Diskuze k článku

Agonie demokracie

Příspěvků 70

13.11.2007 2:10

Tak to chci vice agonie

cheguevara 87.?.?.?

Cim vice ctu takovych clanku a podobnych komentaru tim je mi nejak lepe. Jejich narek. Jak krasne to zni.

Ale je usmevny jak se ohaneji demokracii, kdyz se jim to hodi, co?

Ale jinak nic novyho pod sluncem. To uz tu bylo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Cable_Street

147029

13.11.2007 4:44

RE: Tak to chci vice agonie

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 147029

Pravda uz to bylo. Zacalo to pokud se nepletu rvaci v cervenych kosilich v Nemecku 30-tych let, soubezne se vynorili rvaci v hnedych kosilich a treti se smal ten co mel kolem sebe kosile cerne. Nebylo jich v te dobe prilis mnoho, ale sazeli na "kvalitu". Mame tedy hole lebky, tu mam koneckoncu taky , pak jsou tady ti v mikinach s kapucemi. Taky semtam nosim. Akorat zrejme nemam tak duto uvnitr hlavy, takze si kladu otazku. Qui bono? Kdo bude ten treti? Na koho vsadi nasi loutkari a pomohou mu? Bude mit taky knirek? Taky bude mit hubu plnou sladkych dojemnych kecu, ze pro tak skvely narod je potreba zavest Gestapo jako prvni krok?

Chranme se "kosil", ktere pesti budou branit demokracii, aby hajili tu spravnou pravdu. Pravda nepotrebuje na svou obhajobu ani pesti, ani kanonu, ani paragrafu. Pravde bohate staci svoboda projevu. Oni si uz lidi jednotlive pravdy preberou a zvoli tu spravnou. I nacisti dobre vedeli, ze opozici je treba umlcet. stejne jako bolsevici. V demokrature se opozicni nazor ignoruje v "svobodnych" mediich, pripadne se manipuluje. Pardon vlastne se vyplnuje informacni vakuum. O tom ja ale tolik nevim, nemam na to ty skoly. Treba takovy pan Klvana skoly ma zkuste se preptat jeho, neonacisti prej budou i na protiradarove demonstraci tuhle sobotu.

147036

13.11.2007 13:38

RE: Tak to chci vice agonie

2xs 85.?.?.?

Reakce na 147036

No jo, tak to je! Lidi nesouhlasící s US-radarem propaganda našeho proamerického a prosionistického režimu označí za neonacisty nebo extremisty. Co to je extrémista? je to trestné? zakázané? jak se to pozná? Co je nacionalista a co už ultrapravičák, "nácek" dle jejich tvrzení a měřítek? Měří to někdo, nebo si národ nechá srát na hlavu od zaprodaných médií?
A Klvaňa s Parkanovou se budou chechtat, jak ten národ zmákli, jak jim zmordovali mozky a jak šikovně to zmanipulovali, prosadili své, a lidem nakukali, že ti odpůrci jsou vlastně zlí a nebezpeční fašouni - a zabijí dvě mouchy jednou ranou. Takto to židi dělávají, šikovně to navlečou. Jen mi jaksi nedochází, proč je tak málo mých spoluobčanů pro zachování, nedotknutelnost ústavou daných práv a svobod, proč jsou tak důvěřiví a hloupí, že věří všemu co někdo kdákne v TV, aniž by se zamysleli. Buď jsou lhostejní nebo dokonce našim škůdcům ve své naivitě či hlouposti tleskají a pomáhají.
Viz také http://www.blisty.cz/art/37236.html

147064

13.11.2007 18:16

RE: Tak to chci vice agonie

QWSAQ 193.?.?.?

Reakce na 147064

Bohužel, sleduji to už delší dobu, národ si nejenže nechává srát na hlavu, ale ještě si v tom libuje...
Nicméně najde se ještě dostatek lidí, kteří jsou na tom podobně jako ty nebo já, lidí, které to už prostě všechno sere...
Co nám chybí, je jednota. Kolik z nás si řekne, že by proti tomu či onomu vystoupil, ale že sám...to nemá cenu? Kolik z nás by se té akce v sobotu bylo zúčastnilo, protože s Irákem taky nesouhlasí, ale neudělalo to, jednak kvůli tomu, co provedla média a pak taky proto, že "oni věděli", že to tak dopadne.
První nechce jít nikdy nikdo, ale kdyby se TO rozjelo, určitě se všichni přidají.... A to je myšlení, s kterým naše vláda počítá. Znají chování svých oveček...
Zamýšlel jsem vytvořit nějaké stránky, na kterých by se dalo organizovat hromadné protesty proti věcem, jež společnost, nebo alespoň to její zdravé jádro, štvou. Takový "KALENDÁŘ PROTESTNÍCH AKCÍ", s diskuzí, právním zabezpečením... Místo, kde by lidi jako já nebo ty mohli zjistit, že je nás víc. Najít se a sjednotit se. Ono to zatím většinou ztroskotá na tom, že akci vyhlásí určitá skupina, proti které je zaujatá jiná skupina a média se snaží dotvořit názor třetí skupiny... Chce to nezaujatost, nestrannost. Nejde o to, kdo je kdo, ale pouze a jen o účel akce. No, bohužel, zatím jsem s tím ale nepohnul, je to na mě příliš velké sousto, ale pokud by se někomu chtělo udělat nějakou kostru (zatím), byl bych rád.

147085

13.11.2007 21:21

RE: Tak to chci vice agonie

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 147085

Extrémista je přece naprosto každý, kdo nesouhlasí s vládou. V zájmu zachování pořádku (a koryt) je proto třeba bít hlava nehlava každého extémistu, bez ohledu na nějakou demokracii. Občanské svobody si v zájmu zachování koryt přizpůsobíme. Vyspělá demokracie není jakákoliv demokracie, ale pouze taková, která vybraným občanům zaručí jejich prebendy.

Když náhodou začne jít do tuhého, že by lidé mohli zvednout hlavy - nynější zdražování vyšlo na písmeno F - fšechno - tak je třeba odvést pozornost.

Nepochybujme, že naše bezpečnostní služby mají své lidi na všech stranách spektra. Od anarchistů přes komunisty až po neonacisty. Není proto problém podnítit jakékoliv veřejné shromáždění a zároveň i protiakci.
Kdyby šlo o nějaké vyjádření názoru, tak by často anarchisté s nacionalisty vystupovali na veřejných shromážděních společně, navzájem by se podpořili, protože obojí jsou např. proti válčení na Středním východě.
Manipulátorům v pozadí však nejde o vyjadřovaný názor. Jde jen o vyvolání bitky mezi skupinami a vyvolání strachu spořádaných občanů z extrémistů. Spořádaný občan je pouze takový, co drží hubu a krok a přizvukuje honbě na nebezpečné extrémisty, ohrožujíci naše majetky. Ten strach je potřeba opakovaně přiživovat.

Nelze také připustit nějaké větší demontrace proti americké světovládě. Vždyť by pak bušík nepoklepal na rameno Tupohlávkovi nebo Paroubackovi. V Izraeli by se mohli zlobit, že naši lidé nechtějí za jejich zisky umírat. Za to by jejich zástupci v naší vládě a v parlamentu nesklidili pochvalu.

A Praha je, jak každý dobře ví, odjakživa židovské město. Je tam přece synagoga.

147095

13.11.2007 22:06

RE: Tak to chci vice agonie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 147095

Myslím, že tento pohled tady zatím chyběl v analýzách předvčerejších událostí a že přesně ukazuje na technologii výroby potřebných událostí. Tesat do kamene!

147099

13.11.2007 22:33

RE: Tak to chci vice agonie

George23 85.?.?.?

Reakce na 147095

Sdilim tento nazor, podle dostupnych informaci ani nelze jinak. Zijeme v Kocourkove. Ten pohadkovy je jen slaby odvarek toho, v cem vlastne zijeme.

147102

14.11.2007 3:47

RE: Tak to chci vice agonie

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 147095

[smích] [mrknutí jedním okem]

147125

13.11.2007 23:36

RE: Tak to chci vice agonie

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 147085

Nerad se opakuji,ale není zbytí zdá se.Dokud nebude pravda o 9/11(a vůbec) hlásána takzvaně ZeStřech(včetně důsledků,to už je ovšem na každém jednotlivci),plácáme se stále ve stejném levelu.Tohle praví Slepá Kočka,status Pozorovatel.

147108

15.11.2007 15:48

RE: Tak to chci vice agonie

2xs 85.?.?.?

Reakce na 147108

Tak toto je přesné. Mám stejný názor - ze lži do pravdy se musí vyjít. A to s rozhodností. Něco to stát bude. Někoho. Ale kdo lže, ten krade. A zloděje patří zavřít, nebo potrestat.

