Diskuze k článku

Dluh federální vlády se pátým rokem po sobě zvyšuje o více než o bilion ročně

Příspěvků 43

26.7.2012 0:35

NO VZDYT MAJI FED

slak 77.?.?.?

Je to zcela proste,soukroma banka se bytostne stara aby si pujcili a ze proto udela vse o tom nepochybujte.Zvlast kdyz maji za manasky vladu s vrchnim a tim potezmo celou zemi i s obyvateli.howg

272493

26.7.2012 0:38

No a?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Bez znalosti poměru celkového dluhu k výdajům, je absolutní výše dluhu k ničemu. Pokud si vzpomínám, tak se dluh uváděl jako srovnatelný s roční výší rozpočtu. A jestli je to pravda, tak odkud se bere produkce schopná ten 15 trilionový rozpočet utáhnout z daní, když se málem všechny spotřební produkty už vyrábí v Číně a okolí? [zmaten]

272494

26.7.2012 4:50

RE: No a?

Esmate 90.?.?.?

Reakce na 272494

Z jakych dani? [velký smích]
Na produkci tech bankovek dostacuje par techniku, kteri dbaji na to, aby se ty "tiskarnicky" nezastavily. [chechtot]

272503

26.7.2012 12:10

RE: No a?

steve 174.?.?.?

Reakce na 272503

.. Z jakych dani? [chechtot]
--------
.. nejvyssim nakladem pri vyrobe tech potistenych papirku - je "prestavka na obed" .. [mrknutí jedním okem]
--------
.. a pro zajimavost: .. jak vsichni vime, - emericko je zeme rekordu v kazdem smeru !, - nejvetsi deemograzye, nejlepcii filmy, nejzdravejsi hamburgery, nejvetsi ptaci, nejrychlejsi ryby, .. a podle statistiky (USA Today)nejvetsi narust chudiny od r.1960 (tento record zlomen pred 2 dny) !! A prave tento chudinsky lid, ktery kazdy druhy ctvrtek stoji frontu na pridel potravin, .. tento lid hrave a s hrdosti svymi danemi z prijmu hrave smaze nejaky priblbly deficit !!
.. Pravicove !! se musite divat na dany problem, protoze jak prohlasil soudruh fasista Obama von Trautenberg - "Yes, we can - kurva !!" - [chechtot]

272517

26.7.2012 14:17

RE: No a?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 272517

Když ten dluh lepí tiskem dalších dolarů nekrytých vlastní produkcí, ale skupovaných na peněžních burzách jeho restrukturalizací za pomoci kvantitativního uvolňování, tedy dalším dluhem z luftu, přičemž hodnota dolaru nijak dramaticky neklesá, tak pak ten dluh musí být mnohem větší než se veřejně udává a to NWO už běží globálně na plné pecky. [bliji]

272520

27.7.2012 8:37

RE: No a?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 272520

Ode dne, kdy padl zlatý standart (iluminati si uvědomili, že už víc zlata z lidí nevyždímají) se všechny nové dolárky tisknou jen z dluhu, žádný jiný důvod pro tištění není (úrok je přece kosher). Největší "legrace" je, že každý státní dluh už je už lidmi splacen, jeho splácení (obsluha) skrze státní rozpočet je geniálně jednoduchý iluminátský podvod.
Nemá smysl se s někým dohadovat, zda je to podvod nebo ne, lidi jsou ovce a věří tomu, že jsou svobodní.Připravovat se na nejhorší, to je to nejlepší, co můžeme udělat.

272550

26.7.2012 10:45

Lichva a zisk ze smrti jiných

Saša 24.?.?.?

V nekonečné cestě (super) bohatých za vyššími zisky, korporace kreativně přesouvají zaměstnání do zemí s nejnižší mzdou. Není žádným tajemstvím, že americký průmysl byl zničen destruktivním chováním bohatých. Drtivá většina zboží je vyráběna v Číně, Indii a v několika dalších asijských zemích. To není vše, stejní lidé „investují“ v daňových rájích a politicky se zasazují za nejnižší zdanění v US – několik (málo) jich dokonce změnilo občanství, aby unikli již tak nízkým daním. Titíž lidé prakticky vládnou, bez řádného sponzorství (a hromady $) si politicky v US ani neštěknete. Jak do toho zapadá soukromý bankovní průmysl můžeme jen hádat, vydělává však jak na vkladech, tak na dluzích a to i státních, je to tedy v jeho zájmu.

Americký státní dluh je v současnosti zhruba 71 procent HDP, plus dalších 31 procent HDP "in-house/domácího" dluhu, což americké ministerstvo financí dluží fondu Správy sociálního zabezpečení a podobných fondů. zdroj

Spojené Státy mají dle Wikipedie největší zahraniční dluh ze všech zemí světa (Evropská Unie je na tom podobně).

Spojené Státy utrácí také nejvíce na svoji „obranu“ na světě 4,7% z HDP tj. částka odpovídající výdajům všech ostatních zemí na Zemi. S výdaji států NATO kolem 75 procent bojového materiálu na Zemi. Čeho se tolik bojí? Kšeft se smrtí? Ach ta zbožná země, na každém dolaru: In God we Trust

272516

31.7.2012 14:34

RE: Lichva a zisk ze smrti jiných

Slávek 193.?.?.?

Reakce na 272516

Celkem souhlasím s Vaším názorem. Slávek

272777

26.7.2012 14:57

„Fed vytváří biliony dolarů z ničeho a předává je bankám,“

Občan Brych 37.?.?.?

Jedna dobrá zpráva ze včera: Americký kongres 25. Července 2012 schválil poměrem 327:98 návrh Ron Paula na audit americké centrální banky – Federálního rezervního systému (Fed).

Doufám, že nějakou svini už konečně zavřou, nebo pověsí. [bliji]

Zdroj: http://www.reformy.cz/zpravy/velke-vitezstvi-rona-...

272521

26.7.2012 16:23

RE: „Fed vytváří biliony dolarů z ničeho a předává je bankám,“

Sallab1 77.?.?.?

Reakce na 272521

Pro Pána Boha, Vy jste neuvěřitelně naivní. Koho zavřou??! A kdo? Světový vládnoucí mocenský sionisticko-zednářský establishment Vám vždy a všude předhodí (a to zcela záměrně) pouze „akvarijní rybičky“ typu židovských Rathů a Parkanových!! Takto to funguje všude na světě! Je to stará taktika – aby zcela desorientovaná veřejnost měla pocit, že spravedlnost funguje! Jakákoli předhozená odkopnutá oběť je směšnou podívanou pro veřejnost!

272523

26.7.2012 16:07

USA i svět je uměle zadlužen u židovských bank!

Sallab1 77.?.?.?

Autor legendární a velmi důležité studie: Analýzy 17. Listopadu 1989 a odborník na židovsko-zednářskou problematiku a geopolitiku Miroslav Dolejší uvedl v roce 1992 v Židy zlikvidovaném Týdeníku Politika, že státní dluh USA činí 360 bilionů dolarů a věřitelé jsou židovské banky! O pět let později v roce 1997 uvedl v rozhovoru pro slovenský časopis Zmena, že státní dluh USA činí 5 TRILIONŮ dolarů! Neumíme si doslova ani představit kolik musí skutečný dluh činit v současnosti! Protože to, co nám laskavě sdělí židovská světová masmédia (televize, tisk) nemůžeme brát vážně! Ty skutečnou výši neuvedou, stejně tak jako neuvedou, že jsou zcela uměle u světových židovských bank (s ústředím v London City a New Yorku) zadluženy téměř všechny státy světa! To se zdaleka netýká jenom Řecka, Portugalska, Španělska či Itálie. ALE VŠECH! Můžou jakýkoli stát podle potřeby srazit na kolena. Tyto dluhy jsou totiž nesplatitelné a stále se navyšují! A židovská masmédia dělají z veřejnosti naprosté imbecily – (a většina to po nich skutečně papouškuje) – když žvaní, že se USA zadlužili u Číny! Světovému židovskému bankovnímu konsorciu podléhá přirozeně i Čína! Do tohoto konsorcia samozřejmě patří i FED (v rukou Rothschildů, Rockefellerů, Warburgů, Astorů, atd...)

