Diskuze k článku

Odpovídá Noam Chomský

Příspěvků 96

1.9.2006 3:13

žvatlání starého pomateného dementa

Nillbert Nullingsworth 81.?.?.?

asi nejsměšnější je ta otázka: "Proč se nikdy neobjevíte na CNN nebo Fox News v USA. Čeho se na Vás tak bojí?" [velký smích] ano jsme strachy bez sebe [chechtot] přesto se pokusím panickou hrůzu s chomskyho překonat a vysvětlit vám proč to tupé zvíře nikam nezvou ....inu proto, že žvásty tohodle senilního starýho pitomce zajímaj leda tak lejsko zoufalců ze zvědavce a podobnejch marginálních kašpariád roztroušenejch po slumech celého světa [velký smích] a kdyby se v TV moh vykecavat každej psychotickej dement skončilo by to jak vox populi na nově [chechtot] trodas s bartoškem by byly přilepený k vobrazovce a zbytek světa by vypnul televizi [velký smích]

115619

1.9.2006 3:51

RE: žvatlání starého pomateného dementa

Jaroslav Chvátal 82.?.?.?

Reakce na 115619

Váženy, Vy asi máte hodně velký problém sám ze sebou. Tak frustrovaného člověka jsem již dlouho nezažil. Mimochodem, to co jste zplodil ve Vašem příspěvku je velmi vypovídající diagnozou Vaší osobnosti. [oči v sloup]

115623

1.9.2006 4:28

RE: žvatlání starého pomateného dementa

Nillbert Nullingsworth 87.?.?.?

Reakce na 115623

[chechtot] poslochej a co si myslíš - podle tebe - že znamená slovíčko "frustrovaný"? [velký smích]

115629

1.9.2006 6:04

RE: žvatlání starého pomateného dementa

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 115629

Neco ve smyslu "mozkove kastrace"? [velký smích] [velký smích] [velký smích] "Cizomstinu" mam mizernou a nechce se mi hledat ve slovniku, tak jsem to zkusil selskym rozumem. [velký smích] [velký smích]

115634

2.9.2006 18:24

RE: žvatlání starého pomateného dementa

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 115634

Nillbert? To bude důkladná prefrontální lobotomie. [cool]

115786

1.9.2006 8:42

RE: žvatlání starého pomateného dementa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 115619

Inteligentní reakce, logická a přesvědčující argumentace, takový byl Váš příspěvek. Pište dál!

115642

1.9.2006 12:13

Drahý Nillberte!

ruger 62.?.?.?

Reakce na 115619

Já zde na zvědavci vystupuji jako sympatizant Izraele, USA, liberalismu a obhájce západního lifestylu.Naom Chomský je pro mne velice inteligentní levicový intelektuál, který určitě není postižen senilitou a s menšinou toho co říká souhlasím, většině se směji, ale respektuji jeho vlastní názor.To že mu k jeho hypertrofickému intelektu nedal Pán bůh návod k použití je věc jiná, ale určitě to je laskavý člověk, který v sobě nemá stopu nenávisti. (Nebo to dobře skrývá [smích]) Celý život miloval levicové ideje, je to starý anarchista a asi nikdo nečeká, že by dnes měnil názor. Své prohřešky si dobře omluví. Rád si jeho článek přečtu, třebaže z něj nepadám na zadek. Naopak. Mnoho věcí a tvrzení v jeho článku by bylo možné step by step tvrdě oponovat. Považuji to za ztrátu času. Můj odlišný názor ale neznamená, že budu psát urážlivé osloviny.
Pokud milý Nillberte nedáte dohromady příspěvek disponující alespoň pokusem o základní větnou sklatbu, nebudete racionálně argumentovat a Vaše výrazové prostředky se omezí na nadávky a špatně zvládnutý psaný projev, nejste o nic lepší než starý dobrý Google a spol. se svými nadávkami , sprosťárnámi a podpásovkami.

115668

1.9.2006 19:45

RE: Drahý Nillberte!

kema 207.?.?.?

Reakce na 115668

Souhlasim s vami, Rugere.
Nillbert svym stylem pripomina nektere ze zdejsich zidobijcu a jeho prispevek nema proto zadnou hodnotu.
A kdyby na to mel jeden naladu, s nazory pana Chomskeho by slo opravdu polemizovat az do aleluja. A bylo by mozno zacit uz s jeho prvni vetou: "nejprve bylo treba okamzite zastavit izraelskou invazi".
Pan Chomsky nejenze nerika, kdo by neco takoveho mel podniknout, ale ani ho viditelne nezajima, ze by bez omezeni moci Hezhullahu v jiznim Libanonu by nadeje na trvaly mir v te oblasti proste neexistovala.

115711

1.9.2006 23:25

RE: Drahý Nillberte!

onen 217.?.?.?

Reakce na 115711

Mier je vojna, vojna je mier..
Vojna a tisice mrtvych nevinnych civilov ma podla vas privodit demokraciu a mier.

115741

1.9.2006 20:40

RE: Drahý Nillberte!

Baldwin 83.?.?.?

Reakce na 115668

ale když on není schopen dát nic kloudnýho dohromady, tak ho nechte nadávat, urážet a plácat páté přes deváté bez smyslu a argumentu a prostě to ignorujte, to je na tyhle případy nejideálnější řešení [smích]

115717

2.9.2006 6:15

RE: Drahý Nillberte!

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 115668

Pane Ruger, inteligentni lide a hlavne "stare penize" maji tendenci na zapade byt na levici. Jsou to prave zbohatlici pro ktere penize jsou neco noveho kteri jsou tvrdymi pravicaky.
Nevim, co si predstavujete pod "zapadnim stylem zivota". Muzete mi to vysvetlit. Vite kolik milionu lidi v USA nema zdravotni pojisteni? Stejne tak ze dluzi vice nez je hodnota jejich majetku. Jen malo lidi si je jisto, ze jejich zamestnani nebude "poslano" do Ciny nebo Indie.
Zda si mi, ze zijete v nejake pohadce kterou jste vyidealisoval z cteni popularnich casopisu a libivych ekonomickych knizek.
Ta sympatisace s Israelem v USA je postavena na nohach z pisku. Kdyby nebylo pro AIPAC a urvanou JDL a par buzerantu v Hollywoodu nikdo by pro Israel ani nestekl.
Jsou to zide kteri maji nejvetsi zajem pro to aby jejich Americky vassal mel pocit, ze jeho zajem je v podpore Israele. Ovsem to bylo jen do toho casu kdyz tento byl pokryt aurou neporazitelnosti. To bylo jen do te doby kdy Arabove meli jen kameny. To se to strilelo do deti. Ale, jak nekdo zacal strilet zpet, ouha, to bylo horsi. Zidi nikdy nebyli hrdinove. Vzdy se rikalo "zbabely zid". To vi kazdy. Proto maji zide nejvetsi zajem pro to aby drzely zapadni svet, ktery se jim podarilo vybicovat do posice dluznika diky holocoustu, v situaci napeti. Take infiltraci Krestanstvi vynalezem "JudeoKrestanstvi", ktere neni zalozeno na uceni Krista, ale na jakemsi matnem spolecenstvi mezi Starym a Novym zakonem. Tedy, Jezis byl posunut do stejne posice jakou ma v Islamu.
At to zni jakkoliv smesne, soucasna moderni posice Jezise v soucasne Americe pod vedenim zidu je; kdyby se Jezis vratil na zem, moudrejsi a videl by, jake financni moznosti by mel, neodolal by a zacal by hrabat jako my. Tim, ze je svaty mohl by manipulovat "Bursu" a opravdu by zbohatl. Panbu pozehnej tem, kdo se o sebe postaraji a nic jineho nas nezajima. Tedy, Jezis se vlastne stal v jejich fantasii tim proti kterym bojoval.
Tedy tim se jim podarilo oblbnout jednoduche lidi. A ty kteri nemaji svedomi.
Stejne jako invase Iraqu. Opravdu si neuvedomili, ze Sadam pouzival Shias na kontrolu Sunnis? To byl velky omyl ho odstranit, protoze prave dnes jsem slysel, ze konecne rozeznali,ze je tam obcanska valka. Rumsfeld participuje v dalsi prohranem dobrodruzstvi. A vy, pane Ruger zijete ve fantasii o zapadnim svete. Jen jediny rozdil je byt obcanem mocnosti a male zeme. Kdyz se rano probudite a pustite si televisi, jako obcan mocnosti muzete rici: Co jsme to zase pokurvili? Zatimco obcan male zeme si rekne: co nam zase udelali? To je tak cely rozdil.

115758

2.9.2006 8:49

RE: Drahý Nillberte!

listonos 85.?.?.?

Reakce na 115758

Celkom dobre napisane, myslim ze by sa s tym dalo suhlasit az na jednu vec a to nazor ze "stare peniaze" maju tendenciu ist vlavo. Ja si myslim ze "stare peniaze" maju skor tendenciu spravat sa zodpovedne bez ohladu ci ide o pravy alebo lavy nazor. Zodpovedne nie len k sebe a svojej rodine ale aj k podniku a hlavne ku komunite a potazmo ludskemu druhu ako takemu. Mozno sa to bude zdat ako prehnane ale mne to pripada, ze tam nejde o zisk za kazdu cenu ale skor o to nespravit hambu sebe a tym padom aj celemu rodu x generacii dopredu aj dozadu. U takeho novozbohatlika sa v pohode moze stat ze kasle na svoje dobre meno, hlavne ze je obrovsky barak, medak v garazi a ludia nech si myslia co chcu. Malokto zo "starych penazi" si dovoli urobit zo svojej rodiny rodinu Ojebavakov.

Otazne je len co urobi zo starou skolou tato "moda" vyvazat fabriky za lacnou pracovnou silou, lebo tam uz ani nejde o to, ci chce alebo nie. Proste musi. Inak zo starych penazi nezostane nic.

115760

2.9.2006 12:21

Bože to je pitomec !

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 115758

"..To bylo jen do te doby kdy Arabove meli jen kameny..."
V roce 1948 byla Arabská Legie nejlépe vyzbrojená armáda na středním východě. Britskými zbraněmi. Však si je Israelci velice pochvalovali, hlavně ty kulomety Bren. (Brno-Enfield, kostruktér pan Holek)

Následující války: Že by SSSR a Československo dodávalo do Egypta a Syrie kameny ? Jordánsko mělo britské Centuriony, skvělý tanky, ještě dlouho pak sloužili v IDF.

"..Zidi nikdy nebyli hrdinove. Vzdy se rikalo "zbabely zid". To vi kazdy. .." No hlavně to věděli arabové, a proto jim Israelci pětkrát natrhli prdel od ucha k uchu. [chechtot]

115767

2.9.2006 16:04

RE: Bože to je pitomec !

