Diskuze k článku

Bylo by těžké vyrobit nákazu virtuálně?

Příspěvků 41

13.6.2011 0:21

Zajimavá úvaha

Alexus 77.?.?.?

Co se týká USA, zde se o E.coli mluví v souvislosti s GMO potravinami od Monsanta.
zdroj:
http://dokumentarni.tv/zdravi/potraviny-a-s-food-inc

Ve filmu je i rozhovor s paní-obětí, které to zabilo dítě.Tudíž v USA je to o tom,že GMO potraviny a vir E-coli spolu souvisí. JSou tam krásně ukázány všechny indicie.

Nedělám si iluze, že by to v Evropě bylo jinak.JE to jasná snaha GMO výrobců zničit důvěru v to poslední co nám zbylo....zdravé přírodní jídlo bez úprav chemií apod.Jakýmikoli prostředky, jim je jedno,že umřou lidé, hlavně, že na tom vydělají [pláč]

245892

13.6.2011 7:20

Historie nas uci o bakteriologicke valce, jez ma dlouhy seznam pouziti.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

V dobe tak zvane "Studene valky", jedna strana proti druhe vyrabela bakteriologicke zbrane a zaroven propagandu obvinovani o nedodrzeni mezinarodnich smluv, jez stejne maji cenu papiru.V USA je to na 70 000 vedcu jez maji povoleni pracovat v oboru bakteriologie, rovnez mnohe university,primo anebo neprimo pracuji v tomto oboru a uz podvakrate byl akcident takoveho razu,ze museli cele stredisko evakuovat,kdyz student se nechtene nakazil a bkterii velmi smrtonosneho zamereni se takto dostla ven.Rovnezstudenti z uSA a jinde ,podnikli "vylet" na Spilberske ostrovy,kde jsou pohrbeni v ledu hornici ,jez umreli na spanelskou chripku ,jez zabila v dobe prvni svetove valky na vic ejak 60 milionu lidi a radila ve vsech statech sveta,na mnohych mistech zmizely cele vesnice -mesta.V Australii radila mezi zlatokopy a to takovym tempem,ze nestacili pohrbivat mrtve.Takze z rivality "zapad & vychod"se muzeme neco dozvedet ze sveta ,ktery je pro ctenare TABU!
The bacteria used for the anthrax attacks in the US is either the strain the US itself used to make anthrax weapons in the 1960s, or close to it. It is not a strain that Iraq, or the former Soviet Union, mass-produced for weapons. Churchill chtel letadly rozprasit antrax,co by,prvnim velkym pouzitim antraxu proti rebelum v Iraku, v druhe svetove valce ,chtel antrax pouzit proti Nemecku.
Na zabijeni v sirokem meritku se vynalezl AIDS ,jez ma na "svedomi" 30 milionu lidi a kazdym dnem se nakazi dalsich 7.000 lidi za jediny den.
You cite the bogus Brzezinski report as a "compelling" document that proves the U.S. Government has an "intentional" policy to kill blacks. The charge that AIDS is a plot against blacks also continues to inflame race relations in the U.S. Louis Farrakhan's newspaper, The Final Call, quotes you as saying AIDS is a "genocidal plot" against blacks (12-15-1999). The paper's on-line version carries a link to your Web site. Is this your official position? Do you collaborate with the Nation of Islam?
V Americe se omluvil Obama za americkou vladu obetem programu,kde se pouzil syfilis proti cernym obcanum, v ramci "povinneho" ockovani.
You cite the bogus Brzezinski report as a "compelling" document that proves the U.S. Government has an "intentional" policy to kill blacks. The charge that AIDS is a plot against blacks also continues to inflame race relations in the U.S. Louis Farrakhan's newspaper, The Final Call, quotes you as saying AIDS is a "genocidal plot" against blacks (12-15-1999). The paper's on-line version carries a link to your Web site. Is this your official position? Do you collaborate with the Nation of Islam?
V dnesni dobe se uvazuje dal,presne receno,pole vyzkumniku jde ve vyskumu programu,tak zvane geneticke zbrane,na ktere uz roky usilovne pracuje Israel, aby se zbavil vseho nezidovskeho, mimochodem stat Israel s jeho Stern gun pouzil bakterii tyfusu a jinych bakterii k otraveni arabskych studni.
Nakonec, mnohe hrichy proti mocnym se nikdy neodpusti."Farrakhan is a close associate of anti-American terrorist leader Moammar Gadhafi ...Automaticky kráceno

245896

13.6.2011 12:06

RE: Historie nas uci o bakteriologicke valce, jez ma dlouhy seznam pouziti.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 245896

