Diskuze k článku

Když síla nefunguje

Příspěvků 50

23.6.2010 5:23

Spravny On

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Ani ti cerni nejsou taci paraziti jak oni.Tato sekta si dela narok na vse.Znam jich dost a ani jeden neni prinos. Budto parazituji v urednickych funkcich , a nebo jsou na dodacich vlady. A pan Uri ma ted bobky u prdele, protoze jako clen Irgunu napachal peknych svintev.

222629

23.6.2010 8:35

RE: Spravny On

looserik 92.?.?.?

Reakce na 222629

Jací černí? Myslíte černochy či rómocikány? Pokud vím, tak největší paraziti na této planetě(jsme) byli vždy (my) bílí. Pokud se Vám zdá, že někdo trochu parazituje na "našem" (většinou ukořistěném) území, tak je to jen důsledek naší arogance, pocitu nadřazenosti a dobyvačnosti. V podstatě na to mají právo. Jsme skutečná rakovina obyvatelného světa. Světa, který jsme zaplavili svými věcmi, zvyky a názory.
Máme se ještě hodně co učit. Proč ne od jiných kultur (před tím než zaniknou). Proč ne od rómocikánů. Jestli je něco špatně, tak především na naší straně.

222636

23.6.2010 10:52

RE: Spravny On

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 222636

S tím se dá souhlasit pouze za předpokladu, pokud máte na mysli,že jsme (my bílí Evropané a jejich potomci ve světě) těmi, kdo nejvíce likviduje tuto planetu díky nenasytnosti a konzumu.
Pokud to však myslíte doslova, tak je mi Vás líto. Tak projevené názory multi-kulti se jen tak nevidí. Naši páni by Vás pochválili.
Jsme to naopak my, kdo utvářel kulturu a byl hnacím motorem civilizace. Znáte nějakého takového spisovatele, skladatele, architekta, sochaře, malíře, průmyslníka atd., který by za něco stál a měl nějaký přínos pro lidstvo ?

222643

23.6.2010 19:52

RE: Spravny On

looserik 92.?.?.?

Reakce na 222643

Mám na mysli my Evropané, pane Erwin, a jejich potomci ve světě.

Nesouhlasím s Vaším názorem, že jsem to byli my, kdo utvářel kulturu a byl hnacím motorem civilizace. Dávno před námi tu byly starověké civilizace a byly i na dnešní dobu velmi vyspělé. Např. čínská, indická, egyptská, sumérská. U nás se to ještě mlátilo klackama. Samozřejmě antika (ta ovšem čerpala hodně z Egypta a východu), ale pak to šlo s námi z kopce, především díky křesťanství. Středověk byl skutečný úpadek: Hygiena nula, naivní světonázor. V některých kulturách již dávno věděli, že např. země je kulatá, že obíhá kolem slunce atp.

Nakonec museli přijít Arabové (ty zas hodně čerpali od Indů - předků cikánů), aby to tu trochu zvedli. V podstatě nám sem přinesli kulturu a především vědu. My Evropané jsem se poté orientovali hodně na technickou stránku poznání a postavili vše na rozvíjení analitické mysli. Jsme hodně namyšlení a málo pokorní. A tím, co jsme pak zdokonalili a vynalezli jsme zaplavili celý svět. Říkali jsme tomu civilizace a civilizovanost. Avšak je to naše civilizace, naše myšlení a naše náboženství. Podle našich měřítek pak posuzovat přínosy ostatních národů je, dle mého názoru, dost omezené.

Takže bych Vám rád odpověděl na otázku, jesli znám nějaké významné osobnosti jiných národností, které lidstvu něco přinesly, ale Vy asi máte na mysli tu "naši" civilizaci. Pochopitelně se o nich ve školách moc neučí, neboť se obecná výuka zaměřuje především na Evropskou kulturu a její dědictví. Existují (!) a je ji velice mnoho. Úžasní umělci, učenci, hudebníci, obchodníci atp. Bohužel většina je jaksi opomíjena (ale známa) nebo zcela zapomněna. Nejčastěji žili na místech, kde nebyla taková potřeba něco písemně zaznamenávat. Úžasní lidé jsou všude. I v Africe. Mezi Indiány. Tam ovšem lidé žili hodně spjati s přírodou a proto je třeba jejich výkony posuzovat podle naprosto jiných měřítek... [mrknutí jedním okem]

222671

24.6.2010 7:08

RE: Spravny On

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 222671

S tím, co zde nyní píšete, nelze než souhlasit. Ovšem výše píšete o negrech a cigánech. Zde ovšem platí to, co jsem popsal výše. Je snad zbytečné o tom dále hovořit.
btw tento web musí být označen za neonacistický, protože si zde každý svobodně píše, co se mu zachce. Jinou nálepku ani dostat nemůže.

222695

23.6.2010 16:06

RE: Spravny On

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 222636

VASE NAZORY NA SVET JOU VAS PROBLEM PRESTO JE RESPEKTUJI.MUJ NAZOR JE VSE PATRI BILYM A BUDE AT SE KDOKOLI SNAZI TO ZMENIT.CIKAN ZID CERNOCH A OSTATNI V HISTORII UZ NEKOLIKRAT DOKAZALI ZE NEUMI NIC NEZ ZRAT SRAT A TANCOVAT TO BILYM NESTACI A PROTO BILI BUDOU VLADNOUT AT SE TO LIBI VAM NEBO NE

222656

23.6.2010 20:26

RE: Spravny On

looserik 92.?.?.?

Reakce na 222656

Vážený pane anonyme, skutečně nevím jak na Váš názor reagovat. Snad jen...tento fajn web je někdy neprávem označován jako neonacistický. Nedivím se tomu.
Jeďte někdy do Afriky (osobně jsem tam nebyl) a zkuste žít s místními. Možná by nebylo špatné je pozorovat a ujistit se, jestli náhodou mezi žraním, sraním a tancem nedělají ještě něco jiného. To by zajisté byla známka jakéhosi vývoje a bylo by třeba nějak zakročit. Určitě jste ten pravý, kdo tam sjedná pořádek.

222672

23.6.2010 22:36

RE: Spravny On

quido2 81.?.?.?

Reakce na 222672

Nerozumí vám. Nedovede si ani přestavit, že existuje svět za ohradou hmotné přírody a nezná skutečnou historii lidstva. Podobně jako Darwinisté,kteří nám tupě a pohrdavě kážou svoje náboženství. Nedivím se vám , že nevíte jak reagovat. Také si myslím, že je to zbytečné.

Zdraví Quido

222676

23.6.2010 23:30

RE: Spravny On

looserik 92.?.?.?