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 115767

Pane Cochtan, jeste jste se zapomel zminit o te situaci, kdyz jestli se nepletu tak "moses" nechal rozestoupit more.
Ale bez legrace, nebyl to Nixon kdo je zachranil v konfliktu sedumdesatych let poskytnutim silne letecke podpory bez niz by vitezstvi nebylo jiste.
V politice, tak jako ve sportu jste jen tak dobry jako vysledek vaseho posledniho zapasu. Tento jak vite nevysel presvedcivly pro vas tym.
Jsou sice individualni hrdinove v ozbrojenych silach kazde zeme. Napriklad v Cesku tito se proslavili bitim do svych lidi. S efektivnosti jakou to delaji Cesi mohou byt klidni, ze v konfliktu s nepritelem tito kdyby bojovali se stejnym presvedcenim s jakym bili mlade lidi na Czech techu a pripadne poslankyne, zkratka nemohou prohrat.
Stejne tak Israel, videl sve vojaky bit zidy pri stehovani a zasahy proti detem, je tezke kdyz vidite mladeho porucika Israelske armady zastrelit jedenactiletou divku si toto nepredstavovat, ze nebude stejny hrdina v boji s dospelym ozbrojenym muzem.
V minulem prispevku jsem zamenil Shia a Sunnis. Pouzival Sunni proti Shias.

115778

3.9.2006 9:33

Ano Amíci pomohli, a tak je to v pořádku.

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 115778

"nebyl to Nixon kdo je zachranil v konfliktu sedumdesatych let poskytnutim silne letecke podpory bez niz by vitezstvi nebylo jiste"
Myslíš tím válku v roce 1973 ? Ano Američani pomohli Israeli v nouzi. Samzřejmě to byla podle tebe podlost, kdežto vyzbrojení Egypta a Syrie socialistickým blokem to byla samozřejmá bratrská pomoc. Správně tě to soudruhu naučili ve VÚMLu !
Jomkippurská válka (1973)
V Egyptě se Násirův nástupce Sadat rozhodl pro další útok na Izrael. Tajně se smluvil se Sýrií a 6. října 1973 nečekaně napadli Izrael z několika stran. Moment překvapení načasovali dokonale. Izrael právě slavil svůj největší svátek - Jom Kippur - Den Smíření, během něhož se zastavuje veškerý provoz a odmlčuje se i rádio o televize. Většina vojáků kromě toho jezdí na návštěvu domů a ostatní jsou mimo bojovou pohotovost. Jedná se o jediný den v roce, kdy je Izrael naprosto bezbranný. K překvapení přispělo i selhání jindy dokonalé izraelské výzvědné služby Mossad, která ještě den předem považovala manévry egyptských a syrských sil za běžné podzimní cvičení a nevěřila, že by si po předchozích zkušenostech na Izrael někdo ze sousedů troufl. Když bylo již jasné, že nastává útok a vyhlášena mobilizace, nebylo možné vojáky dopravit k jednotkám. Rychlé spojky a většinu řidičů bylo nutné pracně hledat v synagogách.
První útoky byly zničující. Mnoho izraelských vojáků padlo během prvního dne, celé další jednotky byly zajaty. Tentokrát to byli Izraelci, kdo přišli během prvního dne o více než polovinu svého letectva. Zároveň také byla zničena značná část výzbroje a zásob. V kritické situaci se izraelská premiérka Golda Meirová obrátila s prosbou o pomoc na USA a ty souhlasily vzhledem k tomu, že arabské státy byly zásobovány ze Sovětského svazu. Masivním leteckým mostem dopravily do Izraele náhradní výzbroj a zásoby včetně bojových letounů. Po prvotním ústupu se Izraelcům podařilo zorganizovat obranu a zahájit protiofenzivu. Do obrany byl jako vždy zapojen každý izraelský občan včetně dětí. Ti, kteří byli z vojenského hlediska opravdu bezcenní (malé děti a zcela staří lidé) organizovali alespoň celostátní modlitby k Bohu za záchranu. Jak je již v izraelských válkách obvyklé, opět docházelo k zázračným situacím, díky kterým se dařilo odvracet definitivní porážku. Původně ztracená situace se za nesmírných obětí začala obracet ve prospěch Izraele. Izraelská armáda postupně přešla do ofenzívy a podařilo se jí nepřátelské armády vytlačit ze svého území. Následně obsadila Sinajský poloostrov, kde zajala více než 20 000 egyptských vojáků, překročila Suezský průplav a dostala se až do blízkosti Káhiry. Aby odvrátil obsazení svého hlavního města, požádal Egypt o příměří, na které Izraelci po doporučení OSN a USA přistoupili.

115817

3.9.2006 9:37

Palestinské děti v židovsko-arabském konfliktu

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 115778

"..kdyz vidite mladeho porucika Israelske armady zastrelit jedenactiletou divku."

Palestinské děti v židovsko-arabském konfliktu
Tím jsme se dostali k jednomu z velkých problémů izraelsko-arabského konfliktu, kterým je časté zneužívání dětí. Izraelská premiérka Golda Meierová již v roce 1972 řekla: „Můžeme Arabům odpustit, že zabíjejí naše děti. Co jim nemůžeme odpustit je, že nás nutí, abychom zabíjeli jejich děti.“ Izraelské jednotky mají přísně nařízeno pokud možno šetřit dětské životy. Smrt každého dítěte vyšetřuje zvláštní vojenská komise, která často odpovědné vojáky vydá soudu. Palestinské vedení přesto děti v boji podporuje, protože si je vědomo, že děti, které zahynou jsou působivějším mediálním prostředkem než nějaké setkání politiků na nejvyšší úrovni.
Palestinské vedení navíc vyplácí každému dítěti zraněnému v boji 300 dolarů (což je pro palestinské rodiny velká částka) a 2.000 dolarů při usmrcení dítěte, což děti podněcuje, aby se vrhaly do nebezpečných oblastí.

115818

3.9.2006 9:56

RE: Palestinské děti v židovsko-arabském konfliktu

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115818

Hmmm, a co podnecuje teroristickou IDF aby pouzivala Palestince vcetne jejich deti jako civilni stity tak, az jim to musi opakovana zakazovat Izraelsky soud?

http://www.novinky.cz/66706
http://www.ceskenoviny.cz/svet/index_view.php?id=151526
...jak vidite, z ceskych novin uz to zmizelo. Ze by zidovsti akcionari byli "pohorseni"? Ja jsem take pohorsen jejich holohoaxovym lhanim a jejich cenzurou...

115820

3.9.2006 11:37

RE: Palestinské děti v židovsko-arabském konfliktu

guglik 84.?.?.?

Reakce na 115818

cvachtal, v povodnom prispevku islo o to, co je na tom pravdy, ked sa povie "zbabely ako zid"

a ty nam tu odpovedas opisom svojich nocnych mor (nightmares) a zivotopisom od nixona po masaryka jr., ktoremu pred vyhodenim z okna zidobolsevickym kommandom, nepomohlo, ani jeho rozdavanie vyzbroje cs.armady priamo do zidovskeho gagora.
tomu sa povie zidovska vdacnost.

co sa tyka toho vyroku Goldy Meier
„Můžeme Arabům odpustit, že zabíjejí naše děti.
Co jim nemůžeme odpustit je, že nás nutí, abychom zabíjeli jejich děti.“

to je nadherna zidovino-orwellstina.

presne v duchu arabskeho prislovia

ked ta bije ruka zida, je to zidovske oko, co slzi najviac!

115830

3.9.2006 15:20

Pane Karle!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 115758

Nediskutuji s Vámi o ničem co píšete od druhého odstavce dál. Je to Váš světonázor a dopracoval jste se k němu Vaším celoživotním poznáváním a jistě jste o něm skálopevně přesvědčen. Navíc mám názor, že se skutečně snažíte hledat dobro a to co vnímáte jako nespravedlnost vám nesmiřitelně vadí.
Váše názory, se kterými nesouhlasím , jsou Vaše , musím je proto respektovat. Mám na většinu věcí opačný názor, a to je zase moje volba, ke které jsem se dostal během svého celoživotního vývoje.

Jediná věc , kterou si pokusím oponovat, aniž bych si myslel , že Vás přesvědčím je hned první věta.
To co jsem ze světa viděl znám jak z vlastní zkušenosti , tak i práce a s ní souvisejícími informacemi.
To že je zvlášť v "intelektuálském" prostředí na západě nutné být nalevo dobře vím, ale rozhodně neplatí , že inteligentní humanista = levičák a sociopatický primitiv = pravičák.
Peníze a bohatství jsou pane karle katalyzátor emocí, pokud je bohatý člověk takříkajíc "normální", v davu si ho nevšimnete, nevšimnete si ho ani v místě kde žije. Buran ale zůstane buranem, pokud má peníze bude se chovat jako buran na druhou, pokud je nemá , často si z toho udělá z nouze ctnost.
Potkal jsem v životě i pracovně pár velmi až extrémně bohatých lidí (pokud bychom uvažovali o majetku v rozměrech jejich firem), kteří by mohli prodat majetek a do smrti "žít z kapitálu" . Prostě by je to nebavilo. Ale chovají se normálně, nevyčnívají, tvrdě pracují a dávají jiným lidem práci.
Na penězích není nic ani špatného, ani dobrého. peníze a bohatství (hmotné) jsou pouze prostředkem pro plnění cílů ,snů a výzev.
Ruger (systém mne nechce přihlásit)

115849

3.9.2006 15:50

RE: Pane Karle!

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 115849

Cili se mnou souhlasite. Vezme to vice nez generaci aby pocit "specialnosti" novych zbohatliku se obrati k tomu, ze " noblessy oblige".
Cerstvi zbohatlici jsou arogantni a sobeccti.
Kdyz mluvim o levici, tak nemam na mysli divoke protestanty, ale lidi kteri si uvedomuji, ze napriklad vyvozem pracovnich prilezitosti se zbavuji potencionalnich zakazniku.
Nezapomente, ze vase ocasionalni setkani mohou byt zkreslene, zatimco ja v tom ziji tricet let.

115854

3.9.2006 16:32

RE: Pane Karle!

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115854

@Karel4u

>Cerstvi zbohatlici jsou arogantni a sobeccti...

teraz to bude trochu off topic, ale snad vystizne [smích]

http://www.hostarea.de/server-09/September-a293be29ef.pps

stein55

115859

7.9.2006 10:49

Pane Karle!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 115854

Nemohu souhlasit s paušalizací. Skutečně většina novodobých "zbohatlíků" tvrdě pracuje a nevyčnívá. Vy vidíte jenom vršek ledovce, který je odporný.
Moc jsem se musel smát, ale typickým příkladem je následující zážitek - navštívil jsem obchodního partnera,dnes kamaráda , který úspěšně zprivatizoval velký strojírenský podnik, tvrdě ho dotáhnul na západní úroveň, za cenu dvou infarktů. K zaměstnancům se chová na můj vkus až dojemně protekcionisticky (zná je celý život).
Seděli jsme v zahradní restauraci v městečku kde bydlí, u vedlejšího stolu se přebíjeli místní celebrity kdo je lepší- vedla majitelka několika secondhandů....
O zmíněném člověku jenom tušili, že dělá něco v krajském městě..Bylo na nich vidět lehké pohrdání.
Pro skutečně úspěšné pracovíté (bohaté) lidi je typická v 80% skromnost a nenápadnost.
Pokud pominete jako markant hezké, bezpečné auto a slušný rodinný domek, pak většina úspěšných není vidět...

