Diskuze k článku

Skupinka Romů brutálně zbila třináctiletého hocha

Příspěvků 107

30.6.2010 0:25

Jo jen kdyby to bylo obracene

Kadlik 90.?.?.?

Jo kdyby to bylo obracene tak to mame na taliri porat aspon 5 x dene z kazdejch hlavnich mainsteamovejch po dobu 3 mesicu neustale [bliji]

223028

30.6.2010 13:01

RE: Jo jen kdyby to bylo obracene

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 223028

Presne tak.
"Vitkova" se asi uz nikdy nezbavime. Co na tom ze slo o partu idiotu. Proste uz mame diky mainstreamu zakodovano snad i v DNA ze vsichni cesi jsou rasisti co nesnasej cikany a nesou vinu na tom co se tam stalo.
A neni to ani vekem obeti a utocniku ze se o tom nedozvidame protoze kdyz nezletilej necikan znasilni nebo zabije tak se taky hned omila proc kdy a na kolik snizit nebo nesnizit trestnou odpovednost.
No kdyby to opravdu bylo obracene ... (no fakt si to predstavte) ... tak je z toho urcite Vitkov II a v DNA by nam pribyla informace i o tom jak vsichni neseme vinu na vychove rasove nesnasenlivych deti.
U kazde zpravy kde je cikan obeti je 10x tucne a vyrazne oznaceno ze rom byl obeti rasove motivovaneho cinu. Kdyz uz nahodou dostane ven zprava kde cikan je utocnikem je to vzdy jenom "skupina utocniku" nebo "utocnik" a o tom ze slo o cikana nikde ani zminka .. ani o tom ze obeti rasove motivovaneho cinu se stal pracujici obcan bile pleti se nedocteme.

223058

30.6.2010 20:56

RE: Jo jen kdyby to bylo obracene

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 223028

tak nám bělostný pan soudruh Ježek ve slabé chvilce přiznal,jak se v roce 1990 zprivatizoval duchodový fond a posléze rozkradl.Jak se začíná ozývat na to konto nevědomá bělostně pokroková mládež,že nehodlá živit přemnožené duchodce a chce jim narvat injekci,nebo plyn.Jak se šikovně pěstuje drobné zlodějství Cikánu,aby se zakryly miliardové zlodějny bělostných spoluobčanu,kabrnáku..A tak dokola,pes jitrničku ukrad.... [bliji]

223095

1.7.2010 21:34

To cikánské zlodějství pěstovali už feudálové, asi aby zakryli nevolnictví

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 223095

či co.
I když politik DSZ má podobný názor - "Po té co se etnická cesta střetu národnostní menšiny s národnostní většinou nevydařila, sáhli inženýři destabilizace a rozvratu k druhému scénáři, nadepsanému substantivem "prvovoliči"...
A penzijní fondy znárodnili komanči, Klaus "jen" ze sociálního pojištění látal díry v rozpočtu.

223196

6.7.2010 14:20

RE: To cikánské zlodějství pěstovali už feudálové, asi aby zakryli nevolnictví

odkaz 213.?.?.?

Reakce na 223196

http://www.kreteni.cz/k17/cikani.htm

223393

25.10.2011 15:45

RE: To cikánské zlodějství pěstovali už feudálové, asi aby zakryli nevolnictví

Marcel Drabák davidektrdlo12 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 223196

dobre cikáni kradou ale neznásilnujou malé holčičky jako vy gádžové!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

255924

30.6.2010 3:28

dotaz na google

Anonymus 85.?.?.?

Vložený obrázek
Ale nyní příkaz zobrazí odkazy na tento obrázek

223034

30.6.2010 3:35

RE: dotaz na google

steve 97.?.?.?

Reakce na 223034

romove zlodeji - zadal jsem toto heslo do Googlu - a mam 3620 odkazu !!
[chechtot] [chechtot]

223035

30.6.2010 3:53

RE: dotaz na google

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 223035

no, jako první bod nově vzniklá vláda se dohodla na zrušení kontejnerů s tříděným sklem, prý už bude jen jeden.
Aby naplnili směrnice EU k odstranění skutků s rasovým podtextem

223036

30.6.2010 8:18

RE: dotaz na google

Karel z Čech 85.?.?.?

Reakce na 223034

dotaz na "pracující češi"
Češi patří mezi nejintenzivněji pracující Evropany
Podle průzkumu evropské nadace Eurofond mají vyšší pracovní nasazení než Češi jen ve Finsku a Švédsku.

223045

28.10.2011 23:38

RE: dotaz na google

lol 95.?.?.?

Reakce na 223045

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

256197

30.6.2010 13:45

RE: dotaz na google

Marek 217.?.?.?

Reakce na 223034

To nic není, ještě před 3mi měsíci google při hledání "Romové nekradou" napsal na začátek: "Měli jste na mysli: Romové kradou?"

Bohužel už to někdo opravil [chechtot]

223063

30.6.2010 4:39

Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

„Patnáct let jsem dělala pro organizaci, která pomáhá romským dětem. Z toho, co zažil vnuk, se nemůžu vzpamatovat,“ řekla i babička napadeného hocha.
Chtel bych s tou pani mluvit pred tim,nez se to stalo, mam dojem, ze bych slysel uplne jiny komentar- nazor na vec,nez-li, cteme ted na strankach Zvedavce.To jsou desitky roku a nikde zadne reseni, tahne se to a konce neni.
Za vlady komunistu v Nuslich ,na namesti Bratri Synku narodni vybor dal lavicky,ktere promptne byly v nekolika dnech od rana do soumarku obsazeny cikany a situace byla takova: Na nastupisti lide cekali na tranvaj s nakupy v ruce,mala cikanata se potulova po nastupisti a lezla do tasek a koukala,kde co sebrat, kdyz nekdo odstricil cikane, tak stari vyskocili z lavicek s hrozbou,ze mlatite jejich dite:Ja ta dorezu!!
Mezi nastupistem a chodnikem byl jizdni pruh, kde auto za autem projizdelo,ale ,cikanum to nevadilo,kdyz deti bez dozoru, 5-8 roku se zde motali.Ale ,pokracujme,
na konci namesti u vinarny stal policajt a ten se ani nehnul,bal se priblizit k mistu staleho okradani cestujicich,proste "byl kamenny",zadne znamky zivota,natoz prava, samozrejme ,ze musel videt,jak se cestujici ohaneli,nenechat se okrast a urcite videl reakci cikanu z lavicek, ale, on "nevidel".

Co, cikani budou v Cechach, tak se nic nezmeni,to je brime naroda,ale,ne politiku, jen co civilisovani stalo penez,mladi cekali desitky roku na byt,ale,pro cikany ze socialnich duvodu byla uvolnena vyjimka, ne ze by si je "Elita" dal do sidliste, tam ne,ale soupli je ke "spodine',tak se na nas divali.
Takze ,zaverem,nic se za ta desetileti nic nezmenilo,problem s cikany stale pokracuje,je to neblahe dedictvi politiku a je jedno jaky rezim vladne,nebot oni jsou vzdy prispusobivy k tomu,aby meli vyhody, jedina vyjimka z doby Ceskoslovenska bylo to,ze si je Slovaci nepustili do dediny,ale i to se casem zmenilo. Videl jsem jednou reportaz z Usti nad labem,zdevastovane domy,vytrhane vedeni,vymlacena okna a potom cikany na "BYtaku", zadajici nove umisteni, v jinych domech, videl jsem reportaz BBC ze Slovenska o detech,telesne postizenych vlivem rodinne sodomy,otec s cerou a syn s matkou sexem produkujici "zrudy", ktere nechaji v nemocnici a tak zustanou statu na krku, oni,jdou delat jine deti, reporterka oznacila osetrujici Slovaky za nelidske, kdyz chteli mlade cikanky sterilisovat,aby neplodily "zrudy", tak jsem si uvedomil demokratickou propagandu BBC, kde se zkryje prava podstata veci, urcite britsti divaci pozdeji u TV slzeli dojetim a proklinali Slovensko.
Jake muze byt krajni reseni?
prestehujte vsechny cikany do vladnich ctvrti a uvidite,ze se veci pohnou, neudelateli to, tak vase vnoucata zdedi "podivne detictvi".Jeste poznamku,jestli Vas nekdo oslovi,ze jste v tomto smeru rasista,tak je to jeste ten, jez nedostal od cikanu za vyucenou.
V Anglii poznali,tak,jak v Kanade,co jsou zac,jeden Brit se nechal slyset,ze by je odkopnul na clunu na sire more, jenze Cechy more nemaji a v tom to vezi.
Ja , myslim ,ze ted i rodina zmlaceneho chlapce lepe rozumi,"rasistumu.

223037

30.6.2010 8:09

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 223037

Zdravím a sděluji, že jste mě vyprovokoval abych nezůstal v klidu a vyjádřil se k tomuto problému. Tedy podle mě, současné společenské klima, jeho negativa, mají hlubší a především skryté základy. Vše začíná u nesprávně vedené mysli, a konkrétně u sexu. Se sexem je to jako s ohněm. Dobrý sluha ale zlý pán. Analytické vysvětlení tohoto základního problému podává Bhagavad-gíta. Viz kapitola třetí. Ocituji pouze dvě sloky (3.36)+(3.37):

Arjuna řekl: Ó potomku Vrsniho,co člověka žene k tomu,aby páchal hříšné činy-dokonce aniž sám chce-jako by k tomu byl nucen silou?

Nejvyšší Pán,Osobnost Božství,pravil: Je to jen chtíč,Arjuno, který se rodí ze styku s hmotnou kvalitou vášně a později se mění v hněv a který je v tomto světě všepohlcujícím hříšným nepřítelem.

A nyní se podívejmě na bavičská masmédia a tiskoviny, co se konkrétně v oblasti sexu a sexuální výchovy v současné době děje. Doslova, je podporován a rozdmýcháván oheň, který již v současné době ničí nejdůležitější lidské vlastnosti: odříkání, čistotu , milostivost a pravdivost- a tím i charakter člověka. A výsledky jsou tyto: proti roku 1938 se kriminalita v ČR zvýšila 50x. Zvláště odporné jsou sexuální zločiny na dětech. Za tento stav jsou v první řadě odpovědni ti, kteří tento svět řídí. Teprve ve druhé řadě neštastné lidské bytosti, které nemají na to aby spalující oheň touhy překonali. Ostatně bez boží pomoci to není možné. Statistika uvádí, že asi 8% mužů a téměr stejné procento žen, provozuje sexuální praktiky se zvířaty. Především Darwinisté boha zavrhli a pumpují nám do hlavy svou vykonstruovanou hypotézu. Je proto nutné aby byla politická vůle zapojit koordinovaně všechny vědní obory, tak, abychom se v sebepoznání posunuli trochu dál.

223044

30.6.2010 9:04

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

\/\/ 212.?.?.?

