nebuďte Skot a poraďte slepému. A co vám na tomto světě tak vadí, že nestačíte psát tak čitelně, ať rozumí i pasáček vepřů. Jazyk milý pane je zaklíněn v realitě. Ta vaše realita plná kokotin, prasat, feudálfašistů(s takovým oxymorónem se dá setkat jenom jednou za život), eurozmrdů....si nezadá s hnojištěm v JZD Slušovice. A radím vám, už raději nic nezkoušejte! Zkoušky jsou jako ženy. Nemůžete je udělat všechny a už vůbec ne na poprvé. Je to dobrá rada. Připadá-li vám špatná, není to moje vina. [velký smích][vyplazený jazyk]

278259

2.11.2012 21:52

RE: Vystoupit z EU a NATO

dub 89.?.?.?

Reakce na 278259

vidím, že jsem se vám musel strefit do brňavky i s achylovkou dohromady.
hezky jste nám tu potrefeně zahejkal[smích]
tož na tom "hrádečku" pozdravujte [cool]

p.s. a co to? nick waterfall a ostatní se vám už přejedly?
p.p.s s inteligencí se rodíte, když se narodíte jako blbec, tak vám ani učení nepomůže, jak jste jistě na vlastní kůži poznal[velký smích][vyplazený jazyk]

278260

30.10.2012 0:31

RE: Vystoupit z EU a NATO

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 278078

Dube, vy jste negativista. Ony ty loutky brzo doloutkujou. A vodiči nemají mnoho času. Lidé postupně začínají chápat peněžní systém, už to není s informovaností tak tragické jako před pár lety. Holt si to banksteři trochu posrali tím, že vyvolali umělou krizi za účelem navýšení svých nezasloužených zisků v době informační. Jsou jen dvě možnosti. Buďto pořádný průser v podobě rozsáhlého válečného konfliktu anebo...? (To záleží na nás. I na Vás i na mně.)

Hele, všechny nás pozavírat nebo prohlásit za blázny nemůžou. [mrknutí jedním okem]

278101

30.10.2012 0:50

RE: Vystoupit z EU a NATO

brasol 88.?.?.?

Reakce na 278101

Tu dobu informační bych nepřeceňoval. Lidé si můžou najít informace, ale pouze za předpokladu, že je budou hledat.

Pravdu není třeba skrývat lží, hromada balastu v informační době stačí. Dnes bohužel více lidí ví jaké kozy má Agáta Hanychová než kolik lidí ví, že ČR má nějakou ústavu. (o tom co v ústavě je ani nemluvě)

278103

30.10.2012 8:38

RE: Vystoupit z EU a NATO

Roman 85.?.?.?

Reakce na 278101

Hele, všechny nás pozavírat nebo prohlásit za blázny nemůžou.
Jenomže takto to NEFUNGUJE. Dělá se to tak, že se pozavírají pouze ti, co viditelně protestují (řidiči malující tykadla politikům, vylepovači miniaturních samolepek vyzývajících k odporu, organizátoři koncertů nežádoucích kapel, admini protirežimních webů , apod.). Zpočátku jich nikdy není mnoho. Udělají se z nich exemplární případy, byť by šlo o prkotiny. Ostatní se tímto zastraší. Tohle je běžný postup každého totalitního režimu, ať už se halí do jakékoliv masky.
Každá moc korumpuje. Absolutní moc korumpuje ABSOLUTNĚ. Čím větší je říše, tím větší je moc. Největší říše je ta celosvětová. Dnes se jí snaží vládnout skrytě, pomocí nastrčených místních loutek, korupce a peněz. Zítra budou chtít vládnout naprosto otevřeně. To si začíná uvědomovat i takový místní politik, jako je prez.Klaus (jeho nedělní sváteční projev).
Zrovná Vám, pí BB, se divím že nevíte, čeho je EU vlastně předstupněm. Stejně jako Severoamerická unie (N.A.F.T.A.), Asijská unie a chystaná unie Africká a Jihoamerická. Film ENDGAME, OBAMA DECEPTION i nějaké další nejspíš asi znáte. Pokud ne, vřele Vám doporučuji je shlédnout. ONI plánují v řádu staletí. Možná to Váš vřelý vztah k EU poněkud ochladí.

278117

30.10.2012 17:19

RE: Vystoupit z EU a NATO

dub 89.?.?.?