116188

1.9.2006 12:34

RE: žvatlání starého pomateného dementa

guglik 84.?.?.?

Reakce na 115619

icik nula, sa znova ozval a dal mu jahwe dlhy zivot, aby nas este dlho obstastnoval pohladom tasomnice, na svet ludi.

>asi nejsměšnější je ta otázka: "Proč se nikdy neobjevíte na CNN nebo
>Fox News v USA. Čeho se na Vás tak bojí?" ano jsme strachy bez sebe

zaujimavy je hlavne pohlad tasomnice, kedy ta vychadza zo zalozenia, ze existuju nejaki "MY"

"ano jsme strachy bez sebe"

ak teda tasomnica "icik nula" priznava, ze "my" (Tajne bratstvo tasomnic) je skutocnostou, tak potom snad nebudu ti potrhli, zatracovani privrzenci sprisahaneckych teorii, tak daleko od pravdy.
o com sa im ale ani nesnivalo, je fakt, ze za protivnika maju "Zdruzenie tasomnic tohto sveta" [chechtot]

podobnost slov milbe/nilbert pasuje tiez do mozaiky

milbe - nemecky, roztoc
a nilbert, jeho blizky pribuzny parazit, povodom z azie.

ako milbe, eeh..., pardon nilbert vyzera?
takto:

http://www.goriya.com/incp/cl/mamba.jpg

----
na stastie, existuju este na svete takito, z pohladu tasomnice, "pomäteni dementi" ako su Chomsky alebo Pinter.
aj ked je smutne, ze ked chce dnes niekto povedat pravdu na plnu hubu, tak musi byt zidom aby ho za to nestihali.

tu je od H.Pintera velmi zaujimavy clanok:

http://www.noveslovo.sk/clanok.asp?id=14399&cislo=34_35/2006

115672

1.9.2006 14:07

RE: žvatlání starého pomateného dementa

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 115619

Pane, vy děláte pro Židy v pravdě medvědí práci! Jste fanatik podobného typu, jako třeba právě trodas...

Hnus, co vše tato planeta musí snést.

115679

1.9.2006 14:14

RE: žvatlání starého pomateného dementa

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 115679

zviratko ke zviratkum [smích]

nillbert se nas snazi presvedcit, ze je vystavni zvire a byl tak vybran do zoo... no nevim, krome kvality ochlupeni se pak hodnoti i dalsi parametry a sice nejsem chovatel v zajeti ale bylo by s nim moc prace

115682

1.9.2006 21:03

RE: žvatlání starého pomateného dementa

Emma. 84.?.?.?

Reakce na 115679

>Pane, vy děláte pro Židy v pravdě medvědí práci! Jste fanatik podobného typu, jako třeba právě trodas...<

Ono je to mnohem horší. Trodas sem píše jen sám za sebe. Nillbert se stylizuje do role příznivce organizace (Kahane Chai) která je na seznamu teroristických organizací vedle v článku zminovaného Hezbollah i podle MZV země která je jinak nejvěrnějším spojencem státu Israel.

115720

1.9.2006 21:27

RE: žvatlání starého pomateného dementa

Baldwin 83.?.?.?

Reakce na 115720

To, že něco o sobě na síti tvrdí, neznamená, že tomu tak opravdu je. Spíš je to nějaký nedouk z žižkova na podpoře, co roupama neví co by, tak provokuje na netu

115723

1.9.2006 22:10

Bez snahy urážet

ruger 83.?.?.?

Reakce na 115723

Nillbert je s vysokou pravděpodobností člověk , který trpí buď poruchou osobnosti, nebo je to duševně nemocný člověk.

115729

2.9.2006 18:05

RE: Bez snahy urážet

Baldwin 83.?.?.?

Reakce na 115729

porucha osobnosti na 100%, sociopat, naprostá lhostejnost k lidskému utrpení, pokud se zrovna nejedná o sionisty.. prostě lidský ekvivalent průsvitných trenýrek.

115785

2.9.2006 12:23

RE: žvatlání starého pomateného dementa

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 115723

"..To, že něco o sobě na síti tvrdí, neznamená, že tomu tak opravdu je..."
Naprostý souhlas, vypadá to na dementního provokatéra.

115769

7.9.2006 10:56

RE: žvatlání starého pomateného dementa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 115769

OK!

116189

1.9.2006 16:06

Všem, kteří navrhují vyloučit Nillberta

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 115619

Ne. Naopak. Chci ho tady držet co nejdéle. Nechápete, že tahle osoba pracuje v našem zájmu? To, co tu píše, je nesmírně cenné, protože ukazuje, co si sionisté skutečně myslí v celé své nahotě. Je to lepší než deset článků odhalujících jejich zločiny.

Spíše se bojím, že ONI si ho umlčí sami. Protože tohle je opravdu mimořádný případ. Už si toho všiml i Yamato. [mrknutí jedním okem]

115689

1.9.2006 20:33

Pane Stworo!

ruger 83.?.?.?

Reakce na 115689

To je přece úsměvné, skoro to evokuje , že žádný Niálbert neexistuje.
Chápu, že Váš Web je zaměřen tak jak je. Neočekávám od Vás, že začnete Izrael cghválit, stejně jako bych nehledal mezi posluchači kněžského semináře ateistu. Ale výrazové prostředky jednoho osla paušalizovat na dnešní izraelce (JAk jsem z tohoto webu pochopil, kdo je Izraelec a neprotestuje proti vojenským akcím v Libanounu je zde označen za sionistu) je stejné, jako kdybych tvrdil, že Google, nebo Trodas jsou typickými reprezentanty většinového názoru v západním světě.
S pozdravem
Ruger

115715

1.9.2006 21:50

RE: Pane Stworo!

Emma. 84.?.?.?

Reakce na 115715

>(JAk jsem z tohoto webu pochopil, kdo je Izraelec a neprotestuje proti vojenským akcím v Libanounu je zde označen za sionistu)<

Jenže právě postoj k "anti-teroristické operaci" v Libanonu je jednou z věcí jak spolehlivě určit kdo je a kdo není sionista. I když Nillbert je v množině lidí kteří tuto operaci podporovali extrémním případem.

>je stejné, jako kdybych tvrdil, že Google, nebo Trodas jsou typickými reprezentanty většinového názoru v západním světě.<

Potud souhlas.

115726

1.9.2006 22:09

RE: Pane Rugere!

guglik 84.?.?.?

Reakce na 115715

>je stejné, jako kdybych tvrdil, že Google, nebo Trodas jsou typickými reprezentanty
>většinového názoru v západním světě.
>S pozdravem
>Ruger

prvykrat, odkedy ste sa objavili na Zvedavcovi, ste nenapisali nejaku kravinu, ale pravdu.
gratulujem.

my teda (myslim si, ze tu Trodas nebude namietat), skutocne nie sme typickymi reprezentantami väcsinoveho nazoru.
pre typickeho reprezentanta väcsinoveho nazoru zapadnej spolocnosti, je bohuzial vasa malickost, typickym prikladom.

vy zozeriete vsetko, co vam mainstream podruti a potom sa tym produkujete na Zvedavcovi, ako keby ste nam akurat zjavil desat prikazani, pritom sme tie ekonomicke blaboly o HDP, nekonecnom raste, neviditelnom regulovani trhom, tu uz zo desatkrat prezuli a nikdo viac nema chut ani energiu sa po jedenasty krat tym zaoberat(okrem p.Gejdosa, ale ten ma bozsku trpezlivost a dokaze diskutovat dokonca aj s kemo-m).
vase obzute ekonomicke teorie, ktore odhliadnuc od toho, ze funguju len v hlavach debilov, ktori ich vymysleli, ale nikdy nie v praxi, mimochodom reprodukujete s nespocetnymi logickymi aj syntaxovymi chybami.
chcel som aj konkretnu odpoved z vasej strany na jeden vas konkretny nezmyselny vyrok, ale vy ste sa tomu uporne vyhybal.

tie vase obzuvane pravdy, tu sionisticku propagandu, v najlepsich manieroch Josepha Goebbelsa a ekonomicku miesanku od Miltona az po Greenspana, si mozem precitat aj v Mladej Fronte Dnes alebo v Spiegli. take nieco nepotrebujem este aj na Zvedavcovi.

115728

1.9.2006 22:31

Drahý Guugliku!

ruger 83.?.?.?

Reakce na 115728

Řekl jsem si, že na Vás již nikdy nebudu reagovat. Tedy naposledy. Byla by tady bez Vás, Trodase a Nilberta skutečně nuda.
Vás si nelze rychle neoblíbit pro VAši dobrou a milou a neagresivní povahu, která je jistě požehnáním i pro Vaší rodinu. [chechtot]

115735

2.9.2006 1:01

RE: Drahý Guugliku!

guglik 84.?.?.?

Reakce na 115735

>Vás si nelze rychle neoblíbit pro VAši dobrou a milou a
>neagresivní povahu, která je jistě požehnáním i pro Vaší
>rodinu. [chechtot]

gratulujem, znova ste trafil do cierneho.
a viete preco tomu tak je?
pretoze moj syn aj moja manzelka vedia jasne tlmocit svoje pocity a potreby a nenatrieskali za cely zivot tolko kravin, ako vy za dva mesiace na Zvedavcovi.

este by som vam odporucal jedno, netahajte do toho moju rodinu, vyzerate potom ako krivak.
ani fakt, ze mi neviete odpovedat na jednoduche otazky, vas neopravnuje na podpasove udery.
uz som raz na to upozornil steina55 a teraz musim vas.
nechcem prilis zovseobecnovat, ale sledujem, ze to je zidom vlastne.
aj v CCCP sa zidobolsevicki kommisari mstili na rodine, v izraeli detto.
ked sa nejaky palestinec odpali v autobuse, zlizne si to od izraelskych vojnovych zlocincov cela jeho rodina.
je to jedinecny fenomen na celom svete.

115747

2.9.2006 2:06

RE: Drahý Guugliku!

Emma. 84.?.?.?

Reakce na 115747

>je to jedinecny fenomen na celom svete.<

Není. Bohužel.

115751

2.9.2006 12:03

RE: Drahý Guugliku!

