Diskuze k článku

Oficiální sexuální věda

Příspěvků 56

7.12.2009 1:18

Psycholog Hubálek je rasista!

sxg 95.?.?.?

Psychologové se léta dohadovali, zda existuje něco jako psychologie národů. Já jsem tvrzení, že existuje psychologie Čecha, psychologie Němce či Rusa, dlouho odmítal, dnes se také domnívám, že existuje. Stejně jako jisté vzorce chování u toho kterého národa.

Takže existuje aj psychológia Židov a Rómov! Je kacír!
Kooocáááábbéééé!

[velký smích]

http://zpravy.idnes.cz/psycholog-hubalek-nedivte-s...

206431

7.12.2009 6:42

RE: Psycholog Hubálek je rasista!

Saša 74.?.?.?

Reakce na 206431

Rasista Hubalek:

>psychologie národů. Já jsem tvrzení, že existuje psychologie
>Čecha, psychologie Němce či Rusa, dlouho odmítal, dnes se
>také domnívám, že existuje. Stejně jako jisté vzorce
>chování u toho kterého národa.

http://zpravy.idnes.cz/psycholog-hubalek-nedivte-s...

Psycholog Slavomil Hubálek si na závěr v popisu jeho osobního vztahu protiřečí: „Moji rodiče se totiž seznámili 28. října 1939 na Václavském náměstí, když je odsud hnali Němci. Ale přes to všechno, svůj národ mám hořce rád.“ Pokud přečtete celý rozhovor, nějak z něj čiší arogantní pohled nadčlověka, buď tu lásku ke svému národu nemyslí vážně anebo má na mysli jiný národ. Snad národ s nadlidským IQ?

Nejdříve podsouvá a téměř otevřeně tvrdí, že Češi jsou blbci, burani a nikde se nedomluví. Dojde k závěru, že 20% Čechů „svobodu k životu moc nepotřebuje“ a dovolává se, že výzkumy to prý ukazují; což tedy možná dokazovat mohou neb ta pětina národa na něm vyzdvihované cestování prostě nemá a žije se jí stejně mizerně jako za každého nebo jiného režimu. On neb je sytý, tak pohrdá sociálními jistoty a naznačuje, že ty ocení jen ta luza. Odvolává se na IQ testy s tím, že třetina národa jsou prostě pitomci a ač ví, že to platí o každém národu, ti čeští jsou pro něj nějak pitomější. To, že Češi jsou doma i v cizině skeptičtí považuje za nešvar, on si myslí, že jen on ví a tak nikdo jiný se snad nemá na nic ptát? Pan Hubálek má štěstí, že zásluhou rodičů vystudoval v Anglii, to mu zaručilo teplé místo. V té Anglii a všude jinde by to měl jako přistěhovalec asi méně růžové. Psycholog podává polopravdy psychologicky, abychom jim uvěřili. Asi si nevšiml, že Češi jsou všude ve světě a jediné co se jim dá vytknout je, že rychle splynou s národem, kam emigrovali. Jistě doma i venku jsou úspěšní a dle něj někteří blbí, tedy ti co neměli to štěstí.

206435

7.12.2009 11:46

RE: Psycholog Hubálek je rasista!

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 206431

Ten pan (Hubalek) je zivym dukazem toho, ze ani vysoke IQ ani vysokoskolske vzdelani automaticky neznamenaji, ze je to kvalitni clovek. Aneb po nasem, po buransku: "Booze, to je ale ktreten." Mel by si precist od Huxleyho Brave new world aby se dozvedel proc je inteligence distribuovana ve spolecnosti tak jak je. A mozna by se zbavil i sve alfaplusovske povysenosti. [bliji]

206452

7.12.2009 15:53

RE: Psycholog Hubálek je rasista!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 206452

To je nejen kretén, to je přímo zmetek! Je to typický protekční mainstreamový manipulátor davů. Celých 20 let od revoluce je v MFD pečený, vařený, kolikrát jsem si říkala, že to vypadá, že Česko má jen jediného psychologa. On prostě mluví pouze to, co od něj vrchnost očekává. Je to slouha mocných, snaží se formovat veřejné mínění podle jejich představ. Špinit český národ, vychvalovat špínu Havla a vykládat pohádky o tom, že sametovka byla spontánní akce lidu- tak to by mu tedy šlo. Na internetu ovšem těžce narazil. Jestli si přečetl všechny ty negativní komentáře,tak ho z toho asi pěkně brní hlava. Vsadím se, že příště už si dá s takovými nehoráznými kecy pozor.

206457

7.12.2009 17:30

RE: Psycholog Hubálek je rasista!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 206457

a není lepší se těmito mainstreamovými slinty vůbec nezabývat a žít si podle svého vlastního rozumu? [smích]
tedy pokud člověk nepotřebuje aktivně hledat nepřítele na kterého bude poukazovat a "bojovat" s ním [mrknutí jedním okem]

206461

8.12.2009 0:05

RE: Psycholog Hubálek je rasista!

mtk 88.?.?.?

Reakce na 206461

Mno, možná na tom ale něco bude. Slovy jakési vrátné povětšího kancelářského domu s nohama na stole (...ta bába měla haksny na stole, ne ten barák) před televizí telefonujíc si v pracovní době se známou: "... má milá, život je boj ..." Bavili jsme se s kolegou od fachu tím situačním bonmotem dlouhou dobu ... [velký smích] [mrknutí jedním okem]

206481

8.12.2009 6:53

RE: Psycholog Hubálek je rasista!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 206461

Je dobré znát všechny prorežimní prominenty, alespoň člověk ví, z jakého důvodu jsou tak neobjektivní a plácají v mainstreamu ty své hovadiny. Oni se nakonec ztrapní sami- a to je na tom to pozitivní.

206495

7.12.2009 16:10

RE: Psycholog Hubálek je rasista!

Miks 213.?.?.?

Reakce na 206431

Článek jsem přečetl a tak trošku si ublinkl znechucením, přesto děkuji za odkaz. Když je pan psycholog tak intelektuálně na výši, tím spíš bych čekal, že nebude plivat na vlastní národ. Takto bohužel dokazuje, že není o nic lepší než všichni ti burani, kterými tak pohrdá. Ano národ se vysmívá disidentům a "elitám", a pan Hubálek může být rád, že prozatím zůstává jen u toho výsměchu.

206460

8.12.2009 18:33

Psycholog Hubálek je spíš sionista

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 18.?.?.?

Reakce na 206460

Jaképak plivání na vlastní národ? Prohlédl jste si dobře jeho fotku? Jednoznačně plive na NÁŠ národ, ale rozhodně ne na JEHO národ. Jeho národ je ten, který sám sebe považuje za vyvolený a tudíž ostatní za ty podřadné blbce. To je snad každému pravidelnému čtenáři zvědavce jasné.