272522

27.7.2012 4:39

RE: USA i svět je uměle zadluzen ale my to nesezereme

p. 113.?.?.?

Reakce na 272522

...tydle dluhy jsou jen fata morgana , klacek kterym nas mlati po hlavach....zadnej stat nemuze jit a pujcit si treba 10 trilionu !!!.../1 trilion=1000bilionu=1bil.=1000milionu/...to je monstrozne absolutne absurdni.... nemoznost to vubec splatit s uroky !!! vedla by k podvodum jako napr. inflace /nebo prekotnemu tisteni bankovek a tim zcela bezcenych...atd.../a kdo to pujci a v kratke dobe..?/..ale je pravda ze se elity dopousteji mnoha chyb...cim dal tim vic....jak je to napr. s tim Murdochem kdo je bud clen elity nebo verny spojenec , ktery zaridil v mediich vse co bylo treba za posledni roky....a britska vlada dopusti aby byl trestan ,mozna je to jen klepnuti pres prilis chamtive prsty...??/....nezda se mi to...protoze ho ted zoufale potrebuji...

272543

26.7.2012 18:31

Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

rem 89.?.?.?

Dluhy sice splatit nejdou, ale přes tento šílený virtuální finanční systém a globální korporace lze zničit všechny národní státy a z drtivé většiny lidí udělat přes jejich i státní virtuální dluhy poslušné otroky. K tomu (než většina lidí začne rýt drškou zem a vzbouří se) se přes správně nastavené a načasované "demokratické osvobozovací" teroristické revoluce v arabských zemích, (vedené těmi nejmilitantnějšími islamisty (salafističtí sunnité), dnes paradoxně (sic!) s maximální podporou "západních" loutkových vlád), postaví proti sobě islám kontra křesťanské země spolu s Izraelem. A bude řežba veliká. Přesně tak, jak to popsal v 80-tých letech 19.století Albert Pike - ten se musí v hrobě (pekle) jen tetelit, jak to všechno jeho následovníkům-vyvolencům vychází.
Viz.: http://www.threeworldwars.com/albert-pike2.htm
Dnes už vyvolenci vlastní téměř všechno - finanční systém, korporace, média i VIP kašpary a poskoky v loutkových vládách, masmédiích, vědě, „kultuře“, sportu…
A pak, po velké řežbě č.3 už této nepočetné globální, beznárodní a hlavně bezcitné a nelidské finančně-korporátní "superelitě", dnes ještě stále se většinově zaštiťující "židovstvím" a "jejich utrpením" (Izrael a mnoho „obyčejných židů“ bude v konečné fázi opět obětováno), nic nestojí v cestě. Jeden globální svět, jeden globální systém, jedna vyvolená globální „dědičná elitní“ vláda, jedna globální "církev" (chcete-li, jedno náboženství) a k tomu patřičný, dobře regulovaný, ovládaný a "vděčný" počet otroků, správně rozkastovaných v Matrixu.
Přesně podle JEJICH dávného snu – na věky věků. Až by se chtělo dodat - a nikdy jinak[smích]. Zatím to má ale přece jen jeden malý háček. Čínu na Rusko. Podřídí se plánu? Nebo už jsou podřízeni? Toť otázka…!

272525

26.7.2012 20:39

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 272525

Vzhľadom na to, že aká agitka sa vedie proti Putinovskému Rusku, voči Číne v poslednom čase a ich spojencom, tak sa dá predpokladať, že ešte nie sú podriadený (to ešte neznamená, že nebudú podriadený alebo nie je to dobre zohrané divadlo).

272526

26.7.2012 22:15

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 272526

Pane Oracle, rád čtu vaše příspěvky. S poslední větou tohoto vašeho příspěvku však nemohu souhlasit. Byl by to konec především Slovanů a Rusů v první řadě.

272528

27.7.2012 9:01

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 184.?.?.?

Reakce na 272526

Pche, liší se ruský finanční systém nějak od toho amerického? Neliší!!! Centrální banka, komerční banky, fondy, dluhopisy, dluhy...
To je jen taková hra na četníky a zloděje, Rusko už je v područí iluminátů dávno. V podstatě ode dne, kdy žilševici odpráskli cara.

272552

27.7.2012 13:44

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 272552

anonyme, rozdíl je veliký, ten, kdo systém vytvořil, ten v něm může mít a také má určité výhody. Dokud systém nerozklíčuješ (nerozeznáš chyby a výhody), jsi odsouzený používat systém tak jak je nastavený.
..a samozřejmě lze "taktizovat" - (= jiné slovo pro lež), nebo dělat mrtvého brouka a připravovat systém jiný, bez chyb toho starého.

272557

29.7.2012 0:07

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 272557

Mrtvého brouka? V současném tempu událostí, globální propojenosti trhů a informační technologie? To ani náhodou a připravovat teprve něco globálního? To už vůbec ne. Naopak už není nutné ukrývání, když je pod kontrolou všechno, co bylo připravováno již tisíce let.

Nejspíš ale nebrali vážně to Janovo evangelium a to je jak se ukazuje, v poslední fázi. Apokalypsa přichází tím skokovým vzrůstem teploty Slunečního povrchu od loňského 26. září (a současně, tedy bez obvyklého cca 30 hod. zpoždění s ním i exploze geomagnetického pole na samu horní hranici měřitelnosti), který ze žluté záře přechází k modré, ale pro setrvačnost zemského povrchu a zimu na severní polokouli, se to zde začíná projevovat až letos. Ta 1/10 úrody u obilovin, spálených Sluncem na plevel se stébly jen jako strniště, jak ukázali dnes v TV a kdy už na ty ztráty chtějí nasadit státní rezervy, ta vyvolá potravinový šok. [pláč]

272649

29.7.2012 8:53

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 272649

anonyme, princip "mrtvého brouka", fyzikální procesy i Janovo evangelium asi vnímáš stejně jako většinová populace. Ale se mnou (a mnoha dalšími) přichází do fyziky "čerstvý vzduch"... [smích]

Komplex procesů sledovaných v současnosti patrně poslouží i něčemu, co možná znáš jako "efekt sté opice".
Precesní cykly v galaxii se opakují tak dlouho, až "se ucho utrhne" - a je dost událostí (synchronicit), které naznačují, že obvyklé precesní schema cyklu může probíhat jinak - v pozitivním módu. Kdy se při slabším projevu "apokalypsy" nastaví pravidla pro nikoliv "zlatý věk lidstva", ale pro "stříbrný věk lidstva". Stříbro na rozdíl od zlata vyžaduje stálou údržbu, netečnost zlata vede ke spotřebování do něj vložené energie (z předchozích etap cyklu) - a cyklus se musí zas opakovat.
"Upgrade" informační hodnoty slunce, projevené změnou teploty a záření, samozřejmě souvisí s touto přeměnou struktury cyklu. Bohužel populace je zvyklá na mechanický (fyzikální nebo duchovní) popis živosti galaxie, není v kraji zvykem chápat fyzikální síly v prostoru jako zrcadlový projev nevyužité lidské energie. Tvrzení, že tahle galaxie byla vytvořená proto, aby vznikl člověk - to je pro mě podobná situace jako byla pro Kopernika a Galilea "před pár lety"....
....jo, přepsat popis fyziky (sjednotit duchovní a vědecký slovník) je pro penzistu dost náročný melouch, ale zatím mě to baví...(http://www.nejsmeovce.cz/trvale_text.php?id=6).
Vždycky jde jen o to, vytvořit uvěřitelný příběh, doložený jeho fungováním v mikro/makro/psycho okolí. A to se daří, i když jsou pro většinu populace mé texty obtížně srozumitelné. Za rok to už bude lepší.