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 115747

>ked sa nejaky palestinec odpali v autobuse, zlizne si to od
>izraelskych vojnovych zlocincov cela jeho rodina.

"Slízne" ? Akorát jim zbouraj barák ! To nic není. I kdyby je postříleli, famílije která zrodila takovou zrůdu, co se odpálí v autobuse, ta nemá právo na život.
Když hajnej likviduje škodnou, tak zaplynuje celou noru i s mláďaty. Teroristi jsou škodná.

115766

3.9.2006 7:14

RE: Drahý Guugliku!

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 115766

Pane Cochtan, je to hrozne, takovy terorista se odpali v autobuse... a zemre.
Nebudete tomu verit, ale napriklad USA ma skoly, kam se mladi lide prihlasi a tam je nauci strilet a zabijet lidi, pouzivat letajici stroje, velke letajici stroje, ktere jsou nalozeny vybusninami a tito letci, tak se totiz nazyvaji ti lide kteri je ridi, shodi ty vybusniny na nevinne lidi, deti, matky, babicky a dedecky. Potom se obrati, nalozi nove a udelaji to znovu. V posledni Israelske agresi to udelali vice nez sest tisickrat. Znicili daleko vice nez jednotlivy aoutobus.
Vidite, jak je to vase "picovani" absurdni a zni sobecky. Ti vasi holomci ukradli neco, unesli cleny jejich rodin. Oni je chteji zpatky.
Jeste vam nedoslo, ze vy, jste ti teroristi, kteri ovsem roni krokodily slzy.

115809

3.9.2006 11:17

RE: Drahý Guugliku!

guglik 84.?.?.?

Reakce na 115766

>"Slízne" ? Akorát jim zbouraj barák ! To nic není. I kdyby je postříleli,
>famílije která zrodila takovou zrůdu, co se odpálí v autobuse, ta nemá právo na život.
>Když hajnej likviduje škodnou, tak zaplynuje celou noru i s mláďaty.
>Teroristi jsou škodná.

podla cvachtala, je jedinym zlocinom, to co sa stane zidovi. talmud pur.
ze zidovske, mafisticke zdruzenie vojnovych zlocincov idf, platene z vypalneho, hlavne v usa, udatne a uspesne polovalo na deti v Libanone lietadlami, s laserovo navadzanymi bombami (300-400 mrtvych, 3000 ranenych), to mu ta jeho, talmudom a neustalym oklepavanim o mur, znicena cast hlavy, kde ostatni ludia maju mozog, uz nenapovie.

skodna si ty, cvachtal.

115829

1.9.2006 19:57

RE: žvatlání starého pomateného dementa

Jakub Skuhravý 83.?.?.?

Reakce na 115619

ta lobotomie bolela?

115712

2.9.2006 3:01

RE: žvatlání starého pomateného dementa

Emma. 84.?.?.?

Reakce na 115619

Klid Nill Nulo. Dement není to by ho MIT dávno poslala do penze.
Ale něco pro uklidnění [smích]) http://patriot.bloguje.cz/374387-pichani-do-vosiho-hnizda.php

115754

1.9.2006 4:51

vypinanie TV

svetlo 220.?.?.?

nuz to je zaujimave :
keby naozaj cely svet vypol navzdy TV.
Bol by to asi prvy krok od oslobodenia ludstva od neoconu a sionu.

Az skrachuje alebo bude sudne zakazana FOX NEWS, tak si otvorym flasu najdrahsieho cerveneho vina k akemu sa mi podari dostat. [velký smích] [smích]

115630

1.9.2006 7:17

Oprava

Janvarian 218.?.?.?

Suppose this had happened.... = Představte si, že by se něco takového stalo (v Československu v té době). Ten význam je srovnávací představa, ne popis faktu, že se to stalo.

115640

1.9.2006 23:16

RE: Oprava

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 115640

V Bratislavě došlo k brutální vraždě kněze tajné církve, myslím že v polovině 80.let. Na netu jsem o tom ale nic neobjevil, v podezření byla StB. Pokud se zde na foru propaguje čeština, měla by se angl.transkripce ruských jmen do ní převádět, třeba Zhdanov - Ždanov nebo i místní jména Mumbai - Bombaj.

115739

3.9.2006 20:34

RE: Oprava

Emma. 84.?.?.?

Reakce na 115739

>V Bratislavě došlo k brutální vraždě kněze tajné církve, myslím že v polovině 80.let. Na netu jsem o tom ale nic neobjevil, v podezření byla StB.<

Mám dojem že k tomu došlo někdy kolem roku 1981. Psalo se tom jako o "československém Popieluszkovi" Po změně režimu o tom byli nějaké články v novinách co vydával Cibulka a v Respektu. Vzhledem k tomu že došlo k rozpadu státu tak pochopitelně v Česku se to nijak nevyšetřovalo.

115872

1.9.2006 11:19

pri vsetkej ucte k Chomskemu

Erik 217.?.?.?

si myslim, ze tento clanok dokazuje iba jedno>
Jeho najlepsie casy su uz davno prec, nemam pocit ze by este mal nieco co by stalo za to od neho pocut.

115659

1.9.2006 12:02

Odpovida Noam Chomsky

lytom lytom (zavináč) centrum (tečka) cz 67.?.?.?

Jsem zklamana kratkosti N.C. odpovedi na danne otazky.
Napriklad na otazku: "Mohl by jste popsat dnešní USA jako fašistický stát?"
Pouze kratce odpovedel: "Nikoliv. V mnoha ohledech jsou USA nejvíce svobodnou zemí světa."
Jak je mozno odhadnout co ta veta znamena? Snazi se nas ujistit, ze USA je stale zemi svobody? To, ze existuje moznost internetu snad nezajisti svobodu. To, ze independent media (INDYMEDIA) existuji neznamena svobodnou zemi. Vliv, jaky maji na vetsinu obyvatel je mizivy.
Davala bych prednost aby se N.C. soustredil na otazku jak ovlivnit apaticke (mozna, ze to neni presny vyraz jak popsat americkou verejnost) americany, aby zacali "skutecne reagovat" na krovaka a jeho politiku dokud jeste maji moznost reagovat!

115665

1.9.2006 22:21

RE: Odpovida Noam Chomsky

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115665

Obyvatele nejsou jen apaticti. Vetsina jich ma totalne vymyty mozek a veri ten bludum co se na ne vali z TV plnym proudem. A kdyz je konfrontujete o opacnym nazorem, tak reaguji casto agresivne a nechteji nic ani vedet ani slyset...
Zjednodusene (jako media) nalepkuji, misto aby se zaobirali tim, co jim kdo chce rici a ne jako koho nalepkovat aby to, co nepoholdneho rika se dalo tim snadno bagatelizovat.

Cize obyvatele by slo v zasade rozdelit na
1/3 - apaticti
1/3 - ne hloupi, ale naockovani a s vymitym mozkem propagandou
1/3 - hloupi a jeste naockovani propagandou

Aktivistu je zanedbatelne procento, stejne jako inteligence a mocenske elity.

A ted babo (or Emmo? [velký smích] ) rad [mrknutí jedním okem] Ja se jdu cucnout na Alexuv Terrorstorm [vyplazený jazyk]

115733

1.9.2006 22:22

snažíte se argumentovat

ruger 83.?.?.?

Reakce na 115665

jste velmi subjektivní. Kdysi dávno vládnul v USA jeden "primitivní, hloupý herec". Ten hloupý herec, kterému se intelektuální elity universit východního pobřeží nonstop pochechtávaly vyhrál studenou válku a obnovil lesk USA jako velmoci. DNes se mu stavějí pomníky na nenaleznete v USA politika, nebo historika, který by se mu posmíval.
Politika JB se Vám nemusí líbit, nemusíte s ní souhlasit, ale argumentovat slovníkem CNN, nebo Práva je směšné. JB je politik a tvrdý protivník, a američanům má co říci. A nejsou všichni "hloupí a primitivní", jak tvrdí evropská propaganda.
Podcenění protivníka znamená jediné - vždy prohrajete.

115734

1.9.2006 23:18

RE: snažíte se argumentovat

Emma. 84.?.?.?

Reakce na 115734

>jste velmi subjektivní. Kdysi dávno vládnul v USA jeden "primitivní, hloupý herec". Ten hloupý herec, kterému se intelektuální elity universit východního pobřeží nonstop pochechtávaly vyhrál studenou válku a obnovil lesk USA jako velmoci. DNes se mu stavějí pomníky na nenaleznete v USA politika, nebo historika, který by se mu posmíval.<

Udajně zásadní vliv R.R na konec režimů tzv realného socialismu považuji za mýtus šířený různými politicky podobně orientovanými historiky. Důvody konce "realného socialismu" se nedají zredukovat "Reagan to za nás vyhrál".)A obnovení USA jako velmoci? Invaze na Grenadu, bombardování Lybie a podpora zabijáků z contras (viz ten projev od Pintera na který odkazuje "google".

>JB je politik a tvrdý protivník, a američanům má co říci. A nejsou všichni "hloupí a primitivní", jak tvrdí evropská propaganda.
Podcenění protivníka znamená jediné - vždy prohrajete.<

Jistě že ne všichni co volili Bushe v druhém termínu jsou hloupí a primitivní. Nicmémě počet Američanů kteří Bushe podporují klesá kvůli irácké válce, obrovskému deficitu a nezvládnutí následků Katriny. Kritika jeho politiky nepřichází jen ze strany jeho přirozených protivníků ale i od konzervativců. Obecně v USA se objevují čím dál víc protiválečné tendence proč myslíte že Liebermann prohrál primárky s Lamontem?

115740

2.9.2006 16:05

RE: snažíte se argumentovat

lytom lytom (zavináč) centrum (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 115734

Asi tomu moc dobře nerozumím... jak "velmi subjektivní...." jsem?
a kdo není? Kdo je tady strašně objektivní, nebo spíše kdo si fandí, že je objektivní? Já to přiznávám, mám předsudky, vy ne?
[smích]
To, že tomu primitivovi stavějí pomníky neznamená, že byl tak úžasný, ale prostě to padlo do noty, on a doba a vše jak uzrálo za železnou oponou...Jó fáma [smích] na tu dost lidí trpí a dovede pobláznit, vymýt mozky i oslepit...

Opravdu, nejsem tak nechápavá, alespoň jsem o tom osobně subjektivně přesvědčená ... a přesto se vás ptám co tím myslíte, že používám "slovník CNN a Práva"?....
Tvrdý protivník Idiot je, s tím souhlasím. Nikdy nezmění jeho názory ani když mu to jasně tvrdí průzkum veřejného mínění a jeho strana. Taktéž pro Idiota definice demokracie znamená jen to, že on má poslední slovo a jde přes mrtvoly. Nepodceňuji situaci, a ani Idiota a jeho pozadí, naopak, a je jasné, že prohrávám, sázím na lidskost a toho je najednou pomálu...