of Libya. Gadhafi (Kadafi) has recently been resurrecting the charge that the U.S. (in this case the CIA) manufactured the AIDS virus. Here is one such story about his accusations:Kadafi Accuses CIA of Spreading Aids Virus Panafrican News Agency (Dakar) April 28, 2001 Abuja, Nigeria"
Takze, CIA a "Washingtonska vlada" ma dodnes nevyrovnane ucty s Kadafim, ktery se provinil i reci ve francouskem Le Monde,kdyz zidum nabidnul svobodny navrat do Libye se vsemi pravy obcanu v roce 1973 a pozdeji na mezinarodni symposiu v Tripli v roce 1976,od tech dob svetovy tisk jenom psal o novem Hitlerovi.Samozrejme najdeme i"bulletin of the Atomic Scientist"unor 1977 kritiku z byvale SSSR, od vedcu, jako Michael Milstein,general na odpocinku a Lev Semejko, sovetsti mirovy vedci",ovsem"co vsechno spatneho je v USA.
Dalsi veci k uvazeni je to,ze si Brusel udelal zakon proti leceni bylinkama a tim zaroven zrusil prirodni doktory,bylinkare a obchod s bylinkama ve prospech velkych farmatickych gigantu,jez ,tak dostavaji monopolni pravo na zdravi cloveka, jez ,timto nem a moznost jakehokoliv vyberu,tim i kontrola obyvatelstav pres prumyslove monopoly.Farmy, jez nepouzivaji umela hnojiva a jine,jsou jiste trnem v oku techto nadnarodnich monopolu ,jez se zacinaji chovat nelidsky a agresivne.Pripomenme si zakaz pouzivani bylinek v prirodnim lekarstvi, jez evropska unie-Brusel prosadil pred nekolika tydny.Opetne se timto zakazem nahralo do rukou velkych nadnarodnich koncernu,jez takto dostanou plnou kontrolu nad lidmi-jejich zdravi.Stale se tocime kolem jedne a te same veci, ze na tomto svete se jen mysli , jak ziskat plnou moc a znicit vsechny pro Elitu "nepotrebne".Professor Eric Pianka na Americke universite o tom dokonce prednasi studentum, kde vybrani, aby prezili budou ti 144.000,jak se predpovida.
Genetic engineering and biological weapons
by J van Aken - 2003 - US Army War College (1996) Summary Report on 'Biotechnology Workshop 2020', 29 and 30 ... The controversy over genetically engineered biological weapons. ...
www.ncbi.nlm.nih.gov
Israel is Developing 'Ethnic Bomb' for Growing Biological Weapons ...
In developing this "ethno-bomb," the British paper went on, Israeli ... however, succeeded in pinpointing a particular characteristic in the genetic profile ...
www.ihr.org/jhr/v17/v17n6p24_Weber.html
Po pravde receno,doma v kuchyni,namnozite bakterie ,ktere vyhubi cele lidstvo-to je skutecnost dnesniho sveta.
openyourmind.freesmfhosting.com/index.php?topic=10.0
Professor wants doomsday, human depopulation

245904

15.6.2011 21:09

RE: Historie nas uci o bakteriologicke valce, jez ma dlouhy seznam pouziti.

Jollyjoker 87.?.?.?

Reakce na 245896

Ono je to s tou španielskou chripkou tiež veľmi zaujimave, prisla po prvej svetovej vojne, pravdepodobne IM nevyhovovali pocty mrtvych, tak vypustili virus tzv. spanielskej chripky aby tuto matematicku banalitu napravili a hned svet vyzeral krajsie. Zaujimave je, ze ako sa virus objavil, tak rychlo zmizol, pricom mortalita bola skutocne nevidana.
Ale to nie je jediny bakteriologicky pokus na ludstve v globale. Podobny sa udial este v stredoveku, ked mor kosil tiez cele mesta a ako ze sa ako siril? Kto asi aj v tej dobe tak culo obchodoval (uz aj vtedy ako sa zda so smrtou?) a preco ako sa objavil, tak aj zmizol a nezanechal nijaky geneticky otlacok? Takze ONI to uz maju odskusane a teraz iba preveruju system na mozne tretie hromadne pouzitie(rozumej kynozenie).

246119

13.6.2011 9:19

Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

MoUdrostrak 88.?.?.?

Nákazou, proti které byli EUropští Predátoři do jisté míry immunní, vyhladili původní obyvatele území JůYsEj, takže v krvi to "jakou úspěšnou methodu" mají/máme. Určitě by to nebyl problém (humanitárně-morální, technologický, logistický...- jen další Inside promediální Job, Račak, Tonkinský záliv, ZHN, 9/11...).

Ale proč ZROVINKA Německo? Zkusme si zodpovědět i tuto část...!

I autocensurní a velepravicující žurnalisté připouští, že útok žida Šarkéciho a sionisty PM-UK Villiho Hague http://www.thejc.com/news/uk-news/hague-tells-frie... na Libyi je v prvé řadě (kromě obligátního vykradení surovin a přírodního bohatství) i attack proti Čínské lidové republice, která si stále více svoji rozvojovou angažovaností "spřáteluje" Afriku - i hrdého Plukovníka Khaddhaffího.

Německo se v této židovsko-sionistické humanitárně-bombardovací zteči proti Plukovníku drží v povzdálí. Je známo, že Německo (a jeho zlý sociální stát - společně i se zlou přerozdělující Skandinávií) jsou jedinými prosperujícími a technologicky rovnoprávnými přirozenými obchodními partnery Číně. Té zlé Číně, u které je jinak zadlužený CELÝ SVĚT až po uši.

Jedině Německo nemá důvod v Číně tedy vidět "nepřítele", ale sílícího obchodního partnera. Proto průmyslové a vědecké kruhy jsou v nátlaku na Angelu Merkel (prozatím) úspěšnější, nežli zbrojní nebo prosionistická a probanksterská německá pátá kolona a lobby.

V ZROVINKA v tu chvíli se "objeví zlá bakterie", která se rychle množí, oběti přibývají skoro exponencionálně - a ZROVINKA před návštěvou Angely Merkel u Obamy ve Washingtonu - jako když utne, vypaří se bakterie, "důkazy" o ní a skončí i oběti:

“Concerning the situation in the US, I think each and every one has to deal with his or her own problems,” said Merkel. “We in Europe have our hands full already with what we need to do, and I'm absolutely convinced that as we showed our responsibility, so will the United States of America.” http://rt.com/news/obama-merkel-washington-meeting...

Vložený obrázek

Možná se Anglela Merkel cítila, jako kdysi JUDr. Hácha v Berlíně nebo Dubček v Moskvě.

Zbývá jen dodat, že Angele Merkel, jako ostřílené bývalé východoněmecké KomsoMolské Sekretärin für Agitation und Propaganda a dceři pastora(sic!) není cizí i Česku bytostně zakořeněné:

U H Á D N O U T - V Y H O V Ě T - P Ř E Ž Í T ! [mrknutí jedním okem]

245898

13.6.2011 11:03

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

HHBB 46.?.?.?