272667

29.7.2012 13:21

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 272667

Ono je dost na tom, žít v tomto, podle mě nenormálním světě, normálně. Natož pak žít ve světě normálně nenormálním, podle "janko". [vyplazený jazyk]

272685

27.7.2012 0:11

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 272525

rem, nevěšte hlavu. Tím, že už dovede nadkritická část populace předvídat možné varianty, kterými se hoši od peněz dostávají k moci - tím se stále zmenšuje jejich manévrovací prostor.
Zkrátka lidé postupně přicházejí na to, jak vypadají "císařovy nové? šaty"....
Zatím se moc neví, jak funguje hladina globálního podvědomí, to neznamená, že něco takového neexistuje nebo nefunguje.
Pozemská populace prochází proměnou vnímání a myšlení - většina lidí je zatím ještě v negativním módu (v negativní polovině procesu). Ale vývoj živých systémů podléhá stále stejným pravidlům - jen ve stále delších cyklech. Souvisí to s popisem fyziky, období rotačního modelu atomu, které je zodpovědné za vývoj technologií "neživých struktur" - to končí. A pulzní model atomu, platný pro neživé i živé struktury - ten si své místo na slunci teprve hledá.
Skupina BRICS je tím, co má naději i sílu změnit finanční, politický a pak i vědecký názor na "pohyby sil v prostoru".

272537

28.7.2012 17:36

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 46.?.?.?

Reakce na 272537

Ok, len drobný, no zásadný detail:
Aby nedošlo zasa k nedorozumeniam a populus realitu nevnímal, ako poniektorí zvyknú formulovať "naplocho"poly-tykos(mnohoúrovňové, no v tomto prípade skôr dvojúrovňové chápanie)..

Namiesto "pohyby sil v prostoru" by bolo vhodné uviesť skôr:
Zásadná "Zmena Miery"(s-trojenia=tvorenia).
Ako vieme, Priestor a Čas,.. Hmotnosť, Svetelnosť,atď.. sú kategórie druhoradé voči kategórii Miera.
Pri chápaní sveta v druhoradých kategóriách asi nebude možná dlhodobo úspešná(udržateľná v pro-gnostickom zmysle) reforma socio-ekonomiky (evolúcia morálky a myslenia všeobecne). Mechanizmy (samo)riadenia spoločnosti vyzerajú byť už dostatočné aj vďaka pozitívnej stránke úrokového kreditno-finančného mechanizmu plánovitého riadenia trhov. Riziká spojené s negatívnou stránkou sa stávajú v ďalšom vývoji spoločnosti neakceptovateľnými.

Zároveň ak "pohyb" vnímate ako "energiu", ide tiež len o zmenu formy(napr.agregátneho stavu) "hmoty". Ide teda tieź iba o Matériu, či ak chcete "Existenčno".
Teda v skratke "duchovno" a "hmotno" sú len 2 strany(formy) jednej mince.

V tomto zmysle je pohyb In-Formáciou, či ak chcete Trans-Formáciou Hmoty(či "Duchovna"="Energie", atď.). ak chápete.
Skrývanie objektívnej existencie In-Formácie(primárneho modelového princípu Zmeny formy hmoty=tvorenia, alebo s-trojenia) je min. posledných cca. 5000 rokov základnou stratégiou lamponosičov. Špinavou handrou na lampáši s večným ohňom, ktorý v tomto prípade nesymbolizuje plazmu(ako agregátny stav hmoty), ale najprv 4-fragmentovaný falošný obraz Vis Maior, následne zdogmatizovaný do trojičnej "mystiky" a nakoniec znova rekategorizovaný do dnešného pseudovedeckého plochého chaotického vnímania sveta v kategóriách Čas, Priestor, Hmota, Energia(Net+Nef+Pašt+Sebek=Ame(o)n).

No ako sa vrozprávkach zvykne hovorievať:
z "chaosu" vždy vzniká (na báze pozitívnych atraktorov
poriadok (vývojových línií)..
Toho, kto synom Človeka svetlo prináša,
skutočný Dio darmi nadnáša.

Čo by to bolo za otca, ktorý by chcel hlúposť vlastných dietok?
Opakujem, že chybné kategórie(hraničné zovšeobecňujúce pojmy)sú jedným z kľúčových problémov dneśnej spoločnosti, uholným kameňom de-z-in-formačnej pyramídy.
Ide na prvý pohľad o banálnu, no zásadnú vec.

Zároveň máte pravdu Janko, že na zasadaniach BRICS a ŠOS vyzerá byť podľa záznamov sociologicko-bezpečnostný model postavený na MIM, MIF, či FIE (reinterpretovaný systém Sefirot), vnímaný ako pomerne zaujímavý a perspektívny.

272623

28.7.2012 21:52

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 272623

Udo, asi se neshodneme v zařazení druhořadosti a prvořadosti - Pokud má být "Miera" (velikost?) prvořadá, tak mi vysvětlete, na čem jí budete hledat? Bez existence pohybu by nevznikl ani prostor ani čas ani hmota - tak na čem tu "velikost" nebo "vztah mezi více velikostmi" chcete najít nebo měřit ??
Asi máte popletený i vztah energie k pohybu. I do pitomé baterie tu její "energii" musíte dodat nějakými pohyby (pohybem elektrického proudu při nabíjení. Sama energie je vždy potenciálem pro vznik dalšího pohybu. Jenže pro pochopení sebereprodukce (rezonance) pohybu musíte jít až na začátek, kdy existovalo pouze "nic" + "pohyb" + zákon akce/reakce. Od tohoto axiomu lze vystavět příběh existence "všeho" bez logických kotrmelců.
Souběžně existující hmotné a nehmotné "světy" vnímáme vždy skrze některý jazyk. Dokonalost hebrejštiny postupně nahradí větší (protože součtová) dokonalost češtiny - a později zas jiných jazyků, schopných vysvětlit chování "sil a objektů v prostoru".
Síla je tok informací v pohybu, kategorie velikosti (Miery?) může nastoupit až když je cíl, kam sílu směrovat. To, co hebrejština rozdělila na kategorii velikosti (matematiku) a kategorii vkládání smyslu (latina) - to čeština zas spojila do jednoho jazyka, trvalo nám to těch cca 2000 let. Přesněji cca 13 000 let, zdrojem češtiny byl sanskrt, jeden z jazyků Atlantidy. ...celkem ostuda, co? Hebrejštinou zřejmě mluvili v Atlantidě ti mocní...

Nemáte pravdu v tom, že zobecňující pojmy vedou ke špatným výsledkům. Každý obecný pojem je dokladem nějakého fungování sil v podobě výsledku (součtu, průniku směrů...). Chyby vznikají tím, že z množiny pohybů, která je zodpovědná za vznik takového pojmu /názvu/ člověk nevybere (nerozezná) ty, které určují další směrování. Proto jsem musel uchopit význam, historii a úlohu jazyků zcela jinak než jak nám to "vítězové" naordinovali v počátcích této etapy, kdy poznání řídila latina a matematika desítkové soustavy.
V mých textech na www.nejsmeovce.cz si můžete doplnit vzdělání, metodika oprav asociačních řad, které jsou zodpovědné za stav dnešního světa, už existuje, čekáme až dozraje čas pro realizaci "upgrade Stromu poznání".