147245

16.11.2007 0:42

RE: Tak to chci vice agonie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 147108

Tohle já říkám také, pořád dokola a pořád marně...zatím marně [mrknutí jedním okem]

147273

13.11.2007 6:54

Krále,

JAX 217.?.?.?

Jak jsi malý... Komunisti si za posledních 17 let ani neškrtli, neznamenají žádné nebezpečí, protože je tady jako "nasráno" kapitálu západních finančníků, kteří si svoje investice nenechají vzít i za cenu války. Od koho naopak nebezpečí hrozí, je ze strany pravicových politiků a zkorumpovaných levicových politiků, kteří už si k moci čichli a chtějí ji znovu. Zvedat emoce proti odepsaným komunistům..., to je zbytečné čeření vody, které odvádí pozornost od mnohem větších problémů.
Položím vám otázku. V Praze byly největší nepokoje za posledních 30 let... Kde je další revoluce? Kde je další 17. listopad? Až najdete odpověď, možná přestanete nadávat na komunisty. A pokud ji nenajdete, no, nestyďte se, prostě patříte mezi většinu ovcí, hloupoučkých ovcí, které jsou taky potřeba k tomu, aby jim mainstream vymyl hlavinku a implementoval tu správnou třídní nenávist.

147041

13.11.2007 8:29

RE: Krále,

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 147041

Vy jste asi četl něco jiného, než já. V článku nejde o vyvolávání emocí proti komunistům, jak se mylně domníváte. V článku se píše o selektivním vyvolávání emocí a že je špatné. Ale neznamená to, že je třeba vyvolávat emoce plošně, ale naopak je NEVYVOLÁVAT.

Píše se tam, že se nerespektují rozhodnutí soudu, že novináři rozhodují, kdo je vyvrhel, že se nectí presumpce neviny, svoboda slova, svoboda shromažďování...

P.S. Ale nikdo se nemusí bát, že na komunisty nedojde, i když bez obrněnců. Ale až zase před volbami.

147045

13.11.2007 9:09

RE: Krále,

kuzelkx 91.?.?.?

Reakce na 147045

Aby jste se nepletl (s těmi komunisty).Většina normálních a obyčejných lidí k volbám nechodí.Avšak do doby,kdy už pohár přeteče.Pak jsou schopni volit i krajní možnosti.Budou toho mít už dost.Co se pak stane?

147050

13.11.2007 17:45

RE: Krále,

th3m0r0n 212.?.?.?

Reakce na 147050

Keby bolo možné voľbami, povedzme tými budúcimi, čokoľvek zásadné zmeniť, už dávno by vám ich zakázali. Nemyslíte? Len hyperbola.

147084

13.11.2007 20:08

RE: Krále,

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 147050

S těmi komunisty jsem to myslel tak, že nás jimi budou strašit zase až před volbami. A budou to dělat právě proto, že se čím dál víc bojí, že je budou lidé volit. Ale budou nás opravdu jen strašit. Ozbrojence si na ně nasadit nedovolí.

A že se ostatní parlamentní strany snaží seč mohou, aby nahnaly voliče komunistům, je jistá věc. Jenže proti tomu něco dělají opravdu jen před volbami a ještě si myslí, že vystačí s Bububu v médiích. A komunisté jen v klidu čekají a radují se z každé kokotiny, kterou panstvo vymyslí a předvede. Čas, tupost a arogance politiků jim rozdávají stále lepší karty.

147090

13.11.2007 23:21

RE: Krále,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 147090

Zatřepálku, probuďte se!
U komunistů zůstali už jen lidi, kteří těm ideálům věří. A ty svině, které si z komunizmu udělaly byznis - ty už jsou dávno v ODS (ti blbější, dravější a prachatější) a u socanů (na ty už tolik fabrik nezbylo).
A kupodivu mnohým socdemům došlo, že principy sociálního státu jsou to jediné, co lze do budoucna akceptovat. Ale ne v tak vyhraněné podobě, jak ji formovali komunisti.

Takže laskavě vy i mnoho dalších sundejte ty klapky z očí a začněte jejich aktivity sledovat. A bez nánosu osobních a převzatých zkušeností. Copak vy děláte stejnou chybu dvakrát? Oni hrozbou nejsou ani náhodou. Chvíli asi potrvá, než vám to dojde, protože právě ti, kteří od komoušů utekli k "demokratům občanským i jiným", ti živí tu myšlenkovou setrvačnost v lidech jako vy a spoustě dalších.
PS: jsem příznivec Strany zdravého rozumu, která - divte se - v minulých volbách byla těsně pod hranicí vstupu do parlamentu. A to jen proto, že hloupí lidé podlehli mýtu, že jejich hlas malým stranám propadne. Opak je pravdou.
Ale chce to místo hospody si přečíst programy malých stran a hlavně se pozeptat na lidi, kteří ty strany vedou.
Pokud budou příští volby, tak to snad každému dojde, že vynecháním hlavních stran tyto zmizí ze scény. A nechodit k volbám je taky blbost. Raději hlas pidistraně než těm stávajícím molochům. A hlavně hojná volební účast, aby volby nestornovali pro malou účast, oni toho jsou schopni. Zelení byli volavkou, proto zmodrali.
Jak je možné, že to ten Král a další nevidí?

147101

14.11.2007 0:24

RE: Krále,

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 147101

Jsou věci,které mne opravdu nebaví a hloupé debaty mezi ně patří. Co abyste se probudil vy a laskavě mi vysvětlil, kde jste v mém příspěvku "odhalil" můj postoj ke komunistům? Případně, jak víte, co jsem udělal pro lepší poznání našich politických stran? Kde jsem psal něco o nějakých komunistických hrozbách?

Takže se prosím uklidněte a příště mi nepodsouvejte své vlastní představy o věcech, o kterých nic nevíte.

147111

14.11.2007 1:01

RE: Krále,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 147111

Davide, váš postoj je zřejmý z posledního odstavce. Pokud chcete působit jiným dojmem, můžete tyto věty formulovat tak, aby čtenář neměl pocit, že komunisty považujete za vyčuránky.
cituji:
A komunisté jen v klidu čekají a radují se z každé kokotiny, kterou panstvo vymyslí a předvede. Čas, tupost a arogance politiků jim rozdávají stále lepší karty............

Jinak se omlouvám, pokud jsem se vedle vašeho ega dotkl i vašich znalostí. (to napadené ego jste vyjádřil svou poslední větou naprosto dokonale. Nemám zájem "podsouvat", jen reaguji. To, že jste užil toto slovo, je pro člověka s vašimi názory příznačné. Ale nechme si vzájemná hodnocení na jindy, ano?)

147112

14.11.2007 8:30

RE: Krále,

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 147112

Prostudoval jsem během loňských voleb dost volebních materiálů (i programů, i když nepozoruji, že by nějakou stranu po volbách zajímaly). Také jsem byl na předvolebních setkáních (schůzích, poradách, mítincích - doplňte dle orientace strany) všech významnějších politických stran. A nepozoroval jsem významnější rozdíl v cílech. Každá ze stran směřuje jen k uchopení co největšího podílu moci. Jistě, to je princip jejich existence. Kdyby moc potřebovali pro naplnění nějakých ideálů (formulovaných v programech) nebylo by na tom nc špatného. Jenže oni ji VŠICHNI chtějí jen pro ni samu.

Řeči o tom, jak u komunistů zůstali jen idealisté, jsou už značně omleté klišé. Stejně omleté, jako řeči o komunistickém nebezpečí. Rozdíl mezi komunisty a ostatními stranami je jen v taktice, jak moc získat a tu jsem vyjádřil v inkriminované větě. Komunistům prostě stačí čekat. A co si s ní počnou, až ji získají? Rád bych se mýlil, ale řekl bych, že jiné než za stávající garnitury to nebude.

Váně se obávám, že titulek "Agonie demokracie" je výstižný. Nemyslím, že je na naší politické scéně (včetně malých stran - také jsem jednu volil) ještě někdo, kdo dělá politiku pro ideály. Čest výjimkám. Potíž je, že demokracie je systém jako každý jiný. A lidé vždy dovedou vyhledat slabiny systémů a využívat je k vlastnímu prospěchu. A co bude dál? Myslím, že stojíme před volbou. Další totalita (je fuk jakou bude mít barvu) a k té máme nakročeno dost svižně. Nebo přímá demokracie. K té ovšem nemáme našlápnuto ani kousek.

P.S. A co se týče hodnocení, bude myslím stačit, když přestanete vy. Já ještě nezačal.

