Diskuze k článku

Takové docela normální (estébácké) ministerstvo

Příspěvků 38

11.6.2002 12:22

Takové docela normální (estébácké) ministerstvo

L. Truxa litr (zavináč) e-posta (tečka) cz 195.?.?.?

Nebojim se, ze by se USA staly policejnim statem, to jak se chovaji, nasvdcuje, ze se jim uz staly.
V clanku nebylo zmineno fotografovani a snimani otisku cizincum z vybranych zemi pri vstupu do zeme. Jak videt, presumce neviny se v americe stala prazdnym pojmem.
Pokud nekdo bude argumentovat tim, ze je to prece kvuli "teroristum", at si uvedomi, ze teroriste a mafiani jsou uhnizdeni uz v KAZDE zemi na svete, nas nevyjimaje. Tudy proste cesta nevede.
Mimochodem, vite, ze Amerika odvolava svuj podpis od smlouvy o vytvoreni Mezinarodniho trestniho tribunalu, ktery by mel soudit prave zlociny prosti lidskosti, valecna zverstva apod? Ono by se to totiz otocilo proti nim samotnym, napr. za zverstva napachana ve valce v Koreji a Vietnamu. Zde byly usmrceny, zraneny nebo zbaveny domova TRI MILIONY civilistu. Ale to jen tak na okraj, kdyz uz bojujeme proti tem zlym teroristum...

2191

12.6.2002 7:01

RE: Takové docela normální (estébácké) ministerstv

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 2191


zverstva napachana ve valce v
Koreji a Vietnamu. Zde byly usmrceny, zraneny nebo zbaveny domova TRI
MILIONY civilistu. Ale to jen tak na okraj, kdyz uz bojujeme proti tem
zlym teroristum...
*
toto vam urcice rekl soudruh Grebenicek, nebo, ze by jste si to pamatoval
jeste ze starych vydani Rudeho Prava ????????

2210

12.6.2002 8:29

RE: RE: Takové docela normální (estébácké) ministe

Libor Truxa litr (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 2210

Hm, kdyz jsem si precetl vas prispevek k clanku o zvirecich utulcich, mel jsem chvili dojem, ze jste fundovany, vzdelany clovek, i kdyz jste si ani tam neodpustil osobni vypady k autorovi.
Ale ne, vam proste dela dobre kazdeho osocovat, napadat a urazet. Zda se, ze vas to docela dobre ukaji; inu, kazdy mame nejakeho konicka. Mimochodem, kdepak mate vy svou stranickou legitimaci? Mate v poradku znamky?
Skoda, je mi vas lito.

2215

13.6.2002 23:03

RE: RE: Takové docela normální (estébácké) ministe

Vera 24.?.?.?

Reakce na 2215

Hm, kdyz jsem si precetl vas prispevek k clanku o zvirecich utulcich,
mel jsem chvili dojem, ze jste fundovany, vzdelany clovek, i kdyz jste
si ani tam neodpustil osobni vypady k autorovi.

Ale ne, vam proste dela dobre kazdeho osocovat, napadat a urazet. Zda
se, ze vas to docela dobre ukaji; inu, kazdy mame nejakeho konicka.
Mimochodem, kdepak mate vy svou stranickou legitimaci? Mate v poradku
znamky?

Skoda, je mi vas lito.
Mne je zase lito Vas. Vy nejste svym cynickym a ironickym vyjadrovanim ukojen? Asi take potrebujete publikum, aby se Vam udelalo lip, co? Tak si to uzijte, tady na tomto webu muzete.

2242

13.6.2002 18:40

RE: Takové docela normální (estébácké) ministerstv

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 2191

soude podle puncu a je jich 14, tady se musi schazet par dobrych jedincu,
asi je pan Stwora svymi clanky hezky pritahuje

*

kdyby nekdo mel zajem vyjadrit pochvalu velkemu soudruhu Grebenickovi
ten by vas mel rad vsechny za takove krasne clanky proti tomu hroznemu
Americkemu imperialismu, co nezna nic jineho nez valku a zabijeni
tak tady ma jeho adresu :

Grebeníček Miroslav predseda Komunisticke strany cech a moravy

miroslav.grebenicek@klub-kscm.cz

2238

11.6.2002 16:00

Takové docela normální (estébácké) ministerstvo

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?


zde je dnesni clanek z novin ze Severni Koreje, nejste sam ve spravedlivem boji
proti americkemu imperializmu a presidentovi Bushovi , pane redaktore Stwore :


DPRK ready to mercilessly punish aggressors
Pyongyang, June 10 (KCNA) -- The U.S. Defense Department recently conducted a computer mock exercise for the purpose of escalating "anti-terrorism war" into the DPRK and several other countries and worked out a top-secret war scenario on this basis. In connection with the disclosure of the scenario Rodong Sinmun today in a signed commentary says: The carefully worked out war scenario called "sledge hammer" indicates concrete measures as regards such issues as the permanent deployment of U.S. forces in South Korea and other parts of the world, the mission of U.S. forces in case they are involved in a new conflict and the issue of escalating the "anti-terrorism war" into specific areas of the world including the DPRK and Iraq.
Timed to coincide with the disclosure of the scenario, U.S. President Bush addressing the graduates of a military academy on June 1 blustered that the U.S. would not rule out a preemptive attack to "combat terrorism."
As the U.S. ruling forces are watching for a chance to invade the DPRK, while talking about "dialogue" with the DPRK, it is left with no option but to maintain the highest degree of vigilance and keep itself in full combat readiness. The will of the army and people of the DPRK to mercilessly punish aggressors in the do-or-die spirit is growing stronger.
Those who dare provoke the DPRK will meet nothing but death and ruin.

*

Soudruzi v Severni Korea, stejne jako vy jsou moc rozhorceni nad plany
presidenta Bushe a slibuji vsem smrt a zniceni.

2193

11.6.2002 16:19

Takové docela normální (estébácké) ministerstvo

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?


http://www.irna.com/en/index.shtml

pane Stwora a pane Stepane, zde mate oficialni noviny z Arabskeho sveta
ty vam potvrdi, ze mate pravdu co pisete o Zidovskem narode a masovem
vrahu presidentu Bushovi a prohnilem americkem imperalismu, verte, ze
nejste sami ve svem spravedlivem boji za lepsi zitrek, jde s vami cely
Arabsky svet


"Pokrokove sily celeho sveta spojte se"

2195

11.6.2002 23:36

FAKTA vs. dojmologie Johna Deana

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Clanek Johna Deana prinasi nektere zajimave informace, ale jinak je presne takovy, jaky se da cekat od byvaleho poradce americkeho prezidenta Nixona (http://writ.news.findlaw.com/dean/). Jeho radoby kriticky a radoby dukladny pristup se snazi vykreslovat jakesi paralely mezi dnesni situaci a "podobnymi" utoky na USA v minulosti. Dean tim ale vlastne soucasny vyvoj "omlouva" - a to zejmena na zaklade zkreslovani skutecnosti.