272642

30.7.2012 16:10

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 272642

Viete si Janko predstaviť niečo statické, t.j. bez pohybu?
Pohyb je predsa základným stavom. Nič iného neexistuje.
Všetko okolo nás a v nás sú systémy a supersystémy vzájomne previazaných procesov s konkrétnymi parametrami(Mierami)- v tomto prípade frekvencia, amplitúda, fázová rýchlosť, vlnová dĺžka a pod.
Miera nie je len kvantitatívna, ale zároveň aj kvalitatívna kategória.
Definícia objektívnych Mier=Foriem(pravidiel vývoja) vzhľadom na príslušné ciele vzájomne previazaných procesov je základom tvorenia(s-trojenia)=riadenia procesov.
Objektívne Miery(procesy) definuje pravdepodobne Vis Maior.
My sa im môžeme metodicky v podvedomom a hlavne vedomom chápaní viac, či menej úspešne približovať. Človek je zároveň (na základe svojho v rámci prírody výnimočného negenetického potenciálu) schopný subjektívnym ovplyvňovaním objektívnych procesov meniť formy matérie(existenčna).
Kritériá hodnotenia úspešnosti, bezpečnostné mechanizmy prepojené na neego- a egocentrickú morálku sme tu rozoberali.
"Dávať Pravde Božej(objektívnym cieleným mieram) Formu(konkrétnu)".
"Na počiatku bolo Slovo(Forma=Vektor, Matica. príp Tenzor konkrétnych mier)".

Ak bol nejaký začiatok(objektívne z pohľadu dnešného človeka skôr nebol=vesmír vyzerá byť večný a nekonečný), boli teda dielňou VM definované ciele a metódy(pravidlá) ich dosahovania.
Viete si Vy Janko predstaviť "nič", "priestor bez hmoty", stav "bez pohybu" a pod.?
To už skôr to matematické nekonečno, ak chápete.
Nula bola definovaná v matematike pomerne neskoro a doteraz je považovaná v zásade za určitú bezobraznú abstrakciu.
Samotný jej symbol je problematický a zrovna tak dnešné na ňu podvedome(automaticky) naviazané filozofické teórie a "náboženstvá".

re: pohyb s energiou a potenciál?
Zasa sliepka, kohút a vajce??

re:rezonancia je špecifická závažná téma v rámci teórie kmitania.
V skratke:
Dva procesy, ktoré sa dostanú do rezonančného stavu sa buď vzájomne zrušia, alebo zmutujú.
Prebehne in-formačná výmena.
Ako pri naladení rádia na modulačnú frekvenciu, ak chápete.

Predošlé védické kultúry, ktorých súčasťou bola aj egyptská, a hebrejská mali kastový systém in-formačnej pyramídy moci. Vami popisovaný model sa javý byť skôr pre nižšie kasty (tzv. subkonceptuálne). Perifériu centier definítorov konceptu samoriadenia danej kultúry a procesu globalizácie. Samozrejme aj ja a moji kolegovia sa môžeme mýliť, no skúste sa prosím nad Vašim modelom zamyslieť a porovnať ho, prípadne konvergovať so spomínaným MIM, MIF, či FIE modelom.
Všetci od mala modelujeme=tvoríme sochy, obrazy, situácie, či "osud". Nie je naškodu zaopatiť si občas ostrejšie, ergonomickejšie dláto. Ešte dôležitejšie však je, aby obrazu, predstave, modelu sochy vo Vašej hlave nechýbali, alebo neboli popletené jeho súčiastky, bo dostanete mutanta mimo objektívnych cieľov a pravidiel.

272737

30.7.2012 21:34

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 272737

Udo, vaše představy postrádají právě tu potřebnou polaritu - schopnost podívat se na existenci z povzdálí, neslučovat se se svými NAUČENÝMI poznatky.
Stačí k tomu vlastně logika, kterou mají děti, když se naučily používat otázku "PROČ".
Logika totiž musí začít od představy, jak vypadá a co obsahuje slovo "NIC" - a možná zjistíte, že obsahuje opravdu jen ty tři symboly, které jsme obsahu toho pojmu dali my, lidé, k tomu pak otázku, jestli je to opravdu vše, co ten pojem obsahuje - a zároveň NAPLŇUJE.
Pak vám nezbude nic menšího než k těm písmenům, která vlastně ani nemusí být napsaná, stačí je mít v mysli - začnete postupovat tak, jak musel postupovat i ten "bůh", když chtěl něco udělat z ničeho. Musíte vytvořit prostor - a k dispozici máte na tuhle práci pouze svůj čas. Nevíme, jestli bůh už měl nějaký "čas", ale my k dohledání naší historie nějaký čas/pohyb potřebujeme. A víme, že jediné, co musíme vytvořit, je celistvý uvěřitelný logicky bezchybný PŘÍBĚH (cyklus existence), kam se vejde vše, co o sobě, o přírodě a vesmíru víme.

Od doby, kdy jsme si definovali pojem "in/formace", tak řešení existuje. Proč? Protože informace vykazuje shodné znaky s pojmem NIC - navíc může existovat i v nehmotném prostředí mysli a hlavně - můžeme informaci jako jedinou chápat jako stabilní, tedy jako KLIDovou formu existence - ten pojem vyjadřuje uzavřený soubor nehybných dat. data jsou pak jednotkami myšlení, neobsahují nic jiného než cílovou = zastavenou část lidské energie.

272744

31.7.2012 12:26

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 31.?.?.?

Reakce na 272744

Ide o to, ako chápete "polaritu" Janko.
Či ako "boj protikladov", alebo vytváranie "manévrovacieho priestoru" medzi hraničnými vedomosťami = potenciálu na hľadanie súvislostí v odlišnostiach charakterizovaných znova príslušnou Mierou. Potenciál si zasa zväčšujete mierou vnímania a chápania(pomenovávaním, kódovaním, lexikálno-číselným vyjadrením vnímaného) = učením a cvičením.

Aby sme ale neskĺzli na prvý pohľad do teoretickej filozofie a zostali pri PRAKTICKEJ FILOZOFII, ktorá slúži na spomínané modelovanie(z gr.hodnotenie a prepájanie teoretických modelov s praxou=testovanie ich predikčno-korekćných mechanizmov)..

S každým modelom(alebo snahou o jeho zo-s-trojenie) sa dá na určitej úrovni súhlasiť. Vždy ide o to, dať mu z hľadiska Vis Maior a Jeho morálneho štandardu a chápania najlepšiu možnú interpretáciu, resp. alternatívu. Tá bude následne VM podporená.. jak prosté..

Popíšte teda prosím cez vaše vnímanie symbolov pojem "NIČ", alebo "NULA". Zrovna tak priestor bez hmoty. Pozor, vákuum je tiež formou hmoty, 5.agregátnym stavom. Neznamená teda, že keď je v nejakom priestore vákuum, ze tam nie je nič. Na to prosím pozor pri zostavovaní Vašeho modelu! Tento problém sme spolu s kolegami z iných katedier neraz riešili.

Termín "ČAS" sme tu často rozoberali a myslím že panuje aj v laickej obci obraz času ako subjektívnej miery.
Definícia v skratke:
Ide o pomer dvoch ľubovoľných procesov, pričom jeden si pozorovateľ vyberie ako etalón(invariant) a druhý s ním porovnáva.
t.j. napr.astronomický(rotácia zeme okolo slnka, okolo svojej osy, slnka okolo stredu galaxie, marsu okolo slnka..a pod.),
kulturologický čas(frekvencia zmeny technológii pri porovnaní napr.s ľubovoľným astronomickym časom),
socio-biologický čas(frekvencia zmeny generácii pri porovaní s astronomickým, alebo kulturologickým časom)
..atď..

..objektívny čas v prípade neexistencie počiatku vesmíru proste nie je. Neexistuje v tomto zmysle totiž referenčná hodnota, etalón.
S tými Vašimi naznačenými cyklami existencie sveta(vesmíru) by sa dalo na istej úrovni vnímania samozrejme tiež súhlasiť.
Sú rozšírené tzv.pulzačné modely vesmíru, ktoré ale tiež väčšinou v tej, či onej forme predpokladajú jeho nekonečnosť.