Reakce na 222676

Pane Quido. Skutečná historie lidstva, především pralidstva, je pro mě velkou neznámou. Rád bych si udělal na věc vlastní názor, stále jsem však ještě nevstřebal dostatek informací ze všech názorových táborů. Věřím na evoluci. Nevěřím však na téměř násilné propojování nalezených hominidů do kontinuálního vývoje. Nejsem křesťan ani jiného vyznání. Používám selský rozum a ten mi říká: Teorie je pouze teorie. Skutečnost je vždy mnohonásobně složitější (i barvitější) a nachází se na mnoha a mnoha vzájemně se ovlivňujících úrovní...
...a naše vnímání je omezeno. Velice omezeno. Až budeme moci snadno, vědomě a vědomím vstupovat i do ostatních záhybů poznatelného, pak můžeme vyvozovat nějaké závěry ohledně např. naší dávné historie. Do té doby se bude naše hluboká (skutečná) minulost (pokud nějaká existuje) rozpouštět v mořích singularity.

S pozdravem Looserik

PS: Hodlám si teď přečíst knihu Skrytá historie lidstva, na kterou jste v nějaké diskusi narážel. Věda s lehkým závaném staroindických Véd je pro mě lákavá. Pokud vím, tak v indických mýtech současně žili lidé vedle rozumných opic chodících po dvou (epos RámaJána). Poslední z nich byl známý jako Hanuman - Opičí král. Jsou to pouze pohádky?

222680

24.6.2010 0:36

RE: Spravny On

quido2 81.?.?.?

Reakce na 222680

Není politická vůle aby ovčané znali skutečnou historii lidstva. Postupně se však dovídáme utržky. Kupř.[velký smích]ružicové snímkování započaté po roce 1972,určené ke studiu zemědělských oblastí, odhalilo dnes již vyschlou řeku Sarasvatí, na mnoha místech popisovanou ve védské literatuře. Tato řeka měla mnoho přítoků a také zavlažovací kanály, které zavlažovaly rozlehlou oblast. Do této doby západní věda považovala její existenci za mysticizmus.

V roce 1981 raketoplán Columbia snímkoval velké pouště. Byly odhaleny říční koryta na Sahaře, nyní ukrytá až pod 5m písku.

Pak je tady potopené město Dváráka. V indickém státě Gudžarát, u pobřeží současného města Dváraky byla použita podmořská archeologie. Ta odkryla existenci prastarého přístavního města ,které se též nazývalo Dváráka a které je podrobně popsáno ve védské literatuře. Zde, ze dna moře bylo vyzvednuto na povrch mnoho artefaktů, které potvrzují fakta uvedená ve Vedách. Potvrdilo se,že existovala jednotná civilizace Indus-Sarasvatí, a urbanizmus, tisíce let dříve než uvádí západní historie a archeologie. Také byl vyvrácen mýtus o árijské civilizaci.

Obrovské množství údajů, jež uvádí prastará védská literatura ,se shoduje se současnými vědeckými závěry, a rovněž ukazuje na vysoce vyspělý vědecký obsah této literatury. Ohromné kulturní bohatstství tohoto vědění má pro současný svět velký význam.

Pokud můžu radit, tak začněte studovat védskou literaturu. Knihu Skrytá historie lidstva si určitě kupte. Stojí to za to.

Zdraví Quido

222682

24.6.2010 11:16

RE: Spravny On

abc 89.?.?.?

Reakce na 222680

Neexistuje história "pralidstva", axistuje len história "lidstva". Pre nás kresťanov existuje pevný bod, dejinná chronológia zachytená Bibliou. Z nej môžme presne vypočítať kostru dejín. Z jej záznamov môžme vyčítať, koľko ktorý človek žil a koľko rokov mal, keď splodil svojho potomka. Celé to má zmysel vtedy, keď berieme do úvahy presný rodokmeň od stvorenia Adama po narodenie Krista. Existujú tiež viaceré styčné body svetskej a biblickej histórie napr. rok dobytia Babylonu /539 p.n.l./ alebo rok pomazania Ježiša za Mesiáša ľudstva /29.n.l./, ktoré sú absolutné, to znamená že sa zhodujú oba pramene, to znamená svetská aj biblická chronológia. Jedine tak sa dopátrame k pravdivej histórii, keď zohľadníme pravdivé argumenty oboch a nepodľahneme pokušeniu napasovať históriu tak, aby vyhovovala evolučnej rozprávke pre deti aj dospelých. Kultúrne dejiny ľudstva sú zdokladované a možno ich zrekonštruovať spätne len hĺbky 6000 rokov. Ak si chcete preštudovať historický čas od stvorenia sveta podľa Biblie až do súčasnosti, doporučujem vám knihu "Velká nástenná mapa světových dejín", ktorú vydalo nakladatelství Kentaur a.s. a vytiskla v ruku 1992 Polygrafia, a.s. Svobodova 1, 128 17 Praha 2.

222705

24.6.2010 11:57

RE: Spravny On

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 222680

Nedávno jsem se setkal s myšlenkou, že opice nejsou vývojový předstupeň k člověku, ale že jsou to zdegenerovaní lidé.
Nevím do jaké míry to tak lze brát, nicméně nelze zcela jednoduše vyloučit.

Jinak velmi souhlasím s Vaším postojem nasávání informací a jejich třídění nikoli podle jejich zdroje, ale podle jejich smyslu.

222709

24.6.2010 13:12

RE: Spravny On

quido2 81.?.?.?

Reakce na 222709

Třídění informací podle jejich smyslu- to nestačí. Je nutné zapojit do tohoto procesu všechny vědní obory- a kordinovaně. Není ale politická vůle. Posuďte sám.

32 627 přnl.-hypotetický počátek Egyptských dějin. Dějiny lidstva, potažmo předků Egyptanů, sepsané egyptským knězem Manethónem 1 (cca 304-282 přnl.)- zaznamenávají chronologicky dějiny od roku 30 627 let přnl. Spis se jmenuje AEGYPTIACU (Egyptské pamětihodnosti) a byl sepsán řecky.

25 225 přnl. Vláda bohů,či moudrých praotců s nimiž se radili sami bohové z nebes trvala v Egyptě celých 13 900 let.

Podle staroegyptského historika Manethó vládli bohové na březích Nilu plných 13 900 let. Nil, bájný Styx tekl Saharou ve zcela jiném korytě, odjinud a jiným směrem. To odpovídá současnému kosmickému výzkumu.

Manethó dále tvrdí, že to byli bohové, kteří si pro vlastní pobavení stvořili tvory nahánějící hrůzu. Lidé s kozími stehny a rohy na hlavě a s kopytem na noze, býky s lidskou hlavou a naopak, lidská těla s býčí hlavou. Nebo lidské tělo s rybími ploutvemi, nebo lvi s lidskými hlavami atd.

Tomu se říká genetické inženýrství a tady Darwinisté mají velký vzor. Po Indii je to tedy druhý ucelený a písemně zazanamenaný zdroj, který posunuje stáří lidské civilizace do hlubin pravěku.Potřebujeme tedy odkrýt skutečné dějiny lidstva.

