Diskuze k článku

Problémy s imigranty ve školách mají i v Izraeli

Příspěvků 33

11.12.2008 3:53

Zajímavé

hestroy 77.?.?.?

Co se to tam v tom Izraeli děje? Dokonce i Olmert označil posledních pár excesů židovských osadníků za pogromy na Araby a že se za ty židy stydí. Že by jim začínalo téct do bot? Kam mizí obvyklá arogance?

177968

11.12.2008 4:18

RE: Zajímavé

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 177968

Umírá jim starší brácha. [smích] Klacek, kterým mlátili kolem, hnije. [velký smích]

177970

11.12.2008 5:10

RE: Zajímavé

Datel 216.?.?.?

Reakce na 177970

Ale rodi se novy . http://nezavisle.info/2008/12/10/izrael-se-bude-in.... Ves je ves. Vysali Rusko a preskocili . Dosavaji USA - citi ze krve ubyva , preskakuji jinde. Myslim ze se brzy budou ozyvat z Ciny.

177976

11.12.2008 11:33

RE: Zajímavé

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 177976

také si to myslím, v kurzu mají jak EU (u nás v ČR: např. v Pardubicích 25. listopadu začalo bít izraelské srdce, nákupní pálac firmy AFI, lukrativní pozemek v samém centru města jim primátor Stříteský z ODS střelil za zlomek ceny. Tomu se říká kšeft, zvláště, když ani antimonopolní úřad neshledal pochybení),tak Čínu (o jednom výtečníkovi z jejich řad, co se vyšplhal v čínské hierarchii dost vysoko, už poreferoval pan google).

A nezapomínejme na Indii- Rotschildi už skupují pozemky, v některých oblastech i investují, a tamní zednářská lóže není z nejmenších.

To, že se izrael nyní sune hlavně do Evropy, by mělo zajímat především nás. A především také jeho vztahy s eurobyrokratickými strukturami.

Trochu mě to plní nadějí, že v případném souboji dvou satanášů vznikne jisté vakuum, které vyplní něco pozitivnějšího, ale asi doufám marně.

177989

12.12.2008 8:45

RE: Zajímavé

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 177971

Je to politikařina. Izrael chce do EU a zjistil, že jedinou výhradou Evropanů k němu je chování vůči Palestincům. Proto to divadlo naokolo.

178017

12.12.2008 10:16

RE: Zajímavé

Saša 74.?.?.?

Reakce na 178017

>Je to politikařina.

Ano, jistě k tomu má politické důvody, odchází z úřadu a najednou se v něm hne svědomí. Přes to si to zaslouží, když ne vyložené pochvaly tak zdůraznění, že si je zločinu vědom. Ne zcela všichni židé jsou sionisté a měly bychom chválit ty, kteří si pochvalu zaslouží, je dost na tom, že jejich soukmenovci je nazývají sebenenávidící jen proto, že mají svědomí a nekopírují nacizmus. Neměli bychom všechny Židy strkat do jednoho pytle, ideologie sionismu je pochybená, ale nevěřím, že židé jsou po tisíciletích křížení s gojimy tak geneticky odlišní jak sami tvrdí. Je správné poukazovat na konkrétní zločiny, ale být fér. Je to účinější.

Teď zde čtu Israeli envoy to U.K. accuses church service of being anti-Semitic Izraelský vyslanec v UK obviňuje z antisemitismu anglikánskou církev, která spolu s Židy uspořádala a zpívala na protest vánoční koledu Twelve Days of Christmas jako "Twelve assassinations/Eleven homes demolished/Ten wells obstructed/Nine sniper towers/Eight gunships firing/Seven checkpoints blocking/Six tanks a-rolling/Five settlement rings. Four falling bombs/Three trench guns/Two trampled doves/And an uprooted olive tree."

178021

12.12.2008 14:00

RE: Zajímavé

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 178021

"nevěřím, že židé jsou po tisíciletích křížení s gojimy tak geneticky odlišní jak sami tvrdí"

tady nejde o geny ale o kulturu, způsob myšlení a přístup k nežidům

žid je životní styl, stejně jako cikán, bohém, kozák, američan, ap.

