Diskuze k článku

Kam jsme se to dostali?

Příspěvků 84

16.11.2008 5:09

Vždy se dá něco dělat

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Alespoň tak mne to učili za mlada doma i ve škole ti, kteří již něco zažili. Hlavně nemám ztrácet naději. S touto nadějí jsme si s manželkou "pořídili" tři děti.
Pro syny, kteří zažili naštěstí naplno to vymývání mozků režimem ze zákona zavrženíhodným (1972 a 1974), jsem člověk člověk důvěryhodný, jehož názor je dobré znát. Ovšem pro dceru (*1984) jsem už jen ten dinosaurus - tedy pomatený a věčně nespokojený stařík, jenž moderní svět už nechápe. Je to smutné, ale některé zkušenosti jsou i mezi inteligentními a velice blízkými lidmi nepřenositelné.
Co se dá dělat? Vlídně vysvětlovat, neztrácet naději a trpělivě čekat. Život je totiž pěkný - ale také pěkná svině, která ráda a mnohdy pěkně hluboko ryje v zemi mnoha nadšenými rypáky.

175885

16.11.2008 10:34

RE: Vždy se dá něco dělat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 175885

Rozhodně je tu vždy nějaká možnost, co dělat. Já patřím do generace těch, kteří Vás mají považovat za dinosaury. Jsem osmnácti letý člověk, který pravidelně navštěvuje gymnázium. To, že jediný cíl je ten, vymýt nám všem hlavy je vcelku pravda.

Avšak jsou jistí jedinci, kteří stále odolávají. Ano, přiznám. Volil jsem ODS. S radarem už tak rozhodný nejsem. A rozhodně si nemyslím, že názory starší generace jsou zastaralé. Ba naopak. V mnohém jsou lepší. Přeci jen máte více zkušeností.

Včera mi jistá slečna sdělila, žee jsem staromódní. Asi ano, ale je na tom něco špatného?
Jen bych chtěl dodat, že přes všechny gymnasiální snahy jsem stále takovým, jaký chci a s rodiči mám krásný vztah. Stačí vytrvat, kluk doroste do věku, kdy začne víc přemýšlet nad vlastní myslí. Pak se to posune dál.

175900

16.11.2008 8:29

nejen 1984

aya 89.?.?.?

Hezky je to vyjadreno ve filmu Equilibrium, kde se clenove rodiny navzajem sleduji....beha z toho mraz po zadech!

175893

16.11.2008 8:57

Klasika..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Vnímám vše naprosto stejně jako pisatel článku. Myslím, že zákazy a příkazy, hrdé budovatelství režimu, vymývání mozků, zapálená kritika a perzekuce kacířů je vždy o jednom a tomtéž typu lidí ať již se skrývají za slova "pravý" křesťan,"uvědomělý" komunista, "hrdý" nacista, "schopný" sionista, "?" demokrat apod. Je to ten typ člověka, kterého jsme v minulém systému nazývali aktivním blbem. Každý aktivní blb je nebezpečný. Pokud stupňuje svou aktivitu a okolí není schopno říct jasné NE ! popř. mu rovnou omlátit ústa o nejbližší zeď končí to děsivě. U masových vražd jako v Rusku po revoluci, u holokaustu apod. Pořád titíž .. a dělají stále totéž .. v každé historické epoše. Dnes jsou opět čím dál víc viditelnější a aktivnější .. Nezdá se Vám ?

175894

16.11.2008 8:59

19 let svobody

Mikes 213.?.?.?

Syn mé přítelkyně [18] sice nenavštěvuje gympl, ale je na tom obdobně.Například - pro něj jsme já i přítelkyně hlupáci, jelikož nevolíme ODS a nechceme americkej radar. Ten kluk naprosto nepochybuje o tom, že jsme vichni na správné cestě.Ani stopa po vlastním názoru. Moc dobře si pamatuju hodiny ON a všechnu tu propagadu ,kterou do nás mimo to ještě tlačili. Bylo to směšné a nikdo to nebral vážně. Ale to, co systém dělá s mladými mozky teď, to teda klobouk dolů, to se soudruhům povedlo.Tohle bude ta správně po bolševicku kovaná generace - sledovat dejmyprachyšou, papouškovat co jim namelou soudruzi učitelé do hlav a konzumovat co jim namelou do hlav reklamy.A až velcí bratři zavelí - hurá do boje proti třídnímu nepříteli. Bojím se téhle orwelovské budoucnosti. [bliji]

175895

16.11.2008 15:59

RE: 19 let svobody

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 175895

V tomhle je zakopany pes. Stary system do nas lil propagandu primitivnim zpusobem, ze bylo prilis videt rozpory mezi realiotou a stranickou linii. Dneska se na to jde od lesa, vymyvarna mozku, pokles vseobecne urovne vzdelani, konzum a na mysleni nenarocna zabava. Hlavne udelat maximum pro to, aby lidi nepouzivali tu vec mezi usima, neznali historii, nebyli schopni prekrocit cim dale zuzujici se obzor svych specializaci a videt veci v souvislostech.

Co s tim? Tedka nedavno po masazi se verejne mineni rozhodlo, ze president Klaus skodi "dobremu jmenu" CR. Velice by me zajimalo, kdo z tech co nesouhlasi s nazory Vaclava Klause by jim byl schopen vyargumentovat ve vecne debate? [překvapení] [velký smích] Kanclerka Merkelova nerekla ani popel, kdyz ji president CR sdelil "...prekvapuje me, ze vy s vzdelanim ve fyzice a chemii verite v globalni oteplovani zpusobene clovekem?..."

Upozornuju pripadne oponenty, ze shoda nekolika tisic vedcu na teoretickem modelu pri OSN neni argument. Naopak jsou potlacovany fakticke pripominky na chyby, z kterych pocitacovy model vychazi. Nehlede na neschopnost nasi civilizace vnimat dlouhodobe prirodni cykly, kterych nebude usetren ani prostor za hranici nasi planety. Plus to, ze vesmir neni stejnorode prostredi.Zastanci vyvoji zmen rikaji "zpresnovani a vyladovani" modelu, coz lze povazovat pri velkych zmenach pri dobre vuli za taskarici. Bylo by zajimave ty "upresnovane modely" porovnat navzajem, nejlepe ty pred deseti let a dnes. Predpovidat dlouhodobe globalni klimaticke zmeny a nedokazat dat presnou predpoved pocasi lokalne na mesic dopredu?.... A pak, ze lidi jsou ateiste a neveri. [velký smích] [velký smích]

Pokud jde o skodlivost pro CR. Vaclav Klaus nikdy nepodporoval bombardovani civilistu, jako jeho pseudohumanisticky predchudce. Nepodporoval valku v Iraku. Nepocital do jedne jako premier. A to ze se v Bruselu nelibi, ze haji cesky zajem je pochopitelne. At mi nekdo rekne konkretne, jake jsou pozitiva a negativa Lisabonske smlouvy pro CR a pekne je navzajem srovana? Lepe receno pro male a velke zeme EU? A omezit svobodu projevu presidentu demokraticke zeme, tak to me docela pobavilo. Kdo my mel Vaclavu Klausovi schvalovat nezavadnopst mysleni Bursik nebo Kaca Jau Jau? Pripadne Swarzenberg nebo primo Havel? Nebo americky obcan Svejnar, ktery neuspel v boji o presidenta s Vaclavem Klausem?

Nezbyva nez po mladych ,kteri na rozdil od nas nejsou dinasouri pozadovat, aby sve nazory byly schopni dolozit na zaklade argumentu. V horsim pripade bude clovek usetreny blbych kecu o nicem. V tom lepsim pripade se takovy mlady clovek nauci velmi rychle kriticky myslet a to bych rekl, stoji za namahu!! Upozornuje, ze rikali nam to ve skole, bylo to v bedne a jinych masmediich neni logicky argument. Samozrejme, ze kriticky myslici lide se lisi casto v uhlech pohledu na vec, ale to uz je jinaci kafe: Nez-li necti to, protoze "STRANA V DEMOKRATICKEM TISKU" rekla, ze by se to melo zakazat. [smích] [mrknutí jedním okem]

175928

17.11.2008 4:13

RE: 19 let svobody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 175928

Pane Bartošek, to je od Vás brilantní postřeh, jak skvěle náš Václav boduje.
Kancléřka Merkelová zřejmě nebyla dost pohotová, a ani připravena na takovou hloubku klimatologické argumentace, jinak mohla kontrovat např.: Je obdivuhodné, jak jste se nepozorovaně rychle protuneloval od makroekonomů mezi přední klimatology! [velký smích]
Jde totiž o to - vědomě regulovat a a omezovat některé svobody, nebo to ponechat na regulaci našeho milovaného trhu. U Monsanta jak jsem postřehl pod jiným článkem máte jasno, u Václava ne!

Celá lidská civilizace motivovaná ziskem je hluboký omyl. Je to totiž kopání vlastního hrobu. Proces pokroku lze zjedodušit do několika bodů:
1. Objev základního výzkumu.
2. Aplikovaný výzkum, prototypy aplikací.
3. Nedostatečné zkoušky vedlejších efektů výroby a spotřeby
4. Výroba, reklama, prodej
5. Nevratné změny životního prostředí způsobené masovou výrobou a spotřebou.
6. Dodatečné objevování souvislostí a vlivu na životní prostředí - poučení, které nepůjde zpětně aplikovat.
Je zde příliš mnoho signálů svědčících o tom, že je spíš 5 minut po dvanácté, a že POKROK=NEDOMYŠLENO
Pane Bartošek, když už chcete Václava propagovat - budiž, ale v oblasti životního prostředí ne. Prosím... [pláč]

175996

17.11.2008 9:48

RE: 19 let svobody

mtk 80.?.?.?