222714

24.6.2010 13:23

RE: Spravny On

sekretariát NWO 217.?.?.?

Reakce na 222714

>Potřebujeme tedy odkrýt skutečné dějiny lidstva.
Snažíme se, seč můžeme, nevděčníci! I v kosmu máme důkazy!

222717

24.6.2010 14:33

RE: Spravny On

Martin300 68.?.?.?

Reakce na 222714

Naprosty souhlas p.quido2

Jsem rad,ze v posledni dobe vidim vice a vice lidi nepapajici oficielni vyklady lidske historie.
Dovolim si Vas jen doplnit,ze tech zdroju (i kdyz bohuzel ne pisemne zaznamenanych )o lidske historii existuje vice a to po cele Zemi.Viz Jizni Amerika ( Puma Punku,El Fuerte,Tiahuanaco,Sacsayhuaman,apod.)Kdyby spanele neznicili veskere pisemne zaznamy Mayu,byli bychom dnes mnohem dal v pochopeni teto civilizace.
Dale pak Yonaguni u Japonska,Baalbek v Libanonu,atd.. vsechno to jsou mista,sahajici svym starim daleko za 10 000 let pr.n.l.

A Vase zminka o Bozich,kteri zde vladli,valcili,tvorili,atd. je jiste pro mnoho lidi usmevna,ale to jen proto,ze to takto usmevne prezentuje dnesni veda.Malokdo se zamysli nad neuveritelnou shodou v legendach a mytech celeho sveta,popisujici aktivity Bohu.
Je toho vice,ale k tomu si jiz musi dojit kazdy sam.Nekdo chce znat opravdovou historii lidstva a Zeme,nekdo se spokoji jen se skolnim vykladdem.

222720

24.6.2010 16:34

RE: Spravny On

quido2 81.?.?.?

Reakce na 222720

Vidím, že jste spřízněná duše. Nám nejde o urážky současné vědy. Přáli bychom si, aby konečně již skončila doba zkostnatělého výkladu lidských dějin. To se však může podařit pouze tehdy bude-li politická vůle tyto otázky komplexně řešit.

Zničení písemných záznamů z Jukatánu a jižní Ameriky, to je opravdu velká a nenahraditelná škoda.

Zdraví Quido

222727

24.6.2010 21:03

RE: Spravny On

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 222720

Pánové, To: Martin + Quido.
Děkuji za články, ale měl bych prosbu, pokud by byly k dispozici odkazy pro obohacení, myslím by nebyly ku škodě. Alespoň mě by tyto detaily o starých kulturách potěšily. Možná nebudu sám.

To, že se někdo nad něčím posmívá, nebo odmítá přijmout jiný názor, výklad, proto, že nedokáže pochopit. To asi bude vždy, tím se nenechejte znechutit. Někomu v textu může vadit i slovo Bůh, aniž by uvažoval, že v souvislostech může mít jiný význam, okamžitě text zavrhuje právě pro "božskost". Marné potom snažení o další výklad.

222743

24.6.2010 22:20

RE: Spravny On

looserik 94.?.?.?

Reakce na 222743

Největší přínos Indů vidím v tom, že kultura přežila až do dnešních dnů. Je stále živá a přitom tak stará. Neuvěřitelná odolnost. Ani ta Čína (a přitom bude pravděpodobně stejně stará - viz čínské historicko-mytologické spisy) už není co bývala. Současný socialistický revival všeho čínského je spíš podezřelý.

Do studia Véd jsem se chtěl pustit už dávno, ALE...! Skutečně nevím, který pramen mám považovat za věrohodný. Sánskrt neovládám, takže jsem závislý na překladech a výkladech. Starší vědecké práce, jak píše pan Quido, jsou v podstatě zastaralé a dnes již vyvrácené, navíc postrádají onen spirituální rozměr, který považuji u studia Véd za podstatný. V současné době tečou nejbohatší prameny ze hnutí Šrí Prabhúpady Haré Kršna http://www.harekrsna.cz/cvs/, které je však poněkud podezřelé. Nevím, jestli je to ten správný zdroj. Kršňácké překlady starých písem s výklady jsou v podstatě dost podobné Strážní věži. Máte nějaké zkušenosti s těmito prameny a hnutím?

Před 15 lety jsem se chtěl vážně pustit do amatérského studia Véd. Dostala se mi do ruky kniha od esoterického spisovatele Usrha-Pha alias Rasa Raviho "Úvod do mezafyziky a esoteriky Indie s důrazem na tantrické vědy" (nebo tak nějak). První kapitola byla ještě fajn, ale pak se rozjel naprostý chaos. Jako učebnice (alespoň název se tak tváří) je to naprosto nepoužitelné. Dělal jsem si dokonce poznámky a výpisky, pročetl celou knihu. Kniha byla k ničemu. Usoudil jsem, že jde o dílo od autora s rozkladem osobnosti. Samozřejmě se jednalo, jak jsem se později dozvědel od svých přátel ze Západních Čech, o rozklad osobnosti pod vlivem afmetaminových derivátů (tripy (DOB), XTC (MDMA) a později i metamfetamin (pervitin)). Ano prosím, i takto se dá dělat duchovno made in Czech. Duchovní cvičení a práce s kundaliny po každodenních perníkových nájezdech. Bohužel pak do těchto "rituálů" zatáhl i pár svých věrných následovníků[pláč] Prý na tom - v době svého největšího duchovního rozkvětu - nebyli moc dobře.
Zde odkaz autorovo stránky o tantrajóze: http://www.tantrajoga.cz/

Takže tento zdroj už vůbec nepovažuji za věrohodný. Jak řekl jeden můj kamarád: Pokud z něho (autora) výchází nějaká energie, tak je to energie vesmírného slizu.
...a to mě v podstatě na dlouho dobu odradilo od soukromého studia starých textů.

Víte-li někdo jaké prameny studovat, poraďte. Pište zkušenosti. Díky

Looserik

222756

25.6.2010 3:58

RE: Spravny On

Martin300 68.?.?.?

Reakce na 222743

To Anonymus

http://www.wmmagazin.cz/index.php
stranky WM magazinu od Jiriho Wojnara - sekce archeologie.Mimo jine knihy od Jiriho Wojnara jsou rovnez prinosne.

nekolik dalsich odkazu:
http://www.cestydusi.cz/2008040016-historie--prae-historie-lidstva-dle-thovta-a-sumerskych-tabulek

http://hledani.gnosis9.net/view.php?cisloclanku=2008080010

http://www.s8int.com/index.html

http://www.atlantisquest.com/prehistcity.html

http://www.world-mysteries.com/gw_gdj.htm

chce to hledat,a umet rozlisovat nesmysly od skutecnosti.