Reakce na 245898

Jestli jste to někde možná nepřekombinoval.
Německo je dobrý prostor pro „utváření evropského mínění“. Takové nákazy se dá „využít“ mnoha způsoby. Stačí to jen patřičně medializovat, ať nákaza byla taková nebo jiná, nebo jestli vůbec byla (ale nějaké nákazy jsou neustále).
Zažil jsem likvidaci menšího podniku díky „nákaze“. Konkurence se rozhodne zakročit a najednou se začne ve vašich výrobcích nacházet něco strašného. Inspektoři pak následně podnik doroka a do dne nějak pohřbí ve „veřejném zájmu“ (dokonale hygienické zařízení prostě neexistuje).
Tady v tom případě může být na tapetě normální zemědělec, kontra zemědělský průmysl. Německo je pro takové kauzy výhodný prostor díky svému důvěřivému obyvatelstvu. Osvědčuje se i v tažení proti jádru.

Jinak tam máte zase nepřesnosti.
- Sarkozy je katolík, jestli je žid, tak v katolických službách.
- Sionisté nejsou totéž co židé a nemusí mít totožné zájmy.
- Izraelci nemají pražádný zájem na pádu plukovníka, opak je daleko pravděpodobnější.
- Západ bude mít rád Čínu bez rozdílu do té doby, dokud ve svých produkčních zařízeních vytíží co nejdéle a co nejvíce těch, kterým se říká Číňané.
- Proč by mělo Západ trápit zrovna nějaké zadlužení u Číny, naopak, trápí to Čínu, protože když to přestane Západ dělat, bude muset pro svou populaci vymyslet jiný, jistě opět „zábavný“ program.
- Německo si může dovolit být sociální a levicovat, protože přes jeho banky teče podstatná porce světových pseudofinancí (tedy i těch našich).

Jinak vás moc zdravím a děkuji za příspěvek a obrázek - konečně vím, jak vypadá eurosvazačka Merkelová. [mrknutí jedním okem]

245902

13.6.2011 14:33

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

MoUdrostrak 88.?.?.?

Reakce na 245902

S panem Editorem na nějakých 80-90% souhlasím ve všem. A pak jsou věci, kde se neshodnu. A to samé je to s jeho nynějším příspěvkem:

-"Umělá" bakterie = ok
-Vyzkoušení na publiku od Š/Čiřitelů "dýmů-krásy" = ok
-Načasování "zbůhdarma" = NE
-Je Německo cílem "náhodou" = NE

Stejné to bylo s pádem Berlínské zdi: Západ/přeplácaný trh se hroutil v té době sám do sebe. Takže raději "zafinancoval" Plyše, aby si agónii (která ho stejně teď dostihla) prodloužil. A na čas ještě na uvolněných trzích "sklízel pravicující plody".
A stejné je to i s "barevnými revolucemi" a š/čířením "dýmů-krásy" - někam se s nimi spěchá, jinde se pravicující držení MoUdrými Teamy (eSSkadrami smrti) diktátoři hýčkají do posledního dechu.

a dále

-Šarkéci (Nástup Sarkozyho do prezidentského křesla byl vítězstvím Izraele a „židovské lobby". Takto se vyjádřil před návštěvou Nicolase Sarkozyho alžírský ministr. Postaral se tím o pozdvižení ve Francii a vysloužil si obvinění z antisemitismu http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/alzir...
-Čína drží Západ pod krkem, protože drží úpisy na západní státní dluh. S popřením těchto dluhů ztrácí Západ naprosto tvář. Takže musí Západ pracovat pro Čínu, aby si za jeho dluhy mohla skupovat zbytek zeměkoule - včetně Afriky. Nic není pro Asijce horšího, nežli ztráta tváře. Pokud Západ tvář ztratí, ztratí nadobro CELOU ASII.

Vložený obrázek

-Přes Německo nejenže tečou finance, ale Německo zaměstnává svoje Němce a gastarbeitry PRODUKCÍ. A neměcká produkce, včetně např. ŠKODA AUTO, je dnes na ucpaním trhu jedna z mála poptávaných. A jediná, před kterou se Čína sklání a po níž touží. Vše ostatní si umí vyrobit sama!

Takže pokud měla artistic bacteria něčemu posloužit, bylo to v načasování v Německu jako na zavolanou (nejen kvůli zdržení se Německa hlasování v Radě Bezpečnosti UN)...

245906

13.6.2011 14:39

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 245906

Vy si zřejmě s tím extenzivním množstvím nesmyslných obrázků pokoj nedáte, že? Tak víte co? Do konce měsíce jste vyloučen. Předplatné vám prodloužím o stejný počet dnů.

245907

14.6.2011 0:12

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

Peptalkin jebemnato (zavináč) mail (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 245907

Zablokovanie toho pana bol KROK VEDLA. Ak Vam vadia obrazky v diskusii a ich pocet, tak stanovte limit. A ci je obrazok nezmyselny? To je vec nazoru, ci uhlu pohladu. Alebo sa budeme riadit nejakou vopred nalinkovanou pravdou? Este raz opakujem: Moj nazor je, ze BAN pre Moudrostaka je CHYBA.

Vložený obrázek

245940

15.6.2011 3:44

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

steve 97.?.?.?

Reakce na 245940

Pane Peptakinejebemnato, - take si myslim, ze Moudroslovakuv BAN je "technicke nedorozumeni". Verim, ze dojde k dorozumeni a Moudroslovak se nam odbanuje i s obrazky .., ja rad od Lady a "kozate" ... Ja uz Moudroslovakovi v jeho slohu prisel na chut a ted mi ho zabanujou ..
.. aj ja na to Bohajeho jebem - a ked ma naseru - aj ten plot jim podpalim ...

246054

14.6.2011 2:10

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

orels 217.?.?.?