Jim uvadene priklady, kdy predchozi prezidenti USA ziskali podstatne vetsi moc, zahrnuji napriklad Pearl Harbor. Jak ale dnes dobre vime (http://www.geocities.com/Pentagon/6315/pearl.html, http://www.thenewamerican.com/tna/2001/06-04-2001/vo17no12_facts.htm, http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0738868892, http://www.thesmokinggun.com/pearlharbor/attackrumor1.shtml + http://www.thesmokinggun.com/pearlharbor/pearlharbor.shtml, http://www.skolnicksreport.com/ootar11.html), utok na Pearl Harbor byl znamy dopredu (podobne jako utok na WTC 11.9.2001 - viz treba http://www.blisty.cz/txt.php?id=10748&iid=1057).

Jestlize tedy Dean napriklad argumentuje, ze japonsky utok na Pearl Harbor "... forced the United States into World War II", tak dokazuje, ze umyslne siri dezinformace ci primo lzi. Pravda je takova, ze USA se chtely stat aktivnim ucastnikem druhe svetove valky a UMYSLNE obetovaly vojaky v Pearl Harbor. Dnes je situace velmi obdobna. Jestlize Dean cituje Machiavelliho (Ty republiky, ktere se v dobe ohrozeni nedokazou pretransformovat do diktatury, budou zniceny, nastane-li krize.), tak je dobre si uvedomit, ze prave americke vlady jsou uz dlouhou dobu tou pricinou krize, o ktere mluvi Machiavelli - jakou logiku pak ma posilovani pravomoci toho, kdo je puvodcem problemu? USA nejprve financne a technicky vyskolily "teroristy" na strednim vychode (o tom se ale v mainstreamu nebavi radi), a ted proti nim bude muset cela velka zeme dlouhe desitky let pod praporem antiterorismu bojovat - a to za jakychkoliv obeti. Komu to cele poradne nesmrdi, tak ma asi chronickou rymu...

Jeste par faktu k novemu ministerstvu, ktere dost lidi oznacuje jako americkou obdobu nacistickeho Gestapa (http://www.skolnicksreport.com/ootar4.html, http://www.theregister.co.uk/content/6/25628.html). Z posledniho odkazu prekladam par faktu:

"Jako duvod [vzniku Department of Homeland Security] je uvadeno vytvoreni druhe vrstvy zajisteni proti zpravodajskym a komunikacnim selhanim, ktera postihla CIA i FBI, a ktera Kongres v soucasne dobe vysetruje. Ale podle Bileho domu nebude mit Urad zapezpeceni vlasti pristup k nezpracovanym datum prostrednictvim techto agentur - misto toho bude spolehat na jakkoliv zredigovana hlaseni, ktera [tyto agentury] dobrovolne nabidnou. To znamena, ze jakakoliv dulezita data, ktera tyto agentury nezpracuji, budou ignorovana take novym ministerstvem. Takze muzeme hezky vyloucit, ze uvadeny duvod je pravym duvodem. Pravy duvod, zcela jasne, je ziskavani a zpracovani dat v gigantickem objemu."

2198

12.6.2002 4:19

RE: FAKTA vs. dojmologie Johna Deana

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2198

Dobrá práce, skvělé odkazy! Díky.

2204

12.6.2002 0:00

Takové docela normální (estébácké) ministerstvo

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Já bych ještě nějaké ministerstvo klidně v USA přidal,jenom aby již konečně
někdo hodnověrně odhalil a také příčinně popsal ,jak to bylo 11.září.
Dneska už ví každé malé dítě,že si údajné teroristy CIA a FBI vycucala
z prstu.Když najdu cca 24 hodin po útoku odložené automobily s arabskými
leteckými návody,jak lépe pilotovat dopravní letadlo,poněkuď to hodně zapáchá.
Připomíná mi to důkazy komisaře,který vyšetřoval ve filmu "Růžový panther".
On někdo skutečně obě budovy WTC sundal,ale kdo seděl za kniplem v kabině,
to jsem se ještě od nikoho hodnověrně nedozvěděl a asi hned tak nedovím.
Podobně je dodnes vyšetřen atentát na JFK.
Ministerstvo pro informace může být opravdu veliké,ale je podstatné pod jakou
je kontrolou.Když je Amerika tak zámožná a může si dovolit živit tolik
byrokratů,nechť to dělá,ale není možné aby se tento moloch vymkl politické
kontrole kongresu,vlády a dělal si, co se mu zlíbí.
Zde je problém.CIA byla již několikrát vyšetřována pro závažné a kriminální
skutky./Nikaragua,Irán,Kuba - pašování drog,pašování zbraní,finační operace
na podporu podivných vlád atd./ Neměla schválené akce a dělala si co chtěla.
Bohužel vše nasvědčuje tomu,že se omočila i v událostech 11.září.
V kongresu USA to hodně vře a budeme asi v příštích měsících hodně překvapeni,
co všechno vyleze na světlo a kdo všechno měl zájem na událostech 11.září.
Kdo prodával akcie leteckých společností a jiných podniků a poté se zalekl
a potom si vůbec nevyzvedl zisky / cca 2,5 Mio dolarů /.
Kdo věděl o útoku na WTC.Důkazů o těchto skutcích je již shromážděno dost.
Nechci zde předpokládat nějaké velmi rozsáhlé spiknutí,ale je zcela zjevné,že
tak jak jsou nám servírovány události 11.září se nestaly.
Na základně na Kubě kde sedí v klecích zatčení Arabové mně chybí jejich pomahači
a spolutvůrci obludného útoku na WTC z řad právě CIA a jiných organizací,
možná i někdo z vlády se omočil.
Nehledejte spiknutí ,tam kde není.Většinou je všechno daleko jednodušší,než
si myslíte.Jsem přesvědčen,že pouze několik lidí ve špičce těchto organizací
ve spojení z lidmi,kteří takové akce jsou schopni financovat,stačí na uspořádání
podobného divadla.Potom ,když se to provalí se vlastně musí lhát,aby se alespoň
na čas vůbec zachoval sám systém.
Dnes právě v informační době není jednoduché ovládat všechna media.
Prostě nejde všem zavřít ústa.To mohli komunisté,ale pouze na čas.
Jsem proti tomu ,aby na těchto stránkách bylo někomu zamezeno se projevit
i kdyz z něj třeba blbost jenom kape !!!
To je právě ono špatné!!! I slepý pták občas najde zlaté zrnko.
Slova ta nevraždí.A každý člověk má právo se projevit a třeba i sprostě.
Je lépe když se takový člověk projeví,než aby byl umlčován.
Podle jakého klíče je objektivně rozhodnuto,co se může zveřejnit a co už nikoliv.Co má být potlačeno.Takové chování je formou zbabělosti.
Když se nedokáži adekvátně bránit,zamezím zveřejnění.
Když se komunistům něco nelíbilo, přišel zákaz!!!
A v USA někdo hodně lže!!!