147133

13.11.2007 21:16

RE: Krále,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 147050

Nic se nestane i kdyby získali ve volbách 40% křesel. Mohli by nanejvýš zablokovat změny v ústavě. Měli by víc hlasů pro zvolení Klause presidentem, a získali by možná křeslo předsedy parlamentu alespoň v modelu, který u nás funguje. Do koalice by těžko někoho sehnali, takže by nakonec zůstali v opozici. Výhody by to ovšem mělo, zlepšili by docházku poslanců vládnoucí koalice [chechtot] a možná i celkově dělnější atmosféru v parlamentu, zejména když by hrozilo, že získají v dalších volbách více... [mrknutí jedním okem]

147093

13.11.2007 22:31

RE: Krále,

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 147093

A koho tak v současné situaci volit?
ODS i ČSSD jsou naprosto stejní prospěcháři a tuneláři. Pambíčkáři půjdou s každým, kdo bude mít šanci sestavovat vládu. Jejich hlavním a jediným programem jsou ministerská křesla a posty náměstků, ať už vládne kdokoliv.
Zelení - z těch Bursík stvořil poslušné stádo udělající cokoliv, aby se on udržel ve vládním křesle.
Tak tedy koho?
Když k volbám nepůjdu, tak vyjádřím spokojenost se současných stavem naší politické scény.
Když půjdu a budu volit nevolitelnou malou stranu, tak jako bych k volbám nešel.

Takže jediná možnost, jak zřetelně dát najevo nespokojenost, je volit komunisty. Ti sice volby nevyhrají a i kdyby vyhráli, tak sami nic nezmůžou, ale připravím tím korytáře z povolání o hlas ve prospěch opozice. Pokud nás takových bude víc, možná politikům dojde, že jsou tu oni pro nás a nikoliv my pro ně.

Chce to jen málo. Jen začít samostatně myslet a nedat na obehranou předvolební písničku o komunistickém nebezpečí.

Konec konců mlátili nás stejně bicí jednotky komunistů jako grosstapo či Tupohlávkovi těžkooděnci. Není mezi nimi žádný rozdíl. Ani mezi bicími jednotkami, ani mezi politiky. Politikům vždycky jde jen o zachování jejich moci nad lidmi a potlačení všech známek nespokojenosti a možného odporu.

147098

13.11.2007 23:30

RE: Krále,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 147098

Karle, co je to "nevolitelná strana"? Sundej prosím klapky z uší a prohlédni si výsledky minulých voleb, zjisti si kolik hlasů a členů měly ty strany co vyhrály - a kolik lidí našlo osobní odvahu volit pidistrany, které neměly na reklamu, na gulášky a buřtíky = na úplatky.
Tvůj vážně míněny rozbor situace vychází z chybného, milionkrát vštěpovaného dogmatu "nevolitenosti".
Stačí, když se spár lidma domluvíš, komu to dáš. U pidistran nejde o žádné tabu,spíš třeba i o recesi.
Klíčem je, aby šlo hodně lidí a dávali to straničkám, anebo komunistům. Oni se socdemáky a Stranou zdravého rozumu už tu vládu sestaví.
Můžu se mýlit, ale dělám to nerad. Takže se raději nemýlím.

147105

14.11.2007 0:00

RE: Krále,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 147105

Agitace pro malé strany je též možným východiskem, jenomže těch malých stran je příliš mnoho a nedejbůh mohlo by se taky stát, že by takových 10 malých stran dostalo každá mírně pod 5% hlasů...

147109

14.11.2007 3:48

RE: Krále,

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 147109

A proc ne? Dostanou aspon prachy ze statniho rozpoctu, muzou se dostat do mistnich zastupitelstev.... Vsak volby budou i za ctyri roky a do senatu co dva roky. Male strany s podobnymi nazory se mohou sloucit.... Nevolil jsem 10 let a bylo to k nicemu, slysel jsem akorat buzeraci o nezodpovednosti volicu. K nejblizsim volbam rozhodne pujdu, abych byl za "zodpovedneho". [velký smích] [mrknutí jedním okem]

147126

14.11.2007 11:22

RE: Krále,

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 147126

Prachy ze státního rozpočtu volební strana dostane jen když získá víc než 3% hlasů voličů. Když dostane míň, tak jede za své. Stran a hnutí je přes osmdesát. Tedy moc velký průměr hlasů na stranu není. Aby to menší stany neměly tak jednoduché, tak při koalici se pětiprocentní kvórum navyšuje.
Samozřejmě, že všechno je při dobré vůli řešitelné, např. několik stran se může domluvit, že dá své lidi na kandidátku dohodnuté strany, aby se kvórum nezvyšovalo. Jenže jsme jen lidé a tak představitelé stran se spolu nedohodnou. A i kdyby se náhodou domluvili a strana ve volbách prošla, tak nakonec jejich program skončí jako nyní u Zelených.

Proto ti komunisté jsou nejvhodnějším prostředkem vyjádření voličské nespokojenosti.
Janko v příspěvku výš o komunistech má v zásadě pravdu, že prospěcháři od nich odešli do ČSSD, ODS aj. Blíž jsem se o ně zatím nezajímal, ale mám dojem, že u komunistů kromě idealistů zůstali i ti skalní, současným režimem postižení. Pokud by se tedy komunisté nyní dostali k lizu - stali se nejsilnější stranou schopnou vytvořit vládu, tak by to mohlo způsobit dost silné vření v jejich straně, v krajním případě i rozpad KSČM.
To ovšem za současné situace nehrozí. Proto není důvod strašidla komunismu se obávat. Konečně ani Komunistická strana Číny dnes nebuduje komunismus, přestože v zemi stále totalitně vládne. A Číně jako státu to mimořádně prospívá. Lidem - Číňanům - už mnohem míň.

147141

16.11.2007 8:49

RE: Krále,

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 147141

Málokdo si stále uvědomuje, že ta technologie moci je tak dobře propracovaná, že z toho není úniku. Vzhledem k tomu, že jde o tučná koryta a rozdělování miliard, tak to mocní mají posichrované i v těch nejmenších straničkách z nejmenších. Všude mají své agenty a pozorovatele, takže i kdyby se dostala kterákoliv pidistranička do parlamentu, tak v tom okamžiku by stejně okamžitě změnila rétoriku a začala by pískat, jak to mocní potřebují. Bez ohledu na nějaké předvolební programy a sliby. Do jejího vedení by se totiž dostali ti správní lidé- na to existují taky přesné metody a páky, jak toho dosáhnout. Čili výsledek je ten, že ať volí občané koho volí, tak výsledek je vždy takový, jak to mocní potřebují.

Tuhle situaci již dávno předpověděl pan Miroslav Dolejší ve své Analýze 17.listopadu. On už tenkrát ten propracovaný systém prokoukl a předpověděl, že se komunisti a estébáci své vlády ve skutečnosti zde nikdy nevzdají, jen se rozprostřou do mnoha stran. A že způsobí rozklad morálky i celé společnosti- což se už stalo.

Jediné východisko jak z toho marastu ven je to, jít k hromadně volbám a do urny hodit lístek s tímto zněním: Zastupitelská moneykracie je podvod na voličích, žádám přímou demokracii.

147286

15.11.2007 6:16

RE: Krále,

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 147105

Klíčem je, aby šlo hodně lidí a dávali to straničkám, anebo komunistům. Oni se socdemáky a Stranou zdravého rozumu už tu vládu sestaví.
Můžu se mýlit, ale dělám to nerad. Takže se raději nemýlím.
----------------------------------------------------------------
Proč tady předstíráte, že nejste bolševik? [chechtot] [chechtot] [chechtot]
Volte komunisty či Paroubka rovnou a nekamuflujte se Stranou matného rozumu.

147210

15.11.2007 6:29

RE: Krále,

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 147210

"Franto koho budes volit no prece komunisty? Ale ty budem volit vsichni, ale v ktery strane?" Hmm, tiskovka bez dotazu novinaru pri navsteve prezidenta Bushe v Praze mi napovida, ze tenhle stary vtip z 90-tych let je stale aktualni.

Ono vubec to bude treba toho 17-tyho na Vaclavaku samej bolsevik, komunista, neonacista, anarchista a taky vsichni prej budou demonstrovat za Cunka. Komu nelezou z americke riti malicky od nohou je bolsevik a socan. ktery nevi co jsou ty transatlanticke vazby. V Kanade odmitli radar a mozna prijmou amero, a mozna neprijmou a nejsou povazovani za nepritele.

A taky je dulezite jit podle stranicke linie ze ano? Fundamentalni je i prevzit kontrolu nad ministerstvi, tajnymi sluzbami i soudni moci. Media ta nestani pisi spatne. Statni televize, to uz je jinaci kafe, tam vedi kdo jim dava na jejich "chleba". Liberalni je jiste utajit uzakonit utajeni informaci, ktere nemaji tento status v EU ci NATO. Referendum- zamitnuto, to by tak hralo, aby lidi individualne prosazavali svuj nazor. Muzu pokracovat v tom tazeni za "svobodou a prosperitou" pod modrym ptakem.