206529

9.12.2009 5:37

RE: Psycholog Hubálek je spíš sionista

Miks 88.?.?.?

Reakce na 206529

Hubálek říká: "Pochybování je jedním z rysů naší povahy. Vysvětluji si to tím, že jsme jediným slovanským národem..... " a další slinty z nichž jako průměrně inteligentní buran soudím, že takto smýšlí o vlastním národě . Jakkoliv je to člověk na první pohled odporný, neposoudím podle fotky jestli je to Čech nebo němec (němec podle jeho odpovědi na poslední otázku). Je mi jedno ke které "elitě" patří. Jsem rád, že k ní nepatřím já.

206548

7.12.2009 4:54

UNICEF se muze pretrhnout,jak pomoci mladezi sexualnich vedach.

kozoroh 61.?.?.?

Predkladam v originale-Sex se zvirati,jako obrana pred nechtenym otehotnenim, jak bylo puvodne prohlasovano.
UNICEF rescinds advice on sex between children and animals
0 Comments | Insight on the News, June 10, 2002 | by John Elvin
A UNICEF-funded book encouraging children to engage in sexual activities with other minors, homosexuals and animals was pulled from circulation after a review of its content, according to a report in the Washington Times. The book, prepared for an adolescent Latin American audience, notes that situations in which one can obtain sexual pleasure include: "1. Masturbation. 2. Sexual relations with a partner--whether heterosexual, homosexual or bisexual. 3. A sexual response that is directed toward inanimate objects, animals, minors [and] nonconsenting persons."
--------
UNICEF rescinds advice on sex between children and animals ... UNICEF rescinds advice on sex between children and animals from Insight ... The Times found that the Mexican government produced the book with U.N. funds. ...


Byline: George Archibald, THE WASHINGTON TIMES

NEW YORK - A UNICEF-funded book being passed out at the United Nations Child Summit encourages children to engage in sexual activities with other minors and with homosexuals and animals.
---------
Myslim,ze takovy vyber skoleni mladeze-deti,ani nepotrebuje komentar, nebude trvat dlouho,vezmou ze skol vsechny neuzitecne predmety a budou ucit jen sexuologii a vystupuji student dostane certifikat ze satanismu a sadismu a sodomity.
Takze,my stari jsme meli obrovske stesti i kdyz v komunismu,nebot jsme meli bezstarostne detsvi a nikdo nas nepoucoval o sexu, nebot v detskem case na tom nikdo nemel zajem.Pristi generace uz bude bez detstvi a jeho nevinnosti o to se odbornici a intelektualove dostatecne celosvetove postaraji.Sexualni naznaky v detstvi existovaly,ale nikdo je nezvelicoval a nikdo z nich nedelal "business" obchod a tim padem ve skolach nemuseli mit detske jesle,aby maminky-studentky dostudovali.

206434

7.12.2009 10:34

RE: Škola, základ života?

Alena 89.?.?.?

Reakce na 206434

Současná škola je vůbec zvláštní. Je mi divné, že třeba ještě ani v 5.tř.ZŠ (Lyčkovo nám.v Praze) se vůbec nevyučuje zeměpis ani dějepis. Tyto lehko dohledatelné věci si prý dítě může v případě zájmu na internetu nalézt samo a v dnešní době se prý už v hlavě tyto vědomosti nosit nemusí. Jaký dojem asi udělá takto školou připravený člověk na člověka vzdělaného, v běžné komunikaci, pokud ten "nedovzdělaný" nebude mít možnost dopředu zjišťovat fakta pro rozhovor? Na obchodní schůzku se dejme tomu člověk připraví a vědomosti si předem zjistí. I tak bude ten obchod připravován jakoby s klapkami na očích, tak jako mívají koně, neb širší spektrum vědomostí pro rozhodování v hlavě nebude. A co v běžném životě? Tímto způsobem vychovaní jedinci asi potom sbaští vše, co jim média naservírují? Prozkoumávat každou zprávu z médií na internetu také asi nikdo nebude. A co když za takových 20 let internet nebude dostupný? Kde se tito "většinoví lidé" v tu chvíli octnou? [zmaten]

206448

7.12.2009 18:00

RE: UNICEF se muze pretrhnout,jak pomoci mladezi sexualnich vedach.

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 206434

Tak mám dojem, že se stal kozel zahradníkem a pedofil vyučuje děti sexualitě. [zmaten]

206463

7.12.2009 7:45

ó genua genua ...

kavol 90.?.?.?

i přes těžko stravitelný styl jsem článek dočetl do půlky, a stále jsem nepochopil "vo čem to ten vořech sakra mele" ... asi žije v nějaké jiné paralelní realitě, fajn, zbytek si dočtu, až v ní budu žít taky

206438

7.12.2009 8:45

RE: ó genua genua ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 206438

Ja jsem se do pulky ani nedostal

206444

7.12.2009 9:51

RE: ó genua genua ...

Saša 74.?.?.?

Reakce na 206444

To jsem jediný pervert, kdo přečte celý článek o sexu a ještě se těší, jak přijde se svojí troškou do mlýna? [chechtot] Naneštěstí mě vyčerpal pan sxg s rasistickým psychologem a sexuologem Hubálkem.

Pokud jste se někdo svým dětem pokoušel vysvětlit něco o sexu, nedávaly vám děti najevo, že o tématu na rozdíl od nich nemáte zdání? Neměli jste ten pocit? Jistě snad jako rodiče pokládáme za povinnost vysvětlit včas základní skutečnosti… Nějak však naše přání je otcem myšlenky, že naše děti by měly zůstat asexuální co nejdéle. Příroda je mocná a pracuje proti nám a možná je až na škodu do toho přidávat moc naší morální zátěže. Z hlediska nezadržitelného vyspívání dítěte a našeho podceňování jeho potřeb a mentálních schopností je nebezpečí být v principu amorální. [zmaten]
Je to lechtavé a pro muže často úsměvné téma a nikdo k tomu nemá co dodat nebo se stydí či obává odsouzení? Psát o sexuální výchově dětí je nějak tabu a to i když jsme tím obdobím více méně bezradně prošli. Jsem překvapen, že zde není žádný sexuolog amatér [velký smích]

206447

8.12.2009 0:10

RE: ó genua genua ...

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 206447

Chcel som napísať že tu nechodí žiadny pedofil, ale keď som sa zamyslel nad tým, že koho sem púšťajú (Pražák a spol.), tak som si to rozmyslel. [mrknutí jedním okem]

206482

8.12.2009 15:33

RE: ó genua genua ...

kavol 90.?.?.?