Reakce na 245907

Take mi vadi BAN Moudrostrakovi. Pochopil bych to, kdyby nekoho napadal, osocoval a nediskutoval = pouze provokoval. Ovsem ted se do diskuse nezapoji vice jak 14 dni. Take to nevidim jako stastne reseni vkladani premiry obrazku..

245946

14.6.2011 21:50

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 245907

Odblokujte Moudrostraka.

246023

15.6.2011 0:33

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

radšej anonym 213.?.?.?

Reakce na 245907

uvažoval som, že keď doštudujem, predplatím si prístup na zvedavca, lebo politická nekorektnosť je môjmu srdcu blízka. politicky nekorektných webov je veľa a mnohé sú aj zadarmo, ale všetky čo som zatiaľ čítal, boli názorovo predpojaté (zväčša nacionalisticky alebo rovno neonacisticky). zvedavec sa mi javil ako akýsi ostrovček slobody v mori politicky nekorektných internetových médií, za ktorý sa oplatí priplatiť..

avšak najprv vyhrážky a napokon zablokovanie užívateľa MoUdrostraka, ktorý píše slušne (hoci strašne divne a pre mňa často nezrozumiteľne) a dokonca za prístup na server PLATÍ, mi však značne kazí dojem z nestrannosti editora a núti ma prehodnocovať ochotu niekedy v budúcnosti na chod jeho servera prispievať.. ak teraz zablokoval MoUdrostraka za divnú lexiku a off-topic obrázky, nezablokuje v budúcnosti aj mňa za to, že nepíšem na začiatkoch viet veľké písmená alebo nejaký iný podivný dôvod, keď zistí, že nezdieľam všetky jeho názory?

246043

15.6.2011 1:35

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 246043

>a núti ma prehodnocovať ochotu niekedy v budúcnosti na chod jeho
>servera prispievať..

Ne, toho se nebojím. Vy byste si nepředplatil tak jako tak. [smích]

246049

15.6.2011 14:27

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 246049

A dobře udělá.

246081

16.6.2011 5:26

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

quasianonym 94.?.?.?

Reakce na 246049

To ví jen Pán Bůh a svatý Václav. Vladimíre, před začátkem roku 2010 jsem poslal Zvědavcovi 2010 Kč, takže jsem si vlastně předplatil do konce letoška, a ani jsem se dosud nezaregistroval. Převeďte prosím zbytek mého předplatného bratovi študentovi, pokud o to bude stát a zaregistruje se. Za MoUUroSStrAAka se též přimlouvám, a jeho prosím, aby omezil textové hříčky (JuYseJ a dýmu krásy jsem nepochopil vůbec, jak jsou složité nebo já jednoduchý).

246142

16.6.2011 19:01

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 246049

mali ste možnosť zareagovať 4 spôsobmi:
1) nezverejniť môj príspevok,
2) zverejniť môj príspevok a nevyjadriť sa k nemu,
3) zverejniť môj príspevok a pripojiť k nemu argument, prečo bolo vykázanie moudroSStraka nevyhnutné a prečo sa mi stále oplatí za zvedavca začať platiť,
4) zverejniť môj príspevok a zareagovať spupnou poznámkou typu "o vaše peniaze aj tak nestojím".

myslím, že svojou reakciou ste dokázali akurát svoju nadutosť a pohŕdanie čitateľmi, čo ma mrzí, lebo som mal o vás vyššiu mienku

246205

15.6.2011 0:37

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

radšej anonym 213.?.?.?

Reakce na 245907

lol, po odoslaní príspevku som sa dozvedel, že "Chcete-li přispívat neomezeně a bez cenzury, musíte mít předplatné." ale ako vidíme na príklade MoUdrostraka, niekedy môže človek aj platiť predplatné a cenzúra si ho aj tak nájde..

(nečakám, že tento príspevok prejde cenzúrou, píšem ho len preto, lebo ma tá veta v úvodzovkách pobavila)

246044

15.6.2011 10:22

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

HHBB 46.?.?.?

Reakce na 246044

Celkem chápu editorův problém, i proč moudroustraku chce mazat. Když začneme na své příspěvky upozorňovat křiklavými obrázky, bude to tu bulvár. Ale příznivec mazání nejsem, je to, jako by mi z diskuze odešel diskutér na záchod... a tam usnul…
Financování bych sem zrovna nepletl. To je zapeklitá věc. Web zabere čas a je třeba se nějak živit. Jenže živení se je vysoce korektní záležitost, zvlášť, pokud je spojeno s financemi – je to jako mor. Takže pár štědrých předplatitelů si je teoreticky schopno tento prostor doslova koupit a učinit ho poplatný době, tedy korektní vůči penězům. Z tohoto pohledu editor může zůstat nekorektní pouze jako nadšenec amatér, a proto i případné mazání předplatitelů je v souladu s nekorektností. [mrknutí jedním okem]

246069

15.6.2011 13:21

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 246069

Kdysi jsem tady zvažoval, co může Zvědavce odrovnat a jestli si dobře pamatuju, tak jako hlavní důvod uvedl zásah z venku (skrze lokaje těch, kterým leží v kosher žaludcích zdejší články a nezávislé diskuze s jejich tahem na siobranku, kterou svými těly a dušemi brání) a nebo necitlivé zásahy editora, který si postupně odežene kvalitní diskutéry a zejména sympatizanty, kteří jeho webzin nejen morálně, ale co se počítá, i finančně podporují.

A v případě MoUdrostraka tady máme 2V1...[smích] Nejen, že MoUdrostrak sděluje kromě jiných i zajímavé informace a fakta, která nachytávají siomafie při pokrytectví (i když ne každý dokáže jeho osobitý styl a SS humor vstřebat [smích]), ale navíc editora nesobecky podporuje.