Reakce na 223044

jj, verici lide jsou dusevne slabi jedinci, kteri se musi ucit zaklady moralky pomoci povidek, bachorek ci citaci, ktere povazuji za smerodatne, potrebuji verit v nadrazenou vseobjimajici pravdu ci bytost, jez vladne uzasnou a nadprirozenou silou, ze na ne dava pozor a shlizi na ne ... ale v kazde vire je jista cast pokrytectvi, kouknete na Kalouska, jaky je to katolik, jeho bratr sutanou cisti cast papezske stolice a jemu to stejne nebrani krast, korumpovat a lhat lidem ...

223048

30.6.2010 9:49

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 223048

Tady je důkaz, že blbost se dědí. Já si to také myslím.

223049

30.6.2010 10:15

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

\\/\\/ 212.?.?.?

Reakce na 223049

JJ kazdy kdo nezna ci nesouhlasi s mou pravdou je hoden zatraceni a odsouzen k zivotu s nalepkou za sve nazory?

223053

30.6.2010 12:07

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 223053

Já nikoho neodsuzuji. Dokonce ani vás. Naopak, přeji si aby politický establišment nejmocnějších zemí, změnil svůj postoj a zahájil koordinovaný vědecký výzkum.

Také mi vadí, jak urážíte věřící. Doufám, že se někteří k této věci vyjádří.

223056

30.6.2010 16:51

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

\/\/ 212.?.?.?

Reakce na 223056

Stejne tak verici muzou urazet me, kdyz se mi snazi vnutit svou pravdu a vnimani sveta ci hledanim vinika a treba na zaklade nepodlozeneho vyzkumu (za to s velice presnym vysledkem), odsoudi naturalni akt jako prapuvodce vseho zla ...

223079

30.6.2010 21:00

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 223056

Já si nemyslím, že by se nějaký "establišment" měl zabývat koordinovaným výzkumem lidského jednání jehož výsledkem by byla nějaká norma. Nějaký plán převýchovy či něco takového. Dosud se všechny režimy snažili člověka převychovat a kam to došlo víme.

Urážet věřící je jako plivat do zrcadla. Každy z nás je věřící. Věříme v to, že existuje bůh, JHVH, Aláh atd.nebo věříme v reinkarnaci duší. Jiní věří, že bůh je mimozemská flotila a další věří, že bůh prostě není. Neví to. Nemohou to vědět a proto je jejich ateismus také jen vírou a ateista je věřícím. Naše myšlenky jsou stavěny na naučených informacích, které jsme převzali v procesu výchovy. Nejsme schopni si všechny ty informace na nichž stavíme ověřit a proto je naše struktura myšlení v podstatě také jen vírou. Víra v holokaust, pochyby o něm. Konspirace nebo oficiální pravdy. Vždy jsme v roli věřícího. Máme právo věřit a právo pochybovat. To je základ naší vnitřní svobody. Tato svoboda je nám dokoce zaručena ústavou a nemůže být následně odejmuta žádným zákonem, jako je tomu u spousty jiných svobod v ústavě. Z tohoto pohledu, je zákon zakazující zpochybnění čehokoliv neústavním. Pokud se nás někdo snaží násilím (zákony atp.) přesvědčit o své pravdě resp. vnutit nám tuto pravdu pod hrozbou restrikce tak jde o člověka, který nás svobod chce zbavit a jsme povinni se mu postavit. Kdokoliv se nám pro naši víru vysmívá zaslouží si sám výsměch. Já sám si jej také občas zasloužím .. Občas není vůbec lehké tolerovat to s čím nesouhlasím

223096

30.6.2010 23:08

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 223096

Zajímavé. Posílal jsem něco (do) Čáslavy, -ě, -i, ale pošťák mi napsal tohle: Emailová schránka neexistuje, nebo je nedostupná. Nejspíš jsem něco zdědil.

223108

1.7.2010 7:00

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 223108

A jak tento příspěvek souvisí s tématem Kropáčku ? [smích])

223129

1.7.2010 15:49

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 223129

Od Vševědů jsem slyšel, že všechno souvisí se vším. Nejspíš to byl žvást o dostupnosti e-mail adresy českého Jirky na českého Honzu. Asi jsem se mýlil, zapomeň-te na to, .....

223163

1.7.2010 17:57

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 223163

[smích] Jo vševědi ti ví všechno ale nic neřeknou přímo. Oni můžou jenom naznačovat.

Třeba se mýlíš (te) a třeba ne. Ale zapomenem na to [smích]

223175

1.7.2010 8:45

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

quido2 81.?.?.?

Reakce na 223096

Vážený pane, posouváte debatu na vyšší úroveň, tak, jak si zaslouží. Globální společenské klima vyžaduje nové přístupy. Životně důležité základy, jako je víra a věda, jsou spojené nádoby. Současná civilizace má finanční , technické a vědecké prostředky posunout poznání, tak, aby byla schopna civilizovaně přežít a pokračovat ve vývoji. K tomu je právě potřeba, aby politický establišment místo zbrojení podporoval vědecký výzkum. To jsem měl na mysli.

Zdraví Quido

223135

30.6.2010 13:39

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

crystalwind 195.?.?.?

Reakce na 223053

všimnime si, kto tu dal prvý nálepku (s urážkou)... takže radšej ticho..

223060

30.6.2010 16:45

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

\/\/ 212.?.?.?

Reakce na 223060

Jaj Vas se to tak dotklo ... tak si treba myslete, ze "dusevne slaby" je pro me kazdy, kdo ma mensi IQ ci vzdelani nez ja ...

223077

30.6.2010 14:20

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 223048

pokud víš o čištění papežské stolice sutanou pana kalouska-bratra, vlož věrohodný odkaz o tomto počínání (byť čištění není trestné a dokonce ani špatné).

pokud VÍŠ o kradení a korumpování panem Miroslavem Kalouskem, HNED TEĎ, okamžitě se zvedni od komplu a jdi na státní zastupitelství nebo na policii čr, a splň svou občanskou povinnost a podej oznámení.
v opačném případě zde budeš za lháře a hlupáka ty.
navíc nesmyslně kombinuješ dvě osoby a podmiňuješ hodnocení jednoho životní dráhou druhého - což je samozřejmě gigantický nonsens.

s vírou pana M. Kalouska to nemusí být kdovíjaké (anebo třeba ano, to nikdo mimo něj nemůže vědět), ale to tě rozhodně neopravňuje jen pro slabost či sílu víry někoho odsuzovat, pomlouvat či posmívat. a už vůbec tě to neopravňuje k paušálnímu tvrzení, že všichni věřící jsou duševně slabí jedinci. -pravdu má quido = jsi živým důkazem hlouposti. a je přitom jedno (ale klidně možné), zda se dědí.

223068

30.6.2010 16:38

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

\/\/ 212.?.?.?

Reakce na 223068

no vidite, nekteri lzim chteji verit a jini si musi vymyslet vlastni ...

neoficialni CV: http://www.eportal.cz/Articles/2268-politicky-zivotopis-miroslava-kalouska.aspx

oficialni CV od Kalouska: http://www.miroslav-kalousek.cz/zivotopis/

Kalouskovi kroky vedle: http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Miroslav_Kalousek

Rozdil mezi Grossem a Kalouskem?
http://www.bezkorupce.cz/aktuality/kalousek-860-tisic-mi-pujcil-svagr/

http://www.blisty.cz/art/22156.html

Diky "elite" vim, ze ohlaseni korupce se nevyplaci, tak proc na sebe upozornovat a bojovat, lepsi je, jak to dela vetsina "spokojenych", nastavene parametry systemu prijmout a vyuzit ...
Napr. Nevyhodny nakup CASA skrze Kalouskova oblibence Havu, jakoby nahodou obchod rozhodnuty jiz 11.1.2009, ale podepsany az vladou v demisi 20.4.2009 ...

http://www.ct24.cz/domaci/52219-armada-dostane-ctyri-letouny-casa-c-295m/

http://www.financninoviny.cz/zpravy/podivny-trik-v-miliardovem-obchode-s-letadly-casa/497872

a nakonec

http://abbartos.wordpress.com/2010/05/26/otazky-kterych-se-kalousek-boji/

Mam odpor k jakemukoliv nabozenstvi, vira ve fiktivno me nemuze uspokojit ci snad naplnit radosti a blahem. A i kdyz jsem precetl hodne nabozenskych textu, mam lepsi pocit z policky, co jsem si o vikendu vyrobil, nez z vyzpovidani se z hrichu "duvernikovi" ci nedelni navstevy kostela ... nikomu nevnucuju at neveri, jen mam nazor, ze skalopevni verici jsou ti, co se nedokazi vyrovnat se svou existenci a potrebuji verit v neco vetsiho, co je chrani ci snad na ne dohlizi, aby netropili neplechu ... ja takove berlicky na osaleni svedomi nepotrebuji ... mam sve moralni hodnoty, ktere mi byly vstipeny rodinou a at uz jsou jakekoliv, zatim jsem nebyl souzen ani obvinen, nemam dluhy, mam praci, ktera me bavi a studuji ...

223076

1.7.2010 1:46

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 223076

jinými slovy: nemáš jediný konkrétní a podložený fakt, abys mohl tvrdit, co jsi tvrdil.
k prvnímu odkazu: velmi neseriózní zdroj, a navíc je autor článku zjevně blázen, když vážně tvrdí "(ČSL), která po boku vedoucí KSČ v jednotném politickém šiku Národní fronty hájila a budovala socialismus." -ten člověk evidentně neví NIC o politice ČSL a o její vnucené roli "stafáže" v rámci totalitního státu (vedoucí úloha strany). je to asi stejně absurdní tvrzení, jako že okradení a znásilnění sedláci nadšeně budovali po boku ksč socialismus. i z tohoto nesmyslu lze usoudit na mentální úroveň autora a na relevanci jeho "informací".

>Diky "elite" vim, ze ohlaseni korupce se nevyplaci, tak proc na sebe upozornovat
aha... takže tedy typický přizdisráč, který si bez důkazů plivne na koho chce, ale pak se k tomu raději nehlásí, aby nenesl odpovědnost.
dokonce ani institut skrytého svědka tě nezaujal (protože nic nemůžeš dosvědčit). a dokonce ani anonymní udání nejsi schopen podat (i to musí policie šetřit), protože jsi líný bIb, který jen čte a šíří jednoduché, nezodpovědné pomluvy.
ať už dělal kalousek cokoliv, nikdo mu nikdy nedokázal žádné provinění v rozporu se zákonem. byl u několika soudů (iniciovaných jinými i jím samotným) a všechny vyhrál... dokonce mu platili nějaké odškodnění za lživé obvinění. jako pohádkář bys dopadl stejně.

k tvému odporu k jakémukoliv náboženství se snad ani nemá smysl vyjadřovat - je to ukázka intolerance a ubohosti ducha, neschopného ničeho vyššího, než stlučení poličky (čest tvé práci, soudruhu). tvé nesmyslné bludy o berličkách ti klidně nechám... jsou výsledkem komunistické výchovy a výrazem zoufalé omezenosti.