Reakce na 278101

nikoliv, jsem (snad do jisté míry) zasvěcený realista[smích]

oni si nic neposrali, je to součástí plánu, "řád z chaosu", je nutné ovce donutit k pláči, aby sami volaly po spasení a (j)elita mohla předložit svůj dlouho připravovaný plán.

a celý projekt eu a globalizace je předstupněm nástupu celoplanetárního feudálfašismu, který je oním připravením spasením.
bez toho by ovce nevolaly po jedné planetární vládě, jedné měně, totalitních tvrdých zákonech na "lumpy" a kastovním společenském systému.
a vy jste jim evidentně nalítla, protože věříte, že místních zmrdů (kteří byli dosazeni loutkáři a dovoleno jim se chovat právě tak, jak to dělají, aby lidi nasrali) se zbavíte tím, že je necháte vyhnat nadnárodními zmrdy (kteří na nic jíného nečekají a po ničem jiném netouží, protože bez toho by tu svoji globální celoplanetárníé diktaturu těžko nastolili).
(a nebojte, lokální prasata budou obětována, jinak by jejich nový řád a jimi deklarovaná snaha vytvořit "lepší svět" nevypadaly uvěřitelně).

takže ve své (bezesporu spravedlivé) nasratosti na místní prasata děláte přesně to, co po vás chtějí a k čemu vás provokují -- lezete jim do toho chomoutu dobrovolně a ještě s jásotem...

278156

31.10.2012 8:27

RE: Vystoupit z EU a NATO

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 278156

Tady je velmi dobrá analýza (opět).

278181

31.10.2012 9:30

RE: Vystoupit z EU a NATO

Saša 24.?.?.?

Reakce na 278181

>Tady je velmi dobrá analýza (opět).

V odkazovaném článku se několikrát omílá jak „tenhle evropský sociální stát na přelomu roků 89/90 porazil komunistický systém ve východní Evropě!“ Myšleno EU, „ která poskytovala velmi slušnou míru sociálních jistot a sociální standard” – potud svatá pravda. Tehdy totiž v soutěži s hrozbou „komunismu“ se na „západě“ zkracovala pracovní doba a sociální výhody narůstaly. Co se však stalo od té dávné doby? Lotkovodiči politických stran začali přesunovat sociální výhody banksterům a dnes třeba v opět socialistické Francii uvažují o prodloužení pracovní doby z 35 hodin týdně. Ač v Evropě válka nehrozí, EU zbrojí a bojuje po boku Spojených států nebo za ně proti horalům a bojovala pro změnu na straně muslimů zas proti Srbům, jinými slovy jak USA hvízdne tak poskočí. Bez ohledu na morální a vlastní zájmy. Při vstupu do EU většina lidí doufala, že tato unie bude jakousi protiváhou Spojeným státům, s vlastní politikou výhodnou pro Evropu a s tehdejší sociální jistotou. Západoevropská životní úroveň se všemi sociálními výhodami byla porovnatelná s USA! Můj pohled z druhého břehu je tedy rozpačitý s jistým zklamáním. Než se zeptáte, nejsem politik nevím o lepším řešení, na druhou stranu se domnívám, že např. pro Řecko by bylo nejlépe z EU vystoupit. Totiž i stát může prohlásit bankrot a výše úroku hradí věřiteli dané riziko. Proč jim ty dluhy strkali?

278191

7.11.2012 10:08

RE: Vystoupit z EU a NATO

ppppp 178.?.?.?

Reakce na 278181

Jak vás čtu, tak se v diskusi snažíte "obracet" (nemyšleno kabát).

Zkusil bych k tomu ríct asi tolik - diskuse, která nekonverguje, nesbližuje aspoň nepatrne názory je problematická svým účelem, ale stále funguje jako ukázka čehosi (nemyslím automaticky negativní). Je treba proto uvádet výhody rukavruce s nevýhodama, a nedelat jenom reklamu na Vizir.