Co tedy vadí editorovi tak, že takto hodnotného člena zvědavčí rodiny začíná banovat? Jsou důvodem nevole odkazy na obrázky, které mohou např. zvyšovat iPodům a mobilům stahovaná data a rychlost načítání? Źe by? Není to ale (jak už to zde bylo někým vysvětleno) náhodou problém uživatelů, kteří mohou použít nastavení, které jim datový tok ošetří?

Nebo vadí něco jiného, jen se to naplno neřekne a jako důvod se označí extensivnost a nesmyslnost? Já vím, editor je také jen člověk, se svými emocemi a kladnými nebo zápornými sympatiemi, ale pokud platí PRAVIDLA, tak registrovaný pisatel si může psát bez cenzury do příspěvků nesmyslnosti (pokud nikoho nenapadá) jaké chce a navíc je věcí názoru, co je nebo není nesmyslný nebo křiklavý BULVÁR a z toho pohledu konkrétně MoUdrostrak pravidla neporušuje.


Je na editorovi, jak si svůj webzin vede, ale jestliže cenzuru, která staví nahlavu vnitřní pravidla webzinu, začne PODPOROVAT i diskuzní soupeř, přítel a kamarád HHBB (mimochodem propagátor teze, že Pravda není pro všechny - nýbrž jen pro vyvolené), který uvádí, že editorův problém chápe, podotýká že je proti mazání a jedním dechem naznačuje, že, cituji: "nekorektní mazání příspěvků předplatitelů" je vlastně součást nekorektnosti a v pořádků, tak to začíná být pro mne opravdu zajímavé...

Pokusme se být spravedliví na příkladu. Pokud je v hledáčku KC, tak ta se smí na Zvědavci, i formou extenzivních obrázků, velmi tvrdě krizitovat (vzpomeňme, kolik a jak velkých obrázků sem svého času, bez jakýchkoli výtek ze strany "vedení", postoval soukmenovec hábečka a odhalovatel katolických řádů a tajných lóží Méda Béda), ale pokud snímky začnou názorně poukazovat na skutky siomafií a jejich lokajů, náhle to začíná být problém... Z mého pohledu zde docházi k určité zvláštní dysbalanci, a Peace všem,

jansmith[smích]

246073

15.6.2011 15:28

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

HHBB 46.?.?.?

Reakce na 246073

To s tím nic nemá co dělat. Kdybys mě na mém webu vytrvale sral z důvodu třeba fialového, tak tě vymajznu taky, i kdybys v tom viděl spiknutí veškerého pravicujícího cenzurujícího židovSStva proti lidstvu a janSSmith1984.
Na druhou stranu... pošleš-li mi na příspěvcích 50litrů/měs., je velká šance, že to mou nekorektnost ukonejší a své příspěky budeš moci nadále šířit třeba stylem copy/paste.

246085

15.6.2011 15:53

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 246073

>ale pokud snímky začnou názorně poukazovat na skutky
>siomafií a jejich lokajů, náhle to začíná být problém...

Jj. je to tak. Třeba obrázek Merkelové a obrázek jakýchsi pomalovaných dětí v této větvi, které vedly k dočasnému vyloučení autora, jasně poukazují na siomafii a jejich lokaje. Jsem rád, že mě konečně někdo odhalil.[velký smích]

Tak ještě jednou. M. byl dočasně vyloučen, protože přes trojí varování zde opakovaně postoval enormní množství nic neříkajících a matoucích snímků, tříštících diskuzi.

Je pravda, že jeden obrázek může být víc než tisíc slov, ale ono nic se nemá přehánět. Zvedněte ruku, kdo si myslí, že sdělení obsažené v příspěvku s fotkou pomalovaných dětí by bylo bez obrázku neúplné.

246089

15.6.2011 17:07

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 246089

>Zvedněte ruku, kdo si myslí, že sdělení obsažené v příspěvku s fotkou pomalovaných dětí by bylo bez obrázku neúplné.
---
Zatím se žádná ruka nezvedla, tak si dovolím přihodit si polínko na ohýnek názorů editora. Nic neříkající obrázky vytváří ze Zědavce bulvár a nemusím snad ani připomínat, že mnohé obrázky se tady objevily i vícekrát. Navíc, editor je musel zmenšovat, když to MoUdrástraka nedokáže a nebo nerespektuje vhodnou velikostní formu, aby se stránka neroztáhla.

Jansmith poukázal na vydatnou zásobu fotografií MédiBédi, ale u Médi to bylo k věci a nadmíru poučné. Nemám nic proti poučným příspěvkům MoUdréstraky, ale opakovaný vtip přestává být vtipem a jak píše editor - nic se nemá přehánět.

246096

15.6.2011 17:26

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

Rejpal 184.?.?.?

Reakce na 246096

Takhle to tady delal Trodas [zmaten]
Proc jen nedat na stranky odkaz [mrknutí jedním okem] To stranky tak "nezamori".

246098

15.6.2011 21:04

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 246089

To je pravda, všeho s mirdou. Tedy pardón, chtěl sem říct s mírou, milý pane editore..[smích][smích][smích]


Jenže opakuji, pokud se nemýlím, tak M. žádné interní pravidlo NEPORUŠIL a svým předplatným měl právo vkládat své (jak bylo označeno bulvární, pro mne nikoli) obrázky klidně opakovaně. A pokud jde o jejich (možná kontroverzní) obsah, tak vše je věcí názoru, a to zvláště v kontextu poznámky z jednoho starého příspěvku, kde v jiné souvislosti poukazuji na to, jak může serioznost proklamující webzin na své čelní stránce bez uzardění zobrazovat erotické až perverzní snímky (viz. ten inkriminovaný penis v rohlíku, aj.) a tvářit se, že není Bulvár.