Reakce na 175996

Nějak rychle se zapomíná, kdo že nechal rozkrást národní majetek, a kdo že vychvaloval vzorové kapitalisty jako v.kožený - a za tyto zásluhy byl zvolen prezidentem. Švejnar vs. Klaus, to je stejný výběr jako Bronstein vs. Džugašvili - jiná kapsa téhož zmršeného kabátu. Zajímalo by mě, zda si roli odpůrce EU a demystifikátora "zelené" energie vybral sám, nebo to má cizák pružinsky za trest. [chechtot]

176005

18.11.2008 1:19

RE: 19 let svobody

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 176005

No mohli jsme se masivne zadluzit v zahranici, jak to navrhoval Havluv ekonomicky poradce Svejnar expert Svetove banky. To neznamena, ze schvaluju "Velkou tunelarskou" v 90-tych letech. [mrknutí jedním okem]

176066

18.11.2008 1:52

RE: 19 let svobody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 176066

Souhlasím! Zadlužit se Světové bance, stát se závislými otroky vůči lidem/světovládným kruhům stojícím za ní, by bylo špatně. nedostatečně legislativně připravený a nevyzkoušený experiment pana nejdokonalejšího, byl taky chybou... ale alespoň jsme si více zachovali to-cosi národního... Taky jsme mohli skončit jako Maďaři. Nebo i hůř. Takhle to nakradené aspoň zůstalo doma... "v rodině", a zde to cosi produkujei pro ty ostatní občany (průmysl, práci, daně). Lépe, než kdyby to šlo formou krvavých splátek nějakým banko-źidákům ven, mimo ČR.
viz zcela jasné video, jak se to dělá... přes nesplatitelné dluhy, následně konsolidované dluhy a pak ztrátu suverenity (přibližně od 25. minuty):
http://www.mustwatch.cz/film/zeitgeist-2-addendum
Mimochodem velmi zajímavá je celá tato doména. Například jsem teprve zde shlédnul poněkud zdlouhavé, ale jemně názorné a průřezové video http://www.mustwatch.cz/film/arundhati-roy-we

176072

18.11.2008 1:16

RE: 19 let svobody

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 175996

No, kdyby na Klause nezacal hon a neodtroubili to v londynskych Times, nepridala se ceska media, ktera chteji omezit ausgerechnet svobodu projevu zrovna presidentovi, tak bych se na nej nevzpomel. Dokonce i veleopatrny kluzky uhor jako Bursik prisel se svym inzenyrem Klausem. Pokud je Klaus takovy hlupak, tak proc vadi zrovna v Londyne? Tam muze nejake dobre nebo spatne jmeno CR ukradene.

Zcela jiste mate pravdu v bodech konzumistan, dusledky rekneme "komercni vedy" jako napr. zelena revoluce, k te devastaci si pridejte politiku s vojensko-prumyslovym komlexem jako iracionalitou chovani lidstva. Ale pokud jde o cloveka jako hlavni faktor zmen klimatu emisemi CO2? Mocensky lobovany vedecky nazor, pokud se tomu da rikat vubec veda, tak tato hypoteza stoji na hlinenych nohou.

Pravdou je, ze o klimatu a faktorech ktere je ovlivnuji vcetne geomagnetismu toho moc nevime. Uz vubec nevime za nekolik poslednich let o "anomalni" aktivite Slunce a proc se nam zacina nejak zmensovat heliosfera. Stoupa aktivita ve Slunecni soustave. Napr. NASA se sekla v to prosim dvojnasobne v hustote atmosfery Marsu a ztratila tusim jeden projekt. Poslat neco na Mars vyjde na hromadu zdroju, a protoze NASA ma problem s financemi, tak na takove omyly v dulezitem a drahem projektu neverim. Atmosfera na Marsu proste zhoustla a narust aktivity je i jinde ve slunecni soustave. A zadna aktivita se neobejde bez priciny a zdroje energie.

S tim nase civilizace i Vaclav Klaus ma tezko co do cineni. Mozna se to casem podari nasim panelistum zaclenit do svych klimatologickych modelu jako dalsi "male upresneni" [velký smích] tech cim dal presnejsich dlouhodobych klimatologickych predpovedi. Cim vetsi shoda vedcu tim vetsi pravda nebo se pletu? Co myslite, nemohli by paneliste jako vedlejsak predpovidat pocasi? Pokud by jim to slo, uz by nikdy nemeli problemy s financema. Navic by to posililo duveryhodnot nech prognoz. Skoda nevyuzit dostatecne takovy vedecky potencial. [mrknutí jedním okem]

Jsem velmi spatny konzumistanec a nepodporuju dostatecne "kola vyroby". Sohlasim se setrnym pristupem k prirode. Jsem pacifista jako vetsina lidi. Jsem pro opatrnost pri aplikaci novych poznatku s ohledem na rizko dusledku jako treba GM-produkty. Ale neverim, ze lze porucit vetru desti. Budeme se muset prizpusobit. O tom, ze je pet minut po dvanacte vim. Neuvadel jsem priklad Klause jako ekologickeho aktivisty, ale jako cloveka, ktery si tvori sve nazory na zaklade mysleni a ne na zaklade jakekoliv korektnosti ci pozadavku v mocenske pyramide nad nim. I kdyz pravda proti velke moci, musi i Klaus prejit nekdy do "ilegality".

Muzu vas ujistit, ze treba v pohledu na ekonomiku i jinych vecdech jsem v ostrem principielnim rozporu s presidentem Klausem, ale to mi nebrani v tom, abych chapal, ze ma legitimni a solidne podlozene nazory na jina temata. Kdyby nebyly tyto nazory dobre podlozeny nebyl by prece nejmensi problem je ve vecne debate vyvratit. Kupodivu krome nalepek o extremismu a skodlivosti pro CR se do vecne debaty s Vaclavem Klausem nikdo dvakrat nehrne.

176065

18.11.2008 9:30

RE: 19 let svobody

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 175996

Víte pane Anonyme, to globální oteplování je taková svině... Už už to vypadalo, že bude teplo a najednou směřujem do nové doby ledové. V Africe sněží a ledovce se zvětšují. Co s tím?

176094

18.11.2008 16:01

RE: 19 let svobody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 176094

Ten Sid má na Vás špatný vliv. Odkukal ste od neho takú suverenitu v prednese blbostí, že by Vám to jeden zožral i s navijákom [chechtot] Vy ma asi len skúšate, či som neohlúpol od čítania Zvedavca.[mrknutí jedním okem]
Ja mám o Afrike ale iné zprávy napríklad:http://gnosis9.net/view.php?cisloclanku=2005030005
Z toho, že včera niekde snežilo, by som ja nevyvodzoval príchod doby ľadovej. Ba dokonca ani z vlastných skúseností človek v klimatologii moc nenarobí. Ale podľa tých mojich to svedčí skôr na to otepľovanie, napríklad tohoročná vysoká cukornatosť vína i pri veľkej úrodnosti. Ani dva roky nenarobia v štatistike žiadne zázraky, i metódy vyhodnotenia sú dôležité... Ale na také detaily, Vy Jindřichu, asi nemáte čas. Vygooglovať hotové informácie to asi budete vedieť. Napíšete do Googlu povedzme: ledovce Alpy. Po odentrování na Vás vyskočí 54500 odkazov. To nie je všetko, treba si z toho vedieť vybrať. Na internetovom smetisku nájdete kdečo, včetne falošných prorokov... Jeden odkaz Vám vyberiem: http://www.21stoleti.cz/view.php?cisloclanku=20070...
Tvrdia tam, a dokladujú, že sa nám tie Alpské ľadovce rapídne zmenšujú. To najskôr znamená otepľovanie. Ani porekadlá nefungujú: Martin prišiel na slnečnej kobyle, žiadny biely kôň.
Informácie v mojich očiach neutrpia len preto, že ich určití ľudia zneužívajú k manipulácii iných.
Možno máte lepšie pramene, ja zatiaľ zostanem vo svojom blude [mrknutí jedním okem]

176128

16.11.2008 17:18

RE: 19 let svobody

osd 77.?.?.?

Reakce na 175895

Já si také pamatuji hodiny občanské nauky, pravidelnou účast na Partyzánském samopalu a nezbytný průchod zamořeným územím s maskou na hlavě a pláštěnkou všude. Přesto jsem volil ODS (v roce 2006, letos v naší části Prahy žádné volby nebyly) a zřejmě budu znovu, pokud půjde směrem, který považuji za rozumný.

Myslím si, že každému nějakou dobu trvá, než si vlastní názor ujasní a sám odůvodní. V 18 letech nemá spousta lidí jasno, ani já jsem neměl, a to jsem se o dění aktivně zajímal od dětství (včetně poslouchání VoA a RFE i sledování projevů na 17. sjezdu KSČ a 27. sjezdu KSSS [smích] ). Takže vydržte, pro mě hlupák nejste, a to jsem také volič ODS. Jistě časem nebudete hlupákem ani pro syna Vaší přítelkyně.

175937

16.11.2008 17:37

RE: 19 let svobody

MartinC 85.?.?.?

Reakce na 175937

Jen aby ti ta volba ods nepřinesla průchod zamořeným územím tentokrát v reálu. Fascinuje mě jak poslední dobou idnes a podobní dávají zajímavosti jako : "Instrukce jak se bránit před jaderným výbuchem" ze 70.let. Nebo "instrukce pro radiové vysílání pro případ jaderné války" ze 70.let apod. Je to náhoda nebo radarová souvislost???

175940

17.11.2008 11:15

RE: 19 let svobody

Filip S 85.?.?.?

Reakce na 175895

A koho volíte, když ne ODS? S cizím radarem v ČR taky nesouhlasím. Ale co se dá dělat... Jestli v ODS převáží europesimistické křídlo proti Lisabonské smlouvě, tak je ODS celkem volitelná. Proboha snad nevolíte Paroubkovu ČSSD? Z mnoha mnoha důvodů, proč by je občani neměli volit, uvedu dva:
1)Kdyby nám několik volebních období vládli bezpáteřní prospěchářští populisti Paroubek, Rath, Sobotka, Hašek a spol., vedlo by to k neúměrnému zadlužování, které by se velmi nebezpečně blížilo poměrům v Maďarsku, kde napáchala levice tak velké škody, že se Maďarsko stále víc a víc blíží ke státnímu bankrotu.
2) Socani jsou naprosto slepí a nekritičtí vůči Lisabonské smlouvě. Proč asi? Pořád dokola opakují, proč LS MUSÍ být schválena, ale už nezmíní, proč musí být schválena.