Na pozice v EU se stejne dostane spousta lidí, co profesem nerozumí, a jejich zkušenosti neodpovídají pozici. To totiž sotva jde objektivne zmerit a porovnat, dá se na to spíš jen spolehnout, a hodnotit pomocí vnejších ne vždy objektivních znaku. Je tam logická tlačenice, lidí je moc. Dovedu si predstavit, že když nekdo rozumí nemeckému porádku, chtel by mít jeho výhody tady. Jenže Nemci zase budou závidet jistou volnost. Mezitím je hromada kompromisu. Pak je si treba povšimnout, že byrokracie je jedna vec a vandalismus a základní životní podmínky jiná. Z hlediska tech životních podmínek je v Nemecku mužu octnout na ulici stejne jako v Česku, jak uvedl zde jeden diskutující príklad, jak vdova "zdedila" hypotéku. Naše úrady a náš stát proste človeka dostatečne nechrání. Popírá tím svuj smysl a stává se otroctvím, bere omnoho víc, než dává. V tom byl bývalý socialismus objektivne lepší, nabízel místo ulice treba basu [smích], ale nestrašila exekutorská mafie, která by mela být rešena státem jako jiné mafie (nemám nic proti zhabání části majetku po hranici jakéhosi životního minima).
Co mi na EU teda vadí je, že cpe svuj nos do vecí, do kterých by nemusela, a neríká prímo to, co chce, míchá mouku s popelem jako záhadologové, je to proste manipulace. Jinak by se napríklad humanitárne nebombardovalo, ale rešila krize. Mým jménem neváhá treba Cameron nebo Šarko hlásat veci, které jsou v protikladu s myšlenkou EU. Zavádejí nesmyslné požadavky k potravinám, pričemž kvalita jde stejne dolu. Začíná se proste objevovat problém velikosti a toho, že nikdo nemá jednoduchý patent na rozum. Nemohou si dovolit určovat včelarum velikosti rámečku, jinak... a další privazování k retezu, to je proste šikana a prínos na nule.

Každá správa, organizace celku má svou objektivní velikost. Že ta velikost muže jít až do velikosti EU, tak je to jen proto, že zatím teče ropa, a mužeme si "dovolit" jinak neproduktivní transfery krížem krážem s cílem Tesco, Lídl. Vyspelé elektronické komunikace platíme z činnosti, která reálne nevydelává, ale která je dotována opet zejména ropou. My proste plýtváme, a vrcholem toho plýtvání je stavba megacelku v podobe EU. USA totéž. Tyto megacelky zároveň umožňují napojení megaparazitu, které je témer nemožné vyloučit z hry. Je to výsledek naší megalomanie, odmena za náš vztah k prírode, jenom málokteré megastruktury v oblasti lidských činností mají svuj smysl (treba medicína, výskum v nekterých smerech, rozumný druh obrany vuči záškodnickým invazím).

278585

7.11.2012 14:15

RE: Vystoupit z EU a NATO

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 278585

Já jsem pouze pojmenovala to, že bez nějakého systému to nejde a je úplně jedno, jak ho pojmenujeme. Daleko více než pomazánkové máslo nebo délka banánu mě znepokojuje neoliberalistická mantra "konkurenceschopnosti". Opravdu mě děsí představa, že budu konkurovat na trhu práce rákosníkovi, co dělá za misku rýže (při vší úctě k němu) a budu donucena žít podle jeho standardu, abych byla "konkurenceschopná". Zatímco naši kmotři chtějí být ve svých kmotrovinách také konkurenceschopní třeba zrovna vůči egyptským majitelům opevněných sídel s kulometnými hnízdy (a mnozí již budují). Takovému vývoji lze zabránit jen za pomoci prosazování nějakých těch chart lidských práv či jak to nazvete, které by byly globálně platné a takto i vymahatelné. EU stále ještě nějaké sociální standardy prosazuje a jak už jsem linkovala níže (výše - nevím, kam to koplo), Francie a Německo hodlají donutit nadnárodní společnosti podnikající na jejich území k tomu, aby daně platily na témže místě, kde podnikají. Například...!
V MMF se hovoří o nových modelech fungování bank.

Jakožto realistka VIDÍM těmadlenctěma vočima, že pokud se někde nějakým způsobem brání tomu aby z nás byli otroci dělající za - za co vlastně? Za právo vůbec dýchat!? - tak je to na úrovni EU, nikoli na naší národní úrovni. Je to ostudné, ale je to tak. Jestli je tady někdo takový sebevrah, že rozkrádání a zpronevěřování národního majetku považuje za jen jakousi kosmetickou vadu na jinak krásné národní suverenitě a svébytnosti, tak já tedy ne, pánové.
Ilustračně - kde byla média, když se zpronevěřily evropské dotace a ČR za to dostala pokutu a stop těchto dotací? Jaktože se nehledali viníci ve vládních klikách? Jaktože se zase huláká jen o té "hnusné" EU? A kdože to vlastně huláká??? Co si to, kurva, nějaký modroptákovský zloděj vůbec dovoluje? Takže ještě jednou a pomalu. Radši budu součástí takovéhoto nadnároního celku, jako je sociální EU, a doufat, že průměrný Němec či Francouz si nenechá ukrást i židli zpod prdele a já se s nimi svezu, než abych se spoléhala na to, že mi moji vlast, mou domovinu, mou otčinu, budou "po svém" hájit volební disidenti a trhači lístků, či ostentativní neúčastníci jakýchkoli občanských iniciativ (protože to přece nemá cenu)!!! [naštvaný]