Reakce na 206447

>To jsem jediný pervert, kdo přečte celý článek o sexu

potíž je v tom, že mně se to nejeví jako článek o sexu, nýbrž o chorobných představách autora o současné společnosti ... něco zajímavého o sexu si vždy přečtu rád

206520

8.12.2009 17:14

RE: ó genua genua ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 206520

>něco zajímavého o sexu si vždy přečtu rád
Fakt? Tak zkuste třeba "Rozvíjení mužské sexuální energie" od "Mantak CHIA"...

206525

9.12.2009 15:48

RE: ó genua genua ...

egonreiter 188.?.?.?

Reakce na 206520

Možná byste mi mohl o mých představách napsat něco víc a konkrétnějšího. Třeba se dozvím něco nového. Možná se vám jen nelíbí duch sexuální výchovy, ale to se pak možná nebudeme muset přít a vzájemně se obviňovat. To já vím, že změnit lze jen málo, ale mluvit se dá o tématu snad otevřeně. Nebo chcete mluvit jen o hezkých věcech a problémy nechat odborníkům, kteří to s námi myslí vždy jen a jen dobře?

206572

10.12.2009 0:23

RE: ó genua genua ...

kavol 90.?.?.?

Reakce na 206572

mno, o Vašich předstávách toho příliš konkrétního nepovím, neb jsem je poněkud nepochopil ...

nyní se samozřejmě vkrádá otázka, jak mohu označovat za chorobné něco, o čem vlastně nic nevím - inu, prvou věcí jest právě už jen to, že jsem nebyl schopen nějaké kloudné sdělení či jejich obsah vyrozumět; a tady vůbec nejde o to, jestli s obsahem souhlasím či nikoliv, připouštím, že existuje spousta validních názorů odlišných od mého

druhou věcí je, blýskne-li se v tom pásmu slov občas nějaký argument ohledně stavu věcí, v nezanedbatelném počtu případů je v tak zásadním rozporu s mým vnímáním věci, že prostě nejsem ochoten uvěřit, a proto hovořím o paralelní realitě - kupříkladu "Zatímco dříve odborníci tvrdili, že žena je uspokojena jen takovým pohlavním stykem, při kterém je plánováno otěhotnění" ... nevím, jaké "dříve" a jací "odborníci" jsou na přetřesu, nicméně tuto myšlénku jsem snad ještě nikdy nepotkal, a to jsem prosím četl i nějakou literaturu z počátku minulého století (a již lékař Marie Terezie prý radil, aby se manžel zabýval více jejím poštěváčkem [mrknutí jedním okem])

jinak nejsem zrovna z těch, kteří musí mít neustále "sluníčkový den", ba naopak, zastávám názor, že o negativech by se mělo mluvit co nejvíce, neboť problém typicky nezmizí tím, že se budeme tvářit, že neexistuje ... pročež jsem rád, že tu článek je, pokud to někomu pomůže něco vyřešit nebo aspoň problém pojmenovat, ale pro mě osobně jde prostě o článek nestravitelný, mimo moje vnímání, mimo moji realitu

206609

10.12.2009 11:24

RE: ó genua genua ...

egonreiter 188.?.?.?

Reakce na 206609

Tak to jsem si tedy hodně oddychnul. [smích] O problematice nemáte vůbec tušení a já jen z poloviny. Sexuologové a sociologové (jiné odborníky nezmiňuji) prostě kecají do našich životů a nejen kecají, ale tvoří i zákony a má to svůj vývoj. Když nikdo neví, jak působí dnes, tak asi nebude znát ani historický vývoj tohoto působení a jak by teprve měl mít někdo tušení o dalším předpokládaném pokračování.
Ta věta je z knihy o Hygieně od Grubera, kniha vyšla ve 400 000 nákladu ve 30 letech v Německu. Moralizování bylo tehdy v plném rozpuku.

206635

11.12.2009 11:37

RE: ó genua genua ...

kavol 90.?.?.?

Reakce na 206635

nejsem si tak zcela jist, zda nějakou knihu vydanou v Německu ve třicátých letech minulého století, jejíž citovaná myšlenka ani nepronikla do naší literatury (alespoň ne do toho, co jsem četl), lze vydávat za stěžejní dílo reprezentující stav poznání v "západní" kultuře ...

oni v tom Německu tehdá naprosto vědecky šířili též učení o rase vyvolené a tak různě

kromě toho, pokud jde o dílo Maxe von Grubera, není mi jasné, jestli míníte Hygiene des Geschlechtslebens z roku 1903 nebo Handbuch der Hygiene z let 1911-13, asi spíše to první, každopádně ten pán byl především bakteriolog a ne sexuolog, natož sociolog (dovolili jsem si od něj nic nečíst, leč z toho, co o něm píšou na Síti vyplývá, že sexuálním životem se zabýval především ze stránky fyzické - bakteriologické - hygieny, nikoli psychologické)

206772

9.12.2009 16:03

RE: ó genua genua ...

egonreiter 188.?.?.?

Reakce na 206447

To víme všichni, že příroda pracuje proti nám. Správněji tedy, že my pracujeme proti přírodě. Souhlasím, jak jsme prošli všichni výchovou. Vaše překvapení na závěr však nechápu, protože sexuologů amatérů je tolik, kolik je rodičů. Děti jsou sice kolikrát chytřejší jak všichni sexuologové dohromady, to ví asi taky každý, ale kdo je tady pan výchovný? Vychovávají vás snad vaše děti? Nebo je to naopak?!

206573

7.12.2009 9:16

Nechápu

SPECZ 193.?.?.?

Jak se to na tyhle stránky dostalo. Větší volovinu jsem ještě nečet. Dočet sem to celý, čekal jsem že na konci bude něco jako Apríl, ne bo tak a teď vážně , a ono nic ...
A mam otázku na Kozoroha: můžete uvést link na originál zprávy UNICEF ? Zkoušel jsem to vyhledat, ale podle výsledků mi to připadá spíš jako hoax.

206445

7.12.2009 14:03

RE: Nechápu

jipokor 90.?.?.?

Reakce na 206445

Je mi 60, o sexu se mnou rodiče nikdy nemluvili, ve škole nebyla sexuální výchova, internet a počítač nebyl ani ve fantazii Vernově. Jsem ženatý, mám dvě děti. Jak jsem se vlastně k nim dobral? Nepodfouknul mě soused s vlastní ženou? Ale vždyť ani on neměl ve škole sexuální výchovu, tak nemohl. Nenamlouval jsem si při souložení, že souložím? Souložil jsem vůbec? Nebo co .... A jak jsem se k tomu vlastně dostal? Padla na mě hrůza. Nevím! Ještě, že jsou chytří lidé na tomto světě, ktaří to vzali za správný konec. Ale proč naše vyspělá populace vymírá? Čím jsme chytřejší, tím je nás míň! A lidí s nižším vzděláním je čím dál víc! Hrůza! Ještě, že už brzo odejdu tam, kde nejsou žádné otázky, jen odpovědi!