115779

1.9.2006 12:41

NYNI JE JIZ JASNE

Priatka 193.?.?.?

Nyni je jiz konecne jasne, ze Chomsky neni zadna opravdova opozice, ale rizena opozice. Kdyz ostatne tvrdi, ze v USA neni fasismus, je jasne, ze sionisticke vedeni s nim ma sve plany [bliji]

115674

2.9.2006 18:38

RE: NYNI JE JIZ JASNE

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 115674

No já si myslím, že ač to v USA není úplně free, tak jim ke skutečne fašistickému režimu něco chybí.

V tom zas Chomský není extremista, a to je dobře.

115787

1.9.2006 16:01

Někdy...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Někdy je pověst člověka větší než on sám. Uveřejnil jsem tady Chomského spíše proto, že se naskytla příležitost nabídnout ho českým čtenářům (díky Pavlovi, který byl ochoten to přeložit). Ale už ho publikovat nebudu, ledaže by řekl něco opravdu mimořádného. To bychom měli ze Zvědavce za chvíli hlavní proud. [mrknutí jedním okem]

115688

1.9.2006 22:08

RE: Někdy...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 115688

Take mi prislo, ze zacina byt moc politicky korektni v casech, ve kterych se to nehodi [zahanbení]
Jako kdyby opatrne naslapoval? Uplne jako kdyby nas chtel uchlacholi, ze se vlastne nic nedeje? Pritom to, co se v USA deje se neda jinak nez fasismem nazvat ani nahodou. A ta otevrena podpora a dodavky bomb k vrazdeni Libanoncu, no to se da srovnavat leda s pomoci nacku Frankovi v Spanelsku... [zahanbení]

Nebylo tam min obeti bombardovani nacku nez zidaci zvladli v Libanonu za chvili s tristivymi bombami?
http://www.blisty.cz/art/30103.html
(pozor, na linku je zachacena obet US-made tristive pumy a neni to pekny pohled ani nahodou)

115727

1.9.2006 17:50

Palestinci ? Kdo to je ?

Čochtan 84.?.?.?

Výrok Zahíra Músejna, člena výkonného výboru PLO:

" Žádný palestinský národ neexistuje. Vytvoření palestinského státu je pouze prostředkem pokračování našeho boje proti státu Izrael za naši arabskou jednotu. Ve skutečnosti dnes není žádný rozdíl mezi Jordánci, Palestinci, Syřany a Libanonci. O palestinském lidu mluvíme dnes pouze z politických a taktických důvodů, protože národní zájmy Arabů vyžadují, abychom jako účinný prostředek boje proti sionismu vyzvedli existenci zvláštního 'palestinského národa'.
Jordánsko jako suverénní stát s definovanými hranicemi nemůže uplatňovat nároky na Haifu a Jaffu. Jako Palestinec si však mohu nepochybně nárokovat Haifu, Jaffu, Beer-ševu i Jeruzalém. Jakmile jednou prosadíme naše právo na celou Palestinu, nebudeme váhat ani minutu a spojíme ji s Jordánskem.“

v rozhovoru poskytnutém holandským novinám Trau, 31.3.1977)

115696

1.9.2006 18:20

RE: Palestinci ? Kdo to je ?

Adapa 88.?.?.?

Reakce na 115696

Zdravím, pane Čochtan.
Zkuste tento výrok ukázat nějakému neexistujícímu Palestinci, kterého osud zavál třeba do Brna.
Zkuste si někdy dát šálek čaje se Syřanem a Libanoncem a poslouchejte jejich názory.
Zkuste si najít v nějaké základní konverzační učebnici arabštiny rozdíly mezi palestinskou a třeba syrskou arabštinou...
Kdysi dávno možná jeden národ byli, ale dnes je tomu jinak...

115699

1.9.2006 19:01

Špatná adresa

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 115699

To si musíte postěžovat u Zahíra Músejna, v roce 1977 byl členem výkonného výboru PLO.
"..rozdíly mezi palestinskou a třeba syrskou arabštinou.. " myslíte že jsou větší než rozdíly mezi češtinou Plzeňáka a Hradečáka ?

115707

1.9.2006 21:48

RE: Špatná adresa

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 115707

sice to nebyl vas zamer ale dokazal jste jedno-zaroven se tim ovsem usvedcil- protivnik skutecne neni tak jednotny a nazorova pluralita neni tak ostre trestana.

a diky bohu za to!

podobnych interpretaci najdeme na kazde strane jiste vice
vzpomenme si na vyrok goldy meierove [smích]- ta zase nechtela izrael jako stat, ta chtela jen prachy za ropu

115725

2.9.2006 9:15

RE: Špatná adresa

Adapa 88.?.?.?

Reakce na 115707

V roce 77 jsem ještě nebyl ani na světě, Vy, Čochtane, ale jeho výrok citujete a pravděpodobně se s ním ztotožňujete. Proto si stěžuji na jeho nepravdivost u Vás.

Ano, ty rozdíly jsou větší než mezi češtinou Plzeňáka, Hradečáka a třebe aji Brňáka.

115763

1.9.2006 20:15

RE: Palestinci ? Kdo to je ?

kema 207.?.?.?

Reakce na 115699

>Zdravím, pane Čochtan.
> Zkuste tento výrok ukázat nějakému neexistujícímu
>Palestinci, kterého osud zavál třeba do Brna.
> Zkuste si někdy dát šálek čaje se Syřanem a Libanoncem a
>poslouchejte jejich názory.
> Zkuste si najít v nějaké základní konverzační učebnici
>arabštiny rozdíly mezi palestinskou a třeba syrskou
>arabštinou...
> Kdysi dávno možná jeden národ byli, ale dnes je tomu
>jinak...

No dobre, Adapo. Jazyky se meni a kdyz vzniknou mezi lidmi hranice tak dojde k odcizeni.
Ale jak je to s palestinskymi Araby v Jordansku? Uvadi se, ze tvori zhruba 80% obyvatel Jordanska. Pokud by tomu tak tomu skutecne bylo, pak by uz palestinsti Arabove svuj stat meli a dalsi by uz skutecne nepotrebovali.
Mel bych k vam jako ke znalci jeste jeden dotaz: jaky je rozdil mezi obyvateli vsech tech zemi? Pro srovnani muzete pro vetsi pochopeni pouzit rozdil mezi Cechy a Moravaky.
Ja su puvodem Moravak, ale samostatny stat povazuji za blbost. [mrknutí jedním okem]

115714

2.9.2006 7:18

RE: Palestinci ? Kdo to je ?

Pavel -Čert- Němec 85.?.?.?

Reakce na 115714

>Ja su puvodem Moravak, ale samostatny stat povazuji za blbost. [mrknutí jedním okem]
Ja sem taky Moravak, samostatny stat povazuji taky za blbost, ale nedokazu si predstavit, ze by nejaci hajzlove obsadili Hanou a donutili me odstehovat se treba do Plzne s tim, ze mam porad svuj stat tak at drzim hubu... [naštvaný]

115759

2.9.2006 9:13

RE: Palestinci ? Kdo to je ?

Adapa 88.?.?.?

Reakce na 115714

Zdravím Tě, Kemo.
Asi před rokem a půl jsme si tady na Zvědavci potykali, pojďme se toho držet [mrknutí jedním okem]
Znám Araby a arabskou mentalitu něco kolem osmi let. Jsem s nimi denně ve styku. Pracovně i osobně. A za tu dobu jsem mezi nimi poznal hodně rozdílů. Například mezi Libanonci a Syřany. Oni se navzájem mezi s sebou nemají rádi. A když nemusí, tak se nevyhledávají. Poslední desetiletí je hodně odcizila. Libanonci si připadají okupovaní Sýrií.
Můj moc dobrý kamarád byl původem ze Sýrie, celý život ale strávil v Dubaji a pak šel na vysokou školu do Bejrůtu. Po roce ale z Bejrůtu odešel a vykládal mi, že tam Syřany nikdo nemá rád, že jim tam dělají naschváli a že mu to tam za to nestojí.
Palestina a Jordánsko. Je to pravda, že většina obyvatel Jordánsko jsou Palestinci. Také většina Palestinců, co znám má jordánský pas. Ale oni se necítí být Jordánci. Můj společník ve firmě má dvojí občanství - jordánské a české. Jeho rodina žila od nepaměti v Jeruzalémě. Někdy koncem 40. let je Izraelci vyhnali z Jeruzaléma. Jeho otec se narodil v uprchlickém táboře v Sýrii. Pak se dostali do Jordánska.
Od svých 12ti let žije tady v ČR (jeho matka je Češka), každoročně létá do Jordánska, ale vždycky o sobě mluví jako o Palestinci z Jeruzaléma i když tam nikdy nebyl.
To samí jsou ostatní Palestinci s jordánskými pasy. Oni o sobě nemluví jako o Jordáncích ale jako o Palestincích z Jeruzaléma, Betléma atd. Pořád tak nějak doufají, že se vrátí zpátky do měst, která ani nikdy neviděli, protože z těch měst odešli už jejich otcové.
Poznal jsem jednoho jediného Jordánce. A ten zase nemusel Palestince. Stěžoval si na to, že Palestinci jsou v Jordánsku protěžovaní, dostávají lepší platy, dávají je na lepší pracovní pozice... Podobně jsou prý v Jordánsku zvýhodňovaní Čerkézové původem z Kavkazu.
A jaký je rozdíl mezi všemi těmi Syřany, Palestinci, Jordánci atd.? Já bych to přirovnal tak trochu ke Slovanům. Kdysi dávno jsme byli takovým jedním národem. Ale historie a hranice nás rozdělily a my jsme se odcizili. Arabové se začali odcizovat teprve v posledních staletích a hlavně desetiletích. Většímu odcizení zatím zabraňuje jen Korán - kde je spisovná arabština. Běžní Arabové tak už dávno nemluví. Jejich arabštiny se hodně vzdaluji.
Kdysi před lety jsem se naučil arabsky slova jako já mám, ty máš, on má... Když jsem to poprvé použil, tak na mne jen udiveně koukali. A jeden Iráčan se mě zeptal, který Syřan mne to učil. Naučil mne pak úplně nová slova, která s těmi co jsem se šprtal já, neměla nic společného. A já se to naučil podle učebnice, která tady v ČR vyšla - ale napsal ji skutečně Syřan.

115762

3.9.2006 18:27

RE: Palestinci ? Kdo to je ?

kema 207.?.?.?

Reakce na 115762

Diky moc Adapo,
promin me to "vyknuti", byl to vicemene preklep. Takovych informaci jako jsi zde napsal neni nikdy dost.
Me porad jeste v hlave vrta to Jordansko.
Jestli je tam palestinskych Arabu opravdu vetsina a jestli tam jsou navic zvyhodnovani, pak by se jednalo o jejich stat a uz by teoreticky dalsi nepotrebovali.
V tom pripade by pripojeni Gazy a West Bank k tehle zemi nebyl tak spatny napad. Vzhledem k tomu, ze Jordansko s Izraelem docela vyjde, mohlo by to vyresit cely konflikt.