272770

1.8.2012 11:19

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 272744

Ohľadom pohybu by som sa opakoval..
Iný stav predsa neexistuje, ako sme si hádam dostatočne vysvetlili. Statika "neexistencie" pred "big bangom" je zámerná politická absurdita sama o sebe a tiež sme ju tu z rôznych strán dokola preberali tak, ako aj smrteľnú indifirentnosť bývalých tzv."humanitných" teoretických iluzórnych pavied oproti praktickej skutočnej hodnotiacej modelovej psychológii, filozofii, dejinám, ekonomike, sociológii,..
Nečudujem sa uvedeným študijným odborom, že sú v kríze a tzv.prof., doc. a iní "zasvätení" okultní hierarchovia nemajú u študentov prakticky žiaden rešpekt a sú skôr na smiech, prípadne chľastajú a pod..

In-formácia potrebuje nosič, niečo existujúce(materiálno-duchovné). Abstraktná informácia bez jej nosiča teda prakticky neexistuje. V tomto zmysle by bola vskutku ničím ak chcete [smích], no ona vyzerá byť práve tým pohybom, zmenou = IN- či TRANS-FORMÁCIOU.
Zmenou, prenosom formy hmoty pomocou príslušných objektívnych (prípadne subjektívne riadených) procesov.
Preto trojjedinosť, neoddeliteľnosť súhry, symmetrie, harmónie kategórii matéria-informácia-miera,
zákerne dogmatizovaného metavzorca=zlatého grálu s-trojenia a jeho súčasná kamufláž rozdelenými subkategóriami a)čas+b)priestor = 1.miera
a c)hmota+d)energia(duchovno?)= 2.matéria(existenčno) v podvedomí plebsu za súčasného skrytia objektívnej existencie IN-FORMÁCIE(po Vašom pohybu)

Skúste sa prosím Janko aspoň na chvíľu zamyslieť nad funkčnosťou vášho myslenia(schopnosti modelovať) na báze naučených terminologických stereotypov "ČAS" a "PRIESTOR".
Nemôžu byť chybné ako "neviditeľná ruka trhu" Polyfémovho Niktoša?
Na jeho mieste by som cielil presne na základné stereotypy
spracovania in-formácii svojich obetí. Skúste to aspoň teoreticky
pripustiť, aj keď sa to v analýze najmä u starších ľudí z istých bezpečnostných dôvodov paušálne nezvykne odporúčať.
Myslím ale, že vy prípadnú korekciu v primárnom module Vášho OS zvládnete. Vyskúšajte si opatrne tento PATCH.
Mohlo by Vám to naozaj vo Vašom ďalšom úspešnom modelovaní pomôcť.

272809

1.8.2012 11:43

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 272744

Keďźe kulturologický manažment z princípu autokraticky dominuje manažmentu ekonomickému a je s ním nerozlućne prepojený, obávam sa(a nie len ja), že nie je možné postaviť akýkoľvek dlhodobo v zmysle predikcie udržateľný kreditno-finančný model bez pochopenia podstaty fungovania masívnych maticových operácii. Okultisti by pravdepodobne z vyššej pozície znova dostali stádo pod kontrolu. Tak, ako v 20.stor. aplikovali postupne 3 veľké imitácie globálnych riešení:

1.provokácia=Marxizmus. Fiktívne riešenie "Obecnej krízy kapitazmu". Pomerne podrobne sme tu rozoberali tak jeho klady(pozitívne posuvy v miere chápania plebsu), ako zákerné systematické chyby spôsobujúce jeho programovanú nefunkčnosť a nevyhnutnú sociálnu patológiu. Podobne ako h-is-tórické judo-kresťanstvo z adeizmu ktorého bol vymodelovaný. Mal blokovať rozvoj ekonomiky, spoločnosti, skryť objektívny problém úrokovej apokalyptickej ekonomiky za pojem "Nadprodukcie" a pod..

2.Tzv. Protokoly sionských mudrcov.
Ich vytvorenie ako falošného ciela svojim jasom prevyšujúceho skutoćný cieľ(bibliu) sme tu tiež rozoberali. Znova zároveň aj krytie konceptu samoriadenia spoločnosti a expanzívnej krátkej jasnej sociologickej vojenskej otrokársky zameranej doktríny úročenia v Deuteronómiu 23:19 – 20, 28:12 a Izaiiášovi 60:10 — 12.

3.Tzv.Teória vzťažnosti(vzťahov=relatio) Einsteina a na ňu naviazaná Big bang theory blokujúce zmesou hlbokých právd, poloprávd a systému lźí na rôznych strategických úrovniach rozvoj vedy-fyziky, matematiky, no tieź naviazanej sociálnej psychológie a celej kulturológie..

Ide teda o tzv. triple impact operation.
Je veľmi nároćné oslobodiť sa z tejto trojitej pasce a "individuálny" jednotlivec v podstate naozaj takmer nemá šancu.
Preto je tvorom spoločenským a má k dispozícii
1.Predsóhratovskú tandemnú nehegelovskú dialektiku,
2.Vnímanie jemných zmien Miery vo svojom okolí v náväznosti na Vis Maior a
3."Farebné opakujúce sa sny"..evokované režimom interakcie vlastného a kolektívneho vedomia a podvedomia v spánku

Pri ignorácii týchto obecných prostriedkov hodnotenia skutočných vzťahov prichádzame k ďalśiemu príbehu krajín stmievania:
Známej inštitucionalizovanej Ideológii pseudomaterialistického konzumu a individualizmu
"Snažiacej sa aspoň materiálne spríjemniť trápenia bezprízorných más tohoto sveta",
čím stále ešte napriek všetkému čiastočne víťazí voči pseudoduchovným nirvánistickým ideológiám východu.
No duchovno a materiálno jedno jest!
Pozitívne stránky jednotlivých systémov spoločného supersystému vždy konvergujú.
..ok, končím, bo mi ešte nikto prihodí nedorozumením nejaký "metafyzikálny" prívlastok [velký smích]

272811

1.8.2012 23:49

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

Kysučan 85.?.?.?

Reakce na 272811

Zdravím udo,

Popíšte teda prosím cez vaše vnímanie symbolov pojem "NIČ", alebo "NULA". Zrovna tak priestor bez hmoty. Pozor, vákuum je tiež formou hmoty, 5.agregátnym stavom. Neznamená teda, že keď je v nejakom priestore vákuum, ze tam nie je nič. Na to prosím pozor pri zostavovaní Vašeho modelu! Tento problém sme spolu s kolegami z iných katedier neraz riešili.

Na ktorú katedru a kedy môžem prísť na prednášku? [smích]

Alebo musíš (-te) vymývať naďalej študentom gebuľky einsteinovskými pojmami Hmota - Energia - Čas a Priestor?
V tom prípade - Nemám zájem... [smích]

No možno sa už aj na Slovensku, či v ČR na materialistických okultných školách učí napr., že:
► Vesmír má príčinu svojej existencie.
► Tvorca vesmíru je bez príčiny, začiatku, zmeny (času, priestoru) a je nemateriálny.
► Tvorca nemá začiatok svojho jestvovania, pretože je nezapríčinený a je nemenný.
► Tvorca je nemateriálny, pretože všetko, čo je materiálne sa nejakým spôsobom mení na subatomárnej,atomárnej a molekulárnej úrovni.
► Tvorca stvoril vesmír z ničoho (hoci Ty píšeš, že vyzerá byť večný, ale načo by potom bolo vnuknutie Genesis ?).
► Tvorca je nesmierne inteligentný (ak sa to dá tak nazvať), pretože podmienky vesmíru obsahujú až neuveriteľne presné naladenie (fine-tuning), ktoré smeruje k inteligentnému usporiadaniu elementov a fragmentov vesmíru.
► Tvorca riadi celý vesmír a každý dostane také riadiace informácie, aké si zaslúži svojim konaním.
atď...