A pokud se bavíme o pí.Merkelové, tak nepatří právě ona do skupiny vyvolených lokajů pokryteckého Systému, který je zde denně na tapetě? Zvláště, když v pozadí MoUdrostrakovy fotografie o několik příspěvků výše nejsou nějaké pomalované děti, ale modrý hexagram na vlajce jednoho nejmenovaného státu, o jehož historii (a co vedlo k jeho vzniku) se tak nějak nesmí nahlas pochybovat?

Pro úplnost je dobré zdůraznit, že mafie a pokrytci, kteří jeho protlačení po WW2 iniciovaly jsou prolezlé jako parazit v celém kolabujícím planetárním Systému, mají svoje lidi ve vládách svět.mocností, korporací a svět.finančních organizací, tragická politika středního východu je jejich dílem (nezapomínejme na různé kosher false flag operations) a raději toho nechám a jen dokončím, že nehledě na FAKTA se v příspěvcích některých zdejších nejmenovaných přátel a kamarádů objevuje názor, že jsou pouhými bílými koni katolické církve. No není to, společně s tvrzením, že Pravda není pro všechny - ale jen pro vyvolené, všechno jedna velká legrace?!?! [smích]

Legrace ale končí, když přijmeme skutečnost, že za Bulvár mohou být označeny MoUdrostrakovy obrázky, stejně jako zastánce a bigotní obhájce katolické církve může označí za zavádějící Bulvár snímky Médi Bédi (mimochodem, také velmi časté a extenzivní) a navíc, když si uvědomíme, že kde jinde by měl být NADHLED a tolerance k názorům jiných doma (pokud neporušují stanovená pravidla), než zde na Zvědavci.


Rozloučení: Dobrá, policie děkuje, zapomeňme..[smích] a pojďme sklopit svá kopí (vždyť i penis v rohlíku byl nakonec rozumně odstraněn) a za sebe doufám, že M. zůstane nad věcí a pokud "velení" svůj BAN velkoryse nestáhne, tak že se sem (ze záchodu, jak mile poznamenal přítel sofista a kamarád HHBB) příští měsíc s úsměvem a svými SS něžnostmi zase vrátí.

A Peace se všemi,

jansmith[smích]

246118

15.6.2011 21:53

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

Kysučan 89.?.?.?

Reakce na 246118

Zdravím jansmith,

vždy se mi velice líbí, když levicujúci tatíci háji své bratri...
Dúfam, že som to napísal dobre po česky, ak nie, tak sa ospravedlňujem.
Ja chápem, že aj Zvédavec je bojisko ideológii...Veď, vždy ide o to kto z koho...
O to viac si vážim obyčajných pisálkov (prosím mnohých, ktorí tu prispievate ad hoc , chápte to ako recesiu), ako som aj ja, ktorí sem tam , keď majú voľnú chvíľku niečo vypotia,v dobrej viere, že pomôžu zmeniť tento ošklivý svet... [smích]
Stále si myslím, že sa postupnými krokmi dopracujeme k riešeniu...Zatiaľ som ho nikde (v nijakých príspevkoch) explicitne nevidel vyjadrené!
Čo nie je dnes, môže byť aj zajtra...Aj v krajine, kde nám kedysi tvrdili, že zajtra znamená už včera...
Tzn., v dnešnej dobe, že včera už zjedli to čo mali na zajtra...
Ako napr. také Grécko alebo Portugalsko...a za krátku chvíľu prídeme aj my na rad...teda ČR a SR...
Plány ELÍT nezhatí žádna kočka mourovatá...Aj keď sa tie rozmanité politické ksichty tvária Moudrostrakovo...ako napr. p. Nečas alebo Ivetka Radic...
Všetko je to len lož a pretvárka, pred čím nás varoval démonkratik Václav Havel...
Myslím si, že si zaslúži hlboké uznanie od širokej židovskej obce, ako dokázal zmagoriť takmer 15 mil. ovčanov v prospech demokratickej spoločnosti, ktorú radi máme a nikdy neurobíme ani krok späť... [smích]

246124

15.6.2011 23:13

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 246118

>a navíc, když si uvědomíme, že kde jinde by měl být NADHLED a tolerance k názorům jiných doma (pokud neporušují stanovená pravidla), než zde na Zvědavci.
---
Jendo a o tohle právě jde. Nejen tolerance, ale i respekt k názorům jiných. Editor předem upozornil MoUdroustraku na omezení ukládání nic neříkajících obrázků a co udělala MoUdrástraka? Tsunami obrázků pokračuje. Na další upozornění napíše připomínku, že si to může dovolit, vždyť má předplatné. Tohle asi bude ten důvod dočasného zaracha?

Souhlasím s tebou, že rohlíky ve tvaru penisu nebyla zrovna vhodná ilustrace na hlavní stránce Zvědavce, ale to nemá nic společného s touto záležitostí. Pro někoho to byl vtip, pro druhého bulvár, ale nikdo ti ty rohlíky do diskuzí nestrkal. Budiž tohle poučením pro nás pro všechny a respektujme pozitivní kritiku druhých. Jedině takhle se dopracujeme k dokonalejším jedincům lidské společnosti. [velký smích]

246133

16.6.2011 1:26

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 246133

Děkuji, tak nějak jsem to myslel. Nemám nic proti obrázkům v diskuzi, naopak (všimněte si, jak vhodně například vkládá obrázky pan Nohejl, tam to skutečně doplňuje obsah), ani proti Moudroustakovi. Ale když na opakované varování o umírnění háže hnětku, vzkazuje tím mi i ostatním, že o tom, co je vhodné tady publikovat, rozhoduje on. A to nemohu tak nechat už jen proto, že za obsah jsem formálně i právně odpovědný já. Byl to výchovný pohlavek, Moudroustakovi jeho ztracený předplacený čas nahradím. Pokud někoho varuji, tak to myslím vážně.