A o tom matnem rozumu bych se moc neroztruboval lidi jako Parkanova a jini ministri by to mohli vzit osobne. Jsem velmi zvedav na tu prosperitu, ktera vzejde z "osvicene koncepce" "volneho trhu", tak z roku 1900. Pro zacatek bych vsak pochtival pouze malickost. Aby nas vskutku nematny neprehlednutelny a humpolacky premier, nez odvola nekdy v budoucnu nejakeho nedostatecne osviceneho ministra v pohledu jeho zritelnice, mel v zasobe nahradu na jeho ministerskou sesli. Mel by si uvedomit, ze uz neni svazak, ale prvni ministr zeme. Prijde mi to jako docela prima i kdyz rozumove mozna zmateny napad. Klidne prestirejte, ze jste demokrat a liberal, me to nevadi. [velký smích] [velký smích]

147212

19.11.2007 16:15

RE: Krále,

lesov 83.?.?.?

Reakce na 147105

A jak si janko-zavináči vysvětluješ, že to ty lidi jěště za 18 let neprokoukli...?! [překvapení]

147508

13.11.2007 8:34

CVICENI POLICIE PRED 17.11

ZEDNIK 195.?.?.?

K tomu staci par zaplacenych vypatlancu provokateru a masivni ideologicka masaz v mediich.

147049

13.11.2007 8:30

DT

DT 217.?.?.?

Článek je, zdá se, trochu zavádějící .. Psát o něčem, co jste na vlastní kůži nezažil a používat k tomu novinářštinu, aby to bylo úderné a čtivé, je sice fajn, ale opravdu zavádějící a matoucí. Hájíte lidí, kteří opravdu přijeli do Prahy udělat bordel. Je jedno, jestli jsou holohlaví a svalnatí. Vím, že Vám to přijde velmi vtipné použít ve svém článku, jak jim, chudáčkům, bylo ublíženo, ale tito lidé tam nestáli a necinkali klíčema a nezpívali národní písně a nekřičeli "tak už dost" .. Tito lidé hajlovali, rvali se jak psi, kopali do bezbranně ležících lidí. Samozřejmě to nebyla jen ta "holohlavá a svalnaté božátka", ale také část anarchistů a další, nesnadně zařaditelné osoby. Tohle nemá s komunismem nic společného, jsem zvědavý, co byste asi napsal o ještě horších praktikách, které se používají v USA na potlačení demonstrací. Že by taky komunisti? [chechtot] Tyhle situace právě komunistům nahrávají, aby měli čím dál více hlasů ve volbách. V České republice bohužel není jediná strana, které by se dalo věřit .. A návrat červených třešniček by byl pohanou pro celý národ. Ale pokud ještě k tomu necháte jisté skupiny lidí, aby vyžíraly národ a zneužívaly sociálních dávek, včetně demolování vlastních příbytků, pokud necháte jiné skupiny, aby tu pobíhaly po ulicích a rvaly se mezi sebou a šířily strach, pak se brzy dočkáme doby, kdy dnešní Francie s ohýnkovými mejdany na ulicích bude jen andělský dýchánek proti tomu, co bude pak tady .. Tohle není o nějakém STB manévrování, ale o tom, že za c´hvilku se budeme bát jít i ven z bytu .. Přemýšlel jste někdy nad tím, jak se cítí takový obyčejný člověk, který se bojí jít ven jen proto, že kolem pochocujou skupiny takových "božátek" vzájemně se napadajících a demolujích všechno, co jim přijde do cesty? Jediný rozdíl mezi oběma stranami je ten, že ta první to dělá z nenávisti a z víry v jisté bývalé "veličiny" a ta druhá je z části zaplacená, aby ten bordel dělala .. Zkuste se mezi ně někdy vydat a pochopíte. Někdy prostě není možné nastavovat druhou tvář ..

147051

13.11.2007 11:28

RE: DT

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 147051

Pane, víte co je zajímavé? Že vy jste opět uvěřil médiím... Co já vím, tak jediný záběr, jak někoho bijí, byli zahalení neidentifikovatelní "obránci demokracie a antifašisti". Tito zamaskovaní gangsteři, spolu s dalšími zahalenými neidentifikovatelnými policisty byli jediní, kdo vyvolával nějaké problémy. Viděl jste, jak ti zahalení výrostkové ve vojenských botech a maskáčích (dle médií ti dobří - ti, po kterých volala Židovská liberální unie, jako o zachráncích míru a hlavně Izraele) kopali a bili toho roztomilého tlusťoučkého skinheada až do krve? Ten milý "neonacista" měl tvář obnaženou... Čili byl identifikovatelný... Kdyby udělal nějakou prasárnu, byl by natočen desítkami kamer, usvědčen, odsouzen... Zato ti zahalení ochránci demokracie a vyvoleného národa byli pod ochranou policie, která spokojeně přihlížela, jak se "občanská" společnost dokáže vypořádat se všemi extremisty... Nenapadlo vás náhodou, že to všechno byla jen provokace? Že jde o další kolo nechutné sionistické propagandy, kdy jakýkoliv názor, který odporuje svaté myšlence Sionismu, velkého Izraele, tak velkého, že bude sahat až do Iráku a možná ještě dál, bude označen za neofašistický, neonacistický a případně teroristický a "občanská" společnost pod vedením Židovské liberální unie se s každým takovým "extremistou", který by chtěl například demonstrovat proti válce v Iráku a ještě k tomu ukazovat prstem na Izrael, jako jednoho z hlavních strůjců, vypořádá po svém... Tedy použitím maskovaných chuligánů s holemi a boxery, spolu s maskovanou policií, která nejdříve "extremisty" zpacifikuje a připraví pro pořádný výprask.

147058

13.11.2007 15:43

RE: DT

DT 217.?.?.?

Reakce na 147058

ajaj ... to není bohužel o uvěření propagandě .. Byl jsem tam a nebylo to moc příjemné se dívat, jak tam všichni po sobě řvou nadávky a ještě horší věci. K ráně nebylo daleko a opravdu se sem tam porvali .. Nemám nic proti demonstracím, ale věřte, že mezi tyhle lidi byste osobně nešel .. To už bych radši šel na fotbal Baníku se Spartou .. Tam bych se cítil fakt bezpečněji .. Nevím, co byla a nebyla provokace, píšu jen osobní pohled na davy lidí, co se tam málem zlynčovyli navzájem.

147077

13.11.2007 9:23

Média

Sam Ting Wong 213.?.?.?

potřebují senzace, aby mohla prodávat reklamu. Když to vypadá, že se bude konečně dít nějaká "show" přímo u nás, tak tomu pokušení prostě neodolala a ještě si to kapku "přisenzačnila", aby si zajistila čtenost a sledovanost. Samozřejmě spolu s tím mohli někteří žurnalisté prokázat servilnost svým páníčkům, což zase přispěje k jejich blahobytu a dostanou od páníčka cukříček.
Demokracie, pokud už není úplně mrtvá, je velmi bledá a leží na smrtelné posteli. Topolánek a další US-řiťolezci jí dávají obklady na ústa místo na čelo, aby náhodou nemohla začít mluvit a volat o pomoc.

147053

13.11.2007 12:35

RE: Média

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 147053

Demokracie je na pokraji smrti. Bylo lékaři zjištěno, že byla omámena sladkejma řečičkama a pak zneužita, až se z ní stala obyčejná děvka. To jí ovšem duševně ničí. Rozčarování z reality je ale nakažlivý, proto demokracie musí být v izolaci aby se to nešířilo a veřejnost netrpěla objevením pravdy.

147062

13.11.2007 10:38

PŘEKRYTÍ DEMONSTRACE

Jaroslav Chvátal 82.?.?.?

Uvažuji tak, že předmětná "komedie" měla a má za úkol odvést pozornost - tedy překrýt podstatně závažnější problém spočívající v chystané demonstraci "Ne základnám" na 17. listopadu.

Jde v podstatě i o chytrý tah vytvořit v potencionálních demonstrujících pocit strachu a odradit je od chystané akce. Přece jen ohánět se termíny "ozbrojené složky potlačí demonstraci" s vazbou na 17. listopad k jinému charakteru demonstrace a demonstrujících a vůbec ohledně citlivého datumu by dost dobře nešlo.

Plánovači naší vlády používají stále dokola již dávno omleté, ale účinné metody.....

147056

13.11.2007 14:03

RE: PŘEKRYTÍ DEMONSTRACE

jojka 85.?.?.?