Otázkou je aký je zámer-cieľ a či a aký bude koniec ?

Už aby sa objavil nejaký ďalší kolektívnym ľudstvom vymodelovaný Filip IV Pekný a Niktošom a ich okultistom nabúral ich prefíkaný kreditno-finančný systém, aby sme sa pohli trošku veselšie ďalej...
[velký smích]

272831

2.8.2012 8:44

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 272831

Vidím, že Slováci jsou čilejší než Češi, je to také proto, že déle "leželi ve stínu". Naštěstí Nassim Harramein (a možná další, které neznám, protože se taky musím něčím živit) je spojovacím můstkem mezi klasickou fyzikou a duchovními konstrukcemi (Merkaba, Strom poznání atd...)
..rád si s vámi i s "udo123321" popovídám, až i pro vás "dozraje doba pro opuštění stávajících modelů existence". Jan Koňas

272845

6.8.2012 15:08

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 37.?.?.?

Reakce na 272845

Áno Janko, dostal som Váš mail a zdá sa mi, že sa úprimne snažíte chápať čo a prećo sa tu deje.
Snáď teda aj pre nás a našich potomkov "príde Čas" [smích]
Akurát mi nie je úplne jasné, s čim u N.Harrameina súhlasíte a s ćím nie a prečo.
Alebo sa snáď so všetkým, čo tvrdí stotožňujete?
Tiež je iba človek..

re:Kysučan

Ako sme sa minule bavili, starśí akademickí funkcionári často otvorene priznajú, že nestíhajú, no chcú hlavne kvôli svojim rodinám v kľude prežiť do dôchodku a nemať zbytočné problémy so sytémom stojacim na min. diskutabilných axiómoch.
Stavba nemá rada diskusie o dierach v jej základoch tak, ako človek, keď mu tečie do bôt.
Akoby samo sebou potom prichádzajú problémy financovania projektov na katedre, s odbornými garantami a inými cirkevnými..pardon okultnými, resp. vedeckými hierarchami(funkcionármi), ktorí tiež vlastne len nechcú zbytočné potenciálne komplikácie zabehaných "samosebou"vytvorených stereotypov..
Podobne ako v oficiálnej fiktívnej politike.
Naivne si myslia, že dôchodok dostanú dlhšie, ako nejakých pár rokov.
Česť výnimkám..

..Priamo na katedre už dávnejšie nie som, no s kolegami máme kontakt. S niektorými intenzívnejší a s inými menej.
Čakajú na častejšie gramotné otázky študentov [smích]
Potom sa dajú na vyšších inštanciách "zasvätenia" logicky obhájiť aj postupné nevyhnutné drobné zmeny v sylaboch.
Tlak v pyramídových sytémoch je vždy najväčší dole a odtiaľ aj musí zákonite prísť akcia.
Bolo by obecne prospešnejśie, keby inteligentná(chápajúca) predbehla temnú akciu linčujúceho pupulu z tieňa a prachu ktorej sa cyklicky rodí cisárov fénix s maslom na hlave.

273059

7.8.2012 7:34

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 273059

Udo, co Harramein odvodil z poznatků tradičně popisované fyziky - s tím neumím polemizovat, nemám příslušné školení. A to, co on zná z podstaty "informačního základu jevů ve vesmíru" - to máme nejen společné, ale na jeho poznatky navazuji a převádím veškeré způsoby poznávání do nástrojů, kterými poznáváme - jazyků. Úloha hebrejštiny = oddělení kategorie velikosti od kategorie "pochopení smyslu" - má své zrcadlo v češtině, která obě kategorie spojuje v opačném směru. Na rozdíl od jazyka počítačů, který je vyústěním spolupráce původního "oktávového" jazyka prostoru = pro nás desítkové soustavy, používané v matematice.
Zatím jsou mé texty pro dost lidí nesrozumitelné, ale doba zraje - podobně jako dozrál jazyk počítačů, který nás dovedl k technologiím, srovnatelným s mentálními, které užívají některé vyspělejší civilizace (ale i přírodní "šamani" v různých částech světa). Doba zatím teprve spěje k prasknutí vědou vytvořené bubliny, postavené na pouze hmotné podstatě světa.

Původní "mention" jsem v podobě Informačního Bodu Prostoru (IBP) vybavil příběhem jeho vzniku - kolik IBP vyplní objem "krychlového milimetru vakua" pak není potřebnou informací, těžiště úlohy IBP je jinde, ve vysvětlování mechanizmů a produktů našeho myšlení na souvislé řadě příkladů v okolním světě.

Možnost oddělit své vědomí z těla je snad už dostatečně prokázaný fakt - a touto cestou se dnes ubírá i zkoumání možností "sil v prostoru". Jde jen o změnu propojení myšlenkových spojů mezi pojmy, které užívá věda - a těmi, které užívají ezotericky vzdělaní lidé. Vysvětlení i nástroje mám na svých stránkách, je pouze věcí času, kdy se (s většími či menšími změnami) tyto a další poznatky uplatní ve společnosti.
Sebeorganizace sil v prostoru vychází z funkce zákona akce a reakce. Jsme následkem fungování tohoto zákona. Asi to časem budu muset já nebo ti další vykládat "zvukem slov". Mnou psané texty vedou vesměs k jinému toku myšlenek čtenáře, v přímé komunikaci (diskuzi) se toto dá zachytit a opravit.
Vím, že tato slova jsou troufalá, ale není to poprvé, kdy lidstvo bude muset zahodit mnoho poznatků, ke kterým se dobralo v době, kdy byl instalován tento "roků počet". Harramein není "skokan v čase", je spojovacím článkem v procesu, kdy Nikola Tesla jeho teoretická zdůvodnění v praxi provedl už před sto lety. A Peruánští a jiní šamani dodnes dovedou to, s čím kdysi přišel Ježíš a jeho tým "apoštolů" (změny mezi materiálovou a informační podobou nějakého celku).
Zbývá připojit "vědecký odpad" (to, co věda nedovede vysvětlit) do jiné výkladové struktury, postavené na funkci "dvojprvku".
..ale nemá smysl to řešit zde, puzzle té struktury na mých stránkách obsahují jen nepatrnou kostru jiného paradigmatu. Technologie "v šuplíku" mocných nezahálejí (...Automaticky kráceno

273090

7.8.2012 7:35

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 273090

..ale nemá smysl to řešit zde, puzzle té struktury na mých stránkách obsahuje jen nepatrnou kostru jiného paradigmatu. Technologie "v šuplíku" mocných nezahálejí (Richeho mikroskop.., pozemská verze UFO.., Teslova "baterie" do auta....).
Nemohu doložit jejich používání jinak než prostým faktem, který má každá "moc" - nechat si "malou domů" pro sebe. Auta na elektřinu z USA mají zcela jiné parametry než ta "špičková" v ostatním světě, ...proč asi?

273091

7.8.2012 21:55

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 46.?.?.?

Reakce na 273091

Hej, mnohí technici sa pozerajú s nádejou do Spojených štátov. Mnoho blokovaných patentov je v ich trezoroch spolu s asi najváčším spoločenským tlakom na ich otvorenie a využitie. U.S.boli samozvancami v niekoľkých etapách vybraní ako ďalśí generátor globalizácie po vyčerpaní Británie. Benefit tohoto rozhodnutia pre miestnu populáciu by bol pravdepodobne rýchlejśie zlikvidovaný, ako podklad britského humoru, či savoir vivre.

U.S. sú dnes stále ešte asi najviac vybudovanou veľkou krajinou. Stačí lacná energia a zrušenie ich závislosti na arabských krajinách a tým z pohľadu občanov umelej nutnosti(chorej kanonenfuttermotivácie) neustálych imperiálnych vojen. Je teraz na američanoch, či sa zhostia dostupných zdrojov energie. Vo vesmíre jej vyzerá byť nekonečno, pričom dlhodobé potreby celosvetovej populácie hravo pokryje obyčajné dynamo atmosféry, prípadne ďalšie spomínanené "ataxiomatické" modely. Samozvaní sekretári sa ďalej bránia tichom a dezinformáciou.