Kultura, která emituje v každé své dějinné periodě dostatečné množství jedinců nakažených samovyvoleným mesiášstvím, ať již se jedná o šabataismus, sionismus, komunismus či nezanebatelný zakladatelský a vývojový vliv v křesťanství a islámu, se mi jeví problematickou již u kořene, a tudíž u každého jejího výhonku, i kdyby se napohled jevil nezávadně.

Výsledkem je totalita racionality, odklon člověka od přírody, až nepřátelství vůči ní; osvícensko-iluminátské experimentování, v konečné řadě protestantský kapitalismus ústící díky principu "demokratické" delegace moci na zástupce lidu, a díky moci peněz a médií opět ve starozákonní feudalismus (hierarchická všeobjímající struktura, rozdělená na úzkou skupinku panujících a masy otroků), jehož vedlejším produktem je inovace technologií, ovšem nikoliv fundamentálních základů lidské duše a myšlení, které zůstávají nedotčeny, stále ve starověku.

I např. ultraorthodoxní Neturei Karta, která se ostře vymezuje vůči Izraeli, jakožto předčasném a tudíž zavrženíhodném projektu, by s ním nadšeně souhlasila, když by byly naplněny biblické podmínky jeho vzniku, na kterých trvá. Pozor na to.

A pozor i na principy:

- postupovat odděleně, udeřit společně

- závod vyhrajeme tak, že budeme vlastnit všechny koně (tj. i ty co jsou proti nám)

178033

14.12.2008 2:27

RE: Zajímavé

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 178033

Tak zvaní Židé,ale jimi nejsou,jak říká i bible.
Takže tato hra na oblbování goyimů pokračuje už celá staletí a docela se jim to daří.
Nakonec i takový židovský hrdina a spisovatel Avraham Burg ,jakožto i zakladatelNárodní Náboženské Strany,syn velmi prominentního rabína,tak,ten, konstatoval , dvě důležité věci,za což se od vlastního bratrstva nedočkal vděku.
In the Holocaust is Over" WE MUST RICE from its Ashers"jinými slovy došel k tomuto názoru, že tak zvaní židé jsou nenáviděni celým světem, že celý Israel je paralisován holocaustem a Zionismem.
Program Israelu je tichou cestou vyhubit všechny,né "židy".
"Israel is working on a biological weapon that would harm Arabs but not Jews,
according to Israeli military and western intelligence sources ... In developing their "ethno-bomb," Israeli scientists are trying to exploit medical advances by identifying genes carried by some Arabs, then create a genetically modified bacterium or virus. The intention is to use the ability of viruses and certain bacteria to alter the DNA
inside their host's living cells.

"This genetic research has clearly refuted the once-current libel that
Ashkenazic Jews are not related to the ancient Hebrews, but are descendants
of the Kuzar tribe - a pre-10th century
Turko-Asian empire which reportedly converted en masse to Judaism.
http://www.ou.org/publications/ja/5760winter/cohen...

http://www.cohen-levi.org/jewish_genes_and_genealo...

http://www.cryptojews.com/Comparing_DNA.htm
Dřív a nebo později svět pozná jak byl tak zvanými židy klamán a jak ke svému klamání používali bible.
Dokonce historici Israelu sami zjistili,že se nějaký exodus nekonal.

178104

11.12.2008 4:39

Mírně mimo téma, ale také v Jerusalem Post

Saša 74.?.?.?

Ve stejném Jerusalem Post http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1228728... Ve středu ráno US “special forces” u vesnice Qalat zabily 6 afgánských policistů a dalších 13 zranily. Zmíněné speciální jednotky střílely po veliteli partyzánů a Afgánská policejní stanice se domnívala, že je napadena Taliánem. Američani zničili z helikoptéry afgánskou policejní stanici a blízké civilní stavení.

177973

11.12.2008 10:06

Eretz Izrael

Sid 78.?.?.?

Článok poukazuje na niekoľko zaujímavostí.

Poprvé, Izrael je asi jediná krajina v regióne, ktorá neprodukuje prisťahovalcov, ale prijíma ich. Výnimku tvoria samozrejme ropné monarchie v zálive, ale tam majú prisťahovalci úplne iný status. Myšlienka, že by napríklad nejaký Bangladéšan chodil do školy s Dubajčanmi je neprípustná.

Zaujímavý je aj fakt, že sa Arabi majú záujem integrovať do židovskej školy.To, že to môže spôsobiť problémy, hlavne pokial neovládajú jazyk, je druhá vec. Podobná situácia je napríklad vo Francúzsku a iných európskych štátoch.