Reakce na 147056

Naprosto souhlasím ... že se jedná o snahu upoutat pozornost na "nácky", zastrašit potencionální demonstranty "proti-vládní" demonstrace Nezakladnam.cz. Dalším bodem programu je ohlášené setkání "nácků" na Palackého náměstí, na které média zvou na sobotu od 14 hodin, tj. do médií se dostává zpráva: V sobotu se sejdou "náckové" ... místo v sobotu 17.11. bude na Václavském náměstí demostrace proti vládě Nezakladnam.cz ... a až bude čas demosntrace ... vládní média budou "sledovat" "nácky", Ti potom převedou na demonstraci na Václavák a budou se tímto tuto demostraci snažit zdiskreditovat ... uvidíme fotografie černých zakuklenců s transparenty Nezakladnám.cz ...[pláč].

147072

13.11.2007 19:28

RE: PŘEKRYTÍ DEMONSTRACE

Muchomůrka červená 81.?.?.?

Reakce na 147072

Ano, vypadá to tak, že média, resp. vláda rozjely hysterii okolo "demonstrace neonacistů", aby mohly demonstraci 17. listopadu proti zradaru a vládě zdiskreditovat. Minimálně těch "nácků" velmi chytře využily. Je to hnus. Můžeme se těšit, že demonstrující na Václaváku budou dáváni do souvislosti s "neonácky", celou demonstraci bude kalit závan nedávné neonacihysterie a jak píšete, ten den se budou zase konat i "náckové". Takže prostě jen [bliji]

147087

16.11.2007 9:10

RE: PŘEKRYTÍ DEMONSTRACE

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 147087

Ano, přesně tak, je to tajnými službami vše předem zmanipulované. Nejprve všechny odpůrce základny automaticky házeli do stejného pytle s komunisty a když to nepomáhalo, tak je budou házet do stejného pytle s s neonacisty.

147289

14.11.2007 19:30

RE: PŘEKRYTÍ DEMONSTRACE

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 147056

Uvažuji tak Jaroslave,že Tě mám rád.Ale jinak jsem docela pako. [smích]

147172

15.11.2007 4:13

RE: PŘEKRYTÍ DEMONSTRACE

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 147056

Klvanuv tym je uz zrejme zoufaly, protoze CT1 mela uvest, ze 17.listopadu pujde o demonstraci na podporu Cunka. Ona prej demonstarce na podporu Cunka bude 17.listopadu taky. O iniciative Nezakladnam jako jednomu z hlavnich organizatoru demonstrace 17.listopadu v nasich svobodnych mediich drzi bobrika mlceni. Za to dle novinarske etiky a cti pisou, o dalsi ucasti "neonacistu", riziku rvacek a davaji dohromady dve demonstrace v jedno datum s podporou Cunka, kterym je ceska verejnost znechucena. Aby jim to vsak bylo platne, v nekterych zemich uz sledovanost internetu predcila cumeni do bedny. [velký smích] [velký smích] [mrknutí jedním okem]

147201

13.11.2007 11:44

Angažovanost odstavených

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Je jenom otázkou času, kdy se na české politické scéně vyprofiluje skutečná pravice, jako politický proud, zastupující širokou střední vrstvu společnosti. Ochrana a znovunalezení tradičních hodnot, vyznávaných generacemi předků, je jedinou záchranou před stále se prohlubujícím úpadkem sociálních vazeb, kterého jsme svědky prakticky nepřetržitě. Kořistnické praktiky bývalé nomenklatury ruku v ruce s léta předpěstovávanými oponenty režimu na straně jedné, a neúnosná podpora parazitujícím asociálům na straně druhé, přestoupily jakoukoliv rozumnou mez, což si střední stavy poznenáhlu začínají stále jasněji uvědomovat. Rovněž systém mediálního masírování posledních zbytků dobrého vkusu jde mnohdy až za hranicemi únosnosti. Osvědčené a cíleně dovlečené mediální stupidity, jako nástroj manipulace pod heslem "Chléb a hry", nás zahlcují takovou měrou, že mnohé z nás již zřetelně napadá otázka, zda se skutečně nejedná o manipulaci, jejímž cílem je vytvoření snadno ovladatelného stáda božích hovádek. Nedivím se tedy revoltujícím mladým lidem a mám pochopení i pro mnohdy emočně a s provokující okázalostí vyjadřováné postoje. Házet tyto mladé lidi do jednoho pytle, jako propagátory nacistických myšlenek, je v lepším případě projev nevědomosti, a v horším, cílená propaganda v zájmu potlačení jakýchkoliv myšlenkových a hodnotových proudů, neslučitelných se zájmy zločinecké vrstvy novodobých zbohatlíků.

147059

13.11.2007 14:55

RE: Angažovanost odstavených

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 147059

Me to pripada, ze reakce soucasnych medii a vlady nebyla reakce na protest proti valce v Iraqu, ale trochu zpozdena reakce na udalosti "15. brezna 1939.
Kdyby to byla reakce na soucasny protest, mozna, ze by se tak trochu pozastavili nad udalostmi soucasnosti a trochu analysy by take neuskodilo v komentarich, oni ale stale citi vinu z nepostaveni se nacismu a Hitlerovi a tak pocitili moznost si tu situaci jeste jednou prehrat a tak zvane zvitezit.
To nebylo o strachu z nekolika mladych atletickych lidi, ale divadlo o narodni jednote proti necemu co uz davno nehrozi. Proto ti prezivaci a lide s hvezdami. Bez nejakeho premysleni. Je to jako kdyz pacient se soustredi na leceni puchyre na noze a le zanedba a ani nechce vedet o rakovine ktera mu proleza plice.

147074

13.11.2007 15:22

RE: Angažovanost odstavených

Stan 217.?.?.?

Reakce na 147059

presne tak,nelze prehlednout prostredky slouzici k tomuto vytvoreni tupeho nemysliciho stada, degenerace skolskeho systemu, cilena propaganda dnesniho Konzumistanu za ucelem zadluzeni siroke vrstvy obyvatelstva, jak znamo, zadluzeny zamestnanec se da politicky velmi lehce zpacifikovat, cilene sireni pakultury dnesniho medialniho cirkusu, provokacemi umele udrzovani a podpora antisemitismu, konec koncu Holocaust prumysl musi by z neceho ziv, kam by prisli kdyby jim vymreli antisemiti, prave tento tyden vznesl Israel vuci Nemecku nove pozadavky o znovuprojednani dohod o odskodneni z roku 1952, zrejme to dosud bylo malo. Ano sionisticka mafie se snazi, presto se domnivam ze budou mit smulu, jejich hlavni nastroj mocenske politiky,tiskarska rotacka na vyrobu meny, se zacina ponekud zadirat, jeden z nedulezitejsich trhu potrebnych k udrzeni systemu je na pokraji kolapsu, US trh commercial papers a hypotecnich papiru prakticky zkolaboval, pohledavky v hodnote nekolika tril.$ jsou de facto bezcenne a prestaly se temer obchodovat. Spolu s financni atomovkou 500 trill.$ derivatu do znacne miry vazanou na prave ty kriticke hypotecni papiry budou jakekoli pripadne akce centralnich bank pouhym rearanzma zidli na palube Titanicu. Neni vubec otazkou zda k tomu dojde, nybrz jak dlouho se to jeste podari oddalit. Jedine co muze rozumny jedinec dnes delat, konzumovat jen nejnutnejsi( vubec ta nejlepsi zbran vuci dnesni oligarchii), kupovat zlato, nedrzet zadne akcie a obligace a nedelat dluhy, v klidu si pockat az se ten domecek z kreditnich karet svali. Ti kteri na to nemaji to samozrejme znovu odskacou, bohuzel. [velký smích]

147075

13.11.2007 23:53

RE: Angažovanost odstavených

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 147075

Stane,
jednak gratuluji k termínu Konzumistán, je nádherný. To, že letos dolar padne, to už zraje dlouho.
Jen bych si nebyl jistý s tím zlatem. Investoval by do vlastnictví internetového připojení a do osobní nabídky toho, co umím,co mohu nabídnout či pomoci.
Protože je možné, že vedle dolaru toho padne ještě mnohem víc, peníze nebudou mít cenu - a zlato jsou jen peníze. Takže vaše rada je pouze pro ty bohatší. Ti si potravu a další potřeby koupí za zlato, ale jen pokud ti, co mají k dispozici potravu, budou zlato chtít.A zároveň se asi objeví dost nápadů, zatím ukrytých v šuplících a pod zámky, které mohou to hlušší období zkrátit.

Zkuste si představit, že jen tato, takzvaná křesťanská civilizace měla za modlu zlato, jiné jej využívali pro jeho vlastnosti. Tato (právě končící) jen jako symbol!! trvalé hodnoty.
A ta padá se systémem. Podobně i nemovitosti, to že padly hypotéky na ně, to je jen proto, že zlato padnout nemohlo, už dávno jej nahradily bezcenné papírky, vlastně číslíčka. Takže reálná hodnota baráku je ????
Zlato bylo takovým historickým "žolíkem", který si zvolila církev a po předání své moci finančnímu světu tento kontrolovala a zřejmě i poradila směr ke stále virtuálnější "trvalé hodnotě".