278590

7.11.2012 14:28

RE: Vystoupit z EU a NATO

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 278590

Tak znovu.

>Radši budu součástí takovéhoto nadnároního celku, jako je sociální EU, a doufat, že průměrný Němec či Francouz si nenechá ukrást i židli zpod prdele a já se s nimi svezu, než abych se spoléhala na to, že mi moji vlast, mou domovinu, mou otčinu, budou "po svém" hájit volební disidenti a trhači lístků, či ostentativní neúčastníci jakýchkoli občanských iniciativ (protože to přece nemá cenu)!!!

Němec a Francouz zatím není úplně v prdeli, protože ho pořád dotuje východní blok. EU vůbec nezaručuje žádnou spravedlnost, to bychom museli mít stejné platy a stejné ceny jako Němci. V případě, že máme 3krát menší platy a větší ceny, tak se jedná o co? Oni nás ždímou, aby se jejich obyvatelstvo mělo relativně dobře a inflaci přenáší na nás.

Až začně téct do bot i Francouzům (velmi brzy) a pak i Němcům, ta "solidarita" půjde rychle do kytek. Kromě té židle, co zatím sebrali nám, nás nechají platit jejich dluhy.

>EU stále ještě nějaké sociální standardy prosazuje a jak už jsem linkovala níže (výše - nevím, kam to koplo), Francie a Německo hodlají donutit nadnárodní společnosti podnikající na jejich území k tomu, aby daně platily na témže místě, kde podnikají. Například...!

No, to spolu sice vůbec nesouvisí, ba naopak, ale budiž. To, že se VB snaží donutit platit nadnárodní firmy daně, to nemá s EU vůbec, ale vůbec nic společného a se sociálními politikou už vůbec ne.

>Ilustračně - kde byla média, když se zpronevěřily evropské dotace a ČR za to dostala pokutu a stop těchto dotací? Jaktože se nehledali viníci ve vládních klikách? Jaktože se zase huláká jen o té "hnusné" EU? A kdože to vlastně huláká??? Co si to, kurva, nějaký modroptákovský zloděj vůbec dovoluje?

Tohle nemá s EU vůbec žádnou spojitost, to jen vypovídá o stavu naší společnosti.

Čekání na spasitele nás nespasí! Každý se musí starat sám. Třeba i tak, že půjde každý týden podat trestní oznámení na vládu, poslance a další zloděje. Kdyby byla EU tak samospasitelná, tak to papaláši v Bruselu dělají za nás. Dělají to? Nedělají. Jen prostě nepošlou zpátky peníze, které jsme jim předtím poslali. Kdo je na tom byt?

278591

29.10.2012 9:35

RE: Vystoupit z EU a NATO

Anonym 89.?.?.?

Reakce na 278016

Svycarsko jako zasivarna konci. Nekolik dni stara informace-svycarske banky uz nebudou smet kryt anonymni vkladatele, nastava odliv vkladu a tim konec blahobytu pro Svycarsko, protoze svou vysokou zivotni uroven melo prave diky tem anonymnim vkladum.

278060

28.10.2012 18:40

Nevím

Jiří Poděbradský 85.?.?.?

Já být ve straně, která Lisabonskou smlouvu schválila/podepsala, tak se od této strany hodně rychle distancuji a pakuji se z ní...

278013

28.10.2012 18:45

RE: Nevím

pravicový boľševik 87.?.?.?