246137

16.6.2011 1:54

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 246137

[mrknutí jedním okem]
Měl bych toho více ke komentáři, ale jsme s tím tady O.T, ať nedostaneme po ušiskách. [velký smích]
P.S. Pro MoUdroustraku. Nic ve zlém, názorově se shodujeme a tvoje přispěvky jsou poučné, ale forma podání zahlcuje kvalitu myšlenky. Já už jsem ty neuSStále SStejné pravicující tatíky se SStejnými obrázky přeSSkakoval a to je škoda. Snad si rozumíme?

246139

16.6.2011 11:12

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 246139

Díky Mirdo, to co jsi napsal mi připomnělo nedávný příspěvek Lin, který měl také snahu horké hlavy spíše sjednocovat, než vzhledem ke kvalitnímu "Potenciálu" mnohých diskutujících na Zvědavci tento ke škodě probouzejících se lidí dobré vůle dělit nebo tříštit.

Nechť Perun naplní naše rohy medovinou a Peace se všemi,

jansmith[smích]

246161

16.6.2011 14:43

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 246161

Medovinu mám rád...ta usmiřuje i ty neusmiřitelné duše. [mrknutí jedním okem]

246173

29.6.2011 6:59

RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 246139

Chybí mi zde již delší dobu MoUdrostakova moUdra. Mám však obavu, že se nám již nevrátí.
Neznám jej oSSobně, ale je to zřejmě světoběžník, který se dokáže o sebe postarat.
Nevěřím však, že je typem člověka, který by každou hodinu šlehal okem po kalendáři, kdy mu ban na Zvědavci skončí.
Ačkoliv je horlivým přispěvatelem, nemyslím si, že je na Zvědavci závislý (já osobně jsem, přiznávám) a najde si spíše jiný způsob své prezentace. Rád bych se ovšem mýlil.

246971

13.6.2011 18:02

odpověď: nebylo

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

pro zkušeného mikrobiologa není problém sestavit cokoli. A na 100% to příjde, třeba už zítra. Už jsem tu psal o skupině virů Felicitas.

245912

13.6.2011 19:19

RE: odpověď: nebylo

Atoodark 89.?.?.?

Reakce na 245912

Zdravím Vás. Mohl by jste prosím poslat odkaz na nějaké info o tom viru? Bohužel toho moc nenacházím. Děkuji mnohokrát.

245920

14.6.2011 9:23

RE: odpověď: nebylo

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 46.?.?.?

Reakce na 245942

Pán měl zřejmě na mysli onu Vámi zmiňovanou skupinu virů Felicitas - také jsem toho moc nenagooglila.

245958

14.6.2011 0:45

RE: odpověď: nebylo

Peptalkin jebemnato (zavináč) mail (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 245920

Zdravicko... Na jednom nemenovanom fore mam uz cca 2 roky nick, ktory je presnym pomenovovanim tejto bakterie...cize Escherichia.Bez pridomku "coli"

Najskor je vhodne si ozrejmit., ze virus nie je bakteria. Virusove ochorenia sa liecia antivirotikami a choroby s bakterialnymi bazami(infekcie) sa liecia antibiotikami. To je skutocne velmi dolezity zaklad, pretoze v ambulanciach si castokrat ludia aj pri chripkach(virus) pytaju antibiotika a ked ich nedostanu, su nasrani ako odmietnuty kohut. Treba si uvedomit, ze antibiotika vobec neucinkuju na choroby vyvolane virusmi a naopak... antivirotika vobec neucinkuju na choroby vyvolane bakteriami(infekciami).

Uplne najbeznejsia forma bakterie "Escherichia Coli" sa da v domacich podmienkach vypestovat pomerne lahko,. Staci, ked akykolvek pokrm ktory ma vacsinovy zaklad v zelenine(ryza, strukoviny, zemiaky, a vela dalsich) nechate po uvareni napr, na priamom slnku. ci na teplote 25 stupnov C a viac "chladit po dobu viac ako cca 8- ... hodin. Lenze takto vypestovana bakteria bude slaba, kazdy druhy organizmus cloveka si s nou hravo poradi svojimi nastrojmi, ak popritom samozrejme nebudete mat znicenu zakladnu imunitu. Ak ste v pohode, spozorujete max. nejaku slabsiu hnacku.

245943

14.6.2011 12:56

RE: odpověď: nebylo

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 245943

moc dobře vím, jaký je rozdíl mezi virem a bakterií [smích] , jenže o umělém vývoji odolných bakterií zatím nic konkrétního na veřejnost nevylezlo. Felicitas je celkem stará, tak 3 roky záležitost. Z hlediska působení na snižování populace jsou jak viry, tak i bakterie téměř rovnocenné. Záleží spíše na tom, jaké mutace se v případě promoření populace mohou vyskytnout. Rozhodně nehrozí v žádném případě úplné vyhubení lidstva, minimálně 0,2% přežije. A to je naprosto ideální teoretický předpoklad. Protože nikdo neví, jak budou biologické materiály mutovat, může se stát, že při 10% virus či bakterie zmutuje na relativně neškodnou formu. Prostě je to jako hádat počasí měsíc dopředu.

245974

14.6.2011 12:59

RE: odpověď: nebylo

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 245920

byl to článek o soukromé debatě mikrobiologů myslím, že v Telči nebo Jihlavě na nějakém kongresu 2-3 roky zpátky

245975

14.6.2011 22:43

Může to být take ale i trošku jinak...mnohem horší

Coollomboss 193.?.?.?

Na českém internetu jsem objevil článek přinášejicí jěště trošku jiný pohled - mnohem tvrdší teorii o původci a důvodech proč teď a v Německu - přitom ale poškozující Španělsko. [zmaten]

246029

15.8.2011 21:13

Není

Venan 92.?.?.?