Naštěstí je dost lidí, kteří tuto "kartu v rukávu" pochopili. Připravovat bartrové/bratrové/bratrské vztahy považuji za vhodnější řešení.
Je dobré něco umět - a umět to nabídnout. A ostatní se vyřeší samo, můžeme tomu říkat i boží mlejnky.

147110

14.11.2007 13:20

RE: Angažovanost odstavených

Stan 195.?.?.?

Reakce na 147110

nejsem si jist zda zcela rozumim jak to myslite, tedy jen par detailu.Bartrove hospodarstvi muze v nejlepsim pripade fungovat jako prechodne reseni. Hypoteky nepadly kvuli zlatu nybrz protoze byl zaveden system kdy veritel poskytujici hypoteku nemusel nest jeji riziko a mohl ji jako cenny papir prodat dal, to zaroven zpusobilo, ze kriterie pro poskytnuti hypoteky byly uvolneny takze pujcku dostala kdejaka hola prdel. Zlato neni monetarnim kovem, penezi, protoze si ho zvolila cirkev nebo krestanska civilizace za modlu nybr kvuli te nejpodstatnejsi vlastnosti, totiz nemoznosti mnozeni mocenskou elitou. Nemovitosti samozrejme nejsou tez ochranou pred inflaci, maji ale tu dobrou vlastnost ze neutecou, pokud samozrejme nejsou zatizeny neunosnym dluhem.Mimo to,ze letos dollar padne,myslim totalne, bych nerekl, je mozne ze to jeste 2-5 let ustoji, manipuluji co se da a bude to chvili trvat nezli to ten posledni blb pochopi. [velký smích]

147147

14.11.2007 17:40

RE: Angažovanost odstavených

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 147147

>... manipuluji co se da a bude to chvili trvat nezli to ten posledni blb pochopi.
Muzeme se za par let virtualne potkat a muzeme si predat informace, kdo byl v dnesnich dnech ten blb, ktery 'naletel' a ten, ktery 'mel prehled' ( co se potistenych papirku a strechy nad hlavou tyka ) [mrknutí jedním okem]

147163

14.11.2007 19:45

RE: Angažovanost odstavených

Stan 217.?.?.?

Reakce na 147163

nevim k cemu by mi bylo setkani, byt jen virtualni, s nekym kdo mi chce predavat informace za par let, aniz by mu sem soucasne nejaky argument upadl, fakta ktere jsou potreba mam uz ted a jediny faktor nejistoty je doba kterou se podari financni mafii tupe stado jeste oblbovat. Otazka neni zda dollar jako rezervni mena skonci a zda si trh vynuti zlaty standard, nybrz za jak dlouho. V porovnani se sejdirem Greenspanem je Bernanke , coby animator trhu totalni packal a ma velke predpoklady, prusvih ktery je mnohonasobne vetsi nez krize 1929, jeste masivne zhorsit. Pokud mi nejaky vedomostmi neposkvrneny panic sugeruje ze jsem naletel, mel by se alepon pokusit naznacit proc. Navrhuji otevrit pokladnici tvych tajemnych "mouder" a hodit neco do placu at se trochu zasmeji. Obvykla argumentacni mrtvolka pouzita na podobna tvrzeni a predkladana jako dukaz, totiz ze uz i komousi se v tomto smeru mylili, u mne netahne. [velký smích] [velký smích] [chechtot]

147173

16.11.2007 0:51

RE: Angažovanost odstavených

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 147173

Hele, Stan,...jdu spat. Ale jen ti chci naznacit, ze se 17let staram o vlastni export/import firmy, at uz v CA, nebo CR. Mam na to svuj nazor a mohu ti rict, ze za dobu radove 6mesicu absence na zdejsi website jsem bez jakekoliv investice (ciste papiry a razitka) rozmnozil ty 'potistene papirky' o castku, pro kterou se lide v CR pachti dennodenim chozenim do prace vice nez rok, ci dva.Jinym hodnotam davam ovsem prednost, takze radej pujdu zitra s Perunem na pivo, nez hazet perly [mrknutí jedním okem]
Good luck, homeboy

147271

16.11.2007 10:57

RE: Angažovanost odstavených

Stan 217.?.?.?

Reakce na 147271

jak to tak vypada, moc tech perel na hazeni asi nemas, pokud skutecnost, ze se ti podarilo ci nepodarilo rozmnozit "papirky" ma byt dukazem toho ze soucasny system to ustoji, je to ponekud slabe kafe, v dobach nafukovani inflacni bubliny zdanlive mnozi majetek kdejaky trouba, horsi je to ovsem kdyz bublina praskne, tuhle skutecnost si prave overili "velmistri" financni akrobatiky, Citigroup a spol. ( vetsina bank celosvetove) ted cumi na ty bezcenne papirky ktere jim v trilionovych hodnotach lezi ve sklepe a dumaji kde najdou jeste vetsiho vola, ktery by je odkoupil, nemas nahodou zajem? Kupodivu zasoba volu se zrejme vycerpala takze prijde cas probuzeni, samozrejme predevsim pro politicke loutky a tupe stado na ulici, financni akrobati totiz uz davno pochopili, ze to byl bungy jumping bez lana a ze vetsinu tech bezcennych sracek s krasnymi jmeny jako CDO,CDL,MBS,SIV atd. muzou splachnout do kanalu . [velký smích] [chechtot] [velký smích]

147298

17.11.2007 5:49

RE: Angažovanost odstavených

V. Sodek 212.?.?.?

Reakce na 147298

No, pokud sedis na prdeli a nemas potrebu socialne se zabezpecit, pak jo. Tva vec. V CR jsou žně. Klasicka perioda deseti let.
P.S. Do polevky mi prset nebude [mrknutí jedním okem] A kdyby bylo spatne, at si to vemou. Ode me nevideli ani floka [cool]

147356

14.11.2007 3:56

RE: Angažovanost odstavených

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 147075

Ja jsem si dovoli nakoupit par konzerv a doufam, ze stihnu kyblicek proteinu. Spacak mam do -20 C. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

147127

14.11.2007 21:42

RE: Angažovanost odstavených

Stan 217.?.?.?

Reakce na 147127

pro zacatek dobry, jako doplnujici trening bych doporucil odvyknout si jist a pit, se setrenim kyslikem bych prozatim nepospichal. [velký smích] [chechtot]

147188

13.11.2007 15:40

RE: Angažovanost odstavených

2xs 85.?.?.?

Reakce na 147059

Nikoliv! Nejde o projevy neslučitelné se zájmy zločinecké vrstvy novodobých zbohatlíků (jaký asi má náš malý zbohatlíček vztah k nějakým zakukleným pitomcům z Antify nebo jiným svatým antifašistickým bojovníkům??!), nýbrž o projevy hegemonie provokatérských židů a jejich pomahačů, kteří zcela záměrně zkreslují realitu a formují ji propagandou v jejich zájmu! Tady se prostě drze deinstaluje demokracie a odebírají se svobody a práva, a to jen proto, že to nějaký dacan řekl a jeho média něco troubí do světa... což řadu lidí bohužel omámí.
Je to k zblití [bliji]

147076

15.11.2007 6:32

RE: Angažovanost odstavených

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 147059

Je jenom otázkou času, kdy se na české politické scéně vyprofiluje skutečná pravice, jako politický proud, zastupující širokou střední vrstvu společnosti.
----------------------------------------------------------------
Až tady nějaká široká střední vrstva bude, tak možná. Jenže většina lidí je degenerovaná socialismem a čeká, až stát někomu něco sebere a naleje jim do koryt. Z těhlech mrcasů střední vrstvu myslících lidí neuděláte.

147211

15.11.2007 7:18

RE: Angažovanost odstavených

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 147211

Stredni vrstva v USA, ale i v Britanii jde ke vsem certum. Lecba neocon-aspirinem mozna zvysi DPH, ale stredni vrstva ma nejakou alergii ci co a chcipa. V CR nevznikne, protoze nedustupne "elitni" skoly pro "elitni" prumer pouze naprumerne movitych rodicu vyprodukuji pouze prumernou "elitu". Jestli schopnou kriticky a v sirokem spolecenskem spektru myslet tot otazka. Bude jim totiz chybet kontakt s nami sockami.

V blede modrem je to tady za velkou louzi, pouze s tim rozdilem, ze tady skoly s povesti elitni jsou skutecne elitni a to ve svetovem meritku. V USA existuje propracovany dlouhodobe odzkouseny system na vyhledavani talentu ze vsech socialnich vrstev. O tom kolik talentu produkuje zhorsujici se vseobecny statni vzdelavaci system nejsou data, aspon verejne pristupna. Dalsi cast skutecne vzdelane elity je ze zahranici.