115868

4.9.2006 9:04

RE: Palestinci ? Kdo to je ?

Adapa 88.?.?.?

Reakce na 115868

Kemo, na jednu stranu to co říkáš vypadá jako ideální řešení. Možná by to tak mohlo fungovat u lidí s evropskou mentalitou. Ale u nich ne.
A Palestinci z pasma Gazy a nebo ze Zapadniho brehu maji k Jordansku hodne daleko. Ti Palestinci si delaji neustale na Jordance vtipy o jejich mentalite atd. Proste jak dva narody vedle sebe.
Jordanci taky nejsou prilis nadseni z toho, ze maji v Jordansku tolik Palestincu. Vlada a hlavne kral se je snazi zvyhodnovat, aby zabranil pripadne revoluci nebo vypuknuti nepratelstvi mezi Jordanci a Palestinci v Jordansku.
Znam jen jedineho skutecneho Jordance, je tak v mem veku, mozna o rok starsi. A ten stale doufa, ze az se situace na Blizkem Vychode uklidni, Palestinci se zase vrati zpatky do Palestiny a Jordansko bude zase Jordanske.
Je to proste zacarovany kolotoc.
Mne reakce vyhnanych Palestincu tak trochu pripominaji vzpominky Zidu. Nez se Zide vratili do Palestiny, snili o Izraeli a o sve domovine. Neco podobneho ted delaji Palestinci. Byl jsem nedavno tady v Brne u jednoho kamarada doma, je to Palestinec narozeny ale prave v Jordansku. Doma ma fotografie Jeruzalema, ruzne suvenyry z Jeruzalema. Nikdy tam nebyl, ale jeho otec i deda tam zili. A on o tom miste mluvi jako o svem domovu. K Jordansku vubec neprirostl.

115888

6.9.2006 8:52

RE: Palestinci ? Kdo to je ?

Dáša 83.?.?.?

Reakce na 115888

> Byl jsem nedavno
>tady v Brne u jednoho kamarada doma, je to Palestinec narozeny
>ale prave v Jordansku. Doma ma fotografie Jeruzalema, ruzne
>suvenyry z Jeruzalema. Nikdy tam nebyl, ale jeho otec i deda tam
>zili. A on o tom miste mluvi jako o svem domovu. K Jordansku
>vubec neprirostl.

Asi mají problémy zvykat si na nová místa.
Tohle např.přistěhovalým židům z celého světa vůbec nedělá problém. Přišli s kufry do Izraele a hned zjistili, že v této zemi "kterou dostali od Boha" mají své kořeny a tudíž jim zcela bezvýhradně patří. A samozřejmě, že nějakou palestinskou "lůzu", která tam žila po staletí rozhodně nepotřebují.
Co na tom, že celé generace jejich předků nevystrčily z rodné hroudy ani paty? Jednou tu zem dostali, tak je to jejich.

Takže otázka spíše zní : Izraelci? Kdo to vlastně je?

116077

1.9.2006 18:45

az taky mainstream to zase nie je

guglik 84.?.?.?

myslim si, ze napriklad toto, je od Chomskeho velmi rozumny argument, odhliadnuc od faktu, ci a v akej miere sa holohoax konal ci nekonal:

Jediná sporná otázka vztahující se k mému spojení s touto podlou věcí je, zda bychom měli přijmout Goebbels-Zhdanovu doktrínu, že Stát má právo předepsat historickou pravdu a trestat odchýlení se od ní. Jak jsem potom napsal - a jsem rád, že to mohu znovu opakovat - je to obrovská urážka ve vzpomínce obětem holocaustu přijmout tuto doktrínu jejich vrahů. Zmínka, kterou jste nepřesně interpretoval, je (a to je celkem zajímavé) z osobního dopisu. V tom dopise byla probrána fakta a došlo se v něm k závěru, že dokonce ani popření tak obrovských zvěrstev (jakým byl holocaust) by samo o sobě nemělo být důkazem rasismu.

115703

1.9.2006 20:42

Umi hezky mluvit, ale...(zatajil dulezitou cast)

Jakub Sika 200.?.?.?

Velmi dobre vi, ze plan sionistu na rozpoutani 3. sv. valky ma ted naprostou prioritu. Taky vi, ze toho dosahnou. Musel by byt velmi, velmi hloupy, aby to nevedel, a to on neni. [bliji]

115718

2.9.2006 0:54

rozpoutani 3. sv. valky ???

Čochtan 84.?.?.?

Reakce na 115718

3.světová válka vzplanula naplno v Koreji, pak občas jen doutnala a na různých místech zeměkoule více či méně plápolala. Přesný výčet toho, kde a kdy pořádně vzplála to by zabralo mnoho času. Musili bychom mluvit o Asii, (Vietnam, Kambodža, Laos, Čína, Indonesie,..) o Africe, o Kubě,.. Také se ji říkalo zcela nepříhodně "studená válka".

To co dnes zuří je už 4. světová válka, je to válka islámského středověku proti euroamerické civilizaci. V této válce už máme přes pět tisíc mrtvých.

115746

2.9.2006 2:43

RE: rozpoutani 3. sv. valky ???

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 115746

v teto valce je uz i vitez, nejvetsi zastupci teto tzv. euroamericke civilizace uz diky svemu poslednimu stadiu nedokazi potlacit vnejsi projevy rozpadu a tak se jich tam rocne pozabiji vyrazne vice [smích] kvuli totalnim kravinam [smích]

115752

2.9.2006 2:58

RE: rozpoutani 3. sv. valky ???

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 115746

a jeste snad mala poznamka

- v dobe kdy v evrope skakali po stromech a v americe na miste kde dnes lezou hadi v baraku co se mu rika bily dum lezli jen hadi, ve "stredoveku" byla duchovne i jinak bohata civilizace - mj. i v persii [smích]

ale jeste lepe se to da dolozit malymi historkami
- arabove meli alkohol na parfemy, zatimco evropska "civilizace" si to vylozila po svem [smích]

115753

2.9.2006 6:01

RE: rozpoutani 3. sv. valky ???

svetlo 220.?.?.?

Reakce na 115753

a dalej, zatial co vyspela civilizacia chape potrebu viacerych manzeliek,
europskoamericka ma problemy aj s jednou svokrou (tchyni) [smích]

115757

2.9.2006 3:52

Stará židovská finta co přád dokola funguje.

Jan Čech 69.?.?.?

Stará židovská finta co pořád dokola funguje je taková, když židi dělaj po světě bordel a spousta věcí je už profláknutých, tak si prostě najdou nějakýho žida, který je za to krituzuje a tyto informace pouští do éteru jakoby novinky. Je to přece lepší než kdyby je za to samé kritizoval nějaký gojím. Tomu židovi pak dají jakousi negativní až tajemnou popularitu skrze jejich sdělovací prostředky a hle, hrdina lidu je na světě. Tohle zmate mnoho najivních, nemohu si od tohoto výrazu pomoci: oprděných jedinců, kteří jsou z toho jeleni jak žid kritizuje ostatní židy a jak gojímům jeho kritika jde do noty. V neposlední řadě je ten kritizující žid důležitý v situaci, kdyby se to židovstvu vymklo z rukou, protože v tom případě bude za pomoci svojí falešně získané popularity postaven do čela gojímské trestající masy a on už se postará, aby se gójové k pravému cíli nedostali, navede je na skálu kde se roztříští a nebo pokud je šikovnější tak i proti ostatním gojímům, kteří se vzájemně pomlátí a židé se zase po čase vyhoupnou na koně. Jak už je asi jasné, je tímto jedním z kritizujcích židů pan učenec Chomský.

115756

2.9.2006 11:39

RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115756

@Jan Čech

>Stará židovská finta co pořád dokola funguje je taková,
>když židi dělaj po světě bordel a spousta věcí je už
>profláknutých, tak si prostě najdou nějakýho žida, který
>je za to krituzuje...

ja vam ten dojem, ze to tak "funguje" nechcem zobrat, ale snad vam par mojich pripomienok to cele misterium vyjasni.

zacnem jednoduchym porekadlom - "5 zidov v rozhovore znamena mat spolu aspon 9 nazorov"

v zidovskej kulture neexistuje vykanie, vsetci - bez ohladu na vek/pohlavie - si tykaju; tento vydobytok nam umoznuje priamy a jasny dialog az po hadky - podmienka je ale respektovanie nazorov inych bez pokusu nasilia ich nazory zmenit &/alebo im vnutit vlastne nazory. verbalne presvedcovanie ma prioritu.

vo vasom priklade to vyzera navonok, ako "stara finta na oblbovanie gojov, alebo stara finta na odvratenie pozornosti od skutocnych problemov".

sorry, to je len normalna kultura sa hadat/skriepit. ziadny zid nema nic proti inej mienke ineho zida. POZOR -> takisto nema nic proti mienke nezida, except, ze sa snazi ten nezid presadit svoje nazory nasilym !

stein55

115764

2.9.2006 12:21

RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 115764

[cool] Je zajímavé ( i když poněkuď monotónní) , steine, jako se vy, židé, nutkavě zaobíráte sami sebou. Zřejmě jakýsi specifický skupinový narcismus spojený s přesvědčením, že sebepoznání je cestou k sebeovládání a sebeovládání je jedním z nástrojů ovládání vůbec. Velmi praktické naopak. Vy se tak nějak zároveň zbožňujete i sami sebe poněkuď štítíte viďte, steine.
[smích] Ale rozhodně se vám nedá upřít vytrvalost. Vy prostě setrváváte. Jste všude. Možná to nakonec dokážete. Vyhrajete. Konečně otočíte skóre.
Když vás tu ale tak čtu, steine, pociťuji intenzivní vděčnost ke svým předkům za geny, kterými mi darovali výsadu nebýt to, co jste vy. Musí to být dost hrozné. [cool] . Mindy

115768

2.9.2006 13:19

RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115768

@Mindy

som prekvapeny, ze vas moja "suchoparna" odpoved na prispevok pana cecha tak "roztatarila" [smích], ale respektujem vase riadky.

>výsadu nebýt to, co jste vy. Musí to být dost hrozné.

to je len nahoda a vobec uz nie je vasa zasluha; ked sa budete viacej zaoberat nezidmi, ako zidmi, tak snad najdete aj trochu casu na reflexiu vlastneho povodu.

je nas tak malo - menej ako obyvatelov byvaleho ceskoslovenska - a vy, ini tiez nemate nic ineho na praci, len vsade a za vsetkym vidiet zidov. ak sa vam nieco nepaci - civilne/trestnopravne - mozete v jednom demokratickom systeme pouzit vsetky naradia zakonov ! vsetko ostatne je len vykecavanie sa, polemika a mlatenei prazdnej slamy ! - ale co vam davam ja ecesy [smích] ste predsa odbornicka.

prajem vam este pekny weekend.

stein55

115770

2.9.2006 15:15

RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.

guglik 84.?.?.?