Reakce na 278013

lenže ty si prezliekač kabátov, kdežto v stranách, ktoré sa o ratifikáciu zaslúžili, sú osobnosti, ktoré si stoja za svojím slovom (až do najbližšieho hromadného prezliekania, ktoré tu bolo naposledy v 1989) [bliji]

278014

28.10.2012 19:14

RE: Nevím

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 278013

lisabonská smlouva je maják na pitomce který vůbec nic nezměnil
pouze umělě vytvořený strašák určený k tomu aby se od něho různí vykutálenci jako třeba klausík (samozřejmě pouze slovně) distancovali a tím si vytvořili podporu u pitomců kteří tomu uvěří

278015

28.10.2012 23:50

RE: Nevím

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 278015

>lisabonská smlouva je maják na pitomce který vůbec nic
>nezměnil

>pouze umělě vytvořený strašák určený k tomu aby se od
>něho různí vykutálenci jako třeba klausík (samozřejmě
>pouze slovně) distancovali a tím si vytvořili podporu u
>pitomců kteří tomu uvěří


Ale no tak, aristokrat, nazývať legalizovanie fašizmu, zločinov proti majetku a ľudskosti (tie prídu, nebojte sa) pomocou gumových zákonov nazývať umelým strašiakom a majákom na blbcov. To si myslíte vážne (v tom prípade Vám totálne hrablo) alebo si robíte srandu?

(Čo sa týka Klausa máte pravdu, žiaľ aj on hovorí pravdu-aspoň z veľkej časti.)

278032

29.10.2012 3:26

EU - ano ci ne?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

V Evrope temer intervalove dochazelo v minulosti k sousedskym nesvarum - valkam. Pod EU zatim ne a ani by to asi neslo. Coz je pozitivni a navic zasadni. Z toho duvodu pro malou zemicku (jakou je CR), ktera sama od sebe nemuze existovat, nybrz naopak musi se snazit o symbiozni zavislost, by bylo nerozvazne se separovat.
Na strane druhe jsou vsak vydaje za clenstvi jak v EU, tak i v NATO. Vi nekdo, kolik CR kazdy rok za tuto urcitou zastitu miru plati? (EU uz byla kritizovana za to, ze treba vydelky a dalsi socialni zabezpeceni vsech politiku i zamestnancu, tedy celeho aparatu, prevysuji vydelky a ostatni zabezpeceni kazde clenske zeme.) Vim, ze naopak existuje urcita pro kazdou clenskou zem navratnost ve forme evropskych grantu, ale ruku na srdce: Zadosti o ty granty vyzaduji pravnicky propracovane zadosti... a toto nutne papirovani ukousava z grantu znacne castky, takze vznika otazka, jestli se ta ohlodana vysledna forma zisku v porovnani se souctem za clenske poplatky treba CR vyplaci. Spise ne. Rozhodne i za cenu, ze CR pri souhrnem souctu vydaju a prijmu na tom prodelava, by se clenstvi zbavovat nemela.
Avsak mozna dojde k urcitemu pohybu. Pry Nemecko uz ma prichystan scenar odchodu z tzv. Eurozony, tedy ze by preslo nazpet na marky, tedy ze by dospelo tam, kde se stale naleza CR. Vznika tim otazka, jak by zbyvajici Eurozona pomahala skoro bankrotujicim zemim, jako jsou Recko, Spanelsko atd., kdyz by jeji hlavni sponzor z Eurozony odesel? A kdyby k tomu doslo, ustoji EU svoji existenci?

278042

29.10.2012 4:57

RE: EU - ano ci ne?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 96.?.?.?

Reakce na 278042

jojo, proč ten slovanský xindl tahat prostřednictvím válek do říše na totální nasazení, když může žrát odpadky a totálně pra(vi)covat přímo doma že?

278043

30.10.2012 1:15

RE: EU - ano ci ne?

petesv 2.?.?.?

Reakce na 278043

Richtig!

278104

29.10.2012 5:00

Ta idea v názvu článku má vskutku něco do sebe.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

ODS a její představitelé vykazují příznaky absťáku od dob, kdy vtrhla do politických handlů odposlouchávací technika. Některé "rozpracované zdroje" (důchodový systém, círk. restituce, zdrav.pojištění) se zdají být nedostupné zejména z důvodu částečné mobilizace veřejnosti (volby). Hledají tak pro své kmotry další a další zdroje, a objevují, že určitý stupeň sjednocení v EU by omezil silně jejich suverenitu v bačování na domácím dvorku.
Zrovna tahle korupčnická banda má starost o státní suverenitu, ale z diskuse je vidět, že zde je mnoho užitečných idiotů, kteří na ten lep sednou. Jistě, EU má mnoho nectností, nedokonalostí ale také hodně zdrojů a lidí schopných.
Co říkají tihle hlídači suverenity pouštění žilou národní ekonomice přes zahraniční banky a jejich domácí dcery. Mlčí. Velkého kmotra respektují.
I kdyby nebylo jiné cesty než úprk z EU, pak rozhodně ne pod vedením dějinami prověřených korupčníků, jinak je to jen z bláta do louže.