177983

11.12.2008 11:51

RE: Eretz Izrael

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 177983

veru pan politolog, neprodukuje pristrahovalcov, ale produkuje vystahovalcov, [oči v sloup]

177990

11.12.2008 12:12

RE: Eretz Izrael

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 177983

Výborně, Side. Větší snůšku pitomostí jste nemohl vymyslet. Gratuluji. Ale víte co? Možná byste s tím měl jít spíš mezi vaše hochy na Lehoweb a nevotravovat slušné lidi, co mají siobolševické propagandy plné brejle... [bliji]

177992

11.12.2008 12:22

RE: Eretz Izrael

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 177983

"Izrael je asi jediná krajina v regióne, ktorá neprodukuje prisťahovalcov, ale prijíma ich."

Izrael je krajina, která produkuje vystěhovalce!!! Zejména ze Západního břehu.

O přistěhovalcích přepokládám hovoříte výhradně židovských, že ano?

"Zaujímavý je aj fakt, že sa Arabi majú záujem integrovať do židovskej školy."

pokud okolo není alternativa, či jejich školy rozbuldozerovala IDF, přeci nebudou sedět doma a trénovat s kalašnikovem, jak zní oblíbená jewish legend o Palestině plné teroristů, že?

177993

11.12.2008 14:28

RE: Eretz Izrael

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 177983

Píšete: "Poprvé, Izrael je asi jediná krajina v regióne, ktorá neprodukuje prisťahovalcov....."

Vážený pane, slyšel jste někdy slovo DIASPORA? Kam se hrabe nějaká imigrace, ta je o několik řádů níže.

177995

11.12.2008 10:36

Nejlepší výuka na Taiwanu

Saša 74.?.?.?

Právě zveřejněné výsledky „Studie trendů ve výuce matematiky a ostatních věd”, kde porovnávali znalosti studentů ve 49 zemích, potvrzují nejlepší výuku na Taiwanu. Tam pravděpodobně nemají problémy s nějakou menšinou, ale jinak se zdá co do počtu žáků ve třídě a počtu hodin výuka srovnatelná. Zábavně z pohledu amerického školství je to popsáno v článku Asian, European kids outshine US children in science, math: study. Jak již název říká, nejen asijské děti/studenti dosahují lepších výsledků oproti americkým, ale rovněž maďarské, české a dokonce kazachstánské.

Stejnou studií se zabývá izraelský Haaretz v článku Israeli students lagging behind in math, science. Článek však klade důraz na to jak je něco takového vůbec možné, že jsou pouze průměrné - na 24 místě z 49. V článku uvedeno není, ale izraelské děti jsou údajně ty nejchytřejší nejvyšší inteligencí oplývají židé a hned po nich asiaté . Na toto sporné téma najdete řadu seriózních článků, třeba procreating with non-Jews—is half a percent . That's the lowest rate of any population in the world today. Nebo Race differences in average IQ are largely genetic . Napadá mě, že hlavním a možná jediným důvodem bude kulturně pěstované sebevědomí, že jsou nejlepší (vyvolení) a podpora rodiny. Jinými slovy rasismus přispívá k vyšší inteligenci?!? Nutno dodat, že ne všichni židé to takto chápou.

Pro odlehčení a zcela mimo téma dodávám směrník dle kterého americký president G.W.Bush je podprůměrné inteligence s IQ pouhých 91. The Lovenstein Report IQ scores of US presidents

177986

11.12.2008 14:31

RE: Židé

s 212.?.?.?

Reakce na 177986

Doufám, že se na mé tvrzení o Židech chytil nějaký nácek, ne Židé jsou nejstarší národ a patří jim cest.

177996

12.12.2008 9:36

RE: Židé

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 177996

a) zrejme ste nackom vy, sionackom.

b) zidia nie su najstarsim narodom, vy klamar.

b) cest? k tomu kolektivne? za co?

178018

12.12.2008 12:28

RE: Židé

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 177996

[chechtot] I vy vtipálku. Docela jste mě rozesmál...Předpokládám, že jste to myslel jako vtip...

178027

11.12.2008 15:46

RE: Nejlepší výuka na Taiwanu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 177986

V článku uvedeno
>není
, ale izraelské děti jsou údajně ty nejchytřejší
>
>nejvyšší inteligencí oplývají židé a hned po nich
>asiaté
.

