Diskuze k článku

Tunel z Čepra úspěšně pokračuje

Příspěvků 18

15.5.2005 8:00

Tunel z Čepra úspěšně pokračuje

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Přesně nasměrované toky financí a všichni jen čumí!!!! [chechtot]

52668

15.5.2005 10:03

Tunel z Čepra úspěšně pokračuje

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Kdo umi ten umi, a kdo neumi ten cumi. Hlaska vyplnena do puntiku [oči v sloup]

52671

15.5.2005 11:52

Je to tak. Dochází k tomu za neformální, ale účinné spolupráce a vzájemné tolerance

Milan 85.?.?.?

některých státních úředníků, především z vlády, policie a státního zastupitelství a rovněž vinou neschopnosti jiných úředníků. Pozornost veřejnosti je ovšem záměrně odváděna od takových případů kauzami tzv. "katarského prince", případem "Večerek a Dalík" atd.

52678

15.5.2005 14:51

Tunel z Čepra úspěšně pokračuje

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Je to tak. Je me uplne suma-fuk, estli nejaky sasa soulozi s nactiletyma, ktery se mu k tomu ucelu prodavaji...

BTW, ma spis muj obdiv, ze jsou s nim vsechny tak spokojene, ze jsu stale s dohazovackami kamaradky a zadnou nenapadlo si stezovat, ani se zadne nic nestalo - to je na predpokladane prvnicky a pri jejich mnozstvi vskutku obdivuhodny vykon a svedci o tom, ze dotycny umi a to tak, ze dobre. Uz na zaklade toho bych ho propustil, dela dobrou sluzbu slecinkam, no ne? [velký smích]

Co me a nas vsechny zajima je, ze se tady legalne tuneluje a nikdo s tim nic nedela. To to vysetrovani muze byt tak laxni? [oči v sloup]

Jedine, co mi chybi je podrobnejsi zprava o tom, jak doslo o one vykonstruovane pohledavce ze 3 miliardy Kc. To by mohlo byt hodne zajimave a proc tuto pohledavku v Čepra nikdo nenapadl, je mi zahadou.
Ze by za tim byl jeho reditel, Grossikuv Tomik Kadleců? [překvapení] [oči v sloup]

To by chtelo nejaky zakrok, ne?

Ja vim, policie radeji udela Krystofa III, nez aby pichla do tohodle, to by mohly padat hlavy, jako Janickova... [naštvaný]

...a narod radeji sleduje hokej, pritom i kdyz bychom vyhrali, tak ani chleba levnejsi nebude, vlada neodstoupi, abychom se dockali konecne voleb, referendum o EU ustave take radeji zametou pod stul, penizky ze statu do Čepra a z Čepra do firem, vysetrovanych pro hospodarskou kriminalitu potecou take stale, a nadale s tim nikdo pro jistotu nebude nic delat...

Sak co, z danovych poplatniku krev netece.

...ale z techhle parchantu by teci mela! [naštvaný]

52686

15.5.2005 15:34

RE: Tunel z Čepra úspěšně pokračuje

Aaron Katz Aka (zavináč) cz (tečka) 205.?.?.?

Reakce na 52686

Pane Trodas, tentokrate to neni chyba policie. Tato dela jen to, co ma poruceno. Me ale napadlo. Co takhle nejaka strana, s charismatickym vudcem, ktery by zacal kazat proti takoveto korupci. Ja bych dokonce sel tak daleko, ze bych provinene odsuzoval k smrti. Tak jako v Cine. Za zradu naroda. Jejich drzost je neuveritelna a jestli tyto, relativne jednoduche Accounting transakce nejsou hned prohlednute tak by vina mela jit na uredniky banky ktere tito jisti. Zlodejum se nedivim. Ale, ze samotna vlada ihned neintervenuje je skandalem ktery by se mel projednavat na podlaze senatu.

52689

15.5.2005 16:40

RE: Tunel z Čepra úspěšně pokračuje

deu 24.?.?.?