222778

25.6.2010 4:27

RE: Spravny On

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 222778

Díky, některé linky mám v oblíbených, ale nějak to zanedbávám,
všechno nestíhám.
Wojnar je celkem málo frekventované jméno, nepochází od FM?

222779

25.6.2010 4:35

RE: Spravny On

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 222778

tak podle fotky to bude shoda jmen

222780

24.6.2010 22:13

RE: Spravny On

Lin 85.?.?.?

Reakce na 222680

S tímhle se nedá, než souhlasit. Předně - kultura a historie lidstva není jen o těch cca dvou tisících letech. A je příliš troufalé a namyšlené tvrdit, že to byla evropská kultura, která jediná "něco" tvořila. Jen jsme převzali a vyďobali všelico od kultur okolních, leckdy už téměř zapomenutých. Ještě ve středověku jsme byli pro mnohé jiné kultury neotesanci a barbaři, protože byly mnohem dál, než my. Jediné, čím "bílá křesťanská civilizace" tehdy vynikala, byly krvelačné, kruté a nikdy nekončící války. I "uvnitř" to nebylo lepší - válka na válku. Pro majetek, pro dědictví, z nenávisti, lačnosti po moci a "jediného správného zástupce božího na zemi".
Stačí vzpomenout na cestopis Marca Pola a jeho úžas na Čínou, která již v té době nebyla na vrcholu. Papír, porcelán i střelný prach známe díky Číňanům.
Křižáci se z výprav vraceli nejen obohaceni o kořist, ale i o poznatky z arabského světa. Namátkou si vzpomenu na třtinový cukr, voňavky a alkohol. [smích] Bez diskuse byli ale arabové vynikající lékaři a alchymisté. Peršan Avicenna byl geniální vědec, lékař i filosof a z jeho díla čerpáme dodnes.
V té době jsme byli proti těmto národům nevzdělanými barbary. Evropské křesťanské národy žily v té době jako zvěř. Žádná hygiena, žádné znalosti o lidském těle. Téměř negramotní, číst a psát většinou uměli jen šlechtici a pár mnichů. Prý to byl tak jeden člověk ze sta. I podkovy tu byly známé teprve od desátého století. O filozofii nebo vědě si tehdejší "bílá křesťanská
Evropa" mohla nechat jen zdát.

222751

26.6.2010 4:11

RE: Spravny On

p 125.?.?.?

Reakce na 222751

...ze vam krvaci srdce ale nechte na pokoji bilou civilizaci a laskave napadejte elity a spodiny/ono to da trochu prace a premysleni a taky se nebat je najit a oznacit,ze ano??/ty kteri se vzdy spoji za ucelem spachat zlociny vzdy a vsude na celem svet.....!!!!

222834

26.6.2010 21:35

RE: Spravny On

Lin 85.?.?.?

Reakce na 222834

Proč bych měla někoho napadat? Snažím se jen říct, že ta "bílá civilizace" není není ničím vyjímečná. Hraje svou úlohu na divadelních prknech světa a nic jí nedává právo k tomu, aby pohrdala civilizacemi před ní. A jestliže se o to snaží, jestliže sama sebe uvádí do role "privilegované, výjimečné, nejlepší", je sama proti sobě a proto taky tak dopadá.
I ten nejprimitivnější křovák kdesi v buši bude mít ve svém prostředí v něčem nade mnou navrch, budu pro něj směšný "barbar" a neschopný idiot. A je to moje chyba, když se budu snažit křováka vměstnat do prostředí, ve kterém žiju já. Stejné, jako kdyby se křovák snažil vnutit mi svůj způsob života.

222862

30.6.2010 6:50

RE: Spravny On

p. 125.?.?.?

Reakce na 222862

...velice lituji ale ja dnes zadne lekce o krovacich opravdu nepotrebuji....

223038

23.6.2010 5:59

čeština

hera 91.?.?.?

chyba: bylo možno vidět
lépe: bylo možné vidět

chyba: v podobě, v jaké nyní je, a přispěly
lépe: v nynější podobě a přispěly

chyba: nikdo zdá se doposud
lépe: nikdo, zdá se, doposud

chyba: Ve všem tomto rozruchu, který tato aféra
lépe: Ve všem rozruchu, který aféra

chyba: krutosti, nebo
lépe: krutosti nebo
"nebo" je zde ve významu distributivním (platí jedna nebo i více alternativ; v takovém případě se čárka nepíše) a nikoliv disjunktivním;

chyba: jinak, než
lépe: jinak než
“než” je podřadící spojka se srovnávacím významem; čárka před “než” se nepíše

chyba: počínaje jadernou otázkou po osady.
lépe: počínaje jaderným a konče osadním problémem.

222631

23.6.2010 8:09

RE: čeština

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 222631

Chybama se clovek uci.

222635

23.6.2010 16:17

RE: čeština

ehm 85.?.?.?

Reakce na 222635

chyba: chybama. Lépe: chybami[smích]

222657

24.6.2010 5:03

RE: čeština

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 173.?.?.?

Reakce na 222657

Vsak nikdo neny perfeck. [smích]

222692

23.6.2010 9:13

RE: čeština

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 222631

Díky, opravil jsem to všechno. [zahanbení]

222639

23.6.2010 13:34

RE: čeština

seretariát NWO 217.?.?.?

Reakce na 222631

Vaše činnost nemusí být žádoucí, rádi bychom si Vás prověřili, vzpírat se je neúčelné.

[mrknutí jedním okem]

222649

23.6.2010 19:42

RE: čeština

steve 72.?.?.?

Reakce na 222649

.. jake "zadouci ?, proverili ?, vzpirat ?" ..., ZAVRIT !!! Je to snaha o sireni spisovne cestiny spejici k nesnasenlivosti !!!
To je popirani vseho !! Mluvit a psat hezky cesky ..., to je - antivsechno !! [cool]

222667

23.6.2010 20:47

RE: čeština

sekretariát NWO 173.?.?.?

Reakce na 222667

Správně jste rozpoznal, že snaha o jazykovou obrodu je antisystémová. Nepotřebujeme, aby se nám kdokoliv na systému nepodílel. Snažíme se zavádět elektronické jazykové nástroje, které nám umožňují zrychlené uplatnění celosvětové jazykové unifikace. Takový překladatel, který nad možným významem přemýšlí, není systémový, a tímto je pro nás nežádoucí. Svým jednáním jednoduše maří naše úsilí o jednotný úřední jazyk nového pořádku, kde veškerá komunikace bude vedena pouze v úředním a systémovém styku námi definovanými pojmy. Zbytky nesystémové komunikace budou vytěsněny ze systému a utopeny v chaotičnu liknavosti jejích nositelů.
[cool]

222673

23.6.2010 21:10

RE: čeština

steve 72.?.?.?