Nedělám si iluze o to,, že vrcholní ódéesáci jsou čestní. Je to stejný ksindl jako ti socani. Jejich program je ale menší zlo...

176017

17.11.2008 18:34

RE: 19 let svobody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 176017

I kdybych volil socany je to moje věc. Vy preferujete ODS a máte na to plné právo, které rozhodně nehodlám nijak zpochybňovat. K bezpáteřním xindlům bych přidal i Vondu, Švarcnberka, Parkanovou a další. Iluze si rozhodně nedělám už od klausovy "úspěšně provedé" transformace-privatizace a beztrestného rozkradení národního majetku mj. Koženým, zatímco obyčejný člověk je popotahován kvůli dvacetikorunovému dluhu na pojištění. R. 99 u mě socani skončili tím, jak zatáhli národ do NATO, MY máme nyní spoluvinu na bombardování Srbska! A proč? Pro JEJICH zájmy a koryta? Pořád jsou zde lidi, kterým to jedno není. A co naši žoldáci v Afghánistánu - za co bojují? Snad ne za pravdu a lásku proti lži a nenávisti? Už mám toho divadla tady pokrk. Nechci ,aby Češi (resp.jejich "představitelé"[mrknutí jedním okem] neustále poníženě lezli do jakýchsi řití, které jsou momentálně in. Nikdy nebudu volit nikoho z těch převlečených bolševických pijavic, ať je modrá nebo oranžová - bez ohledu na program. Jakkoliv byla předlistopadová totalita nechutná, proti demokracii made in Czech to je hoooodně slabé kafe.

176035

17.11.2008 20:27

RE: 19 let svobody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 176017

Podstatné je to, že je program ODS zlem - nevím, proč bych měl já a kdokoli jiný zlo podporovat (a ještě dobrovolně). A Topolánek jen svědomitě plní pokyny jak z Brusele, tak z Washingtonu...

176041

18.11.2008 7:01

RE: 19 let svobody

anellus anellus (zavináč) centrum (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 175895

Celkem s Vámi lze souhlasit, co se týká ideového zpracování našich dětí/vnoučat. Nechápu ale proč stále používáte pro označení ideologů současného režimu slovo soudruzi. Pokud se nemýlím soudruh je vnitrostranické oslovení členů KSČM a ti jistě nevedou mladé k adoraci současného kapitalizmu. Pro mne slovo soudruh nemá pejorativní nádech, označuje dnes skupinu lidí, jejichž názory sice ne zcela akceptuji ale kterým se musím obdivovat pro jejich osobní statečnost. A o statečnosti to dnes u nás celé je, stát si za názorem, který považuji za správný ale který není v současnosti IN, to statečnost vyžaduje. Domnívám se, že by bylo pomalu třeba slovu soudruh vrátit původní význam.

176084

18.11.2008 11:07

RE: 19 let svobody

Mikes 213.?.?.?

Reakce na 176084

Výraz "soudruzi" vyjadřuje moje opovržení současnými papaláši, kteří se úspěšně a pohotově v zájmu koryt překabátili z někdejších řad kovaných prospěchářských členů KSČ a SSM. Nemá co dělat s komunisty , kteří zůstali věrní svému morálnímu přesvědční se všemi následky.Těmto se tedy omlouvám. Paradoxně po několika letech demokracie vnímám právě nynější komunisty jako jedny z mála charakterních lidí ve věcech veřejných.Tím ovšem netvrdím, že sympatizuji s režimem před r. 89. Souhlasím - slovu "soudruh" je třeba vrátit původní význam, stejně jako slovům "disident","humanista", "křesťan",nebo "demokrat".

176112

18.11.2008 23:12

RE: 19 let svobody

mtk 80.?.?.?

Reakce na 176112

>Paradoxně po několika
>letech demokracie vnímám právě nynější komunisty jako
>jedny z mála charakterních lidí ve věcech veřejných.

Ach jo. To je i Ransdorf? Upřímně lituji ty, co ještě v parlamentu hledají charaktery. Co pro Vás v evropském parlamentu udělal pan křivohubka? Asi nic, páč tam všichni maj plné ruce práce [oči v sloup]

176159

19.11.2008 7:18

RE: 19 let svobody

Mikes 213.?.?.?

Reakce na 176159

Randsdorf pro mě nikdy nic neudělal,stejně tak jako kterýkoliv jiný potentát ať už v EP, nebo PS - nejsem naivní, vím, že těmto lidem jsem u prdele a se mnou dalších 6miliard. Živit se musím sám . Ale za zničení české ekonomiky, za pochybně projeté arbitráže, za podvody a korupci ve veřejné správě ,za rozhodování o nás bez nás, za zdražování, za buzeraci ať už v nadnárodních fabrikách, na úřadech, nebo v přístupu menšin k nám Čechům, za národní úpadek (je mi všechno fuk,hlavně že je Esmeralda) , zatažení národa do kdejakých spolků, za to komunisti nemůžou.Proto jsou pro mě komunisti (zatím) jedni z mála charakterních lidí.

176194

20.11.2008 13:06

RE: 19 let svobody

mtk 80.?.?.?

Reakce na 176194

V tom se právě neshodnem: všechny ty křivárny, které jste popsal, se děly s tichou podporou KSČM, a jejich výkřiky protestů a nesouhlasu byly jen v rámci určitých mantinelů, ani ve snu se neodvážily jít k jádru věci, říznout hluboko pod povrch, podporovat ty, co se snaží otevřeně klást nepříjemné otázky - protože by byli v konečném důsledku sami proti sobě. Ti, jejichž jméno nesmíme vyslovit, jsou rozlezlí ve všech parlamentních stranách. Drží při sobě (což my zatím moc neumíme), ale na nás aplikují hru na "opozici". Žádná opravdová opozice ve skutečnosti neexistuje. Zkuste to zvážit.

176377

20.11.2008 13:17

RE: 19 let svobody

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 176377

Tak, tak...

176378

16.11.2008 9:44

Tak to vyzerá,

Bazooka Joe 85.?.?.?

že každá generácia, resp. jej podstatná časť si potrebuje vyskúšať svoje omyly na vlastnej koži. Pravdepodobne potrebuje sa dožiť komandovania cigánmi, imigrantmi a pod. Našej generácii chýba totiž - celkom pochopiteľne a správne - povahová vlastnosť deda Pavlika Morozova... a tak nám vyrastajú podobní potomkovia... Ešte šťastie, že nás sa to už pravdepodobne nejak aktívne netýka... [zmaten]

175896

16.11.2008 9:55

CC 85.?.?.?

Kdysi jsem pracoval v jednom menším státním stavebním podniku. Pamatuji si jak soudruzi co podnik vedli, krátce po sametové revolici, chodili do práce snad kanálama. Opravdu se báli o svá místa, nebo nevěděli zda jako posluhovači bývalého režimu nebudou lynčováni apod. Uběhlo pár měsíců a ono se nic nedělo. Lidé kteří za minulého režimu brblali, brblali i v novém a ukázalo se, že nejsou bez vedení schopní vůbec ničeho, jen toho brblání, natož se snad postavit do čela a podniku vládnout. Tak vlastně bývalím soudruhům, kteří se začali v novém prostředí otrkávat, ani nic jiného než se znovu ujmout vedení - nezbylo. Samozřejmě že postupem času podnik zprivatizovali a ze soudruhů se stali soudruzi kapitalisté. Tím jsem chtěl jen naznačit, že když si většina, nedokáže vládnout v tak malém prostředí, nedokáže to ani v republikovém a světovém. To jen na obranu těch co vládnout umí. Když se podařilo ovládnout znovu menší podnik starým, bez přípravy, tak se nedivte, že se to povedlo starým i na republikové úrovni s přípravou. To jen k tomu 17. listopadu. Co je pro mne, jako neustále spokojeného podstatné, je to kolikrát jsem se setkal s nemožností dělat co bych chtěl za minulého a součastného režimu (jiný jsem neměl možnost zažít). Ten součastný vede asi 1:15. K těm mladým. Nechtějte prosím po nich, aby souhlasili s názory nás starých. Je potřeba pouze vytrvale říkat nahlas své názory a až oni malinko povyrostou - někde se to potká, chte to jen trpělivost.

175897

16.11.2008 12:16

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 175897

Je hezké, že obhajujete "nezbytné" (a dočasné před nástupem zahraničních supů) převzetí ekonomické moci bolševiky (dokonce jim prý nic jiného než privatizace nezbylo, zejména po zrušení zákona o rozkrádání majetku v socialistickém vlastnictví). Samozřejmě můžete dělat více věcí než v řízeném hospodářství, například vykořisťovat ty vlády neschopné, ale o hodně víc mohou i ONI, například nám po vzoru USA či Holandska změnit populaci imigrací.
Až to dojde propagandou oblblé mladé generaci, bude již pozdě. Jedním z výše zmíněných mutantů byl i fyzicky pracující jedinec, který na téma imigrace v Nizozemí jen s blaženým úsměvem podotkl, že v Praze už je hodně barevných, ale Amsterodam prý nikdy nedoženeme. Po vyvrácení jeho domněnky, že machometanizace Holandska je bez problémů, triumfoval tvrzením, že Nizozemí je hospodářsky před námi.

175906

16.11.2008 22:56

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 175897

Lidé kteří za minulého režimu brblali, brblali i v novém a ukázalo se, že nejsou bez vedení schopní vůbec ničeho, jen toho brblání, natož se snad postavit do čela a podniku vládnout

Jako ušité na situaci dnes po 20 letech u nás v paneláku.

175979

16.11.2008 10:13

...

brekeke 85.?.?.?

Tenhle rezim vymyva mozky mnohem spolehliveji a dukladneji. Jde na to lepe. Protoze to cele bali do velmi pritazliveho obalu. Vychovava tak nevedome fanatiky a zaslepence.

