EU odhlasovala, že si občané budou financovat výplach mozku ze svého

Finian Cunnigham

Nově vytvořená skupina Evropskou komisí, údajně k tomu, aby čelila „ruské propagandě“, má dostat další veřejné zdroje a finance. Evropští občané budou financovat mechanismus k prosazování jejich ignorance a šíření desinformací.

Tento týden Evropský parlament ve Štrasburku odhlasoval těsnou většinou finanční injekci určenou k rozšíření činnosti mediálních hlídacích psů „odhalujících ruskou propagandu“.

Tato málo známá mediální skupina, skládající se údajně z 11 „diplomatů“, byla zřízena před rokem všemocnou, avšak nikým nevolenou, Evropskou komisí. Tato organizace proto nemá žádný voličský mandát. Potenciálně bude dohlížet na to, jak bude 500 milionů občanů EU schopno v budoucnu získat přístup ke zprávám a veřejným informacím.

Obzvláště evidentní je, že uvedený mediální program EU je motivován extrémní rusofobií a podjatostí. V tandemu s touto skupinou bude pracovat další klika složená ze sedmi členů parlamentu, vedená zuřivě protiruskou polskou poslankyní Annou Fotyga. Tato 57letá členka pravičácké Aliance konzervativců a reformistů v Evropě v rámci Evropského parlamentu pravidelně obviňovala Rusko z „agrese“ na Ukrajině a vůči Evropě obecně.

Samozvaná mediální skupina Fotygy, ovládaná východoevropskými protiruskými zájmy, vyplodila počátkem roku zprávu s názvem „Strategická komunikace EU s ohledem na čelení propagandě“. Ta hystericky obviňuje ruské zpravodajské sítě RT a Sputnik, že jsou to nástroje propagandy Kremlu, s cílem vyvolat rozkol a neshody mezi členskými státy EU.

Zpráva uvádí: „Ruská vláda používá širokou škálu nástrojů, jako mozkové trusty (…), mnohojazyčné televizní stanice (např. Russia Today), pseudo-zpravodajské agentury a multimediální služby (např. Sputnik), sociální média a internetové trolly, aby zpochybňovala demokratické hodnoty, rozdělila Evropu, získala domácí podporu a vytvořila dojem zkrachovalých států ve východních částech EU“.

Byla to převážně tato tendenční „studie“, co utvořilo základ rezoluce Evropského parlamentu tento týden, o rozšíření financování mediálního programu na „odhalování ruské propagandy“.

Kolik dalších peněz bude do tohoto mediálního hlídacího psa nalito není jasné. Ale zcela jistě to bude financováno občany EU, z jejichž daní jdou finanční příspěvky členských vlád do Bruselu.

Zejména hlasování Evropského parlamentu tento týden nebylo zdaleka přesvědčivé. Asi 304 členů parlamentu hlasovalo pro dodatečné finance na „protiruskou propagandu“, zatímco 179 členů hlasovalo proti. Dalších 208 se zdrželo. To naznačuje široké chápání poslanců ohledně funkce a důvěryhodnosti „odhalování ruské propagandy“.

Takže zde máme výsledek, kdy zanedbatelná skupina nevolených byrokratů bez tváře a ideologií poháněných politiků, kteří evidentně touží štvát proti Rusku, je schopna utvářet klíčovou oblast zahraniční politiky pro celý blok EU a dále výrazně zasahovat do práva veřejnosti na svobodný přístup k informacím.

Obvinění týkající se „ruské státem financované propagandy“ bylo spuštěno nedávnými tvrzeními západních vůdců, jako amerického prezidenta Baracka Obamy a německé kancléřky Angely Merkel, že „podvodné zprávy“ podkopávají západní demokracii. Tato tvrzení přišla po měsících zpráv od různých na NATO napojených mozkových trustů tvrdících, že ruské zpravodajské agentury jsou nastrčené organizace s cílem šířit Kremlem posvěcené desinformace.