2199

12.6.2002 3:38

RE: Takové docela normální (estébácké) ministerstv

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2199

To je zajímavé, že najednou má teorie spiknutí tolik zastánců. Když jsem o tomtéž psal tři dny po útoku, tak jste mne málem ukamenovali. Pro zapomětlivé: www.zvedavec.org/prispevkySQL.php?clanek_id=175 (autorem je Gamaliel), www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=176 nebo www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=185.

2202

12.6.2002 4:59

RE: RE: Takové docela normální (estébácké) ministe

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 2202

To je zajímavé, že najednou má teorie spiknutí tolik zastánců. Když
jsem o tomtéž psal tři dny po útoku, tak jste mne málem ukamenovali.
Pro zapomětlivé: www.zvedavec.org/prispevkySQL.php?clanek_id=175
(autorem je Gamaliel), www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=176
nebo www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=185.
Já nejsem zastáncem teorie spiknutí.Někde vznikl nápad zničit WTC.
Myslím,že se jenom našli někteří další,kterým tahle myšlenka vyhovovala
a nevadila i v její zrůdnosti.A oni ji nechali provést.Jenom přivřeli oči.
Můžeme se jenom domnívat,kdo všechno měl zájem.Nezapoměňte ,že společnost
a ekonomika se po roce 1990 dostávala do úpadku,protože skončili masívní
závody ve zbrojení.Když přestane být prosperita,začíná se propadat též
hierarchie společnosti a to je velice nebezpečné!
Je otázkou,co je horší?Permanentní válka,anebo stav,který se jí podobá
a na druhé straně propad do krize a její těžké destruktivní působení na
společnost jako na celek.Je sice trochu zvrácené vyhánět čerta ďáblem,
ale co je na demokracii to nejhezčí,že tuhle možnost připouští.
Nemám valného mínění o vládě USA,ale nikdo netuší,proč došlo k onomu
přihmouření očí.Těch důvodů je více.Také proto nejde hovořit o spiknutí.
K úplně poctivé analýze událostí 11.září ještě nemáme dostatek podkladů.
Jenom víme,že nám vládní vykladači "nafukují hlavu".Ale proč,to jsem hodně
na rozpacích.Nebude jenom jeden důvod a asi také nebudou všechny negativní.
Společnost není v pořádku a nelze se divit,že by se její řídící složky tolik
měli lišit od ostatního pokleslého konzumem již duchovně zbědovaného
a někdy již doslova zblblého občanstva.Proč si vlastně máme hrát na lepší?
Jenom sklízíme,co necháváme jako společenskou morálku působit již řadu let.
Minimálně padesát let.Tržní společnost bez kontroly je pro velkou část obyvatelstva utrpením.Takže máme co jsme chtěli.A bohužel nevím,jak se budeme
chovat v budoucnu.A to všichni.Možná jsou vyjímky,ale kolik jich je.
Kdo z Vás nepodléhá v té či jiné podobě bezbřehému konzumu,který je neobyčejně vlezlý a útočí v člověku na jeho horší stránky.
Lze hovořit v přeneseném slova smyslu o spiknutí všech nás ,proti nám všem!!!
Dopustili jsme stav,aby se nemorálka a nedobro stalo normou společnosti
a potom si stěžujeme na důsledky.Nevím zdali budu alespoň malinko pochopen,
spíše budu vypískán,ale od některých troglodytů,kteří komentují tyhle stránky je to vyznamenání.Od těch si nechám rád nadávat.Jsem zvyklý.
Málo je na světě lásky.Za peníze koupit nejde a v apatyce ji nenajdeš.
Všichni jsme spiklenci.Jeden víc a někdo méně,ale možná si zítra řekněte,já bych
už chtěl žít nějak jinak.Ale svěrací kazajka úspěchu Vás škrtí a pustit nechce!!
Tak již bylo dosti napomínání a přesto doufám,že společnost v brzku prohlédne
a začne se pomalu napravovat a měnit se.Moc bych si to přál.

2205

12.6.2002 5:59

RE: RE: Takové docela normální (estébácké) ministe

CANCZECH canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 2202

To je zajímavé, že najednou má teorie spiknutí tolik zastánců. Když
jsem o tomtéž psal tři dny po útoku, tak jste mne málem ukamenovali.
Pro zapomětlivé: www.zvedavec.org/prispevkySQL.php?clanek_id=175
(autorem je Gamaliel), www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=176
nebo www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=185.
Ano uznavam, dalo by se rict velice zajimave, skoro mi pripada, ze neziji v USA a neposloucham zpravy ani nectu noviny. A tom, ze bych si tvoril vlastni usudek je snad uplne nemozne mluvit. Ziji v USA 32 let, uznavam, ze vlada se riti k ovladani sveho obyvatelstva ale mluvit o spiknuti? Snad dalsi clanky mohou byt o Roswell nebo UFO tam se pry take jedna o spiknuti. Mozna zacneme hledat na zvedavci male ufounky. Kamenovat pisatele? Zatim nevidim, ze kdokoli z nas by mel vice vedomosti nebo lepsi "source" zprav. Ctenari si mohou zajit na http://www.artbell.com tam se take pise "THE TRUTH"

2207

12.6.2002 6:46

RE: RE: RE: Takove docela normalni (estebacke) min

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 2207

Ano uznavam, dalo by se rict velice zajimave, skoro mi pripada, ze
neziji v USA a neposloucham zpravy ani nectu noviny. A tom, ze bych si
tvoril vlastni usudek je snad uplne nemozne mluvit. Ziji v USA 32 let,
uznavam, ze vlada se riti k ovladani sveho obyvatelstva ale mluvit o
spiknuti? Snad dalsi clanky mohou byt o Roswell nebo UFO tam se pry
take jedna o spiknuti. Mozna zacneme hledat na zvedavci male ufounky.

Poslyste, vam opravdu az tak moc vadi nezavisla vymena nazoru? Docela by me to zajimalo.

Ja totiz nejak nemuzu pochopit, o co presne vam jde. Tady na Zvedavci se objevuji clanky, pak se o nich chvili diskutuje a to je vsechno. Jestli mate chut, tak napiste dlouhy a opacne zamereny clanek, ktery nam vsechno vysvetli. Uvedte tam vase argumenty a dukazy, ze je pravda to, co tvrdite. Pokud bude clanek kvalitni, tak snad pan Stwora nebude mit problem ho zverejnit. Zatim jsem si takovych clanku moc nepotkal...

PS: Argument, ze v USA zijete 32 let, neni az tak moc relevantni. Napriklad v SSSR i v USA uz zemrelo dost lidi na radioaktivitu, protoze zili v blizkosti oblasti, kde se testovaly jaderne zbrane. A stejne jako vy tam zili dlouhe desitky let. Pomohlo jim to ale nejak? Vedeli toho vic? Uvedomovali si mozna nebezpeci? Vypada to, ze ne. Pritom informace jsou stejne jako radioaktivita take neviditelne. A v nich skryta sila je casto vetsi, nez v tech jadernych zbranich (koneckoncu, informace jsou i na zacatku vyroby kazde atomove bomby...).