Podle dnešních zpráv, se chystá hlavní hygienik, Vít, prověřovat odolnost občanů, proti chorobám, proti kterým byli očkováni. Pokud se ukáže, že účinnost vakcin, které byly použity končí, nebo se u lidí nevytvořily protilátky, budou znovu přeočkováváni.
Jak je jednoduché, vpravit lidem do těla, jakékoliv svinstvo s poukazem, že se jedná o jejich zdraví a stát pečuje o své ovečky.
Je to týž Vít, který se snažil o očkování občanů ČR proti prasečí chřipce vakcinou, obsahující jedovaté látky a kombinaci virů, vyvinuté firmou Baxter, proti níž a proti jejich vakcině, podala Dr. Burgemeisterová v Rakousku žalobu.

251068

Příspěvků: 41

13.06. 00:21 Alexus  Zajimavá úvaha
13.06. 07:20 Robert Nohejl  Historie nas uci o bakteriologicke valce, jez ma dlouhy seznam pouziti.
13.06. 12:06 Robert Nohejl  RE: Historie nas uci o bakteriologicke valce, jez ma dlouhy seznam pouziti.
15.06. 21:09 Jollyjoker  RE: Historie nas uci o bakteriologicke valce, jez ma dlouhy seznam pouziti.
13.06. 09:19 MoUdrostrak  Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
13.06. 11:03 HHBB  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
13.06. 14:33 MoUdrostrak  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
13.06. 14:39 Vladimír Stwora  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
14.06. 00:12 Peptalkin  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
15.06. 03:44 steve  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
14.06. 02:10 orels  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
14.06. 21:50  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
15.06. 00:33 radšej anonym  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
15.06. 01:35 Vladimír Stwora  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
15.06. 14:27  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
16.06. 05:26 quasianonym  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
16.06. 19:01  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
15.06. 00:37 radšej anonym  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
15.06. 10:22 HHBB  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
15.06. 13:21 jansmith1984  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
15.06. 15:28 HHBB  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
15.06. 15:53 Vladimír Stwora  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
15.06. 17:07 Mirda  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
15.06. 17:26 Rejpal  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
15.06. 21:04 jansmith1984  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
15.06. 21:53 Kysučan  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
15.06. 23:13 Mirda  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
16.06. 01:26 Vladimír Stwora  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
16.06. 01:54 Mirda  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
16.06. 11:12 jansmith1984  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
16.06. 14:43 Mirda  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
29.06. 06:59 Erwin  RE: Urcite nebylo, ale proc Nemecko?
13.06. 18:02 Evropan  odpověď: nebylo
13.06. 19:19 Atoodark  RE: odpověď: nebylo
14.06. 00:22 martas300  RE: odpověď: nebylo
14.06. 09:23 baba_Blažková  RE: odpověď: nebylo
14.06. 00:45 Peptalkin  RE: odpověď: nebylo
14.06. 12:56 Evropan  RE: odpověď: nebylo
14.06. 12:59 Evropan  RE: odpověď: nebylo
14.06. 22:43 Coollomboss  Může to být take ale i trošku jinak...mnohem horší
15.08. 21:13 Venan  Není

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc únor přispělo 112 čtenářů částkou 15 139 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Johanku z Arku ztvární v Orléans míšenka, policie řeší rasistické vzkazy23.02.18 16:58 Francie 2

Buzny sbírají podpisy pod petici požadující svatby. Politici jim jsou nakloněni21.02.18 21:11 Česká republika 7

Neidentifikované vrtulníky v Afghánistánu21.02.18 02:27 Afghánistán 2

Protiruské pogromy na Ukrajině20.02.18 02:04 Ukrajina 1

Švédsky absurdistan. Krátke multikultúrne spravodajské okienko zo Švédska19.02.18 12:29 Švédsko 1

Starosta (soc. dem.): V Castel Volturno diktují pravidla Nigerijci19.02.18 01:36 Itálie 1

Německem i Rakouskem zní: Zrušme poplatky rádiu a televizi18.02.18 21:49 Německo 0

Sociální úřad přiznal migrantce s dětmi 7.345,45 eur měsíčně. Lidé, kteří to rozlobeně komentovali, budou stíháni pro nenávistné podněcování18.02.18 20:10 Německo 3

Dovolená jen pro černé Američanky18.02.18 16:39 USA 2

Berlín: Protestní pochod žen proti islamizaci k belínskému federálnímu kancléřství18.02.18 16:28 Německo 0

Viersen: Afričan znásilnil 65 letou Němku18.02.18 15:56 Německo 1

"Mnichovský diktát" EU: Pokud ministerstva sama neskoncují s rušivými emocemi okolo relokací, nadiktuje "konečné řešení" Rada Evropy18.02.18 15:43 Evropská unie 1

Dívky mizí ze startu formule 1. Jsou v protikladu s normami dnešní doby18.02.18 15:19 Neurčeno 1

Než migrant překročí hranice Evropy...16.02.18 18:35 Neurčeno 3

Vysoká hra Putina: Turecko nakupuje ruské S40016.02.18 16:25 Turecko 7

Transgender kojí15.02.18 14:47 Británie 1

Dva teplí sdílejí fotku "svého" dosud nenarozeného dítěte na Twitteru 14.02.18 17:23 Británie 3

Přihlouplí češti umělci opět školí Zemana a potažmo národ14.02.18 16:45 Česká republika 3

Tak je to tady: vláda znovu hlásí Česko k fiskálnímu paktu14.02.18 16:34 Neurčeno 0

Kto vraždil na Majdane?14.02.18 07:54 Ukrajina 2

Měnové kurzy

USD
20,62 Kč
Euro
25,35 Kč
Libra
28,80 Kč
Kanadský dolar
16,32 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
22,01 Kč
100 japonských jenů
19,29 Kč
Čínský juan
3,25 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
8,10 Kč
Ukrajinská hřivna
0,76 Kč
100 rublů
36,61 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 396,78 Kč
1 unce stříbra
340,84 Kč
Bitcoin
201 902,32 Kč

Poslední aktualizace: 24.2.2018 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 675