Je-li informace kterou uvadite pravdiva, tak :
a) Proc nez se ashkenazi zide-chazari dostali ven z Pale Settlement ci Halice (kde byli donuceni zit v isolaci, sami mezi sebou) na zapad, mezi lid evropsko-krestanskeho puvodu, tak proc tam mezi sebou zili v bide, v nevzdelani, v jinych slovech sami mezi sebou existovali v tzv. "svrabu a nestovicich"? Ale jakmile se dostali ven mezi evropske krestany, ci do US, Canady, a podobne., najednou vetsina zacala nadmerne prosperovat, bohatnout, ziskali vzdelani, etc. Svedci toto o urcitem stupni parasitismu na cizim organu, na tele lidu evropskeho krestanskeho puvodu?
b) Proc podobne zide z Jemenu, dokud zili mezi Arabi v Jemenu, tak byli chudi, nevzdelani, a vetsinou zili v bide?
c) Proc Izraelci kteri dnes jsou "on-site" s urcitymi americkymi giganty v leteckem ci zbrojnim prumyslu jsou znami tim, ze tam kradou technicke informace pro potrebu statu Izrael?
d) Dejme tomu, ze by svet konecne odrizl "pupecni snuru" financni, technicke, letecke, zbrojni, etc. podpory Izraeli (predevsim americke miliardy $, ci miliardove poplatky pro "prezivsi" holohoax) z venku, jak by to asi s nasim milym vyvolenym Izraelem naplnenym temi "nejchytrejsima" a "nejschopnejsima" lidma za par mesicu dopadlo?
e) Proc Asiate (cestnou vyjimkou jsou Japonci, kteri maji schopnost prevzit vyrobek a dale ho vylepsit, mozno podobne rici castecne i o Korejcich) nejsou schopni prijit s nicim skutecne revolucnim (tak jak bila civilizace), a predevsim Cinane dnes zasobuji zapadni (predevsim americky) trh smejdy, tj. vyrobky ktere jako nove vypadaji atraktivne (casto majici anglicka, italska jmena - to snad aby konsumistovi to naznacilo ze se jedna o to "prave"[mrknutí jedním okem] z velke casti podradne kvality?
f) proc Vietnamsti obchodnici v Cesku nezasobuji Cechy kvalitnimi vyrobky, ale namisto toho prodavaji levne smejdy a to vetsinou vyrobene v Asii (ne v Japonsku)?
Sam mam z US letite pracovni technicke zkusenosti s Asiaty, vetsinou s Vietnamci a Cinany, a mohu konstatovat, ze pokud se tyce genialniho ducha cloveka evropskeho druhu, s takovym se nadaji porovnat. Rekl bych ze jsou jakymisi roboty schopni se nabiflovat existujici informaci (s puvodem vetsinou z hlav belochu), ale schazi jim napaditost, pionyrstvi. Napr. dnes kdyz jeden pracujici s nekterou z par americkych leteckych gigantu vlozi do hledacku na zavodnim systemu vietnamske jmeno "Nguyen" - objevi se tam snad na 100-200 jedincu. Ti dnes okupuji radu technickych pozic, ale s nicim novym neprijdou, z me zkusenosti jejich prace casto ani nedava smysl, jaksi tomu schazi to cemu se rikalo "selsky rozum". Ten se zadnym vzdelanim ci pili ziskat neda, s tim se jeden musi narodit: v jinych slovech jejich praci schazi jednoduchost, logicnost, prakticnost a casto i kvalita.

177997

11.12.2008 18:55

RE: Nejlepší výuka na Taiwanu

Saša 74.?.?.?

Reakce na 177997

Smyslem mého příspěvku není hodnocení nábožensko-etnické skupiny, ale návrh k zamyšlení proč je skupina úspěšná a v souvislosti s článkem děti „chytré“ nebo snad jen průměrné. Důvody mohou být positivní i negativní a důležité je jestli jsme schopni z nich čerpat nějaké poučení. Na neštěstí zdroje jsou v angličtině, pro člověka koho tématika výuky a inteligence zajímá poučné a zábavné. Zmiňovaná skupina má některé kulturní vlastnosti jako Arabové, výchovy dětí k obchodu, silné tmelící vlastnosti, což je spojitost údajného původu a náboženství a jiné. Tmelícím faktorem je také stále zdůrazňovaná společná persekuce a vyžadování opačné diskriminace. K úspěchu je nezbytná sebedůvěra a tradiční víra ve vyvolenost a vrozenou chytrost se vyplácí. Výuka by tedy měla být pozitivní a zdůrazňující pochvalu a chytrost studenta, ostatně stejné jako nejúspěšnější výcvik psa.