2209

12.6.2002 7:35

RE: RE: RE: RE: Takove docela normalni (estebacke)

CANCZECH canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 2209

Ano uznavam, dalo by se rict velice zajimave, skoro mi pripada, ze
neziji v USA a neposloucham zpravy ani nectu noviny.

PS: Argument, ze v USA zijete 32 let, neni az tak moc relevantni.
NENI RELEVATNI?
Napriklad v SSSR i v USA uz zemrelo dost lidi na radioaktivitu,
protoze zili v blizkosti oblasti, kde se testovaly jaderne zbrane. A
stejne jako vy tam zili dlouhe desitky let. Pomohlo jim to ale nejak?
Vedeli toho vic? Uvedomovali si mozna nebezpeci? Vypada to, ze ne.
Pritom informace jsou stejne jako radioaktivita take neviditelne.
TAK JAK JE TO, JSOU INFORMACE JAKO RADIOAKTIVITA VIDITELNE, NEBO JSOU NEVIDITELNE ? ME INFORMACE JSOU VELICE VIDITELNE PROTO V NICH NEMAM BORDEL VAZENY JIRKO.
A v
nich skryta sila je casto vetsi, nez v tech jadernych zbranich
(koneckoncu, informace jsou i na zacatku vyroby kazde atomove
bomby...).


2213

12.6.2002 2:11

Takové docela normální (estébácké) ministerstvo

Viki 129.?.?.?

Zlata slova pane Peleska!
Ptam se uz podruhe, pane Stwora: Proc se neznamkuji clanky, ale komentare? Proc se komentare, ktere nejsou v prumeru skryvaji? Cilem preci neni vychovat si prumerneho ctenare, ale nabizet a prijimat informace (nami i Vami). Ony ty skryte prispevky jdou sice dohledat ci zapnout, ale jaxi to neni ono. Mimochodem jak by se Vam libilo, kdyby podobne mizely Vase (casto dost tendencni) clanky???
At rikate co chcete, stal jste se publicistou a je treba dodrzovat nejakou etiku.
K clanku: Pokud toto ministerstvo bude fungovat jako analyticka centrala, pak dobre. Pokud ma jaksi dublovat ostatni agentury a "konkurenci" zajistovat jejich spravny chod, je to utopie. Jestlize bude mit v nejakem pripadu napr. CIA svoje vlastni zajmy, doda ministerstvu zajiste jen takove informace, ktere tyto jeji zajmy podpori a jsme zase na zacatku, jen o par miliard lehci.

2200

12.6.2002 3:52

Puncování

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2200

Už jsem to vysvětloval několikrát, ale vidím, že pořád málo. Tak ještě jednou: puncování je tady proto, že někteří z vás jsou vulgární, sprostí, s jediným úmyslem poplivat a urazit. Můžu předstírat, že se mě to netýká, můžu takové příspěvky vyřazovat, nebo můžu dát možnost vám, abyste sami vyjádřili svůj názor na tyto primitivnosti (formou puncování).


Pokud se vám to nelíbí, nastavte si nahoře Zobrazit vše a nemusíte si puncování vůbec všímat. Systém si vaše nastavení bude pamatovat jeden měsíc od poslední návštěvy, za předpokladu, že máte povoleny cookies.


Nechcete, doufám, po mně puncování zrušit na tom základě, že vám osobně nevyhovuje?

Co se puncování jednotlivých článků týče, není to technický problém. Podobný systém fungoval na některých serverech (např. Svět namodro) a příliš se neosvědčil. Chtěli byste to?

2203

12.6.2002 7:08

RE: Puncovani

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 2203

Co se puncovani jednotlivych clanku tyce, neni to technicky problem.
Podobny system fungoval na nekterych serverech (napr. Svet namodro) a
prilis se neosvedcil. Chteli byste to?

Nejak mi neni jasne, k cemu by hodnoceni clanku mohlo byt dobre.

To, ze se tu zavedlo hodnoceni prispevku, je podle me v prvni rade jasnym VAROVANIM pro autory nesmyslnych prispevku, ze proti jejich vyplodum existuje pomerne ucinny "regulacni" nastroj. Ctenari pak mohou hodnoceni prispevku pouzivat nebo nemuseji - hlavne pri cteni vetsiho poctu prispevku a/nebo nedostatku casu je hodnoceni clanku velmi uzitecne (bez ohledu na to, jestli jsou na strance potlaceny nebo ne).

Hodnoceni clanku by teoreticky mohlo slouzit ctenarum nebo autorum clanku. Ctenari ale snad nemaji az takovy problem s vyberem clanku, ktere stoji za cteni - clanku az tolik neni a uz z nadpisu a pak z popisu je zrejme, o cem clanek bude. Autoru take zas az tolik neni a "prijeti" clanku ctenari se da snadno poznat podle poctu ctenaru a podle diskuse.

Pokud by se melo zavadet hodnoceni clanku, k cemu presne by tedy melo slouzit?

2211

12.6.2002 11:41

RE:Jirka: Puncovani

Viki 129.?.?.?

Reakce na 2211

Takze varovani autoru? Sprostakum je to asi vetsinou jedno, chteji popichnout a to se jim tedy podari. Ctenar ale hodnoti podle obsahu. Pokud s prispevkem souhlasi, da plus, pokud ne tak minus. Zaciname na peti bodech, takze staci pouhych pet ctenaru z jine nazorove skupiny navic a prispevek mizi. Dalsi ctenar je tedy pripraven o nejaky ten nazor "druhe strany", ktery pritom muze byt tak ci onak velice inspirativni. Ze si mohu nechat zobrazit vsechno? Muzu, ale takove by melo byt zakladni nastaveni. Proc ma ctenar dostavat predem ochranne klapky na oci? Snad ze by nesnesl pohled na ty priserne prispevky celych pet hlasu pod prumerem? Z odbornych diskusi se neslusne prispevky vyrazuji, ostatni maji stejna prava, protoze tam asi vedi, ze prave ruzne nazory a uhly pohledu jsou pro analyzu problemu to nejdulezitejsi.
Ptate se, k cemu ze by bylo hodnoceni clanku (predpokladam hodnoceni stupnici, ne nejake puncovani)? Samozrejme zpetnou vazbou pro autora! V podstate je ale asi nejlepsi nechat vecem volny prubeh, nic neznamkovat a cas od casu nahradit neslusne prispevky nejakym varovnym textem.

2216

13.6.2002 8:34

RE: RE:Jirka: Puncovani

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 2216

Vas prispevek mi pripada "ponekud" zvlastni - hlavne proto, ze si jednotlive vase vety navzajem odporuji. Nebo necemu nerozumim?