206454

7.12.2009 15:47

RE: Nechápu

sxg 78.?.?.?

Reakce na 206445

Mne uper google nič nenašiel, ale altavista jeden odkaz:
http://findarticles.com/p/articles/mi_m1571/is_21_...

206456

7.12.2009 14:04

Nevím jak kdo jiný

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

ale jsem z toho článku mírně řečeno zmatený...

206455

8.12.2009 11:09

RE: Nevím jak kdo jiný

mtk 88.?.?.?

Reakce na 206455

To je tak, když se klín vytlouká klínem. Nejlepší je vykašlat se na všechny "odborníky", a dělat to tak, jak sám nejlíp uznám za vhodné. Jsou blbci, co musí žvanit úplně do všeho. A to se týká jak autora tohoto článku, tak těch, proti kterým je namířen. "Jeden za 18, druhej bez 2 za 20 ...." [mrknutí jedním okem]

206500

9.12.2009 16:22

RE: Nevím jak kdo jiný

egonreiter 188.?.?.?

Reakce na 206500

Článek není namířen proti nikomu konkrétnímu! Smí existovat takový článek? Nikdo ho nemusí vztahovat na sebe, ani svědomí nechci v nikom probouzet. Konkrétně takový článek by za socialismu u nás vyjít nesměl, leda jako samizdat. Nemohu za to, že jde u nás o neznámou tématiku. Budu se jí zabývat a možná někdo projeví sem tam o nějaký článek zájem. Když nenapíšu vůbec nic, tak se nic nestane. Jde o sto let stará témata na západě. Že je neznáme, je jen naše věc, ale má to své dopady.

206576

7.12.2009 18:39

80% přenosu dat na internetu je porno.

mig 78.?.?.?

Je to proto, že sex je TABU. Nemluví se o něm, lidé se za něj stydí, ale v soukromí sjíždějí kdejaké perverzárny. Nebojím se, že by se civilizace zvrhla v sodomii, protože to už by se dávno stalo. Řešit sex a cudnost, je pořád jen o konfliktu mezi katolickou morálkou, které jsme odchovanci, jež nám říká A, a mezi naší přirozeností, která říká B.

Osobně beru sex jako zcela běžnou věc, kterou nemá smysl před dětmi zatajovat. Čím více se tají, tím více je pak zajímá. A zas tak nevinné děti nejsou, kdyby si řada lidí přiznala, co všechno dělali v dětství (různé hry na doktory, apod...)

Ostatně, ve středověku se lidi ženili ve dvanácti a z hlediska biologie je to docela normální. Z hlediska přežití civilizace naopak není nenormální, mít děti až po třicítce. Je však otázkou, jestli opravdu vymíráme kvůli tabuizovanému sexu nebo spíš kvůli konzumnímu životnímu stylu, spíš bych řekl to druhé.

206464

7.12.2009 19:35

rudé kino Světozor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

dávalo italský film,štavnatou komedii o pokrytectví zbožné společnosti,tehdy vynikla scéna,jak o patro výše si to rozdávala dvojice,kde evangelický kněz klátil svou ženu,až se houpal lustr a dole na to třeštil oči kolega katolický kněz a pokrytecky se křižoval. Prostě italská komedie....

206466

7.12.2009 19:41

Povedzme si, čo pozitívne priniesla sexuálna výchova

Tak je to 78.?.?.?

všade tam, kde ju presadili. Napríklad najpokrokovejšie Švédsko v tomto smere. Nič. Väčšina detí sa tam rodí mimo rodinu a v žiadnom merateľnom parametri nie je konkrétny prínos, ak porovnáme situáciu tam a u nás. Treba jasne povedať, že nemôže byť legitímnym cieľom skorý sexuálny život detí, ak tým samozrejme nesledujeme legalizáciu pedofílie, čo by sa pripúšťam mnohým horlivcom za "sexuálnu výchovu" rátalo. Sex je u neplnoletých kontraproduktívny - toto sa samozrejme na sexuálnej výchove nedozvedia. Duševná zrelosť nie je nahraditeľná rýchlokurzom a sex tu nie je len pre zábavu. Na niektoré veci majú deti dosť času a poučenie o rizikách pokladám za dostatočné, rôzne návody sú navádzaním. Nepoznám nikoho, kto by sa chcel oženiť prednostne so sexuálne svetaskúsenou. Celá teória okolo tejto tzv. výchovy je obkecávanie a humbuk.

206467

7.12.2009 21:35

Obraz súčasnej doby...

abc 89.?.?.?

Protokoly mudrcov:

Ľuďom obrátime na ruby sedem hlavných hriechov a vyhlásime ich za cnosti. Pýchu nazveme zdravým sebavedomím, lakomstvo zákonom ekonomiky, smilstvo zdravým biologickým inštinktom, nestriedmosť vyššou životnou úrovňou, surovú závisť a nenávisť bojom o spravodlivosť a politickú slobodu, hnev rozhorčením nad názormi druhých, a lenivosť nazveme filozofickým postojom....

206471

8.12.2009 11:15

RE: Obraz súčasnej doby...

mtk 88.?.?.?

Reakce na 206471

Tak tak, měli byste jít do sebe ... [chechtot]

206502

7.12.2009 23:11

v skorom detskom veku

Erik1977 89.?.?.?

je sexualny vyvin cloveka nasilne zabrzdeny a spolocensky tlak sa pomalicky uvolnuje az okolo neskorsej puberty. Z toho vznikuju zaklady vsetkych tych neuroz a dusevnych chorob ktore ovladaju modernu civilizaciu. Vcasny sexualny zivot u cloveka je z biologickeho hladiska uplne prirodzeny a zdravy, jediny dovod preco bol doteraz tak radikalne potlacany bolo nebezpecenstvo skoreho materstva. V dnesnej dobe ked je na trhu obrovske mnozstvo velmi spolahlivej antikoncepsie rozneho druhu by sa mala spolocnost zliberalnit a uvolnit. Ked sa pozriem na to slabe hodnotie clanku citatelmi, tak ma len napadne, ze to maju vsetko na svedomy stari dedkovia, ktori mali prvy sex v 25tke, cely zivot iba s manzelkou na misionara a tak tazko v tej svojej rigidnosti dokazu pochopit aj nieco ine..

206475

8.12.2009 11:34

RE: v skorom detskom veku

Tak je to 78.?.?.?