175899

16.11.2008 12:34

RE: ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 175899

Přesně tak, jde o líbivou, maskovanou lež! O komerční nabídku výměnou za loajalitu a nemyšlení. Tento režim na to jde totiž ďábelsky - ne nějak zvlášť ideologicky, ne ani tak přes nenávist, přes potírání jiné třídy, ne přes omezování shora, ale přesto omezuje (uvězňuje) lidi podstrčením a následným zhltnutím jakéhosi chtíče a iluze. Systém jde na lidi přes údajnou péči o blaho a hmotný blahobyt, rozvoj a obranu dosaženého "našeho ráje" proti zlým nepřejícím zvenčí, a současně přes paradoxní rádobyctnostnou toleranci -(je to přece tak krásné... respektovat jiné lidi a rasy). Dál do hloubky už ale záměrně nejdou... zde hesla i myšlení končí. Že respekt může být jen k něčemu kladnému, obdivuhodnému a úcta k rasám u nás jen za předpokladu pozvání a snahy o práci i přizpůsobení.
Není pak divu, že ovečky (tzv. "ve svém zájmu" ) baští všechny konzumní vějičky, reklamy i ostatní věci a názory, které ze strany dnešních mocných jdou s tím. -přece když mají o nás péči a projevují toleranci, nemůže jít o špatné lidi... hm?
Podobně na to jde ďábel -nikdy nelže tak, aby bylo hned poznat, že jde o lež. NE! Zlo vždy lže lstivěji, za pomoci polopravd (pololží) a většinou přidá i zrnko banální pravdy (pro získání větší důvěryhodnosti). A vždy hraje na strunu nějaké slabosti uvnitř oběti.
Co se týče zaslepenosti a zfanatizování: u mladých to je výukou k nedostatečné kritičnosti a hlubšímu zamyšlení (žerou všechno, čím je propagandisticky krmí), a nemají ani ten vzdor, jako my tehdy za komoušů. Kdo tedy může za takovou výuku k nekritičnosti a nemyšlení? Ano, my, starší a vyučující. Bohužel je v tom i jedovatý osten konzumismu a mediální propagandy zvenčí. A tomu se prakticky ubránit nedá. A mladý člověk pak někdy podléhá iluzi pokrokovosti, otevřených možností a zotročuje se sám (místo aby přemýšlel) v honbě za mamonem, za bohatší budoucností/hmotným zabezpečením. A to mu bere večkerou energii, chuť i čas na věci jiné. Redukce na nemyslící stroj, ženoucí se za hmotou. Chybí zde vyšší ideály, kvalitní smysl života, pohled "výš".
U starších je to (jak mám bohužel zkušenost s otcem) zase PRÁVĚ tím vzdorem + dojmem dosažení vysněného cíle po letech komunistických persekucí + ZKOSTNATĚLOSTÍ, dojmem nalezení neměnné pravdy !!! To poslední je nejhorší mor, ostuda intelektuála - když na konci svých dní člověk už nechce (nebo už nemůže?) reflektovat měnící se realitu, včetně posunu u hlavních hráčů (např. hrdinní a vždy obdivovaní zastánci demokracie a svobody USA, nebo zlý okupant SSSR, ačkoliv už tam komunismus dávno není, SSSR byl zrušen, je již RF a agresivní rozhodně není, nýbrž právě naopak strana "klaďasů" - USA). Jenže náš starý, nešťastný zkostnatělý dinosaurus už není schopen přizpůsobovat se měnící se realitě. Na star

175909

16.11.2008 12:37

RE: ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 175899

>DOKONČENÍ

... Na stará kolena není ochoten k tak radikální změně. Zdá se mu (a je v tom docela slušně zabetonován), že už dosáhnul pravdy, má přece své zkušenosti, a kdo mu říká něco opačného či ZPOCHYBŇUJÍCÍHO, je zřejmě jen pomýlenec, nezkušené levičácké tele, které už jaksi zapomnělo na ty zlé komunisty [velký smích] Tragikomické ale je, že ta zkušenost tentokrát pravdu nemá. Jenže na tom se už nic nezmění, protože zkamenělý "zkušený dinosaurus" se už pružnějším nestane, a umře bohužel ve svém omylu.

175910

16.11.2008 11:27

Retardace kritického myšlení prostupuje napříč generacemi

mtk 80.?.?.?

Musím konstatovat, že u nás v rodině je tomu přesně naopak: mladá generace hledá "pravdu" - ta starší a stará je až na výjimky neschopná již změnit svůj (kýmsi) vypěstovaný pohled na svět - ztratit iluze je pro ně něco jako ztratit celý předchozí život... takto: "nám vládnou vzdělanci, jejichž morální kredit je nezpochybnitelný", "ONI si to přece z postu své zodpovědnosti nemohou dovolit" a "ty informace na internetu, to dělají nějací zlí lidé, nevzdělanci, špiní, očerňují ... nedůstojné ......". [zmaten]

175901

16.11.2008 11:31

re..

Ondra 88.?.?.?

Tak vám nevím, ale mě je teprve 24, takze jsem minuly rezim moc nevnimal, ale musim souhlasit s autorem článku. Dnešní media velice úspěšně ovládají tzv. svobodný názor občanů, kteří jen slepě papouškují, co je jim o půl osmý nalito do hlav pod rouškou demokracie, nezávislosti a objektivnosti. 1000 řečená lež se stává pravdou a jakýkoliv jiný názor je konspirační teorie, návrat ke komunistickýmu způsobu myšlení případně fašismus. Cikán je sprostý slovo, ale cikánská věta Makejte gádžové, ať se máme líp, je v pořádku. Radar, který bezprostředně ohrozí naši bezpečnost tu musí být, protože zlí ruský mužikové se na nás už chystají, EU, která nám sebrala hospodářskou samostanost je opěvována...a to vše je údajně pro naše blaho a bezpečí, pro náš rozkvět a prosperitu. Staří s tím bohužel asi moc neudělají a my mladí jak se tak kolem sebe dívám, asi taky ne...

175902

16.11.2008 12:00

A kdybyste synovi nějakou lípnul,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

pak tipuji, že by Vás šel prásknout. Máte holt doma uvědomělého antifašistu s amputovaným mozkem po vzoru evropské levice 30.let, kdy nacismus a fašismus byly vsjo ravnó (soc.dem. byli "sociálfašisté).
I když ta kniha krapet přehání, máme tu přeci svobodu projevu a možnost diskutovat o historii (tedy až na jisté výjimky).
Také jsem se otřásl hrůzou, když jsem potkal propagandou mentálně znetvořené mutanty, obdivující hrdinné gruzínské obránce, mající za normální vykonávat 3-4 mizerně placené "práce" na úkor rodiny, adorující "vzdělaného" Trautenberka. Snad vrcholem byl člověk, který dle vlastních slov nebyl schopen rozeznat rozdíl mezi bytovým a zemědělským družstvem (obojí ovšem nenáviděl), ale věděl velice dobře, že kdyby se lichvářům nasypalo hned jak natáhli dlaň, k žádnému zhoršení krize by nedošlo.
Oni to do nich dostávají snad podprahově dle zámořskému vzoru, kde jsou ovšem reálie (dosud) jiné než v Evropě.

175904

16.11.2008 15:41

RE: A kdybyste synovi nějakou lípnul,

panelak Obama 78.?.?.?

Reakce na 175904

JSEM IGOR HNÍZDO a demokracii vás naučím tehdy,až z vás bejkovcem vymlátím pubertální vzdorovitost. Zároven ALE PRUBĚŽNĚ VYSVĚTLUJI PROČ a kam to povede PŘI NÁSLEDNÉ DOBROVOLNÉ KÁZNI. Kterýpak fnukající rodič toto aplikoval třeba na vzorového spisovatele Kohouta v jeho pubertě,??? A takových tu po Česku běhá fura. [bliji]

175926

16.11.2008 12:08

jsem ročník 89

panchimp 77.?.?.?

Narodil jsem se necelé dva týdny před 17. listopadem, chodím na gymnázium, o minulém režimu sice vím víc, než že to bylo jen o frontách na banány, ale pořád je to podprůměr, rodiče mně v tom nijak zvlášť nepoučovali. A přesto jsem nejspíš stejný nacista jako autor. Kde dělají komunismem utlačovaní rodičové chybu?

175905

16.11.2008 17:20

RE: jsem ročník 89

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 175905

>Narodil jsem se necelé dva týdny před 17. listopadem, chodím
>na gymnázium, o minulém režimu sice vím víc, než že to
>bylo jen o frontách na banány, ale pořád je to podprůměr,
>rodiče mně v tom nijak zvlášť nepoučovali.
Mlady muzi, nejcennejsi pro Vas je, ze mate smysl navstevovat (vedle prisunu informaci ve skole a z oficialnich medii) takove stranky, jakou je i tento Zvedavec. Ne proto, abyste slepe prebiral vsechny zde zverejnene nazory a zacal je neochvejne dale rozsirovat, nybrz proto, ze mate sanci rozsirit si obzor a lepe vnimat, co je zdrave anebo naopak nezdrave.

>A přesto jsem nejspíš stejný nacista jako autor.
Na tuto Vasi vetu neumim zareagovat.

>Kde dělají komunismem utlačovaní rodičové chybu?
Kdyz se zamyslite nad tim, jake socialni pomery existovaly pred takovymi 200 lety (driv to bylo jeste drsnejsi), uvedomite si, ze situace pro cloveka v davu byla velice kruta - zadne socialni vymozenosti. Postupem doby (desetileti, staleti), se situace zacala zlidstovat, az dospela k ruznym socialnim vymozenostem. Jednotlive systemy a jejich vlady zacaly vytvaret socialni zvyhodneni nejenom pro sve lidi, tedy statni zamestnance, armady, policie, ale i pro vsechny sve obcany, v socialismu to bylo pro vsechny stejne.
Ano, za socialismu bylo nedostatek kdoviceho zahranicniho, nejenom bananu, a ja jsem byl z toho taky znechucen. Zamyslete se vsak nad tim, jaky dluh predaval socialisticky system dnesnimu a jak si na tom stoji ten dnesni, a dostanete odpoved, proc tehdy byl nedostatek zbozi, jez se muselo dovazet odjinud. A pak se zeptejte, co je hospodarnejsi. Dnes zijeme na dluh, znacny a neustale narustajici, a posmesne poukazujeme na nekdejsi nedostatek bananu, pritom prave Vam, mlade generaci, "zatapime" na znacne budouci tezkosti. To je odpoved na Vasi otazku:
>Kde dělají komunismem utlačovaní rodičové chybu?
Izak

175938

16.11.2008 12:27

Je mi blbě...