Reakce na 222673

..vytěsněny ze systému a utopeny v chaotičnu liknavosti jejích nositelů.
--
!! - vsak to rikam !, - ZAVRIT !! VSECHNY !! Tatu, Mamu, a male ceske prdolata na piskovisti taky !! Co oni si vlastne mysli !?
.. maji rikat: .." cool, kiss me bro.., mortgage, interest, .. a s usa a holokaustem na furt a jeste vice" ..., a to neni ani zdaleka vsechno !!
.. jak rekl jeden z predaku - cestina a rodina je JED !!

222674

23.6.2010 22:42

RE: čeština

quido2 81.?.?.?

Reakce na 222674

Tak tak:
Ještě bych doplnil výrokem Ross Hedvička, že praotec Čech byl homosexuál a jsme v obraze.

zdraví Quido

222677

24.6.2010 4:51

Ta sila funguje a ne ,ze nefunguje, staci historicky pohled zpet.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Uri Avnery vi dobre,jak je svet rizen,kdyz sam o sobe byl drive casti programu na jeho ustanoveni, v politice Israelu dle talmud uceni se nic nezmenilo za cela tisicileti, jeho sila spociva v moci penez a tim korupci krestanu.
Wars Are Created to Cull The Best Blood: In AThe Protocol of 1869" by Rabbi Reichhorn over the tomb of Simon-ben-Ihuda published by Readcliffe is the following: AWe shall force Christians into wars by exploiting their pride and their stupidity. They will massacre each other and so clear the ground for us to put our own people into ..........
Takze, kdo ma dobrou pamet na dobu druhe svetove valky, korejske, vietnamske a jinych, tak pochopil, ze byly vytvoreny k likvidaci goyimu pomoci, jak Reichhorn doslova rika, stupidnich-hloupich, lidove: uzitecnych idiotu, kolaborantu, zradcu vseho druhu, vselijakych jidasu ve vladnich pozicich.
Kdyz, padaly bomby NATA na Belehrad a na budovu televisniho vysilani, kterou potrebovali znicit, co by hlas svobody a pravdive informace, tak letadla plnila rozkaz, Generala NATA ,zida Nemenovskeho, jinak sam sobe prejmenovany na, Wesley Clark, pro lepsi kamuflas a letadla byla pilotovana spanelskymi letci. Jen, kratky pohled do historie, pro lepsi posouzeni veci: Spanelsko vyhostilo zidy ze zeme v roce 1492. V jednadvacatem stoleti krestani ze Spanelska bombarduji krestany Jugoslavie, to je vysledek krestanske, ceho?
Lide veri na organisaci Spojenych Narodu, kde , tak zvane "supervelmoci maji pravo veto", takze, tato organisace v zaklade zpociva na Ustave, kterou sepsali tri zide, bolsevicky Molotov, americky Hiss a nakonec nasemu narodu drahy Zorin. Ustava je velmi blizkou kopii konstituce sovetskych republik.
For even Winston Churchill identified Communism as being entirely Jewish and wrote of it AThe principal inspiration and driving power comes from the Jewish leaders
Za cela desetileti, tak zvana prace UN spociva:
Since 1948, the Security Council has adopted 223 resolutions in condemnation of Israel's violations of international law, including the occupation of Palestinian lands, unilateral incursions into the Lebanese and Syrian soils, developing nuclear weapons, deporting the Palestinian citizens from their homes and building illegal settlements in the West Bank.*
V minulosti mam epar prikladu v socialisovani Nemecka, v tak zvane Weimarske Republiky, kde sepsali tuto konstituci zide take, to nemluvime o Bavorske republice ( vedouci Eistner, jinak zvany Kosmanowsky,dalsi , jez se sam jmenoval presidentem ) a republice RAD v Madarsku (Bela Kun ) a jinde, vsude tekla krev krestanu,driv, nez prisel Hitler k moci.

222691

24.6.2010 20:19

Síla nefunguje

Lin 85.?.?.?

Silný se pozná i podle toho, jak zachází se slabším. Síla bez soucitu je tyranie a Izrael se tedy nemá čemu divit. Po dlouhá léta je v pozici rozmazleného fracka, kterému projde úplně všechno. Flákne jiného kyblíkem po kebulce a když mu to chtějí oplatit, začne vřískat, že útočit na někoho, kdo "tolik stonal", je nemravné a nepřípustné.

222739

25.6.2010 8:16

RE: Síla nefunguje

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 61.?.?.?

Reakce na 222739

Funguje,vic,nez si myslite, podle nich skaci vsichni nasi politici.To je sila v Israelu-zidovstva, to je sila kolaborantu. Prikladem je ukazka z USA, kde se ucitelka s zaky se pomodlili pred sportovnim utkanim a prisla o misto,kdo ji vyhpodil,Israelci-zide, v zadnem pripade,krestanske vedeni skoly-university. Poturcenec, horsi Turka!Jdeme do Anglie,kde devce melo na krku retizek s krizkem a nasledek, popotahovani pred vedenim skoly,kde reditel a jini nejsou zide,ale predposrani, ze by si z rad zidu nekdo mehl stezovat, ve sve pred.....si sami cenzuruji, co smeji a co ne, pritom v Britani a v USA, tahle Elita predstavuje mizerne procentuelni cislo, nanejvyse 2 % celkove poulace, nakonec rozsudky nad tak zvanymi popiraci holocaustu jsou jasnym svedectvim, ne dle zakonu te, ci one zeme, ale, zakonu, ktere Elita vclenila do pravniho systemu,zkuste to same udelat v Israelu, dat jim krestanske zakony ke zvyhodneni krestanu v teto zemi a uvidite. Cim dal,tim vice pribyva postizenych zasahnutych rasistickymi zakony teto Elity a jejich politickych prisluhovacu, ta poslusnost srazi krize z budov a ta poslusnost likviduje krestanske desatero a prepisuje bibli, dle prani Elity, ve svem lokajstvi jsou schopni naprosto vseho.Uz nestaci budovat holocaustova musea za penize krestanu, predelat kalendar na rok holocaustu a nebo tyden holocaustu, vyroci holocaustu, samozrejme v hesle: "Holocaust je nediskutovatelny!!" To je projev totalitarismu.
Presto se najdou stale lide,jez se k problemu postavi celem, "Booker Prize winner Yann Martel says` Jews don`t own the Holocaust~.
Takze, diktat Israelu a jejich pate kolony v mnoha zemich sveta, ovlada press a pravni system jednotlivych narodu, jez plni vezeni, nenapravitelnymi a dochazi k akci, ze neverici a pochybujici se musi lecit, nebot neverit holocaustu je nemoc, nakonec bolsevicke psychiatricke kliniky rovnez ovladane Elitou ma sve vysledky. Zkuste si verejne na zidy postezovat,treba v Cechach a nebo v "demokraticke" Anglii a uvidite, kazdy sam, jak se veci maji.
"The warning of Theodore Roosevelt has much timeliness today, for the real menace of our republic is this Invisible Government which like a Giant Octopus sprawls its slimy length over city, state and nation. Like the octopus of real life, it operates under cover of a self-created screen. It seizes in its long and powerful tentacles our executive officers, our legislative bodies, our schools, our courts, our newspapers, and every agency created for the public protection.
Soros tells Germany to step up to its responsibilities, or leave EMU-Legendary investor George Soros has called on Germany to leave the euro unless it is willing to embrace a growth strategy, describing Berlin’s austerity doctrine as a threat to democracy and political stability in Europe.
Kolik , nas to vse stoji? Jen,mala ukazka, "PRAVA".
The $260 million dollar judge (zidovsky soudce,zidovsti advokati, zidovsky experti atd )
At trial, a new actor emerged center stage, federal Judge Mark E. Fuller. Fuller owned the controlling interest of a private firm that rece...Automaticky kráceno

222785

25.6.2010 22:50

A KDYZ SILA FUNGUJE ..

steve 174.?.?.?