Reakce na 206475

Takže liek je podľa Teba čo. Sexuálny vývin odbrzdiť, nech tu sexujú deti po 11-tom roku života? Toto je vari pokrok? Toto je jednoducho somarina. Potom sú asi najpokrokovejší Rómovia. Na ich úroveň sa dostanú všetci podľa tvojich receptov.

206503

8.12.2009 11:52

RE: v skorom detskom veku

sxg 95.?.?.?

Reakce na 206503

Tématické video:
http://www.youtube.com/watch?v=xl5hKqSBAzY

206508

8.12.2009 21:49

RE: v skorom detskom veku

Erik1977 89.?.?.?

Reakce na 206503

sexualne potreby maju deti najneskor od zaciatku puberty, tj. v nasich koncinach medzi 11-13 rokom, je to samozrejme silne individualna zalezitost. Pokial sa nemozu prejavovat tak ako boli prirodou naprogramovani, odraza sa to v ich dusevnom vyvoji, ktory je u vecsiny ludi vyrastajucich v nasej civilizacii nie normalny ale poznaceny vnutornymi neurozami, chybajucim zdravym sebavedomim atd. presne to, co sa prakticky vyskytuje u kazdeho pubertaka. Je totiz nenormalne aby biologicky a sexualne plne vyspely jedinec nemal pristup k plnohodnotnemu, pravidelnemu sexualnemu zivotu, bez ohladu na to kolko ma rokov. Vkladat do toho automaticky narazky na spravanie Romskej komunity a celkovo vasu celu reakciu pokladam za ucelovu a nedostatocne fundovanu..

206538

9.12.2009 9:43

RE: v skorom detskom veku

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 206538

Nebudu sem dávat narážky na Cikány. Ale celkový smysl Vašeho příspěvku vidím jako vášnivou obhajobu pedofilie. Jestli se mi budete motat kolem mých dětí, očekávejte ode mě protiakci. [naštvaný]
P.S.: obhajuji volné používání karate.

206558

9.12.2009 11:29

RE: v skorom detskom veku

kavol 90.?.?.?

Reakce na 206558

pro začátek, tedy až se vám zvedne rudá mlha z očí, byste si mohl zjistit, co to vlastně ta pedofilie je ...

206561

9.12.2009 15:11

RE: v skorom detskom veku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 206561

Pedofil je muž např. 18.letý, který má sexuální chování k (ještě donedávna) 14,5 leté dívce, která notabene může vypadat na 17. Asi před 10 lety se jeden pár právě v takovém stáří oběsili v lese, protože jejich vztah nebyl akceptován společností.

206569

9.12.2009 16:06

RE: v skorom detskom veku

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 206561

Pedofilie je nejen provozování, ale i propagace sexu s nezletilými. U nás je to do 15 let, v Anglii 18 a skoro všude na světě je to trestné (s výjimkou muslimů, neboť sám Prorok byl pedofil, ženatý s nezletilou). Pak se stává, že v Africe hulváti provozují sex už s miminky (s následky potrhání rodidel, je to dost otřesný pohled i pro lékaře). Tady jde o dvě věci: zralost fyzickou a zralost sociální. Dítě v 8 letech může být matkou (tedy: může to přežít), ale je naprosto nezralé a nedokáže samo vlastní dítě vychovat. Proto jsou pedofilové jako Vy stíháni, ačkoliv se snaží dosáhnout stejné výsady jako homosexuálové - uznání za normální stav. Takže žádné rudé vidění, ale chladný zdravý rozum.

Pedofilové (jako Vy) patří zkrátka za mříže! [naštvaný]

206575

9.12.2009 23:54

RE: v skorom detskom veku

kavol 90.?.?.?

Reakce na 206575

aha, takže angličan, který je na šestnáctky (sweet little sixteen ...) je pedofil, zatímco čech, který je na šestnáctky, je naprosto normální ... no hlavněže v tom máte jasno [chechtot]

mimochodem, není mi tak úplně jasné, jak stav "chladný" (zdravý rozum) může jít dohromady s vyjadřováním vzteku - [naštvaný] = "grrr... jsem naštvaný"

no nic, až skutečně vychladnete, třeba si všimnete, že tu nikdo mrzačení mimin ani osmileté matky neobhajuje, a že jediní, kdo se v této diskusi vzrušují takovými představami, jsou horliví pedofilobijci jako vy

206607

10.12.2009 11:54

RE: v skorom detskom veku

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 206575

Jupiii, pozavirejte to vsechno pane Semerad.

Cituji:
Výlučnost nebo převaha

Obvykle se za pedofilii označuje jen výhradní nebo převažující reaktivita vůči dětem. Obdobná schopnost zamilovat se do dítěte, být jím citově přitahován, popřípadě reagovat na ně genitálním vzrušením je však v jisté (nedominantní) míře vlastní značné části populace, pravděpodobně většině. Rovněž podíl populace, který při falografickém vyšetření vykazuje na „dětské“ podněty stejnou nebo výraznější reakci než na „dospělé“ podněty, udávají výsledky studií spíše v desítkách procent, zatímco podíl lidí považovaných z důvodu pedofilie za úchylné (deviantní, parafilní) bývá obvykle udáván spíše v jednotkách nebo desetinách procent.

Prevzato z http://cs.wikipedia.org/wiki/Pedofilie

Mimochodem o tom ze by pedofilem byl oznacovan i propagator pedofilie tam neni ani slovo. A i kdyby, nejvetsim propagatorem pedofilie by musely byt oznaceny organy cinne v trestnim rizeni s jejich vecnym rozbijenim siti pedofilu.

206638

10.12.2009 10:14

RE: v skorom detskom veku

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 206503

Z hlediska prirustku obyvatelstva jim to docela vychazi. Zatimco oni maji rostouci porodnost, nase sexualne frustrovana kultura nam zabezpecuje v prumeru porodnost 1,93 (myslim) ditete na par. Ne ze bych to obhajoval, jen jsem chtel upozornit na tenhle aspekt.

206629

7.12.2009 23:47

Nejen sexualita,

Sam Ting Wong 81.?.?.?

ale i mezilidské (manželské a partnerské vztahy) jsou pro mnoho lidí velkou neznámou. Důvod vidím v absenci vzorů, od kterých bychom se mohli učit a okoukat to.
Pan psycholog sice skvěle smetl neschopné rodiče, ale jaksi nenabídl žádné řešení. Já mu klidně vysvětlím odkud se ti neschopní rodiče berou - jsou to kopie svých rodičů, kteří jim to neuměli vysvětlit či předat.
Bohužel v dnešní době jsme pod neustálý tlakem (dez)informací všeho druhu, Hollywood nám v akční formě předvádí, jak mají vztahy vypadat, jak řešit problémy (US hrdinové většinou sklenkou whiskey), jak vypadá sexualita a Hubálkové se potom diví, že tu nic nefunguje a nikdo neví, co má vlastně dělat, aby to fungovalo.
Je dost těžké vysvětlit dítěti něco, co sám vlastně nechápu. V takovém případě se pak člověk prostě uchýlí k tomu, že začne opakovat dogma, které zrovna frčí - a "má klid".
Nelze také opomenout, že tu existují určité snahy o demontáž společnosti, hodnot a lidstva jako takového - oblbnutí lidí v těchto aspektech k tomu velmi dopomůže.