Co se Asiatů týče, naskýtá se otázka, jestli národy a kultury nezanikají a nevznikají nové? Japonci po druhé světové válce zaplavovali trh stejně nekvalitními cetkami jako dnes Čína. Pak nastoupil Taiwan a dnes již i ta Čína sice stále produkuje spoustu méně kvalitních produktů, ale rovněž některé nejkvalitnější výrobky v dostupné ceně. Jak je vidět na mém příkladu IQ presidentů, chytrost není všechno.

177999

11.12.2008 21:10

To je vrchol pokrytectví

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

178003

11.12.2008 21:14

To je vrchol pokrytectví

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Nás Židé nutí abychom přijali mezi sebe všelijaké barevné nepřizpůsobivé imigrantty a sami nechtěji aby do škol s jejich dětmi chodili Arabové, kteří žili na tomto území tisíc let před Židy (sami Židé, nikoliv Arabové jsou náplava) a navíc se geneticky od Židů nijak neliší. Židé prostě stále kázají vodu a pijí víno

178004

11.12.2008 21:23

Asiaté že jsou hloupí?

Nasredin 85.?.?.?

Kdo zplodil takovou pitomost? Arabové, kteří jsou také asiaté, dali lidstvu nulu. Bez ní by nebylo možné provádět složité matematické, fyzikální, chemické, astrologické a jiné výpočty. Bez nuly by nemohla vniknout řada vědeckých oborů. Nebyly by computery, rakety, družice, lazerové přístroje, ani blbé volkmeny a hafo jiných věcí. Taková pitomost.

178005

11.12.2008 22:05

RE: Asiaté že jsou hloupí?

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 178005

Arabové nulu nevymysleli, ani tzv.arabská čísla a nikdy je nepoužívali. Vymysleli ale algebru. Nula byla už v Egyptě, Indii, asi pod vlivem Indie v Kambodži, Číně...

http://www.stahroun.me.cz/eseje/nula/index.htm

178007

11.12.2008 23:36

Máte pravdu, Arabové nulu nevymysleli, ale byli to každopádně asiaté

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 178007

Nejasný vznik indické nuly
15.02.2005

Nula v Indii podle všeho vznikla bez prokazatelného řeckého či babylonského vlivu. Alespoň tak můžeme soudit ze skutečnosti, že ji poprvé nalézáme v Kambodži a v Indonésii, tedy kulturně de facto na čínsko-indickém pomezí.

Poziční desetinná soustava vznikala v Indii zřejmě z řady různých zdrojů. Prvním stupněm byl nejspíš zápis čísla pomocí znaků jednotek a řádů (to ovšem platí třeba i pro matematiku staroegyptskou). V další fázi se začaly znaky označující řády vynechávat. Takový systém ovšem pro svoji úplnost vyžaduje ještě znak pro nulu (který existoval například v babylonské matematice, ale nebyl užíván důsledně).
Zajímavou otázkou je pak vlastní původ nuly. Babyloňané používali buď vynechané místo (mezeru), nebo znak kroužku. Druhý způsob od nich převzali i helénističtí matematici.
Řekové však k poziční soustavě ve starověku nepřešli - Juškevič se domnívá, že jim v jejich "abecedním" systému bránily hlavně speciální znaky pro čísla 20, 30 apod. (k přechodu na poziční soustavu jsou třeba pouze speciální znaky pro malá čísla až do základu soustavy - to samozřejmě tak úplně nefunguje ani v mluvené češtině, viz třeba speciální znaky pro čísla mezi 11 a 20).
Poziční systém o základu 10 existoval v Indii již v 6. století. V nápisech z let 683 a 686 z Kambodže a Indonésie se již používá nula jako ve formě tečky, tak i kroužku (označováno jako šunja = prázdnota, což byl rovněž dosti základní metafyzický pojem v některých místních nábožensko-filozofických směrech - Arabové každopádně toto slovo převzali v podobě as-sifr, z čehož pak pochází po značném posunutí významu naše "cifra"[mrknutí jedním okem].
Fakt, že Indové označovali nulu podobně jako helénističtí Řekové (a Babyloňané), by mohl svědčit pro převzetí. Jisté to však není - v této době byl už řecký vliv v Indii dávno za zenitem, i když v minulosti nepochybně existoval (lze potvrdit i v etymologii některých matematických termínů). Doklady o používání nuly z Kambodži a Indonésie svědčí snad naopak o vlivu matematiky čínské (kde ovšem tato koncepce známá nebyla). Původ nuly není tedy v úplnosti jasný; indičtí matematici snad zkombinovali řadu vnějších vlivů a odstranili nedůslednosti dřívějších zápisů čísel. Takové tvrzení je ovšem nutně obecné a poněkud nic neříkající. Zbývá snad ještě dodat, že poziční systém nebyl v Indii jen konstrukcí profesionálních matematiků - už zhruba od 8. století se totiž podle všeho používal i v hovorové řeči.