Reakce na 52689

P. Aaron, ide o cesku zalezitost, ale kedze na Slovensku sa deju rozkaradacky minimalne tej istej klasy, dovolim si pripojit svoj nazor.

Som krajne skepticky v navrhovanych rieseniach. Charizmaticky vodca a prisne tresty su dozaista to prave, co tu treba, avsak v demokracii tieto lieky predpisane urcite nebudu. 'Internacionalny demokraticky socializmus' v nijakom pripade nepripusti, aby sa islo k podstate problemu rozkradania a po skutocnych vinnikoch. Ved by siel tento rezim proti sebe!

Ten priklad z Ciny je dobry a potvrdzuje moje tvrdenie. V Cine sa da tvrdo a priamo ist po vinnikoch preto, ze tato nie je este tzv. "demokraticky" stat.

52693

15.5.2005 16:03

Tunel z Čepra úspěšně pokračuje

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Aaron Katz - sezente charismatickeho vudce, zmirnete ty tresty (propadnuti majetku do vyse skody a nucene prace, dokud vse neuhradi do poslediho halire i s uroky, i kdyby to melo pribrat dalsi zainteresovane cleny...) a mate volice [mrknutí jedním okem]
Jen bude s tim treba si "tak trosku pohnout", nebot to co se deje, to je uz fakt tak trosku o drzku [oči v sloup]
Jak ten stat muze fungovat?!

52691

16.5.2005 3:49

RE: Tunel z Čepra úspěšně pokračuje

Aaron Katz 207.?.?.?

Reakce na 52691

Pane Trodas. Mate pravdu, z maleho zajmu obcanu Ceske republiky o tuto diskusi vyplyva, ze jakykoliv pokus o napravu neprijde z vnitrku, ale mozna za dvacet let z venci. Nemohu to pochopit. Pripada mi to jako pokus sazeni jetele na betonu.
Lepsi se bavit o Zidech. Mimochodem, znate tu o Roubickovi?

52733

16.5.2005 7:53

RE: Tunel z Čepra úspěšně pokračuje

Zrzek 147.?.?.?

Reakce na 52733

Duvodem maleho poctu prispevku je podle me to, ze takovych clanku uz byly napsany stovky a k nicemu to nevede. Ctenari si to prectou, smutne pokyvaji hlavou a jdou dal, co by k tomu psali, clanek je dostatecne vymluvny.
S tou stranou je to hezke, ale chce to penize, cas a odhodlani. Uz jsem o strane premyslel, ale:
- nemam penize
- nemam cas
- odhadlani asi bohuzel take nemam, nechce se mi prozit zivot v honbe za politickymi uspechy, v pretahovani se s medii, s problemy s policii, ktera je jednodusse zneuzitelna pro zdiskreditovani cloveka. Takovy zivot nechci. Byl bych rad, kdyby se nasel nekdo, komu by to za to stalo, ale na to musi byt clovek stavenej. Navic se nesmi po ceste k moci zkazit. A hlavne - musi se prosadit, coz se asi hned tak nekomu nepovede, kdyz zacne od piky.
A pokud by se takovy clovek opravdu nasel, zalozil stranu, kandidoval do parlamentu - jak ja, jako volic, poznam, ze to neni dalsi vyzirka, kterej si chce v politice akorat nacpat bachor?
Mozna je schudnejsi vstoupit do zabehnute politicke strany a tam se snazit delat to nejlepsi, co clovek umi (pro lidi, ne pro sebe [smích] ). Ale otazka zni - komu musi clovek vlezt do zadku, aby se dostal treba do parlamentu?

52743

16.5.2005 8:35

RE: Tunel z Čepra úspěšně pokračuje

Paja 194.?.?.?

Reakce na 52743

>A pokud by se takovy clovek opravdu nasel, zalozil stranu,
>kandidoval do parlamentu - jak ja, jako volic, poznam, ze to
>neni dalsi vyzirka, kterej si chce v politice akorat nacpat
>bachor?