.. muze Obama vypnout cely internetovy provoz na 4 mesice !! Samozrejme - pro nasi ochranu !!
---
http://www.prisonplanet.com/obama-can-shut-down-internet-for-4-months-under-new-emergency-powers.html

222825

26.6.2010 19:30

RE: A KDYZ SILA FUNGUJE ..

steve 97.?.?.?

Reakce na 222825

..dodatek: .. "a je to" ..
--
http://www.theage.com.au/technology/security/obama-internet-kill-switch-bill-approved-20100625-z8sf.html

222856

26.6.2010 21:25

RE: A KDYZ SILA FUNGUJE ..

Lin 85.?.?.?

Reakce na 222856

Pro Roberta a Steva:
Zase jsem psala nesrozumitelně... Myslela jsem tím "síla nefunguje" to, co jsem popsala dál - a to - že síla, založená na strachu, je jen o násilí a tyranii. Kdo se bojí, že o svou moc (sílu) příjde, musí se "zabetonovat" ve své pozici a stavět čím dál vyšší zdi - viz příkazy, nařízení, omezování svobody ostatních, zastrašování, manipulace, lži atd. Jen aby někdo nezjistil, že tygr je vlastně jen malinké mňoukavé kotě. Znáte ty staré čínské stínové hry? Asi tak nějak si to představuju. Na strachu stojí vlastně i celá síla vládnoucích elit. Zdá se to divný, ale je to tak.
Síla založená na tom, co jsem právě popsala, se dřív nebo později zhroutí a přestane fungovat, protože "diváci" zjistí, že ty ohromné stíny jsou odrazem malých loutek. Skutečná síla nepotřebuje "hrát" pro obecenstvo a říkat všem, jak je veliká a mocná. Pozná se nejlépe v krizových situacích.
A Izrael ani ostatní "elity"" silní nejsou. Síla totiž miluje život - ne smrt. A podle toho se chová.

222860

26.6.2010 21:35

RE: A KDYZ SILA FUNGUJE ..

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 222860

[cool] přesně!
strach je to, co je nutné k tomu, aby to bylo živeno...

222863

27.6.2010 5:49

RE: A KDYZ SILA FUNGUJE ..

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 59.?.?.?

Reakce na 222860

Napsala jste: se dřív nebo později zhroutí a přestane fungovat.
--------
Kdyby tomu tak bylo,jak pisete ,tak,uz by tu tisic roku nebyli,ale za tech tisic roku ovladli evropske-krestanske zeme ,na zaklade lzi a podvodu ziskali uzemi,jez jim nepatri a jeste navic,dosahli beztrestnosti a jeste navic trestaji v nasich vlatsnich zemich pomoci kolaborantu,nasich politiku domaci obcany ,kdoz pochybuje,sami dosahuji privilegii a nadrazenosti,z 2% populace USA, jsou zastoupeni vice jak 40% ve vsech dulezitych organech statu.
Nakonec,precteme si jejich vlatsni vyroky,ne uz chlubivy vyrok Arial sherona ,ale israelskeho profesora uciciho na universite v Tev Aviv.
Whilst Israel works hard on orchestrating a World-War against Iran, claiming the country was aiming for nuclear weapons, the Jewish state possesses the third largest nuclear arsenal in the world. The Jewish state constitutes most probably the only real menace to the world. Yet, the so-call free world supports this great evil. In order the genociders on Palestinian soil will be able to continue their murderous politics they need to adhere to the BIG-LIE, the holocaust-lie. Israel's genocidal crimes are continuously justified by this lie: "It would be very foolish to ask us to disarm, because we won't. I am at the age where the Holocaust is very, very fresh in my memory." (Uzi Even, Professor of chemistry at Tel Aviv University) No war-threats on Israel, the real rogue state in this world!
Tak,tady je to cerne na bilem a i odpoved ,jak zide ve svem "HOBBY" pouzivaji krestanske vojaky ve valce pro zidovske zajmy,ale to uz nam bylo receno od mnoha tak zvanych zidu,od Rabbinovicov aprojevu v Budapesti v padesatych letech a stale se ze strany krestanstva nic nedeje , nebot politici,experti,prabni system ,historici,vsichni jsou moralne zkorumplovany, nenesou zadnou zotpovednost k vlastnim lidem, naopak svou "praci" jej udrzuji v propagande instituci v temnote.
RABBI RABINOVICH'S SPEhttp://www.google.com.au/search?q=Full+Speech+Of+Rabbi+Rabbinovitch+Found.mht
SPEECH OF JANUARY 12TH, 1952
Jen mala ukazka:We will openly reveal our identity with the races of Asia and Africa. I can state with assurance that the last generation of white children is now being born. Our Control Commissions will, in the interests of peace and wiping out inter- racial tensions.
Adoptuji bile-mozna,krestanske herecky cerne deti a sami nemaji bile deti,adoptuji,kryje se to s projevem Rabbinovice,kryje, jsme stadem uzitecnych idiotu pro cile zidovstav,jsme!!Nicime vlastni bilou populaci,nicime nas geneticky system, nicime a oni? Jak prohlasil zidovsky rabbin ,multikulturarismus naprosto neni pro stat Israel.
http://globalfire.tv/nj/ pod hlavickou multiculturarismus.
a zde si muzete precist i clanek;"Yes,we control Hollywood and Wall Street".A , otazkou je ,kde je ta mocna "super" Amerika ,kdyz 2% ovladaji tech 98%???

222878

27.6.2010 9:00

RE: A KDYZ SILA FUNGUJE ..

quido2 81.?.?.?

Reakce na 222878

Zdravím pane Nohejl,
přestože zde na Zvědavci zveřejňujete výroky nejvlivnějších siozednářů a nic si nevymýšlíte, mnozí lidé je přehlíží, jakoby neexistovaly. Nebo se s nimi ztotožňují. Téměř při každé diskusi požadují nové a nové důkazy, kterých jste pouze vy sám zde na Zvědavci zveřejnil velké množství.