Zdroj: A. P. Juškevič: Dějiny matematiky ve středověku, Academia, Praha, 1977

178009

12.12.2008 13:28

RE: Asiaté že jsou hloupí?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 178007

Jednoznačně vidím zdroj arab. věd (i jiných národů) v Indii:

"Pythagorovu" větu znal Baudhayána již 300 let před Pythagorasem

viz./Wikipedie

Nulu Indové objevili rovněž.


Matematika rozvinutá v Indii přináší dodnes zajímavé metody:

viz.

její historie

podobně by se dalo rozpisovat např. o medicíně (spisy Čaraka Samhita (7. století př.n.l.), Sušruta Samhita, Haríta Samhita ap.) v češtině o problematice např. Lékařství staré Indie, PhDr. Vladimír Miltner, CSc.

více o celé problematice indických věd:

History of Indian science and technology/Wikipedie

Astronomy, Computer Science and Mathematics in Ancient India

178029

12.12.2008 20:12

RE: Asiaté že jsou hloupí?

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 178029

Ta nula může být výrazem jakoby touhy po nirváně. Matematicky "nirvána", vymanění se z inkarnací. To je možná důvod proč ji ta kultura objevila. [smích]

178041

13.12.2008 0:20

RE: Asiaté že jsou hloupí?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 178041

zrejme ano, jedno z indickych oznaceni nuly, je totiz termin sunjata (prazdnota, uzivany pozdeji v buddhismu) [mrknutí jedním okem]

(omlouvam se za diakritiku, ale nejak mi zlobi klavesnice, grr)

178056

12.12.2008 20:48

RE: Asiaté že jsou hloupí?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178029

Méďo, kde bereš čas to všechno zjišťovat? [smích] Ach jo, připadám si omezený [oči v sloup]

178044

13.12.2008 0:09

RE: Asiaté že jsou hloupí?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 178044

"Méďo, kde bereš čas to všechno zjišťovat?"

Hestroyi, prozradim Ti sladke tajemstvi: specialne Indie je mou Laskou, (nedosazitelnou v praxi a kontextu meho zivota,a proto tou ktera ke me bude vzdy znovu promlouvat, ktere jsem se v jistem jejim aspektu vzdal pro Slovanstvo) jak se budes moci presvedcit v me knihovnicce, kdyz se mi ozves na email a ja Ti budu moci poslat pozvanku na jedno dalsi setkani. Proto take neni problem o techto vecech psat. Dost jde najit i na googlu, kdyz se clovek nauci zadavat spravna klicova slova, coz jde diky urcitym zakladum, a dlouhodobe praxi navstevovani Zvedavce propojene s podkladanim argumentu odkazy, velice snadno. Navic, jak uz jsem jednou psal, cela Eurasie je tezistem meho zajmu, kolebka tri velkych civilizaci, s ctvrtou (Egyptem) za humny. Vice Ti mohu vysvetlit osobne.

"Ach jo, připadám si omezený"

ja si zas pripadam neschopny. Financni krize na krku a nahle bez zamestnani, prolinajici se s vyrovnavanim se s ukoncenym partnerstvim...
A pak, nejsou lidi (az na nekolik malo, nicmene podstatnych vyjimek), s kterymi by se dalo neco rozjet- podnikani, navrat k puvodni spiritualite spojene s obnovou tradicnich muzskych spolecenstvi (uz i v tech hospodach nas zenske vypatraly [smích] ), poctiva soudrznost skupiny, ktera se zasazuje o prilezitosti a rozvoj svych clenu... to vse propojene v jednom organickem celku. Docela zavidim treba Vietnamcum a jejich prazske Hanoji, jakkoliv to muze mit vedlejsi ucinky na okoli.