Na to muzeme v CR taky zapomenout, nejsme bohata velmoc s prestiznimi elitnimi bohatymi universitami. Takze souhlasim, v CR bude existence stredni tridy problem. Inzenyry, lekare, ucitele, vedce, pravniky, umelce, filosofy totiz nedala stredni tridou z nihz se rekrutuje intelektualni elita pouze vyska bankovniho konta, ani bourak nebo znackove hadry... Ale taky kvalita jejich vzdelani a odbornosti. Nejvetsi devizou prvni republiky bylo vysoce kvalifikovane domaci obyvatelstvo, diky vseobecne urovni vzdelani. Te vseobecne urovne vzdelani, na kterou tato vlada haze velky bobek. Platit pravda a draze budeme az za nejakych 10-20 let.

147214

16.11.2007 22:20

RE: Angažovanost odstavených

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 147214

Jak to teda je.
Jsme bohatá velmoc a vláda na školy kašle, nebo nejsme bohatá velmoc a na školy nejsou prachy... [mrknutí jedním okem]
A ohledně definice střední vrstvy... v tom mám chaos.

147329

19.11.2007 8:12

RE: Angažovanost odstavených

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 147329

Dobre takze nejsou prachy ani na ty skoly, Nezbyva nez se modlit, aby ty privatni rychle ziskali na kvalite. Silne pochybuje, ze by nam vsak modleni pomohlo v tak do budoucna jeste chudsi zemi udrzet ty spickove absolventy, obvzlast kdyz mame volny pohyb lidicek po Evrope.

Na kazde gymnazium aspon jeden 100-milionovy darce jako CEZ. A snad se nam postesti ziskat toho spravneho nelidoveho ministra skolstvi, nejlip by ho bylo angazovat z Irska, kde cerpali nejefektivneji granty z EU. Doufejme, ze nam provizorni pan ministr na dvou zidlich, dokaze cerpat prachy z Bruselu aspon na pul plynu jako predchozi ministrine. Na co vlastne jeste jsou prachy? Na nasi mezinarodni koalici v Afganistanu a Iraku, nebo na pocet senatoru? Tam by jsem se mohli v poctech skoro merit i s USA, ne tak vsak rozlohou a poctem obyvatel a taky v jinych vecech.

A stredni vrsta dnes v CR? To bylo ode me vskutku odvazne. Tak to zkusim opatrneji. Za prvni republiky rozhodne nebyli stredni vrstvou zelinari, hospodsti nebo reznici.... Tem se rikalo zivnostnici. I sluvku podnikatel melo trochu jiny vyznam za te prvni republiky. Stredni vrstva mimo jiste financi zazemi musela mit neco, co by se dalo nazvat uroven a ta byla fundamentalne vytvarena necim jako kvalita vzdelani.

No nic nejsou penize, tak sbohem statni skolstvi. Doufejme, ze krome CEZu se najdou i jini zdatni sponzori. Ja myslim, ze kdyz Hyunadi ma 20 let danovych prazdnin, tak by sem tam mohl pustit chlup. Nechapu jak ti Nemci mohli byt po valce tak pitomi. Dokonce jich nekolik milionu zarvalo i hlady a investovali dlouhodobe do vzdelanosti.

Nastesti mi se muzeme z jejich "odstrasujiciho prikladu poucit. Vsak nas pan premier dobre vi, ze zakladni vyzkum je treba zrusit a pouze delat aplikace s rychlou navratnosti. Pouze hlupaci jako Marconi nebo Volta si hraji s nepraktickymi blbostmi. Svata pravda mi budeme vychovavat sve Edisony, kteri zuzitkuji zakladni vyzkum odjinud. Zatim jeste nejsme zglobalizovani pod jednim praporem, tak by melo byt odkud brat. Horsi je az budem uplne vsichni trzne hazet bobek na zakladni vyzkum. Az budou "hracickove a snilci" prilis drazi. Jak se rika, kde nic neni ani smrt nebere.

147492

13.11.2007 12:40

Konec demokracie

Roman 90.?.?.?

http://odpor.org/index.php?page=clanky&kat=&clanek=718

Není co dodat.

147061

13.11.2007 14:28

vítejte v EU

datel 88.?.?.?

Vložený obrázek

147071

13.11.2007 14:15

..koho zbijeme příště ??

ladAA 195.?.?.?

sranda, jak najednou .... úplně náhodou se u anarchistů a protifašistů našli stejné zbraně, jako u neonacistů, tzn. nože a další bodné a chladné zbrané, boxery, po domácku vyrobené dýmovnice a dělobuchy....a přitom se policie postavila na jejich bok (alespoň zkraje svorně proti náckům).

před dvěma dny bylo "in" tlouct nacionalisty (byť vyhraněné) v ulicích, před dvěma týdny bylo "in" tlouct skinheady na fašistickém koncertu, před dvěma lety bylo třeba tlouct feťáky na louce (czechtek2005), před 7mi lety bylo in tlouct anarchisty na mezinárodním měnovém fondu...

každopádně příprava na to, že časem bude "in" mydlit kohokoliv, kdo je na něco hrdý, kdo platí daně, kdo nechce na českém území radar, kdo bude chtít (třeba i pokojně) obhajovat demokracii, kdo chce pro své děti lepší budoucnost..
.. a nebo je to jen tím, že čím dál více lidem se přestává líbit současné směřování, které však nesmí vykolejit, tak proto je projistotu zmydlíme (že tento směr vyžaduje každý jedinec, a jako takový by především u sebe měl začít směřovat jinam)

. proč chce každý automaticky se zdražením všeho také vyšší plat?..že na to nejsou peníze? .. začarovaný kruh? .. aha ?
ladA

147073

13.11.2007 17:47

Tak hurá do toho

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Cosi nás nutí, za něco bojovat. Hledáme skryté motivy, obáváme se o demokracii, zvažujeme varianty spiknutí, spíláme politikům, novinářům, nacistům, ...

Ale proti komu a za co bojovat? Za totality to bylo snadné. Nepřítel je komanč a cíl je svoboda.

Dnes je to těžší. Nepřátel je mnoho. Často jsou rafinovaně skryti, viz spiknutí fiktivního přistání na Měsíci, spiknutí ze 17.11.1989, spiknutí kolem WTC. Též nám hrozí ONI, kteří : nám berou svobody, ohlupují nás, manipulují námi, tisknou si neomezené množství peněz, vykořisťují nás, ... A konkrétní jména nepřátel?

Ještě mnohem horší je to ovšem s otázkou, ZA CO BOJOVAT? To nějak nevíme, ale o to budeme nesmiřitelnější. A konkrétní a zřetelné cíle?

Stará moudrost praví: Mládí nikdy nepřijme svět jako dar od svých otců, mládí si jej potřebuje samo vybojovat.

Tak hurá do toho [mrknutí jedním okem]

147082

15.11.2007 6:30

RE: Tak hurá do toho

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 147082

Ještě mnohem horší je to ovšem s otázkou, ZA CO BOJOVAT? To nějak nevíme, ale o to budeme nesmiřitelnější. A konkrétní a zřetelné cíle?
------------------------------------------------------------
Doufám že nečekáte, že se zde "bojovníci" upřímně odhalej. [chechtot]

147213

13.11.2007 23:54

Komunismus´je demokracie?

Vypitej 90.?.?.?

Když jsem do té Prahy vážil cestu otec mě říkal nejezdi tam, já to znám z dob komunismu, vyvezou tě někam za město, nebo tě na pár hodin zavřou. Já blbec mu nevěřil [bliji]

147106

14.11.2007 12:15

Nová generace.....

Alena 62.?.?.?

Jestli naši mladí si potřebují něco vybojovat a dokázat tak ať se jedou v těchto dnech podívat do Německa a Francie jak se "to dělá". Ono nestačí jen diskutovat a zmateně se nechat honit po Praze. V jednotě a organizovanosti byla vždy síla. Dokud to mladá generace nepochopí tak nemá naději na úspěch. [smích]

147142

14.11.2007 12:53

asi tak bych to videl

strakapoud 88.?.?.?

http://www.prop.sk/anarchisti.html

147146

14.11.2007 18:27

Democraticka agonie .......

Kadence crazy 154.?.?.?

Za pravdu je ruzna sazba , nekdy provaz , nekdy vazba ! Kdo ji rekne driv nez vcas tomu pravda zlame vaz ! Moc lidi v CZ a jeste vic ovladanejch brainwash blbu v USA ani nevi jakej tech par reckejch slovicek ma vlastne vyznam . A ze nemam pravdu ? Mam !

147165

14.11.2007 22:45

Taky chci víc podobné "agónie"

Souhlasník/Nesouhlasík 83.?.?.?