Thomas Wulf 85.?.?.?

Před několika měsíci, jsem si objednal z tohoto nakladatelství knihu Bez pověření v Berlíně. Parádní čtení. Když jsem knihu dočetl, tak mne napadlo.. kdy asi tak tohle nakladatelství někdo zažaluje. Proč mne to napadlo? Jednoduše, v té knize chybí obligátní spílání na nacionálně socialistické Německo a autor knihy poněkud pozapomněl udělat z Adolfa satana na zemi. Prostě tohle se nepromíjí. V každé historické knize, která se jen trochu otře o období II. světové války nesmí chybět minimálně holocaust na několika stránkách, i když je kniha o něčem jiném...
Objednal jsem si pro jistotu i zbývající knihy.
Pamatuji si moc dobře, jak nám rodiče za bolševiků říkali... tohle nesmíš nikde říci, o těhle knihách nemluv s nikym....
Pak nastalo sametové období a lid se nachytal na přelud demokracie...
Nejhorší na tomto systému je nejasné stanovení pravidel. nacisté i komunisté prostě řekli tohle nesmíš, jinak tě sejmem...
Co nám ale říká tento "demokratický" systém? Je svoboda projevu,shromažďování a tisku, jen my ale uznáme, podle toho jak se nám to bude hodit, kdy ti uděláme problém... fuj hnus

[bliji]

175907

16.11.2008 20:40

RE: Je mi blbě...

Vanguard 90.?.?.?

Reakce na 175907

Malý dotaz: A on Adolf nebyl Satan na zemi?

175962

16.11.2008 21:21

RE: Je mi blbě...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 175962

Malá odpověď - v jistém smyslu, hlavně ovšem byl magik, který "to nezvládl" - nebo lépe nedotáhl do konce. Stal se tedy nástrojem "Strážkyně prahu".
Proto ta moc nad masami, proto ten počáteční "úspěch".

Jinak řečeno zásluhy z poznání a "zasvěcení" se musely dostat na světě do rovnováhy. Tu rovnováhu zajistilo nezměrné utrpení lidí z II. světové...

175972

16.11.2008 22:16

RE: Je mi blbě...

Thomas Wulf 85.?.?.?

Reakce na 175962

Podle mne nebyl. Pokud by byl, tak by to vypadalo jinak [cool]
Je třeba krom poválečné propagandy dohledat i fakta...
Nic není černé nebo bílé, obzvlášť co se historie týká..
Nehodlám nikterak dělat obhajobu A.H. jen si nemyslím, že spousta "vejšplechtů" se dá brát vážně...

175975

18.11.2008 10:21

RE: Je mi blbě...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 175962

dějiny píší vítězové, ne poražení, pane Vanguard

176102

16.11.2008 12:27

No asi to chce

qwe 88.?.?.?

si tu knihu co nejdříve koupit. Jinak ten, kdo za vším hledá po 20-ti letech tzv. "staré struktury", tak ten asi zrovna rozumu moc nepobral a je na tom stejně, jako když komunisté za všemi problémy viděli buržoazní přežitky a imperialisty. Ale i ti s tím už v 70-tých letech skončili.

175908

16.11.2008 13:30

V IDnes je dnes výjimečně dobrá reportáž

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

s historikem Kaplanem. Je to již hm.. nikoli mladý člověk. Přestože na IDnes diskutuje dost mladých, majících problém popsaný v tomto článku, hodnotí to vesměs kladně. Domnívám se, že mladí lidé v průběhu času pochopí, jak byli obelháváni učiteli, masmédii a politicky zneužíváni.

175913

16.11.2008 13:32

Dnesni doba

kocour_easy 82.?.?.?

No ono toho je hodne co by se dalo napsat, ale musime si uvedomit skutecnost ze uz zijeme 5000let v totalite, mozna i vice. Akorat ta totalita se vzdycky musela prizpusobit okoli. Nejdrive to bylo otrokarstvi, potom fedudalismu, kapitalismus, komunismus a tedka mame tu demokracii. Ale, kdyz clovek opravdu prohledne tak zijeme porad v nejake forme otrokarstvi. Vladnouci trida za komunismu se naucila, ze kdyz nam bude malovat nejaky obrazky jak to je sqele, tak lidi si stejnak budou myslet opak. Tak dneska je jina forma policejniho statu. Pred 100 lety, kdyz ste rekli, ze C.K. je prase tak prinejlepsim vas je nom zavreli, jinak primo zastrelili. Za komunismu kdyz jste rekli ze prezident je vul tak vas zavreli. Dneska kdyz neco podobneho reknete tak vas ani nezastreli ale ani nezavrou, ale skoncite nekde na ulici v bide. A jak rekl Gandhi: Bida je nejhorsi forma vykoristovani. Takze co je lepsi??!!<Enter>
Dnesni mladeznici a to pocitam od prave odmaturovaneho do nejakych 35let, vam pri pive budou mlatit o hlavu ze prece mame demokracii(volime si sve zastupitele), mame svobodu(muzem si delat co chceme a jak chceme), mame volny trh ajine zvratky. Tak soudny clovek, ktery uz prohledl zjistil ze nema nic. Mame porad tu samou otrocinu ale jinak zabalenou a v jinem formate.<Enter>
Je potreba poradne zmanipulovat lidi, poradne jim vymyt mozky. Prece vladnouci trida si nebude "srat" do vlastniho hnizda. Jen by mne osobne zajimalo, jak se k tomu stavi reporteri. Clovek slychal na zacatku 90-let, jak byli lide s televizi, kteri mneli lepsi pristup k informacim, popotahovani za jejich nazory a postoje atp. Dneska i v te verejnopravni televizi se kydaji tuny hnoje. Sam si rikam jestli se nam nevraci komunismus nejhorsiho formatu a to nemyslim lidi, kteri veri v tu ideologii.<Enter>
Tedka jsem se nedavno dival na rozhovor v ceske televizi s prezidentovym poradcem a s ministrem Liskou o referendu Lisabonske smlouvy v Irsku. Vsichni i ten redaktor tam tlachali o tom ze je potreba znovu udelat referendum v Irsku atp. a ten poradce prezidenta rikal, ze kdyz uz jednou se tak lide rozhodli tak proste se rozhodli a nebrat to rozhodnuti zpet. A prirovnal to k tomu, ze to je jak kdyby jsme mneli znova vyhlasit referendum o vystupu z EU. Protoze lide muzou preci zmenit nazor po tech letech praxe a ziskanych informaci. No ja hledel na TV jako puk, jsem si rikal ze to je politicka sebevrazda. Liska ten tam kroutil hlavou ze jako keca blbosti a moderator na neho zacal utocit ze toto jako prehnal a jine veci. Zminku o tom jsem nikde o tomto jsem nikde nevidel. A v tom jsem zjistil, ze dneska vladnouci trida bud lidi, kteri jsou proti nim, uz nebudou zavirat nebo vrazdit. Ale udelaji fse aby je zbidacili, nebo proste se nebude o jejich nazoru psat(viz prezidenstke volby a Ron Paul) a nebo dotycneho oznaci jako za bubaka aby vsichni z neho mneli strach(teda za komunistu).

175914

16.11.2008 14:01

RE: Dnesni doba

mtk 80.?.?.?

Reakce na 175914

Ten poradce prezidenta, stejně jako prezident, hraje jen svou roli - která je "jakoby proti". Je třeba mlžit, aby jakože ta demokracie na oko fungovala, svoboda slova atd. Nedělejte si iluze, to co Vám sděli v TV, je součástí brainwashingu, součást politického divadla pro ovčany. Skutečně relevantní a pravdivou informaci se od nich nedovíte.

175917

16.11.2008 14:27

RE: Dnesni doba

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 175917

Svatá pravda, jen bych doplnil pro ty, kteří snad dosud nevěří Klausovu zapojení do této hry. Vzpomeňte si na reakci na zrádnou teplickou frašku vlády kolem smlouvy o radaru - Klaus by (dle svého prohlášení) bez problémů smlouvu o cizí vojenské základně na našem území podepsal!!! To ostatní jsou politické tanečky, míjející se s činy. [bliji]

175922

16.11.2008 14:17

Bude to tuhé

Hm 87.?.?.?

Je vidět, že sociální inženýři se už ze všech revolucí poučili a uvědomili si, že v té své musí vždy o krok vpředu před ostatními. Toto období bude tuhé a bude trvat dlouho. Železná pata, které tak horlivě slouží nemůže vládnout věčně. Jednou se obrátí sama proti sobě a rozdrtí se na prach. Bude to však za hodně dlohou dobu. Naučila se totiž perfekně maskovat a hodně poctivých lidí jí věří.

175920

16.11.2008 14:27

Čím ďalej

mt-svk 91.?.?.?

tým viac sa obávam o dcérkinu budúcnosť. Má ešte len 4 roky, ale mráz mi prechádza po chrbte keď si predstavím politicky korektnú výchovu v škole. [bliji]

175923

16.11.2008 16:12

RE: Čím ďalej

panelák Obama 78.?.?.?

Reakce na 175923

JEN KLID, to se řeší za pochodu,případ od případu, tak jako se to řešilo v 80 letech. Do té doby bude tolik kotrmelcu, že to bude VŠE JINAK, jak sdělil umírající rabín. [cool]

175931

16.11.2008 16:21

no jo...

Franta Popleta 85.?.?.?

Vzpomínám si na tu hnusnou propagandu, kterou nás masírovali 4 roky na gymplu.