Zustala mi "jen" vira. A vedomi, ze to nikdy nevzdam. O co vic to bude horsi okolo, a vidim, ze jsem svedkem, spolu s dalsimi, epochalnich zmen svetoveho vyvoje a vedomi. Take, v neposledni rade, idea permanentni sebekultivace. V okamziku, kdy si clovek mysli, ze je "hotov", totiz skoncil. Uplne. Takze tak. Ty omezeny, ja neschopny, dva hezke priklady pro tu kultivaci.

Napada me rceni: Jednooky mezi slepymi kralem [chechtot]

(ale jen aby se nejednalo o pripad Odina, krale severskych bohu, ktery obetoval jedno oko, aby nahledl do oslepujici fontany Moudrosti) [smích]

178055

12.12.2008 4:48

RE: Asiaté že jsou hloupí?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 178005

>Kdo zplodil takovou pitomost? Arabové, kteří jsou také
>asiaté, dali ...

Arabove, a asiate ...... Tak to je teda krasny postreh.... To naprosto a krasne svedci a dokazuje to, jak jste radne uvedomele vyskolen programem NWO. Kam se hrabe bolsevicka propaganda, tj. milostna predehra NWO. Ppokud nevite co NWO znamena, tak to znamena "Nove Svetove Usporadani". Tj., vysledek snahy planovace Rothschilda, pak Weishaupta, po nme Marxe-Mordechai, pak Lenina-Blanka, ia nternacionalnich bankeru z New York a Londyna. To znamena to co jsme se pred vice jak 30 lety "ucili" na cs. vysokych skolach ve vnucenem predmetu Vedecky Komunismus.
Shalom, a hodne stesti Vam a vasemu potomstvu do nadchazejici paradyzy NWO! Hussein Obama a jeho yiddish tym operatoru/kontroloru se postaraji o veskereho blaho lidstva! I o blaho tech Arabu, o kterych rikate ze jsou Asiate ...

178013

12.12.2008 20:40

RE: Asiaté že jsou hloupí?

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 178013

Arabove, a asiate ...... Tak to je teda krasny postreh....

To mne chcete touto větou urazit nebo zesměšnit? Možná byste si sám měl zopakovat zeměpis - zejména, kde je Asie a jaké státy a národy v ní jsou. Trochu Vám pomohu citací z Wikipedie(sic!), a naleznete tam rovněž odkaz na mapu OSN, s kategorizací regionů, které pro Vás udělali barevně.

Citace: "Asie je svou rozlohou 44 603 853 km² nejrozlehlejší a s více než 4 miliardami obyvatel nejlidnatějším světadíl, který tvoří součást kontinentu zvaného Eurasie a také Eurafrasie. Ačkoliv hranice Asie nejsou přesně určitelné, všeobecně se jako hranice udává Ural na západě, dále řeka Emba, pobřeží Kaspického moře, severní předhůří Kavkazu, Azovské moře, Černé moře, úžina Bospor, Marmarské moře a úžina Dardanely, tato hranice je dána geograficky, faktickou hranici zde tvoří kulturní rozdíly. Od Afriky je Asie oddělena Suezským průplavem. Vše směrem na východ od této pomyslné hranice se považuje za asijský subkontinent. Hranice s Austrálií a Oceánií nejsou přesně určeny, a proto se často stanovují podle hranic států.". Stačí?