Nejsou to vaše myšlenky a názory, ale zcela jasně deklarovaná vize a vůle siozednářských elit. Tyto elity věří vizi svých velmistrů, že budou nakonec úspěšní. V časově omezeném období již úspěšní jsou a ještě krátce budou. Dokonce i védská literatura, (nebudu teď hledat) v předpovědi budoucnosti uvádí, že nevédská rasa získá dočasnou moc v euroatlantickém prostoru.

A teď se vrátím k začátku vašeho článku. Kdyby tomu tak bylo, jak píšete, tak už by tu tisíc roků nebyli Tady pane Nohejl je třeba posuzovat vývoj na planetě Zemi-potažmo plodonosnou činnost lidských bytostí, vesmírným časem I tisíc let je v toku vesmírného času, pouhý záblesk. Příčina a následek. K tomuto zákonu se vztahuje výrok, boží mlýny melou pomalu, ale jistě

Za své hříšné plononosné činnosti vždy zaplatíme. At již během našeho životaˇ, to se jedná o jednotlivce, nebo po uplynutí delšího časového období, což se vztahuje na země a celé civilizace. Jak praví Védy:
Tento hmotný svět je odraz světla v temnotě.* Paní Lin to instinktivně cítí. Je třeba oslavovat a ochraňovat život. Ne smrt.

Jinak díky za vaše informace.

222880

27.6.2010 9:28

RE: A KDYZ SILA FUNGUJE ..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?

Reakce na 222880

"Za své hříšné plononosné činnosti vždy zaplatíme."

Quííído, to si piště že ano. Náboženský papagájové půjdou první. To bude naditá kasička. [velký smích]

222882

27.6.2010 12:21

RE: A KDYZ SILA FUNGUJE ..

quido2 81.?.?.?

Reakce na 222882

Jako v té písni:Všichni žijeme na žluté ponorce. Já bych nikoho neupředňostňoval.

222893

27.6.2010 10:27

RE: A KDYZ SILA FUNGUJE ..

Lin 85.?.?.?

Reakce na 222880

Pane Quido, moc děkuju. [smích]
Příčina x následek, to je to ono. Spravedlnost, která funguje a nerozlišuje elity. Žádný strom neroste do nebe, co zaseješ, to sklidíš. Vnímat čas podle lidského měřítka je matoucí, protože co je věčnost pro člověka, to je pro vesmír jen krátké zastaveníčko. Však platónský rok má někde okolo 25 tisíc let, měsíc asi 2 tisíce. A zákon příčiny a následku se podle lidského vnímání času neřídí. Jsem přesvědčená, že to, co se právě děje, že vyplouvají na povrch všechny ty utajované informace, že lidé začínají vidět spojitosti a elity jsou víc jak podrážděné - že to je "začátek splácení". I k elitám došli exekutoři. [smích]
Proto přestávají fungovat po staletí účinné "metody" a horečně se vymýšlí nové a nové. Elity už platí, ale s nimi celá civilizace, kterou vybudovaly.

222885

27.6.2010 12:28

RE: A KDYZ SILA FUNGUJE ..

quido2 81.?.?.?

Reakce na 222885

Zdravím vás Lin,
To je pro vesmír krátké zastaveníčko , tak to také je. Mějte se fajn.

222894

27.6.2010 10:56

RE: A KDYZ SILA FUNGUJE ..

Lin 85.?.?.?

Reakce na 222878

Pane Roberte, mám moc ráda vaše příspěvky, protože vždycky sedí. Nejsme v "rozporu". To, co píšete, tak je.
Jenže "jim" to přestává vycházet, plány se bortí a jejich síla přestává fungovat. Ještě před pár lety by málokdo rozuměl tomu, co píšete a považovali by vás přinejmenším za "konspiratika", při horším za "blázna se stihomamem". Před nějakým časem totiž málokdo měl vůbec nějakou povědomost o existenci elit, natož o jejich plánech. Dneska je to jinak a není to jen "zásluha" netu a tím i informací, které můžou rychle kolovat. I v minulosti kolovaly, ale nikdo je nebral vážně. U informací totiž záleží hlavně na tom, kolik lidí je schopných jim rozumět a přijmout je. O mediální propagandě maličko lidí jen něco tušilo, ale zbytek bral média jako jediný a spávný zdroj informací (mnozí je tak berou dodnes).
Stejné je to s Izraelem. Před pár lety by nikdo nepřijal informace o jeho skutečném důvodu existence a stačilo říct "holocaust" a vždycky to zabralo. Nikdo se nezajímal, jak to je vlastně s těmi "obrannými válkami", protože bylo všem "jasné", že "oni" přeci bojují o přežití.
Hroutí se jim to... všechno a přímo pod rukama.
Dneska už jim vidí do karet dost lidí na to, aby elitám přinejmenším "zpestřili" život. A není to jen zásluha jiného myšlení a vidění lidí. To, aby jinak vidět a myslet mohli, je umožněné hlavně změnou podmínek a prostředí ve smyslu spirály příčiny a následku.

222889

27.6.2010 9:59

Cemu slouzi holocaustni legislativa?!

MoUdrostrak MoUdrostrak (zavináč) web (tečka) de 85.?.?.?

Pred zavedenim holocaustni legislativy nikdo nepochyboval, ze spolu s miliony evropanu, cikanu, ruskych i neruskych narodu a narodnosti, zahynuli za WWII i zide. Nikdo zidovske obeti nezpochybnoval, maximalne byli zpochybnovany jejich pocty. Stejne tak, jako pocty zidu, co bojovali na strane Hitlera v nemeckych a ostatnich jednotkach OSY.
'
The Holocaust Industry byl zaveden zejm. v Nemecku po WWII v dobe, kdy uz pomalu odzivaly generace, ktere vedely "jak to ve skutecnosti bylo". A zaveden byl proto, aby pomahal ohybat pocity viny valkou nezatizenych generaci smerem, jakym je treba. V marketingovem businessu je vzdy potreba nejprve vyvolat v cilove skupine pocit viny: nestaras se o plet, o oder, o polykani doplnku, jedine spravne diety, jedine spravne kliniky... A pak nasleduje "spasne solution". Bez, nakup, objednej ... a budes spasen.
'
V The Holocaust Industry je jedinym moznym vykoupenim vinny nevinnych bezbrehe skloneni autocensurni hlavy a dobrovolne si nasazeni jarma. Musis trpet casina a PROherni automaty rozlezle ve Tvem meste, zemi, prazdninove lokalite. Musis trpet neuveritelne agressivni developery. Musis trpet zpoplatnene kliniky, nemocnice, mastickare. Pokud jim odevzdas svuj komfort, najem, prohru, zdravi a oni si namasti kapsy, dovoli Ti za odmenu bezvizove navstivit jejich rasistickou peles Stat Israel. A Ty pak smis "dobrovolne" hlasat, jak jsi byl okouzlen, ze s pomoci Tvych dani, najmu, zdravotnickych a pojitovnickych uhrad "udelali z pouste Rajskou Zahradu". A diky tomu, ze jim financujes zbrane a najemne zoldaky a vrahy, tak drzi puvodni majitele pudy v nejvetsich Konzlagerech v dejinach lidstva. A jen diky sve "mirumilovnosti" jim naletavaji bombardery a stihackami svrhovat bomby a rakety na hlavy jen jednou, max. 5x za tyden. A to vse za Tve penize, dane, zdravotni, penzijni a dalsi The Holocaust Industry poplatky a tributy!