278044

29.10.2012 6:14

hezké plakáty z bruselského knésetu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Evropská komise propaguje komunistický symbol srpu a kladiva na oficiálním plakátu EU, největší je ovšem židovský hexagram.

http://www.monarchista.cz/images/stories/img_61011...

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/9760-...

278047

29.10.2012 9:26

RE: hezké plakáty z bruselského knésetu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 278047

Oba zdroje které uvádíte, odkrávají počátek a zdroj: Proč byla vytvořena EU, kdo ji řídí a za jakým účelem.

ČR je vytunelovaná, důkazem je bankovnictví. České banky jsou v cizích rukách. ČSOB vlastní belgická KBC, KB je pod záštitou francouzké Société Générale, Česká Spořitelna spadá pod rakouskou Erste Bank a Raffeisenbank patří pod svou mateřskou rakouskou společnost. GE Money Bank je také součástí nadnárodního koncernu, který tvoří velké množství firem z nejrůznějších odvětví a ze všech koutů světa. Jinými slovy, české bankovnictví je v rukou cizinců. Podobně i ziskové a lukrativní podniky jsou v rukou cizinců a své zisky převádějí do daňových rájů. K převodu peněz a vyhýbání se placení daní slouží dobře zavedená metodika i ohebné zákony, která tyto převody umožňuje. To se týká i fyzických osob.

V odpovědi na Hong 91 reakce na 278026 sděluji, že AIDS nepochází z Ugandy jak píšete. Byl vyvinut uměle-vědci v laboratoři. Vědci vyvinuly celou řadu dalších smrtelných virů. Bylo by to na mnoho stránek.
Zdroj:http://www.cez-okno.net/print/clanok/zdravie/aids-virus-vytvoreny-clovekom

Také jste na omylu pokud se jedná kriminalitu. Není to zdaleka pravda jak píšete, že jste si nevšiml, že by nad vámi stáli nějací drábové. Vy jistě ne, ale jsou zde slabí,nebo staří, kteří to říci nemohou. Různé mafie se zabydleli i na komunální úrovni. Chyby nelze svalovat pouze na slabé. Ryba vždy smrdí od hlavy. Uznávám ale, že to ještě není jako třeba v Kosovu.

Tedy vystoupit, nebo setrvat v EU? Chce to pořádnou analýzu. Češi na význačné politické a společenské změny vždy doplatili. Přesto k význačným změnám dojde, ať si to přejeme nebo ne. Proces je nastartován a převálcuje i nás.

278058

29.10.2012 10:40

RE: hezké plakáty z bruselského knésetu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 278058

Aby mi zase někdo nevyčetl pravopisné chyby-chvátal jsem. Tedy má být vědci vytvořili a různé mafie se zabydlely. Avšak i mistr tesař se utne, jako třeba absolvent UK Jirka, který se velice chlubil svou vzdělaností, kde mi vyčetl strašlivou hrubku ve slově komunizmus. A škaredě se spletl. Viz článek Rusko ukázalo Usaid dveře (21.9.2012).

Podívejte se co napsali profesionální lingvisté jak se spráně píše komunizmus a komunismus.

Obě varianty slov končící na -izmus nebo -ismus,krátké i dlouhé samohlásky (balkon,balkón) a pod.

Pravidla uvádějí jako první tvar ten,který je novější a více frekventovanější.

Ve slovníku je jako frekventovanější uveden výraz komunizmus.

278066

29.10.2012 7:57

trocha srandy -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

LIDOVÁ TVOŘIVOST Z INTERNETU:
Pak mě už samou radostí nepustili ke slovu...


Nečas spěchá na jednání. Jeho šofér si to tedy žene slušnou rychlostí, když v tom při průjezdu jednou vesničkou vyběhne z boční uličky prase. Řidič už to nestihne ubrzdit a prase je na místě mrtvé. Když řidič vystoupí, aby zkontroloval škodu na autě, všimne si díry v plotě u jednoho z domů, odkud prase asi uteklo. Svědomitý politik Petr Nečas ihned nařizuje řidiči, aby se šel rodině omluvit a nabídl jim náhradu škody. Když se řidič asi za tři hodiny vrátí, je úplně namol a v tašce si navíc nese slušnou výslužku. "Co jste jim proboha řekl, že jste takhle dopadl?"