Mozna to bude ten kandidat, ktery nevisi na kazdym billboardu, neni v kazdych novinach atp. Nebot to stoji penize a to znamena, ze takovy zmedializovany kandidat uz v necim zadku je a pobira za to tucne sponzorske dary. Neprijdou vam vlastne sponzorske dary trochu absurdni? Ja mit prachy, tak je radsi utratim nebo dam na charitu a ne nejake strane ... me to prijde byt takova zlegalizovana/tolerovana korupce. Bych neco takoveho zakazal, jinak se vzdycky budou volit jen za(pod)placeni korytari.

52744

17.5.2005 10:43

RE: Tunel z Čepra úspěšně pokračuje

drbatta 212.?.?.?

Reakce na 52743

Jojo, říká se tomu "naučená bezmocnost" (learned helplesness) a rozhodně v tom nejsme tady v Čechách sami. Řešení? Někdo navrhuje léčbu Pol Potem, jiný ignoranci jako postoj k světu. Někde mezi tím je emoční vymezování se a angažovanost vůči věcem, na které dosáhnu nebo dohlédnu. A pokud člověk neposlouchá narcistické krákorání o postdemokratické společnosti, pak něco změnit přece jen jde. I když flagelanský nářek, že už zase nic nemůžeme, protože oni... má taky něco do sebe.

52860

16.5.2005 10:43

RE: Tunel z Čepra úspěšně pokračuje

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 52733

Víte, drtivou většinu lidí této země zajímá daleko více to, kdo vyhraje Superstar, jestli jsou Češi mistři světa v hokeji, kolik vysoudí kráska Brožová na netvorovi Tomanovi, než to, co by je zajímat mělo - co se děje s penězi, co z nich stát vydře, co jejich zástupci podepisují v EU, kam kráčí školství, co stojí za "bílou medicínou" a proč jsem mistři v rakovinách a srdečních chorobách.
Lidi bude vždycky zajímat to, co se jim naservíruje v Blesku a na Nově, na zbytek nemají čas, chuť a energii.
No a nový vůdce ? Jo, bezva věc. V roce 1920 to trvalo 15 let a vyšlo to až na x-tý pokus. Tehdy ovšem nebyla TV a další jednotně vedené hlásné trouby, které by i na nového Ježíše Krista vylily ze všech stran kbelíky vylhaného svinstva, takže by mu nikdo nevěřil ani že 2+2=4.
Ale třeba se někdo takový narodí, nebo už mezi námi chodí a jen čeká na ten pravý čas, až nastane chaos. Protože ono se blbě dělá revoluce, když mají lidi zapnutou Novu, v ledničce lahváče a kachnu na talíři.

52749

16.5.2005 22:27

RE: Tunel z Čepra úspěšně pokračuje

abel 81.?.?.?

Reakce na 52749

Tehdy ovšem nebyla TV
Omyl, právě jsem dokoukal skvělý dokument o tom, jak měli náckové televizi už v pol. 30. let. A je fakt, že se činili, aby z ní udělali hlásnou troubu své ideologie, místy z toho šla hrůza. A bulvár a la Blesk tam určitě fungoval taky, dokud mu nezatli tipec. Celý problém je v tom, že tehdy byl více-méně mediální monopol (v TV a rozhlase určitě), zatímco dnes má každá trošku mohovitější mocenská skupina svá média.

52806

17.5.2005 21:35

RE: Tunel z Čepra úspěšně pokračuje

Karel Infeld Prachensky 194.?.?.?

Reakce na 52749

Myslíte, že zákazem Novy a Blesku by rapidně stoupla návštěvnost Shakespearových her? Nepletu-li se, lidé na celém světě mají stejné zájmy jako my...

52918

16.5.2005 22:53

RE: Tunel z Čepra úspěšně pokračuje

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 52733

>Pane Trodas. Mate pravdu, z maleho zajmu obcanu Ceske
>republiky o tuto diskusi vyplyva, ze jakykoliv pokus o
>napravu neprijde z vnitrku, ale mozna za dvacet let z venci.
>Nemohu to pochopit. Pripada mi to jako pokus sazeni jetele
>na betonu.