206478

8.12.2009 12:08

Tak jsem si oddechla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Tady na diskusnim foru, uz jsem se bala, ze se najde nekdo, kdo tuhletu picovinu podpori. Jeste jsou lidi normalni.
Co se sexualni vychovy tyce, z vlastni zkusenosti mohu potvrdit, ze jako dite jsem svoje pudy povazovala za svou zalezitost a nemela jsem z toho komplexy (taky proc, ze jo). Kdyz mi potom matka chtela neco vykladat, nezajimalo me to, vzpomente si kazdy, jak na vas, coby dite pusobily vzdechy soulozicich rodicu. Na me tedy nijak valne, spise me to rozcilovalo a povazovala jsem to za bezohledne, protoze jsem nemohla spat. Takze matciny pokusy o konverzaci na toto tema jsem brala tak, ze se moje matka potrebuje sama pred sebou ospravedlnit, ze ja nemuzu v noci kvuli ni spat a na to ji kaslu.

Ja coby matka jsem fakt nemela problem stahovat novorozenatku predkozku, nicmene jakmile bylo mozno, vysvetlila jsem svemu synackovi, ze by toto mel cinit sam. Opravdu me strasila predstava, ze po mne patnactilety pubos bude vyzadovat tuto cinnost, neb je to (v souladu s tvrzenim autora clanku dotazeno do dusledku) vpodstate normalni.

Uz kdysi jsem tu psala, ze se synem jsme si vyjasnili otazku masturbace, kdyz jsem zacla mit podezreni, ze se teto cinnosti venuje, a to tak, ze jsem mu sdelila, ze je to v poho, ale nikdo na to neni zvedavy, takze nejlepe za zamcenymi dvermi atd.

Co se sexualni vychovy na skolach tyce, mnohdy hranici az s pornografii. Tedy dle meho nazoru. Videli jste nekdy nekdo ty obrazkove knizky, co fasujou deticky ve skole? Ja mam podezreni, ze za distribuci takovychto hnusu se skryvaji prave pedofilove, i kdyby jen latentni, ktere rajcuje predstava toporiciho se ci vlhnouciho nezletilce, jehoz momentalni vzruseni je zapricineno prave cetbou takovychto slatanin.
Fakt si nemyslim, ze je normalni a v poradku kdyz ctyrlety chlapecek ukazuje trilete holcicce, jak mu pekne stoji (videla jsem to v jakesi sexualne osvetove knizce PRO DETI od svedskych autoru). I kdyz se to deje. Chlapeckovi je treba vysvetlit, ze sexualita je intimni zalezitost a ze ne kazdy je na to zvedavy.
Skutecne se domnivam, ze toto je legalizovana pedofilni pornografie. Nahota deti, OK, jsou to sladci andilci, ale ztoporena batolata?
A autor clanku bude asi taky pedous, kdyz toto propaguje. Nemyslim si, ze mi nekdo musel nekdy vysvetlovat (tedy ze ta informace pro mne byla nezbytna), co kam a kudy. Tohle prece umi kazda mys.

Uvahy jako jsou ty v clanku maji pouze za ucel vyzdvihovat primitivni a zvirecke a potlacovat lidske. Proc asi.

Jo, a jeste jednou. Nemam sexualni problem, vcera v noci jsem si bajecne vrzla s tim svym a toho casu jsem navic v nadeji, ale jeste ne pupkata, takze jsem nadmiru spokojena se svou postavou a vizazi.

Blazkova

(Nemuzu se nalogovat, jsem v UK, ach ta diakritika, takze sorry)

206510

8.12.2009 15:29

RE: Tak jsem si oddechla

kavol 90.?.?.?

Reakce na 206510

>Nemyslim si, ze mi nekdo musel nekdy vysvetlovat (tedy ze ta
>informace pro mne byla nezbytna), co kam a kudy. Tohle prece
>umi kazda mys.

nevím, jak myš, ale třeba u psů to nefunguje, že by to uměli od přírody - a světe div se, období socializace, které určuje, zda jedinec bude nebo nebude schopen trefit se do díry, není někde v pubertě kolem začátku plodnosti, nýbrž v raném štěněcím věku pár měsíců

u lidí to není tak kritické, anžto dík pokročilejším komunikačním schopnostem a vyššímu IQ mohou i ve stáří najít, co se v mládí nenaučili, nicméně nevidím valného důvodu bránit přirozenému chodu věcí a pseudosexuálním hrátkám dětí ... aspoň za sebe mám pocit, že různé "výchovné" zásahy proti nim značně přispěly k některým mým pozdějším problémům :-/

a nevím, jestli vás osobně nějak vzrušuje představa dětí znásilňovaných pedofily, že se jí tak zaujatě zaobíráte, ale já bych ty, co se věnují vývinu dětí i po této stránce, z pedofilie nepodezříval, stejně tak jako nepodezřívám výzkumníky sexuálního chování psů z toho, že to dělají jen proto, že by si to chtěli rozdávat s objekty svých experimentů

206519

9.12.2009 13:52

RE: Tak jsem si oddechla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 206519

Preslechtena plemena, ktera s puvodnim predkem psa nemaji nic spolecneho, neumi spoustu veci, ktere jsou jinak pro tento druh prirozene. Slechteni krizenim potlacuje jiste nechtene vlastnosti, jak jiste vite, a podporuje vlastnosti zadouci. Jde vetsinou o povahove vlastnosti ci vizaz. Avsak muze dojit i k nechtenym vedlejsim efektum jako je vami zminovana neschopnost pohlavniho styku bez asistence.

Nikdy jsem nenapsala, ze u deti je treba neco potlacovat. Pouze vysvetlit, ze treba obnazene genitalie na verejnost fakt nepatri (ackoli i nekteri dospeli s tim maji problem, zejo)

Co se pedofilu tyce, jsem dost paranoidni, nebot jsem znala typka, ktery velmi horoval pro dekriminalizaci napr. sexu s nezletilou divkou, ktera "na svuj vek nevypada", drzeni detske pornografie, etc., a prala bych vam videt vyraz v jeho tvari, kdyz videl moje deti a kdyz se tulil k moji male dcerce. Ja osobne neobjimam na potkani kazde dite, ktere je mi sympaticke. A jsem presvedcena, ze ten dotycny JE pedofil.