223121

1.7.2010 9:48

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

mtk 88.?.?.?

Reakce na 223121

V jednoho Kalouska a jedinou pravou politickou stranu věřiti budeš! Tolerantní hochu! Taky si poličku stluč, uvolníš se, a vyprchá z tebe jedovatá žluč, osmaosmdesáti procentní. [oči v sloup]

223138

1.7.2010 13:48

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 223138

(Zrušeno. Pouze osobní výpady bez informační hodnoty. Editor.)

223156

2.7.2010 13:42

Je dobré mít v rodině ochotného

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 223121

věřitele. A na co dnes jsou "důkazy" u těch, na které platí římské pořekadlo, že co je dovoleno bohu (tj. těm, se kterými loutkaři počítají i do budoucna), není dovoleno dobytku ?
Pokud jste opravdu přesvědčený příznivec finančního mága Kalouska, mohu Vás (dle zpráv ze zaručených zdrojů) ujistit o tom, že přinejmenším z lidského hlediska není o co stát..

223231

25.10.2011 17:08

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

Halina 217.?.?.?

Reakce na 223121

Bože, nutíte tady své přesvědčení někomu kdo o to vůbec nestojí, jen urážíte - nazval jste ho ...typický přizdisráč, který si bez důkazů plivne na koho chce, ale pak se k tomu raději nehlásí, aby nenesl odpovědnost..... a co jste prosím Vy drahoušku, když zde ani neuvedete alespoň nějaké jméno třeba Franta Sádra.... (Pisatel si přeje zůstat v anonymitě)

Takže si nejprve udělejte pořádek u sebe a pak se začněte vrtat do sousedovi prasete..

255932

30.6.2010 14:13

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 223037

Souhlasím s panem Nohejlem. A mám za to, že problém je ještě širší, než jej vidí on. Netýká se totiž jen našich cikánů. Co tím myslím?

Před dvěma sty léty a dříve se lidé museli o sebe postarat sami. Jistě, existovaly ústavy milosrdné péče, špitály, obecní chudobince, pastoušky, ... V nich nacházeli pomoc ti nejpotřebnější. Bylo však téměř vyloučeno, takovou pomoc zneužívat.

Současný vyspělý svět posunul sociální péči tak daleko, že tím stvořil nový typ lidské životní strategie. Parazitování na společnosti. Ti starší si jistě pamatují, že cikáni bývali výteční kováři. Peníze si uměli vydělat i jako talentovaní muzikanti. Ovšem nač se dnes lopotit u výhně či trápit prsty na strunách? Když peníze ze sociálních podpor jsou tak jisté, jako každodenní východ slunce!

A tak má dnes většina vyspělých zemí nějakou menšinu obyvatel, kteří nikdy nepoznali, co je to poctivá práce. A ani si poznat nepřejí. Žijí s pocitem, že společnost je povinna se postarat o všechny jejich "oprávněné" potřeby.

To by ještě nebyla taková tragédie. Tristní je, jakým tempem ty menšiny bytní. Jejich růst je dán stupidní strategií většiny vlád vyspělých zemí. Ty se snaží řešit problém stárnoucí populace. A tak podporují porodnost. PLOŠNĚ! [oči v sloup] A dělají, že nevidí, jak tato "podpora" ve skutečnosti funguje. Že namísto zamýšleného účelu slouží jako spolehlivý zdroj obživy parazitů. A podněcuje vlastně pouze jejich reprodukci. A čím větší podpora, tím těžší zátěž pro hostitele, kteří parazity živí.

Černošští "revolucionáři" v JAR, evropští cikáni, muslimská menšina v západní Evropě, palestinětí Arabové, potomci bývalých otroků na Haiti, afroameričané a další. Někteří z nich nepoznali starost o vlastní obživu už po řadu generací. Nezmění-li vlády zásadním způsobem přístup k tomuto problému, je jen otázkou času, kdy se společnost poctivě se živících lidí pod rostoucím tlakem parazitů zhroutí. Příkladem může být Haiti. Tam už k tomu došlo.

223067

30.6.2010 16:24

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 223067

vcelku bych souhlasil (to se s vojtou většinou dá), ale vadí mi zde ten VELMI NEPŘESNÝ závěr.
naplavené cikány u nás a naplavené araby především v západní evropě (francii), to beru. ale absolutně nesrovnatelní s nimi jsou palestinci - ti jsou tam totiž doma, zatímco přivandrovalí rádoby-židi je vojensky tyranizují a násilně je uzavřeli v přelidněných "koncentrácích" jménem Gaza a Západní břeh Jordánu. a dále je i tam utiskují a omezují ve všech ohledech. -za těchto okolností ale není normální práce možná, když někdo brání pohybu lidí i zboží, když je na každém kroku vojenská hlídka a check-point se svévolným cynickým vojákem. přesto ale i v těchto SILNĚ ztížených podmínkách 1/3 palestinců pracuje, a jen zbytek nešťastných je závislý na dovozu humanitární pomoci, převážně z evropy (částečně rozkrádané izraelci). pěstování oliv se nevyplácí, pokud je majitel v době sklizně svévolně ostřelován armádou izraele. a rybaření je také velmi svízelné, když i rybolov v milostivě přiznaném pásmu pár kilometrů je znemožňován svévolným ostřelováním rybářských bárek ze strany vojenských plavidel izraele. -a obrana není možná - jakýkoliv náznak odporu=obrany je považován za teroristický čin, a do palestinských oblastí samozřejmě není vpuštěna žádná zásilka zbraní, aby si tamní mohli uhájit i ten zbyteček území, který jim izraelci ještě nebyl ukraden. a další "židovští osadníci" proudí... především v oblasti západního břehu. o šílené svévoli izraelců v jeruzalémě nemluvě.
>Nezmění-li vlády zásadním způsobem přístup
KTERÁ vládá by měla v tomto případě zásadně změnit přístup? vojenský režim z Tel Avivu? Asi těžko, že? jejich cílem je stlačení až úplné vyhubení pro ně nežádoucích palestinců. A jiná vláda tam nemá pravomoce.

haiti a JAR je opět něco dost jiného - tam černí totálně převážili, a zjistili, že jsou méně schopní, snad méně schopní normálního života než zvířata. v JAR ještě částečně žijí z toho, co nashromáždila bílá menšina za dobu své povznášející vlády. ale na Haiti už je hotovo. tam (jakkoliv to zní nelidsky) pomůže jen vymření těch "lidí" a nahrazení jinými, dle přírodních zákonů úspěšnějším "druhem".

proto myslím nevhodně srovnáváš cikánskou problematiku s palestinci, haiťany a jihoafričany - to nelze házet do jednoho pytle. tam je situace jiná. jakkoliv příčiny v menších intelektuálních schopnostech, horší disciplíně nebo menší pracovitosti jsou DO URČITÉ míry společné.

223073

30.6.2010 20:35

K židovskému státu...

Kartářka 89.?.?.?

Reakce na 223073

Tak nevím, ale židovský stát existoval před 4000 léty a určitě před 1000 léty taky existoval a o Arabech ještě nebylo ani neslyšel… Židí, podle mého, jsou na svém historickém území. To jakoby cikání, prohlásili Čechy za Romský stát a Čechy za okupanty cikánského státu. Tak mně napadá, že to asi nebude dlouho trvat...

223093

1.7.2010 2:24

RE: K židovskému státu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 223093

>židovský stát existoval před 4000 léty a určitě před 1000 léty taky existoval a o Arabech ještě nebylo ani neslyšel
[chechtot] ale chuděrko!!! [chechtot] - to se jednalo o jiné židy než dnešní "židy"=sionisty - viz vysvětlení níže.
a že o Arabech před 1000 léty nebylo ani slyšet? a s kým ti starověcí židé jako bojovali? a s kým bojovali angličtí králové, francouzští králové, španělští králové a všichni ti křižáci? a kdo že ti přinesl i takovou drobnost jako spodní kalhotky, co nosíš na pipině? a kdo byli ti skvělí astronomové? kdo ti umělci, architekti, tkalci, barvíři a mnoho dalších... nic z toho naši předkové ve stejné době neuměli ani zdaleka tak, jako Arabové, a učili se od nich, jelikož v té době jsme v barbarské evropě takříkajíc "skákali po stromech".

Přínos Arabů evropské kultuře:
algebra, trigonometrie, číslice, hvězdářství, zeměpis, lékařství, literatura, řemesla – zbrojařství, kovotepectví, zpracování kůže, tkaní, umění – rostlinné a geometrické motivy, stavitelské umění (církevní i civilní stavby), zákoník – zvykové právo. díky arabům se sem dostaly plodiny (rýže, bavlna, citroník, pomerančovník, koření), spodní prádlo, postel, mytí rukou, zavlažovací systém A MNOHÉ DALŠÍ. díky Arabům se také středověká Evropa seznámila s díly antických filosofů.

223124

1.7.2010 2:49

RE: K židovskému státu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 223093

Mohla byste soudruzko alespon sluvkem naznacit, jak se onen zidovsky stat nazyval?[smích]

223127

3.7.2010 20:10

RE: K židovskému státu...

Nežid 89.?.?.?

Reakce na 223127

Podivej se do bible, stará smlouva, tam jsou vyjmenované všechná historická Israelská území.

223261

3.7.2010 20:34

RE: K židovskému státu...

steve 70.?.?.?

Reakce na 223261

.. souhlasim. Podle vsech dochovanych a znamych, jakoz i nedochovanych, ale objevenych dokumentu ma zidovska Rasa plny narok na celou SSSZ (Spojene Svetadily Sio Zida ) - a to Evropu, Asii, Australii, Ameriku, Antarktidu, slovensky Velky Krtis a moravskou Lhotku pod Prdem ...
.. Divam se do bible a zcela to souhlasi, i ten kolek od notare Liebesteine na starem zakone - je pravy.

223263

3.7.2010 21:07

RE: K židovskému státu...

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 223263

To Steve: musíš rozlišovat, není Nežid jako Nežid.

223265

3.7.2010 23:19

RE: K židovskému státu...

Lin 85.?.?.?

Reakce na 223263

Nesouhlasím. Zapomněl jste na Afriku, kde podle Bible tolik trpěl Mojžíš, takže mu po právu a dle historických záznamů také náleží.
Takhle by to nešlo, Steve... popřít celý jeden kontinent.

223270

3.7.2010 23:30

RE: K židovskému státu...

steve 70.?.?.?

Reakce na 223270

.. souhlasi - Afrika byla v regalu az vzadu, od te doby - co je Jezisek ve skladu - to tam vypada jako z zidovskem magacinu .. Dodatecne balime a posilame Afriku do SSSZ ... [oči v sloup]

223271

4.7.2010 0:10

RE: K židovskému státu...