Řidič se opře o auto, aby neupadl, a povídá: "Stačil jsem jenom říct, že jsem řidič Petra Nečase a že tu svini jsem přejel a pak už mě samou radostí nepustili ke slovu...

278050

Příspěvků: 73

28.10. 16:37 slak  Dydlace
28.10. 18:29 MoUdrostrak  Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie
29.10. 01:21 Adrian Arcant 1.  RE: Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie
29.10. 08:27 Heriot  RE: Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie
29.10. 09:35 Saša  RE: Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie
29.10. 15:52 haban  RE: Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie
30.10. 00:42 brasol  RE: Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie
30.10. 06:49 aristokrat  RE: Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie
01.11. 00:35 Hrad  RE: Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie
29.10. 08:52 dvjv  RE: Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie
29.10. 09:58 MoUdrostrak  RE: Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie
30.10. 09:23 dvjv  RE: Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie
31.10. 08:37  RE: Češi koušou do viditelné ruky Evropské Unie
28.10. 18:30 Honz  Vystoupit z EU a NATO
28.10. 19:19 baba_Blažková  RE: Vystoupit z EU a NATO
28.10. 21:22 Nemzet  RE: Vystoupit z EU a NATO
28.10. 22:21 baba_Blažková  RE: Vystoupit z EU a NATO
28.10. 23:36  RE: Vystoupit z EU a NATO
29.10. 00:19 baba_Blažková  RE: Vystoupit z EU a NATO
29.10. 16:06 haban  RE: Vystoupit z EU a NATO
29.10. 21:23 Jaime de Andrade  RE: Vystoupit z EU a NATO
30.10. 23:44 ova  RE: Vystoupit z EU a NATO
28.10. 22:24 hank  RE: Vystoupit z EU a NATO
28.10. 23:04 dub  RE: Vystoupit z EU a NATO
28.10. 23:54 baba_Blažková  RE: Vystoupit z EU a NATO
29.10. 01:59 Tauron  RE: Vystoupit ze sítí
29.10. 08:11 baba_Blažková  RE: Vystoupit ze sítí
29.10. 08:28  RE: Vystoupit ze sítí
29.10. 10:02 zex  RE: Vystoupit ze sítí
29.10. 10:11  RE: Vystoupit ze sítí
07.11. 08:05  RE: Vystoupit ze sítí
29.10. 20:26 Jaime de Andrade  RE: Vystoupit ze sítí
30.10. 12:38 voyta  RE: Vystoupit ze sítí
30.10. 13:45 baba_Blažková  RE: Vystoupit ze sítí
31.10. 09:03 voyta  RE: Vystoupit ze sítí
31.10. 20:12 baba_Blažková  RE: Vystoupit ze sítí
31.10. 20:28 dub  RE: Vystoupit ze sítí
06.11. 20:01 baba_Blažková  RE: Vystoupit ze sítí
29.10. 09:14 dvjv  RE: Vystoupit z EU a NATO
29.10. 16:45 dub  RE: Vystoupit z EU a NATO
29.10. 17:31 Ovčák bezmozků  RE: Vystoupit z EU a NATO
30.10. 00:22 baba_Blažková  RE: Vystoupit z EU a NATO
30.10. 13:12 Ovčák bezmozků  RE: Vystoupit z EU a NATO
31.10. 00:01 baba_Blažková  RE: Vystoupit z EU a NATO
31.10. 12:27 mtk  RE: Vystoupit z EU a NATO
31.10. 20:13 baba_Blažková  RE: Vystoupit z EU a NATO
31.10. 16:47 dub  RE: Vystoupit z EU a NATO
31.10. 20:18 baba_Blažková  RE: Vystoupit z EU a NATO
31.10. 20:40 dub  RE: Vystoupit z EU a NATO
02.11. 21:35 Hrad  RE: Vystoupit z EU a NATO
02.11. 21:52 dub  RE: Vystoupit z EU a NATO
30.10. 00:31 baba_Blažková  RE: Vystoupit z EU a NATO
30.10. 00:50 brasol  RE: Vystoupit z EU a NATO
30.10. 08:38 Roman  RE: Vystoupit z EU a NATO
30.10. 17:19 dub  RE: Vystoupit z EU a NATO
31.10. 08:27 baba_Blažková  RE: Vystoupit z EU a NATO
31.10. 09:30 Saša  RE: Vystoupit z EU a NATO
07.11. 10:08 ppppp  RE: Vystoupit z EU a NATO
07.11. 14:15 baba_Blažková  RE: Vystoupit z EU a NATO
07.11. 14:28 hestroy  RE: Vystoupit z EU a NATO
29.10. 09:35 Anonym  RE: Vystoupit z EU a NATO
28.10. 18:40 Jiří Poděbradský  Nevím
28.10. 18:45 pravicový boľševik  RE: Nevím
28.10. 19:14 aristokrat  RE: Nevím
28.10. 23:50 Oracle  RE: Nevím
29.10. 03:26  EU - ano ci ne?
29.10. 04:57  RE: EU - ano ci ne?
30.10. 01:15 petesv  RE: EU - ano ci ne?
29.10. 05:00  Ta idea v názvu článku má vskutku něco do sebe.
29.10. 06:14  hezké plakáty z bruselského knésetu
29.10. 09:26  RE: hezké plakáty z bruselského knésetu
29.10. 10:40  RE: hezké plakáty z bruselského knésetu
29.10. 07:57  trocha srandy -