Rikate, ze "ruzne nazory a uhly pohledu jsou pro analyzu problemu to nejdulezitejsi" (a ja s tim souhlasim, pokud se nejedna o destruktivni nazory), ale pritom navrhujete "cas od casu nahradit neslusne prispevky nejakym varovnym textem" (takze chcete rict, ze by pan Stwora mel "cas od casu" projit stare diskuse a nektere prispevky v nich zrusit?).

Misto soucasneho mechanismu (ktery ale take kritizujete, a to slovy "takove by melo byt zakladni nastaveni. Proc ma ctenar dostavat predem ochranne klapky na oci?"[mrknutí jedním okem] tedy navrhujete jeste neco daleko silnejsiho...

2230

13.6.2002 13:13

RE: Puncování

Dano danolm (zavináč) ke (tečka) telecom (tečka) sk 193.?.?.?

Reakce na 2203

puncování je tady proto, že někteří z vás jsou vulgární,
sprostí, s jediným úmyslem poplivat a urazit.
Plne podporujem napad pana Stworu s puncovanim. Citam Zvedavca len niekolko mesiacov a zacinal som byt z niektorych komentarov riadne znechuteny. Boli to vyplody bez akejkolvek hodnoty a argumentov. Oberali ma o cas. Doporucujem Viki, precitat si komentare k starsim clankom.

Pokud se vám to nelíbí, nastavte si nahoře Zobrazit vše a nemusíte si
puncování vůbec všímat.
Nevie Viki o co Ti vlastne ide. Ak chces citat aj vulgarnosti, nastav si to. Ja si radsej precitam to co ma nejaku hodnotu a tak som si to aj nastavil.

2231

12.6.2002 6:17

Adolf potreboval Reichstag, Bush WTC

albert 209.?.?.?

Za poslednich 9 mesicu v Americe nastaly (a kupodivu - ze by nahodou? - i v Izraeli) velike zmeny. Bush dnes Americanum (a svetu) vysvetluje, ze tyto zmeny jsou nezbytne, nebot budou slouzit k bezpecnosti Americanu pred teroristy, kterych je tisice a nespi. Ale kde byli, dejme tomu pred 15 - 20 lety? A nebo je toto jen trik, jak omamit jiz docela omamene obyvatelstvo USA a pak se uchylit k diktatu? Ze by se historie opakovala ???

V lednu 1933, kdyz se Hitler stal kanclerem bez podpory absolutni vetsiny, Reichstag byl rozpusten a nove volby byly naplanovany na 5. brezna. Zacala nasilna etapa voleb. 27. unora, 1933, pozar znicil cast budovy Reichstagu. Adolf nelenil, a okamzite obvinil komunisty, ze zalozili pozar. Pak vse slo hladce jako podle planu: Nemecky president von Heidenburg vyhlasil vyjimecnou situaci a vydal zakon zakazujici svobodu slova a sdruzovani. Volby vyprodukovaly minimalni vetsinu zastoupeni pro Adolfovy narodni socialisty a jejich podpurce, nemecke nacionalisty.Pote na komouse se slo velmi tvrde, a bolsevicti zastupci byli vylouceni z Reichstagu.

23. brezna 1933 Reichstagem prosel zakon, ktery pridelil vlade, tj. Adolfovi, diktatorskou moc. V senzacnim soudnim preliceni Reichstag pozaru, Holandan Van der Lubbe was obvinen ze zharstvi Reichstagu na zaklade komunistickeho spiknuti. Nekolik komousu, vcetne Gergi Dimitrivova, bylo rovnez obvineno ze spiknuti. Van der Lubbe byl odsouzen na smrt, ostatnim vina nebyla dokazana. Po mnoho let bylo v zahranici predpokladano, ze sami nacisti zalozili pozar coby propagandisticky manevr k zaruceni porazky nemeckych komousu v nadchazejicich volbach. Pozdeji, evidence ukazala, ze to byl samotny Van der Lubbe kdo zalozil pozar, a Adolf (jako kdby to mel jiz naplanovane) toto pouzil coby pretext k ziskani diktatorske moci..

2208

12.6.2002 7:18

RE: Adolf potreboval Reichstag, Bush WTC

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 2208

Za poslednich 9 mesicu v Americe nastaly (a kupodivu - ze by nahodou?
- i v Izraeli) velike zmeny. Bush dnes Americanum (a svetu)
vysvetluje, ze tyto zmeny jsou nezbytne, nebot budou slouzit k
bezpecnosti Americanu pred teroristy, kterych je tisice a nespi. Ale
kde byli, dejme tomu pred 15 - 20 lety? A nebo je toto jen trik, jak
omamit jiz docela omamene obyvatelstvo USA a pak se uchylit k diktatu?
Ze by se historie opakovala ???

*
ano a proslycha se, ze uz si president Buch nechava sit vojenskou uniformu
ale nerikejte to nikomu, at s toho nemate neprijemnosti vite, ze ted jdou
po bolsevicich



V lednu 1933, kdyz se Hitler stal kanclerem bez podpory absolutni
vetsiny, Reichstag byl rozpusten a nove volby byly naplanovany na 5.
brezna. Zacala nasilna etapa voleb. 27. unora, 1933, pozar znicil cast
budovy Reichstagu. Adolf nelenil, a okamzite obvinil komunisty, ze
zalozili pozar. Pak vse slo hladce jako podle planu: Nemecky president
von Heidenburg vyhlasil vyjimecnou situaci a vydal zakon zakazujici
svobodu slova a sdruzovani. Volby vyprodukovaly minimalni vetsinu
zastoupeni pro Adolfovy narodni socialisty a jejich podpurce, nemecke
nacionalisty.Pote na komouse se slo velmi tvrde, a bolsevicti zastupci
byli vylouceni z Reichstagu.


23. brezna 1933 Reichstagem prosel zakon, ktery pridelil vlade, tj.
Adolfovi, diktatorskou moc. V senzacnim soudnim preliceni Reichstag
pozaru, Holandan Van der Lubbe was obvinen ze zharstvi Reichstagu na
zaklade komunistickeho spiknuti. Nekolik komousu, vcetne Gergi
Dimitrivova, bylo rovnez obvineno ze spiknuti. Van der Lubbe byl
odsouzen na smrt, ostatnim vina nebyla dokazana. Po mnoho let bylo v
zahranici predpokladano, ze sami nacisti zalozili pozar coby
propagandisticky manevr k zaruceni porazky nemeckych komousu v
nadchazejicich volbach. Pozdeji, evidence ukazala, ze to byl samotny
Van der Lubbe kdo zalozil pozar, a Adolf (jako kdby to mel jiz
naplanovane) toto pouzil coby pretext k ziskani diktatorske moci..