Taky me navic jako dite par lidi "objimalo" vic nez je diteti prijemne. Takze vim, ze latentnich pedofilu kol nas beha vic, nez si myslime. A schovavaji to za osvetu, otevrenost, blabla.

206567

10.12.2009 11:38

RE: Tak jsem si oddechla

kavol 90.?.?.?

Reakce na 206567

že jste to vy [smích] dohledal jsem referenci na původní studii: http://www.jstor.org/pss/4533212 a zjistil, že se jednalo o beagly, což není plemeno, které by trpělo rozmnožovacími problémy

(bohužel navazující experimenty a jaké plemeno bylo užito tam, jsem tak lehce nenašel ... ale nějaká půlhodinka u Googla by to možná spravila)

čímž nechci nijak stavět psa na úroveň člověka nebo tak nějak, pouze ukazuji, že ne vše je opravdu takové, jak se to může jevit, a že důsledky mohou mít příčiny v něčem úplně jiném, než si můžeme myslet - nastává-li puberta a následně pohlavní dospělost kolem osmého měsíce či později, koho by napadlo, že celý tento proces může být po psychické stránce nenávratně zhacen událostmi do třetího měsíce věku, že ...

ohledně obnažených genitálií na veřejnosti, to je pouze otázkou společenského zvyku - tentokráte nemám po ruce žádnou studii, ale troufnu si předpokládat, že u různých domorodých kmenů nebyl valný rozdíl v kultuře či ve vztahu k dětem, který by se dal přisoudit tomu, jestli daný kmen má nebo nemá ve zvyku skrývat příslušnou část těla

co se týče vašeho osobního problému s pedofily, napadá mě cosi o vylévání vaničky i s dítětem ... zneužívání dětí vskutku je problém, ale dívat se skrz prsty na každého, kdo chce s dětmi otevřeně - v rámci možností - mluvit o sexu, ničemu nepomůže; ba právě naopak, patřičná výchova může ledasčemu předejít (měla vy jste odvahu promluvit si s rodiči o tom nepříjemném objímání, aby s tím mohli něco udělat? - napadlo vás to vůbec, anebo jste to coby dítě brala jako "nutné zlo", jedno z příkoří, které je třeba si od dospělých vytrpět?)

206637

10.12.2009 15:45

RE: Tak jsem si oddechla

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 206567

V zásadě s Vámi Kateřino ve všem souhlasím, je to tak, děti je třeba vychovávat se vším všudy a ne je nechat růst jako dříví v lese, jak si to někteří pánové zde představují. Ale co chci hlavně říct, přeji Vám vše nejlepší do dalšího života a pevně doufám, že jste tentokrát měla šťastnou ruku a našla si mírumilovného partnera, který nemá potřebu léčit si své komplexy méněcennosti na ženské. Také Vám přeji, aby mimčo bylo krásné a zdravé.[smích]

206658

9.12.2009 18:54

RE: Tak jsem si oddechla

egonreiter 188.?.?.?

Reakce na 206510

Možná jste paranoidní, ale proto ještě nemáte právo mě vinit z pedofilie. Já jsem napsal, na co se matky běžně ptají a nemohu za to, jak si to mylně vykládáte. Přečtěte si kousek Freuda a tu "propagaci" neunesete. Když jste svému synovi vysvětlila problém onanie, tak jste tím už docela výjimečná. ALE: Co když je dívka, kterou zmiňujete, na stopořený úd zvědavá? Co byste vzkázala matce, která onanii z neznalosti zakazuje? Co řeknete vašemu synovi, až mu bude 13, že se chce líbat a snad něco víc se stejně starou přítelkyní a že mu onanie prostě už nestačí? Těch otázek je mnoho, ale nemusíte mi odpovídat-vše se řeší zákazy , které problémy neřeší, ale kupí. Úvahy v článku jsou o tom, že se z lidské potřeby dělá zvířecí a že oficiální sexuální věda je stejná jako dříve církevní, že institut manželství se svými zákony navzdory stále větším problémům neustále jen posiluje, že jde o téma, které bylo projednáváno velikány a že je lidé nečtou a že lidé nejsou ochotni zaujmout jiné stanovisko. Děkuji za váš příklad ze života a nad slovy ponižujícího charakteru zavírám oči, ale mám já se snad za článek omluvit?

206583

9.12.2009 21:34

RE: Tak jsem si oddechla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 206583

Hmm, tak se mi zdá, že toho "Mantaka Chia" byste si měl prostudovat také...

206590

10.12.2009 11:07

RE: Tak jsem si oddechla

egonreiter 188.?.?.?

Reakce na 206590

A nepůjde náhodou jen zase o erotizování v rámci striktně monogamního vztahu , jak se líbí církvi a oficiální sexuální vědě? Mám na takové harašení s pohlavím bez orgasmu čuch už jen z názvu. Vědci nejsou za jedno, jestli dlouhodobé dráždění a bez orgasmu nezpůsobuje nakonec impotenci. Já si myslím, že to postupně nevede k ničemu dobrému, ale je to na minimálně celý článek. Propagace takových cvičení nemají šanci uspět masově, protože se to jednoduše neslučuje s dosavadní výchovou. Může to však přispět k částečnému pochopení problematiky alespoň u části populace, jenže většina si z toho vybere obvykle něco, co autoři zrovna vůbec za hlavní nepovažovali. Podívejte se kolikrát je v diskuzi slovo pedofil a přitom je článek o něčem jiném. Možná že jsem druhý odstavec rozvinul příliš do lidového podání a měl jsem se místo toho spokojit s běžnou stoletou vědeckou formulací, že zde nemáme jiné rodiče, než takoví, kteří podle Freuda potlačují sexualitu. Je to totéž a nikdo by si to nemusel brát tolik na sebe.