Reakce na 115770

>je nas tak malo - menej ako obyvatelov byvaleho ceskoslovenska -
>a vy, ini tiez nemate nic ineho na praci, len vsade a za vsetkym
>vidiet zidov.

a vy sa divite, kamenik?

zapnes rano radio, izrael!
zapnes tel avizor, od rana do vecera, sam zid!
otvoris noviny, sam zid!
sam teror, zidovske vojny, zidovski experti na teror a vsetko ostatne (wolfowitz, wolfstein, rumsfeld, ari fleisch, meseznikov, zelezny, medeny), hanuka, holohoax, majdanek, zidovske tunelovanie, oswiencim, mathausen, dachau, 6 milionov, vsade sam nacek, antisemitizmus od madridu po moskvu, chodorkovskij, berezovskij, zidia, zidia, zidia.

zoberme si napriklad "blisty" z dnesnym datumom 02.09.06:
------------
-New York Times zablokoval pro britské čtenáře přístup k článku o teroristických spiklencích

-Zhoubné myšlenky Institutu sv. Josefa
reakce ředitele Institutu sv. Josefa na článek Štěpána Kotrby Americký katolický antisemita bude
přednášet českým neonacistům v Muzeu policie

-Naklonujte si politologa
(Zbigniew Brzezinski je demokrat, Francis Fukuyama neokonzervativec, Henry Kissinger republikán, Anthony Giddens socialista)

-Veliteli tolerovaný Tobiáš

-Milan Tobiáš: snaha někoho profesně zlikvidovat?

-Vláda: objektivita odbornosti?

-Zdroje energie: Rusko hrozbou pro Spojené státy
Luger expert na antisemitizmus

-Jiný kraj, jiný mrav

-Izrael: demokracie, ale…

-Po izraelském útoku na Libanon: Souvislosti a perspektivy

-Zesílil nátlak na zákaz tříštivých bomb, poté, co byl obviněn Izrael, že jich použil proti civilistům

vsetko clanky, o terorizme, o antisemitizme, s zidmi, od zidov, o izraeli, od priatelov izraela a zidov.

nezda sa aj vam, pan oberkamenik, ze je toho prilis vela?

115777

2.9.2006 17:52

RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115777

@guglik

>a vy sa divite, kamenik?

vam urcite nieco povie vyraz berufsblind (synonymum pre zvrat "kvoli stromom nevidiet les" )

ak som napr. filatelista, tak mi akakolvek medialna zprava okolo filatelie ako_keby vyskocila do oci; podobne je to, zrejme u vas s tym fenomenom, ktory ste prave popisal. nevadi.

teraz by som rad naskrtol nasledovnu "dilemu"; ak som doteraz spravne pochopil, "doverujete" nam mat skoro nepredstavitelnu moc a vplyv - teraz jedno na akom poli. ako dokaz ste uviedli par, povedzme jednoducho "typickych" zidovskych rodinnych mien; napr.: ...wolfowitz, wolfstein, rumsfeld, ari fleisch, grünwald, goldstein, goldzeil atd...

teraz k tej "dileme" - nebolo by to uzasne vychytrale od nas, si jednoducho zmenit meno ? ved vacsina tych, ktori v zivote ziadneho zida asi nestretla, sa orientuju v svojej antipatii/nenavisti len podla tych ako_keby typickych zidovskych mien !

porozmyslajte na tym - nebolo by to suuuuper vam dokonca aj tuto šancu "identifikacie" ukradnut ? typicky zidovske, samozrejme [smích] nie ?

stein55

p.s.: nechcel som ist hlbsie k teme "vznik zidovskych mien a pricina nemeckych skomolenin v pomenovani "

115783

3.9.2006 1:29

RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.

guglik 84.?.?.?

Reakce na 115783

co ma berufsblindheit spolocne s faktom, ze 50% clankov v Blistoch je na temu zidia, antisemitizmus, izrael, terorizmus, holocaust?

steinko, velmi prijemne by ste prekvapil, keby ste aspon raz odpovedal k teme.
vase demagogicke kluckovanie si nechajte na futbal s rabinom.
este som nezazil, aby ste raz odpovedal na to, co sa vas clovek opyta.
zidovina jak vysita.


mimochodom, znova to vase zdruzenie vojnovych zlocincov IDF, dnes bombardovalo z lietadiel civilistov v Palestine! [naštvaný]

115804

3.9.2006 12:21

RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115804

@guglik

> velmi prijemne by ste prekvapil, keby ste aspon raz
>odpovedal k teme.

krasavec vidim ze na to nemate. ja hovorim vzdy k teme !

ostante teda radsej v tej vasej xenofobnej ulite a vystrzte rozky len ked neprsi [smích]

stein55

115838

2.9.2006 16:11

RE: stein

GeparSan 85.?.?.?

Reakce na 115770

oh ake sa to zda neskutocne jednoduche domoct sa prava, ked to takto strucne - jasne poviete....skor je nam vsetkym jasne, ze je to v tejto takzvane demokratickej spolocnosti hadzanie sameho seba o stenu - nevyriesite zhola nic, ale ublizite si statocne...

115780

2.9.2006 17:56

RE: stein

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115780

@GeparSan

>to v tejto takzvane demokratickej spolocnosti hadzanie sameho
>seba o stenu - nevyriesite zhola nic, ale ublizite si statocne

sorry, moje skusenosti su ine; ak sa chce, tak to ide ! motto - kto bojuje, moze prehrat, ale kto nebojuje, ten uz prehral. myslim to teraz juristicky.

stein55

115784

3.9.2006 1:01

RE: stein

GeparSan 85.?.?.?

Reakce na 115784

to ako z tej rozpravky o tom, ze vsetci mame v zivote rovnaku startovaciu ciaru ( ibaze jeden stoji meter pred nou a druhy tri metre za nou ) alebo tiez podobna ak nie ta ista, ze vsetci jeme z jedneho taniera ( niekto cajovou lyzickou a niekto polievkovou naberackou ) - cely svet je spravodlivy a caka len, kedy pohneme zadkami a americky sen nam padne k noham [chechtot]

115800

3.9.2006 12:25

RE: stein

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115800

@GeparSan

>to ako z tej rozpravky o tom, ze vsetci mame v zivote rovnaku
>startovaciu ciaru...

preco to vidite tak pesimisticky? ak mam pohar do polovice naplneny vodou, tak je to pre mna zasadne poloplny a nie poloprazdny pohar.

stein55

115839

2.9.2006 13:53

RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 83.?.?.?

Reakce na 115764

a opet pripominam svoji starou lekarskou story - u zidu je normalni ze stari zide sukaji s mladyma a delaji tak problemy lekarum, kteri nesmi pomyslet na dekadentni homosexualitu pri objasneni puvodu rakoviny viroveho puvodu

115773

3.9.2006 7:26

RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 115764

Pane Stein, pekne jste to vysvetlil z vaseho hlediska, ted mi prosim dovolte prednest jak to vidim ja.
Predstavte si, ze mate pod oknem pet psu kteri stekaji jako kdyby jich bylo devet. Zrejme se neco zajimaveho stalo v jejich psi fantasii, nekdo mozna vyhodil kusy masa, nasli starou botu anebo neco podobneho.
Me ovsem jejich debata nezajima a tak, protoze me rusi spanek, vyliji na ne hrnec horke vody. C
Chapate tu abstrakci? Horka voda. Stane si jim Horkovodocoust.
Ak sa na vas nezid snazi prosadit mienenie nasilom co urobite? Budete ronit slzy aby vam odpustil? Doposud jste nedokazali nic nez zebrat o penize.

115810

3.9.2006 12:00

RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.

stein55 84.?.?.?

Reakce na 115810

@Karel4u

>Chapate tu abstrakci? Horka voda. Stane si jim Horkovodocoust.

pochopil som; kazdy, aj vy samozrejme, mate narok na vlastnu fantaziu v abstrakcii

> Ak sa na vas nezid snazi prosadit mienenie nasilom co urobite?

su dve moznosti - bud sa bez slova otocim a idem svojou cestou, alebo sa tomu nasiliu, tiez bez slova postavim.

>Budete ronit slzy aby vam odpustil? Doposud jste nedokazali nic
>nez zebrat o penize.

neviem o com hovorite - vy ste pouzili teraz mnozne cislo a ja sa necitim byt osloveny [smích]

apropos - pravda je len jedna! jedna pre vas a jedna pre mna.

stein55

115835

2.9.2006 13:20

RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.

NoFear 129.?.?.?

Reakce na 115756

vystihol si to uplne PRESNE.

Len sa staci pozriet dookola - ako je mozne ze v ALTERNATIVNYCH mediach je viac nez polka ZIDOV?


Kontroluju obe strany, presne ako je to v Protokoloch sionskych mudrcov.

115771

6.9.2006 23:35

Davam vam za pravdu

Jakub Sika 200.?.?.?

Reakce na 115756

Je to pravda, tak to skutecne funguje a my si toho ani nevsimneme. Jsou v mnoha vecech o par kroku pred nama a my si nebehneme tim, ze jim verime a jeste vice snad tim, ze jsme k nim humanani a milosrdni. Jsem rad, ze si toho lide zacinaji vsimat.

116149

2.9.2006 14:42

a to má být všechno? :-)

Nillbert Nullingsworth 87.?.?.?

takhle se blbečci do mé sbírky ( http://www.jdl.czechian.net/nnrecenze.html ) opravdu nedostanete [velký smích]
Upozornuji hlavně toho veršotepce jehož největšim životním "úspěchem" bylo narodit se 20dubna že jsem ochoten nějakou jeho veršovanku zařadit [mrknutí jedním okem] ...když se bude teda ještě trochu víc snažit [mrknutí jedním okem]

Dále bych místní flamewarové anonymi jako ruger, čochtan a další "sympatizanty izraele" (dle jejich tvrzení) upozornil at když už o někom prd vědi aby radši drželi kušnu, takhle peskovat můžete akorát svoje retardovaný vnoučata kašpaři [chechtot]

smíte žít
Nill [velký smích]

115775

2.9.2006 14:54

RE: a to má být všechno? :-)

Šalom Eretz 85.?.?.?

Reakce na 115775

Che che che [smích]) Vždycky jsem tě měl rád. Však víš .) Sc.

115776

2.9.2006 16:59

RE: a to má být všechno? :-)

Nillbert Nullingsworth 87.?.?.?

Reakce na 115776

Sc.? Co ty tady?! [smích] ....i když co se vlastně ptám [smích] ...taky za zábavou , jako já [velký smích]

115782

3.9.2006 15:47

RE: a to má být všechno? :-)

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 115782

Cože???