Asi máte pravdu. Už jsem tady jedné dámě, která uvedla ten nový způsob voleb stokorunou, odpověděl, že je to jako by chtěla, aby se čerti sami shodli na tom, že je peklo zlé a špatné a odhlasovali si jeho zrušení a předělali ho na ráj. Ale jestli doufáte, že ta náprava přijde z Eurosoustavy, tak si nejsem tak docela jist, nicméně by to bylo asi velmi vhodné.

52808

16.5.2005 11:38

Tunel z Čepra úspěšně pokračuje

abel 81.?.?.?

Dle mého názoru se diskutující nachází v těžkém bludu, domnívajíce se, že politici jsou tady pro nás, t.j. pro občany, a jejich prvořadým úkolem je správa obce, t.j.státu. Kdepak, to mohlo fungovat v městských státech ve starém Řecku, možná ještě kousek později, ale v globalizovaném světě, kde majetek a moc putují těmi nejnemožnějšími cestami do stále menšího počtu rukou, jsou politici z definice skorumpovaná banda, která jde na ruku tu jedné, tu druhé mocenské skupině. Za tohoto stavu je aféra Čepro v podstatě drobný detail, který nás sice právem, leč zbytečně naštvává. A založení nějaké další strany jako řešení, pánové, prosím Vás ... Nebo tvrdý státní dohled a drakonické tresty a la Čína, no, otázka času, kdy tam ten stát začne erodovat (rozsypávat se). Řešení popravdě neznám, určitě se už někde pomalu klube, ale je otázka, jestli nás nebude bolet víc, než tenhle bordel.

52752

16.5.2005 15:26

Tunel z Čepra úspěšně pokračuje

noname 212.?.?.?

Já bych jedno řešení měl: trest smrti za korupci [smích]. To by byla medicina...

52761

16.5.2005 16:39

RE: Tunel z Čepra úspěšně pokračuje

čěf 81.?.?.?

Reakce na 52761

Já bych jedno částečné řešení korupce měl: zrušit trestný čin poskytování úplatku, při ponechání trestného činu přijímání úplatku. Je zapotřebí to vysvětlovat? Nuže, pak by mnohý přijimatel a každý vynucovatel úplatku měl silné zábrany, nevěda, zda ho beztrestný podplatitel vzápětí (nebo i daleko později) nepráskne. Kolumbovo vejce??

52770

Příspěvků: 18

15.05. 08:00 bývalý antikomunista  Tunel z Čepra úspěšně pokračuje
15.05. 10:03 MedaBeda  Tunel z Čepra úspěšně pokračuje
15.05. 11:52 Milan  Je to tak. Dochází k tomu za neformální, ale účinné spolupráce a vzájemné tolerance
15.05. 14:51 trodas  Tunel z Čepra úspěšně pokračuje
15.05. 15:34 Aaron Katz  RE: Tunel z Čepra úspěšně pokračuje
15.05. 16:40 deu  RE: Tunel z Čepra úspěšně pokračuje
15.05. 16:03 trodas  Tunel z Čepra úspěšně pokračuje
16.05. 03:49 Aaron Katz  RE: Tunel z Čepra úspěšně pokračuje
16.05. 07:53 Zrzek  RE: Tunel z Čepra úspěšně pokračuje
16.05. 08:35 Paja  RE: Tunel z Čepra úspěšně pokračuje
17.05. 10:43 drbatta  RE: Tunel z Čepra úspěšně pokračuje
16.05. 10:43 Copaallegro  RE: Tunel z Čepra úspěšně pokračuje
16.05. 22:27 abel  RE: Tunel z Čepra úspěšně pokračuje
17.05. 21:35 Karel Infeld Prachensky  RE: Tunel z Čepra úspěšně pokračuje
16.05. 22:53 Sidonius Zdenek M  RE: Tunel z Čepra úspěšně pokračuje
16.05. 11:38 abel  Tunel z Čepra úspěšně pokračuje
16.05. 15:26 noname  Tunel z Čepra úspěšně pokračuje
16.05. 16:39 čěf  RE: Tunel z Čepra úspěšně pokračuje