Lin 85.?.?.?

Reakce na 223271

No vidíte, že to jde... když se chce.
Nechat si Afriku pro sebe někde v regálu a popřít její existenci - no fuj ... styďte se. Máte za trest koupel v Mexickým zálivu! [cool]

223273

3.7.2010 20:56

RE: K židovskému státu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 223261

Nezid - tak pojmenovali zidovsti doktori vredy.

223264

1.7.2010 17:14

RE: K židovskému státu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 223093

Až si zjistíte, že existují 2 základní sorty ŽIDŮ a sice Aškenázy (potomci Chazarů z plání u Černého moře) a Sefardi (semitští následníci), tak přestanete plácat takové nesmysly o "svém historickém území". POdle této obligátně propagované formulky, by se totiž ca. 90% dnešního židovstva právě k tomu Černému moři...

223170

3.7.2010 9:04

RE: K židovskému státu...

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 223170

Uz si vsichni strcte to vymejvani mozku o chytrych Israelitech do prdele, vedecky dokazanym faktem ktery uzna kazdy historik je, ze kdyz Persani dali svetu algebru a hvezdarstvi zidovsky kmeny spaly na stromech jak opice baboon a zraly korinky!

223250

4.7.2010 4:08

RE: K židovskému státu...

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 223250

Svet ma zaznamy,jak nekteri meli sve zkusenosti s zidovstvem, tak,jak general Patton ve svych zapiscich, kde je ohodnotil v dobe dobiti Berlina,kde zide neumeli pouzivat evropskeho zachodu a kdyz sesvinili jeden dum,jeden byt,tak,chteli po Nemcich dalsi.
How General Patton was disgusted by the jews. 10 posts - 2 authors - Last post: 5 Aug 2008
General Patton about the jews" The smell was so terrible that I almost fainted and actually about three hours later lost my lunch as the ...
www.arguewitheveryone.com/.../21522-how-general-patton-disgusted-jews.html
He described in his diary one DP camp,
"where, although room existed, the Jews were crowded together to an appalling extent, and in
practically every room there was a pile of garbage in one corner which was also used as a latrine. The
Jews were only forced to desist from their nastiness and clean up the mess by the threat of the butt
ends of rifles. Of course, I know the expression 'lost tribes of Israel' applied to the tribes which
disappeared -- not to the tribe of Judah from which the current sons of bitches are descended.
However, it is my personal opinion that this too is a lost tribe -- lost to all decency."

Nakonec,dnes,tisk-media zakryvaji pravy stav veci take, takze ,nekdy muzem cist dvoji zpravy o jednom a tom samym.Vsadim se,ze jste takove zpravy z TV neslyseli.
*Other school massacre .Columbine
In this shooting, two Jewish kids killed 15 and maimed 24. The Trench Coat Mafia were Jewish kids. The police suspected that there were up to five others involved, though none were ever charged.

Dunblane Massacre
A 43 yr old goes to a grammar school, cuts the phone lines, and shoots 29 grade school children - killing 16.
This shooting gave tremendous momentum towards disarming the citizenry in the United Kingdom. A law prohibiting handguns was rushed into place.

Jonesboro,Arkansas
A Jewish kid by the name of Andrew Golden, and his partner Michael Johnson, killed five kids as they exited the building, due to a fake fire. Their sentence was 5 years in jail.
Ines Geipel
The Erfurt Massacre ..
In Germany, a 19 yr old Jewish young man, Robert Steinhäuser, shot thirteen teachers, two kids, and a cop. After the massacre there have always been rumors about a second shooter, which some witnesses were believed to have seen.
Takze, clanek vyse uvedeny ma svou historickou podtatu, nepocitaje v to jine nemoralni a charakteisticke vlatsnosti, co chcete po "lidech" jejiz BUH je MAMON.
Vyjadreni generala Pattona stalo zivot,prilis pozde prokouknul.
http://www.churchoftrueisrael.com/identity/patton.html

223275

5.7.2010 19:18

RE: K židovskému státu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 223250

Ech? Máte to ňáký pomotaný! Psal jsem o Chazarech, ne o chytrých Israelitech. Takže nejdříve byste měl pořádně číst a pak si strkat do prdele co a jak je libo...

223359

8.10.2010 6:49

RE: K židovskému státu...

Satanist 207.?.?.?

Reakce na 223359

To co mate na mysli si muzou strkat do prdeli leda tak ti na Seretz podle Freudovyho navodu!

229554

30.6.2010 16:32

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 223067

Ja si myslim ze spolecnost se diky tomohle problemu jeste dlouho hroutit nebude, ale o to to bude potom horsi.
Vede me k tomu domenka ze v densni dobe je diky technice jaksi mnohem jednodussi "zivit" civilizaci nez pred tema 200 roky.
Takze i pomerne mensi cast obyvatestva muze uzivit celou civilizaci vcetne stale rostouci skupiny parazitu. Plati za to samozrejme nepohodlim 8mi i vice hodinove pracovni doby a obrimy danemi.
Pred 200 lety proste nebylo myslitelne aby polovina obyvatel makana na druhou polovinu protoze by to znamenalo ze zemedeleci by museli pracovat 24h denne beze spanku a treba by to ani nestacilo. Dneska to "pouze" znamena ze budou stale pracovat od rana do vecera navzdory tomu ze technologie pokrocila o motyky a pluhu tazenemu konem k pocitacem rizenemu obrabecimu stroji.

223075

30.6.2010 20:16

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 223075

S rostoucí produktivitou práce máte naprostou pravdu, pane Řeháku. Ta nás však nespasí. Zapomínáte totiž na maličkost. Na demokratickou MOC VĚTŠINY. Co se asi stane, až ruskou Dumu i Radu federace ovládnou muslimové? Jaké daně odhlasuje cikány ovládaný český parlament pracující bílé menšině? Kam se bude ubírat potomky severoafrických Arabů ovládaná Francie? ...

Křivky demografického vývoje jsou, pane Řeháku, neúprosné. V posledních šesti desetiletích jsou obdivuhodně stálé. Pracující populace v nich vykazuje trvalý pokles, parazité bouřlivý růst. Co by mohlo tento trend v dohledné budoucnosti zvrátit?

223091

1.7.2010 13:42

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 223091

No vsak to je presne ono.
Jak pisete "pracujici mensina" se muze zmensovat prave diky tomu pokroku. Proste staci sim dal tim mene pracujicich lidi na to aby uzivili sebe i ten zbytek ve forme predevsim parazitu spolecnosti.
A co muze ten vyvoj zvratit ?
Jedine zcela odlisne nastaveny system. Tak zcela odlisne ze prave ty paraziti spolecnosti by museli zacit opravdu aktivne hledat praci aby uzivili sebe a svojich 4+ deti. Tak aby se jim z hlediska preziti rodove line zacalo vyplacet posilat deti radeji do skoly pro vzdelani nutne pro budouci zamestnani nez do supermarketu pro rohliky a pivo "za 5 prstu".
Bohuzel si myslim ze takovyhle system je temer nemozne nastolit. Kdokoliv totiz zacna nastavovat pravidla timto smerem je okamzite smeten ze sceny a i pravicove strany uz se boji jednat opravdu pravicove.
Cili podle me dojde spis na druhou variantu. A bude to jeste nejakou dobu trvat nez k tomu dojde, protoze zvlast tady v evrope mame jeste mezery kam az jit nez se motor opravdu zadre. Pracujici budou stale vic zatezovani a parazite se budou dal vesele mnozit. Az proste jednoho krasneho dne zjistime ze neni proste v obehu dostatek komodit pro ukojeni potreb vsech. Prvni se zacnou bourit parazite .. protoze navzdory stale vetsi danove zatezi a okradani pracujicich budou zit preci jen v horsich socialnich podminkach. Boureni jim ale k nicemu nepomuze protoze 90 nespokojenych parazitu proste 10 pracujicich neuzivi i kdyby se pretrhli. No a potom .. az si parazite uvedomi ze uz neni ani co ukrast a zneuzit tak bude muset stejne dojit ke zmenam. Akorat to bude moc pozde a prinese to mezitim mooc bolesti vsem.

223154

1.7.2010 2:36

RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 223075

O chazarském původu východních tzv. židů napsal rozsáhlou studii A. Koestler, sám o sobě prohlásil, že je chazarský žid. Do 18. století nebyli žádní židé, nýbrž vždy judejci (Judea je místopisný název, jako třeba Slovácko, Kristus měl na kříži napsáno Král Judeje - nikoliv Král židů). Hebrejci či israelité vždy jen a pouze jako náboženská komunita - nikdy národ, etnikum nebo dokonce rasa - to je "vynález rothschildových sionistů, stejně falešná a ničemná ideologie jako židovský komunismus. Fanatičtí sionisti jsou stejní chazarští psychopati jako fanatičtí chazarští žido-bolševici.

Být "semita" znamená náležet k národům, které jsou potomky Sema, syna Noeho ze Starého zákona (Tóry). Místem kde semitské národy žijí je Blízký východ a jejich jazyky jsou akkadština, aramejština, arabština a hebrejština. Všechny arabské národy jsou řazeny mezi semitské. Podle biblické tradice mají tmavou kůži, protože Sem měl tmavou pleť. Noe ze Starého zákona je uctíván jako islámský prorok. Židé opustili oblast, která se stala provincií Římského impéria, ze své vlastní vůle.

Několik potomků původních židů, ti, co jsou dnes známi jako Sephardi a Mizrahi Židé se usadili zejména v okolí Středozemního moře a v arabských zemích. Tyto dvě skupiny jsou jediní Židé, kteří mohou být nazýváni "semitskými" v každém slova smyslu. Hlavní linie dnešních Židů jsou Aškenázové, kteří představují asi 95% dnešních Židů. Slovo "Ashkenazi" znamená v jidiš "něměcký žid" a označuje evropské židy obecně. V rámci tradice Starého zákona Aškenázové nejsou potomky Sema, ale jsou z rodu jeho bratra Jefeta, Noemova syna, který je praotcem národů žluté a bíle pleti.

Ve světských termínech jsou potomky Chazarů, turkického národa, sídlícím v regionu dnes známém jako Kavkaz a který konvertoval k Judaismu kolem roku 800, stovky či dokonce tisíce let po událostech popsaných v Tóře. Chazaři nakonec migrovali na západ a míchali se s jinými evropskými národy a stali se evropskými Židy, Aškenázy, sídlícími hlavně v Rusku, Polsku, Německu a zemích bývalého Rakouska-Uherska a v nedávné době také v Severní a Jižní Americe, soustředění v USA, Kanadě, Chile a Argentině a dále v Austrálii.