V septimě jsme celý rok (!) probírali neomarxismus, Holocaust a Izrael. Vše vyvrcholilo tím, že jsme povinně měli napsat esej na téma...byl jsem línej si koupit učebnici, učil jsem se radši matiku, kterou považuji za důležitější, rozhodl jsem se tedy, že to opíšu, takže večer před termínem jsem sedl ke googlu, vygooglil pár odkazů, vytisknul a odevzdal, ani jsem to po sobě nečetl.

O týden později jsem měl průser! V seznamu literatury jsem měl uvedený Národně vzdělávací institut, prý nacistická propagandistická teroristická organizace...

Já povídám, že o tom nevím, tak koukám cože jsem to vlastně provedl, projíždím stránky toho NVI...no a tak jsem se stal vyzrálým "extremisticko-krajně-ultra-pravicovým-náckoradikálem", na vystrko jsem dostal čtyřku, spolužáci se od té doby se mnou nebaví, rodiče mnou pohrdají a babička celý týden brečela.

175933

16.11.2008 23:32

RE: no jo...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 175933

vitaj! [mrknutí jedním okem]

175983

17.11.2008 11:29

RE: no jo...

Filip S 85.?.?.?

Reakce na 175933

A to si děláte srandu (v rámci nadsázky), nebo je to parvda? Já jsme odmaturoval v r.2006. Nedokážu si představit, že by mí porfesoři tak odporným způsobem odsoudili pramen informací jen proto, že je konzervativní.

176019

17.11.2008 17:36

RE: no jo...

Franta Popleta 85.?.?.?

Reakce na 176019

ne, pane, je to pravda. Víte, mě zase překvapilo, že jsme celý rok probírali jenom Holocaust a Izrael. Měle jsme probírat "dějiny dvacátého století", aspoň to bylo v osnovách.

176033

18.11.2008 1:24

RE: no jo...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 176033

A probrali jste to aspon historicky nestrane z ruznych pohledu? Bylo treba neco o tehle historii?
http://jirisoler.tripod.com/sionismus.html
Nerikam, ze autor nezastava svuj ideologicky pohled na vec, ale jsou tam zajimava fakta.

176067

18.11.2008 10:15

RE: no jo...

mtk 80.?.?.?

Reakce na 176019

>A to si děláte srandu (v rámci nadsázky), nebo je to parvda?
>Já jsme odmaturoval v r.2006. Nedokážu si představit, že by
>mí porfesoři tak odporným způsobem odsoudili pramen
>informací jen proto, že je konzervativní.

Mno, NVI není zrovna konzervativní. Zajděte tam, a zjistíte že spoustu nepřipravených Myslí by nejdříve napadlo slovo: fašismus! A hned potom: plynové komory!!!! A následoval by rychlý ústup na toaletu, neb by z toho byli v gatích celí zacákaní .... [velký smích]

176101

16.11.2008 16:32

Kde se dají koupit ty knihy?

Stevard 66.?.?.?

Reconquista vydala knihu od švédského politika a cestovatele Svena Hedina, četl jsem jí náhodou na chalupě. Bylo to o válečnické politice USA. Staví USA do úplně jiného pohledu. Nevíte, kde se djí ty zbylé knihy koupit, než to zakážou? Kur.a kam jsme se to dostali,že tu máme zas indexované KNIHY??!! Nevěřím, co slyším! Seberou mě u pultu v prodejně?

175935

16.11.2008 18:19

RE: Kde se dají koupit ty knihy?

Thomas Wulf 85.?.?.?

Reakce na 175935

Kniha se dá bez problému objednat přímo v nakladatelství reconquista, ale i jinde :
http://shop.uzitecny.net/
http://www.reconquista.cz/
Četl jsem Bez pověření v Berlíně- též doporučuji!
Raději jsem si objednal i další knihy, než je začnou stahovat...
Spousta lidí si bude knihy z reconquisty určitě objednávat, ze stejného důvodu...
Připomíná mi to kauzu kolem Mein Kamf, v tomhle případě ho lidé před zákazem skupovali jak o život. Znám jich hodně, ani to nečetli, doma se jim na to práší, ale hřeje je pocit že mají něco zakázaného systémem
[smích]
Nastala doba temna kdy opět budou knihy na indexu Liber prohibiti...
[bliji]

175943

16.11.2008 20:41

RE: Kde se dají koupit ty knihy?

panelak obama 217.?.?.?

Reakce na 175935

najdete si www.paprsky.de a prectete si veci od Jo Conrada.Tam je vse.

175963

18.11.2008 10:29

RE: Kde se dají koupit ty knihy?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 175935

vítejte v NWO [velký smích]

ale vážně: doba samisdatu je opět zde. Tentokrát jsou však k dispozici scannery, kopírky, fotoaparáty s vysokým rozlišením, prťavá USBčka ap. A když si počítač, na kterém máte indexovaný obsah nezapojíte na internet, není riziko, že na to někdo přijde.

Chce to holt vydržet, chcípající kobyla kope nejvíc. Až zdechne nadobro, připutuje k nám jiný problém. Nic není navěky.

176104

16.11.2008 19:53

Zítra mi bude 19

Mrkva 82.?.?.?

Zítra mi bude 19 ale musím říct, že článek na většinu lidí v mém věku pasuje dokonale. Čtu zvědavce - smějí se mi. Nechci radar, pohrdavě prohlašují, že jsem komunista a ať se odstěhuju do Ruska. Nesouhlasím se zákazem popírání zločinů proti lidskosti nacistů nebo komunistů - "měli by mě zavřít na měsíc do Osvětimi". A takhle by se dalo pokračovat... Jen mě mrzí, že se nechají tak snadno ovlivnit i značně inteligentní lidi.

175952

16.11.2008 21:25

RE: Zítra mi bude 19

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 175952

>Zítra mi bude 19
Štír, hm - rádi koukají "za oponu"-mnoho zdaru... [mrknutí jedním okem]

175973

16.11.2008 22:21

RE: Zítra mi bude 19

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 175952

No, kdyz jsem mel okolo 20-ti byl jsme taky naivni trouba. Intelekt bez kritickeho pristupu ke skutecnosti sam o sobe nestaci. Zadny strach, ono setkani tvar tvar realite, ktere uz zapocala prosakovat pres propagandistickou vizi ruzovych zitrku s tou racionalitou mysleni vyznamne zlepsi. Mimochodem otazka proc? Je vynikajici na "in" jedince, kteri krome "in" frazi povetsinou tu vec mezi usima prilis nezatezuji. [mrknutí jedním okem]

175976

16.11.2008 23:14

RE: Zítra mi bude 19

novy zacatek 99.?.?.?

Reakce na 175952

Mate velkou kuraz, ale budte opatrny. Lide jsou ve sve vetsine zlomyslni a vyuziji kazde moznosti Vas srazit k zemi a s jasavymi vykriky podupat. Kdyz uz pro nic jineho, nez proto, ze se lisite. Mate jeste hodne co poznavat - cas pracuje ve Vas prospech.

175980

16.11.2008 20:03

A kam teda jit ?

Latinec 66.?.?.?

>Nemáte podobné zkušenosti se svými dětmi? Dá se s tím něco dělat?

Pokud dnes clovek zije at jiz v Evrope, v USA, ci v Kanade, Australii, tak se teto zhoubne a pod neuveritelnym tlakem vnucovane NWO srackove agende (tj. "holohoax a jeho prezivsi", "Izrael = jedina demokracie na Strednim Vychode", "zide jsou vyvoleni", "arabsti a muslimsti teroriste", diversita, antinacionalismus, internacionalismu, multikulturismus, rasova integrace, netradicni sexualni orientace, minority, "chudaci romove", "talent a schopnosti cernochu", kultura drog, kopirovani "co-je-z-Ameriky-to-je-svate", a pod.) nevyhne ..
Jak autor pise, dnes je to bez pochyby jeste horsi, skodlivejsi, nez tomu bylo (jak smesne, lehce prokouknout) za doby milostne predehry NWO, tj. za starobolsevismu (kdyz "neonazi", tak proc ne "starobolsevik", pravda?).
Ale kam teda jit? Zahrabat se do zeme? Vylezt na strom?
Pokud mohu poradit tem, kteri hledaji tradicni zpusob zivota, a (zatim, diky Bohu) byt ponechani v klidu, a na pokoji, stale jeste existuje jedna cast sveta kde tradicni Evropan se neciti ze by kultura, druh lidi, tradice a zpusob zivota mu nejak vadily: Latinska Amerika.
Ani zde veci nejsou naprosto perfektnui, a navic existuji rozdily mezi jednotlivymi zememi (vetsinou ekonomicke), ale zaplat Panu Bohu, ta zrudna agenda NWO (popsana vyse), pocinaje od vnucovaneho holohoaxu, pres perverse buzerantstvi, a konce vnucenou integraci - zde stale nejede .. A doufejme, ze s Bozi pomoci nikdy nepojede ..
Pura vida.

175956

17.11.2008 19:29

RE: A kam teda jit ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 175956

Holocaust neni hoax. Pokud si to myslite, tak jste tim stejnym, proti cemu bojujete. Propagandou zpracovanym clovekem, akorat z "druhe strany".

176037

18.11.2008 1:36

RE: A kam teda jit ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 176037

>Holocaust neni hoax. Pokud si to myslite, tak jste tim stejnym,
>proti cemu bojujete. Propagandou zpracovanym clovekem, akorat z
>"druhe strany".

Tak dobre. Tak to teda neni hoax, ale mega-svindl! Spokojen?
[cool]

176069

16.11.2008 20:16

Kam jsme se to dostali?

Oli63 88.?.?.?

Mám dva drobce v tesne pubertálnom veku. Končia ZŠ. Od malička sme s manželkou otvorene doma preberali problémy doby. Od istého času,asi 7 rokov nazad, sme zvolili taktiku dvojtvárnosti.
Čo sa doma politicky(dobre čítate-politicky) povie na verejnosť nesmie prísť. Bolo im to povedané. Iste, nechápali to, ale hrali hru dospelých.
Áno, je paranoidné začať pri takých malých deťoch, ale ovocie už je tu.
Zrazu majú vlastný názor na veci o ktorých sa ich spolužiakom môže iba zdať. Ich názor je tvorený nie nami, ale rozporom činov a slov spolužiakov, učiteľov a iných ľudí okolo nich.
MAJÚ VLASTNÝ NÁZOR, síce na svojom stupni vedenia, ale vlastný, ktorý vychádza z POROVNANIA rečí, skutkov a stavu vecí okolo nich.
Stálo to veľa trpezlivosti, času a sebazaprenia.
Či je to pre ich ďalší vývoj(v intenciách súčastnej doby) dobré alebo zlé, neviem.