Nyní je vyvíjen politický tlak na poskytovatele internetu a sociálních médií, jako Google a Facebook, aby zakázali „podvodné zprávy“ na svých sítích. Merkel dokonce tento týden prohlásila, že hodlá přijít se zákony, které budou nutit společnosti poskytující internetové služby „regulovat podvodné zprávy“.

Není jasné, jak daleko tento vývoj zajde. Západní internetové společnosti mohou získat a uplatnit právo na hromadnou cenzuru. Další otázkou je, jaká jsou omezení u označování nějakých informací a zdrojů za „podvodné“.

Západní vůdci, na NATO napojené mozkové trusty, a nyní i členové Evropského parlamentu jsou poháněni politickou atmosférou rusofobie, a stávající líčení ruských zpravodajských kanálů jako RT a Sputnik jako „nelegitimní zdroje“ vytváří půdu pro zákaz ruských médií.

Ve svých zprávách tento týden mediální hlídací pes EU, který bude nyní i „čelit ruské propagandě“, uvedl, že bude používat způsoby „upozorňování uživatelů internetu na podvodné informace“. Podle všeho k nim bude patřit i najímání on-line komentátorů (trollů), kteří budou přidávat zlehčující a pohrdavé komentáře u zpráv považovaných za propagandu Kremlu. Zatím se neobjevily kroky, kdy by bylo po poskytovatelích internetu požadováno, aby mazali obsah. Ale zdá se, že tato totální cenzura je za rohem, vzhledem k neutuchající protiruské atmosféře a tvrzením západních vůdců o tom, že „podvodné zprávy“ nahlodávají demokracii.

Zákeřná povaha těchto probíhajících věcí je ilustrována údajným incidentem, kdy belgické letouny NATO bombardovali minulý měsíc Sýrii. 18. října byla vesnice Hassadjek v Aleppo údajně bombardována, kdy podle místních zdrojů zamřelo šest civilistů.

Několik zpravodajských agentur, včetně Reuters, následně uveřejnilo zprávy, ve kterých ruské ministerstvo obrany obvinilo Belgii z provedení náletů, coby součást USA vedené koalice, která údajně bombarduje Sýrii v rámci boje s džihádistickými teroristickými skupinami.

Ukázalo se, že ruské informace byly skutečné, kdy byly poskytnuty údaje o letech a z radaru, identifikující belgická vojenská letadla. Belgický velvyslanec byl v Moskvě povolán, aby vysvětlil, proč belgická vláda tvrdošíjně popírá, že její letectvo bylo zapojeno do smrtícího útoku.

A znepokojivé je, že právě tyto zprávy o belgickém útoku na venkovské oblasti Aleppa minulý měsíc byly popsány mediálním hlídacím psem EU během hlasování v parlamentu tento týden, aby se získalo pro tuto skupinu více financí, jako příklad „podvodných zpráv“.

To má obrovské zlověstné dopady. Jakákoliv zpráv nebo analýza – bez ohledu na to, jak podložená či faktická – která bude urážet politickou přecitlivělost a pověst vlád EU, tak bude muset být označena za „podvodnou“. A proto bude muset podléhat cenzuře.

A co zprávy o tom, že západní vlády zásobují džihádistické teroristické skupiny zbraněmi? Nebo zprávy o tom, jak západní média jednají ve shodě s teroristickými propagandistickými útvary jako Bílé helmy na vymýšlení obvinění, že Rusko páchá zločiny při osvobozování obléhaného syrského města Aleppo?

Všechny takovéto zprávy lze ověřit a doložit. Ale protože nejsou v souladu s oficiálními tvrzeními Západu ohledně jeho zapojení v Sýrii, lze takovéto „urážlivé“ zprávy prostě smést jako „ruskou propagandu“.

To je odrazem drzé libovůle evropských a amerických úřadů, poskytujících si imunitu před mediální kritikou a přezkumem – prostě tím, že se budou dovolávat subjektivního zpolitizovaného tvrzení, že ruské zprávy jsou „podvodné“ a „propagandistické“.