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

53

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 95 čtenářů částkou 15 951 korun, což je 53 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Německo: Urážky a hrozby od lidí, kteří doslova obsadili naše území19.01.18 09:23 Německo 1

Protičernošská reklama z Číny poukazuje na absurdnosť protibielej reklamy z Talianska18.01.18 23:56 Čína 1

Měli jsme vážnou poruchu systému18.01.18 11:07 Neurčeno 1

Pověsti, že německá vláda tajně letecky šíbruje migranty do Německa, se ukázaly být pravdou14.01.18 21:03 Neurčeno 0

Německý federální dětský televizní kanál: Ode dneška budeme Boha nazývat Alláhem. Všechny děti jsou muslimové14.01.18 20:20 Německo 2

Regensburg: Skupina mladých migrantů napadla dva policisty. Jsou s vážnými zraněními v nemocnici14.01.18 19:17 Německo 0

Wurzen (okres Lipsko): Boj mezi Němci a migranty - dva muži vážně zraněni 14.01.18 18:49 Německo 0

Pirát Michálek zcela vážně tvrdí, že Masaryk řekl: Všechno, co najdete na internetu, nemusí být pravda14.01.18 15:21 Česká republika 1

Times: Tusk obvinil Polsko z tajné práce pro Kreml a vystoupení z EU! 14.01.18 13:29 Polsko 0

Václav Havel: Všichni Češi jsou pokrytečtí vychcánkové a všichni kradou - delegovali svoje zlo na Junka (STB agent).To mě na tom sere!14.01.18 12:41 Česká republika 1

Dva slušňáci připíjejí na pokračující spolupráci 14.01.18 12:09 Česká republika 2

Antifa ubila muže železnou tyčí zato, že měl šle v národních barvách14.01.18 11:27 Španělsko 1

Babiš - slizký had - se již vyvléká z podpory Zemana. Doporučil mu zdůraznit orientaci na Západ, nehovořit ve prospěch Ruska a Číny a vyměnit poradce13.01.18 20:08 Česká republika 3

ODS opět zvolila svým vůdcem bývalého předsedu moravského výboru Panevropské unie, Petra Fialu, a doporučila voličům volit globalistu Drahoše13.01.18 19:54 Česká republika 1

Volby 2018: Miloš Zeman zvítězil s 38,57 % hlasů v prvním kole. Před pěty lety dostal 24,21 % hlasů. Druhému kolu se nevyhneme13.01.18 19:23 Česká republika 8

Počty nakažených spalničkama na Ukrajině rychle narůstají13.01.18 17:24 Ukrajina 2

Feministky pobouřil dopis hvězdné Deneuveové proti kriminalizaci mužů13.01.18 10:20 Francie 0

Štěch vůbec netuší, o čem hlasoval. Autoři petice proti směrnici EU o zbraních napsali Štěchovi a jeho odpověď četli s vytřeštěnýma očima13.01.18 00:58 Česká republika 2

Němečtí soc. dem. (SPD) půjdou opět do Velké koalice s Merkelovou - příliv migrantů do Německa bude pokračovat12.01.18 23:17 Německo 0

Soud s palestinským vrahem v Hamburku. Jeho obhájce šokoval hned na začátku12.01.18 22:36 Německo 0

Měnové kurzy

USD
20,68 Kč
Euro
25,36 Kč
Libra
28,78 Kč
Kanadský dolar
16,66 Kč
Australský dolar
16,59 Kč
Švýcarský frank
21,61 Kč
100 japonských jenů
18,66 Kč
Čínský juan
3,23 Kč
Polský zloty
6,09 Kč
100 maď. forintů
8,22 Kč
Ukrajinská hřivna
0,72 Kč
100 rublů
36,61 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 554,56 Kč
1 unce stříbra
352,46 Kč
Bitcoin
235 558,56 Kč

Poslední aktualizace: 19.1.2018 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 641