To, a nič viac, sme im nevedeli dať.

Pozoruhodné je to, že za sociku to moji rodičia so mnou robili tak isto. Vtedy to však bolo podstatne jednoduchšie - nepriateľ bol jeden a jasný.

...uvidíme čo bude ďalej

175958

16.11.2008 22:22

RE: Kam jsme se to dostali?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 175958

[cool] [cool] [smích]

175977

16.11.2008 20:50

Nevim co rict

p 132.?.?.?

Snad jen nejmenuje se vas syn Pavel, nebo spis Pavlik jak to jen bylo dal M, Mo jo uz vim nejak jako Morozov [smích]. Smutne ze se nam zase vraceji stare zle casy. [oči v sloup]

175966

16.11.2008 21:05

Jsem ' rad ' ze tohle postihuje i domaci.

novy zacatek 99.?.?.?

Radim se na to podivat ze sirsiho pohledu. V prvni rade: je zde generacni posun. At uz je predmetem diskuze cokoli, mladi chce bytostne prosadit svoje. Spravnost ci nespravnost predmetu neni dulezita. Zadruhe: prinalezitost k davu. Mlady clovek je ve sve podstate slaby. Silu hleda v davu jemu podobnych. Tudiz, opet bez navaznosti k predmetu nesouhlasu jde za svoji hledanou, ale neznamou jistotou. Odtud zrejme pochazi terminy "horka hlava" a "mlady vul".

U nas v cizine k tomu jste pristupuje dalsi faktor - kulturni. V povedomi nasich deti jsme 'zaostali etnikove'. Oni ziji v 'daleko zralejsi a pokrocilejsi spolecnosti'. Tedy tak si to mysli.

Tak a ted se s tim vyrovnejte... neni to lehke a v procesu diskuze se snazte neztratit sve deti. Ja obvykle v pripade ze se jeden z mych deti vytasi s nejakym BS pouziju hned od zacatku velky kalibr - takovy "shock and awe" jak rikal baghdadsky hrdina Rumsfeld. Ovsem, to jedine nepomuze. Delam jim hlavne v hlavach jasno a to dlouhodobe. Ze bych je indoktrinoval? Ne. Naopak, rikam jim: "nez nastoupis nejaky nazor, bud si jist, ze mu zcela a spolehlive veris". A vzdy se taz: "je to v mem zajmu ci v zajmu nekoho jineho?" To je ze vseho nejdulezitejsi.

175968

16.11.2008 21:08

Tak toto je docela síla..

LACO 82.?.?.?

Sám se s podobnou "vymytostí" setkávám velmi často v bláhové snaze, někomu něco "nekorektního" vysvétlit a to nejde jen o lidi v gymnaziálním věku. A abych řekl pravdu, začínám se skoro bát, mít "jiný" názor na věc. Výsledkem jsou totiž nálepky typu: komunista, nacista, ufolog... a jiné sprostější..
Pro autora: Pan Orwell celkem přesně předpověděl mnoho nehezkých věcí pouze vlastním tvůrčím instinktem a zkušenostmi, ale udání rodičů vlastními dětmi předpovídat nemusel a ani nemohl. Tím se mohl v SSSR jen inspirovat...

175969

17.11.2008 1:55

Marihuana

Rastík 62.?.?.?

A preco do toho autor taha marihuanu? [chechtot]

175987

17.11.2008 2:56

neco do knihovnicky

ada 66.?.?.?

http://vlastenecke.zpravy.free.fr/index.html [cool]

175990

17.11.2008 3:51

Svinim

Kadence crazy 154.?.?.?

( pro ten xindl snad ani jiny nazev neexistuje !!! ) ktery Vasim deckam dnes vymejvaji mozky vzdycky vadila pravda a historicky fakta ktery by chteli za pomoci lzi , ja si dovolim tvrdit ze i za pomoci terroru predelat ! Kazdymu komu to navzdory snaznymu vymejvani mozku mysli by se z toho prolhanyho sajrajtu snad i [bliji] !

175994

17.11.2008 11:02

Pane

Filip S 85.?.?.?

Pane, to znamená, že jste zanedbal výchovu svého syna. Příliš jste se spoléhal na státní instituce (státní školství) a mainstreamová média. Selhal jste a teď se divíte, že Váš syn má vymytý mozek.

Anebo to je jinak, nemohl jste syna více poučovat, protože jste rozvedený a vídáte se s ním zřídka?

176013

18.11.2008 21:29

RE: Pane

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 176013

>Selhal jste a teď se divíte, že Váš syn má vymytý mozek.
Ste moc prísny. Dúfam, že máte k tej prísnosti vlastné perfektné výsledky. Podaktorí aspon vieme, niekedy až nad hrobom, kde a kedy sme urobili chyby. Sme samý amatér... Téma je viac ako vážne, lenže ak prezriete celú diskusiu pod článkom, slovo "výchova" je veľmi málo frekventované v tom množstve príspevkov. Dosť veľká časť diskutujúcich verí, že sa to časom voľajako podá. Mnohí ani netušia čo, ako, kedy, treba/možno urobiť pre dobrý výsledok, ako s citom naštartovať potomstvo k samostatnosti a k radosti z kritického myslenia. A tak ich potom, keď už skoro všetko pochopia, zaradia mladí k dinosaurom. Sami to potom zľahka odfláknu, aby zase neskoršie prišli na to, kde urobili...

176148

17.11.2008 12:34

ÚDIV ...

Magnus Maximus 88.?.?.?

Nevím, proč se autor článku nad vším tak podivuje. Historii píší vítězové jak se říká. To bylo je a bude. Kdyby čistě teoreticky tenkrát vyhrál Hitler, resp. byl mocnými kruhy tohoto světa dopředu určen jako vítěz, určitě bychom se učili historii jinak než ted. Vsadím se, že by byly zase jiné knihy na indexu než dnes. Je samozřejmě zarážející, kam jsme se to dostali, ale dalo se to na druhou stranu čekat. A bude hůř ! Také jsem si pro jistotu objednal dané knihy, než to všechno zakáží ... Jo a další zajímavou knihou jsou Hitlerovy rozhovory u kulatého stolu, které byly vedeny u neoficiálního tzv. Hitlerova stolu v době od 21. července 1941 do 31. července 1942. Stojí za to si tu knihu přečíst.

176021

17.11.2008 22:44

dotaz

tora85 81.?.?.?

Mne by zajimalo, jsetli vas syn dokaze plne definovat slovo nacista.Myslim,ze dnesni mladez ma dobre zvladnute papouskovani,ale spatne chape pravy vyznam tech slov a pojmu. A obzvlast spatne je chape s historickym kontextem. Takze pokud vam to synek nezodpovi, budte v klidu. Jako svedek by neobstal [mrknutí jedním okem]

176053

18.11.2008 14:07

Josef Chuchma

.ůou 195.?.?.?

Josef Chuchma: Tak daleko, tak blízko - 17. listopad

...
Technologicky uhlídat všechny potenciální třídní nepřátele by znamenalo civilizační rozklad státu a jeho naprosté vydělení a uzavření okolnímu světu.
...

(Mf Dnes, 15. 11. 2008, Názory, Zápisník Josefa Chuchmy, str. 10)

176123

18.11.2008 23:01

Chci vyjádřit souhlas a podobné cítění

mech mechcz (zavináč) gmail (tečka) com 82.?.?.?

s autorem tohoto článku. Sice jsem se po 89. nestal členem žádného politického subjektu, protože sotvaže jsem začal s takovou myšlenkou koketovat, prozřel jsem vida staré struktury infiltrující okamžitě všechny vznikající partaje. Bylo mi z toho na zvracení, zrovna tak jako z té informace, že mým prezidentem bude ten poprůměrný pisálek. Nicméně na Václaváku jsem mu tleskal, to zas davová euforie mě zasáhla a bylo mi to moc příjemné.
Jen je mi vás líto, že váš syn podléhá takovým způsobem oficiální propagandě, v tomto mám naštěstí děti, které respektují mé rebelské názory a mnohdy se se mnou shodují.
Jinak ještě jednou - tento článek shrnuje i mé pocity a postřehy.

176156

19.11.2008 21:39

Mili priatelia "zvedavca" dostali sme sa len tam

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

kam to bolo planovane [chechtot] . Tiez mam take iste pocity zo 17.novembra ako ostatni a z toho co nasledovalo. Tiez som cinkal klucikmi a nieco si myslel. Dnes uz neviem co! Realita vsetko prevalcovala. Ale ostalo mi jedno: Gorbiho "perestrojka, glasnost a ine ... no radsej nie ..." A jeho stretnutie s Busikom starsim pri Malte na palubach vojnovych lodi. O dva dni bol 17.11.1989. Nazvime to "dohovor" a formu zmeny riadenia statu dalsim "palacovym prevratom" s davno
chystanymi protagonistami. Az na detail, ze Gorbiho oklamali a tak
umoznili sionisti v SSA renesanciu noveho Ruska. Caro nechceneho. Dalej sa uvidi. My sme len figurky ... svet pojde tak ako isiel aj predtym " bez
lasky a lzi" a humanitneho bombardera Havla. Prosto tak isto, iba
my ovcani sa mozeme citit oklamani, ale ruku na srdce, nie je to nasa chyba? A nase deti? Rusi maju take prislovie: "chuj s nim, plocho vajeval" [velký smích] Netreba mat sucit s nasimi detmi, spravodliva buducnost vizera inak [naštvaný]

176270

20.11.2008 12:22

Nemyslet kriticky je pro většinu přirozené, ale lze to naučit

mig 78.?.?.?