Mezitím byl tento týden vůdci EU uvítán v Bruselu ukrajinský prezident, který varoval: „Evropská unie se nachází pod nebezpečným útokem Ruska.“

Evropská média a vlastní mediální hlídací psi EU evidentně nic netuší o tom, že Porošenkovy únavné výpady jsou zářným příkladem „podvodných zpráv“. Blíží se dystopická budoucnost, ve které občané EU budou povinni financovat nevolené hlídače médií, kteří je připraví o kritické zprávy a informace, zatímco budou občany zaplavovat tou nejvytříbenější protiruskou propagandou.

Výsledkem je, že občané EU jsou postupně nuceni platit si za výplach vlastního mozku.

Není divu, že stále více občanů se odcizuje oligarchické vládě EU. Ta jedná jako diktatura, kterou je třeba rozbít.

EU Votes For Citizens To Fund Their Own Brainwashing vyšel 27. listopadu 2016 na ICH. Překlad v ceně 500 Kč Zvědavec.

Známka 1.1 (hodnotilo 100)

Oznámkujte kvalitu článku jako ve škole
(1-výborný, 5-hrozný)

1  2  3  4  5 

Káva pro Zvědavce

47

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 107 čtenářů částkou 14 198 korun, což je 47 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Centrální španělská vláda nám názorně předvádí evropské hodnoty23.09.17 13:01 Španělsko 0

Merkelová byla mohutně vypískána v Mnichově23.09.17 12:11 Německo 2

Okupanti se Finsku snaží vyvolat soucit, vydírají22.09.17 16:36 Finsko 0

Pražští taxikáři vyhlásili městu válku kvůli Uberu22.09.17 16:31 Česká republika 3

Potěšující rozsudek Městského soudu v Praze19.09.17 16:16 Česká republika 5

Afričtí okupanti znásilňují v Itálii. Řešení? Více kamer19.09.17 15:44 Itálie 6

Rasové nepokoje v St.Louis17.09.17 10:22 USA 0

Rasismus v České Televizi16.09.17 09:06 Česká republika 1

Řím: Migrant nezaplatil lístek16.09.17 01:19 Itálie 1

Berlín: Migrantský mob napadl dva Němce16.09.17 01:17 Německo 0

Itálie: tropická infekce chikungunya, malárie a západonilská horečka15.09.17 23:33 Itálie 1

Muž za pokřiku Allah akbar! zaútočil na dvě ženy kladivem - mají vážná zranění15.09.17 23:30 Francie 0

Zoufalost francouzské policie15.09.17 16:31 Francie 1

Multikulti víkend v západní Evropě15.09.17 16:27 Evropská unie 7

Po Mnichovu 1938 v Československu - fotografie14.09.17 21:45 Česká republika 0

Zločinci a kriminálníci mají stále více práv13.09.17 21:07 Česká republika 6

Uprchlíci jezdí z Německa na dovolenou do zemí, z nichž utekli13.09.17 17:07 Německo 2

Přešli jsme na nový server12.09.17 18:05 Neurčeno 8

Zatýkat černochy za rabování je rasismus! padlo v USA po hurikánu12.09.17 15:55 USA 4

Na Floridě po hurikánu Irma rabují - hádejte kdo11.09.17 16:32 USA 3

Měnové kurzy

USD
21,81 Kč
Euro
26,06 Kč
Libra
29,43 Kč
Kanadský dolar
17,68 Kč
Australský dolar
17,38 Kč
Švýcarský frank
22,50 Kč
100 japonských jenů
19,48 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
6,10 Kč
100 maď. forintů
8,41 Kč
Ukrajinská hřivna
0,83 Kč
100 rublů
37,91 Kč
1 unce (31,1g) zlata
28 293,35 Kč
1 unce stříbra
370,70 Kč
Bitcoin
81 571,35 Kč

Poslední aktualizace: 23.9.2017 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 300