Přídavné jméno "semitský" a pojem "anti-semitský" byly poprvé použity ve vztahu k (evropským) Židům v 70-tých letech 19. století v Německu v literatuře hanlivé k Židům, pravděpodobně z neznalosti. Vznikající sionistické hnutí té doby, které si bylo vědomé, že postrádá legitmní požadavek na "svatou zemi", udržovalo toto označení s cílem zařídit si semitskou identitu z čehož by vyplývalo falešné "právo na návrat" do Palestiny.

Lidé, kteří vřískají nesmyslné heslo "antisemitismus", to dělají protože používáním tohoto nesmyslného hanlivého pojmu mohou něco získat, nebo protože nechápou kdo je semita.

223125

30.6.2010 7:21

jsou to cikáni, nikoli romové

Jiřin hlavakarel (zavináč) gmail (tečka) com 90.?.?.?

prosím Vás všechny, kteří pravděpodobně čtete Zvědavce s touhou po pravdě, bez tzv. politické korektnosti (= pokrytectví), používejte pro cikány slovo cikán

slovo rom snad vymysleli ještě za Husáka, nevím kde se vzalo, ale je jisté, že ho protlačili čistě z elitářsko-mocenských zájmů

nezpívá se romko ty krásná, romko malá ani romský baron jsem já...

díky moc a pěkný den

223039

30.6.2010 7:46

RE: jsou to cikáni, nikoli romové

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 223039

Já bych to nechal u Rómů. Pravověrný cikán takovýhle věci nedělá. Slyšel jsem jednoho, jak říkal: Cikánem jsem se narodil, jako cikán umřu. Mezi Rómy mně netahejte.

223041

30.6.2010 8:58

RE: jsou to cikáni, nikoli romové

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 223039

Ano. Velmi mě to označení "romové" také zlobí. Omlouvám se všem slušným čtenářům, ale musel jsem zachovat původní text beze změny.

223046

30.6.2010 7:48

Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:

Esmate 85.?.?.?

"V Nizozemí se formuje nová vláda složená ze zrádců, žoldáků a prostitutek":
"Policie to přehlíží, neboť od politických vůdců dostala instrukce, aby nezasahovala. Někdo se může zeptat, proč? Protože obyvatelé terorizováni strachem jsou snáze ovládatelní. A protože ovládnutá a vyděšená populace je nutná k uskutečnění programu drakonických reforem životního stylu, které EU chystá pro všechny občany."

Kromě toho slouží cikáni v Česku jako ochranný štít pro více než miliónovou "českou židovskou menšinu".

223042

30.6.2010 10:14

RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 223042

milion zidu? na 100 000 bych i skocil, ale opravdu milion?

223052

30.6.2010 21:22

RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:

Esmate 85.?.?.?

Reakce na 223052

Opravdu. Milión je nejspodnější hranice. V Praze počítám minimálně tak 400 000. Zabývám se touto thematikou už asi deset let. Vezměte si si všechny úřady, školy, vysoké školy, ústavy, nemocnice, státní podniky, více méně všechny "úspěšnější" podniky a tak dále. Tam se těžko dostanete, pokud nejste "jejich". A někdy ani to ne. Je jich přiliž mnoho.

Dneska už ani na vysokou školu nevystudujete, pokud nemáte "sestřenici v Israeli" (používá se jako "signál" ). Pokud ovšem máte, nemusíte v mnoha případech ani studovat. Podívejte se jen na jména, která jsou jedním z hlavních poznávacích znamení. Pokud nejste vyvolený, tak si to vůbec nejste schopen uvědomit. Nemluvím o typických jménech, jako Kohn nebo Roubíček, ale o takových pěkných, českých.

Většinou jsou to typická židovská německá jména, nebo jejich překlady. Nebeský, Himmelman, Slánský, Salzmann, Gross, Velký, Lang, Dlouhý, Kurz, Krátký, Skočdopole, Springinsfeld, Fischer, Rybář, Černý, Schwarz, Bílý, Weiss, Zajíc, Haas, Fuchs, Liška, Wolf, Vlk, Sokol, Slavík Orel, Sojka. Prakticky všechna zvířecí jména jsou velice v oblibě a slouží ke vzájemné identifikaci.

K tomu ta pěkně jména končící na -sky, která mají původ v Polsku a Rusku. Pruzinsky, Novozamsky, Vyškovský, Pražsky, Tosovsky, Kovalsky, Kyjovský, Kacinský. Dále Němec, Čech, Polák, Sobota, Samstag, Neděle, Sonntag, Primus, Diamant, Rubín, Korbel, Mayer, Hájek, Barák. To jenom zhruba na ukázku, mohl bych pokračovat asi dalších 300 stran.

To se potom ptáte, kde že vlastně ti Češi jsou? Odpověď je jednoduchá. V pr.....

223099

1.7.2010 19:13

RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:

cifix 188.?.?.?

Reakce na 223099

čéče, to budete muset nějak doložit. mega je nesmysl. Je-li metoda výpočtu, co úředník to Žid, tak je možná číslo správné, ale kde jste na ten příměr došel?
S těma VŠ a jménama jste si spletl rubriku, tady není "humor".

223188

1.7.2010 19:21

RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:

steve 72.?.?.?

Reakce na 223188

.. cece, sem docet "Jeruzalem post", .. a - cece, humor jako mega .., cece - mas tam blby pismeno - cece, .. to"z" ma bejt cece - jeste vetsi ... [smích]

223189

1.7.2010 19:43

RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:

cifix 188.?.?.?

Reakce na 223189

čítávám vaše příspěvky, a občas se i zasměju ... ale stejně by mě zajímalo proč reagujete na vše ironickým/ujetým/černohumorním/apod... způsobem. Už Vám leze realita okolo na bednu?
Já se včera bavil s přítelem o tom jak banky vytvářejí peníze - uvěřil až když jsem mu ukázal učebnici ekonomiky, kde to je taky napsané. No ale stejně mne ke třetí hodině nad ránem nazval fašounem [překvapení] , když jsem mu řekl asi tak tisícinu toho o čem se tu píše ...
No to jen na dokreslení, že bych se nedivil, že kontakt s lidmi v matrixu leze na bednu...

223191

1.7.2010 19:50

RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:

steve 72.?.?.?

Reakce na 223191

.. vice pastelek na dokresleni je silne zadoucich. Ja jsem se stal fasounem po dvaceti minutach podobneho snazeni ...

223192

1.7.2010 21:38

RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:

steve 72.?.?.?

Reakce na 223191

.. a mozna vas to bude zajimat. Riskujete vsak, ze pritel Vam prideli vyssi fasistickou hodnost, napr. "fasopopirac" ..
---
.. tema - $134.5 BILIONU
---
http://seekingalpha.com/article/143462-strange-inconsistencies-in-the-134-5-billion-bearer-bond-mystery?source=from_friend

223197

1.7.2010 22:45

RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 223197

zajimavy clanek, nejzajimavejsi je na tom to ticho po pesine, alespon v nasich zemepisnych sirkach. Pripomina mi to Vitkov a napadeni hocha v Prerove. Tito paseraci a jejich story je umlcen jako ten Prerov....
stale jste neodpovedel na tu vasi reaktivitu ... hmm?

223201

1.7.2010 23:00

RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:

cifix 80.?.?.?

Reakce na 223201

ta predchozi reakce je take moje...
mrkl jsem na stranky autora toho clanku J.S. Kim a je tam uzasne video z roku 1974 resp. 1958 http://www.theundergroundinvestor.com/2010/06/robe...

223203

1.7.2010 23:14

RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:

steve 72.?.?.?

Reakce na 223203

.. dekuji za navedeni. A "reaktivita" je - jak sam uznate, - uz v teto fazi nepodstatna ... [mrknutí jedním okem]

223205

1.7.2010 23:18

RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:

steve 72.?.?.?

Reakce na 223203

.. a snad jen malo ..
--
FED - audit /?
http://www.lewrockwell.com/blog/lewrw/archives/60696.html

223206

1.7.2010 23:41

RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:

cifix 80.?.?.?

Reakce na 223206

audit nebude, to uz se da spis verit ze budou v CR statni zakazky zadavany ferove...

223208

1.7.2010 23:53

RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:

steve 72.?.?.?

Reakce na 223208

.. ale vzdyt prece nejde o ten vlastni , fyzicky proces auditu ve sve papirove podobe, stovkami ucetnich dloubajicich se v nose a sahajicich na zadek jine ucetni ve vytahu ..
.. jde o podstatu pohybu, od neceho co skalopevne stalo a bylo nedotknutelne ..
.. stojite na svahu hory, najednou mirne zachveni a kulicka snehu, najednou lavina, 32 vterin - je po vsem ... [cool]

223210

1.7.2010 20:25

bude to chtít studený obklad a odpojit od internetu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 223188

Je až neuvěřitelné, kolik hovadin se vejde na centimetr čtvereční. V Česku žida potkáte jen stěží, natož Žida.
http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/Judais...
Esmate byl patrně nějak rituálně postižen, "Žid" ho již stíhá i po rozednění. [mrknutí jedním okem]

223194

2.7.2010 0:10

RE: bude to chtít studený obklad a odpojit od internetu

steve 72.?.?.?

Reakce na 223194

.. tabulka je to pekna. Barevna .. I jine tabulky jsou pekne, mnohdy barevnejsi, - a take maji mnoho obrazku .. Clovek se dovi veci ...., - co drive ani netusil .. [smích]
.. a to jsou vsichni stali nebo s prespolnima dohromady ??

223211

2.7.2010 9:56

RE: bude to chtít studený obklad a odpojit od internetu

f-čelař 217.?.?.?

Reakce na 223211

To vypadá na nějakou jejich tabulku, kde je posečítáno, kolik se jich dobrovolně k víře hlásí. Když pak klikneme na odkaz (třeba Česko), tak tam rozvádějí odhad, kam by mohli v optimismu s čísly zajít, kdyby se přičetli i ti, co svou víru tají (ale i tak je to v Česku pořád v řádu promile, tedy 10-15 tis).
Pokud to ale převedeme do lidského uvažování, tak zjistíme, že žid (podobně jako cikán) má původně jako pojmenování i jiný význam. A proto se z toho obecně nedá nic vyvodit, co se týká počtů. Spočítat se dají pouze věřící judaisté – židé, kteří se se svou vírou netají a hlásí se třeba v Česku k židovské obci. A těch je někde okolo 3000.
Avšak dnes se běžně hovoří i třeba o Židech - Izraelitech , tedy semitských bratrech arabů - Izmaelitů. Ti ale zmizeli z dějin, když je Římané pobili, naverbovali a jejich záznamy spálili… Pokud zbyli, tak jsou to etničtí příbuzní arabů a bude jich poskrovnu, nejspíš někde v blízkovýchodní oblasti (a drobné enklávy po středomoří). O Židech v Evropě se začíná hovořit možná někde v souvislosti s Dreyfusovou aférou ve Fr., ale především fašist. režim v Německu vypracoval teorii o Židech jako etniku, což je dnes akceptováno i mediálně a kouří se z toho z kdejaké hlavy. Je to stejné, jako by někdo nadělal ze svědků „starobylý národ Jehovistů“. Přičemž Židy nadělali z židů etnika Aškenáz, tedy etnika nesemitského a se vší pravděpodobností germánského původu (jidiš je téměř jako němčina). Ve skutečnosti šlo tedy o ideologickou záležitnost zastřenou do etnické...
A teď už jen stačí vyrábět a vyrábět zkazky, kde všude toto virtuální etnikum řádí, a bledá upocená postava připoutaná k počítači blouzní hrůzou, kdy na ní z monitoru hupne „Žid“ a s celou partou ďáblů jí ugrilujou ...třeba tady boby nohejl, kdoví, jestli vůbec vychází na světlo... [mrknutí jedním okem]

223225

6.7.2010 11:04

RE: bude to chtít studený obklad a odpojit od internetu

mtk 78.?.?.?