2212

12.6.2002 19:19

Otevreny dopis panu redaktorovi Stworovi

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Vazeny pane redaktore Stworo,
jak jsem se docetl s vaseho zivotopisu, emigroval jste sem do Kanady
v osmdesatych letech. Mel jste proste dost komunistickeho rezimu jako
my vsichni co jsme odesli z tohoto raje na zemi. Zde se vam taky nelibi.
To pisete v kazdem vasem clanku. Nelibi se vam politika sousednich Spo-
jenych Statu, nelibi se vam politika nasich Kanadskych liberalu. Nelibi
se vam dusevni omezenost vasich spoluobcanu. Mate primo odpor k cele
teto zemi. Obdivujete se naopak statecnym palestynskym partizanum.
Budte proto nyni statecny, jak uz to u novinaru byva a napiste nam
vsem, nam oddanym ctenarum, kam by jste emigroval nyni v roce 2002 ?
Verim, ze budete mit tolik respektu k nam vsem a uprimne a po pravde
odpovite.

2220

12.6.2002 20:23

Jeste k tomu punci,

P K 199.?.?.?



Pan Stwora pise: Puncovani je tu proto, ze nekteri z vas jsou vulgarni,
sprosti.......
Spousta odpuncovanych nema v komentari jedno sprosty slovo.
Takze z nepritele politicke koreknosti se stal pritel puncove koreknosti
PK. Ta neblaha Tyranie Vetsiny .
At zije Viki.

2221

13.6.2002 1:43

RE: Jeste k tomu punci,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2221

Spousta odpuncovanych nema v komentari jedno sprosty slovo.


Samozřejmě. Dokonce lze říct, že sprostá slova se tady téměř vůbec nevyskytují. Příspěvek může být destruktivní svým laděním a formou. Znehodnoti něčí práci, urazit a zesměšnit se dá i bez sprostých slov. (Viz např. vaše poznámka v závěru: "Takze z nepritele politicke koreknosti se stal pritel puncove koreknosti...".)

2224

13.6.2002 8:02

RE: RE: Jeste k tomu punci,

Milo 194.?.?.?

Reakce na 2224

Takže na tyto stránky zřejmě nepatří(kromě vugárních slov) i ironie a satira.
Bylo by možná vhodné napsat návod jak se má příspěvek psát a co může obsahovat.
Tím bychom se "nejblíže" přiblížili ke svobodě slova. Na rozdíl od pana Jiriho si myslím, že spíše než puncovat příspěvky, je vhodnější hodnotit články. Autor by skutečně měl mít nějakou zpětnou vazbu (ať už kladnou nebo zápornou). A o to jde p5ece jde i u příspěvků. Vyloučením opačného názoru se z diskuze stane "sjezd KSČ". Všichni budou tleskat na povel.
Někdo tady psal o životopise mr. Stwory. Nějak jsem ho nenašel{uyn8v8m, 6e jsem moc nehledal), řekne mi někdo, kde ho najdu?

2228

13.6.2002 18:32

RE: RE: RE: Jeste k tomu punci,

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 2228



Někdo tady psal o životopise mr. Stwory. Nějak jsem ho
nenašel{uyn8v8m, 6e jsem moc nehledal), řekne mi někdo, kde ho najdu?
*
je to na Google ...........

2237

13.6.2002 8:22

RE: RE: Jeste k tomu punci,

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 2224

Spousta odpuncovanych nema v komentari jedno sprosty slovo.


Samozřejmě. Dokonce lze říct, že sprostá slova se tady téměř vůbec
nevyskytují. Příspěvek může být destruktivní svým laděním a formou.
Znehodnoti něčí práci, urazit a zesměšnit se dá i bez sprostých slov.
(Viz např. vaše poznámka v závěru: "Takze z nepritele politicke
koreknosti se stal pritel puncove koreknosti...
".)

Sprosta slova se tady nevyskytuji??? A co Stefan?? To je prece kanal vsech kanalu!!

2229

18.6.2002 9:03

RE: RE: Jeste k tomu punci,

Milo 194.?.?.?

Reakce na 2229

Sprosta slova se tady nevyskytuji??? A co Stefan?? To je prece kanal
vsech kanalu!!

Ten ovšem není odpuncováván (jaké krásné slovo), protože jede s hlavním proudem.
I když musím uznat, že možná se spíš systematicky pokouší vulgárně urazit všechny.

2341

12.6.2002 21:40

punc ci nepunc

Jindra Hrdlicka 216.?.?.?


Dovoluji se pridat.....

Vsichni mame v zajmu aby tento casopis mnel urcitou uroven
A ikdyz casto obsahuje True-Lies, poskytuje urcitou komunikaci
mezi tema co o to maji zajem Ikdyz nektera ta "komunikace" je
ve forme mlaceni, ctenari napadaji ty co nemysli stejne, lidi
s peknou cestinou napadaji ty co ji nemaj tak peknou, nenarocny
utoci na narocnejsi, levaci na pravaky, lidi dobre vzdelany v
Cesku,na ty min vzdelany v Kanade a tak dal....
Cesi jsou jako Mafie, vybijej se navzajem.
Nekdy je to cteni zajimave, ale nemnelo by to byt sproste.
Treba, Lado, vyluc sam komentare s vulgarnimy vyrazy. Ty si prece ten
vlastnik.
Vymnenit jedno PC za druhe PC punc correct jak pise jiny ctenar
zmnenis Zvedavce do toho co jsi urcite nikdy nechtel: BZ bezzuby Zvedavec


2222

13.6.2002 4:44

Takové docela normální (estébácké) ministerstvo

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Myslel jsem, ze se pan Stwora vmisi znovu do debaty - tentokrat o tech 3 milionech obeti "americkych zverstev" v Koreji a Vietnamu. A on nic.... Asi to budu muset vysvetlit sam......
Toz pane Truxa - ta valka v Koreji zacala tak, ze komunisticka Severni Korea zautocila na tu Jizni. Na pomoc prisly pod vlajkou OSN armady mnoha zemi. Hlavne ale americanu. Mnoho jich tam zahynulo, hlavne pote, co se do valky zamichala jeste komunisticka Cina, ale mnohem vic zahynulo civilnich obyvatel. Podobna situace pozdeji nastala i ve Vietnamu. Vsichni ti mrtvi jsou obeti KOMUNISMU.
Doufejme, ze nezemreli zbytecne............

2225

13.6.2002 21:37

RE: Takové docela normální (estébácké) ministerstv

L. Truxa litr (zavináč) eposta (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 2225

Jiste, ja nepolemizuji o tom, kdo tuto valku zpusobil a kdo koho napadl. Abych pro nejmenovane nepusobil jako zastance komunismu, pro upresneni cituji - zdroj www.netem.cz. Jsou-li tyto informace mylne nebo zkreslene, opravte mne, rad se poucim. Citovane infomace nebudu komentovat, jsou myslim dostatecne vymluvne, hlavne v souvislosti s tim, co se deje v soucasne dobe.

"Podle výboru amerického Senátu pro uprchlíky byly jen v poslední části Vietnamské války (od března 1968 do března 1972) usmrceny, zraněny či zbaveny domovů tři miliony civilistů; během téhož období shodily USA na Vietnam, Laos a Kambodžu (tedy i na státy, s nimiž nebyly ve válečném stavu) téměř 4,5 milionů tun bomb, více než dvojnásobek "dávky" použité během celé druhé světové války. Prostřednictvím chemických defoliantů (např. populární Agent Orange) Američané v Indočíně hromadně zabíjeli civilisty a záměrně a systematicky likvidovali celé životní prostředí. Podle ženevských konvencí z roku 1957 to jsou válečné zločiny."