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

32

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 75 čtenářů částkou 9 619 korun, což je 32 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Ani kluk, ani holka. Zpěvačka Pink vychovává dceru bezpohlavně. Není jediná!13.12.17 23:29 Neurčeno 11

'Stáli jsme tam a brečeli.' Dokumentaristé natočili hlady umírajícího ledního medvěda, důsledek oteplování13.12.17 19:55 Neurčeno 5

Ďalšia perla z Bruselu: Zákaz otvárania okien? Od roku 2020 vstúpi na Slovensku do platnosti nová smernica EÚ13.12.17 12:24 Evropská unie 2

České šachy budou mít nejmladšího velmistra v historii. Je jim Thai Dai Van Nguyen13.12.17 11:33 Česká republika 2

Tři slepice obvinily Trumpa ze sexuálního harašení. A jiná kráva obvinila Polanského, že ji před 40 lety fotil nahou13.12.17 10:59 USA 2

Zajímavý výzkum: v mozku ženy zůstává DNA každého muže, se kterým spala12.12.17 15:48 Neurčeno 5

Antikrist Bergoglio chce měnit Otčenáš12.12.17 00:46 Vatikán 8

Šílená EU: Systém přerozdělování kobylek Dublin IV bude znamenat jednoznačně konec, bude-li přijat11.12.17 21:16 Evropská unie 7

Český inženýr uspěl s pohádkami, jak se co dělá09.12.17 12:56 Česká republika 2

PL se ptaly politiků, co si mysli o plánu Junckera o otevření dveří migrantům08.12.17 11:04 Česká republika 6

Pavlík Morozov žije!08.12.17 10:25 Česká republika 2

Herečka filmů pro dospěle spáchala sebevraždu poté, co byla obviněna z homofobie07.12.17 20:22 USA 7

Schulz (SPD): nejpozději do r. 2025 založit Spojené státy Evropské07.12.17 20:06 Evropská unie 1

Trump uznal Jeruzalém za hlavní město Izraele06.12.17 22:08 USA 4

Jiří Drahoš - bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo k pláči06.12.17 18:41 Česká republika 6

Konečně se dělá něco i pro důchodce06.12.17 12:57 Česká republika 1

Komická postavička Saakašviliho je pro Porošenka čím dál větší bolehlav05.12.17 12:34 Ukrajina 4

Drahoš zveřejnil seznam dezinformačních webů. Až nápadně se shoduje s tím od aktivisty Jandy02.12.17 15:14 Česká republika 13

Něco o civilizovaném chování01.12.17 15:58 Neurčeno 1

Ženy dostávajú horšiu prvú pomoc, na vine sú ich prsia01.12.17 15:45 Neurčeno 3

Měnové kurzy

USD
21,81 Kč
Euro
25,69 Kč
Libra
29,31 Kč
Kanadský dolar
16,98 Kč
Australský dolar
16,73 Kč
Švýcarský frank
22,03 Kč
100 japonských jenů
19,38 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
6,08 Kč
100 maď. forintů
8,17 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
37,05 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 333,85 Kč
1 unce stříbra
346,03 Kč
Bitcoin
361 343,13 Kč

Poslední aktualizace: 14.12.2017 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 104