Reakce na 223225

>...třeba tady boby nohejl, kdoví, jestli vůbec vychází na
>světlo... [mrknutí jedním okem]
[chechtot] [chechtot] A je jich tady takových víc, žejo. [smích]

223381

6.7.2010 18:03

RE: bude to chtít studený obklad a odpojit od internetu

steve 70.?.?.?

Reakce na 223381

.. je jich tady takových víc, žejo ..
--
.. VSICHNI jsou tady takovi - jak jste spravne odhalil !! Vsichni jsou fasouni, komuniste, popiraci, antisemite, pedofilove, antikoncepce, antikove, .. a jine antinebezbeci !!
.. Ale my dva (+vice) - jsme hodni, a budeme jeste hodnejsi - my do toho vidime, my jsme kadrovy kvet spravneho pristupu k zivotu a mame radi celer. Ja nejradeji s mrkvickou - vy taky rad mrkvicku s celeerkem ? Tribi tahle nase vytribena historicka potrava mysl - proto tomu tak rozumime a nejsme ani fasouni, ani komuniste, ani antikoncepce ... pry jsme VOLOVE !! .. urcite - stejne jako ja - nevite, co to je. Dame celeerek - a prijdeme na to ...

223399

6.7.2010 18:40

RE: bude to chtít studený obklad a odpojit od internetu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 223399

tentokrat jste mne pobavil. Ze by ta Svejkovina mela neco do sebe?

223403

6.7.2010 19:36

RE: bude to chtít studený obklad a odpojit od internetu

steve 70.?.?.?

Reakce na 223403

.. slouzim dobre - slouzim rad .., szekel je muj kamarad !!
--
http://www.huffingtonpost.com/2010/07/06/israel-settlements-cover_n_635907.html

223406

7.7.2010 0:49

RE: bude to chtít studený obklad a odpojit od internetu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 223399

Jakožto mladší zavrhuji vykání, Stíví... ehm, pardon, navrhuji to druhé. [mrknutí jedním okem] Mrkvička, celerek, kedlubničky budou brzy. Trochu mi dělá starost tabáček (ještě nejsem zběhlej), dá_li NWO, tak příští rok budou plantáže - čistého, bez chemie. Bude-li zájem, vyměním za metály z Vietnamu. Já teď nejsem volove, páč jsem čecháček, jeden hustý "katouš" mi to vysvětlil, tak to v klidu trávím. Vínu zdar!! tomas
[smích]

223433

7.7.2010 1:19

RE: bude to chtít studený obklad a odpojit od internetu

steve 70.?.?.?

Reakce na 223433

.. nutno zalevat zeleninku, hlidat americkeho brouka - metaly z Vietnamu budou. Nove, neobnosene, primo ze skladu nedotknutelnych zasob .. Zakladej s prateli nove kluby - "Katosemitske", "Siokatolicke", "Ultrastredove" a "Megaleve" .. a "cihej" .., ostrazite !! Nase sila je bezbreha !
----
http://m.theglobeandmail.com/news/world/bond-between-us-israel-unbreakable-obama-says/article1630269/?service=mobile

223437

7.7.2010 1:42

RE: bude to chtít studený obklad a odpojit od internetu

mtk 88.?.?.?

Reakce na 223437

Budu progresívní: založím klub judoslovanský. Ale ještě nevím, jakou strategii zvolím, zda vyčuraného pracanta, nebo pracovitého vychcance .... [chechtot]

223440

2.7.2010 3:46

RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 223099

Podstata je o nekolik desitek roku zpet,kdyz prvni zidovsky predseda vlady prohlasil: Ta nejopovrhovanejsi skupina zidu,se stane v budoucnu smetankou lidstva.Sam Disraeli se nechal pokrtit ,aby pronikl politicky a hospodarsky do rad krestanstva a tim,si zide udelali sve posice,kde sli hloubeji do kazdeho krestanskeho systemu vlady a hospodarstvi.
Benjamin Disraeli - Britannia Biographies
Known as a dandy, a novelist, a brilliant debator and England's first and only Jewish prime minister, Disraeli (Earl of Beaconfield) is best remembered for ...
www.britannia.com/bios/disraeli.html
Druhou veci je tak zvany dopis z Istambulu-drive Carihradu zidum do Spanelska ,kde vrchni rabin rady:vYrazte krestanum obchod z rukou a stanete se pany sveta.
Dalsi radou bylo,udelat vse i prijmout,jakoby krestanstvi a udelat sve dcery a syny doktory,ptavniky,soudce, plitiky a hlavne bankere s jednym cilem,ovladnout system.
But the high-profile Jewish backers of the Baruch Plan (all of the following scientists, plus Lippmann, are Jewish: Albert Einstein, Robert Oppenheimer, Leo Szilard, Walter Lippmann, Niels Bohr, James Franck, Eugene Rabinowitch, Hy Goldsmith, Hans Bethe, Harold Urey) belong to the International Socialist faction.I tu atomovou pumu stvorili za krestanske panize a pouzili ji proti Goyimum.
Subject: Henry Ford on the Jews, Chapter 4 Disraeli caused his Jewish hero, Sidonia, to remark: "The world is governed by very different personages from what is imagined by those who are not behind the scenes," and even more illuminating lines by Disraeli which half compel the thought that, after all, he was writing to warn the world of Jewish ambition for power:
They discovered that they had a lot in common-among other things, they both liked Realpolitik, and didn't like Slavs.
To same Marx, jez nemohl slovanum prijit na jmeno.
Takze,neni divu k tomu,co se vzakulisi provadi na universitach a jinde.Celosvetove to jsou jen ajen zide ,kteri odjakziva sli z jedne zeme do druhe,s diplomy ,co vystudovali v dobach ,jejich patentu komunismunismu za "delnicke penize", byli to opet jen zide,kteri mohli odejit z bolsevickeho Ruska.
Jejich vliv lze poznat v jednotlivych narodech ,ale i ve svetovych organisacich a ovsem v zahranicnich politikach jednotlivych statu,tak,jak uz v dobe Veraiske konference se lide ptali "Americke delegace",zda v Americe ziji,jen zide?Nasledky tohoto vlivu nese cely krestansky svet a jednotlivy obcane.
In 1946, the US government put to Stalin a plan for World Government, created by Bernard Baruch & David Lilienthal, both Jews. This plan was put in the pages of The Bulletin of the Atomic Scientists
Confirmation of Rathenau's statement came twenty years later in 1931 when Jean Izoulet, a prominent member of the Jewish Alliance Israelite Universelle, wrote in his Paris la Capitale des Religions: "The meaning of the history of the last century is that today 300 Jewish financiers, all Masters of Lodges, rule the world."

223215

2.7.2010 6:53

RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 223215

Zde muzem vse dolozit z historickych zkutecnosti,bohuzel, jen v anglictine:The Jews dominate the legal schools and poison them with their Jewish love of authority, dogma, jargon and sophistry. The Jews dominate the medical schools and promote butchery, drugs and any racket which will earn the Jewish doctors more money. The Jews have all but killed the profession of midwifery, as Dühring already noted in the 1800's. The Jews mandated the mutilation of circumcision in parts of the United States. The Jews promoted legalized sadism and tortured human beings in child birth, and in psychiatric "treatments" through electroshock "therapy" and even went so far as to murder the soul of human beings with lobotomies. The Jews are dangerous, hateful and must be excluded from the educational system of a healthy society.

The Jewish murder of our People is part of an ancient Jewish plan to rule the World and kill off non-Jews. I have already demonstrated the plan for the extermination of what the Old Testament calls "Goyim", or the "nations", meaning all non-Jews. The Jews have sought to adapt their 2,500 year old plan for the extermination of the human race, and apply it to every society they infect with their genocidal hatred.

One such instance occurred when the Jew, King Ferdinand of Spain, expelled the Jews in order to provide Jewish leaders with bodies to populate the planned new Jewish homeland of the Americas. The Jews were concerned that the Spanish were too kind to the Jews, so the Jews sought to curse the Spanish for blessing the Jews, just as the Jews had done to the Egyptians, Greeks and Romans in antiquity, when they blessed the Jews. I will here quote from Paquita de Shishmareff's book Waters Flowing Eastward, to illustrate the mortal danger of permitting Jews in the educational system:

"In 1492, Chemor, Chief Rabbi of Spain, wrote to the Grand Sanhedrin, which had its seat in Constantinople, for advice, when a Spanish law threatened expulsion.2 This was the reply:

'Beloved brethren in Moses, we have received your letter in which you tell us of the anxieties and misfortunes which you are enduring. We are pierced by as great pain to hear it as yourselves.

The advice of the Grand Satraps and the Rabbis is the following:

1. As for what you say that the King of Spain3 obliges you to become Christians: do it, since you cannot do otherwise.

2. As for what you say about the command to despoil you of your property: make your sons merchants that they may despoil, little by little, the Christians of theirs.

3. As for what you say about making attempts on your lives: make your sons doctors and apothecaries, that they may take away Christians' lives.

4. As for what you say of their destroying your synagogues: make your sons canons and clerics in order that they may destroy their churches.

5. As for the other vexations you complain of: arrange that your sons become advocates and lawyers, and see that they always mix in affairs of State, that by putting Christians under your yoke you may dominate the world and be ave...Automaticky kráceno

223218

1.7.2010 1:38

RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 223052

Proto me to 6 000 000 cislo ktery udajne prolitlo zkrz komin do prdele taky vzdycky rozesmeje. [chechtot]

223120

30.6.2010 10:04

za vším hledej Ž...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Cikáni jsou sami o sobě dost neschopní, aby dokázali prosadit svoje zájmy na státní úrovni. Pod kvalitním židovským vedením ale dokáží divy, jak se o tom denně můžeme přesvědčit. Židé a cikáni mají mezi sebou částečně symbiotický vztah a vůči většinové společnosti parazitický vztah. Žid pomocí "lidských práv" a "ochrany menšin" zajišťuje beztrestnost cikánským zlodějíčkům a násilníkům. Na oplátku cikány používá jako štít a k maskování svých vlastních miliardových zlodějin a pozvolného přemísťování národního bohatství do vlastní kapsy.