Ty tu nechodíš jen kvůli tomu, abys všem ukázal, jaký jsi retard? [překvapení]

Tyjo, to jsi teda ještě větší retard, než jsem myslel!

To ale myslím bez prdele!! Čumim jak puk. 8-|

115853

3.9.2006 16:02

Čas nadešel!

Dramenbejs 85.?.?.?

Pane Stwora, myslím, že nadešel čas, abychom shromáždili příspěvky výše diskutovaného individua označovaného jako Nillbert na jednu stránku, aby si každý mohl udělat obrázek, kam vede lezení sionistům do prdele. Tím mám na mysli mentální destrukci, kterou tady radostně Nillbert exhibuje.

Budeme féroví - umístíme tam jen příspěvky které neuvede na pravou míru.

Poslouží to dobré věci a Nillbert, který toho idiota určitě jenom věrně hraje (upřímnosti jeho debility lze těžko věřit), bude mít radost, že o něm zas něco píše.

Když už tu máte, pane editor, takové ZOO, byla by škoda neudělat výstavku, ne?

115855

Příspěvků: 96

01.09. 03:13 Nillbert Nullingsworth  žvatlání starého pomateného dementa
01.09. 03:51 Jaroslav Chvátal  RE: žvatlání starého pomateného dementa
01.09. 04:28 Nillbert Nullingsworth  RE: žvatlání starého pomateného dementa
01.09. 06:04 Rene Bartosek  RE: žvatlání starého pomateného dementa
02.09. 18:24 Dramenbejs  RE: žvatlání starého pomateného dementa
01.09. 08:42  RE: žvatlání starého pomateného dementa
01.09. 12:13 ruger  Drahý Nillberte!
01.09. 19:45 kema  RE: Drahý Nillberte!
01.09. 23:25 onen  RE: Drahý Nillberte!
01.09. 20:40 Baldwin  RE: Drahý Nillberte!
02.09. 06:15 Karel4u  RE: Drahý Nillberte!
02.09. 08:49 listonos  RE: Drahý Nillberte!
02.09. 12:21 Čochtan  Bože to je pitomec !
02.09. 16:04 Karel4u  RE: Bože to je pitomec !
03.09. 09:33 Čochtan  Ano Amíci pomohli, a tak je to v pořádku.
03.09. 09:37 Čochtan  Palestinské děti v židovsko-arabském konfliktu
03.09. 09:56 trodas  RE: Palestinské děti v židovsko-arabském konfliktu
03.09. 11:37 guglik  RE: Palestinské děti v židovsko-arabském konfliktu
03.09. 15:20  Pane Karle!
03.09. 15:50 Karel4u  RE: Pane Karle!
03.09. 16:32 stein55  RE: Pane Karle!
07.09. 10:49  Pane Karle!
01.09. 12:34 guglik  RE: žvatlání starého pomateného dementa
01.09. 14:07 Miroslav Yamato  RE: žvatlání starého pomateného dementa
01.09. 14:14 VaclavK  RE: žvatlání starého pomateného dementa
01.09. 21:03 Emma.  RE: žvatlání starého pomateného dementa
01.09. 21:27 Baldwin  RE: žvatlání starého pomateného dementa
01.09. 22:10 ruger  Bez snahy urážet
02.09. 18:05 Baldwin  RE: Bez snahy urážet
02.09. 12:23 Čochtan  RE: žvatlání starého pomateného dementa
07.09. 10:56  RE: žvatlání starého pomateného dementa
01.09. 16:06 Vladimír Stwora  Všem, kteří navrhují vyloučit Nillberta
01.09. 20:33 ruger  Pane Stworo!
01.09. 21:50 Emma.  RE: Pane Stworo!
01.09. 22:09 guglik  RE: Pane Rugere!
01.09. 22:31 ruger  Drahý Guugliku!
02.09. 01:01 guglik  RE: Drahý Guugliku!
02.09. 02:06 Emma.  RE: Drahý Guugliku!
02.09. 12:03 Čochtan  RE: Drahý Guugliku!
03.09. 07:14 Karel4u  RE: Drahý Guugliku!
03.09. 11:17 guglik  RE: Drahý Guugliku!
01.09. 19:57 Jakub Skuhravý  RE: žvatlání starého pomateného dementa
02.09. 03:01 Emma.  RE: žvatlání starého pomateného dementa
01.09. 04:51 svetlo  vypinanie TV
01.09. 07:17 Janvarian  Oprava
01.09. 23:16  RE: Oprava
03.09. 20:34 Emma.  RE: Oprava
01.09. 11:19 Erik  pri vsetkej ucte k Chomskemu
01.09. 12:02 lytom  Odpovida Noam Chomsky
01.09. 22:21 trodas  RE: Odpovida Noam Chomsky
01.09. 22:22 ruger  snažíte se argumentovat
01.09. 23:18 Emma.  RE: snažíte se argumentovat
02.09. 16:05 lytom  RE: snažíte se argumentovat
01.09. 12:41 Priatka  NYNI JE JIZ JASNE
02.09. 18:38 Dramenbejs  RE: NYNI JE JIZ JASNE
01.09. 16:01 Vladimír Stwora  Někdy...
01.09. 22:08 trodas  RE: Někdy...
01.09. 17:50 Čochtan  Palestinci ? Kdo to je ?
01.09. 18:20 Adapa  RE: Palestinci ? Kdo to je ?
01.09. 19:01 Čochtan  Špatná adresa
01.09. 21:48 VaclavK  RE: Špatná adresa
02.09. 09:15 Adapa  RE: Špatná adresa
01.09. 20:15 kema  RE: Palestinci ? Kdo to je ?
02.09. 07:18 Pavel -Čert- Němec  RE: Palestinci ? Kdo to je ?
02.09. 09:13 Adapa  RE: Palestinci ? Kdo to je ?
03.09. 18:27 kema  RE: Palestinci ? Kdo to je ?
04.09. 09:04 Adapa  RE: Palestinci ? Kdo to je ?
06.09. 08:52 Dáša  RE: Palestinci ? Kdo to je ?
01.09. 18:45 guglik  az taky mainstream to zase nie je
01.09. 20:42 Jakub Sika  Umi hezky mluvit, ale...(zatajil dulezitou cast)
02.09. 00:54 Čochtan  rozpoutani 3. sv. valky ???
02.09. 02:43 VaclavK  RE: rozpoutani 3. sv. valky ???
02.09. 02:58 VaclavK  RE: rozpoutani 3. sv. valky ???
02.09. 06:01 svetlo  RE: rozpoutani 3. sv. valky ???
02.09. 03:52 Jan Čech  Stará židovská finta co přád dokola funguje.
02.09. 11:39 stein55  RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.
02.09. 12:21 Mindy  RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.
02.09. 13:19 stein55  RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.
02.09. 15:15 guglik  RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.
02.09. 17:52 stein55  RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.
03.09. 01:29 guglik  RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.
03.09. 12:21 stein55  RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.
02.09. 16:11 GeparSan  RE: stein
02.09. 17:56 stein55  RE: stein
03.09. 01:01 GeparSan  RE: stein
03.09. 12:25 stein55  RE: stein
02.09. 13:53 VaclavK  RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.
03.09. 07:26 Karel4u  RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.
03.09. 12:00 stein55  RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.
02.09. 13:20 NoFear  RE: Stará židovská finta co přád dokola funguje.
06.09. 23:35 Jakub Sika  Davam vam za pravdu
02.09. 14:42 Nillbert Nullingsworth  a to má být všechno? :-)
02.09. 14:54 Šalom Eretz  RE: a to má být všechno? :-)
02.09. 16:59 Nillbert Nullingsworth  RE: a to má být všechno? :-)
03.09. 15:47 Dramenbejs  RE: a to má být všechno? :-)
03.09. 16:02 Dramenbejs  Čas nadešel!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc únor přispělo 112 čtenářů částkou 15 139 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Johanku z Arku ztvární v Orléans míšenka, policie řeší rasistické vzkazy23.02.18 16:58 Francie 2

Buzny sbírají podpisy pod petici požadující svatby. Politici jim jsou nakloněni21.02.18 21:11 Česká republika 7

Neidentifikované vrtulníky v Afghánistánu21.02.18 02:27 Afghánistán 2

Protiruské pogromy na Ukrajině20.02.18 02:04 Ukrajina 1

Švédsky absurdistan. Krátke multikultúrne spravodajské okienko zo Švédska19.02.18 12:29 Švédsko 1

Starosta (soc. dem.): V Castel Volturno diktují pravidla Nigerijci19.02.18 01:36 Itálie 1

Německem i Rakouskem zní: Zrušme poplatky rádiu a televizi18.02.18 21:49 Německo 0

Sociální úřad přiznal migrantce s dětmi 7.345,45 eur měsíčně. Lidé, kteří to rozlobeně komentovali, budou stíháni pro nenávistné podněcování18.02.18 20:10 Německo 3

Dovolená jen pro černé Američanky18.02.18 16:39 USA 2

Berlín: Protestní pochod žen proti islamizaci k belínskému federálnímu kancléřství18.02.18 16:28 Německo 0

Viersen: Afričan znásilnil 65 letou Němku18.02.18 15:56 Německo 1

"Mnichovský diktát" EU: Pokud ministerstva sama neskoncují s rušivými emocemi okolo relokací, nadiktuje "konečné řešení" Rada Evropy18.02.18 15:43 Evropská unie 1

Dívky mizí ze startu formule 1. Jsou v protikladu s normami dnešní doby18.02.18 15:19 Neurčeno 1

Než migrant překročí hranice Evropy...16.02.18 18:35 Neurčeno 3

Vysoká hra Putina: Turecko nakupuje ruské S40016.02.18 16:25 Turecko 7

Transgender kojí15.02.18 14:47 Británie 1

Dva teplí sdílejí fotku "svého" dosud nenarozeného dítěte na Twitteru 14.02.18 17:23 Británie 3

Přihlouplí češti umělci opět školí Zemana a potažmo národ14.02.18 16:45 Česká republika 3

Tak je to tady: vláda znovu hlásí Česko k fiskálnímu paktu14.02.18 16:34 Neurčeno 0

Kto vraždil na Majdane?14.02.18 07:54 Ukrajina 2

Měnové kurzy

USD
20,62 Kč
Euro
25,35 Kč
Libra
28,80 Kč
Kanadský dolar
16,32 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
22,01 Kč
100 japonských jenů
19,29 Kč
Čínský juan
3,25 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
8,10 Kč
Ukrajinská hřivna
0,76 Kč
100 rublů
36,61 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 396,78 Kč
1 unce stříbra
340,84 Kč
Bitcoin
201 902,32 Kč

Poslední aktualizace: 24.2.2018 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 650