206634

10.12.2009 16:38

Sexu jsou všude kolem mraky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

- úměrně tomu ovšem ubývá lásky

206666

Příspěvků: 56

07.12. 01:18 sxg  Psycholog Hubálek je rasista!
07.12. 06:42 Saša  RE: Psycholog Hubálek je rasista!
07.12. 11:46 mkadlec  RE: Psycholog Hubálek je rasista!
07.12. 15:53 Jarmila  RE: Psycholog Hubálek je rasista!
07.12. 17:30 aristokrat  RE: Psycholog Hubálek je rasista!
08.12. 00:05 mtk  RE: Psycholog Hubálek je rasista!
08.12. 06:53 Jarmila  RE: Psycholog Hubálek je rasista!
07.12. 16:10 Miks  RE: Psycholog Hubálek je rasista!
08.12. 18:33  Psycholog Hubálek je spíš sionista
09.12. 05:37 Miks  RE: Psycholog Hubálek je spíš sionista
07.12. 04:54 kozoroh  UNICEF se muze pretrhnout,jak pomoci mladezi sexualnich vedach.
07.12. 10:34 Alena  RE: Škola, základ života?
07.12. 18:00 Václav Semerád  RE: UNICEF se muze pretrhnout,jak pomoci mladezi sexualnich vedach.
07.12. 07:45 kavol  ó genua genua ...
07.12. 08:45  RE: ó genua genua ...
07.12. 09:51 Saša  RE: ó genua genua ...
08.12. 00:10 Oracle  RE: ó genua genua ...
08.12. 15:33 kavol  RE: ó genua genua ...
08.12. 17:14  RE: ó genua genua ...
09.12. 15:48 egonreiter  RE: ó genua genua ...
10.12. 00:23 kavol  RE: ó genua genua ...
10.12. 11:24 egonreiter  RE: ó genua genua ...
11.12. 11:37 kavol  RE: ó genua genua ...
09.12. 16:03 egonreiter  RE: ó genua genua ...
07.12. 09:16 SPECZ  Nechápu
07.12. 14:03 jipokor  RE: Nechápu
07.12. 15:47 sxg  RE: Nechápu
07.12. 14:04 Blue  Nevím jak kdo jiný
08.12. 11:09 mtk  RE: Nevím jak kdo jiný
09.12. 16:22 egonreiter  RE: Nevím jak kdo jiný
07.12. 18:39 mig  80% přenosu dat na internetu je porno.
07.12. 19:35  rudé kino Světozor
07.12. 19:41 Tak je to  Povedzme si, čo pozitívne priniesla sexuálna výchova
07.12. 21:35 abc  Obraz súčasnej doby...
08.12. 11:15 mtk  RE: Obraz súčasnej doby...
07.12. 23:11 Erik1977  v skorom detskom veku
08.12. 11:34 Tak je to  RE: v skorom detskom veku
08.12. 11:52 sxg  RE: v skorom detskom veku
08.12. 21:49 Erik1977  RE: v skorom detskom veku
09.12. 09:43 Václav Semerád  RE: v skorom detskom veku
09.12. 11:29 kavol  RE: v skorom detskom veku
09.12. 15:11  RE: v skorom detskom veku
09.12. 16:06 Václav Semerád  RE: v skorom detskom veku
09.12. 23:54 kavol  RE: v skorom detskom veku
10.12. 11:54 mkadlec  RE: v skorom detskom veku
10.12. 10:14 mkadlec  RE: v skorom detskom veku
07.12. 23:47 Sam Ting Wong  Nejen sexualita,
08.12. 12:08  Tak jsem si oddechla
08.12. 15:29 kavol  RE: Tak jsem si oddechla
09.12. 13:52  RE: Tak jsem si oddechla
10.12. 11:38 kavol  RE: Tak jsem si oddechla
10.12. 15:45 Jarmila  RE: Tak jsem si oddechla
09.12. 18:54 egonreiter  RE: Tak jsem si oddechla
09.12. 21:34  RE: Tak jsem si oddechla
10.12. 11:07 egonreiter  RE: Tak jsem si oddechla
10.12. 16:38  Sexu jsou všude kolem mraky

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

38

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 90 čtenářů částkou 11 384 korun, což je 38 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Pojďme na NĚ - Jen hodiny do rozhodnutí: Zvedneme hlavy? Kdo zůstane doma, volí Kalouska, Merkelovou a muslimskou invazi19.10.17 22:20 Česká republika 1

Chcete volit ty, kteří rozhodli o církevních restitucích? Tady jsou 18.10.17 22:11 Česká republika 2

Feminacistky rozjely další nenávistnou kampaň proti mužům18.10.17 21:13 USA 2

Evropská komise: Necháme města otevřená pro migranty, ale postavíme všude diskrétní bariéry proti teroristickému útoku18.10.17 20:00 Evropská unie 1

Usnesení sněmovny k lithiu18.10.17 19:12 Česká republika 0

Skutečná tvář Ivana Bartoše17.10.17 21:27 Česká republika 4

Vídeň po volbách: Hate demonstrace proti "nacistickému" Rakousku16.10.17 19:33 Rakousko 2

Česko má přijmout 200 tisíc cizinců na práci, navrhl Pilný z ANO16.10.17 05:40 Česká republika 2

Bitcoin už stojí přes 120 tisíc korun15.10.17 23:34 Neurčeno 0

V předčasných parlamentních volbách v Rakousku dnes zvítězila Rakouská lidová strana (ÖVP)15.10.17 21:27 Neurčeno 1

Volby 2017: Víš, koho a co volíš? – Řízená migrace, reforma EU - a další videa, která rozhodně stojí za poslech15.10.17 17:31 Česká republika 0

Švédští vědci přišli se senzačním objevem: Islám do Skandinávie patří, už staří Vikingové k němu měli blízko15.10.17 14:52 Švédsko 7

Bonn: Johanniter Hospital uzavírá pavilon A1 kvůli infekci svrabu - hurá do jádra EU svrabu15.10.17 14:40 Německo 0

Hitlerovy časy se vrací - promigrační fašisté blokovali na knižním veletrhu ve Frankfurtu čtení knih konzervativních autorů15.10.17 12:37 Německo 0

Buzny fyzicky napadli ženu, která je žádala, aby nesouložili pod jejím oknem15.10.17 10:59 Irsko 2

Ve Francii i ve Španělsku zanikl právní stát14.10.17 23:22 Evropská unie 0

EU zavádí společného prokurátora, příliš se o tom nemluví. Pelikán (ANO) hlasoval pro.14.10.17 23:13 Česká republika 1

Ivan Bartoš z Pirátů posílá vzkaz: Ano, přijímat uprchlíky je naše povinnost... 14.10.17 23:04 Česká republika 0

Černoch napadl bělocha, video zmizelo z youtube14.10.17 11:51 Švýcarsko 0

Vláda projednala dokument "Problematika vstupu pracovních sil ze zahraničí za účelem podpory podnikatelského prostředí v České republice"14.10.17 10:21 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
21,72 Kč
Euro
25,73 Kč
Libra
28,63 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
17,11 Kč
Švýcarský frank
22,28 Kč
100 japonských jenů
19,30 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
8,36 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
37,87 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 989,91 Kč
1 unce stříbra
374,64 Kč
Bitcoin
122 573,10 Kč

Poslední aktualizace: 19.10.2017 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 900