Nemyslet kriticky je lidská přirozenost. Vždycky bylo pár šéfů a mnoho zaměstnanců. Nemůže být každý šéfem. Příroda proto nadělila vrozenou schopnost pochybovat jen pár jedincům, neboť pochybování je hledání alternativních řešení, nahlížení na věci v souvislostech, a tedy schopnost řídit ostatní.

Nelze říci, že jsou běžní lidé líní, když se nesnaží orientovat se v informacích. Oni to nedělají, protože to nedovedou. I kdyby všude okolo byla spousta informací, většina lidí je neuvidí. A když jim je ukážete, uvidí možná dílčí z nich, ale nebudou schopni poznatek zobecnit tak, aby uviděli i ty další. Nedosáhnete ničeho. Maximálně budou papouškovat to, co jste jim ukázali.

Přesto si myslím, že výchovou lze naučit kritickému myšlení. Jen málo jedinců se narodí s vrozenou schopností pochybovat, ostatní je třeba to naučit. Pokud se podíváte na děti opravdových elit, ty jsou už odmalička učeni, jak ovládat druhé. Jejich rodiče, ačkoli jsou vlivní, se s nimi obvykle příliš nemazlí.

Naopak, co jsem zažil, tak hodně těch nemyslících jedinců bývá produktem výchovy, kdy vyrůstali v hmotném dostatku a nic pro ně nebyl problém, protože měli vlivné rodiče, kteří se s nimi ale mazlili až příliš. Buď jim vymetali cestu nebo před nimi problémy skrývali.

176376

Příspěvků: 84

16.11. 05:09 Jiří Kramář  Vždy se dá něco dělat
16.11. 10:34  RE: Vždy se dá něco dělat
16.11. 06:50 sxgo  Je načase,
16.11. 08:29 aya  nejen 1984
16.11. 08:57  Klasika..
16.11. 08:59 Mikes  19 let svobody
16.11. 15:59 Rene Bartosek  RE: 19 let svobody
17.11. 04:13  RE: 19 let svobody
17.11. 09:48 mtk  RE: 19 let svobody
18.11. 01:19 Rene Bartosek  RE: 19 let svobody
18.11. 01:52  RE: 19 let svobody
18.11. 01:16 Rene Bartosek  RE: 19 let svobody
18.11. 09:30 hestroy  RE: 19 let svobody
18.11. 16:01  RE: 19 let svobody
16.11. 17:18 osd  RE: 19 let svobody
16.11. 17:37 MartinC  RE: 19 let svobody
17.11. 11:15 Filip S  RE: 19 let svobody
17.11. 18:34  RE: 19 let svobody
17.11. 20:27  RE: 19 let svobody
18.11. 07:01 anellus  RE: 19 let svobody
18.11. 11:07 Mikes  RE: 19 let svobody
18.11. 23:12 mtk  RE: 19 let svobody
19.11. 07:18 Mikes  RE: 19 let svobody
20.11. 13:06 mtk  RE: 19 let svobody
20.11. 13:17 hestroy  RE: 19 let svobody
16.11. 09:44 Bazooka Joe  Tak to vyzerá,
16.11. 09:55 CC  
16.11. 12:16  RE:
16.11. 22:56  RE:
16.11. 10:13 brekeke  ...
16.11. 12:34  RE: ...
16.11. 12:37  RE: ...
16.11. 11:27 mtk  Retardace kritického myšlení prostupuje napříč generacemi
16.11. 11:31 Ondra  re..
16.11. 12:00  A kdybyste synovi nějakou lípnul,
16.11. 15:41 panelak Obama  RE: A kdybyste synovi nějakou lípnul,
16.11. 12:08 panchimp  jsem ročník 89
16.11. 17:20  RE: jsem ročník 89
16.11. 12:27 Thomas Wulf  Je mi blbě...
16.11. 20:40 Vanguard  RE: Je mi blbě...
16.11. 21:21  RE: Je mi blbě...
16.11. 22:16 Thomas Wulf  RE: Je mi blbě...
18.11. 10:21 MedaBeda  RE: Je mi blbě...
16.11. 12:27 qwe  No asi to chce
16.11. 13:30 Kropáč  V IDnes je dnes výjimečně dobrá reportáž
16.11. 13:32 kocour_easy  Dnesni doba
16.11. 14:01 mtk  RE: Dnesni doba
16.11. 14:27 IVAn  RE: Dnesni doba
16.11. 14:17 Hm  Bude to tuhé
16.11. 14:27 mt-svk  Čím ďalej
16.11. 16:12 panelák Obama  RE: Čím ďalej
16.11. 16:21 Franta Popleta  no jo...
16.11. 23:32  RE: no jo...
17.11. 11:29 Filip S  RE: no jo...
17.11. 17:36 Franta Popleta  RE: no jo...
18.11. 01:24 Rene Bartosek  RE: no jo...
18.11. 10:15 mtk  RE: no jo...
16.11. 16:32 Stevard  Kde se dají koupit ty knihy?
16.11. 18:19 Thomas Wulf  RE: Kde se dají koupit ty knihy?
16.11. 20:41 panelak obama  RE: Kde se dají koupit ty knihy?
18.11. 10:29 MedaBeda  RE: Kde se dají koupit ty knihy?
16.11. 19:53 Mrkva  Zítra mi bude 19
16.11. 21:25  RE: Zítra mi bude 19
16.11. 22:21 Rene Bartosek  RE: Zítra mi bude 19
16.11. 23:14 novy zacatek  RE: Zítra mi bude 19
16.11. 20:03 Latinec  A kam teda jit ?
17.11. 19:29  RE: A kam teda jit ?
18.11. 01:36  RE: A kam teda jit ?
16.11. 20:16 Oli63  Kam jsme se to dostali?
16.11. 22:22 Rene Bartosek  RE: Kam jsme se to dostali?
16.11. 20:50 p  Nevim co rict
16.11. 21:05 novy zacatek  Jsem ' rad ' ze tohle postihuje i domaci.
16.11. 21:08 LACO  Tak toto je docela síla..
17.11. 01:55 Rastík  Marihuana
17.11. 02:56 ada  neco do knihovnicky
17.11. 03:51 Kadence crazy  Svinim
17.11. 11:02 Filip S  Pane
18.11. 21:29  RE: Pane
17.11. 12:34 Magnus Maximus  ÚDIV ...
17.11. 22:44 tora85  dotaz
18.11. 14:07 .ůou  Josef Chuchma
18.11. 23:01 mech  Chci vyjádřit souhlas a podobné cítění
19.11. 21:39 Gibi z Wilsonova  Mili priatelia "zvedavca" dostali sme sa len tam
20.11. 12:22 mig  Nemyslet kriticky je pro většinu přirozené, ale lze to naučit

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

54

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 97 čtenářů částkou 16 271 korun, což je 54 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Muhammad Ali o smíšených manželstvích20.01.18 23:06 Neurčeno 2

Dva mladíci jižního vzhledu sprejovali návštěvníky obchodu s potravinami pepřovým sprejem20.01.18 22:01 Německo 1

Rakouský ministr vnitra plánuje zavedení jednotky pohraniční ochrany20.01.18 21:46 Rakousko 0

Maďarský ministr zahraničí: Směšovat Ženevské dohody s masovou imigrací je podvodné20.01.18 21:15 Maďarsko 0

Rotterdam: Stovky lidí demonstrovaly proti islamizaci Holandska a diskriminaci Holanďanů20.01.18 20:09 Nizozemsko 0

Drahoš vs. Zeman: Co řekli k migraci? Video 9min19.01.18 21:23 Česká republika 3

Havel má svou lavičku: Platila ji Praha 6 a stála téměř MILION19.01.18 16:25 Česká republika 4

Německo: Urážky a hrozby od lidí, kteří doslova obsadili naše území19.01.18 09:23 Německo 5

Protičernošská reklama z Číny poukazuje na absurdnosť protibielej reklamy z Talianska18.01.18 23:56 Čína 2

Měli jsme vážnou poruchu systému18.01.18 11:07 Neurčeno 2

Pověsti, že německá vláda tajně letecky šíbruje migranty do Německa, se ukázaly být pravdou14.01.18 21:03 Neurčeno 0

Německý federální dětský televizní kanál: Ode dneška budeme Boha nazývat Alláhem. Všechny děti jsou muslimové14.01.18 20:20 Německo 2

Regensburg: Skupina mladých migrantů napadla dva policisty. Jsou s vážnými zraněními v nemocnici14.01.18 19:17 Německo 0

Wurzen (okres Lipsko): Boj mezi Němci a migranty - dva muži vážně zraněni 14.01.18 18:49 Německo 0

Pirát Michálek zcela vážně tvrdí, že Masaryk řekl: Všechno, co najdete na internetu, nemusí být pravda14.01.18 15:21 Česká republika 1

Times: Tusk obvinil Polsko z tajné práce pro Kreml a vystoupení z EU! 14.01.18 13:29 Polsko 0

Václav Havel: Všichni Češi jsou pokrytečtí vychcánkové a všichni kradou - delegovali svoje zlo na Junka (STB agent).To mě na tom sere!14.01.18 12:41 Česká republika 1

Dva slušňáci připíjejí na pokračující spolupráci 14.01.18 12:09 Česká republika 2

Antifa ubila muže železnou tyčí zato, že měl šle v národních barvách14.01.18 11:27 Španělsko 2

Babiš - slizký had - se již vyvléká z podpory Zemana. Doporučil mu zdůraznit orientaci na Západ, nehovořit ve prospěch Ruska a Číny a vyměnit poradce13.01.18 20:08 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
20,78 Kč
Euro
25,40 Kč
Libra
28,81 Kč
Kanadský dolar
16,64 Kč
Australský dolar
16,60 Kč
Švýcarský frank
21,57 Kč
100 japonských jenů
18,75 Kč
Čínský juan
3,24 Kč
Polský zloty
6,09 Kč
100 maď. forintů
8,21 Kč
Ukrajinská hřivna
0,72 Kč
100 rublů
36,64 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 667,17 Kč
1 unce stříbra
353,47 Kč
Bitcoin
240 796,01 Kč

Poslední aktualizace: 22.1.2018 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 325