..tak by padol aj posledný potenciálny prostriedok vydierania populu "elitami" a tie by snáď sami začali širšie zvažovať zmenu postoja. Jedinou závažnou otázkou by potom zostala schopnosť morálnej stabilizácie vývoja spoločnosti pri prakticky neobmedzných sdrojoch energie a tým obrovským technickým možnostiam ďalšej expanzie a v horśom prípade deštrukcie.

Či to je za danej situácie v záujme Vis Maior a jeho periférie, alebo zatiaľ nie?
Tu znova narážame na obecnú mieru subjektívneho chápania objektívnej reality a s ňou spojený rozvoj morálnych štandardov. Na ďalśej úrovni vnímania tvorivého podmieneného doplnkového dualizmu platí hra tejto úmery o to viac samozrejme aj v opaćnom garde, ak chápete. Bez riešenia tohoto problému bude ťaźké "otvoriť sejfy" pseudoautorských práv. Inteligentnejší samozvanci hrajú cez cielenú dlhodobú debilizáciu masy mienkodeformnými médeiami práve na túto kartu "obáv" VM(objektívnych zákonov).
..hľadanie a preverovanie info o nových dostupných zdrojoch energie by malo patriť k základným diskutovaným témam s ohľadom na zodpovednosť voči budúcnosti nás všetkých.
A ko ste hovorili, ostatné asi potom po maily, aby sme nezahltili diskusiu oblasťami, kde tu na stránke zatiaľ asi neprišlo k širšej predbežnej zhode..

273115

8.8.2012 9:33

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 273115

Udo máte pravdu, dostat z "nich" schované technologie je jedna z cest.
Osobně bych dal přednost metodě "pozitivního šoku" - jako zrcadlu ke shození tří budov "arabskými teroristy"

Představuji si to jako převzetí globálního TV vysílání některou z vyspělejších civilizací - s postupným promítáním skutečných událostí (a jejich přípravy), které mají tyto civilizace k dispozici. Technologicky by to neměl být pro ně problém - a tady by se po vydýchání nějakého toho "blackoutu" mohly aktivovat plány těch, kdo už dost dlouho vědí, že současný systém instalace NWO je v nesnázích, že vykazuje chyby v časové ose, zaviněné nejspíš překotným vývojem internetových technologií.

273138

8.8.2012 19:07

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 273138

Dobrý den, děkuji za podnětnou diskuzi a jsem potěšen, že se zde konečně vyslovilo slovo "vyspělejší (mimozemské) civilizace"!!
Ovšem s navrhovaným technickým zásahem této civilizace si nejsem moc jistý - podle všeho to vypadá, že lidstvo je na mentální úrovni 3D. 4D mají být negativní "materiální" entity, resp. bytosti. Tedy hmotné entity používající techniku a technologii a teprve civilizace 5D jsou oproštěny od zla atd. Ovšem tyto chápu už na nemateriální úrovni - pouze v rovině energetické.. Takže mohli by být tohoto schopni??
Viz možná tento článek - doporučuji i pro další zvídavé..
http://www.pentablue.net/temata/10003.html#civiliz...
pak ještě doporučuji k nahlédnutí tyto stránky, zabývající se podobným tématem - ovládnutí lidstva temnými silami..
http://leva-net.webnode.cz/chronologie/a2-vsichni-... a třeba
http://leva-net.webnode.cz/chronologie/a8-vse-od-z... [cool]

273168

9.8.2012 8:34

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 273168

anonyme, každá dimenze má souběžné dva projevy - ve hmotné i v nehmotné = informační podobě.
Vzhledem k tomu, že máme přístup pouze k té nehmotné úrovni jejich existence (vymístěním vědomí do příslušné dimenze), je sice přirozené, ale nesprávné vnímat jejich existenci pouze jako nehmotnou.

...stačí opět "selský rozum", každá věc, výrobek, cokoliv hmotného existuje také v nehmotné formě popisu, příběhu apod. A protože vědomí se pohybuje ve velmi řídkém prostředí, nedochází tak ke "tření" (ke sporům o tom, jak je to možné a jestli je to vůbec pravda...). Proto nové paradigma roste tímto způsobem, pomocí lidí a rostoucí množiny jejich shodných vjemů. Sdílením pak roste "hustota informace" - tedy i její hodnota pravdivosti.
Je to vcelku prostý postup, který všichni používáme, ale nejsme zvyklí jej chápat v nových oblastech (rozměrech, daleko přesahujících běžné chápání reality)

273184

8.8.2012 21:32

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

udo1 udo321123zavinacazetbodkask 91.?.?.?

Reakce na 273138

RT, Telesur, ..a možno z časti Sinchua?
..hej treba ich konštruktívne kriticky pozorovať a hodnotiť.
Ja(a nie len ja) som skôr za evolúciu.
Vysokofrekvenčný zvuk "r" nemusí byť vždy prospeśný.
Ako všetko, má aj on svoje pri-merané miesto pri rozvíjaní harmónie sveta.
Šoky bývajú dosť riskantné operácie a s ufónmi a vodcovskými kultovými pseudojeźišmi(newspeak: líder) by som bol opatrnejśí [smích]

273175

2.8.2012 8:51

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 272831

Kysučane, máte zřejmě čerstvější informace, první dva body fungují, ale už ve třetím také sklouzáváte do pohádek, tvůrce musel také vzniknout. A protože bez dvojice "stav/pohyb" nevznikne nic, dohodly se ty rozumnější civilizace na jiném příběhu, který jim stačí k vysvětlení, který jsem (po cca 20 letech hledání) pochopil a pouštím jej dál - protože zkrátka funguje jak v postupných krocích myšlení, tak i v procesech duchovního světa. Propojit slovník vědy se slovníkem duchovních učení, slovníkem pohádek a tím, který používá běžný člověk - to je moje práce i zábava.

Klíčem pro mě bylo najít návaznost "forem života v Mléčné dráze" ke způsobu existence "rozhodovacího procesu" ve starších galaxiích. K tomu mi pomohl další člověk. (takový, který sám po "aktivaci" dovede vytvořit repliku sebe samé - žena). jde o návaznost mezi starší hexagonální formou cyklů a naším, pětiprvkovým způsobem rozhodování (tři rozměry času/tři formáty času) + dvě možnosti volby (souhlas nesouhlas).
Podstatnou pro změnu architektury procesu bylo vytvoření PROTISMĚRU z rotace (z cyklů vývoje od jednoduchosti ke složitosti prostřednictvím "spirály vývoje"[mrknutí jedním okem].

Schema "Květu života" a "Stromu stvoření" si jednotlivé civilizace "nabírají z prostoru" v době, kdy do takové doby dozrají. Zrání funguje díky existenci času, tam bylo nutné začít, najít vztah mezi "směrem" a "rychlostí" času. Výsledkem (součtem) je pak existence pohybu, ale ve zdánlivém protisměru. Proto je POHYB tím, co označuje základnu pro jakoukoliv existenci.