222884

Příspěvků: 50

23.06. 05:23  Spravny On
23.06. 08:35 looserik  RE: Spravny On
23.06. 10:52 Erwin  RE: Spravny On
23.06. 19:52 looserik  RE: Spravny On
24.06. 07:08 Erwin  RE: Spravny On
23.06. 16:06  RE: Spravny On
23.06. 20:26 looserik  RE: Spravny On
23.06. 22:36 quido2  RE: Spravny On
23.06. 23:30 looserik  RE: Spravny On
24.06. 00:36 quido2  RE: Spravny On
24.06. 11:16 abc  RE: Spravny On
24.06. 11:57 Sam Ting Wong  RE: Spravny On
24.06. 13:12 quido2  RE: Spravny On
24.06. 13:23 sekretariát NWO  RE: Spravny On
24.06. 14:33 Martin300  RE: Spravny On
24.06. 16:34 quido2  RE: Spravny On
24.06. 21:03 Anonymus  RE: Spravny On
24.06. 22:20 looserik  RE: Spravny On
25.06. 03:58 Martin300  RE: Spravny On
25.06. 04:27 Anonymus  RE: Spravny On
25.06. 04:35 Anonymus  RE: Spravny On
24.06. 22:13 Lin  RE: Spravny On
26.06. 04:11 p  RE: Spravny On
26.06. 21:35 Lin  RE: Spravny On
30.06. 06:50 p.  RE: Spravny On
23.06. 05:59 hera  čeština
23.06. 08:09  RE: čeština
23.06. 16:17 ehm  RE: čeština
24.06. 05:03  RE: čeština
23.06. 09:13 Vladimír Stwora  RE: čeština
23.06. 13:34 seretariát NWO  RE: čeština
23.06. 19:42 steve  RE: čeština
23.06. 20:47 sekretariát NWO  RE: čeština
23.06. 21:10 steve  RE: čeština
23.06. 22:42 quido2  RE: čeština
24.06. 04:51 Robert Nohejl  Ta sila funguje a ne ,ze nefunguje, staci historicky pohled zpet.
24.06. 20:19 Lin  Síla nefunguje
25.06. 08:16 Robert Nohejl  RE: Síla nefunguje
25.06. 22:50 steve  A KDYZ SILA FUNGUJE ..
26.06. 19:30 steve  RE: A KDYZ SILA FUNGUJE ..
26.06. 21:25 Lin  RE: A KDYZ SILA FUNGUJE ..
26.06. 21:35 HHBB  RE: A KDYZ SILA FUNGUJE ..
27.06. 05:49 Robert Nohejl  RE: A KDYZ SILA FUNGUJE ..
27.06. 09:00 quido2  RE: A KDYZ SILA FUNGUJE ..
27.06. 09:28  RE: A KDYZ SILA FUNGUJE ..
27.06. 12:21 quido2  RE: A KDYZ SILA FUNGUJE ..
27.06. 10:27 Lin  RE: A KDYZ SILA FUNGUJE ..
27.06. 12:28 quido2  RE: A KDYZ SILA FUNGUJE ..
27.06. 10:56 Lin  RE: A KDYZ SILA FUNGUJE ..
27.06. 09:59 MoUdrostrak  Cemu slouzi holocaustni legislativa?!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc únor přispělo 112 čtenářů částkou 15 139 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Johanku z Arku ztvární v Orléans míšenka, policie řeší rasistické vzkazy23.02.18 16:58 Francie 2

Buzny sbírají podpisy pod petici požadující svatby. Politici jim jsou nakloněni21.02.18 21:11 Česká republika 7

Neidentifikované vrtulníky v Afghánistánu21.02.18 02:27 Afghánistán 2

Protiruské pogromy na Ukrajině20.02.18 02:04 Ukrajina 1

Švédsky absurdistan. Krátke multikultúrne spravodajské okienko zo Švédska19.02.18 12:29 Švédsko 1

Starosta (soc. dem.): V Castel Volturno diktují pravidla Nigerijci19.02.18 01:36 Itálie 1

Německem i Rakouskem zní: Zrušme poplatky rádiu a televizi18.02.18 21:49 Německo 0

Sociální úřad přiznal migrantce s dětmi 7.345,45 eur měsíčně. Lidé, kteří to rozlobeně komentovali, budou stíháni pro nenávistné podněcování18.02.18 20:10 Německo 3

Dovolená jen pro černé Američanky18.02.18 16:39 USA 2

Berlín: Protestní pochod žen proti islamizaci k belínskému federálnímu kancléřství18.02.18 16:28 Německo 0

Viersen: Afričan znásilnil 65 letou Němku18.02.18 15:56 Německo 1

"Mnichovský diktát" EU: Pokud ministerstva sama neskoncují s rušivými emocemi okolo relokací, nadiktuje "konečné řešení" Rada Evropy18.02.18 15:43 Evropská unie 1

Dívky mizí ze startu formule 1. Jsou v protikladu s normami dnešní doby18.02.18 15:19 Neurčeno 1

Než migrant překročí hranice Evropy...16.02.18 18:35 Neurčeno 3

Vysoká hra Putina: Turecko nakupuje ruské S40016.02.18 16:25 Turecko 7

Transgender kojí15.02.18 14:47 Británie 1

Dva teplí sdílejí fotku "svého" dosud nenarozeného dítěte na Twitteru 14.02.18 17:23 Británie 3

Přihlouplí češti umělci opět školí Zemana a potažmo národ14.02.18 16:45 Česká republika 3

Tak je to tady: vláda znovu hlásí Česko k fiskálnímu paktu14.02.18 16:34 Neurčeno 0

Kto vraždil na Majdane?14.02.18 07:54 Ukrajina 2

Měnové kurzy

USD
20,62 Kč
Euro
25,35 Kč
Libra
28,80 Kč
Kanadský dolar
16,32 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
22,01 Kč
100 japonských jenů
19,29 Kč
Čínský juan
3,25 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
8,10 Kč
Ukrajinská hřivna
0,76 Kč
100 rublů
36,61 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 396,78 Kč
1 unce stříbra
340,84 Kč
Bitcoin
201 902,32 Kč

Poslední aktualizace: 24.2.2018 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 189