2240

16.6.2002 0:37

RE: Takové docela normální (estébácké) ministerstv

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 2240

Jiste, ja nepolemizuji o tom, kdo tuto valku zpusobil a kdo koho
napadl. Abych pro nejmenovane nepusobil jako zastance komunismu, pro
upresneni cituji - zdroj www.netem.cz. Jsou-li tyto informace mylne
nebo zkreslene, opravte mne, rad se poucim. Citovane infomace nebudu
komentovat, jsou myslim dostatecne vymluvne, hlavne v souvislosti s
tim, co se deje v soucasne dobe.

Vietcong, ci jak se to ma psat, pouzil totiz ve Vietnamu te nejhorsi
taktiky. Zebral si ubohe vesnicany jako stit. Pod kazdou vesnici byly
prokopane one zname tunely, plne zbrani, munice, zasoby jidla a piti.
Pod vedenim tehda jeste Sovetskych poradcu a bylo jich tam vic nez
3.000, povrazdili otce a za zady osirelych deti strileli na uniformovane
vojaky. V takovem pripade si pak kulka tezko vybira mezi severovietnamcem
a jihovietnamskym ditetem. Sve vysilacky umistovali prave do stredu
vesnic, aby tam prilakali americke nocni bombardery. Proto tam bylo tolik obeti na civilnim obyvatelstvu. To delali i ve vsech okolnich statech v Laosu a Kambobodzi.
To jen na vysvetleni a doplneni.To byla spise valka mezi severem a jihem
a prisilo se to jako vsechno ostatni na vrub onomu ohavnemu Americkemu
imperialismu.



"Podle výboru amerického Senátu pro uprchlíky byly jen v poslední
části Vietnamské války (od března 1968 do března 1972) usmrceny,
zraněny či zbaveny domovů tři miliony civilistů; během téhož období
shodily USA na Vietnam, Laos a Kambodžu (tedy i na státy, s nimiž
nebyly ve válečném stavu) téměř 4,5 milionů tun bomb, více než
dvojnásobek "dávky" použité během celé druhé světové války.
Prostřednictvím chemických defoliantů (např. populární Agent Orange)
Američané v Indočíně hromadně zabíjeli civilisty a záměrně a
systematicky likvidovali celé životní prostředí. Podle ženevských
konvencí z roku 1957 to jsou válečné zločiny."

Vite, tady v Americe se musi i pan president pekne pred celym narodem vyzpovidat, jestli se vysemenil nebo nevysemenil na modre saty Moniky.
Tady hned tak nic lidem neujde. I president Nixon, musel ustoupit, kdyz
dva obycejni novinari prisli na jeho potfuky. Tak uz to tady chodi, vite ?

2287

16.6.2002 3:03

RE: Takové docela normální (estébácké) ministerstv

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 2287

Vazeny pane,
dne 13.6. v 17:04 jsem Vas pozadal v diskusi na clanek "II. Pravda a lzi o americke pomoci Izraeli", o nekolik odpovedi na me otazky, a od te doby na ne cekam. Ty otazky byly vazne. Citil jsem, ze kdybych naopak ja takove otazky dostal a chlapsky a primocare se s nimi nevyporadal, ze bych nemohl z moralnich duvodu vubec pred ocima jinych ctenaru na strankach Zvedavce nadale vystupovat. Nedovolilo by mi to vedomi, ze tyto webove stranky cte mnoho lidi a tim, ze bych neodpovedel, bych mel pocit, ze jsem pozbyl trapnym prekrocenim duveryhodnost. Ze tomu tak je, ze se nejedna jen o muj subjektivni pocit, mi potvrdilo i nekolik ctenaru e-maily, jez na ty odpovedi take cekaji.

2290

16.6.2002 16:53

RE: Takové docela normální (estébácké) ministerstv

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 2290

Vazeny pane,
dne 13.6. v 17:04 jsem Vas pozadal v diskusi na clanek "II. Pravda a
lzi o americke pomoci Izraeli", o nekolik odpovedi na me otazky, a od
te doby na ne cekam. Ty otazky byly vazne. Citil jsem, ze kdybych
naopak ja takove otazky dostal a chlapsky a primocare se s nimi
nevyporadal, ze bych nemohl z moralnich duvodu vubec pred ocima jinych
ctenaru na strankach Zvedavce nadale vystupovat. Nedovolilo by mi to
vedomi, ze tyto webove stranky cte mnoho lidi a tim, ze bych
neodpovedel, bych mel pocit, ze jsem pozbyl trapnym prekrocenim
duveryhodnost. Ze tomu tak je, ze se nejedna jen o muj subjektivni
pocit, mi potvrdilo i nekolik ctenaru e-maily, jez na ty odpovedi take
cekaji.

Pane Valtr,
velice vam rad odpovim, ale ted delam 12 hodinove smeny, musite mi dat cas,
zejmene proto, ze jste me dal PODMINKU, ze si musim precist slovo za slovem
a odpovedet presne na kazdou kladenou otazku !!!!!!!!!!! A musim jednat
chlapsky a primocase, to abych si zachoval moralku. Takove veci se nemohou
udelat pres noc, ale dekuji vam za vasi trpelivost.
Obycejne, kdyz me da nekdo takove podminky, tak ho od te chvile ignoruji
ale u vas udelam vyjimku. To asi proto, ze pocitate moralku na minuty.

ted je 16.06. 8:48 rano


2300

13.6.2002 22:52

RE: Takové docela normální (estébácké) ministerstv

L. Truxa litr (zavináč) eposta (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 2225

Omlouvam se, prostudoval jsem si znovu historicka fakta; nechal jsem se unest a s tou Koreou jsem opravdu ulitl. Sorry, dam si na to priste pozor.