Mezinárodní žid ovládnutím bankovnictví a ostatních finančních služeb vysává národní ekonomiky a když dojde ke krizi státu, hloupý dav viní malé cikánské zlodějíčky a na nich si vybíjí svůj hněv. Žid zůstává v klidu v závětří.
Židé mají u nás dokonce vlastní ministerstvo (donedávna vedené Kocábem), ale nikomu z ovčanů to ještě nedošlo, místo toho obviňují cikány.
V každé lidskoprávní organizaci a v organizacích pro práva jakýchkoli menšin (národnostních, homosexuálních,...) sedí na důležitém místě alespoň jeden žid. Ne tak vysoko, aby byl na první pohled vidět, ale dost vysoko na to, aby mohl tahat za nitky. V nejhorším případě je v čele organizace neschopná loutka, kterou žid řídí z venku z nějaké spřátelené organizace. Často se stává, že několik organizací s navenek rozdílnými zájmy sídlí na stejné adrese, nebo aspoň na stejné ulici (v dosahu několika minut pěší chůze) a ve skutečnosti sdílí stejnou utajenou agendu. O ní většinou řadoví zaměstnanci nemají ponětí (většinu tvoří mladí snadno manipulovatelní idealisté a studenti).

Tenhle systém je import z USA, kde roli cikánů zastávají černoši. Jeden z provinčních černošských aktivistů si stěžoval, že v celonárodní radě této organizace hájící černošská práva je to samý běloch. Hádejte jaký druh "bělocha" tam ve skutečnosti sedí.

223050

30.6.2010 16:01

RE: za vším hledej Ž...

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 223050

Bingo. K tomu aby se schovala největší lumpárna k tomu je potřeba mít někoho na koho se to všechno svede. Přímo si ho vytvořit jako hromosvod na lidskou zlobu. Cikán dostal podporu, ke všemu zcizil někomu peněženku a proto je celý svět zadlužen bankéřům. Nebýt cikánů nebylo by dluhů? Jenom by bylo příliš vidět kdo za to může. Funguje to bezvadně, všude na světě. Někde cikáni, jinde černoši, jinde muslimové, tuhle původní obyvatelé s kterými to vlastně začalo. Tam kde nejsou, tam se musí vhodní importovat odjinud. Lehká věc, někde se zem zdevastuje a už je spousta vhodných emigrantů.

223071

30.6.2010 16:46

RE: za vším hledej Ž...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 223050

jsi dost blízko pravdě. ale nemělo by tvým textem dojít ke zmatení, že cikáni jsou vlastně jen nevinnou obětí, zneužívanou židy. cikáni totiž nejsou jen zlodějíčky a určitě nejsou v neoblibě pro svou barvu kůže. jejich lenost/nepracovitost, nařvanost, nedisciplinovanost a jiná degenerovanost, ničení hodnot (včetně velkých krádeží, tedy ne jen kapsářství), to si nikdo nevymýšlí. to je fakt. a my všichni důsledky toho platíme. a co je nejhorší - stále znovu a znovu jim budujeme nové domy a byty, a cpeme do nich ZA NIC prostředky a výhody, na které by bílý neměl nikdy nárok dosáhnout, zatímco je to s nimi NAPROSTO BEZNADĚJNÉ. humánní řešení neexistuje, to by je někdo za několik staletí našel a použil.
a k tomu, abychom se snažili o to beznadějné, nás vedou právě ti židovští loutkáři, kterým vyhovuje už ten fakt, že je společnost rozdělená, zaujatá čímsi jiným, a místo po židech se někdo bude vozit po cikánech. nalezli za sebe náhradní hromosvod. a navíc na všem se dá vydělat... to je židovská chytristika už po staletí - na válkách, na globálním oteplování, na nesmyslu EU, na 9/11 a "teroristických hrozbách", lidské vyplašenosti, na lidské chtivosti a hlouposti, na ekonomické krizi, prostě na všem... tedy i na "řešení" jiného podobného nesmyslu - na "cikánské otázce".

223078

30.6.2010 16:52

RE: za vším hledej Ž...

sekretariát NWO 217.?.?.?

Reakce na 223050

toto je náš husarský kousek - ti pomalejší mají své cikány a ti o něco vnímavější mají své židy

[velký smích]

223080

30.6.2010 22:29

RE: za vším hledej Ž...

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 223080

>toto je náš husarský kousek - ti pomalejší mají své cikány a ti o něco vnímavější mají své židy

Trefa do černého.

223104

30.6.2010 22:41

RE: za vším hledej Ž...

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 223080

a ti úplně nejchytřejší mají své antisemity [smích]

223105

30.6.2010 22:44

RE: za vším hledej Ž...

steve 174.?.?.?

Reakce na 223105

.. a HOLOKAUST !!! [mrknutí jedním okem]

223106

1.7.2010 18:32

RE: za vším hledej Ž...

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 223106

Tak jsem si vzpomel, ze na internetu a i v jednech mistnich novinach - (to uz je dost dlouho) - jsem se v jednom dni na prekrasne psanym a obsahlym clanku kde jeden zid narikal docetl, ze Holocoustu zidu z kteryho se diky vedeckym expertum pomalu ale za to jiste stavaji vymysleny pohadky bez hlavy a paty s kterejma se lidem linym myslet vymejval mozek se zacina pochybovat uz v celym svete a pravem ......... V dodatku krome jinyho bez udani duvodu bylo psany ze na tom nese nejvetsi podil viny Israel. Je zajimavy ze kaslik s tema novinama ktere jsou pro kazdyho free je umistena jen nekolik desitek metru od zidovsky synagogy a nikdo z toho zastupu lidi s jarmulkama co tam chodi poslouchat cancy rabinu proti takovymu " " antisemitismu " " neprotestoval tak ze to budi i ve me dojem ze v tech novinach byla napsana pravda.

223180

30.6.2010 10:46

I tento článek je k tématu:

Takyjeden 77.?.?.?

http://euportal.cz/Articles/6223-pravda-o-chanovu-...

223054

30.6.2010 15:35

co treba zlocinne spolceni?

Oldis 81.?.?.?

to ze si nekoho zavolam aby mi pomohl nekoho ukopat do bezvedomi je znakem organizovanosti, spolceni a nebo podobne.
rozhodne by melo dojit k rozdeleni trestnych cinu, na ty na ktere se nevztahuje mladistva beztrestnost.

223069

30.6.2010 16:27

Není to moc ftipné,spíš krutá realita

mark 178.?.?.?

Vložený obrázek

223074

30.6.2010 17:02

Romové jsou jako mandelinky bramborové.

HonzaX 89.?.?.?

Mandelinky jenom žerou a kladou vajíčka. Žádný užitek, jenom jsou po nich škody. Nic užitečného neprodukují. Úplně stejně jako romové (neboli cikání).

223081

30.6.2010 17:20

Viděl někdo roma, který by nebyl rasista?

Viking 89.?.?.?

Všichni jsou rasisti. Nerasitický cikán neexistuje. Pořád chtěj to samé. Peníze zadarmo, nepracovat, nic neumět, deti nevychovávat a brát si na co si prstem ukážou a terorizovat koho si zamanou. Samozřejmě výjimky se zákona. A pořad je to dokola a k ničemu. Stojí to spousty peněz a kde nic tu nic.

223082

1.7.2010 1:07

Přiznám se

LaFox 90.?.?.?

Nenávidím cigány od svých 15ti let. A to byla celkem
hluboká totalita [smích] Je to prostě tak. Nechci mezi nimi rozlišovat. Ale proč bych se měl přemáhat ? Proč ? Prostě je bytostně nesnáším. Nejsou lepší a horší cigáni, jenom to někteří umí líp maskovat, jaký jsou ku*vy. [smích] řeknete že jsem rasista ? Tak jo, jsem, prostě je to tak.

223118

1.7.2010 1:29

RE: Přiznám se

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 223118

Nejvetsi rasisti na svete jsou zidi kdyz vemu do uvahy vylozene rasisticky uceni rabinu kteri predcitaji rasismus zidu rasistickym zidum z rasistickyho Talmudu. Kdyz by zidi za Adolfa Hitlera s ciganama nejezdili spolecne v dobytcakach na rekreaci do Osvetimi, Birkenau nebo Dachau kde dostali, satstvo, obuv, ubytovani, nazrat a kde je zbavili hmyzu tak je budou otevrene nanavidet zrovna tak jako Vy.

223119

1.7.2010 1:59

RE: Přiznám se

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 223118

ne, nejsou všichni ku-vy. někteří jsou i inteligentní a vzdělaní, a jsou pro odhalení a nemaskování zneužívání prostředků pro etnickou skupinu, z níž vzešli a (naštěstí) vyšli. třeba tento pán -jakkoliv je ušatý a tmavý, jeho postoje a názory jsou vcelku zdravé... soudě dle jeho článků:
František Matějka
tvrzení, že všichni cikáni jsou ku-vy je stejně absurdní jako tvrzení, že všichni rusové nebo černoši nebo vietnamci jsou ku-vy. je to samozřejmě nesmysl. všichni bílí také nejsou dobří, že?
samozřejmě že kvalitních lidí je mezi cikány mizivé procento. bohužel. většinou jde o parazitický odpad, zatěžující všechny ostatní, a kdyby nebyl, bylo by světu líp.

223122

1.7.2010 19:05

RE: Přiznám se

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 223122

A ze se mezi cigany , cernousky a ruzne komunity asiatu mezi kterejma by se podle Vas nemel delat zadnej rozdil nenastehujete nebo proc si je nenatahate k Vam do baraku a nenapisete sem Vase resume az po vlastnich zkusenostech ktery se budou schodovat s nazory lidi ktery meli tu cest poznat kulturu vandalizovani cizicho pri ktery se krome dalsich hodnotnych veci ztraceji majitelum i pejsci ...... A to nemluvim o dalsi kriminalite kterou maji tez na svedomi, treba obchod s illegal substance ktery takovy Vitnamec klidne proda treba Vasemu diteti. Uz jste si precet treba o cernouskovi ktery nakazil AIDS desitky Europanek ? Bylo by zajimavy vedet jakou cenu za tu multikulti zaplati europsky poplatnia dani a ne jen penezi! Ale tak me napadlo , proc nejdete skuhrat na S-eretz a otravujete myslici lidi ktery si nenechaji vymejvat mozek?

223186

1.7.2010 19:32

RE: Přiznám se

cifix 188.?.?.?

Reakce na 223122

prosím vás F.Matějka není cikán, jak jste mylně usoudil podle obrázku u článku, ale bílý politicky činný odpůrce EU apod. www.frantisekmatejka.cz

223190

2.7.2010 0:42

RE: Přiznám se

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 223190

co se tyce ciganu a dalsi multikulti ktera ceskymu lidu jen skodi se nemejlim. Ale Vy asi budete mejlitel nebo dokonce pomejlenej protoze nikde jsem nenapsal ,ze Franta Matejka je cigan !