Nick "tissa" mi později, vlastně nedávno ukázala, jak z "Davidovy hvězdy" lze vytvořit zrcadlové struktury z pěti prvků - a bylo vyhráno. Okruh existence, která vedla ke vzniku člověka z předchozí řady "mutací" se uzavřel do bezchybné logické řady kroků. DAR/win funguje, jen v jeho době nebylo možné princip chyby/mutace demonstrovat ve vrstvách "omezené sebeorganizace" (tam, kde míra samořiditelnosti spočívá na existenci tzv. fyzikálních sil", které jsou ale pouze jiným formátem existence člověka, kdy místo hmotného celku v chemické podobě existujeme ve formě "množiny podobných informačních celků" (a nazýváme je např. "záření gama", nebo "hadrony, gluonyapod.."[mrknutí jedním okem]

Ale to bychom se museli bavit o mnohých klišé, která se v historii (i velmi dávné) usadily v našem vnímání a myšlení. Vím, že moje pozice "vědeckého i duchovního nýmanda" je příznačná pro proces, který probíhá v současné populaci. Z pozice kostlivce, ze kterého se stala "věda o člověku a prostoru" si ti, kdo představují špičku poznání - nemohou dovolit podobná tvrzení, která mám ve svých textech.
Takhle se "kulička nabaluje jen pomocí těch, kdo projeví zájem.
A dostaneme se jen tak daleko, kam naše "vůle po životě" dosáhne.

272846

2.8.2012 1:02

RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 272811

udo 123, zkopíroval jsem si naší diskuzi, nechci tu Vladimírovi plýtvat místem, pošlu vám můj komentář mailem, doufám že ten váš mail zde funguje. (udo321123zavinacazetbodkask)

272836

26.7.2012 22:17

Maximální průběh

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

A oficiální dluh české země?
Veřejný dluh České republiky
1 654 248 424 084
,- Kč ve 22:15 26.7.2012
Podivej se za týden, člověče.
Komu to asi tak sype nejvíce?

272529

27.7.2012 18:33

RE: Maximální průběh

Esmate 90.?.?.?

Reakce na 272529

Komu to nejvic sype? Prece burzoasni sionisticke mafii. [smích]
Prave ctu "Vzpominky na Lenina" od N. Krupske a zretelne citim, jak se mi zostruje "tridni instinkt". Par dni pred tim bych to napsal jinak, ale Vopice by zase brblala, ze jsem nahnedly, tak volim rudou linii. [velký smích]

272563

8.8.2012 21:04

To je ten zásadní problém!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 272563

Všechny -ismy měli nějakou příčinu!!! A tato celosvětová "příčina" je znovu zřetelně vidět a nemusí se již prezentovat jako "třídní instinkt" a "třídní boj",protože kde jsou dnes nějaké "třídy"!
Nebo snad necháme opět "řádit" síly, které rozpoutaly světové války! Já si myslím, že se musíme adekvátně bránit!
Jenom zde uvedu hodně smutný obraz z našich luhů a hájů,jako obrázek!

273172

Příspěvků: 43

26.07. 00:35 slak  NO VZDYT MAJI FED
26.07. 00:38  No a?
26.07. 04:50 Esmate  RE: No a?
26.07. 12:10 steve  RE: No a?
26.07. 14:17  RE: No a?
27.07. 08:37  RE: No a?
26.07. 10:45 Saša  Lichva a zisk ze smrti jiných
31.07. 14:34 Slávek  RE: Lichva a zisk ze smrti jiných
26.07. 14:57 Občan Brych  „Fed vytváří biliony dolarů z ničeho a předává je bankám,“
26.07. 16:23 Sallab1  RE: „Fed vytváří biliony dolarů z ničeho a předává je bankám,“
26.07. 16:07 Sallab1  USA i svět je uměle zadlužen u židovských bank!
27.07. 04:39 p.  RE: USA i svět je uměle zadluzen ale my to nesezereme
26.07. 18:31 rem  Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
26.07. 20:39 Oracle  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
26.07. 22:15  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
27.07. 09:01  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
27.07. 13:44 janko  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
29.07. 00:07  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
29.07. 08:53 janko  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
29.07. 13:21  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
27.07. 00:11 janko  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
28.07. 17:36 udo1  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
28.07. 21:52 janko  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
30.07. 16:10 udo1  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
30.07. 21:34 janko  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
31.07. 12:26 udo1  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
01.08. 11:19 udo1  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
01.08. 11:43 udo1  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
01.08. 23:49 Kysučan  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
02.08. 08:44 janko  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
06.08. 15:08 udo1  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
07.08. 07:34 janko  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
07.08. 07:35 janko  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
07.08. 21:55 udo1  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
08.08. 09:33 janko  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
08.08. 19:07  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
09.08. 08:34 janko  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
08.08. 21:32 udo1  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
02.08. 08:51 janko  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
02.08. 01:02 janko  RE: Dluh je ten nejlepší prostředek k ...
26.07. 22:17  Maximální průběh
27.07. 18:33 Esmate  RE: Maximální průběh
08.08. 21:04  To je ten zásadní problém!!!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330

Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Michal Kesudis dostal rok vězení za schvalování atentátu na Heydricha vojáky v Afghánistánu03.09.15 17:23 Česká republika 7

Akční plán pro Stockholmský program pro 2010-2014 - Brusel má prsty v imigračním boomu03.09.15 00:21 Evropská unie 1

Brusel jede podle Barnetta-cílem je světle hnědá rasa s IQ 90 v Evropě02.09.15 22:18 Evropská unie 3

Expertka v ČT: Ekonomičtí migranti sociální systémy tak nezatěžují. Do státních rozpočtů přispívají víc, než z nich získávají02.09.15 22:05 Česká republika 1

Anonymní web láká uprchlíky do České republiky02.09.15 21:52 Česká republika 3

Fico chce půdu chránit před cizím vlastnictvím02.09.15 21:46 Slovensko 1

Rusové se chystají bojovat v Sýrii02.09.15 14:31 Sýrie 5

Vojenské cvičení Ample Strike v Česku provokuje Rusko01.09.15 22:38 Česká republika 1

Aleš Drnovský přezpíval píseň „V blbým věku“ od Xindla X do aktuální verze týkající se současné uprchlické krize01.09.15 20:40 Česká republika 4

Utečenci do Čech nechtějí a je na nich pácháno nechutné násilí01.09.15 08:44 Česká republika 5

Kamery před ukrajinským parlamentem zachytily granátometčíka31.08.15 23:48 Ukrajina 0

Saakašvili v Oděse zakázal nošení masek a kukel - bojí se, že další granát poletí na něj31.08.15 23:21 Ukrajina 1

Kanadští a američtí instruktoři vycvičí na Ukrajině nové speciální jednotky s platem 10-15.000 hřiven měsíčně31.08.15 22:56 Ukrajina 1

Ozbrojenci oděského Automajdanu vylomili vrata a vzali šturmem budovu Mezinárodní humanitární univerzity31.08.15 22:48 Ukrajina 0

Ukrajinská volební komise odebrala hlasovací právo občanům 122 obcí Donbasu, které jsou pod kontrolou Ukrajiny31.08.15 22:32 Ukrajina 0

Demonstranti před ukrajinským parlamentem hodili na policisty ostrý granát 31.08.15 22:18 Ukrajina 0

Nechceme cizí ozbrojené síly na území ČR - Sobotka navazuje na praktiky totalitního režimu!31.08.15 20:04 Česká republika 3

Kritika islámu bude trestná...31.08.15 03:33 Evropská unie 7

Nejsympatičtější byli Hitlerjugend. Soutěž vzbudila rozpaky, škola ji hájila.31.08.15 00:04 Česká republika 1

Američtí občané úspěšně zabránili policistovi zatknout malého chlapce30.08.15 20:11 USA 1

Měnové kurzy

USD
24,24 Kč
Euro
26,96 Kč
Libra
36,98 Kč
Kanadský dolar
18,36 Kč
Australský dolar
17,00 Kč
Švýcarský frank
24,94 Kč
100 japonských jenů
20,18 Kč
Čínský juan
3,81 Kč
Polský zloty
6,40 Kč
100 maď. forintů
8,64 Kč
Ukrajinská hřivna
1,10 Kč
100 rublů
36,11 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 219,02 Kč
1 unce stříbra
356,59 Kč
Bitcoin
5 489,56 Kč

Poslední aktualizace: 4.9.2015 00:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 756