2241

14.6.2002 18:34

Takové docela normální (estébácké) ministerstvo

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Pane Truxa, prijimam. Omluvit se dokaze jen silny clovek. Uz vidim pana Stworu, jak se omlouva, treba za clanek "Jak poznat Zida ?", cha, cha....
Vite, ja mam hrozne rad jihovychodni Asii. Francouzi rikaji " Indochine mon amour". Uz jsem tam byl sestkrat. Kdyz prejedete hranice z komunisty znicene Kambodze nebo Laosu do Thajska, silnice se z prasneho "tankodromu" zmeni v ctyrproudovou dalnici. Zchatraly barak, bez jedineho doktora ktery se v Laosu vydaval za nemocnici, se na Thajske strane zmeni v moderni "Hospital".
Ta valka, kterou v JV Asii vyvolali komuniste byla kruta, guerilova valka. Recept je stejny od Bolivie (Che Guevara), po nejmensi vesnicku v Laosu. Komuniste prijdou v noci. Zastreli starostu, ucitele a dalsich par lidi. Mladi muzi jsou "povolani do zbrane". Ono jim nic jineho nezbyva - jejich rodina zustane ve vesnici, ve ktere zustane politruk a par vojaku, jako rukojmi. A jde se do dalsi vesnice. A co s tim ?! At delate co chcete, na konci cele story je horici vesnice, a zabiti civiliste.........
Vykladal me jeden starik pobliz Nakhon Phanom ve vychodnim Thajsku, jak on, a lide z jeho (komunisty obsazene) vesnice podrizli krky svemu politickemu pracovnikovi a jeho vojakum, a utekli do chraneneho compoundu Thajske armady, kde pak zili cele tri roky.
Vsadim se, ze kdyby jste po celem incidentu patral jak v tehdejsim komunistickem tisku, tak v zapadnich (podle pana Stwory proamerickych mediich), docetl by jste se o tom nanejvys pod titulkem " AMERICANE ZAVRAZDILI UCITELE"............... Mikin Dawson City, Canda

2249

Příspěvků: 38

11.06. 12:22 L. Truxa  Takové docela normální (estébácké) ministerstvo
12.06. 07:01 moravacek  RE: Takové docela normální (estébácké) ministerstv
12.06. 08:29 Libor Truxa  RE: RE: Takové docela normální (estébácké) ministe
13.06. 23:03 Vera  RE: RE: Takové docela normální (estébácké) ministe
13.06. 18:40 moravacek  RE: Takové docela normální (estébácké) ministerstv
11.06. 16:00 moravacek  Takové docela normální (estébácké) ministerstvo
11.06. 16:19 moravacek  Takové docela normální (estébácké) ministerstvo
11.06. 23:36 Jirka  FAKTA vs. dojmologie Johna Deana
12.06. 04:19 Vladimír Stwora  RE: FAKTA vs. dojmologie Johna Deana
12.06. 00:00 Peleška Milan  Takové docela normální (estébácké) ministerstvo
12.06. 03:38 Vladimír Stwora  RE: Takové docela normální (estébácké) ministerstv
12.06. 04:59 Peleška Milan  RE: RE: Takové docela normální (estébácké) ministe
12.06. 05:59 CANCZECH  RE: RE: Takové docela normální (estébácké) ministe
12.06. 06:46 Jirka  RE: RE: RE: Takove docela normalni (estebacke) min
12.06. 07:35 CANCZECH  RE: RE: RE: RE: Takove docela normalni (estebacke)
12.06. 02:11 Viki  Takové docela normální (estébácké) ministerstvo
12.06. 03:52 Vladimír Stwora  Puncování
12.06. 07:08 Jirka  RE: Puncovani
12.06. 11:41 Viki  RE:Jirka: Puncovani
13.06. 08:34 Jirka  RE: RE:Jirka: Puncovani
13.06. 13:13 Dano  RE: Puncování
12.06. 06:17 albert  Adolf potreboval Reichstag, Bush WTC
12.06. 07:18 moravacek  RE: Adolf potreboval Reichstag, Bush WTC
12.06. 19:19 moravacek  Otevreny dopis panu redaktorovi Stworovi
12.06. 20:23 P K  Jeste k tomu punci,
13.06. 01:43 Vladimír Stwora  RE: Jeste k tomu punci,
13.06. 08:02 Milo  RE: RE: Jeste k tomu punci,
13.06. 18:32 moravacek  RE: RE: RE: Jeste k tomu punci,
13.06. 08:22 Brnak  RE: RE: Jeste k tomu punci,
18.06. 09:03 Milo  RE: RE: Jeste k tomu punci,
12.06. 21:40 Jindra Hrdlicka  punc ci nepunc
13.06. 04:44 Mikin  Takové docela normální (estébácké) ministerstvo
13.06. 21:37 L. Truxa  RE: Takové docela normální (estébácké) ministerstv
16.06. 00:37 moravacek  RE: Takové docela normální (estébácké) ministerstv
16.06. 03:03 Jiri Valtr  RE: Takové docela normální (estébácké) ministerstv
16.06. 16:53 moravacek  RE: Takové docela normální (estébácké) ministerstv
13.06. 22:52 L. Truxa  RE: Takové docela normální (estébácké) ministerstv
14.06. 18:34 Mikin  Takové docela normální (estébácké) ministerstvo

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 108 čtenářů částkou 13 293 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Petr Hannig: Agentura STEM/MARK mě výrazně poškodila23.11.17 19:12 Česká republika 0

iDnes šíří prokazatelné fake news!23.11.17 11:57 Česká republika 7

Jak funguje MMF22.11.17 10:28 Neurčeno 0

Učitel suspendován poté, co oslovil transgendera jako dívku20.11.17 11:33 Británie 6

Šéf Pirátů: Chceme jenom změnit poměry, aby odpovídaly západní Evropě19.11.17 11:21 Česká republika 0

17. listopad - panoptikum na Václaváku financoval Soros, oligarchové Tomáš a Karel Janečkovi a jejich kámoš Winkler18.11.17 12:00 Česká republika 1

17. litopad - varování před "diktaturou referend" 18.11.17 11:33 Česká republika 3

Dohoda KGB a CIA. Dělení majetku a moci. Schůzka Havla a Sorose v roce 1986 na ambasádě USA v Praze17.11.17 15:08 Česká republika 4

Neatraktivní ženy si stěžují, že je nikdo sexuálně neobtěžoval. Rozjely kampaň Why not me17.11.17 11:13 Neurčeno 7

Lana Lokteff - Proč nechci být menšinou16.11.17 21:33 Neurčeno 5

Šašek Hradílek vydírá Zemana hladovkou16.11.17 12:14 Česká republika 12

Dva články z dnešních novin16.11.17 10:57 Neurčeno 3

Otec sedmi dětí se stal šestiletou holčičkou16.11.17 01:42 Kanada 3

Vánoční trhy se v Rakousku i Německu mění 16.11.17 00:44 Německo 4

EU ruší Dublin a chce brát trvale i ekonomické migranty z Afriky15.11.17 23:14 Evropská unie 3

Jurečka a chemická lobby: Glyfosát15.11.17 08:28 Evropská unie 4

Francie řeší přibývající sebevraždy policistů14.11.17 23:41 Francie 2

Šťastná nálezkyně13.11.17 21:09 Česká republika 1

Jiný pohled na aféru #MeToo13.11.17 12:12 Rusko 2

Stropnický st.: "občané by neměli mít možnost rozhodovat o věcech, u kterých nedokážou posoudit všechny důsledky"12.11.17 18:13 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
21,46 Kč
Euro
25,43 Kč
Libra
28,51 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,36 Kč
Švýcarský frank
21,85 Kč
100 japonských jenů
19,25 Kč
Čínský juan
3,25 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
8,14 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
36,69 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 716,22 Kč
1 unce stříbra
367,75 Kč
Bitcoin
173 446,86 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2017 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 684