223213

2.7.2010 9:20

RE: Přiznám se

cifix 80.?.?.?

Reakce na 223213

pane, nevsiml jste si, ze je to reakce na predchozi prispevek 223122, v kterem pisatel omylem povazuje Matejku za cikana. Jinak vy to trochu prehanite v prispevku 223119, s tema dovolenyma v Osvetimi... to jste Johnuv agent provokater? [překvapení]

223223

2.7.2010 22:45

RE: Přiznám se

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 223223

Nio neprehanim , do Osvetimi kde meli i plavecky bazen fakt jezdili na rekreaci jak napsal ve svy knize jeden zidovskej turista a jezdi se tam podivat jeste dnes takovou dalku az z Israele nebo z USA i kdyz uz ne na ucet nemeckyho eraru jak se jim tam libilo. Vubec se jim nedivim protoze v okoli Osvetimi je hezka krajinka i priroda kde travi v prijemnym rozpolozeni prekrasne chvile. [chechtot]

223248

2.7.2010 9:41

Chceme stejný metr

Maftík 109.?.?.?

http://www.chcemestejnymetr.cz
Měli by se tam zmínit i o tomto případu

a když už jsme u těch petic ... : http://www.nesexuveskole.cz

223224

Příspěvků: 107

30.06. 00:25 Kadlik  Jo jen kdyby to bylo obracene
30.06. 13:01 Petr Řehák  RE: Jo jen kdyby to bylo obracene
30.06. 20:56  RE: Jo jen kdyby to bylo obracene
01.07. 21:34  To cikánské zlodějství pěstovali už feudálové, asi aby zakryli nevolnictví
06.07. 14:20 odkaz  RE: To cikánské zlodějství pěstovali už feudálové, asi aby zakryli nevolnictví
25.10. 15:45 Marcel Drabák  RE: To cikánské zlodějství pěstovali už feudálové, asi aby zakryli nevolnictví
30.06. 03:28 Anonymus  dotaz na google
30.06. 03:35 steve  RE: dotaz na google
30.06. 03:53 Anonymus  RE: dotaz na google
30.06. 08:18 Karel z Čech  RE: dotaz na google
28.10. 23:38 lol  RE: dotaz na google
30.06. 13:45 Marek  RE: dotaz na google
30.06. 04:39 Robert Nohejl  Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
30.06. 08:09 quido2  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
30.06. 09:04 \/\/  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
30.06. 09:49 quido2  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
30.06. 10:15 \\/\\/  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
30.06. 12:07 quido2  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
30.06. 16:51 \/\/  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
30.06. 21:00 jean.laroux  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
30.06. 23:08 Kropáč  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
01.07. 07:00 jean.laroux  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
01.07. 15:49 Kropáč  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
01.07. 17:57 jean.laroux  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
01.07. 08:45 quido2  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
30.06. 13:39 crystalwind  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
30.06. 16:45 \/\/  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
30.06. 14:20  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
30.06. 16:38 \/\/  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
01.07. 01:46  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
01.07. 09:48 mtk  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
01.07. 13:48  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
02.07. 13:42  Je dobré mít v rodině ochotného
25.10. 17:08 Halina  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
30.06. 14:13 Vojta49  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
30.06. 16:24  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
30.06. 20:35 Kartářka  K židovskému státu...
01.07. 02:24  RE: K židovskému státu...
01.07. 02:49  RE: K židovskému státu...
03.07. 20:10 Nežid  RE: K židovskému státu...
03.07. 20:34 steve  RE: K židovskému státu...
03.07. 21:07 Anonymus  RE: K židovskému státu...
03.07. 23:19 Lin  RE: K židovskému státu...
03.07. 23:30 steve  RE: K židovskému státu...
04.07. 00:10 Lin  RE: K židovskému státu...
03.07. 20:56  RE: K židovskému státu...
01.07. 17:14  RE: K židovskému státu...
03.07. 09:04 Satanist  RE: K židovskému státu...
04.07. 04:08 Robert Nohejl  RE: K židovskému státu...
05.07. 19:18  RE: K židovskému státu...
08.10. 06:49 Satanist  RE: K židovskému státu...
30.06. 16:32 Petr Řehák  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
30.06. 20:16 Vojta49  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
01.07. 13:42 Petr Řehák  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
01.07. 02:36  RE: Tady je dukaz,ze blbost se dedi.
30.06. 07:21 Jiřin  jsou to cikáni, nikoli romové
30.06. 07:46  RE: jsou to cikáni, nikoli romové
30.06. 08:58 Vladimír Stwora  RE: jsou to cikáni, nikoli romové
30.06. 07:48 Esmate  Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:
30.06. 10:14 Tsignotschka  RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:
30.06. 21:22 Esmate  RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:
01.07. 19:13 cifix  RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:
01.07. 19:21 steve  RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:
01.07. 19:43 cifix  RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:
01.07. 19:50 steve  RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:
01.07. 21:38 steve  RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:
01.07. 22:45  RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:
01.07. 23:00 cifix  RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:
01.07. 23:14 steve  RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:
01.07. 23:18 steve  RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:
01.07. 23:41 cifix  RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:
01.07. 23:53 steve  RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:
01.07. 20:25  bude to chtít studený obklad a odpojit od internetu
02.07. 00:10 steve  RE: bude to chtít studený obklad a odpojit od internetu
02.07. 09:56 f-čelař  RE: bude to chtít studený obklad a odpojit od internetu
06.07. 11:04 mtk  RE: bude to chtít studený obklad a odpojit od internetu
06.07. 18:03 steve  RE: bude to chtít studený obklad a odpojit od internetu
06.07. 18:40  RE: bude to chtít studený obklad a odpojit od internetu
06.07. 19:36 steve  RE: bude to chtít studený obklad a odpojit od internetu
07.07. 00:49 mtk  RE: bude to chtít studený obklad a odpojit od internetu
07.07. 01:19 steve  RE: bude to chtít studený obklad a odpojit od internetu
07.07. 01:42 mtk  RE: bude to chtít studený obklad a odpojit od internetu
02.07. 03:46 Robert Nohejl  RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:
02.07. 06:53 Robert Nohejl  RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:
01.07. 01:38 Satanist  RE: Na to mohu jenom kopirovat odstavec z clanku ve Zvedavci:
30.06. 10:04  za vším hledej Ž...
30.06. 16:01 Antiseptik  RE: za vším hledej Ž...
30.06. 16:46  RE: za vším hledej Ž...
30.06. 16:52 sekretariát NWO  RE: za vším hledej Ž...
30.06. 22:29 DavidZ  RE: za vším hledej Ž...
30.06. 22:41 jean.laroux  RE: za vším hledej Ž...
30.06. 22:44 steve  RE: za vším hledej Ž...
01.07. 18:32 Satanist  RE: za vším hledej Ž...
30.06. 10:46 Takyjeden  I tento článek je k tématu:
30.06. 15:35 Oldis  co treba zlocinne spolceni?
30.06. 16:27 mark  Není to moc ftipné,spíš krutá realita
30.06. 17:02 HonzaX  Romové jsou jako mandelinky bramborové.
30.06. 17:20 Viking  Viděl někdo roma, který by nebyl rasista?
01.07. 01:07 LaFox  Přiznám se
01.07. 01:29 Satanist  RE: Přiznám se
01.07. 01:59  RE: Přiznám se
01.07. 19:05 Satanist  RE: Přiznám se
01.07. 19:32 cifix  RE: Přiznám se
02.07. 00:42 Satanist  RE: Přiznám se
02.07. 09:20 cifix  RE: Přiznám se
02.07. 22:45 Satanist  RE: Přiznám se
02.07. 09:41 Maftík  Chceme stejný metr

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

35

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 92 čtenářů částkou 10 521 korun, což je 35 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Likvidace mužů a jejich kastrace pokračuje na všech frontách, i v módě22.07.17 17:19 Česká republika 0

Američané stavějí v Sýrii 10 (slovy deset) základen21.07.17 04:24 Sýrie 0

Herec Stropnický poslal české vojáky do Pobaltí20.07.17 21:01 Česká republika 4

Senátorovi McCainovi diagnostikovali zhubný nádor mozgu20.07.17 11:30 USA 5

Firma Apple uvedla nové emotikony. Je mezi nimi i muslimka s hidžábem20.07.17 10:51 USA 0

Švédsko utratí za imigranty 19% státního rozpočtu17.07.17 23:04 Švédsko 4

Mezi nigerijskými imigranty jsou vysoké počty nakažených virem HIV, k italské vládě putuje stížnost17.07.17 22:11 Itálie 0

Migrace je nevyhnutelná, migrace je nutná, migrace je žádoucí! 17.07.17 21:33 Evropská unie 7

Zvrat v uprchlické krizi: EU omezuje export nafukovacích člunů do Libye!17.07.17 16:50 Evropská unie 2

Schorndorf - cca 1.000 krimigrantů bojuje s policií17.07.17 13:44 Německo 4

Podle Švédů máme mít méně dětí, abychom zabránili změně klimatu. O barevných Švédové cudně mlčí17.07.17 01:54 Švédsko 4

NATO oslavuje fašistické Lesní bratry. Kdy bude oslavovat Hitlera?15.07.17 00:54 Evropská unie 8

Jsme ve válce s Ruskem, za námi Rubikon 14.07.17 23:43 Česká republika 3

Soud v Mnichově zrušil změny stanov Sudetoněmeckého landsmančaftu, kterými se původně sdružení vzdávalo majetkových nároků v ČR14.07.17 23:06 Německo 3

POLICIE: Rozkaz zněl jasně – zatajit!14.07.17 18:15 Česká republika 1

Prostořeký Trump "urazil" Macronovu stařenku prohlášením, že vypadá dobře14.07.17 16:17 Francie 3

Oslovení "dámy a pánové" na indexu14.07.17 15:59 Británie 3

Babišovky v nepodepsaném článku prskají na Aeronet14.07.17 15:54 Česká republika 2

Německý Facebook vymazal příspěvek Václava Klause o czexitu13.07.17 21:10 Německo 1

Vrazi zvířat mají pré. Mohou střílet divočáky i zakázanými technikami13.07.17 20:34 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
22,34 Kč
Euro
26,06 Kč
Libra
29,04 Kč
Kanadský dolar
17,82 Kč
Australský dolar
17,67 Kč
Švýcarský frank
23,61 Kč
100 japonských jenů
20,10 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
6,10 Kč
100 maď. forintů
8,53 Kč
Ukrajinská hřivna
0,86 Kč
100 rublů
37,69 Kč
1 unce (31,1g) zlata
28 033,53 Kč
1 unce stříbra
368,90 Kč
Bitcoin
63 000,82 Kč

Poslední aktualizace: 22.7.2017 12:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 762