178043

Příspěvků: 33

11.12. 03:53 hestroy  Zajímavé
11.12. 04:18 Vladimír Stwora  RE: Zajímavé
11.12. 05:10 Datel  RE: Zajímavé
11.12. 11:33 MedaBeda  RE: Zajímavé
11.12. 04:26 Saša  RE: Zajímavé
12.12. 08:45 MedaBeda  RE: Zajímavé
12.12. 10:16 Saša  RE: Zajímavé
12.12. 14:00 MedaBeda  RE: Zajímavé
14.12. 02:27 kozoroh  RE: Zajímavé
11.12. 04:39 Saša  Mírně mimo téma, ale také v Jerusalem Post
11.12. 10:06 Sid  Eretz Izrael
11.12. 11:51  RE: Eretz Izrael
11.12. 12:12 hestroy  RE: Eretz Izrael
11.12. 12:22 MedaBeda  RE: Eretz Izrael
11.12. 14:28 Nasredin  RE: Eretz Izrael
11.12. 10:36 Saša  Nejlepší výuka na Taiwanu
11.12. 14:31 s  RE: Židé
12.12. 09:36  RE: Židé
12.12. 12:28 hestroy  RE: Židé
11.12. 15:46  RE: Nejlepší výuka na Taiwanu
11.12. 18:55 Saša  RE: Nejlepší výuka na Taiwanu
11.12. 21:10  To je vrchol pokrytectví
11.12. 21:14  To je vrchol pokrytectví
11.12. 21:23 Nasredin  Asiaté že jsou hloupí?
11.12. 22:05 pietroo  RE: Asiaté že jsou hloupí?
11.12. 23:36  Máte pravdu, Arabové nulu nevymysleli, ale byli to každopádně asiaté
12.12. 13:28 MedaBeda  RE: Asiaté že jsou hloupí?
12.12. 20:12 pietroo  RE: Asiaté že jsou hloupí?
13.12. 00:20 MedaBeda  RE: Asiaté že jsou hloupí?
12.12. 20:48 hestroy  RE: Asiaté že jsou hloupí?
13.12. 00:09 MedaBeda  RE: Asiaté že jsou hloupí?
12.12. 04:48  RE: Asiaté že jsou hloupí?
12.12. 20:40 Nasredin  RE: Asiaté že jsou hloupí?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 108 čtenářů částkou 13 293 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Petr Hannig: Agentura STEM/MARK mě výrazně poškodila23.11.17 19:12 Česká republika 0

iDnes šíří prokazatelné fake news!23.11.17 11:57 Česká republika 5

Jak funguje MMF22.11.17 10:28 Neurčeno 0

Učitel suspendován poté, co oslovil transgendera jako dívku20.11.17 11:33 Británie 6

Šéf Pirátů: Chceme jenom změnit poměry, aby odpovídaly západní Evropě19.11.17 11:21 Česká republika 0

17. listopad - panoptikum na Václaváku financoval Soros, oligarchové Tomáš a Karel Janečkovi a jejich kámoš Winkler18.11.17 12:00 Česká republika 1

17. litopad - varování před "diktaturou referend" 18.11.17 11:33 Česká republika 3

Dohoda KGB a CIA. Dělení majetku a moci. Schůzka Havla a Sorose v roce 1986 na ambasádě USA v Praze17.11.17 15:08 Česká republika 4

Neatraktivní ženy si stěžují, že je nikdo sexuálně neobtěžoval. Rozjely kampaň Why not me17.11.17 11:13 Neurčeno 7

Lana Lokteff - Proč nechci být menšinou16.11.17 21:33 Neurčeno 5

Šašek Hradílek vydírá Zemana hladovkou16.11.17 12:14 Česká republika 12

Dva články z dnešních novin16.11.17 10:57 Neurčeno 3

Otec sedmi dětí se stal šestiletou holčičkou16.11.17 01:42 Kanada 3

Vánoční trhy se v Rakousku i Německu mění 16.11.17 00:44 Německo 4

EU ruší Dublin a chce brát trvale i ekonomické migranty z Afriky15.11.17 23:14 Evropská unie 3

Jurečka a chemická lobby: Glyfosát15.11.17 08:28 Evropská unie 4

Francie řeší přibývající sebevraždy policistů14.11.17 23:41 Francie 2

Šťastná nálezkyně13.11.17 21:09 Česká republika 1

Jiný pohled na aféru #MeToo13.11.17 12:12 Rusko 2

Stropnický st.: "občané by neměli mít možnost rozhodovat o věcech, u kterých nedokážou posoudit všechny důsledky"12.11.17 18:13 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
21,46 Kč
Euro
25,43 Kč
Libra
28,51 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,36 Kč
Švýcarský frank
21,85 Kč
100 japonských jenů
19,25 Kč
Čínský juan
3,25 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
8,14 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
36,69 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 716,22 Kč
1 unce stříbra
367,75 Kč
Bitcoin
173 446,86 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2017 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 638