Na přístupu policistů není nic špatného, určitá subkultura je prostě hodně nebezpečná a v podobných případech ji nelze detekovat jinak než skrze vnější znaky. Kdyby někoho zatkli jen proto, jak vypadá, tak by to bylo hrozné, ale toto zaměřování se na lidi s velkou muskulaturou a holou lebkou je jen prvním krokem; pokud u takové osoby není nalezeno nebo jí není dokázáno něco nezákonného, není dále obtěžována, takže tato "kauza" je jen nafouklá bublina. Předpokládám, že to nevadí ani autorovi článku - je to přece dobrá zpráva [smích].

147189

19.11.2007 23:14

RE: Taky chci víc podobné

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 147189

Na Atlas CZ je zprava : Prasata chteji hnat pred senat , deset svini pozenou svinskym krokem pred Parlament CR a ctyri pred Senat at to je prej vyrovnany ....... Demonstrace je naplanovana na desatou hodinu 20 listopadu v Praze . Dotace by meli prispet na dopravu a pripravu cunat na jatka a s dalsi pomoci obyvatelstva se pocita i do budoucna ...... [velký smích]

147543

Příspěvků: 70

13.11. 02:10 cheguevara  Tak to chci vice agonie
13.11. 04:44 Rene Bartosek  RE: Tak to chci vice agonie
13.11. 13:38 2xs  RE: Tak to chci vice agonie
13.11. 18:16 QWSAQ  RE: Tak to chci vice agonie
13.11. 21:21 Karel z Čech  RE: Tak to chci vice agonie
13.11. 22:06  RE: Tak to chci vice agonie
13.11. 22:33 George23  RE: Tak to chci vice agonie
14.11. 03:47 Rene Bartosek  RE: Tak to chci vice agonie
13.11. 23:36 micha  RE: Tak to chci vice agonie
15.11. 15:48 2xs  RE: Tak to chci vice agonie
16.11. 00:42  RE: Tak to chci vice agonie
13.11. 06:54 JAX  Krále,
13.11. 08:29 DavidZ  RE: Krále,
13.11. 09:09 kuzelkx  RE: Krále,
13.11. 17:45 th3m0r0n  RE: Krále,
13.11. 20:08 DavidZ  RE: Krále,
13.11. 23:21 janko  RE: Krále,
14.11. 00:24 DavidZ  RE: Krále,
14.11. 01:01 janko  RE: Krále,
14.11. 08:30 DavidZ  RE: Krále,
13.11. 21:16  RE: Krále,
13.11. 22:31 Karel z Čech  RE: Krále,
13.11. 23:30 janko  RE: Krále,
14.11. 00:00  RE: Krále,
14.11. 03:48 Rene Bartosek  RE: Krále,
14.11. 11:22 Karel z Čech  RE: Krále,
16.11. 08:49 Jarmila  RE: Krále,
15.11. 06:16 Vratislav  RE: Krále,
15.11. 06:29 Rene Bartosek  RE: Krále,
19.11. 16:15 lesov  RE: Krále,
13.11. 08:34 ZEDNIK  CVICENI POLICIE PRED 17.11
13.11. 08:30 DT  DT
13.11. 11:28 hestroy  RE: DT
13.11. 15:43 DT  RE: DT
13.11. 09:23 Sam Ting Wong  Média
13.11. 12:35 Antiseptik  RE: Média
13.11. 10:38 Jaroslav Chvátal  PŘEKRYTÍ DEMONSTRACE
13.11. 14:03 jojka  RE: PŘEKRYTÍ DEMONSTRACE
13.11. 19:28 Muchomůrka červená  RE: PŘEKRYTÍ DEMONSTRACE
16.11. 09:10 Jarmila  RE: PŘEKRYTÍ DEMONSTRACE
14.11. 19:30 micha  RE: PŘEKRYTÍ DEMONSTRACE
15.11. 04:13 Rene Bartosek  RE: PŘEKRYTÍ DEMONSTRACE
13.11. 11:44  Angažovanost odstavených
13.11. 14:55 karel4u  RE: Angažovanost odstavených
13.11. 15:22 Stan  RE: Angažovanost odstavených
13.11. 23:53 janko  RE: Angažovanost odstavených
14.11. 13:20 Stan  RE: Angažovanost odstavených
14.11. 17:40 V. Sodek  RE: Angažovanost odstavených
14.11. 19:45 Stan  RE: Angažovanost odstavených
16.11. 00:51 V. Sodek  RE: Angažovanost odstavených
16.11. 10:57 Stan  RE: Angažovanost odstavených
17.11. 05:49 V. Sodek  RE: Angažovanost odstavených
14.11. 03:56 Rene Bartosek  RE: Angažovanost odstavených
14.11. 21:42 Stan  RE: Angažovanost odstavených
13.11. 15:40 2xs  RE: Angažovanost odstavených
15.11. 06:32 Vratislav  RE: Angažovanost odstavených
15.11. 07:18 Rene Bartosek  RE: Angažovanost odstavených
16.11. 22:20 Vratislav  RE: Angažovanost odstavených
19.11. 08:12 Rene Bartosek  RE: Angažovanost odstavených
13.11. 12:40 Roman  Konec demokracie
13.11. 14:28 datel  vítejte v EU
13.11. 14:15 ladAA  ..koho zbijeme příště ??
13.11. 17:47 Vojta49  Tak hurá do toho
15.11. 06:30 Vratislav  RE: Tak hurá do toho
13.11. 23:54 Vypitej  Komunismus´je demokracie?
14.11. 12:15 Alena  Nová generace.....
14.11. 12:53 strakapoud  asi tak bych to videl
14.11. 18:27 Kadence crazy  Democraticka agonie .......
14.11. 22:45 Souhlasník/Nesouhlasík  Taky chci víc podobné "agónie"
19.11. 23:14 Kadence crazy  RE: Taky chci víc podobné

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

32

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 75 čtenářů částkou 9 619 korun, což je 32 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Ani kluk, ani holka. Zpěvačka Pink vychovává dceru bezpohlavně. Není jediná!13.12.17 23:29 Neurčeno 11

'Stáli jsme tam a brečeli.' Dokumentaristé natočili hlady umírajícího ledního medvěda, důsledek oteplování13.12.17 19:55 Neurčeno 5

Ďalšia perla z Bruselu: Zákaz otvárania okien? Od roku 2020 vstúpi na Slovensku do platnosti nová smernica EÚ13.12.17 12:24 Evropská unie 2

České šachy budou mít nejmladšího velmistra v historii. Je jim Thai Dai Van Nguyen13.12.17 11:33 Česká republika 2

Tři slepice obvinily Trumpa ze sexuálního harašení. A jiná kráva obvinila Polanského, že ji před 40 lety fotil nahou13.12.17 10:59 USA 2

Zajímavý výzkum: v mozku ženy zůstává DNA každého muže, se kterým spala12.12.17 15:48 Neurčeno 5

Antikrist Bergoglio chce měnit Otčenáš12.12.17 00:46 Vatikán 8

Šílená EU: Systém přerozdělování kobylek Dublin IV bude znamenat jednoznačně konec, bude-li přijat11.12.17 21:16 Evropská unie 7

Český inženýr uspěl s pohádkami, jak se co dělá09.12.17 12:56 Česká republika 2

PL se ptaly politiků, co si mysli o plánu Junckera o otevření dveří migrantům08.12.17 11:04 Česká republika 6

Pavlík Morozov žije!08.12.17 10:25 Česká republika 2

Herečka filmů pro dospěle spáchala sebevraždu poté, co byla obviněna z homofobie07.12.17 20:22 USA 7

Schulz (SPD): nejpozději do r. 2025 založit Spojené státy Evropské07.12.17 20:06 Evropská unie 1

Trump uznal Jeruzalém za hlavní město Izraele06.12.17 22:08 USA 4

Jiří Drahoš - bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo k pláči06.12.17 18:41 Česká republika 6

Konečně se dělá něco i pro důchodce06.12.17 12:57 Česká republika 1

Komická postavička Saakašviliho je pro Porošenka čím dál větší bolehlav05.12.17 12:34 Ukrajina 4

Drahoš zveřejnil seznam dezinformačních webů. Až nápadně se shoduje s tím od aktivisty Jandy02.12.17 15:14 Česká republika 13

Něco o civilizovaném chování01.12.17 15:58 Neurčeno 1

Ženy dostávajú horšiu prvú pomoc, na vine sú ich prsia01.12.17 15:45 Neurčeno 3

Měnové kurzy

USD
21,81 Kč
Euro
25,69 Kč
Libra
29,31 Kč
Kanadský dolar
16,98 Kč
Australský dolar
16,73 Kč
Švýcarský frank
22,03 Kč
100 japonských jenů
19,38 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
6,08 Kč
100 maď. forintů
8,17 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
37,05 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 333,85 Kč
1 unce stříbra
346,03 Kč
Bitcoin
361 343,13 Kč

Poslední aktualizace: 14.12.2017 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 263